• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Cestoda schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:12:
[...]

Als het goed is komt er morgen met 1.3.0d een 'fix' voor Frozen Sky. Daarvoor doe ik het ook nog ff rustig aan wat mapje betreft. Vid voor wie benieuwd is hoe Frozen Sky eruit ziet. Mocht je ervoor toch nog willen mappen, laat het me weten, dan geef ik je wel ff wat maps. Door een carto box in een corr area heb ik voldoende 66s :)
Aaahhh scary shit die OOTFS!
Rond de 1:40 in de vid begint het... gelukkig was je aan het lopen!

Dus daarom was ik al rustig aan het doen en lekker safe in fellshrine aan het grinden. Ben blij met de patch maar wil nu toch maar een nieuwe toon beginnen want SRS begint steeds meer te kriebelen.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik heb gisteren naast mijn Arc-build ook een max-block build gemaakt van mijn Scion. Met riposte en reckoning kon ik zonder enige active skill door the ledge heen banjeren. The docks lukt ook, alleen daar moet ik me soms even tactisch terug trekken vanwege de damage.
Wel geinig, maar niet goed genoeg voor maps.

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Vraagje: is er toevallig een tweaker met veel geduld die als mentor wil spelen voor me? Ik waag me nu ook aan PoE maar heb er volgens mij echt de ballen verstand van. Veel te squishy Merciless loopt nogal stroef en ik weet niet echt of mn build echt goed is, of ik iets anders verkeerd doe (of gewoon slechte gear heb).

Daarnaast zit ik zo bomvol met vragen over van alles en nog wat maar kan ik die nergens kwijt :( iemand die me beetje wil helpen wellicht? (speel in die torment leauge overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
Belangrijkste is... vind je PoE leuk? Zo ja dan is het een kwestie van spelen en leren en als je het goed door hebt wordt t nog veel leuker. Als je nog geen lid bent van het tweakers guild zou ik dat zo snel mogelijk doen. Er zijn altijd wel mensen online die je kunnen helpen en je kunt elke vraag in de guild chat gooien. Hier op het forum ook trouwens... gewoon stellen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:45:
Belangrijkste is... vind je PoE leuk? Zo ja dan is het een kwestie van spelen en leren en als je het goed door hebt wordt t nog veel leuker. Als je nog geen lid bent van het tweakers guild zou ik dat zo snel mogelijk doen. Er zijn altijd wel mensen online die je kunnen helpen en je kunt elke vraag in de guild chat gooien. Hier op het forum ook trouwens... gewoon stellen!
Vragen stellen is altijd mogelijk maaaar probeer eerst zelf te zoeken (zoals in deze forum) naar de antwoorden want de meeste (99.9%) zijn wel eens al gesteld.

Hieronder een paar handige links om een en andere op te zoeken/lezen:
pathofexile.gamepedia.com/ (deze zou ik als eerste raadplegen)
‎http://www.pathofexile.com/forum
www.reddit.com/r/pathofexile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Okay, ben benieuwd wat de experts hiervan vinden:
https://poebuilder.com/ch...E9sauHKcY11Oltz7-Cti9fNk=
Het idee was een tanky dual wield char die gebruikt maakt van ripose en vengeance. Daarnaast Dual strike om toch nog wat te spammen. Als het goed zou gaan met Wings of Entropy en The Bringer of Rain afmaken. Slecht idee of zou het eventueel kunnen werken? :p

edit: oh en hoe kan ik een iemand uit de tweaker guild vinden voor een invite? Geen idee wat ik moet doen

[ Voor 8% gewijzigd door Anvesi op 19-12-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:08
Fiole schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:17:
Okay, ben benieuwd wat de experts hiervan vinden:
https://poebuilder.com/ch...E9sauHKcY11Oltz7-Cti9fNk=
Het idee was een tanky dual wield char die gebruikt maakt van ripose en vengeance. Daarnaast Dual strike om toch nog wat te spammen. Als het goed zou gaan met Wings of Entropy en The Bringer of Rain afmaken. Slecht idee of zou het eventueel kunnen werken? :p

edit: oh en hoe kan ik een iemand uit de tweaker guild vinden voor een invite? Geen idee wat ik moet doen
Stuur mij maar een verzoekje ingame tot een invite :) IGN: Helanha

Paar opmerkingen over de build. Je pakt geen enkele intel node en je hebt max 50 dex. Je wordt zo wel heel afhankelijk van gear. Zou iets meer intel en dex pakken je hebt het toch wel nodig voor de gems. meer zoiets dus: https://poebuilder.com/ch...sRjboRmmHKaLqEuFhIRpVZKM=

[ Voor 23% gewijzigd door SMD007 op 19-12-2014 18:10 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ja damn balen zeg... als je zo kijkt doe je echt een paar stappen naar voren op t verkeerde moment. Paar explosies van die flame barers waar je precies in stapt :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
AFK mode FTW :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 20:09

KneoK

Not in a million lightyears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
KneoK schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:27:
[...]

Best spectaculair toch? :X
Het was zeker rap! echt bam rip! :X

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 21-12-2014 22:49 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-04-2022
Sinds een week ook maar begonnen met PoE.
Eerst een lightning tendrils build, maar rond de level 40 al moeite met mobs i.v.m. armour.
Vandaag maar is een character met meer armour aanmaken om teminste merciless te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Bauwden schreef op maandag 22 december 2014 @ 06:58:
Sinds een week ook maar begonnen met PoE.
Eerst een lightning tendrils build, maar rond de level 40 al moeite met mobs i.v.m. armour.
Vandaag maar is een character met meer armour aanmaken om teminste merciless te bereiken.
welkom bij PoE! :)

vergeet niet een guild invite aan te vragen ;) kan via 1 van onderstaande:
IGN: Helanha
IGN: Enirah
IGN: Quellek
IGN: Sciontics
IGN: Dorennendan
IGN: Divine_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeeeindelijk zeg! Eindelijk kan ik gaan doen wat ik wilde sinds de nieuwe patch...grinden! Heb m'n marauder omgebouwd van een afk-tank tot een cyclone bikkel die zonder buffs al 100k dps doet. En heb er twee MF muppets bij, 1 voor solo die ook gebruikt kan worden om te cullen en 1 alleen om te cullen op een ander account. Nu kan ik m'n eigen 6-man party maken, racen naar dominus en genieten van een BERG aan items om door te spitten...kai leuk man echwel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik heb ook een AFK character gemaakt, maar de DPS is niet geweldig. Het is wel geinig. Mijn 4 jarige dochter die merciless Ledge farmt door gewoon wat heen en weer te lopen. Maar verder als de docks kom je er niet mee. Dan weegt de DPS niet op tegen de damage die je oploopt: AKA je gaat uiteindelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwestie van betere gear hoor, mijn oude marauder tank deed nog steeds 17k dps zonder buffs en kon gewoon naast Atziri blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:16:
[...]

Ik heb ook een AFK character gemaakt, maar de DPS is niet geweldig. Het is wel geinig. Mijn 4 jarige dochter die merciless Ledge farmt door gewoon wat heen en weer te lopen. Maar verder als de docks kom je er niet mee. Dan weegt de DPS niet op tegen de damage die je oploopt: AKA je gaat uiteindelijk dood.
OMG chinesekinderarbeid -farmer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Kom ik terug van vakantie zie ik dat de stemming dat het niet loont om te farmen voor die acquity's.
Hmm, das best balen. Ik wilde voor een stashtabs aan midnights gaan farmen. Ik heb nu 52 midnights. Voor de resterende 92 midnights heb ik 10 dagen nodig denk ik. Maar is dat het nog waard? Kunnen er nog carto boxen in die atziri mapjes zitten?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nee spawnen geen boxjes in atzi mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
RIP, promonade doe ikzelf ook niet meer met snelle characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Dat ging ook niet een beetje snel.... ga je nog een nieuwe levelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Hmm 3 rips. Met zn 3en toch even nieuwe build lvlen? de league is op zich wel heel leuk om te spelen :p

Nu shodan nog even sociaal mee dood })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Waarom nog steeds hardcore? Waar zit die kick in?

Doet iemand van ons nog serieus PVP?
Ik niet... Ik heb in het verleden wel met succes (= >50% van de tijd winnen ;) ) ge-PVP't, maar momenteel is mijn huis zo ingericht dat ik alles via Wifi doet en dat betekent in de praktijk automatisch een lag van boven de 100ms. Voor succesvol PVP is dat een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Ik wist ook wel dat ik moest uitkijken met lightning thorns, met de vele kleine hits van incinerate is dat ontzettend dodelijk. Toch even niet goed opgelet en dan is het einde verhaal :X.
Ga ook zeker wel weer een nieuwe levellen, de league is pas net iets meer dan een week oud :) Lijkt me leuk om samen te levellen, maar ik hou wel graag het tempo erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:46:
allereerst.... Damn Cest... RIP man :S

Dat dacht ik ook altijd... maar toen ik eenmaal begon heb ik geen minuut meer op standard gespeeld. Rippen is even een knauw voor je motivatie maar rerollen is meestal leuk zat en t gaat meestal erg lekker als je eenmaal wat gear e.d. hebt verzameld. Toch is er iets in de hc league wat het de moeite waard maakt. Toch de spanning, de kick als je build werkt en je moeilijke situaties overleeft. Blij zijn met item drops is in een hc league ook meer zo dan op standard. Je moet t mss een keer proberen om te begrijpen... een RIP is een (dure) les maar daardoor wordt je wel beter en dan is t de kunst niet dezelfde fouten te maken. Mss heeft hc spelen een hoog... "je ne sais quois" gehalte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:46:
Het gaat mij niet om de HC. De kick die je krijgt als je bijna dood gaat is wel leuk, maar het altijd maar voorzichtig moeten zijn is nou niet echt iets voor mij. Wat ik echter wel leuk vind is de invloed die blauwe mobs nu hebben. Ze hebben over het algemeen leuke mods die weer een extra uitdaging bezorgen in de game. Ik speel dus eigenlijk puur vanwege de mod die op de league zit en niet omdat het HC is.
Ik heb ook torment geprobeerd, maar ik weet niet wie er meer tormented wordt die geesten of de spelers! Die stomme geesten doen niet anders dan muurtjes knuffelen en als ze een x over mobs vliegen moeten ze ook wel heel precies vliegen (hun radius om mobs te effecten is belachelijk klein!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Mijn probleem is dat ik vaak rip. Het is een beetje een stuk van mijn speelstijl. Ik zou een build niet afstemmen op het feit dat ik lightning thorns zou kunnen tegenkomen en dus maar beter arctic armour moet hebben. Ik vind het veel te leuk om een gekke glass canon te maken.

En de tijd... Ik speel zo nu en dan 15minuten. Het risico dat ik kletsend met een kopje koffie en een kind op schoot niet aan het opletten ben en maanden aan progressie kwijt raak doordat ik te laat was met alt-f4 als ik merk dat ik desync na ik een strongbox heb geopend...

De spanning snap ik. Heel soms doe ik zo'n 1hour race als ik daar de ruimte voor heb en dan is het wel geinig. Maar even lekker mindless een level 73 mapje grinden en 2 keer doodgaan hoort er zo erg bij... Ik ben bang dat als ik merciless overleef, dat ik dan heel voorzichtig misschien wat tropical island maps ga doen, maar echt niet een map doe waar het echt spannend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Vraagje voor de low-life pro's.. Heb nu eindelijk ook een lowlife build gemaakt (srs met 6L +3 fire staff) en alhoewel de dmg geweldig is, is mijn survivability dramatisch slecht..
Zelfs de mobs in de sceptre of god 1-2 shotten me en ik ben constant bevroren of gestunlocked.. Wat doe ik fout? heb momenteel rond de 5.1k ES met discipline en 3.8 zonder discipline..

Zal vanavond als ik thuis ben wel ff de build opzoeken, is gebaseerd op de srs build van Ghazzy

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
zonder de build te zien weet ik je probleem al :) je bent low life dus je bent makkelijk te stunnen (stun hangt af van je hp daarom worden mensen met hoge HP ook bijna niet gestunned) je moet dus iets verzinnen tegen stun. dat kan op een paar manieren.

De boots: http://pathofexile.gamepedia.com/Lioneye%27s_Paws
De keynode uit de tree: http://pathofexile.gamepedia.com/Unwavering_Stance

mocht je deze beide geen optie vinde kun je ook proberen door bij de witch area de nodes te pakken

http://pathofexile.gamepedia.com/Practical_application

overigens is 5.1k es niet echt veel! misschien iets minder dmg en meer es speccen? ook kan je proberen empower - discipline - reduced mana setup te draaien. die 3 / 4 lvls extra maken veel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Kaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
Mijn probleem is dat ik vaak rip. Het is een beetje een stuk van mijn speelstijl. Ik zou een build niet afstemmen op het feit dat ik lightning thorns zou kunnen tegenkomen en dus maar beter arctic armour moet hebben. Ik vind het veel te leuk om een gekke glass canon te maken.
Voor de duidelijkheid: aa beschermt je niet tegen lightning thorns. De map die ik speelde had elemental reflect, maar doordat ik aa runde was ik daar immuun voor icm incinerate. Lightning thorns doet lightning damage voor elke hit die je doet op een mob die het heeft en incinerate doet meer hits dan welke andere skill, ook omdat het kan shotgunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Oh oke! Weer wat geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Zo, dus iedereen in onze guild is al een keertje geripped deze 1ste 2 weken. Nou mijn rip is gewoon stom. Extra dmg mod op een 66 map en dan moet je niet langs stuk of 4 obelisk of lightning gaan die 360 graden electriciteit ketting casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nieuwe mods dus iedereen moet even aanpassen denk ik... die obelisks blijven wel scary trouwens.... RIP!

en laat ik de eerste zijn....

VROLIJK KERSTFEEST ALLEMAAL!!

• Shodan_xl
nogarduv schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:09:
Zo, dus iedereen in onze guild is al een keertje geripped deze 1ste 2 weken. Nou mijn rip is gewoon stom. Extra dmg mod op een 66 map en dan moet je niet langs stuk of 4 obelisk of lightning gaan die 360 graden electriciteit ketting casten.
Hey, ik ben nog niet geripped met mijn zeer goed doordachte en uitgewerkte build *kuch* 8) Misschien moet ik meer spelen...

Prettig kerstfeest en een poe'ig nieuw 2015!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Fijne dagen iedereen, kerst is voor mij op POE al goed begonnen. Na 176 fuses mijn volls protection weten te 6linken. :) Eindelijk zit het eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Aekaz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:18:
Fijne dagen iedereen, kerst is voor mij op POE al goed begonnen. Na 176 fuses mijn volls protection weten te 6linken. :) Eindelijk zit het eens mee.
Van hetzelfde :P.

Das inderdaad goed gedaan man. Gefeliciteerd met je 6link. ( ik heb veel plezier van mijn voll's protector mooi armortje ).

Ik zit op dit moment te kijken naar een discharge build. Echter wil ik mijn voids nog eventjes behouden maar wil ik wel mijn shav gaan gebruiken.

Nu is dus de vraag.

Wat zal meer damage geven.

Oplossing 1) shav wrap ( gmp vervangen voor power charge on crit ) + voll's neck + 2x void
Oplossing 2) shav wrap ( met gmp ) + voll's neck + 2x void + romira's
Oplossing 3) voll's ( gmp ) + voll's neck + 2x void

6l shav heeft als links: life leech, coc, (gmp/pcoc), ice spear, discharge, barrage

Oplossing 1)

Plus:

low life + blood magic + mortal conviction + energy ( meer defense )

Min:

Verlies van gmp wat ice spear shotgun onmogelijk maakt = veel damage verlies op bossen hierdoor
Verlies van altijd power charge on crit, en nu een minder versie de gem.

Oplossing 2)

Plus:

Zelfde als oplossing 1

Echter kan ik nu gmp behouden in plaats van deze te vervangen voor pcoc. Shotgunnen met ice spear is dus weer mogelijk.

Min:

Romira's is niet geweldig voor crit, aangezien de power charges vervallen zodra er gecrit wordt. Dit houdt in dat waarschijnlijk 2x void geen enkele nut zal hebben aangezien 8 charges ( ja maar 8 wegens build ) nooit gehaald zullen worden

Oplossing 3)

Plus:

GMP + ice spear + sterke versie van pcoc. Charges stacken instant en knalt me discharge in volle kracht snel en effectief eruit.

Min:

Minder buffs + geen low life damage increase + stuk slechtere verdediging wegens hp.

Mijn vraag is dus, zal de damage van low life increase + extra buffs meer zijn dan de damage die ik als nerf krijg door gmp te verwijderen van ice spear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Gatygun schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:42:
[...]

Van hetzelfde :P.

Das inderdaad goed gedaan man. Gefeliciteerd met je 6link. ( ik heb veel plezier van mijn voll's protector mooi armortje ).

Ik zit op dit moment te kijken naar een discharge build. Echter wil ik mijn voids nog eventjes behouden maar wil ik wel mijn shav gaan gebruiken.

Nu is dus de vraag.

Wat zal meer damage geven.

Oplossing 1) shav wrap ( gmp vervangen voor power charge on crit ) + voll's neck + 2x void
Oplossing 2) shav wrap ( met gmp ) + voll's neck + 2x void + romira's
Oplossing 3) voll's ( gmp ) + voll's neck + 2x void

6l shav heeft als links: life leech, coc, (gmp/pcoc), ice spear, discharge, barrage

Oplossing 1)

Plus:

low life + blood magic + mortal conviction + energy ( meer defense )

Min:

Verlies van gmp wat ice spear shotgun onmogelijk maakt = veel damage verlies op bossen hierdoor
Verlies van altijd power charge on crit, en nu een minder versie de gem.

Oplossing 2)

Plus:

Zelfde als oplossing 1

Echter kan ik nu gmp behouden in plaats van deze te vervangen voor pcoc. Shotgunnen met ice spear is dus weer mogelijk.

Min:

Romira's is niet geweldig voor crit, aangezien de power charges vervallen zodra er gecrit wordt. Dit houdt in dat waarschijnlijk 2x void geen enkele nut zal hebben aangezien 8 charges ( ja maar 8 wegens build ) nooit gehaald zullen worden

Oplossing 3)

Plus:

GMP + ice spear + sterke versie van pcoc. Charges stacken instant en knalt me discharge in volle kracht snel en effectief eruit.

Min:

Minder buffs + geen low life damage increase + stuk slechtere verdediging wegens hp.

Mijn vraag is dus, zal de damage van low life increase + extra buffs meer zijn dan de damage die ik als nerf krijg door gmp te verwijderen van ice spear.
Oplossing 27: geen discharger gebruiken en je team, je guild en iedereen die PoE speelt een plezier doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Sjips... genakt door een strongbox met mn lvl62 ranger. Ging echt naar :(
Strongbox ID-ed... gooi wat traps, port weg met blink arrow en knal op afstand de mobs weg.... zie dat alle mobs dood zijn maar loot nog niet gedropped. Ok moet m dus activeren door in de buurt te lopen... ik ren langs de box en op t moment dat ik er langs loop activeert de detonate dead mod en volgt precies mijn looproute... leek wel een bomtapijt met als gevolg een resurrect knop voor mn neus. Waarom moesten ze die boxes nou weer aanpassen? Vorige league sprong ie gewoon open als alle mobs dood waren... blegh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:24:
Sjips... genakt door een strongbox met mn lvl62 ranger. Ging echt naar :(
Strongbox ID-ed... gooi wat traps, port weg met blink arrow en knal op afstand de mobs weg.... zie dat alle mobs dood zijn maar loot nog niet gedropped. Ok moet m dus activeren door in de buurt te lopen... ik ren langs de box en op t moment dat ik er langs loop activeert de detonate dead mod en volgt precies mijn looproute... leek wel een bomtapijt met als gevolg een resurrect knop voor mn neus. Waarom moesten ze die boxes nou weer aanpassen? Vorige league sprong ie gewoon open als alle mobs dood waren... blegh!
Dit was in de vorige leagues ook zo. Ben er ook een keer erdoor gesloopt (op sc weliswaar). Leermomentje zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Fijn kerstfeest allemaal!

Als je vandaag nog speelt kijk dan uit: er is op dit moment een bug waardoor soms het laden van een zone vast blijft zitten en je uitgelogd wordt. Het is instance specifiek, dus met het maken van een nieuwe zone werkt het vaak wel weer. Kijk dus goed uit als je (high level) maps runt, want het kan zomaar zijn dat je de map niet inkomt!

Voorbeeld

[ Voor 9% gewijzigd door Cestoda op 26-12-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Aekaz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:18:
Ik wordt een beetje verdrietig als ik dit lees :O
Na 975 fuses op mijn disfavour geen 6L. Dan maar een 5L? Na 200 fuses nog steeds helemaal niets, noppes, nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kaw schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:53:
[...]

Na 975 fuses op mijn disfavour geen 6L. Dan maar een 5L? Na 200 fuses nog steeds helemaal niets, noppes, nada.
Dan vertel ik maar niet dat ik gisteren 370 fusings kocht en er nog 115 over en http://pathofexile.gamepedia.com/Agnerod_North 6 Linked heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
SMD007 schreef op zondag 28 december 2014 @ 12:00:
[...]

Dan vertel ik maar niet dat ik gisteren 370 fusings kocht en er nog 115 over en http://pathofexile.gamepedia.com/Agnerod_North 6 Linked heb :)
Doe maar niet nee. Dat zou te pijnlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
Kaw schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:53:
[...]

Dat is ook meteen mijn eerste 6l. Heb ongeveer 15-20 5ls gemaakt met een goede 2,5k fuses ofzo. Moest er gewoon een keertje van komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Nou ik moet bekennen dat ik iets van 5 5L heb gemaakt met gemiddeld 30 fuses ofzo. Ik ben ook wel eens lucky geweest.
Gisteren heb ik mijn witch al grindend op de docks naar level 75 gekregen. Dat betekent dat ik eindelijk mijn disfavour kan gebruiken. Ik ben van 13k naar 20k gegaan met static strike. Ik heb nog geen mapjes gedaan, maar in de docks betekent dat in combinatie met Herald of Ash & 50% incr. area dat ik letterlijk met een klap het hele scherm verander in een brandende bende. En dan 0.75 seconden later komt de explosie van static strike, maar dan is iedereen al weg.
Bij een 5-link gooi ik er life leech bij. Ik kan dan waarschijnlijk ook fatsoenlijk mapjes gaan doen.
Bij een 6-link added fire damage voor 25k damage ofzo.
Een beetje respeccen naar burn damage en es/eva en ik heb een best valide character gemaakt denk ik!

[ Voor 18% gewijzigd door Kaw op 29-12-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TStick
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-08 14:31
Leuk , een PoE draad :)

Doet gewoon zeer als ik die verhalen lees hier. Ik ben een absolute dork in dit genre, en de eerste weken in deze game heb ik echt wat onvoorstelbaar domme dingen gedaan.

-Op low level die vreemde orbs die dropte "getest" op een waardeloos poep item. Dat heb ik het over Exalts en Divines op Springleaf bijvoorbeeld /facepalm). Ja zo heb ik heel wat currency verspilt.

-De eerste 6 slot die ik vond wou ik natuurlijk meteen 6L maken, een slechte rare-role op een lvl 57 2 hander met een Alc na 20% quality en natuurlijk als een blinde een Vaal erover heen zodat ik niks meer mee kon.

Later las ik pas hoe klein de kans is op een 6L roll met je fusings....0,6% ofzo....ik schaam me te moeten zeggen maar op mijn verknalde 2 hander ging dat met 40-50 fusings....n00bluck...

Anyway, ik speel het niet zo pro/veel en hang ergens op level 78 geloof ik

"Homo Sapiens non urinat in ventum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
TStick schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:16:
Leuk , een PoE draad :)

Doet gewoon zeer als ik die verhalen lees hier. Ik ben een absolute dork in dit genre, en de eerste weken in deze game heb ik echt wat onvoorstelbaar domme dingen gedaan.

-Op low level die vreemde orbs die dropte "getest" op een waardeloos poep item. Dat heb ik het over Exalts en Divines op Springleaf bijvoorbeeld /facepalm). Ja zo heb ik heel wat currency verspilt.

-De eerste 6 slot die ik vond wou ik natuurlijk meteen 6L maken, een slechte rare-role op een lvl 57 2 hander met een Alc na 20% quality en natuurlijk als een blinde een Vaal erover heen zodat ik niks meer mee kon.

Later las ik pas hoe klein de kans is op een 6L roll met je fusings....0,6% ofzo....ik schaam me te moeten zeggen maar op mijn verknalde 2 hander ging dat met 40-50 fusings....n00bluck...

Anyway, ik speel het niet zo pro/veel en hang ergens op level 78 geloof ik
Welkom. en geloof me je bent niet de enige we hebben allemaal wel domme dingen uitgehaald in de eerste paar weken/maanden. Mocht je nog een gezellige guild zoeken vrees niet om een invite te vragen ;)

kan via 1 van onderstaande even een ingame wisper / friend invite te sturen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Ik dacht laat ik ook maar eens een atziri runnetje uppen, lekker sketchy met die nieuwe cyclone mechanics waar ik een gruwelijke hekel aan heb..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GBfJmfbfcaY]

sorry voor het achtergrond geluid, had een stream open van Etup en was vergeten dat dat erbij opgenomen werd.

Skilltree voor AtomicChucky: http://poeurl.com/y92QGnN

[ Voor 29% gewijzigd door Occy74 op 30-12-2014 01:04 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Errug leuk zo'n chucky build, alleen heb je wel alle BiS items voor nodig of niet? En niet te vergeten een BSS (Best System Specs) machine te hebben want al die explosies, daar is zelfs GGG jaloers op, vergeleken met hun Firework MTX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Alle BiS items is geen vereiste, de enige 2 items die je perse nodig bent zijn een 5/6L Voll's Protector (6L vanaf 25ex) en de Voll's Devotion (vanaf 20ex) amulet, ook aan te raden is de Malachai's Simula helm voor blood magic want cyclone kost ontzettend veel mana.

Goedkoop is de build niet nee met die 2 vereiste items maar vergeleken met sommige andere builds zijn de kosten van deze peanuts, * Occy74 kijkt naar Helanha :P .. Een goede crit dagger met spellcrit is eigenlijk ook wel nodig.

ps het is geen chucky build maar de Waynetrain build, de tekst die ik erbij heb gezet is voor AtomicChucky ,een guild member die mijn tree wilde zien :D

[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 30-12-2014 15:16 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
Occy74 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:30:
Ik dacht laat ik ook maar eens een atziri runnetje uppen, lekker sketchy met die nieuwe cyclone mechanics waar ik een gruwelijke hekel aan heb..

[video]

sorry voor het achtergrond geluid, had een stream open van Etup en was vergeten dat dat erbij opgenomen werd.

Ik heb die build nu ook gemaakt. Ben alleen nog opzoek naar een goede dagger en jewelry. Heb nu nl 210% fire resistance en ~40 cold en light op merciless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede middag,

Graag zou ik eindelijk starten met path of exile.....ik lees zoveel positieve dingen. ..in wil en moet dit gewoon spelen. ....

Kun je dingen verkopen?

Ik hou van wezens summoner is dat raadzaam voor leveling?
Zo nee wat zijn jullie adviezen voor een starter?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Hey jeroni1976 welkom bij PoE alvast!

Als je bedoelt met verkopen voor real money nee, maar er zit zeker handel in de game. Je kan flink traden in deze game.
Summoner kan op zich prima ook voor lvling alleen is het imo niet de meest raadzame build om mee te beginnen. Ik zou zeggen kijk op het officiële forum eens rond http://www.pathofexile.com/forum hier staan genoeg builds die heel goed zijn voor een beginner :)

Uiteraad ook onze guild joinen ;) Kan je mooi items uit de guild stash lenen/halen die je goed op weg helpen met lvlen.

dat kan via 1 van onderstaande even een ingame wisper / friend invite te sturen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Top bedankt. ...

Bedoelde items traden verkopen niet voor echt geld natuurlijk. ....is er een ah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Er is geen AH als in D3 het geval was. Maar er is een externe website die je kan gebruiken om items te zoeken die mensen verkopen in hun shops. Aan te raden is om allereerst gewoon een melee character te spelen want dan leer je het snelst de in en outs van poe. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Suc6 en have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, heb eindelijk mijn Cycloner weer aangekleed. Had al een redelijke tree in elkaar geklikt en heb daar samen met onze geweldige leader nog even naar gekeken en dit is waar ik nu geeindigd ben:

http://tinyurl.com/pvaam3y

Geen full block meer maar wel van 93k dps naar 107.4k dps en 600 meer life. Even een Courtyard gedaan als test. DPS, gear en stats laat ik rond 8:25 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Occy74 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:30:

[video]

Ik heb het probleem dus gevonden ( chucky hier ):

ik ga van 50% crit naar 67% crit met increased critical strikes gem 20/20. Ding voor 1ex gisteren op zijn kop getikt. Dit scheelt enorm. Jou build wijkt ook iets af van de waynetrain build, die van mij is exact. Jij nodes zijn beter in mijn visie en meer op defense gericht. Ik zal deze dus ook overnemen en kijken hoe het gaat. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Eergisteren spawnde een Untainted Paradise voor me op Bloodlines. Samen met Tryclyde gedaan. Natuurlijk vol met Johnny's favoriete mobs: devourers >:) . Vanaf ~13:15 wordt het echt leuk als we een (wat later blijkt gigantisch) magic devourer pack tegenkomen met heralds of the obelisk - lightning warp versie.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WodUyPlvzxI]

Was zelf level 70 - na de nerf van untainted kreeg ik bijna 2 levels aan xp, waar het eerst ~5 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Sorry AtomicChucky, moest het wel posten :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AkYkxlCOFhkIbqxvvZT0j848/full.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Iedereen een HAPPY NEW YEAR!!! en moge de RNG goden jullie allen gunstig gezind zijn in 2015

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 01-01-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Beste wensen allen

Ik zoek een marauder rf build om vanaf lvl 1 mee te starten. ....

Google brengt mij niet waar ik wil...wellicht jullie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
jeroni1976 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:21:
Beste wensen allen

Ik zoek een marauder rf build om vanaf lvl 1 mee te starten. ....

Google brengt mij niet waar ik wil...wellicht jullie wel
RF is niet up te houden vanaf lvl 1 daarom vind je er waarschijnlijk niets over. Wat je wel kan doen is lvlen met een totem (searing bond) die build verschilt niet heel veel van RF en zodra je genoeg fire ress en life regen hebt spec je zo over naar RF. Er zijn genoeg builds te vinden met searing bond dus zoek daar maar eens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Bedankt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Zo. Ik had een lvl 83 witch liggen met free respec denk kleed deze even aan met mn main gear en zelfde tree.

Heb een docks run opgenomen

http://youtu.be/8LBuL0N6DWA

Edit: ik krijg meer ES dan met de scion scheelt wel 300es. De witch is dus duidelijk in het voordeel van de scion met deze build. Ook houd ik 4 punten over die ik in nog meer crit chance kan steken.

[ Voor 37% gewijzigd door SMD007 op 04-01-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
Was geripped op lvl 89 toen ik in een groep van 15+ spirit walker rhoa's op plateau lightning warpte, map had trouwens nog +33% attack speed er bij, werd geone shot (had ook nog tabula ^^)

Maar gister was ik dus weer aangekomen in merciless docks.

ID ik deze ring, kreeg bijna een hartaanval.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DKLEhWR.png

Moet vaker rippen O-) (not), want de rip ervoor vond ik een 6L cutthroat's carb ^^ ilvl 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Nice ring zag em al op reddit voorbij komen. Gz hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
SMD007 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:55:
Nice ring zag em al op reddit voorbij komen. Gz hoor.
Al vrij snel verkocht voor 8.5, had misschien nog wel meer kunnen krijgen maar ach, dan duurt het ook langer voordat ik weer dingen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart begin van de dag...werd verrekte vroeg wakker en dacht...laat ik eens wat op het poe forum browsen. Kwam ik bij de build waar ik de mijne op gebaseerd heb (crit cyclone marauder) en zag dat hij ineens een boel omgegooid had vanwege 1.3...zoals zo vaak als ik of te lang wakker ben of te vroeg opsta...dacht ik...'dat kan ik ook'. Z'n build had ineens een Bino en die had ik niet...wel 430 chaos orbs gnagna :) Was er iemand online die een goed gerollde bino verkocht voor 13 ex...en hij wilde best 430 chaos hebben :)

Build aangepast, 20 regrets gebruikt, Bino, alles opnieuw chromen...en uitproberen maar! Wat een heerlijke verandering! Veel minder healthspikes, meer dps en dus meer fun.

Ik dacht...laat ik even voor de grap proberen of Atziri nog kan met deze muppet....dps heeft ie genoeg, gebuffed iets van 150k...maar defensief...mwah...3 keer dood en ik ben bij Atziri (had toch geen xp)...nu gebeurde er iets wat ik nog niet eerder gezien had...er waren geen add-fases...alleen atziri en mirror. Foutje? of is dat standaard als je meer dan gemiddelde dps doet? Niet veel later was ze hardstikke dood...en....m'n eerste HOPE! moehahaha! en een domme flask...maargoed.

Omdat het nog geen tijd was om te gaan werken nog een paar keer dominus gedaan...en bij de tweede dropte een Drillneck, ook handig...meteen die Bino terug verdiend :)

Vanavond maar eens kijken of dat geluk langer duurt. Misschien even iemand lief aankijken voor een uber-atziri run :) giv acuity!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Klinkt goed. 430c of 13 ex zou ik ook voor die 430 gaan dat is way more dan 13 ex ;)

Ja als je genoeg dps doet worden de add phases overgeslagen is working as intended. Maakt het gevecht gelijk iets sneller.

Als je wilt kan ik trouwens die uber voor je runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah...ex kopen zit op 35 chaos...kreeg het nergens goedkoper gevonden. Dan is het 12,28 ex. Vond het ook niet erg. Chaos farm ik makkelijk, heb vanochtend een uur zitten shoppen voor ex en kreeg het nergens gekocht. Bino's met een gelijke roll waren allemaal 15-20 op poe, dus ben happy :)

Die uber mag je zeker voor me doen, want dat redt mijn marauder niet vrees ik :)

Stond echt even te denken bij Atziri...eh...dit klopt toch niet? Ik mis wat... voordeel van veel dps dus, beter!

edit: overigens is die healthregen veel beter dan ik had gedacht. Had wel gehoord van mensen dat ze 1000-1500 hp/s krijgen tijdens het effect van de Bino, maar dat was bij mij meestal 6000...ik heb maar 4200 health :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Meh ik zou een moord doen voor een drillneck op bloodlines :)
De 4 ex die ze kosten heb ik (nog) niet en al mijn chance orbs gaan op aan t base item (penetrating quiver) maar zover nog zonder resultaat. Een drillneck is naast de chin sol die ik wel heb behoorlijk build enabling volgens mij.... meer farmen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Je hoort waar die dropt Johnny. Dus Domi farmen vanaf nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowwwww....16 Atziri runs verder en ik heb nu 3 hopes :) Nu nog even wachten tot SMD een keer 's avonds tijd heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
vanavond heb ik tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:38:
Zowwwww....16 Atziri runs verder en ik heb nu 3 hopes :) Nu nog even wachten tot SMD een keer 's avonds tijd heeft :D
Dat is echt een mooie verhouding. Als ik dit zou doortrekken naar 144 sets. Kom je uit op 27 hopes. Ik denk niet dat representatief is. Maar desondanks heel mooi van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren SMD 3x Uber Atziri laten runnen...eerste gaf de chest met ES rolls, nice...de tweede gaf de axe met matige rolls en de derde...de derde keer won Atziri ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Dus nu heb je een set tegoed van SMD? :P

trouwens, 3 hopes in 16 normale runs is wel ongelofelijke goede RNG zeg.. daaaamn, hoop dat je dezelfde dag een staatslot hebt gekocht..

[ Voor 63% gewijzigd door Occy74 op 09-01-2015 09:18 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
RIP count 2 op Bloodlines league.

Toon: lvl 72 SRS witch
Waar: Zana Temple Piety 71 (extra dmg boss; 2 uniq bosses)
Reden: Dit is waarschijnlijk mijn allerdomste actie in mn POE carriere (begonnen sinds Onslaught = ruim 2,5 jaar). Ik en Johnny (Ice Shot prolif toon lvl 76) had de hele map al gecleared en waren bij Piety aangekomen. We zouden haar eigenlijk skippen maar toch even proberen. We hadden hiervoor al een zana untained gedaan met devourers en toen was het vet scary maar we hadden het overleefd dus waarschijnlijk werden we een beetje overmoedig (tenminste ik wel als je wat verder leest). Dus we waren bij Piety aangekomen we daar zagen we een living blood monster pack. Die hadden we afgeknald en ook Congeal boss gekilled. Toen stond er ook nog een exile die lightning warp doet en meteen 3 ball lightning afvuurt. Ook die hebben we afgemaakt zonder al te veel problemen.

Dus op naar Piety en ik ging aan de rechterkant decoy totems spammen om de lightning storms te proccen terwijl Johnny aan de linker kant puncture traps gooit op Piety. Al die tijd stond de duo Piety nog steeds op haar troon plek. 1 Lightning storm hit en mn health was al bijna leeg en ik werd gestunned. Op een gegeven moment kwam ik te dicht bij dus at ik een paar lightning storm en ripte bijna daarop, insta pots FTW.
En nu komt het ....
1) Pots waren leeg!!!
2) Ik over TS tegen Johnny: we moeten haar skippen en mn pots zijn leeg
3) Verder decoy totems spammen aan de rechter kant
4) Ik tegen Johnny: curse haar met temp chain of zal ik enfeeble-en
5) Verder decoy totems spammen
6) Loopt een paar stappen richting Piety
7) Lightning storms op mn meissie en cwdt procced
8) Meteen pots drukken en bedacht me dat ik geen pots meer had dus meteen F4 gedrukt (snel toets voor ALT+F4) --> Dit allemaal binnen 1 seconde!
9) Zag voordat de POE scherm verdween nog de resurrect knop.
10) Baal als een stekker

Laat dit een zeer pijnlijk herinnering voor mij zijn:
1) Geen pots is NO GO tegen bosses
2) Als je curses hebt om minder dmg te krijgen gebruik die dan ook!
3) Als je al zegt om te skippen doet het dan ook! Want half YOLO half skip = RIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:17:
Dus nu heb je een set tegoed van SMD? :P

trouwens, 3 hopes in 16 normale runs is wel ongelofelijke goede RNG zeg.. daaaamn, hoop dat je dezelfde dag een staatslot hebt gekocht..
Nou...je bent de tweede die dat voorstelt...SMD opende meteen een trade naderhand met 8 ex omdat hij hem niet afgemaakt had. Mja, ik zag dat toch gewoon als mijn risico...uber atziri is en blijft super moeilijk, dus wat voor garantie hoop ik te hebben dat het lukt. Enige wat ik weet is dat SMD een veel hogere kans van slagen heeft dan ikzelf. Plus, daar hadden we helemaal niks over afgesproken, dus verwachtte niks. Ook al heb ik op het moment maar 1 ex op m'n account en kan ik alles goed gebruiken. Speel dit spel al zo lang met weinig currency dat ik me er niet meer druk om kan maken...meestal vind ik alles zelf uiteindelijk toch wel :) Duurste koop _ooit_ was een 6L Voll's van 30 ex...en toch heb ik het grootste deel van alle top-tier-items in bezit. Veel spelen = veel drops ;)

Long story short...heb de 8ex afgewezen :P

Edit: misschien dat ik de volgende set wel laat runnen door iemand die het 100% zeker kan afmaken, of ik pak die 8 ex zodat ik weer nieuwe kan kopen ;)

En dat staatslot ligt al klaar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Was ook maar een geintje dat van die set, heb zelf ook 1 uber set gehad een tijd terug en door SMD laten runnen, 1e portal wou ik zelf proberen.. one-shot door de eerste de beste melee gast die ik tegenkwam LOL.. Daarna maar door SMD de rest laten afmaken :)

En, een chest + axe is ook niet bepaald slechte rng, geen vaal mask iig zoals ik kreeg..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:44:
En, een chest + axe is ook niet bepaald slechte rng, geen vaal mask iig zoals ik kreeg..
Nee zeker niet. Tuurlijk...ook ik had heeeeel graag de gloves willen hebben, maar mijn hoop was inderdaad om in ieder geval _niet_ de mask te krijgen en da's gelukt. De Chest heeft mooie rolls, 299 (van 300)% ES en 92 flat ES (100 max) en 24% all resist (max). De axe is ook niet superslecht...220-289 (max is 235-290) en 16% attack speed (max).

Die twee krijg ik wel verkocht denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
nogarduv schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:17:
RIP count 2 op Bloodlines league.
-
Laat dit een zeer pijnlijk herinnering voor mij zijn:
1) Geen pots is NO GO tegen bosses
2) Als je curses hebt om minder dmg te krijgen gebruik die dan ook!
3) Als je al zegt om te skippen doet het dan ook! Want half YOLO half skip = RIP!
Gelukkig is er geen 4) Niet meer met Johnny mappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
Even wat leven in dit topic blazen.
Eindelijk in Merciless beland, act 3 weliswaar met een Flame totem build.
Op level 28 een Divine orb gevonden en op 41 een Exalted orb, geen idee wat een Divine waard is.

Lastigste vind ik een prijs aan een item binden, heb een ring gevonden voor level 40 Sapphire ring met: 25% cold res, 16 accuracy rating, 26 maximum energy shield, 33% cold res, 33% lightning res.. Enig idee wat die waard kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
nice... exalt en divine al gevonden :)
divines zijn in de bloodlines league ong. 7 chaos waard. Weet niet hoe dat in andere leagues ligt.

Die ring heeft op zich redelijk wat resists maar de accuracy rating is waardeloos en ES is redelijk. Paar chaos hooguit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Je kan de script Procurement draaien. Dan kan je zien in welke categorie de stats zich bevinden. Natuurlijk is een item meer waard als alle stats in de eerste categorie vallen. Maar stats alleen is niet het belangrijkste. Naast resist zijn sommige stats erg in trek. Probeer achter te komen wat je buildstyle is. Want kijken naar stats voor alle mogelijke builds is onmogelijk. En je komt dan ook stashtabs tekort. Ook al heb je er 116. Je blijft tekort komen.

Ik concentreerde me tot op heden op life en armour. Nu merk ik dat ik weinig ES spul heb om naar een low life build te gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
Goeie tip, zal het vanmiddag even gaan gebruiken.
Gisteren even een Three dragons helm en Infernal Mantle cadeau gedaan, DPS stuk geboost.

Nu van plan voor voidbringer gloves te gaan en eventueel boots met aardig wat +life, aangezien ik maar 2,1k life heb.
Ik ben ook opzoek naar een goede wand met aardig wat %spell damage en eventueel %fire damage, crit chance en multiplier is voor nu niet echt noodzakelijk vind ik, maar is altijd welkom, dus mocht iemand op Torment een soortgelijke wand verkopen, message BauwdenFlameTotem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Welke gems heb je op je flame totem zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Bauwden schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:37:
Goeie tip, zal het vanmiddag even gaan gebruiken.
Gisteren even een Three dragons helm en Infernal Mantle cadeau gedaan, DPS stuk geboost.

Nu van plan voor voidbringer gloves te gaan en eventueel boots met aardig wat +life, aangezien ik maar 2,1k life heb.
Ik ben ook opzoek naar een goede wand met aardig wat %spell damage en eventueel %fire damage, crit chance en multiplier is voor nu niet echt noodzakelijk vind ik, maar is altijd welkom, dus mocht iemand op Torment een soortgelijke wand verkopen, message BauwdenFlameTotem.
Heb je al in de Guild stash gekeken, misschien heeft iemand daar nog een leuk item gedoneerd. Je gebruikt trouwens een totem build? dan zit je toch niet vast aan alleen wands? dan zou je ook een dagger of mace kunnen gebruiken met spell/fire dmg Dat geeft je misschien iets meer keus in het zoeken van een upgrade. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 13-01-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
kevinl schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:45:
Welke gems heb je op je flame totem zitten?
Momenteel Flame Totem + Fire Pen~ + Faster Casting + LMP (GMP als ik wat meer dex heb)
SMD007 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Heb je al in de Guild stash gekeken, misschien heeft iemand daar nog een leuk item gedoneerd. Je gebruikt trouwens een totem build? dan zit je toch niet vast aan alleen wands? dan zou je ook een dagger of mace kunnen gebruiken met spell/fire dmg Dat geeft je misschien iets meer keus in het zoeken van een upgrade. ;)
Nope, ben geen lid van een guild :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Een hele grote damage dealer die je maakt naast Fire Pen is met faster projectiles.

En word lid van onze guild. Daar zal vast een 5link chest tussen zitten en doe daar dan die fater projectiles op. Dan brand je door die mobs heen.

Optimum voor flame totem is:
Flame totem - Faster Casting - Fire Penetration - LMP - Added Chaos - Faster projectiles.
Dus GGRRBB

Ondertussen wel GMP meelevelen om eind bosses te shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
kevinl schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:59:
Een hele grote damage dealer die je maakt naast Fire Pen is met faster projectiles.

En word lid van onze guild. Daar zal vast een 5link chest tussen zitten en doe daar dan die fater projectiles op. Dan brand je door die mobs heen.

Optimum voor flame totem is:
Flame totem - Faster Casting - Fire Penetration - LMP - Added Chaos - Faster projectiles.
Dus GGRRBB

Ondertussen wel GMP meelevelen om eind bosses te shotten.
Zal vanmiddag ff een invite vragen.
Heb voor Infernal Mantle gekozen omdat deze 25% chaos damage convert en 100% extra fire damage geeft met low mana. (en hij kostte maar 10 alts)

Om mijn LMP/GMP optimaal te krijgen zal ik Dex op gear moeten krijgen, Helm/Armor/Gloves vallen al af i.v.m. required uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Bauwden schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Zal vanmiddag ff een invite vragen.
Heb voor Infernal Mantle gekozen omdat deze 25% chaos damage convert en 100% extra fire damage geeft met low mana. (en hij kostte maar 10 alts)

Om mijn LMP/GMP optimaal te krijgen zal ik Dex op gear moeten krijgen, Helm/Armor/Gloves vallen al af i.v.m. required uniques.
Euhm. Die 100% extra fire dmg die take JIJ wanneer je low mana hebt he ;) Of te wel low mana = meer auw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
SMD007 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Euhm. Die 100% extra fire dmg die take JIJ wanneer je low mana hebt he ;) Of te wel low mana = meer auw!
Haha ah chips, en ik maar proberen om low mana te krijgen :p gelukkig lukt dat me niet echt met 1800 mana.
Ik run trouwens ook artic armour for wat defense en vlieg door docks heen, level 64 momenteel.

Wanneer is het handig om met maps te beginnen? Paar rare maps gefarmed en een aantal normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Als je je flame totem meer tankyness wilt geven. Trek dan Cybils paw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik heb het idee dat de guild stash gebruikt wordt door mensen om hun chaos recipe compleet te krijgen.
Momenteel heb ik een MF-farmer die honderden rares per uur loot. Daar zit wel eens wat bovengemiddeld bij en die stop ik dan in de guild stash. Soms verdwijnt een halve tab aan items van een bepaald type, waaronder best wel goede items. Een paar stash tabs verder zit er bijvoorbeeld 1 stash tab volgestopt met trashitems van generlei waarde. Als je chaos recipes aan het doen ben, steel dan geen items die voor anderen waarde zou kunnen hebben bij het levelen of bij de eerste stappen van het spelen van maps. Stop tegelijkertijd geen troep in de stashtabs als jij ruimte tekort hebt voor je recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Werkt chaos recipe met id items? Anders kunnen we toch meer officers tabs aanmaken. Als er misbruik wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bauwden schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:15:
[...]
Haha ah chips, en ik maar proberen om low mana te krijgen :p gelukkig lukt dat me niet echt met 1800 mana.
Ik run trouwens ook artic armour for wat defense en vlieg door docks heen, level 64 momenteel.

Wanneer is het handig om met maps te beginnen? Paar rare maps gefarmed en een aantal normal.
imho is blood magic t beste voor een flame totem build. Bovendien schakel je dan meteen de 100% damage penalty van de infernal mantle uit want met 0 mana kun je geen low mana hebben. Voor een 4L flame totem is added chaos damage t beste ( naast FT - faster casting - GMP).
Ik heb denk ik nog wel een paar vrij goede items op standard voor een FT build. Vorige league ripte ik mn lvl89 witch vrij op t eind dus die staat nu op standard met dr hele hebben en houwen :)
Ik speel niet op standard dus je mag best uitzoeken als je wil. Voorwaarde is wel dat je de tweakers guild joined ;)

Pagina: 1 ... 73 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]