Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:19
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:30:
[...]

Ja ik dacht ik doe daar toch even voorzichtig mee, grootste fout die je kan maken is 150 exalts verkeerd uitgeven, en die neiging is heel groot :p
de 2de grootste fout is random mensen op reddit vertrouwen :P Maar zoals ik zei wil je hulp kan ik je vanavond wel helpen. Geen idee hoeveel je hoopt te vangen voor je mirror, maar misschien dat ik hem zelfs wel kan overnemen van je. :)

Edit: verkopen is natuurlijk leuk, maar item mirroren misschien nog wel leuker.

[ Voor 7% gewijzigd door SMD007 op 03-11-2016 08:53 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:47:
[...]

de 2de grootste fout is random mensen op reddit vertrouwen :P Maar zoals ik zei wil je hulp kan ik je vanavond wel helpen. Geen idee hoeveel je hoopt te vangen voor je mirror, maar misschien dat ik hem zelfs wel kan overnemen van je. :)
Ja, ik heb hem ook lekker op poe.trade gezet :P Ben voornamelijk even aan het vissen naar ideeën voor builds etc die langskomen, voordat ik op de LL BV bandwagon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:00:
[...]

Ja, ik heb hem ook lekker op poe.trade gezet :P Ben voornamelijk even aan het vissen naar ideeën voor builds etc die langskomen, voordat ik op de LL BV bandwagon zit.
en anders mirror je iets uit mijn shopje :P met een kleine korting ofc.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/913599/page/1

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:41:

[...]

Ja die kans is best goed aanwezig dat dat de reden is. Vind het een beetje een rare situatie dat je maps moet kopen om verder te komen in de atlas. Lees ik het goed dat als ik nu een boel t13s ga doen, ik in een t10 ook een t12 kan vinden?

Edit: Het moet in ieder geval zoiets zijn, want na onze party gisteren heb ik nog 4 t11s gedaan en het hoogste wat ik terug kreeg was een t9...ik denk dat m'n geluk gewoon op is voor de league sinds ik die shav vond lol.
Inderdaad, je moet eerst de maps unlocken voordat ze kunnen droppen. als je een t10 doet en je nog geen t11/t12 hebt unlocked kan alleen de aanliggende t11 map droppen, wat de kans op map drops hoger dan t10 aardig verlaagt.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:10:
[...]

en anders mirror je iets uit mijn shopje :P met een kleine korting ofc.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/913599/page/1
Hehe, we zien wel even. Volgens mij kan je met een paar staple uniques(6L shavs enzo) best veel lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:21:
[...]

Hehe, we zien wel even. Volgens mij kan je met een paar staple uniques(6L shavs enzo) best veel lol hebben.
Zit je trouwens ook in onze guild? Niet verplicht natuurlijk, maar gewoon benieuwd vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:28:
[...]

Zit je trouwens ook in onze guild? Niet verplicht natuurlijk, maar gewoon benieuwd vandaar de vraag.
Nope, nooit in een guild gezeten eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Ik wist het wel als ie voor mij dropte, Headhunter here i come.. 1 van de weinige echt goeie uniques die zijn waarde houden en super fun/OP is in zo goed als elke build.

[ Voor 15% gewijzigd door Occy74 op 03-11-2016 17:45 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:31:
[...]

Nope, nooit in een guild gezeten eigenlijk :P
Naja laat je naam hier achter of benader mij ingame voor een guild invite als je wilt ofc. IGN: Helanha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 10:31
Vandaag ook geluk gehad, in de zana daily van arrowminded kregen we poorjoy's asylum waar een Exalt dropte :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:20:
[...]

Naja laat je naam hier achter of benader mij ingame voor een guild invite als je wilt ofc. IGN: Helanha
Lijkt me wel grappig. Volgens mij zijn wij sinds jaar en dag al vrienden in-game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Frerk schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:16:
[...]

Lijkt me wel grappig. Volgens mij zijn wij sinds jaar en dag al vrienden in-game :p
is dat zo??? :9 :o :X Ik ruim mijn vriendlist altijd aardig op dus misschien sta ik wel bij jou in de lijst maar jij al niet meer bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Kijk eenmalig kopen is niet een probleem. Probleem is wel dat je deze hele riedel bij een reset ook overnieuw moet doen. Dan is kopen vooral op std echt raar.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophon16
Gisteren voor ik ging slapen nog even een paar fusings op mn zwaard gegooid, met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HIZQWOW.png

edit: Op aanraden van SMD divine orbs er op gegooid, is nu met 727 DPS een na hoogste roll in league :D

[ Voor 25% gewijzigd door Xenophon16 op 07-11-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:01:
Kijk eenmalig kopen is niet een probleem. Probleem is wel dat je deze hele riedel bij een reset ook overnieuw moet doen. Dan is kopen vooral op std echt raar.
Wat? wie? waar? echt probeer eens iets duidelijker te zijn :? . Op wie of wat reageert je nu? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:25:
[...]

Wat? wie? waar? echt probeer eens iets duidelijker te zijn :? . Op wie of wat reageert je nu? 8)7
He's at it again.. Die Kevin toch.. je blijft lachen :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Occy74 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:41:
[...]

He's at it again.. Die Kevin toch.. je blijft lachen :D
ja krijg het idee dat ie soms te veel van die mana pots achterover slaat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Xenophon16 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:32:
Gisteren voor ik ging slapen nog even een paar fusings op mn zwaard gegooid, met dit als resultaat:

[afbeelding]

edit: Op aanraden van SMD divine orbs er op gegooid, is nu met 727 DPS een na hoogste roll in league :D
Nu op mijn aanraden nog die vaal orb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
SMD007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:25:
[...]

Nu op mijn aanraden nog die vaal orb :+
Ik durf niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
No ballz!!!! vaak ben je te bang!!! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Eergisteren ook maar eens Path of Exile opgepakt.
Met dank aan enkele start items van Neles ondertussen level 30 geworden. Machtig mooi hoe dit spel je redelijk in de diepte gooit over hoe alle mechanics werken.

Net begonnen aan act 3, ben erg benieuwd wat er allemaal nog gebeuren gaat! (En hoe de end-game werkt in PoE!)

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Fuck you SMD xD Mag ik je luck lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:31:
Hij speelt nooit sinterklaas. Dus die luck kan je ook niet lenen.
In het verleden was hij nog zo'n goede gozer. Kon je allemaal dingen lenen en soms kreeg je ook wel wat. Maar dat lijkt verleden tijd. Ik kan het mis hebben hoor maar het lijkt alsof de goede oude tijd verleden tijd is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Neles7 schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:31:
Gisteren al mn luck opgemaakt aan die mooie chest :p

https://www.reddit.com/r/...high_es_chests_this_high/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowwwww gisteren de 89.7 aangetikt :P

Denk dat ik nog nooit zo snel van 65 naar 90 ben geleveld als met deze char. Zal wel blij zijn als ik vanavond 90 haal, dan kan ik eindelijk 'full retard' gaan en alle zotte maps doen die ik nog heb liggen. 90 is het doel voor de challenges, daarna mag en kan alles :) Vooral zin in m'n twinned dark forest map :-))

Ik had nooit gedacht dat ik in deze league met m'n challenges zo ver zou komen. Met een aantal heb ik super mazzel gehad..zonder LawnmowerHenk, Iso en anderen had ik Shaper en de Guardians nooit kunnen doen deze league. Super bedankt.

Ik zat aan het begin te tellen en dacht, 24 moet lukken. Maar nu staat er al 31 op en 34 is totaal haalbaar. Maar dan die laatste 2. Complete unique maps staat nu op 6/10 en identify rare items staat op 2/6.

Mijn vraag dus :) Ik ga vanavond even kijken of ik een aantal unique maps op de kop kan tikken, daar kunnen mensen dan mee meelopen...mao kun, poorjoys, olmec's sanctum, death and taxes bijvoorbeeld. Maar misschien heeft iemand ze ook liggen en kunnen we elkaar helpen? De rare items is misschien wel de lastigste challenge die ik gezien heb...als er mensen zijn die ze tegen komen en zelf al geidentificeerd hebben voor de challenge...zou ik die dan mogen id'en. Krijg je ze uiteraard gewoon weer terug.

Als er iemand kan helpen om me aan de 36 te laten komen, zou super zijn :)

Kill the warband leaders...5/18, gaat het niet worden
Endgame grind...die al helemaal niet
Redeem divination card sets...1/7...nope
Fulfill a prophecy chain...geen geluk met prophecies krijgen en ze zijn veeeel te duur om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 08:19
Oh dat was jij! Is wel lekker, en zoals aangegeven op reddit kan je hem een beetje beter maken.

Trouwens nog leuke announcement vandaag. Nieuwe league komt op 2 of 9 december. Bij volgende patch (volgende week) zitten de nieuwe skills en DX11.
bron:https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1764971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Das vet!
Kan die chest nog hoger? Wat is uberhaubt de max?
Wacht ik zie het al. 986 ES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:22:
[...]

Das vet!
Kan die chest nog hoger? Wat is uberhaubt de max?
Wacht ik zie het al. 986 ES
Hij is nu al 1007...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Waren die divine orbs toch nog ergens goed voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:10:
Zowwwww gisteren de 89.7 aangetikt :P

Denk dat ik nog nooit zo snel van 65 naar 90 ben geleveld als met deze char. Zal wel blij zijn als ik vanavond 90 haal, dan kan ik eindelijk 'full retard' gaan en alle zotte maps doen die ik nog heb liggen. 90 is het doel voor de challenges, daarna mag en kan alles :) Vooral zin in m'n twinned dark forest map :-))

Ik had nooit gedacht dat ik in deze league met m'n challenges zo ver zou komen. Met een aantal heb ik super mazzel gehad..zonder LawnmowerHenk, Iso en anderen had ik Shaper en de Guardians nooit kunnen doen deze league. Super bedankt.

Ik zat aan het begin te tellen en dacht, 24 moet lukken. Maar nu staat er al 31 op en 34 is totaal haalbaar. Maar dan die laatste 2. Complete unique maps staat nu op 6/10 en identify rare items staat op 2/6.

Mijn vraag dus :) Ik ga vanavond even kijken of ik een aantal unique maps op de kop kan tikken, daar kunnen mensen dan mee meelopen...mao kun, poorjoys, olmec's sanctum, death and taxes bijvoorbeeld. Maar misschien heeft iemand ze ook liggen en kunnen we elkaar helpen? De rare items is misschien wel de lastigste challenge die ik gezien heb...als er mensen zijn die ze tegen komen en zelf al geidentificeerd hebben voor de challenge...zou ik die dan mogen id'en. Krijg je ze uiteraard gewoon weer terug.

Als er iemand kan helpen om me aan de 36 te laten komen, zou super zijn :)

Kill the warband leaders...5/18, gaat het niet worden
Endgame grind...die al helemaal niet
Redeem divination card sets...1/7...nope
Fulfill a prophecy chain...geen geluk met prophecies krijgen en ze zijn veeeel te duur om te kopen
Herkenbaar. Zelf heb ik nog Hall of the Grandmasters liggen. Alleen is die lastig om een full clear op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Voor de unid rare challenge heb ik op poe trade normal/magic/rare items gekocht en gevendord (5 rare items geeft 1 unid rare). Op die manier kan je die challenge vrij goedkoop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophon16 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:43:
Voor de unid rare challenge heb ik op poe trade normal/magic/rare items gekocht en gevendord (5 rare items geeft 1 unid rare). Op die manier kan je die challenge vrij goedkoop halen.
Nadeel is dat veel van die rares 8+ chaos per stuk kosten en dat heb ik niet :) Dus misschien chaos farmen en dan kopen. Zal het in het achterhoofd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:05:
[...]

Nadeel is dat veel van die rares 8+ chaos per stuk kosten en dat heb ik niet :) Dus misschien chaos farmen en dan kopen. Zal het in het achterhoofd houden.
De gloves en amulets zijn anders niet heel duur, evenals de boots en bone helmet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
en dat is ook de max hoger kan je de chest niet rollen en dat op mn laatste 50ste divine :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 90 gehaald, woopwoop! Sta nu op 34/36 challenges en moet nog 1 rare item id-en en 2 unique maps doen. Vanavond even proberen m'n exalted orb te slijten voor chaos orbs zodat ik wat goedkope necklaces en unique maps kan kopen. Zoveel challenges heb ik nog nooit gedaan lol.

Edit: Beetje zonde van de ex...heb die maps in bulk op standard grrr. Maarja daar heb je zo weinig aan in een temp league. Misschien wat chaos farmen en de ex meenemen naar standard :) Heb immers nog een paar weken tot het einde van de league.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was het farmen beu. Ex ingewisseld, 2 unique maps gekocht, 5 amulets gekocht....36/40 yesssss. Ik ga niet eens een poging doen voor meer, het is goed zo.

Die nieuwe base items zijn onderhand net zo goed te farmen als divination cards. In 2 dagen tijd heb ik meer dan 50 maps gedaan specifiek om 1 type base item te vinden en niks gevonden. Het lag niet aan m'n item filter, die stond goed ingesteld, alle maps hadden packsize of meer rares/magic packs. Een derde van de maps met anarchy gerolled (en toen was m'n chaos op)...he-le-maal niks.

Dus vannacht om 12 uur m'n ex ingewisseld voor 72 chaos, alles gekocht wat ik nodig had en klaar.

Happy :)

• kevinl
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:26:
Ik was het farmen beu. Ex ingewisseld, 2 unique maps gekocht, 5 amulets gekocht....36/40 yesssss. Ik ga niet eens een poging doen voor meer, het is goed zo.

Die nieuwe base items zijn onderhand net zo goed te farmen als divination cards. In 2 dagen tijd heb ik meer dan 50 maps gedaan specifiek om 1 type base item te vinden en niks gevonden. Het lag niet aan m'n item filter, die stond goed ingesteld, alle maps hadden packsize of meer rares/magic packs. Een derde van de maps met anarchy gerolled (en toen was m'n chaos op)...he-le-maal niks.

Dus vannacht om 12 uur m'n ex ingewisseld voor 72 chaos, alles gekocht wat ik nodig had en klaar.

Happy :)
Grats! We leven eenmaal in een 24uurs economie. Geen zin meer om te farmen. :P

• kevinl
Trouwens iemand hier POE aan de praat gekregen op een Intel NUC?

• Xenophon16
Grats! Ik heb weer genoeg Guardians gefarmd om weer een avond Shaper te kunnen farmen op ESC dus als er mensen zijn die die challenge nog willen hebben, laat het dan even weten.

• SMD007
Xenophon16 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:07:
Grats! Ik heb weer genoeg Guardians gefarmd om weer een avond Shaper te kunnen farmen op ESC dus als er mensen zijn die die challenge nog willen hebben, laat het dan even weten.
Ik wil 1x een shaper kill zodat die stomme quest tekst weg gaat :9

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:17:
Trouwens iemand hier POE aan de praat gekregen op een Intel NUC?
hier niet. Verderop wel.

• Xenophon16
SMD007 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:10:
[...]

Ik wil 1x een shaper kill zodat die stomme quest tekst weg gaat :9
Quest tekst kan je uitzetten he :P

• kevinl
Wat bedoel je met verderop wel?

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:04:
[...]

Wat bedoel je met verderop wel?
Geen idee denk laat ik ook eens zo cryptisch als jij soms doet posten misschien dat jij het wel begrijpt, maar helaas. :+
Xenophon16 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:19:
[...]

Quest tekst kan je uitzetten he :P
Ja dat kan, maar het stomme is dat het global is en niet per char. een nieuw char wil ik gewoon weer mn progress willen volgen.

[ Voor 34% gewijzigd door SMD007 op 10-11-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
cfern schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Ja ongeveer.
- Bloodrage verversen
- Arena binnenlopen
- Meestal staan er wat magic monsters, daar laad ik mijn frenzy op. Anders op de boss.
- Wither totem neerzetten (deze wordt vanzelf niet meer nodig als je DPS groeit).
- Naar boss toe rennen/blinken.
- Witchfire brew. (evt. antifreeze flask vs merveil en andere cold bosses)
- Namelock boss.
- Barrage inhouden.
- Loot.

Dit plan gaat bij best wel veel bosses goed, maar er zijn er een paar waarbij facetanken geen optie is. Ik denk dan aan de Lair boss of Rigwald. Pas ook op voor bosses met lightning thorns (promenade, shavronne). Die lightning thorns doen au.
Ik had eerst jouw build gevolgd maar ik merkte dat ik de bloodrage niet kon sustainen. Immers wanneer je vaalpact neemt. Genereer je geen life meer en zag ik mijn hp rap naar beneden gaan. Dat is niet goed. Toen ben ik geswitched naar de oorspronkelijke king of the forest build. Maar daar merk ik dat ik de bosses niet aankon. Vooral die in een Arena zitten. Ik leech te langzaam en ben daardoor minder tanky. Daarnaast is het plaatsen van de decoy en genereren van max frenzy charges nogal onhandig bij mij. Moet te veel dingen doen, waardoor het misloopt. Dit heb ik opgelost door de bosses maar niet te doen met deze char, maar die met me facebreaker ancestral warchief char.

Die laatste wijze is niet echt handig voor powerleveling. Ben gister met moeite naar level 90 gegaan. Maar dat continue switchen gaat me onderhand irriteren. Zeker als je een mapje zoals underground river in een paar minuten gecleared hebt. En die bosses moet ik doen want ze genereren mapjes. En deze bowbuild is een map hongerige build.

Nu ik aan het begin van level 90 zit. Kan ik weer gaan experimenteren. Ik wil een build die ook een groot aantal van de bosses kan tanken. Dus ik zal mijn build weer respeccen naar die van jou met vaal pact. Alleen wat doe ik verkeerd? 8)7

Of heeft KingonaBudget een betere werkwijze?

@SMD. Kan mijn naam ook bij de TOW regels. Kan ik ook mensen een invite geven. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kevinl op 11-11-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:16:
[...]

Ik had eerst jouw build gevolgd maar ik merkte dat ik de bloodrage niet kon sustainen. Immers wanneer je vaalpact neemt. Genereer je geen life meer en zag ik mijn hp rap naar beneden gaan. Dat is niet goed. Toen ben ik geswitched naar de oorspronkelijke king of the forest build. Maar daar merk ik dat ik de bosses niet aankon. Vooral die in een Arena zitten. Ik leech te langzaam en ben daardoor minder tanky. Daarnaast is het plaatsen van de decoy en genereren van max frenzy charges nogal onhandig bij mij. Moet te veel dingen doen, waardoor het misloopt. Dit heb ik opgelost door de bosses maar niet te doen met deze char, maar die met me facebreaker ancestral warchief char.

Die laatste wijze is niet echt handig voor powerleveling. Ben gister met moeite naar level 90 gegaan. Maar dat continue switchen gaat me onderhand irriteren. Zeker als je een mapje zoals underground river in een paar minuten gecleared hebt. En die bosses moet ik doen want ze genereren mapjes. En deze bowbuild is een map hongerige build.

Nu ik aan het begin van level 90 zit. Kan ik weer gaan experimenteren. Ik wil een build die ook een groot aantal van de bosses kan tanken. Dus ik zal mijn build weer respeccen naar die van jou met vaal pact. Alleen wat doe ik verkeerd? 8)7

Of heeft KingonaBudget een betere werkwijze?

@SMD. Kan mijn naam ook bij de TOW regels. Kan ik ook mensen een invite geven. ;)
Misschien even handig om je char te linken ;)

Ik heb zelf geen issue met mijn "budget" build (op dying sun na is gear niet zo heel bijzonder, maar met dying sun is het geen budget meer).

Meestal ziet een map clear er uit als:
- Start map
- Zet blood rage aan
- Kill mobs (binnen eerste paar packs 4 frenzy en 4 power charges)
- faceroll de map in enkele minuten
- Decoy totem bij baas
- Frenzy voor 4 stack
- barrage
- frenzy refresh
- barrage
- loot

Met decoy en KB van barrage eigenlijk geen problemen met de bosses. Laatst een beyond boss (vaal) en daarna t14 rigwald (Zelfde map) gedaan zonder al teveel issues.Mods waren iets van GMP en -max res. Dus het is lastig voor mij te zeggen wat je kunt proberen zonder je char/gear te zien. Eventueel een video.

Ben vanavond wel weer online (eindelijk weer tijd na hele drukke week).

KingOnABudget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Hee Neles, paar vragen over je build:

- Waarom pak je life bij marauder start ipv scion life ding afmaken?
- Waarom pak je leech nodes bij duelist ipv Essence Sap bij ranger?
- Ik neem aan dat je via de strength nodes naar het Scion life wheel gaat om gearen wat makkelijker te maken? Of heb je daar een andere reden voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Xenophon16 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:11:
Hee Neles, paar vragen over je build:

- Waarom pak je life bij marauder start ipv scion life ding afmaken?
- Waarom pak je leech nodes bij duelist ipv Essence Sap bij ranger?
- Ik neem aan dat je via de strength nodes naar het Scion life wheel gaat om gearen wat makkelijker te maken? Of heb je daar een andere reden voor?
Life node marauder is 10 int onderweg (build is zeer strak met int requirement) Extra life regen (helpt met blood rage) 20% van nodes normaal pak je 1 life node minder bij scion dus zit je daar op 15%. En extra flat 20 life voor schaling.

Duelist is voor life leech en klein beetje mana leech. Essence sap is enkel mana leech. En met life leech maakt het no en less regen maps zoveel makkelijker. Een je hebt wat te vertellen tegen een enkele rare reflect mob. Voor ele reflect maps pak ik Tornado Shot (phys skill) en phys reflect heb je de belt met deal no physical damage.

Volgens mij is de strenght requirement niet zo strak maar het is de kortste weg volgens mij :) EDIT: Em beetje strenght is extra hp :+

Edit2: Even snel een video gemaakt. Boss ging niet optimaal mede doordat ik onder de 30fps zat. Maar goed het geeft een idee hoe sterk de build is. Video Download

Edit 3: 2e video met boss kill op verzoek ;) Video

Edit 4 Even een rematch om te laten zien hoe easy mineral pools is met normale mods :P
video

[ Voor 19% gewijzigd door Neles7 op 12-11-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Was dit in HC? En je leek niet geraakt. Was het DOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Damn dat is raar man. Ik vermoed echter gewoon een ouderwetse dysinc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:52:
[...]

Damn dat is raar man. Ik vermoed echter gewoon een ouderwetse dysinc
Het is desync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
is het miereneuker of mierenneuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
SMD007 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:40:
[...]

is het miereneuker of mierenneuker?
Volgens het woordenboek mierenneuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend weinig gedaan...jammer. Maar gisterenavond even ingelogd en met 24 fusings m'n Shav 6-linked gemaakt. Nice :-) Die kan ik straks op standard wel gebruiken.

Ik ben aan het nadenken over een nieuwe build als dadelijk de nieuwe skills uit komen. Ik wilde blade flurry gaan uitproberen. Ik heb op standard 2 leuke swords liggen, allebei bijna 2 aps, en 430+ dps (hoofdzakelijk elemental). Nu wilde ik die als uitgangspunt gebruiken voor de build. Dual wield swords met veel attackspeed.

Nu ben ik een drama als het gaat om builds bouwen...ik eindig op poeplanner.com altijd met 140 skillpoints used en dan wil ik er nog meer. Ik wil teveel en weet niet wat ik moet weglaten.

Mijn vraag aan de meer ervaren mensen onder ons...als je vrij spel hebt in keuze van class/ascendancy, wel/niet crit (ik denk eerder niet crit, aangezien m'n swords niet megahoge crit hebben), life/es/evasion, lowlife of niet...wat zou je dan maken? Alle uniques mogen gebruikt worden, rare conversies zoals met een crown of eyes ofzo kan allemaal. Het hoeft niet super tanky te zijn, maar wel lekker veel dps en supersnel :)

Edit: ik heb geprobeerd al veel te kijken naar dualstrike builds, omdat die vaak regelmatig dualwield swords hebben...alleen zijn die vaak physical damage, en ik wil toch echt elemental.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:53:
Afgelopen weekend weinig gedaan...jammer. Maar gisterenavond even ingelogd en met 24 fusings m'n Shav 6-linked gemaakt. Nice :-) Die kan ik straks op standard wel gebruiken.

Ik ben aan het nadenken over een nieuwe build als dadelijk de nieuwe skills uit komen. Ik wilde blade flurry gaan uitproberen. Ik heb op standard 2 leuke swords liggen, allebei bijna 2 aps, en 430+ dps (hoofdzakelijk elemental). Nu wilde ik die als uitgangspunt gebruiken voor de build. Dual wield swords met veel attackspeed.

Nu ben ik een drama als het gaat om builds bouwen...ik eindig op poeplanner.com altijd met 140 skillpoints used en dan wil ik er nog meer. Ik wil teveel en weet niet wat ik moet weglaten.

Mijn vraag aan de meer ervaren mensen onder ons...als je vrij spel hebt in keuze van class/ascendancy, wel/niet crit (ik denk eerder niet crit, aangezien m'n swords niet megahoge crit hebben), life/es/evasion, lowlife of niet...wat zou je dan maken? Alle uniques mogen gebruikt worden, rare conversies zoals met een crown of eyes ofzo kan allemaal. Het hoeft niet super tanky te zijn, maar wel lekker veel dps en supersnel :)

Edit: ik heb geprobeerd al veel te kijken naar dualstrike builds, omdat die vaak regelmatig dualwield swords hebben...alleen zijn die vaak physical damage, en ik wil toch echt elemental.
Ik vind het probleem met een build planner rond een skill die nog niet uit is gekomen gewoon ronduit kut. Vooral rond deze channel skill gezien je gewoon weg niet weet hoeveel mana deze skill gaat vreten. Dus is het verstandig BM gem of BM uit tree te gaan gebruiken of werkt het gewoon op mana met 0.4 mana leech? dat weet je van de te voren gewoon niet. Gezien ES echt zo velen maler tankier is dan life in current meta zou ik voor LL/CI gaan

Dit zou ik dan als basis gebruiken voor de build:

https://www.pathofexile.c...j7BjtQe-I8NX22vk3-aT7Cfv1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanavond even lekker mee aan de slag :) Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet nog aan gespijkerd worden hahaha. Gisterenavond even je tree gebruikt op een 82 shadow die ik nog had. Ging niet helemaal zoals gehoopt hehe. Kwam er heel snel achter dat ik 0.0 aan het leechen was...au.

En m'n gear had niet genoeg dex voor de 212 requirement van de swords :P Kwam iets van 55 tekort, dus 4 skillpoints moeten stoppen in dex nodes... Waarschijnlijk gebruik ik teveel uniques met te weinig stats :D

Vanavond even wat andere gear proberen. Ik moet even met die char door uberlab voor m'n ascendancy, want deze shadow heeft nog helemaal geen lab-ervaring. Die 8 punten in de tree maken een hoop verschil voor de ervaring. Misschien even met iemand meerennen vanavond.

edit: vond het wel grappig om 8 APS te hebben, zonder buffs, zonder flasks, zonder frenzy charges en zonder ascendancy :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Wow die patch notes! Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:06:
Wow die patch notes! Ik heb er zin in!
Kan je misschien iets meer uitweiden wat je zo interessant vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:08:
[...]

Kan je misschien iets meer uitweiden wat je zo interessant vindt?
Dat kan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Op dit moment ben ik een lvl 82 fire totem Chieftain Marauder. Ik heb een complete skilltree reset voor dit account. Ik vind totem builds leuk om te spelen maar wil toch wat anders dat straks in endgame wat beter gaat scalen. Heb gekeken naar twee verschillende builds die me wel aanstaan.
Dat is een righteous fire totem build en een Ancestral warchief totem build.
Nu ben ik aan het kijken wat ik kan betalen en volgens mij is het allebei wel betaalbaar maar wil het toch even navragen.
Ik heb ongeveer 1,5 ex te besteden.

Daarnaast wil ik natuurlijk ook alle (end game) content in de game kunnen doen en vroeg me af of dat voor beide builds haalbaar is.

Dit zijn mijn chars:
https://www.pathofexile.c...ofile/LauranvH/characters

Dit is de guide naar de RF totem build:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1510181

Dit is de guide naar de Ancestral warchief build:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250

Bedankt alvast voor de eventuele hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
lauranvh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:55:
Op dit moment ben ik een lvl 82 fire totem Chieftain Marauder. Ik heb een complete skilltree reset voor dit account. Ik vind totem builds leuk om te spelen maar wil toch wat anders dat straks in endgame wat beter gaat scalen. Heb gekeken naar twee verschillende builds die me wel aanstaan.
Dat is een righteous fire totem build en een Ancestral warchief totem build.
Nu ben ik aan het kijken wat ik kan betalen en volgens mij is het allebei wel betaalbaar maar wil het toch even navragen.
Ik heb ongeveer 1,5 ex te besteden.

Daarnaast wil ik natuurlijk ook alle (end game) content in de game kunnen doen en vroeg me af of dat voor beide builds haalbaar is.

Dit zijn mijn chars:
https://www.pathofexile.c...ofile/LauranvH/characters

Dit is de guide naar de RF totem build:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1510181

Dit is de guide naar de Ancestral warchief build:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250

Bedankt alvast voor de eventuele hulp.
Over de RF build kan ik niet veel over vertellen. Maar over de Ancestral Warchief build wel. Ik heb de facebreakers variant daarvan. 320k DPS gemiddeld met concentrated effect is goed om elke boss met uitzondering van Atziri en Shaper in een halve tel neer te halen. Het leveren met die build gaat echt snel.
Deze build gebruik ik voorlopig om alle bosses neer te halen ipv mijn kingoftheforest build. Ik wil niet rippen met me kingoftheforest build. Het is wel zo dat de build het moet hebben van kiten. Als je stilstaat kan je doodgaan. Het voelt wel een klein beetje als glass canon.

Toevoeging op de RB build. Je hebt wellicht een hoge life regen die niet degen door RF. Omdat RF op de totem zit. Hoge life regen is wel mooi voor je overleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpressomaniac
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03-2020
Ben op zoek naar een leuke RF build voor mijn lvl 84 maurauder. Iemand tips? Liefst een beetje betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Xpressomaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:48:
Ben op zoek naar een leuke RF build voor mijn lvl 84 maurauder. Iemand tips? Liefst een beetje betaalbaar.
Zie twee postings terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Xpressomaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:48:
Ik speel zelf momenteel deze in standard: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1729087

Alle guardians al gedaan, zal vanavond denk ik een shaper run proberen..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Occy74 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:28:
[...]

Ik speel zelf momenteel deze in standard: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1729087

Alle guardians al gedaan, zal vanavond denk ik een shaper run proberen..
Je vertelt niet of die goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kevinl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:47:
[...]

seriously? lees de laatste zin nog eens, probeer daarna de guardians zelf.. then come back to this topic.. 8)7

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpressomaniac
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03-2020
😂 thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:47:
[...]

Je bent niet goed. zo nu wel.

Verwijderd

Tralalala...ff wachtuhhhh...patchtijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
kevinl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:26:
[...]

Over de RF build kan ik niet veel over vertellen. Maar over de Ancestral Warchief build wel. Ik heb de facebreakers variant daarvan. 320k DPS gemiddeld met concentrated effect is goed om elke boss met uitzondering van Atziri en Shaper in een halve tel neer te halen. Het leveren met die build gaat echt snel.
Deze build gebruik ik voorlopig om alle bosses neer te halen ipv mijn kingoftheforest build. Ik wil niet rippen met me kingoftheforest build. Het is wel zo dat de build het moet hebben van kiten. Als je stilstaat kan je doodgaan. Het voelt wel een klein beetje als glass canon.

Toevoeging op de RB build. Je hebt wellicht een hoge life regen die niet degen door RF. Omdat RF op de totem zit. Hoge life regen is wel mooi voor je overleving.
Ik heb besloten om een nieuwe character te gaan starten en een RF build gaan bouwen. Als ik wil kan ik dan altijd mijn andere char nog aanpassen naar een AW build. Lijkt me ook heel tof maar volgens mij wat minder kosten efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik heb een zwaardje liggen, met een heleboel elemental dps. Er zit alles op, beetje phys uiteraard, fire, cold en lightning. Klopt het dat ik die elemental damage nu kan scalen met 'weapon elemental damage' en met '% elemental damage' in de tree?

Het valt nogal op dat er maar verrekte weinig nodes van zijn aan de rechter kant van de tree namelijk...is het dan eerder de bedoeling om physical damage te schalen? Want m'n zwaard heeft 430 gecombineerde dps, maar minder dan 100 daarvan is physical. Ik zou liefst die 340+ elemental dps schalen.

Zo'n zwaard verwacht ik bij een shadow of duelist, maar de meeste van die nodes zitten bij templar aan de linker kant van de tree.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:50:
Vraagje. Ik heb een zwaardje liggen, met een heleboel elemental dps. Er zit alles op, beetje phys uiteraard, fire, cold en lightning. Klopt het dat ik die elemental damage nu kan scalen met 'weapon elemental damage' en met '% elemental damage' in de tree?

Het valt nogal op dat er maar verrekte weinig nodes van zijn aan de rechter kant van de tree namelijk...is het dan eerder de bedoeling om physical damage te schalen? Want m'n zwaard heeft 430 gecombineerde dps, maar minder dan 100 daarvan is physical. Ik zou liefst die 340+ elemental dps schalen.

Zo'n zwaard verwacht ik bij een shadow of duelist, maar de meeste van die nodes zitten bij templar aan de linker kant van de tree.
Heeft het zwaard een beetje fatsoenlijke crit? Dan is imo Templar/inquisitor de beste kant om op te gaan..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Denk dat ik komende league skip en me focus op mn STD characters. Klinkt me namelijk tot nu toe allemaal nog niet heel bijzonder in de oren komende league. Het lijkt me een zwakke versie van beyond waar je als speler meer controle hebt dan dat je in beyond had. Moet natuurlijk ook straks m'n 1k+ ES chest af-craften en gezien het aantal whispers dat ik er nu al over krijgt heb ik hoge verwachting er van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:23:
[...]

Heeft het zwaard een beetje fatsoenlijke crit? Dan is imo Templar/inquisitor de beste kant om op te gaan..
Jah zijn best ok, rond de 7% crit. Ben al aardig op weg met een build, ben me veel aan het inlezen over zaken om de werking van mechanics beter te leren...soms is het allemaal wat vaag verwoord op een item. Heb nog een tree-reset liggen voor een templar en een shadow waar ik mee aan de slag kan, kan ik lekker uitproberen wat me het beste ligt.

Afgelopen weekend even ingelogd om Zana te doen en had nog een map die ik wilde doen voor de atlas...dus ik corrupt die map, upgrade ie van Beacon naar Volcano...zucht...die had ik al. Volcano gerunt...dacht, misschien dropt er een steel ring. Dropt er een Belly of the Beast, met max life roll...precies wat ik nodig had voor deze build. Op m'n andere char had ik ook al de mazzel om een Shav te vinden, die ik daar nodig had, en wist te 6-linken in minder dan 50 fusings. Deze Belly meegenomen, 6S, Naar Kudoku...stuk of 20 unique items geofferd en 100 fusings later wassie 6 link :)

Blij dat die Beacon een Volcano werd :D

Heb deze league nu 2 items zelf 6-linked gemaakt, da's al net zoveel als in alle andere leagues sinds closed beta bij elkaar...gaat goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:25:
Denk dat ik komende league skip en me focus op mn STD characters. Klinkt me namelijk tot nu toe allemaal nog niet heel bijzonder in de oren komende league. Het lijkt me een zwakke versie van beyond waar je als speler meer controle hebt dan dat je in beyond had. Moet natuurlijk ook straks m'n 1k+ ES chest af-craften en gezien het aantal whispers dat ik er nu al over krijgt heb ik hoge verwachting er van. :)
Ga je dan nog wel mappen in komende league dan? Ik bedoel mappen op STD. Want ik kan wel wat XP gebruiken :P Die 100 moet er ooit van komen. Als dat zo is ga ik niet naar de temp league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:08:
[...]

Ga je dan nog wel mappen in komende league dan? Ik bedoel mappen op STD. Want ik kan wel wat XP gebruiken :P Die 100 moet er ooit van komen. Als dat zo is ga ik niet naar de temp league.
nee ik ga me focussen op mn std char dat houd toch in in town afk staan.... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
SMD007 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:13:
[...]

nee ik ga me focussen op mn std char dat houd toch in in town afk staan.... 8)7 |:(
Dat is toch wat mensen in STD doen? /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:13:
[...]

hmm.. ik proef een beetje contradictie in die zinsnede. Of was het spottend bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:28:
[...]

hmm.. ik proef een beetje contradictie in die zinsnede. Of was het spottend bedoelt?
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat meer info nodig om me over de streep te trekken. Moet zeggen dat deze temp league me goed beviel. Voor het eerst dat ik zo lang een temp-league speel. Even afwachten wat die league-uniques allemaal worden, hoe frequent die zones te vinden zijn, hoeveel extra leuke junk er van komt...hoe snel die 100 shards te farmen zijn. Als het net zo'n drama is als met Talisman league, dan ben ik snel weer in standard te vinden. Heb daar nu toch zoveel goede gear dat ik heel wat leuke builds kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de essence league maar saai. Weinig uitdaging. Hoop dat de volgende league wat leuker wordt. Wel alvast 2 buildjes gemaakt (crit FB totems en daggers blade flurry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:16:
Ik vond de essence league maar saai. Weinig uitdaging. Hoop dat de volgende league wat leuker wordt. Wel alvast 2 buildjes gemaakt (crit FB totems en daggers blade flurry).
Uitdaging zat te vinden met t16 mapjes en shaper en als je dat op farm hebt kan je altijd nog voor Uber atzi gaan. Het is maar net waar je zelf de uitdaging zoekt. Ik vind juist het essence zoeken 1 van de leukere dingen om te doen. true dat er niet echt uitdaging is totdat je een 4 tot 5 essence mob vind/maakt en die plots wel heel veel uitdaging bied, maar zo gezegd komt dit niet heel veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:55:
[...]

Uitdaging zat te vinden met t16 mapjes en shaper en als je dat op farm hebt kan je altijd nog voor Uber atzi gaan. Het is maar net waar je zelf de uitdaging zoekt. Ik vind juist het essence zoeken 1 van de leukere dingen om te doen. true dat er niet echt uitdaging is totdat je een 4 tot 5 essence mob vind/maakt en die plots wel heel veel uitdaging bied, maar zo gezegd komt dit niet heel veel voor.
Ik doelde vooral op de essences en niet zozeer op de maps idd. Beyond vond ik echt een stuk leuker. Of bijv. flashback... jammer dat er waarschijnlijk nooit een 1-3 month flashback league zal komen. Veel random chaos is echt prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Uit nieuws bericht vandaag: Essence of Woe now gives slightly lower values of flat energy shield, % increased energy shield, and spell damage on the higher level brackets of the essence.

en BAM zo in eens stijgt de waarde van mijn ES chest met 100% SWEEEEEEEEEET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:02:
Uit nieuws bericht vandaag: Essence of Woe now gives slightly lower values of flat energy shield, % increased energy shield, and spell damage on the higher level brackets of the essence.

Pas maar op jij...je hebt de laatste dagen veel te veel geluk })

Edit: In het bericht staat "essence of woe NOW gives slightly lower values"...zijn de essences nu al aangepast dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:07:
[...]

Pas maar op jij...je hebt de laatste dagen veel te veel geluk })

Edit: In het bericht staat "essence of woe NOW gives slightly lower values"...zijn de essences nu al aangepast dan?
De patch is nog niet uit. Dit komt pas in 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig...heb 1 deafening woe liggen lol...vanavond m'n geluk even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Inderdaad ook aan de rest als je ze hebt liggen koop een ilvl 84 item en gebruik die WOE nu hij nog hogere waardes geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:02:

Ik ben echt benieuwd wat je er van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
damn nog een 1k chest erbij op de markt :( deze heeft 1004 ES nog steeds minder dan mijne, maar moet me niet te veel concurrentie hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:52:
damn nog een 1k chest erbij op de markt :( deze heeft 1004 ES nog steeds minder dan mijne, maar moet me niet te veel concurrentie hebben :P
Haha, precies wat ik dacht toen ik het gister las op reddit..

Systeem Specs

Verwijderd

Hmm...gisterenavond bij toeval een 37e challenge completed...nu wil ik er natuurlijk 38...voor meer e-Peen Totem effect...de 38e waar ik het dichtste bij zit is die van de Warlords...9/18. Als er iemand toevallig nog Beacon maps en/of overgrown ruin maps heeft liggen die hij wil delen of ruilen tegen andere maps dan hoor ik het graag :) Uiteraard vanavond ook even kijken of ik ergens een rotation kan vinden.

• SMD007
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:44:
Hmm...gisterenavond bij toeval een 37e challenge completed...nu wil ik er natuurlijk 38...voor meer e-Peen Totem effect...de 38e waar ik het dichtste bij zit is die van de Warlords...9/18. Als er iemand toevallig nog Beacon maps en/of overgrown ruin maps heeft liggen die hij wil delen of ruilen tegen andere maps dan hoor ik het graag :) Uiteraard vanavond ook even kijken of ik ergens een rotation kan vinden.
38? why not 40 then? :p

Verwijderd

40 gaat me écht niet lukken...da's de Grind challenge...moet ik even rap 60 atziri's doen...gaat niet lukken :-) en de divination cards...veeeel te duur. Heb nog amper currency over.

• kevinl
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
40 gaat me écht niet lukken...da's de Grind challenge...moet ik even rap 60 atziri's doen...gaat niet lukken :-) en de divination cards...veeeel te duur. Heb nog amper currency over.
Je kan een lening afsluiten... Aangezien de rente laag is.

• Xenophon16
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
Denk dat je met grinds sneller klaar bent als je vaal temple/core/dark forest rota's doet

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:13:
[...]

Je kan een lening afsluiten... Aangezien de rente laag is.
}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Iemand enig idee hoe laat precies vandaag de league eindigt? Ik wacht op een bepaald item die naar STD moet komen :p

Pagina: 1 ... 91 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]