Dank je. De uniques challenge was ook de laatste die ik completeerde. Gedeeltelijk omdat ik eigenlijk eerst alle masters op level 8 wilde hebben omdat de masterhunt chat (/global 820) na verloop van tijd steeds rustiger werd. Iemand die zn masters op 8 had zag je namenlijk hooguit 1x per dag terug om de lvl8 masters te sharen.
Door in het begin van de league al maps te runnen (toen nog samen met Vecnab) kun je vrij snel aardig wat currency krijgen. Veel items die later niets meer waard zijn kun je dan namenlijk nog voor een alch of chaos verkopen, om vervolgens zo snel mogelijk de chaos naar exalts om te ruilen. In het begin waren exalts 16 chaos waard, later 20-25 chaos, tot het uiteindelijk 50 werd. Zo kan je in het begin van de leagues aardig wat exalts verzamelen.
Vanaf Elreon en Vorici lvl 6 krijg je ook gunstige ratios van alterations naar jewelers naar fuses. Door die fuses vervolgens weer te ruilen voor exalts (eerst 70:1, later zelfs 60:1) kun je ook aardig wat sparen.
Met een aantal masters op level 8 kun je ook wat verdienen door de crafts te verkopen - uiteindelijk ook in totaal 1,5-2 ex mee verkregen. Vooral Elreon's multimod (voor de verandering van 1 divine naar 2 ex cost) en het verwijderen van crafted mods waren erg in trek.
Door veel online te zijn (masters hunten) en goede buyouts in de shop te hebben word je vanzelf steeds rijker.
Bij het kopen van de uniques ook goed op prijs gelet en gekeken naar de verschillen tussen Beyond en Rampage. Een Rumi's flask was op Rampage bijvoorbeeld ~1,5 ex en op beyond ~6. Door exalts te ruilen van Beyond naar Rampage (1:1,5) kun je zo makkelijker aan de uniques komen.
Voor sommige uniques keek ik ook naar de buyouts en whisperde iemand die online was
zonder buyout en bood net wat lager dan de laagste prijs op poe.trade.