Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Blackminister schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:19:
[...]

Het spel zal toch gratis te spelen zijn? :P
Ah, waarom zie ik dat nu pas? |:(

Ff wachten dus totdat het spel open-beta is.

Edit: Heb een key gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakJerommeke op 12-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57

Magic666

No one's neighbour!

filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zoek anders even op tiems (hier in het forum), hij heeft meerdere filmpjes gemaakt 1-2 patches terug.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Net ff uitgespeeld. Wat een leuke action RPG is dit. Voor een gratis spel is dit wel van hoge kwaliteit. :p Damn wat moet ik nu gaan spelen, Diablo of PoE? :D Allebei hebben hun goede kanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

psychoclown schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:31:
Zoek anders even op tiems (hier in het forum), hij heeft meerdere filmpjes gemaakt 1-2 patches terug.
idd :) Uitgebreide filmpjes zeg, zeer netjes.
Heeft mij over de streep getrokken om een tientje te doneren in ruil voor een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:06:
Een spel voor langere tijd spelen ok.... maar om daar 1000 dollar/euro voor over te hebben....

Chapeau is eigelijk het goede woord ;)
Heb 6 jaar WoW gespeeld en ongemerkt kom je dan ook aan 900 euro buiten de kosten voor een andere mount en een race change.
Verschil is wel dat je dit per maand betaalt, die 900 euro had ik zelf nooit vooruit betaald.

Wel jammer dat deze game straks ondersneeuwt door Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Nee precies, ongemerkt speel ik WoW ook "al" 4 jaar dus geld genoeg erin gestopt.

Maar 1000 dollar in 1 klap doneren.... moedig :)

Dat het ondersneeuwt is inderdaad jammer, maar PoE is zo'n game die je telkens weer oppakt denk ik zo.

Edit: het is de 15$ pack geworden. (omgerekend net geen 12 euro)

[ Voor 12% gewijzigd door Magic666 op 14-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik moet toch zeggen dat het erg leuk wegspeelt!
Met name de uitgebreide opties in de skilltree enzo zijn erg leuk.

Geen D3 beater maar wel een verdomd leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omdat ik nog een maand moet volhouden totdat Diablo 3 uit is maar even een betakey gekocht :P Ben benieuwd hoe PoE gaat bevallen!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Goed, het wordt steeds leuker en is met sommige stukken nog knap lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, inmiddels level 19 en begin act 2 :P Best een gaaf spel, al zijn sommige dingen een beetje vaag. Wat is evasion rating, en waarom zou ik daar meer van willen dan Armour? En waarom moet ik punten opofferen op Strength als ik een Ranger ben om een beetje normale armour te kunnen dragen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Evasion rating is mij ook niet geheel duidelijk....

Omdat je verkeerd je punten hebt ingedeeld? :P Geen idee, vraag het eens op hun forum?

Dat het best een gaaf spel is ben ik met je eens! En met lvl19 ga je als een speer!

Edit: van een post van PoE forum:
Evasion is checked against an enemies accuracy. The higher an enemies accuracy: the higher the chance to be hit. The higher your evasion: the higher chance you have to evade the attack. When you evade an attack, the damage is negated. Note that evasion is only effective vs attacks and not spells.

There is no x evasion = y chance to evade because it varies vs each individual enemy. Higher level enemies have a higher accuracy, so you need to keep a high evasion rating if you want to have a good % chance to evade.

[ Voor 55% gewijzigd door Magic666 op 15-04-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja dacht al dat het zoiets was.. Maarja, wat het is dus gewoon een verkapte -% to be hit.

Punten verkeerd ingedeeld? Ik ben een Ranger en ben naar rechtsonder gegaan met m'n punten, precies de skills die er bij passen, %increased attack speed, %chance to hit, %increased damage met bows.. Ik zie geen nut om de str tree in te gaan behalve meer leven en meer str..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Evasion is de main defensive stat van de dex tree. Evasion is alles of niets, of je evade of je krijgt de volle damage. Je hebt dex nodig om items met evasion te kunnen dragen.

Armour is de main defensive stat van de str tree. Hoe hoger je armour hoe minder damage je per klap krijgt. Je hebt str nodig om de items met armour te kunnen dragen.

Voor de volledigheid:
Energy shield is de main defensive stat van de int tree. Energy shield werkt als een soort extra life bol, die niet vult met flasks charges maar als je een tijdje niet geraakt bent weer vult. Je hebt int nodig om items met energy shield te dragen.

Je kan je Ranger maken zoals je wilt, puur dex met evasion is best logisch (al ben ik van mening dat je best wat hp nodig hebt om in Chaos niet geinstakilled te worden door sommige bosses, dus houdt daar rekening mee). Een andere leuke build is de passive Iron Grip nemen (str damage bonus geldt ook voor bow attacks) en wat meer de str tree in. Je ziet ook veel Templars met bows, die nemen vaak Explosive Arrow met de passive Avatar of Fire. Ik zelf heb wel eens een bow Witch gemaakt met Poison Arrow en de passives Hex Master en Whispers of Doom, dat was ook leuk.

Dit was de build van de eerste persoon die deze ladder level 70 haalde trouwens, daar kan je ok inspiratie op doen: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/24401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben nu level 26, als er iemand zin heeft om het laatste stukje act 2 samen te spelen, graag :)
Mijn accountnaam is ook * Angeloonie
Geloof dat Act 2 het einde was van de bèta, klopt dat? Of heb je net als Diablo nog wel een normal/nightmare/hell zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Momenteel zijn er twee acts. Als de open beta komt, dan komt ook de derde act. Omdat het F2P is, zullen om de zoveel maanden nieuwe acts worden toegevoegd om het interessant te houden.

Momenteel zijn er 4 difficulties: Normal, Cruel, Ruthless en Merciless. Als je klaar bent met Merciless unlock je Chaos, wat een soort van infinite dungeon is. De uiteindelijk endgame is nog niet door GGG announced, Chaos is een placeholder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dus wanneer je nu act 2 uitspeeld kun je verder met Cruel? Leuk :)

Is er overigens een snellere manier om items naar het verkoopscherm te krijgen, behalve klik>sleep>klik? Erg traag en irritant zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ja, je kan direct verder met Cruel.

En sneller verkopen is een feature die nog moet worden toegevoegd :P Items vendoren kan uberhaupt pas sinds 0.9.5!

[ Voor 4% gewijzigd door Vandro op 15-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zijn sowiezo nog een paar dingen die ze aan de UI zouden mogen doen:
- items vergelijken met mbv alt toets (of zoiets)
- de chat werkt ook nog niet helemaal lekker met ctrl enter en shift enter

Maar dat zijn allemaal kleine dingetjes, het spel zelf blijft een toppertje naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:47:
Dus wanneer je nu act 2 uitspeeld kun je verder met Cruel? Leuk :)

Is er overigens een snellere manier om items naar het verkoopscherm te krijgen, behalve klik>sleep>klik? Erg traag en irritant zo :P
<Shift> - klik in je eigen inventory werkt een stukkie sneller.

Ik heb de laatste tijd ook wat gespeeld. Ik heb eeb lvl53 Ranger, nu in Merciless difficulty en een Maurader - 2H knuppel type, lvl33.

An sich een leuk spelletje, alleen wordt het naar verloop van tijd wel erg "done that, been there".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

tollo71 schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:21:
[...]

<Shift> - klik in je eigen inventory werkt een stukkie sneller.
8)7
Dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar dat leek toen niet te werken. Blijkbaar niet goed gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand zin om vanavond (vanaf een uur of 7-8?) samen te spelen? Ben nu ergens lvl 32 oid, einde Act 1 (bijna bij eindbaas). Lijkt me leuk om te kijken hoe dat gaat in PoE :)
Account is * Angeloonie

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb gisteren met een collega ff een paar minuten samen gespeelt, gaat opzich prima al is het onduidelijk hoe het zit met de loot. (wie kan en mag wat pakken)

Vanavond ben ik later thuis, dus ik moet je uitnodiging ff skippen.
Mijn accountnaam is boltthrower btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Magic666 schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:37:
Zijn sowiezo nog een paar dingen die ze aan de UI zouden mogen doen:
- items vergelijken met mbv alt toets (of zoiets)
- de chat werkt ook nog niet helemaal lekker met ctrl enter en shift enter

Maar dat zijn allemaal kleine dingetjes, het spel zelf blijft een toppertje naar mijn mening!
De vergelijking van items is inderdaad niet gemakkelijk, dit zou in een latere fase wel geimplementeerd worden met een Ctrml of Shift-toets

Maar voor een gratis spel te zijn, is het best wel in orde vind ik. Doch als D3 er zal zijn, ben ik voor een tijdje weg bij PoE ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zoiets las ik op de PoE fora inderdaad, gelukkig want elke keer heen en weer in je inventory is niet leuk :P

D3 wordt de hoofdmoot idd, maar PoE er tussendoor als "change of scenery" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 16:27
Magic666 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:19:
Ik heb gisteren met een collega ff een paar minuten samen gespeelt, gaat opzich prima al is het onduidelijk hoe het zit met de loot. (wie kan en mag wat pakken)
Volgens mij volgt PoE de 'klassieke' methode zoals ook in Diablo II. Dus loot dropt, en het is pakken wat je pakken kan. Ninjalooten dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Dat idee had ik al.... dan wordt het dus goed afspraken maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@Angeloonie: ik kan niet meer in de game komen. Blijft eindeloos in het laadscherm hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

d:)b Met verschillende tweakers kunnen samenspelen. Het was gezellig! :) Thanks voor alle items die ik toegeworpen kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik zag je in mijn vriendenlijst staan dus we gaan nog wel eens wat sprokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/575791_442849765728442_157960270884061_97445357_552420661_n.jpg

Hebben we deze ook al gezien? Een voorproefje van act3.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ja, zit ook in de templar trailer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
begin het spel steeds leuker te vinden.

ik was al een tijdje in de beta maar pas deze week echt gaan spelen.

een probleem dat ik nu heb is dat mijn storage wel deelt met mijn oude chars maar de char die ik gisteren heb aangemaakt geen dingen ziet in storage.

nu moet ik kijken hoe ik die spullen over krijg naar mijn nieuwe char ivm skilltree op mijn eerste ranger is die echt brak :) maar hij heeft mooie spullen.

anders moet ik wachten op een skill reset :( (skill reset mogen ze eigenlijk wel eens inbouwen in de beta)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Je oude Ranger is waarschijnlijk afgelopen patch naar de Legacy realm gemigreerd. Als het goed is was dit de laatste keer voor de open beta dat ze het nodig vonden om dit te doen. Je kan je ouder items dus niet overhevelen naar je nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vandro schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
Je oude Ranger is waarschijnlijk afgelopen patch naar de Legacy realm gemigreerd. Als het goed is was dit de laatste keer voor de open beta dat ze het nodig vonden om dit te doen. Je kan je ouder items dus niet overhevelen naar je nieuwe :)
Dat is precies waar ik last van had toen ik wat spullen aan Angeloonie wilde geven :(

Ik ben erg toe aan nieuwe content. Heb A1 en A2 wel een beetje gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

tollo71 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:11:
[...]

Dat is precies waar ik last van had toen ik wat spullen aan Angeloonie wilde geven :(
:'( Zo jammer! Maar ach, we gaan gewoon vrolijk door!
Ben er vanavond weer, en dan moet ik eigenlijk heel act 2 nog doen :) Hopelijk wat itemhunten en rares vinden met redelijke stats en vooral, gelinkte groene sockets! :P
M'n boog mag ook wel weer vervangen worden, maar is nog best lastig. Gisteren zag ik een mooie boog met 4 groene sockets (3 gelinked, net als mijn huidige), met meer damage! Maar helaas maar 1.10 attacks per second, terwijl mijn huidige 1.5 is (of 1.4?).

Vanavond maar weer verder zoeken naar rares of goede witte bogen en die upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Wat is het doel van die gelinkte sockets? Meer boost van de gem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Je kan support gems (Multiple Projectiles, Increased Critical Chance, Increased Melee Damage, Life Leech etc) linken aan je skill gems om je skill te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Yep, zie http://www.pathofexile.com/skills/ voor meer info.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah ok, toch maar eens meer lezen dan zeg ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb zelf in m'n boog 3 groene gelinkte sockets:
Burning Arrow (skillgem)
- Cold damage (support gem)
- Multiple Arrows (support gem)

Hierdoor schiet ik nu 3 Burning arrows af, die naast fire damage dus ook nog eens cold damage doen. Ik wil heeeeeeel graag een boog met 4 gelinkte groene sockets (of genoeg van die itempjes om linkjes te hergenereren), want dan kan ik nog extra support gems koppelen voor nog meer awesomeness :D

Ik vind dat echt een briljant systeem! Beetje á la Diablo 3 met skillrunes, maar dan veel flexibeler. Door veel support gems te combineren kan je echt coole dingen maken.
Ik ben overigens ook op zoek naar een rode support gem die fire damage doet, heeft iemand er een over? :P Alle andere support gems die werken met bows (dus niet per sé voor axes oid werken) zijn ook welkom trouwens. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Vandro schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
jammer ik vond namelijk niet zo lang geleden een Deaths Harp Composite Bow, mooi ding alleen me skill tree if FU'ed :)

dan maar verder met nieuwe char en hopen om eens een skill reset :( oude char is nu lvl 34 en had graag verder gewild maar dan met een betere tree

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zojuist even zitten kijken op de site, en deze skills/-support gems MOET ik echt hebben :D

Haste
-Added Chaos Damage
-Added Fire Damage
-Added Lightning Damage
-Mana Leech
-Reduced Mana Cost
-Weapon Elemental Damage

heeft iemand 1 van deze gems? :P Vooral Mana Leech of Reduced Mana Cost kan ik echt heel goed gebruiken :P Kan ik Burning Arrow blijven spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmm kan me niet voor de geest halen dat ik tot nu toe supportgems heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Als je Merveil hebt gesloopt kan je er 1 krijgen van een act1 NPC, daarna vanaf act2 kan je ze regelmatig kiezen als quest reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah, ben net bezig met act 2, dus dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ik heb een beta key voor de eerste die in dit topic de twee attributes van de nog onaangekondigde class post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Redelijk ver in Act2 en ik vind het spel steeds leuker!
Iemand zei laatst dat die wereld saai en kaal vond, ik vind juist het tegenovergestelde. Zat zooi om omheen te moeten en zat potten/vaten om kapot te slaan.

Graphics zien er ook gelikt uit met alles op high/max/16x, en de sfeer in dungeons/caves is lekker creepy!

Al met al vermaak ik mij meer met deze beta dan met die van D3.... waar ik laatst nog zei dat D3 de hoofdmoot gaat worden, zou dat zo maar eens omgedraaid kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

btw: ik heb nog een betakey over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Magic666 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 06:39:
Redelijk ver in Act2 en ik vind het spel steeds leuker!
Iemand zei laatst dat die wereld saai en kaal vond, ik vind juist het tegenovergestelde. Zat zooi om omheen te moeten en zat potten/vaten om kapot te slaan.

Graphics zien er ook gelikt uit met alles op high/max/16x, en de sfeer in dungeons/caves is lekker creepy!

Al met al vermaak ik mij meer met deze beta dan met die van D3.... waar ik laatst nog zei dat D3 de hoofdmoot gaat worden, zou dat zo maar eens omgedraaid kunnen worden...
iid ik vind PoE een stuk mooier dan D3

D3 lijkt meer op torchtlight met graphics terwijl PoE een stuk mooier is

ik zal zeker D3 spelen maar ik neig toch meer naar PoE

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Magic666 schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:03:
btw: ik heb nog een betakey over....
Als je hem nog hebt wil ik hem wel, mijn broer wil dit spel ook graag testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Als het goed is heb je een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 19:21
Lijkt me leuk, ik wil ook wel eens kijken. Zit nu toch te wachten op GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vandaag een poosje D3 kunnen spelen (een Wizard), maar om eerlijk te zijn vind ik de Skill-tree en hoe de skill-runes met gelinkte sockets werken in PoE gewoon LEUKER dan dat alles zo'n beetje auto-magisch voor je ingesteld wordt in D3.

Daarbij, de eerste keer dat ik naar Merveil toe liep in die grot kreeg ik gewoon kippevel. Iets dat ik bij D3 totaal niet voel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

precies Haay, PoE is gewoon dat beetje leuker dan D3.

Niet dat D3 slecht is/zal zijn maar PoE heeft een veel grotere fun factor :)

Edit: TweakJerommeke ook blij gemaakt met het spel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Magic666 op 23-04-2012 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Als iemand nog een betakey over heeft?
Ik houd mij aanbevolen ;)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Haay schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:52:
Vandaag een poosje D3 kunnen spelen (een Wizard), maar om eerlijk te zijn vind ik de Skill-tree en hoe de skill-runes met gelinkte sockets werken in PoE gewoon LEUKER dan dat alles zo'n beetje auto-magisch voor je ingesteld wordt in D3.

Daarbij, de eerste keer dat ik naar Merveil toe liep in die grot kreeg ik gewoon kippevel. Iets dat ik bij D3 totaal niet voel.
Beide spellen hebben zo hun charmes vind ik :)
Daarom denk ik ook niet dat het een de ander zomaar zal uitsluiten.

Overigens kun je in Diablo 3 kiezen voor elective mode en dan heb je geen noob-friendly skillbinds etc

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Vandro schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:47:
Ik heb een beta key voor de eerste die in dit topic de twee attributes van de nog onaangekondigde class post.
Wie maakt me gek? :P

Trouwens, cut-throat ladder race was AWESOME :D Wel chaotisch en nog niet echt uitgekristaliseerd, maar erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

psychoclown schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:50:
Overigens kun je in Diablo 3 kiezen voor elective mode en dan heb je geen noob-friendly skillbinds etc
Da's niet helemaal correct volgens mij. Met elective mode is de default nog steeds dat een skill aan de daartoe aangewezen hotkey wordt toegewezen. Je hebt met elective mode alleen de extra optie om zelf te bepalen welke skills je aan welke hotkey toewijst. Het blijft dus noob-friendly, maar je krijgt er wat extra instelmogelijkheden bij.

Anyway, zodra je een skill eenmaal hebt verkregen is het verschil tussen D3 en PoE niet zo heel groot. Je hebt een skill, kiest ervoor die te gebruiken en zet hem op een hotkey. De grote verschillen zijn hoe je skills verkrijgt en hoe je ze kunt tweaken.

Skills en runes verkrijgen in D3 is een beetje als een arcade game: als je een bepaald level hebt bereikt krijg je er automatisch een skill of rune bij. Dit spreekt mij persoonlijk niet heel erg aan en doet voor mij af aan de RPG ervaring van het spel. In dit opzicht spreekt PoE me veel meer aan, omdat skills volledig itemized zijn, via skillgems en supportgems, en alle combinaties van skills/supportgems voor alle classes te gebruiken zijn (niet persé viable natuurlijk).

De customization mogelijkheden via de passive skill tree geeft PoE een extra niveau van diepgang ten opzichte van D3. In D3 vind ik dat ze het customizen van je character wel heel erg hebben platgeslagen door dit te beperken tot skills/runes en gear. PoE slaat misschien wel wat door de andere kant op, maar persoonlijk spreekt mij dat toch iets meer aan.

Maargoed, psychoclown heeft een goed punt: Beide hebben op hun eigen manier hun charme en hun downsides. Ik zal ze allebei wel gaan spelen denk ik. De toekomst zal uitwijzen welke van de 2 ik het meest zal gaan spelen :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Sinned123 en Vandro.... DM elkaar eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Als 'ie nog niet weg is: Dexterity / Intelligence.

*hoopt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Vandro bedankt :)
Vanavond gelijk een sessie aan vastknopen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gisteren normal "uitgespeeld" en cruel unlocked.
Al met al vind ik het dus een prima spel, graphics zijn om te smullen, sfeer en muziek zijn dik in orde en de grotten/binnenruimtes zijn lekker creepy.
Het enorme arsenaal aan wapens en de opties om die weer te veranderen/upgraden zijn grandioos.
En dan de skilltree.... enorm groot en daardoor kun je customizen totdat je een ons weegt!

Is er dan niks negatiefs te vertellen?
Zeker wel: de animaties vind ik nog niet helemaal vloeiend en, zoals psychoclown al eerder aanhaalde, zijn de ingangen naar grotten/binnenruimtes gewoon witte vlakken. Niks storends opzich maar het voelt daardoor nog niet af (maar goed het is een beta ;)).

Verder vind ik het raar dat als je een gebied helemaal uitgekamt hebt en een grot ingaat je daarna hetzelfde gebied nog eens kan doorkammen inclusief alle monsters... leuk voor je levelling natuurlijk maar raar blijft het wel.

Items vergelijken gaat ook nog niet lekker je mist, b.v. de alt knop, om items direct te kunnen vergelijken. Al schijnt dat in een latere patch/update wel te komen.

Meer negatieve dingen kan ik eigenlijk niet bedenken en heb ik meer plezier beleefd aan deze beta dan die van D3... stiekem kijk ik meer uit naar dit spel dan D3... (al wordt D3 wel gespeeld natuurlijk!) Heb daarom ook de bronze supporter pack genomen en heb dus een bronzen kiwi die met mij meeloopt (en niet gewiped wordt na de open beta) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een key voor me? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Laatst online: 18-06 21:20
Zijn der nog mensen die nu gaan spelen? Ga namelijk een nieuwe char rollen en wilde wel eens wat co-op doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Vandro bedankt! Heb al wat gespeeld, en moet zeggen, bevalt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met PoE; eerste indrukken zeer positief, geweldig mooie graphics vind ik, speelt lekker weg, heerlijke gameplay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Als iemand het wachten op Diablo 3 niet meer aankan, ik heb een beta key voor Path of Exile voor de eerste die in dit topic antwoord geeft op de volgende vraag:

Welk woord mist er in de volgende zin?

"Strength confers raw brute power, and is represented on weapons by high base damage. Strength armor pieces grant physical damage reduction. Monsters aligned with Strength generally hit hard and take many blows to defeat. Our announced Strength character class is the ................."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:05
Vandro schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:28:
Als iemand het wachten op Diablo 3 niet meer aankan, ik heb een beta key voor Path of Exile voor de eerste die in dit topic antwoord geeft op de volgende vraag:

Welk woord mist er in de volgende zin?

"Strength confers raw brute power, and is represented on weapons by high base damage. Strength armor pieces grant physical damage reduction. Monsters aligned with Strength generally hit hard and take many blows to defeat. Our announced Strength character class is the ................."
marauder

En wat heb ik nu gewonnen Pierre :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

staat er toch: een beta key :P

Gisteren lvl 32 aangetikt met mijn Marauder. Ik vermaak me nog steeds kostelijk met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
De release van Patch 0.9.9 en nog belangrijker, de zesde en laatste klasse is onthuld! Het gaat om de Shadow. Je kunt er hier meer over lezen.

Komend weekend komt overigens ook het tweede Public Stress Test Weekend waardoor iedereen komend weekend Path of Exile kan spelen/proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

De patchnotes staan nu ook op de website, die zien er toch erg goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patchnotes zien er zeker goed uit!
Ben benieuwd naar de Shadow klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.9.9 is online! heb eventjes gespeeld vanochtend, heb het idee dat mobs een stukje taaier zijn geworden, wat ik wel een vooruitgang vind. de minimap vind ik niet echt mooi uitgevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Vanavond eens bekijken, heb je al feedback gegeven op het forum van PoE?
Misschien zijn er meerdere die de minimap niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Zeer zeker een leuke game! Ik heb dit weekend even mogen proeven, tot level 15 gepeeld met mijn Shadow. Ik mis echter een help functie, het is dat ik redelijk geduldig ben en veel oude RPGs heb gespeeld, dus uiteindelijk kwam ik er wel uit. Maar een goede tutorial zou zeker niet misstaan en zou player retention zeker verbeteren.

Ik zou zeker geld hebben gestoken in de beta access, totdat ik er achter kwam dat de characters worden gewiped zodra open beta van start gaat. Ik wacht dus wel even geduldig op open beta.

Morgen beginnen met Diablo 3 ;-) Dan moet ik maar eens zien of ik tijd heb voor open beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Cergorach schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:48:
Morgen beginnen met Diablo 3 ;-) Dan moet ik maar eens zien of ik tijd heb voor open beta...
Open beta voor PoE komt volgens verwachting half augustus, dus je hebt nog ruim de tijd om D3 te spelen tot het je strot uit komt. :P

Overigens, voor de liefhebbers, patch 0.9.10 komt morgen (dinsdag 5 juni) uit. Klik hier voor de patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wow, dit klinkt wel heel erg goed! End Game Maps in Path of Exile!

Map-scrolls met eigenschappen die je ook nog kunt aanpassen! Absoluut briljant !!!

Magic Map met abilities:
Afbeeldingslocatie: http://webcdn.pathofexile.com/public/chris/map_magic.png

Rare Map met diverse abilities:
Afbeeldingslocatie: http://webcdn.pathofexile.com/public/chris/map_rare.png

Daarbij werken de Orbs ook op de Maps! Zo kun je met een Orb of Transmutation een Normal Map veranderen in een Magic Map. Of met een Orb of Alteration de eigenschappen opnieuw rollen. Of met een Orb of Alchemy een Rare Map maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik durf de stelling wel aan: dit spel wordt leuker en beter dan D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Magic666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:54:
Er wil er eentje een vermelding bij de credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Magic666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:54:
Sad but true, ik had hele hoge verwachtingen van Diablo 3 maar het is echt niet wat we gehoopt hadden. Ik heb meer verwachtingen van Path of Exile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

@Hurtebise: neuh niet echt, die heb ik al bij Grim Dawn ;)
@sbmuc: D3 heb ik na een krappe 150 uur wel gezien, inferno is op sommige stukken belachelijk zwaar en uren farmen om items te kopen voor te hoge prijzen is ook weer niet mijn ding.
Ik heb me wel prima vermaakt met D3 hoor!

Maar PoE heeft, voor mij, net even dat beetje extra/diversiteit. Ik hem me dan ook beter vermaakt met de PoE beta dan met de D3 beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nou, prijs van D3, zelfs via digital dl in de Blizzard store, zijn echt wel té imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad, ik had verwacht dat PoE compleet dood zou gaan aan D3, alle speler weg etc etc.

Echter heeft PoE toch wat meer diepgang wat items betreft en is het simpelweg beter te doen als je geen zin hebt om de hele tijd in de AH rond te hangen.

Alles op itembasis is gewoon niet echt heel leuk. PoE heeft naar mijn mening te weinig skills (wordt aan gewerkt) maar in D3 merk je niets van de 10000 combo's omdat iedereen toch één hoek in gedrukt wordt en 50% van de skills helemaal niet bruikbaar is. Nerfs voor wat men wel gebruikt dus nog even er en daar is ook niets meer aan.

In PoE is alles wat je opraapte tenminste wat waard en eigenlijk vind ik de atmosfeer mooier in PoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik denk dat de mensen die D2 speelde weer terug is gegaan naar D2 of gewoon PoE is gaan spelen ipv D3. Iedereen die ik ken heeft D3 nu wel gezien, er is totaal geen diversiteit en je bent meer aan het rondneuzen in de AH dan items aan het zoeken aangezien de legendary items totaal nutteloos zijn. Ik wacht ff totdat de final reset geweest is en dan ga ik verder met PoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Klein vidje met uitleg over de end game maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gaaf, dat filmpje! Ziet er geweldig uit! Ik vind PoE echt heel goed in elkaar zitten. Diverse game-play concepten waar gewoon beter over nagedacht is dan bij D3 ... (mijn bescheiden eigen mening ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ook mijn bescheiden mening hoor ;)

Ben ook erg benieuwd wat je met die punten straks allemaal kan "aanschaffen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
TweakJerommeke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:21:
Ik denk dat de mensen die D2 speelde weer terug is gegaan naar D2 of gewoon PoE is gaan spelen ipv D3. Iedereen die ik ken heeft D3 nu wel gezien, er is totaal geen diversiteit en je bent meer aan het rondneuzen in de AH dan items aan het zoeken aangezien de legendary items totaal nutteloos zijn. Ik wacht ff totdat de final reset geweest is en dan ga ik verder met PoE.
Is het al bekend wanneer dit ongeveer zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

half augustus zo ver ik weet

van de FAQ:
1. When will Path of Exile be released?
We haven't announced a specific release date, but we entered public Closed Beta in August 2011 and are gradually expanding the pool of testers until we're in Open Beta (likely to be in August 2012), and then release.

[ Voor 83% gewijzigd door Magic666 op 29-06-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Een nieuwe build of the week :)

Interessante build, en toch weer handige info van Chris 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TweakJerommeke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:21:
Hangt ook puur van jezelf af, in D2 was je ook groten deels aan het trade games zoeken met of zonder dual boxing te staan met "O 30 PGM N Pul" Als je niet trade vond je ook amper wat. Ik weet nog dat ik vaak heel normal uit speelde met mijn Imbue wapen van act 1 omdat er gewoon niets beters dropte.

Je kan de AH ook niet gebruiken en gewoon 20x normal spelen voordat je door NM heen kan komen, maar nee we duiken na elke level up meteen het AH op voor een upgrade.

Ik beleef nog steeds plezier aan D3, het speelt in elk geval veel vloeiender weg dan POE met dat houterige gedoe en een belachelijke passive tree.

Maar goed ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ik vind PoE juist vloeiender qua gameplay, de animaties zijn misschien wat houteriger maar daar stoor ik me totaal niet aan.

Maar gelukkig ieder zijn ding idd: jij vind de tree belachelijk, ik vind het helemaal geweldig. Zeker tov D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel al vanaf beta versie 0.9.5. Het spel maakt zo veel vooruitgang tussen de beta updates. Dit spel gaat veel beter worden dan Diablo 3.

Echt een aanrader en het is Free To Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Het is zonde Diablo 3 had veel beter kunnen worden maar het is het gewoon niet. Het is zeker een goede game maar teveel dingen zijn niet genoeg uitgewerkt en het is heel erg snel saai. Ik blijf het nog wel spelen zo nu en dan maar het is voor mij gewoon wachten op PoE :).
Het feit dat het free to play is zal HEEL veel mensen overhalen om het te spelen. Diablo 3 is gewoon erg duur en zakt bijna niet. De meeste tweakers betalen dit bedrag zonder probleem maar dat is niet voor iedereen mogelijk.

En betreft de skill tree, ik vind het schitterend! Dit samen met de gems gaat echt voor veel verschillende builds zorgen!

Blizzard had ons verteld dat er vrijwel oneindig mogelijke builds mogelijk zijn in endgame... Mensen die endgame hebben gespeeld weten dat dit echt bullshit is en er zijn per class maar een paar builds die echt inferno viable zijn. Vrijwel iedereen loopt met ongeveer dezelfde build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat ik erg sterk van PoE vind is dat de currency zit in de Orbs, die ook nog eens functioneel nuttig zijn. In D3 zijn witte items compleet nutteloos en overbodig. Je kunt er niets mee en ze zijn niets waard. Het is net zo'n troep als de grijze 'broken' items.

In PoE kun je een normal item vinden met een erg goede base value die beter is dan van het (magic/rare) item dat je op dat moment draagt. Vervolgens kun je met Orbs en shards dat witte item magic of rare maken, en in quality verhogen. Briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Nieuwe build of the week:

Ook erg strakke build, wordt nog lastig kiezen met die passive skill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van plan om mee te doen met de HC league vanavond/vannacht? Misschien leuk om in group te spelen?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Build of the week 5:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg van GGG omtrent de wijzigingen in de passiva skill tree:

Tevens vermelden ze dat ze verwachten maandag versie 0.9.11 klaar te hebben.
Pagina: 1 ... 4 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]