Je vind je karakter erg tanky? Erg positief ingesteld al zeg ik het zelf! In een halve seconde droppen van full naar ~40% hp @ piety noem ik nu niet bepaald tanky.Cestoda schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:06:
Zelf ook even een filmpje geschoten van mn Flameblast Scion in Lunaris 3:
[video]
Build (lvl76). Karakter combineert flameblast met arctic armour, twee skills die goed in synergie werken. Verder gebruik ik elemental equilibrium en ice nova trap / lightning warp om te triggeren. De damage van flameblast is zo hoog dat je nauwelijks in damagenodes hoeft te speccen, bijna alles kan naar survivability. Ze heeft in totaal 4.7% life regen, iets wat vertaalt in ongeveer 200 life/sec op het moment. Verder heeft ze ongeveer 220 mana regen / sec, mogelijk door mana regen nodes, eldritch battery en clarity. Op het moment runt ze level 17 arctic armour, en dat samen met iron reflexes + grace zorgt ervoor dat ze erg tanky is
Dat het veel damage doet heb je wel gelijk in, je blaast mobs snel genoeg weg op sommige stukken. Maar het idee al dat je geen life regenned (niet van regen, maar echte hits) bevalt me toch een stuk minder.
Mijn character (nu lvl 84) is dan ook nog verre van optimaal, maar ik hoop vandaag een Bringer of Rain te kunnen kopen. Dan schiet mn DPS van 8.8k naar 11-12k met Ground Slam schat ik. Met nog 1 leveltje erbij kan ik ook de 15% berserking node pakken, waar 3% me gisteren al 170 dps meer gaf.
Ik run nu met 5.7k life, ~280hp/sec regen, en voldoende LOH om tijdens het hitten van mobs niet onder de 80% te droppen, en spiken gebeurt alleen op initiele hits van 8+ poisonspitters tegelijk. Icespears van Piety zijn ook goed tankable.
Zal eens kijken of ik iets kan recorden vanavond, piety of een 68/69/70 mapje.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character