Van hetzelfde

.
Das inderdaad goed gedaan man. Gefeliciteerd met je 6link. ( ik heb veel plezier van mijn voll's protector mooi armortje ).
Ik zit op dit moment te kijken naar een discharge build. Echter wil ik mijn voids nog eventjes behouden maar wil ik wel mijn shav gaan gebruiken.
Nu is dus de vraag.
Wat zal meer damage geven.
Oplossing 1) shav wrap ( gmp vervangen voor power charge on crit ) + voll's neck + 2x void
Oplossing 2) shav wrap ( met gmp ) + voll's neck + 2x void + romira's
Oplossing 3) voll's ( gmp ) + voll's neck + 2x void
6l shav heeft als links: life leech, coc, (gmp/pcoc), ice spear, discharge, barrage
Oplossing 1)
Plus:
low life + blood magic + mortal conviction + energy ( meer defense )
Min:
Verlies van gmp wat ice spear shotgun onmogelijk maakt = veel damage verlies op bossen hierdoor
Verlies van altijd power charge on crit, en nu een minder versie de gem.
Oplossing 2)
Plus:
Zelfde als oplossing 1
Echter kan ik nu gmp behouden in plaats van deze te vervangen voor pcoc. Shotgunnen met ice spear is dus weer mogelijk.
Min:
Romira's is niet geweldig voor crit, aangezien de power charges vervallen zodra er gecrit wordt. Dit houdt in dat waarschijnlijk 2x void geen enkele nut zal hebben aangezien 8 charges ( ja maar 8 wegens build ) nooit gehaald zullen worden
Oplossing 3)
Plus:
GMP + ice spear + sterke versie van pcoc. Charges stacken instant en knalt me discharge in volle kracht snel en effectief eruit.
Min:
Minder buffs + geen low life damage increase + stuk slechtere verdediging wegens hp.
Mijn vraag is dus, zal de damage van low life increase + extra buffs meer zijn dan de damage die ik als nerf krijg door gmp te verwijderen van ice spear.