Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 14:58

Magic666

No one's neighbour!

@Kaw,

ik zal thuis de build eens doorsturen, mijn marauder is in ieder geval gebaseerd op de, ik dacht, build of the week 3.

Ik gebruik 1 totem iig: Life regen. Heb al een tijdje niet gespeeld in afwachting van de OB, maar ik zal thuis ff kijken. Uit mijn hoofd gebruik ik: enfeeble, leap slam, flicker strike, iets met extra shield en een vuur-ring om mij heen.

Resolute Technique en een hoop voor dual wield (axe) damage. Verder veel life regen vanwege het feit dat ik de mana bol niet gebruik (ben de naam ff kwijt). Alles komt dus uit mijn life bol en daardoor heb ik ook alleen life flasks.

Ik vind het leuk spelen iig en met OB ga ik weer die kant op. Bruut geweld zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Kaw schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:19:
Goeie tip. Hij heeft de key gekregen op zijn Path of Exile account.
Haha, thanks man.
Ik ga het gelijk uitproberen, misschien overmorgen al meteen aan de 3 uur Turbo Hardcore Solo race meedoen, kijken hoeveel minuten ik het uit kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar l24, maar tot nu toe is het veelbelovend. Als diablo fan van het eerste uur heb ik speciaal even een forum account gemaakt om dit topic even te bumpen en zodoende mee helpen te zorgen dat deze game de aandacht (en dan ook de funds) krijgt die het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog een key heeft? Dit lijkt het ultieme spel om van mijn Diablo 3 addiction af te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:37:
Iemand die nog een key heeft? Dit lijkt het ultieme spel om van mijn Diablo 3 addiction af te komen
Als je van je gaming addiction af wil komen, dan kun je beter gaan paddenstoelensoorten tellen in je lokale bos. Of rij wekelijks een rondje met een zielige eenzame bejaarde. Er zijn zoveel reallife dingen waarop je je kunt stuk grinden. And there are no better things than reallife things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:37:
Je hebt PB als het goed is. Kwam niet heel erg uit de voeten met pb systeem hier op tweakers, hopelijk is het bericht goed aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Toch wel een goed spel dit. Ik begin toch al item en build fever te krijgen. Zo veel mogelijkheden om je karakter uit te bouwen. in D3 had het AH bij mij de item fever toch kapot gemaakt. Hier al bezig met misschien energy shield proberen te stacken of de combo van deze 2 passives kan wel leuk worden. En farming runs aan het doen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:25
Gisteren na lange tijd niet te spelen nog eens verder gegaan met mijn lv 41 ranger op ruthless. In het begin ging het nog goed maar vanaf brutus begon ik echt moeilijkheden te krijgen. Brutus bleef me 1-shot en verderop is het niet zelden dat ik in 2 attacks dood ben door bijvoorbeeld die teleporterende pirate ghosts of die chargende beesten. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Evasion stacken blijkt niet echt te helpen.... Heb doordat Brutus me 1 hitte al enkele punten uit dodge weg moeten halen en in + 30% health investeren.

Heb al schrik voor de damage van Merveil... :p

[ Voor 4% gewijzigd door L7LYNX op 21-12-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Je hebt veel life nodig in ieder geval! En zelf vind ik Iron Reflexes lekker werken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik ben ook ineens squishy. M'n resistances zijn hoog genoeg gelukkig, maar de rest niet.
Ik heb vooral een gear probleem. Ik speel op hardcore dus moet maar even flink quality/quantity gear zoeken en kijken wat er dropt op felshrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@L7LYNX
Als je niet 1 shot wil worden moet je alles behalve evasion stacken, zo simpel is het ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:29
lvl 19 Ranger dood :( nu maar opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Vandro schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:43:
Je hebt veel life nodig in ieder geval! En zelf vind ik Iron Reflexes lekker werken:)
Werkt armor ook op elemental damage?
En welke damage reductie kan ik dan verwachten met 2.5K evasion?

Heeft ook iemand een linkje waar staat hoe damage/hits worden berekend?

[ Voor 11% gewijzigd door L7LYNX op 22-12-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

L7LYNX schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:30:
[...]

Werkt armor ook op elemental damage?
En welke damage reductie kan ik dan verwachten met 2.5K evasion?

Heeft ook iemand een linkje waar staat hoe damage/hits worden berekend?
http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Evasion

En verder op de wiki. Op de forums van de PoE site kan je ook veel informatie vinden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Gundogan schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:40:
[...]

http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Evasion

En verder op de wiki. Op de forums van de PoE site kan je ook veel informatie vinden.
Dat ik er zelf niet opgekomen was een wiki te zoeken... 8)7
Alsnog bedankt! :D

Dacht even nog Acrobatics te nemen maar dat is volgens mij te suicidaal...

[ Voor 10% gewijzigd door L7LYNX op 22-12-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Er zijn wat spelers die dit spel 8 uur op een dag, 7 dagen in de week spelen. Het zijn er niet veel, maar er zijn er wat. Als je hun ervaringen leest, dan zijn Armour en EnergyShield koning over Evasion, maar is Evasion uiteindelijk ook een optie, al heeft het kanttekeningen. Dat acrobatics is niet voor niets toegevoegd, omdat Evasion als mechanisme zelf niet echt voldeed. Endgame schijnt met Evasion wel echt lastiger te zijn als met Armour.

[ Voor 19% gewijzigd door Kaw op 23-12-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iemand nog op zoek naar een key ? Ik heb er net eentje extra gekregen.
Stuur maar een pb.

(door teveel online te zijn denk ik, lol, ik heb nu een slijmbeursontsteking in m'n elleboog, morgen naar de dokter, joepie! dus wees gewaarschuwd, het is een gevaarlijk spel! :P)

edit : Key is vergeven aan een Tweaker :)

[ Voor 11% gewijzigd door mercapto op 23-12-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik heb dus sinds gister de beta (bedankt mercapto), en ben er op de harde manier achter gekomen dat ESC de game niet pauzeert :P dat was gelukkig pas op level 14 ongeveer (speel HC voor de duidelijkheid) en ik had al een paar verkeerde nodes gepakt dus het is geen ramp. ben dus gewoon een nieuwe marauder begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
POE heeft een Indy Award gewonnen als beste aankomende game. 8)

Er zou eigenlijk een update van de starterspost moeten komen met de laatste ontwikkelingen, omdat POE inmiddels in een behoorlijk ander stadium verkeerd.
En wellicht ook een korte beginnersguide to Wraeclast en zijn passive skill landscape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dat zou wel goed zijn inderdaad.

Zelf gister m'n lvl53 HC karakter verloren :(
Meteen gister weer eentje omhoog geleveled naar lvl21, zit nu in de race met weer een nieuwe Marauder.

Vandaag (sinds de start van de 1 week HC race) wat inlog/loading problemen, maar ze lijken inmiddels minder/verdwenen.
Kripp is inmiddels level 59 in de race, lol, sommige gasten zijn niet goed wijs.

[ Voor 24% gewijzigd door mercapto op 24-12-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

heeft iemand voor nog een beta key voor me?
ik ben daiblo 3 ook een beetje beu
alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand nog een key over? :) Lijkt me een leuk spel, ben D3 een beetje beu :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in de beta maar speel het weinig. De game bevalt me wel maar ik vind het erg jammer om nu aan je gear en dergelijke te werken om dan straks als het officieel uit komt weer helemaal opnieuw te beginnen.
Het wordt voor mij in ieder geval de opvolger van Diablo 3 wat ARPG betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
De meeste serieuze spelers zijn hun build aan het perfectioneren voor races. Tussendoor testen ze volgens mij de nieuwe content.
Ik probeer de 60 te halen, doe ik een paar weken over, ik speel ultra casual. Speel nu iets meer dus wie weet haal ik het deze weekly race, zou wel fijn zijn een keertje de 60 aantikken :)
Als de open beta er is ga ik pas andere classes proberen, focus nu alles op marauder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:24:
Ik zit ook in de beta maar speel het weinig. De game bevalt me wel maar ik vind het erg jammer om nu aan je gear en dergelijke te werken om dan straks als het officieel uit komt weer helemaal opnieuw te beginnen.
Het wordt voor mij in ieder geval de opvolger van Diablo 3 wat ARPG betreft.
PoE is veel meer de opvolger van D2 dan D3 is. D3 ging weer een beetje back to basics naar D1, maar dan zonder de moeilijkheidsgraad (in ieder geval zoals het nu is) en content als PvP. D2 is uitgebreider qua builds en dergelijke en heeft ook PvP en ladder resets om dingen interessant te houden. PoE bouwt daar weer op verder met nog customization mogelijkheden. :)

Wil je meer als Diablo 2 -> Path of Exile
Wil je meer als Diablo 1 -> Demon's en Dark Souls
Wil je meer als Diablo 3 -> Diablo 3 :p

Althans, zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Als iemand nog een key voor me heeft ik hou me aanbevolen :) DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoE doet inderdaad veel aan D2 denken. Diablo 3 bevalt ook wel maar wordt het grinden een beetje beu omdat volgens mij de kwaliteit van de items die je kunt looten ook negatief beïnvloed wordt door de aanwezigheid van een AH (AH in het algemeen, niet specifiek RMAH).
Ik hoop dat je in PoE wel makkelijker aan upgrades kunt komen want ondanks bijna 400 uur spelen heb ik in D3 niet een item gevonden wat me een flinke boost gaf. Zonder AH was ik nooit in Inferno gekomen.

Ik ga in ieder geval nog wat verschillende classes bekijken in de beta maar zal niet serieus gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:39:
Ik hoop dat je in PoE wel makkelijker aan upgrades kunt komen want ondanks bijna 400 uur spelen heb ik in D3 niet een item gevonden wat me een flinke boost gaf. Zonder AH was ik nooit in Inferno gekomen.
Het leuke in PoE is, is dat je naast drops ook je items nog kunt aanpassen met de craft materialen zoals de orbs. Blijft ook behoorlijk random, maar ik vind het leuker dan de AH in Diablo 3. :)

+ er zijn net zoals in D2 builds die niet echt gear afhankelijk zijn, terwijl in Diablo 3 alles gear afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 16:34
Iemand heel toevallig een key over? Ik hoor hier allerlei goede verhalen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen shared stash? Ik heb nu een Marauder aangemaakt en dacht items te kunnen gebruiken die mijn Witch al had geloot maar dat werkt dus niet blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Shared Stash is er wel degelijk. Alle characters in Default delen een stash, alle characters in Hardcore delen een stash, maar tussen default en hardcore kun je niet sharen (tenzij je zelfmoord pleegt in hardcore met een volle inventory)
En dan zijn er nog league races met een eigen stash en Legacy leagues met oude characters die een eigen stash hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon niets in de stash vinden wat ik er via mijn Witch in had gedaan. Zal straks nog eens kijken, wellicht is het een bug.

Edit: Mijn andere karakters zijn naar Legacy verplaatst zie ik nu net. Dat is dus de reden dat ik niets in de stash vond. Heb nu maar een nieuwe Marauder aangemaakt, die 5 levels maakt niets uit.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 19:55 ]

• L7LYNX
Ik ga morgen gewoon een nieuwe ranger beginnen. Merveil lukt me gewoon niet, eenmaal ik stil sta om een attack te doen raakt ze me voor 75% van mijn health. Nu ga ik proberen evasion nodes zoveel mogelijk te vermijden en veel + life te nemen aangezien puur evasion niet werkte. Misschien later nog Iron Reflexes.

• Kaw
L7LYNX schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:46:
Ik ga morgen gewoon een nieuwe ranger beginnen. Merveil lukt me gewoon niet, eenmaal ik stil sta om een attack te doen raakt ze me voor 75% van mijn health. Nu ga ik proberen evasion nodes zoveel mogelijk te vermijden en veel + life te nemen aangezien puur evasion niet werkte. Misschien later nog Iron Reflexes.
Ik heb Merveil wel eens moeten doen met mines en dan 30 minuten heen en weer rennen en geduld hebben.
Reduced cold damage stacken helpt ook.

Edit: ik heb weer een key. Post een link naar je forum account op pathofexile.com en het oudste lid krijgt de key.

[ Voor 12% gewijzigd door Kaw op 27-12-2012 09:13 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat ben ik niet denk ik ;), maar kan wel een key gebruiken
http://www.pathofexile.com/account/view-profile/Demanto

[ Voor 16% gewijzigd door Cthulhu op 27-12-2012 11:46 ]

• L7LYNX
Kaw schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:05:
[...]

Ik heb Merveil wel eens moeten doen met mines en dan 30 minuten heen en weer rennen en geduld hebben.
Reduced cold damage stacken helpt ook.

Edit: ik heb weer een key. Post een link naar je forum account op pathofexile.com en het oudste lid krijgt de key.
Ik heb enkel freeze mine dus dat zou niet echt lukken volgens mij...

Had wel gehoopt dat ik mijn gems en gear zou kunnen meenemen op mijn nieuwe char , niet dus :(

• mercapto
Ik gooi twee cold resistance ringen in m'n slots en hak Merveil in de pan, op latere moeilijkheidsgraden gebruik ik de alom geprezen fire traps erbij.
Zo lang je resistances maar hoog genoeg zijn per situatie moet het te doen zijn.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

mondje dicht jij :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben lvl10 :P Is wel ff wennen dat skillsysteem maar ziet er goed uit
Straks ff dat gemsysteem uitzoeken, heb nu zo'n totem, hoef zelf niks te doen, mobs gaan wel dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Chris van GGG zit nu in de chat bij de stream van Kripp, mocht je een vraag hebben over PoE ;)
http://www.twitch.tv/nl_kripp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gems levellen mee nagelang je ze gebruikt. Supportgems werken alleen als je ze stopt in gelinkte sockets.

Wat ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja weet ik, heb er al verschillende gelvld, ben een Templar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
heeft iemand nog een key voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand met genoeg "game ervaring" om items te schatten in GCP waarde?

Kun je me indien anders ingame adden (Ithreamm) en 2 items voor mij bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 17:30
Vind het vervelend om dit te moeten doen, maar heeft iemand nog een key voor mij over?
Dit is mijn account:
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Phlared

Zoals je ziet volg ik dit spel al een tijdje, en het begint nu steeds meer te jeuken zo richting de open beta. En na het volgen van kripp's stream de afgelopen dagen wil ik toch echt zelf een character opstarten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Crumbled1 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:57:
Vind het vervelend om dit te moeten doen, maar heeft iemand nog een key voor mij over?
Dit is mijn account:
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Phlared

Zoals je ziet volg ik dit spel al een tijdje, en het begint nu steeds meer te jeuken zo richting de open beta. En na het volgen van kripp's stream de afgelopen dagen wil ik toch echt zelf een character opstarten.

Alvast bedankt!
Je bent veruit de winnaar van oudste lid van POE, dus je hebt de key ontvangen. (In POE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Kaw schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:11:
[...]

Je bent veruit de winnaar van oudste lid van POE, dus je hebt de key ontvangen. (In POE)
Top! Heel erg bedankt, kan ik eindelijk zelf eens aan de slag gaan hiermee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een beta key op overschot, de eerste die me een PM stuurt krijgt hem!

Edit: Oostland33 heeft mijn beta key ontvangen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte aanrader voor de gene die D2 leuk vinden.
Ben een lvl 70 pure summoner witch, zeer interessant om te spelen,
Het probleem die ik nu ga krijgen van het levelen is dat ik heel weinig xp ga krijgen van de lage lvl maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het toeval of valt er weinig te looten wat axes en maces betreft? Ik loot bijna alleen maar shanks met mijn marauder. Ook de 2-handers die ik loot zijn onbruikbaar vanwege de hoeveelheid dextery die ik nodig heb. Ik zit nu op lvl 11 en loop al een aantal levels met daggers rond, die loot ik in overvloed.
En ik vind het jammer dat je als marauder blijkbaar liever geen zwaarden mag gebruiken gezien de benodigde dextery. Maar zorg dan dat er ook genoeg ander spul te looten is zodat je niet in dextery hoeft te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb nooit moeite met het vinden van iets bruikbaars. Ik vrees dat je gewoon pech hebt. Vendor wapens werken soms ook prima. Ook gebruik ik zo gauw ik er eentje heb een Orb of Chance op een gewoon wapen en hoop dat het wat goeds maakt. Zo heb ik nu een mace met +118% physical damage.
Ik heb met m'n huidige character 15 levels lang een zwaard gebruikt met Cleave. Vanaf level 11 (uit m'n hoofd) kun je makkelijk met een Onyx of ander neck slot item dex/int krijgen. Voor m'n zwaard had ik een +30 dex necklace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de pech dan wel zijn.
Ik heb nu wel +Dex maar dat zit op de dagger die ik wil vervangen en dan kan ik mijn zwaard weer niet gebruiken :) Ik loot wel wapens maar het zijn allemaal onbruikbare dingen zoals bows. Gear heb ik geen klagen over, dat valt in overvloed.
Ik zal eens bij een vendor kijken en er dan een magical item van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:50
SHNHB-YSR9U-Z76QH-AB796
SHJWD-ULQKG-CMMNA-7ACUV
SHQUS-J8ZXL-WARHP-TT476

Voor de mensen die interesse hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:06:
SHNHB-YSR9U-Z76QH-AB796
SHJWD-ULQKG-CMMNA-7ACUV
SHQUS-J8ZXL-WARHP-TT476

Voor de mensen die interesse hebben!
Helaas alle 3 al in gebruik :)

Volgende keer misschien meer geluk. Thanks in iedergeval!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Tof dat de mensen het dan even zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Kripp de laatste dagen gevolgd.. Ziet er erg leuk uit.. snapte al niet dat er zo weinig streamers waren maar het spel is nog in closed beta =.=.. Als er nog iemand een key heeft: http://www.pathofexile.com/account/view-profile/chown .. Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Hield POE al een tijdje in de gaten, en heb nu met een paar vrienden toch ook maar een supporter pack aangeschaft (kiwi :>). Nog nix te melden verder, maar ik ben er erg gecharmeerd van tot nu toe :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Erg leuk spelletje! Ben ondertussen een lvl 36 Marauder en dit spel bevalt mij heel erg! Sinds tijden weer eens gehad dat een ik na een uurtje of 4 gamen het idee had of ik net begonnen was. Het voelt voor mij aan als Diablo 2.75 en kan mij vele malen beter bekoren dan bijvoorbeeld Diablo 3. Zeker een aanrader voor de mensen die zitten te twijfelen.

Nu maar wachten tot de open Beta start en dan een HC character beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cirius
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-03-2022
Als iemand nog een key over heeft, dan wil ik daar graag gebruik van maken. graag via PM
bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 13:04
Cirius schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:04:
Als iemand nog een key over heeft, dan wil ik daar graag gebruik van maken. graag via PM
bvd,
Ik zou het ook wel eens willen proberen, Diablo 3 kon me niet echt lang boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Mijn HC Marauder is dood omdat ik even 2sec naar de TV keek, dom dom dom.
Nou ligt m'n Volls Baptism weg te rotten in Default, bah.
Maar ja, nog 3 weken en dan is alles weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
mercapto schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:52:
Mijn HC Marauder is dood omdat ik even 2sec naar de TV keek, dom dom dom.
Nou ligt m'n Volls Baptism weg te rotten in Default, bah.
Maar ja, nog 3 weken en dan is alles weg :D
Hahaha! Zo herkenbaar... 3 pogingen gedaan en allemaal rond level 10 ging het mis.
Mijn dochtertje die klaar is met haar middagslaapje. Even stil in een hoekje gaan staan, want daar was toch alles al weg gewerkt en dan ff een kwartiertje dochtertje aandacht geven... Dood... Waar kwam die vandaan?
Windowed mode, klikte mis, 2 seconden later stond POE alweer voor. Dood...
Komt er een mailtje binnen. FF alt+tab, ow nee, spam, weer terug, dood...

HC is niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb eerst een paar Marauders over de level 30 gebracht in default, maar nu ik HC gewend ben wil ik niet meer terug. De 1 week races zijn vooral leuk :)
In default ga ik 10x dood en het boeit me niks, in HC heb ik het tenminste spannend :) Vooral proberen onder of rond de level requirement van de areas te blijven is spannend, goede drops maar moeilijker :)
Maar misschien toch even m'n dooie level 50+ characters in default even over de 60 brengen om maps te proberen voor OB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 11:35
Heb het even gespeeld, ziet er wel grappig uit, skill system goed gestolen van FF X maar goed.
Vind het er niet heel goed uit zien, erg statisch allemaal, dus denk niet dat ik dit echt ga spelen met live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
POE is voor RPG nerds die kicken op complexe theory-crafting en helemaal lost kunnen gaan in ongewone builds.
Grafisch vind ik het niet slecht, maar het blijft 2.5d met animaties die gemaakt zijn door een klein team. Op een gegeven moment heb je alle geluidjes en sprites wel gezien. Zeker als je de wereld 4 keer moet doorlopen om bij de endgame content te kunnen komen.
Van alpha-testers heb ik goede berichten gehoord over Act 3 die POE op een hoger niveau zal tillen qua content en ook qua graphics. Maar in the end blijft het een spel dat niet voor de massa is gemaakt. Een skill-tree met 1350 nodes is niet uit te leggen aan een casual player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn weer HC events de komende dagen:
A 3-hour Turbo Solo Hardcore race event - http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/64073

A 3-hour Hardcore race event with partying enabled - http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/64074

A 3-hour Solo Hardcore race event - http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/64075

A 1-hour Solo Hardcore race event - http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/64076

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Ik zal zelf de hardcore race die binnen 10 minuten start gaan streamen: http://nl.twitch.tv/crumbled
Voor de geinteresseerden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Ik vind het alsmaar beter en beter worden en ik geloof wel dat heel veel hardcore spelers naar PoE gaan komen. Die events zijn toch echt wel heel goed en ook de community rondom. Het spel is enorm vooruit gegaan sinds laatste keer dat ik het gespeeld heb (ergens in de zomer). Was niet echt meer gemotiveerd toen omdat alles steeds gereset werd (om de paar weken soms toen), maar nu dat de open beta komt ben ik van plan het terug op te nemen. Laten we hopen dat het de goede kant uit blijft gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Zo, gister normal "uitgespeeld", en nu op wel in cruel. lvl 31 hunter :)

Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is, maar ik had een tp bij de boss staan, en kon hem daarmee met een towntripje of 2 neerkrijgen ipv in 1 go ...

Heb verder een aantal van de respec punten gebruikt om wat meer survivability te pakken ipv dps, maar dat hoort allemaal bij de learning curve denk ik zo :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb nog een key over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou die graag van je willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillepils
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
Nog iemand een key over? Ben wat beu gekeken op D3...

Thx,
Gillepils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Nog 2 weken en 2 dagen en hoppa... Dit topic explodeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 23:17
Ik had een poosje terug ook een key gekocht. Game even gespeeld, maar vond hem toen niets aan. Nu nog weer een kans gegeven en vind de game nu stuk leuker. De zin alleen om nu door te levelen is weg sinds ik die countdown timer zie. Ik denk dat ik weer met de Open beta verder ga gezien ik op het forum las dat er daarna geen total char wipe meer gaat gebeuren.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
mocht er nog iemand een key over hebben dan hou ik me aanbevolen! kan hem eventueel ook ruilen tegen een dota 2 key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Net voor het eerste van deze game gehoord, gelijk aangemeld. Heb erg veel zin in de open beta. Deze game lijkt de sfeer te hebben zoals D2 die bood. Diablo 3 kon met niet lang boeien met hun RMAH en geen customization. Heb wat streams bekeken en het begint nu echt te kriebelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 08:34
bronce schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:28:
Net voor het eerste van deze game gehoord, gelijk aangemeld. Heb erg veel zin in de open beta. Deze game lijkt de sfeer te hebben zoals D2 die bood. Diablo 3 kon met niet lang boeien met hun RMAH en geen customization. Heb wat streams bekeken en het begint nu echt te kriebelen :p.
Heb nog wel leuke stream voor je, ze is alleen niet online op dit moment!
http://www.twitch.tv/tarababcock :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Pedr0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:49:
[...]

Heb nog wel leuke stream voor je, ze is alleen niet online op dit moment!
http://www.twitch.tv/tarababcock :P
Ik zal eens kijken als ik thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Gaan er nog personen mee doen met de aankomende 1 week race? Ik zelf ga proberen om de 70 aan te tikken met een bow shadow, als er nog mensen zijn die in die tijd willen groupen kun je mij toevoegen op POE(Phlared). Ik zal tevens mijn stream gaan aangooien tegen die tijd voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kaw schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:47:
Een skill-tree met 1350 nodes is niet uit te leggen aan een casual player.
Tip: use brain.

Blijkbaar is een beetje nadenken over wat je gaat doen niet meer van deze tijd.

Ik ben echt geen "RPG-nerd" en vermaak me prima met PoE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillepils
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
Crumbled1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:41:
Gaan er nog personen mee doen met de aankomende 1 week race? Ik zelf ga proberen om de 70 aan te tikken met een bow shadow, als er nog mensen zijn die in die tijd willen groupen kun je mij toevoegen op POE(Phlared). Ik zal tevens mijn stream gaan aangooien tegen die tijd voor de geïnteresseerden.
Is dat al de open beta of heb je nog een key nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gillepils schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Is dat al de open beta of heb je nog een key nodig?
KEY nog nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:47:
POE is voor RPG nerds die kicken op complexe theory-crafting en helemaal lost kunnen gaan in ongewone builds.
Grafisch vind ik het niet slecht, maar het blijft 2.5d met animaties die gemaakt zijn door een klein team. Op een gegeven moment heb je alle geluidjes en sprites wel gezien. Zeker als je de wereld 4 keer moet doorlopen om bij de endgame content te kunnen komen.
Van alpha-testers heb ik goede berichten gehoord over Act 3 die POE op een hoger niveau zal tillen qua content en ook qua graphics. Maar in the end blijft het een spel dat niet voor de massa is gemaakt. Een skill-tree met 1350 nodes is niet uit te leggen aan een casual player.
Het kost je 10 minuten en je weet hoe de skill tree te gebruiken en waar naar toe te werken. Door deze uitgebreide skilltree kun je alle kanten op zoals een Marauder die alleen maar spells gebruikt.
Voor een gratis game is dit een erg goede game maar het speelt ook mee of je van ARPG houdt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Crumbled1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:41:
Ik had een beetje met een schuin oog Kripparrian gevolgd tijdens de vorige. Best die-hard no-life mode om echt mee te kunnen doen in de top posities. :)

Maar ik denk dat ik wel casual een Marauder boog discharge poppetje ga uittesten. Alvast een beetje voor de open beta. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Gundogan schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:06:
[...]

Ik had een beetje met een schuin oog Kripparrian gevolgd tijdens de vorige. Best die-hard no-ife mode om echt mee te kunnen doen in de top posities. :)

Maar ik denk dat ik wel casual een Marauder boog discharge poppetje ga uittesten. Alvast een beetje voor de open beta. :+
Haha, ik heb het zelf inderdaad ook gevolgd door middel van Kripparian's stream. Denk ook niet dat ik heel hoog ga eindigen ;). Wil alleen kijken of ik de 70 kan aantikken, lijkt me een haalbaar doel.

Daarnaast vind ik het hele "race" gebeuren erg leuk. Gewoon Mini-ladders en maar kijken hoe ver je komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crumbled1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Haha, ik heb het zelf inderdaad ook gevolgd door middel van Kripparian's stream. Denk ook niet dat ik heel hoog ga eindigen ;). Wil alleen kijken of ik de 70 kan aantikken, lijkt me een haalbaar doel.

Daarnaast vind ik het hele "race" gebeuren erg leuk. Gewoon Mini-ladders en maar kijken hoe ver je komt _/-\o_
70 in een week, hemm wel een beetje nolife, ik zou bij de 30-40 ophouden denk :), gewoon omdat ik wat anders wil gaan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb zonder enige moeite de 50 aangetikt in de vorige race en ik speel heel erg weinig. 70 is goed te doen, dat doen de nolifers in een dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

mercapto schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:40:
Ik heb zonder enige moeite de 50 aangetikt in de vorige race en ik speel heel erg weinig. 70 is goed te doen, dat doen de nolifers in een dagje.
Level 50-60 is redelijk te doen ja, zeker in een week. Vanaf lvl70+ wordt het geluk hebben met de end game mappen die je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:40:
ben afentoe bezig ben nu lvl 30, heb daar wel 6 weken over gedaan :), dus ja ik heb zoiets van lvl 40-50 in een week is voor mij teveel :). mag je items gebruiken die je al heb? want dat zou wel schelen zodat je snel op je juiste gewilde build kan zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Gister voor het eerst deze game mogen spelen. Heb er erg van genoten. Vond die Brutus wel wat hebben van D1 butcher :p. En mooi dat er allemaal van die leagues en ladders etc in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik speel inmiddels al een tijdje, tot zover vind ik dit meer de Diablo3 waar ik op zat te wachten dan de echte D3. Wat ik vond ontbreken aan diablo3 was vooral de character/gear customization, wat hier absoluut niet ontbreekt.

Ik speel sinds gisteren een Hardcore ranger wat to zo ver vrij makkelijk is om te spelen :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:21:
[...]

ben afentoe bezig ben nu lvl 30, heb daar wel 6 weken over gedaan :), dus ja ik heb zoiets van lvl 40-50 in een week is voor mij teveel :). mag je items gebruiken die je al heb? want dat zou wel schelen zodat je snel op je juiste gewilde build kan zitten..
In de races begin je altijd vanaf nul, oftewel lege stash etc. Nadat de leauge is afgelopen worden je items overgezet naar de HC ladder(mocht je de race overleeft hebben, anders de default).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Als je eenmaal weet welke ringen je waar moet dragen gaat het levelen veel sneller. Je resistances op peil houden is in het begin de beste verdediging, later komt er steeds meer Chaos damage en heb je meer life/armor/evasion nodig. De racers rennen overal langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

lvlen gaat best snel, helemaal als je in een volle party speelt, 6 personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
rm_a_rayman schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:28:
[...]

Mocht hij al een key hebben. Houd ik me graag aanbevolen. ;)
maar even ge-edit omdat op de key offer geen reactie kreeg...

you have mail

[ Voor 50% gewijzigd door tntkiller op 13-01-2013 20:10 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
tntkiller schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 21:26:
[...]

wil je nog een key... ik heb nog een key over en je was de eerste op deze pagina die om een key vroeg

heb je er al een dan gaat de key naar een van de volgende die erom vroeg.
Mocht hij al een key hebben. Houd ik me graag aanbevolen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 20:45
Ook ik zou nog steeds een kans willen hebben om dit spel, nog voor de OB, te spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:36
Hoe meer ik hier over lees hoe meer zin ik heb om te spelen :D
Kan niet wachten tot de Open Beta of moet zijn dat ik een key weet te bemachtigen :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Neles7 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:05:
Hoe meer ik hier over lees hoe meer zin ik heb om te spelen :D
Kan niet wachten tot de Open Beta of moet zijn dat ik een key weet te bemachtigen :D
10euro en je hebt eentje + 10 euro aan microtransitions en die heb je als je extra stash wilt toch nodig.

Morgen begint trowens de laatste race, sowieso altijd spannend en leuk om te volgen. Weet niet of kripp meedoet maar hoop van wel want die kun je volgen met zijn stream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

KEY!

FRVPW-HWE6H-X6RWS-VB6PG

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 8 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]