Hey bosmonster, ja ik ook een half uur geleden.. net ff een 20 minuten rondgelopen... Ziet er erg veelbelovend uit..
Heel snel ff een paar plus en minpunten:
Pluspunten
- Framerates zijn veel soepeler, beter dan in D3...
- Enorm uitgebreide mogelijkheden met je gear, gems, links etc...
- Enthousiaste, kleine groep developers die ook ECHT luisteren na de spelers (klinkt als een kopie van wat kripparian zei maar dat maak ik wel op uit de forums e.d.)
- Erg behulpzame community ingame chat zover als ik kan zien, geen ingame gold dus geen continue spam van goldsellers.. Ik heb al meer behulpzaamheid gezien in die 20 minuten dan in mijn hele tijd in D3 (in chat dan)
- Randomness... wereld is random.. dus in tegenstelling tot D3 niet continue hetzelfde herkauwen.
- Skilltree... OMG
Minpunt(en):
- Inventorymanagement.. Met 5 items zit je inventory zowat vol.. Je kunt niet rechtsclicken om items van je inventory naar je stash te movevn.. Moet 1 voor 1. Ik heb geen idee waarom ze voor dit systeem hebben gekozen om 1 bow 6 slots te laten innemen in je inventory.. Als hier niet iets aan verandert kan dit een enorme en serieuze bedreiging voor mij zijn om deze game veel te spelen.
- Heb als 1ste char een templar gekozen maar van de 6 hits sla ik 5x mis.. Maar dit zal ongetwijfeld met skills te maken te hebben.
- Ik snap dat men in het kader van D3 haters en D2 lovers een donkere game willen maken maar dit is RIDICULOUS.. Geen ingame gama optie en de helft van de tijd zit ik zeer ingespannen te turen naar het scherm om iets te zien.. Hoop dat hier wat aan gedan wordt.
Ach ja, dit alles na zo'n 20 minuten dus er zullen vast oplossingen zijn voor bepaalde dingen die me tegenstaan en buiten dat is dit een beta dus nog geen probleem. Deze game kan een echte killer worden maar er moet ook nog veel werk gedaan worden.
En ik steun graag een amazing game in development van een heel piepklein studio'tje.. Geef hun liever $10 dan dat ik blizzard 1 cent geef want het is mij al wel duidelijk geworden: als blizzard had gedaan met hun resources wat deze kleine studio met path of exile heeft gedaan dan had D3 50x beter moeten zijn dan hij is nu. D3 voelt steeds meer als een game die op het laatste moment volledig uitgekleed is.. en dat na 10 jaar development..
[
Voor 12% gewijzigd door
Darth Malak op 03-08-2012 20:16
]