Goedemorgen,
Ik heb lang zitten twijfelen of ik wel een topic zou openen.. maar ik kom er zelf gewoon niet meer uit door mijn beperkte kennis/zoekkunsten
Om te beginnen mijn huidige setup:
Jamo s606 fronts
Jamo A510 rears
Een Pioneer VSX-518
Laatst ben ik bij een kameraad geweest, hij had een centerspeaker in zijn opstelling en het geluid kwam beter over dan mijn 4.0 opstelling. Ik wil dus ook een centerspeaker.
Normaliter was dit geen probleem geweest, maar ik heb dus een vriendin.. en die vindt het prima zoals het is.
Na lang beraad, en wat centerspeakers beluisterd maar vooral bekeken te hebben is het er door, ik mag een centerspeaker
.. Op voorwaarde dat het geen rechthoekig blok is wat onder de tv komt te staan.
Daar kan ik mee leven..
Alleen nu komt het probleem.. vind er maar eens 1.
Een "designspeaker" dus, maar dan wel met een budget van €150 euro
Op kieskeurig staan zat centerspeakers, maar het grootste deel zijn rechthoekige grote blokken..
Nu heb ik van Magnat een centerspeaker gezien die wel door de beugel zou kunnen bij mijn vriendin:
http://www.eshop.nl/winke...u_Super_Center_zwart.html
Maar verder kan ik eigenlijk niets vinden.
Dus heeft iemand tips van merken, speakertypes die ik gemist heb.. ik weet eigenlijk niet zo goed te beginnen.
Ik heb lang zitten twijfelen of ik wel een topic zou openen.. maar ik kom er zelf gewoon niet meer uit door mijn beperkte kennis/zoekkunsten
Om te beginnen mijn huidige setup:
Jamo s606 fronts
Jamo A510 rears
Een Pioneer VSX-518
Laatst ben ik bij een kameraad geweest, hij had een centerspeaker in zijn opstelling en het geluid kwam beter over dan mijn 4.0 opstelling. Ik wil dus ook een centerspeaker.
Normaliter was dit geen probleem geweest, maar ik heb dus een vriendin.. en die vindt het prima zoals het is.
Na lang beraad, en wat centerspeakers beluisterd maar vooral bekeken te hebben is het er door, ik mag een centerspeaker
Daar kan ik mee leven..
Alleen nu komt het probleem.. vind er maar eens 1.
Een "designspeaker" dus, maar dan wel met een budget van €150 euro
Op kieskeurig staan zat centerspeakers, maar het grootste deel zijn rechthoekige grote blokken..
Nu heb ik van Magnat een centerspeaker gezien die wel door de beugel zou kunnen bij mijn vriendin:
http://www.eshop.nl/winke...u_Super_Center_zwart.html
Maar verder kan ik eigenlijk niets vinden.
Dus heeft iemand tips van merken, speakertypes die ik gemist heb.. ik weet eigenlijk niet zo goed te beginnen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels