Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Ik heb de calculator gebruikt. T is gewoon pech..
Heb letterlijk 20x op rgg gedrukt bij vorici zonder ook maar iets te zien veranderen.
De rest van mn gear heeft nagenoeg dezelfde int requirement. Dus dat gaat net zo lastig worden.
En de kans dat ik die binnen afzienbare tijd upgrade is best aanwezig, dus de gloves kleuren is t handigst.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
offtopic:
Even een OT-vraagje Marcvz, waarom maak je foto's van je beeldscherm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:05
Marcvz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:53:
Ik heb de calculator gebruikt. T is gewoon pech..
Heb letterlijk 20x op rgg gedrukt bij vorici zonder ook maar iets te zien veranderen.
De rest van mn gear heeft nagenoeg dezelfde int requirement. Dus dat gaat net zo lastig worden.
En de kans dat ik die binnen afzienbare tijd upgrade is best aanwezig, dus de gloves kleuren is t handigst.
Graag gedaan :+

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

kevinl schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:25:
[...]

Ik weet niet welke act het is maar het is niet erg om een carry te vragen. Zat guildies die dat voor je willen doen. Malachai niet kunnen halen is echt niet het einde van de wereld. Zo veel mensen die malachai niet doen of niet kennen.
Misschien heb je nu een build ie ingesteld is om witte en blauwe mobs te clearen. Totaal niet erg hoor.
En soms is het zo om na malachai een groot aantal levels te stijgen. Zodat je build wel beter wordt.
Een carry... Daar heb ik werkelijk nog niet aan gedacht, hehe dom eigenlijk... Aan de andere kant, het speelt weer heerlijk na jaren weg te zijn geweest en mijn nieuwe league char zit geloof ik op level 82 nu. Verhaal op merciless afgerond en toen Piety me 2 x kilde met haar beam ben ik maar ff 5 levels erbij gaan halen in maps en toen terug gegaan. Had inmiddels wat snellere boots waardoor ik rondjes om haar kon blijven rennen terwijl mijn SRS en zombies haar dood kietelden.

Super veel fun weer in het spel, nu bezig de atlas een beetje te vullen en lvel 3, 4 en 5 maps aan het doen. Gemiddeld 1 keer dood per avond door stommiteiten ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SMD007 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:13:
[...]

onderdanen zeker, maar minions zijn een heel ander verhaal.

maar weer serieus: als ik de mapjes zo roll zoals marc ze ook rollt is 4c per map per portal nog een nette prijs want je haalt er zeker meer uit dan 4c per portal (daar genomen dat je niet dood gaat) De shaped shores die ik met hem run zijn wel zo machtig lucratief daar halen we gouden bergen uit :)
Waar kijk je dan naar? Want ik doe maps maar heb vooral schik van het killen en loot bijna niets. Ik neem eigenlijk alleen orbs, maps, chromelinks en 6 slots mee. Ik pak geen drops in de hoop dat de stats goed zijn.

Oftewel wat looten jullie bij het killen/grinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
Thanks voor t kleuren SMD!
Ik zag er alweer 1000e chromes op verdwijnen maar dat is me dankzij jou bespaard gebleven!

Wbt het looten. Ik pak alle t1 bases (drop es/ar weer als ik plek te kort kom). Alle ringen en amuletten. De goede belt bases.
Currency, 6sockets en 6links. T11+ maps. Goede uniques.

Chromelinks zijn de moeite niet. Die hide mijn filter zelfs. Ik gebruik neversinks very-strict filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Marcvz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:10:
Thanks voor t kleuren SMD!
Ik zag er alweer 1000e chromes op verdwijnen maar dat is me dankzij jou bespaard gebleven!

Wbt het looten. Ik pak alle t1 bases (drop es/ar weer als ik plek te kort kom). Alle ringen en amuletten. De goede belt bases.
Currency, 6sockets en 6links. T11+ maps. Goede uniques.

Chromelinks zijn de moeite niet. Die hide mijn filter zelfs. Ik gebruik neversinks very-strict filter.
Ik gebruik ook Neversinks maar die staat op strict, level 3. Ik heb echt chromes nodig nog:).

Paar vraagjes:
- T1 drops?
- Ringen en amuletten omdat ze klein zijn?
- Goede belt bases, welke zijn dat? Vanaf een bepaald Ilevel of bijvoorbeeld The Leather Belt?
- Goede Uniques, dat zal ik weer ff moeten leren, er is veel veranderd de afgelopen 2-3 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
Chromes krijg je niet sneller door die items op te pakken. Als je dat uit je systeem schrapt zul je zien dat je een pak sneller gaat.
Je koopt zo een paar 100 chromes met wat chaos via trade.

Neversink geeft de t1 items een ander kleurtje. Groen met geel volgens mij.
Zelfde met uniques.. Weet de kleur even niet, maar ze zien er anders uit dan de crappy 1 alch uniques.
Ringen en amu's omdat ze klein zijn en allemaal potentie hebben.
Een ring met allemaal t2 en t3 rolls kan nog steeds tientallen chaos of zelfs wat exalts opleveren. Maar voor de andere items geldt dat t dan eigenlijk allemaal vendor trash is.
Leather belts, rustic sash, crystal belts en chain belts (die es base dingen, weet de naam ff niet zeker)

Itemlevel kijk ik niet naar. Alles wat ik run is toch 75+.
Maar vanaf 84 neem ik crafting bases mee. Die verkopen wit voor een paar chaos. En als je er een goede enchant op hit als je lab runt gaan ze voor een paar ex.
Nadeel is dat ik er zelf niet vanaf kan blijven en elke avond 100c stuk sla op een crafting base voor ik afsluit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geweldige info, bedankt man. Dat is echt nuttig.

*note to sel* Stop picking up those chromelinks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:57
Wilde wat chisels van Koen kopen vanavond, in ruil voor fusings om zijn chest te 6linken, 40 fuses die hij erop gemikt had -> niks.

Ik kwam uit een map en zeg zo "Koen, doe mij die chest eens. Ik voel dat ik geluk heb vandaag."
21 fusings later -> 6 link.

Maar, toen was ie er nog niet, hij moest ook nog 3 offcolor rollen. 2 minuten later opnieuw getrade, wat nou "misschien moet je het via een master doen":
11 chromes later -> GGRBBB.

6-link was mijn eerste ooit, mooie achievement erbij! 8)
Beide op stream, 6link in 21 fuses, en 3 offcolor in 11 chromes

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

enira schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:01:
Wilde wat chisels van Koen kopen vanavond, in ruil voor fusings om zijn chest te 6linken, 40 fuses die hij erop gemikt had -> niks.

Ik kwam uit een map en zeg zo "Koen, doe mij die chest eens. Ik voel dat ik geluk heb vandaag."

Maar, toen was ie er nog niet, hij moest ook nog 3 offcolor rollen. 2 minuten later opnieuw getrade, wat nou "misschien moet je het via een master doen":

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

GGG: Potential User Data Breach
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1874476

Iedereen voor de zekerheid pwd resetten!

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
RobbieTheHut schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:52:
GGG: Potential User Data Breach
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1874476

Iedereen voor de zekerheid pwd resetten!
Mijne zit gekoppeld aan Steam, maar voor de zekerheid toch mijn wachtwoord op de website verandert in een RNG 20 tekens wachtwoord aangezien ik die toch nooit gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Marcvz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:08:
Chromes krijg je niet sneller door die items op te pakken. Als je dat uit je systeem schrapt zul je zien dat je een pak sneller gaat.
Je koopt zo een paar 100 chromes met wat chaos via trade.

Neversink geeft de t1 items een ander kleurtje. Groen met geel volgens mij.
Zelfde met uniques.. Weet de kleur even niet, maar ze zien er anders uit dan de crappy 1 alch uniques.
Ringen en amu's omdat ze klein zijn en allemaal potentie hebben.
Een ring met allemaal t2 en t3 rolls kan nog steeds tientallen chaos of zelfs wat exalts opleveren. Maar voor de andere items geldt dat t dan eigenlijk allemaal vendor trash is.
Leather belts, rustic sash, crystal belts en chain belts (die es base dingen, weet de naam ff niet zeker)

Itemlevel kijk ik niet naar. Alles wat ik run is toch 75+.
Maar vanaf 84 neem ik crafting bases mee. Die verkopen wit voor een paar chaos. En als je er een goede enchant op hit als je lab runt gaan ze voor een paar ex.
Nadeel is dat ik er zelf niet vanaf kan blijven en elke avond 100c stuk sla op een crafting base voor ik afsluit ^^
Ook op 4 gezet, very strict. Dit maakt het spelen zoveel rustiger omdat ik niet overal drops zie.

Nu in de pauze even een mappie doen, thuiswerkdag is lekker;), en hoppa, een exalted.

*Edit: volgens mij zijn dit soort belts dus wel interessant evt om te bewaren voor vrienden, alts of verkoop. Of moet ik de lat nog iets hoger leggen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/27HE3i5.png

[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 29-03-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 21:32
Ngangatar schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Ook op 4 gezet, very strict. Dit maakt het spelen zoveel rustiger omdat ik niet overal drops zie.

Nu in de pauze even een mappie doen, thuiswerkdag is lekker;), en hoppa, een exalted.

*Edit: volgens mij zijn dit soort belts dus wel interessant evt om te bewaren voor vrienden, alts of verkoop. Of moet ik de lat nog iets hoger leggen?

[afbeelding]
hoge life roll en 2x hoge resist is zeker geen onaardige belt.
Volgende stap is gaan zoeken op poe.trade naar vergelijkbare items zodat je een prijs kunt bepalen.

Zo leer je meteen relevante stats zoeken :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:04:
[...]

hoge life roll en 2x hoge resist is zeker geen onaardige belt.
Volgende stap is gaan zoeken op poe.trade naar vergelijkbare items zodat je een prijs kunt bepalen.

Zo leer je meteen relevante stats zoeken :)
Dat had ik al ff gedaan, zijn er niet heel veel van met deze combi, varieert een beetje van 2-5c.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Ngangatar schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:21:
[...]

Dat had ik al ff gedaan, zijn er niet heel veel van met deze combi, varieert een beetje van 2-5c.
Kan wel kloppen. Geen top tier rolls, maar geen onaardige vondst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Heb vanavond 3 shores gerund met Koen.
We hebben de gezamelijke loot apart gehouden om te kijken wat t nu echt opbrengt.
Ok, 3 mapjes is een kleine staffel, maar los van de chayula splinters is t best gemiddeld. Sterker nog, de raw currency drops vielen me wat tegen.

Maar goed, bij deze de loot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nGErcr8mZpIzGihSQ8OwPv1O/full.jpg

Niet alle map drops staan op t screenie. Had de shores per ongeluk in mn map tab geklikt, waren er een stuk of 6.
Maar als ik alleen de currency, 6 sockets/links en map drops bij elkaar tel kom ik op zo'n 180 chaos uit.
Dus zonder een item te ID'en of te kijken of een unique misschien sellable is voor een paar chaos.

Haal je de splinters eraf blijf er nog zo'n 140 chaos over. Want een leaguestone met gegarandeerde chayula is natuurlijk een uitzondering.

Dus de 4-5c per portal waar SMD t laatst over had is geen gekke fee.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat de mapjes met z'n 2e het meest opbrengen naar mijn idee.
De extra quantity van een grotere party voegt weinig toe. En het verdeeld vooral de loot/opbrengst over meer hoofden.
En rarity.. Tjah, aangezien er nog maar een handjevol uniques wat waard is tegenwoordig heb je daar ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
3 shore runs maar? En dan zoveel 6 sockets? Hoe doe je dat? Dit is vet veel meer dan wat ik in een mapje krijg. Inmiddels heb ik 1 shore gevonden.
Edit: shaped shore?

[ Voor 6% gewijzigd door Kaw op 30-03-2017 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Shaped shore gaat het inderdaad om en dan met behoorlijke zieke rolls op de map en minstens een beyond leaguestone om toch dubbelbeyond te kunnen doen (eventueel van de map zelf of anders met zana mod)

ik tel trouwens ook even snel 3x een 6link dat telt natuurlijk ook lekker aan!

[ Voor 16% gewijzigd door SMD007 op 30-03-2017 09:24 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
trouwens... als jullie de corrupted T11+ maps completed hebben... runnen jullie de map dan nog steeds corrupted of gewoon rare? Vraag t omdat mijn vaal orbs harder op raken dan dat er bij komen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:04:
trouwens... als jullie de corrupted T11+ maps completed hebben... runnen jullie de map dan nog steeds corrupted of gewoon rare? Vraag t omdat mijn vaal orbs harder op raken dan dat er bij komen.
Ik zelf doe enkel corrupten voor completion en daarna gewoon alchen en wellicht wat chaos als waardeloze rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Jup.. Corrupten kost alleen maar...
Zo hebben SMD en ik gister 2 onmogelijke t16s gedaan.. Zonde vd map.
(hielp ook niet dat de phoenix boss ghosted was)

En ik heb 90% vd tijd ook nogal pech met vaalen.. Doe ik keurig de map regallen om de clear kans zo groot mogelijk te houden, vaal.. Pagina meest onmogelijke combi mods op de map.. Every ****** time.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Moet ik iets speciaals doen voor er een Grotto map ergens dropt?

Ik hoopte dat ik dat kon bespoedigen door de maps te doen welke daarvoor zitten in de atlas (Oasis meen ik) maar ik word die lvl 2 maps zat en vind die grotto nergens.

Ik vermoed dat het gewoon RNG is en dat ik ff door moet gaan maar mocht die ook gewoon ergens anders kunnen droppen dan ga ik ergens anders verder. Heb een paar T8's gedaan en dat ging ook best lekker, dus ga liever daar mijn tijd aan besteden.

Vond trouwens een leuke box container waar 9 maps uit vielen op een T8 map. 4 x T7, 3 x T6 en een T2. Is voor mij voorlopig weer een paar leuke maps, ik had voornamelijk lage maps omdat ik Grotto zocht.

Heb mijn channel map overigens van Tier 3 naar Tier 8 kunnen brengen met een groene drop, ff de naam kwijt. Mooie optie is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Ngangatar schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:00:

Ik hoopte dat ik dat kon bespoedigen door de maps te doen welke daarvoor zitten in de atlas (Oasis meen ik) maar ik word die lvl 2 maps zat en vind die grotto nergens.

Ik vermoed dat het gewoon RNG is en dat ik ff door moet gaan maar mocht die ook gewoon ergens anders kunnen droppen dan ga ik ergens anders verder. Heb een paar T8's gedaan en dat ging ook best lekker, dus ga liever daar mijn tijd aan besteden.

Vond trouwens een leuke box container waar 9 maps uit vielen op een T8 map. 4 x T7, 3 x T6 en een T2. Is voor mij voorlopig weer een paar leuke maps, ik had voornamelijk lage maps omdat ik Grotto zocht.

Heb mijn channel map overigens van Tier 3 naar Tier 8 kunnen brengen met een groene drop, ff de naam kwijt. Mooie optie is dat.
Dat is een shapers orb :) Als je die map wilt kun je hem natuurlijk ook even kopen op poe.trade als je geen SSF speelt.

En dan heb je een cartographer's strongbox gevonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
@Marcvz onmogelijk is natuurlijk ook relatief. Zeker voor jullie gear en builds toch? :)
Volgens mij kunnen jullie alles wel aan alleen moet je bij onmogelijke mods voorzichtig(er) spelen.
Mijn build kan tot nog toe alles aan. Koop ook af en toe voor weinig via poe trade of ingame een map met mods die anderen niet kunnen runnen. phys en ele reflect heb ik geen last van met 75% fire>chaos conversion en met fortify, 3 curses, discipline en arctic armor kan ik wel een tikje hebben. Temp chains mod is altijd irritant maar met whirling blades valt t ook weer mee. tot en met T13/14 heb ik geen enkele moeite met bosses. Hopen op wat betere map drops zodat ik nog verder kan komen in de atlas en eens gaan testen hoe de build t doet bij de guardians en wellicht shaper.... volgens de bedenker is shaper deathless te doen.

@Ngangatar Gewoon in guild vragen joh... ik heb mn stash vol met alle tier maps en alles wat ik er nu bij krijg wat lager dan T10 is gooi ik in de guild stash.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Dat is een shapers orb :) Als je die map wilt kun je hem natuurlijk ook even kopen op poe.trade als je geen SSF speelt.

En dan heb je een cartographer's strongbox gevonden :)
Jup, die ja ;). Soms vallen de namen nog even weg.

Tja, ik zit nog niet in het kopen segment, ik ben vaak te druk met spelen, spelen, spelen en dan zie ik de drops wel komen. Ik heb wel onlangs een goedkoop 6 link stafje gekocht omdat ik een bepaalde setup compleet wilde hebben.

Overigens, ik heb toen de leuke fout gemaakt om een corrupted 6 link te kopen zonder het door te hebben, totdat ik de kleuren wilde veranderen :P :P :P . Goede leerschool zulke fouten, blij dat ik mijn eigen gezicht niet kon zien toen ik die probeerde te veranderen en merkte dat dat niet mocht.

Mocht iemand dus een 6 linked staff willen hebben, corrupted, met zowel blauw, rood als groene sloten, gimme a yell. Dan zal ik ff een screenie maken en de stats posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JohnnyV76 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:10:
@Marcvz onmogelijk is natuurlijk ook relatief. Zeker voor jullie gear en builds toch? :)
Volgens mij kunnen jullie alles wel aan alleen moet je bij onmogelijke mods voorzichtig(er) spelen.
Mijn build kan tot nog toe alles aan. Koop ook af en toe voor weinig via poe trade of ingame een map met mods die anderen niet kunnen runnen. phys en ele reflect heb ik geen last van met 75% fire>chaos conversion en met fortify, 3 curses, discipline en arctic armor kan ik wel een tikje hebben. Temp chains mod is altijd irritant maar met whirling blades valt t ook weer mee. tot en met T13/14 heb ik geen enkele moeite met bosses. Hopen op wat betere map drops zodat ik nog verder kan komen in de atlas en eens gaan testen hoe de build t doet bij de guardians en wellicht shaper.... volgens de bedenker is shaper deathless te doen.

@Ngangatar Gewoon in guild vragen joh... ik heb mn stash vol met alle tier maps en alles wat ik er nu bij krijg wat lager dan T10 is gooi ik in de guild stash.
Wellicht moet ik inderdaad gewoon weer joinen, zit nu nog in een 2 mans guild met een maatje, maar de chat blijft vrij stil aangezien we kletsen via Discord ;). Wel zonde van de gekochte extra guild bank stash, maar dat is dan maar zo.

*edit: Net even overleg gehad, we zullen op korte termijn joinen. Ik waarschijnlijk vanavond al mocht er iemand online zijn om ons/me aan te nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 30-03-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
JohnnyV76 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:10:

Nou ja, in dit geval was het voor onze builds wel onmogelijk.
De guardian was ghosted met als gevolg dat zijn charge blast ding de gehele room in beslag nam. Dat was instant one-shot.
Terug naar binnen, 1 stap zetten, instant one-shot.
En dat herhaalde zich 6 portals achter elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Wat zien jullie als gemiddelde stats om Atziri te doen?

Ik ben deze league een SSF character begonnen en wil eigenlijk Atziri en Uber Lab proberen. Heb nog 0 ervaring ermee en loop niet met de beste gear rond dus vroeg me af of ik uberhaupt wel kans maak.
Welke maps vergelijken jullie met Atziri qua moeilijkheid en test voor survivability?

Damned_Hiero
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/LauranvH

Edit:
Ik zie nu trouwens pas dat mijn amulet en lightning res ring belachelijk slecht zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door lauranvh op 30-03-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
3 mapjes met Marc gedaan met sextant mods rare monsters drop 3 additional currency

mijn stash__________________________________Marc zijn stash

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jxx2d5N.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ICAImPm.png

[ Voor 29% gewijzigd door SMD007 op 30-03-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
in totaal 14 master sextants... dayum. en zoveel map drops.. zo ist wel leuk. Welke tier maps deden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:52:
in totaal 14 master sextants... dayum. en zoveel map drops.. zo ist wel leuk. Welke tier maps deden jullie?
dat is inmiddels toch wel bekend? :) shaped shore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauranvh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:19:
Wat zien jullie als gemiddelde stats om Atziri te doen?

Ik ben deze league een SSF character begonnen en wil eigenlijk Atziri en Uber Lab proberen. Heb nog 0 ervaring ermee en loop niet met de beste gear rond dus vroeg me af of ik uberhaupt wel kans maak.
Welke maps vergelijken jullie met Atziri qua moeilijkheid en test voor survivability?

Damned_Hiero
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/LauranvH

Edit:
Ik zie nu trouwens pas dat mijn amulet en lightning res ring belachelijk slecht zijn...
Atziri is vooral goed uitkijken, op tijd bewegen. Aangezien je BF totems speelt moet het wel redelijk simpel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
enira schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:01:

ik heb met 120 nog niet eens een 5 link gekregen... good job.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
Ngangatar schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:00:

Ik speel zelf ssf, en ken het probleem, wat helpt is de maps er voor spelen, maar je kan ook gewoon deze map soms van zana kopen ze heeft een hoop low level maps te koop en zo ben ik er aan gekomen, als ze blauw of geel zijn dan kosten ze 4 orbs of change, dat is wel te doen en meestal vind je wel weer een map als je hem loopt.

Ik ben het niet helemaal mee eens over de chromes discussie eerder, als je normaal de league speelt en ze kan kopen voor wat chaos ja dan hebben ze gelijk, je krijgt snellere runs en meer kans op beter spul maar als je solo self found speeld dan kan je ze wel beter oppakken en ook als je bij een shop bent even checken of de gekleurde links niet te koop zijn of dat er een 6 socket tussen zit, een chrome is dan meer waard dan die paar sliertjes die je normaal voor een geel item krijgt. Op ssf zit ik nu met meer dan 700 chromes gelukkig, en die gaan er binnenkort wel een keer doorheen.

[ Voor 18% gewijzigd door bamboe op 01-04-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Oh. Maar dat ben ik wel met je eens hoor. Ik spreek vanuit non-ssf perspectief.
Als ik ssf zou spelen zou ik zelfs t chissel recipe doen.

Dat recipe is t op t moment trouwens op non ssf meer waard dan chromatics. 3 chissels is een chaos. Je hebt pak meer chromes nodig om aan die value te komen.
Maar goed, geldt nog steeds, teveel gedoe, teveel tijd. Beter gewoon kopen als je niet ssf speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Marcvz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:12:

Dat recipe is t op t moment trouwens op non ssf meer waard dan chromatics. 3 chissels is een chaos. Je hebt pak meer chromes nodig om aan die value te komen.
Maar goed, geldt nog steeds, teveel gedoe, teveel tijd. Beter gewoon kopen als je niet ssf speelt
Damn.
Ben ook SSF maar was de chisel recipe helemaal vergeten. Toch maar weer eens wat gavels oprapen.

Misschien dit weekend ook nog maar eens wat stashtabs bijkopen. Blijft lastig die plaats.

[ Voor 7% gewijzigd door lauranvh op 01-04-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Na een pauze van ruim een jaar PoE ook weer opgepakt, maar wat is er een hoop veranderd zeg :o .
Ga nog wel even bezig zijn om alle veranderingen te ontdekken :+ .

Zag dat ze nu ook currency stashtabs hebben, deze zijn zeker wel aan te raden of niet?
Verder heb ik ook nog een hoop oude maps, waarvan enkele niet eens meer op de wiki vermeld worden.
Neem aan dat ik deze nog gewoon kan runnen, zonder dat ze waarschijnlijk voor de atlas meetellen.

Heb mijn level 77 ranger weer opgepakt en door de passive reset nu een build van Neversink's tornado shot aan het volgen.
Nu nog even uitvogelen hoe ik de ascendancy class unlock.

Zal ingame eens iemand aan gaan spreken om weer bij de guild te geraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Waarom niet een char in de temp league maken? Its fun.
En 77 ben je zo weer. Koop wat leveling uniques en vanavond sta je alweer in act 4merciless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Eerst weer eens even gewend raken met het spel en ik moet echt hoognodig mijn stash opruimen O-)
Staat zoveel zooi in volgens mij, wat kan ik nou bijvoorbeeld het beste doen met alle uniques die ik heb (3 tabs ongeveer).
Meeste zijn ook nog redelijk low level en mijn level 77 is ook bijna mijn hoogste char :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Misschien heb je nog wel legacy gear in je stash.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Marcvz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:12:

Ik snap dit recipe niet echt, de gene die ik wel ken is hammer plus map is chissel en zana sells 20 chissels voor 12 chaos, bedoelde je die laatste?

ik zie nergens waar je chaos kan kopen voor chissels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
bamboe schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:29:
[...]

Ik snap dit recipe niet echt, de gene die ik wel ken is hammer plus map is chissel en zana sells 20 chissels voor 12 chaos, bedoelde je die laatste?

ik zie nergens waar je chaos kan kopen voor chissels.
currency,poe.trade ;) 3chisel:1 chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gister helaas vergeten stream opnieuw aan te zetten toen ik "klaar" was met spelen. Het ziet er naar uit dat ik de luck heb overgenomen van SMD. Hij had nog een chest liggen welke 6linked moest worden.
58 fuses -> 6link...

Daarnaast wel 5x geript en effectief -4% xp gehaald in m'n lvl (93 op het moment). :P Nu we het hier over chisels hebben; Ik vergeet dat recipe ook altijd, wat zonde is. Want lage mapjes heb je toch genoeg, het is alleen de ruimte voor de gavels.
Vanaf donderdag/vrijdag mijn atlas goed geshaped en kan nu ongestoord shaped strands/shores runnen. Ik kan iedereen aanraden om dat ook te doen voor de currency. :) Het is soms wat gedoe met double beyond in een breach, maar de xp is best lekker + de drops zijn nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Chisel recipe op non ssf is t echt niet waard. Zelfde als met chromatics.
Zet al je witte maps in een public tab voor een chisel en je bent ze zo kwijt.
Veel sneller dan gavels oprapen en steeds naar town moeten omdat je vol zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Heeft iemand ook problemen met server connecties? Vaak DC's om de half uur; heel vervelend tijdens mappen vooral als een summoner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
ah ok, ja werkt niet op solo self found helaas...
Neles7 schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:44:
[...]

currency,poe.trade ;) 3chisel:1 chaos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Begin van de avond zit ik met iemand anders te praten dat ik echt voel dat er geen grotere drop aankomt nadat ik eergisteren mn 10de exalt had. dropt er net poostje terug dit:

https://www.reddit.com/r/.../639j4j/best_league_ever/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sTwcVx5.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mNtbmBn.png

[ Voor 17% gewijzigd door SMD007 op 03-04-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ben meer verbaasd over je 396 exalts dan die headhunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
396 exalts?? Weet vrij zeker dat ie nog niet veel hoger dan 50 pure is geweest deze league hoor.

Maar nice drop mate! Op naar de volgende :D

[ Voor 6% gewijzigd door Marcvz op 04-04-2017 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:07:
De exalts zitten achter de HH text. Momenteel heeft smd er 15 in stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Dat zijn silver coins :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
15 exalts

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
edit: spuit elf :P

(voortaan eerst even pagina verversen voordat ik reageer)

[ Voor 156% gewijzigd door Arachnan op 04-04-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik ben meer verbaast over je onkunde over 1. exalts en proph coins vershil niet kunnen zien en 2. dat jij niet weet hoe de indeling is van een currency tab. Gezien jij met je 3miljard stashtabs die krengen toch vast regelmatig onder ogen komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Waarom ben ik niet verbaasd dat SMD zoiets vindt...

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Geen idee. Ik ben meer verbaast dat er niemand verbaast is dat ik iets leuks vind 8) :+ :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
* JohnnyV76 mompelt iets over een duivel en op 1 hoop schijten

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Gaat lekker met de exa prijs. Voor alsnog voel ik me best comfortabel met t gegeven dat ik er 35 omgezet heb naar chaos tegen 1:115 vandaag.
Benieuwd hoeveel ex ik morgen kan halen voor mn chaos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ook al zijn het er minder,... tel er maar 70 bij op...

[ Voor 7% gewijzigd door bamboe op 05-04-2017 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Jep gister heerlijk mijn Headhunter verkocht voor 70ex en inderdaad wat marc zei ook nog een stuk of 15 exalts om gezet naar chaos voor de prijs van 116C:1ex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
SMD007 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:15:
Jep gister heerlijk mijn Headhunter verkocht voor 70ex en inderdaad wat marc zei ook nog een stuk of 15 exalts om gezet naar chaos voor de prijs van 116C:1ex
Als je niet zo stom had gedaan met je RoTC had je nu iets meer gehad.. :P

Afgelopen zondag voor Gerrit dus zijn chest gelinked, dat was mijn 2e 6-link ever. De eerste in 29 fusings, de 2e in 58.
Gister komt hij op het eind van de avond met een Reach of the council aanzetten.. Nou, ik fusen.. -> 65 fusings later, weer 6-link. :P Dus als iemand nog iets moet 6 linken, ik geloof dat ik de luck aardig heb over genomen. 3x een 6-link in minder dan 150 fusings totaal.. Streamer RNG I guess? Misschien wordt het tijd om mijn avatar te veranderen!

YouTube: Reach of the Council - 6 link in 65 fusings

Het schiet vanaf zondag al niet op met levelen, hik nu al 3 dagen tegen 70% aan. Dan gain je 25% en ga je op het einde van de avond 2x dood.. Ja, "nog 1 mapje.." :F Vanavond poging 4 dan maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
enira schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:09:
[...]

Als je niet zo stom had gedaan met je RoTC had je nu iets meer gehad.. :P

Afgelopen zondag voor Gerrit dus zijn chest gelinked, dat was mijn 2e 6-link ever. De eerste in 29 fusings, de 2e in 58.
Gister komt hij op het eind van de avond met een Reach of the council aanzetten.. Nou, ik fusen.. -> 65 fusings later, weer 6-link. :P Dus als iemand nog iets moet 6 linken, ik geloof dat ik de luck aardig heb over genomen. 3x een 6-link in minder dan 150 fusings totaal.. Streamer RNG I guess? Misschien wordt het tijd om mijn avatar te veranderen!

YouTube: Reach of the Council - 6 link in 65 fusings

Het schiet vanaf zondag al niet op met levelen, hik nu al 3 dagen tegen 70% aan. Dan gain je 25% en ga je op het einde van de avond 2x dood.. Ja, "nog 1 mapje.." :F Vanavond poging 4 dan maar. :P
Ach als de vaal gelukt was had ik juist weer nog meer :+ Gokken is niet voor niets verslavend het is leuk en beter gokken met wat virtuele rotzooi dan in het echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Helemaal waar, wanneer ga je je HH vaalen?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Niet hij is heerlijk verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Dus je bent rijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Dat staat letterlijk een stuk of 4 posts hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Sorry kijk op me kleine phone en reageer op de laatste posting. Daarnaast wat is de definitie van rijk. Mijn voorstelling van rijk is misschien wel een andere voorstelling dan die van jou SMD. Bij mij ben je al rijk als je 5 ex hebt. Voor SMDkan het zijn als hij twee mirrors heeft. Dan is het toch geen rare vraag of hij rijk is. Voelt hij zich rijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nou voel me bij 70ex in een league best rijk ja, maar tja sommige mensen hebben meerdere mirrors in de league dus daarbij vergeleken kom ik net kijken. Maar 70ex in je stash zien is altijd leuk gezicht (niet zo leuk als HH vinden though :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcvz
70ex is boven modaal voor poe begrippen denk.
T is ook maar net wat je leuk vind, je doelen zijn en met wie je speelt.
Zit je in een nolife guild en ben je vanaf dag 1 lab aan t runnen zit je nu op 700ex ipv 70..
Maar heb je dan ook meer plezier gehad de afgelopen weken?

Ik heb vandaag wel wat leuke milestones bereikt.
Smd had een chest gecraft die ik voor een vriendenprijsje mocht overnemen.
Even later 6linkt hij hem nog voor me ook! Super nice.
Wat divines erop en heb nu een 896es chest.

Daarna chayula gedaan. Had de blessing en t zwaard. Dus das 4ex into the bank. Nice.

Vervolgens hall of the grandmasters gedaan. 1 boss kreeg ik echt niet neer. Maar kreeg hem op 20%, dus blijven proberen..
Uiteindelijk gebeurde dit terwijl mn portals op waren.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mwn4Xwq.jpg

Jammer vd drop. En de chest. Maar heb hem gecleared volgens de atlas. Dus toch blij met die prestatie.

Vervolgens wat guardians gedaan en nu wat shaper setjes liggen. Dus eerdaags maar eens een poging wagen.
Veel nieuwe content voor mij. Had voor deze league atziri nog nooit gedaan.....
Dus elke boss en map solo clearen is mijn doel deze league en ben lekker op weg al zeg ik t zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hall of grandmasters is geen kattenpis. Zodra ik level up ben ook eens een poging doen. @Marcvz hoe ver ben je nu in de atlas? Ikzelf ben verder dan ik ooit eerder geweest ben. Volgens mij hebben we hiervoor 2 leagues de atlas gehad en nooit verder dan iets van 80/126 gekomen. Nu al op 111/126 en doe nu voornamelijk even T12/13/14 maps om xp te scoren. Moet nog 25% ongeveer voor lvl92. T is zo zonde om nu iets moeilijks te proberen en weer op 0% te komen. Het enige waar ik tot nu toe echt in de problemen kwam was een Core map met te veel moeilijke mods. Kreeg Malachai niet neer. Voor het beperkte aantal uren wat ik per dag/week kan spelen ben ik best tevreden. Ach ja alles staat of valt toch met de build die je hebt.
Erg benieuwd naar wat 3.0 gaat brengen... geen double dipping meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
JohnnyV76 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:59:
hall of grandmasters is geen kattenpis. Zodra ik level up ben ook eens een poging doen. @Marcvz hoe ver ben je nu in de atlas? Ikzelf ben verder dan ik ooit eerder geweest ben. Volgens mij hebben we hiervoor 2 leagues de atlas gehad en nooit verder dan iets van 80/126 gekomen. Nu al op 111/126 en doe nu voornamelijk even T12/13/14 maps om xp te scoren. Moet nog 25% ongeveer voor lvl92. T is zo zonde om nu iets moeilijks te proberen en weer op 0% te komen.
Ik moet alleen vaal temple en perandus manor nog.
Maar dat gezegd hebbende is mijn atlas wel strategisch ingericht. Ik zit nu op 100/126. En dat kan dus max naar 102 met hoe ik mn atlas wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ah ok... ja ik wil gewoon zoveel mogelijk unlocken en liefst ook afwisselen met maps... jij speelt meer op efficient farmen natuurlijk. Mijn doel is shaper halen en Uber atziri een keertje doen... lig op schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:03:
[...]

Ik moet alleen vaal temple en perandus manor nog.
Maar dat gezegd hebbende is mijn atlas wel strategisch ingericht. Ik zit nu op 100/126. En dat kan dus max naar 102 met hoe ik mn atlas wil hebben.
Je kon destijds mee met perandus. Maar ik had iemand (fuxie) voorgetrokken.

Anyway heb je t11 en t12 niet unlocked behalve strand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:15:
[...]

Je kon destijds mee met perandus. Maar ik had iemand (fuxie) voorgetrokken.

Anyway heb je t11 en t12 niet unlocked behalve strand?
zijn t13 heeft hij ook niet unlocked behalve shaped shore. Ik heb een soortgelijke setup al heb ik een aantal leuke t13 mapjes (gorge bijv) ook unlocked zodat die ook af en toe droppen.

Het gaat dus eigenlijk zo: alles t/m t10 unlocken daarna alleen shaped strand als t11. en afhankelijk van je keuze t13 alleen shaped shore (of alleen de leuke mapjes gorge, waterways is ook leuk (vrij recht-toe-recht-aan) etc.) daarna vanaf t14 alles weer unlocken. Dat + alle unieke mapjes kom je gauw op 100/126 of iets daarboven en kan je lekker strand farmen of als je het leuk vind shaped shore voor iets meer pack size en meer xp vanwege hoger monster lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Vanavond nog even wat regalias gecraft.
De noemenswaardige hits:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6x7Ngmu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ef4dN9W.jpg

Helaas 1% onder t1 hybrid. Dus de % kan niet hoger dan dit. Jammer, dan had ik door kunnen craften naar een mirror worthy item, maar dat gaat hem niet worden met een t2 hybrid.
Maar goed genoeg om de suffixes af te halen en door te craften voor eigen gebruik.

De andere verkoop ik zoals ie is. Die zou de crafting kosten van de hele sessie weer moeten goedmaken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik zou er wel betere suffix nog op craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Dat schiet niet op. Hij wordt volgens mij niet 3ex meer waard als ik dat doe.
Maar ik zal straks eens kijken naar wat vergelijkbaars. Misschien loont het hen te scouren en er nog eens 2ex op te gooien. Veel beroerdere suffixes krijgen is haast onmogelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
ga je hem niet zelf gebruiken dan? je kan er met beetje luck altijd nog intel op craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Oh. Je hebt niet goed gelezen...
Ik de eerste post zeg ik al dat ik de 950 chest af ga maken met goede suffixes. Dus ik nam aan dat je de 880 chest bedoelde nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
ik ben niet wakker had niet eens door dat het 2 verschillende chests waren lol dacht dat je divined had.

[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 07-04-2017 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaw
Gisteravond heb ik mijn ambities om hoger dan lvl 88 te worden overboord gezet. Op zichzelf had ik nog met veel geduld lvl 90 kunnen worden, maar progress was me te traag. Wel tier 13 map deathless gedaan. Iets wat voor mij (zelfs inclusief de standard league) een record is. (Noob!)

Searing touch staff ge5linkt en hoppa SRS er in. Stuk of 12 regrets gebruikt om increased skill duration te krijgen en gaan met die banaan. Clearing speed is enorm omhoog gegaan. In plaats van dat breaches ongeveer genegeerd werden door mijn minions, hoor ik nu dat heerlijke dropsound geluid om de seconde en is het beeld volledig gevuld met loot.
Soms moet ik drie schermen verder zijn om de loot te vinden die ik hoorde droppen. Die SRS minions zijn heerlijk agressief.
Alleen ben ik mijn shield en meat shield effectief kwijt, waardoor ik om de haverklap dood ga. Toch vind ik dit veel leuker. Volgende league ga ik wel weer serieus aan de slag. Nu zoveel mogelijk looten in de overgebleven tijd van deze league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Kaw schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:37:
Gisteravond heb ik mijn ambities om hoger dan lvl 88 te worden overboord gezet. Op zichzelf had ik nog met veel geduld lvl 90 kunnen worden, maar progress was me te traag. Wel tier 13 map deathless gedaan. Iets wat voor mij (zelfs inclusief de standard league) een record is. (Noob!)

Searing touch staff ge5linkt en hoppa SRS er in. Stuk of 12 regrets gebruikt om increased skill duration te krijgen en gaan met die banaan. Clearing speed is enorm omhoog gegaan. In plaats van dat breaches ongeveer genegeerd werden door mijn minions, hoor ik nu dat heerlijke dropsound geluid om de seconde en is het beeld volledig gevuld met loot.
Soms moet ik drie schermen verder zijn om de loot te vinden die ik hoorde droppen. Die SRS minions zijn heerlijk agressief.
Alleen ben ik mijn shield en meat shield effectief kwijt, waardoor ik om de haverklap dood ga. Toch vind ik dit veel leuker. Volgende league ga ik wel weer serieus aan de slag. Nu zoveel mogelijk looten in de overgebleven tijd van deze league.
Dan hou je de zombies er toch bij voor defense? minion life gem erbij en tanken maar.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo.. Vandaag chest gelinkt. Suffixes er 2x afgehaald en uiteindelijk 20cold res en t1 lightning res gehit. Was niet echt wat ik zocht. Maar voor nu er even int op gegooid en mn oude te koop gezet (@SMD007 we splitten de winst) en als ik weer meer ex heb probeer ik t nog wel een keer.
(besides, als iemand iets wil, ik maak mooi prijsje voor guildies. ;)

Daarna shaper gedaan. Eerste keer was geen succes. Was echt mijn eerste keer (zoals de meeste content deze league)
Ik had vortexes onder zanas bubbel spot. Dus hopeloos.
Tweede keer semi deadless.. Ik stond niet correct in de bubbel, was gewoon slordig. Maar dat was mn enige rip. Dus heb er nu wel vertrouwen in dat ik shaper consequent kan farmen.
Hoewel ik t idee heb day de sets farmen en verkopen lucratiever is dan shaper doen...

Wel van 60% xp naar 0 gegaan. Dus twijfel beetje of ik nu uber ook probeer. Of dat nog even bewaar en een leveltje probeer te pakken van t weekend.. Zie morgen wel hoe mn pet staat..

[ Voor 3% gewijzigd door Marcvz op 08-04-2017 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nice..je hebt de Shaper iig neer!
Ik heb gisteravond hydra en minotaur gedaan. Bij hydra wel een paar keer dood omdat ik ongeduldig was en te lang damage bleef doen ipv herpositioneren. Poison immunity hielp ook niet echt dus duurde daarom ook te lang. Mino was een stuk makkelijker maar toch 1x dood omdat ik hem bleef facetanken en ook nog eens in zo'n lightning beam. Andere guardians heb ik de map nog niet voor gevonden maar begreep dat chimera de makkelijkste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Occy74 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:07:
[...]

Dan hou je de zombies er toch bij voor defense? minion life gem erbij en tanken maar.
Ze lopen 90% van de tijd achter me aan. Ze hebben mijn back zoals de Amerikanen het zeggen denk ik ;)
Erg nuttig is dat dus niet. De enige playstyle die wel werkt is heel voorzichtig stapje voor stapje je map clearen en steeds SRS casten, waardoor de zombies gaan meedoen. Maar ja... Das nog steeds nauwelijks enige clearspeed. In de breaches blijf je last hebben van de passieve zombies. De enige optie is een half scherm buiten de rand blijven staan en hopen dat je SRS redelijk succesvol zijn in het clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:10:
Nice..je hebt de Shaper iig neer!
Ik heb gisteravond hydra en minotaur gedaan. Bij hydra wel een paar keer dood omdat ik ongeduldig was en te lang damage bleef doen ipv herpositioneren. Poison immunity hielp ook niet echt dus duurde daarom ook te lang. Mino was een stuk makkelijker maar toch 1x dood omdat ik hem bleef facetanken en ook nog eens in zo'n lightning beam. Andere guardians heb ik de map nog niet voor gevonden maar begreep dat chimera de makkelijkste is.
Chimera is makkelijk als je een redelijke AoE hebt. Deze boss heeft 1 fase (die hij 2 of 3x doet) waarbij hij verdwijnt in rook. Je moet dan de arena door en zodra je hem dmg doet komt hij weer te voorschijn tot die tijd doet hij jou dmg. Phoenix is een eitje zolang je maar op afstand blijft.... En niet zoals mij en Marc hem tegen komt dat er net een geestje in gaat die zijn AoE buffed. Hij doet op den duur een charged discharge attack deze nam de volledige kamer in beslag en dat was niet handig al hadden we er wel flink lol om :+
Kaw schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:47:
[...]

Ze lopen 90% van de tijd achter me aan. Ze hebben mijn back zoals de Amerikanen het zeggen denk ik ;)
Erg nuttig is dat dus niet. De enige playstyle die wel werkt is heel voorzichtig stapje voor stapje je map clearen en steeds SRS casten, waardoor de zombies gaan meedoen. Maar ja... Das nog steeds nauwelijks enige clearspeed. In de breaches blijf je last hebben van de passieve zombies. De enige optie is een half scherm buiten de rand blijven staan en hopen dat je SRS redelijk succesvol zijn in het clearen.
Volgens mij lopen minions naar de plek waar jij klikt misschien als je SRS cast moet je iets meer naar de rand van je scherm klikken zodat je zombies ook die kant op lopen.

[ Voor 26% gewijzigd door SMD007 op 10-04-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
SMD007 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:02:
[...]
Volgens mij lopen minions naar de plek waar jij klikt misschien als je SRS cast moet je iets meer naar de rand van je scherm klikken zodat je zombies ook die kant op lopen.
Exact, minions kan je op die manier besturen.
Ze gaan naar waar jij een spell cast, ookal spawnt een SRS aan je voeten, als jij met je muis aan de andere kant van het scherm geklikt hebt dan gaan je minions daarheen.

Zo kun je ze ook laten focussen op totems/bosses i.p.v adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kaw schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:37:

Zo'n searing touch is wellicht ook wel handig voor mijn Necromancer, maar eens inde gaten houden zodra ik een beetje currency heb om een 6 link te fabriceren.

Ik gebruik nu deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lwZbIrB.png

Gems zijn:
Blauw: SRS, Spell Echo, Minion damage
Rood: Melee physical damage, Splash melee, multistrike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
SMD007 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:02:
[...]
Chimera is makkelijk als je een redelijke AoE hebt. Deze boss heeft 1 fase (die hij 2 of 3x doet) waarbij hij verdwijnt in rook. Je moet dan de arena door en zodra je hem dmg doet komt hij weer te voorschijn tot die tijd doet hij jou dmg. Phoenix is een eitje zolang je maar op afstand blijft.... En niet zoals mij en Marc hem tegen komt dat er net een geestje in gaat die zijn AoE buffed. Hij doet op den duur een charged discharge attack deze nam de volledige kamer in beslag en dat was niet handig al hadden we er wel flink lol om :+
Chimera ging wel soepel... kon hem met wat flasks erbij outleechen (ES) dus dat ging deathless. Bij Phoenix had ik al een erg nare vaal met elemental weakness en -12 max resistances en toen ik de kamer inliep vloog ook daar een geest naar binnen en daardoor deed ie gewoon te veel damage op me. Heb m tot de helft gekregen en toen waren mijn portals op. Als ik phoenix neer heb kan ik shaper proberen.

De drops bij de guardians waren echt om te huilen. Een bloodboil en een fairgraves hat en dat soort meuk. Zit met de atlas nu wel al op 117/126 maar t wordt wel lastig nu om verder te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arachnan
Ngangatar schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:29:
[...]

Gems zijn:
Blauw: SRS, Spell Echo, Minion damage
Rood: Melee physical damage, Splash melee, multistrike
Was het niet Empower als laatste rode gem wat de meeste gebruiken?

Multistrike lockt je minions in place wat ik persoonlijk irritant vond, maar als je attack speed op minions hoog genoeg is heb je hier minder last van natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Arachnan schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:19:
[...]

Was het niet Empower als laatste rode gem wat de meeste gebruiken?

Multistrike lockt je minions in place wat ik persoonlijk irritant vond, maar als je attack speed op minions hoog genoeg is heb je hier minder last van natuurlijk.
Die moet ik nog een keertje proberen, tx voor de reminder. Op dat moment had ik nog geen empower gevonden, die dropte afgelopen week voor me op een nieuw character.

Ik ben pas een paar weekjes geleden weer een beetje begonnen met spelen en heb net aan een lvl 84 en een lvl 78 of 79 char een beetje gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 10-04-2017 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaw
Ngangatar schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:29:
[...]
Zo'n searing touch is wellicht ook wel handig voor mijn Necromancer, maar eens inde gaten houden zodra ik een beetje currency heb om een 6 link te fabriceren.
Ik weet niet of Searing een voordeel bied op je huidige 6 link. Het ziet er prima uit.
Is empower nog de support skill die je wilt hebben met SRS? Wat is de ideale setup eigenlijk?

Edit: Ehm... Laat maar... Ik moet beter lezen.

Verder heb ik minion speed als skill gem in plaats van multistrike. De mobiliteit gaat enorm vooruit en dat is ook goed voor de clear speed.

[ Voor 17% gewijzigd door Kaw op 10-04-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kaw schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:27:
[...]

Ik weet niet of Searing een voordeel bied op je huidige 6 link. Het ziet er prima uit.
Is empower nog de support skill die je wilt hebben met SRS? Wat is de ideale setup eigenlijk?

Edit: Ehm... Laat maar... Ik moet beter lezen.

Verder heb ik minion speed als skill gem in plaats van multistrike. De mobiliteit gaat enorm vooruit en dat is ook goed voor de clear speed.
Geen idee wat de ideale setup is, volgens mij rammelt mijn build aan alle kanten :).

Goed om te lezen dat je de staf als prima bestempelt, volgens mij zit daar het probleem ook niet echt maar ben wel benieuwd hoeveel meer damage een Searing zou doen. Ach komt nog wel een keertje.

Ik kan overigens wel onderstrepen dat je de spirits kunt "sturen", ze volgen inderdaad de richting van je muis op het moment van casten. Nu moet ik nog afleren om ze te blijven summonen zodra er 20 rondvliegen. >:)

Als jij minion speed gebruikt ipv multistrike dan is dat ipv de empower in de setup welke we hierboven bespraken neem ik aan? Want die andere 5 zijn vrij mandatory meen ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 10-04-2017 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arachnan
Kaw schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:27:
[...]

Amen to that, ik heb http://pathofexile.gamepedia.com/Queen%27s_Escape gebruikt om mijn RF char te levelen met SRS en die 80-100% movement speed is zo nice voor SRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Arachnan schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:47:
[...]

Amen to that, ik heb http://pathofexile.gamepedia.com/Queen%27s_Escape gebruikt om mijn RF char te levelen met SRS en die 80-100% movement speed is zo nice voor SRS.
Ik zal eens een testje doen met alle 3, die SRS gaan al zo gruwelijk snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arachnan
Ngangatar schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:01:
[...]

Ik zal eens een testje doen met alle 3, die SRS gaan al zo gruwelijk snel.
Die 2h sword heb ik alleen gebruikt voor levelen hoor, maar om increases in movementspeed te testen is het erg handig. Endgame wint natuurlijk een goede staff met +3 to fire het.

SRS is nou eenmaal erg fijn om mee te levelen als je niet al te veel wilt respeccen omdat ze niet veel investment nodig hebben tot aan lvl 70.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Op std heb ik nog wel 2 of 3 perfecte SRS staven liggen. +3 to gems - cast speed - master craft lvl 1 blood magic support. (scheelt je als life based build een blood magic gem) Ben er zelf een poos mee actief geweest alleen na SRS AI (NERF) aanpassing niet meer gespeeld.

Pagina: 1 ... 97 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]