Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
EricNL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:15:
Weet iemand hoe ik in godsnaam die boss van Act 2 neer krijg (dat grote beest aan het eind van de piramide). Ik ben inmiddels een Shadow level 31. Met Dual Wield wapens heb ik zo'n 120 DPS. Ik vermoed dat dit aan de lage kant, maar ik krijg echt geen nuttige drops. Alle yellows die voor mij droppen zijn om de één of andere reden altijd bows of shields.

Voor alsnog bestaat m'n gear voornamelijk uit Armor en Energy Shield (98 energy shield). Ik heb daarnaast geen Life/Mana Leech gems etc.

Ik heb het al moeilijk genoeg met die boss zelf, laat staan de mobs die hij spawnt. Hulp is zeer gewenst!
Act 2 baas als melee:
- Als hij Lightning schiet doet ie dat 3x, dus dodge de laatste twee. Zorg dat je altijd genoeg hp hebt om in ieder geval de eerste Lightning te kunnen tanken. Lightning resist ringen zijn aan te raden.
- Kill alle mobs die hij spawned direct.
- Als hij z´n arm optilt gaat hij een enorme explosie in melee range maken, dodge dat.

Cheap ass techniek: equip een boog met Poison Arrow en loop rondjes en DoT de boss neer.

Ook zeg je dat je Armor en Energy Shield gebruikt als Shadow, wat natuurlijk best mogelijk is maar misschien niet ideaal. Armor is de defensieve stat die bij Strength hoort en de passives die daarbij horen liggen het verst weg van de Shadow startplaats. Meestal gebruiken Shadows dan ook Energy Shield en/of Evasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:57

Magic666

No one's neighbour!

mocht je onverhoopt weer dood gaan: ren als een malle terug (of gebruik portal) en maak hem af zolang die nog op low health zit (of op welk punt die ook zit als je dood gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Maak altijd een portal bij de boss voor je begint. Kun je hem blijven zergen :)

Zeker die van Act 2 is een pokke eind lopen..

Verder trouwens, als er niks voor je dropt, je kunt ook zelf iets nieuws craften natuurlijk.. zo kom ik zelf tijdens het levelen in ieder geval aan goede wapens, aangezien ik niet verwacht continu rare weapons te vinden die precies goed zijn voor die paar levels..

[ Voor 74% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Hoe doe je dat met die portal?

je gaat naar ruimte van de eindbaas -> portal -> naar encampment-> via waypoint weer naar eindbaas? Terug via de portal kan immers niet, of mis ik een foefje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Magic666 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:58:
Hoe doe je dat met die portal?

je gaat naar ruimte van de eindbaas -> portal -> naar encampment-> via waypoint weer naar eindbaas? Terug via de portal kan immers niet, of mis ik een foefje?
Ik weet niet of je een portal kunt maken in de 'bossroom'. Eigenlijk nog nooit geprobeerd. Maar wanneer ik een unique monster tegenkom en er is geen waypoint in de buurt maak ik altijd eerst even een portal. Dan kun je tenminste snel weer terug als je toch onverhoopt dood gaat. Dat kun je dus ook doen aan het einde van die ancient pyramid, vlak voor de bossroom.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan gewoon, maar volgens mij zat jij in legacy in plaats van default league. Misschien ligt het daar wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Je kan gewoon portal maken en als je geen charges meer in je flasks hebt naar town gaan en weer terug en de boss heeft nog gewoon evenveel hp als dat hij had voordat je naar town ging maar je flasks zijn weer vol.

Ook als je geen hardcore speelt kan je een portal maken en als je dood gaat weer met de portal terug naar de boss. Dit is momenteel de beste manier om niet helemaal vanaf het waypoint terug te hoeven lopen, maar ik hoop dat ze in de toekomst iets doen tegen deze in mijn ogen laffe manier van spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah, de portal blijft dus gewoon open, ook als je dood gaat.
Dat wist ik niet. Dan is dat wel handig om te doen natuurlijk.... en zeker bij boss 2 inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Magic666 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:17:
ah, de portal blijft dus gewoon open, ook als je dood gaat.
Dat wist ik niet. Dan is dat wel handig om te doen natuurlijk.... en zeker bij boss 2 inderdaad. :P
Portal blijf open, dus je kunt (eenmalig) terug. Maar daarna kun je gewoon direct weer een nieuwe portal maken.

Voor ranged valt het wel mee denk ik, die tweede boss, maar als melee is dit denk ik een onmisbaar trucje :P
Vandro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:09:
Je kan gewoon portal maken en als je geen charges meer in je flasks hebt naar town gaan en weer terug en de boss heeft nog gewoon evenveel hp als dat hij had voordat je naar town ging maar je flasks zijn weer vol.
Das wel een beetje raar en wist ik niet. Dit mogen ze wel fixen, anders wordt de portal scroll een "maak flasks weer vol"-scroll :P

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:53:
Das wel een beetje raar en wist ik niet. Dit mogen ze wel fixen, anders wordt de portal scroll een "maak flasks weer vol"-scroll :P
Ho ho, niet zo snel. Ik ben nog aan het werk. Na vanavond mogen ze het wat mij betreft fixen, laat mij eerst even die achterlijke boss neer meppen :D.

Bedankt voor de tips mannen. Vanavond poging 2 op Act 2 boss!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik dacht dat in eoa league dat trucje niet meer werkte, zou op de website moeten staan denk ik zo.

Met mijn melee marauder moest ik de eindbaas in 2'en doen. Had geen portal gemaakt dus ben als een gek gaan rennen naar elke stairs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb die portal wel nodig gehad met act2 boss op merciless. Hebmet mijn marauder bijna 2K life maar in één klap dood bij die arm-optil aanval. Probeer deze toch echt wel te ontwijken maar lukt gewoon niet. Eerst moet mijn huidige attack zijn afgerond om daarna pas weg te rennen. Dan ben ik gewoon te laat.

Was al bijna op 3/4 richting lvl 60, maar nu gewoon weer lvl 59 van voor af aan beginnen :-(
Die xp-loss is knap heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Je kan natuurlijk ook even een ranged wapen equipen. Doet misschien wel minder dmg, maar je bent op dat moment wel ranged.
Je kunt dan oftewel bow/quiver of dual wand doen. Voor dual wand zou ik je dan aanraden om Elemental Hit erbij te pakken.

En hoe zwaarder je chest armor en shield hoe trager je loopt btw.. misschien ook wat om rekening mee te houden.

Maar wel gewoon blijven spelen zoals je wilt. Het gaat nog altijd om jou eigen plezier.

[ Voor 31% gewijzigd door ErikRedbeard op 09-08-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ook een skill als Lightning Strike of Ground Slam zorgen ervoor dat je niet echt in melee range hoeft te komen, dan ben je van die irritante explosie af. Shift-click doet wonderen en dan doe je in ieder geval nog gewoon genoeg damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

de xp loss op merciless is inderdaad erg heftig :P

Edit: deze dus:

Ironman
In Ironman, players are unable to trade with vendors or refill their flasks in town. Mana regeneration is disabled by default. Players are encouraged to band together and manage their resources in order to survive.

[ Voor 71% gewijzigd door Magic666 op 09-08-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even 2 vragen die ik ingame zelf niet had kunnen vinden;

Kan ik als level 14 zijnde public games spelen net als in D3, zo ja hoe?

En is het mogelijk de damage te laten zien die je aan vijanden berokkent? Zie er helemaal niks over in de UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt games joinen bij die borden in de kampen.

Dat laatste hoop ik ook dat ze dat toevoegen. Nu voelt Normal eigenlijk gelijk als Merciless, aangezien er verder niet superveel verandert. Wil graag 1000+ nummer zien vliegen als ik level 60+ ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dan speel je maar WoW ;)

Van mij hoeft het niet, mis het totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja combat text voegt wel iets toe. Ik mis sowieso heel erg veel van een soepele combat in POE. De item, gear, skills mogelijkheden zijn geweldig maar de feel van combat voelt enorm traag en belabberd. Al die misses. En de hitboxes van sommige mobs zijn erg klein waardoor je nog aker mist.

ALs POE 70% van de soepelheid van d3 kan benaderen hebben ze een killergame. Het is wel in het belang dat nieuwe spelers ook blijven spelen en niet afhaken vanwege het matige begin van de game.

Maar dit wordt al zeer itgebreid besproken op het POE forum en is volgens mij ook wel de meest gehoorde kritiek. Gelukkig hebben ze nog ruim de tijd dit in de open beta en daarna te fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Klopt, melee combat is een van de focusgebieden op het moment. Met ranged heb je er al een stuk minder last van.

Combat text voegt idd iets toe, meer dan alleen "coolness". Het geeft je een gevoel van progressie, maar ook van efficientie van je build. Nu weet ik niet eens of en waarom ik miss bijvoorbeeld (was het de hitbox, of toch accuracy? etc).

Waarom ik dan WoW zou moeten gaan spelen snap ik niet. Bijna alle RPG's hebben dat bijna wel voor zover ik weet. Om een goede reden dus :) En uitzetten kan altijd als je het perse niet wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ergens op het PoE gelezen dat Combat text er zou komen
Zou standaard uit staan maar je zou een optie krijgen om het volledig aan te zetten, of aan te zetten zodat je enkel Crits ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb volgens mij wel ergens op t forum gelezen dat dat Waarschijnlijk wel wordt toegevoegd. Combat text dan. Ik vind t in het geval van deze game een essentiele toevoeging omdat er zoveel misses e.d zijn.. Continue die unit bar bovenin in De gaten houden is ook niet echt optimaal. Bovendien geeft t wat leven op je scherm want t is ook wel rdelijk statisch allemaal.. :)

...oh lol zie dat mijn voorganger dit ook al heeft gezegd...

En trouwens... Ik speel(de) ook wow maar heb mn subscribtion gecanclled vanwege wat frustratie met d3 en t gebrek aan patches, blizzard responses...

[ Voor 21% gewijzigd door Darth Malak op 09-08-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heb net een volledige remote control hack om mijn oren gekregen net toen ik 5 min bezig was in POE. Let dus op... Heb zon gevoel dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
remote control hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

een wat inderdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik heb ook wel gehad dat mijn poppetje ongecontroleerd 0.5-1 minuut wat vreemd heen en weer liep. Eigenlijk al een paar keer.
Op wat fora kun je opmaken dat het netwerkverkeer al gehackt is door botschrijvers, maar ik denk dat het geen remote control is en slechts een bug aan de kant van de server. Had gisteren ook meerdere mobs die tijdenlang frozen niets stonden te doen. Denk dat met de toename van spelers er wat threadingproblemen ontstaan op de servers. Het zijn er natuurlijk maar 3 hoofdservers zover ik kan overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:46:
Klopt, melee combat is een van de focusgebieden op het moment. Met ranged heb je er al een stuk minder last van.

Combat text voegt idd iets toe, meer dan alleen "coolness". Het geeft je een gevoel van progressie, maar ook van efficientie van je build. Nu weet ik niet eens of en waarom ik miss bijvoorbeeld (was het de hitbox, of toch accuracy? etc).
Geluidjes zijn er wel toch? Hoor je niets naast je eigen aanval dan was het mix op de hitbox / evasion, block en absorbed hebben beiden een geluid, dodged weet ik eigenlijk niet zeker. Crit heeft ook zeker al een geluid, maar op sommige skills hoor je die beter dan op andere, gezien het een soort harde klap is, die soms wordt overstemd.

Maar inderdaad, iets meer aanduiding wat er nu gebeurde is wel prettig. Alleen z'n cijferfeest als Blizzard ervan maakt hoeft van mij ook niet... Ik hoop dat ze geen combattext in de game toevoegen maar subtiel als graphic / chat tekst oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mijn game ging een paar keer teug naar de desktop toen ik op R drukte... Zag verschillende schermen verschijnen, een paar dos boxen en iets wat op een mailbox leek. Ja ik weet het, het klinkt ERUg vaag. Ik mijn netwerk adapter meteen eruit. Bleef het stil. Plug netwerk adaptwr er weer in, begon de show weer.

Dit nog never nooit meegemaakt maar gebeurde nadat ik zon 5 minuten op de US server bzig was waar ik iemand zag roepen dat battlenet/wow gehacked was.

Nou ja, zal eens gaan rondspitten op de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Dat ligt niet aan POE, maar aan download nu gratis extra emoticons voor MSN messenger en zie wie je geblockt heeft! ;)

Als ik jou was zou ik het serieus nemen, maar denk niet dat het POE is. Misschien iets anders gedownload zoals een trainer, crack, etc. wat dit zou kunnen verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kaw schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:11:
Dat ligt niet aan POE, maar aan download nu gratis extra emoticons voor MSN messenger en zie wie je geblockt heeft! ;)

Als ik jou was zou ik het serieus nemen, maar denk niet dat het POE is. Misschien iets anders gedownload zoals een trainer, crack, etc. wat dit zou kunnen verklaren?
Ik gebruik geen MSN en doe niet aan trainers, cracks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Ik gebruik geen MSN en doe niet aan trainers, cracks....
MSN was een geintje.
En het overige was ook niet veroordelend bedoelt.

Maar het lijkt me sterk dat dit spel een veiligheidsrisico voor je pc vormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kaw schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

MSN was een geintje.
En het overige was ook niet veroordelend bedoelt.

Maar het lijkt me sterk dat dit spel een veiligheidsrisico voor je pc vormt.
Ik pakte het ook niet zo op. :) Maar laatste offtopic post dan maar.. Systeem volledig gescanned en geen threaths gevonden dus het was geen virus (of in ieder geval geen virus dat op het moment gedetecteerd wordt). Kan het nu nog minder verklaren. Heb in de 15 jaar dat ik in de IT werk in ieder geval nog niet zoiets meegemaakt.

Dus ik ga er maar van uit dat het of een hele vreemde glitch of iets dergelijks was van een van mijn programma's of van POE zelf (wat inderdaad zeer vreemd zou zijn en onwaarschijnlijk). Zometeen maar weer ff inloggen en kijken wat er nu gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik zat nog te denken: misschien een crashreport van POE?
Edit: Ja, POE zendt automatisch crashreports. Wellicht is dat wat je gezien hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Kaw op 10-08-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kaw schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:04:
Ik zat nog te denken: misschien een crashreport van POE?
Edit: Ja, POE zendt automatisch crashreports. Wellicht is dat wat je gezien hebt.
Nee dat was t niet.. POE was ook niet gecrashed.. Is trouwens nog nooit gecrashed of ge D/C'ed :)

Nee zoals ik al zei... heb al best wat jaartjes binnen de IT gewerkt en heb dit nog nooit zien gebeuren... Maar goed, scans e.d. waren negatief dus ik laat het maar bij dat het onverklaarbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:11:
Verder trouwens, als er niks voor je dropt, je kunt ook zelf iets nieuws craften natuurlijk.. zo kom ik zelf tijdens het levelen in ieder geval aan goede wapens, aangezien ik niet verwacht continu rare weapons te vinden die precies goed zijn voor die paar levels..
Waar kun je craften dan o.O? Dit heb ik nog niet eerder gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Met craften bedoeld ie waarschijnlijk orbs gebruiken om je wapens/gear beter te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja je craft in POE min of meer door de verschillende currency items (orbs e.d.) te gebruiken om sockets toe te voegen, normal naar rare om te zetten, items te rerollen etc...

Er is dus geen blacksmith ofzo zoals in D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:37:
Ja je craft in POE min of meer door de verschillende currency items (orbs e.d.) te gebruiken om sockets toe te voegen, normal naar rare om te zetten, items te rerollen etc...

Er is dus geen blacksmith ofzo zoals in D3.
Nee precies, daarom vroeg ik ook "waar craft je" aangezien de enigste manier die ik kende was inderdaad die Orbs etc. Thanks!

Inmiddels ben ik aan Cruel difficulty begonnen. D.m.v. de Town Portal scroll heb ik die Act 2 boss toch neer kunnen krijgen. Zojuist ook pas ontdekt hoe je die support gems gebruikt (LOL, ik wist niet dat dat met links moest).

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 10-08-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

mensen... lees de website dan eens door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Die crash met R, is dat niet gewoon een soort automatische bug/crash report functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ze hebben het klikken weer wat verbeterd met de laatste kleine update :)
Ctrl-click werkt nu ook bij vendor en naar je stash!

Alleen die xp straf in merciless blijft ^~!(@)!(@~! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:09:
Die crash met R, is dat niet gewoon een soort automatische bug/crash report functie?
Kweenie bos, heb je toevallig een link ofzo wrgens waar dit beschreven staat. En ja zoals ik al zei.. Crashte PE niet.. Ging terug naar desktop... Ben ik weer terug gegaan naar POE en wederom hetzelfde. Bizar wat er toen gebeurde. Als dit iets met crashrepoets is doen ze het wel op een heeeeelll erg vreemde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
EricNL schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Waar kun je craften dan o.O? Dit heb ik nog niet eerder gezien...
je heb craften bvb door het gebruiken van orb maar ook heb je zoiets als recipes, hiermee kan je dus bvb orb creëren door bepaalde combinaties van items(namen/sockets) in de sell venster te doen bij de vendor

het een en ander staat in deze topic

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/15223

er is ook een handige chrome app(2 eigenlijk maar ze doen beide hetzelfde)

deze gebruik ik zelf het meest

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/42272

als je een beta key gekocht heb(ik had al een key maar heb een donatie gedaan zodat ik wat microtransaction punten had en heb ik alles besteed aan inventory tabs die heb je eeecht nodig als je aan deze vorm van craften doet)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren voor het eerst zo'n endgame map gespeelt Build iets omgegooid naar een voorzichtigere speelstijl want wist niet wat ik kon verwachten.

Viel me uiteindelijk wel wat tegen. Moet ik wel zeggen dat het maar een lvl 60 map was met stats +27% more rare monsters en 25% van elemental monster damage werd gereturned wanner ik hit.

Normaal zet in mijn totem met warlords mark up, endurance cry en vervolgens leap attack ik altijd midden in de monsters om vervolgens met sweep alles neer te maaien. Sweep voorzien van +life when hit ed.
Dat leek me dus iets te gevaarlijk en met ground slam aan de slag gegaan.

Ik heb vervolgens echt nergens een probleem gehad met welk monster dan ook, zelfs niet met de eindbaas. Had het dus wel iets moeilijker verwacht, maar quantity op map met deze stats was slechts +10%, dat leek me wel genoeg voor een eerste poging. Kan dus nog wel wat omhoog voor een volgende keer.

Wat me alleen het meeste tegenviel was de omvang van de map. Deze was mijn inziens toch wel erg klein. Met toch best wat aan mf% hoefde ik maar twee portals van de 6 te gebruiken om de betere items mee terug te nemen.

Dat wordt dus op zoek naar hogere lvl maps met meer quantity %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:49:
[...]
als je een beta key gekocht heb(ik had al een key maar heb een donatie gedaan zodat ik wat microtransaction punten had en heb ik alles besteed aan inventory tabs die heb je eeecht nodig als je aan deze vorm van craften doet)
Als ik dit goed lees heb je dus twee keys?

Ben nog op zoek namelijk naar 1tje. want wil het spelen.
Wil ook eest ingame kijken voordat ik geld besteed.

Als je er nog vanaf moet, hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:01:
[...]

Als ik dit goed lees heb je dus twee keys?

Ben nog op zoek namelijk naar 1tje. want wil het spelen.
Wil ook eest ingame kijken voordat ik geld besteed.

Als je er nog vanaf moet, hou ik me aanbevolen.
Persoonlijk kan ik aanraden om deze game gewoon "te kopen". De beta is inmiddels best ver en de game is eigenlijk al echt goed. $10 vermaak heb je zo binnen denk ik persoonlijk.

Wat dat aangaat, ze geven volgens mij ook nog maar amper beta-invites weg. Ik heb er denk ik zo'n 10 gehad, waarvan 6 hier uitgedeeld (7 gepost / dm'ed, weet niet of die laatste ook echt bij een tweaker terecht kwam). Nu er geld voor moet worden neergelegd denk ik dat je redelijk weinig kans hebt dat mensen je er zomaar één gaan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:34:
[...]

Persoonlijk kan ik aanraden om deze game gewoon "te kopen". De beta is inmiddels best ver en de game is eigenlijk al echt goed. $10 vermaak heb je zo binnen denk ik persoonlijk.

Wat dat aangaat, ze geven volgens mij ook nog maar amper beta-invites weg. Ik heb er denk ik zo'n 10 gehad, waarvan 6 hier uitgedeeld (7 gepost / dm'ed, weet niet of die laatste ook echt bij een tweaker terecht kwam). Nu er geld voor moet worden neergelegd denk ik dat je redelijk weinig kans hebt dat mensen je er zomaar één gaan geven...
Owkee, maar ik wil eigenlijk eerst een indruk krijgen van de game (ingame) voordat ik ga spelen. dus als ik bijvoorbeeld gratis kan spelen voor zeg 10 uur kan ik kijken of het het waard is.

Ik hoor van veel spelers wel, anderen niet. en ja ik let op mijn centen.

Ik heb wel vaker betaald voor een spel, (online) maar dan kon ik altijd eerst gratis beginnen en de optie tot betalen om verder, meer gebieden etc te hebben.

en het was het proberen waard, Toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Er zijn genoeg videos op,youtube te vinden die een goeie indruk geven. zoek maar eens op kripparian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:57:
Er zijn genoeg videos op,youtube te vinden die een goeie indruk geven. zoek maar eens op kripparian
ja, maar het spelplezier is niet te simuleren.
echt ervaren, of zien van video is vaak anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dan zul je dus een minimale 8 euro ff moeten uitgeven om dat te ervaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Of ben je jonger dan 16? Dan kan ik me voorstellen dat 8 euro uitgeven wel even pijn doet.
Anders maar gewoon wachten tot de open beta die wordt verwacht aan het eind van deze maand.

Afgelopen weekend een build geprobeerd van een Mage met zoveel mogelijk ES en point voor necro. Moeizame en langzame build, maar ben erg hard to kill. Heb succesvol solo de prison op lvl 10-12 kunnen doen tot Brutus. Die onderschatte ik toch wel flink en was binnen een paar slagen dood. Wat ook niet werkt is dat ik geen zombies kon raisen, aangezien er naast Brutus geen mobs te vinden zijn in de instance van Brutus. Maar skeletons schijn je zonder lijken te kunnen raisen. Dus die skill moet ik zien te krijgen en dan probeer ik Brutus neer te halen.

Necro vind ik wel een hele duistere build. Hou niet zo van duister en dit spel is nogal duister. Vind ik wel jammer. Ik denk dat templar nog de minst duistere figuur is van de chars die je kunt spelen, maar die vond ik niet prettig spelen.

Gebruikte overigens heel succesvol firetrap, maar die heeft dex nodig en als mage investeer ik daar niet in, dus die weg loopt helaas dood. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

het kan mij niet duister genoeg zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat is er moeilijk aan Brutus? Eerste keer zag ik pas dat het een boss was nadat ie dood was :P

Hij is alleen melee en heeel traag. Zou je volgens mij nooit door geraakt hoeven worden als ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:50:
Wat is er moeilijk aan Brutus? Eerste keer zag ik pas dat het een boss was nadat ie dood was :P

Hij is alleen melee en heeel traag. Zou je volgens mij nooit door geraakt hoeven worden als ranged.
Hij one-shot Shadows op normal al... Die hebben namelijk als ze het Dex pad kiezen redelijk weinig hp, geen (weinig) energy shield en als je dan eenmaal geraakt wordt (fail dex geeft maar 22% kans om te dodgen zelfs als je aardige start gear hebt), enraged Brutus en krijg je dus vaak een 2e hit erachteraan en leg je het loodje.

Als Duelist, Ranger en Mage totaal geen moeite mee gehad inderdaad, maar sommige builds...

Nu moet ik zeggen dat ze op de goede weg zitten om de game veel pitter te maken. Dat ik begon bij 0.73c oid, was het een veel suffere game. Alleen al omdat je overal langs kon rennen enzo, maar ook omdat het ook zonder dat simpel was. Nu is PoE toch op recht in diverse fasen van de game best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij one-shot Shadows op normal al... Die hebben namelijk als ze het Dex pad kiezen redelijk weinig hp, geen (weinig) energy shield en als je dan eenmaal geraakt wordt (fail dex geeft maar 22% kans om te dodgen zelfs als je aardige start gear hebt), enraged Brutus en krijg je dus vaak een 2e hit erachteraan en leg je het loodje
http://www.pathofexile.co...FZjHrgAcC3Pd7sMCIksnrmO9M

Met 18 puntjes al +50% Life & Acrobatics

Wat er meestal gebeurd is dat mensen damage gaan stacken in de skilltree tot ze plots echt vaak beginnen dood te gaan. Meestal zijn ze op dat punt al lvl 30 en duurd het uren voor ze die 10+ levels en skillpoints bij elkaar geraapt hebben om hun defensive wat op te krikken. En dan word het pijnlijk.

Heb ik zelf met mijn Ranger ook gehad.
Op een bepaald moment begon ik te merken dat ik als lvl 45 Ranger bijna een glas cannon was. Was niet simpel om men gear en men build wat om te gooien zodat ik minder squichy was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mja,, van wat ik me herinner (speel niet veel meer en heb er ook maar ene paar uur opzitten in totaal) is dat er in het begin ook helemaal niet echt mogelijkheden zijn om voor life enzo te gaan.. Dat was in ieder geval met mijn shadow zo... Voornamelijk dex, int was beschikbaar.. En ja, dan kom je idd die warden of heet dat ding tegen in de prison en wordt het ff lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ik stack op elk character of life of energy shield. Dit zijn namelijk de enige twee defensive stats die geen negatieve effecten hebben. Armour, resistance en evasion hebben caps en kunnen door bepaalde damage typen worden omzeild (elemental damage voor armour, spells voor evasion, physical damage voor resistance en chaos damage voor armour en resistance etc). Al moet je wel chaos innoculation hebben om te zorgen dat chaos damage niet je energy shield omzeilt. Block en dodge etc zijn handige secundaire defensieve stats, maar op zichzelf volstrekt nutteloos.

Op de Shadow stack ik dan in het begin ook gewoon energy shield (gewoon door items kan je al snel lekker wat opbouwen), zijn toch weinig (geen?) monsters die in act1 die chaos damage doen en je base life is op dat moment toereikend. Zo kan je op HC best rondkomen, ook al is Shadow niet de makkelijkste class om mee te beginnen. Ik doe altijd een paar keer de Ledge om een paar levels boven de content de Prison in te gaan en in act2 die ik een paar keer Fellshrine Ruins voor ik met de quests begin.

Dan kan je later de keuze maken om voor energy shield of voor life te gaan, persoonlijk vind ik energy shield met chaos innoculation erg fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Bosmonster schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:50:

Als je hem kite dan is er niets aan de hand, maar als je als Witch hem gewoon laat komen... Dat kon met alle mobs tot Brutus. Daarnaast heb ik een extra handicap omdat ik op met een mousepad werk, waardoor de besturing lastig is en kiten en richten een onmogelijke combinatie vormt. Firetraps achter laten als broodkruimels werkte voor mij toen het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.9.11j Patch Notes
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/46002

Version 0.9.11j

Added one new hidden vendor recipe. (is al bekend, zie comments in patch notes)
Enabled the vendor recipe that enables you to trade various higher qualities of Maps for Cartographer's Chisels. This is now the same as other types of items.
The Wealth mod on magic and rare monsters now causes fewer items to drop but they are of higher rarity. Previously the item explosions from these monsters were too large.
"While healing" effects from flask mods can no longer be indefinitely extended by using more flasks.
Fixed a bug where if your minion put a damage-over-time effect on a monster and was then deleted, the monster's death would not count towards your experience.
Fixed Puncture's quality bonus so that it now works.
Fixed bugs with Lightning Warp's ability to target certain locations.
Fixed a bug where items linked in chat by developers or moderators would not appear correctly.
Fixed a bug where developers and moderators would occasionally not have the correct designation in game.
Fixed a bug where some players' status messages could get corrupted (and would have random foreign letters after them). If you have this problem, changing your status message will get rid of the corruption forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is weer een nieuwe build of the week:

Wat er toch allemaal te verzinnen is met dit spel, eindeloze mogelijkheden.
Een beer van een vent die met een stokje staat te zwaaien. En het werkt!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Gisteren eindelijk wat progressie gehad. Act 1 af kunnen maken.
Rond lvl 10-17 was mijn necro/ES keuze zeer zeer zwak, maar nu komt het echt tot bloei. Met 4 redelijk sterke zombies en 7 skeletons zijn de gewone situaties echt een eitje. De ES begint al na 3 seconden zich aan te vullen en in combinatie met al die minions is er bijna geen mob die me serieus problemen geeft. Het enige probleem zijn de eindbazen. Die van act 1 was zo sterk dat de skeletons binnen 1 hit dood waren en er was niets om zombies te spawnen. Dan maar fireball, alleen mijn ES was eerder kapot (of ik was frozen) dan dat de eindbaas wat ging missen op zijn rode balkje. Een portal scroll of 3 was de oplossing. Gewoon de beuk er in en 1/3 damage veroorzaken -> portal scroll -> weer de beuk er in.

Hoop wel dat de AI van de minions nu snel gefixed wordt. Wat irritant is dat soms! Dan spawn je 11 minions en ze lopen allemaal van je weg omdat ze ergens een mob 30 meter verder op zien staan. Sta je daar alleen tussen 10 mobs. Vooral de skeletons maken er een potje van. Lopen alle kanten op waardoor je veel ongewenste agro hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gisteren mijn silversupport ge-upgrade naar gold :)

Bijna lvl60 dus klaar voor de endgame content! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ben positief verrast door de maps in act 2. Ze zijn voor mijn gevoel leuker dan act 1 en dat is wel eens anders in een (MMO-)RPG waar vaak het begin en/of het einde goed zijn uitgewerkt.

Een veel gehoorde klacht over Path of Exile is dat je in feite niet veel keuze/variatie hebt in skills. Dat onderschrijf ik wel. Ik bash 2 skills en soms een 3e, maar daar blijft het bij. Dat komt omdat je je bijna vanaf moment 1 je ergens in specialiseerd. En dat blijf je in feite doen tot het oneindige. Je passive skilltree kunnen omgooien heeft nadelen, maar in de endgame niet helemaal overnieuw hoeven te beginnen om eens een iets andere speelstijl uit te proberen is toch wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Niet veel keuze in skills? hmmm dat vind ik toch raar, immers is elke gem die je vind een skill

Zo gebruik ik (als marauder) heavy strike, flicker strike, enfeeble, rejuv totem, leap slam en anger.
En met de neco's in de buurt gebruik ik ook nog detonate dead... Genoeg skills dus :P

BTW: ik heb nog twee keys over aangezien ik gold ben gegaan... iets met privé berichtje en wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:19
Magic666 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:17:

BTW: ik heb nog twee keys over aangezien ik gold ben gegaan... iets met privé berichtje en wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)
Ik zou er wel graag 1 van je willen nemen :).

(om de 1 of andere reden lukt me het niet om je een privé bericht te sturen...)

En is het eigenlijk mogelijk om je skill tree (gedeeltelijk) te resetten?

[ Voor 11% gewijzigd door L7LYNX op 17-08-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:46
Magic666 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:29:
Gisteren mijn silversupport ge-upgrade naar gold :)

Bijna lvl60 dus klaar voor de endgame content! :D
Vind je het niet een beetje zonde? Straks worden alle chars gecleared toch wanneer de full released wordt? Al dat werk voor niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
sbmuc schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

Vind je het niet een beetje zonde? Straks worden alle chars gecleared toch wanneer de full released wordt? Al dat werk voor niks :/
Waarom niet? Een spel speel je omdat je het nleuk vindt , niet enkel om progress te maken.
Zelf zou ik het erger vind moest ik het spel beu zijn tegen dat het uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

[...]

Nee hoor, ik begin met een lach op mijn gezicht weer lekker op 0. Zo leuk vind ik het spel.
Nooit gesnapt dat mensen bv D2 zo lang konden spelen maar nu snap ik dat wel, het blijft leuk en uitdagend. D3 was ik na 150 uur zat, PoE heb ik nu al meer dan 150 uur gespeeld en dat voor een closed beta met maar 2 acts...

1 key dus al weg voor L7LYNX. (als ik thuis ben stuur ik hem je door)
Je kan gedeeltelijk resetten door orbs of regret te gebruiken of reset points van quest rewards :)

[ Voor 24% gewijzigd door Magic666 op 17-08-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Niet veel keuze in skills? hmmm dat vind ik toch raar, immers is elke gem die je vind een skill

Zo gebruik ik (als marauder) heavy strike, flicker strike, enfeeble, rejuv totem, leap slam en anger.
En met de neco's in de buurt gebruik ik ook nog detonate dead... Genoeg skills dus :P
Mja, dat is zo.

Ik kan ook alle spells van een Witch doen, maar een onopgepepte fireball van een necro-witch is op latere levels eerder een grapje dan een serieuze optie. Dat geldt dan voor bijna alle skills die je niet gespect hebt.
Maar als ik het zo in schat doe ik straks enkel nog 3 raise spells en 1-3 buffs of curses. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ander character proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Mja, na de wipe wil ik iets van 6 chars parallel ontwikkelen om dit probleem te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Komt wel goed dus :)

@L7LYNX: je hebt een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

lvl60 aangetikt, klaar maken voor de endgame maps :)

Eerst nog ergens die eindbaas pakken :)

btw: nog steeds 1 key aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft trouwens niet perse lvl 60 te zijn om endgame maps te spelen. Volgens mij had ik mijn eerste map gedaan toen ik nog lvl 59 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Ik vind het doodzonde vandaar dat ik na de eerste 8 uur ofzo ook geen tijd meer in POE steek. Ik heb niet genoeg tijd en zin om alles opnieuw te gaan doen.. Ben verder sowieso een redelijk casual speler en de combat voelt behoorlijk brak en slecht aan (in ieder geval tot die lvl 14 dat ik nu ben ofzo). Dus hoop dat als dit stevig aangepakt is, de game wat beter aanvoelt.

Snap niet van de makers in hun hoofd halen trouwens om alles te resetten. Ze verliezen hier een enorm potentieel mee tijdens de beta. Chars resetten nog tot daar aan toe.. tot op zekere hoogte.. maar je verliest ook al je assets.. Laat mensen dan in ieder geval hun orbs en dure mats houden. Overigens ik heb geen verdere achterground informatie, heb er niet na gezocht op de forums. Dus er zullen ongetwijfeld redenen zijn te bedenken.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 18-08-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

combat brak en slecht? Hoe bedoel je?

Die reset was van tevoren al bekend, je speelt de beta ook eigelijk om fouten te vinden en te rapporteren.
Eenmaal open beta, zijn act 1 en 2 ook uitgebreider (bij mijn weten), voice acting en natuurlijk act 3.

Dus alles wat ik nu speel is gewoon een opwarmertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Misschien een beetje te sterk uitgedrukt. :)

Ik bedoel dat die nogal traag en sloom aanvoelt. Al die misses zijn ook enorm frustrerend maar dit schijnt zelfs op lvl 60 nog een groot probleem te kunnen worden als je toevallig ergen een paar skillpoints verkeerd hebt besteed (hoorde ik Kripperian onlangs over). Verder vind ik dat de hitboxes volgens mij voor problemen zorgen. Die zijn bij sommige mobs erg klein waardoor je daardoor weer mislaat, schiet of wat dan ook.

Nou ja, over dat eerste wordt voldoende gesproken op t forum. Is allemaal prima echter want t is een beta en er is al gezegd dat er aan gewerkt wordt (timing vd animaties geloof ik enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47

Ik zou een key ook erg waarderen als ie nog niet weg is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Het is toch volkomen logisch dat na de closed beta een volledige reset komt? Je hebt al het privilege dat je uberhaupt kan spelen en dan wil je ook nog het voordeel hebben dat je al endgame characters hebt en 1000'en orbs?

Tevens, gedurende de beta zijn er zoveel veranderingen geweest dat als ze alle beta characters zouden houden er een hele hoop belachelijk overpowerde items zouden zijn. Items in elk slot met 20%+ attack speed of cast speed etc lol. In het begin van de beta waren er Rangers die zo snel schoten dat de engine niet eens de projectiles kon renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coxe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 17:19
heeft iemand nog een key of kan dat niet meer lijkt me een schitterend spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Vandro schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 04:27:
Het is toch volkomen logisch dat na de closed beta een volledige reset komt? Je hebt al het privilege dat je uberhaupt kan spelen en dan wil je ook nog het voordeel hebben dat je al endgame characters hebt en 1000'en orbs?

Tevens, gedurende de beta zijn er zoveel veranderingen geweest dat als ze alle beta characters zouden houden er een hele hoop belachelijk overpowerde items zouden zijn. Items in elk slot met 20%+ attack speed of cast speed etc lol. In het begin van de beta waren er Rangers die zo snel schoten dat de engine niet eens de projectiles kon renderen.
Ik zou een paar lvl 12 chars geen endgamechars willen noemen en om 1000ende orbs te verzamlen ben je sowieso al verslaafd en waarschijnlijk 2000 uur bezig geweest. Zoveel tijd zin hebik bij lange na niet.. blijft maar een spelletje eh. Maar klopt, de punten die je noemt zijn een goede reden om de zaak te resetten. Vraag me wel of als mensen er tijdens de beta al honderden uren in hebben zitten, er nog zoveel blijven hangen die dat zometeen nog eens gaan doen.

En privilige? ik heb er gewoon voor betaald... zie in dit geval geen verschil met een andere betaalde game.

Maar geen enkel probleem hoor... ik zal na de open beta nog wel eens kijken wat ervan is geworden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 19-08-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me wel of als mensen er tijdens de beta al honderden uren in hebben zitten, er nog zoveel blijven hangen die dat zometeen nog eens gaan doen.
Ik heb volgens mij toch al een 100 hours played en na de reset doe ik dat gerust opniew. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:10:
[...]

Ik heb volgens mij toch al een 100 hours played en na de reset doe ik dat gerust opniew. :)
Ik zit ook ergens op 6 dagen en zoveel uur, ruim over de 100 dus.
En na de reset begin ik ook lekker opnieuw, juist omdat het dan voor het "eggie" is.

Je weet nu waar je om moet letten en hoe de mechanics in elkaar zitten. Verder zijn de acts uitgebreid/veranderd dus je speelt niet "hetzelfde" spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Darth Malak schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:58:
[...]
Ben verder sowieso een redelijk casual speler en de combat voelt behoorlijk brak en slecht aan (in ieder geval tot die lvl 14 dat ik nu ben ofzo). Dus hoop dat als dit stevig aangepakt is, de game wat beter aanvoelt.
Erger ik me idd ook soms aan als ranger, je moet echt veel te lang stilstaan om te schieten. Zat in waterfall caves waar 1 sec stilstaan levensgevaarlijk was door de vele ranged mobs.

Heb nu ook een soort van 'bloodlust' gem gevonden (4% shadowdamage / sec op jezelf, 4% life leech met physical attack, 20% attack speed op low health en buff tijd reset na een mob te killen) maar weet niet echt of dit wel slim is te gebruiken, ga nu namelijk heel snel dood als ik eens even niets damage.

Heb nu toch ancient pyramid kunnen uitspelen opeens lig ik weer op het beginstrand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ben inmiddels lvl 26 en kan je zeggen dat voor veel van de chars (behalve Shadow wat meteen behoorlijk vloeiend ging) voor mij tot ~lvl 15-18 moeizaam ging. Daarna gaat het veel beter. Eigenlijk vanaf act 2.

Mijn summoner kan nu 4 zombies, 8 skeletons en 2 spectres casten, terwijl ik nog maar 1 van de 5 increase minions heb gebruikt, geen andere passive minion skills en ook minion instability moet ik nog hebben. Het gevolg is nu al dat ik rustig chests kan gaan bekijken en mijn inventory kan orderen, terwijl de minions de rest doen en xp voor me scoren. Stiekem bevalt die luie modus me wel. Alleen Oak had aandacht nodig. Heb mezelf 2 keer een beetje moeten healen en er 200 skeletons door heen gedraait, maar ook hij ging plat.

Overigens heb ik na de laatste nerf wel dat ik haast geen goede items meer vind. Middagje spelen is ~10-15 gele items, waarvan er heel heel soms ook 1 bij is voor een caster, maar dan vaak ook nog heel dom gespect. Het wordt tijd dat we kunnen traden. Dat scheelt de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

L7LYNX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:48:
[...]Heb nu toch ancient pyramid kunnen uitspelen opeens lig ik weer op het beginstrand?
yup, maar dan op de volgende moeilijkheidsgraad ;)

Heb je wel aardig doorgespeelt zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Magic666 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

Was al lv 20 van een of ander stressweekend in juni dus geen zorgen :P
Moest wel zeggen dat ik de helft van act 2 heb uitgespeeld dit weekend :D
Maare ik had nog altijd 1 plek op normal difficulty niet uitgespeeld (links van waterfall caves). Hoe kan ik daar nu terug naartoe nu al mijn waypoints gereset zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door L7LYNX op 20-08-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattinator
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-05-2023
Magic666 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

kan je helaas ook geen bericht sturen.
maar heb je nog een betacode over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

L7LYNX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Was al lv 20 van een of ander stressweekend in juni dus geen zorgen :P
Moest wel zeggen dat ik de helft van act 2 heb uitgespeeld dit weekend :D
Maare ik had nog altijd 1 plek op normal difficulty niet uitgespeeld (links van waterfall caves). Hoe kan ik daar nu terug naartoe nu al mijn waypoints gereset zijn?
Zijn je waypoints gereset? 8)7
Er weer naar toe vechten denk ik zo... :P

@mattinator: nee helaas, alle keys die ik had zijn al weg

[ Voor 5% gewijzigd door Magic666 op 20-08-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die plek "links van waterfall caves" heeft volgens mij geen waypoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Magic666 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Zijn je waypoints gereset? 8)7
Er weer naar toe vechten denk ik zo... :P

@mattinator: nee helaas, alle keys die ik had zijn al weg
Oh, heb het gevonden. Kan bij de waypoint bovenaan wisselen tussen de difficulities :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah zeg dat dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang deden jullie erover om je eerste map te vinden?

Ben nou ondertussen al lvl 60 en half en nog steeds pyrimad aan het farmen voor die eerste map drop.

Edit:
Net men eerste map gevonden en gecleared. Hier vond ik 2x nieuwe maps namelijk een 60 & 61 normal.
De 60 normal gedaan en 4 maps gevonden; 2*60 normal, 60 magic & 61 rare.

Het is trouwens best wel pittig maar ik vind het heerlijk.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb nu 4 maps gevonden... nog voor de pyramide...

Moet eerst nog de eindbaas "ff" pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
Heb nu het gevoel dat hogere moeilijkheidsgraad gewoon wilt zeggen hogere levels mobs die ik nog steeds veel te makkelijk kill. Gaat dit later nog veranderen? En op welke difficulty zit je rond lv 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zit rond lvl 60 bij eindbaas act 2 merciless, dus dat is perfect uitgebalanceerd. Kan je meteen beginnen met de endgame maps, mits je er al eentje onderweg hebt opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

idd, eind act 2 merciless.

Ben erg benieuwd naar die end game maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik had gisteren wel even een huh?-momentje. Ben level 26 en had eergisteren Oak na een langdurig gevecht, maar verder zonder problemen neergekregen. Oak staat vlakbij een waypoint, dus ik dacht: ff makkelijk wat gele items scoren! Gisteren weer Oak aangevallen, maar nu was hij veel sterker?
Daarna wat mobs in zijn omgeving aangevallen, maar ook dat ging lastiger. Ik kwam op een gegeven moment twee van die grote beren tegen. 1 met een gele modifier en 1 blauw. Met 15 minions kreeg ik ze tot de helft health en dan wisten ze elkaar? weer volle healthbalkjes te geven!? Heb daar een kwartier staan te spammen totdat ze toevallig zover uit elkaar stonden dat hun buffs op elkaar geen invloed meer hadden. Toen was het vrij snel met elkaar gedaan. Volgens mij is het een Strength-buff. Betekent het dat 2 Marauders elkaar in leven kunnen houden tot infinity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Goeie vraag...

Wel vreemd dat ze sterker zouden zijn... ik heb eerlijk gezegd nog geen bossrun gedaan.
Misschien dat er op het PoE forum iets te vinden valt?
Pagina: 1 ... 6 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]