Ik wil een centerspeaker, maar dan wel een designspeaker..

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb lang zitten twijfelen of ik wel een topic zou openen.. maar ik kom er zelf gewoon niet meer uit door mijn beperkte kennis/zoekkunsten
Om te beginnen mijn huidige setup:
Jamo s606 fronts
Jamo A510 rears
Een Pioneer VSX-518

Laatst ben ik bij een kameraad geweest, hij had een centerspeaker in zijn opstelling en het geluid kwam beter over dan mijn 4.0 opstelling. Ik wil dus ook een centerspeaker.
Normaliter was dit geen probleem geweest, maar ik heb dus een vriendin.. en die vindt het prima zoals het is.
Na lang beraad, en wat centerspeakers beluisterd maar vooral bekeken te hebben is het er door, ik mag een centerspeaker :+ .. Op voorwaarde dat het geen rechthoekig blok is wat onder de tv komt te staan.

Daar kan ik mee leven..
Alleen nu komt het probleem.. vind er maar eens 1.

Een "designspeaker" dus, maar dan wel met een budget van €150 euro
Op kieskeurig staan zat centerspeakers, maar het grootste deel zijn rechthoekige grote blokken..

Nu heb ik van Magnat een centerspeaker gezien die wel door de beugel zou kunnen bij mijn vriendin:
http://www.eshop.nl/winke...u_Super_Center_zwart.html

Maar verder kan ik eigenlijk niets vinden.
Dus heeft iemand tips van merken, speakertypes die ik gemist heb.. ik weet eigenlijk niet zo goed te beginnen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:30

FeaR

In GoT we trust

Een goed begin zou zijn om je budget te verhogen, want 150 euro is gewoon niet veel. Zeker niet als je ook nog eisen hebt als dat het "design" moet zijn. Overigens zou ik ook voorzichtig zijn met het gebruiken van een centerspeaker van een ander merk. Kans dat je klankverschillen krijgt is zeer groot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:42
Ik ga mee met het advies van Fear1986, maar om je alsnog een klein opzetje te geven:

Canton: CD250 (satteliet of center), CD360, CD50.2 en CD1050 uit de CD lijn van Canton. Waarom ze er zoveel in 1 lijn hebben weet ik niet maar ze hebben er dus 4. Qua prijs zal het niet allemaal in de categorie denk ik vallen wat je zoekt.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• Hrugnir
  • Laatst online: 10-12-2023
Mij zou het mooiste lijken om gewoon de bijbehorende center te kopen die heet geloof ik Jamo S60, dan heb je esthetisch gezien een center die bij de fronts past en het geluidsbeeld zal dan ook wel kloppen. Alleen heb ik niet kunnen vinden waar ze die dingen nog verkopen. Denk EOL. misschien dat er eentje op marktplaats langskomt?

Je kan wel een center kopen met een opvallend design zoals een ei'tje van KEF (google maar eens) maar ik zou het dan een gek gezicht vinden zelf als er 3 verschillende types luidsprekers staan met 3 designs

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:52

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@St@m
Wat is design? De speaker je post is vrij standaard, alleen erg smal/dun. Daarnaast sluit ik me ook aan bij Fear1986 dat €150 wel erg krap is voor een beetje goede speaker. Voor een beetje goede center zit je al snel in de prijsrange van de helft van 1 van je fronts tot dezelfde prijs als 1 van je fronts...
Daarnaast wil je eigenlijk de center ook qua klank zo dicht mogelijk bij je fronts hebben zitten, dus zit je er eigenlijk aan vast om binnen hetzelfde merk te blijven, en het liefst zelfs dezelfde productserie.

Bij Jamo, als ik naar "design" kijk, dan zou ik uitkomen op de A804, en anders een S60cen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
FeaR1986 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:15:
Een goed begin zou zijn om je budget te verhogen, want 150 euro is gewoon niet veel. Zeker niet als je ook nog eisen hebt als dat het "design" moet zijn. Overigens zou ik ook voorzichtig zijn met het gebruiken van een centerspeaker van een ander merk. Kans dat je klankverschillen krijgt is zeer groot.
150 euro is inderdaad niet veel, aan de andere kant.. mijn S606 zijn uitstekende speakers (ben geen audiofiel)en die kosten 125 euro p/s. Zit er dan zoveel verschil tussen?
Goede tip over het gebruik van een ander merk.
Wicked-Game schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:24:
Ik ga mee met het advies van Fear1986, maar om je alsnog een klein opzetje te geven:

Canton: CD250 (satteliet of center), CD360, CD50.2 en CD1050 uit de CD lijn van Canton. Waarom ze er zoveel in 1 lijn hebben weet ik niet maar ze hebben er dus 4. Qua prijs zal het niet allemaal in de categorie denk ik vallen wat je zoekt.
Zoiets is wel mooi ja. Denk dat mijn vriendin dat ook wel leuk vind. Zal straks eens prijzen zoeken.
LlamaWereldOver schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
Mij zou het mooiste lijken om gewoon de bijbehorende center te kopen die heet geloof ik Jamo S60, dan heb je esthetisch gezien een center die bij de fronts past en het geluidsbeeld zal dan ook wel kloppen. Alleen heb ik niet kunnen vinden waar ze die dingen nog verkopen. Denk EOL. misschien dat er eentje op marktplaats langskomt?

Je kan wel een center kopen met een opvallend design zoals een ei'tje van KEF (google maar eens) maar ik zou het dan een gek gezicht vinden zelf als er 3 verschillende types luidsprekers staan met 3 designs
Tweedehands is zeker een optie, maar de S60 is weer zo'n dik rechthoekig blok. Wat smaller.. wat dunner.
Ik wil niet dat mensen binnenkomen en denken van "Hey, een dik blok.. owh wacht, misschien is het een speaker" Dat heb ik met de meeste centerspeakers als ik ze zie.
Maar ik heb de S60 nog nooit in het echt gezien, dus misschien valt het wel mee.
deepbass909 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:45:
@St@m
Wat is design? De speaker je post is vrij standaard, alleen erg smal/dun. Daarnaast sluit ik me ook aan bij Fear1986 dat €150 wel erg krap is voor een beetje goede speaker. Voor een beetje goede center zit je al snel in de prijsrange van de helft van 1 van je fronts tot dezelfde prijs als 1 van je fronts...
Daarnaast wil je eigenlijk de center ook qua klank zo dicht mogelijk bij je fronts hebben zitten, dus zit je er eigenlijk aan vast om binnen hetzelfde merk te blijven, en het liefst zelfs dezelfde productserie.

Bij Jamo, als ik naar "design" kijk, dan zou ik uitkomen op de A804, en anders een S60cen.
Tja, design.. Als het maar geen rechthoekig dik blok is zoals 99% van de centerspeakers. Dus wat smaller/dunner.
1 front kost 125 euro.. dan moet een centerspeaker toch ook wel lukken voor 150? Of heb je andere ideeen van de prijs van de jamo's.

Maar het is dus verstandiger om gewoon voor Jamo's te gaan.. dan moeten we die S60 maar eens gaan zoeken.

Deze Bose valt ook wel in de smaak:
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/products/2000/018/h018vcs10.jpeg

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• deepbass909

deepbass909

Tja, centers zijn van nature eigenlijk altijd rechthoekige blokken, dat zit een beetje in de aard van 't beestje. Met een andere vorm krij je al snel plaatsingsproblemen.
Overigens, no offence, maar de alternatieven vind ik persoonlijk weinig beter qua uiterlijk... Als ik op uiterlijk af zou moeten gaan, dan zou mijn keuze direct op een Jamo S60CEN vallen, ipv bijv. die Bose... Maar goed, dat is smaak.

Het grootste probleem overigens met een center van een ander merk of serie, is dat de hoogweergave eigenlijk altijd anders is, en de center daardoor of dof of juist schel zal klinken. Daar ga je je aan ergeren. Laag weergave is geen punt, dat nemen je fronts toch wel over.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
deepbass909 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:30:
Tja, centers zijn van nature eigenlijk altijd rechthoekige blokken, dat zit een beetje in de aard van 't beestje. Met een andere vorm krij je al snel plaatsingsproblemen.
Overigens, no offence, maar de alternatieven vind ik persoonlijk weinig beter qua uiterlijk... Als ik op uiterlijk af zou moeten gaan, dan zou mijn keuze direct op een Jamo S60CEN vallen, ipv bijv. die Bose... Maar goed, dat is smaak.

Het grootste probleem overigens met een center van een ander merk of serie, is dat de hoogweergave eigenlijk altijd anders is, en de center daardoor of dof of juist schel zal klinken. Daar ga je je aan ergeren. Laag weergave is geen punt, dat nemen je fronts toch wel over.
None taken, ik zal de S60 in wel in het wild gaan bekijken. Prijs valt ook nog wel mee, die 2/3 tientjes is het probleem echt niet.
Tnx voor de extra uitleg wat betreft de geluidsweergave.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-10 00:09

d-motion

zow... en dan nu...

Ik heb zelf een set uit de Mordount Short Genie serie...

Als je dan toch een beetje design wilt kun je hier ook voor gaan:

Mordount Short Genie 404 Black

WWW.RC5.NL

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Feit blijft dat de meeste centerspeakers (en speakers in het algemeen) grote blokken zijn omdat je op die manier een goede klankkast hebt wat veelal weer voor een goede volle sound geeft voor de lagere tonen. Persoonlijk zet ik dan ook liever een "blok" neer met een goed geluid dan een melkpakje als de Mordount van hierboven. Leuk voor de hoge en mid-hoge tonen, maar alles eronder ga je missen. En voor een speaker die je wilt gaan kopen om je geluidsbeeld af/compleet te maken zou het zonde zijn als je dan weer voor een net-niet-oplossing zou gaan.

Overigens zijn er best wat center speakers de niet echt een blok zijn, maar dan kom je bij dingen als de B&W HTM2, Focal Profile, Focal Electra of iets goedkoper de XTZ 99.26. Dus nog steeds wel een soort van blokvorm, maar dan net wat subtieler afgerond.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-10 00:09

d-motion

zow... en dan nu...

FeaR1986 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:34:
Feit blijft dat de meeste centerspeakers (en speakers in het algemeen) grote blokken zijn omdat je op die manier een goede klankkast hebt wat veelal weer voor een goede volle sound geeft voor de lagere tonen. Persoonlijk zet ik dan ook liever een "blok" neer met een goed geluid dan een melkpakje als de Mordount van hierboven. Leuk voor de hoge en mid-hoge tonen, maar alles eronder ga je missen. En voor een speaker die je wilt gaan kopen om je geluidsbeeld af/compleet te maken zou het zonde zijn als je dan weer voor een net-niet-oplossing zou gaan.
Ik ben het met jou eens qwa geluidsbeeld dat je in het laag zeker wat mist...

Maar ja... zoals de topicstarter ook aangaf had ik ook te maken met een vriendin die mede bepaald wat er in huis komt te staan en zo'n blok kwam er bij ons helaas ook niet in...

Ik zie een centerspeaker ook niet meer dan '' extra ' om stemmen en een geluidsbeeld van voren te krijgen... Helaas zonder laag... Maar met een goede afstelling van mijn sub klinkt het toch heel behoorlijk... (mijn sub staat ook aan de voorkant van mijn opstelling).

(edit: Die Mordaunt van mij is echt zo groot als een 2 liter verpakking melk... Dus zeker geen bose speakertje)..

[ Voor 4% gewijzigd door d-motion op 15-09-2010 13:59 ]

WWW.RC5.NL

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 14:25
d-motion schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:57:
[...]

Ik zie een centerspeaker ook niet meer dan '' extra ' om stemmen en een geluidsbeeld van voren te krijgen... Helaas zonder laag... Maar met een goede afstelling van mijn sub klinkt het toch heel behoorlijk... (mijn sub staat ook aan de voorkant van mijn opstelling).
Veel mensen zijn juist van mening dat de center de belangrijkste luidspreker in een 5.1 opstelling is. Het meeste geluid komt namelijk daaruit, gezien een film meestal veel spraak is. En juist die stemmen wil je zo realistisch mogelijk en uit het beeld laten komen.

@TS: Ga sowieso proberen een center uit te zoeken die klankmatig bij je fronts past ipv een center die er totaal niet bij klinkt. Dan maar een iets minder mooie center, alhoewel ik meestal de center uit dezelfde serie het mooist vind passen in een inrichting waar dezelfde soort fronts staan.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:24

Sick Nick

Drop the top!

Wat dacht je van een Wharfedale WA-C4?

Afbeeldingslocatie: http://www.avbristol.co.uk/productmanager/images/120100518192121_1000.jpg

Erg breed (60cm), niet al te diep en hoog. Door de breedte heb je toch nog iets van een klankkast, heb m zelf een tijd gebruikt en voor het formaat klinkt het zeer prettig. Zitten 4 mid-drivers in en 1 tweeter, echt bas ga je er niet uit krijgen maar stemmen klinken gewoon erg goed.

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Of de Mordaunt Short Alumni 5 Center. http://www.mordauntshort.com/summary.php?PID=57
Redelijk klein, zeker vriendinvriendelijk. Ik heb er namelijk mijn ouders mee kunnen overtuigen en dat was vrij moeilijk.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:39

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik zie hier al regelmatig de Jamo S60 CEN voorbij komen.
Nu is er één probleem, probeer maar eens een winkel te vinden die hem ook daadwerkelijk los verkoopt. ;)

"When you grow up your heart dies"

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Tnx voor de tips iedereen. Ik zal mijn vriendin deze topic even laten lezen. Wat het uiteindelijk wordt zal ik wel even laten weten. Ik neig zelf wel naar de S60 CEN, maar eerst maar eens vinden of deze ook los te kopen is.
De link van kieskeurig verwijst naar Smits, hier op tweakers las ik goede ervaringen (in mijn zoektocht naar de S606). Maar op de site zelf staat de C60..

• sjaool

sjaool

Tegen dat probleem was ik ook al aangelopen en de S60 CEN die op eBay te koop stond wordt niet meer geleverd.

Verwijderd

Uit eigen ervaring weet ik dat de S60Cen niet of niet meer los leverbaar is. Als het goed is ook nooit geweest vanuit Jamo uit.
Vaak krijg je de C60Cen geleverd i.p.v de S60Cen.

Na 3 maanden en 4 retour zendingen heb ik het opgegeven en neem ik genoegen met de C60Cen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

gambr0 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:02:
[...]

Veel mensen zijn juist van mening dat de center de belangrijkste luidspreker in een 5.1 opstelling is. Het meeste geluid komt namelijk daaruit, gezien een film meestal veel spraak is. En juist die stemmen wil je zo realistisch mogelijk en uit het beeld laten komen.
Het is niet alleen een kwestie van willen eigenlijk (dat zou betekenen dat het vooral smaak is), maar je bent ook het gevoeligst voor vervorming in spraak, omdat ons gehoor daar gewoon het beste op afgestemd is. Wat je wilt met de voorste 3 speakers, is dat als ze aanstaan, ze samen 1 geluidsbeeld vormen, en bijv. een passerende auto (die van links, via de center naar rechts gaat) niet van klank veranderd bij de overgang van speaker naar speaker. Nu is dat vrijwel onmogelijk, ik kan zelfs tussen de hoofdspeakers nog een licht klankverschil horen, maar je wilt het eigenlijk tot een minimum beperken...

Overigens heb ik eigenlijk helemaal geen recht van spreken, want ik zit hiermee gigantisch mijn eigen opstelling onderuit te halen :p Maar die staat ook meer uit nood zo dan dat het een bewuste keuze was. Tussen de Monitor Audio's staat namelijk een merkloze center-speaker met een duidelijk andere klank (veel doffer). Helaas is een Monitor Audio center speaker iets prijziger dan een Jamo of Mordaut Short en laten de financiën het gewoon niet toe...
@TS: Ga sowieso proberen een center uit te zoeken die klankmatig bij je fronts past ipv een center die er totaal niet bij klinkt. Dan maar een iets minder mooie center, alhoewel ik meestal de center uit dezelfde serie het mooist vind passen in een inrichting waar dezelfde soort fronts staan.
Op zich zijn de center en fronts verschillend genoeg, zelfs binnen 1 serie, om niet echt een storende uitstraling te krijgen bij verschillende speakers, maar voor een nette afwerking heb je wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:57:
Uit eigen ervaring weet ik dat de S60Cen niet of niet meer los leverbaar is. Als het goed is ook nooit geweest vanuit Jamo uit.
Vaak krijg je de C60Cen geleverd i.p.v de S60Cen.

Na 3 maanden en 4 retour zendingen heb ik het opgegeven en neem ik genoegen met de C60Cen.
De C60 CEN is een mooie speaker alleen is het wel verschrikkelijk jammer dat Jamo de S60 CEN niet los aanbiedt.
Er zijn meer dan genoeg sets van de Jamo S606 verkocht die later uitgebreid zijn naar een 4.1 set.
Als Jamo nu de S60 CEN ook los op de markt brengt kunnen die setjes dus eindelijk ook uitgebreid worden naar een volwaardige 5.1 set.

Zelf ben ik in het bezit van de Jamo S606 als frontspeakers, Jamo S604 als backspeakers en de Jamo SUB250.
Een Jamo S60 CEN zou dit mooi kunnen completeren. :)
Deze set is in zijn geheel duurder dan een complete Jamo S606 surroundset maar dan heb ik wel het genoegen gehad om hem zelf samen te stellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Heb mijn vriendin deze topic laten lezen, toen ze voorbij het plaatje van de BOSE scrolde zei ze gelijk: "Ja zoiets is mooi!" :D
Dus..
Maar ik heb toestemming om de C60 te zoeken en te bestellen.
Paar keer roepen dat jullie de experts zijn en dat je het echt gaat merken als je een andere speaker er neer zet vond ze genoeg.
Wel met voorwaarde dat er een stofkap opzit. Ik vind eigenlijk alleen maar plaatjes op internet zonder stofkap.. dus ben benieuwd, zit er 1 op? Vast wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er zit een stofkap voor daar hoef je niet bang voor te zijn (zie bevestigingspunten voor op de speaker). ;)

Ik zit zelf nog te kijken naar eventueel de Heco Victa 100 in cherrykleur die is lekker betaalbaar en past qua budget (ongeveer €90,-) redelijk bij de rest van de Jamo-set. Qua klankkleur is dat dan natuurlijk nog wel afwachten.

P.S. op deze pagina staat de complete C-set van Jamo inclusief de C60 CEN met stofkap.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/mr7ady.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 17-09-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:14:
Er zit een stofkap voor daar hoef je niet bang voor te zijn (zie bevestigingspunten voor op de speaker). ;)
Dat dacht ik al wel
Ik zit zelf nog te kijken naar eventueel de Heco Victa 100 in cherrykleur die is lekker betaalbaar en past qua budget (ongeveer €90,-) redelijk bij de rest van de Jamo-set. Qua klankkleur is dat dan natuurlijk nog wel afwachten.

P.S. op deze pagina staat de complete C-set van Jamo inclusief de C60 CEN met stofkap.
Kleur moet glanzend/mat zwart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

O.k., ik dacht dat je net als een heleboel anderen de gewone dark apple had. ;)

P.S. vorige post geupdate met plaatje.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Even een kickje, heb vandaag mijn naar ik dacht C60 CEN opgehaald.. maar verrek, het was de S60. Dus als mensen nog op zoek zijn naar een S60 CEN, Smits in Arnhem heeft ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Schopje.

Waarom zou je in godsnaam als je een C60CEN geleverd krijgt (voor ik neem aan de prijs van een S60CEN) deze retour sturen? De C60CEN is van de Concert serie van Jamo en een flink stuk duurder en het lijkt me dat ie ook beter is aangezien ie van een hogere klasse is uit hun assortiment?!

Ik had hem als ie qua geluid niet echt paste gewoon op marktplaats gezet en nogmaals een S60CEN besteld.

Daar had je zeker geld op kunnen verdienen denk ik en al zeker als het 4 keer misgegaan is :P

Anyway, de S60CEN is inmiddels los leverbaar in Dark Apple en High Gloss Black voor een adviesprijs van 119,95 volgens Havoned.

Zelf heb ik er gister 1 besteld. Als ik kan kiezen tussen gewoon een S60CEN geleverd te krijgen en een C60CEN dan hoop ik eerlijk gezegd op die C :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

vosss schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:08:
Waarom zou je in godsnaam als je een C60CEN geleverd krijgt (voor ik neem aan de prijs van een S60CEN) deze retour sturen? De C60CEN is van de Concert serie van Jamo en een flink stuk duurder en het lijkt me dat ie ook beter is aangezien ie van een hogere klasse is uit hun assortiment?!
Waarom zou je in godsnaam een topic van meer dan een half jaar oud kicken om iets te posten wat ook in Jamo S606 / S608 staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Omdat ik dacht dat de persoon in kwestie misschien nog niet gezien had dat ie los te bestellen was :+

Anyway, misschien wel dubbelop ja, maargoed, ik zat ouwe topics door te lezen en dacht laat ik eens behulpzaam zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dan ben ik wel benieuwd waar je hem besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Bij EP Lambers in Nederweert. :)

http://www.jamo.com/eu-en/where-to-buy/

Daar kan je zelf land invullen en een plaats bij je in de buurt.

Die EP Lambers klopt ook, want ook van Havoned kreeg ik een mail dat die hem kon bestellen. Ik ga er van uit dat alle EP winkels hem kunnen leveren.

http://www.ep.nl/
Daar kan je rechtsonder een EP winkel bij je in de buurt zoeken. Ik zou zeggen bel er eentje op ;)

Mocht het niet lukken dan kan je ook nog altijd gewoon even bellen of mailen met Havoned.

Mij gaven ze 2 adressen voor limburg, EP Lambers in Nederweert dus en Electro Weerts in Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hmm... een echte winkel dus. Ik heb liever een webshop, goedkoper en net zo betrouwbaar. Nog even geduld hebben dus vrees ik. ;)

Btw, een EP zit hier niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zowel mijn Eltax Monitor III's als mijn Jamo's via internet besteld heb en inderdaad die center Jamo ook, maar eigenlijk met flinke tegenzin, ookal stond heel internet vol met redelijk puike kritieken zegmaar.

En op internet vind ik deze center niet goedkoper. 144 dollar zonder verzendkosten vanuit Amerika.
Dan zit je al snel met 2 weken levertijd als het niet meer is, om het er nog maar niet over te hebben als er problemen of iets mee zijn.

Dan heb ik liever een winkel zoals die EP die hier 10 minuten auto vandaan zit. Net zo duur (lees: goedkoop) als op internet en wel de service van een echte winkel. Nu is die hele EP natuurlijk geen hifi specialist, maargoed, dat ben ik ook niet met mijn Jamo's en mijn Eltaxen, laten we wel wezen :P ;)
Pagina: 1