Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Body met 793 ES en wat resists, was een "koopje" omdat ie corrupted is, maar exact mijn kleuren dus toppie
Mn totale ES is nu verdubbeld tot 4000, maxed resists, nog wat kleine upgrades en dan maar CI aanzetten en sparen voor jewels.
Kijk nu hebt geleerd hoe je progressie maakt kun je dit toepassen op je volgende character om sneller sterker te wordenmercapto schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:12:
En ik heb een nieuwe pet en jas
Body met 793 ES en wat resists, was een "koopje" omdat ie corrupted is, maar exact mijn kleuren dus toppie
Mn totale ES is nu verdubbeld tot 4000, maxed resists, nog wat kleine upgrades en dan maar CI aanzetten en sparen voor jewels.
Hoi Nelis,
Het gaat nu wel stukken beter, level 13 maps kunnen doorlopen zonder vaak dood te gaan en ook solo aziri 2x gesloopt,
Helaas ben ik dit weekeind niet veel online, we gaan morgen verhuizen, maar ik had het al eerder gepost, ik
Ik had het al eerder een keertje geschreven in deze threat, naar niets van gehoort maar ik,zou heel graag jouw schoenen en linker ring (rune eye) willen hebben.
Ik denk dat ik met jouw schoenen met net wat meer overlevings kans heb door de enchantment zodat ik dan de endgame content mischien een keer kan uitlopen.
Als we elkaar niet tegenkomen online en je stopt echt, zou je het dan via selina of vbhuntard kunnen overhevelen?
Groet,
Aernout. (howaflower)
@Zethiel Wanneer schikt jou voor traden?
@bamboe Wat is jouw voorkeur? Via guild of zelf in ontvangst nemen? Ik heb PoE gewoon installed staan dus even opstarten is niet zo'n issue.
Verder heb ik niet echt specifieke vragen gehad voor items. Veel mensen hadden meer aan advies om een begin te maken met hun gear.
Ik ben elke dag wel online, ben er atm ook welNeles7 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:54:
@bamboe ik heb expres niet gereageerd om te bekijken wie wat wilde. Die ring ben je de enige liefhebber voor dus die krijg jeBetreft de boots @Zethiel had ze al eerder gevraagd (de enchant is trouwens maar merc iirc dus niet eens zo heel erg als je dedicated wilt farmen).
@Zethiel Wanneer schikt jou voor traden?
@bamboe Wat is jouw voorkeur? Via guild of zelf in ontvangst nemen? Ik heb PoE gewoon installed staan dus even opstarten is niet zo'n issue.
Verder heb ik niet echt specifieke vragen gehad voor items. Veel mensen hadden meer aan advies om een begin te maken met hun gear.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Behalve een Ex die viel had ik tijdens de map niets opgepakt
gelukkig maar want aan het einde begon er een aftelling en met nog 4 seconden te gaan
had ik de laatste neer... Fwwwwww.... close to death...
Gisteren in de guild al wat zorgen over dat ik dan nu wel zou stoppen met spelen, maar maak je geen zorgen ik ben lvl 96 en zit op 20% xp dus dat is mooi opstapje om toch ook voor de lvl 97 te gaan
@bamboe dat is inderdaad een leuke map de eerste keer heb ik hem niet eens gehaald. (toen de map net uitkwam)
de map gaat per zone ook een lvl omhoog deze begint op lvl 78 en de laatste kamer is lvl 82 dat maakt de map ook leuk voor mapdrops en kwa xp is het runnen van deze map dus ook zeer lucratief ook omdat je het tempo hoog moet houden (al heb ik met mijn build vaak als de timer op de helft pas is al de map volledig clear) De stem praat namelijk een stuk of 3 - 4x over chaos die je gaat inhalen.
Paar dingen daarover per x dat stem praat komen er meer chaos wolkjes en doen ze meer chaos dmg (lang leve CI build) en zijn stem is dus indicatie hoever je kwa tijd zit (25/50/75/100%) als hij dus begint af te tellen van 10 naar 0 maak eigenlijk dat je weg komt want je valt echt dus om.
- als je de map met onslaught runt gaat de timer ook iets sneller
- hoe meer mensen je in de party hebt hoe sneller de timer ook gaat
- mooiste is met 2 man dan ga je per room beide steeds een kant op en clear je de map dus in record tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door SMD007 op 08-05-2017 11:18 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Gewoon geven zou het fijnst zijn, hoe laat denk je online te zijn, vanavond kan ik wel online komen, de verhuizing is net afgelopen.Neles7 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:00:
Goed bezig SMD!.
@Zethiel @bamboe Ik zal proberen jullie deze week te treffen voor de trade
@bamboe geef je nog even aan wat je voorkeur is? Dan weet ik of ik jouw item vanavond ook moet traden als je niet online bent.
Ik wil niet hebberig zijn maar als je jouw eagle cut jewel nog overhebt zou ik hem ook wel graag willen hebben.
Groet,
Aernout.
[ Voor 10% gewijzigd door bamboe op 08-05-2017 18:37 ]
Tegen 8 ergens?bamboe schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:31:
[...]
Gewoon geven zou het fijnst zijn, hoe laat denk je online te zijn, vanavond kan ik wel online komen, de verhuizing is net afgelopen.
Ik wil niet hebberig zijn maar als je jouw eagle cut jewel nog overhebt zou ik hem ook wel graag willen hebben.
Groet,
Aernout.
Ja, maar ik ben te laat voor 8 uur... ik moet zo eten maar met geluk hoor ik het ping geluidje
als je er bent.
Ook nog weer 2 ancient key's gevonden, maar helaas geen jackpot items daaruit. Wel een near perfect legacy eye of chayula er uit met 19 to all attributes (20 is max) Die kan me nog 40 chaos opleveren.
verder een stuk of 8 divines (5 in de vorm van een corrupted 6L) gevonden en 1 exalt dus ging best lekker gisteren.
Ik ben gek, maar dit is ook gek:
M'n Flame Golems (ik heb er momenteel 3) veranderen telkens in Stone Golems...
Er zit een gratis Stone Golem op m'n Clayshapers, maar die moet je dan nog wel summonen, en dat doe ik dus niet...die krengen verschijnen plots halverwege een gevecht. Eerst eentje, dan twee, en na een tijdje zijn ineens al je Flame Golems vervangen...lol...
RAAAAAAAAAAR.
Zal wel weggaan met reloggen, maar ja, toch vreemd...
edit: Ik heb in m'n linker Clayshaper (heb er twee) wel een CWDT gem zitten...aha! Dus die cast dan waarschijnlijk ook de gratis Stone Golem...dus m'n 3L Clayshaper is dan plots een 4L?
[ Voor 15% gewijzigd door mercapto op 11-05-2017 11:16 ]
allereerst: Natuurlijk ben je gek duhhhmercapto schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:13:
Ben ik nou ge...nee wacht, laat ik het anders stellen...
Ik ben gek, maar dit is ook gek:
edit: Ik heb in m'n linker Clayshaper (heb er twee) wel een CWDT gem zitten...aha! Dus die cast dan waarschijnlijk ook de gratis Stone Golem...dus m'n 3L Clayshaper is dan plots een 4L?

ten tweede: als je er een CWDT gem in doet wordt het inderdaad een 4L
Das mooi....kloteSMD007 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:21:
[...]
allereerst: Natuurlijk ben je gek duhhh![]()
ten tweede: als je er een CWDT gem in doet wordt het inderdaad een 4L
Nu moet ik dus een 4L item voor m'n 3L gebruiken, want ik wil die vervelende Stone Golem niet telkens auto-casten...
Hmm, een kijken of ik er wat aan kan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 11-05-2017 11:46 ]
Zal eens kijken, ik heb deze setup uit een Build guide...raar dat de maker dit probleem zelf niet lijkt te hebben/vermelden...hmm...verdraaide theorycrafterSMD007 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:45:
kijk anders even bij het profiel van @KneoK zijn char hoi_gerrie is ook een golemmancer misschien heb je wat aan zijn setup.
edit: Hmm, Kneok heeft dezelfde setup...
Of ik pak teveel damage, of bij mij triggered die Golem (link nummer 4) wel en bij anderen niet...want Kneok heeft ook nog eens 1 losse Stone Golem gem...ugh
[ Voor 20% gewijzigd door mercapto op 11-05-2017 12:08 ]
Denk dat je moet kijken naar het lvl van de CWDTmercapto schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:48:
[...]
Zal eens kijken, ik heb deze setup uit een Build guide...raar dat de maker dit probleem zelf niet lijkt te hebben/vermelden...hmm...verdraaide theorycrafter
edit: Hmm, Kneok heeft dezelfde setup...
Of ik pak teveel damage, of bij mij triggered die Golem (link nummer 4) wel en bij anderen niet...want Kneok heeft ook nog eens 1 losse Stone Golem gem...ugh
Potverdikkie dat is het! Dank je,SMD007 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:37:
[...]
Denk dat je moet kijken naar het lvl van de CWDT
Siosa heeft nog een level 9 liggen, als ik die pak moet het stoppen, en dan niet meer levellen die gem...
nee.Zethiel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:04:
[...]
Bedankt voor de boots Neles
Dan nog een vraagje, met de Remove crafted mods optie verwijder je geen lab enchants toch?
Vroeg me af of er een Tweakers clan is waar ik me bij kan aansluiten daar het solo een beetje saai wordt.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
zie mijn sig.Luxurydiver schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 07:18:
Heb POE weer eens opgepakt na 1,5 jaar niet spelen. Vele mooie verbeteringen!
Vroeg me af of er een Tweakers clan is waar ik me bij kan aansluiten daar het solo een beetje saai wordt.
Hahaha, ik had precies hetzelfde probleem. Ik zat telkens op 3 of 4 Stone Golems in maps en dacht echt dat ik gek was. Ik wist zeker dat ik ze niet zelf zat te casten...mercapto schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:01:
[...]
Potverdikkie dat is het! Dank je,
Siosa heeft nog een level 9 liggen, als ik die pak moet het stoppen, en dan niet meer levellen die gem...
Hoe ervaren jullie momenteel de endgame?
- Het kan bestaan uit mappen en/of lvl 100 proberen te halen. (Hoor veel mensen die van D3 afkomen dat dit te vergelijken valt met rifts doen?!)
- bepaalde bosses proberen te verslaan
beide punten zijn behoorlijk uitgebreid en is voldoende info over te vinden op internet.
al met al vind ik endgame van PoE echt super leuk en behoorlijk gevarieerd al hoop ik dat ze straks met de enorme expantion (3.0) er nog weer nieuwe bosses en mapjes aan toevoegen.
Ben benieuwd hoe jij over een tijdje het mappen zult ervaren als endgame. Nog even door de zoet-zure appel heen bijten want PoE is niet zo simpel als D3. Ook meteen de reden dat het zo goed is. Als je het eenmaal allemaal doorhebt...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Atziri/shaper/grandmaster farming.
Strandjes of andere maps chainen.
Vaults runnen met mf gear.
Of gewoon lekker avondje traden en theorycraften.
Er is zoveel wat je kunt doen, en dan heb je nog de challenges en/of lvl 100 goals doe je voor jezelf kunt stellen.
Ben benieuwd of hier in 3.0 nog wat aan toegevoegd kan worden.
De changes die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen en de scion changes van vandaag wekken bij mij wel zin op om wat builds in elkaar te gaan zetten.
Helaas is t nog even afwachten tot we meer info hebben voor t zin heeft om daar mee aan de slag te gaan.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Tot en met Cruel Act 3 ging het bijzonder smooth. Echter nu loop ik tegen een muur aan dat ik soms van ver geoneshot wordt.
Kan iemand mij wat tips geven op mijn build om mijn survivability te verhogen zodat ik smooth kan doorlopen.
https://www.pathofexile.c...yakeren&characterName=ZGW
Levelen als Energy Shield zonder flink wat ervaring/goede leveling gear is niet aan te raden.Luxurydiver schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:24:
Hierbij mijn poging om een soort D3 Witchdoctor totem, minions build te maken.
Tot en met Cruel Act 3 ging het bijzonder smooth. Echter nu loop ik tegen een muur aan dat ik soms van ver geoneshot wordt.
Kan iemand mij wat tips geven op mijn build om mijn survivability te verhogen zodat ik smooth kan doorlopen.
Life based is veel makkelijker, maar daar moet je wel je tree wat voor omgooien.
Hoe is het met je resistances gesteld? als je van ver ge-oneshot wordt dan zijn ze wss te laag en heb je ook niet genoeg life/ES om wat hits op te vangen. Zou even in de guildstash gaan snuffelen (ben je al gejoined?) om wat leuke items voor je level te scoren. als ik je tree bekijk heb je amper life of ES nodes gepakt en in cruel moet je toch wel ongeveer 2k life of ES zien te hebben.Luxurydiver schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:24:
Hierbij mijn poging om een soort D3 Witchdoctor totem, minions build te maken.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb bijvoorbeeld een Plentiful Beyond Leaguestone of Grasping...die staat niet op poe.trade, de Ample versie is 6c daar....
Ik heb nu genoteerd:
perandus: locker/archive/cartographer
breach: ample/plentiful/splinters/dreaming
essence: echoes?
Leaguestones verkopen gaat prima via trade toen ik nog legacy speelde. Lijkt me raar dat er iets veranderd is. Dat gezegd hebbende normaal zou je ze allemaal moeten kunnen vinden, als je het AHK script gebruikt moet je opletten dat die alleen werkt met max charges.mercapto schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:44:
Iemand een ruwe uitleg over welke leaguestones goed verkopen (en waar? via poe.trade is een slecht idee las ik?)
Ik heb bijvoorbeeld een Plentiful Beyond Leaguestone of Grasping...die staat niet op poe.trade, de Ample versie is 6c daar....
Ik heb nu genoteerd:
perandus: locker/archive/cartographer
breach: ample/plentiful/splinters/dreaming
essence: echoes?
Verder is Beyond ook wel een goede om te verkopen dacht ik, veel exp waard.
Punt is dat een witte Breach al voor 4-5c in de chat verkoopt, en op poe.trade staan ze voor 1 alch...Neles7 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:32:
[...]
Leaguestones verkopen gaat prima via trade toen ik nog legacy speelde. Lijkt me raar dat er iets veranderd is. Dat gezegd hebbende normaal zou je ze allemaal moeten kunnen vinden, als je het AHK script gebruikt moet je opletten dat die alleen werkt met max charges.
Verder is Beyond ook wel een goede om te verkopen dacht ik, veel exp waard.
Ik zag in een stream de blauwe versies voor 10-30c gaan, das wat anders dan de 6c die op poe.trade terug te vinden is...
Dus ik hoopte dat iemand een duidelijker beeld had van de echte prijzen, want poe.trade lijkt het hier behoorlijk verkeerd te hebben...?
edit: ugh, daar was ik al bang voor... Net een leaguestone verkocht voor 18c...helaas was hij 2ex waard...lol, pijnlijk foutje...
[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 27-05-2017 06:32 ]
Ah je hebt enorm veel last met de price fixxers eruit te filteren. Dan ga ik er vanuit dat je de website gebruikt?mercapto schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:27:
[...]
Punt is dat een witte Breach al voor 4-5c in de chat verkoopt, en op poe.trade staan ze voor 1 alch...
Ik zag in een stream de blauwe versies voor 10-30c gaan, das wat anders dan de 6c die op poe.trade terug te vinden is...
Dus ik hoopte dat iemand een duidelijker beeld had van de echte prijzen, want poe.trade lijkt het hier behoorlijk verkeerd te hebben...?
edit: ugh, daar was ik al bang voor... Net een leaguestone verkocht voor 18c...helaas was hij 2ex waard...lol, pijnlijk foutje...
Installeer dit script die filterde toen ik speelde ze eruit waardoor je er geen last van hebt.
Verder valt me ook op dat als voorbeeld witte leaguestones voor <5c er over het algemeen al een zeer lange tijd op staan. Daar kun je ook nog op letten.
Hopelijk heb je er iets aan.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Het was een Beyond Leaguestone met 80% kans op een portal, ik dacht dat er maar 1 soort was, maar in plaats van de gebruikelijke 40% was mijne dus 80%...een foutje van 160+ chaos verschil in prijskevinl schreef op zondag 28 mei 2017 @ 08:44:
Welke leaguestone is nou echt twee ex waard?
(direct erna een ring verkocht voor 50c, dat maakte de pijn iets minder...hoewel ik moeite heb met afscheid nemen van goede items...ik mis 'm zoooo
[ Voor 19% gewijzigd door mercapto op 28-05-2017 09:48 ]
Varunastra perhaps? Of dualwield Brutus Lead Sprinkler.. meta buildboemmie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:48:
Van het weekend begonnen aan een marauder, in het begin was die echt van glas, nu een stuk beter. Nog wel veel te leren en gear te halen, then again, net act 1 voltooid. ANy must haves voor marauder 1hnd+shield?
[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 29-05-2017 14:50 ]
Zoals je aangeeft nog veel te leren en progressie te maken. Ik zou voor nu wegblijven van forum guides en spelen met wat je vind. Zo leer je het spel een beetje kennen, de gebieden de monsters etc.boemmie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:48:
Van het weekend begonnen aan een marauder, in het begin was die echt van glas, nu een stuk beter. Nog wel veel te leren en gear te halen, then again, net act 1 voltooid. ANy must haves voor marauder 1hnd+shield?
Een paar algemene tips:
- Bespaar niet op health nodes
- Probeer je resistance ten alle tijden te cappen
- Join de ToW guild voor ingame hulp
Neles7 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:03:
[...]
Zoals je aangeeft nog veel te leren en progressie te maken. Ik zou voor nu wegblijven van forum guides en spelen met wat je vind. Zo leer je het spel een beetje kennen, de gebieden de monsters etc.
Een paar algemene tips:
- Bespaar niet op health nodes
- Probeer je resistance ten alle tijden te cappen
- Join de ToW guild voor ingame hulp
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
je zal ze vast beiden moeten gezien je in totaal 4 van die endgame grinds moet.Xenophon16 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:28:
Hm ik zie dat de league wat langer door gaat dan ik dacht, misschien toch maar die laatste paar challenges binnen koppen... Dan is de vraag, 50x Rigwald of 100x Breachlord?
Heb Guardians al en moet nog een paar keer uberlab/atziri dus heb maar 1 van de twee nodigSMD007 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
[...]
je zal ze vast beiden moeten gezien je in totaal 4 van die endgame grinds moet.
Beide challenges heb ik gedaan dus aan de hand van mijn ervaring kan je kiezen wat je wilt.Xenophon16 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:11:
[...]
Heb Guardians al en moet nog een paar keer uberlab/atziri dus heb maar 1 van de twee nodig
breach: koop de benodigde breach stenen (xoph was in mijn geval cheapest) en run deze tot je van verveeldheid omvalt.
rigwald:
1. koop genoeg rigwald t3 amuletten (je hebt 9 setjes van 5 amuletten nodig)
2. koop leaguestones met gegarandeerde stone circel (ilvl maakt niets uit je kan ze dus ook met ilvl 28 oid kopen gezien area lvl ongelijk is aan rigwald lvl)
3. ga naar global 820 en spam dat je rigwald run wilt doen voor een uur of 2.
4. Vind eindelijk een groep die met een beetje geluk uit members bestaan die engels kunnen en niet te dom om te poepen zijn.
5. ga naar een makkelijke area bijvoorbeeld city of sarn en zoek de stone cirkel.
6. zet een tp neer zodat je party members die keurig in act 2 wachten de portal in kunnen
7. 1 van de party members triggert zijn talismans.
8. kill rigwald.
9. herhaal stap 5 t/m 8 6x zodat je volledige party aan bod is geweest.
10. doe stap 3 t/m 9 9x of als je geluk hebt heeft je party zich net zo voorbereid als mijn party zich had en kan je stap 5 t/m 8 gelijk 9x achter elkaar doen.
Rigwald klinkt misschien als veel werk, maar had ik dus klaar in 2 avonden met maximaal 3 uur werk per avond (inclusief party zoeken) waar ik juist breaches tergend vond gezien de saaiheid van het constant breach runnen. en met rigwald op mijn bovenstaande manier kan je nog eens leuk in contact komen met andere spelers.
Dat zal op dit punt in de league wel wat langer zijnSMD007 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:38:
[...]
3. ga naar global 820 en spam dat je rigwald run wilt doen voor een uur of 2.
edit: Twee avonden rondgehangen in 820 voor de breach runs, uiteindelijk grootste deel van de runs gedaan met 3 dezelfde mensen + 1 wisselend. Als je het tergende deel van het opzetten van zo'n run achter de rug hebt gaat het allemaal wel soepel. Nu alleen nog een paar keer uber lab door wandelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Xenophon16 op 01-06-2017 10:04 ]
Normale 1 uur race, is al lastig genoeg denk ik
Speel een fireblast/totem Templar en ben nu level 79 maar merk dat het steeds lastiger wordt om te progressen.
http://poe-profile.info/profile/Vegasm is m'n profile. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik doe level 1/2/3 maps die ik upgrade naar magic maar schijnbaar is dat niet zo goed omdat je eigenlijk altijd rare maps wilt maar ik heb niet genoeg mats om rare maps te runnen.
Sowieso ben ik een beetje arm
Nouja, vooralsnog vermaak ik me wel en leer nog iedere dag bij
Tesla M3LR '21
Op lv 79 wil je wel wat hoger runnen als tier 1/2/3. Ik ga ervan uit dat je inmiddels ook alwel wat T4 en misschien T5 hebt? Probeer die eens. Magic maps zijn prima om mee te startenPlanespotter schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:58:
Speel deze game ook sinds een week en vind het wel vermakelijk maar ook heel erg diepgaand.
Speel een fireblast/totem Templar en ben nu level 79 maar merk dat het steeds lastiger wordt om te progressen.
http://poe-profile.info/profile/Vegasm is m'n profile. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik doe level 1/2/3 maps die ik upgrade naar magic maar schijnbaar is dat niet zo goed omdat je eigenlijk altijd rare maps wilt maar ik heb niet genoeg mats om rare maps te runnen.
Sowieso ben ik een beetje armHeb maar 20c atm ofzo en ben nog niet zo lucky geweest dat ik een exalted orb heb gekregen..
Nouja, vooralsnog vermaak ik me wel en leer nog iedere dag bij
M.b.t. je progressie wat is lastig? Het overleven? Schade doen tegen mobs/bosses? Je bent best goed voorbereid
Ik had t4/5 maps maar die heb ik gebruikt en helaas nog geen nieuwe gekregen.Neles7 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:13:
[...]
Op lv 79 wil je wel wat hoger runnen als tier 1/2/3. Ik ga ervan uit dat je inmiddels ook alwel wat T4 en misschien T5 hebt? Probeer die eens. Magic maps zijn prima om mee te startenRares komen vanzelf. Rijk worden moet je je niet druk om maken, gewoon lekker spelen en eventueel wat goedkope items kopen om verder te komen.
M.b.t. je progressie wat is lastig? Het overleven? Schade doen tegen mobs/bosses? Je bent best goed voorbereid
Het overleven is een probleem. Sommige bosses moet ik echt kiten als een malle omdat ik anders in 2/3 schoten weg ben. Kwam er eentje tegen waarbij ik maar alt+f4 heb gedaan want die heeft me van 79 50% weer naar 79 0% teruggebracht. Abaxoth, the End of All That Is heette die ofzo, die wil ik nooit meer tegenkomen
Heb net wel 5 link op m'n chest kunnen rollen dus dat is weer een fijne dps boost.
edit: En sommige packs zijn ook een probleem. Maar PoE is volgens mij ook geen game zoals D3 (wat ik heb platgespeeld) waarbij je als een blind paard in een pack kunt chargen. Tenminste, niet als je qua gear nog achterblijft zoals ik. Net waren er van die lichtblauw/turquoise hondachtige dingen die allemaal sparkly felblauwe dingen op me afschoten.. Als ik daar niet voor wegduik dan ben ik echt in 2/3 klappen weg. Zelfde geldt voor die succubus achtige gezwellen uit act 3 volgens mij die van die oranje dingen afschieten in 1 rechte lijn. Daar moet ik ook snel m'n totems op droppen en dan wegduiken anders is het GG.
Misschien is dat de bedoeling van PoE hoor, maar ik ga er vanuit dat het een beetje gear-issues zijn van mijn kant
[ Voor 26% gewijzigd door London op 04-06-2017 21:28 ]
Tesla M3LR '21
Haha abaxoth is niet zomaar een baasPlanespotter schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:25:
[...]
Ik had t4/5 maps maar die heb ik gebruikt en helaas nog geen nieuwe gekregen.
Het overleven is een probleem. Sommige bosses moet ik echt kiten als een malle omdat ik anders in 2/3 schoten weg ben. Kwam er eentje tegen waarbij ik maar alt+f4 heb gedaan want die heeft me van 79 50% weer naar 79 0% teruggebracht. Abaxoth, the End of All That Is heette die ofzo, die wil ik nooit meer tegenkomen![]()
Heb net wel 5 link op m'n chest kunnen rollen dus dat is weer een fijne dps boost.
edit: En sommige packs zijn ook een probleem. Maar PoE is volgens mij ook geen game zoals D3 (wat ik heb platgespeeld) waarbij je als een blind paard in een pack kunt chargen. Tenminste, niet als je qua gear nog achterblijft zoals ik. Net waren er van die lichtblauw/turquoise hondachtige dingen die allemaal sparkly felblauwe dingen op me afschoten.. Als ik daar niet voor wegduik dan ben ik echt in 2/3 klappen weg. Zelfde geldt voor die succubus achtige gezwellen uit act 3 volgens mij die van die oranje dingen afschieten in 1 rechte lijn. Daar moet ik ook snel m'n totems op droppen en dan wegduiken anders is het GG.
Misschien is dat de bedoeling van PoE hoor, maar ik ga er vanuit dat het een beetje gear-issues zijn van mijn kant
Verder speel je totems, dat wil zeggen dat die het werk opknappen. Je plaatst je totems, en zelf probeer je zoals je achter bent uit de vuur linie te blijven. In PoE duik je niet zomaar een pack in (tenzij je een meta build speelt met genoeg kennis van het spel).
edit: en nu #63 in the medaillion race, hopen op een beta key
[ Voor 25% gewijzigd door Xenophon16 op 05-06-2017 19:50 ]
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1901957
nieuws: Twitch maakt Prime-dienst beschikbaar in Nederland en België
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ok, that just happened...
Verwijderd
Heb je geluk zelfs raiz had geen key en hij staat volgens mij bijna overal top 5. Hopelijk heb ik ook geluk een dezer dagen.Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:53:
Had vanmorgen toen ik wakker werd een key in de mail. Binnenkort maar eens testen dan.Leuke reward voor de races.

aww het ging net zo lekker, dood doordat ik die ruby ring wilde pakken
[ Voor 15% gewijzigd door Xenophon16 op 08-06-2017 11:32 ]
Ik kan geen death's opus boog betalen, is er een goeie (goedkope;)) vervanger hier voor? Ik geloof dat ik crit dmg + physdmg moet hebben? ik heb een signal fire quiver.
Is het ook de moeite waard om currency te spenderen aan items, nu 3.0 er aan komt?
(ik heb 70 chaos orbs oid)
Hoi! Je kan Death's harp kopen samen met de prophecy (the bowstring's music) om death's opus te maken, dat kost je ongeveer 16c. Heb je The Signal Fire nodig voor je build? Anders kan je die verkopen om wat extra geld vrij te maken.Daniel168 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:34:
Hoi, ik ben net begonnen met path of exile. Ik heb een Ranger met een tornadoshot / barrage build.
Ik kan geen death's opus boog betalen, is er een goeie (goedkope;)) vervanger hier voor? Ik geloof dat ik crit dmg + physdmg moet hebben? ik heb een signal fire quiver.
Is het ook de moeite waard om currency te spenderen aan items, nu 3.0 er aan komt?
(ik heb 70 chaos orbs oid)
Edit: Als je een 5L Death's opus wil kost het je ongeveer 55c, je kan namelijk een 5L death's harp kopen en die vervolgens upgraden.
[ Voor 8% gewijzigd door Xenophon16 op 08-06-2017 11:37 ]
Hey, thanks voor je snelle reply.Xenophon16 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:36:
[...]
Hoi! Je kan Death's harp kopen samen met de prophecy (the bowstring's music) om death's opus te maken, dat kost je ongeveer 16c. Heb je The Signal Fire nodig voor je build? Anders kan je die verkopen om wat extra geld vrij te maken.
Edit: Als je een 5L Death's opus wil kost het je ongeveer 55c, je kan namelijk een 5L death's harp kopen en die vervolgens upgraden.
Als ik die 55c uitgeef heb ik (bijna) niks meer om voor de rest in mn gear te steken helaas;( Signal fire is idd nodig.
Kan gewoon nog spullen kopen, nu dat 3.0 bijna uitkomt?
Op dit punt in de league kan je voor 15c de rest van je gear wel aanvullen, en ja als je naar poe.trade gaat zijn er nog genoeg mensen online die dingen verkopen, de league duurt immers nog een maandDaniel168 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:44:
[...]
Hey, thanks voor je snelle reply.
Als ik die 55c uitgeef heb ik (bijna) niks meer om voor de rest in mn gear te steken helaas;( Signal fire is idd nodig.
Kan gewoon nog spullen kopen, nu dat 3.0 bijna uitkomt?
OkayXenophon16 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:50:
[...]
Op dit punt in de league kan je voor 15c de rest van je gear wel aanvullen, en ja als je naar poe.trade gaat zijn er nog genoeg mensen online die dingen verkopen, de league duurt immers nog een maand
Bedoelde meer is het niet verstandiger om mn 70C te sparen voor 3.0?
Dat klopt. Daar heb ik de beta access ook van. Heb al zitten kijken naar de supporter packs die nu uitkomen denk dat ik voor de 100 dollar one ga. Moet zeggen de beastpack is echt lelijk die wil ik echt niet. Ook vind ik tegen vallen dat de duurste pack er op neer komt dat je veel MTX'en krijgt en verder niets. De laatste pack die ik toen kocht voor net iets meer (500 dollar) er teminste nog een hall of grandmaster char voor kon maken. Nu krijg je echt alleen MTX vind ik wel wat matig.Neles7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:22:
Heb jij niet al gewoon toegang door lifetime spendings? Als ik me niet vergis heb jij bijna elke League wel een supporterpack.
Als je met 3.0 in de nieuwe league gaat spelen kan je daar toch niet bij je 70c en kan je het net zo goed nu al gebruiken. Als je op standaard speelt of verder gaat spelen (als je nu in legacy league zit) zou ik zeggen geef het lekker uit 70c is nou ook weer niet zo moeilijk om aan te komen. 1 dag goed farmen haal je al meer op.Daniel168 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:54:
[...]
Okay
Bedoelde meer is het niet verstandiger om mn 70C te sparen voor 3.0?
Zit wat inSMD007 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:57:
[...]
Als je met 3.0 in de nieuwe league gaat spelen kan je daar toch niet bij je 70c en kan je het net zo goed nu al gebruiken. Als je op standaard speelt of verder gaat spelen (als je nu in legacy league zit) zou ik zeggen geef het lekker uit 70c is nou ook weer niet zo moeilijk om aan te komen. 1 dag goed farmen haal je al meer op.
Dan is die key over? *Kijkt de grote leider lief aan*SMD007 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:54:
[...]
Dat klopt. Daar heb ik de beta access ook van. Heb al zitten kijken naar de supporter packs die nu uitkomen denk dat ik voor de 100 dollar one ga. Moet zeggen de beastpack is echt lelijk die wil ik echt niet. Ook vind ik tegen vallen dat de duurste pack er op neer komt dat je veel MTX'en krijgt en verder niets. De laatste pack die ik toen kocht voor net iets meer (500 dollar) er teminste nog een hall of grandmaster char voor kon maken. Nu krijg je echt alleen MTX vind ik wel wat matig.
over? nee dat is juist mijn key.Neles7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Dan is die key over? *Kijkt de grote leider lief aan*
ter info ik heb de guild in de beta alweer opgericht mocht iemand invite willen hoor ik het wel. (laat je beta char name even achter) Er is geen guild stash, maar dan heb je teminste wel weer guild chat
[ Voor 33% gewijzigd door SMD007 op 08-06-2017 13:09 ]
Huh? Maar met lifetime spendings zou je account al een vlaggetje moeten hebben dat je op de Beta realm kunt. Dus heb je geen key nodig? Of mis ik nu iets?
Verwijderd
Welke race?Xenophon16 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:31:
[afbeelding]
aww het ging net zo lekker, dood doordat ik die ruby ring wilde pakken
Zitten erg leuke races tussen vind ik (exiles/invaders everywhere, headhunter, BLAMT, uber beyond).
Daar doelde ik ook opNeles7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:23:
[...]
Huh? Maar met lifetime spendings zou je account al een vlaggetje moeten hebben dat je op de Beta realm kunt. Dus heb je geen key nodig? Of mis ik nu iets?
Ah. Ik dacht omdat je automatisch toegang had je geen key had. Dus ging ik ervan uit dat je een 2e key had. Helaas...
1h endless ledge, eerste keer dat ik zo'n race deed. Was wel vermakelijk tot ik dood ging na 25 minuten. Mijn thesis presentatie 1 uur later ging prima dus de race misschien niet gewonnen maar wel MSc. nu hahaVerwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:37:
[...]
Welke race?
Zitten erg leuke races tussen vind ik (exiles/invaders everywhere, headhunter, BLAMT, uber beyond).
Verwijderd
Gefeliciteerd!Xenophon16 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:08:
[...]
1h endless ledge, eerste keer dat ik zo'n race deed. Was wel vermakelijk tot ik dood ging na 25 minuten. Mijn thesis presentatie 1 uur later ging prima dus de race misschien niet gewonnen maar wel MSc. nu haha
Invite voor de beta guild plz: Caliban
Verwijderd
Zelf craften is toch wel de key to success. Alleen MS boots is een beetje een RNG verhaal. Rest moet toch wel lukken imo.Neles7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:53:
Volgens mij is mijn RNG niet gemaakt voor races .. Lv15 gehaald en liep nog rond met gear van lioneye watch. letterlijk niets nuttigs gedropt. Het spel wilde dat ik een ranger rolde, wel 7 rare bows gezien.
De beta is trouwens wel mooi hoor. Graphics update hebben ze leuk gedaan. Ook leuk om te weten: Eramir geeft nu 2 skillpoints. Best een mooie verandering.
Craften moet je currency voor hebben, ik heb 1 chance orb gehad en gebruikt. Niet eens een transmute om sunder te kopen LOL. Door te klagen hoop ik dat mijn RNG voor de descent race van vanavond beter isVerwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:50:
[...]
Zelf craften is toch wel de key to success. Alleen MS boots is een beetje een RNG verhaal. Rest moet toch wel lukken imo.
De beta is trouwens wel mooi hoor. Graphics update hebben ze leuk gedaan. Ook leuk om te weten: Eramir geeft nu 2 skillpoints. Best een mooie verandering.
Ik ben geen top racer maar maar is een beetje rng te veel gevraagd?
Over de beta hoor ik inderdaad veel goeds dus dat is positief.
Je krijgt wel veel items in PoE maar slechts een heel klein percentage kun je ook echt wat mee.
Tesla M3LR '21
Speel je in de Legacy league? Dan moet je rekening houden met het feit dat de league al best lang bezig is en redelijke items in overvloed te vinden zijn. Je hebt gelijk dat weinig drops heel goed zijn, maar je kan je kansen op goede items vergroten door hogere tier maps te doen. Je kan ook besluiten om zelf items te craften (al moet je daarvoor wel een startkapitaal hebben)Planespotter schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:16:
Goeie items krijgen is wel echt 100% RNG of niet? Heb een level 81 Inq en doe tier 6/7 maps (meer kan ik nog niet aan denk ik) maar ik heb letterlijk van level 1 tot 81 nog geen 1 item gekregen die meer waard is dan 1c. Misschien is dat pure pech of misschien doe ik iets verkeerd, maar het loont nog niet bepaald om te blijven spelen.
Je krijgt wel veel items in PoE maar slechts een heel klein percentage kun je ook echt wat mee.
Verwijderd
Zorg dat je alleen items oppakt met een goede base. En items waar je zelf wat aan hebt. Ga niet elke rare identifyen.Planespotter schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:16:
Goeie items krijgen is wel echt 100% RNG of niet? Heb een level 81 Inq en doe tier 6/7 maps (meer kan ik nog niet aan denk ik) maar ik heb letterlijk van level 1 tot 81 nog geen 1 item gekregen die meer waard is dan 1c. Misschien is dat pure pech of misschien doe ik iets verkeerd, maar het loont nog niet bepaald om te blijven spelen.
Ik heb iig een char gemaakt in de 1 week SC voor kans op beta key. Denk dat ik er wel even mee doorspeel tijdens de 1-weekXenophon16 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:34:
#2 Shadow in de Exiles Everywhere race gisteren, hopen op een beta key nu! Spelen er mensen in de 1 Week?
Cool ga ik ook doen nu. Deze week niet zo veel tijd helaas ivm verhuizing maar we gaan zien hoe ver ik komNeles7 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:25:
[...]
Ik heb iig een char gemaakt in de 1 week SC voor kans op beta key. Denk dat ik er wel even mee doorspeel tijdens de 1-week
En de rest van de key staat hier:
http://i.imgur.com/tQLtI71.png
Tesla M3LR '21
Planespotter schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:32:
Ik heb zo'n supporters pack gekocht maar ik ga geen beta doen dus voor 1 gelukkige Tweaker:

love you

Heel fijn, veel plezier toegewenst
Tesla M3LR '21
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]