Act 2 baas als melee:EricNL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:15:
Weet iemand hoe ik in godsnaam die boss van Act 2 neer krijg (dat grote beest aan het eind van de piramide). Ik ben inmiddels een Shadow level 31. Met Dual Wield wapens heb ik zo'n 120 DPS. Ik vermoed dat dit aan de lage kant, maar ik krijg echt geen nuttige drops. Alle yellows die voor mij droppen zijn om de één of andere reden altijd bows of shields.
Voor alsnog bestaat m'n gear voornamelijk uit Armor en Energy Shield (98 energy shield). Ik heb daarnaast geen Life/Mana Leech gems etc.
Ik heb het al moeilijk genoeg met die boss zelf, laat staan de mobs die hij spawnt. Hulp is zeer gewenst!
- Als hij Lightning schiet doet ie dat 3x, dus dodge de laatste twee. Zorg dat je altijd genoeg hp hebt om in ieder geval de eerste Lightning te kunnen tanken. Lightning resist ringen zijn aan te raden.
- Kill alle mobs die hij spawned direct.
- Als hij z´n arm optilt gaat hij een enorme explosie in melee range maken, dodge dat.
Cheap ass techniek: equip een boog met Poison Arrow en loop rondjes en DoT de boss neer.
Ook zeg je dat je Armor en Energy Shield gebruikt als Shadow, wat natuurlijk best mogelijk is maar misschien niet ideaal. Armor is de defensieve stat die bij Strength hoort en de passives die daarbij horen liggen het verst weg van de Shadow startplaats. Meestal gebruiken Shadows dan ook Energy Shield en/of Evasion.