Nope, dat gaat niet.nogarduv schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:19:
Heeft er iemand al een imprint geprobeert terug te zetten op een andere armor dan de originele? Dus in Marc's geval z'n imprint van de huidige op een andere astral plate zetten dan de huidige?
Lijk me niet dat het werkt want dan zou het TE OP zijn maarja, you never know...
Als je een item wil dupliceren, heb je de Mirror of Khalasandra (oid) nodig. Dat was ook een beetje de opzet van Marc's craft werk, het item aanleveren om te mirroren kan je ook al een fee voor vragen. (dus "winst" mee maken - hoewel, winst duurt wel even)
Dus, axe staat op het forum, voor de juiste prijs doe ik dat ding weg, als het uiteindelijk niet wil verkopen kan ik altijd nog een nieuwe poging doen om een überaxe te maken.
Om toch wat winst te pakken heb ik voor een eternal en 23 chaos een 478 dps axe gekocht, bijna 800 dps erbij op Spectral Throw (4400 unbuffed, 5500 met hatred) en bijna 3000 dps erbij op Double Strike. Al met al best een aardige investering voor dat geld.
Als iemand op Nemesis nog op zoek is naar een Kaom's Primacy, ik heb er nu eentje over (201 increased, 218 acc)
Op verzoek van een aantal hier mijn build met 75 block en 49 spell block. en een Aegis Aurora Champion Kite shield
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Voor als er mensen een blender build in actie willen zien.
Dit is mijn eerste character dus mijn gear is slecht maar voor een eerste char ben ik best tevreden met hoe het gaat
Ik heb cyclone op de middelste knop voor als ik het moeilijk krijg met life on hit en life leech zodat ik zo weer full hp ben.
Mijn HP is nogal laag omdat ik eerst voor de dps points ben gegaan de komende 11 levels staan alleen maar life passive's gepland
http://youtu.be/BiJd2Fq7uVQ
[ Voor 32% gewijzigd door Mystic_X op 28-12-2013 19:57 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Kan je niet beter iets droppen en onder de start-tak van marauder shieldblock + Aegis oppakken voor 2 punten. Die 6%extra block + 20% defences zijn toch wel erg goed.SMD007 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:39:
http://www.pathofexile.co...qypBfOd3jhymezXbnxFgn1SdP
Op verzoek van een aantal hier mijn build met 75 block en 49 spell block. en een Aegis Aurora Champion Kite shield

Zijn er medetweakers die zin hebben om deze binnenkort te runnen op Nemesis?
Meteen maar een nieuwe Templar gestart. Ditmaal ga ik Storm Call maar eens een kans geven. Tot nu toe bevalt de skill enorm. Enorm damage potential en dat wordt strakt met concentrated effect, lightning penetration en shock stacks alleen maar hoger en hoger. In een uurtje even snel naar level 24 gelevelled, Weaver en Chamber of Sins gedaan dus morgen weer in een rap tempo naar Cruel. Ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik met Storm Call ga doen. Self cast is erg tof maar een crit build met EK en Storm Call on Crit is ook wel tof. Wat ook nog kan is een single totem SC met self casting SC. Choices, choices.
Heb in ieder geval niet zo heel lang kunnen genieten van m'n nieuwe axe helaas. Clear speed met Marc lag in 70+ mapjes wel belachelijk hoog.
Ach, heb weer wat ggg+ gear te koop op Default dus binnenkort (en ja, dat roep ik al een poosje) heb ik waarschijnlijk minstens 14 exalts te verloten op Default
@Cestoda >> Die map is heel makkelijk als je direct naar de twee boss necro's rent. Als je die eenmaal neer hebt dan is de map zelf enorm simpel. Denk dat Marc sowieso wel interesse heeft om mee te rennen.
Merk zelf ook dat elke RIP een leermoment is en je hopelijk dezelfde fout niet meer maakt.
Je bent al weer enthousiast begonnen dus volgens mij ben je zo weer in merc
Wil op zich ook wel mee met die map als t uit komt. Met de laatste aanpassing aan incinerate ben ik overgestapt van GMP naar LMP dus zorg voor wat minder video lag voor de rest van de groep nu
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Heb na best wat uurtjes een level 68 op domination. Een spectral throw scion. Eindelijk een build die het redelijk doet. Ik baalde dat ik sommige maps eigenlijk niet goed kon doen met max resistance en 40% damage reduction, maar nu lees ik op het forum dat de Dunes-boss inderdaad eigenlijk veel te sterk is. Verder vind ik die Loathe van overgrown ruins een lastige. Andere bosses zijn soms zo makkelijk dat ik soms pas door de loot ontdek dat ik een boss heb zitten killen.
Wat ik ook wel een downer vond was dat ik in een party altijd de minste DPS heb. (3000 dps volgens de cursor voor een spectral build is volgens mij best redelijk) Die anderen zijn soms echt totaal uberoverkill. Laatst kwam ik een gastje tegen die met 5 fireballs tegelijk alles direct aan puin schoot in een 6-player groep. Ik zou echt niet weten wat voor build die heeft om dat voor elkaar te krijgen. Fireballs zijn naar mijn weten een lastige build om average te krijgen en zo goed als onmogelijk om overkill te krijgen.
Edit: en hoe houden jullie je mapsvoorraad op peil? Ik maak ze meestal magic met +30-40% pack size en een random andere mod voor in totaal 30-40% meer quantity, maar meestal heb ik geen mapdrop... Hierdoor is mijn voorraad zo goed als op die ik door grinden had opgebouwd.
[ Voor 11% gewijzigd door Kaw op 29-12-2013 11:48 ]
Welke map voorraad bedoel je. 66 en 67 vendor ik zo nu en dan als ik er een tab van vol heb. Meestal droppen er meerdere 66/67 maps in een run als ik er een keer een paar doe omdat ik mindless wil farmen.
68 is ook geen probleem, die run ik blauw en meestal solo voor 69 en 70 maps.
69 doe ik tegenwoordig blauw. Maar heb de eerste 20 gechisseld en gealcht om mn 70+ pool een boost te geven.
71+ Cissel en alch ik. Zodra ik 20 72 maps heb zal ik 71 blauw gaan runnen en op den duur ook niet meer chisselen. En zo schuiven we steeds wat op.
Als je 66 pool te klein is om ee nieuwe start te maken, ga een paar uurtjes piety doen. Die dropt enorm veel maps.
[ Voor 7% gewijzigd door Marcvz op 29-12-2013 14:44 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
En dan? Ik heb 75% block dat is de cap. Wat moet ik met nog meer block nodes?microoo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:51:
[...]
Kan je niet beter iets droppen en onder de start-tak van marauder shieldblock + Aegis oppakken voor 2 punten. Die 6%extra block + 20% defences zijn toch wel erg goed.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Er zijn twee manieren om daar aan te komen: de passive tree, maar ook door mods op gear die je vindt. Uitendelijk zal je daar een balans in moeten vinden. Veelal is het handig om tijdens het levellen bijv een +30 dex node mee te pakken, om die eventueel later als je hem niet meer nodig hebt weer te respeccen. Er is ook een hele handige passive tree node: Resolute Technique. Daardoor missen je aanvallen nooit meer, dus je hebt geen accuracy meer nodig verder. Je zult alleen nooit meer critical strikes kunnen doen.DeepR schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:32:
Heb een Templar op lvl 35. Ben nog vrij noob dus en speel het spel tot nu toe zonder veel onderzoek te doen naar beste builds etc. (ik ontdek dat liever zoveel mogelijk zelf), maar vroeg me een ding af: Templar is gebaseerd op Strength/Intelligence, maar is het niet bijna noodzakelijk om wat punten te stoppen in passives voor extra dexterity en accuracy? Anders raakt de chance to hit zo laag....?
Tsjah....SMD007 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:24:
[...]
En dan? Ik heb 75% block dat is de cap. Wat moet ik met nog meer block nodes?
We missen je op mumble!
EK build met AA\MOM\EB\IR en veel auras
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/545446/page/1
2 dagen geleden een lightning coil chest gekocht voor 4c, erna 3 jewels voor 6 sockets, erna 50 fusings en toen 6L. Hoezo lucky
Dat is: hoezo lucky...
Wat mocht die axe wel niet voor rolls hebben dan?Kaw schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:46:
LOL net een axe gechanced en boink... Verkocht voor 35ex...
Dat is: hoezo lucky...
Was een soultaker...SMD007 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:16:
[...]
Wat mocht die axe wel niet voor rolls hebben dan?
Uuhh hoe doe je dat zo snel? in een uurtje?KneoK schreef op zondag 29 december 2013 @ 06:49:
. In een uurtje even snel naar level 24 gelevelled, Weaver en Chamber of Sins gedaan dus morgen weer in een rap tempo naar Cruel.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik ben ooit na een RIP in 8 uurtjes naar level 5x geleveld.
Maar je moet weten waar je moet farmen. Weten welke punten je uit wilt delen etc.
Als je een beetje gear hebt om mee van start te gaan, zoals Koen in dit geval. Loop je zo naar act 2 zonder ook maar een puntje uit te delen als je wilt..
400 alts is ook niet veel natuurlijk hè.. Denk dat ik 1200 alts nodig had om een tyranical rol te krijgen.
Maar t hangt een beetje vd league af en wat er beschikbaar is om te mirrorren.
Als iemand al een mooi zwaard gemaakt heeft, kun je beter doorsparen voor een mirror want dat is, behalve als je insane lucky bent, altijd goedkoper.
Aan de andere kant, als er niemand zou craften waren mirrors geen reet waard, want dan viel er niets te mirrorren.
Maar je moet wel een serieuze hoeveelheid currency binnen harken om er serieus vorm aan te geven.
BiS items craften is niet voor de casual spelers.
En wat zijn de twee mods voor jou wanneer je een regal zal proberen?
Edit: ik ga niet voor een topzwaard, maar tiranical sword of celebration (mijn 2 mods die ik graag wil) is al genoeg dps om een paar exalts waard te zijn en voor mij een dikke upgrade.
[ Voor 87% gewijzigd door Kaw op 01-01-2014 15:17 ]
En dan celebration erbij augementen, of flaring, die zou ik ook houden.
Maar de vraag is of je wilt eternal-augementen of niet..
Ik ben zelf ook aan een zwaar begonnen, daar zit tyranical op maar ben er nog niet mee verder gegaan.
Misschien dat ik hem een keer yolo augement-regal.. 't Is sowieso maar een 5link en eigenlijk wil je eerst 6linken voor je verder gaat met craften.
Of 34 exalts genoeg is? Als je heel veel mazzel hebt... Een chest craften is vele malen makkelijker dan een wapen. En in mijn chest zit nu reeds 50 exalts aan currency.
Je hebt maar 2 mods nodig zeg je, celebration zou niet zo moeilijk moeten zijn. (bracket eronder zou natuurlijk ook al wel goed zijn)
Als je uitgaat van 2000 alts per tyranical, das 100 chaos. Als je dan ongeacht wat voor suffix je hebt regalt+tripple exalt zonder eternals kun je stuk of 6 pogingen doen.
Ik weet niet hoeveel 34 exalts voor jou is.. Als dat een hoeveelheid is dat je zonder soultaker nooit bij elkaar had gekregen, zou ik er niet aan beginnen en gewoon upgrades kopen en/of voor een mirror gaan.
Zeg je, 34 exalts, ach, das 2 weekjes farmen, tjah, dan zou ik zeggen, go for it! Niets voelt zo lekker als je eigen upgrades craften (vind ik tenminste)
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ik voor second best moet gaan. Gewoon fatsoenlijke upgrades totdat mijn 34 exalts op zijn. Dan maar niet nr.1 DPS op de server. Ga je toch niet halen wanneer je zoals ik 2-4 uur per week kan spelen.
Verwijderd
Wel m'n eerste char, desondanks jammer! Nog aan het twijfelen of ik zal doorspelen op normal of een nieuw char maak.
Wat een BS.Marcvz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:37:
Is niet zo moeilijk hoor.
Ik ben ooit na een RIP in 8 uurtjes naar level 5x geleveld.
Maar je moet weten waar je moet farmen. Weten welke punten je uit wilt delen etc.
Als je een beetje gear hebt om mee van start te gaan, zoals Koen in dit geval. Loop je zo naar act 2 zonder ook maar een puntje uit te delen als je wilt..
http://exilestats.com/race_type.php?id=13
En dan bedoel ik deze dus:
KneoK schreef op zondag 29 december 2013 @ 06:49:
. In een uurtje even snel naar level 24 gelevelled, Weaver en Chamber of Sins gedaan dus morgen weer in een rap tempo naar Cruel.
[ Voor 17% gewijzigd door Handgas op 02-01-2014 13:59 ]
Met een stash vol leveling gear ga je meestal een stuk harder dan in races.Handgas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Wat een BS.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Aha.Gundogan schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Met een stash vol leveling gear ga je meestal een stuk harder dan in races.
Dan neem ik aan dat je geen spullen oppakt?
En wat moet je oppakken in normal behalve currency en uniques?
Uhm, meen je dat serieus? Let op: Twilight Strand > Rennen naar Hillock, naar town> Gear snel uitzoeken (ik heb nogal wat gear verzameld de afgelopen twee maanden, speel al ruim een jaar dus weet ook precies waar ik naar moet zoeken) en gems die ik nodig heb in m'n stash > Run naar Mud Flats > Eitjes en direct naar binnen > Op dit punt ben ik level 2 > Waypoint zoeken en dan direct door naar de krab > Waypoint terug en skillpoint pakken > Ledge > Eén keer op en neer > Snel door naar Brutus, ~level 9, skillpoints uitgeven > Fairgraves doodmaken > Snel door naar Cavern, ~level 12 > Merveil op ~level 14 > Veel aapjes killen, makkelijk een level erbij > In town direct naar rechts doorrennen naar de waypoint in Crossroads > Naar beneden naar Fellshrine > Naar de Crypt, waypoint pakken, Fellshrine reset en weer naar boven > Waypoint in Crossroads > Vanuit Town naar de Crypt en de quest doen, ~level 19 > Terug naar town en direct door naar links > Door naar The Way Forward en onderweg Alyra > Naar Act 1 om twee skillpoints te pakken, overige skillpoints uitgeven > Weaver > Chamber of Sins > level 24.Handgas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Wat een BS.
Misschien is het een uur en 10 minuutjes geweest, maar meer ook niet. Easy as pie.
En nee, door alle gear die ik al in m'n stash heb hoef ik onderweg niets op te pakken behalve Tomes en Currency. Gear laat ik allemaal liggen, die paar alterations die dat eventueel zou opleveren maak ik toch wel weer goed op hoger level.
Rond level 31 gaat alle gear weer even op de schop en kan ik ook de > 31 support gems pakken en dan gaat het wat trager omdat je wat minder snel levelt.
[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 02-01-2014 19:06 ]
Met een uurtje ben ik zelfs in Cruel en plakt er eentje aan vast en ik kan al in Merc rondlopen. Hangt natuurlijk af van of ik snel de boss en locatie kan vinden voor de mandatory quests.Handgas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Wat een BS.
Enne je kan geen appels met peren vergelijken (normale Leagues vs Races ==> Starting gear + support vs geen gear geen support)
Als je goed leest heeft hij het niet over racen? Hij zegt morgen verder lvlen dat gaat je met een 1 uur race niet lukkenHandgas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Wat een BS.
Het grootste probleem is dat je altijd bij de echte snelle runs een onwijs laag level bent, waardoor farmen traag gaat. Ik ben wel eens op lvl 44 in A1M gekomen, maar dan kan je beter even Merciless shores verlaten en eerst even bijtrekken in Fellshrine, Catacombs en Library. Een level of 4 onder de content lijkt "ideaal" te zijn uit mijn ervaring. Net als dat je als level 56 speler best lvl 66 maps kunt doen, maar de xp rewards zijn zo ver verlaagd dat het dan ook niet echt zode aan de dijk zet. De extra item drops lijken ook alleen maar echt te werken als je 1-4 levels onder de content zit.
Misschien had ik het anders moeten zeggen betreft hoe snel het is of zo, want het gaat het niet om records of zo. Ik wil alleen maar aangeven aan Handgas dat het geen BS is als iemand zegt dat ie in 1 uurtje lvl 24 is.djunicron schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:31:
Mja, mijn records (ook al heb ik geen geweldige levelling gear) - 45 min in Forest Encampment normal (lvl 14), 3:12 in Cruel (lvl 24), 4:10 voorbij Cruel Vaal (lvl 40).
Het grootste probleem is dat je altijd bij de echte snelle runs een onwijs laag level bent, waardoor farmen traag gaat. Ik ben wel eens op lvl 44 in A1M gekomen, maar dan kan je beter even Merciless shores verlaten en eerst even bijtrekken in Fellshrine, Catacombs en Library. Een level of 4 onder de content lijkt "ideaal" te zijn uit mijn ervaring. Net als dat je als level 56 speler best lvl 66 maps kunt doen, maar de xp rewards zijn zo ver verlaagd dat het dan ook niet echt zode aan de dijk zet. De extra item drops lijken ook alleen maar echt te werken als je 1-4 levels onder de content zit.
Heck, als iemand zegt dat ie in 1 uurtje lvl 50 is dan ga ik juist vragen hoe die het doet ipv iemand voor BS uit te maken...
Anyways, mijn ervaring is, 5 lvls verschil met de content is ideaal om te levelen. Bij een hogere verschil heb ik het gevoel dat de diminished return juist vertragend werkt.
Iemand een niet te ingewikkelde survival-based solo build die bevalt? Heb nu een templar gemaakt die sword and board rondrent met al z'n 6 levels, maar moet maar wat meer dingen parallel spelen, dan blijft het afwisselender.
edit: ooh, shrines! fun!
[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 05-01-2014 04:32 ]
Pak dan nog de laatste dagen van de one week race mee.JohnnyV76 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:58:
Doe dan Nemesis en niet Hardcore... op dit moment speelt echt bijna niemand op HC.
Heb je Nemesis + Domination mods en je char wordt overgezet naar Nemesis na afloop.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 88% gewijzigd door Bundin op 05-01-2014 14:23 ]
Volgende doel is nog 1 node met 30% extra burn damage, meer life en m'n crit chance boven de 80% zien te krijgen. Voor over 3 levels ligt er alvast een behoorlijk Spirit Shield op me te wachten met 330 ES en 58 mana, 9% all res en 40% lightning res dus nog heel even doorbikkelen en ik hoef me om m'n mana ook geen zorgen meer te maken (het lastige is dat Power Siphon dezelfde animatie heeft als een standaard wand attack dus als m'n mana op is dan zie ik dat niet terug in de attack en dan prolif ik niet, daarom moet ik op het moment m'n mana pool nog erg in de gaten houden).
Ik heb de default guild stash ook weer even aangevuld met wat mooie items (oa. een Rathpith Globe, Saffel's Frame en Carcass Jack).
[ Voor 39% gewijzigd door KneoK op 06-01-2014 01:01 ]
Ik weet niet hoever je bent, maar het viel me op dat de siege axe opvallend vaak dropt in +60 levels. Die pak ik als deze wit is en chance ik het. Volgens mij een redelijk goede tactiek om eens echt goed lucky te zijn.Occy74 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 02:01:
[/jealous] Ok, welke mazzelp*k was dat die die gechancte soultaker linkte? mazzelaar !![jealous]
Overigens zijn mijn exalts door gepruts alweer op. Voel me echt een sukkel. Het enige wat ik er aan over heb gehouden is een slechte ilvl77 6-link 2hand sword en een 6-link quill rain. De rest is opgegaan aan onsuccesvol crafting.
Dat was ikOccy74 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 02:01:
[/jealous] Ok, welke mazzelp*k was dat die die gechancte soultaker linkte? mazzelaar !![jealous]
Was mijn eerste gechancete unique.
Tijdje geleden had ik al mijn dubbele uniques verkocht voor chance orbs(unique, rare, magic en white verkopen voor 5 chance orbs) en sinsdien chance ik elke siege axe, spine bow, nightmare bascinet en glorious plate.
Oke, jij dus ook? Ik had ook een soultaker gechanced.Rob_Dielemans schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:02:
[...]
Dat was ik
Was mijn eerste gechancete unique.
Tijdje geleden had ik al mijn dubbele uniques verkocht voor chance orbs(unique, rare, magic en white verkopen voor 5 chance orbs) en sinsdien chance ik elke siege axe, spine bow, nightmare bascinet en glorious plate.
Ik chance ook de occultist vestments.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaw op 06-01-2014 11:25 ]
Daar zit ik dan met mn 1 chaos shop (heb mn shop maar aangepast aan mn drops
Maar lekker hoor! Laat t ook even zien als je wat moois gescoord hebt van je nieuw vergaarde currency. Altijd benieuwd naar
@kaw... Ik voel met je mee.
Die 6L Quill rain kun je een super fun build mee maken met cast on crit.Kaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:22:
[...]
Ik weet niet hoever je bent, maar het viel me op dat de siege axe opvallend vaak dropt in +60 levels. Die pak ik als deze wit is en chance ik het. Volgens mij een redelijk goede tactiek om eens echt goed lucky te zijn.
Overigens zijn mijn exalts door gepruts alweer op. Voel me echt een sukkel. Het enige wat ik er aan over heb gehouden is een slechte ilvl77 6-link 2hand sword en een 6-link quill rain. De rest is opgegaan aan onsuccesvol crafting.
Zodra de 1 week race voorbij is moet je eigenlijk eens de stream van http://www.twitch.tv/colbycheeze bekijken, hij speelt met die build en dat ziet er echt geweldig fun uit..
En anders neem ik hem wel van je over als je in standard speelt en de prijs betaalbaar is voor mij.
Raarrr... Zijn bow heeft niet de skin van een quill rain?Occy74 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:59:
[...]
Die 6L Quill rain kun je een super fun build mee maken met cast on crit.
Zodra de 1 week race voorbij is moet je eigenlijk eens de stream van http://www.twitch.tv/colbycheeze bekijken, hij speelt met die build en dat ziet er echt geweldig fun uit..
..knip..
En anders neem ik hem wel van je over als je in standard speelt en de prijs betaalbaar is voor mij.
Anyway, ben ook bezig met een cast on crit build, en wil me focussen op crits op een single target in tegenstelling tot de meeste builds die gaan voor de "lightningarrow, gmp, chain"-effect op een groep, maar niets kunnen met bijv. een Piety. Deze build doet Piety redelijk goed, maar het is nog steeds niet super. Ethereal knives (dubbel) gaat tot nu toe het beste in combinatie met Barrage als trigger. Firestorm is visueel soms erg leuk als je een keer of 4 crit per seconde, maar ethereal knives doet de damage waar ik op zoek naar ben.
Ik zit op 40% chance to crit met 4 power charges die ik op peil houdt met een power charge on crit support gem.
Wil uiteindelijk Frenzy gebruiken, maar die kost me 38 mana per shot en ik doe er ongeveer 10 per seconde, dus na 1,5 seconde ben ik door mijn mana heen. Er is een unique flask die je 7 seconden tijd geeft om onbeperkt mana te snoepen. Daar wil ik er 3 van
Het lastigste is met deze build dat je soms zo 3 seconden geen crits hebt en dan in een keer 4 crits en dan weer 2 seconden niets etc. Het critten lijkt met golven te komen. Dat moet ik nog oplossen. Iemand een idee of ik wat fout doe?
Bundin schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:52:
Guild? Als in chat en vermaak enzo? Where do I sign up?
SMD007 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:56:
[...]check mn sigStuur maar berichtje ingame naar mij.
[ Voor 32% gewijzigd door Occy74 op 06-01-2014 16:56 ]
Haha, ja, ik heb geen geluk gehad nog met chance orbs helaas. Niet heel netjes bijgehouden, maar ik heb er 120 verbrand ondertussen op Domination. Op zich te verwachten natuurlijk, pas richting de 500 kan je één geslaagde poging verwachten, maar als je niet scour voor sneller, meerdere pogingen, voelt het alsof je echt al heeeeel lang bezig bent met Chancen.Marcvz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:25:
Ja, t is wat hier.. Soul takers, kaoms, t komt allemaal voorbij alsof t niets is..
Daar zit ik dan met mn 1 chaos shop (heb mn shop maar aangepast aan mn drops)
Maar lekker hoor! Laat t ook even zien als je wat moois gescoord hebt van je nieuw vergaarde currency. Altijd benieuwd naar
@kaw... Ik voel met je mee.
Gisteren voor de eerste keer met een goed georganiseerde Piety splitrun meegegaan, waar de Culler een "perfecte" set aan had met >380% IIR en 98% IIQ (max?).Dat heeft ertoe geleid dat ik ruim de helft van m'n shop voorraad bij de Vendors heb gebracht simpelweg omdat je zo binnen een uur al simpelweg betere items vind. Tweemaal het 2 chaos receptje en 45 Alts binnen halen is ook niet mis natuurlijk.
Mocht je dus snel je winkel willen bijvullen, dan is dat misschien geen verkeerde stap? In dat uurtje gisteren heb ik meer verkoopwaardige items gevonden (in de 1~5C prijsklasse) dan met 5 uur lvl 69-71 maps spelen.
t is wel een beetje sketchy, maar dat houdt t spannend ^^
In een volle groep heb je al een berg IIR meer tegenwoordig en als je dan nog een MF culler erbij hebt dan is de MF per kill veel hoger dan je zelf ooit zou kunnen halen. Denk dat dat toch wel helpt t.o.v. de hoger ilvl van je maps mss.
Maar een piety group wint t natuurlijk altijd van solo farmen.
Inderdaad, kijk top items zal je misschien niet heel snel vinden, wegens het ilvl. Aan de andere kant, je kunt nog steeds 90 life, tri resist (40 max?) en 30% movementspeed boots vinden met een giga waarde. Ook kan je zomaar 3 Uniques in één run droppen.Marcvz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:11:
Het is niet t ilvl van de maps dat helpt, maar de extra quanity.
Maar een piety group wint t natuurlijk altijd van solo farmen.
2 inventories vol aan rares haal je misschien nét uit één goede map met +80% IIQ. Hier hebben we het over 5 maal achter elkaar dat aantal in gemiddeld nog geen 5 minuten.
Misschien vooral een keer leuk om met ToW leden te gaan doen, als iemand tenminste de >40 Exalts aan gear zou willen spenderen ervoor. (Sommige stukjes zijn heel goedkoop, andere heeeel duur)
Maar inderdaad, solo vs party farmen is natuurlijk niet eerlijk vergelijken. Maar zeker voor Nemesis is het het kwa risk / reward wel waard lijkt mij zo?
Content Update 1.0.5, which is being deployed in three days, contains a new vendor recipe. You can trade any Map and a 20% quality Stone Hammer for a Cartographer's Chisel. This recipe is designed to be useful to end-game mappers who have a surplus of low maps and want to receive more items from the higher maps they are running. It also raises the value of Whetstones and incidentally creates demand for normal Stone Hammers.

als je in een volle (laatste) kamer van The Coward's Trail kan staan zonder dood te gaan
Ik wist dat m'n build goed genoeg werkte tegen necro's toen ik met Infernal blow deze map zonder lags en dmg uitschieters kon clearen op lvl 64.
Maar dit is wel even iets anders haha. Goed werk! (en hoe doe je dit?)

Heb nu Power Siphon (20% voor extra damage) gelinkt aan Weapon Elemental Damage, Additional Accuracy (15% voor extra crit chance), Elemental Proliferation (toevallig 6% maar geeft increased burn/shocked/frozen/chilled duration dus die wil ik ook naar de 20% hebben uiteindelijk) en Increased Critical Damage en ik gebruik Anger en Wrath voor een crapload aan increased DPS. Heb even een filmpje geschoten om te laten zien hoe lekker het nu werkt in Fellshrine. Volgende doel is meer survivability, een 5 link Lightning Coil en dan weer lekker mappen.
[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 07-01-2014 01:33 ]
Komt eigenlijk puur door dit mooie schild: http://pathofexile.gamepedia.com/Aegis_Auroradjunicron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:03:
Lolwhut, kan jij daar stil blijven staan zonder meer dan een beetje dmg te krijgen?
Ik wist dat m'n build goed genoeg werkte tegen necro's toen ik met Infernal blow deze map zonder lags en dmg uitschieters kon clearen op lvl 64.
Maar dit is wel even iets anders haha. Goed werk! (en hoe doe je dit?)
verder heb Ik max melee block (75%) en 65% spell block. Snap nu serieus waarom iedereen dat schild OP vind en deel die mening ook. Ik liep op lvl 72 of zo al mee in 78 mapjes. Het enige waar ik voor uit moet kijken zijn hele harde hits zoals die vaal smash. De shock en horror boss doet mij bijvoorbeeld niet veel meer. En ik ben nu lvl 83, maar zodra ik de 90 aantik ga ik de 78 map met dominus proberen en dan met name dominus zelf omleggen.
[ Voor 26% gewijzigd door SMD007 op 07-01-2014 08:50 ]
Laat maar komen die video's!
Heb een brakke PC, maar zal eens kijken of ik ook een video kan schieten.
[ Voor 63% gewijzigd door Kaw op 07-01-2014 09:17 ]
Aegis Aurora: omdat "kleine mobs" en snelle aanvallen je ES meer bijvullen kunnen dan dat je schade krijgt, perfect ding het moment dat je veel ES hebt.
http://pathofexile.gamepedia.com/Crest_of_Perandus
Perandus: 40% block, dus early game al snel naar de 75% block. Eigenlijk een aanrader voor iedere 1 hand-build, 40% block en zoveel lightning resist, hp en life leech is altijd "OP" op level 8.
http://pathofexile.gamepedia.com/Lioneye%27s_Remorse
Lioneye's remorse: Voor de physical spelers die veel armour willen en HP based zijn, hoewel de armour rating tegenwoordig een grotere range heeft. (1165-1810?) Dropt jammer genoeg alleen van mobs lvl 73 en hoger. (En naar gerucht niet op lvl 71 maps of lager)
http://pathofexile.gamepedia.com/Stone_of_Lazhwar
Super ondergewaardeerde Amulet; Je kunt ze op iedere difficulty regelmatig voor 1 Fuse of Alch opkopen, maar icm iedere block build zit je al snel aan 30% spellblock. Natuurlijk is de Amu plaats "duur" en krijg je naast spellblock niet heel veel ervoor terug, dit is en blijft toch een behoorlijke ele dmg afvanger.
[ Voor 20% gewijzigd door djunicron op 07-01-2014 14:08 ]
Ziet er leuk uit man!KneoK schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:28:
Zo, doel van vandaag weer bereikt, m'n wander is level 65 en begint eindelijk los te komen. Heb nu met 7 power charges 6940 tooltip dps, 74,3% crit chance en 372 crit strike multiplier. Door een foutje van mijn kant kon ik aan het begin van de avond nog niet echt lekker burnen, maar dat lag dus aan de 3 - 5 cold damage op m'n glovesFrozen enemies spatten uit elkaar en proliffen dus geen burning... Wist ik achteraf wel maar ja, wie verwacht nou dat er cold damage op je gloves zit
![]()
Heb nu Power Siphon (20% voor extra damage) gelinkt aan Weapon Elemental Damage, Additional Accuracy (15% voor extra crit chance), Elemental Proliferation (toevallig 6% maar geeft increased burn/shocked/frozen/chilled duration dus die wil ik ook naar de 20% hebben uiteindelijk) en Increased Critical Damage en ik gebruik Anger en Wrath voor een crapload aan increased DPS. Heb even een filmpje geschoten om te laten zien hoe lekker het nu werkt in Fellshrine. Volgende doel is meer survivability, een 5 link Lightning Coil en dan weer lekker mappen.
[video]
Kan je je build sharen?
hmm.. misschien moet ik me toch eens verdiepen in het trade gebeuren... dat ding is erg welkomdjunicron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:06:
http://pathofexile.gamepedia.com/Stone_of_Lazhwar
Super ondergewaardeerde Amulet; Je kunt ze op iedere difficulty regelmatig voor 1 Fuse of Alch opkopen, maar icm iedere block build zit je al snel aan 30% spellblock. Natuurlijk is de Amu plaats "duur" en krijg je naast spellblock niet heel veel ervoor terug, dit is en blijft toch een behoorlijke ele dmg afvanger.
Speelt ook heel erg leuk. Grootste nadeel op het moment is life en armour, of beter gezegd, het gebrek daaraan. Een 5 link Lightning Coil chest zal een goeie stap in de juiste richting zijn, maar daar moet ik nog even een exalted voor bij sparen als ik 'm 5 linked wil hebben.nogarduv schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:34:
[...]
Ziet er leuk uit man!
Kan je je build sharen?
Dit is op het moment mijn build: http://tinyurl.com/o7rcsd5
Ik gebruik deze wand als basis:

De hoge base crit is eigenlijk wel een vereiste, de hoge elemental damage is gewoon erg lekker. Voordeel is dat schijnbaar heel veel mensen de waarde van dit soort wands niet kunnen inschatten, heb deze voor 8 chaos gekocht. Verder nog een hoop elemental damage op m'n gear (géén cold
Verder was ik nog even m'n laatste fusings op m'n axe aan het gooien want ik verveelde me. Zag dat ik ook nog 18 jewellers had dus ik dacht, ach, waarom niet. 4 Fusings gekocht en op de tweede fusing gebeurde er ineens dit:

Nu verkoop ik dat ding natuurlijk helemaal niet meer, wie schat de waarde van zo'n axe nu goed in. Heb wel een topic gemaakt op het PoE forum en 'm net even in de trade chat gespammed, 7 vragen naar de prijs, 7 keer hetzelfde antwoord van 14 ex (wat naar mijn idee nog best bescheiden is) en 7 keer geen antwoord terug. Ach, heb in ieder geval de achievement
Hij is uiteraard tegen gereduceerd tarief te koop op Nemesis voor de avontuurlijke tweakers
De build zelf is van arkon9944.
Ik heb nog een 4-link in gebruik voor de fire traps, en mijn gems zijn nog niet quality, behalve shock nova, die is 20%. Maar zit binnenkort op level 20 gems dus kan ik ze upgraden.
Vind hem heerlijk spelen, en is viable in nemesis (al is in filmpje te zien dat die boss toch weer 50% life eraf mept

Wil die Challenges eens gaan halen
IGN: True1993
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Maar het "leuke" is dat je op Domination niet heel veel moeite hoeft te doen om kosten wat kost in leven te blijven, je kunt met een gerust hart rushen. Pas op Cruel zal je waarschijnlijk dan pas écht gear nodig hebben die net wat beter is dan de whites die je zelf hebt opgeraapt.
Ik gebruikte shadow play van mijn nvidia driver (zit in geforce experience). Deze maakt direkt een mp4 aan van de video die op youtube geplaatst kan worden.JohnnyV76 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:11:
Gebruiken jullie trouwens fraps om een filmpje te maken?
Is niet per sé een nerf. Reactie eronder zeggen ze ook voor sommigen zal het een nerf zijn voor anderen juist een buff.Kaw schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:54:
Hummm een CoC nerf in de 1.0.5 patch. Ik hou mijn hart vast of mijn build nog viable is.
Even spieken of de nieuwe uniques al gevonden zijn.
Oh ja ik was gisteren aan t farmen voor low level items en heb een aantal stone hammers in de laatste tab van de guild stash geplaatst op Standard League.
Ook ben ik op zoek naar gelevelde freezing pulse gems op domination. Quality is niet relevant en mag 0% zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Kaw op 09-01-2014 12:00 ]
die chain gloves zijn wel heel erg specifiek, kan zo een twee drie niet denken wat voor build je hiermee maken kan
Inderdaad, aardige rewards dit seizoen. Aardig voor MF ook, met Perandus Blazon, Goldwyrm and Andvarius. Death Rush springt er helemaal uit, omdat deze alleen in Onslaught dropte en nu dus niet meer te vinden is. Tip: heb je de rewards niet nodig, laat ze dan in de rewards tab zitten (remove only) en wacht tot er twee weken in de nieuwe league voorbij zijn (23feb eindigen Nemesis en Domination) zodat je meteen een mf char kan gearenRob_Dielemans schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:50:
rewards zien er ook goed uit http://www.pathofexile.com/seasons
waar is een lijstje met uniques?Rob_Dielemans schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:50:
rewards zien er ook goed uit http://www.pathofexile.com/seasons
Even spieken of de nieuwe uniques al gevonden zijn.
Oh ja ik was gisteren aan t farmen voor low level items en heb een aantal stone hammers in de laatste tab van de guild stash geplaatst op Standard League.
(ik kan op het werk niet op reddit)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/475284Artimunor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:04:
[...]
waar is een lijstje met uniques?
(ik kan op het werk niet op reddit)
Bookmark waardig draadje, uniques staan meestal binnen enkele uren na release hier al gelinkt. De ranges van rolls staan er misschien niet bij, maar het is verder wel erg actueel / up to date.
Ook heb ik een 5 linked Lightning Coil te pakken om het gebrek aan armour deels te compenseren en ik kan nu ook Purity of Lightning draaien (die met alle nodes nu 79% lightning resist geeft) zonder in mana problemen te komen. Door de Lightning Coil wordt nu 40% physical damage omgezet naar lightning damage, wat weer met 79% verminderd wordt door m'n lightning resist. Voor de moeilijke mobs heb ik een Topaz Flask zodat ik 89% lightning resist heb. De overige 60% wordt nog eens voor 15% verminderd door m'n armour (waar ik over 6 levels weer een stuk meer van moet hebben) dus de damage negation is al redelijk in orde.
Volgende grote doelen zijn m'n life rond de 4k krijgen en crit chance op 80%+ maar dat gaat nog wel wat moeite kosten.
Heb nog even een nieuw filmpje geschoten, weer op Fellshrine om een goeie vergelijking te hebben met het vorige filmpje. Heb al wat 66 en 67 mapjes solo gedaan en dat gaat allemaal behoorlijk goed.
Zag op de stream van Willy Wonka overigens dat er een 'nieuwe' exploit is gevonden met betrekking tot aura's. Link twee aura's aan Reduced Mana, laten we zeggen Wrath en Anger en cast ze beide. Neem van één van de aura's een extra gem mee die je ergens in een slot stopt zonder Reduced Mana, laten we zeggen Anger. Als je nu de Anger cast die niet aan een Reduced Mana zit gelinked dan wordt de mana die gereserveerd was van de Reduced Mana Anger weer weggehaald en wordt de ongelinkte Anger gecast zonder dat deze mana reserveert. Nu heb je dus twee aura's voor de reserved cost van 1. Zo kun je theoretisch elke aura van de game runnen met maar 60% - Reduced Mana reserved. Het kost je alleen zoveel slots dat je build niet echt meer viable is maar je kunt wel 3 aura's runnen zonder te speccen in reduced reserved mana nodes of Alpha's Howl.
Nog geen officiële uitspraken over van GGG dus vooralsnog zou het vallen onder exploiten en dus bannable maar wel cool. Ergens op Reddit staat meer informatie hierover.
Deze build heb ik gevolgd.Paws schreef op zondag 12 januari 2014 @ 02:33:
Hebben jullie tips voor een eerste character? Ik ben nu level 16 op mijn 2h duelist en weet even niet zo goed welke kant ik het beste uitkan. Ik kan wel steeds per level kijken, maar je moet ook een keer kijken naar waar je uiteindelijk uit wilt komen, zodat je naar die plekken toe kan werken, of niet?
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/491481
Zijn nog wat dingen die niet helemaal up to date zijn. maar meerendeels is te volgen. Enige nadeel is...je build is erg afhankelijk van bepaalde items. Verder erg tof om te spelen!!!
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Een hele toffe build zo te zien maar ook pas echt effectief op high level en een crapload aan currency (denk aan ruim 40 exalteds als ik die post zo zie om echt effectief te zijn met een Bringer of Rain en een Soul Taker. Da's dus ab-so-luut onbereikbaar voor de meeste spelers, laat staan beginnende spelers. Daarnaast ook nog zorg om je resists op pijl te hebben). Geen build voor een beginnende speler als ik het zo zie. Er zijn een hele hoop aspecten aan deze build die erg veel kennis van het spel vragen. Denk aan mana management, life gain, resistances etc. Daarnaast zie ik dat de build redelijk weinig hp heeft dus het is erg oppassen. Het nadeel van beginnen met het spel is het inschatten van incoming damage. Je moet behoorlijk ervaren zijn om in te kunnen schatten of je een mob in kunt springen/blenden en je moet erg goed kunnen inschatten of je damage mitigation + life gain on hit goed genoeg is om zomaar een pack aan te vallen.weszz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 03:16:
[...]
Deze build heb ik gevolgd.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/491481
Zijn nog wat dingen die niet helemaal up to date zijn. maar meerendeels is te volgen. Enige nadeel is...je build is erg afhankelijk van bepaalde items. Verder erg tof om te spelen!!!
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/690934
Beide uniques zijn "betaalbaar" (uiteindelijk), HP en resists halen zijn daarnaast je volgende doel op je items. De items die in de build bijgelinkt staan zijn ook lang niet zo extreem als bij veel andere builds. Er staat een mooie Skill tree progression lijst bij.
Maar goed, hiermee zou ik rustig op Domination beginnen, meteen Nemesis induiken is voor een beginner waarschijnlijk een paar keer overnieuw beginnen. Pas na een behoorlijk aantal uur weet je wat je wel en niet kan zeg maar...
Ik weet nog niet zo net of dit op totems gaat werken. Als het een "spell skill" was dat wel, maar nu is het dus een summon, dan zouden totems dus gewoon de bestaande nog zoekende "lost souls" (Doom anyone?) vervangen met een nieuwe.SMD007 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:21:
De nieuwe "pet" skill lijkt me wel grappig. doel zoekende fireballs zo lijkt het. Als ze een beetje werken op totems zullen ze helemaal leuk worden.
Nog even afwachten in de komende maand wat ze ermee gaan doen, of het vooral single target is, splash, of je de snelheid en het bereik van ze kan modificeren, etc etc.
Hoe dan ook, dé skill voor squishy builds die toch met risico een Brutus enzo om een hoekje willen kunnen verslaan. Drop een decoy totem met extra HP en spam deze seekers.
Nog wat meer toelichting op de nieuwe skill:
-----------
dzjaulah wrote:
IDK how it would work. But Faster projectiles + GMP + spell totem + this skill (maybe longer duration) = ANTOLFT (Awesome Nightmare Totem Of Fire Things)
Even if it's the worst skill, it looks so freakishly cute... Gotta make a build for this
Daniel_GGG
These are minions, not projectiles. GMP and Faster Projectiles won't do anything.
-----------
en
-----------
thinkingofaname wrote:
Hate to play the devil's advocate here but how is this a summoner skill? It is really different (functionality wise) than say a fireball with fork?
Mark_GGG
Yes, it's substantially different. This is much more similar to Summon Skeletons or Animate Weapon than to Fireball, other than the art being small and on fire. It's an individual minion that has it's own AI and movement, and hits things with melee attacks multiple times.
-----------
[ Voor 82% gewijzigd door SMD007 op 13-01-2014 13:19 ]
handig, thanks, gebookmarkeddjunicron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:30:
[...]
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/475284
Bookmark waardig draadje, uniques staan meestal binnen enkele uren na release hier al gelinkt. De ranges van rolls staan er misschien niet bij, maar het is verder wel erg actueel / up to date.
Build (lvl76). Karakter combineert flameblast met arctic armour, twee skills die goed in synergie werken. Verder gebruik ik elemental equilibrium en ice nova trap / lightning warp om te triggeren. De damage van flameblast is zo hoog dat je nauwelijks in damagenodes hoeft te speccen, bijna alles kan naar survivability. Ze heeft in totaal 4.7% life regen, iets wat vertaalt in ongeveer 200 life/sec op het moment. Verder heeft ze ongeveer 220 mana regen / sec, mogelijk door mana regen nodes, eldritch battery en clarity. Op het moment runt ze level 17 arctic armour, en dat samen met iron reflexes + grace zorgt ervoor dat ze erg tanky is
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]