Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Cestoda schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:49:
Invasion is leuker dan ik van te voren had verwacht. Je moet altijd goed op letten en soms zelfs rennen voor je leven, zeker in de begin levels. Sommige uniques zijn echt nasty. Op een gegeven moment moest ik ook even hard lachen toen ik een unique voidbearer tegen kwam. Hij begon met de normale flame attack, niets aan de hand zou je denken. Begint ie daarna ineens te cyclonen :D
Eerste mob die ik tegenkwam na Hillock: Strangledrift of zoiets die me bijna oneshot met lightning warp. :o

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/f3argh.jpg

De bosses van corrupted gebieden zijn ook wel nasty soms. Spectral Throw + constant 10+ Storm Call. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 09-03-2014 01:34 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die nieuwe update! Kon pas om 11 uur aan de gang, patch was toen in een paar minuten binnen en geen queue (wist niet eens dat ze bestonden tot ik het hierboven las, dacht dat alleen Blizzard patent had op queues? ;-))

M'n marauder build moest wel enigzins aangepast worden, ze hebben flink zitten schuiven met de startarea…en ben verdomme m'n Diamond Flesh node kwijt…zit nu helemaal ver buiten m'n build…grrr! Nu moet ik gaan toveren voor extra fire res. Gaat een dure grap worden, heb zo weinig mogelijkheden :P

Wel direct aan de gang gegaan in Ambush, tijd voor iets nieuws, een level 20 duelist nu. Nog nooit gespeeld, maar ga even een karakter maken dat nog niet leunt op uniques of dure gear. Even farmen met die tot ik wat currency/uniques heb om een leuke shadow te maken :-)

Kan niet wachten tot het 5 uur is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08
Gundogan schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:24:
[...]

Eerste mob die ik tegenkwam na Hillock: Strangledrift of zoiets die me bijna oneshot met lightning wrap. :o

De bosses van corrupted gebieden zijn ook wel nasty soms. Spectral Throw + constant 10+ Storm Call. :o
Daar heb ik er ook wel een paar van gehad :) : summon+desecrate+corpse explosion; leap slam+gmp fireball+fire trap+bear trap; flicker strike discharger die in een keer de helft van je leven te pakken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Aaaaarrrh kan nog niet spelen voorlopig ivm werk. Als ik dit zie van jullie ben ik jaloer hahaha.. Ik kan pas zaterdag gaan spelen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Vanavond niet echt kunnen spelen.
Vanmiddag wel paar uurtjes gedraaid. Ben nu l45 en kan richting Vaal.
Normal viel achteraf wel mee. Piety en Domi waren zelfs met brakke resist lang niet t uitdagendste van de weg de cruel.
Op cruel we de nodige bijna dood ervaringen gehad. Unique the all-seeing eye was een onprettige confrontatie. En ben dat ding 4x tegen gekomen in cruel so far...
Chaos spin was ook bijzonder onprettig. Uiteindelijk maar een portal genomen en t er bij gelaten voor vandaag. Dat beloofd wat op merci.

Viel me wel op dat ik veel meer chaos dmg om mn oren krijg. Dat wordt toch wel iets om serieus rekening mee te houden qua gear..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:15
Invasion is inderdaad andere koek dan de HC leagues die we hiervoor gehad hebben.

Gister gewoon op lvl5!! geripped.... corrupted area in de mud flats... naja wat kan mij nou gebeuren.... was daar een boss met storm call en BAMBAMBAMBAM weg was ik. Invasion vereist voorzichtiger spelen dan ooit. Ook de invading bosses zijn behoorlijk heftig... kwam een serpent uit act 3 tegen en daar sta je dan met je lvl2 fireball :)

Ze zijn er goed in geslaagd om je heeeel erg alert te houden... er is geen faceroll meer denk ik... ik voorzie een hoop RIPs :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Vraag is krijg je ook meer loot? :P

Over 10 uurtjes kan ik beginnen met spelen. :P

[ Voor 41% gewijzigd door kevinl op 07-03-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
In principe wel want die invading bosses en corrupted bosses droppen wel vaak rares zo te zien. Het is een beetje als de rogue exiles in vorige leagues. Ik heb wel t idee dat ik ze straks goed aan kan als ik eenmaal weer mn dual totems heb maar dat wordt dus wel voorzichtig doen want dat zal pas rond lvl35 zijn en dat moet ik eerst nog maar zien te halen :)
Dit weekend ook eindelijk flink tijd om te spelen... kan niet wachten!

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-03-2014 09:17 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
welke dual totems? rejuvenating and ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 03:51:
Vanavond niet echt kunnen spelen.
Vanmiddag wel paar uurtjes gedraaid. Ben nu l45 en kan richting Vaal.
Normal viel achteraf wel mee. Piety en Domi waren zelfs met brakke resist lang niet t uitdagendste van de weg de cruel.
Op cruel we de nodige bijna dood ervaringen gehad. Unique the all-seeing eye was een onprettige confrontatie. En ben dat ding 4x tegen gekomen in cruel so far...
Chaos spin was ook bijzonder onprettig. Uiteindelijk maar een portal genomen en t er bij gelaten voor vandaag. Dat beloofd wat op merci.

Viel me wel op dat ik veel meer chaos dmg om mn oren krijg. Dat wordt toch wel iets om serieus rekening mee te houden qua gear..
Wat voor char speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

Zo tussen het verbouwen van een huis door ook alweer wat uurtjes kunnen meepakken in de nieuwe league. Helaas ook al de eerste rip van de nieuwe league te pakken.. Zat klem tussen een muur, mob en een unique invader, was een hele snelle RIP.
Daarna maar even de Ambush league bekeken en vanavond weer verder op Invasion met nieuwe build. Wat een heerlijk spelletje is het toch.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
kevinl schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:08:
welke dual totems? rejuvenating and ??
Dual Incinerate Totems :)
Mijn vertrouwde build waar ik hopelijk lang mee in leven blijf... daarna wellicht eens een andere build proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:20:
[...]

Dual Incinerate Totems :)
Mijn vertrouwde build waar ik hopelijk lang mee in leven blijf... daarna wellicht eens een andere build proberen.
Als het kan, probeer een Searing bond op te pakken als quest reward. Die totems zijn erg OP op het moment >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Met scion of templar?

Waarom is deze dual totem zo interessant? Geen mana en life leech meer nodig?
Heb je snelle clears in endgame?

[ Voor 73% gewijzigd door kevinl op 07-03-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
templar met flameblast en searing bond.. simpelweg omdat t OP is.
wat voor build ik ga maken weet ik nog niet. Kan nog 15 punten uitdelen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ga eerst voor Incinerate maar mss later nog voor Searing Bond. Ben niet snel geneigd een build te gebruiken die als OP beschouwt wordt omdat dat meestal betekent dat er een nerf incoming is.

Incinerate is gelukkig niet al te populair dus zal eerder gebuffed worden dan generfed. Grote voordeel is dat reflect alleen voor je totems vervelend is maar voor je char geen risico geeft. Daarnaast is het zowel voor AoE als bosses erg fijn... Vaal Merciless is redelijk risico vrij als je een beetje life/defense hebt om een hit van de vallende stenen op te kunnen vangen maar Vaal zelf raakte me niet omdat de 2 totems en minions zijn aandacht wel van me af hielden. Dit was allemaal in Nemesis.... hoe e.e.a uitpakt op Invasion zal moeten blijken. Nog 2 uurtjes werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Invasion is een pak meer gedoe dan Nemi. Neem dat maar van mij aan.
Koen is gister 4x dood gegaan voor hij bij Merveil was :P

Ik blijf ook niet met searing bond spelen trouwens hoor. Maar om te levellen is het wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Ik dacht laat ik ook maar eens een kort filmpje maken, altijd leuk om te zien.

Dit is van mijn gererollde ranger naar summoner na de 1.1.0 patch.. Burning miscreations zijn nu ruk dus moest switchen naar Undying Evangelists, heb er geen spijt van... En ja ik weet dat ik heel weinig life heb maar het is softcore dus who cares :)

Double Boss (de corpse exploder) en Fractured als mods..
[YouTube: http://youtu.be/e81yv6oXbN8]

En ik vond vandaag mijn eerste vaal orb en dacht, laten we die eens op mijn slechte facebreakers proberen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZR9bEml.png

[ Voor 29% gewijzigd door Occy74 op 09-03-2014 13:41 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Poeh hee... ff rustig Ledge (cruel) farmen voor xp zit er ook niet meer in met die invading bosses. Zolang mn build nog niet helemaal in orde is neem ik geen risico en loop ik weg of alt F4 ik. Nog 3 nodes voor dual totems en dan nog wat leveltjes omhoog op mn spell totem zodat ie niet zo snel kapot gaat. Als ik dan nog leef ga ik me wat meer op de bosses en corrupted areas richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ondertussen met vrij groot gemak A3Merci binnen gelopen op Ambush. Niet dat ik nooit dood ben gegaan, maar ik ben denk ik nog nooit zo snel naar lvl 60 gegaan als deze league.

Alleen tot mijn grote verbazing / teleurstelling, ondanks dat ik de gebieden redelijk schoon heb geveegd, slechts 1 corrupted area in heel A1 en A2 Merciless gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Fijne RIP op Invasion gisteravond.... onderweg naar het kamp van a2 cruel een invading boss neer... verder geen mobs te bekennen dus even de rare identifien, oh die is nog best redelijk... RESURRECT.... what the... kennelijk had meneer de invader een desecrated ground oid achter gelaten.

Het zal wss wel regel 5 zijn uit het HC handboek.... pas ID-en als je zeker weet dat je veilig staat. Vanmiddag maar opnieuw beginnen... heb nu iig al wat gear en skill gems klaar liggen. Nu maar op zoek naar een quality incinerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
RIP Johnny, bij mij ging de hp ook snel omlaag maar gelukkig zag ik het en kon ik potten. En ineens was je weg.... :(

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik ben Ambush aan het doen. Afgelopen week heb ik totaal 2 uur kunnen spelen, maar door ervaring uit het verleden toch alweer lvl23 met mijn firewitch (firetrap, fireball en later firestorm op totem).
De strongboxes zijn wel geinig. Ik heb nog geen goede drops van ze gehad, maar 20 (white) flasks van een box is toch een geinig LOLWUTmomentje.
De strongboxes en de corrupted areas zijn vrees ik niet genoeg om me hooked te houden met de nieuwe content. Na 2 uur was ik het eigenlijk wel zat.
(Maar voor het perspectief: Ik speel nu denk ik 2,5 jaar POE sinds het begin van closed beta en dat is ook de enige RPG van de afgelopen 3 jaar, dus zo raar is dat niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 13:03
Eerste indruk tot nu toe van Invasion: De nieuwe random mobs in areas / corrupted zones doen pijn.. :|

De vaal orb toevoeging moet aan mijn zijde zijn vruchten nog afwerpen, al heb ik er wel 1 geinige necklace aan over gehouden (4 gebruikt :P).
Bezig met een ranger spectral trower te levelen, inmiddels de 46 aan kunnen tikken. Build tot nu toe:
http://www.pathofexile.co...-1FLXft0N7YPuDu967_D8xbcX

Sta veilig in act 2 cruel nu. Nauwelijks nog corrupted areas gedaan, als ik zo de verhalen lees/hoor is het verstandig om ze te mijden. Kan wel merken dat het volledig RNG based is. Vannochtend dacht ik even snel the cryptsdoor te lopen voor de golden hand. Sta ik op het plateau bij de boss, staan er 2 unique bossmobs bij! Apart proberen te pullen, maar tevergeefs. Het doet allemaal vee te veel pijn.. :P Vanavond nieuwe poging.

Hopelijk kan ik een deel van act 2 doen vanavond!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Ook geripped gisteren. Was net lekker bezig in a3m in de sewers op weg naar Gravicious. Kom ik in een uithoek Grath tegen. Nou ja, geen probleem normaal, gewoon afstand houden en Searing Bond + flameblast. Tot ik ineens de resurrect button zie: Dank je wel desync. In het vervolg echt maar zoveel mogelijk invasion bosses vermijden, ze zijn het meestal ook niet waard qua loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Op Ambush alweer door heel Merciless heen, nog een beetje bij farmen en aan de maps beginnen dan maar.

Ik vraag mij alleen meer en meer af of ze die Vaal Bosses in corrupted areas wel getest hebben...
Er zijn er een aantal ronduit simpel terwijl andere totaal niet te doen zijn. Laatste 4 deaths waren in the Crypt A2, lvl 1 in zo'n sarcofaag - Baas is een Vaal construct mer onwerkelijk hoge aanvalsnelheid, splitting projectiles, hoge regen / leech(?) en bizar veel chaos dmg per hit. De eerste keer werd ik in één schot vermoord (-2% chaos resist) dus even m'n andere gear aangetrokken, maar op 75% chaos resist (met flasks) kreeg ik nog steeds 1k chaos dmg (en dan ben je snel door je totale pool van 2.5k heen- ongeveer in één seconde).

De Vaal boss in Cavern of Wrath is daarin tegen super simpel: een spitter die andere summoned en wat cold dmg doet.

Nou zijn die Invading bosses op Invasion ook al vrij heftig, maar ik zou op Invasion mits ik niet heel erg overlevelled zit nooit zomaar die Corrupted gebieden in wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
djunicron schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:15:
Ik vraag mij alleen meer en meer af of ze die Vaal Bosses in corrupted areas wel getest hebben...
Er zijn er een aantal ronduit simpel terwijl andere totaal niet te doen zijn. Laatste 4 deaths waren in the Crypt A2, lvl 1 in zo'n sarcofaag - Baas is een Vaal construct mer onwerkelijk hoge aanvalsnelheid, splitting projectiles, hoge regen / leech(?) en bizar veel chaos dmg per hit. De eerste keer werd ik in één schot vermoord (-2% chaos resist) dus even m'n andere gear aangetrokken, maar op 75% chaos resist (met flasks) kreeg ik nog steeds 1k chaos dmg (en dan ben je snel door je totale pool van 2.5k heen- ongeveer in één seconde).

De Vaal boss in Cavern of Wrath is daarin tegen super simpel: een spitter die andere summoned en wat cold dmg doet.

Nou zijn die Invading bosses op Invasion ook al vrij heftig, maar ik zou op Invasion mits ik niet heel erg overlevelled zit nooit zomaar die Corrupted gebieden in wandelen.
Herkenbaar, al heb ik er nog maar 2 gezien. Mijn eerste boss was één van de ?-coast waar al die pekzombies rondlopen. Normaal ren ik zo snel mogelijk door die area omdat ik naar Merveil wil, maar deze keer toch maar even de afslag naar mijn eerste corrupted area. Meteen bij de ingang van de instance stond de boss die me met spectral throw bestookte en ineens was ik bijna al mijn health kwijt. Net op tijd kon ik om hem heen rennen en liep meteen een flinke groep trashmobs in. Ook daar hield ik me net staande en kon me herpakken qua health, totdat vervolgens de voetstappen (!?) die ik achterliet ontplofte en ik alsnog dood was. Ik vond het wel cool eigenlijk, dus heb het nog twee keer geprobeerd en bij de 3e keer kreeg ik de boss neer. Wel pittig, maar op normal kost het toch nog geen XP, dus...

Bij de tweede area ontdekte ik dat het dus niet normaal was om de boss tegen te komen bij de ingang. Met toch wel wat zenuwen uiteindelijk de bossconfrontatie: meteen tientallen zombies die uit het niets uit de grond kwamen. Wow... Maar zo snel ze kwamen, zo snel waren ze ook weer dood en daarna deed die boss eigenlijk niets speciaals meer. Hij was zo dood. Geen centje pijn. Die boss was zoveel makkelijker dan die andere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
die bij de ingang zal wel een (nieuwe) rogue geweest zijn oid

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 18:50
DeGrand schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:39:
die bij de ingang zal wel een (nieuwe) rogue geweest zijn oid
Er zijn dus wel nieuwe exiles? Ik kwam namelijk gister 1tje tegen low life RF build. Brande me in 2 tellen dood als ik in de buurt kwam en op afstand een fire regen op me die ook per tik mn halve hp weg tikte. Kende die niet, maar gezien ik nooit alle exiles tegen ben gekomen in de league toen dacht ik miss deze gemist.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

SMD007 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:35:
[...]
Er zijn dus wel nieuwe exiles? Ik kwam namelijk gister 1tje tegen low life RF build. Brande me in 2 tellen dood als ik in de buurt kwam en op afstand een fire regen op me die ook per tik mn halve hp weg tikte. Kende die niet, maar gezien ik nooit alle exiles tegen ben gekomen in de league toen dacht ik miss deze gemist.
Ik heb er ondertussen zeker een stuk of 5 gezien die nieuw zijn. Er is nu een nieuwe EK - flicker striker, een bijl-leap slammer, een zombie summoner, ice shot archer en een whirling blades / whirlwind exile. En dus misschien nog meer.

Beetje achter de Vaal areas aan aan het jagen geweest. Mijn bevindingen: (ook vooral handig voor Invasion spelers)

Neglected Cellar: Rima Temptress, sea witch - traps, traps overal. Te doen als ranged, gevaarlijk voor melee.
Warehouse cellars: Sunburst (Carrion) Queen - 3 - 12 van die explosieve torren per keer, flameblast-AoE maat fireballs en een incinerate aanval die van de baas tot de eerst volgende muur rijkt. Fire Resists maxed of niet aan beginnen.

Ravine area (bosmappen): Kormac the Soilmaker (Devourer) Schiet lightning balls die gegarandeerd shockstacks achterlaten, is super snel en healed super snel, laat curses achter on hit. Blijf rennen en ontwijken of je gaat eraan.

In Vaal runes: Haviri Vaal Metalsmith (zo'n fallen) - er zijn er twee (of meer) maar deze is erg gevaarlijk, want deze gooit totems neer die icespells gooien. Ik kreeg afwisselend ice nova's, pulses en arctic breaths op m'n dak, één keer bevroren / chilled / stunned en je komt niet meer weg. (Ik had een flask, maar die attack speed is gewoon belachelijk)

De andere Fallen kan je vinden in Southern Forest, welke buiten wat desecrated ground maar wat heen en weer loopt. Chaos spul waar je niet in moet blijven staan, maar verder gemakkelijk te slopen.

Crypt: Shrapnel-nogwat. Vaal Construct. Schiet splittende hoge chaos dmg projectiles, ook rustig van ver buiten het beeld op zeer hoge aanvalssnelheid. Lijkt point blank te hebben. Laat chaos-clouds achter wanneer deze schade krijgt.

The climb: goatman shaman Sheaq. Spork totem en molten shell. Dat laatste blaast overal hard doorheen, maar verder niet heel erg gevaarlijk.

Shore maps: All seeing eye - niet te moeilijk, blind en lightning damage, maar een push-over vergeleken met veel andere.

Fellshrine - Cintiq the unescapable: Weaver clone, maar dan zeer snel, je komt ook echt niet van em weg, zeer hoge dmg. Instant Alt-F4 op Invasion tenzij je zeer hoge armour / chaos res hebt?

Sceptre - Wiraq, een soort niet-brandende Fire-Piety, die whirlwind, reave en dualstrike (?) gebruikt en zeer snel loopt, niet echt heel erg gevaarlijk, leek vrij weinig schade te doen.

Hier is nog een andere variant van, Quelagic ofzo, die lijkt om dit beest, maar meer op die mobs die in de teaser screenshot zitten. Een soort zwarte geribbelde slang met mes-armen. Teleport en dualstriked en spuugt gif, beide laatste aanvallen waren een complete one-shot voor mij tot nu toe. Heb deze grapjas nu tweemaal uit een Ambush box gehaald, geen schijn van kans hiertegen. Typische GTFO baas dus.

Docks - Wiququqauaqueauqe (ofzo) - de nogwat snake. Zeer snel, maakt clones, maar zolang je die snel blijft slopen is deze baas niet erg lastig. Nogal irritant door z'n snelheid, smoke spoor en regeneratie (lijkt het?)

Merveils caves - Strange Sinkhole - Mother of the Brood - zo'n spitter boss, summonned nieuwe spittertjes, en heeft de allies cannot die aura, maar zelf gaat de baas nogal snel neer dus eigenlijk niet erg gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:41
Deze "uitbreiding" doet me denken aan vanilla Diablo 3. Veel te zwaar voor de casual gamer en eigenlijk te weinig interessante dingen.

Ik heb het geprobeerd maar ben inmiddels gestopt, nu op zoek naar een andere game (toch zonde als je 10+ tabs vol met items hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik vind dat eigenlijk wel ok zolang het ook echt te doen is met elke class zonder honderden uren 'voorgrinden'. Ik denk dat PoE hier nog wel onder valt (D3 vanilla pre inferno nerf patch niet echt).

Ik heb inmiddels ook kennis gemaakt met Rima. :p Fireball/blast Marauder was wel leuk om mee te spelen tot nu toe (lees dik OP fireblast/searing bond lolz). Maar eens kijken of ik die nog een keer maak of maar weer iets anders.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-08 22:39
Nog een paar Corrupted Area Bosses die heel moeilijk zijn:

- Ch'aska, Maker of Rain. In the Library/Archives. Een keer of 15 dood, kon meestal niet eens in de buurt komen. Niet te doen eigenlijk, maar omdat ik toch net een nieuw level had, toch maar gedaan.
- Kutec, Vaal Fleshsmith met zeer snelle zombies in A2. Overgeslagen.

Ik kwam gisteren in Arsenal nog een boss (of Excile?) tegen die Searing Bond gebruikte. Had ik nog niet eerder gezien.

Edit: overzichtje: http://pathofexile.gamepedia.com/Corrupted_Area

__Caliban__

[ Voor 6% gewijzigd door c64flash op 11-03-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Vanmiddag even uurtje de stream aan gehad.
Heb 2 highlights geupload. Cruel Dominus fight. Niet echt spannend, was eigenlijk een eitje.
En een near death experience even later in Merciless (0:40)

Almost died
YouTube: PoE Invasion Merciless Near Death Experience

Domi
YouTube: PoE Invasion Cruel Dominus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
oeiii dat scheelde echt niks.... mazzel gehad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Of niet, ben nu helemaal dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ow... RIP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
RIP :( Hoe ben je dood gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Stomme fout van mezelf...
Was met een invader aan t vechten. En die had nog maar 5% life over.
Ik had nog 30-40% ofzo, maar wist dat ik dat met 1 hit kwijt kon zijn.

Toch koos ik ervoor om te blijven staan waar ik stond, een flameblast te starten en een poging te doen die 5% eraf te krijgen.
Had gewoon even weg moeten lopen. Totempje neer moeten zetten. En dan was er niets aan de hand geweest. Ongeduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Jron667 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:43:
Deze "uitbreiding" doet me denken aan vanilla Diablo 3. Veel te zwaar voor de casual gamer en eigenlijk te weinig interessante dingen.

Ik heb het geprobeerd maar ben inmiddels gestopt, nu op zoek naar een andere game (toch zonde als je 10+ tabs vol met items hebt)
Nou, dat vind ik niet. Al het absurd zware is optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ja, je kan gewoon standaard spelen. Dan is er niks aan de hand.
Maar ondertussen merk ik dat na veel rips en startpogingen ik weinig problemen ondervind in act 1 met betrekking tot de invading bosses. Wellicht dat ik niet alle bosses nog gezien heb. Overal vind ik dat de bosses te doen zijn. Je moet alleen het truukje weten. Maar misschien kan ik makkelijk praten omdat ik een ranger ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Sinds vandaag toevallig? Ze hebben ze namelijk onder handen genomen met de patch van vandaag.

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil weer een beetje beginnen en heb gekozen voor trap laying shadow met focus op lightning en fire trap icm Elemental Equilibrium.

Skill tree die ik in gedachten had te bewandelen >> http://tinyurl.com/mdfd4g9
Opmerkingen?

Alleen nog niet bekend hoe ik mijn defense op orde ga krijgen, ES, evasion, Armor? en qua skills mogelijk artic Armour wat niet verkeerd zou zijn icm Elemental Equilibruim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Je zou een kijkje kunnen nemen naar mijn crit elemental trapper skill tree .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, Shodan, ik zie wel dat je lvl 92 bent. Zover zal ik nooit gaan komen, zal het dus moeten doen met wat minder skillpoint. Zie wel dat je flink meer in life hebt geinvesteerd.

Wat me trouwens opvalt is dat +fire damage op bijvoorbeeld een ring mijn fire trap damage niet verhoogd! Is de passive skill notable Blaze dan ook waardeloos?

Vind het trouwens wel raar dat +fire damage op items mijn fire trap damage niet verhoogd. Uitgaande van de "keywords" bij deze gem, te weten Fire, spell, trap, Aof, duration zou je toch verwachten dat +fire damage op items zou moeten helpen.

Dan nog een laatste vraag, hoe nuttig is het om meerdere traps te kunnen leggen aangezien er een delay zit op het neerleggen van traps. Ik ga in mijn passive skill tree namelijk helemaal naar beneden voor +2 extra traps maar vraag me nu af of dat het waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

Adds xx to yy [elemental] damage werkt niet op spells, die wordt namelijk bij je weapon damage opgeteld en als caster/trapper doe je geen weapon damage. Increased fire/cold/lightning % werkt weer wel.

[ Voor 35% gewijzigd door KneoK op 15-03-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Als je voor een evasion build gaat dan is rechtsonder nog een optie voor ondar's guile, anders zou ik dat trap rondje daar niet pakken. als je 2 van de 3 traps aan multitrap hangt dan heb je die extra trap rechtsonder ook niet nodig.

Ik heb tussen 80-92 vooral life nodes en crit chance nodes gepakt. Je kan met minder. Ik heb wel hoge resistances op mijn items, als je dat niet haalt zul je extra res moeten pakken uit de tree. Bijvoorbeeld de diamond flesh onder de golem's blood. Die 2 had ik lang gespecced totdat ik het niet meer nodig had.

alleen spell damage increases hebben invloed op traps. de blaze node kan daarmee helpen. ik heb zelf freeze genomen (erboven) om meer mobs te freezen wat survivability geeft. initieel ging ik er trouwens bovenlangs over de 2 int nodes, scheelt een passive en zo interessant zijn deze spell nodes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, weer even wat mooie stappen gemaakt met m'n crit shock burn wander. Zit nu buffed op bijna 35k dps en ben nu net Vaal Power Siphon gaan gebruiken, die skill is echt awesome. Met chain, weapon elemental damage en item rarity is dat echt knallen.

Heb ook maar weer eens een nieuw filmpje geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 11:20
Iemand nog tips voor Wiraqucha (boss in corrupted area Docks)? Ik geraak er helemaal gefrustreerd door. Kan prima mijn plan trekken in A2C, ook in de corrupted area, maar bij Wiraqucha raak ik plots amper nog iets, er blijven maar adds spawnen en ik heb eigenlijk nog nooit het gevoel gehad dat ik de boss zelf aan het hitten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met dps calculators? Had er 1 gevonden waar je met een excel sheet vanalles kunt invullen…kan alleen spectral throw niet als standaard attack kiezen en ook CoC niet als support, dus houdt het al snel op bij mij :)

Ik wil eigenlijk kunnen berekenen wat het verschil zou zijn als ik in plaats van mijn huidige daggers, 2x Bino's Kitchen Knife zou gebruiken. En om nu 50 ex uit te geven om het uit te proberen, vind ik nogal veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Dnomaid schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:20:
Iemand nog tips voor Wiraqucha (boss in corrupted area Docks)? Ik geraak er helemaal gefrustreerd door. Kan prima mijn plan trekken in A2C, ook in de corrupted area, maar bij Wiraqucha raak ik plots amper nog iets, er blijven maar adds spawnen en ik heb eigenlijk nog nooit het gevoel gehad dat ik de boss zelf aan het hitten was.
Wiraqucha gebruikt smoke mine, waardoor je blinded wordt. Wat helpt: Resolute technique (attacks can't miss) of spells (raken altijd) of bepaalde Vaal skills (modifier: can't be evaded). Tenzij je Wiraqucha snel kan verslaan is ie meestal niet de moeite waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel grappig af en toe…had een wapen te koop staan met een best wel hoge buyout voor dat ding van 40 ex. Kreeg een bod van 17 ex…ik denk, reageer niet eens. 40 is te veel, maar 17 te weinig… Dag later, zelfde gast bied 25, niet gezien want ik was niet thuis. Zondag….biedt hij buyout. En bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
KneoK schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:31:
Zo, weer even wat mooie stappen gemaakt met m'n crit shock burn wander. Zit nu buffed op bijna 35k dps en ben nu net Vaal Power Siphon gaan gebruiken, die skill is echt awesome. Met chain, weapon elemental damage en item rarity is dat echt knallen.

Heb ook maar weer eens een nieuw filmpje geschoten.

[video]
nice

zou ik je skilltree mogen zien en gebruik je nog specifieke wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Lapeno schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:33:
[...]

nice

zou ik je skilltree mogen zien en gebruik je nog specifieke wapens?
Dit is mijn huidige skilltree: http://tinyurl.com/objflt5

Het is op zich een vrij onconventionele build met best wel wat haken en ogen. Verwacht sowieso geen hoge life pool en vrijwel geen armour als je deze weg volgt. Als wapen gebruik ik een wand met hoge elemental damage (absoluut geen cold, omdat ik vrijwel altijd crit spatten vijanden uit elkaar en dan doet elemental proliferation z'n werk niet) en hoge base crit (zo rond de 10.5%). Met alle nodes in de tree kom ik dan op 46% crit chance. Die buf ik met 7 power charges door naar 85%. Main attack is Power Siphon (level 5, 20% quality) met 20/20 Weapon Elemental Damage, 20/20 Additional Accuracy, 20/20 Increased Critical Damage en 20/20 Elemental Proliferation. Als ik mijn Lightning Coil eindelijk 6 link dan komt daar nog een level 20 (geen quality) Increased Burning Damage gem naast of eventueel 20/20 Life Leech.
Daarnaast gebruik ik een Lightning Coil chest, die zet 40% van de physical damage om naar lightning damage. Totaal zit ik op 82% Lightning Resist dus dat vangt al een behoorlijk deel van de missende armour op.

Ik gebruik daarnaast 5 aura's (waarvan 3 in een Alpha's Howl) om damage en resists te boosten; Anger, Wrath, Purity of Lightning, Purity of Fire en Clarity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
KneoK schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:32:
[...]

Het is op zich een vrij onconventionele build met best wel wat haken en ogen. Verwacht sowieso geen hoge life pool en vrijwel geen armour als je deze weg volgt. Als wapen gebruik ik een wand met hoge elemental damage (absoluut geen cold, omdat ik vrijwel altijd crit spatten vijanden uit elkaar en dan doet elemental proliferation z'n werk niet) en hoge base crit (zo rond de 10.5%). Met alle nodes in de tree kom ik dan op 46% crit chance. Die buf ik met 7 power charges door naar 85%. Main attack is Power Siphon (level 5, 20% quality) met 20/20 Weapon Elemental Damage, 20/20 Additional Accuracy, 20/20 Increased Critical Damage en 20/20 Elemental Proliferation. Als ik mijn Lightning Coil eindelijk 6 link dan komt daar nog een level 20 (geen quality) Increased Burning Damage gem naast of eventueel 20/20 Life Leech.
Daarnaast gebruik ik een Lightning Coil chest, die zet 40% van de physical damage om naar lightning damage. Totaal zit ik op 82% Lightning Resist dus dat vangt al een behoorlijk deel van de missende armour op.

Ik gebruik daarnaast 5 aura's (waarvan 3 in een Alpha's Howl) om damage en resists te boosten; Anger, Wrath, Purity of Lightning, Purity of Fire en Clarity.
Thx voor de extra uitleg

Ik moet wel nog even voor door spelen om dat soort spullen te krijgen (ben net een paar weken geleden begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
KneoK schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:32:
[...]

Tenzei je natuurlijk de dex nodig hebt, maar het lijkt erop dat je bij de shadow 10 dex te veel gepakt hebt ;)

edit: als je dat puntje omsteekt naar Coordination kan je nog 3 dex nodes laten vallen

http://www.pathofexile.co...wH_Pq9tr60vsJ_KsWv4hrGdc=

edit 2: 2 punten dex laten vallen als je Arcing Blows ook wilt pakken en volgens mij kom je dan precies op evenveel dex uit als dat je nu gepakt hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door SMD007 op 17-03-2014 21:40 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan beter :),

punt 1: (+1 punt te besteden)
2x dex node rechts weghalen en 1x +20 dex node en 3% cast speed pakken boven 4% de movespeed.

punt 2: (+1 punt te besteden
4% movementspeed kan je dan weg doen.

twee punten naar blaze gaan voor 5% ignite en 24% fire damage of naar static blows voor 20% shock chance

http://tinyurl.com/prshz36 (blaze)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bedankt heren voor het meedenken. Ik heb het advies van SMD opgevolgd en Arcing Blows gepakt. Bij de Witch heb ik nu 8% extra fire damage gepakt en rechts nog Coordination. Volgende level kan ik nog 15% fire damage pakken (dus 23% totaal, eentje minder dan bij jou Devil). Ignite en Shock chance heb ik niet nodig omdat ik 85% crit chance heb en dus sowieso al met vrijwel elke hit shock en burn.

Met die simpele 3 punten respec heb ik wel 3k extra damage kunnen pakken, zit nu op bijna 38k met deze tree http://tinyurl.com/orl4coc

Vanavond nog even ~250 fusings er doorheen gejaagd maar helaas nog steeds geen 6 link Lightning Coil. Op de valreep nog wel even een lucky Vaal Orb op een Stone of Lazhwar gegooid:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Osocc2tCfQpMR7YJMmSYO42C/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 18-03-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo word zo'n Stone of Lazwhar ineens een stuk meer waard :-)

Gisteren me behoorlijk zitten ergeren aan m'n gear…lijkt alsof alles wat dropt voor me voor casters bedoeld is…vind gewoon geen upgrades voor m'n leapslammin' duelist. Uit frustratie een berg portal scrolls gepakt en van merciless City of Sarn naar Piety geleapt. Alles wat ik kon skippen heb ik geskipt en op het eind waren alle portals op. Een berg nieuwe gekocht om de resterende waypoints te pakken. Piety afgemept…ging best aardig, 1 keer dood. Maar kwam wel snel tot de conclusie dat ik Piety wel kan farmen…maar de zone ervoor niet. Vooral die titty-bitches in lunaris level 3 zijn nog een probleem…

Vanavond maar eens kijken of arctic armour me kan helpen…aangezien ik nogal veel beweeg met leapslam vraag ik me af of ik wel genoeg uptime heb…als ik die gem koppel aan Cast when damage taken brand ik volgens mij in 2 secondes door m'n beetje mana heen :P

Wat helpt nog meer goed tegen die monsters? Gewoon meer armor? Of doen die nog meer dan alleen physical damage?

Gelukkig nog wel een nieuw armor en boots op de kop kunnen tikken, nu zijn in ieder geval m'n resistances maxed (op chaos na natuurlijk) en heb ik er 600 armor bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:40:
Zo word zo'n Stone of Lazwhar ineens een stuk meer waard :-)

Gisteren me behoorlijk zitten ergeren aan m'n gear…lijkt alsof alles wat dropt voor me voor casters bedoeld is…vind gewoon geen upgrades voor m'n leapslammin' duelist. Uit frustratie een berg portal scrolls gepakt en van merciless City of Sarn naar Piety geleapt. Alles wat ik kon skippen heb ik geskipt en op het eind waren alle portals op. Een berg nieuwe gekocht om de resterende waypoints te pakken. Piety afgemept…ging best aardig, 1 keer dood. Maar kwam wel snel tot de conclusie dat ik Piety wel kan farmen…maar de zone ervoor niet. Vooral die titty-bitches in lunaris level 3 zijn nog een probleem…

Vanavond maar eens kijken of arctic armour me kan helpen…aangezien ik nogal veel beweeg met leapslam vraag ik me af of ik wel genoeg uptime heb…als ik die gem koppel aan Cast when damage taken brand ik volgens mij in 2 secondes door m'n beetje mana heen :P

Wat helpt nog meer goed tegen die monsters? Gewoon meer armor? Of doen die nog meer dan alleen physical damage?

Gelukkig nog wel een nieuw armor en boots op de kop kunnen tikken, nu zijn in ieder geval m'n resistances maxed (op chaos na natuurlijk) en heb ik er 600 armor bij.
Arctic armour verbruikt alleen meer mana als je gewoon loopt. Leapslam / whirling blade / cyclone / Flicker Strike / etc telt allemaal als stilstaan voor arctic armour dus het verbruik stijgt op zon moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooh…wist dat het zo werkte voor lightning warp, maar niet dat het met al die skills zo zat. Hmm dat biedt perspectieven :-)

Zat ook nog eens naar m'n skilltree te kijken…misschien dat ik een paar nodes kan wijzigen, als ik er 6 van m'n huidige tree afsnoep kan ik naar Armour Mastery en Riddle of Steel voor 100% increased armour, 2% movement speed en 10 strength. Dit zou dan ten koste gaan van 25% increased maximum life (ongeveer) en wat strength. Weet niet of dat een hele goede trade-off is :P Zit nu op iets van 2800 health, zou dan 2100 zijn. Hmm da's niet veel.

skilltree

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:04:
Ooooh…wist dat het zo werkte voor lightning warp, maar niet dat het met al die skills zo zat. Hmm dat biedt perspectieven :-)

Zat ook nog eens naar m'n skilltree te kijken…misschien dat ik een paar nodes kan wijzigen, als ik er 6 van m'n huidige tree afsnoep kan ik naar Armour Mastery en Riddle of Steel voor 100% increased armour, 2% movement speed en 10 strength. Dit zou dan ten koste gaan van 25% increased maximum life (ongeveer) en wat strength. Weet niet of dat een hele goede trade-off is :P Zit nu op iets van 2800 health, zou dan 2100 zijn. Hmm da's niet veel.

skilltree
Is dat je leapslammer?

vreemde build wel leuk compleet anders dan wat ik heb:

Heb genoeg hp en lifeleech/loh om in leven te blijven ook gezien ik zeer veel stun. Ik gebruik overigens een 2h Mace hiervoor.

skilltree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
SMD007 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Arctic armour verbruikt alleen meer mana als je gewoon loopt. Leapslam / whirling blade / cyclone / Flicker Strike / etc telt allemaal als stilstaan voor arctic armour dus het verbruik stijgt op zon moment niet.
Weet je dat zeker? Volgens mij telt namenlijk alleen lightning warp als niet bewegen:

@denniss78
Je hebt een vrij hoog level Arctic Armour nodig om helemaal niets meer te voelen van die titty bitches (volgens mij minimaal lvl11, afhankelijk van armour) en dat is meestal niet haalbaar zonder Eldritch Battery. Ze doen een combi van fire/phys dmg, dus zorg dat je voldoende armour/fire resists hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Cestoda op 18-03-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SMD007 Da's inderdaad behoorlijk anders :) M'n eerste doel is wel om naar Resolute Technique te gaan. Ik loop tegen problemen aan qua resistance/life leech/defenses die in jouw build beter uit komen. Achja, komt wel goed en anders begin ik overnieuw ;) Denk wel dat mijn volgende char een marauder wordt met infernal blow als main attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow…even Arctic Armour uitgeprobeerd in m'n lunchpauze…had nog een Q12 liggen, handig :)

Leap Slam telt wel als movement, maar…ik merk er niet veel van. Met faster attacks is de tijd die een 'slam' duurt vrij kort. Het lijkt alsof arctic armour gewoon kijkt naar hoe lang je beweegt en dat is van slam tot slam en die tijd is vrij kort. Zie mijn mana (en ik heb niet veel) amper dalen. Ik zie wel mijn mana steeds dalen als ik slam, de base mana drain van arctic armour, daarna zie ik niks. Kon met de (nu level 3) gem gewoon rond blijven springen zonder dat m'n mana op raakte.

Nu even een balans vinden zodat het een nuttige shield is en (bijna) altijd actief is.

Happy days :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Nou, alsnog maar videootje online gezet van mijn 'poging' op atziri:

Ben niet eens voorbij de 1e boss gekomen, wat een geweld. Volgende keer ga ik het met mijn tank facebreakers marauder proberen. Die geef ik meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jup, mee eens, een melee tank zal het waarschijnlijk ietsjes beter doen.
Al een aantal pogingen gezien online, ik dacht inderdaad al bij het begin, mmm... 80:20 dat je bij de baas komt, maar ik zie een trapper niet langs Azitri zelf komen met zo'n hp / defence pool. (aannemende dat het geen super hoge block / amour / evasion build is maar wel alle resistances (ook chaos) vol / goed gevuld)

Een aantal van die aanvallen van deze Vaal zijn ook gewoon een beetje te gek. Nog een stapje boven op de 78 Dominus gedaan zeg maar, die lightning-orb aanval kan volgens mij bijna geen enkele build 3-4 hits van hebben.

En dan de devs van GGG verbaasd zijn dat niemand dit nog heeft overleefd op Invasion... Testen die lui hun content zelf wel met legit gebouwde chars? Ik gok nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
djunicron schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:49:
En dan de devs van GGG verbaasd zijn dat niemand dit nog heeft overleefd op Invasion... Testen die lui hun content zelf wel met legit gebouwde chars? Ik gok nee.
We hebben nu bosses die zo moeilijk zijn dat 98% van de spelers deze niet zomaar kunnen killen.
Op zichzelf prima toch? Zolang je een path (of exile) kunt volgen om lvl100 te worden zonder die bosses te hoeven killen? Het zijn allemaal optionele stukken game.
Volgens mij is het goed voor een groep spelers die uitgekeken raakten op het niveau van voor 1.1.0. In zekere zin behoor ik ook tot die groep, al zal ik niet een topspeler worden. Toch verwelkom ik de difficulty-spike van de nieuwe areas. Ik merk dat ik het weer leuk vind.

Daarentegen baal ik steeds meer van act3. Wat een vervelende maps zitten daarin. Ze zijn niet echt moeilijk, maar gewoon regelrecht irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Wat gebeurt als je dominating blow gebruikt in een fracture map:

Ik heb de teller boven de 120 minions zien gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Shodan_xl schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:27:
Nou, alsnog maar videootje online gezet van mijn 'poging' op atziri: [video]

Ben niet eens voorbij de 1e boss gekomen, wat een geweld. Volgende keer ga ik het met mijn tank facebreakers marauder proberen. Die geef ik meer kans.
Online ook gelezen dat de truc is bij dubbel Vaal dat je ze beide op low hp moet krijgen want zodra er 1 dood is dan gaat de ander in hyper mode.. Dat was wel te zien bij je 2e dood, 2-3 laser stralen in lutelle seconden.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Yike... Zo gaat merciless act 3 heel erg goed, en zo lig je op standard...

Mooie desync spree in caverns of wrath net, ik was echt al 10 seconden van mobs weg, en was leapslammend naar merveil toe aan het gaan. Opeens zie ik mn health drastisch naar beneden lopen, en sta ik tussen 10 mobs met wat rare bosses. Het desyncte niet 1 of 2x, maar zag mn beeld pingpongen.. Ik drukte nog alt f4 toen ie op ~25% zat, maar het mocht niet baten.. ;(
Level 64, invasion, RIP!

Ik twijfel of ik opnieuw zal beginnen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Oei RIP :S

Leap slam of elke skill waarbij je snel van plek wisselt is erg vatbaar voor desync.Denk dat het wel bijgedragen heeft aan je death. Wel klote natuurlijk als je toch al redelijk ver bent :(

Ik heb ook altijd kort na een death zoiets van... nou ik ga niet weer opnieuw beginnen maar meestal gaat het dan toch al snel weer kriebelen. Invasion is echt wel aan de erg pittige kant... mss zelfs iets te. Ik probeer meestal even een invading boss en als ik zie dat het gevecht de verkeerde kant op gaat probeer ik of er omheen te lopen of alt-f4 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
enira schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:29:
Yike... Zo gaat merciless act 3 heel erg goed, en zo lig je op standard...

Mooie desync spree in caverns of wrath net, ik was echt al 10 seconden van mobs weg, en was leapslammend naar merveil toe aan het gaan. Opeens zie ik mn health drastisch naar beneden lopen, en sta ik tussen 10 mobs met wat rare bosses. Het desyncte niet 1 of 2x, maar zag mn beeld pingpongen.. Ik drukte nog alt f4 toen ie op ~25% zat, maar het mocht niet baten.. ;(
Level 64, invasion, RIP!

Ik twijfel of ik opnieuw zal beginnen. :|
Hmm dan hoef ik vast ook niet meer je build te checken? :+ (RIP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig op Standard nog een fatsoenlijke Maligaro's Gloves en/of Saffell's Frame te koop? Ben aan het shoppen op poe.xyz bij zeker 5 mensen, maar niemand die online komt of reageert op mails…

Wil m'n Scion op standard een tweede leven geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
SMD007 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:25:
[...]

Hmm dan hoef ik vast ook niet meer je build te checken? :+ (RIP)
Ik ga weer dezelfde build nemen. Heb nog niet het gevoel dat ik het spectral throwen beu ben.. :P Heb hiervoor 4 groundslammers naar standard gegooid, allemaal 72+ en 1 lvl 86, toen was ik er wel klaar mee.

Volgens mij zit het begin van deze build best solide in elkaar, maar als je verbeterpunten hebt, graag!
JohnnyV76 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:54:
Oei RIP :S

Leap slam of elke skill waarbij je snel van plek wisselt is erg vatbaar voor desync.Denk dat het wel bijgedragen heeft aan je death. Wel klote natuurlijk als je toch al redelijk ver bent :(

Ik heb ook altijd kort na een death zoiets van... nou ik ga niet weer opnieuw beginnen maar meestal gaat het dan toch al snel weer kriebelen. Invasion is echt wel aan de erg pittige kant... mss zelfs iets te. Ik probeer meestal even een invading boss en als ik zie dat het gevecht de verkeerde kant op gaat probeer ik of er omheen te lopen of alt-f4 ik.
Dat was ook mijn tactiek. Ik denk dat ik op normal 2 van die corrupted zones heb gedaan, toen vond ik het eng worden. Ook de invading bosses, ook al vang ik een glimp op van een bepaalde boss -> rennen! :P Met name de doorzichtige Roa, de clone poison snake en dat grote skelet met die summon skeletons. Run forest, run!
Dat leapslammen bevorderd het desychen idd, misschien had ik ook gewoon minder dom moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm netjes…een Legacy Saffell's Frame op de kop getikt. 5 ex voor een goede roll, 117 (max 120) spell block chance en 27 (max 30) increased spell damage. Die heb ik voor meer zien staan :D

Nu nog Maligaro's en ik kan weer eens een andere build uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:08:
Hmm netjes…een Legacy Saffell's Frame op de kop getikt. 5 ex voor een goede roll, 117 (max 120) spell block chance en 27 (max 30) increased spell damage. Die heb ik voor meer zien staan :D

In welke league? Heb er 2 in standard.. 1 vd 2 is wel corrupted zonder extra stats maar weet zo de kleuren niet meer, kan vanavond wel even kijken..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standard league, qua kleuren zou RRB al goed zijn voor die corrupted.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:36:
Standard league, qua kleuren zou RRB al goed zijn voor die corrupted.
Ja toe maar, 3 off colors op een 4link pure dex zou al voldoende zijn :) hehe.. denk niet dat dat ze zijn :D

Net ff gekeken, RRGG zijn de corrupted en de ander is RGGB maar die is nog in gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door Occy74 op 19-03-2014 17:53 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik heb een tijdje geleden mijn legacy shavronne te koop gezet krijg ik zowaar dit bod:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/813660/page/2

dat is een legacy soul taker bijna max dps roll :9~

Hij vraagt alleen nog weer exalts van mij bij. Het ligt er even aan hoeveel hij er wil heb er ook geen 100den liggen, maar damn dit is tempting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:08:

Heb je in de guildstash gekeken? Ik zie een mooie liggen op Officer Tab 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Occy74 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 00:01:
[...]

Online ook gelezen dat de truc is bij dubbel Vaal dat je ze beide op low hp moet krijgen want zodra er 1 dood is dan gaat de ander in hyper mode.. Dat was wel te zien bij je 2e dood, 2-3 laser stralen in lutelle seconden.
Klopt, ik was hier ook al van bewust, alleen fikte de 1e vaal erg hard af terwijl ik dood ging op het moment dat ik naar de 2e vaal wou. Dat is een 'nadeel' van de trapper, opeens gaat het heel hard dood. Met een melee of bow kun je wat gecontroleerder beide vaals afmaken lijkt me.

Ik geloof dat de 2e set bosses hetzelfde effect hebben, alleen ze regeneren ook nog full life als er 1 dood gaat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan_xl schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:39:
[...]

Heb je in de guildstash gekeken? Ik zie een mooie liggen op Officer Tab 2 :)
Zie het nu ook, mja...ik ben geen officer he :) Vind het niet erg wat currency uit te geven hoor. Die van mij is net iets beter,maar scheelt allemaal niet veel.

@drunkfux ja die 2 rode slots zijn zeker niet een handige keuze, zal ze niet snel vinden op een corrupted. Nahja, toch bedankt voor het kijken. Ik zoek even verder :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:53:
[...]

Zie het nu ook, mja...ik ben geen officer he :) Vind het niet erg wat currency uit te geven hoor. Die van mij is net iets beter,maar scheelt allemaal niet veel.

@drunkfux ja die 2 rode slots zijn zeker niet een handige keuze, zal ze niet snel vinden op een corrupted. Nahja, toch bedankt voor het kijken. Ik zoek even verder :)
Je hoeft geen officer te zijn om een item uit de officer tab te krijgen ;) je moet het alleen even een officer of mij guild leader vragen. Dit om diefstal van goede items te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owww...nahja, goed om te weten :) en een geode zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@drunkfux hmm als ik ga schuiven met wat gems zou die corrupted eigenlijk wel kunnen. Hoeveel wil je er voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
SMD007 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:26:
Ik heb een tijdje geleden mijn legacy shavronne te koop gezet krijg ik zowaar dit bod:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/813660/page/2

dat is een legacy soul taker bijna max dps roll :9~

Hij vraagt alleen nog weer exalts van mij bij. Het ligt er even aan hoeveel hij er wil heb er ook geen 100den liggen, maar damn dit is tempting!
ikzelf zou geen soul taker als trade nemen imo.....GGG hoeft maar te denken dat een bepaalde build te OP is en de build nerfen en en is die soul taker ineens een stuk minder waard(shav blijft waardevol omdat hij gewoon voor vele builds te gebruiken is)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het wel mee valt. Zodra een wapen of armor generfd wordt, worden de builds met dat item een stuk minder vaak gebruikt. Doordat het legacy is, wordt het automatisch heel duur, en dus buiten bereik van veel mensen en moeten ze het doen met de versie waarvan GGG vind dat het niet belachelijk is. GGG blij met het resultaat en de legacy eigenaren ook. Zelfs als die OP build afhangt van 3 andere uniques die ook allemaal generfd worden…word alles nog steeds meer waard.

Maar je hebt wel gelijk dat een Shav voor veel meer builds te gebruiken is dan een 1h axe. Als je er dan in te toekomst vanaf wil, ben je die Shav waarschijnlijk sneller kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
tntkiller schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:02:
[...]

ikzelf zou geen soul taker als trade nemen imo.....GGG hoeft maar te denken dat een bepaalde build te OP is en de build nerfen en en is die soul taker ineens een stuk minder waard(shav blijft waardevol omdat hij gewoon voor vele builds te gebruiken is)
Is dat niet met alles zo? Misschien is Soul Taker wel het ideale voorbeeld, maar in zekere zin is dat met elk item zo wat specifiek voor een paar builds geldt. Worden de vaker gebruikt, zullen de prijzen stijgen, en ook juist wanneer een item generfed wordt, zal de legacy variant alleen maar zijn waarde houden.
Edit: Wat Dennis zegt.. :P

Na m'n death van gisterochtend toch maar weer aan het levelen geslagen, level 26 in 3 uurtjes met wat tussendoor traden. Vanavond starten met a3 normal, hoop ergens halverwege a1 cruel te kunnen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
De trade gaat niet door kennelijk dacht meneer dat zijn soul taker 440 exalts waard was hij wou van mij naast mn shav nog even 180 exalts erbij. Heb em vriendelijk verzocht zn scam praktijken elders uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

440…eh…ok. Da's wel heel overdreven van hem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Levelen gaat wel snel als je weet waar je mee bezig bent en een plan hebt.
Ik ripte zaterdag middag en zondag was ik alweer in de 40, bij elkaar ongeveer 4-5 uurtjes gespeeld.

Ik ben nu 55 in Merc A1 en het is echt scary met al die invasion bosses. Er zijn d'r een aantal die ik insta-skip:

Cintiq, the Inescapable

Spider

Uses Flicker Strike with Multistrike
Uses Viper Strike
Casts Ethereal Knives
Resists Elemental Damage
Resists Chaos

Thornrunner

Snake

Uses Spike Storm (?)
Has Proximity Shield Nemesis Mod
Quick
Fast Attacks
Extra Projectiles
Chaos Damage
Resists Elemental Damage
Resists Chaos

Evocata Apocalyptica (zij ripte mij afgelopen weekend)

Blackguard Mage

Casts Spark with Spell Totem
Casts Vaal Fireball with Spell Totem
Casts Lightning Warp
Casts Firestorm
Resists Elemental Damage
Resists Chaos

En last but not least: Een "plant" boss met zijn chaos attack die gelinked is aan: GMP/Faster Attacks/Fork ==> RIP in halve seconde.

Vanavond starten met Merveill kill en hopelijk lvl 56 voor mn dual curse. Dan gaat het levelen weer hopelijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ja levelen gaat snel als je weet wat je moet doen. Dat weet ik niet altijd.
Gisteravond drie pogingen om een templar te levelen. Twee rips op ongeveer level 14 en daarna heel voorzichtig gespeeld. Uiteindelijk level 21 geworden. Totale speelduur van deze drie pogingen bij elkaar ongeveer 7 uur. Maar als ik die paarse totem en die grote spin hoor. Dan doe ik het spontaan in mijn broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
kevinl schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:34:
Ja levelen gaat snel als je weet wat je moet doen. Dat weet ik niet altijd.
Gisteravond drie pogingen om een templar te levelen. Twee rips op ongeveer level 14 en daarna heel voorzichtig gespeeld. Uiteindelijk level 21 geworden. Totale speelduur van deze drie pogingen bij elkaar ongeveer 7 uur. Maar als ik die paarse totem en die grote spin hoor. Dan doe ik het spontaan in mijn broek.
Weten wat je moet doen is 1, een plan hebben is even zo belangrijk en het hoeft niet eens zo ingewikkelt te zijn.
Mijn plan was om zo snel mogelijk in cruel act 3 te komen en eigenlijk alle invading bosses te skippen. Wel alle quests doen om alle "mogelijke" hulp mee te krijgen van rewards.

Corrupted area's skippen bij default en geen onnodige risico's nemen met andere unique bosses (perpetus etc.)

Verder wil je public parties joinen voor Act boss kills (ik hoefde alleen te betalen voor Dom Cruel kill) en wp's

Ik heb geen moment in de bekende area's zitten grinden voor levels. Ben gewoon rap door alle content heen gegaan om uiteindelijk in A3 Cruel te belanden en na een paar levels te grinden verder te gaan naar Merc.

Als ik terugkijk had ik misschien nog sneller dit bereikt als ik echt "stick to the plan" deed en dus alle invading bosses had geskipt (het jeukte gewoon te erg ;)). Deze bosses kosten gewoon te veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
SMD007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:54:
De trade gaat niet door kennelijk dacht meneer dat zijn soul taker 440 exalts waard was hij wou van mij naast mn shav nog even 180 exalts erbij. Heb em vriendelijk verzocht zn scam praktijken elders uit te voeren.
En dat te bedenken dat ik nog maar 1 exalt heb zien droppen in 2,5 jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Vraagje, voor mijn witch built wil ik richting Hex master gaan. Is er een curse die de mobs omtovert tot friendly mob? Met deze skill kan het dan permanent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
kevinl schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:23:
Vraagje, voor mijn witch built wil ik richting Hex master gaan. Is er een curse die de mobs omtovert tot friendly mob? Met deze skill kan het dan permanent zijn.
Geen curse daarvoor, zou meteen een OP build zijn _/-\o_

Daarentegen permanent "temporal chain" plus "enfeeble" en ik kan me niet meer voorstellen dat je dood kan gaan. Dat is waar ik heen ga met mn huidige searing bond build. Nog 1 level, dan kan ik dual curse voor safety, en 2 Doedre's Damning ring erbij voor de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Dan was dat filmpje met die 120 minions gewoon dooie mobs, die resurrected zijn met originele powers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Die minions zijn gemaakt door dominating blow skill:

Attacks the enemy with a melee strike. If a non-unique enemy is killed shortly after being hit by Dominating Blow, that enemy is revived as a minion until the skill duration ends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Aah dus geen curse en Hexmaster is hier niet van toepassing. De dominated minions verdwijnen na de tijd.

Kan je je tree plaatsen? Of ga jij niet richting Hexmaster?

[ Voor 23% gewijzigd door kevinl op 20-03-2014 11:46 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]