Zit net een potje Starcraft II online te spelen en mijn scherm gaat flikkeren van zwart naar ingame scherm en vervolgens weer zwart, krakend geluid uit de boxen. Na verloop van tijd loopt Starcraft II vast en krijg ik rechtsonderin mijn bureaublad te zien dat de videokaartdriver niet meer reageert maar wel is recovered.
Vervolgens de nieuwste drivers van Nvidia gedownload geinstalleerd > opnieuw opgestart en even een potje skirmish geprobeerd om te kijken of het verholpen was maar na 5 minuten gaat het scherm weer flikkeren en loopt het spel weer vast.
Daarna via Nvidia Control panel een stress test gedaan en zie hieronder het resultaat:

Ik heb de laatste tijd niet aan mijn hardware zitten kloten dus hier kan het hem niet in zitten, ik ben bang dat hij gewoon overleden is
Verder is de kaart nooit overclocked geweest.
Iemand nog suggesties? Of is dit inderdaad einde verhaal?
Vervolgens de nieuwste drivers van Nvidia gedownload geinstalleerd > opnieuw opgestart en even een potje skirmish geprobeerd om te kijken of het verholpen was maar na 5 minuten gaat het scherm weer flikkeren en loopt het spel weer vast.
Daarna via Nvidia Control panel een stress test gedaan en zie hieronder het resultaat:
Ik heb de laatste tijd niet aan mijn hardware zitten kloten dus hier kan het hem niet in zitten, ik ben bang dat hij gewoon overleden is
Verder is de kaart nooit overclocked geweest.
Iemand nog suggesties? Of is dit inderdaad einde verhaal?