Ik schaar me hier volledig achter Kaw.
Ik kan het niet meer horen: "GGG wasted my money on xbox version, blablablabla"
Je hebt een supporterpack gekocht of MTX's of stash tabs en daar heb jij je dingetjes voor gekregen. Mooie flashy armoursets, een leuke pet en een mooi klein frame-pje om je charactericoon. Niks meer en niks minder. Nergens staat bij de vermelding van supporterpack dat ze je bedanken voor je aankoop en dat ze met je geld de PC versie nog beter en mooier gaan maken.
Ik koop ieder jaar 2x een supporterpack en speel nu 4 jaar. Ik koop af en toe nog wat punten wanneer er nieuwe stashtabs uitkomen.
Ik koop de supporterpacks om ze te bedanken voor wat ze tot nu toe hebben neergezet. Daarnaast krijg ik er prachtige shizzle voor en een shitload aan punten. Wanneer ik stashtabs koop weet ik precies wat ik krijg en ik denk daarnaast niet van: Met dit geld kunnen ze nu vast wel de lag van Herald of Ice reduceren.
Ik zie iets wat ik wil hebben, ik betaal ervoor en ik krijg het. En dan is het klaar. Ik koop geen aandelen waardoor ik ineens zeggenschap krijg in de richting waar GGG heen wil gaan.
Dat geneuzel over dat het geld allemaal in de Xbox port is gegaan kan ik niet meer horen.
Je mag zeggen dat je de beslissing niet slim vindt, je mag zeggen dat je het niet op de Xbox gaat spelen maar al het andere slaat kant noch wal.
Sinds 2014 zijn ze al bezig met de Xbox versie en moet je eens kijken hoeveel de game is verbeterd sinds die tijd. In ieder geval zoveel dat je het nog steeds speelt. We hebben er een nieuwe act bij, veel meer maps, atlas, ascendancies en ga maar door. En ze waren met een Xbox port bezig.
Ik kan alleen maar zeggen kudo's en ga zo door.
Enfin, dit was mijn rant even