Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Terence(x) schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:54:
[...]

Hehe, ik kan je aanraden die stashtab bundel te kopen met quad/essence/currency tab.

Vooral die quad tab en currency tab zijn zo een grote quality of life change is echt niet normaal hoeveel makkelijker het managen van me maps is geworden en ook currency is veel beter te managen.

Speel nu zelf een Cast when channeling Whispering ice build. Erg leuk niet super snel maar wel heel sterk :D
De currency tab heb ik inderdaad gekocht! Nog eventjes kijken of ik het red met deze tabs.
Ben ook al fanatiek aan het traden op poe.trade

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Helaas geen centen voor die upgrade momenteel, was erg aantrekkelijk, volgende keer maar meepakken :)
Currency tab wil ik nog wel, ik heb nu 3 tabs met currency in Standaard en overal en nergens losse currency, meeste zijn uit oude leagues dus pick-up only...erg lastig :P

Traden moest ik ook maar eens naar kijken, heb tot nu toe alleen maar gekocht.

[ Voor 13% gewijzigd door mercapto op 09-01-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
mercapto schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:42:
Helaas geen centen voor die upgrade momenteel, was erg aantrekkelijk, volgende keer maar meepakken :)
Currency tab wil ik nog wel, ik heb nu 3 tabs met currency in Standaard en overal en nergens losse currency, meeste zijn uit oude leagues dus pick-up only...erg lastig :P

Traden moest ik ook maar eens naar kijken, heb tot nu toe alleen maar gekocht.
Hehe, die currency tab is het echt wel waard, dat is de enige tab die ze echt gewoon standaard moeten maken voor iedereen in mijn optiek, mja dan verliezen ze wel een cash cow :)

Blijft altijd wel een leuk spel voor even, heb nu een 83 flame blaster, 81 whispering ice, en 26 Spectral throw character :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Terence(x) schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Hehe, die currency tab is het echt wel waard, dat is de enige tab die ze echt gewoon standaard moeten maken voor iedereen in mijn optiek, mja dan verliezen ze wel een cash cow :)

Blijft altijd wel een leuk spel voor even, heb nu een 83 flame blaster, 81 whispering ice, en 26 Spectral throw character :D
Laat ze dat maar niet doen, ben nog steeds erg blij dat hun microtransacties geen grote impact hebben op mechanics :) Lekker cashen met die tabs :)

Ik heb nu een 81....uhm...hoe heet het, uhm...Deadeye Tornado Shot Ranger...dinges... :P
Als ik m'n gem switch naar Burning Arrow heb ik 2x zoveel DPS op de teller, maar helaas is dat niet echt zo, TS vriest en knalt met Hatred hele groepen aan gruzelementen :)

Gister een Exalted drop, dat was volgens mij mn eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
En zo maak je van 5c minimaal 12ex dankzij lvl8 masters *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oNj1e2vl8bBMj9OGKBSl2NPB/full.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Occy74 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:23:
En zo maak je van 5c minimaal 12ex dankzij lvl8 masters *O*

[afbeelding]
Als leek, wat is hier nou spectaculairder aan dan bijv een ander item?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Luukwa schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:04:
[...]

Als leek, wat is hier nou spectaculairder aan dan bijv een ander item?
Kijk hier maar even:
YouTube: abberath's hooves

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Cant, zit op 't werk. :>

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
So? ik ook :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:19
Game net gedownload omdat ik wel beetje uitgekeken ben op weer een season Diablo. Iemand zin om me een beetje op gang te helpen?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
Br3wmaster schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:15:
Game net gedownload omdat ik wel beetje uitgekeken ben op weer een season Diablo. Iemand zin om me een beetje op gang te helpen?
How can we help you sir? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Met m'n 25ste fusing m'n armor ge-5-linkt, yay! Was al naar armor aan het zoeken op de markt, maar de prijzen vielen wat tegen dus toch maar de gok gewaagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Weet zelf niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Zeker nu talents niet zo easy te respeccen zijn als in Diablo bijv. Ben nu maar gewoon begonnen aan een playthrough en dan zie ik het denk ik wel.

Nog tips in algemene aard die ik mee kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Br3wmaster schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Weet zelf niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Zeker nu talents niet zo easy te respeccen zijn als in Diablo bijv. Ben nu maar gewoon begonnen aan een playthrough en dan zie ik het denk ik wel.

Nog tips in algemene aard die ik mee kan nemen?
Eerste playthrough misschien een guide van het forum gebruiken. Je zult toch wel een aantal playthroughs doen voor alles duidelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
lauranvh schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Eerste playthrough misschien een guide van het forum gebruiken. Je zult toch wel een aantal playthroughs doen voor alles duidelijker wordt.
Na het verslaan van Brutus toch maar even op het forum gekeken en even opnieuw begonnen aan de hand van een cheap ass build. Ben benieuwd so far lijkt het me onwijs gave game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:31
Ik speel de laatste tijd niet zo veel meer. Ik zit met mijn lvl 98 char. Ik wil deze graag lvlen. Mn build is goed genoeg, maar niet heel snel in mapjes. (Blade vortex CI) Zit rond te kijken of ik een andere skill kan gebruiken die wel snel cleared.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Na wat wikken en wegen mijn Ranger ingeruild voor een Dualist. Zag een Earthquake build die geschikt is voor nieuwe players en die redelijk cheap is om bij elkaar te sprokkelen.

Mensen die ervaring hebben met deze build? En is het het waard om tijdens het levelen wat te investeren in wapens of kan ik mijn currency beter houden tot end game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:25:
Na wat wikken en wegen mijn Ranger ingeruild voor een Dualist. Zag een Earthquake build die geschikt is voor nieuwe players en die redelijk cheap is om bij elkaar te sprokkelen.

Mensen die ervaring hebben met deze build? En is het het waard om tijdens het levelen wat te investeren in wapens of kan ik mijn currency beter houden tot end game?
EQ duelist is nog een beetje te algemeen. Welke ascendancy ga je bijv?

Slayer wellicht? EQ slayer met alles in leech is iig super sterk, en ik heb er veel ervaring mee.

Ik zou alleen goedkope 2h uniques kopen om mee te levellen. Die kosten vaak niet meer dan 1c en zorgen ervoor dat je goed content kan facerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:32:
[...]

EQ duelist is nog een beetje te algemeen. Welke ascendancy ga je bijv?

Slayer wellicht? EQ slayer met alles in leech is iig super sterk, en ik heb er veel ervaring mee.

Ik zou alleen goedkope 2h uniques kopen om mee te levellen. Die kosten vaak niet meer dan 1c en zorgen ervoor dat je goed content kan facerollen.
Volg deze build nu https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1596320
Zag het wapen dat deze guide aanraad voor 1 alchamy staan dus dat lijkt me cheap in ieder geval

So far wel echt hooked aan deze game. Voor ik het wist was het 23:58 gisteravond hehe. Jammer dat ik deze game niet wat eerder een kans heb gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:42:
[...]

Volg deze build nu https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1596320
Zag het wapen dat deze guide aanraad voor 1 alchamy staan dus dat lijkt me cheap in ieder geval

So far wel echt hooked aan deze game. Voor ik het wist was het 23:58 gisteravond hehe. Jammer dat ik deze game niet wat eerder een kans heb gegeven
Ah, right. Zou gewoon eens op de PoE wiki kijken naar de wapens die er zijn: http://pathofexile.gamepedia.com/List_of_unique_weapons

Die build zal vast wel goed zijn, je zou ook kunnen proberen zelf een build te maken. Wel wat lastig in het begin, maar je leert er wel door hoe het spel echt werkt. Er zijn ook een boel filmpjes te vinden op YouTube hoe je zelf een build kunt maken.

Het voordeel is dat je bijv. in een nieuwe league sneller meteen aan de slag kunt, en niet afhankelijk bent van derden die eerst een hele guide moeten maken.

Enfin waarschijnlijk maakt het niet eens heel veel uit welke ascendancy je kiest in deze build. Ze zijn alle 3 best goed en EQ is gewoon erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Ah, right. Zou gewoon eens op de PoE wiki kijken naar de wapens die er zijn: http://pathofexile.gamepedia.com/List_of_unique_weapons

Die build zal vast wel goed zijn, je zou ook kunnen proberen zelf een build te maken. Wel wat lastig in het begin, maar je leert er wel door hoe het spel echt werkt. Er zijn ook een boel filmpjes te vinden op YouTube hoe je zelf een build kunt maken.

Het voordeel is dat je bijv. in een nieuwe league sneller meteen aan de slag kunt, en niet afhankelijk bent van derden die eerst een hele guide moeten maken.

Enfin waarschijnlijk maakt het niet eens heel veel uit welke ascendancy je kiest in deze build. Ze zijn alle 3 best goed en EQ is gewoon erg sterk.
Thanks voor de info!

Op mijn Ranger heb ik eea zelf geprobeerd maar die skilltree looks impressive. Dus vandaar dat ik op het forum toch maar even een build had opgezocht.

Volgende league zal ik het is zelf proberen om een build te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

I love de infernal blow build zonder wapen, 1 woord awesome :)
Heb nu 2 chars boven de 60, erg leuk.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. De skilltree en de werking van het spel is enorm overweldigend t.o.v. de standaard lineaire progressie in andere games. (op level 1 krijg je passive 1 v/d 10, op level 2 passive 2 v/d 10, etc.)
Het is vaak aan te raden om eerst een goede basic guide te volgen die alle keuzes ook echt uitleggen en niet van "Take this because it is best". Dan snap je wat je moet prioriteren en vervolgens kan je zelf je eigen builds gaan maken.

Natuurlijk kan je ook zelf iets maken vanaf het begin, maar dan eindig je waarschijnlijk met 50% increased life :P Hier leer je ook wel snel van dat het niet werkt, maar dan moet je weer opnieuw beginnen en dat schrikt mensen af en heel efficiënt is het ook niet.

Een guide die ik gevolgd heb toen ik nog amper iets van melee af wist was http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1302337 bijvoorbeeld. Erg uitgebreid en goed omschreven guide voor Cyclone.

[ Voor 6% gewijzigd door Arachnan op 16-01-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:55:
[...]

Thanks voor de info!

Op mijn Ranger heb ik eea zelf geprobeerd maar die skilltree looks impressive. Dus vandaar dat ik op het forum toch maar even een build had opgezocht.

Volgende league zal ik het is zelf proberen om een build te maken :)
Ik zou nooit beginnen met een eigen build maken maar altijd starten met een build guide. De game is veel te uitgebreid om zomaar even een build uit je mouwen te schudden. Het is voor mij zelfs al 2 jaar geleden dat ik een unique build heb kunnen maken. De andere builds die ik speel komen allemaal ergens vandaan of bestaan al helemaal.

EQ Slayer is een prima build om mee te starten. Je mag me wel toevoegen als friend, heb wellicht nog wel wat gear voor je te liggen op Breach softcore en kan je wellicht dan helpen met vragen die je hebt.

Accountname is: iNotSure
Ben vanavond wel online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:35:
[...]

Ik zou nooit beginnen met een eigen build maken maar altijd starten met een build guide. De game is veel te uitgebreid om zomaar even een build uit je mouwen te schudden. Het is voor mij zelfs al 2 jaar geleden dat ik een unique build heb kunnen maken. De andere builds die ik speel komen allemaal ergens vandaan of bestaan al helemaal.

EQ Slayer is een prima build om mee te starten. Je mag me wel toevoegen als friend, heb wellicht nog wel wat gear voor je te liggen op Breach softcore en kan je wellicht dan helpen met vragen die je hebt.

Accountname is: iNotSure
Ben vanavond wel online :)
Ah cool zal je zeker toevoegen. Samen is altijd leuker dan alleen hehe. Denk ook wel dat ik er vanavond ben. Wel na 8 uur wss maar wel zin om nog wat leveltjes te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:56:
[...]

Ah cool zal je zeker toevoegen. Samen is altijd leuker dan alleen hehe. Denk ook wel dat ik er vanavond ben. Wel na 8 uur wss maar wel zin om nog wat leveltjes te pakken :)
Ben vanavond ook wel online, heb ook nog wel wat dingen om je op weg te helpen denk ik :)

account name : Lorune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Terence(x) schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:17:
[...]

Ben vanavond ook wel online, heb ook nog wel wat dingen om je op weg te helpen denk ik :)

account name : Lorune
Gezellig (: . Is er ook nog zoiets als een Tweakers clan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Gezellig (: . Is er ook nog zoiets als een Tweakers clan oid?
Klopt, geef vanavond maar een whisper aan Helanha (guild leader) of aan FuXXie (ikke) voor een guild invite, één van ons 2-en is wel online.. veel gezelliger dan alleen spelen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Occy74 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:30:
[...]

Klopt, geef vanavond maar een whisper aan Helanha (guild leader) of aan FuXXie (ikke) voor een guild invite, één van ons 2-en is wel online.. veel gezelliger dan alleen spelen :)
Dat sowieso inderdaad. Helaas geen van mijn vrienden die dit ook echt speelt. Blijven allemaal hangen bij D3. Dus een gezellige guild is altijd fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Occy74 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:30:
[...]

Ik zal je ook wel even porren vanavond, lijkt me wel leuk om beetje meer in groepen te mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Br3wmaster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:38:
[...]

Dat sowieso inderdaad. Helaas geen van mijn vrienden die dit ook echt speelt. Blijven allemaal hangen bij D3. Dus een gezellige guild is altijd fijn
Je forum name komt me zeer bekend voor volgens mij hebben wij ook samen al eens D3 gespeeld lang lang geleden ;)

edit: of heb je al eens eerder PoE geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door SMD007 op 16-01-2017 17:00 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
SMD007 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Je forum name komt me zeer bekend voor volgens mij hebben wij ook samen al eens D3 gespeeld lang lang geleden ;)

edit: of heb je al eens eerder PoE geprobeerd?
Dat zou goed kunnen heb aantal jaren D3 gespeeld inderdaad en ook een redelijke tijd in de Tweakers HC guild gezeten.

Poe ooit in 2013 wel is geprobeerd maar dat was maar 10 minuten oid. Vrienden vonden het niks dus terug gegaan naar D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe vanavond ook wel even berichtje voor de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister lekker avondje gespeeld wat levels gepakt hoop tips gekregen en zelfs nog wat loot. Dank allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Goed om te horen Br3wmaster :)

Deze dropte voor mij net, niet super, maar wel handig voor iets waar ik nieuwsgierig naar ben.
Enig idee hoe die 25-55 fire damage to spells zich uitdrukt in DPS of %?
26+37+14 = 77% Fire damage extra, maar dan die extra added damage...?

One Handed Mace
Physical Damage: 32-47
Elemental Damage: 14-27 (augmented)
Critical Strike Chance: 6.00%
Attacks per Second: 1.57 (augmented)
Weapon Range: 9
--------
26% increased Elemental Damage
--------
37% increased Spell Damage
14% increased Fire Damage
Adds 14 to 27 Cold Damage
8% increased Lightning Damage
Adds 25 to 55 Fire Damage to Spells
5% increased Attack Speed

Ik heb al heel lang niks met spells gedaan en vraag me af wanneer iets het waard is om te bewaren, het meeste vendor ik omdat ik clueless ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:49:
Goed om te horen Br3wmaster :)

Deze dropte voor mij net, niet super, maar wel handig voor iets waar ik nieuwsgierig naar ben.
Enig idee hoe die 25-55 fire damage to spells zich uitdrukt in DPS of %?
26+37+14 = 77% Fire damage extra, maar dan die extra added damage...?

One Handed Mace
Physical Damage: 32-47
Elemental Damage: 14-27 (augmented)
Critical Strike Chance: 6.00%
Attacks per Second: 1.57 (augmented)
Weapon Range: 9
--------
26% increased Elemental Damage
--------
37% increased Spell Damage
14% increased Fire Damage
Adds 14 to 27 Cold Damage
8% increased Lightning Damage
Adds 25 to 55 Fire Damage to Spells
5% increased Attack Speed

Ik heb al heel lang niks met spells gedaan en vraag me af wanneer iets het waard is om te bewaren, het meeste vendor ik omdat ik clueless ben :P
Check gewoon poe,trade of download de trade AHK macro, kun je het zelf uitzoeken.

http://poeaffix.net/ is wellicht ook nog handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:28:
[...]

Check gewoon poe,trade of download de trade AHK macro, kun je het zelf uitzoeken.

http://poeaffix.net/ is wellicht ook nog handig.
Hmm, okay, bedankt :)
Heb hem even door poe.trade gehaald.
"adds 40 elemental damage to spells"
Helaas is er alleen DPS calculatie voor attacks, geen DPS calc voor spells, althans, niet eentje die werkt zoals ik het wil :P

Nou ja, in elk geval is mijn item middelmatig, dus die kan de prullevendor in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Heeft iemand ervaring met het opstarten van een CoC char?
Ik vraag mij namelijk af of dit veel zin heeft om vanaf dat je het krijgt gelijk te gebruiken, zonder dat je leuke crit gear klaar hebt liggen of veel currency hebt.

Vermoedelijk is het beter om gewoon de spell te nemen die je toch gaat linken aan je CoC en deze als main spell te gebruiken tot 60-80 en daarna pas te switchen?

Of werkt het toch op zich wel als je nog weinig crit gear hebt?

Eindeloos cyclonen in een pack zonder dat er iets procced is nogal saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arachnan schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:11:
Heeft iemand ervaring met het opstarten van een CoC char?
Ik vraag mij namelijk af of dit veel zin heeft om vanaf dat je het krijgt gelijk te gebruiken, zonder dat je leuke crit gear klaar hebt liggen of veel currency hebt.

Vermoedelijk is het beter om gewoon de spell te nemen die je toch gaat linken aan je CoC en deze als main spell te gebruiken tot 60-80 en daarna pas te switchen?

Of werkt het toch op zich wel als je nog weinig crit gear hebt?

Eindeloos cyclonen in een pack zonder dat er iets procced is nogal saai :P
Ik ben net met een char begonnen (nu lvl 76). Tot level 38 heb ik blade vortex gebruikt. Toen ik lvl 38 werd heb ik een 5L Voll's Protector gekocht + een vagan dagger. Als het goed is heb je dan ook al je eerste assassin ascendancy gehaald dus makkelijke powercharges. Gebruik totdat je een voll's devotion kunt betalen blasphemy + warlords mark voor endurance charges (en leech). Als 2de aura zou ik gewoon kiezen voor of herald of ice of discipline voor survivability. Let op dat je alvast wel vaal pact moet hebben.

Erg leuke manier voor levelen.

Totale kosten om te kunnen beginnen:
13 chaos voor een 5L Protector
10 chaos voor een vagan dagger

Wanneer je rond lvl 70 bent volledig CI gaan en je cospri's malice aanschaffen voor extra dps.

Je mag me anders wel toevoegen voor vragen: iNotSure (accountname) of iNotSureCoC (character).

Je tree zou er ongeveer zo uit zien op lvl 38: https://poeurl.com/0Fg
Dit is inclusief de skill points in quest (incl. de skill point in act 4).

Bandits: Point, attack speed, powercharge.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Hey, ben een aantal dagen begonnen met PoE en heb inmiddels marauder op lvl 60. Ben nu begonnen met een witch en op zoek naar een build die ik vanaf begin kan volgen, zonder gelijk allerlei ultimates. Liefst iets met vuurballen/voor AE effect etc.

Iemand die een linkje heeft voor mij met leuke build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Annedouwe schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:47:
Hey, ben een aantal dagen begonnen met PoE en heb inmiddels marauder op lvl 60. Ben nu begonnen met een witch en op zoek naar een build die ik vanaf begin kan volgen, zonder gelijk allerlei ultimates. Liefst iets met vuurballen/voor AE effect etc.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1774022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Annedouwe schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:47:

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1460817

Deze speel ik nu. Is een leuke build, niet moeilijk en goedkoop qua Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
god xbone versie straks.... Dat is verdomme niet waar ik mn support packs voor kocht om de game groot te maken op console. Verklaard wel waarom de laatste tijd er zo weinig aan de performance werd gedaan ze waren druk met die stomme console versie.... sad day :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:01:
god xbone versie straks.... Dat is verdomme niet waar ik mn support packs voor kocht om de game groot te maken op console. Verklaard wel waarom de laatste tijd er zo weinig aan de performance werd gedaan ze waren druk met die stomme console versie.... sad day :/
PoE wat voor geen meter loopt is inmiddels wel een beetje iets wat 'erbij hoort'. Ben allang blij dat de desync issues zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Performance? Er is toch juist heel veel op het gebied van performance gedaan in de afgelopen maanden? Denk aan multicore & 64 bit ondersteuning, DX11 en veel grafische optimalisatie. De nieuwste patch bevat zelfs nog weer optimalisaties voor de GPU onder DX11.

Ik denk dat de uitrol naar XBox best wel goed is voor het spel. Meer spelers, meer budget en dus meer ontwikkeling. Toen ik de trailer zag dacht ik nog wel ff: "Ja, het is idd wel een vet spel en super uitgebreid." Ik denk dat ik met act 5 toch stiekum nog wel een keer het spel op start om te kijken hoe het is geworden. Ik kan het gewoon niet loslaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:06:
Performance? Er is toch juist heel veel op het gebied van performance gedaan in de afgelopen maanden? Denk aan multicore & 64 bit ondersteuning, DX11 en veel grafische optimalisatie. De nieuwste patch bevat zelfs nog weer optimalisaties voor de GPU onder DX11.

Ik denk dat de uitrol naar XBox best wel goed is voor het spel. Meer spelers, meer budget en dus meer ontwikkeling. Toen ik de trailer zag dacht ik nog wel ff: "Ja, het is idd wel een vet spel en super uitgebreid." Ik denk dat ik met act 5 toch stiekum nog wel een keer het spel op start om te kijken hoe het is geworden. Ik kan het gewoon niet loslaten...
Nu je toch gestopt bent. Mag ik je gear?... :P

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:07:
[...]

Nu je toch gestopt bent. Mag ik je gear?... :P
Och, wil je mijn legacy mjolner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:08:
[...]

Och, wil je mijn legacy mjolner?
Als die legacy is wel ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:09:
[...]
Als die legacy is wel ja. :P
Het klinkt niet alsof jij er nog diep in zit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:10:
[...]

That's where you're wrong, hij snapt er gewoon nog steeds niks van na al die jaren :o

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:10:
[...]

Weet niet wat je bedoelt met diep. Maar ik heb nog steeds een mjolnir char die ik gebruik wanneer ik een trial zie in een map. Gebruik mjolnir voor de tank.
Duh ik weet ook wel dat een gewone mjolnir nu voor 1c te koop is. Omdat dat ding rubbish is.
Maar als je die legacy wilt weggeven, neem ik graag van je over. Dan wordt die nog regelmatig gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door kevinl op 19-01-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hey SMD, is deze #1746612 niet wat voor je vortex build? Volgens mij hele goede AOE en single target.

Trouwens gister met je cyclone build kwam je toch dps te kort bij de boss. Zou een Vaal lightning Trap niet werken als single target DPS. Dan houdt je de snelheid van cyclone en aoe bij mob clearen.

[ Voor 50% gewijzigd door kevinl op 19-01-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Occy74 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:12:
[...]

That's where you're wrong, hij snapt er gewoon nog steeds niks van na al die jaren :o
Ik snap alleen simpele dingen. En als je het niet snapt of redt dan roep je The A-Team! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die XB1 port is wel iets waar ik naar uit kijk en wat ik zeker ga proberen. Bevalt het niet dan switch ik gewoon weer terug.

Kan niet wachten om CoC Discharge met Herald of Ice te kunnen spelen zonder FPS lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:24:
Die XB1 port is wel iets waar ik naar uit kijk en wat ik zeker ga proberen. Bevalt het niet dan switch ik gewoon weer terug.

Kan niet wachten om CoC Discharge met Herald of Ice te kunnen spelen zonder FPS lag :P
Die lag zal je vast wel hebben. Omdat het server related is. En die port is een ander realm toch? lekker een nieuwe std economie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Weet niet wat je bedoelt met diep. Maar ik heb nog steeds een mjolnir char die ik gebruik wanneer ik een trial zie in een map. Gebruik mjolnir voor de tank.
Duh ik weet ook wel dat een gewone mjolnir nu voor 1c te koop is. Omdat dat ding rubbish is.
Maar als je die legacy wilt weggeven, neem ik graag van je over. Dan wordt die nog regelmatig gebruikt.
Hoezo heb je een mjolnir voor een trial nodig? Neem aan lab trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:33:
[...]

Ik ben net met een char begonnen (nu lvl 76). Tot level 38 heb ik blade vortex gebruikt. Toen ik lvl 38 werd heb ik een 5L Voll's Protector gekocht + een vagan dagger. Als het goed is heb je dan ook al je eerste assassin ascendancy gehaald dus makkelijke powercharges. Gebruik totdat je een voll's devotion kunt betalen blasphemy + warlords mark voor endurance charges (en leech). Als 2de aura zou ik gewoon kiezen voor of herald of ice of discipline voor survivability. Let op dat je alvast wel vaal pact moet hebben.

Erg leuke manier voor levelen.

Totale kosten om te kunnen beginnen:
13 chaos voor een 5L Protector
10 chaos voor een vagan dagger

Wanneer je rond lvl 70 bent volledig CI gaan en je cospri's malice aanschaffen voor extra dps.

Je mag me anders wel toevoegen voor vragen: iNotSure (accountname) of iNotSureCoC (character).

Je tree zou er ongeveer zo uit zien op lvl 38: https://poeurl.com/0Fg
Dit is inclusief de skill points in quest (incl. de skill point in act 4).

Bandits: Point, attack speed, powercharge.
Klinkt goed :)

Echter zat ik te denken aan een CoC Vortex char, niet Discharge, dus de charges heb ik niet nodig.

Ik ben nog eerst even en ander projectje opgestart om wat currency mee te verzamelen: CwC Animate Weapon :P Dat zag ik een keer op Zizaran's stream en zag er erg cool uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Arachnan op 19-01-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:02:
[...]

Hoezo heb je een mjolnir voor een trial nodig? Neem aan lab trial?
Ik heb een build die gebaseerd is op molten strike mjolnir. Met kingsguard ben ik tanky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Occy74 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:12:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:04:
[...]

PoE wat voor geen meter loopt is inmiddels wel een beetje iets wat 'erbij hoort'. Ben allang blij dat de desync issues zijn opgelost.
Ik vind het er niet bij horen bij een game van deze proporties het is een free to play game dat wel maar de playerbase is echt HUGE. mensen supporten de developer in de hoop dat ze de game verder en verder optimaliseren op de PC niet op een freaking console.

Ik vind dit echt een huge step back voor GGG. Er zou genoeg te winnen zijn op PoE preformance, maar ook in QoL content als ze zich daar eens iets meer mee bezig houden ipv constant nieuwe dingen aan te boren zoals nu weer console.

Je hebt nu een prachtig mooie atlas map. Wat beter dan nu Warbands en Tempest daarop random op mapjes te laten plaats vinden, met mooi overzicht op welke map het voor die tijd actief is, maar nee we blijven pushen met nieuwe dingen. Traden verbeteren? Nah! nieuwe dingen!

oude skills herzien en verbeteren? nah nieuwe skill gems die instant OP zijn. hier heb je 3 channel skills! ja maar hoe zit het met incenerate of lightning tenderils die lenen zich ook perfect om om te zetten naar channel skill. nah negeren we maar!

natuurlijk zijn nieuwe dingen ook cool, maar laat ze toch eens naar de oudere dingen terug kijken hoe ze die kunnen verbeteren. Het excuses is altijd dat mensen weg gaan als ze niets nieuws krijgen, maar een oude skill herzien zodat deze in nieuwe content ook gewoon weer mee kan komen zal ze absoluut ook nog steeds nieuwe spelers geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Daar ben ik het wel mee eens SMD. Ik heb stashtabs vol met gelevelde skill gems die je alleen nog gebruikt wanneer je een masochistische instelling heb. Elemental hit is bijvoorbeeld een hele interessante, maar gewoon kapot gemaakt. Hetzelfde geldt voor Frenzy als skill. Dat was leuk en goed, maar nu enkel nog nuttig om in korte tijd je frenzy charges op te krikken. Wat dacht je van die skill die de bodies laat exploderen? Vroeger was dat een legitieme buildoptie en nu enkel in gebruik in zijn vaal-variant wanneer je last hebt van irritante summoners of een boss die iets met bodies doet. Of all die single target melee skills die nu ongebruikt op de bank zitten.
Heel veel support gems die op zichzelf interessant zijn, zijn ook inmiddels volstrekt ingehaald door de 'more'- en AOE gems van afgelopen jaar. Buildvariatie is er nog wel, maar enkel in het domein van zoveel mogelijk AOE en DPS tegelijk terwijl je ES, block, whirling blades en een goede shield kunt gebruiken. De rest is door GGG stuk gemaakt zonder dat er nog oog voor lijkt te zijn.
Op de fora wordt door GGG inhoudelijk niet meer gereageerd. De skill gem topics met veel nuttige balance-informatie is een GGG-loze wasteland geworden. Het enige waar je ze nog mee triggert is een meme-achtige referentie op reddit.
Dan nog de items. Welke rares en uniques in een league zijn nog begerenswaardig? Alle builds zijn tegenwoordig gericht op toegankelijkheid en 1c uniques. Het speciale gevoel van voortgang en prestatie is daarmee eigenlijk weg geraakt.
Veel content, veel mogelijkheden, maar de magie van een jaartje of 3 geleden is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
En in HC nog wel. Dat is nog het knapste. Maar er is veel currency tegen aan gegooit om lvl13 maps met sextants en gunstige mods te kunnen chainen. Op die manier is dat gelukt.
Edit: een flameblast build? Flameblast is wel sterk, maar het steeds moeten 'channelen' vond ik irritant en vertragend. Schijnbaar is het toch een legitieme manier om snel te levelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kaw op 19-01-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:08:
[...]

En in HC nog wel. Dat is nog het knapste. Maar er is veel currency tegen aan gegooit om lvl13 maps met sextants en gunstige mods te kunnen chainen. Op die manier is dat gelukt.
Edit: een flameblast build? Flameblast is wel sterk, maar het steeds moeten 'channelen' vond ik irritant en vertragend. Schijnbaar is het toch een legitieme manier om snel te levelen.
Je vergeet dat hij support heeft. Hoe komt hij anders aan 17k es. En belangrijkste is cast speed. Maar je hoeft niet altijd tot 10 stack te channelen. Je kan gewoon interrupten en cast hij die stack.

En uiteindelijk telt het of je goed kan clearen en snel boss kan killen. Beide tellen voor XP.
Mijn LA poison build kan goed clearen en kan ook bosses killen. Maar is wel een beetje squishy bij boss kills vind ik. Dat is het enige mindere aan mijn build.

[ Voor 15% gewijzigd door kevinl op 19-01-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Je vergeet dat hij support heeft. Hoe komt hij anders aan 17k es. En belangrijkste is cast speed. Maar je hoeft niet altijd tot 10 stack te channelen. Je kan gewoon interrupten en cast hij die stack.

En uiteindelijk telt het of je goed kan clearen en snel boss kan killen. Beide tellen voor XP.
Mijn LA poison build kan goed clearen en kan ook bosses killen. Maar is wel een beetje squishy bij boss kills vind ik. Dat is het enige mindere aan mijn build.
ik heb 16k es en haal de 17 miss 18k wel als ik discipline erbij zou drukken dus dat hoeft geen support te zijn.

je moet trouwens leren lezen hij heeft net geen 13k es

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 19-01-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Kaw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Als je goed ziet zie je een rode "T" als support gem bij flameblast.. Hij gebruikt dus pizzatotems en geen selfcast flameblast..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Flicker Strike build
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1648558

Dit lijkt me wel een heel coole build. Wil dit graag in Breach gaan spelen.
Iemand die dit aan- of afraad?
Do's, dont's?

[ Voor 3% gewijzigd door lauranvh op 19-01-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
lauranvh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:01:
Flicker Strike build

Do's, dont's?
Flicker is altijd fun als je niet gek wordt van het geflikker (haha..) (serieus sommige mensen kunnen er niet naar kijken/spelen)

zo gezegd is flicker strike nog altijd 1 van mn meest favoriete skills geweest! als het je leuk lijkt vooral doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Nee nee en nee.

Hij is Flameblast totems en 17K ES is niet zo moeilijk hoor, dat red je makkelijk zonder support.
Qua maps en sextants wel hoop hulp gehad of gewoon een shitload aan currency :)

Nog steeds impressive hoor, ik red het niet maar de build is niet de moeilijkste die er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:25

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

lauranvh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:01:
Flicker Strike build

Do's, dont's?
Ben ik nu ook mee bezig, echter wel een 2h axe ranger, een build van liftingnerdbro.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flicker staat garant voor epilepsie aanvallen lol. Succes!
Ik kan het niet langer dan een uur spelen, wordt er helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:38
Zoveel over gehoord en gelezen dus wil vanaf morgen ook beginnen aan PoE game is net gedownload en heb hem even snel opgestart, nu kwam ik bij de charter creation al een onduidelijkheid tegen. Wat is het verschil tussen normal en breach? Wat raden jullie aan om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Inhumanous schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:31:
Zoveel over gehoord en gelezen dus wil vanaf morgen ook beginnen aan PoE game is net gedownload en heb hem even snel opgestart, nu kwam ik bij de charter creation al een onduidelijkheid tegen. Wat is het verschil tussen normal en breach? Wat raden jullie aan om te spelen?
Er zijn Leagues die slecht een bepaalde tijd draaien en een nieuwe mechanic/twist aan het spel toevoegd en je via challenges uitdaagt om verder te komen in het spel. De Breach League is nu een tijdje onderweg, ze duren meestal 3 maanden of iets langer. http://pathofexile.gamepedia.com/Breach_league
Aan het eind van de League gaan je character en stash over in de gewone League.

Dan is er de doorlopende normal League die oneindig is, slechts bij grote updates krijg je een reset aangeboden om je character aan te passen aan nieuw geïntroduceerde mechanics en passives/items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Zit inmiddels op level 65 met mn flicker build, heb nog wel wat meer frenzy charges nodig.
Dit is mijn profiel: https://www.pathofexile.c...profile/Luukwa/characters
Het is de onderste, tips uiteraard welkom!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Luukwa schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:50:
Zit inmiddels op level 65 met mn flicker build, heb nog wel wat meer frenzy charges nodig.
Dit is mijn profiel: https://www.pathofexile.c...profile/Luukwa/characters
Het is de onderste, tips uiteraard welkom!
This profile tab has been set to private or you the lack the permissions to view it.
(typo door GGG, is een copy/pasta)

[ Voor 4% gewijzigd door mercapto op 21-01-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

mercapto schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:58:
[...]

This profile tab has been set to private or you the lack the permissions to view it.
Oops, aangepast!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
mercapto schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:58:
[...]

drop warlods mark en pak poachers mark voor meer frenzy charges generatie. Als je daarna bij bosses ook nog steeds niet genoeg hebt boots inruilen voor The blood Dance boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Self found league in 2.6!!!!1!
Stelletje eikels... Nu moet ik wel terug komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet 't niet, SSF is wel lachen maar limiteert je imo toch wel om bepaalde builds te kunnen runnen. Als ze nou in ieder geval alle gems eens beschikbaar zouden maken voor alle classes, zou dat al een hoop schelen. Vooral als je aan het racen bent.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:33:
Ik weet 't niet, SSF is wel lachen maar limiteert je imo toch wel om bepaalde builds te kunnen runnen. Als ze nou in ieder geval alle gems eens beschikbaar zouden maken voor alle classes, zou dat al een hoop schelen. Vooral als je aan het racen bent.,
Ach het idee is juist dat bij SSF die gem drops ook weer interessant zijn, omdat je ze anders niet kunt verkrijgen. Maar dan moet je dus wel waarschijnlijk weer vanaf lvl 1 die gem levelen. Nu maakt dat bij melee skills niet zo heel veel uit, maar voor spells is dat killing.

Het zou wel nice zijn als je gewoon alle gems zou kunnen kopen van een vendor in de SSF variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
naar mijn idee is dit ook gewoon weer iets waar de die klote xbox in gedachten houden. Hmm traden sucked en op console wordt het waarschijnlijk helemaal niets "weet je wat doen?! we doen toch die SSF league iedereen blij!" Vind zelf SSF echt niet veel toevoegen, maar er zijn genoeg mensen kennelijk blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:41:
naar mijn idee is dit ook gewoon weer iets waar de die klote xbox in gedachten houden. Hmm traden sucked en op console wordt het waarschijnlijk helemaal niets "weet je wat doen?! we doen toch die SSF league iedereen blij!" Vind zelf SSF echt niet veel toevoegen, maar er zijn genoeg mensen kennelijk blij mee.
Kom op guys, het lijkt reddit hier wel.
Laten we eerst eens afwachten wat de XBONE versie ons allen brengt en je hoeft het natuurlijk niet te spelen. Ze zijn er al mee bezig sinds 2014 en de game is op PC alleen maar vooruit gegaan. Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen.

SSF zeurt de community al een paar releases om dus alleen maar goed dat ze dit toevoegen. Dit wil nog helemaal niks zeggen over wel of niet traden op de XBONE versie.

Ik ben zeer positief gestemd en zie het hele XBONE verhaal zeker niet negatief tegemoet. Meer spelers, meer cash, meer personeel, meer improvements.

Het is dus maar net hoe je het bekijkt, ik zie het leven liever tegemoet met een halfvol glas ipv een halfleeg glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik sta ook volledig achter de klachten op reddit.
Ik heb zeer veel supporter packs gekocht met de gedachte GGG te supporten zodat de PC versie nog beter zouden kunnen maken.
Nu merk je dat een groot deel van de problemen nooit verholpen zijn terwijl er een team bezig is met de xbox versie!
Natuurlijk is het op het moment dat ik geld aan GGG aan hen zelf hoe ze dit willen besteden, maar het is een dolk in de rug te horen dat ze al een poos bezig zijn met developen van een console versie terwijl de PC versie nog genoeg problemen heeft die toch echt beter verholpen hadden kunnen worden. En natuurlijk lullen ze dat er geen development time verloren is gegaan, maar dat is gewoon gelul! hadden ze de mensen die nu werken aan de xbox versie ook gewoon aan de PC versie gezet hadden ze er daar veel meer uit kunnen halen.

edit: IMO hadden ze beter eerst publiekelijk kunnen peilen of er in de communtie vraag is naar een console versie en misschien daar een aparte funding voor kunnen opstarten zodat het geld dat je voor PC supporterpacks betaalde niet naar een xbox versie gaat (of andersom)

[ Voor 15% gewijzigd door SMD007 op 23-01-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik zie dat toch anders SMD. Je hebt nooit beloofd gekregen dat je als zijnde van investeerder een zeker recht had op de koers van de game. Je kreeg punten om te besteden in de shop en je kreeg je crappy uitgevoerde diamond-status stuff zoals die grandmasters map en de user uniques die voor 99% crap zijn. Als dat niet goed is, dan kun je daarover mopperen.
Maar over de koers van de game zelf heb je geen zeggenskracht. Je kunt er wat van vinden, maar als de onderneming GGG een XBone versie willen, dan is dat hun goed recht om dat te ontwikkelen.
Ikzelf heb ook altijd gemengde gevoelens gehad over die Asia-versie van POE wat veel meer p2win bevatte als de voor ons bekende versie, maar GGG is een onderneming dat probeert te overleven. Marktverbreding naar de XBone is vanuit hun perspectief gewoon verstandig. Heel waarschijnlijk zitten ze op jouw funds ondertussen ook al een jaar of wat in het diepste geheim een tweede game te ontwikkelen als opvolger van POE wanneer daar de opbrengsten opdrogen. Ondertussen wordt POE zoveel mogelijk uitgemolken.

Edit: Ik zag deze week een interview met een physics programmeur over zeegolfjes. Nu ben ik ook programmeur en weet ik er wel wat van. Ik vond het ongelooflijk dat die daar dan al zijn tijd in gestoken had. Gewoon een beetje een algorithme tunen voor zeegolfjes. Met het idee dat er aan een tweede game gewerkt wordt is het allemaal een stuk logischer. De opvolger van POE met echte next-gen mogelijkheden zoals echte 3d en ragdoll physics.

[ Voor 17% gewijzigd door Kaw op 23-01-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik geef ook aan dat GGG goed recht heeft om het geld dat ze krijgen te besteden hoe ze maar zien zitten. Maar als ik in 2014 geweten had dat een deel van mijn funds aan een console variant besteed zouden worden had ik lang niet zoveel geld aan PoE besteed als dat ik nu gedaan heb. Een 2de game zoals jij aangeeft dat denk ik echt niet. Ze hebben ergens in het begin al aangegeven nog heel lang op deze huidige engine met PoE door te gaan werken. Zoals je zelf ook zegt komen ze nu met water physics dat geeft aan dat hun huidige engine enorm flexibel is en dat we daar nog veel moois uit gaan zien komen (voor zover de console dat ondersteund :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schaar me hier volledig achter Kaw.
Ik kan het niet meer horen: "GGG wasted my money on xbox version, blablablabla"

Je hebt een supporterpack gekocht of MTX's of stash tabs en daar heb jij je dingetjes voor gekregen. Mooie flashy armoursets, een leuke pet en een mooi klein frame-pje om je charactericoon. Niks meer en niks minder. Nergens staat bij de vermelding van supporterpack dat ze je bedanken voor je aankoop en dat ze met je geld de PC versie nog beter en mooier gaan maken.

Ik koop ieder jaar 2x een supporterpack en speel nu 4 jaar. Ik koop af en toe nog wat punten wanneer er nieuwe stashtabs uitkomen.

Ik koop de supporterpacks om ze te bedanken voor wat ze tot nu toe hebben neergezet. Daarnaast krijg ik er prachtige shizzle voor en een shitload aan punten. Wanneer ik stashtabs koop weet ik precies wat ik krijg en ik denk daarnaast niet van: Met dit geld kunnen ze nu vast wel de lag van Herald of Ice reduceren.

Ik zie iets wat ik wil hebben, ik betaal ervoor en ik krijg het. En dan is het klaar. Ik koop geen aandelen waardoor ik ineens zeggenschap krijg in de richting waar GGG heen wil gaan.

Dat geneuzel over dat het geld allemaal in de Xbox port is gegaan kan ik niet meer horen.

Je mag zeggen dat je de beslissing niet slim vindt, je mag zeggen dat je het niet op de Xbox gaat spelen maar al het andere slaat kant noch wal.

Sinds 2014 zijn ze al bezig met de Xbox versie en moet je eens kijken hoeveel de game is verbeterd sinds die tijd. In ieder geval zoveel dat je het nog steeds speelt. We hebben er een nieuwe act bij, veel meer maps, atlas, ascendancies en ga maar door. En ze waren met een Xbox port bezig.

Ik kan alleen maar zeggen kudo's en ga zo door.

Enfin, dit was mijn rant even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Rustig maar, nergens zeg ik toch dat ze het geld niet aan de console variant mogen besteden. Ik zeg juist het is hun goed recht, maar als ik het geweten had. Dan had ik er niet zoveel geld in gestoken. Jullie mening is positief gericht naar de console variant dat is prima. Ik vind het een heel stuk minder. Meningen mogen verschillen en ik uit mijn mening gewoon door te zeggen dat ik een console variant niet zie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
SMD007 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:30:
Rustig maar, nergens zeg ik toch dat ze het geld niet aan de console variant mogen besteden. Ik zeg juist het is hun goed recht, maar als ik het geweten had. Dan had ik er niet zoveel geld in gestoken. Jullie mening is positief gericht naar de console variant dat is prima. Ik vind het een heel stuk minder. Meningen mogen verschillen en ik uit mijn mening gewoon door te zeggen dat ik een console variant niet zie zitten.
Maar mijn mening is dat naar mijn mening jouw mening niet echt een goede mening is en dat moet op het internet. Dan kan ik toch niet zomaar rustig blijven? IK DENK DAT CAPSLOCK EVEN AAN MOET. DIT MOET VERTELT WORDEN! IK BEN BLIJ DAT JIJ ER ZOVEEL GELD IN HEB GESTOKEN. IK HEB DAT NIET GEDAAN EN IK VOEL ME EEN BEETJE SCHULDIG DAT IK 4 JAAR HEB ZITTEN FREELOADEN. Wow bekentenis.

Zo nu weer aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reactie was ook niet persoonlijk gericht naar jou hoor SMD007, snap dat het wel zo overkwam maar komt door alle rage van afgelopen dagen op reddit en poe.com.

Natuurlijk mag jij er zo over denken. Ik denk alleen dat zelfs wanneer ze het hadden aangekondigd in 2014 dat er een port kwam menigeen nog steeds supporterpacks en andere shit gekocht hadden. Gewoon om de goodies die ze dan krijgen.

Er zijn maar een paar (wellicht 5%-10%) die deze aankopen deden omdat ze de verwachting hadden dat alles in de PC versie ging om het beter te maken. Ik zit bij die overige 90%+. Ik bedank ze voor wat ze tot nu toe hebben gedaan en krijg ik leuke dingetjes voor.

Daarnaast kan GGG aantonen dat het wel degelijk voordelen heeft gehad voor de PC versie dat ze ondertussen al met de Xbox port bezig waren (DX11, performance een stuk verbetered, etc.).

Dus wat ik eigenlijk alleen maar wil zeggen is dat we dat we er ook gewoon een positieve draai aan kunnen geven i.p.v. de pen in alsem te dopen.

Dus als je gewoon eerlijk tegen jezelf bent: is de game vooruit gegaan? Vind ik het nog leuk? Komen er grote updates aan?

Als alle 3 ja is dan zijn je donaties goed ontvangen en goed besteed zeg ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kaw schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:54:
[...]

Maar mijn mening is dat naar mijn mening jouw mening niet echt een goede mening is en dat moet op het internet. Dan kan ik toch niet zomaar rustig blijven? IK DENK DAT CAPSLOCK EVEN AAN MOET. DIT MOET VERTELT WORDEN! IK BEN BLIJ DAT JIJ ER ZOVEEL GELD IN HEB GESTOKEN. IK HEB DAT NIET GEDAAN EN IK VOEL ME EEN BEETJE SCHULDIG DAT IK 4 JAAR HEB ZITTEN FREELOADEN. Wow bekentenis.

Zo nu weer aan het werk.
omg hij neemt de tijd om shift in te drukken en alle letters als hoofdletter te typen hij moet wel gelijk hebben sorry dat ik een verkeerde mening had het spijt me zo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarre, wat gaan de mensen hier als SSF build spelen? Ik ga denk ik nog een keertje EQ slayer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iets dat hard slaat en armour gebruikt waarschijnlijk, dat spul vind ik redelijk vaak zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shield Charge Slayer denk ik.
Of als ze nieuwe skills uitbrengen begin ik met een nieuwe skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
"Makkelijkste" om mee te beginnen en snel mapjes te kunnen farmen zal wel een spellcaster zijn.
Ben je niet zo afhankelijk van wapens om redelijk wat clearspeed te hebben.

Essence Drain is bijvoorbeeld een goede starter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Wat is HoWA Spectral Throw trouwens een leuke (en snelle) build om mee te levelen, enige waar ik nog wel wat problemen mee heb is mana, maar dat is op te lossen door mana pots te gebruiken tijdens het levelen.

Als ik mijn GMP vervang voor Slower Projectiles en een Vaal Lightning Trap neergooi dan smelten bosses en de damage scaled leuk mee tijdens het levelen door int nodes te pakken. Kan in ieder geval niet wachten tot ik de "echte" HoWA kan aandoen op lvl 68.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Solo self found zal ik waarschijnlijk een spell totem templar maken. Super flexibel, veilig en easy.
Als SSF op standard kan, dan zal ik daar gaan spelen zodat je een voorraadje items kunt opbouwen voor latere builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arachnan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:41:
Wat is HoWA Spectral Throw trouwens een leuke (en snelle) build om mee te levelen, enige waar ik nog wel wat problemen mee heb is mana, maar dat is op te lossen door mana pots te gebruiken tijdens het levelen.

Als ik mijn GMP vervang voor Slower Projectiles en een Vaal Lightning Trap neergooi dan smelten bosses en de damage scaled leuk mee tijdens het levelen door int nodes te pakken. Kan in ieder geval niet wachten tot ik de "echte" HoWA kan aandoen op lvl 68.
Kun je niet gewoon de mana leech pakken in de duelist tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Wat ik deed was die curse die life & mana on hit geeft. Deed wonderen met een snelle melee build.
Pagina: 1 ... 93 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]