Gisteren normal "uitgespeeld" en cruel unlocked.
Al met al vind ik het dus een prima spel, graphics zijn om te smullen, sfeer en muziek zijn dik in orde en de grotten/binnenruimtes zijn lekker creepy.
Het enorme arsenaal aan wapens en de opties om die weer te veranderen/upgraden zijn grandioos.
En dan de skilltree.... enorm groot en daardoor kun je customizen totdat je een ons weegt!
Is er dan niks negatiefs te vertellen?
Zeker wel: de animaties vind ik nog niet helemaal vloeiend en, zoals psychoclown al eerder aanhaalde, zijn de ingangen naar grotten/binnenruimtes gewoon witte vlakken. Niks storends opzich maar het voelt daardoor nog niet af (maar goed het is een beta

).
Verder vind ik het raar dat als je een gebied helemaal uitgekamt hebt en een grot ingaat je daarna hetzelfde gebied nog eens kan doorkammen inclusief alle monsters... leuk voor je levelling natuurlijk maar raar blijft het wel.
Items vergelijken gaat ook nog niet lekker je mist, b.v. de alt knop, om items direct te kunnen vergelijken. Al schijnt dat in een latere patch/update wel te komen.
Meer negatieve dingen kan ik eigenlijk niet bedenken en heb ik meer plezier beleefd aan deze beta dan die van D3... stiekem kijk ik meer uit naar dit spel dan D3... (al wordt D3 wel gespeeld natuurlijk!) Heb daarom ook de bronze supporter pack genomen en heb dus een bronzen kiwi die met mij meeloopt (en niet gewiped wordt na de open beta)