Wordt tijd dat er meer gebruik gemaakt wordt van de Discord groep, dat werkt opzich wel ok.
Ben deze league ook weer aan het spelen na een half jaar amper gespeeld te hebben. Ditmaal met een BladeFlurry char, zit nu in a3 merciless en vind het nog steeds gaaf. Enige probleem is survivability, echter is mijn gear ook nog slecht. Vanavond snel een CWDT setup fixen, en wat meer life @ gear, resistances zitten zo goed als dicht. Beter wapen is ook geen overbodige luxe, als is mijn damage echt subliem t.o,v. de survivability. Dingen die me in de loop van de acts geoneshot of in < 1 sec gekilled hebben vanaf cruel:
- De Merveil sisters voor merveil zelf, de exploderende rode mobs.
- De horde aapjes die uit bomen komen vallen, 2 packs tegelijk
- De "spit" attack van weaver
- De lightning attack van Fidelitas in Chamber of Sins
- Een breach waar je van 4 kanten mobs op je dak krijgt.
- The guard waar Clarissa zit in begin a3
Dit is normaal gezien niet zo'n probleem omdat het geen oneshot abilities zijn, maar met dit character kennelijk wel. Om over de echte oneshot dingen maar te zwijgen..
https://www.pathofexile.c...rofile/Phyloni/characters
Het kan nog op zoveel punten beter, maar dat komt allemaal wel gok ik. In tegenstelling tot een paar maanden terug krijg ik nu al best veel mapdrops, Misschien als ik ergens achterin de 60-70 range zit dat ik maar eens begin met mappen(waarschijnlijk na het behalen van de spirit passive in act 4).