Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Voor het eerste gespeeld in open beta en 1e boss mob kreeg ik een unique ring met degelijke stats. random blijft random :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Mooie drop dan :)
Zelf in 7 levels één rare dusver, niet bruikbaar met m'n Marauder, maar ach, tenminste iets in m'n stash nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister ook mn 1e unique gevonden, in de CB vond ik helemaal niks :P Wel wat rares maar geen enkele unique
Deze helm, Goldrim http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Unique_Items#Helmets

[ Voor 26% gewijzigd door Cthulhu op 24-01-2013 17:54 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Gropah schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:46:
[...]

Open beta != released

Beta betekend dat er nog veel kan/moet veranderen gameplay-wise, voordat het gereleased kan worden.
Nou ja, het is maar wat de uitgever erop plakt.
D3 is wel gereleased, maar eigenlijk is dat ook gewoon een open beta natuurlijk.

PoE is wel een veel completere game. En zelfs op softcore veel meer hardcore dan D3.. Als je begrijpt wat ik bedoel ^^

Anyway, ik kijk er naar uit om vanavond vanaf een uurtje of 8 weer in PoE te duiken.
Heb wat ik de skill tree zitten klikken. Het plan is om een HC ranger te maken met lightning arrow als main AOE skill. Weer alleen nog niet wat mijn single target dps skill dan moet worden...

De passive tree die ik tot nu toe een beetje uitgestippeld heb:
http://www.pathofexile.co...Suc3B2NGp037dDe2D707vevzF

Iemand nog tips of suggesties?
Afhankelijk van de items die ik vind wil ik later bepalen of ik voor Blood Magic ga.
En zo ja pak ik nog wat meer life/life regen nodes.
Waarschijnlijk pak ik Iron Grip er ook wel bij.

Dan heb ik de keystones die ik wil hebben wel te pakken. Daarna is t vooral kijken waar ik extra resist en elemental dmg nodes kan pakken.

En werken reduces mana costs nodes icm blood magic zodat ze minder life kosten?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:54
Ik vind het super dat je ook PoE gaat Marc, het is inderdaad een veel completer spel.

Voor je build. Ik weet niet hoe goed lightning arrow nog is in de open beta. In closed beta was hij heel goed maar nu, ik weet het niet. Blood Magic is zeker doenbaar en wat je build betreft kan ik alleen maar dit aanbevelen. Is de build van de laatste 1 week hardcore race winnaar. Hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Nu we het toch over Rangers hebben. Ik zat door verschillende builds to kijken, en zie dat ze allemaal erg veel health passives nemen met Blood Magic.
Nu ben ik zelf niet zo'n fan van life-draining, dus ik vroeg me af of Mana Flows een goed alternatief is? Is het in dat geval ook nodig om zoveel health te stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Thanks. Ik heb wel wat build bekeken.
Maar ik vind het vooral leuk om zelf te brainstormen, er over te praten met andere mensen en zo tot viable builds te komen.

In D3 zijn de cookie cutter buils vrij voor de hand liggend.
Maar ik liep al met een sweeping wind build toen ik nog nooit van cookie cutter had gehoord.

In PoE zijn er veel meer viable mogelijkheden. En zeker op hardcore gaat het niet om één build die je de snelste farm tijd geeft.
Veel survivability is key. En zelfs dan blijft t altijd uitkijken.. Simpelweg om hoe de berekeningen werken.
Een punt bereiken waar je alles gewoon klakkeloos kunt facetanken is er niet bij voor zover ik dat nu kan overzien.

Om ook maar gelijk te reageren op de post die tijdens het tikken van bovenstaande is geplaatst.
Ik heb denk ik 5 passive trees van spelers bekeken en bloodmagic was beetje 50/50.

Zelfde met shadows/wizzy, ene helft gaat voor een ES build, andere niet.
Staar je er niet op blind. Als een speler als Kripp iets verzint, dan nemen heel veel andere dit over.

Wat ik zelf wel merkte, ook in de open beta, is dat je mana er snel doorheen gaat.
En zeker bij bosses is dit onhandig, want dan zijn je flasks leeg en die vullen niet aan doordat je geen kills doet.
Liferegen is voor zover ik het nu kan beoordelen makkelijker te verkrijgen.
Maar je hebt net zo goed mana regen en mana leech gear.

Daarom heb ik mijn tree nog niet verder ingevuld. Ik wil eerst even kijken waar het naar toe gaat qua gear.

Als je HC speelt, is life stacken wel belangrijk.
Je bent zomaar dood, ook op normal.. 2 stuns achter elkaar met wat monsters om je heen en t is zo ver.
Maar je kunt ook de focus meer op energy shield leggen natuurlijk. Als je mechanics je fijner lijken dan die van de health pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Tuurlijk je hebt 100% gelijk. Je kan trouwens een puntje besparen door dit te doen.
Metalkai schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:16:
Nu we het toch over Rangers hebben. Ik zat door verschillende builds to kijken, en zie dat ze allemaal erg veel health passives nemen met Blood Magic.
Nu ben ik zelf niet zo'n fan van life-draining, dus ik vroeg me af of Mana Flows een goed alternatief is? Is het in dat geval ook nodig om zoveel health te stacken?
Als je life drain niet leuk vindt moet je er niet voor gaan. Mana is even gemakkelijk te halen. Health stacked is wel nodig, op later levels wordt je heel makkelijk dood geslagen. Toch totdat je beter gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Kijk, dat is meedenken waar we iets aan hebben!
Thanks

Helaas heb ik dat puntje volgens mij al ingevuld.. Dus dat wordt respeccen.
Is het aantal respec points beperkt dat je weet?

Je krijgt er een paar van quests, maar heb ook orbs gevonden die me respec points geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Marcvz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:31:
Kijk, dat is meedenken waar we iets aan hebben!
Thanks

Helaas heb ik dat puntje volgens mij al ingevuld.. Dus dat wordt respeccen.
Is het aantal respec points beperkt dat je weet?

Je krijgt er een paar van quests, maar heb ook orbs gevonden die me respec points geven.
Orbs zijn er ook, die zijn wel iets duurder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ok, maar er komen er meer.
Dus ik kan ze rustig gebruiken om jouw verbetering toe te passen zonder dat ik daar later heel veel spijt van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Je kan het zeker gebruiken, je krijgt genoeg respec puntjes hoor (ik dacht negen na merciless)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik ga toch eerst naar beneden.
Die res en armor node wil ik zo snel mogelijk hebben om wat veiliger te levellen.
Dan kan ik later, als ik van 2 kanten dat path heb gemaakt, die ene node respeccen. :)

Even wat drinken en dan gaan we eens opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
dan ben je even de fetish pool aan het clearen en dan dropt er dit :D
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/atka6h.png

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Leuk op zo'n laag level :)
Fetish...lol :P
Vol SM meesteressen! ;)

Hele dag vrij, geen PoE aangeraakt, ik geloof dat ik iets verkeerd doe :P

[ Voor 17% gewijzigd door mercapto op 24-01-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
mercapto schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:43:
Hele dag vrij, geen PoE aangeraakt, ik geloof dat ik iets verkeerd doe :P
Dat denk ik ook ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
uhoh...disconnect gehad en ik ben mijn 2 characters kwijt. Nog steeds na meerdere keren opnieuw inloggen. Hopelijk gaat dat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Grr ineens een disconnect en nu werkt niks meer. De website niet en login niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

patrickos85 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:41:
uhoh...disconnect gehad en ik ben mijn 2 characters kwijt. Nog steeds na meerdere keren opnieuw inloggen. Hopelijk gaat dat goed!
Same here... Komt dat vaker voor? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ja, komt vaker voor.
Maar je gaat er niet door dood zoals bij D3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 14:26
Nog vrij noob in de game, maar heb eens even een full build gemaakt voor mijn Ranger. Iemand op of aanmerking wat anders moet?

http://tinyurl.com/bgmodlx

Ik lees trouwens over de disconnects en char weg. Had ik net ook game een keer afsluiten en weer opstarten en ze stonden er allemaal weer.

[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 24-01-2013 22:47 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geniaal spel! :D
Ik blijf maar spelen, nu lvl 26 Witch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb nog een vraag over de passive skill forest. De Critical Strike Chance verhogingen die er zijn, verhogen die je crit-chance met dat percentage, of verhoogt het je bestaande crit-chance met zoveel procent? (10% van 5%, of 10% + 5%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ik ben het ook aan spelen.

Vind het echt een goed spel, beter dan D3 in mijn opzicht. Speelde toch al liever TL2 dan D3.

Ben nu een lvl 22 witch dacht ik.

Is er een teamspeak voor POE van GoT of niet en zijn er mensen die willen party-en?

Edit> mijn ingame name is kihon; add me maar. (char name> CrimsonRobe)

Hopelijk zijn deGoTers wat meer "loot"- friendly > mensen zijn zo gierig :( Hebbe Hebbe

[ Voor 26% gewijzigd door kihon op 24-01-2013 23:14 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Wellicht kunnen we met een paar mensen een GoT playerbase bouwen ? Ik wil me best ervoor inzetten :)

--Edit---

Ik heb maar een begin gemaakt met een simpele spreadsheat. Vul aan/in whatever.

De Sheat

[ Voor 43% gewijzigd door Neles7 op 24-01-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Lijkt me leuk.

name: PaladinSMD
char: Riune (Ranger)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee:

Char: Xaxkletta (witch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Koen, Bert en ik hebben ons zelf ook toegevoegd aan de spreadsheet.
Helaas zijn de chars van koen en Bert reeds gesneuveld.

Tijdens t wachten maar een shadow aan t levellen.
Een reserve hc char kan geen kwaad.

We hebben helaas niet zoveel kunnen spelen als we zouden willen...
Dus we hangen nog in act 2 normal.
Zijn er al gotters die normal afgerond hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 05:12:
Koen, Bert en ik hebben ons zelf ook toegevoegd aan de spreadsheet.
Helaas zijn de chars van koen en Bert reeds gesneuveld.

Tijdens t wachten maar een shadow aan t levellen.
Een reserve hc char kan geen kwaad.

We hebben helaas niet zoveel kunnen spelen als we zouden willen...
Dus we hangen nog in act 2 normal.
Zijn er al gotters die normal afgerond hebben?
lvl 7 :) gaat goed maarja als je pas om 10 uur kan spelen en om 05:30 gaat de wekker weer vind ik toch dat ik niet door heel normal heen hoefde te gaan. ;)

vannaaf weer wat spelen heb boogje gekregen van marc, wel jammer van die lvl 15 erop. voor de rest gaat het lekker, leuke gele spullen gevonden en nog wat van marc gekregen voor life spullen. die kunnen weer terug als ik ze ga vervangen (+20 shield + 15 leven) en ook nog ringetje uit shop gekocht voor 2 scrolls (11str + 29 leven) dat scheelt wel als je het bij elkaar optel :)

Nu gewoon rustig doorlevelen. niet haasten en goed alles opnemen, sommige quests kan je namelijk op twee manieren invullen. (act 2 met die 3x bosses, je kan ze tegen elkaar opzetten of gewoon allemaal afslachten)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:24:[quote]Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:55:
Ik doe ook mee:

Char: Xaxkletta (witch)
[/quote]

Lijkt me leuk.

name: PaladinSMD
char: Riune (Ranger)
Zelf invullen en afsluiten, wordt dan vanzelf bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:22:
Als je HC speelt, is life stacken wel belangrijk.
Je bent zomaar dood, ook op normal.. 2 stuns achter elkaar met wat monsters om je heen en t is zo ver.
Maar je kunt ook de focus meer op energy shield leggen natuurlijk. Als je mechanics je fijner lijken dan die van de health pool.
Energy shield is leuk voor normale damage, maar hou er rekening mee dat chaos damage altijd wordt doorgerekend naar je healt pool. ook je life regen is afhankelijk van je maximale healt pool. dus het is belangrijk om toch wat meer leven te stacken, voor regen.

Als je lifesteal hebt wordt de pool ook niet gelijk helemaal gevuld, altijd afhankelijk van je maximale healt pool. daarom zie je met een pot of met lifesteal niet zoals in diablo van leeg naar vol gaan.

ook hierdoor zijn stuns extra irri, je kan niet gelijk veel leven erbij krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb nu een lvl 7 ranger, maar na wat rondkijken ga ik denk ik toch voor een duelist met boog aangzien al mijn ranger builds zwaar richting de strenght tree gaan

klik voor build is wat ik voorlopig heb, Eigenlijk al meer points vebruikt op dit moment dan dat ik wilde, maar dit zijn een beetje de keystones die ik zou willen, met mogelijk bloodmagic erbij

Omdat ik 2x de startarea al heb doorlopen heb ik 2x begin items voor rangers inc gems dus ik kan mijn duelist vanaf begin meteen als ranger laten starten zeg maar.

Doel is iegnelijk gewoon een elemental/plitshot ranger te maken met de duelist als bais

Enige waar ik mee zit is dat ik voor mijn gevoel op deze manier niet genoeg defensive/life nodes kan meepakken/heb meegepakt, aangezien ik geen closed beta heb gedaan heb ik geen idee hoeveel life nodes je wil hebben zeg maar.

Zitten hier nog meer bnowduelists?

edit: zie net dat ik al wat nodes had aangekliktt richting bloodmagic, kom dan uit op 40 points used dus dat zijn er toch weer 4 minder :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 25-01-2013 09:02 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:00:
Heb nu een lvl 7 ranger, maar na wat rondkijken ga ik denk ik toch voor een duelist met boog aangzien al mijn ranger builds zwaar richting de strenght tree gaan

klik voor build is wat ik voorlopig heb, Eigenlijk al meer points vebruikt op dit moment dan dat ik wilde, maar dit zijn een beetje de keystones die ik zou willen, met mogelijk bloodmagic erbij

Omdat ik 2x de startarea al heb doorlopen heb ik 2x begin items voor rangers inc gems dus ik kan mijn duelist vanaf begin meteen als ranger laten starten zeg maar.

Doel is iegnelijk gewoon een elemental/plitshot ranger te maken met de duelist als bais

Enige waar ik mee zit is dat ik voor mijn gevoel op deze manier niet genoeg defensive/life nodes kan meepakken/heb meegepakt, aangezien ik geen closed beta heb gedaan heb ik geen idee hoeveel life nodes je wil hebben zeg maar.

Zitten hier nog meer bnowduelists?

edit: zie net dat ik al wat nodes had aangekliktt richting bloodmagic, kom dan uit op 40 points used dus dat zijn er toch weer 4 minder :P
Ik ben een duelist en ga boog gebruiken, heb geluk gehad lvl 3 had ik een mooie boog met %quality. nu bezig met mijn skillpoints. altijd leuk maar moeilijk waar ga je echt voor.

kan mijn build niet linken, maar lukt niet op me werk.

Wat speel je? ik speel HC, als je dood ga ga je toch naar SC dus waarom niet proberen. en veel meer mensen doen dit ook. vannaaf misschien even mijn build linken, zit wel aan de 70+ punten wat ik wil doen, maar daar moet ik nog over nadenken hoe ik het in etappes ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerste witch en ranger waren op default de duelist gaat vanmiddag gemaakt worden en denk inderdaad dat dat op hardcore wordt, samen met 2 vrienden, als ik ze kan tenminste kan overtuigen om harcore te gaan doen, anders wordt het denk ik toch default.

Richting van de build is iron grip, wavering stance en Iron reflexes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ben erg positief over OB.
Speel sinds Augustus en het valt me op dat met de OB de gameplay verbeterd is. Alles voelt iets sneller en iets soepeler aan. Ook is de variatie in difficulty op lager levels toegenoemen en zijn de pack sizes vergroot. Heb gisteren met plezier een duelist naar level 11 geleveld.
Heb geen bergen aan vrije tijd, dus levelen zal zoals gewoonlijk wel redelijk traag gaan, maar dat maakt nu niet meer uit :)

Edit: twijfelde over hardcore, maar ben gisteren al twee keer dood gegaan, dus default is helaas mijn stekje :/ waar ik thuis hoor. Bovendien heb ik geen zin om all the way behoudend te gaan met veel health.

[ Voor 19% gewijzigd door Kaw op 25-01-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:26:
Ben erg positief over OB.
Speel sinds Augustus en het valt me op dat met de OB de gameplay verbeterd is. Alles voelt iets sneller en iets soepeler aan. Ook is de variatie in difficulty op lager levels toegenoemen en zijn de pack sizes vergroot. Heb gisteren met plezier een duelist naar level 11 geleveld.
Heb geen bergen aan vrije tijd, dus levelen zal zoals gewoonlijk wel redelijk traag gaan, maar dat maakt nu niet meer uit :)

Edit: twijfelde over hardcore, maar ben gisteren al twee keer dood gegaan, dus default is helaas mijn stekje :/ waar ik thuis hoor. Bovendien heb ik geen zin om all the way behoudend te gaan met veel health.
Vul lekker aan zou ik zeggen, gewoon invullen en het saved vanzelf weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gister ook gespeelt. Had eerst problemen met het spel, want het crashde elke keer als ik uit de starting town wou, maar het bleek dat de files gecorrupt waren. Gelukkig een tooltje gevonden van de developers die het gefixed heeft.
Ik ben maar tot level 7 gekomen, maar ik heb geen haast. Ik speel op dit moment in de default league, om er een beetje in te komen. Ik weet niet of ik hardcore wil gaan doen, maar ik denk er wel aan om later een hogere difficulty te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Leuk om te zien hoe de playerbase langzaam tot leven komt :)
Het valt me op dat er toch zoveel mensen voor hardcore gaan meteen (en het dan slimmer aanpakken als ik) :P Eerst maar eens lekker door spelen kan ik alsnog proberen om succesvol een 2e character te onderhouden op hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mooie van hardcore bij poe is dat als je doodgaan je char gewoon default wordt
je bent dus zeg maar niets kwijt, je kan gewoon doorspelen op default mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Jep :) daarom zit ik ook (weer) op default, let niet goed genoeg op en dan ben ik surrounded en dan oh shit xD maarja in de toekomst maar een keer een serieuze HC char maken die ik wel op HC wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Zo gisteren toch wat uurtjes kunnen spelen (van half zeven tot half elf) en mijn duelist naar 26 geduwd. Had na mijn vondst op level 2 (zie vorige posts) nog een andere unique gloves gevonden maar deze waren minder dus kan er niet veel mee doen.

Ik geniet echt van het spel nu. Heb Blood Magic kunnen aantikken en nu is het dus echt nadenken hoe ik mijn leven maximaal kan houden. Je denk echt terwijl je speelt, dit is bij andere spelen toch wel anders geweest. Ik speel softcore dus ben gerushed naar blood magic. Nu ga ik zoveel mogelijk life nodes en life regen nemen. Ben wel al 3 keer doodgegaan, 2 keer bij die flickers spiders in ACT2 (damn die gaan hard...) en 1 keer bij die nieuwe skill van die steen gastjes ook in ACT2. Dit is nieuw sinds OP en was er niet van op de hoogte. Voorheen waren ze erg gemakkelijk dus ik rustig blijven staan en plots rollen ze over mij 75% van mij leven eraf en de andere mobs maakten me af! Wel leuk dat de moeilijkheid hoog blijft! Blijven opletten!
Bokkie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:42:
Mooie van hardcore bij poe is dat als je doodgaan je char gewoon default wordt
je bent dus zeg maar niets kwijt, je kan gewoon doorspelen op default mocht je dat willen.
Enige nadeel is dat je dan wel uw stash "kwijtbent".

Trouwens hoe organiseren mensen hier hun stash? Ik heb premium stash tabs gekocht dus organiseren gaat iets makkelijker. Heb nu volgende tabs:
- Craft: Alle crafting stuff komt hier in
- Gems: Alle overschot aan gems
- Supercraft: Alle superior items die ik vind, wanneer ik er genoeg heb verkoop ik ze voor armour scrap and blacksmith stone (naam kan fout zijn :))
- Unique: Unieke items
- Weapons: Goede wapens voor alts
- Armor: Goede items voor alts
- Misc: Ringetjes en andere troep!

Later gaat er nog een maps tab bijkomen denk ik.

[ Voor 30% gewijzigd door Paterpor op 25-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:37:
Enige nadeel is dat je dan wel uw stash "kwijtbent".
Je heb geen stash meer op die char nee, klopt maar je ben ook niet alles gelijk kwijt. het is een gulden middenweg. zo blijft het toch spannend. en als je vorig gear in je stash hou kan je altijd weer terug bij af komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
En als je echt niet zonder de items in je stash kunt, kun je altijd een nieuwe character maken op Hardcore, alle stash-items in zijn inventory zetten, en dan jezelf voor de wolven gooien. Niet ideaal, maar het is een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 17:30
Je kunt ook met een level 1 character items uit je Hardcore stash halen en dan vervolgens doodgaan --> items op softcore.

Daarnaast ben ik gisteren ook begonnen met de open beta en ben nu inmiddels level 29 op mijn HC bow duelist.

Gaat wel goed, alleen had ik niet veel geluk met een goede bow tot het einde van de avond, toen dropte er een vrij leuke witte bow, even de quality omhoog gedaan en een chance orb erop en het was meteen een bruikbare, ik ook weer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Volgens mij zijn de droprates ook iets omhoog gegaan. Heb inmiddels heel wat skill gems zien droppen (6 ofzo) en ook kom ik geen rares te kort op level 11, terwijl in de closed beta het soms uren duurde voordat ik weer een bruikbare rare had gevonden voor mijn character. Het gaat nu gewoon goed met het levelen zelf. Geen extra grinding nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:07:
Volgens mij zijn de droprates ook iets omhoog gegaan. Heb inmiddels heel wat skill gems zien droppen (6 ofzo) en ook kom ik geen rares te kort op level 11, terwijl in de closed beta het soms uren duurde voordat ik weer een bruikbare rare had gevonden voor mijn character. Het gaat nu gewoon goed met het levelen zelf. Geen extra grinding nodig.
afentoe een area opnieuw doen hier, gewoon voor items en het rustig aan doen. al is het maar voor de scrolls enzo die je ervoor krijg. daardoor een een mooi ringetje kunnen kopen van 11str en 29 life. scheelt toch weer in je healt pool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Kaw schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:07:
Volgens mij is dit gewoon heel erg RNG. Zo had ik nog nooit een unique gevonden en vond ik er tijdens de laatste 1 week race er opeens 3 :o

Daarnaast heb ik erg veel low level characters geprobeerd in verband met het oefenen voor korte races en ook hier was het heeeeel erg verschillend qua droprates. De ene char komt bijvoorbeeld compleet decked out ledge uit terwijl de volgende nog niet eens een blauwe boots heeft gevonden ;(

Maarja, niks dan lof voor deze game, erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:09:
[...]
afentoe een area opnieuw doen hier, gewoon voor items en het rustig aan doen. al is het maar voor de scrolls enzo die je ervoor krijg. daardoor een een mooi ringetje kunnen kopen van 11str en 29 life. scheelt toch weer in je healt pool ;)
Dat is dus nog niet nodig geweest. Sterker nog: Heb met de gear die ik al spelende vond Brutus kunnen doen binnen 1 minuut zonder meer dan 50% van mijn health te verliezen.
Als ik dood ging, dan was dat gewoon een kwestie van niet opletten bij dat ik low health had. Dat is nog het enige puntje van kritiek. Je zit steeds links onderin de hoek te kijken, want anders valt het je niet op dat je bijna droog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat is het leuke aan de complete random drop. Ene dag is goudmijn andere dag vind je niets. En er is meer dan genoeg content voor vermaak en eindeloos grinding te voorkomen.

@kaw
Klopt, dit is dan bij diablo wel iets beter je merk aan het scherm wanneer je low life bent, maar wellicht komt hier in de toekomst nog wel iets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Neles7 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:14:
@kaw
Klopt, dit is dan bij diablo wel iets beter je merk aan het scherm wanneer je low life bent, maar wellicht komt hier in de toekomst nog wel iets voor.
Ik zal eens kijken of het netwerkprotocol nog steeds leesbaar is. Dan maak ik een app-je die een geluidssignaal geeft wanneer je low health hebt.
Ze hebben het protocol ge-encrypt, maar het is onduidelijk voor mij of dit alleen voor het inloggen geldt of voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik kijk standaard vrij vaak naar m'n leven. Starcraft minimap skills. :p

In PoE kan het vrij snel gaan qua hp met dingen als shock effect stacks. Het loont om je een beetje voor te bereiden als je HC speelt. Met een paar resistance ringen worden sommige fights een stuk makkelijker.

Vanavond poging twee op HC met een wand summoner witch. Nu wel met voorkennis van act3. En misschien ook maar overgaan op lame alt-f4 tactieken. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 25-01-2013 12:30 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Resistance rings maken het zeker een stuk makkelijker. Ik had erg veel problemen met de eindbaas van Act 1 tijdens de closed beta (ze bleef maar freeze-attacks spammen). Ik had daarna twee frost-resistance rings gebruikt, en toen was het ineens wel erg makkelijk.

Vanmiddag weer even verder spelen, kijken hoever ik vandaag zal komen. Hopelijk kom ik tot Act 2, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Overigens heb ik inmiddels een pare rares die niet extreem goed zijn, maar ongetwijfeld wel erg handig voor andere tweakers. Ze zijn gratis af te halen, maar op 1 of andere manier moeten we een mechanisme vinden zoals bij Diablo 3 dat we kunnen traden op het forum?
Normaal vendor ik die, maar aangezien ik het op mijn beurt weer leuk zou vinden als andere tweakers items voor mij zouden hebben? Je vind best veel rares, alleen 5/6e van die dingen zijn niet geschikt voor je class/build. Het zou mooi zijn als we elkaar er dan mee zouden kunnen verblijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:55:
Overigens heb ik inmiddels een pare rares die niet extreem goed zijn, maar ongetwijfeld wel erg handig voor andere tweakers. Ze zijn gratis af te halen, maar op 1 of andere manier moeten we een mechanisme vinden zoals bij Diablo 3 dat we kunnen traden op het forum?
Normaal vendor ik die, maar aangezien ik het op mijn beurt weer leuk zou vinden als andere tweakers items voor mij zouden hebben? Je vind best veel rares, alleen 5/6e van die dingen zijn niet geschikt voor je class/build. Het zou mooi zijn als we elkaar er dan mee zouden kunnen verblijden.
Ben altijd op zoek, dacht dat ik ook nog een swaardje/schild had. moeten even kijken ja en eventueel wat chars op iemand die veel online is en dan met screenshots ofzo. en dan bijhouden wat er allemaal in zit.

ps: de uren dat ik online ben zal niet veel helpen, het zijn er namelijk niet zo heel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Trading topic zoals voor D3 lijkt me best op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Een mooi artikel over hoe de lead developer de afgelopen dagen heeft ervaren.

Artikel

[ Voor 1% gewijzigd door Neles7 op 25-01-2013 13:11 . Reden: url fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vond net een Lifeleech supportgem, altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:51:
[...]

Energy shield is leuk voor normale damage, maar hou er rekening mee dat chaos damage altijd wordt doorgerekend naar je healt pool. ook je life regen is afhankelijk van je maximale healt pool. dus het is belangrijk om toch wat meer leven te stacken, voor regen.

Als je lifesteal hebt wordt de pool ook niet gelijk helemaal gevuld, altijd afhankelijk van je maximale healt pool. daarom zie je met een pot of met lifesteal niet zoals in diablo van leeg naar vol gaan.

ook hierdoor zijn stuns extra irri, je kan niet gelijk veel leven erbij krijgen :)
Klopt, maar je zou voor Chaos Inoculation kunnen gaan als je compleet op ES speelt.
Hoewel je dan waarschijnlijk nog eerst life wilt stacken en later pas gaat respeccen naar ES..

Stuns zijn inderdaad erg vervelend.. Heb al een paar keer gehad dat ik als een malle op al mn flasks tegelijk aan t klikken was (geen idee of dat enig nut heeft ^^)
Daarom wil ik vrij vlot de Unwavering Stance keystone op mn ranger hebben. Dankzij Iron Reflexes heb ik toch geen evasion :)

Koen was ook lekker slim trouwens.
Die had een mooi hoofdversiersel gekocht in de shop, delete ie zn char met hoofdversiersel en al :P
En dan komt ie dus niet terug in je microtransaction stash ^^
Man man, wat heb ik gelachen.. arme Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Marcvz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:28:
Koen was ook lekker slim trouwens.
Die had een mooi hoofdversiersel gekocht in de shop, delete ie zn char met hoofdversiersel en al :P
En dan komt ie dus niet terug in je microtransaction stash ^^
Man man, wat heb ik gelachen.. arme Koen
Daar is een regeling voor. Moet hij contact opnemen met POE en ze restoren het dan. Zie het nieuwsbericht van vandaag dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Ik zie in de sheet dat ik tot nu toe het hoogste lvl heb op SC (default).
Als je hulp nodig hebt met een boss kijk dan even of ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Stuns zijn inderdaad erg vervelend.. Heb al een paar keer gehad dat ik als een malle op al mn flasks tegelijk aan t klikken was (geen idee of dat enig nut heeft ^^)
Daarom wil ik vrij vlot de Unwavering Stance keystone op mn ranger hebben. Dankzij Iron Reflexes heb ik toch geen evasion :)
Je kan nog potten als je frozen/stunned bent. Maar het niet kunnen wegrennen is vervelender als je omringt wordt. Daar kunnen zelfs de beste insta pots soms niet tegen op. :)

Misschien met granite flask met 90+ % extra armor suffix (als dat nog kan in OB).

Fatfingering heeft niet zoveel zin nee. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 25-01-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
De werkdag loopt langzaam ten einde, het weekend kruipt dichterbij en ik heb steeds meer zin om gewoon al te vertrekken om weer te gaan spelen, Herkenbaar gevoel bij meer mensen vermoed ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Neles7 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:03:
De werkdag loopt langzaam ten einde, het weekend kruipt dichterbij en ik heb steeds meer zin om gewoon al te vertrekken om weer te gaan spelen, Herkenbaar gevoel bij meer mensen vermoed ik ?
Ben ziek thuis > ergo > gaming :P

Naja af en aan dan, bed, pc, bed rotatie :D

Edit> Doen jullie de quest enzo allemaal op de lvl die ze gedaan moeten worden?
Ik doe alle quest die ik krijg, maar ben meestal 2 lvls hoger dan de monster lvl in dat gebied, sosm meer en nog ga ik wel dood :(

[ Voor 27% gewijzigd door kihon op 25-01-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Zo, het is weer tijd om lekker te gaan gamen! Voor de geinteresseerden kun je mij volgen via mijn stream > http://nl.twitch.tv/crumbled#

Ik ga nu beginnen aan act 3 op HC. Het zal voor mij de eerste keer zijn dus kan behoorlijk spannend worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kihon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:05:
[...]

Ben ziek thuis > ergo > gaming :P

Naja af en aan dan, bed, pc, bed rotatie :D

Edit> Doen jullie de quest enzo allemaal op de lvl die ze gedaan moeten worden?
Ik doe alle quest die ik krijg, maar ben meestal 2 lvls hoger dan de monster lvl in dat gebied, sosm meer en nog ga ik wel dood :(
Ik doe de quests als ik ze aan kan en ben daarvoor afhankelijk van de gear die ik vind. Mijn marauder en templar zullen redelijk gelijk op gaan en voor elkaar gear gaan vinden (hoop ik) zodat ik redelijk bij kan blijven. Tijdens de beta liep mijn marauder 4 levels achter op de eindbaas van act 1 wegens gebrek aan gear en toen vond ik een oranje zwaard wat me enorm hielp.
Voor ik verder speel ga ik wel eerst even de talenttree bekijken om te zien hoe ik het beste mijn punten in kan delen. De marauder gaat voor pure damage en de templar wordt een stalen caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gister ook PoE opgepakt, heb nu serieus zin om te spelen.. dus dat zit wel goed. Toen ik het speelde kreeg ik een beetje het gevoel van een kruising tussen diablo 1+2. Dat zit wel snor dus.

Heb een ranger gemaakt op HC en ik ga me lekker laten verassen. if i die, i die.. if i don't die.. the game is too easy :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
De resistance penalties maken het steeds moeilijker.
Das het leuke. Eerste keer Hailrake of Merveil ga je dood of bijna dood. Dan ontdek je resistance (ringen) en denk je dat altijd te kunnen doen, maar de resistance vereisten worden steeds hoger en dan heb je niet genoeg aan wat ringen en moet je soms slechtere gear dragen omdat er een bruikbare resistance op zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

letterlijk uuuuren in de CB gezeten en nog steeds vermaak ik me meer dan prima met de OB!

Wat een prachtspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nee dat helpt niet ;), je krijg maximaal een % van je leven per sec, ook als je flasks gebruik. hierdoor komt je leven er geleidelijk bij. je moet hier echt rekening mee houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Hé jongens, ik ben net met een vriend in een party gegaan maar kunnen elkaar niet zien, is dit normaal of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zitten jullie allebei in dezelfde league? Normaal gesproken hoort een party bij elkaar in een area te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Ja we zijn nu dus door gegaan in terance en nu kunnen we elkaar ineens wel zien (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Sexy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:10:
Ja we zijn nu dus door gegaan in terance en nu kunnen we elkaar ineens wel zien (?)
Als je party maakt zie je elkaar pas in de nwe area die jullie joinen, als je dus in Terraces een party joint en ook al zijn jullie beiden er, dan moet je eerst even bv naar town en weer terug en je bent samen.

Iedereen heeft een eigen instance van de game draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
kihon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:12:
[...]

Als je party maakt zie je elkaar pas in de nwe area die jullie joinen, als je dus in Terraces een party joint en ook al zijn jullie beiden er, dan moet je eerst even bv naar town en weer terug en je bent samen.

Iedereen heeft een eigen instance van de game draaien
Ah zo oke!
Ja nu moesten we met zn 2en de boss killen voor die medical kist op t eiland, alleen nu is die dood gegaan en heeft die die medical kist nog niet, dus zitten we te wachten op die respawn van dat monster >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sexy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:34:
dus zitten we te wachten op die respawn van dat monster >.>
Ga uit de instance en reset hem :) De map zelf reset als je er 8 minuten niet geweest bent of je doet ctrl + klik op de entrance en kiest voor new als ik het goed herriner.
-----------------
Voor een startende Boogschutter heb ik deze rare quiver nog in de aanbieding. Gratis af te halen :)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/24y6bmh.png

Hijs weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Neles7 op 25-01-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zijn er wel respawns in het spel? Ik was onder de indruk dat als je een map gecleared hebt, er geen monsters meer terug komen totdat je het reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Neles7 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:36:
[...]

Ga uit de instance en reset hem :) De map zelf reset als je er 8 minuten niet geweest bent of je doet ctrl + klik op de entrance en kiest voor new als ik het goed herriner.
-----------------
Voor een startende Boogschutter heb ik deze rare quiver nog in de aanbieding. Gratis af te halen :)
[afbeelding]
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

-----------------
[afbeelding]
wil ik ;) HC? -- je speel default zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Metalkai schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:37:
Zijn er wel respawns in het spel? Ik was onder de indruk dat als je een map gecleared hebt, er geen monsters meer terug komen totdat je het reset.
Klopt maar een map reset zich zelf ook iedere 8 - 15 min. Alleen als je op het moment op die map zit wordt ie niet gereset, maar TP naar het dorp zal de map resetten en dus ook je TP weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
[...]

-----------------
[afbeelding]
Nice quiver die wil ik wel wat is je ingame naam? Heb al uit de tweakers playlist :+

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 25-01-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Nu lvl 6 shadow, speelt wel lekker weg.
Vergeleken met witch doet shadow toch wel meer damage, of doet mn party guy iets verkeerd haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Heeft er iemand een lightning arrow gem op overschot? ik heb wel wat gems om te traden. PM als je wilt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik heb in CB ook shadow gespeeld en vond de dmg na lvl 18 - 20 wel erg tegenvallen. Moet wel zeggen heb de Shadow ook nooit verder gelvled dan 22 of 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:48:
[...]

Nee dat helpt niet ;), je krijg maximaal een % van je leven per sec, ook als je flasks gebruik. hierdoor komt je leven er geleidelijk bij. je moet hier echt rekening mee houden ;)
Ja, maar ik heb niet zomaar flasks hè.
Ik heb flasks die een deel instant recoveren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
SMD007 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:07:
Ik heb in CB ook shadow gespeeld en vond de dmg na lvl 18 - 20 wel erg tegenvallen. Moet wel zeggen heb de Shadow ook nooit verder gelvled dan 22 of 23
De witch is indd nu al wat sterker, na die eindelijk gems had geequipt.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
momenteel beetje erg laggy ik wacht wel even. Jammer van die axe die me nog een upgrade gaf, maar zo bijzonder was hij ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Neles7 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:22:
Jammer van die axe die me nog een upgrade gaf, maar zo bijzonder was hij ook weer niet.
Die mijn enemy dropte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Damn ik word helemaal gek van het droppen van level 2-6 items voor m'n level 25 templar haha!

Maar m'n eigen verzonnen Lightning Strike build so far werkt wel leuk :) Alleen in Act II in de Church kerker had ik het net wel even heel erg zwaar... Zo veel lightning, fire, frost... En dan nog eens een curse of weakness op je kop...

Nog altijd maar 1 x doodgegaan (pc liep te kloten) maar het word nou wel goed pittig...

Iig een stuk pittiger dan Act II Normal van D3 wat ik me kan herinneren =p

Kan niet wachten op wat meer pvp mogelijkheden. Dan ga ik m'n Shadow levelen (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Wel grappig dat PoE best veel ''haat'' krijgt wat nergens op gebaseerd is... De 4 meest veel voorkomende klachten zijn deze (op volgdorde)

1. Het is een goedkope D3 kloon!
2. De animaties zijn veel te repetitief!!
3. Het is een goedkope D2 kloon!
4. De graphics zijn waardeloos!

Punt 1 is totaal niet van toepassing, dat is na een paar minuten spelen wel duidelijk.
Punt 2 is inderdaad van toepassing, maar ik erger me er niet aan: ik heb er immers geen 60 euro voor betaald =p
Punt 3 is voor meer dan de helft waar: dit spel ademt Diablo II. Het is duister, grimmig, moeilijk en je hebt zelfs nog meer vrijheid in builds dan je daar had. Volgens mij is zelfs het lettertype wat in het spel gebruikt word hetzelfde. Zelfs de manier waarop je je characters selecteert is hetzelfde. Maar ik zie dit als enorm compliment >:)
Punt 4 moet wel gebaseerd zijn op de slechte YouTube filmpjes o.i.d. want ik heb zowel D3 als PoE en de laatste is echt gedetailleerder en het schaduwwerk met alles op max is, in dungeons dan, erg indrukwekkend. De combat is een stuk houteriger, maar dat was dan ook by far D3's sterkste punt.

Ik vond D3 leuk, maar dit heeft meer diepgang dus ben ik overgestapt. Slecht is het zeker niet en het is tot nu toe een vrij nette open beta.
I smell butthurt fanboys.

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 25-01-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik moet toegeven dat ik de graphics van de character models en wapens niet echt indrukwekkend vind. Daarentegen vind ik de licht en schaduw effecten wel weer heel goed. Zelf vind ik graphics niet zo heel belangrijk zolang de gameplay maar plezierig is, en daar zit het hier wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Brutal1ty schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:38:
Wel grappig dat PoE best veel ''haat'' krijgt wat nergens op gebaseerd is... De 4 meest veel voorkomende klachten zijn deze (op volgdorde)

1. Het is een goedkope D3 kloon!
2. De animaties zijn veel te repetitief!!
3. Het is een goedkope D2 kloon!
4. De graphics zijn waardeloos!

Punt 1 is totaal niet van toepassing, dat is na een paar minuten spelen wel duidelijk.
Punt 2 is inderdaad van toepassing, maar ik erger me er niet aan: ik heb er immers geen 60 euro voor betaald =p
Punt 3 is voor meer dan de helft waar: dit spel ademt Diablo II. Het is duister, grimmig, moeilijk en je hebt zelfs nog meer vrijheid in builds dan je daar had. Volgens mij is zelfs het lettertype wat in het spel gebruikt word hetzelfde. Zelfs de manier waarop je je characters selecteert is hetzelfde. Maar ik zie dit als enorm compliment >:)
Punt 4 moet wel gebaseerd zijn op de slechte YouTube filmpjes o.i.d. want ik heb zowel D3 als PoE en de laatste is echt gedetailleerder en het schaduwwerk met alles op max is, in dungeons dan, erg indrukwekkend. De combat is een stuk houteriger, maar dat was dan ook by far D3's sterkste punt.

Ik vond D3 leuk, maar dit heeft meer diepgang dus ben ik overgestapt. Slecht is het zeker niet en het is tot nu toe een vrij nette open beta.
I smell butthurt fanboys.
Al die 4 dingen interesseren mij dus niks, het heeft een heel ander build system en andere aspecten (gems etc) die deze game toch een andere twist geven.
En indd wat je al zegt, ik betaal er geen 60 eu voor, dus mijn verwachtingen zijn niet hoog, toch heeft deze game mij zeer positief verrast.
Even met Torchlight vergeleken gaat deze game veel dieper in op het builden etc, en vind ik de donkere sfeer heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
En ik heb weer een mooie mace om iemand blij mee te maken.
Deze mag weg tegen een kleine vergoeding, portal scrolls of leuke orbs ben ik nog naar opzoek.
Het gaat om het volgende item:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/70kehl.png

en nog een simpele chest welke gratis af te halen is voor wie hem kan gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/fac74n.png

Een leuk schild voor een beginnende tank
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/11l4sq9.png

En heb nog een neck met 30% increased mana regen

Voor de items geld, ingame contact werkt vaak het snelste.

[ Voor 34% gewijzigd door Neles7 op 26-01-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hoe zit het hier met de legendary drops trouwens?
Ik zit tot frustratie van Koen alweer op 2.. Beide met een < 20 char.
Lijkt Diablo wel joh, mis alleen de straaltjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik zit vast bij Merveil 2e vorm. Het eerste deel is een makkie, maar ik wordt steeds gekilled door de eindeloze stroom van zelfmoordterrorist-octopussies. Heb elemental resist rings en redelijk wat health, armour en evasion als duelist. Maar goed... Gisteren 5 keer dood gegaan en 5 portals er doorheen gejaagd en Merveil was nog op 80%. Zelfs een firetrap gekocht om het op een lame manier te doen, maar ook dat hielp niet. 3 firetraps en Merveil was nog niet eens haar energy shield kwijt.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/34j8acl.jpg
Voor een kleine vergoeding

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2b4l05.png
Ook een kleine vergoeding

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/veq23d.png
Ook een kleine vergoeding

Liefst ruilen voor een armour/evasion item. Level 12-17

[ Voor 24% gewijzigd door Kaw op 26-01-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaw schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:56:
Ik zit vast bij Merveil 2e vorm. Het eerste deel is een makkie, maar ik wordt steeds gekilled door de eindeloze stroom van zelfmoordterrorist-octopussies. Heb elemental resist rings en redelijk wat health, armour en evasion als duelist. Maar goed... Gisteren 5 keer dood gegaan en 5 portals er doorheen gejaagd en Merveil was nog op 80%. Zelfs een firetrap gekocht om het op een lame manier te doen, maar ook dat hielp niet. 3 firetraps en Merveil was nog niet eens haar energy shield kwijt.
Je kan het toch ook met iemand samen doen? of wil je het juist alleen doen?

Mijn eerste char was een duelist. Met hem kwam ik erg makkelijk voorbij Merviel. Het ding met 2e vorm is dat je aoe dmg moet doen. Zo kwam ik er snel voorbij.

Je zegt dat je firetraps gebruikt, maar is die gem wel hoger in lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Marcvz schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:49:
Hoe zit het hier met de legendary drops trouwens?
Ik zit tot frustratie van Koen alweer op 2.. Beide met een < 20 char.
Lijkt Diablo wel joh, mis alleen de straaltjes ^^
Je vindt er meestal wel een paar ja.

En soms wat leuks:

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/733/heeyo.png

Dat is leuk voor mijn physical wand summoner. ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Dus wat is de mening van de gemiddelde Hack 'n Slash liefhebbende Tweaker over PoE so far? :)

Ik moet zeggen dat het goed verslavend werkt in ieder geval! Zelfs m'n reroll-grage ik heb het tot nu toe braaf bij m'n trage, maar tanky, templar gehouden en dat is echt bijzonder haha! Ben op 3\4e opweg naar Act III en ben erg benieuwd! Net Oak verslagen (wat een makkie, gewoon stil staan en slaan terwijl je wat potions wegwerkt: win) en ga nu de laatste bandit camp aanpakken (ben vrienden geworden met 1 van hen).

Tot nu toe: elemental vijanden zijn HEL. Zorg dat je voor je de Church dungeon in Act II in gaat resistances hebt tegen alles! Al die skeletal mages met Frost, Fire & Lightning tegelijk (en dan nog rare mobs...) slopen je heel wat harder dan de bosses in het spel (beetje net als in Diablo =p).

PS: De sfeer in het spel gaat x3 als je in Act II eenmaal een bepaalde event in gang zet die effect heeft op de hele spelwereld _/-\o_ <3 de lighting & shadows in deze engine.

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 26-01-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Zo gisteren heb ik act3 gedaan en het overleefd! Zit nu dus weer in cruel act 1. Ik was volgens mij 36/37 toen ik de act3 eindbaas deed. Deze is behoorlijk pittig.

Daarnaast heb ik de volgende items voor de liefhebber(s), deze bevinden zich wel op HC.
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/5528/tehitems.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die Church dungeon in Act2 ziet er wel mooi uit, speel met alles op max

Pagina: 1 ... 11 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]