Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-04-2022
JohnnyV76 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:43:
[...]

imho is blood magic t beste voor een flame totem build. Bovendien schakel je dan meteen de 100% damage penalty van de infernal mantle uit want met 0 mana kun je geen low mana hebben. Voor een 4L flame totem is added chaos damage t beste ( naast FT - faster casting - GMP).
Ik heb denk ik nog wel een paar vrij goede items op standard voor een FT build. Vorige league ripte ik mn lvl89 witch vrij op t eind dus die staat nu op standard met dr hele hebben en houwen :)
Ik speel niet op standard dus je mag best uitzoeken als je wil. Voorwaarde is wel dat je de tweakers guild joined ;)
In principe heb ik geen last van die 100% fire damage, ik gebruik 50% van mijn mana pool (clarity + Herald of Ice + Herald of thunder) wellicht switch ik naar Herald of Ash als ik die vind.

deze char wil ik naar een aardig hoog niveau tillen, en op standard verder gaan als de league voorbij is, dus is het altijd welkom.

Tweakers guild join ik uiteraard, met of zonder het krijgen van gear _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:08
Kaw schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:04:
Ik heb het idee dat de guild stash gebruikt wordt door mensen om hun chaos recipe compleet te krijgen.
Momenteel heb ik een MF-farmer die honderden rares per uur loot. Daar zit wel eens wat bovengemiddeld bij en die stop ik dan in de guild stash. Soms verdwijnt een halve tab aan items van een bepaald type, waaronder best wel goede items. Een paar stash tabs verder zit er bijvoorbeeld 1 stash tab volgestopt met trashitems van generlei waarde. Als je chaos recipes aan het doen ben, steel dan geen items die voor anderen waarde zou kunnen hebben bij het levelen of bij de eerste stappen van het spelen van maps. Stop tegelijkertijd geen troep in de stashtabs als jij ruimte tekort hebt voor je recipes.
Dit vind ik een goede opmerking zal het ook in onze guild regels verwerken. Ik zie met name die jewellery tab nog wel eens leeg raken en vermoed dat het hiervoor gebruikt wordt. Dit terwijl juist tijdens lvlen goede jewellery soms best een noodzaak kan zijn. Al moet ik zeggen als je op default of op normal hardcore er items uit haalt ga je gang om er gemiddelde items uit te halen. De default maar met name de harcore tabjes mogen best op geruimd worden. Deze worden toch steeds aangevuld met de spullen die overkomen uit temp league's.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Ik zie met name die jewellery tab nog wel eens leeg raken en vermoed dat het hiervoor gebruikt wordt. Dit terwijl juist tijdens lvlen goede jewellery soms best een noodzaak kan zijn...
Dan denk ik dat er iets anders aan de hand is, de meeste jewelry in de guild stashes is bijna allemaal lager dan ilvl 60. Ik hield het een tijdje in de gaten omdat ik hele stashes zag verdwijnen...chaos recept dacht ik ook, maar dat schiet niet op met ilvl 59 of lager :)

@kevinl, uiteraard werkt chaos recept ook met identified, dan krijg je alleen maar 1 chaos ipv 2. Zelfde met regal recept. identified ilvl 75+ = 1 regal, unidentified = 2.

@flametotem veel mensen met een flame totem build kiezen voor 'added chaos damage' als extra dps...leuk, maar da's zeker niet in alle gevallen de beste oplossing. Added chaos schaalt alleen met chaos nodes, die je waarschijnlijk allemaal skipt met een flame totem build. Dus het is een flat damage increase, wel handig voor mobs met Energy Shield. Zelf gebruik ik bijna altijd 'added lightning damage', met zoveel attacks per seconde die een totem doet, heb ik altijd shock op mobs. En die lightning damage scaled wel o p mijn elemental damage nodes.

Op die manier heb ik ook geen Three Dragons nodig en kan ik een goede normale helm pakken. Three Dragons is leuk....maar als je goed leest op wiki...Fire damage heeft kans om te shocken en kan niet igniten...duidelijk tot zo ver...maar je kans om te shocken wordt verhoogd met Chance to Shock in tree/gear, niet met chance to ignite. Dus al die nodes die je tegen komt met extra ignite chance doen niks voor je shock chance. Met goede gear (was voor mij) Added Lightning damage altijd een betere oplossing met meer dps en behoud van ignite op fire damage.

Anyways...lang verhaal kort, chaos damage _hoeft_ niet altijd de beste extra gem te zijn voor een flame totem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Goede aanvulling op flametotme Dennis. Ik ga er vanavond naar kijken of mijn omgebouwde crit flame totem nu wel beter werkt met added lightning damage.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
Ik ben ook voor de Crit Flame Totem variant gegaan, en dus geen ignite nodes gepakt.
Ik heb zoveel mogelijk crit chance en multiplier gepakt, gebruik Ice spear voor de extra crit chance.

Lightning damage is een goede tip, zal kijken of ik die kan toevoegen uiteindelijk, momenteel maar een 4 link armor. Eventueel dus Added lightning damage + faster projectiles voor extra damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, even een Atzi'tje gedaan voor in mijn thread op het PoE forum. Ben gewoon gerushed zonder echt aandacht te besteden aan trash mobs en ze lag binnen 4 minuten op de grond:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
Gisteren mijn eerste maps gedaan, 66/67.
In principe ging ik er makkelijk door heen net zoals een hete mes door boter, lastigste was "Piety" aka. The Wicked One, 2 hits en ik was uitgeschakeld, na 3 deaths had ik d'r eindelijk, echt rewarding was het niet.

Mijn Health pool is maar 2.1k, dat kan nog verbetering gebruiken, vandaag maar is op zoek naar wat health op me rings/boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
KneoK schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:44:
Zo, even een Atzi'tje gedaan voor in mijn thread op het PoE forum. Ben gewoon gerushed zonder echt aandacht te besteden aan trash mobs en ze lag binnen 4 minuten op de grond:
Mooie snelle run KneoK! ook nog boots ipv stom flesje altijd leuk

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08
Johnny en Cestoda op avontuur in Bloodlines: Turbo Piety in Temple map (lvl70 map Zana quest met turbo mods)

[YouTube: http://youtu.be/81gEXU3tnSU]
Betere kwaliteit

[ Voor 18% gewijzigd door Cestoda op 14-01-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
Dat geschreeuw van dat mens :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Bauwden, was het een mapje waarin Piety zit? Als het regulier was, dan moet je die blauwe cirkels vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
kevinl schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:24:
Bauwden, was het een mapje waarin Piety zit? Als het regulier was, dan moet je die blauwe cirkels vernietigen.
Ik weet ongeveer hoe Piety werkt :p heb ook tegen d'r gevochten in normal en cruel haha
Maar het was in een Zana map, en ze raakte mij met thunder vanuit de lucht, 2 shots dead met 75% Lightning res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, eindelijk mijn boss kill compilatie af. In volgorde:

Torture Chamber
Crematorium
Maze
Necropolis
Residence
Academy
Shipyard
Shrine
Courtyard
Palace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kwam een filmpje op Reddit tegen die kan ik jullie niet onthouden :D

https://www.youtube.com/watch?v=dxVfBcvu6vw

[ Voor 17% gewijzigd door SMD007 op 15-01-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
Ik zit er al een aantal dagen over na een te denken om een dual spark totem build te maken, heeft iemand tips en tricks voor een build? Veel crit/Projectile speed/Increased duration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Je gaat switchen naar dual spark? Volgens mij heel mana hungry.

- chance to shock
- increased duration
- GMP
- slower projectiles
- projectile weakness
- fork lijkt me wel leuke toevoeging

Ik ben aan het kijken hoe je naar een triple totem build kan gaan. Met een speciale chest kan dat. Maar dan krijg je een level 20 curse als je totem doodgaat. Is er een unique die dit kan tegengaan? Ik heb een ring gevonden die de effecten van een curse met 50% reduceert. Maar verder niks gevonden.
Steeds potten om die curse weg te halen lijkt met niet fun.

Trouwens ik probeer mijn facebreaker built te levelen. Nog nooit zoveel fun gehad. Tanken met infernal blow is erg leuk. Vraag me wel af of die 6% attack speed die ik te kort kom in de build van Sciontics niet ga missen bij me marauder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
kevinl schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:56:
Je gaat switchen naar dual spark? Volgens mij heel mana hungry.

- chance to shock
- increased duration
- GMP
- slower projectiles
- projectile weakness
- fork lijkt me wel leuke toevoeging

Ik ben aan het kijken hoe je naar een triple totem build kan gaan. Met een speciale chest kan dat. Maar dan krijg je een level 20 curse als je totem doodgaat. Is er een unique die dit kan tegengaan? Ik heb een ring gevonden die de effecten van een curse met 50% reduceert. Maar verder niks gevonden.

Trouwens ik probeer mijn facebreaker built te levelen. Nog nooit zoveel fun gehad. Tanken met infernal blow is erg leuk. Vraag me wel af of die 6% attack speed die ik te kort kom in de build van Sciontics niet ga missen bij me marauder.
Ik zat meer te denken aan meer speed voor m'n projectiles met pierce, zo vliegen ze de hele kamer door dus meer kan om te raken.
Zag een filmpje op youtube met 300% projectile speed, wil dit wel reduceren, maar man man man zag er wel mooi uit.

En voor de Tri Totem build zijn flasks the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:56:

Heb lang een triple-arc-totem build gehad. Valt allemaal reuze mee met die curses. Soul Mantle geeft je een extra totem, en inderdaad, als je totem dood gaat krijg je een random level 20 curse. Dit geldt ook voor recasten overigens...als je er al 3 hebt staan en je recast, krijg je die curse ook. Maar omdat je de totems meestal voor je plaatst en dan wacht tot alles dood is, merk je niet veel van die curses. Ik had genoeg mana regen zodat ik geen mana pot nodig had, 1 life, 1 utility en 3 quicksilvers. Op die quicksilvers zat allemaal remove curse, voor het geval je temp chains krijgt. De rest merkte ik amper iets van, je bent toch altijd ver weg van al het gevaar.

edit: ik vond uiteindelijk 3 totems overdreven...alles was al dood tegen de tijd dat de derde totem neergezet werd. Ik koos er toen wel voor om die Soul Mantle te houden, maar zonder Ancestral Bond. Twee totems, maar kon weer wat puntjes anders besteden en je kunt nog andere damage-skills gebruiken (wat met Ancestral Bond niet kan).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:52:
[...]
. Twee totems, maar kon weer wat puntjes anders besteden en je kunt nog andere damage-skills gebruiken (wat met Ancestral Bond niet kan).
Kleine aanvulling je kan geen direct dmg dealing skills gebruiken. Je kan prima summonen(zombie oid) of een trap/mine gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Grote kans dat je je mirror drop niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:32:
[...]

Grote kans dat je je mirror drop niet ziet.
2x de map doorlopen lost dat ook op. 1x clearen 1x looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

SMD007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:11:
[...]

Kleine aanvulling je kan geen direct dmg dealing skills gebruiken. Je kan prima summonen(zombie oid) of een trap/mine gooien.
Kleine correctie, je kan wel bijvoorbeeld Arc gebruiken met Curse on Hit, maar het doet geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Nog een paar weekjes en we kunnen afgeslacht worden door de SMD kloon en zijn vriendjes :D
The larger 1.3.1 patch (Hall of Grandmasters, new uniques, etc, etc) is due in approximately two weeks
bron: https://www.pathofexile.c...ply/1177297/quote/9855591

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Occy74 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:41:
Nog een paar weekjes en we kunnen afgeslacht worden door de SMD kloon en zijn vriendjes :D

[...]

bron: https://www.pathofexile.c...ply/1177297/quote/9855591
Had het gelezen ja! cant wait to fight myself xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik lag helemaal dubbel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
RIP #2 op Bloodlines. Double Vaal in maze map. Ging best goed, party met triple curser (enfeeble+ele weakness+temp chains) besloten we toch de double Vaals te doen (geen dmg mods). Vaals waren op ongeveer 25% life toen ze ineens besloten allebei tegelijkertijd mij te laseren. Daar kon zelfs m'n purity of lightning niets tegen doen :/

http://www.twitch.tv/cestoda/c/5899012
Youtube link

[ Voor 8% gewijzigd door Cestoda op 17-01-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Wat is twitch toch ook een schijtmedium voor videos.. Wil totaal niet laden of het duurt een uur..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jeetje Cest... die RIP is wel zuur... je wordt echt flink op de korrel genomen. Heb wel t idee dat de rest een beetje uit de buurt was en jij daarom alle hits op je kreeg. Echt balen :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
De rip is zeker zuur maar na 3-4x achter elkaar geraakt te zijn door de laser had je toch echt uit moeten kunnen loggen imo :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Mwja... je verwacht ook niet dat je ZO veel hits achter elkaar krijgt. Ik heb toch t idee dat ie een beetje in de steek gelaten is door de rest van de groep. Als meer mensen in de buurt waren en niet achteraan hadden gestaan had ie wss ook niet AL die hits gekregen. Maja... it's all history now :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Top 5 Atziri viable builds

https://www.youtube.com/w...nX7R-jF7utXYYOpubnQOpubnQ

Grats met nr1 positie.. :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Vraag me af om mijn legacy nu meer waard is geworden door dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Holy crap, ik vind alle reacties hier, op het PoE forum en ingame ontzettend tof maar dit had ik nooit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Holy fuck! en zelf heeft ie de build nog nooit uber gedan lol!

edit kennelijk deed hij in het filmpje ook normal atzie beetje misleidend daar de nr 2 build uber deed.

[ Voor 46% gewijzigd door SMD007 op 19-01-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Ik zal binnnekort maar eens wat posten op http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1168682
En een invite sturen om weer bij de guild te mogen.

Thuis ga ik die top 5 atziri builds eens bekijken en kijken of ik de gear heb om een poppetje om te toveren.

Paar dagen geleden een Vis Mortis (+1 spectres 5 seconden unholy might) gevonden terwijl ik met mn summoner bezig was na veeeeel te veel currency was dat kreng eindelijk 6s 5l, gaat best rap met 5 Evangelist alleen mn resists zijn bagger en ik kan alleen mn belt of gloves nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
En ik zit maar een beetje in dat filmpje te spammen 8) En nog over facebreakers ook

Gratz kneok!! Mag wel na al die tijd die je in die build hebt gestoken.

[ Voor 10% gewijzigd door Shodan_xl op 19-01-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SMD007 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:57:
Holy fuck! en zelf heeft ie de build nog nooit uber gedan lol!

edit kennelijk deed hij in het filmpje ook normal atzie beetje misleidend daar de nr 2 build uber deed.
"Hij"? Hij == ikke :P Je ziet Shodan ook wat typen tijdens dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Wilde ik kijken wat de prijs was van dat super chest van SMD. Blijkt die al uit poe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:58:
Wilde ik kijken wat de prijs was van dat super chest van SMD. Blijkt die al uit poe te zijn.
Welke bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
die met 2600 armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
oja die heb ik tijdje geleden verkocht voor 45ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauwden
https://www.youtube.com/watch?v=cgmMjTdorq4
Nieuwe steam powered armour set.
Geloof dat er ook nog een gem powered armour set is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad...die met gems is alleen in combinatie met de strip te koop. Wel tof om te zien...snap dan weer niet dat ze er niet wat stoom effecten aan toegevoegd hebben. Steampowered...en nergens stoom te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kneok, waarom gebruik je die seething flasks? Ik bedoel het heeft een lange hot en maar een lage health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Even mijn mazzeltje delen.
Elke league heb ik wel een crafting projectje, maar zoveel geluk als deze league heb ik nog nooit gehad.
Heb niet meer zoveel tijd, dus had me voorgenomen geen eternal-exalt project te starten en geen dure build te maken (srs)
BiS is natuurlijk een +3 staff, dus leuk, af en toe wat alts en regals op een staff knallen en we zien wel.

Lang verhaal kort, +2 fire staff opgeraapt van de grond. Regal erop gegooid en +1 gems gerold. Very lucky..
Toen moesten er nog 6 sockets op.. Hoe moeilijk kan het zijn, had 250 jewellers.. no luck,
Uiteindelijk na 300 jewellers maar voor vorici optie gegaan. Eindelijk 6 sockets.
En 20 fusings later was de boel gelinkt :)

Nu nog elreon naar L8 werken...
Maar mij hoor je niet meer klagen deze league :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XY9fOwn.jpg

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Damn wat een mazzel :)
Vorige league ben ik zo de mist in gegaan met proberen te 5 Linken dat ik nu maar gewoon voor vorici ga. Weet je waar je voor spaart en voorkom je een des-illusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik vind dat craften altijd wel erg leuk.
Maar t wordt pas echt vervelend als je een 5 link rolt... Want wat dan?
Door voor 6? Of gebruiken. En als je hem gaat gebruiken moet je eigenlijk een nieuwe craft maken om te 6 linken..
Dat is tenminste wat ik vroeger deed.. Maar toen had ik veel meer tijd, nu heb ik simpelweg de currency niet voor dat soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
gz, nu nog even een lvl 4 empower scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Geen 18% block base.. Vendor trash! :D

[ Voor 72% gewijzigd door Occy74 op 25-01-2015 09:14 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Wat een geluk!
Ben wel een beetje jaloers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Voor Iluv: zijn bijna RIP in een 75 zana Crema map met demons+charges
http://www.twitch.tv/cestoda/c/6010885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Wow dat was echt scaryyy.. dacht dat het helemaal leeg was en was eigenlijk een beetje aan het wachten voor de resurrect screen.
Maar na het bekijken van Cestoda's stream viel het gelukkig mee. Maar, niet eerder zo dicht bij een rip geweest met deze toon, phew! Wel vette adrenaline kick en nu ben ik helemaal wakker... Hmmm zal ik wel verder spelen... tempting..

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
nogarduv schreef op zondag 01 februari 2015 @ 00:10:
Wow dat was echt scaryyy.. dacht dat het helemaal leeg was en was eigenlijk een beetje aan het wachten voor de resurrect screen.
Maar na het bekijken van Cestoda's stream viel het gelukkig mee. Maar, niet eerder zo dicht bij een rip geweest met deze toon, phew! Wel vette adrenaline kick en nu ben ik helemaal wakker... Hmmm zal ik wel verder spelen... tempting..
Hehe, het viel inderdaad wel mee, hoe vaak ik wel niet zo'n klap heb gehad op mijn evasion char toen ik beyond speelde en dat je dan 10% life over hebt.... De adrenaline komt dan inderdaad je oren uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
woei was wel een flinke klap. Engste is nog dat het 1 hit is zo te zien. Van full life en ES naar 10% life is wel even billen knijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Nou iemand al de patch geprobeerd? En de map al gevonden? Ik zag op reddit al een paar filmpjes, maar ik ontwijk ze nog wil de ervaring zelf hebben :) Ben best wel benieuwd naar hoe moeilijk die map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De map nog niet gevonden jammer genoeg, wel de nieuwe MF chest na een paar Dominus runs...42 IIR / 14 IIQ. 20 jewelers verder en het was al een 6S. Nu nog 5 of 6 linken. Meer dan 5 heb ik eigenlijk niet nodig op m'n culler. Gaat wel interessant worden om dat werkend te krijgen. M'n huidige culler is lowlife met shav. Zal aardig wat om moeten gooien...geen lowlife meer maar CI, dus een stuk minder aura's...eens zien of het lukt om toch genoeg resistance te krijgen en genoeg ES met al die MF gear.

Heb gewoon chaos immuniteit nodig (of shav) voor dominus runs, ik portal m'n culler niet in, maar laat hem het hele gevecht staan om zo min mogelijk handelingen te moeten doen op m'n tweede pc. En aangezien een van de monsters daar chaos damage doet, vrees ik dat CI de enige mogelijkheid is.

Leuke is dan wel dat ik van 435/82 naar 415/124 ga :-)) En dan nog 3x party bonus 120/30...535/154 njamnjam :-) Misschien toch een derde pc inrichten ;-) 615/174 klinkt wel heel verleidelijk...

Ik ga maar eens knutselen aan een tree :)

Edit: oeioei...dat gaat wel errug tricky worden :9 Heb gewoon 0 ES op gear zonder shav...lol...dus alle ES moet komen uit aura en de tree. Das nie veel ES nie. Dat ik minder auras kan draaien op de culler is geen probleem, dan geef ik die wel aan de andere party members, dus max resist is geen probleem, armour/evasion/mana regen/purities/vitality...alles blijft actief.

Kom nu op zoiets uit linkie

Ik betwijfel of hier genoeg ES uit komt zo. 318 ES van discipline, 21% increased effect of buffs, 48% increased effect of auras you cast, 15% more max es, 233% increased max es...volgens mij kom ik dan maar op iets van 2k ES uit of reken ik verkeerd? Da's toch 1000 minder dan nu :P Hmmm

edit2: 48% increased max es van intellect erbij...opnieuw berekenen...geen 2000 maar eerder 1500? Snap af en toe geen reet van die increased/more zooi.

1500 ES om naast dominus te staan. Heel af en toe krijgt ze 1 klap van dominus fase 2, meestal is dominus dan al dood...zou 1500 genoeg zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Dat wordt wel heel erg krap als ik eerlijk mag zijn..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
M'n eerste Bloodlines Atziri kill :)
Vaals
Trio
Atziri

Beetje sloppy uitvoering, mede door de spanning. Vooral de trash met de bloodline mods zijn echt geen grap. In het begin meteen twee phylacteral link packs (joy!), maar ook otherwordly is erg lastig. Wel geluk gehad dat ik geen beyond packs heb gezien en maar 1 herald of the obelisk pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Kun je je indenken hoe Havoc zich gister voelde toen hij voidspawn of abaxoth zag in een uber atziri map op bloodlines.. :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:33:
Dat wordt wel heel erg krap als ik eerlijk mag zijn..
Datzelfde gevoel had ik eigenlijk ook.

Gisteren toch maar besloten om er gewoon voor te gaan. M'n lowlife draaide zowat alle aura's zelf en dat was wel even een zorg hoe dat zou uitpakken nu. Nu heb ik er 45 regrets in gestoken en heel veel omgegooid. Weg Shav, weg Wanderlust en m'n nieuwe Greed's Embrace en legacy Goldwyrms er op. Aura's verdeeld over 2 andere muppets en ik heb 2700 ES en da's alleen van discipline lol?? Zonder discipline 650 ES :D. Ik snap het ook niet :9 Toch wel leuk...2x -20 all res op ringen, -10 fire en -20 lightning res op chest...en ik heb fire capped en lightning bijna en cold is niet belangrijk voor dominus. Hopelijk kan ik een keer de lightning ook op 75 krijgen, maar het is eigenlijk niet nodig. Dominus krijgt toch geen tijd om iets te doen.

Gisteren 10 runs gedaan en alles ging goed, de ES regen is iets van 950 per seconde, met 115% snellere start van regen. Heb geen 1 keer het gevoel gehad dat ze in gevaar was. Al met al duurt een dominus run ook maar hooguit een minuut, 15-30 voor de eerste fase, even wachten tot fase 2 en hooguit 10 secondes voor fase 2.

I'm happy :P Let the farming continue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Gister met Drunkfux een vijftal 75 maps gedaan met rare mods. Uiteindelijk niet veel opgeschoten met met level 83 char. In het vervolg toch maar geen rare mods doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
En graag wat minder je mapping partner pk'en :D

Door de 1.3.1 patch mijn phys spectral throw build mooi vernaggeld trouwens doordat crit multi van abyssus niet meer werkt, van 18k gmp naar 11k doet behoorlijk pijn, was eerst behoorlijk pissed off omdat mijn CI reaver ook al een k*tbuild is :)

Dan de phys ranger maar omspeccen naar een dualstriker, zonder de tree te hoeven veranderen eindelijk weer een char die fatsoenlijk atziri kan farmen met 90k dualstrike/melee splash en 151k dualstrike singletarget..

Kan nu eindelijk de split phase weer fatsoenlijk doorkomen dat ze 1 flameblast kunnen voltooien want met 3.4k health wil ik die liever niet tanken :)

[ Voor 88% gewijzigd door Occy74 op 05-02-2015 11:18 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Heeft die ranger genoeg deeps voor een two man party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
It is done! Koste even om elreon naar lvl8 te krijgen, maar we kunnen los :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uu3hJAi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Grats! mooi ding hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Daar heb je waarschijnlijk een van de beste SRS staves op Bloodlines. Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Gz marc! Nu atziri farmen :p

Voor mij is de BL league een beetje voorbij. Na de rip van mn TS alt heb ik helemaal geen zin meer verder te spelen met mn SRS wijffie. Mede ook omdat het maar niet lukt om die verrekte CoD te 6s-en. Ik hoef hem maar 6s te krijgen, niet eens 5l of zo, GRrrrrrrrr! Anyways, zal vanaf nu wel low profile gaan met BL dus suc6 iedereen. Tot volgende league.

Ps: gz Cest met de atziri kill! Was wel een leuke gevecht en Super spannend. Zag wel dat je veel ervaring had met atziri gevechten want ik had het niet overleeft.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ok. toegegeven.. Uniques chancen wil niet echt lukken op een andvarius na. Maar mijn luck is echt insane deze league.

Eerste vaal poging op een 20/20 gem.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/udX5HdJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Dacht zo van, laat mij die double beyond ook eens proberen op een 41% packsize shipyard.. :D

kies 1080p60 voor optimale video..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ben je zooo rijk dat je in name of science 13c uitgeeft aan een mapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Het is 12c niet 13C ;) en ik doe dat ook regelmatig. als je een map hebt met packsize en beyond is beyond er extra bij rollen zeeeer lucratief niet alleen dropt er veel en veel meer (ook maps) Ook krijg je een stuk meer xp. Vaak wel het dubbele van wat je normaal binnenhaalt als voorbeeld. Op lvl 97 ben je blij als je 1% uit een 78 mapje haalt. Met beyond haalde ik vaak wel 2% tot 2.5% xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 04:19:
Dacht zo van, laat mij die double beyond ook eens proberen op een 41% packsize shipyard.. :D
Cool :-)

Ik lurk hier meestal alleen maar, maar zou jij je passives + skillgems willen delen? 'k speel atm ook een dual wield reaver, maar dan compleet anders, en jouw build ziet er ook erg leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik had dit weekend ook enorm veel luck trouwens!

Ik heb Sciontics mijn 70ex uitgeleend zodat hij een shav kon kopen. (ja hij is mijn bitch nu }) ) en kwam daardoor op precies 0 ex voorraad uit. Echter heb ik van het weekend wel zoveel items verkocht dat is me nog nooit overkomen. Mijn voorraad ex telt nu weer 140. Om te zorgen dat Sciontics die 70ex toch een keer kan terug betalen hebben we 1 van zijn char omgebouwd tot low life MF char. Hopelijk halen we komende weken op die manier genoeg currency op zodat hij mij ooit kan terug betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Toevallig je phys ringen verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Nee een paar 5/6L items. 3x een Voll devotion amulet voor 20ex en nog heel veel klein spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:21:
[...]

Cool :-)

Ik lurk hier meestal alleen maar, maar zou jij je passives + skillgems willen delen? 'k speel atm ook een dual wield reaver, maar dan compleet anders, en jouw build ziet er ook erg leuk uit.
Alstu:

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1198099

[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 09-02-2015 19:31 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:28:
[...]

Hey ik generate life als ik met je map :o
Jup bino's knife stats maar eens goed lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
En dan let je even niet goed op en word je door een double flameblast geraakt....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mzc6g98T_Vo]

:O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Hooooooooooly luck lol... damn dat was close :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hij had bijna zijn gear kunnen uitdelen aan ons :P

• Cestoda
Voor Marc:
SRS DPS calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
20% nerf flameblast. Daar gaat je leveling skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:14:
20% nerf flameblast. Daar gaat je leveling skill.
Terechte nerf IMO. in combinatie met prolif blijft het het ook nog steeds een sterke skill hoor. Ook om te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Die SRS calculator mist wel hier en daar wat.
bijvoorbeeld %increased buff effects. En dat is toch 26% bij elkaar.

Als ik hem nu invoer geeft ie 12k per skull. Maar goed, daar mist dus nog wat aan.
20 skulls up hebben is niet ongebruikelijk. En 30 lukt ook als ik beetje mn best doe.

Anyway, dmg genoeg. Deed vanmiddag een l73 mapje en zag niet eens welke voidspawn ik te pakken had..

Heeft er iemand misschien interesse in de build met tekst en uitleg?
Voor mij is het wel een eye opener geweest qua pricing van ringen en amu's. Heb hiervoor altijd aan de andere kant van de tree gezeten. Bowers, spectral throw.. En dan zoek je compleet andere gear dan waar ik nu baat bij heb.

Enige nadeel en tevens voordeel is dat al mijn defenses uit een flesje komen (op arctic armour na).
Voordeel is dat de flask nodes bij de which echt belachelijk sterk zijn. En icm buff nodes trek je ineens 12k armour uit een flesje :)

't Is voor mij in ieder geval de snelste build die ik ooit gespeeld heb. Zoals we killspeed als movement speed (137% increased movementspeed zelfs zonder adrenaline quicksilver, maar met een warding. en dat is praktisch 90% van de tijd up te houden)

Devourers hitten me echt nooit behalve als ik stop met lopen. Maar daar heb je eigenlijk geen rede toe.
Geen gedoe met monsters die ergens tussen of achter zitten want de spirits zoeken zelf hun weg.
Reflect, thorns, corrupting blood, enfeeble doet allemaal niets.

Anyway, mocht iemand een wat nettere post met links, gear en passives op prijs stellen. Let me know.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcvz op 13-02-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ja, ik!
Lijkt me de build voor Act4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz

Marcvz's SRS Build (HC Bloodlines 1.3)

Ok, dit gaat een lange post worden. Ik kan nergens vinden hoe ik van die open te klappen sectie blokjes kan maken op tweakers. Het kan wat rommelig zijn omdat me ineens iets te binnen schiet, excuus daarvoor. Hoop dat mensen er iets aan hebben en inzicht krijgen in een build waardoor ze deze misschien willen spelen, of items beter op waarde weten te schatten als ze net als ik altijd non caster builds hebben gespeeld.

Summon Raging Spirits
http://pathofexile.gamepedia.com/Summon_Raging_Spirit

Dit is de main skill in de build. Ik ben zelf niet zo van het uitrekenen van vanalles en nog wat. Dus ik som even op wat belangrijk is zonder er al te diep op in te gaan.

Het zijn minions. Dit betekend dat alles wat jou boost geen nut heeft voor je spirits. Denk aan attack, speed, crit, damage, etc etc. Dit geldt overigens ook voor dingen die je juist debuffen zoals enfeeble map mod.
Anderzijds betekend het ook dat jij geen nadelen ondervind van hits die je spirits doen. Reflect, corrupting blood etc.

Dit maakt de skill lekker overzichtelijk, want de enige manier om de damage van je spirits te boosten is met minion damage/ias nodes en aura's.
Daarnaast heb je nog attack speed en increased skill duration wat de hoeveelheid spirits die je tegelijk up kan hebben beinvloed. Meer variabelen zijn er simpelweg niet :)
Links
Spirits doen voor 50% phys en 50% fire damage. En de faq zegt duidelijk dat 50% van de phys damage naar fire geconverteerd wordt. Dit gegeven nemen we mee in het bepalen van onze links.

Wat de beste support gems voor SRS zijn is nogal wat discussie over.
De eerste 3 links zijn wel een must have. Dus laten we daar mee beginnen.

3-Link
SRS - Spell Echo - Multistrike

Als 4e gem heb je 2 opties. Melee Splash/Melee Phys Damage.

Eigenlijk wil je 90% van de tijd gewoon Melee Spash gebruiken. Alleen als er een boss is of je een voidspawn krijgt loont het om te swappen naar Melee Phys Damage.

4-Link
SRS - Spell Echo - Multistrike - Melee Splash/Melee Phys Damage

5-Link
SRS - Spell Echo - Multistrike - Melee Phys Damage - Melee Splash/Added Fire.

Added fire is ook rood. En dus kunnen we Melee Splash swappen voor Added Fire als we een single target fight aan gaan.
Melee Phys is altijd beter dan Added fire. Omdat je Hatred runt en deze hiervan mee profiteert.

6-Link
Nu wordt het discutabel. En er spelen erg veel dingen mee.
Welk level is je SRS. Heb je een +3 staff? Een lvl21 gem etc etc.
Kort door de bocht komt het 9 vd 10 keer hier op neer. Melee Phys - Minion Damage - Added Fire

Dat maakt de volgende 6-link
SRS - Spell Echo - Multistrike - Melee Phys Damage - Melee Splash - Minion Damage.

Added Fire kun je nog steeds swappen met Melee Splash voor hogere single target dmg.

Er is echter een uitzondering. Die heet Empower. SRS is een spell, en zoals alle spells wordt deze onwijs geboost door gem level.
Waarschijnlijk kun je beter een 4link +3 staff hebben dan een 5link +2 staff.. Maar dat roep ik nu zomaar ter illustratie, weet niet of die cijfers kloppen.

Kort door de bocht komt het er op neer dat Empower beter is dan Minion Damage vanaf lvl 3 Empower in een +3 staff. Dat is zeker. Of het ook beter is in een +2 staff of met lvl2 empower etc, is allemaal discutabel en van teveel factoren afhankelijk dat ik het niet uit wil rekenen ^^

Stel dat je het geluk hebt een +3 staff en lvl 3 Empower te hebben, wordt je 6link

SRS - Spell Echo - Multistrike - melee Phys Damage - Empower - Melee Splash/Added Fire (single target)

Ik speel nu dus zelf niet met de meest ideale setup. Want ik gebruik al de Empower kleuren maar heb nog geen empower. En gebruik dus added fire ipv empower. Nu big deal tho, damage is sowieso insane.
Aura's
Eerste 3 kan ik kort over zijn. Hatred, Haste. Clarity.
Meer damage, meer damage + movement speed, mana.

Mocht je de build zo inrichting dat je een 4e aura kwijt kunt kan dit een Purity aura zijn.
Meestal kies je dan Fire omdat de meeste echt harde hits fire damage of fire/phys damage zijn.
Of Discipline. Maar, om dat te kunnen heb je wel insane gear nodig.

Ik gebruik zelf alleen de eerste 3 Aura's op het moment. Discipline kunnen runnen is een half jaar gear craften bij me verwijderd. En een alpha's howl gebruiken voor Purity of Fire betekend dat ik weer Eldrich Battery moet gebruiken om aan voldoende mana te komen. Dat is het me niet waard en waarom niet wordt duidelijker als we naar de passives kijken.
Passive tree
Bandits
Kan ik kort over zijn. Oak - skill point - skill point.

Ik kijk nooit naar trees bij andere builds. Wat ik doe is lezen wat voor mechanics en skill heeft en dan ga ik zelf aan de gang. Is volgens mij het meest leerzaam ook.
Gevolg is wel dat ik Regrets gebruik als water ^^

Ik begin vanaf het punt dat ik SRS ging runnen (level 66).
Achteraf zou ik dat later doen. Want levellen met flameblast (ja, ook na de nerf van vd week) naar lvl75 is sneller dan met SRS.

Klopt niet helemaal, mist een paar puntjes. Maar de belangrijke punten zijn duidelijk.
83 points

Ik speel HC. Dus defences zijn belangrijk. Dit zie je ook terug in de tree. Als je SC speelt zou ik heel het stuk naar Unwavering Stance laten vervallen.

Belangrijke nodes.
Minion damage (nog niet of weinig gepakt nu omdat de damage voldoende is)
Aura nodes + EB om 3 aura's te kunnen runnen
Skill duration nodes zodat je spirits langer leven en je immortal call/flesh offering/vaal haste langer up is.
Elemental Equillibrium Zodat je arc totem monster meer vatbaar maakt voor fire en cold. (insame dmg boost)

Vanaf dit punt is het simpelweg aanvullen met damage en life.
Mijn lvl 88 tree zag er als volgt uit. (mis wederom hier en daar wat, maar t gaat om de grote lijnen)
104 Points EB

Notables zijn de flask nodes bij de witch (niet onderschatten, super strong)
En Inner force. Verder is er niet veel veranderd behalve wat life en minion damage.

Inner force boost je aura's en je flask effects. Samen met de flask nodes geeft dit genoeg defence om behoorlijke tikken te kunnen incasseren.
Nadeel is dat het ook het mana verbruik van AA omhoog schroeft. Dus je hebt echt wat mana regen en ES pieces nodig om deze te kunnen runnen.
Het is zelfs voorgekomen dat ik weer uit Inner Force moest gaan nadat mn AA lvl up ging omdat ik deze niet meer up kon houden anders.

Mij was het stuk naar unwavering een doorn in het oog. Kost zo'n 17 punten (incl de life en aura nodes die je elders ook weer nodig hebt).
Maar, daar komt het weer. Ik speel HC. En je wilt niet gestunlocked worden etc.
Dus ik had voor mezelf gesteld dat ik pas uit unwavering ga speccen als ik EB niet meer nodig had.
Al heb je maar 1ES, dan is je kans om gestund te worden 50% kleiner.
Dus ik al mijn ES pieces vervangen door gear met mana erop. Uit unwavering en EB gespecced. En nu is mijn tree als volgt.

104 Points NO EB

Mijn lvl 100 build weet ik nog niet zeker. Dit hangt er vanaf of ik met wat extra mana nodes purity of fire kan runnen of niet. Maar, veel veranderd er niet meer.

Level 95 zal er zo uit zien

En verder is het of life. of cast speed. Of mana. Afhankelijk van wat voor opties ik daar mee vrij speel en of ik nog op HC speel of niet.
Kosten
Ik heb tegenwoordig veel minder tijd om te spelen dan vroeger.
Dat is de rede dat ik deze build heb genomen. Weten dat een 100ex build maken wel gaat lukken in een temp league kan ik niet meer vanuit gaan.
Ik kon prima uit de voeten met een wand met mana+mana regen en een plus +2 to minions helm met 4link SRS. Ben tot l72 maps gegaan met die setup. Maar hoger had ook gekund.
Je praat dan over een build die misschien 1ex bij elkaar kost aan gear.

In de wand had ik Raise Zombies - Minion Damage - Minion life.
De zombies waren een fantastisch meat shield. Geeft je enorm veel survivability als je gear, hp pool etc wat matig zijn.
En ik had toen ook nog niet de flask nodes en inner force die je armour flask onwijs boosten.

Als je eenmaal chaos recipe kan doen heb je een Belly of the Beast ook zo bij elkaar. 2ex ongeveer.
Dat was mijn eerste 'dure upgrade'.

Daarnaast heb ik belachelijk veel mazzel gehad met het craften van mijn staff en een 21/20 gem.
Dat maakt dat ik nu een 100ex build heb die me misschien 10ex gekost heeft..

Zie hier mijn huidige gear met prijzen. Prijzen van staff en gems niet meegenomen. En de gold ring ook niet, was een gevalletje chance orb.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qI9okAl.jpg
Utilities
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qZMtQf8.jpg

CWDT setup in mijn boots.
CWDT - enduring Cry - Immortal Call - Increased Duration.
Door de increased duration nodes in de tree wordt dit nog eens extra verlengd.

Aura's + arctic armour in mijn helm.
Reduced mana - Hatred - Clarity - Arctic Armour.
Het heeft geen nut om arctic armour aan reduced mana te hangen, maar de build is nogal gem slot hungry en heb geen unset ring waar hij in kan.

Arc totem in gloves
Spell totem - arc - faster casting - summon skelly's
Eigenlijk gebruik ik de summon skelly's totem amper. Maar het is super handig when shit really hits the fan.
Arc totem is amazing voor spirits. Niet alleen boost het hun dmg enorm door equillibrium. Maar je kunt je spirits er ook heel ver mee weg sturen terwijl je zelf buiten bereik van de aanvallen staat.
Als je totem iets raakt gaan je spirits hier op af. Terwijl ze dit anders pas zouden doen als een target in beeld komt. Dus in de range dat hij jou ook kan raken.

Chest
Generosity - Hatred - Reduced mana
Deze is flexibel. Je kunt hatred in je head toppen ipv arctic armour wat je 2 vrije slots geeft.
Hier valt dus mee te schuiven als je nog een aura wil/kunt runnen als je hier de gear voor hebt etc.
Flesh offering - Vaal Haste - Increased Duration
Flesh offering is een enorme boost voor je spirits. En het helpt met clearen van body's tegen exploding corps, strongboxes die monsters reviven, necrovil mod (of in ieder geval die bl mod dat lijken in zo'n groen circeltje blijven liggen) etc.
Door de increased duration nodes in de tree kun je Vaal haste praktisch heel de map up houden.
Defences
Offense is the greatest defense.
Dat geldt zeker voor deze build. Vaak zie ik niet eens wat voor voidspawn ik te pakken had, dan ligt er gewoon een stapel loot offscreen te wachten.

Movementspeed.
Ik haal 136% movement speed met een unwavering quicksilver flask en vaal haste up.
Dit is praktisch heel de map up te houden. En je zou nog verder kunnen gaan door een adrenaline quicksilver te gebruiken.
Ik hou van snelle builds. En het is mijn inziens de grootste rede dat ik praktisch elke temp league die ik speel wel een l90+ char gemaakt krijg zonder deaths.
(ik heb deze league nog geen 1x uit hoeven loggen)
Zelfs als ik denk, oh kut, flameblast... dan is quicksilver poppen tot nu toe altijd genoeg geweest om er nog op tijd uit te rennen.

Armour.
We hebben praktisch 0 armour op gear. En als je erg je best doet zou je 10% kunnen halen, maar hier heb je eigenlijk niets aan.
Met een armour flask + de buff nodes + de flask nodes haal je 12k armour uit een flesje.
Dat is meer dan genoeg. Ik werd gehit door de boss rhoa in Plateau en dat koste me maar 50% van mn hp (heb 5200)

Life Flasks
Door de flask nodes en Belly of the Beast trek je zo belachelijk veel HP uit een catalised flask, dat je haast kunt stellen dat 1 eternal catalised flask genoeg is.
Nu vind ik het een prettig idee om tenminste ook 1 instant flask te hebben. Dus ik gebruik 2 life flask.
Laatste flask is een ruby flask, omdat ik net niet capped ben met fire als ik ele weakness maps doe. En fire hits de hardste ele hits in game zijn.
Problemen en random notes
Grootste probleem dat ik ondervind met het gearen is dex en mana.
Je ontkomt er niet aan om dex op andere pieces dan alleen je amu te hebben.
Gelukkig hebben we tegenwoordig masters en zijn we vrij flexibel hierin. Even een res mod eraf, dex mod erop etc.
Mana wordt pas echt een probleem als je geen EB meer wil gebruiken. Tot die tijd pak je wat mana regen en wat ES pieces and you'll be fine.

De build werkt vanaf random dropped gear (mits je een +2 helm hebt) tot 200ex gear.
Er zit zoveel rek op, maar het werkt al vrij snel.
Mijn volgende doel is een lvl4 empower. Maar of dat realistisch is.. Heb de slots nog niet om er een paar te levellen. en mn huidige is pas lvl2..

Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze guide. Het was niet mijn bedoeling om iets uit te schrijven wat 1 op 1 overgenomen wordt (mag natuurlijk wel) maar meer om te beschrijven hoe ik gear, probeer en tot een build kom. Je kunt ook prima een CI SRS build maken. Of meer Aura's runnen. Als Templar of scion beginnen etc.
Hopelijk is het duidelijk wat SRS boost. Wat er echt goed mee samen werkt en waarom.
Dat geeft je voldoende handvatten om zelf aan de slag te gaan met deze toffe skill.

Summoner heeft me altijd saai geleken. Maar dit zijn gewoon heat seeking fire balls! Wie wil dat nu niet?! ^^

Voel vrij te vragen als er vragen zijn. Ik ga mn dailies even doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
En toen maakte ik een klein foutje LOL.

Ik wilde party leaven dus druk op leave en yes. bam you have left the guild..... whut?! naja shodan is nu guild leader als 1 van de officers mij wil inviten en shodan zo vriendelijk wil zijn mij weer leader te bombarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:04:

Ik wilde party leaven dus druk op leave en yes. bam you have left the guild..... whut?! naja shodan is nu guild leader als 1 van de officers mij wil inviten en shodan zo vriendelijk wil zijn mij weer leader te bombarderen :)
Haha,zelfde als wat ik een tijd terug dus had :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
SMD007 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:04:

Wahahaha. Blijkbaar is de opstand van een tijd terug alsnog geslaagd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
We hebben er lang voor gepland en acties in gang gezet maar nu is het eindelijk gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
})

Heb SMD weer promoted naar leider. Ik kon de druk niet meer aan :'(

[ Voor 94% gewijzigd door Shodan_xl op 15-02-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Shodan_xl schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:46:
})

*O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Shodan_xl schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:46:
})

Afbeeldingslocatie: http://uproxx.files.wordpress.com/2013/01/weakest-link.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Is ie weg? Of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Damn. That didn't went very well ^^
Rip man

Pagina: 1 ... 74 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]