Zowwwww gisteren de 89.7 aangetikt
Denk dat ik nog nooit zo snel van 65 naar 90 ben geleveld als met deze char. Zal wel blij zijn als ik vanavond 90 haal, dan kan ik eindelijk 'full retard' gaan en alle zotte maps doen die ik nog heb liggen. 90 is het doel voor de challenges, daarna mag en kan alles

Vooral zin in m'n twinned dark forest map :-))
Ik had nooit gedacht dat ik in deze league met m'n challenges zo ver zou komen. Met een aantal heb ik super mazzel gehad..zonder LawnmowerHenk, Iso en anderen had ik Shaper en de Guardians nooit kunnen doen deze league. Super bedankt.
Ik zat aan het begin te tellen en dacht, 24 moet lukken. Maar nu staat er al 31 op en 34 is totaal haalbaar. Maar dan die laatste 2. Complete unique maps staat nu op 6/10 en identify rare items staat op 2/6.
Mijn vraag dus

Ik ga vanavond even kijken of ik een aantal unique maps op de kop kan tikken, daar kunnen mensen dan mee meelopen...mao kun, poorjoys, olmec's sanctum, death and taxes bijvoorbeeld. Maar misschien heeft iemand ze ook liggen en kunnen we elkaar helpen? De rare items is misschien wel de lastigste challenge die ik gezien heb...als er mensen zijn die ze tegen komen en zelf al geidentificeerd hebben voor de challenge...zou ik die dan mogen id'en. Krijg je ze uiteraard gewoon weer terug.
Als er iemand kan helpen om me aan de 36 te laten komen, zou super zijn
Kill the warband leaders...5/18, gaat het niet worden
Endgame grind...die al helemaal niet
Redeem divination card sets...1/7...nope
Fulfill a prophecy chain...geen geluk met prophecies krijgen en ze zijn veeeel te duur om te kopen