Heb de game nogmaals een kans gegeven, had ook al early acces door 10 dollar te pledgen, maar het gaat 'm toch niet worden. Ik mis gewoon teveel. Het voelt allemaal nèt niet af. logisch ook, omdat het beta is, maar de dingen waar ik op doel zijn al maanden zo, en veranderen dus waarschijnlijk niet meer. Ik zal opsommen wat mij stoort aan de game in zijn huidige staat :
* Movement. als je D3 gewend bent zul je hier ff van schrikken. de poppetjes reageren langzaam op veranderen van richting en het moven / attacken voelt niet vloeiend
* Geluid. Hoewel er nu veel meer voice acting in zit die over het algemeen zeker niet slecht is, blijven de meeste geluiden wel erg simpel en niet mooi (kan subjectief zijn)
* Graphics. schaduwen zijn ronduit lelijk. ze flikkeren en zijn niet dynamisch voor zover ik weet. Heb al meerdere drivers geprobeerd voor mijn 6950 , maar ik krijg het niet voor elkaar om ze te laten stoppen met flikkeren (shimmering zeg maar).
Er zijn genoeg dingen die wel heel goed zijn, zoals de muziek, voice acting en de algehele look, maar het is voor mij net niet genoeg. Het is voor mij niet de vervanger van D3 geworden die ik zocht. Jammer, maar helaas. Uiteraard check ik de game nog wel als hij echt uit is, je weet het nooit

.