Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:29
Thrace Grumble schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:51:
Ook sinds kort begonnen met PoE, een duelist :) Bevalt erg goed! Leuk en lekker uitgebreid. Nog mensen hier die ik kan toevoegen voor hier en daar een korte vraag ingame?
Zojuist een Tabula Rasa robe gevonden, schijnt voor Vaal te zijn (geen idee wat dat inhoud overigens: Ben nog maar lvl 12 :P)
Zie mijn sig voor wie te vragen voor een guild invite. dan krijg je een waslijst aan mensen die je verder helpen kunnen. ;)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bauwden schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:12:
[...]

Tabula Rasa is goed om je character te levelen, laat het aan Vaal geven nog maar even zitten :p
Je kunt GrantsEssence toevoegen indien je vragen hebt, heb ook nog wel wat spullen voor je liggen indien je op Essence Softcore speelt
Ik speel inderdaad Essence SC, zal je toevoegen! Hoe kan ik met Tabula Rasa mn char levelen trouwens? Ik kan er niets over vinden op de wiki.
SMD007 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:07:
[...]

Zie mijn sig voor wie te vragen voor een guild invite. dan krijg je een waslijst aan mensen die je verder helpen kunnen. ;)
Doe ik, thanks!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Thrace Grumble schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:50:
[...]

Ik speel inderdaad Essence SC, zal je toevoegen! Hoe kan ik met Tabula Rasa mn char levelen trouwens? Ik kan er niets over vinden op de wiki.

[...]

Doe ik, thanks!
Tabula is een 6Link chest met wite sockets dat betekend dat je al vlot 1 attack gem + 5 support gems kan dragen (een witte socket kan je elke kleur gem die je wilt in doen) het voordeel hiervan is dat je behoorlijk damage doet ook in het begin van de game. Je killed dus sneller mobs en gaat daardoor overal sneller doorheen. Nadeel aan het begin kunnen de mana kosten erg oplopen als je een 6L setup gebruikt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 26-09-2016 22:57 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Potvoldriedubbeltjes!
Dit weekend met m'n overpowerde lvl62 Tornado Ranger een Corrupted gebied in, normaal is dat koekie-eitje.
Ik schiet dat zure regen kreng dood...en daarna val ik dood neer :/
Daaaag EHC... :(
Net 6c uitgegeven aan een nieuwe boog, jammerdepammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:44:
Potvoldriedubbeltjes!
Dit weekend met m'n overpowerde lvl62 Tornado Ranger een Corrupted gebied in, normaal is dat koekie-eitje.
Lvl 62 ben je ook in een paar uurtjes weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Lvl 62 ben je ook in een paar uurtjes weer. :P
Ik niet! :P
Ik ben een bangebroek...
Maar ik heb nu wel wat oude gear om het wat sneller te laten gaan. Helaas zonder de 3 uniques en vers gekochte boog en body.
Ach ja, het houdt me van de straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
mercapto schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:44:
Potvoldriedubbeltjes!
Bedoel je die slang in die bubbel? Zoja, dat is geen zure regen maar bleed dmg.. Anti bleed pot doet wonderen daar.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Occy74 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Bedoel je die slang in die bubbel? Zoja, dat is geen zure regen maar bleed dmg.. Anti bleed pot doet wonderen daar.
Je bosses kennen vanuit wiki wil nog wel eens helpen. Maar velen, waaronder ik, onderschatten de waarde van potting.

Ik ben ook een bangebroek. Ben op de een of andere manier gestopt op 43 omdat ik niet naar cruel durf. Omdat ik heel bang ben voor Piety in A4. The dreadful malformation. :'(

Ben nu maar me nieuwe COC aan het uitwerken in std. Denk dat ik niet meer ontkom om de boss niet te killen wil ik level 97 halen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren begonnen met dit spel. Marauder level 8 nu.

Ken je het gevoel dat je onder aan een berg staat en dat er een lawine op je afkomt? Zo voel ik me nu :P Ik heb geen flauw idee wat er allemaal mogelijk is, ben dus eerst maar lukraak begonnen met punten in damage te stoppen en bij het eerste cirkeltje (:P) deze volmaken en tot nu toe gaat het wel lekker.

Moet maar eens even de wikis gaan doorspitten want al die termen snap ik niks van. Wel erg tof dat het zo uitgebreid is, totaal anders dan Diablo, Van Helsing, Titanquest en Torchlight 2.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 14:31
Vrijdag schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:05:

Ken je het gevoel dat je onder aan een berg staat en dat er een lawine op je afkomt? Zo voel ik me nu :P Ik heb geen flauw idee wat er allemaal mogelijk is, ben dus eerst maar lukraak begonnen met punten in damage te stoppen en bij het eerste cirkeltje (:P) deze volmaken en tot nu toe gaat het wel lekker.

Moet maar eens even de wikis gaan doorspitten want al die termen snap ik niks van. Wel erg tof dat het zo uitgebreid is, totaal anders dan Diablo, Van Helsing, Titanquest en Torchlight 2.
Lekker spelen en ontdekken :) De rest komt later wel. En zoals je aangeeft lekker de wiki doornemen als je iets niet snapt.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

Join ook onze tweakers guild zou ik zeggen! :) we kunnen je goed op weg helpen. Zie ook mijn Sig hoe je een invite kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

Ja vooral joinen. Ik speel het spel al meer dan een jaar en ik snap het nog steeds niet. 8)
Maar de Guild is heel hulpvaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Occy74 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Neen! :)
Die slang ben ik niet bang voor.
Dit was een Witch met regen uit de lucht, niet re-gen. Ik denk dat het chaos damage deed, want het was heel snel over en uit, nadat dat kreng al dood was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel goed om af en toe eens je stashes op te ruimen...ben ineens 10 stashtabs rijker door m'n opruim actie. Had 5 tabs met oude maps (de eerste versie), alles geupgrade (wat duurt dat laaaaang) en heb nu een hele stashtab vol met tier 11 maps...daar heb ik nog wat aan :P Stashtabs vol met 5-link normal items...die stonden al 2 jaar in de verkoop voor weinig, heb er niet 1 van verkocht...weg ermee! Tabs vol met dubbele, 3-dubbele, 10-dubbele uniques...31-dubbele (really???) uniques...

Vanavond nog een avondje opruimen, denk dat ik nog een tab of 10 weer vrij kan maken...heb nog altijd 5 tabs vol flasks, tabs vol met gems tot level 10 (whyyyy), normal jewelry tot level 75...misschien als ik _echt_ goed opruim wel 20 tabs aan troep.

En daarna...veel maps runnen en alles weer vol plempen met zooi :-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:35:
Toch wel goed om af en toe eens je stashes op te ruimen...ben ineens 10 stashtabs rijker door m'n opruim actie. Had 5 tabs met oude maps (de eerste versie), alles geupgrade (wat duurt dat laaaaang) en heb nu een hele stashtab vol met tier 11 maps...daar heb ik nog wat aan :P Stashtabs vol met 5-link normal items...die stonden al 2 jaar in de verkoop voor weinig, heb er niet 1 van verkocht...weg ermee! Tabs vol met dubbele, 3-dubbele, 10-dubbele uniques...31-dubbele (really???) uniques...

Vanavond nog een avondje opruimen, denk dat ik nog een tab of 10 weer vrij kan maken...heb nog altijd 5 tabs vol flasks, tabs vol met gems tot level 10 (whyyyy), normal jewelry tot level 75...misschien als ik _echt_ goed opruim wel 20 tabs aan troep.

Goed bezig! :)
Ik moet ook weer eens een rondje opruimen doen. Nu zoek ik telkens 1 of 2 items om te verwijderen zodat ik weer wat kwijt kan...moest maar eens rigoureuzer :P
Vroegah ruimde ik nog wel eens de guild-stash op (vooral her-sorteren), maar nu ben ik te lui om zelfs maar 1 eigen tabje te checken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werd bij mij ineens heel erg duidelijk toen er iemand me whisperde of hij een item van me kon kopen. Hij gebruikte geen link van poe.trade, dus ik had even geen idee waar dat item stond. Ik typte het even in in acquisition en zag dat ik er 31 van had liggen...ik heb toen maar besloten er 29 weg te mikken, 1 te verkopen en 1 te bewaren :P En toen ging het rap :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
ik doe het al een tijdje, maar loont het nu om 3 kleuren gelinkte items te kopen en meteen weer te kopen voor die prisma als je ze bij en shop toevallig tegen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Neles7 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Lekker spelen en ontdekken :) De rest komt later wel. En zoals je aangeeft lekker de wiki doornemen als je iets niet snapt.
SMD007 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Join ook onze tweakers guild zou ik zeggen! :) we kunnen je goed op weg helpen. Zie ook mijn Sig hoe je een invite kan ontvangen.
kevinl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Ja vooral joinen. Ik speel het spel al meer dan een jaar en ik snap het nog steeds niet. 8)
Maar de Guild is heel hulpvaardig.
Ha bedankt! Ik zal eens kijken, ben meestal op rare tijden online en zeg ook nooit wat (maar dat komt omdat ik geen headset heb :P ) maar samen met anderen dungeons leegvegen is natuurlijk altijd leuk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:46:
ik doe het al een tijdje, maar loont het nu om 3 kleuren gelinkte items te kopen en meteen weer te kopen voor die prisma als je ze bij en shop toevallig tegen komt?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
gewoon bij de ingame vendor kan het wel wat opleveren ja, maar chromes zijn nou niet weer zoveel waard om iemand die iets in zijn shop heeft staan voor 1 alch te gaan kopen om te verkopen voor 1 chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:35:

Doe net als ik 200 tabs and counting.. vol? nieuwe aanbieding afwachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
kevinl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Kom ik aan met m'n 15 tabs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Ja echt ideaal als je tientallen tabs met crap moet doorspitten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben met een witch begonnen en om alvast op de feiten vooruit te lopen was ik aan het spelen met deze puntenverdeling:
http://www.pathofexile.co...68NXyHfb8-WP52_no_h3-ug==

tandjes, wat is die link lang :P

Gebaseerd op snelle mana en health regen en elemental damage, vooral lightning. Is dit wat of is dit vooral heel dom? :P
Ik heb totaal geen enkele rekening gehouden met gear, gems en wapens trouwens, puur de skills zelf waarvan ik dacht dat het handig zou zijn. Speel alleen solo, pve en op normal trouwens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 09-10-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Vrijdag schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:28:
Ik ben met een witch begonnen en om alvast op de feiten vooruit te lopen was ik aan het spelen met deze puntenverdeling:
http://www.pathofexile.co...68NXyHfb8-WP52_no_h3-ug==

tandjes, wat is die link lang :P

Gebaseerd op snelle mana en health regen en elemental damage, vooral lightning. Is dit wat of is dit vooral heel dom? :P
Ik heb totaal geen enkele rekening gehouden met gear, gems en wapens trouwens, puur de skills zelf waarvan ik dacht dat het handig zou zijn. Speel alleen solo, pve en op normal trouwens :)
Ik doe een gok en zeg dat dit je eerste eigen build is? :) Er zijn een aantal dingen mis namelijk je wilt een lightning spell spelen, maar pakt een aantal attack speed nodes die doen niets voor spells. Voor de rest nog wel een paar punten, maar die fouten maakte ik aan het begin en heb ik van geleerd dus laat ik je daar mooi je gang gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SMD007 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:57:
[...]

Ik doe een gok en zeg dat dit je eerste eigen build is? :) Er zijn een aantal dingen mis namelijk je wilt een lightning spell spelen, maar pakt een aantal attack speed nodes die doen niets voor spells. Voor de rest nog wel een paar punten, maar die fouten maakte ik aan het begin en heb ik van geleerd dus laat ik je daar mooi je gang gaan ;)
Echt? Oh wacht, daar moet ik natuurlijk sneller casten voor kiezen... |:( Bedankt voor de tip, ik ga er verder mee klussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
In het weekend flinke vooruitgang gemaakt met mijn budget versie van King of the Forest. Lv 73 4k hp en ram al door T7 maps heen. Hoger moet ik nog testen, maar dat lukt vast wel. Met zo'n 14k tooltip dps zonder jewels zit er nog wel rek in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:48:
In het weekend flinke vooruitgang gemaakt met mijn budget versie van King of the Forest. Lv 73 4k hp en ram al door T7 maps heen. Hoger moet ik nog testen, maar dat lukt vast wel. Met zo'n 14k tooltip dps zonder jewels zit er nog wel rek in :)
Vind 4k hp niet echt hoog eerlijk gezegd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Vind 4k hp niet echt hoog eerlijk gezegd,
HP gaat nog stijgen, heb nog niet alle life nodes, nog geen jewels in gebruik enz. 6k+ is haalbaar als build compleet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk avondje geweest gisteren. Was afgelopen weekend begonnen met een char op essence softcore, eigenlijk met de bedoeling om de nieuwe channeled skills die eraan komen in de temp league te kunnen proberen. Ik hoop dat die skills te gebruiken zijn in een totem setup dus ben ik begonnen om een templar te levelen voor dat doel. Nu als crit shockwave totem, later ombouwen voor een channeled skill (als dat kan).

M'n hierophant...of hoe dat ook heet...het voelde als een olifant...te lang self-found gespeeld, met trieste non-movementspeed boots tot een level of 60 (omg)...soms snap ik mezelf echt niet. Squishy als snot, een halve crit van een projectile was genoeg voor een 1-shot, ik ging nogal vaak dood dus...

Tot ik lvl 67 was...kon nieuwe es boots aan trekken, een nieuw wapen gekocht, nieuwe ringen gecraft met %es en een cwdt setup gemaakt met enfeeble en immortal call etc...en ineens ging ik veel moeilijker dood...wat een verschil met een paar kleine wijzigingen. Cruel lab lukte op 64 absoluut niet, nu op 67 probeerde ik net na het levelen maar eens voor de grap lab merciless. OMG. Wat een rush was dat...heb uber op standard al 100x gedaan, keertje gapen en je bent klaar...maar dit was intens lol. Maar ik kwam er makkelijk doorheen...omg. Daarna vlug cruel lab gedaan en 4 ascendancy puntjes verdeeld. Nu kosten m'n spells 0 mana als ik op volle ES zit. Toen dacht ik...hmm voor 1 fusing kan ik maligaro's gloves kopen...dan voel ik die 80% increased mana cost misschien niet op de gloves...jammer genoeg heft het elkaar niet op, maar m'n spells kosten wel veel minder mana door de ascendancy en ik heb er een hoop spell crit en ES bij.

Eindelijk begint de char een beetje interessant te worden, werd tijd, want ik wilde bijna een nieuwe rollen. Vanavond wat chaos farmen om een Solaris Lorica te kunnen kopen, misschien Inspired Learning jewel...komt helemaal goed. Leukleuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 68 naar 73 gegaan gisteren. Levelen gaat zoveel sneller en makkelijker nu. De hele avond maps gedaan en genoten van alle essences die ik tegen kwam. Free loots! Voor mij de leukste league in een lange tijd. Komt vast ook door de toevoeging van de atlas. Nu heb ik veel meer het gevoel dat ik naar de maps moet om verder te komen, waar ik voorheen toch vaak na een weekje maps weer een nieuwe char rolde.

De solaris lorica heb ik nog niet gekocht...eergisteren stonden er een paar 5L6S op poe.trade voor 30 chaos, gisteren was de goedkoopste 45 chaos. Zo snel kan ik ze nog niet bij elkaar toveren. Heb dus m'n 23 hele chaosjes die ik had geinvesteerd in 2 jewels. Inspired Learning en Energy from Within. Leukleuk...maar na een avondje met Inspired Learning...wil ik een Headhunter belt lol :-) Die regel ik maar voor standard league ;-)

Nog 7 levels te gaan tot 80, dat gaat me makkelijk lukken deze week en dan ben ik op de tree al een heel eind in de goede richting. Dan kan ik overstappen op lowlife met een solaris en een prism guardian en hooooopelijk is de build dan sterk genoeg om ook redelijk makkelijk naar 90 te komen. Yay! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Goed dat je enthousiast ben. Ik ben sinds de nerf van COC beetje onthand. Al mijn currency is in COC gegaan... Ben beetje de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:56:
Goed dat je enthousiast ben. Ik ben sinds de nerf van COC beetje onthand. Al mijn currency is in COC gegaan... Ben beetje de weg kwijt.
Er zijn nog genoeg werkende COC builds als jouwe niet meer werkt gear verkopen en nieuwe gear kopen waarmee je eindelijk eens een echte build kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een beetje PoE he. Builds komen en gaan. Daarom speel ik ook geen perm leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm...wat maakt je gear, CoC gear? Uiteindelijk is het zonder de CoC gem toch niks anders dan crit gear? Daar kun je 1000 builds mee maken lijkt me.

Ik speel eigen het liefst perm league omdat ik daar zoveel goede gear heb liggen en een stuk of 20 80+ chars, kan daar uitproberen wat ik maar wil. Soms sla ik gewoon een hele temp league over zoals net met prophecy. Heb ook niet het gevoel dat ik daar veel gemist heb moet ik zeggen. Soms is het ook gewoon te lastig kiezen, dan heb je een leuke build waar je veel goede gear voor nodig hebt en dan heb ik weinig zin om daar voor te werken op een temp league, als ik alles op standard heb liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Na bij 2.2 weggelopen te zijn ben ik ook maar weer 2.4 gaan spelen. Leuke toevoegingen, ben inmiddels bij Tier 5-8 maps bezig, wil eigenlijk snel ook het End game labyrint gaan doen, maar voor 4C per poging vind ik het nog wat riskant... (lvl 82)

Speel Iron Commander met ele-crit specs. Inmiddels met 7 frenzy net geen 20k dps uit 4 van die ballista's. Ik blijf Flame totem / shockwave en nu ook dit toch gewoon leuk vinden.

Zit een beetje met een dillema; zou het in de guild vragen, maar zit er weer even niet in dus na inactiviteit.

Heb inmiddels zo'n 230 fuse in m'n 6S boog zitten, met enkel 4+2L tot gevolg. Ik heb al een aardig passende body met corrupted 6L, waar ik m'n main skill prima mee uit kan voeren. Maar ik wil toch ook gewoon die 5L (of natuurlijk 6) boog erbij, dan kan ik ook 3 power charges gaan opbouwen met m'n ele weakness curse frenzy aanvallen. (Enchantment 20% extra resist eraf op m'n helm, jummie!!)

Scheelt toch weer om die 53% crit van m'n ballista's te boosten waarmee bosses wat sneller neergaan.

Welnu, ik heb vrijwel geen chaos meer en dus in stapjes al m'n Fuse opgemaakt zonder succes. Heb één Exalt. En eigenlijk buiten kleine upgrades niets op het oog voor deze build. Is het heel dom om die Ex in 160-ish fuse om te zetten en Vorici te betalen? (pas net level 5 -> ik kwam em pas op level 72 voor het eerst tegen)

Ding is een beetje, dat ik ook wel weer heb geleerd snel al die currency in duidelijk goede gear om te zetten. Maar 150 fuse speel je ook wel weer in 10 uurtjes bij elkaar. Vind dat de trade markt momenteel toch redelijk verziekt is al... Verwacht niet dat ik nog heel veel C binnen ga slepen op die manier. En ik wil toch wel het midden van de Atlas halen gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:45:
Na bij 2.2 weggelopen te zijn ben ik ook maar weer 2.4 gaan spelen. Leuke toevoegingen, ben inmiddels bij Tier 5-8 maps bezig, wil eigenlijk snel ook het End game labyrint gaan doen, maar voor 4C per poging vind ik het nog wat riskant... (lvl 82)

Speel Iron Commander met ele-crit specs. Inmiddels met 7 frenzy net geen 20k dps uit 4 van die ballista's. Ik blijf Flame totem / shockwave en nu ook dit toch gewoon leuk vinden.

Zit een beetje met een dillema; zou het in de guild vragen, maar zit er weer even niet in dus na inactiviteit.

Heb inmiddels zo'n 230 fuse in m'n 6S boog zitten, met enkel 4+2L tot gevolg. Ik heb al een aardig passende body met corrupted 6L, waar ik m'n main skill prima mee uit kan voeren. Maar ik wil toch ook gewoon die 5L (of natuurlijk 6) boog erbij, dan kan ik ook 3 power charges gaan opbouwen met m'n ele weakness curse frenzy aanvallen. (Enchantment 20% extra resist eraf op m'n helm, jummie!!)

Scheelt toch weer om die 53% crit van m'n ballista's te boosten waarmee bosses wat sneller neergaan.

Welnu, ik heb vrijwel geen chaos meer en dus in stapjes al m'n Fuse opgemaakt zonder succes. Heb één Exalt. En eigenlijk buiten kleine upgrades niets op het oog voor deze build. Is het heel dom om die Ex in 160-ish fuse om te zetten en Vorici te betalen? (pas net level 5 -> ik kwam em pas op level 72 voor het eerst tegen)

Ding is een beetje, dat ik ook wel weer heb geleerd snel al die currency in duidelijk goede gear om te zetten. Maar 150 fuse speel je ook wel weer in 10 uurtjes bij elkaar. Vind dat de trade markt momenteel toch redelijk verziekt is al... Verwacht niet dat ik nog heel veel C binnen ga slepen op die manier. En ik wil toch wel het midden van de Atlas halen gaan nu.
Zou 't gewoon doen.

Maarre, heb je echt al die DPS nodig? Zou eerder kijken of je je defenses wat meer kunt opkrikken. Dan is uber lab ook niet zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
djunicron schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:45:

Uber lab kost geen 4c hoor. Je kan die offering to the goddess gewoon zelf uit de trials ophalen. Kost je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Uber lab kost geen 4c hoor. Je kan die offering to the goddess gewoon zelf uit de trials ophalen. Kost je niets.
Moet je wel een trial tegenkomen. Is namelijk geen gegeven.

Ben ff van COC afgestapt. Alhoewel de Mjolnir Discharge nog steeds viable is gezien de runs van Dronken Vos.

Ga kijken of ik met Ancestral warchief ver kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Ben ff van COC afgestapt. Alhoewel de Mjolnir Discharge nog steeds viable is gezien de runs van Dronken Vos.

hij geeft aan uber lab te willen doen dus hij heeft al zeker 6 trails gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

hij geeft aan uber lab te willen doen dus hij heeft al zeker 6 trails gehad. ;)
En wie zegt me dat hij geen boost heeft gekregen en dat hij gewoon die trails is uitgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

En wie zegt me dat hij geen boost heeft gekregen en dat hij gewoon die trails is uitgelopen?
We kunnen gaan zeuren hier of hij nu wel of geen trail zelf gedaan heeft. Als hij geen 4c wil betalen moet hij gewoon gaan mappen komt hij vanzelf een trail tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Een optie is ook gewoon een carry te kopen vaak zijn er genoeg te vinden voor enkel de offering dus ben je voor 4c verzekerd van een clear. Wat betreft de boog, ik zou het doen, maar via vorici twijfel ik, denk dat ik gewoon die 160 fuses zou spammen in de hoop op een 5/6-link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 11:25
kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Ancestral warchief is super ben nu lvl 90 en gaat geweldig...ben nu ook bezig met een cospri malice foil COC dat wel werkt :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
tntkiller schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Ancestral warchief is super ben nu lvl 90 en gaat geweldig...ben nu ook bezig met een cospri malice foil COC dat wel werkt :P
Ben benieuwd welke versie jij hebt van warchief. Met facebreaker of met disfavour?
Ben beetje in dubio. De facebreaker met Inc aoe is nog steeds te kort in mijn ogen. Lukt niet altijd om complete groepen te one shotten. Waardoor ik steeds terug moeten lopen om niet gehit te worden.
Met disfavour heb je wel een range. Wel is die disfavour verrektes duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

Ben benieuwd welke versie jij hebt van warchief. Met facebreaker of met disfavour?
Ben beetje in dubio. De facebreaker met Inc aoe is nog steeds te kort in mijn ogen. Lukt niet altijd om complete groepen te one shotten. Waardoor ik steeds terug moeten lopen om niet gehit te worden.
Met disfavour heb je wel een range. Wel is die disfavour verrektes duur.
En jouw perfect legacy facebreakers niet zeker? :P

Just say the word en ik ruil mijn disfavour tegen je facebreakers >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 14-10-2016 13:06 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Occy74 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

En jouw perfect legacy facebreakers niet zeker? :P

Just say the word en ik ruil mijn disfavour tegen je facebreakers >:)
Mijn water vertelt mij dat ik zwaar gelowbald gaat worden. :+

Maar ik het over de reach van facebreaker tegenover de disfavour.

[ Voor 9% gewijzigd door kevinl op 14-10-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

haha, wow, mooie discussie :p

Mja, ik heb 7 van die Offerings gevonden inmiddels, allen op 2 maps, volgens mij zitten ze daar standaard op. Vervelend genoeg heb ik er 1 nog niet dus ik kan er helemaal niet zelf in.

Mja, ik heb dus al 230 fuses besteed zonder 5L te krijgen, maar heb die nu wel via Vorici. Wat een gore rotzooi zijn die misssies trouwens. Ik haat die masters nog steeds, vooral Vorici. Letterlijk het slechtste aan PoE IMO. Daily level 5 Vorici missies die ik dan faal omdat er ergens offscreen een guard dood gaat, of omdat m'n Enchantment triggerd (elemental, aura's en alles uit!) en dan toch die level 52 exile dood terwijl ik de kist bijna op heb...

Als je gewoon solo speelt, gaat de master difficulty echt heel erg achterlopen op waar je mee bezig bent.

Maar goed, met 22k dps uit 4 ballista's kan ik nu tier 10 wel hebben dus ook de labs, maar ik kan er nog niet in. Jammer, want nog 2 puntjes betekend + 40% dmg voor mijn build. Puntjes van 84-90 gaan allemaal naar life, 3200 is misschien ook niet zo heel veel nog, maar ik ga vrijwel nooit meer dood.

Puntje was meer dat die 4C voor die Offerings een pracht bron van inkomen was voor mij toen ik enkel nog tier 3 mapjes had. Dat was zo'n beetje waar ik m'n corrupted 6L body mee gekocht heb die m'n build af maakte. Maarja, ik moet dus trial op positie 6 nog even doen.

Wist niet dat ik andermans instance in kon, dus als ik een carry + offering betaal kan iemand anders me meenemen en me een beetje helpen erdoorheen? Interessant, maar ik denk dat ik het meer "self-found" wil houden dan dat.

===
Update: 3 Shrieking Contempt later & daarna 4 alch op één van de resultaten heb ik opeens 3 puntjes vrij in m'n tree en 5K dps erbij. Veeel goedkoper dan die 1ex 230 fuse for sure. Hoewel het er natuurlijk inbegrepen zit ergens. Ergens toch ook wel blij dat ik daarvoor ging ipv één deafening kans zeg maar.

[ Voor 9% gewijzigd door djunicron op 15-10-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Iemand hier al hyped voor de 2.4.1 patch?
Ik zag dat Atziri gegarandeerd een map dropped. Dat is natuurlijk wel vet. Nu nog een build vinden die haar aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:39
kevinl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:48:
Iemand hier al hyped voor de 2.4.1 patch?
Ik heb al een klein stapeltje sextants opgespaard. Ik ga zeker kijken hoe sextants versie 2 eruit zien.
Ik zag dat Atziri gegarandeerd een map dropped. Dat is natuurlijk wel vet. Nu nog een build vinden die haar aan kan.
Ik ben op dit moment aan de gang met een beetje getweakte King of the Forest marauder (ZawaKarui in mijn profiel). Atziri runs zijn goed te doen als ik niet loop te suffen en een storm call/dubbele flameblast eet.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
cfern schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Ik heb al een klein stapeltje sextants opgespaard. Ik ga zeker kijken hoe sextants versie 2 eruit zien.

[...]

Ik ben op dit moment aan de gang met een beetje getweakte King of the Forest marauder (ZawaKarui in mijn profiel). Atziri runs zijn goed te doen als ik niet loop te suffen en een storm call/dubbele flameblast eet.
Interessante build. Dus atziri is een eitje met deze build? Omdat je heel snel kan lopen?
Daarnaast hoe vlot gaat het farmen van Voll? Als het heel snel gaat, kan je ook gelijk checken of er corrupted zones zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
kevinl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Interessante build. Dus atziri is een eitje met deze build? Omdat je heel snel kan lopen?
Daarnaast hoe vlot gaat het farmen van Voll? Als het heel snel gaat, kan je ook gelijk checken of er corrupted zones zijn.
Het grootste voordeel is dat ik bij veel bosses gewoon stil kan blijven staan en barrage kan blijven spammen en door Vaal Pact direct op 100% life zit. Alleen bij Atziri zelf moet ik af en toe even verplaatsen wegens redenen (storm call/double flameblast). Bij het herpositioneren komt de hoge move speed prima van pas. Verder is de hoge movespeed gewoon fijn om te hebben bij het doorakkeren van maps voor XP.

Ik vermoed dat dit gefacetank bij Uber Atziri niet meer op gaat. Nooit geprobeerd in ieder geval.

Voll farmen doe ik al lang niet meer. Ik ben de league begonnen met een caustic arrow MF-er (karakter AirBiscuit op mijn profiel). Daarmee heb ik de currency bijeengespaard waarmee ik mijn marauder kon uitrusten. Tegenwoordig doe ik eigenlijk alleen nog maar rode maps.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kevinl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Seriously, met jouw ancestral warchief totems is atziri ook een eitje.

Je hebt nu 300k tooltip zei je, ik neem aan dat dat met conc effect is.. Zet in plaats daarvan een inc aoe gem erin voor de trash clear en conc er in voor de bosses.. met die dmg hoef je nergens bang voor te zijn bij atziri imo..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
cfern schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

[...]

Ik ben momenteel bezig om een marauder te levelen met Ancestral Warchief in combinatie met een 5L Wideswing. Hele goede combi met een heftige comfortabele range. Heeft me tot level 62 gedragen en voor mijn gevoel schaalt het nog wel door naar 70.

Ik vraag me af wanneer het moment is om te speccen naar de bow build? Vanaf level 68? Of is 62 al voldoende, zonder rekening te houden met de gem levels.

Omdat ik nog geen Reach heb en een bepaald persoon deze niet aan mij uit wilt lenen. :+ Zal ik het voorlopig moeten doen met een 5L Death's Harp. Volgens mij ook nog wel adequaat om als een speer in Dried Lake all the way tot 85 te levelen.

Daarnaast heb ik even een level 90 Assassin gerespecced. Om te kijken hoe de crit versie zou werken. Maar had niet de juiste level gems voorhanden. Waardoor ik maar 2k deeps had. Het was laat gister en had ook geen zin om me honderden tabs na te lopen.

Waar ik nog wel heel erg benieuwd naar ben in deze build. Hoe genereer je Frenzy charges? Ik zie Frenzy gems in de build met faster attack en increased duration. Maar moet je perse die Frenzy charges handmatig aanzwengelen? Dus als dat verloopt in de heat of the moment. Moet je nog ff pew pew doen met de Frenzy skill? Of kan dat beter in een Cursed when hit Herald of Thunder combi gestoken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
kevinl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Ik ben momenteel bezig om een marauder te levelen met Ancestral Warchief in combinatie met een 5L Wideswing. Hele goede combi met een heftige comfortabele range. Heeft me tot level 62 gedragen en voor mijn gevoel schaalt het nog wel door naar 70.

Ik vraag me af wanneer het moment is om te speccen naar de bow build? Vanaf level 68? Of is 62 al voldoende, zonder rekening te houden met de gem levels.

Omdat ik nog geen Reach heb en een bepaald persoon deze niet aan mij uit wilt lenen. :+ Zal ik het voorlopig moeten doen met een 5L Death's Harp. Volgens mij ook nog wel adequaat om als een speer in Dried Lake all the way tot 85 te levelen.
Ik ben vanaf lvl 54 geswitcht naar bow omdat ik toevallig een 250+PDps thicket bow had liggen. Vanaf lvl 66 zou je een 5L Lioneye's Glare kunnen gebruiken met GMP.
Daarnaast heb ik even een level 90 Assassin gerespecced. Om te kijken hoe de crit versie zou werken. Maar had niet de juiste level gems voorhanden. Waardoor ik maar 2k deeps had. Het was laat gister en had ook geen zin om me honderden tabs na te lopen.
Assassin + Reach tornado shot was tijdens de vorige league mijn hoofdbuild. Best wel OP was dat. Maar dat was ook met pre-nerf Reach.
Waar ik nog wel heel erg benieuwd naar ben in deze build. Hoe genereer je Frenzy charges? Ik zie Frenzy gems in de build met faster attack en increased duration. Maar moet je perse die Frenzy charges handmatig aanzwengelen? Dus als dat verloopt in de heat of the moment. Moet je nog ff pew pew doen met de Frenzy skill? Of kan dat beter in een Cursed when hit Herald of Thunder combi gestoken worden.
Tijdens mappen -> blood rage. Het gebeurt niet vaak dat ik tien seconden geen prut tegenkom. Mocht ik tien seconden niks tegenkomen, dan is dat jammer, maar vier keer frenzy en ik zit weer vol.
Voor boss fights -> vier keer frenzy en barrageknop inhouden. De meeste bosses t/m T14 (en T15 Abyss) gaan neer voordat de frenzy afloopt terwijl ik als een sukkel sta te leechen/facetanken. Ok, bij sommige bosses moet ik zowaar af en toe bewegen of op afstand blijven, maar ik ben zeker niet ontevreden ondanks dat dit geen crit build is.

Mijn frenzy setup wijkt af van de guide. Ik heb Frenzy -> Faster Attacks -> Faster Projectiles -> Blink arrow. Hiermee kan ik zeer snel frenzy charges bijvullen en is blink arrow bijna instant teleport.

Curse on hit doe ik niet, daar heb ik Witchfire Brew voor i.c.m. facetanken. Voor packs vind ik curse on hit niet echt nodig. Een Herald zou een stuk van mijn life pool afpakken en zeker in hoge maps wil ik liever niet onder de 7k life gaan.

Let wel: ook hier wijkt mijn build af van de guide. Ik gebruik Vaal Pact i.c.m. Cloaked in Savagery om te kunnen leech/factetanken.

[ Voor 3% gewijzigd door cfern op 20-10-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Bedankt ik ga die dingen allemaal meenemen in mijn respec. Heb er zin in. Ben sinds mijn Vagan COC trickster nog nooit zo hyped geweest. Want boss tanken is iets wat wel voor mij is.

Update: respec naar bow build en het is vet!

Vraagje: de enchant lightning Arrow hits additional enemies. Kan je daar mee shotgunnen? Of wat ik bedoel. Kan een mob indirekt geraakt worden door twee lightning Arrow effects?

Update2: zal Obscurantis werken met deze RT build? Ben op het werk, maar weet niet wat de accuracyrating is bij RT.

Update3: extra damage toevoegen aan deze build door een jewel corruption die er voor zorgt dat je per corrupted item een increase in chaos damage krijgt. Werkt dat voor deze build? Als je alles in je build zou corrupten. Dan praat je over 37 items (inclusief 3 jewelsockets). Is dat dan 37% increased chaos damage?
Niet dat ik een geleende Reach zou Vaalen hoor >:)

[ Voor 75% gewijzigd door kevinl op 21-10-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
kevinl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:13:[...]

Vraagje: de enchant lightning Arrow hits additional enemies. Kan je daar mee shotgunnen? Of wat ik bedoel. Kan een mob indirekt geraakt worden door twee lightning Arrow effects?
Als lighting arrow iets raakt (of piercet) worden extra targets in de directe omgeving ook geraakt. Een soort AoE dus. Als een groepje mobs dicht opeengepakt zit kun je die met een goed gemikt schot shotgunnen. Ook leuk is dat extra chaos damage op die lightning arrow zit ook poison veroorzaakt, dus je hebt niet alleen shotgunnen met lightning damage, maar ook een hoop poison stacks.

Zo is het mogelijk om een rare mob met 1 lightning arrow uit te schakelen als er veel grut omheen staat.

Die enchant die je noemt is dus behoorlijk OP als het om packs clearen gaat. Maar extra barrage projectiles is volgens mij nuttiger. Packs clearen is met deze build namelijk geen probleem. Ik heb gisteren nog een paar T14-16 maps gedaan en met een simpele 5-link LA had ik geen moeite met packs. Wellicht is het nuttig in een super speed farmer in mid tier maps met Devoto's Devotion om te garanderen dat je ook bij magic packs aan 1 LA salvo genoeg hebt.
Update2: zal Obscurantis werken met deze RT build? Ben op het werk, maar weet niet wat de accuracyrating is bij RT.
RT doet niks met accuracy. Je raakt altijd*.
Ik denk niet dat die helm erg nuttig is voor deze build. Er worden geen accuracy nodes gekozen in de tree en op je gear zit het ook niet. Verder is de damage 'projectile attack damage' die niet dubbeldipt voor je poison en dus half zo effectief is als gewone 'projectile attack damage'.
Update3: extra damage toevoegen aan deze build door een jewel corruption die er voor zorgt dat je per corrupted item een increase in chaos damage krijgt. Werkt dat voor deze build? Als je alles in je build zou corrupten. Dan praat je over 37 items (inclusief 3 jewelsockets). Is dat dan 37% increased chaos damage?
Maar het is wel een interessant idee, maar het lijkt mij erg onpraktisch. Misschien als ultiem endgame plan. Ik zou in de eerste instantie iets makkelijker doen en proberen te craften met een essence of envy.

*: Preciezer: hits met RT kunnen niet ge-evaded worden. Hits kunnen volgens mij nog wel gedodged worden, maar ik weet niet of monsters aan dodge doen.

[ Voor 3% gewijzigd door cfern op 23-10-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:13:

die jewel werkt echt alleen op corrupted gear. Jewels vallen daar niet onder. dus max 10 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Gister met de build van Cern aan de slag geweest op mijn tabletje. Ik kan werkelijk niet eens Labs runnen op Merciless zonder hulp. Jammer dat je nu de labs per moeijkheid moet runnen om alle ascendancy points te krijgen.

Ik denk dat mijn build gaat vliegen wanneer ik vaal pact heb en de laatste twee ascendancy points (40% more damage).

Dropt the doctor kaart nu wel of niet in Springs map? Op wiki staat deze er nog springs en spider forest. Beetje confused. Bijna mijn 60 springs map vergooid.

[ Voor 19% gewijzigd door kevinl op 24-10-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 07:34:
Gister met de build van Cern aan de slag geweest op mijn tabletje. Ik kan werkelijk niet eens Labs runnen op Merciless zonder hulp. Jammer dat je nu de labs per moeijkheid moet runnen om alle ascendancy points te krijgen.

Ik denk dat mijn build gaat vliegen wanneer ik vaal pact heb en de laatste twee ascendancy points (40% more damage).

Dropt the doctor kaart nu wel of niet in Springs map? Op wiki staat deze er nog springs en spider forest. Beetje confused. Bijna mijn 60 springs map vergooid.
60 springs is peanuts als je op de kaart hoopt ik heb er ondertussen een stuk of 1000 gerund (niet overdreven) en heb 3 kaartjes. Maar mijn vermoeden is dat hij alleen nog in spider forest dropt, omdat deze kaart ook aan de boss verbonden zit. Deze map heb ik dan ook maar T12 gemaakt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik heb het over legacy Springs he?

Daarnaast ga ik pas echt vol mappen wanneer ik vaal pact en de laatste twee ascendancy punten heb. Merk dat ik in T10 mapjes (quay) magic mobs nog niet echt one shot met LA.

@Cern heb je je build al met een 5L Death Opus gespeeld? Is dat net zo goed? Of is die alleen handig in een crit build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
kevinl schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Daarnaast ga ik pas echt vol mappen wanneer ik vaal pact en de laatste twee ascendancy punten heb. Merk dat ik in T10 mapjes (quay) magic mobs nog niet echt one shot met LA.
Deze build gaat pas in de tweede versnelling met die 40% damage ascendancy. Reach is de derde versnelling. Pas dan zit je op het niveau dat de Abyss boss binnen een paar seconden smelt.

De laatste leech ascendancy + vaal pact zijn mijns inziens pas fijn zodra je diep in de red maps zit.
@Cern heb je je build al met een 5L Death Opus gespeeld? Is dat net zo goed? Of is die alleen handig in een crit build?
Ik heb geen ervaring met Death's Opus in deze build. De crit multi van death's opus is volledig zinloos in een RT build. Dan hou je dus in feite een ~180pDPS bow over met gratis twee extra projectiles. Als je nog geen reach hebt, is een 5L lioneye bow (of andere boog met minstens 300 pDPS) met GMP beter voor de DPS.

Uiteindelijk wil je wel een Reach gebruiken om GMP te dumpen en daardoor de gedachte achter deze build optimaal te benutten. De filosofie van deze build is zoveel mogelijk double dip multipliers opeenstapelen en de poison z'n werk laten doen. Een GMP less multiplier dubbeldipt ook en halveert je poison damage.

Voordat je reach hebt is poison nog niet echt van belang en is je front-loaded DPS belangrijker. In dat stadium is het nog niet zo 'erg' om GMP te gebruiken.

De ascendancy points halen was voor mij ook wel even zwoegen. Doe dat in ieder geval voordat je vaal pact hebt tenzij je echt heel goed bent in traps ontwijken. Ik vind labs runnen compleet kut enigszins onaangenaam dus ik vind het zelf niet zo erg dat ik maar 1x uber lab hoefde te doen en verder nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:47:
Ik heb het over legacy Springs he?

legacy, dubbel legacy of niet legacy maakt geen verschil hoor. als kaartje er niet meer dropt dropt hij in geen van de 3.

edit: reddit lijkt het ook te bevestigen de kaart is verbonden aan Alira (of een variant van haar) https://www.reddit.com/r/...drops_in_burial_chambers/

[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 24-10-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
cfern schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Deze build gaat pas in de tweede versnelling met die 40% damage ascendancy. Reach is de derde versnelling. Pas dan zit je op het niveau dat de Abyss boss binnen een paar seconden smelt.

[...]
Je gebruikt een wither totem. Werkt het dan zo?
-Totem plaatsen tussen jou en de boss.
-Bloodrage
-Stukje naar boss lopen zodat je de boss activeert.
-Frenzy
-Barrage
-Boss dood?

Bij de Quay boss ga ik toch snel dood omdat hij chaos damage doet. Misschien dat vaal pact helpt wanneer ik dat heb.

Welke corrupt is het beste voor de snakebite. Curse with vulnerbility on hit of temp chain?
Vulnerbility voor meer offence en temp chain voor net dat beetje meer bewegingsruimte van snel aanvallende rare's.

Farmen in dried lake gaat nu als een tierelier. Ik maak echt hele snelle rondjes. Op die manier heb ik een stuk of 5 fragments binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
kevinl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:52:
[...]
Je gebruikt een wither totem. Werkt het dan zo?
-Totem plaatsen tussen jou en de boss.
-Bloodrage
-Stukje naar boss lopen zodat je de boss activeert.
-Frenzy
-Barrage
-Boss dood?
Ja ongeveer.
- Bloodrage verversen
- Arena binnenlopen
- Meestal staan er wat magic monsters, daar laad ik mijn frenzy op. Anders op de boss.
- Wither totem neerzetten (deze wordt vanzelf niet meer nodig als je DPS groeit).
- Naar boss toe rennen/blinken.
- Witchfire brew. (evt. antifreeze flask vs merveil en andere cold bosses)
- Namelock boss.
- Barrage inhouden.
- Loot.

Dit plan gaat bij best wel veel bosses goed, maar er zijn er een paar waarbij facetanken geen optie is. Ik denk dan aan de Lair boss of Rigwald. Pas ook op voor bosses met lightning thorns (promenade, shavronne). Die lightning thorns doen au.
Bij de Quay boss ga ik toch snel dood omdat hij chaos damage doet. Misschien dat vaal pact helpt wanneer ik dat heb.
Doe die chaos damage? Ik dacht vooral dat die boss ziek veel bleed damage doet. Zonder staunching flask is dat wat mij betreft een skip. Quay is wat mij betreft de linkste van de T10 bosses.
Welke corrupt is het beste voor de snakebite. Curse with vulnerbility on hit of temp chain?
Vulnerbility voor meer offence en temp chain voor net dat beetje meer bewegingsruimte van snel aanvallende rare's.
Vuln. on hit is top. Wel duur. Ik gebruik het zelf niet omdat ik een witchfire brew gebruik, maar voor sommige boss fights waar je op afstand moet blijven zou het wel helpen.
Farmen in dried lake gaat nu als een tierelier. Ik maak echt hele snelle rondjes. Op die manier heb ik een stuk of 5 fragments binnengehaald.
Met Queen of the Forest + discipline race je als een malle inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen hyped voor het aankomende race weekend?

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1759833

Ik hoop iig de cutthroat mee te pakken. En headhunter is ook wel erg lekker. Rewards zijn ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ik kwam toevallig de nieuwe versie van AFK Mjolner tegen YouTube: Path of Exile \[2.4]: AFK Gone Cheap - Berserker style [AFK up to T16!] succes voor wie weer afk wil gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Damm dit is de build voor mijn speelstijl. Ik denk alleen dat het geen snellere clearspeed heeft dan mijn bow build. Maar het ziet er vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 02:10:
Damm dit is de build voor mijn speelstijl. Ik denk alleen dat het geen snellere clearspeed heeft dan mijn bow build. Maar het ziet er vet uit.
Sneller denk ik niet clearspeed is okish. Verder is het budget ook niet echt meer van toepassing. Elke build die populair wordt heeft het effect dat uniques dubbele of triple waardes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Sneller denk ik niet clearspeed is okish. Verder is het budget ook niet echt meer van toepassing. Elke build die populair wordt heeft het effect dat uniques dubbele of triple waardes krijgen.
Deze build is echt niet budget meer. Maar dat was het al niet met The Taming er in. Zonder Taming kost deze build al 10 ex waard in hardcore. Dan reken ik de gems mee :D

Overigens die Essence of hysteria kost ongeveer 10c per stuk in EHC. Ze worden op std voor 2ex aangeboden. Ik zie een manier om flink currency te verdienen. Als deze build populair wordt de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:59:
Ik kwam toevallig de nieuwe versie van AFK Mjolner tegen YouTube: Path of Exile \[2.4]: AFK Gone Cheap - Berserker style [AFK up to T16!] succes voor wie weer afk wil gaan :P
Wacht even. Het spreekwoordelijke kwartje is nu gevallen bij mij. Had het nog niet door. Maar dit is fokking AFK atziri natuurlijk. Dit is de build die ik altijd al gezocht heb. Hmm vanavond ff kijken of ik kan builden.

Is wormblaster III beter dan de AFK build? Afgezien van de prijs van de Harvester.

[ Voor 7% gewijzigd door kevinl op 28-10-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kevinl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:52:
[...]

Is wormblaster III beter dan de AFK build? Afgezien van de prijs van de Harvester.
Nee....

en al helemaal niet voor je vinger gewrichten...

[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 28-10-2016 14:03 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Leuk weekend gehad. Bijna level 90 (ik blijf maar rippen op 94% lol) maar wel 2 hele mooie items gevonden. Jewel met 4 nuttige stats die ergens tussen de 1-3ex door de guild geschat werd, later op de avond gaan mappen met clanleden dropte er voor brandertje een Taste of Hate en voor mij een Void Batterij. Ik denk dat als ik dat verkoop mijn naam KingonaBudget niet meer van toepassing is :P

Inmiddels een 2e Death's Opus om mee te spelen voor een 6L te krijgen; iemand plaatste de prohecy online voor 3chisels terwijl de meeste voor ~20chaos gaan foutje bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:12:
Leuk weekend gehad. Bijna level 90 (ik blijf maar rippen op 94% lol) maar wel 2 hele mooie items gevonden. Jewel met 4 nuttige stats die ergens tussen de 1-3ex door de guild geschat werd, later op de avond gaan mappen met clanleden dropte er voor brandertje een Taste of Hate en voor mij een Void Batterij. Ik denk dat als ik dat verkoop mijn naam KingonaBudget niet meer van toepassing is :P

Inmiddels een 2e Death's Opus om mee te spelen voor een 6L te krijgen; iemand plaatste de prohecy online voor 3chisels terwijl de meeste voor ~20chaos gaan foutje bedankt :)
Snap tweede deel van laatste zin niet wat de context is. Maar ik ben benieuwd op welke wijze je ript. Ik merk dat ik rip bij bosses. Jullie hebben geen probleem met bosses, maar ik nog wel. Zeker de bosses die veel aoe doen heb ik het knap lastig mee. Decoy totem gaat ook veel te snel neer. Wanneer ik geen bosses doe is mijn progressie veel sneller. In de zin dat ik minder rip.
Mijn facebreaker ancestral warchief kan de meeste bosses wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Snap tweede deel van laatste zin niet wat de context is. Maar ik ben benieuwd op welke wijze je ript. Ik merk dat ik rip bij bosses. Jullie hebben geen probleem met bosses, maar ik nog wel. Zeker de bosses die veel aoe doen heb ik het knap lastig mee. Decoy totem gaat ook veel te snel neer. Wanneer ik geen bosses doe is mijn progressie veel sneller. In de zin dat ik minder rip.
Mijn facebreaker ancestral warchief kan de meeste bosses wel aan.
Mijn rips gisteren waarom vooral toe te wijzen aan crit modifier op maps, spark kan dan ineens heel veel pijn doen.

Ik heb het inderdaad niet helemaal duidelijk geschreven, maar ik doelde erop dat ik de prophecy (The Bowstring Music) gekocht heb voor 3 chisels ipv de 20Chaos die gebruikelijk is. Hij maakt een foutje door hem veel te laag aan te bieden en ik maak daar dankbaar gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Mijn rips gisteren waarom vooral toe te wijzen aan crit modifier op maps, spark kan dan ineens heel veel pijn doen.

Ik heb het inderdaad niet helemaal duidelijk geschreven, maar ik doelde erop dat ik de prophecy (The Bowstring Music) gekocht heb voor 3 chisels ipv de 20Chaos die gebruikelijk is. Hij maakt een foutje door hem veel te laag aan te bieden en ik maak daar dankbaar gebruik van.
Met die prophecy kreeg je een DO als drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:08:
[...]

Met die prophecy kreeg je een DO als drop?
Die upgrade een Death's Harp naar een Death's Opus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Die upgrade een Death's Harp naar een Death's Opus.
Dat is heel mooi. Heb jij problemen met accuracy? Heb nu ook een 5L assasin build. Maar die doet nu ruk met dps. Dit puur omdat de gems niet geleverd zijn, rond de level 8. En dat is te laag. Maar ik zie wel potentieel in de crit versie. Tegen die tijd zo'n anti-rit chest dragen en dan ga je nooit dood op crit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Dat is heel mooi. Heb jij problemen met accuracy? Heb nu ook een 5L assasin build. Maar die doet nu ruk met dps. Dit puur omdat de gems niet geleverd zijn, rond de level 8. En dat is te laag. Maar ik zie wel potentieel in de crit versie. Tegen die tijd zo'n anti-rit chest dragen en dan ga je nooit dood op crit volgens mij.
Ik heb geen merkbare issues met accuracy. Ik zelf gebruik de Queen of the Forest chest piece vanwege de movement speed. Heerlijk om rond te lopen met 90% unbuffed :D

Als je pas net begonnen bent komt de damage vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Ik heb geen merkbare issues met accuracy. Ik zelf gebruik de Queen of the Forest chest piece vanwege de movement speed. Heerlijk om rond te lopen met 90% unbuffed :D

Als je pas net begonnen bent komt de damage vanzelf wel :)
Nee joh, die char is gewoon een respect geweest. level 89 assasin. Maar de gems zijn te laag voor de level waarin ik map. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Nee joh, die char is gewoon een respect geweest. level 89 assasin. Maar de gems zijn te laag voor de level waarin ik map. :P
Dan ben je in zekere zin ook net begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijft het toch een leuk spel om te spelen...telkens als ik me verveel met een char, maak ik iets anders en ben de verveling alweer vergeten. Ok ok, je moet weer opnieuw levelen, ja da's minder. Maar zodra je dan 70 bent, alle items kunt gebruiken die je wil...is het alsof het spel pas echt kan beginnen.

Voor het eerst in lange tijd weer een challenge league begonnen, weliswaar pas na 3 weken ofzo, maar toch. Ik was even uitgekeken in standard. M'n eerste templar gemaakt in essence softcore. Die is nu 89 en heb wat moeite om de 90 te halen. Het is een lowlife dual-shockwave-totem muppet. Moet belachelijk voorzichtig spelen, wat ik zeker niet gewend ben. Dus het gaat enorm traag. Maargoed, de 90 haal ik wel voor de challenge. Nog 60% te gaan.

Omdat het zo langzaam gaat, ben ik een paar dagen geleden een tweede char gestart. Een marauder, nu lvl 72. Ik zag een tijd terug die afk build voorbij komen op reddit en dacht meteen...dat ziet er grappig uit. Waarom? Nou...op m'n templar ga ik nogal eens dood omdat ik afgeleid ben, heb ik een film aan staan ofzo, of het is al veel te laat en ben ik veel te moe om eigenlijk nog bezig te zijn...en dan ga je naar bed met minder xp dan waar je mee begon. Dus een 'afk' build klonk best goed...dat klinkt als een build waar ik af en toe afgeleid mag zijn. Dus meteen dezelfde dag de core items gekocht, die zijn nu al een stuk duurder en een marauder geleveld. Tot 70 ging dat best traag...ik levelde met ancestral warchiefs, maar die waren eigenlijk niet sterk genoeg door m'n tree en gear...bleh. Ik was blij toen ik 70 werd en ik voor het eerst de build echt kon uitproberen. Ik had nog niet alle gems goed geleveld voor deze setup, dus ik begon met lvl 1-5 gems. Maar m'n dps was al bijna hoger dan met m'n gelevelde warchief gems...lol.

Ben tot nu toe zeer onder de indruk, van 70 naar 72 ging zo enorm snel. Had af en toe moeite om het bij te houden, zo snel ik door maps heen vloog. Tuurlijk, dat zijn tier 5-6 maps, dadelijk is het vast anders in t12. Maar het is een leuke build om uit te proberen.

Vanavond eens kijken of ik nog meer currency kan verzamelen voor wat betere gear en gelevelde gems...funfunfun :)

Ik zag wat comments voorbij komen dat andere mensen ook naar die build aan het kijken waren, iemand die het ook gestart is? Ervaringen met hogere tier maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<crickets>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nahja, thuis praat ik ook tegen de muren, dus kan hier ook wel lol :-)

Van lvl 72 naar 77 in 2 uur tijd. 130 miljoen xp per uur in dried lakes...tegen 20 miljoen voordat ik de switch maakte...ouch.

Vanavond even rap door naar 82. 90 binnen een week. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:45:
Nahja, thuis praat ik ook tegen de muren, dus kan hier ook wel lol :-)

Van lvl 72 naar 77 in 2 uur tijd. 130 miljoen xp per uur in dried lakes...tegen 20 miljoen voordat ik de switch maakte...ouch.

Vanavond even rap door naar 82. 90 binnen een week. Yay!
Wel saai hoor om t/m 77 in Dried Lake vast te zitten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volk!

Mwah heb er geen moeite mee hoor, heb tussendoor ook een paar maps gedaan...en uiteindelijk is het maar 2 uur he...2 uurtjes dried lake kan ik makkelijk hebben. Er zijn er hier die volgens mij hele dagen daar farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Dried lake stop ik meestal op level 70 (en soms op 68) al mee, vind het snel saai worden omdat je met levelen daar ook al steeds zit. Tevens, als iemand op ESC nog t12 maps nodig heeft, vraag mij als ik online ben (LawnmowerHenk/BitchslapBorger/LetsSeeIfThisFalls ingame), heb onderhand een aardige voorraad.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophon16 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:19:
Dried lake stop ik meestal op level 70 (en soms op 68) al mee, vind het snel saai worden omdat je met levelen daar ook al steeds zit. Tevens, als iemand op ESC nog t12 maps nodig heeft, vraag mij als ik online ben (LawnmowerHenk/BitchslapBorger/LetsSeeIfThisFalls ingame), heb onderhand een aardige voorraad.
Heb een week terug een aantal tier 11s van je gehad, het hoogste wat daar uit kwam is 1 tier 10 lol. Als je er een paar kunt missen, komt de atlas-100-challenge weer wat dichterbij :-) Ik whisper vanavond wel even :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:24:
[...]

Heb een week terug een aantal tier 11s van je gehad, het hoogste wat daar uit kwam is 1 tier 10 lol. Als je er een paar kunt missen, komt de atlas-100-challenge weer wat dichterbij :-) Ik whisper vanavond wel even :-)
Aanrader gisteren met Henk van 90 naar 110 gegaan met Atlas Party :D ook nog een paar t11s erbij, altijd succes met hem in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:22:
Wat blijft het toch een leuk spel om te spelen...telkens als ik me verveel met een char, maak ik iets anders en ben de verveling alweer vergeten. Ok ok, je moet weer opnieuw levelen, ja da's minder. Maar zodra je dan 70 bent, alle items kunt gebruiken die je wil...is het alsof het spel pas echt kan beginnen.

Voor het eerst in lange tijd weer een challenge league begonnen, weliswaar pas na 3 weken ofzo, maar toch. Ik was even uitgekeken in standard. M'n eerste templar gemaakt in essence softcore. Die is nu 89 en heb wat moeite om de 90 te halen. Het is een lowlife dual-shockwave-totem muppet. Moet belachelijk voorzichtig spelen, wat ik zeker niet gewend ben. Dus het gaat enorm traag. Maargoed, de 90 haal ik wel voor de challenge. Nog 60% te gaan.

Omdat het zo langzaam gaat, ben ik een paar dagen geleden een tweede char gestart. Een marauder, nu lvl 72. Ik zag een tijd terug die afk build voorbij komen op reddit en dacht meteen...dat ziet er grappig uit. Waarom? Nou...op m'n templar ga ik nogal eens dood omdat ik afgeleid ben, heb ik een film aan staan ofzo, of het is al veel te laat en ben ik veel te moe om eigenlijk nog bezig te zijn...en dan ga je naar bed met minder xp dan waar je mee begon. Dus een 'afk' build klonk best goed...dat klinkt als een build waar ik af en toe afgeleid mag zijn. Dus meteen dezelfde dag de core items gekocht, die zijn nu al een stuk duurder en een marauder geleveld. Tot 70 ging dat best traag...ik levelde met ancestral warchiefs, maar die waren eigenlijk niet sterk genoeg door m'n tree en gear...bleh. Ik was blij toen ik 70 werd en ik voor het eerst de build echt kon uitproberen. Ik had nog niet alle gems goed geleveld voor deze setup, dus ik begon met lvl 1-5 gems. Maar m'n dps was al bijna hoger dan met m'n gelevelde warchief gems...lol.

Ben tot nu toe zeer onder de indruk, van 70 naar 72 ging zo enorm snel. Had af en toe moeite om het bij te houden, zo snel ik door maps heen vloog. Tuurlijk, dat zijn tier 5-6 maps, dadelijk is het vast anders in t12. Maar het is een leuke build om uit te proberen.

Vanavond eens kijken of ik nog meer currency kan verzamelen voor wat betere gear en gelevelde gems...funfunfun :)

Ik zag wat comments voorbij komen dat andere mensen ook naar die build aan het kijken waren, iemand die het ook gestart is? Ervaringen met hogere tier maps?
Gast jij bent mij voor geweest! Die build wil ik ook. Maar heb helaas al een vierde Marauder geleveld voor me bow build. Die AFK build is voor mij gemaakt. Het leveren van een nieuwe char naar 70 is toch wel vervelend. Maar ik denk dat ik het nog wel ga doen. Moet alleen ff currrency maken voor de core items.

Gister geript twee x geript in een vinktar map. Gelukkig net geleveld en maar 6% kwijt. Maar het was het wel waard. Maatje had een vinktar gedropt gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:24:
[...]

Dat je geen hogere maps krijgt komt waarschijnlijk doordat die maps nog niet unlocked zijn op je atlas. Toen ik mn eerste char levelde deze league heb ik steeds maps gekocht voor completion, om zo snel hogere level maps te krijgen.

Als ik bijvoorbeeld t10 maps wilde runnen kocht en runde ik eerst alle t11/t12 maps, zodat die allemaal konden droppen wanneer ik mijn t10 maps deed

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Xenophon16 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:32:
[...]

Dat je geen hogere maps krijgt komt waarschijnlijk doordat die maps nog niet unlocked zijn op je atlas. Toen ik mn eerste char levelde deze league heb ik steeds maps gekocht voor completion, om zo snel hogere level maps te krijgen.

Als ik bijvoorbeeld t10 maps wilde runnen kocht en runde ik eerst alle t11/t12 maps, zodat die allemaal konden droppen wanneer ik mijn t10 maps deed
Thnx voor het advies, ik was hetzelfde van plan, want het lijkt erop dat het wel heel erg lang gaat duren om een mooie voorraad t11 te krijgen, als t9 -> 10 een indicatie is. En dat met 63% kans inmiddels...

Heb eindelijk een char waar ik echt blij mee ben; met gear die redelijk tegen de max aan het lopen is. Iemand tips? Ik had persoonlijk eigenlijk inmiddels meer life verwacht (6915) met zoveel nodes in de tree daarin...

https://www.pathofexile.c...rofile/unicron/characters -> scorchscorch

Het enige wat ik zelf nog kan verzinnen is een kleine upgrade in de ring links en de amu met betere rolls, maar dan hetzelfde. Dit kost zo ongeveer 1 a 2 ex in essence, een betere over de 5, wat ik niet kan betalen.
Zelfde met die dying sun flask, beetje te duur voor de extra utility.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophon16 nog bedankt voor je enorme hulp. (en alle andere die vanavond in de party zaten). Was fun maps runnen, xp vloog binnen (als ik niet RIP ging).

Je maps, ring, belt, flasks en skill suggesties zijn ingezet en mijn life zit op 4500 nu. Nu blijven mappen en levelen voor die laatste life nodes. Damage reductie viel inderdaad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zit even 's morgens een Canyon te doen en klik op een chest..

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8cc31ada46e953e95112c6cee2314b87.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpressomaniac
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03-2020
Lekkerrrrr, de Sint is vroeg dit jaar 😆

[ Voor 64% gewijzigd door Xpressomaniac op 03-11-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:07:

[afbeelding]
wow gz man! zag dat je op reddit ook al topic had gemaakt ik wil je vanavond wel helpen hoe je deze het beste kan besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Frerk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:07:

[afbeelding]
Lekker hoor, ik wil er ook 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niiiiice :-) Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:29:
[...]

wow gz man! zag dat je op reddit ook al topic had gemaakt ik wil je vanavond wel helpen hoe je deze het beste kan besteden :)
Ja ik dacht ik doe daar toch even voorzichtig mee, grootste fout die je kan maken is 150 exalts verkeerd uitgeven, en die neiging is heel groot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was wel leuk om eens in een party te spelen. Doe ik eigenlijk eh...nooit. Maps gaan lekker rap in een party! Enige wat niet helemaal lekker ging was de lag...of dat aan de server lag of aan m'n belachelijke build...het was op momenten wel even tricky.
Xenophon16 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:32:
[...]

Ja die kans is best goed aanwezig dat dat de reden is. Vind het een beetje een rare situatie dat je maps moet kopen om verder te komen in de atlas. Lees ik het goed dat als ik nu een boel t13s ga doen, ik in een t10 ook een t12 kan vinden?

Edit: Het moet in ieder geval zoiets zijn, want na onze party gisteren heb ik nog 4 t11s gedaan en het hoogste wat ik terug kreeg was een t9...ik denk dat m'n geluk gewoon op is voor de league sinds ik die shav vond lol.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 08:46 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]