Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
En leap slam met zo'n 2.19 attacks per seconde zwaard? Dan heb je AOE, attackspeed en movementspeed in 1!
Het is alleen dan zaak om genoeg defense en DPS te krijgen om de build viable te maken.
Het gaat ook niet om de clear speed (gedeeltelijk wel natuurlijk) Je vraag ging over wat een goede IIQ/IIR build is tegenwoordig.Kaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:33:
Ik vind de clear speed niet overdreven goed van een dual totem build. Ja vroeger met spork wel maar spork is generfed, maar heden ten dage hebben ze de spelltotems nog verder generfed tot een punt dat je het beter zelf kan casten.
En leap slam met zo'n 2.19 attacks per seconde zwaard? Dan heb je AOE, attackspeed en movementspeed in 1!
Het is alleen dan zaak om genoeg defense en DPS te krijgen om de build viable te maken.
Leap slam? ik wens je succes ik heb er een tijdje mee rond gelopen multistrike erbij op en je gaat als een sloophamer rond, maar de attack is zo irritant lawaaierig en ziet er zo dom uit dat je na 5 min het zat bent.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik vroeg wel expliciet clearspeed er bij, omdat ik nu ook wel een IIQ/IIR build heb, maar die is zo traag dat ik met mijn CoC met 0IIQ en 0IIR solo in dezelfde tijd net zoveel drops verzamel. Clearspeed is wel een dikke plus. Daarom vond ik die dual flame totem build hier op het forum ook zo geniaal. Goede clear speed en IIQ en IIR. Das in mijn ogen bijna de perfecte build. Alleen is het saai en wat traag in het spelen zelf als ik het forum mag geloven.SMD007 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
[...]
Het gaat ook niet om de clear speed (gedeeltelijk wel natuurlijk) Je vraag ging over wat een goede IIQ/IIR build is tegenwoordig.
Heb altijd mijn geluid uit, dus wat dat betreft vind ik leap slam geen nadeel. Het is meer het onrustige beeld denk ik. Zeker met multistrike
[ Voor 21% gewijzigd door Kaw op 26-05-2014 13:50 ]
Verwijderd
edit: en 15 keer per uur piety killen…gaat snel vervelen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 13:55 ]
Huh... nee toch?!SMD007 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:50:
[...]
niet juist. IIR geeft meer items IIQ meer currency en technisch gezien vallen maps onder IIQ maar met je IIQ gear kan je de drops niet boosten dat kan alleen met de IIQ op de maps.
edit: dit is juist de hele reden dat ze IIQ zo keihard generfd/removed hebben. Ze wouden niet meer zo veel currency drops hebben.
IIR zorgt ervoor dat (zoals de naam al zegt) de rarity van items (niet currency) beter wordt. Oftewel... de kans op rares of uniques wordt hierdoor hoger. Een boss die met 0% IIR mss 3 rares en 10 blues dropt zal met ...zeg es wat... 400% IIR bijvoorbeeld 7 rares 5 blues en 1 unique droppen (gemiddeld genomen, nooit gegarandeerd)
IIQ zorgt dat er meer items (alles) droppen van mobs en dit is zowel gear als currency. Theoretisch heb je meer kans op currency hierdoor omdat er gewoon meer spullen droppen. Wat ze generfed hebben is dat mensen met hoge IIQ bij het killen van grote blauwe mob packs e.d. enorme hoeveelheden loot op t scherm kregen, vooral in parties. Ze wilden dat er minder rotzooi op je scherm kwam en wat meer kwaliteit dan kwantiteit dus daarom geeft groupen nu ook 50% bonus op IIR ipv IIQ wat het vroeger was.
Zo heb ik t altijd begrepen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Van wiki: Increased Item Rarity % modifiers increase the chances of an item being magic, rare, or unique. For example with a total of +100% increased item rarity, you'd get twice as many magic items, twice as many rares and twice as many uniques from normal enemies.JohnnyV76 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:37:
[...]
Huh... nee toch?!
IIR zorgt ervoor dat (zoals de naam al zegt) de rarity van items (niet currency) beter wordt. Oftewel... de kans op rares of uniques wordt hierdoor hoger. Een boss die met 0% IIR mss 3 rares en 10 blues dropt zal met ...zeg es wat... 400% IIR bijvoorbeeld 7 rares 5 blues en 1 unique droppen (gemiddeld genomen, nooit gegarandeerd)
IIQ zorgt dat er meer items (alles) droppen van mobs en dit is zowel gear als currency. Theoretisch heb je meer kans op currency hierdoor omdat er gewoon meer spullen droppen. Wat ze generfed hebben is dat mensen met hoge IIQ bij het killen van grote blauwe mob packs e.d. enorme hoeveelheden loot op t scherm kregen, vooral in parties. Ze wilden dat er minder rotzooi op je scherm kwam en wat meer kwaliteit dan kwantiteit dus daarom geeft groupen nu ook 50% bonus op IIR ipv IIQ wat het vroeger was.
Zo heb ik t altijd begrepen.
je hebt dus gelijk. Naja mijn redenatie is meer items, want er valt meer spul met waarde om op te rapen
hmm van de zelfde wiki:
This modifier increases the average number of items that drop from monsters. It does not affect the type, quality, or rarity of item dropped, only the chance that something will drop.[1] There is no cap on the usefulness of this modifier, as monsters can drop more than one item at a time.
ook daar zat ik er dus weer naast
http://pathofexile.gamepedia.com/Drop_Rate voor wie nou precies wil weten hoe of wat met al dat iiq/iir gepraat hier.
[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 26-05-2014 14:53 ]
[YouTube: http://youtu.be/ubcAJwG_evg]
Verwijderd
Had gisteren even een onhandig momentje…ik wilde MEEEERRR dps ;-) Dus ik denk…VAAL! Gooi een vaal gem op m'n 20/20 cyclone…resultaat…20/20 vaal cyclone…DOH! Daar ging m'n main skill…
Nou is een 20/20 vaal cyclone best zeldzaam (70% area of effect ipv 50%), mja…had liever een 23/20 cyclone haha.
Ja, wel belang bij een voll's, maar heb geen 30ex. Tenzij we kunnen ruilen met een 6link GGGBBR Quill met bijna perfecte statsSMD007 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:14:
@Kaw heb je nog belang bij 6L voll? ik heb er net even 1tje 6linked gemaakt 30 ex is ie voor jou.
Quil raak ik ook bijna niet kwijt had er laatst ook 1, denk dat ik de chest beter kan slijten dus mocht je je quil verkopen kan je me chest overnemenKaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:59:
[...]
Ja, wel belang bij een voll's, maar heb geen 30ex. Tenzij we kunnen ruilen met een 6link GGGBBR Quill met bijna perfecte stats
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 11:06 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
kon niet echt goed zien wat de mods op de map waren maar had het gevoel dat je best veel klappen moest geven om een normale skelet neer te halen.
voor de rest wel grappig zo een kleine map waar als je niet snel genoeg alles neerhaalt je best overspoelt kan worden door skellies.
Met Shodan een poging gewaagd, uiteindelijk heb ik meer vanaf de grond toegekeken dan daadwerkelijk bijgedragen aan de kill.
2x Vaal was opzich nog niet zo heel spannend, behalve als #1 doodgaat en je nog opgescheept zit met #2 die in berserker mode gaat. Dan de 3e bosses erna, die clouds doen pijn (proefondervindelijk achtergekomen), daar legde ik bij de 2e het loodje, en ging nog een keer dood bij het afmaken van de laatste.
En dan Atziri, wat een feest.
Mortal Rage piece en de belt als loot, en een flinke ervaring rijker. Moet nog wel het e.e.a. aan mijn build/gear sleutelen voor poging nr 2..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
DPS was zeker nog niet helemaal optimaal (~4.5k, met uitzondering van tabula was de meeste gear self found) maar het lijkt ook dat er veel attacks nodig waren door de vertraging van de projectiles ten opzichte van de attacks zelf. Waar je bij een attack als ground slam alle damage meteen doet, heb je bij molten strike de vertraging van de projectiles waardoor je eigenlijk langer door gaat met aanvallen dan strikt noodzakelijk.HADES2001 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:29:
bedankt voor de video's heb ze net bekeken lag het aan mij of viel je DPS heel erg tegen op cowards trial ?
kon niet echt goed zien wat de mods op de map waren maar had het gevoel dat je best veel klappen moest geven om een normale skelet neer te halen.
voor de rest wel grappig zo een kleine map waar als je niet snel genoeg alles neerhaalt je best overspoelt kan worden door skellies.
In ander nieuws:

2x10 en 1x15 chaos uit 2week en invasion leagues, nu in standard
Misschien maar eens me chest afmaken qua craften.
[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 29-05-2014 12:26 ]
Gisteravond zelf mijn arc witch weer op merciless gekregen Piety was echt een eitje begin steeds meer ervaring op cruel te krijgen dat dat probleemloos gaat.
dominus nam ik geen risico mee en voor 1 chaos een boss kill gekocht.
nu even ledge farmen tot level 59 zodat de betere gear erop kan en alle resis weer max is.
hoe is gisteravond voor iedereen afgelopen nog leuke map runs ?
6L heb ik al vrij snel verkocht omdat niet echt zin heb om deze league nog andere build te spelen, denk als ik alle gear daarop had dat ik dan snel al was uitgekeken, nu met de nieuwe unique "buffed" drops nog maar even MF'en.
Gems op lvl18 dus nu nog een lange weg naar 20. Heb 143% IIR op mn flame totems en ook dat merk je erg goed. Mn wisdown scrolls gaan hard omlaag en er dropt ook hier en daar wel een uniqueje... t werkt dus echt
22 flasks met 20% quality, lol, wat een ellende
hoe was jullie weekend verder?
PS weet niet wie de gelukkig was maar heb wat low level currency op standard achter gelaten tabje 8
Verwijderd
Ik had 5% xp en dacht, kan Atziri nog wel eens proberen. De vorige keer dat ik het probeerde kwam ik geeneens voorbij de tweede bosses....hopeloos dood
Dus niet veel later sta ik voor Atziri...vol goede moed, ik dacht...ben nog niet dood gegaan, dus heb lekker veel tries. Een hoop shit op de grond, flameblasts en lightning strikes en bla...meteen getest hoeveel schade alles doet. Niks. Aha, ik dodge alles... Dussss...de rest van het gevecht maar gewoon gefacetankt haha. Tank 'n spank ftw! Kwartiertje later ofzo was ze plat, helaas alleen zo'n suffe flask.
Heb nog 4 setjes maps, dus die ga ik vanavond maar even doen
edit: vanavond ook maar eens een harde schijf leeg maken zodat ik eens wat kan opnemen, altijd leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 09:07 ]
Netjes, wat is je skilltree?Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:04:
Zow! Was me het weekend wel
Ik had 5% xp en dacht, kan Atziri nog wel eens proberen. De vorige keer dat ik het probeerde kwam ik geeneens voorbij de tweede bosses....hopeloos doodMaar toen kon ik m'n 6L Voll's verpatsen, BoR gekocht en m'n main skill ingeruild. Van infernal blow naar cyclone. 15k dps, 11k armor, 5,5k hp, resists meer dan goed op orde, belachelijk veel dodge en block. Paar extra flasks mee...eerste boss eitje. Tweede boss...eh...eitje? Wat de fook?
Dus niet veel later sta ik voor Atziri...vol goede moed, ik dacht...ben nog niet dood gegaan, dus heb lekker veel tries. Een hoop shit op de grond, flameblasts en lightning strikes en bla...meteen getest hoeveel schade alles doet. Niks. Aha, ik dodge alles... Dussss...de rest van het gevecht maar gewoon gefacetankt haha. Tank 'n spank ftw! Kwartiertje later ofzo was ze plat, helaas alleen zo'n suffe flask.
Heb nog 4 setjes maps, dus die ga ik vanavond maar even doenAls ik nou nog 5 midnights kan kopen heb ik weer 5 setjes...woopwoop! Eindelijk happy met m'n marauder
Misschien eens proberen om een portal terug te pakken, al m'n MF gear aantrekken en rap cullen die handel...want 2 rares en 1 unique vond ik wel heel erg matig.
edit: vanavond ook maar eens een harde schijf leeg maken zodat ik eens wat kan opnemen, altijd leuk.
Ik wil ook eens iets anders dan een glass canon. Ik ben nu bezig met een flame totem build en met nog hele crappy gear gaat het al erg fijn. Ik vraag me alleen af of je er Atziri mee kan doen?
Verwijderd
Unwavering
Cannot Be Frozen
Cannot Be Chilled
Cannot Be Ignited
Cannot Be Shocked
Resists Elemental Damage
Resists Chaos Damage
Immune To Knockback
Bij mij is nu bijna alles physical damage, dus heb daar niet extra last van. Of gewoon Atziri in een groep doen.
Verwijderd
Vooral de storm call kan gevaarlijk zijn als er een boel gestacked zijn.
Wat ik me alleen afvroeg...op de wiki staat dat ze flameblast, storm call en puncture als abilities heeft. Maar je ziet haar 4 dingen doen. Twee zijn allebei een soort storm call, alleen zijn de cirkels de ene keer rood en de andere keer goudgeel. Is dat allebei storm call? Fire en Lightning ofzo? Vroeg me af of ik daar nu een lightning pot of fire pot op moest gebruiken
Beter is natuurlijk weg rennen, mja...ben lui :-) Just gimme da loot!
Tot nu toe, 3 flasks, cold damage belt, een Doryani's Catalyst mace met een heeeel slechte roll en 2 fragments voor uber atziri.
Ben nu door m'n setjes heen, heb 8 setjes klaar staan waar alleen nog een midnight in moet (doh), dus dat word grinden helaas.
Van wat ik begrepen heb zijn het allebei gewoon lightning storm calls, alleen is de gele versie vergelijkbaar met de grote versie van de flameblasts die ze doet: heeft penetration dus doet veel meer dmg. Met genoeg light resis kan je de rode versie waarschijnlijk tanken, die gele wil je altijd ontwijken.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:24:
Wat ik me alleen afvroeg...op de wiki staat dat ze flameblast, storm call en puncture als abilities heeft. Maar je ziet haar 4 dingen doen. Twee zijn allebei een soort storm call, alleen zijn de cirkels de ene keer rood en de andere keer goudgeel. Is dat allebei storm call? Fire en Lightning ofzo? Vroeg me af of ik daar nu een lightning pot of fire pot op moest gebruiken
Heb zo'n gevoel dat je toen nog een Searing Touch gebruikteHADES2001 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:02:
klote weekendben ook maar even gestopt na de LVL 66 RIP ging perfect de build was super echter toen er 12 van de beesten kwamen die exploderen en spikes rond schieten en er 9 zeer kort achter elkaar kapot gingen was er niets wat ik kon doen
hoe was jullie weekend verder?
PS weet niet wie de gelukkig was maar heb wat low level currency op standard achter gelaten tabje 8
Heb ook wel eens 2 rhoa's gehad die me hitte in een shipyard en niet mijn totems chargde, 4k hp van me pool weg denk ik nog gevaarlijker dan meeste invaders, zaten wel mods op de map zoals extra fire dmg. Toch was het mijn armor dat me redde daar.
Die uitelkaar knallende mobs kan je nog wel aardig makkelijk offscreenen trouwens, totems plaatsen en gewoon paar stappen terug en ze raken je niet
Mn armour is ook nog vrij laag (3,3k) maar heb meestal wel molten shell up als er mobs zijn en dan zit ik op 5,5k. Met 2 granites in de aanslag red ik me tot nu toe nog. Wil wel binnenkort overstappen naar wand/sceptre + shield.maar bang dat mn DPS dan wel een flinke stap terug doet... al heb ik maar 4L op mn searing touch en al een 5L astral. Dat compenseert weer wat. Zodra ik mn gems op lvl20 heb ga ik wss switchen en dominus eens aftikken en wat hogere maps spelen. Totems + voorzichtig spelen is redelijk veilig.
hou nu wel deze char op standard misschien leuk kan ik al die goede gear van de 3 RIPS samenvoegen en een sterke char hebben op standard (met 2X 40% resis en 90+ health same met een chest)
Verwijderd
critical strike chance 10,03%
attacks per second 1.46
no physical damage…apart
12% increased attack speed
+372 to accuracy rating
20% increased critical strike chance
attacks with this weapon have 103% increased elemental damage
vriendin wil al dagen lang Earth Defence Force 2025 spelen dus path of exile al even niet aangeraakt zag wel dat er een update was gister
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gewoon beginnen is de beste tip. Voeg vooral veel mede tweakers toe in je vrienden lijst en join de guild. Dan kun je snel ingame vragen stellen. Gewoon beginnen en experimenteren is het leukste en beste begin in PoE.lanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:48:
Vandaag maar eens beginnen, en ik heb geen idee waar te beginnen Oo Iemand ideeën of tips? Verschillende sites hebben verschillende beginner builds, en bij allemaal heb ik het idee "wtf? Bear trap? Sure?"
paar dingen. craft items zijn ook gelijk currency! dus niet gebruiken tot je weet wat de waarde van iets is.lanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:48:
Vandaag maar eens beginnen, en ik heb geen idee waar te beginnen Oo Iemand ideeën of tips? Verschillende sites hebben verschillende beginner builds, en bij allemaal heb ik het idee "wtf? Bear trap? Sure?"
Je eerste char gaat waarschijnlijk zwaar zuigen. Dit is normaal de game draait om builds (onder andere
edit: Good Luck (you gonne need it!
Begin er niet aan!!!lanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:48:

Zwaar verslavend!

Verwijderd
Verwijderd
Wel jammer dat je dat niet lang vol houdt. Level 78 map gedaan, resultaat, maps gevonden tot level 72. Daarna 77, niks hoger dan 74. En zo bleef het door gaan tot ik niks hoger had dan 73...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 09:33 ]

je mag altijd een mapje kopen
Verwijderd
Tomme…zou willen dat ik currency had op Ambush. Maps daar zijn meer dan de helft goedkoper op poe.xyz.is…
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:04 ]
Haha true that!
Als ik jou was lekker in standard beginnen en zo t spel leren kennen. Als gezegd... je eerste char zal slecht zijn maar dat is prima want daarmee wen je aan de skill gems, de currency en mobs en als je het leuk blijft vinden of steeds leuker dan zit je goed
Volgende char wat je begint ga je een build kiezen en daar de juiste tree voor bouwen en skill gems bij zoeken. Als je het dan nog steeds leuk vind kun je eens op een hardcore league kijken... Het leek mij eerst niets maar sinds ik het geprobeerd heb speel ik geen scrub... ehh...softcore leagues meer.
Buff/debuff totems die ik kapot moest maken
zwevende tentakelbeesten die redelijk snel damage konden doen
Een groot zwevend tentakelbeest wat echt bizar veel damage deed.
Gelukkig via kiting wel dood gekregen, maar wat een dungeon was dat.. (Ben nu level 3 woot)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/942038
Dit is mijn lijstje van hebbedingetjes:
1) Seraph Wings
2) Lightning Weapon Effect
3) Arctic Weapon Effect
4) Olmec Totem
5) Seraph Spectral Throw
6) Dragon Fireball Effect
7) Skin Transfer Bundle 50x
Die tentacle wings en clarity aura wil ik ook nog maar helaas zitten zij niet bij deze actie.
Verwijderd
Maareh... hoe vind je het tot nu toe? Ben altijd benieuwd hoe nieuwe spelers t ervarenlanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:07:
Gelukkig via kiting wel dood gekregen, maar wat een dungeon was dat.. (Ben nu level 3 woot)
Ook de skilltree is gigantisch Oo
yellow kan je altijd oppakken dat is geen probleem
Tijdens het levellen groeit je voorraad wisdom en portal scrolls tot t moment dat je met wat increased item rarity gaat spelen (zeg maar magic find out D3). Sinds ik wat IIR gear draag teer ik in op mn voorraad scrolls... luxe probleem zullen we maar zeggen
Skilltree is een van de leukste dingen in Poe! In het begin doe je maar wat je goed dunkt maar als je eenmaal wat meer thuis bent in de builds e.d. dan ga je soms de halve tree over voor een ideale build.... iets wat je eerst nooit zou doen.
Hier is mijn aura/minion build
http://goo.gl/oXncBT
mocht je nog verbeter punten hebben dan hoor ik het graag.
hier is ook een korte vid
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rMzh3gf4Tgw]
Battletag Vakasha#2284
Ik heb zonet mijn domste RIP meegemaakt.
Was bezig in een burning ground mappie en toen waren de kids vervelend aan het worden dus ik moest optreden als scheidsrechter. En toen ging ik snel mn lvl 80 fire trap templar (alt) parkeren in een vorige level van de vaal pyramid. Zo gedacht zo gedaan.
Kwam ik terug.. resurrect....
Lekker dan, ging ik mn poppetje gewoon in de burning ground parkeren....
Nou dan maar nu weer verder met mn main searing bond toon.
Battletag Vakasha#2284
Hoe was jullie weekend verder ?
Zelf weinig kunnen spelen heb arc witch in ieder geval gekregen tot Cruel DPS is wat minder maar ga me deze keer hybrid focus geven armor/energie shield en genoeg nodes daarin pakken
Warm
DIE HARD!
Neee... ok ik RIP t meest maar jij hebt wel de bestenogarduv schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:13:
Lekker dan, ging ik mn poppetje gewoon in de burning ground parkeren....
Ik heb ook wel eens dat ik eventjes weg moet van de computer maar ik maar altijd een portal aan tegenwoordig. Heb ook eens meegemaakt dat ik met een lvl15 char onderweg naar Mervail was... niet hoog level maar wel volgepropt met levelling uniques die ik al had van een ander char. Ook even weg omdat de kinderen aan t klieren waren... dacht dat er geen mobs meer waren en ja... op t moment dat ik terug was achter de pc zie ik de mob de laatste klap uitdelen en resurrect. Wel even wat anders dan level 80 natuurlijk. Zonde man!!! zouden we bijna de cowards trial gaan doen met je fire trapper
Verwijderd
Gelukkig heb ik m'n marauder wel van 87 naar 89 gekregen dit weekend (wel hiephoi!). Heeft me een hoop currency gekost om genoeg maps te kunnen kopen. Heb zeker 20 level 75 maps gekocht dit weekend en heb in die maps 2 lvl 75s, 1 lvl 76 en 1 77 gevonden. Nog niet eerder zo'n slechte droprate gehad. Nog even naar level 90 en dan boeit het me niet veel meer. Denk dat ik dan gewoon maps ga verkopen ofzo, wat currency sparen voor fusings...want dit weekend lukte het SMD helaas niet om van 300 fusings een 6L Carcass Jack te maken. Volgende keer beter ;-)
Heb zelf ook het meeste gemist van de 1 uurs acties wel klote van je stranddag maargoed vriendin wou graag naar de film 22 jump street en edge of tomorrow gezien wel vermakelijk
jammergenoeg speel ik laatste tijd weer teveel EDF 2025 vanavond maar is kijken of het lukt om wat PoE te spelen heb wel zin om ledge wat te grinden tot level 47-48
Begin haast geloven dat mn luck nu eindelijk op isVerwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:46:
Wat een gedoe dit weekend zeg. Lig ik zaterdag heerlijk in de regen op het strand (zucht)...probeer ik de 1-uur aanbiedingen in de gaten te houden met waardeloze internetverbinding. Komen er eindelijk wat dingen voorbij die ik interessant vind, valt dat internet weg! Boven op de duinen krijg je gprs terug, ik met moeite naar het scherm om te kopen...klik...zandloper...normaal is dat instant, nu na 5 minuten nog niks. Uiteindelijk niks kunnen kopen plus een ruk-dag aan het strand gehad. Hiephoi.
Gelukkig heb ik m'n marauder wel van 87 naar 89 gekregen dit weekend (wel hiephoi!). Heeft me een hoop currency gekost om genoeg maps te kunnen kopen. Heb zeker 20 level 75 maps gekocht dit weekend en heb in die maps 2 lvl 75s, 1 lvl 76 en 1 77 gevonden. Nog niet eerder zo'n slechte droprate gehad. Nog even naar level 90 en dan boeit het me niet veel meer. Denk dat ik dan gewoon maps ga verkopen ofzo, wat currency sparen voor fusings...want dit weekend lukte het SMD helaas niet om van 300 fusings een 6L Carcass Jack te maken. Volgende keer beter ;-)
Verwijderd
Ik wil het niet horen!
Liep nog steeds met een 4L searing touch rond met mn flame totem build en hoewel maps prima gaan vond ik toch dat mn DPS tegen viel. Aangezien de league toch over een aantal weken eindigt toch maar gaan gokken om de searing iig 5L te maken. Had al eerder redelijk vlot mn astral 5 linked dus had goede hoop. Eerste jewellers erop en t was meteen 5s. Toch nog 2 stacks doorgegaan (had weer iets van 14 stacks) maar toen toch maar gestopt toen ik weer 5s kreeg. Had maar 33 fusings en nog een berg jewellers die ik kon vendoren voor fusings dus begon... en verdomd na 21 fusings was mn searing 5L. Ging sneller dan verwacht. Even kijken welke kleuren ik moet hebben.... GGBBR dus begon lekker met chroms.... echt met een halve stack al de goede kleuren dus alles bij elkaar heel vlot klaar. Met redelijk weinig currency van 4L naar 5L. DPS lekker omhoog terwijl ik mn IIR gem kan blijven gebruiken. XP gaat wel erg langzaam nu op lvl82 in 67/68 maps dus zal hoger moeten... maja heb maar een stuk of 7 69 maps en een paar 70 maps... ben bang dat ik daar snel klaar mee ben als ik geen geluk heb met drops... 67 maps ben wel klaar mee al vind ik bijv. mountain ledge altijd wel ok om te doen.
heb zelf ook mazzel gehad met een 5 link slechts 50 fusings
maar goed als de league eerdaags ophoud ben ik erg blij vol de HC box maar vol met mooie spullen
EDIT:
Gisteravond nog wat gegrind had maar half uurtje in ieder geval van 38 naar de 40 gekomen.
Gaan de invade spelers eigenlijk door spelen op HC of wachten jullie op de nieuwe league en gaan default doen?
[ Voor 20% gewijzigd door HADES2001 op 11-06-2014 09:09 ]
Verwijderd
Als iemand nog wil groupen deze week op standard, graag! Ik krijg het niet voor elkaar om mijn maps op peil te houden. Bijna alles is 80% quantity of meer, maar er droppen gewoon geen maps. Misschien dat dat in een groep wat beter gaat. Heb nog 3 lvl 74s en 3 75s die ik vanavond wil doen (rond een uur of 8 ).
Als ik niet RIP voor het eind van invasion (vorige league echt op de avond voor het eind geripped) dan zal ik in principe wel hardcore spelen maar ik denk eigenlijk dat ik niet heel veel zal spelen dan. Ik denk dat ik de volgende league ook weer met flame totems ga spelen dus mss ga ik in die 2 weken wel even niet PoE spelen zodat ik weer helemaal zin heb als de nieuwe league er is.HADES2001 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:44:
Gaan de invade spelers eigenlijk door spelen op HC of wachten jullie op de nieuwe league en gaan default doen?
Waarschijnlijk wachten op de nieuwe leagues. Na invasion is gewoon HC niet zo heel spannendHADES2001 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:44:

Ding in ambush voor 11 ex gekocht met 35 jewellers 6s en met 175 fusings 6L
afgelopen dagen flink zitten traden om die 11 ex en fusings te krijgen.
chromematic orbs flink in gekocht met exalts en met winst verkocht voor chaos.
die chaos weer voor exalts in geruild en zo doende kwam ik een mooi eindje
ook nog lvl 20 gems ingkocht om te vaalen en hopen op 21 wat 2x lukte dus ook weer beide verkocht voor 8ex per stuk
zat uiteindelijk op 16 ex waarvan ik er dus 11 gebruikte voor de chest en 5 om fusings te kopen.
KneoK schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:10:
Ik ga een feature request indienen hier om bepaalde users te kunnen negeren.
Verwijderd
Maar ik gok dat je gewoon niet wilde horen dat SMD weeeeeeer een 6L erbij heeft
Verwijderd
Duurt 30 6 Links maar dan beginnen ze het ook eindelijk door te krijgenHADES2001 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:19:
ok duidelijk vanaf nu geven we al onze 6 sockets aan SMD samen met 150 fusings en we verwachten een 6L terug
Kan je dan rechtermuis klik fusing en dan shift-linksklik muisspammen totdat de fusings op zijn. Of moet je oppassen dat er tussen die kliks geen 6L zit. Ik weet dat bij een max 4L item je ook geen fusings meer kan toepassen.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Bij 6s6l of 5s5l accepteert ie geen fusings meer, net zoals een 6s item geen jewellers meer accepteert, je kan dus veilig shift-clicken. Een max 4l item kan je trouwens wel fusen (omdat mensen wel eens een 3+1 of 2+2 nodig hebben).kevinl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:48:
Stel je hebt een 6s en een berg fusings.
Kan je dan rechtermuis klik fusing en dan shift-linksklik muisspammen totdat de fusings op zijn. Of moet je oppassen dat er tussen die kliks geen 6L zit. Ik weet dat bij een max 4L item je ook geen fusings meer kan toepassen.
Noem het bijgeloof, maar ik werk nooit op die manier! Ik shiftklik wel maar ga niet hersenloos door ik doe fusings stack voor stack en kijk iedere link of het een 6L is. stuk of 30x resultaat met die methode maakt je toch wel bijgeloofig dat die methode beter werktkevinl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:48:
Stel je hebt een 6s en een berg fusings.
Verwijderd
quality op een item word gebruikt als een beetje extra kans op een 6-link, daarom wordt een wapen met q20 na een fusing ook q0. Maar er zat ooit een bug in dat als je maar snel genoeg fusings spamde, de extra kans van de q20 niet gereset werd. De kans op 6-link was daardoor steeds alsof het een q20 item was, zonder dat je daar armour scraps voor hoefde te gebruiken.
Ik doe nu hetzelfde hoor...ook omdat je kans hebt op een 5-link...en als je maar genoeg fusings in een item stopt, word een 5-link steeds aantrekkelijker
De mace waar ik al maanden mee bezig ben is eindelijk af!

laatste roll moest nog T1 hybrid phys/accu.
tussen de middag paar eternals op de kop getikt en weer een poging gewaagt. En zowaar het lukte eindelijk. Nu nog divine's op de kop tikken en de dmg rol even over de 800 tikken. En dan kan mijn mace gemirrored worden! Nu vlak voordat de league's eindigen is het alleen maar mooi. dan komen er weer veel spelers in standaard bij!
man man man ik was blij toen ik eindelijk die top roll zag!!! Zitten nu over de 200 ex in de mace denk ik.
Verwijderd
Maar goed, zo is hij al een vet ding dat alleen nog beter kan worden...so...much....dps!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 14:46 ]
dat komt omdat ik na de divine van 810 nog door ben divenen heb wel imprint gemaakt van die 810 maar verwacht nog hoger te kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:44:
Je hebt de versie gelinkt van voor je divineNa de divine vanmiddag was ie al 810 dps ipv deze 745
Maar goed, zo is hij al een vet ding dat alleen nog beter kan worden...so...much....dps!
HADES2001 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:10:
hmmm
/ignore SMD007
/report SMD007 Path of exile cheating/hacks

ps. mocht een guildie ooit zo lucky zijn een mirror te krijgen betaal je de heflt van de normale fee.
[ Voor 36% gewijzigd door SMD007 op 12-06-2014 17:58 ]
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]