Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Als ik ooit een mirror vind dan ga ik hem naar standard brengen om je mace te kopen. Special voor deze mace ga ik een standard mannetje maken!SMD007 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:57:
Ik laat dit gewoon even hier achter![]()
[afbeelding]
ps. mocht een guildie ooit zo lucky zijn een mirror te krijgen betaal je de heflt van de normale fee.
Gratz SMD!
[ Voor 89% gewijzigd door nogarduv op 13-06-2014 08:20 ]
Alles wat er op de mace zit is top rol. met andere woorden dit is DE nr 1 dmg mace van heel POE.kevinl schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:08:
Kan iemand in lame man's term uitleggen wat er zo bijzonder is aan deze max en wat je kan doen?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
In dit geval niet. Er wordt nu mee bedoeld dat alle rolls, Tier 1 rolls zijn. Oftewel de hoogste schaal. Maar het zit er niet ver van af hoorkevinl schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:08:
Is top rol max roll?
245% increased physical damage, kan 249 zijn
adds 36-68 physical damage is bijna max, kan 38-68 zijn
27% attack speed is max
35% critical strike chance is bijna max, kan 38% zijn
140 accuracy....die snap ik niet
Edit: eh... www.pathofexilewiki.com ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 10:36 ]
Want ik wil het ook kunnen opzoeken. Maar piledriver wiki googlen deed het niet voor mij. Daar zag ik de standaard piledriver. En oblivion piledriver werkte niet.
tnx voor de link. Maar het gaat al goed bij de physical van 245. Kan ik niet vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door kevinl op 13-06-2014 10:07 ]
ja.kevinl schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:57:
SMD heb jij een witte piledriver gezocht en deze zo gecraft?
Verwijderd
Kloptkevinl schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:00:
tnx voor de link. Maar het gaat al goed bij de physical van 245. Kan ik niet vinden.
Damage Scaling : Tyrannical 150–169
Damage Scaling and Accuracy : Emperor's 75–80
169+80=249
En je hebt dus hogere wiskunde nodig om te zien dat obivion uit twee dingen samengesteld is.
[ Voor 61% gewijzigd door kevinl op 13-06-2014 10:42 ]
Verwijderd
edit:
Nee, naamgeving van een rare (geel item) is compleet random. De naam wordt random opgebouwd uit termen in een grote lijst. Dit is anders dan bij een blauw item. Een blauw item bestaat uit maximaal 1 prefix en 1 suffix, dat kan dus bijvoorbeeld zijn "Tyrannical Siege Axe of Celebration", daaraan zie je meteen dat ie extra phys damage en attack speed heeft.kevinl schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:41:
Dus toch niet absoluut max
En je hebt dus hogere wiskunde nodig om te zien dat obivion uit twee dingen samengesteld is.
Oblivion in het geval van de mace is dus gewoon een woord uit die lijst die ze gebruiken om rares een naam te geven: http://pathofexile.gamepedia.com/Rare_Item_Name_Index
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 10:52 ]
30% increased fire damage met wapens lijkt mij voor die build super =.
Battletag Vakasha#2284
Omdat ik eigenlijk alleen nog maar survival nodes heb gespecced. Groot nadeel van 2h weapons (op staff na) is dat je niet blocked dus je moet alle dmg kunnen incasseren.Dembar schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:22:
Hey smd waarom gebruik jij de lave lash key node niet in jou build?
30% increased fire damage met wapens lijkt mij voor die build super =.
Edit: en ik had em laatst volgens mij wel eens geprobeerd maar de dmg increase viel me tegen. Maar toen had ik deze mace nog niet klaar wie weet wat ie nu doet
Nog een edit:
https://www.pathofexile.c...vQT_krd7BFVATzE_zqlJR-ezL
Dit is wat mn lvl 100 droom build eruit ziet dus hij wordt wel gespecced
[ Voor 44% gewijzigd door SMD007 op 13-06-2014 11:26 ]
Ik heb een aantal witte mapjes. Varierend van 66 t/m 71
ga dan wel spelen en heb een 67 arc witch die goed mee kan op die maps
Mappen kunnen we morgenochtend/middag doen. In de avond heb ik geen tijd meer.
http://www.nu.nl/sport/38...us-engeland---italie.html
dat wordt een hilarische wedstrijd als ze op dat veld gaan
maar morgen wat mapjes zeker interesse in
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het alleen niet handig om met een volle groep te gaan...ja, er dropt meer loot, maar je moet die wel delen met de rest en je hebt maar 1 inventory aan loot die je mee kunt nemen...plus ik heb geen zin in al dat emo-geleuter van randoms
Kreeg vandaag deze in mn pm box op poe site.
-----------------------------------
Oblivion Blow Piledriver
from ptpangrybird
on 14 juni 2014 00:23
Nice mace, too expensive, cant afford. How much time u spent playing lol... Do u have a job? Are u flipping burgers at McDonald's?
------------------------------------
Dit maar even terug gestuurd.
thx, i know, i know. A lot... yes. no.
anymore stupid questions or remarks?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Tja
Edit: linkie naar m'n build
Heb het niet zelf bedacht, probeer het een beetje te tweaken af en toe afhankelijk van wat ik nodig heb.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 14:54 ]
Ook samen met 2 andere guildies de 79 map gedaan er zat niet heel veel bijzondere map mods op. 30% more dmg van mobs (wel auw natuurlijk bij die 3 bosses) en enfeeble. Het ging op zich best redelijk de eerste boss kregen we tot 60% dood tot onze portals op waren. Ik denk dat als ik op die map geen enfeeble heb en niet de extra dmg mod ik deze bosses ook wel aankan, maar dat moet nog getest worden (iemand nog goeie roll liggen 79 map?
Eindelijk een blood seeker gekocht voor instant leech, op het moment met bloodrage leech ik 25% van 16k dmg en kan tot nu toe alles facetanken wat ik ben tegengekomen zonder problemen. Gister als test de torture chamber boss getankt (die lightning laserstraal oid) en mijn hp leek wel een stuiterbal op steroiden, paar keer bijna rip maar toch gelukt zonder pots te gebruiken op mn lvl72 char.
Het enige wat nog lastig is, is als ik frozen/chilled word maar daar heb ik de pots voor, misschien toch maar die alpha's howl opzetten.
Kan alleen maar beter worden
maar Kevin dacht dat we wat mapjes zouden doen zaterdag ?
op zich me verder wel vermaakt wat gegrind met mijn nieuwe arc witch HC 2 keer bijna geript en gisteravond even meegedaan met een EL race level 14 gehaalt 14 minuten voor het einde wel jammer had graag de 15 gehaalt.
Die mapjes kunnen we vanavond doen rond 20.00 uur.
al met al was wel leuk gisteravond vooral toen hakkietakkie kwam damn wat een attack speed
Laat ik maar een vraag stellen. Ik wil voor mijn FT marauder built kijken of ik gebruik kan maken van redbeak.
Is het de moeite waard om te switchen van mijn sceptre naar redbeak.
Mijn sceptre heeft 15% ele damage, 30 spell damage, 16% fire damage en 10 cast speed.
Maar volgens mij kan ik niet low level spelen omdat ik bloodmagic gebruik en mijn shield maar 600 is oid.
Een searing touch misschien?
Ik heb begrepen dat quality ook veel zou uitmaken voor de gem. Maar ik heb maar een paar GCP. En ik had begrepen dat je die beter kan gebruiken als de gems lvl 20 zijn. Ze zijn nu 17/18, dus dat duurt nog even.
Ik spel op Invasion nog ook een FT Marauder (overblijfsel van de 2week race), lvl 73 op dit moment. Beste manieren om totem damage te boosten zijn:
- 5L (FT / FC / GMP / Faster Proj / Fire Pen) of 6L (+ Added Chaos Dmg)
- Added spell en / of fire dmg op gear. Ik heb voor een paar chaos een Vaal Sceptre gekocht met in totaal 90% spell dmg
- Fire dmg cluster links onderin in Marauder
Ik heb er voor gekozen om 1h + shield te spelen i.p.v. Searing Touch vanwege survivability
Looking for a blessed bag of holding
Op dit moment is mijn Fire totem gem Q13. Had dus vanaf begin al een Q20 gem moeten kopen om te levelen. dus.RobbieTheHut schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:31:
Q is zeer belangrijk, deze verhoogt echter alleen de HP van je totems. Levelen tot 20 en dan GCP recipe is niet aan te bevelen. Het duurt tot level 85-90 totdat je gem lvl 20 is, en dan moet je hem weer naar minimaal 16 levelen om een beetje damage te doen. Beter dus om een Q gem te kopen. Voor 2chaos moet je al een 10Q gem kunnen krijgen.
Ik spel op Invasion nog ook een FT Marauder (overblijfsel van de 2week race), lvl 73 op dit moment. Beste manieren om totem damage te boosten zijn:
- 5L (FT / FC / GMP / Faster Proj / Fire Pen) of 6L (+ Added Chaos Dmg)
- Added spell en / of fire dmg op gear. Ik heb voor een paar chaos een Vaal Sceptre gekocht met in totaal 90% spell dmg
- Fire dmg cluster links onderin in Marauder
Ik heb er voor gekozen om 1h + shield te spelen i.p.v. Searing Touch vanwege survivability
Huidige set
- 5L (FT / Added Chaos / LMP / Faster Proj / Fire Pen)
- Mijn sceptre kan verbeterd worden. Dus daar moet ik het in zoeken.
- Fire damage cluster heb ik. Uitgezonderd de burning damage node. Omdat iemand zei dat dat neit veel toevoegd.
Je kunt ook nog proberen wat fire/spell dmg mods op gear te vinden (beter: kopen), nog een reden om een schild ipv 2h te overwegen. Neem aan dat je Flammability gebruikt.
edit: ik gebruik heel af en toe ook nog SB voor bepaalde bosses
[ Voor 9% gewijzigd door FiraNove op 20-06-2014 18:34 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
leuk te horen dat het zo goed gaat SMD...wat 1 skill wijziging kan betekenen he. Wil dinsdag even wat 77 en 78 maps gaan doen, solo, kijken of ik er meer 78 maps uit kan halen om te vaalen. Moet een goed gevoel hebben in 79 en dan gaan we maar eens Uber Atziri proberen :-))
edit: vorig weekend na onze atziri runs heb ik nog een paar side areas gedaan in docks...heb weer 5 setjes voor atziri :-))
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2014 10:27 ]
Je kan altijd gebruik maken van een Atziri service. Havoc doet dat volgens mij nog wel. Kost je 2 regrets, en jij krijgt de Atziri unique (scepter 50/50). Dat, of je wacht tot het eind van invasion als een RIP toch niet meer uit maaktJohnnyV76 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:01:
Hah.. laatste dagen af en toe even city of sarn aan t farmen voor een invading boss en vooral de vaal area. Niks speciaals maar toch wel regelmatig een low level unique of een superior gem maar vanochtend gewoon 2x achter elkaar een sacrifice at midnight gedropped.... weet niet of ik een setje moet maken en gaan doen op invasion.... ben bang voor een enkeltje standard
Heb ook diablo III weer even een poging gegeven maar trekt me echt niet meer die game vooral toen me opviel dat de nieuwe opties in diablo III gewoon lijken op opties uit PoE
Maar goed misschien aankomend weekend hoop het wel want het weekend erna ben ik er weer niet
nog steeds bezig met arc witch is nu act 2 merciless dus nog even en kan weer mappen
Ik ben hard bezig om GCP te verzamelen. Maar gaat niet zo snel. Weet iemand wat de volgorde is van GCP spekken op een FT build? Ik heb een 6L gezien voor 30 ex. Weet niet of dat een goede prijs is met life en 1 ress voor een plate.RobbieTheHut schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:13:
Ik zou iig je FT gem met GCPs naar Q20 brengen. Daarnaast zou ik Added Chaos vervangen voor Faster Casting. Ik kies GMP en zou iig de gem levelen
Je kunt ook nog proberen wat fire/spell dmg mods op gear te vinden (beter: kopen), nog een reden om een schild ipv 2h te overwegen. Neem aan dat je Flammability gebruikt.
edit: ik gebruik heel af en toe ook nog SB voor bepaalde bosses
Die added Chaos kan ik nu even niet vervangen. Heb twee blauwe sockets op mijn 5L. 2 rode en 1 groene.
Een 6L kan ik me nu niet veroorloven. Had een 6L plate gezien voor 30 ex. Weet niet of dat goedkoop is. Maar het is veel geld voor mij.
Heb gister flammability aangesloten op me CDT, net als Enfeeble. Weet niet of dat verstandig is.
Heb op aanraden van Noleech een lightning warp gem geinstalleerd. Met dank voor de gems!
Maar lighting gaat nog niet zo snel als de andere gasten. Daarom voorlopig ook flask gebruiken.
Mijn SB is 4.5k dps. Op 67 map doe ik geen deuk in pakje boter.
[ Voor 9% gewijzigd door kevinl op 24-06-2014 12:40 ]
Was fun gisteravond ondanks alle rips, ik kan veel hebben maar die triple shock stack van Piety dan moet ik toch echt rennen en anders is het te laat zoals gister 2x
Toch maar eens wat meer shock removal flasks meenemen want dat is toch mijn grote achilleshiel.
Nog nooit geprobeerd, misschien nadat ik weer geleveld ben eens proberen, heb er 1 in mn stash.. Of nadat ik meerdere keren geript ben zodat ik weer op 0% xp zitkevinl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:55:
Oh is dat het? Dan kan je olmec's sanctum aan zeker?
Ik zit ook nog even te dubben... heb een 0% quality lvl19 flame totem in mn searing touch (dus effectief lvl21). Extra life op de totems is altijd handig maar om nu 20 GCPs erop te gooien.... Wellicht eens kijken naar een 20%quality lvl20 gem al weet ik niet of er veel mensen zijn die zoiets te koop hebben op invasionkevinl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:04:
[...]
Ik ben hard bezig om GCP te verzamelen. Maar gaat niet zo snel. Weet iemand wat de volgorde is van GCP spekken op een FT build? Ik heb een 6L gezien voor 30 ex. Weet niet of dat een goede prijs is met life en 1 ress voor een plate.
Tenzij je gebouwd bent voor dual curse niet super handig denk ik. Als je flammability overschreven wordt door enfeeble heb je er niets aan. Voor FT is trouwens een quality elemental weakness beter dan flammability.Heb gister flammability aangesloten op me CDT, net als Enfeeble. Weet niet of dat verstandig is.
Zonde zonde, had goede gear (behalve chest), 4.5K life, max restist. 66 maps en Piety gingen gesmeerd, had aardig wat currency door shopje en 2c recipe
Qua gem quality zou ik Flame Totem als zeker eerste doen. Als je al een lvl 19 gem heb dan zou ik toch GCPs er doorheen jagen.
Overige gems waar ik Q zou overwegen zijn faster casting, faster projectiles en Enfeeble. Die laatste 2 zou ik overigens kopen, een Q10 Enfeeble is al voor 2c te krijgen, een Q10 faster projectiles ook.
CWDN (lvl1) zou ik linken met Enfeeble en End Cry, eventueel Molten Shell
Wat een 6L betreft, 30ex is voor mij utopisch
Laatst ook even een filmpje geschoten van de beruchte Shock and Horror boss met mn Arc witch (invasion). Zo vlak voor het eind van de leagues probeer ik toch eens wat dingen die ik normaal zou skippen:
Verwijderd
Mezelf getrakteerd op een nieuwe MSI GTX 770 OC, 4GB...die ligt nu zo ongeveer te slapen bij iedere actie in PoE...dus die moet deze week even aan de tand gevoeld worden met Watchdogs en Battlefield 4
Balen van je RIP.RobbieTheHut schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:32:
Eergisteren geript met mijn FT marauder op lvl 76![]()
Op Crypt mapje werd invading boss Aparatus mij fataal. Note to self: niet met die lightning ballen meelopen!
Zonde zonde, had goede gear (behalve chest), 4.5K life, max restist. 66 maps en Piety gingen gesmeerd, had aardig wat currency door shopje en 2c recipe
Qua gem quality zou ik Flame Totem als zeker eerste doen. Als je al een lvl 19 gem heb dan zou ik toch GCPs er doorheen jagen.
Overige gems waar ik Q zou overwegen zijn faster casting, faster projectiles en Enfeeble. Die laatste 2 zou ik overigens kopen, een Q10 Enfeeble is al voor 2c te krijgen, een Q10 faster projectiles ook.
CWDN (lvl1) zou ik linken met Enfeeble en End Cry, eventueel Molten Shell
Wat een 6L betreft, 30ex is voor mij utopisch. Voor 10-20C heb je al een goede 6S chest met life, armour en 1 of 2 resists.
De prijzen die je noemt zijn voor Invasion. In Standard liggen ze veel hoger. Ik ben begonnen met Q van de Flame Totem. Ze blijven iets langer staan
En wanneer bent nu weer online? Probeer al een paar dagen je te bereiken. Omdat ik iets uit je shop wilt kopenCestoda schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:35:
RIP Robbie![]()
Laatst ook even een filmpje geschoten van de beruchte Shock and Horror boss met mn Arc witch (invasion). Zo vlak voor het eind van de leagues probeer ik toch eens wat dingen die ik normaal zou skippen:
[video]
Ben de laatste tijd meer bezig met races, in invasion zijn niet zo veel leuke parties meer te vinden op het moment. Welk item wil je hebben? Dan hou ik hem apart voor je en als ik weet wanneer je online bent kan ik ook even online komen, of ik drop het item in de guild stashkevinl schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:17:
[...]
En wanneer bent nu weer online? Probeer al een paar dagen je te bereiken. Omdat ik iets uit je shop wilt kopen
Volgens mij is het gewoon een kwestie van die individuele totems killen, en dan de gecombineerde totem met de 4 originele totems als adds.
Heb deze ooit met Shodan, sciontics en SMD gedaan, en volgens mij was het niet meer dan dat.
Op de 1 of andere manier lijk ik echt geen progress te kunnen boeken richting atziri. Double vaal gaat opzich wel met een beetje uitkijken, daar ga ik niet meer dood. De volgende 3 adds blijven een probleem.
Op advies van velen eerst de whirlwinder, dan de 'witch', en dan die laatste gast. Maar zodra ik die eerste 2 zonder al te veel problemen dood heb is het echt een chaos met tig adds, en ben in no-time dood.
Om dan over atziri nog maar te zwijgen. Heb een 300+ dps 1h gekocht met lioneye's remorse, maar dan komt er helemaal geen damage meer uit mn build. Terwijl ik denk dat mn gear op zich wel goed genoeg is.
Build
Werkelijk geen idee van wat ik anders moet doen..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Een paar gokjes:
Ik gok dat je nu 1H axe + shield gebruikt? Zo niet, kun je gelijk een hoop nodes op de schop doen. Als je specifiek voor Atziri wilt gaan, kun je wel wat aanpassen. Ik zie een Cold Resistance node (+1 to max en 8% cold res) links in de tree...die heb je daar niet nodig. Dan zie ik 4 nodes in een cluster voor 2H wapens. Als je de keuze maakt voor 1H / Shield kun je die misschien ergens anders voor gebruiken. Die ballistic mastery snap ik niet helemaal met de rest van de tree....2h axe nodes...projectile damage? Misschien dat die nog over is van bow-build? Dat zijn 6 nodes die ik zo 1-2-3 zie. Die zou je kunnen proppen in meer defense...meer block van shield bijvoorbeeld, of andere shield-nodes. Veel meer health haal je niet uit je tree, defense via shield wel. Als je maar weinig damage ontvangt houd je het misschien veel langer uit om de mindere dps te compenseren.
Enduring cry / Immortal Call is wel erg handig voor de 3-bosses, als je die buff steeds actief kunt houden scheelt dat enorm in de damage die je pakt.
Dussss...post maar wat meer info
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 09:47 ]
Nu Ambush er bijna op zit en ik nog een beetje currency over heb, is het de vraag wat daar mee te doen.
Volgens mij zijn de prijzen op standaard veel hoger voor bv uniques als Bringer of Rain. En er zijn ook Ambush specieke items dacht ik.
Dus de vraag is: waar kan ik het beste mijn currency aan spenderen in de laatste week van Ambush ?
En wie gaat deze fout betalen?Occy74 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 01:33:
Rip 2 Olmec maps door eigen schuld ben ik nu achter, we hadden een item genaamd "the hand/tail etc of the silver monkey" moeten oppakken, pas daarna gaat de deur open, net gezien in een youtube video..
Maar serieus. Dat item hebben wij toch niet gezien? Of moest je de totem aanklikken?
[ Voor 10% gewijzigd door kevinl op 26-06-2014 11:15 ]
hoeveel heb je liggen? Ik zou 20/20 gems kopen. en als je echt rijk bent voor een Soul Taker gaan die dingen zijn daar wel te betalen op zich. Ook kan je kijken naar de uber atziri unique's de chest bijvoorbeeld kost je nog geen 10 ex. de gloves zaten toen ik een setje kocht op 45 ex, dat zal alleen maar dalen (er komen er steeds meer)c64flash schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:23:
Hé mensen,
Nu Ambush er bijna op zit en ik nog een beetje currency over heb, is het de vraag wat daar mee te doen.
Volgens mij zijn de prijzen op standaard veel hoger voor bv uniques als Bringer of Rain. En er zijn ook Ambush specieke items dacht ik.
Dus de vraag is: waar kan ik het beste mijn currency aan spenderen in de laatste week van Ambush ?
zie in je quote ook mijn voorsteld als je op 1h/schild bent pak dan ook block nodes en spec je oude spec throw nodes weg
Verwijderd
Zou het liefst doorgaan met dit karakter tot level 100...maar er zitten weer een boel leuke dingen aan te komen...en over een paar maanden weer nieuwe leagues. Eerst maar eens 1.1.5... Net zoals 90% van alle spelers denk ik dat ik die ball lightning eens ga proberen...heb al een paar leuke ideeen voor een build
Give me 1.1.5!!!11!
Ik speel door met mijn Standard char. Totdat nieuwe league aankomt. Begin ik weer met mijn FT build.
[ Voor 54% gewijzigd door kevinl op 26-06-2014 12:20 ]
Verwijderd
Als je dan zo blij bent om 2 lvl 78 maps te vinden op een dag...en je verprutst dat weer door 1 keer dood te gaan... da's alsof je 4 ex zo weg gooit.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 13:07 ]
De tail is zelfs zichtbaar in mijn screenshot, alleen heeft niemand van ons hem opgepakt, ons eigen schuld dus helaas.kevinl schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:49:
[...]
En wie gaat deze fout betalen?![]()
![]()
![]()
Maar serieus. Dat item hebben wij toch niet gezien? Of moest je de totem aanklikken?
Krijg je ervan als je alleen maar rares en uniques oppakt, dan kijk je niet meer naar witte items. Wat mij betreft mogen ze die tail dan ook wel een andere speciale kleur geven.

welles!SMD007 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:44:
euhm... De eerste keer dat ik die map deed dacht ik waarom gaat die deur niet open? toen zag ik die blauwe aura's las ik de text en klikte ik. klaartis niet heel moeilijk hoor
Verwijderd
Dit weekend m'n level 79 maps proberen en verder denken over m'n lightning ball build
Trouwens hier wordt een 6L verkocht voor 30 ex. Waarom gooien ze niet nog een exalt erop voor meer stats?
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/532497
[ Voor 57% gewijzigd door kevinl op 27-06-2014 11:12 ]
Omdat de kans vrij groot is dat hij dan een slechte roll krijgt, waardoor value ver omlaag gaat voor iemand die hem nog verder wil craften.kevinl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:49:
Gefeliciteerd. Je bent dus snel over je verlies heen gekomen.
Trouwens hier wordt een 6L verkocht voor 30 ex. Waarom gooien ze niet nog een exalt erop voor meer stats?
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/532497
Alleen een slechte roll voor wat erbij komt toch? De bestaande stats veranderen toch niet?Minaaj schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:16:
[...]
Omdat de kans vrij groot is dat hij dan een slechte roll krijgt, waardoor value ver omlaag gaat voor iemand die hem nog verder wil craften.
Of moet je nu al een eternal gebruiken?
Naja het is een chest wat hij zelf gecrafted heeft, omdat hij ilvl 75 heeft kan het geen T1 hybrid EV/ES zijn.kevinl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Alleen een slechte roll voor wat erbij komt toch? De bestaande stats veranderen toch niet?
Of moet je nu al een eternal gebruiken?
Zitten dus 2xTier1 res op en 1xT2 hybrid EV/ES op die chest, omdat het op standaard is willen mensen nog wel eens items tot perfectie craften inderdaad maar dat is dus met deze chest niet echt mogelijk (ilvl78 is req voor hoogste es roll (iLvl: 78 - 51 to 56 / 16 to 17 (Hummingbird's))
Hij laat het dus aan de koper over om te beslissen wat hij er verder op wil craften, sommigen hebben ES nodig en anderen weer EV of zelfs life.
De bestaande rolls gaan inderdaad niet weg, maar als je het exalted zonder Eternal en je krijgt 1.0 life regenerated per second wordt je er niet vrolijk van. (op een chest van 30 ex)
Dat valt wel mee gewoon even een keer voor gaan zitten en goed lezen dan snap je prima hoe het werkt. Ik dacht aan het begin precies het zelfde over PoE en hoe moeilijk sommige dingen waren. Nu snap ik het meeste wel kwa craften.kevinl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:50:
Hmm, klinkt nog steeds ingewikkeld. Trouwens minaaj heb je gears verkocht van je FT marauder? In je topic zie ik geen verified meer van je gear?
Of een critical strike Heavy Strike build met die passive dat alles fire damage wordt en dan extra burn damage en veel critical strike chance en multiplier en elemental proliferation, zodat iedereen om je heen als een malle opbrand.
Zoveel keuzes
Ik zou zeggen spaar voor een mirror kopieer mn mace en ga ervoorKaw schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:39:
Ik vraag me af of het mogelijk is om met die mace van SMD007 een Glacial Hammer build te maken die echt iedereen (incl. map bosses) continu freezed, waardoor alle content (op waarschijnlijk Atziri na) triviaal wordt.
Of een critical strike Heavy Strike build met die passive dat alles fire damage wordt en dan extra burn damage en veel critical strike chance en multiplier en elemental proliferation, zodat iedereen om je heen als een malle opbrand.
Zoveel keuzes
Daarom dacht ik aan een freeze build. Als je dat goed doet, dan heb je geen damage te migaten.SMD007 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Ik zou zeggen spaar voor een mirror kopieer mn mace en ga ervoorHet is nog steeds 1 van mn grootste fun builds om met die mace rond de lopen en alles in een paar klappen plat te leggen. Het probleem is alleen de inkomende dmg te migaten dat is erg lastig met een 2h wapen.
Maar goed... Een mirror... Ik zal mijn best doen
Ik snap je idee en ga hier zelf ook mee aan de gang. Dit mag wel eens DE oplossing zijn.Kaw schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:05:
[...]
Daarom dacht ik aan een freeze build. Als je dat goed doet, dan heb je geen damage te migaten.
Maar goed... Een mirror... Ik zal mijn best doen
Heb even een simpele Dominus run opgenomen, ging best vlot.
Ben heel benieuwd naar de uitkomst!SMD007 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:45:
[...]
Ik snap je idee en ga hier zelf ook mee aan de gang. Dit mag wel eens DE oplossing zijn.
Edit: Kneok, is dat wel merciless
[ Voor 10% gewijzigd door Kaw op 29-06-2014 13:02 ]
Verwijderd
Dit weekend een stel maps gedaan samen met SMD, had er best wel lol in
Nu ga ik even rap kijken naar de nieuwe content video van ziggyd...must watch!
Jammer dat SMD weg moest nadat we 3 mapjes gedaan hadden met zijn 3'en. Moeten we vaker doen, ging toch wel heel erg nice. Al had ik ook wel het gevoel dat ik er voor spek en bonen bij liep.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:18:
Dit weekend een stel maps gedaan samen met SMD, had er best wel lol inTelkens een grote groep monsters inrennen, m'n 20/20 vaal cyclone gebruiken, alles op een hoop en SMD die alles in 1 keer doodblast, nice
Komende week/weekend zal ik eens proberen cyclone te gaan gebruiken op m'n char, al weet ik niet of m'n gear sufficient genoeg is haha. Daarnaast de tips die je eerder gaf nog eens goed doorlezen en kijken wat ik er zelf aan kan sleutelen zonder de boel overhoop te gooien en het een paar ex kost.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Wat ik me af vraag…bij nieuwe patches worden steeds nieuwe skills geïntroduceerd, en sommige zijn dan te krijgen via een quest. Als ik nou voor de patch een nieuw karakter aanmaak en ik level die tot ergens in merciless, doe alle quests, maar accepteer nergens questrewards…kan ik dan die nieuwe gems na de patch kiezen als questreward?
Wat nu te doen met mijn 6-link Quill Rain...
Edit: mijn 20q firestorm gaat wel heel leuk worden. Mijn dual totem flametotem build wordt een dual totem firestorm met echo, faster casting, increased duration, concentrated AoE, fire penetration. 3 casts per seconde per totem ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door Kaw op 30-06-2014 15:06 ]
Verwijderd
Jullie allemaal onehanders zeker ?
Cyclone is zeker leuk en omdat het een Aoe en Single attack is, heb je nog ruimte over voor een extra CWDT.
Iemand nog een tip voor een leuke cold elemental build, het liefst iets ala D2 frozen orb en/of blizzard.

1e witch in de descent race, 2e overall.
Nu nog wat puntjes verzamelen voor Berek's Grip voor mn Freeze char in de volgende league
Ik ben zelf weleens top 2000 geëindigd...
Verwijderd
Heb nog een level 80 shadow staan waar ik wat leuks mee wil doen, maar als ik dat nu zou doen kost me dat 69 regrets en dat lijkt me wat veel...
edit: patchnotes vertellen maar weinig meer dan we al wisten van de ziggyd 1.1.5 video. Paar extra nieuwe 3d modellen...eens kijken of daar wat leuks bij zit om als skin te gebruiken.
Die Vaal Righteous Fire gem lijkt me ook wel aantrekkelijk...eens kijken of ik daar plek voor heb op mijn gewone Righteous Fire scion. Heb nog een 20/20 Vaal Immortal Call liggen...als die nou een beetje tegelijk gevuld zijn, kan ik mezelf eerst onsterfelijk maken met vaal immortal call en dan vaal righteous fire laten knallen. M'n mega life regen zou dan genoeg moeten zijn om me er weer bovenop te krijgen. Klinkt als een leuke finisher :-)
Ben overigens nog op zoek naar een paar items op standard voor meerdere builds. Heb niet genoeg currency om alles te kopen, dus misschien meer een wishlist... als iemand iets heeft liggen, laat het me even weten aub (IGN marauderobohz):
1 soul mantle, redelijke stats, mag 1 socket zijn
1 carcass jack, redelijke stats, mag 1 socket zijn
2 Bringer of Rain, niet legacy
1 thunderfist gloves, niet legacy
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 11:22 ]

Dus binnenkort maar op standard verkopen dan, want is Ambush only drop.
@Deniss78: ik heb in ieder geval een Carcass Jack voor je als dadelijk Ambush is afgelopen. Ik zal eens checken of ik die andere ook heb. Heb in ieder geval nog een BoR gekocht op Ambush voor 25c maar die wil zelf nog even houden.
Soul Mantle is super goedkoop op Ambush, ik zie er al een voor 1 fuse. Als ik 'm zelf niet heb, wil ik er wel een kopen voor je. Thunderfist is een ander verhaal...
Verwijderd
M'n marauder mag wel weer een leveltje omhoog naar 92...gaat een boel maps kosten.
M'n righteous fire scion heeft al maanden geen aandacht meer gehad.
Met patch 1.1.5 een ball lightning char
Een IIR/IIQ culler maken...
Ik heb of tijd te kort, of verslaving teveel haha
@c64flash die carcass jack en soul mantle zouden al veel helpen. Ik heb ze allebei al en probeer ze te 6-linken (wat nog niet echt wil). Maar in beide gevallen heb ik eigenlijk al genoeg aan een 5-link. Dus wil eigenlijk zodra ik 5L heb op de armours die ik al heb, verder gaan met linken op de andere tot daar ooit een 6-link uit komt.
Verwijderd
'Klein' voordeel voor GGG...ze verkopen daardoor waarschijnlijk wel meer stashtabs
Wel jammer dat er helemaal niks van de league mechanics overgeheveld word deze week. Had de hoop op strongboxen, maar dat zal moeten wachten tot 1.2.0 in augustus
Als ze dit niet terugdraaien. Dan moet ik overdenken om misschien gewoon nieuwe accounts aan te maken en dan items overhevelen.
Verwijderd
Had op een alt account een char gelevelled naar 35 en vervolgens een rush gegeven naar merc act3 voor die gemKaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:34:
Iemand al een echo gem te pakken? Ben heel benieuwd naar het effect op bijv. firestorm.
Spell echo is eigenlijk een betere variant van faster casting: op lvl1 doe je er al meer dmg mee dan een lvl 20 faster casting en samen met faster casting is het zelfs beter dan met lightning penetration. Ik maai groups maar ook rares nu een stuk sneller neer.
In het algemeen: spell echo is zo goed dat het een vereiste zal worden voor veel self cast builds.
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]