Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overal Ziggo 120/10 Mbit of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ziggo AIOE hier. Altijd strak 81/8.1 Mbit. Sinds kort wiselend tussen 72/93 down en 7/8.3 up. Het betreft een Arris modem en Dir655 hier. Er is dus het een en ander verandert. Ziggo adverteert nu met de 120/10 Mbit verbinding, dus ga ik ervan uit dat die ook beschikbaar is in het hele land.
Maar hier in 5281 (Boxtel) wil het niet werken op volle stabiele snelheid, ook niet met de computer direct op de modem. Dit wil ik graag weten om te bepalen of ik misschien een nieuw modem nodig heb.
Vraag is dus: Is het hele land al over op 120/10 Mbit (uitgezonderd de gebieden die later de hogere snelheid krijgen)

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Wat een probleem, sommigen zitten nog met 10Mbit down en 1Mbit up (en halen in praktijk zo'n 80% ervan)

Als je 80% van de beloofde snelheid haalt vind ik het best. Echter, dit is wel iets minder dan 80%, maar nog steeds veel meer dan mijn verbinding :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Verwijderd

Topicstarter
Daar kies je voor. Ik kan voor hetzelfde geld ook een langzamere ADSL verbinding krijgen. En... kabel hoort meer dan 80% van de snelheid te leveren. Het gaat mij erom of de uitrol van 120/10 landelijk al voltooid is. Dat wil ik weten.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Waarom stel je je vraag niet gewoon in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7 ?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, was ook de bedoeling 8)7 Iets fout gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 00:39 ]

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 15:08

Dido

heforshe

Ik weet niet of ik je vraag snap, maar Ziggo is niet in heel Nederland beschikbaar, nee. Je kunt nog steeds niet je kabelprovider kiezen, dus zo gek is dat niet.

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard bedoel ik in de gebieden waar Ziggo beschikbaar is. Zoals in 5281.

• Freezerator
  • Laatst online: 21:01
Nee, nog niet overal is het Extra abonnement naar 120/10 omgezet. Ik moet zeggen dat ik dezelfde symptomen als jou ervaar. Voorheen 80/10 stabiel, nu 100-110/6-8 onstabiel. In het Ziggo topic zie je meer mensen erover.

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet overal......afgezien van de bekende gebieden? Vanwaar deze kennis? Dit bedoel ik dus. Ziggo is niet open naar de klanten. Ik ben niet ontevreden, maar ik weet niet wat ik nu moet verwachten. Weet ook niet of dit aan mijn netwerk ligt of aan Ziggo. Helpdesk weet niks. Zinloos ze te bellen. Moet je niet eens proberen. Kunnen alleen scriptjes aanbieden... en met de meest achterlijke oplossingen. Ziggo zou een internetpagina moeten openen om de postcodes die geüpdated zijn te laten zien. En dan een bekwame helpdesk erachter of sneller 2e lijn. Kost wat, maar trekt ook klanten aan! Ze doen hun best, maar voorlopig is het driekeer niks. Ik zou zeggen... bouw een reputatie op als XS4ALL OOIT had. Dat lokt klanten.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 03:26 ]

• Freezerator
  • Laatst online: 21:01
Tja, als je af en toe de 93 haalt kan ik je vertellen dat je al over bent. Een vriend haalt nog stabiel ze 80/10 en die is niet over. Eerlijk gezegt heb ik liever me stabiele 80/10 terug...

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier ook al een tijdje over naar 120mbit maar de snelheden zijn verre van stabiel.
Downloaden van nieuwsgroepen pingelt tussen de 12 en 6MB/s terwijl dit altijd strak voluit stond. Uiteindelijk download ik nu waarschijnlijk langzamer dan met 80mbit. Heb ook al meerdere accounts tegelijk aan gehad maar de totale snelheid bleef onstabiel.

Daarnaast game ik regelmatig en ook daar erg veel last van pingspikes. Blijf ik op de server ineens stil hangen terwijl de andere gewoon door kunnen spelen. Alles al geprobeerd.. router eruit, nieuwe kabel, nieuwe modem, nieuwe router, meerdere comuters en laptops zelfs maar ze vertonen allemaal hetzelfde.

Ben al een paar maanden aan het duimen voor stabiliteit :)

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-09-2010 12:03 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:42:
Uiteraard bedoel ik in de gebieden waar Ziggo beschikbaar is. Zoals in 5281.
Kijk hier eens: http://www.3-in-1.nl/ziggo/ziggo-snelheid

Dat is dus niet van ziggo zelf, maar dit is niets anders dan het plaatje en de postcodelijst van de ziggo site (https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/) omgezet naar een zoekmachine.
Preciezer kan je het niet krijgen. Althans niet via ziggo.

[ Voor 43% gewijzigd door job op 09-09-2010 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank.
Zoiets zou dus ook op de Ziggo site kunnen staan.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Achja, die postcodelijst is toch duidelijk genoeg?
Daarnaast zegt najaar 2010 nou ook weer niet zo veel. Het najaar duurt tot 21 oktober, dus nog vrij ruim.

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:39
Met dat Arris modem ga je die snelheid nooit halen. Ik neem aan dat je de 720b hebt staan. Dat is een ED3 modem, maar kan slechts 4 channel bonding aan. Voor de volle snelheid heb je een Ubee modem nodig, die 8 kanalen heeft.
Maar dat is nog steeds geen garantie dat je de snelheid haalt. Ik heb ook een Ales in 1 extra abo hier in Groningen en haal ook maar +/- 90 Mb met mijn Sitecom gigabit router aangesloten. Als ik mijn pc rechtstreeks aansluit haal ik wel de snelheid. Dus ook de router kan voor snelheidsverlies zorgen.

Edit: Ziggo heeft trouwens in heel het dekkingsgebied nu de snelheid omhoog geschroefd, muv het voormalig multikabel gebied. Daat duurt nog even ivm de ombouw van het netwerk.

[ Voor 14% gewijzigd door Genji op 09-09-2010 20:05 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Genji schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:03:
Met dat Arris modem ga je die snelheid nooit halen. Ik neem aan dat je de 720b hebt staan. Dat is een ED3 modem, maar kan slechts 4 channel bonding aan. Voor de volle snelheid heb je een Ubee modem nodig, die 8 kanalen heeft.
Maar dat is nog steeds geen garantie dat je de snelheid haalt. Ik heb ook een Ales in 1 extra abo hier in Groningen en haal ook maar +/- 90 Mb met mijn Sitecom gigabit router aangesloten. Als ik mijn pc rechtstreeks aansluit haal ik wel de snelheid. Dus ook de router kan voor snelheidsverlies zorgen.
Met mijn Arris 702b haal ik toch echt de volle snelheid wanneer ik genoeg usenet servers gebruik. Het Ziggo kastje staat dan wel tegen mn huis maar de volle snelheid van 120mbit haal ik echt met een Arris 702b, ook met slechts 4 kanalen.

https://discord.com/invite/tweakers

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:22:
Dank.
Zoiets zou dus ook op de Ziggo site kunnen staan.
Dat staat het toch ook?

https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/

Op www.3-in-1.nl staat het alleen met pc-check...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Genji schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:03:

Edit: Ziggo heeft trouwens in heel het dekkingsgebied nu de snelheid omhoog geschroefd, muv het voormalig multikabel gebied. Daat duurt nog even ivm de ombouw van het netwerk.
Dit is niet waar, de Arris haalt ook gewoon de 120Mbit... Verschil met de Ubee is inderdaad 4 extra kanalen... heeft echt niet met de maximale download te maken.
Wel met een mogelijk buren effect bij drukte.

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:39
redfoxert schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:07:
[...]

Met mijn Arris 702b haal ik toch echt de volle snelheid wanneer ik genoeg usenet servers gebruik. Het Ziggo kastje staat dan wel tegen mn huis maar de volle snelheid van 120mbit haal ik echt met een Arris 702b, ook met slechts 4 kanalen.
Dan heb jij mazzel. De ervaringen leren dat dat voor de meesten niet geldt.

Overigens maakt het geen verschil dat de eindversterker dicht bij je huis staat. De techniek werkt anders dan bij ADSL.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Genji schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:10:
[...]

Dan heb jij mazzel. De ervaringen leren dat dat voor de meesten niet geldt.

Overigens maakt het geen verschil dat de eindversterker dicht bij je huis staat. De techniek werkt anders dan bij ADSL.
Foute ervaring.... de Arris is gewoon een normaal eurodocsis 3 modem wat qua snelheid het zelfde aan kan als de Ubee.

Verwijderd

Topicstarter
Nu weer geprobeerd met Arris direct op de computer(s) Nog steeds 91/8,1 Mbit. Dus die 120/10 is er echt nog niet. Ook nieuwe kabel geprobeer tussen Arris en computer. Cat 6, zonder zelf geknepen connectors. Ik zit echt niet te wachten op die 120/10, maar ik wil wel snappen waarom het nog niet werkt. Ligt het aan mijn netwerkje of aan Ziggo. Van Ziggo geen hulp.

Verwijderd

Formeel is nog niet overal de beloofde snelheid geïntroduceerd door Ziggo en dat geldt niet alleen voor het voormalige Multikabel. Ook hier haal ik al gem. 95 Mbit/s download en bijna 10 Mbit/s upload maar officeel is het nog steeds 80/20 dus.

En die Sitecom routers zijn brak bij gebruik CAT5 kabels! (Zijn uberhaupt brak is mijn ervaring) Maar met CAT6 werkt die Sitocom beter.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:11:
Ziggo AIOE hier. Altijd strak 81/8.1 Mbit. Sinds kort wiselend tussen 72/93 down en 7/8.3 up. Het betreft een Arris modem en Dir655 hier. Er is dus het een en ander verandert. Ziggo adverteert nu met de 120/10 Mbit verbinding, dus ga ik ervan uit dat die ook beschikbaar is in het hele land.
Maar hier in 5281 (Boxtel) wil het niet werken op volle stabiele snelheid, ook niet met de computer direct op de modem. Dit wil ik graag weten om te bepalen of ik misschien een nieuw modem nodig heb.
Vraag is dus: Is het hele land al over op 120/10 Mbit (uitgezonderd de gebieden die later de hogere snelheid krijgen)
Nergens zie ik staan dat Ziggo 120mbit in het hele land aanbiedt hoor? Misschien moet je eens een kijkje nemen op de website van Ziggo, daar staat duidelijk vermeldt wat de nieuwe snelheden zijn. Bijvoorbeeld in oud-multikabel gebied is de snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd.

Het is een gratis verhoging, dus ik zou niet zo zeuren dat je het nog niet hebt, zoals met alle grote projecten gaat ook Ziggo gefaseerd over op deze snelheden.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Topicstarter
https://www.ziggo.nl/#producten/ Ze adverteren ermee!
Dus wel 120/10 in de Ziggo gebieden. (Behalve bepaalde gebieden die later komen)
Ping 9 ms 89/8,1 Mbit. Nu op dit moment.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 00:59 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:30:
Nu weer geprobeerd met Arris direct op de computer(s) Nog steeds 91/8,1 Mbit. Dus die 120/10 is er echt nog niet. Ook nieuwe kabel geprobeer tussen Arris en computer. Cat 6, zonder zelf geknepen connectors. Ik zit echt niet te wachten op die 120/10, maar ik wil wel snappen waarom het nog niet werkt. Ligt het aan mijn netwerkje of aan Ziggo. Van Ziggo geen hulp.
Laat jij je modem wel lang genoeg aan het Ziggo netwerk hangen tot dat hij de laatste firmware en modem profielen heeft?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:51:
https://www.ziggo.nl/#producten/ Ze adverteren ermee!
Dus wel 120/10 in de Ziggo gebieden. (Behalve bepaalde gebieden die later komen)
Ping 9 ms 89/8,1 Mbit. Nu op dit moment.
Met of zonder router?

Verwijderd

Topicstarter
Zonder router. Direct via kabel Belkin Cat5E

Verwijderd

Topicstarter
@ Bullet NL
Modem staat altijd aan. Vanavond nog een reset gedaan. Maakt niet uit. Zelfde resultaat.
2 post's terug. Ze adverteren ermee!
Ziggo geeft idd goede internet verbinding, maar verder gewoon K.U.T. Dat de klant koning is, is allang weer vergeten!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou wel eens Chello/Ziggo willen zien concurreren op hetzelfde netwerk. Maar zal er wel nooit komen!
Dan heeft de klant iets te zeggen!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 02:27 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Snelheden hoger dan 50Mbps kan je ook nog bij de computer zoeken in plaats van bij Ziggo, modem, kabels. Heel veel systemen halen het gewoon niet die snelheden, je hardware (netwerk kaart, harddisk, OS) kan 't gewoon niet verwerken misschien of je TCP/IP parameters zijn niet optimaal voor die snelheden. Of zonder Gigabit netwerk kaart kan je het nooit halen sowieso. Virusscanners zijn ook een interessante factor evenals single-thread of multi-thread downloads. Usenet vergt weer CPU power + harddisk snelheid op deze snelheden en grafische website speedtestjes kan je wel vergeten op de meeste computers/browsers.

Als ik willekeurig 10 computers neem die ik tegen kom bij mensen thuis gaan deze in een download test nooit deze snelheden halen op een 120Mbps Ziggo aansluiting. Staar je niet blind :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
bjck schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:15:
Snelheden hoger dan 50Mbps kan je ook nog bij de computer zoeken in plaats van bij Ziggo, modem, kabels. Heel veel systemen halen het gewoon niet die snelheden, je hardware (netwerk kaart, harddisk, OS) kan 't gewoon niet verwerken misschien of je TCP/IP parameters zijn niet optimaal voor die snelheden. Of zonder Gigabit netwerk kaart kan je het nooit halen sowieso. Virusscanners zijn ook een interessante factor evenals single-thread of multi-thread downloads. Usenet vergt weer CPU power + harddisk snelheid op deze snelheden en grafische website speedtestjes kan je wel vergeten op de meeste computers/browsers.

Als ik willekeurig 10 computers neem die ik tegen kom bij mensen thuis gaan deze in een download test nooit deze snelheden halen op een 120Mbps Ziggo aansluiting. Staar je niet blind :)
Ik qoute even helemaal. Oftwel, is Nederland wel zo "klaar" voor deze snelheden? nee dus O-) Het is meer de hebberigheid van "ik wil ook kunnen zeggen, ik heb vet 120mb" :? :F

[ Voor 3% gewijzigd door marcel23456 op 10-09-2010 08:50 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nog een vraag aan de TS, want ik zie het nergens terugkomen, of ik lees er over heen:

Hoe heb je je snelheid getest?

Heb je al eens op speedtest.ziggo.nl gekeken en daar je snelheid getest? Als je daar wel gewoon 120 down en tussen de 8 en 10 up haalt dan is je snelheid prima maar is de rest van het internet gewoon traag :)

https://discord.com/invite/tweakers

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

Shunt

Boe

stomme vraag maybe maar heb je wel een 1000mbit netwerk kaartje en draait deze ook gewoon op 1000mbit. Als je namleijk op een standaard 100mbit verbinding zit van pc naar modem / router zul je nooit hoger halen dan 90ish mbit.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 02:19:
Ik zou wel eens Chello/Ziggo willen zien concurreren op hetzelfde netwerk. Maar zal er wel nooit komen!
Dan heeft de klant iets te zeggen!
Ik kan zijn dat beide modems op een andere IP reeks zitten, waardoor intern ze ook op een ander (onder) deel van de CMTS zitten. Wanneer je meer dan 80Mbit haalt met een Arris modem heb je de snelheids upgrade gewoon gehad. De vraag is dus waarom jij de Vmax niet haalt met je Arris en wel met je Ubee.

Ben bang dat je dit antwoord alleen van Ziggo kan krijgen, neem eens contact op met een webcare mederwerker op het Ziggo gebruikers forum. Dit zijn mensen die echt iets voor je kunnen betekenen, hebben de vaardigheid en zijn echt behulpzaam.

ps.

Chello bestaat al lang niet meer, Dit is UPC geworden, lees de forums over UPC maar eens na, daar is het niets minder of beter dan bij Ziggo. Feit is dat Ziggo harder is gegroeit dan de interne organisatie aan kon. Ook naar twee jaar leid dit nog steeds tot problemen.

Feit is dat een orgaan als Webcare veel voor je kan doen wanneer je problemen hebt. Probeer het eens zou ik zeggen.

• Dutchy007
  • Laatst online: 00:50
Ik haal hier in omgeving Tilburg wel de volle 120mbit (ook op de drukke uren). Wat ik echter NIET heb is een 10mbit upload! Deze zit al een aantal weken "vast" op 5mbit, bellen naar Ziggo heeft inderdaad 0,0 zin. Ze laten je 5 keer door een hoepel springen, alvorens te zeggen dat het een probleem betreft met "een Cisco apparaat op het Ziggo netwerk". Leuk jongens, maar zeg dat dan alvorens mij kunstjes te laten doen!
Goed, ik ben dus niet zo blij met m'n 5mbit, sinds ik vaak dingen upload.

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Die 93 als top klinkt als een 100mbit kaartje in je pc ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dutchy007 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:03:
Ik haal hier in omgeving Tilburg wel de volle 120mbit (ook op de drukke uren). Wat ik echter NIET heb is een 10mbit upload! Deze zit al een aantal weken "vast" op 5mbit, bellen naar Ziggo heeft inderdaad 0,0 zin. Ze laten je 5 keer door een hoepel springen, alvorens te zeggen dat het een probleem betreft met "een Cisco apparaat op het Ziggo netwerk". Leuk jongens, maar zeg dat dan alvorens mij kunstjes te laten doen!
Goed, ik ben dus niet zo blij met m'n 5mbit, sinds ik vaak dingen upload.
Maar wat ze zeggen klopt wel, er zijn regio's die de upload nog niet behalen. Dit heeft inderdaad met een Cisco (CMTS) te maken. Deze dienden in jou regio geupgrade te worden voordat jij pas gebruik kan maken van de maximale upload.

Dit geven ze ook aan op hun website, lees anders het bericht op de website van het Ziggo gebruikers forum eens, www.ziggo-gebruikers.nl (boven aan op de homepage)

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:24

pinda powerrr

Slow down...

Hier is de verbinding zeer onstabiel.
Bij de verschillende speedtests kom ik vaak niet eens meer boven de 50 Mbit uit :X Terwijl ik net aan een stabiele 80 Mbit gewend was.
Slechts eenmaal schoot de test uit, toen haalde ik prompt 147 Mbit _/-\o_

Vervolgens maar even een dvd gaan downloaden via nieuwsgroepen en die bleef steken op 800 kb/s |:( Na een tijdje wel op 30/40 Mbit.

Upload gaat wel strak op 9.2 mbit

Maar zo was het de eerste week na de verhoging naar 80 ook, dus ik ga volgende week pas echt klagen :)

Waiting on the world to change

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zou het misschien ook aan de locatie kunnen liggen?
Ik heb bij de omschakeling veel problemen gehad en Ziggo zei dat de bekabling oud was en daar dat ons verdeelpunt veel te verduren had etc etc.

Heb thuis namelijk een volledig gigabit netwerk liggen.
Desktop is een quadcore @ 3,2ghz, 4GB ram, raid 0 opstelling etc etc
Alles draait retestabiel en vlekkeloos behalve de verbinding die fluctueert.

Via speedtest.ziggo.nl haal ik vaak wel 110mbit maar dit zakt op bijv. zondagmiddag ook naar 80.
Als ik speedtest.net draai dan zijn de snelheden 10-20% lager dan de speedtest van ziggo.

Verwijderd

Topicstarter
Modem is Arris. Na uitzetten circa 10 minuten wachten en weer router erop. Dan de computers weer aansluiten.
Echt nog geen 120/10 hier. Ook laptop beneden in de meterkast direct op de modem aangesloten via Cat6 kabel. Geeft zelfde uitslag. Dus hier nog steeds 90/8.1. Was eerder strak 81/8.1. Dus 5281 is nog niet over denk ik. Ondanks de belofte van Ziggo.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:11:
Modem is Arris. Na uitzetten circa 10 minuten wachten en weer router erop. Dan de computers weer aansluiten.
Echt nog geen 120/10 hier. Ook laptop beneden in de meterkast direct op de modem aangesloten via Cat6 kabel. Geeft zelfde uitslag. Dus hier nog steeds 90/8.1. Was eerder strak 81/8.1. Dus 5281 is nog niet over denk ik. Ondanks de belofte van Ziggo.
en nogmaals de zelfde vraag is hier sprake van een 1000mbit verbinding je kan wel zeggen ik heb cat 6 kabel maar dat wil niet per defentie zeggen dat je meteen een gigabit verbinding hebt ;) loop dat eens even na.

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
P7P55D moederbord hier. Is dus toereikend.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 01:11
Bij mij zit ik nu ook nog aan max 80/90mbit helaas. Ik heb een keer bij een test 120mbit gezien maar daar bleef het ook maar een dagje bij. Dus toch nog maar even wachten tot ik echt 120mbit krijg.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Topicstarter
Direct op de modem geen 120 /10. Het gaat mij er alleen om die 120/10 te halen die ze beloven. Is nergens voor nodig, Maar ze bieden het aan. Dus wil ik dat ook. Ik betaal ervoor.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:29:
Direct op de modem geen 120 /10. Het gaat mij er alleen om die 120/10 te halen die ze beloven. Is nergens voor nodig, Maar ze bieden het aan. Dus wil ik dat ook. Ik betaal ervoor.
Nou nou, eerst ging het je er alleen om dat je informatie kreeg waar de oorzaak lag, nu moet je al de 120/10 halen...

Natuurlijk, iedereen wil zoveel mogelijk snelheid behalen uit zijn of haar abonnement, dat begrijpen we ook wel, maar je zult toch echt bij Ziggo moeten navragen wat je kunt doen om de snelheid wel te behalen. Wellicht zijn het netwerk issues welke ze een voor een oplossen.

Als ik hierover moest gaan beginnen, ik heb een 20/1 Mbit ADSL verbinding en haal daar slechts 8/0,8 van. Kabel is niet beschikbaar en HSDPA bereik is er niet. Niet iedereen heeft de keuze om een snel abonnement te nemen en dan te klagen dat ze maar 80 of 90 mbit halen.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:29:
Waarom ontwijk je de vraag ?
dat je moederbord het ondersteunt is leuk en aardig betekent niet dat deze ook meteen op een 1000mbit verbinding staat wanneer je het kabeltje er in prikt.

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
@Shunt
Lampje is groen... dus 1 Gbit verbinding

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:45:
@Shunt
Lampje is groen... dus 1 Gbit verbinding
Heb je al contact gehad met het webcare team op www.ziggo-gebruikers.nl?

Overigens, de 120/10Mbit is niet gegarandeerd, ondanks dat je een uitzondering zou zijn, kan het zo zijn dat
jou specifieke woonsituatie een lagere snelheid geeft.

Mijn advies, neem nu eerst maar eens contact op met het webcare team.....

ps. Dat een lampje groen is wil niet perdefintie zeggen dat je verbinding ook echt op 1Gbit werkt.....

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 11-09-2010 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels na reset modem 120/8.1 Mbit
Nog steeds zeer stabiel 120/8.1 Mbit/s. Die 10 up zal er ook wel komen
Ben dus tevreden nu.
Ik hoop dat anderen dat binnenkort ook zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 22:58 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 01:11
Nog steeds 80 a 90/10, dus afwachten wanneer het weer 120 wordt. (Ik heb 1 test 120 gehaald:P)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Pagina: 1