Pff. Wat een dag. Dure les, dus laat ik het met jullie delen.
Ik zag een helm op poe.trade verschijnen met 500es, t1 int en t1 acc.
De laatste mod was een master crafted mod.
Deze kwam online voor maar 75ex.. Ik zeg 'maar', omdat ik dacht dat t 5x t1 was en dus mirror worthy.
Ding gekocht voor 70ex. Divines erop en nooit meer 500es gezien.
Op teamspeak dachten we eerst dat t een essence craft was, maar dat klopte niet gezien de rolls die we kregen.
Het bleek bij aanschaf een perfect gerolde t2 + t1 hybrid te zijn (koen kwam met deze optie).
Helaas dus niet mirror worthy.
En helaas ook de verkeerde enchant voor mijn build. Schrale troost is dat ik, als ik de enchant erop weet te krijgen, geen betere helm kan kopen voor 75ex (Ookal is ie nu 480es na ~50 divines).
Dus komende dagen de twice enchanted prophecies inkopen en dan krijgen we hopelijk later vd week nog eens zo'n fijn lab als vandaag.
T is wat zuur en achteraf had ik mn currency beter uitgegeven aan craften. Dat doe ik immers t liefst.
Maar goed, aan de andere kant, t kan maar op zijn voor einde league. Anders verwacht onze guild leader donaties op standard ^^
In de guild chat suggereerde iemand om de verkoper te laten divinen om dit te voorkomen.. Dat zou kunnen, maar goed, zou ik dat doen als verkoper? I guess not..
Anyway, als je op zoek bent naar t1 es rolls, check dan eerst of je item niet binnen die paar % overlap valt voor je 70ex uitgeeft.
[
Voor 11% gewijzigd door
Marcvz op 01-05-2017 02:15
]