Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk heeft dit verhaal gewonnen :P
2010 Sony Sterostopic 3D 2015 Sony interactive 3D, 2010 Sony immersive 3D, 20?? Sony Neurologic 4D, to be continued, sony presents the future of 3D dus ja... wel minder dan 400 woorden en kort maar krachtig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:21:
Ik vind dat er 2 prijzen uitgedeeld moeten worden

[...]

Dat wekt de indruk dat het een tekst moet zijn. Dat zie je ook terug in de reacties hier, vrijwel iedereen stuurt een verhaal in.

Beetje jammer vervolgens dat wint:

[afbeelding]

Streep de plaatjes weg, en stuur alleen de woorden in. Had ie dan gewonnen? Ik denk het niet !!!!!

Misschien volgende keer ff duidelijker zijn dat niet alleen tekst mag, maar ook plaatjes of filmpjes?

[...]

Met hem dus ^^ en met hem:

stean in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'

Ik vind dit best wel een FAIL actie dat vervolgens een plaatje wint. Had dan duidelijker geweest, dan waren er vast meer 'creatieve' inzendingen geweest als een plaatje, filmpje, of audio-track. Ik vind dit eigenlijk gewoon niet kunnen t.o.v. de rest die netjes een verhaal hebben ingestuurd. Een plaatje was volgens mij niet de afspraak, althans dat is totaal niet duidelijk gebleken van alle inzendingen enz.

Streep de plaatjes weg, en stuur alleen de woorden in. Had ie dan gewonnen? Ik denk het niet !!!!! Dus de plaatjes zijn doorslaggevend geweest, terwijl je het de bedoeling was dat je jouw visie moest verwoorden (in max. 400 woorden).

Dit klopt gewoon niet, het is niet 100% jofel. En dat weten jullie ook.

(nb: ik heb overigens niets ingezonden, dus ik heb er zelf geen belang bij)
De opdracht was helder:
We zijn benieuwd hoe jij denkt dat die toekomst eruitziet. De winnaar van deze prijsvraag is dan ook degene die volgens ons de beste, mooiste, leukste of griezeligste voorspelling weet te geven. We nodigen je daarom uit om in maximaal 400 woorden jouw 3d-visie aan ons te laten weten.
Je inzending mocht niet meer dan 400 woorden bevatten. Wat die inzending is, mocht iedereen zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:56:
[...]

De opdracht was helder:

We nodigen je daarom uit om in maximaal 400 woorden jouw 3d-visie aan ons te laten weten.
Om in woorden...Helder.

Iets in woorden laten weten is wat anders dan verbeelden. En laten nou bij deze inzending juist de plaatjes doorslaggevend zijn geweest, zonder dat blijft er niets over. En bekijk het zo: hoeveel plaatjes zijn er ingestuurd en hoeveel verhaaltjes? ratio 1:100 ?

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel met Bob eens hoor, een plaatje is leuk, maar de opdracht refereerde echt naar een stuk van max 400 woorden.

Natuurlijk valt het nu zo uit te leggen, dat elke creatieve oplossing geschikt was geweest.

Maar zelfs het voorbeeld was een tekstvoorbeeld, had er dan meer variaties bij gedaan als voorbeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Om in woorden...Helder.

Iets in woorden laten weten is wat anders dan verbeelden. En laten nou bij deze inzending juist de plaatjes doorslaggevend zijn geweest, zonder dat blijft er niets over. En bekijk het zo: hoeveel plaatjes zijn er ingestuurd en hoeveel verhaaltjes? ratio 1:100 ?
Moet je wel het juiste deel van de zin doorhalen: die 400 en woorden zijn nogal aan elkaar verbonden. We vragen naar een 3d-visie en daarbij mogen maximaal 400 worden worden gebruikt.

We nodigen je daarom uit om in maximaal 400 woorden jouw 3d-visie aan ons te laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

Moet je wel het juiste deel van de zin doorhalen: die 400 en woorden zijn nogal aan elkaar verbonden. We vragen naar een 3d-visie en daarbij mogen maximaal 400 worden worden gebruikt.

Beste Wilbert als dat het idee was geweest, dan had het er wel zo gestaan:
In het kader van de samenwerking tussen tweakers.net en Sony was een PlayStation 3. This is Living forum geopend, waarin gebruikers over de nieuwe Playstation konden discussiëren. Als afsluiter van dit forum werd een prijsvraag opgesteld met fraaie prijzen van Sony. Cowboy-Bebop bedacht de uiteindelijk opdracht voor de prijsvraag: Verklaar in een verhaaltje, foto slide show, video, liedje of wat anders creatiefs waarom de PS3 voor jou This is living is. Post je creatieve bijdrage op Youtube met de tag ?GoT-is-living? en plaats een link ernaar in het GoT-forum
( vorige prijsvraag - een heel stuk duidelijker imho )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Je bent nu echt een beetje aan het zeuren. Jij wilt dat tweakers gaat voorkouwen wat je moet/kunt gaan inzenden, terwijl het me toch vrij logisch lijkt dat de opdracht was om gewoon zo creatief/leuk/origineel mogelijk te zijn. Die max 400 woorden is alleen maar om ervoor te zorgen dat mensen geen heel boekwerk gaan insturen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Met the This is Living prijsvraag is CLB 3e geworden toentertijd, oa door wat filmpjes en een nagemaakte wiki-page >:)

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 08-10-2010 13:55 . Reden: Ik moest ze gewoon even linken =) Wiki-page is allang offline... ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:40:
Je bent nu echt een beetje aan het zeuren. Jij wilt dat tweakers gaat voorkouwen wat je moet/kunt gaan inzenden, terwijl het me toch vrij logisch lijkt dat de opdracht was om gewoon zo creatief/leuk/origineel mogelijk te zijn. Die max 400 woorden is alleen maar om ervoor te zorgen dat mensen geen heel boekwerk gaan insturen.
Giant87 in "Tweakers.net 3d-prijsvraag: wat is jouw ..."
Sando in "Tweakers.net 3d-prijsvraag: wat is jouw ..."
Verwijderd in "Tweakers.net 3d-prijsvraag: wat is jouw ..."
Verwijderd in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
The Bula King in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
swoutr in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
Minaril in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
ThePrutser in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
pizzaislekker in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
DNA_Saint in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
Dj-sannieboy in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
auke121 in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
centr1no in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
Mday in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'

Ik ben dus zeker niet de enige. Als het zo voor de hand ligt, waarom dan toch die misverstanden? En als het zo voor de hand ligt, waarom zou de ratio van alternatieve inzendingen vs tekst zo slecht zijn (ik vermoed nog iets van 1:100 ?)..terwijl bij de vorige prijsvraag duidelijk is gebleken dat er heel wat creatievelingen zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Een aantal reacties die je quote vonden de inzending gewoon niet goed/de beste. Dat wil niet zeggen dat ze het oneens waren met de opdrachtomschrijving. Jaloersheid siert je niet.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ bobwarley: Als je nu gaat zitten klagen over 'ja maar het waren toch alleen woorden'
had je dat moeten vragen aan Wilbert via DM / email of hier in het topic... Wat is daar nou moeilijk aan?

Een beetje Tweaker denkt out of the box imho en houd zich nooit aan regeltjes ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:57:
Een beetje Tweaker denkt out of the box imho en houd zich nooit aan regeltjes ;)
Zo mag je natuurlijk niet denken. Beetje lullig voor de mensen die zich wel netjes aan de regels houden. Zie bijvoorbeeld deze reactie die net verschenen is:
Door Mday, vrijdag 8 oktober 2010 20:08

Mh. Ik vind het idee goed en vrij creatief. Ik moest glimlachen om de manier waarop.

Maar mensen, doe me de volgende keer een lol en maak je prijsvraagcriteria enigszins duidelijk. Desnoods zet je 'geef je visie weer' (dus minus de 'in minder dan 400 woorden). Scheelt weer frustratie en het ogenschijnlijke gemakzucht van het 'ik heb geen zin om 700 * 400 woorden te lezen dus ik kies maar een stripverhaal'.

Ondanks de originele, grappige inzending zie ik dat jullie niveau blijkbaar niet meer hoog in het vaandel hebben staat. Ten tweede zullen jullie bij de volgende wedstrijd hoogstwaarschijnlijk een berg knutselwerkjes binnenkrijgen. Ik laat het hier verder bij, maar ik voel wel dat ik mijn tijd enorm verspild heb met mijn inzending.
Mday in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'

Terecht word de inzending van Michel als schitterend beoordeeld. Dat is die ook zeker ook Maar is niet conform de indruk die is gewekt over de strekking van de prijsvraag: namelijk je visie in een opstel van maximaal 400 woorden (vandaar dat ook vrijwel iedereen een tekst heeft ingezonden). Wat hier vandaag is gebeurd is niet netjes. Maar goed m'n punt was al duidelijk.

En paf gelijk:

Neo_TGP in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
centr1no in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'
vanooijen.daan in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'

T.net zal het wel af doen met: "volgende keer zullen we wat duidelijker zijn", maar dat lost vandaag niet op.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
[...]

Ja nu zeg je het zo.
Maar zo stond het er dus niet.
Iedereen (op 1 na schijnbaar) heeft hier gewoon gelezen dat die visie in woorden moest worden uitgedrukt.
En er wordt nergens ook maar iets gezegd over plaatjes, foto's of wat voor creatieve uitspatting dan ook.
Je moet niet proberen recht te lullen wat krom is.

En niemand hoeft aan te komen met dat "out of the box" gelul, want dat is gewoon niet van toepassing.
Als je voor een kleurwedstrijd een tekening moet inkleuren ga je niet eerst zelf een nieuwe tekening maken.

Nogal wiedes dat de huidige "winnaar" opvalt, aangezien de rest alleen maar lettertjes heeft ingestuurd.
Maar naar mijn mening stonden er hier al een aantal posts die een beter verhaal vertelden dan dat van de winnaar.

En voor de duidelijkheid; ik heb niet aan deze prijsvraag meegedaan maar heb met plezier hier de verschillende verhaaltjes gelezen en ik vind het ronduit belachelijk dat de winnaar simpelweg heeft gewonnen omdat die "anders" was.
Ik kan me heel goed voorstellen dat er een hoop inzenders zijn die zich ronduit belazerd voelen.

Maar dat zal je wel niet interesseren en aan je reakties hierboven te zien denk je nu vast dat als je het maar niet meer ter sprake brengt dan gaat het allemaal vanzelf wel over.
Heb in ieder geval het lef om toe te geven dat er hier iets scheef zit.

Waardeloze aktie, dit.

P.s. Het moet jullie bij het beoordelen dan toch al opgevallen zijn dat er alleen maar geschreven verhaaltjes waren? Heeft er niemand ook maar even gedacht aan wat de reden daarvan zou kunnen zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door centr1no op 08-10-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terechte winnaar omdat Tweakers.net dit bepaald heeft maar volgende keer graag iets duidelijker zijn en eventueel ander zinsbouw gebruiken ?

Had net zo goed een filmpje kunnen zijn of een zelf gemaakt muziek clip met eigen nummer want die overschrijden ook niet 400 woorden, terwijl de indruk werd gewekt dat het om een visie in de vorm van een verhaal ging dat gecombineerd met de regel "maximaal 400 woorden" wekt veel verwarring op.

We maken allemaal wel eens foutjes hopelijk kunnen we dit soort discussies bij de volgende prijsvraag vermijden.

edit: Ik heb zelf ook niet meegedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Waarom nog steeds zoveel discussie.. Prijsvraag is afgelopen en er is een winnaar bekend.. lijkt me gewoon dat dit topic overbodig is.. Je verandert er helemaal niets mee! Ik stem voor een slotje erop!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Schizo007nl schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:28:
Waarom nog steeds zoveel discussie.. Prijsvraag is afgelopen en er is een winnaar bekend.. lijkt me gewoon dat dit topic overbodig is.. Je verandert er helemaal niets mee! Ik stem voor een slotje erop!
Tuurlijk. Dan komen ze er lekker makkelijk mee weg.
Ik stem voor een excuus van de organisator(en) van deze prijsvraag voor het impliceren dat er alleen textuele inzendingen werden verwacht en voor het toekennen van de prijs aan een inzending die zich "onderscheidde" i.p.v. aan de "beste" inzending.

Maar ik geloof niet dat dit een erg democratische website is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1286452431.jpeg
Ik heb meegedaan aan een wedstrijd en heb daarmee deze mooie 40inch 3d led tv gewonnen (zie tweakers.net). Ik heb deze tv alleen even getest (was benieuwd naar het 3d effect icm de playstation 3) met het oog op verkoop dus ben er extra zorgvuldig mee omgegaan. De tv en het 3d pakket zijn daarom echt in nieuwstaat. Dus inclusief beschermfolie, boekjes, verpakking, etc. Gewoon zoals in de winkel.

De laagste nieuwprijs is 1800,- voor de tv en 250,- voor het 3d pakket (ontvanger en twee 3d brillen) dus 2050 in totaal. Op biedingen (zowel telefonisch als email en op marktplaats) onder 1500,- ga ik niet in.

Ophalen is het meest verstandig maar verzenden kan ook. Je mag de televisie natuurlijk ook werkend zien!

Zie deze link voor de wedtrijd uitslag: plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag
ag.html

Zie deze link voor meer informatie over de tv: http://www.sony.nl/product/t32-hx-series/kdl-40hx800
http://link.marktplaats.nl/385191527
De tv en console komen overigens goed van pas
Stond in het artikel bij de winnaar..ja vast ja, en dan 2 dagen afzetten op MP ;)
Het 3D-effect viel wsl. dus best wel tegen..nou ja hopen dat iemand anders wel blij gemaakt kan worden met zo een tv nu. Maar ja, Sony toch bedankt voor jullie leuke prijzenpakket, ook al kon niet iedereen de prijs waarderen. Ik hoop dat jullie dit niet tegenhoud zoiets nog eens aan te bieden. Kijk ik kan best snappen dat het niets voor je is, maar na 2 dagen is - is wel erg snel...hij zegt ook: "Ik heb deze tv alleen even getest met het oog op verkoop".

[ Voor 213% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

@ hierboven:

Zo, als dat geen grap is, dan is het wel enorm onbeschoft!

Dat zal wel de laatste keer zijn dat Sony hier nog iets weggeeft!

Dit zal ook de eerste en laatste keer zijn dat ik hier aan een wedstrijd meedoe. (Niet dat ik ooit verwacht had dat Sony Nederland iets aan een Belg zou geven. ;) )

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
Neobahamuth schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:55:

Zo, als dat geen grap is, dan is het wel enorm onbeschoft!

Dat zal wel de laatste keer zijn dat Sony hier nog iets weggeeft!

Dit zal ook de eerste en laatste keer zijn dat ik hier aan een wedstrijd meedoe. (Niet dat ik ooit verwacht had dat Sony Nederland iets aan een Belg zou geven. ;) )
Waarom? Het is toch zijn televisie en hij mag doen wat hij ermee wilt. Kan best begrijpen dat hij beter geld kan gebruiken voor zijn huisje en een kleinere en goedkopere tv terugkoopt.

Ik zou alleen mijn advertentie iets anders hebben opgesteld.....

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik vind de gang van zaken ook niet helemaal netjes. Maar iemand op deze manier zwart proberen te maken, of de advertentie echt is of niet, is ook niet netjes.

Jammer dat het zo moet gaan want het is in feite niets meer dan een miscommunicatie.

Het zou goed zijn als t.net dat ook gewoon als een echte vent toe zou geven en zou beloven volgende keer duidelijker te zijn. Dat levert niets dan voordelen op.

Er niet over communiceren laat alleen maar ruimte over voor speculatie en samenzweringstheoriëen.

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 10-10-2010 10:27 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Niet te geloven. Waardeloos beoordeeld door de "jury", en een winnaar die de prijs gelijk op Marktplaats dumpt. En nu op zoek naar een nieuwe partner want denk je nu echt dat sony nog eens een prijs ter beschikking stelt?
Amateurs!

En ja ik heb ook mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

3D is voor mij iets overrated. Na vroeger (20 jaar geleden) met een rood klein kartonnen brilletje mijn eerste 3d-ervaringen te mogen hebben kreeg ik mijn eerste echte 3d-bril misschien wel 10 jaar geleden bij mijn videokaart. Het zou het toen helemaal worden. Dat ding ligt hier compleet ongebruikt in de kast stof te happen.

Nu leven we in een hele andere tijd. Televisies kocht je vroeger als grote uitgave en voor 10/15 jaar. De tv-verkoop stagneerde en men begon de ideeën van computer-hardware te adopteren. Laat mensen een nieuw toestel kopen terwijl de oude nog goed is op basis van nieuwe functionaliteit. En zo geschiedde. Eerst moesten we onze gewone en nog goed werkende crt inruilen voor een breedbeeld crt. Al was het breedbeeldaanbod zeer matig en kent iedereen de irritaties van zwarte balken of uitgerekte hoofden, hij moest er komen. Toen kregen we de lcd-schermen. Plat is beter en kostte minder ruimte. Dat je je dvd-speler, versterker, etc. nog kwijt moest en je dus helemaal geen ruimtewinst had deed er niet toe. Dat de kwaliteit erg slecht was deed er ook niet toe. We namen de zwarte balken, vertraagd beeld, slecht geluid allemaal voor lief. Kopen mensen, kopen. Toen kregen we de periode dat alles groter moest. Hoe groot is jouw televisie? 28"? Ha, die van mij 32". En zo bleven we maar kopen om steeds grotere schermen te hebben. Zeer gedoseerd door de markt kregen we steeds grotere schermen aangeboden. Nu nog groter geen optie meer is, heeft de entertainmentindustrie een "nieuwtje". 3D-televisie. Of iedereen even zijn 1 à 2 jaar oude televisie wil inruilen voor een 3d-scherm. Met één bril natuurlijk, de andere kan je erbij kopen voor €150,-. Films kijken doe je immers niet alleen.

En nu moeten we natuurlijk onze films ook nog even in 3d aanschaffen. We hadden ze eerst op video, toen moesten ze op dvd, toen moesten ze op hd/blueray en nu kunnen we dezelfde films straks allemaal op 3d kijken. De consument is (nu pas) koopmoe geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat de advertertentie verkeerd was vormgegeven. De foto heb ik verwijderd. Mijn excuses. Maar dat ik een advertentie plaats en dat mensen die gebruiken om hun frustraties over de afloop van deze wedstrijd te uiten gaat mij te ver. Ik heb mijn motivatie voor de advertentie onder de prijsvraag uitslag geplaatst, zie een van de laatste reacties. Ik houd het hierbij en meng mij niet in de discussie over de uitslag. Nogmaals bedankt voor de vele leuke reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben wel van mening dat als je meedoet aan een prijsvraag je dat doet omdat je het product graag wilt, niet om het daarna te verpatsen. Dan moet je meedoen met een wedstrijd waarbij je gewoon geld kan winnen. Mede daarom hangt de boodschap van de prijsvraag samen met de wedstrijd. Voorspel de toekomst van 3D en krijg een 3D tv.
Het is dan wel jouw tv geworden, maar dan nog is het niet strak om hem meteen op marktplaats te gooien. Zie die prijs als een extraatje, en niet als iets dat geld voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

michielvz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:59:
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat de advertertentie verkeerd was vormgegeven. De foto heb ik verwijderd. Mijn excuses. Maar dat ik een advertentie plaats en dat mensen die gebruiken om hun frustraties over de afloop van deze wedstrijd te uiten gaat mij te ver. Ik heb mijn motivatie voor de advertentie onder de prijsvraag uitslag geplaatst, zie een van de laatste reacties. Ik houd het hierbij en meng mij niet in de discussie over de uitslag. Nogmaals bedankt voor de vele leuke reacties!
Helemaal mee eens. Trek je ook niet te veel aan van de mekkeraars.

Je zal echter met ons eens moeten zijn dat, omdat de prijsvraag voor interpretatie vatbaar was, niet iedereen een eerlijke kans heeft gehad.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Wat iemand met een gewonnen prijs doet moet die persoon helemaal zelf weten.
Als ik had meegedaan dan was het ook alleen met de intentie een eventuele prijs meteen te verkopen aangezien de produkten mij persoonlijk niet passen.
Mijns inziens staat dat compleet los van de dubieuze manier waarop deze "winnaar" gekozen is.
R420R schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:15:
Je zal echter met ons eens moeten zijn dat, omdat de prijsvraag voor interpretatie vatbaar was, niet iedereen een eerlijke kans heeft gehad.
Het was helemaal niet voor interpretatie vatbaar. De hoofdredacteur laat het achteraf lijken of dat zo was maar als je de prijsvraag leest zoals iedereen dat heeft gedaan dan staat er gewoon wat er staat. Je achteraf verschuilen achter de opmerking dat er NIET expliciet staat dat je iets anders mocht gebruiken dan woorden is gewoon het omdraaien van de opmerking dat er WEL stond dat er woorden gebruikt moesten worden.

Als het van het begin af aan de bedoeling van de organisatie was geweest veel creatieve knip en plak werkjes te krijgen waarom is het dan niet eerder opgevallen dat er zo weinig foto's, filmpjes e.d. binnen kwamen i.p.v. alleen maar text?
En waarom probeert de hoofdredacteur net te doen alsof wij degenen zijn die de opdracht verkeerd hebben gelezen?

Ik vermoed dat bij de beoordeling van de ingezonden stukken door de mensen van Sony helemaal niet is uitgegaan van de opdracht zoals die opgesteld was hier op Tweakers.net maar dat er, zoals ook uit de tekst over de uiteindelijke winnaar blijkt, gewoon gegrepen is naar de meest opvallende inzending.
En dat de redactie hier pas later, door alle commentaar, heeft gezien dat er iets niet helemaal klopt.

Als dit niet het geval is dan is de enige andere mogelijkheid dat de winnaar is verkozen wetende dat in de opdracht stond dat het in woorden moest maar dat men gewoon kon zeggen dat dat niet expliciet de bedoeling was.

Want als het van het begin af aan de bedoeling was geweest dat iedere inzending goed was geweest (woorden of geen woorden) dan is dat hele stuk text wat de opdracht moet voorstellen dusdanig waardeloos opgesteld dat de verantwoordelijke zich in mijn ogen geen redacteur mag noemen.

Ik weet dat in de regeltjes staat dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden en ik weet ook dat wat er ook gezegd wordt geen verschil maakt.
Maar ik vind wel dat de redactie zich tenminste moreel verschuldigt zou moeten voelen op alle commentaar een zinnig antwoord te geven.
En dan bedoel ik ook echt ZINNIG. Want het commentaar van Wilbert de Vries tot nu toe raakt kant nog wal.

[ Voor 78% gewijzigd door centr1no op 10-10-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

No offense Wilbert maar als je het hebt over maximaal 400 woorden dan impliceer je een stuk geschreven proza, en geen andere vorm van media. Dan kun je het wel heel letterlijk nemen door te zeggen dat de strip minder dan 400 woorden gebruikte, maar jij weet net zo goed als ik dat er niet aan een strip is gedacht bij de opzet van de competitie. En als ik een filmpje maak van 83 uur dan kan dat ook in minder dan 400 woorden, maar iets zegt me echter dat dat niet geaccepteerd zou worden. Achteraf de opdrachtstelling ineens heel letterlijk gaan nemen ipv na te denken over wat het normaal gezien implcieert vind ik wel heel kinderachtig.

Dit nog even compleet naast het feit dat de winnende strip niet eens zo heel sterk was. Eigenlijk heeft ie alleen maar gewonnen omdat het in strip-vorm was, ongeacht de verdere inhoud.

Overigens gun ik het de winnaar verder wel (Michiel, veel plezier met het geld ;)) en ik vind ook absoluut niet dat het teruggedraaid dient te worden. Maar je moet niet van die domme opmerkingen gaan maken dat het voldeed aan de opdracht.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2010 14:31 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
Ook ik ben erg teleurgesteld dat er een inzending heeft gewonnen die mijns inziens niet voldoet aan de regels van de prijsvraag. Daardoor is mijn respect voor Tweakers.Net zeker gedaald.

Overigens neem ik de prijswinnaar zelf niets kwalijk, en vind ik het ook geen probleem dat hij zijn prijs op marktplaats heeft gezet. Het is van hem, en hij mag ermee doen wat hij wil.

En verder nog een andere opmerking: Ik heb ook een inzending verstuurd, en ik had het wel op prijs gesteld als ik:
1) een bericht kreeg dat deze is ontvangen
2) een bericht kreeg dat de uitslag bekend is

Lijkt me toch vrij makkelijk te regelen in het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Folks, voor het eerst sinds ik hier werk ga ik een discussie gewoon echt afkappen en dreigen met een slotje. Bij het opstellen van de prijsvraag is bedacht dat alles kon (sterker nog: we zouden eerst om fysieke kijkdozen vragen). Achteraf met vingertjes wijzen en roepen dat we ons indekken gaat mij te ver. Bij een volgende prijsvraag zullen we ons compleet indekken en heel specifiek opsommen wat wel en niet mag.

[ Voor 8% gewijzigd door Wilbert de Vries op 11-10-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sterker nog: we zouden eerst om fysieke kijkdozen vragen
In maximaal 400 woorden zeker?
Bij een volgende prijsvraag zullen we ons compleet indekken
Niet mee eens. In mijn opzicht was de opdracht overgespecificeerd. Je had gewoon louter moeten vragen om een visie. Dat hele "in maximaal 400 woorden" had weggelaten moeten worden. Op die manier moedig je creativiteit aan :)

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2010 14:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:32:
[...]

In maximaal 400 woorden zeker?
Wat wil je nou? Ik vermeld dat we eerst om kijkdozen zouden vragen. Daar hebben we overduidelijk vanaf gezien omdat we de opdracht breder wilden trekken. De uiteindelijk opdracht is dus geworden om iets te maken dat maximaal 400 woorden bevat. Als ik had geweten dat iedereen het zo letterlijk zou nemen, had ik de spelregels wel anders geformuleerd, maar dat is een les voor een volgende keer en daar hebben we nu helaas niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Duidelijk maken dat het niet heel handig gegaan is en dat dat de volgende keer beter moet. Maar volgens mij is dat wel overgekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:37:
[...]

Duidelijk maken dat het niet heel handig gegaan is en dat dat de volgende keer beter moet. Maar volgens mij is dat wel overgekomen ;)
Dat lijkt me een mooie conclusie onder een topic dat veel te lang dreigt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05-2023
Volgens Brinkman wist Michiel zich met zijn inzending te onderscheiden van de andere inzendingen en wist hij bovendien goed uit te beelden wat ons mogelijk nog te wachten staat.
"Een beeld zegt meer dan duizend woorden"
Wat een onzin, een beeld zegt helemaal niet meer dan 1000 woorden,woorden hebben associatieve kracht, klank- en gevoelswaarde enz.Probeer dit maar eens in beeld: De nacht die naar ruimte verlangt, en die 's avonds, als je in een weiland staat en je schoen uitdoet, meteen in je schoen kruipt.
Met woorden kan dingen beschrijven die wel beeldend zijn, maar niet te tekenen of te verbeelden zijn.
Een beeld zegt meer als je een explodevieuw van een wasmachine hebt ,ja dan zou het honderde pagina's kosten elk onderdeel te beschrijven, maar in dit geval, dacht het niet !!!

Maar dat even buiten beschouwing gelaten wat staat er in zijn voorspelling :
Steroscopic 3d (2010) begint het echter deze techniek stamt al uit 1838 invented by Sir Charles Wheatstone
Dan 2015 interactive 3d (2015) Deze techniek stamt uit 1991,Hologram Time Traveler door sega (zelf vaak gespeeld op de pier in scheveningen)
Dan immersive virtual reality (2020) dit bestond al in 1992.
Dus afgezien dat er geen inovatie is kloppen de beelden erbij niet is het verhaaltje vlinterdun of eigenlijk niet aanwezig.
Dus A niet de opdracht maar ok van mij mag die mee doen, B geen inhoud, dus zeer onterechte winnaar en kan nog steeds boos om worden dat zoveel mensen hun best hebben gedaan en dan zoiets wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en let volgende keer ook op (vrijwillige) medewerkers van T.net die dingen zeggen als:

user:
even een vraagje, ik schrijf dit soort dingen liever in het engels, is dit toegestaan?
Rataplan:
Dat is niet de bedoeling. We organiseren voor een Nederlands publiek en de voertaal is dus Nederlands. Op taalfoutjes zal wel niet heel erg gelet worden
Rataplan in 'plan: Tweakers.net geeft übervet 3d-pakket van Sony weg'

Want als je écht wil zeuren kun je daar ook nog overklagen: de inzending bevat vrijwel geen Nederlands, maar allemaal Engels. En nee: Nederlands had prima gekund ("Sony presenteert: de toekomst van 3d");("Wordt vervolgd") is niks mis mee. Maar je kunt niet zeggen: jij mag geen Engels gebruiken, en dan de winnaar er wel mee weglaten komen want: ach het waren maar een paar woordjes die iedereen toch wel begrijpt dus dan mag het wel weer. Maar goed dat is pas écht zeuren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 12-09 16:41
Ach, ik gok erop dat 80% van de inzendingen zo erg op elkaar leken dat ze daarom gekeken hebben wat er duidelijk uitsprong...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frumper schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:06:
Ach, ik gok erop dat 80% van de inzendingen zo erg op elkaar leken dat ze daarom gekeken hebben wat er duidelijk uitsprong...
Ach, hoe moeilijk is het dan om net als bij de vorige prijsvraag neer te zetten:
Verklaar in een verhaaltje, foto slide show, video, liedje of wat anders creatiefs waarom de PS3 voor jou This is living is. Post je creatieve bijdrage op Youtube met de tag ?GoT-is-living? en plaats een link ernaar in het GoT-forum

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Wilbert de Vries schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:35:
Als ik had geweten dat iedereen het zo letterlijk zou nemen, had ik de spelregels wel anders geformuleerd, maar dat is een les voor een volgende keer en daar hebben we nu helaas niets aan.
Moet ik nogmaals vragen of dat dan al niet meteen duidelijk had moeten zijn toen er alleen maar textuele inzendingen binnen kwamen.
En moet dit nu opgevat worden als een verkapt excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
frumper schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:06:
idd dit is met twee maten meten. maar ja zij vinden toch dat ze in hun recht staan, en geven geen enkele onderbouwde reactie op wat vele onjuist vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 12-09 16:41
Ik snap het wel, en daarentegen, als ze wel een verhaal hadden gekozen zou er hoe dan ook ook kritiek op geweest zijn van anderen die vonden dat hun verhaal beter was, of hetzelfde vertelde etc...

En natuurlijk mag die jongen doen wat hij wil met zijn prijs, ik had het er op MP echter niet zo duidelijk bij vermeld... want je kan op je vingers natellen dat dat hier ook gewoon bekend wordt.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:21
Ik vind zelf dat het nu zeiken om het zeiken begint te worden. Ja, ik heb ook meegedaan, en ja ik had ook graag die TV willen hebben. Maar michielvz heeft gewonnen door toch buiten de opdracht te denken wat dit keer goed uitpakte.

Daarbij vind ik dat men gewoon eens blij moet zijn dat T.net dit soort dingen doet. Ze kunnen ook niets doen. Dus wees gewoon een blij met de kansen die je krijgt in plaats van dat je altijd alles afkraakt. Ja het is typisch Nederlands, zeiken om het zeiken, maar probeer het eens niet te doen. Daarbij zou ik het volledig begrijpen als T.net nu ook zal zeggen 'de komende tijd maar niet meer', gewoon om dit gezeik te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04

Ryan1981

Je ne sais pas

Hoi allemaal,

Hierbij nog mijn bijdrage:

Ik denk dat de toekomst een apparaat is dat de beelden rechtstreeks op
het netvlies projecteert. Een dergelijk apparaat bestaat al, en wordt
nu met name gebruikt in de medische sector voor slechtziende mensen.
Dit lijkt mij de ultieme, non invasieve, 3D ervaring. Misschien is het
in de toekomst zelfs mogelijk om beelden direct naar de hersenen te
zenden zonder fysiek contact te maken maar tot die tijd lijkt mij het
zojuist voorgestelde de beste oplossing.

Jammer dat ik niet gewonnen heb :P

Ik vind overigens, ondanks dat het misschien handig geweest was om aan te geven dat ook andere vormen van communicatie dan text mogenlijk waren geweest, dat het idee van de winnaar 1 zeer sterk punt heeft, namelijk het mengen van realiteit met virtualisatie, en het ook daadwerkelijk gebruiken van de werkelijkheid in de virtuele omgeving. Doet me denken aan augmented reality+ of zoiets.

Gefeliciteerd iig.

[ Voor 27% gewijzigd door Ryan1981 op 11-10-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Een slotje op dit topic zou de boel alleen maar op springen zetten, dus daarom plaats ik ´m niet - al jeuken mijn vingers. Ik ga hier de discussie niet meer aan. Noem het slap of iets anders, maar dit begint zonde van mijn tijd te worden. Voor een volgende keer - if any - weten we de valkuilen. Point taken. Over en sluiten [insert kraakgeluid mobilofoon]..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Wilbert de Vries schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:43:
[...] Voor een volgende keer - if any - weten we de valkuilen. Point taken. Over en sluiten [insert kraakgeluid mobilofoon]..
Dat is alles wat ik (en waarschijnlijk velen met mij) wilde(n) horen.

Wat mij betreft is er ook geen discussie over de uitslag. Ik wilde alleen maar aangeven dat het in iedereen's "best interest" was om volgende keer duidelijker te zijn.

Edit: Toch kudo's dat je het toegeeft Wilbert. Dat gebeurt niet overal.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 11-10-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Goed om te horen dat een volgende keer de opdracht en regels ervan duidelijker zijn. Ook ik heb met de prijsvraag geprobeerd om mijn visie weer te geven in maximaal 400 woorden en helaas dus niet gewonnen. Volgende keer beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Ik vind het ook een trieste uitslag..

Er word om een tekst gevraagd van maximaal 400 woorden.. Vervolgens schrijft 99% een verhaal, en krijgt een persoon die zich niet aan de opdracht houd de hoofdprijs omdat hij 'out of the box' denkt.

Als er om maximaal 400 woorden wordt gevraagd, ga ik niet nadenken wat ik met foto/muziek/film in mekaar kan knutselen. Zoals iedereen met mij. In het "echte" leven ben je wel een ontzettende autist als je zo'n opdrachtomschrijving niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Ik voel mij op de een of andere manier geroepen om hier even een berichtje te plaatsen. Ik heb niet meegedaan met de prijsvraag, laat dat vaststaan (Tweakers.net controleer dat maar). In dat opzicht kijk ik dus redelijk objectief tegen deze prijsvraag aan. Alle mensen die meegedaan hebben bekijken het namelijk vanuit hun standpunt, dus subjectief.
Wilbert de Vries schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:31:
Achteraf met vingertjes wijzen en roepen dat we ons indekken gaat mij te ver. Bij een volgende prijsvraag zullen we ons compleet indekken en heel specifiek opsommen wat wel en niet mag.
Wat wel flauw is, Wilbert, dat je als reactie maar zegt dat Tweakers.net zich volgende keer helemaal gaat indekken. Dat is juist wat niet moet gebeuren en wat de Tweakers hier ook helemaal niet bedoelen. Door de door jullie geformuleerde eisen voor de prijsvraag hebben jullie zelf alle creativiteit geëlimineerd. Dan moet je niet achteraf de gebeten hond gaan spelen.

De tweakers hier zijn gewoon teleurgesteld. Toen ik de prijsvraag las heb ik wel getwijfeld of ik mee zou doen, maar ik heb niet heel veel verstand van de verschillende 3D-technieken dus ik wist dat ik daar geen goed betoog van 400 woorden aan vuil kon maken. :P
De prijsvraag riep dus alleen al het gevoel op dat er een maximaal vierhonderd woorden tellend betoog werd verwacht. Dat heeft te maken met de manier hoe het er staat. Dat jullie het anders bedoeld hebben is misschien zo. Het staat er echter heel ongelukkig áls jullie het al anders bedoelden. Ja je leest het goed, ik twijfel eraan óf jullie het wel anders bedoelden. Volgens mij bedoelden jullie wel degelijk een betoog en nadat de winnaar is bekend gemaakt hebben jullie zelf ook ingezien dat dit fout was. Dus nu kom je maar aan met een lullig "kijkdozen-verhaal". Wat misschien nog wel het ergste is: de tekst van de prijsvraag was eigenlijk prima. Er had maar een heel klein gedeelte weggelaten moeten worden.
We zijn benieuwd hoe jij denkt dat die toekomst eruitziet. De winnaar van deze prijsvraag is dan ook degene die volgens ons de beste, mooiste, leukste of griezeligste voorspelling weet te geven. We nodigen je daarom uit om in maximaal 400 woorden jouw 3d-visie aan ons te laten weten.
Door de laatste zin 'duw' je iedereen (behalve één) in de richting van een betoog. Het staat ook meerdere keren in het artikel vermeld. Dat je daar zelfs onderuit probeert te komen, Wilbert, neem ik je kwalijk. Vooral omdat er vervolgens een inspiratie-stuk van jullie eigen redacteuren staat. In geschreven tekst wel te verstaan. Als je een echte vent was geweest dan had je hier gewoon toegegeven dat het er ongelukkig staat. De prijsvraag terugdraaien wordt niet van je gevraagd. Toegeven dat de prijsvraag onterecht is weggegeven aan een stripverhaal wordt niet gevraagd. Enkel en alleen het toegeven dat de prijsvraag ongelukkig geformuleerd is. Maar dat is blijkbaar al teveel gevraagd.

Ik vind het daarentegen geweldig dat Tweakers.net zo af en toe van zulk soort prijsvragen heeft. Ik ken niet veel websites die zulke grote prijzen weggeven als Tweakers.net met enige regelmaat doet. Dus daarvoor een dikke duim! d:)b

Dan nog even over de winnaar. Als je iets wint mag je zelf weten wat je ermee gaat doen, dat staat vast. Echter vind ik het wel héél erg jammer dat er op deze manier wordt omgegaan met een prijsvraag. Waarom zeg je dan niet gelijk, Michiel, dat je de TV gaat verkopen en de PS3 houdt? Daar is toch niks mis mee?
Niks vermelden en dan twee dagen later de TV al op Marktplaats kwakken vind ik onbeschoft. Niet alleen voor de andere prijsvraag-deelnemers maar júist voor Tweakers.net en Sony Nederland. Nogmaals, het is je recht om de TV te verkopen, maar onbeschoft is het wel. Desalniettemin wens ik je erg veel plezier met de PS3 én met de centjes. Wees voortaan gewoon eerlijk.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuPo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:02:
Alle mensen die meegedaan hebben bekijken het namelijk vanuit hun standpunt, dus subjectief.
Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn wel meer mensen die hier een comment hebben gepost en toch niet mee hebben gedaan (yours truly included). Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je wel mee hebt gedaan dat het dan subjectief is.
Wees voortaan gewoon eerlijk.
Waar precies was hij dan oneerlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waarom heeft hij de tv niet gewoon als tweaker aangeboden bij V&A? Had hem dan gewoon voor een prikkie verkocht aan een tweaker :P Het komt op mij best ondankbaar over dat je die tv gelijk verkoopt. Ik neem aan dat je meedoet met de wedstrijd omdat je de prijs graag wint? Als ik iets kan winnen wat me niet interesseert ga ik niet eens meedoen.

[ Voor 45% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-10-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
.oisyn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:57:
[...]

Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn wel meer mensen die hier een comment hebben gepost en toch niet mee hebben gedaan (yours truly included). Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je wel mee hebt gedaan dat het dan subjectief is.

[...]
Ik schrijf ook alleen maar dat alle mensen die mee hebben gedaan het vanuit hun standpunt bezien. Ik zeg niets over de mensen die wel een post hebben geplaatst maar zelf niet hebben meegedaan. Lees de zin anders nog even een keer. Maar laat ik het dan zo stellen: als je mee hebt gedaan met de prijsvraag heb je de schijn van subjectiviteit tegen.
.oisyn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:57:
[...]

Waar precies was hij dan oneerlijk?
Ook weer een kwestie van goed lezen. Een paar regels erboven staat:
Waarom zeg je dan niet gelijk, Michiel, dat je de TV gaat verkopen en de PS3 houdt? Daar is toch niks mis mee?
Niks vermelden en dan twee dagen later de TV al op Marktplaats kwakken vind ik onbeschoft.
De schijn ophouden dat je heel blij met je prijs bent en dan gelijk op Marktplaats kwakken vind ik niet getuige van enig eerlijkheid. Dan had hij moeten zeggen dat hij hem ging verkopen. Misschien hadden ze daar nog wel in mee willen gaan (met bijbetaling). Hij wilde een 46" volgens mij, maar dat terzijde.
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:19:
[...] Het komt op mij best ondankbaar over dat je die tv gelijk verkoopt. Ik neem aan dat je meedoet met de wedstrijd omdat je de prijs graag wint? Als ik iets kan winnen wat me niet interesseert ga ik niet eens meedoen.
QFT.

[ Voor 21% gewijzigd door LuPo op 12-10-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuPo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Ik schrijf ook alleen maar dat alle mensen die mee hebben gedaan het vanuit hun standpunt bezien.
Ja, en dat is kort door de bocht. Je kunt namelijk best objectief zijn, ookal heb je wel meegedaan.
Maar laat ik het dan zo stellen: als je mee hebt gedaan met de prijsvraag heb je de schijn van subjectiviteit tegen.
Dat is idd wel zo.
Ook weer een kwestie van goed lezen. Een paar regels erboven staat:
Nee, weer een kwestie van goed formuleren. Wat je daar hebt neergezet heeft niets met oneerlijkheid te maken.
QFT
BFD :Y)
Wat Michiel met de TV doet moet ie vooral lekker zelf weten. Ik zou het geld ook wel goed kunnen gebruiken. Daarnaast vind ik het niet heel vreemd dat hij niet tegen de Sony meneer zegt dat ie 'm meteen gaat verkopen. Dat zou jij ook niet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
.oisyn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Ja, en dat is kort door de bocht. Je kunt namelijk best objectief zijn, ookal heb je wel meegedaan.

[...]

Nee, weer een kwestie van goed formuleren. Wat je daar hebt neergezet heeft niets met oneerlijkheid te maken.

[...]
Het ging mij erom waar deze zin van jou op sloeg: "Er zijn wel meer mensen die hier een comment hebben gepost en toch niet mee hebben gedaan (yours truly included)." Ik zeg niks over of tegen die mensen. :?
.oisyn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

[...]
Dat heeft alles met eerlijkheid te maken. Van Dale:
eer·lijk bn, bw 1 betrouwbaar: ~ als goud 2 openhartig: zeg eens ~
Hij is niet openhartig geweest. Want hij heeft niet verteld wat hij eigenlijk wilde (volgens eigen zeggen een 46"). En ik denk dat Tweakers.net en Sony Nederland hem ook niet meer betrouwbaar vinden. Want eerst blij met de prijs en vervolgens opeens twee dagen later op Marktplaats kwakken.

Maargoed, we gaan nu wel heel erg in op de details. Feit blijft: prijsvraag onduidelijk en winnaar niet heel erg taktisch met de verkoop. Zo goed? :P

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 12-10-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuPo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Het ging mij erom waar deze zin van jou op sloeg: "Er zijn wel meer mensen die hier een comment hebben gepost en toch niet mee hebben gedaan (yours truly included)." Ik zeg niks over of tegen die mensen. :?
Ja dat had ik idd verkeerd gelezen. Maar mijn opmerking bestond uit 2 delen. Anyway, deze discussie gaat sowieso nergens over.

.edit:
Maargoed, we gaan nu wel heel erg in op de details
Dat zeg ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
Ik zou wel eens willen weten hoe en door wie er gejureerd is en wat de criteria waren maar ja , wie weet komt er nog eens iemand die erbij betrokken was naar voren en krijgen we het ware verhaal te horen.
Om een goeie beoordeling te geven heb je een aantal mensen nodig die allemaal alles lezen, en aan de hand van vooraf vastgestelde criteria het een beoordeling geven, bv humor, innovatie,leesbaarheid/toegankelijkheid,en inhoud.Nadat dat is gebeurd worden de 10 (of bij gelijke score zou je ook elke categorie een waarde kunnen geven) Van die 10 word na overleg er een gekozen.
Stel dat een ieder voor het lezen en er zijn punten aan toekennen 4 minuten nodig heeft ,dan zijn dat 699*4 =2796 minuten = 46,6 uur uitgaande van 8 uur per werkdag dag zijn dat dus ruim 5.8 werkdagen per persoon.
Daarna moet alles naast elkaar worden gelegd en vergeleken en dan de winnaar worden bepaald.
De uitslag was na 9 werkdagen dus eigenlijk kan dat niet aangezien je aandacht op het lezen hiervan nooit de volle acht uur je aandacht erbij kan houden, bij 6 uur p/d is het nog bijna acht dagen.
Dus ik denk dat er niet eens goed is gelezen , er is beoordeeld zoals een kind met Kerstmis voor de grootste doos onder de kerstboom gaat.
Voor een site die het imago van onafhankelijk te zijn aanhangt , waar benchmarks ,voor en tegens op een weegschaal worden gemeten , een site die vergelijkt en zijn conclusies onderbouwd, ja van die site verwacht ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

auke121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:26:
Ik zou wel eens willen weten hoe en door wie er gejureerd is
iig niet door t.net, aldus de .plan:
Nadat werknemers van Sony er haast een nieuwe dagtaak bij hadden om alle inzendingen door te nemen, is uiteindelijk een winnaar gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
Ja dus , wat wil je daar mee zeggen. t.net schrijft toch de prijsvraag uit, dus die zijn verantwoordelijk voor de uitvoering daarvan.
Of ben ik nu gek geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:10
auke121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:53:
Ja dus , wat wil je daar mee zeggen. t.net schrijft toch de prijsvraag uit, dus die zijn verantwoordelijk voor de uitvoering daarvan.
Of ben ik nu gek geworden.
Daar lijkt het wel op.. Maak je niet zo druk man... :/

[ Voor 9% gewijzigd door IPeukieI op 12-10-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
dat doe ik dus wel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

auke121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:53:
Ja dus , wat wil je daar mee zeggen
Daarmee wil ik zeggen dat er niet door t.net gejureerd is. Jij vroeg wie dat gedaan heeft. Ik geef aan dat het medewerkers van Sony zijn geweest. Wat wil jij nou eigenlijk met deze opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
Ik wil dat ik en iedereen hier serieus worden genomen laat ze maar een nieuwe prijsvraag uitschrijven ism sony met duidelijke regels,(dat waren ze voor iedereen behalve 1+t.net)
Ik denk dat ik gevoel van velen verwoord door te zeggen dat het niet erg is te verliezen, maar dat de rest bij voorbaat kansloos was.
Ik blijf me niet herhalen maar van site die , de komma (,) zo belangrijk vind en uiterst nauwkeurig is vind ik dat die zich dat moet aantrekken en daar wat mee moet doen.
Maar misschien zijn onderwerpen als gevoel lastig als je gewent bent te meten in dingen als 3DMark Vantage.
Fijt is dat vele met mij dit niet terecht vinden en dat daar maar mee om word gegaan als oh jammer dan doen we anders ,als er een volgende keer komt. Er zit in totaal wel een kwart jaar aan werkdagen in alles samen dus ja ik maak me druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ...

"Een beeld zegt meer dan duizend woorden" v.s. "In maximaal 400 woorden" ...

inzending afgekeurd? :P

Michiel, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@_Danny_: wheehehe, sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Zoals ik een pagina terug al zei:
centr1no schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:21:
Ik vermoed dat bij de beoordeling van de ingezonden stukken door de mensen van Sony helemaal niet is uitgegaan van de opdracht zoals die opgesteld was hier op Tweakers.net maar dat er, zoals ook uit de tekst over de uiteindelijke winnaar blijkt, gewoon gegrepen is naar de meest opvallende inzending.
Deze stelling wordt ook alleen maar bevestigd door het feit dat de hoofdredacteur het niet voor elkaar krijgt letterlijk te zeggen dat er iets aan de opdracht niet zou kloppen aangezien die opgesteld is zoals de bedoeling was.
En waarschijnlijk wil hij de mensen van Sony niet tegen de schenen schoppen.

Maar aangezien we van de betrokken mensen waarschijnlijk toch geen uitsluitsel krijgen kunnen we deze klaagzang (want een discussie is het inmiddels niet meer) net zo goed eindigen in de wetenschap dat er inderdaad iets niet goed is gegaan en dat in het geval dat er ooit nog eens een prijsvraag komt er in ieder geval zal worden gezorgd dat een discussie als deze niet meer zal voorkomen.

Misschien kunnen we het dan hierbij laten en elkaar weer in een ander deel van het forum gaan lastig vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bula King
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05 23:07
Goed,
juist deze topic gevonden...
Met het motto, beter te laat, dan nooit

Toch wel een ander punt gevonden dat discussieerbaar is.
1) Er werd gezegd dat de redactie vóór de competitie, zelfs dachten dat mensen een "kijkdoos" zouden maken.
Hoe kan dat als er bij de VOORWAARDEN duidelijk staat dat je de inzending moest DOORMAILEN?
Dus dat smoesje kunnen we al vergeten

2) ik veronderstel dat alle inzendingen zijn geopend in een text editor/viewer
vb open office/ word etc
Dan is het ook niet meer dan logisch dat onze foto inzending wordt geopend in een dat zelfde programma
En dan ga je natuurlijk een hele lijst met text te voorschijn zien komen.
ik durf te wedden dat die text (ookal zal het natuurlijk "sjiberisch" zijn) MEER als 400 Woorden bevatten, en dus ONGELDIG zal zijn!

OF gaan we de zooi omdraaien, en alle text inzendingen openen in Photoshop/ paint???

Edit, juist de foto ingeladen in word 2007, aantal woorden: 6922!

[ Voor 3% gewijzigd door The Bula King op 12-10-2010 23:39 ]

"fantasie is de sleutel tot de werkelijkheid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
Pfff nogmaals een beeld zegt niet meer dan 1000 woorden maar kennelijk heb ik hier wat mensen overschat.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
(Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof het ook nog steeds niet, ondanks Wilbert's reactie. Stel dat we allemaal podcasts had ingestuurd met leuke deuntjes/mixjes tussendoor (want dat mocht dus schijnbaar ook!).

Denk jij dat zij dan werkelijk al die 700 (!) podcasts één voor één zouden zijn luisteren en gaan afvinken hoeveel woorden er in de podcast gebruikt worden (automatisch tellen kan immers niet).Dus met de hand telkens strepen hoeveel worden elke podcast inzending heeft gehad... Ik denk het niet, dat zou onwijs veel werk geweest zijn - niet alleen het afstrepen van het aantal woorden, ook maar het hele afluisteren zelf want je podcast mag zo lang zijn als je wilt als je maar niet meer dan 400 woorden gebruikt !! Dus dan hadden ze er wel bijgezet maximaal 5 minuten bv; of je inzending, wat dan ook, moet binnen 5 minuten door een redelijk persoon verwerkt kunnen worden.

En stel dat ze zich beperken tot de leukste podcasts (laten we zeggen 5 stuks; de rest viel sowieso af vanwege saaiheid oid)...één podcast al luisterend tellen of er niet maximaal 400 woorden in gesproken worden is al een kut klus: play, pauze, play, pauze, play, pauze etc. Ik geloof het niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

auke121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:34:
[...]

Pfff nogmaals een beeld zegt niet meer dan 1000 woorden maar kennelijk heb ik hier wat mensen overschat.
Man lul toch niet zo slap, ik vond het gewoon grappig, ongeacht of het gezegde nou klopt of niet.

.edit @ bobwarley hieronder: heb je 't nou tegen mij? Ik quote namelijk auke.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele insteek is gewoon geweest en gewekt om een opstel te schrijven met jouw visie op 3d, en dat in maximaal 400 woorden. dat blijkt ook uit de voorbeelden en inzendingen. En nu wordt er krom naar toegeredeneerd omdat het natuurlijk wel een hele leuke is. Ik stel voor om volgende keer allemaal podcast in te sturen, dan zijn ze wel even bezig (luisteren kost meer tijd dan lezen).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op mensen, het is nu wel duidelijk dat de opdracht duidelijker geformuleerd had kunnen worden. Ook is duidelijk dat veel deelnemers maar ook niet deelnemers door de formulering op het verkeerde been zijn gezet. Als iemand een diy knip en plak kijkdoos sjabloon had gemailed (Damn waarom kom ik daar nu pas op???) had die waarschijnlijk gewonnen ... en daar had dan nog wel een handleiding van circa 400 woorden bij kunnen zitten ...

Anyway, de keuze is gemaakt, de prijs is vergeven, op naar de volgende prijsvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een frustraties toch allemaal, omdat mensen vinden dat het niet volgens de regels is gegaan. Nou jongens, dat maakt niet veel uit, want jullie inzending was anders waarschijnlijk toch niet goed genoeg geweest om te winnen. Dus voor jou persoonlijk maakt het allemaal niet zo veel uit. Wees blij voor iemand anders en dat Tweakers het door het gezeur niet zat is geworden om dit soort dingen te organiseren en wacht rustig een volgende prijsvraag af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:30:
want jullie inzending was anders waarschijnlijk toch niet goed genoeg geweest om te winnen.
Even los van het feit dat lang niet alle mensen die erover "zeuren" ook daadwerkelijk mee hebben gedaan vond ik de entry van de winnaar nou niet echt bijzonder sterk. Als men niet op het verkeerde been werd gezet was het waarschijnlijk geweest dat er heel wat coolere resultaten tussen zaten dan degene die nu gewonnen heeft.

Niet dat ik er verder over door wil zagen of dat ik het de winnaar niet gun, maar ik vind dat wat je hier zegt nogal kortzichtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nu is het makkelijk relativeren omdat het al weer een aantal dagen geleden is. Maar je kunt je voorstellen hoe mensen zich toen voelden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

The Bula King schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:31:
Toch wel een ander punt gevonden dat discussieerbaar is.
1) Er werd gezegd dat de redactie vóór de competitie, zelfs dachten dat mensen een "kijkdoos" zouden maken. Hoe kan dat als er bij de VOORWAARDEN duidelijk staat dat je de inzending moest DOORMAILEN? Dus dat smoesje kunnen we al vergeten
En jij denkt echt dat als ze met kijkdozen hadden gewerkt,
ze geen adres hadden gegeven waar je het kon inleveren of naartoe kon sturen :F

Volgende keer gewoon weer een prijsvraag in de trend/ vorm van 'the This is Living' prijsvraag en basta..

Mensen mensen, ga toch lekker de redding kijken van de Chilleense kompels ipv dit topic weer omhoog te blazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:34:
Even los van het feit dat lang niet alle mensen die erover "zeuren" ook daadwerkelijk mee hebben gedaan vond ik de entry van de winnaar nou niet echt bijzonder sterk. Als men niet op het verkeerde been werd gezet was het waarschijnlijk geweest dat er heel wat coolere resultaten tussen zaten dan degene die nu gewonnen heeft.

Niet dat ik er verder over door wil zagen of dat ik het de winnaar niet gun, maar ik vind dat wat je hier zegt nogal kortzichtig ;)
Het is alom bekend dat originaliteit bij prijsvragen vaak resultaat oplevert. Het is natuurlijk wel een beetje des Tweakers dat men zich aan bepaalde definities houdt en het niet snapt of eerlijk vindt als iets daar buiten valt. Met het je niet aan de definities houden neem je een gokje: je kan er voordeel mee behalen, of juist gediskwalificeerd worden.

Zoals hierboven staat had de omschrijving misschien beter gekund. Nou, dan is de discussie toch klaar? Dat heeft weinig met kortzichtigheid te maken.

Het is nou eenmaal een jurywedstrijd en wat anderen sterk vinden of niet is eigenlijk niet relevant. Dat accepteer je als je er aan meedoet (en als je niet meedeed moet je eigenlijk niet zeuren :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:34:
[...]
Mensen mensen, ga toch lekker de redding kijken van de Chilleense kompels ipv dit topic weer omhoog te blazen!
Is die uitzending in 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:41:
Zoals hierboven staat had de omschrijving misschien beter gekund. Nou, dan is de discussie toch klaar? Dat heeft weinig met kortzichtigheid te maken.
Je moet de zin die ik van je quote nog eens lezen, daar had ik het over, en die was kortzichtig.
Dat accepteer je als je er aan meedoet (en als je niet meedeed moet je eigenlijk niet zeuren :p).
Ja, want zo bereik je immers verandering in de toekomst, als niemand er wat van zegt 8)7
Er staat nog een mooie TV op marktplaats, je zou die eens kunnen proberen om die uitzending mee te kijken :Y)

Anyway, I'm done here :w.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:47:
Je moet de zin die ik van je quote nog eens lezen, daar had ik het over, en die was kortzichtig.
Niets kortzichtigs aan, om voorgenoemde redenen.
Ja, want zo bereik je immers verandering in de toekomst, als niemand er wat van zegt 8)7
Was de conclusie dat het niet ideaal was niet al 3 of meer pagina's geleden bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, ik snap dus ook niet waarom je het daar weer over wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:03:
Klopt, ik snap dus ook niet waarom je het daar weer over wilde hebben.
Omdat mensen er nog steeds met hun voetjes over aan het stampen zijn als verongelijkte kinders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik reageer louter op stellingen uit jouw posts die ik onjuist vind (zoals "want jullie inzending was anders waarschijnlijk toch niet goed genoeg geweest om te winnen" en "als je niet meedeed moet je eigenlijk niet zeuren"). Het zou handig zijn als je dat dan ook ziet als subdiscussie en niet het hoofdonderwerp waar inderdaad eons geleden al een conclusie over geformuleerd is, want zo niet dan eindigt die subdiscussie alleen maar in een metadiscussie zoals nu.

En nu ben ik echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:30:
Wat een frustraties toch allemaal, omdat mensen vinden dat het niet volgens de regels is gegaan. Nou jongens, dat maakt niet veel uit, want jullie inzending was anders waarschijnlijk toch niet goed genoeg geweest om te winnen. Dus voor jou persoonlijk maakt het allemaal niet zo veel uit. Wees blij voor iemand anders en dat Tweakers het door het gezeur niet zat is geworden om dit soort dingen te organiseren en wacht rustig een volgende prijsvraag af!
ten eerste weet je dat niet ten tweede het gaat om recht en onrecht en voor mij zijn dat elementaire dingen, en ja daar maak ik me druk over, en ja dat mag je gezeur vinden, en nee ben niet blij voor de winnaar en niet omdat ik vind dat die zich niet aan de opdracht heeft gehouden maar omdat het inhoudelijk (voor mij) flut was.
Met de winnaar heeft het voor mijn niks te maken of die hem verkoopt of verbrand is zijn ding en hij staat hier buiten hij heeft gedacht wat hem het best leek en dat is juist gebleken.
En daarmee heb ik moeite , dit kon niet de beste zijn totaal onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Wat de prijswinner gedaan heeft moet hij zelf weten, al vind ik het jammer dat hij de tv op MP heeft gezet. En zeker met een foto van zijn gewonnen tv erbij. Hier is al over gesproken.

Maarja dan hadden anderen Tweakers met een beter idee moeten aankomen. Ik betwijfel wel
of de meeste Tweakers een creatievere product op de plank zouden leggen.

[ Voor 16% gewijzigd door noud op 13-10-2010 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ben het volkomen eens met iedereen die zn beklag heeft gedaan over de fouten gemaakt bij de prijsvraag. Ernstig dat de redactie de fouten niet wilt toegeven en het achteraf recht praat.

Dat de winnaar dan ook nog eens de boel direct op marktplaats zet maakt het extra jammerlijk.

Ik heb niet meegedaan maar dit topic doorlezend wil ik als neutrale hierin toch even het opnemen voor de 'gedupeerden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auke121 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:16:
ten eerste weet je dat niet ten tweede het gaat om recht en onrecht en voor mij zijn dat elementaire dingen, en ja daar maak ik me druk over, en ja dat mag je gezeur vinden, en nee ben niet blij voor de winnaar en niet omdat ik vind dat die zich niet aan de opdracht heeft gehouden maar omdat het inhoudelijk (voor mij) flut was.
Met de winnaar heeft het voor mijn niks te maken of die hem verkoopt of verbrand is zijn ding en hij staat hier buiten hij heeft gedacht wat hem het best leek en dat is juist gebleken.
En daarmee heb ik moeite , dit kon niet de beste zijn totaal onmogelijk.
Je zit nu dus gewoon te miepen dat je het niet eens bent met een juryuitspraak? Dat is dan jammer, zo werkt het nu eenmaal met jury's. Er zullen altijd mensen zijn die de beslissing niet kunnen begrijpen, maar zo werkt het wel (denk aan de vele huilende mensen bij één van die zangshows die maar niet kunnen begrijpen waarom ze eruit geknikkerd zijn).

Als je dat niet kunt hebben dan moet je er niet aan beginnen. Er staat niet voor niets altijd bij dat over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden; dat is om soortgelijk gedoe te voorkomen.
Hertog_Martin schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 03:32:
Ben het volkomen eens met iedereen die zn beklag heeft gedaan over de fouten gemaakt bij de prijsvraag. Ernstig dat de redactie de fouten niet wilt toegeven en het achteraf recht praat.
Ze zeggen dat het niet ideaal geweest is en de volgende keer deze ervaringen mee zullen nemen. Wat wil je nog meer dan?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffer
  • Laatst online: 11-08 23:44
als jullie nou gewoon allemaal de volgende keer niet meedoen is er meer kans voor mij om te winnen...bedankt!

overigens zou ik wel degelijk gebruik maken van wat er te winnen valt.
een tv verkopen op marktplaats is dan al helemaal onkundig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just in:
Bol.com beschouwt tweakers als experts op het gebied van elektronica en games die ook de nodige ervaring hebben met online winkelen. Bol.com daagt je daarom uit mee te denken over hoe bol.com verbeterd kan worden.

Bol.com nodigt je uit om in maximaal 500 woorden (tekst!) te beschrijven wat jij zou verbeteren en waarom.
*grin*

Thanks voor het snelle oppakken!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ga meteen een kijkdoos maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:02:
:+

_O-

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

.oisyn schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:02:
Ik ga photoshop eens opstarten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Whahahaha. Bol.com just made my day. _O-

Ik denk dat ik maar een strip maak. Dan spring ik eruit omdat mijn inzending niet enkel uit saaie tekst bestaat. * Bol.com in the future -> The current website -> website 2.0. Gewonnen, yeah! :+

[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 14-10-2010 18:58 ]

Pagina: 1 2 Laatste