Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-08 17:40
Hmm, daar zeg je wat Koen.. Ondanks dat ik weinig spannende momenten opzoek met mijn char en vandaag pas ondekt hebt dat mana leech capped is, weten we behoorlijk wat te vertellen over t spelletje.
Voor de mensen die geen D3 gespeeld hebben, dat is waar ik Koen heb leren kennen en we zijn gaan streamen. Echt onwijs veel lol gehad toen. Giveaways, viewers helpen, flauwe humor tussen Koen en mij waar in de chat op ingehaakt werd.. party's werden gemaakt, items uitgewisseld.. Man, de chat was zelfs bevolkt als we offline waren :)
En geen 100e viewers.. Gewoon klein, met tweakers, 10-50, uitschieter naar 100+ als we giveaway hadden.
Maar wel steeds dezelfde namen, iedereen kende elkaar. Ik weet nog goed dat ik een wapen wilde kopen van 700mil (dat was destijds veel) en binnen 5 minuten was t geregeld via die selecte vaste groep spelers :)
(en binnen een week had ik iedereen terug betaald)
PoE is by far de betere game, maar man wat hebben we een plezier gehad destijds.. Voornamelijk door de tweakers die speelde :)

Ik heb geen idee of er behoefte is aan een Nederlandstalige, interactieve tweakers stream voor PoE?
Een tijdje hebben we het geprobeerd, maar de meeste viewers bleven d3 spelen en t was de moeite niet meer om voor anderhalve viewer te streamen.
Maar als er animo voor is nu er meer tweakers zijn gaan spelen, I would love to! En ik denk dat Koen er ook wel zin in heeft en Micro krijgen we ook wel mee! :)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-08 21:53
Marcvz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 02:26:
Altijd zuur als er HC merci chars sneuvelen..
Heb je wel je levelling gear bewaard? Dat scheelt een hoop.
Yep, mn stash zit aardig vol maar die 5L chest die ik voor een prikkie van je overgenomen heb is wel weg nu samen met een berg nuttige en ook wel wat quality gems. Vond een uurtje voor mn RIP nog wel een exalted en die zit veilig in mn stash. Was er wel goed ziek van en vooral omdat het mijn eigen stomme schuld is en had de eerste uren erna echt iets van... nou ik ga niet meer spelen ook. Maja... als ik nu niet weer opnieuw begin dan heb ik helemaal alles voor niks gedaan en de league duurt nog lang zat. Dus denk dat ik toch maar weer een nieuwe scion ga maken... de build bevalt me prima en begon net lekker tot z'n recht te komen. Had al 3 lvl 66 maps gevonden dus ja.... man up and start over :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 18:40
Marcvz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:36:
Hmm, daar zeg je wat Koen.. Ondanks dat ik weinig spannende momenten opzoek met mijn char en vandaag pas ondekt hebt dat mana leech capped is, weten we behoorlijk wat te vertellen over t spelletje.
Voor de mensen die geen D3 gespeeld hebben, dat is waar ik Koen heb leren kennen en we zijn gaan streamen. Echt onwijs veel lol gehad toen. Giveaways, viewers helpen, flauwe humor tussen Koen en mij waar in de chat op ingehaakt werd.. party's werden gemaakt, items uitgewisseld.. Man, de chat was zelfs bevolkt als we offline waren :)
En geen 100e viewers.. Gewoon klein, met tweakers, 10-50, uitschieter naar 100+ als we giveaway hadden.
Maar wel steeds dezelfde namen, iedereen kende elkaar. Ik weet nog goed dat ik een wapen wilde kopen van 700mil (dat was destijds veel) en binnen 5 minuten was t geregeld via die selecte vaste groep spelers :)
PoE is by far de betere game, maar man wat hebben we een plezier gehad destijds.. Voornamelijk door de tweakers die speelde :)

Ik heb geen idee of er behoefte is aan een Nederlandstalige, interactieve tweakers stream voor PoE?
Een tijdje hebben we het geprobeerd, maar de meeste viewers bleven d3 spelen en t was de moeite niet meer om voor anderhalve viewer te streamen.
Maar als er animo voor is nu er meer tweakers zijn gaan spelen, I would love to! En ik denk dat Koen er ook wel zin in heeft en Micro krijgen we ook wel mee! :)
Ik volg zelf niet heel vaak een stream. Maar misschien dat je met een stream nog meer tweakers over de streep trekt. Dus ik zou zeggen ga ervoor als niemand kijkt stop je. Als ze wel kijken GoGoGo :9

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 10:17
Marcvz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:36:

Het is een leuk idee. Heb ik ook nog een leuke/gezellige stream om op in te haken tijdens mijn koopjes jacht op het forum :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-08 12:50

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Nadat ik gisteren net m'n lvl 31 HC ranger hulp ging vragen voor de hoofdbaas van Act2, kwam ik erachter dat ik blijkbaar een van de weinige ben die in de HC league speelt op dit moment en iedereen dus in de Nemisis league speelt;), ik vond de guild tab ook al zo leeg:P

Dus ik heb me gisteren toch maar laten overhalen om opnieuw te beginnen in de Nemesis league en weer met een ranger;)
Ik vermaak mij prima met Path of Exile, en misschien juist wel leuker dat het een HC char is op nemisis.
Ik heb met Diablo 3 altijd op softcore gespeeld, maar ik snap nu de extra 'thrill' van het spelen op HC:) Gisteren bijna dood gegaan door een random champion mob met freeze, toen was het al 'Holy hell', en dan ben je pas lvl 10 ofzo:P.
En dat elke 4 maanden de league wordt gereset met je character en economie is denk ik wel leuk om te doen, gelukkig dat je je char nog wel behoudt, welliswaar in de normal Hardcore.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-06 15:47
1.0.1 patch notes:
Version 1.0.1
Major Content/Features:
Added support for the Descent: Champions race events and Race Season Five.
Added a new Dexterity support gem - Enhance: This is a world-drop-only gem with three levels that only performs its function at level two and above.
Added a new Strength skill gem - Purity of Fire: Casts an aura that grants fire resistance to you and your allies. Higher levels increase maximum fire resistance.
Added a new Dexterity skill gem - Purity of Ice: Casts an aura that grants cold resistance to you and your allies. Higher levels increase maximum cold resistance.
Added a new Intelligence skill gem - Purity of Lightning: Casts an aura that grants lightning resistance to you and your allies. Higher levels increase maximum lightning resistance.
The new aura gems are available to certain classes from the "Intruders in Black" quest and to other classes from the "A Fixture of Fate" quest (both in normal difficulty).
Added four new Unique items, all of which were designed by supporters.
Added three new cosmetic microtransactions: Golden Spectral Throw, Discipline Force Field Effect and Scion Dance Animation.
Two new Achievements have been added: Capture the Flag and Zombie Horde
A checkbox has been added to allow Guild Chat to be hidden.
New art has been added for Endurance, Power and Frenzy charges.
Eight new vendor recipes have been added in two groups of four, including ones for changing which bandit quest reward you chose.
To change your bandit quest reward, use the book that you receive from the recipe in the appropriate difficulty. If you had Eramir's reward, you will need a skill point available to change away from it.
When race prizes are awarded in Race Season Five onwards, the remove-only stash tab they go to can be accessed from any non-event league. You cannot access it in the first two weeks of a ladder. This means that your race prizes can be removed from the tab in Domination or Nemesis (but can't be put back in). When the next four month leagues start, the prizes will not be available in the first two weeks (to keep the early race fair).

Minor Content/Features:
Spectral Throw now has a more spectral effect.
Necromancers now use an alternate curse effect.
Effects have been added for when a Jade or Quartz Flask is used.
The list of community supporters in the credits has been updated.
A new audio track has been added to the the Darkness Event in Act 2.
A button for the Microtransaction Shop has been added to the Escape menu.
Continued to incrementally improve the sound, art, effects and environments.

End-game Map Balance:
The item drop quantity and rarity for Map bosses has been increased.
While playing End-game Maps, you are now more likely to find higher level Maps.
The signature monsters for Courtyard and Palace Maps have been swapped.
Reduced the range at which monsters use Delayed Blast. This mostly affects Maps.

Skill Balance:
Cast On Damage Taken: The level requirement of gems augmented by Cast on Damage Taken may not exceed the level requirement of the Cast on Damage Taken gem.
Ice Nova: Damage at high levels has been increased (around 10% more damage at level 15).
Vitality: Mana reservation cost reduced from 60% to 40%.
Purity: Now grants no maximum resistances.
Animated Guardian: The Guardian now recovers 25% of its life whenever a new armour piece is added to it.
Enfeeble: The accuracy penalty given by quality has been halved.
Mortal Conviction has been improved from 30% to 40% less aura mana reservation.
Early Scion Spell Damage passive skills changed from 8% to 6%.

Race Balance:
Various balance adjustments have been made to the Endless Ledge.
Class chests for Descent: Classic have been updated.
Characters now have a standing start in all race events.

General Balance:
The party life bonus for monsters in higher difficulties has been reduced from 25% to 20% per player per difficulty. Parties still need a lot more damage output than in Open Beta, but it's not quite so high now.
Shrine effects for players that are based on skills have been buffed at higher levels.
The life values of several monsters that appear in the Sceptre of God have been reduced.
Beast skeletons can now be revived by necromancers.
All quest rewards are now 0% quality, not just skill gems.

Bug Fixes:
Fixed a bug where a wagon could block the path through the Barracks.
Fixed an issue where check marks would appear on Notable and Keystone passive skills, even though there is currently no related challenge.
Fixed issues that prevented some monsters from spawning as rare. This makes the Kill Rare Monsters challenge completable.
Fixed the Locomancer Achievement.
Fixed issues with the All Ears and No Stone Unturned achievements.
A warning message has been added for items with gems being added to guild stash.
Some missing minimap markers for doors have been added back into the Solaris and Lunaris Temples.
Fixed a bug where certain Nemesis mods did no damage when spawned on Carrion Queens.
Cast on Damage Taken will no longer count any damage taken while you're dead.
Fixed a Scion hair bug with Lamellar armour.
Fixed the Siosa quest to not highlight map pins once completed.
Fixed an issue with key pickup and the Animate (Weapon and Guardian) skills.
Fixed a crash related to chained projectiles.
Various fixes have been made to guild tabs.
Fixed a problem where you couldn't right-click on the league flag to bring up the player context menu for a character in the friends list or guild member list.
Fixed a bug where Vaal Construct type monsters would receive attack-only mods even though they're spellcasters.
When someone declines your guild invite it now says they declined, rather than having left the guild.
Fixed an issue with pixelated outlines of monsters and characters that would occur in situations like the Darkness Event.
The new guild invite notification will no longer keep popping up every time you transition to a new instance.
Fixed a potential instance crash with Molten Shell.
Fixed a bug where if you kill all Clarissa's guards before getting close to her then it tells you to kill all the now-dead guards.
Fixed some bugs with Aura priorities and the passive skills that increase the effect of auras not being taken into account.
Fixed an issue where Remove Only stash tabs could remain after being emptied.
Fixed a bug related to viewing a Guild Tab while the leader turns off your view of it.
Added a message indicating that maps will be consumed when creating a Guild tag.

We really enjoyed working on this patch and hope you enjoy playing it! Thanks very much for your generous support and comprehensive feedback.
CoDT best wel hard generfed. :(

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Robbie.b schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:13:
1.0.1 patch notes:
[...]
CoDT best wel hard generfed. :(
Mja, eerlijk gezegd was het wel een beetje overpowered vond ik....

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:20
Het valt nog wel mee, maar wel een nerf. Het gaat namelijk om de level requirement van de gems die je eraan linkt. Dit houdt in dat als je CwDT naar lvl 5 doet, je ~700 dmg nodig hebt om het te laten proccen (van 440 naar 700, ik denk dat je op merciless het verschil nauwelijks merkt) en dan mag je er een lvl 8 enduring cry/ lvl 8 molten shell (geeft ~450 armor ipv ~650)/ lvl 8 enfeeble of temp chains. Het is wel minder dan wat je nu hebt uiteraard, maar ik denk dat aangezien het nog steeds free cast is wel core blijft op een hoop karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Grootste ergenis voor mij is de purity nerf. Hoe kom ik nou ooit weer over de 75 resist heen? :(

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
SMD007 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:24:
Grootste ergenis voor mij is de purity nerf. Hoe kom ik nou ooit weer over de 75 resist heen? :(
Elemental Adaption en hele zeldzame items. (volgens wiki zijn er uniques die het kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-08 21:01
Ik had inderdaad patch notes gelezen, ondanks dat ik de change van CwDT gem begrijp, baal ik enorm ervan.
Op deze manier kan ik mijn builds om de twee/drie weken steeds aanpassen, wat mij currency kost.

Ik snap niet dat ze dit soort zaken niet goed doordenken en testen voordat het public servers opgaat.

Ik speel al sinds closed beta, ben altijd zeer tevreden geweest over GGG, maar de laatste weken, begint tevredenheid zich te verplaatsten naar frustratie.
Dual Spork Totem build, was uber, heb veel plezier gehad om deze class te spelen, maar hier vond GGG het nodig om de build om zeep te helpen. Ja, ik weet, ook dit was overpowerd, maar als mensen er plezier aan hebben, waarom kapot maken?
Je wilt niet weten hoeveel tijd en geld erin is gegaan, dual spork class, die nu stof staat te happen.
Ik vond het zo leuk, dual spork totem, dat ik speciaal hiervoor cosmetic items van GGG gekocht had, zoals totem cosmetic upgrade, wat gelukkig nog op andere builds gebruikt kan worden, maar Spark cosmetic? Deze is totaal useless geworden.
Nu durf ik niets meer te (en wil niet meer) kopen, want wie kan zeggen dat ze bij de volgende patch ronde (over paar weken :)) weer builds kapot maken, waardoor je met andere class niet meer kan spelen.
Discharger next nurf?

Het is dat ik er veel tijd en energie in heb zitten, anders was ik er klaar mee geweest.

Meeste bedrijven (net als mensen), zodra geld begint binnen te stromen, dan raken ze de touch met de community kwijt.

Effe voor de duidelijkheid, ik vind Path of Exile een Mega goed spel, baal alleen dat ik om de paar weken mijn builds steeds moet aanpassen.

My 2 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verbaasd me eerlijk gezegd dat deze nog niet generfd is. Is imo de meest OP build atm. Extreem voorbeeld: Kripp 1 shot mapp bosses gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
Discharger is idd OP build, Ik zou deze build best wel willen proberen, al lijkt me dat snel saai worden.

Maar goed, voorbeeld, ik beslis vandaag om deze op te gaan bouwen.

Begin nieuw class en ben zo twee weken verder,
Als ik bijna lvl 65 ben, begin ik gear te verzamelen, door andere gear te verkopen.

Dan heb je na veel traden en tweaken de build opgebouwd en dan komt GGG om de hoek kijken en nurfen de build tot aan de grond, meestal zo erg dat de build gewoon niet speelbaar meer is.
Welke build is toekomst proof? Want dan begin ik daaraan :D

Dit soort veranderingen kunnen ze beter 1x in het kwartaal doen.
Dat ze zaken moeten aanpassen, begrijp ik, maar niet om de paar weken.

Nogmaals, voor de duidelijkheid.
Mijn post komt best negatief over.

Path of Exile is een geweldig spel, als het niet zo was, had ik me er ook niet zo druk om gemaakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Dimentrix op 12-11-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, als ik CODT moet levellen om de huidige l19 gems te proccen kan ik net zo goed Cast on Death gebruiken.. Dat proct dan ongeveer net zo snel :p

Oh well, straks eens even kijken wat de sweet spot is. Even verse gems levellen en dan valt t vast mee..
Denk alleen niet dat Molten Shell nog de moeite waard is.. Dat is wel jammer, ding werd eindelijk een keer gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Niet meer speelbaar is denk ik wel een beetje over-reacting :)
Spork is volgens mij nog prima speelbaar en ze zullen nooit een build zo nerfen dat het niet meer speelbaar is. Als een bepaalde build TE goed is (zoals spork eigenlijk was) is dat niet goed voor het spel. Balanceren is ongetwijfeld het moeilijkste in een spel als dit en je hebt altijd mensen die het niet eens zijn met de beslissingen die je maakt als game maker. Je kunt gewoon niet iedereen tevreden houden maar wel je best doen om alles builds viable te maken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:27:
Niet meer speelbaar is denk ik wel een beetje over-reacting :)
Spork is volgens mij nog prima speelbaar en ze zullen nooit een build zo nerfen dat het niet meer speelbaar is. Als een bepaalde build TE goed is (zoals spork eigenlijk was) is dat niet goed voor het spel. Balanceren is ongetwijfeld het moeilijkste in een spel als dit en je hebt altijd mensen die het niet eens zijn met de beslissingen die je maakt als game maker. Je kunt gewoon niet iedereen tevreden houden maar wel je best doen om alles builds viable te maken.
Je hebt wel gelijk, niet meer speelbaar is idd beetje over-reacted.

Baal alleen beetje, had eindelijk een groundslammer die uber was in lvl 65+ gebieden, juist door die ene gem, CwDT. Maar goed.. we vinden wel ander manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Laatst online: 19-07 14:27
Ik ben altijd bang dat ze door al het commentaar van mensen het spel uiteindelijk (relatief gezien) te makkelijk maken. Bijvoorbeeld door een hoger drop percentage zullen maps goedkoper worden, meer mensen zullen hogere maps gaan runnen, er worden meer goede items gevonden en die dalen dan in waarde. Dus, iedereen krijgt met minder moeite goede items en zullen dan snel sterker en sterker worden.

Hopelijk blijft de uitdaging groot en ik vind het echt goed om de builds die overpowered zijn te nerfen, Ik zou het niet leuk vinden als ik te makkelijk alles in het spel aan zou kunnen. Vervolgens is de uitdaging weg en ga ik het niet meer spelen.

Sommige uber items in het spel moeten gewoon bijna niet te krijgen zijn, althans dat vind ik en dan blijf je altijd een doel houden.

edit: Ik speel het spel nu 2 maanden, soms alleen en soms met een vriend van mij. Ik ben lvl 80 en samen kunnen we sommige lvl 71 maps aan. Dat vind ik prima, nu weer sparen om wat sterker te worden zodat we uiteindelijk lvl 72/73 maps aan kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Phoenixx2000 op 12-11-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
REEEP Johnny....

En ik maar zitten te wachten totdat je weer online kwam gisteren...

Lesson learned: Haastige spoed is nooit goed!

Ik heb nog wel een 5-link voor je als ik ooit mn spidersilk de juiste kleuren krijg.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mwa, ik weet niet hoe dat op SC is. Maar wat jij beschrijft is de rede dat ik HC speel.
Economie is een pak gezonder en niet iedereen loopt met glass cannon builds door high level maps heen te struinen.

Ik denk dat level 6 prima is voor mijn CODT.. Dan kan ik Enduring Cry level 8 gebruiken.. Level 9 zou fijner zijn, dat is de laatste increase van 2 charges voor enduring cry. Maar van level 6 naar 7 gaat CODM met 100 dmg omhoog ipv 80.

Ipv Temp Chains ga ik dan maar een paar int nodes pakken en er een enfeeble L8 bijhangen.

Maar een level 10 Molten Shell die ik dan max zou kunnen gebruiken is denk ik de moeite niet waard.. 462 armor.. Maar wat hang ik er dan aan? Decoy Totem gebruik ik self cast.. Als ik Kole tegen kom wil ik dat ding direct neerzetten, niet pas nadat ie me gesmashed heeft :D
Cold Snap misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Marcvz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:53:
Mwa, ik weet niet hoe dat op SC is. Maar wat jij beschrijft is de rede dat ik HC speel.
Economie is een pak gezonder en niet iedereen loopt met glass cannon builds door high level maps heen te struinen.

Ik denk dat level 6 prima is voor mijn CODT.. Dan kan ik Enduring Cry level 8 gebruiken.. Level 9 zou fijner zijn, dat is de laatste increase van 2 charges voor enduring cry. Maar van level 6 naar 7 gaat CODM met 100 dmg omhoog ipv 80.

Ipv Temp Chains ga ik dan maar een paar int nodes pakken en er een enfeeble L8 bijhangen.

Maar een level 10 Molten Shell die ik dan max zou kunnen gebruiken is denk ik de moeite niet waard.. 462 armor.. Maar wat hang ik er dan aan? Decoy Totem gebruik ik self cast.. Als ik Kole tegen kom wil ik dat ding direct neerzetten, niet pas nadat ie me gesmashed heeft :D
Cold Snap misschien?
Detonate Dead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 23:36

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb PoE een jaar tot een half jaar geleden gespeeld in de Beta. Alleen act 1 geloof ik. Voelde toen prima aan qua gameplay maar het was gewoon niet af. Ik ben net opnieuw begonnen, ik kon nog gewoon inloggen en downloaden. Ben een Duelist begonnen en ga denk ik voor een Twohander build. Geen idee of dat uberhaupt kan. Heb net Marivel verslagen en tot nu toe is het een breeze.

Ik vindt wel ontzettend veel soorten orbs. Hopelijk zie ik door de bomen het bos nog. Is er een noob handleiding ergens of heeft iemand wellicht zin om de beginselen uit te leggen? De TS verschaft hierover niet echt de nodige info...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Eerste unique gevonden, Blackgeam, een quiver
Heb net ook de endboss van Act1 verslagen, ben nu in Act2
Ben een lvl15 Ranger

[ Voor 48% gewijzigd door Cthulhu op 12-11-2013 15:06 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
FloydRaalte ik denk dat je het beste even de path of exile site en met name het forum daar kan raadplegen voor builds/items/currency daar staat de info die je zoekt. Ook deze site is erg handig met aantal simpele handleidingen: http://www.poepro.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Briljante patchnotes weer imo - GGG blijft me verbazen met hoe spot-on ze zijn met hun balance changes iedere keer. CWDT had duidelijk een nerf nodig, maar hij blijft in ieder geval bruikbaar en zeer nuttig, terwijl je er nu wel wat meer over na moet denken welk lvl optimaal is.

Heb het tot nu toe gebruikt met molten shell, enduring cry, double perma curse (enfeeble, tempchains) en een skeleton totem met blind. Na deze changes waarschijnlijk meer de levels aanpassen op de 4s cooldown van enduring cry, en misschien een increased aoe linken aan de curses om grote groepen mobs automatisch gecursed te houden. Zit er ook aan te denken om cold snap + ele proliferation en immortal call te gebruiken met een lvl 20 versie van de gem. Nu nog de gemslots vinden om het allemaal mogelijk te maken.....

Ik whisper nu even iemand voor een guild invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kan ik straks een invite krijgen? Ben nu lvl23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Ze zouden eigenlijk iedereen een full respec moeten geven elke keer dat ze ingrijpende balance patches doen.
Jammer dan van de waarde van de Orb of Regret, maar je hard bij elkaar gegrinde currency steeds aan respeccen moeten uitgeven vind ik een beetje belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Dat doen ze ook bij praktisch elke ingrijpende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 12:56

KneoK

Not in a million lightyears

Neles7 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:39:
[...]

Elemental Adaption en hele zeldzame items. (volgens wiki zijn er uniques die het kunnen)
Saffell's Frame is helemaal niet zo zeldzaam en kun je al voor een paar chaos op de kop tikken (sterker nog, heb er gisteren eentje in de default guildstash gestopt), die verhoogd de cap met 5%. Het nadeel van dat soort uniques is wel dat je vaak andere stats mist die je graag op zo'n item wilt rollen (Saffell's heeft 'maar' 18 allres en geen life).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ook maar een shop geopend :)
Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Cthulhu schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:55:
Kan ik straks een invite krijgen? Ben nu lvl23
wisper mij Riune en je krijgt wel inv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:19:
[...]

wisper mij Riune en je krijgt wel inv
Ga ik je ook even whisperen met account FuXXie if you dont mind.. Speel momenteel alleen softcore maar dat kan snel veranderen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-07 16:44

djunicron

*click-swoosh-thud*

Natuurlijk moeten zeldzame items zeldzaam blijven en sommig builds gewoon sterk, maar ik vind dit ook al wel heel snel een nieuwe balance patch hoor.

Dat Spork "OP" was, was naar mijn idee ergens twee patches later (nadat al die videos erover online verschenen) met de nieuwe passive tree alweer redelijk aangepast. Het is niet alsof iedere Sporker altijd exact the "Krip-geminmaxte" niveau bereikt en dus bijna aan het face-rollen is. Discharge is erg sterk, maar zolang alleen een kleine groep dedicated spelers het perfect weet te krijgen, jaag je juist veel minder sterke spelers die het ook proberen weg, voor hun wordt een build dan opeens NIET meer viable. Overreactie? ja en nee dus. Maar ik heb wel een 3 tal chars die inmiddels gewoon echt niet meer werken door balance changes (in grofweg een jaar spelen).

Over RNG en zeldzaamheid: Ik heb zonder dollen in één jaar spelen nog GEEN Exalts gevonden. Zelfs geen Divine orb! Natuurlijk wel wat items die 1 of 2 Exalt waard zouden zijn, maar dat was het wel.
Sommige mensen klagen dat ze er maar 1 per 3 maanden vinden, maar het kan dus veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Same here wat betreft de Exalted, alleen 1x een divine dus ik mag blijkbaar niet klagen :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb in totaal nu 5 exalteds gevonden waarvan er eentje in Nemesis. Die vanavond goed geïnvesteerd in een Kaom's Primacy (met nog 22 extra chaos) met redelijk hoge roll (200 phys, 227 accuracy). Met dank aan Marc 6 sockets en zelf vier link gemaakt.

Damn, da's echt een über axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heb 2 of 3 exalteds gevonden in mijn PoE carrière denk ik.
Maar mij hoor je niet klagen, zo moeilijk is het niet om een beetje currency te verzamelen.

Sinds de release heb ik ~400 chaos aan currency binnen geharkt.. En dat zonder een exalted of ethernal ofzo te vinden.. Gewoon beetje farmen, hier en daar wat verkopen, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Marcvz op 13-11-2013 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb 2 exalts gevonden in onslaught en nu 1tje in Nemesis. Ik vind het weinig maar zo te horen valt het eigenlijk nog wel mee. Heb ook al een divine in nemesis gevonden. Het is gewoon een questie van veel uren maken en dan gaan items vanzelf een keer droppen...... of niet als RNG je niet goed gezind is. Dat is aan de ene kant het leuke maar aan de andere kant ook het vervelende... meestal dropt er wat als je niks verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 11:05
Is er een Tweakers Guild? nice!
Ben LVL 38 HC, (hoe) kan ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Lees even 8 reacties terug en anders nog verder terug dan vind je nog meer namen wie jou lid kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 19:26

jjwa

CZ3 tentmuis

-Mach!- schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:02:
Nadat ik gisteren net m'n lvl 31 HC ranger hulp ging vragen voor de hoofdbaas van Act2, kwam ik erachter dat ik blijkbaar een van de weinige ben die in de HC league speelt op dit moment en iedereen dus in de Nemisis league speelt;), ik vond de guild tab ook al zo leeg:P
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/585334
Here's some data on how players are distributed between the leagues. We're pleased to see high engagement with the new challenge leagues and are pleased that Nemesis is performing better than any of our other hardcore leagues ever have:
Domination: 51.3%
Nemesis: 20.5%
Standard: 25.6%
Hardcore: 2.6%

• JohnnyV76
Gaat goed met de guild.... rap richting de 50 members. Betekent dat dat het ook goed met PoE gaat? :)

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Ik ben de laatste tijd was inactief, maar ga het binnenkort weer oppakken :)

Soundcloud!

• Andiaen
  • Laatst online: 21-04-2024
Zit iedere dag van achter mijn computer mee te leechen en hou me nog rustig, maar wil graag mee gaan met de Tweakers Guild.
Ik begrijp alleen dat er heel veel (vrijwel alle?) mensen hier op Nemesis spelen, ik ben meer van de softcore Domination.
Is Domination qua Tweakers betreft uitgestorven of valt het mee?

• JohnnyV76
Volgens mij spelen de meeste tweakers in de guild juist op Domination. De laatste paar dagen komen er gelukkig wat mensen bij op nemesis. Lang verhaal kort... zowel op Domination als Nemesis zul je mensen uit de guild tegenkomen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

JohnnyV76 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:34:
Gaat goed met de guild.... rap richting de 50 members. Betekent dat dat het ook goed met PoE gaat? :)
http://store.steampowered.com/stats/

PoE staat al sinds release constant in de top10 van meest gespeelde games op Steam. En het is niet eens een Steam-only game. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Neles7
Ik speel zelf op domination gisteren samen met wat mede-tweakers piety op merciless omgelegd :) dus je zult altijd wel iemand vinden om mee te spelen ^^.

[ Voor 3% gewijzigd door Neles7 op 14-11-2013 10:34 ]

• JohnnyV76
Jij zit toch op Domination Neles? :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik speelde Nem tot gister, mijn lvl23 Shadow is geripped :P
Speel nu een Templar, lvl6 :)
En een lvl29 Ranger op Dom.

[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 14-11-2013 10:22 ]

• Neles7
typo :P

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Misschien hier eens kwijt.

De eerste keer dat je Piety bevecht op normal , hadden jullie daar ook zo'n moeite mee? Das de eerste baas waarbij ik gewoon neergemept werd :/ .
Als ik dit op HC had gedaan had me avontuur wel heel kort geweest :| .
Ik speel overigens een Witch

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Eerst keer Piety is altijd scary maar het hangt vooral af van je build, resistance en life. Verder moet je gewoon leren wat haar attacks zijn en proberen die freezing arrows te ontwijken.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

• Neles7
Oxidda schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:29:
Misschien hier eens kwijt.

De eerste keer dat je Piety bevecht op normal , hadden jullie daar ook zo'n moeite mee? Das de eerste baas waarbij ik gewoon neergemept werd :/ .
Als ik dit op HC had gedaan had me avontuur wel heel kort geweest :| .
Ik speel overigens een Witch
Piety is een gemene baas, over welke piety hebben we het ? Crematorium (begin act III) of Lunaris (final fight)? Maar piety is meestal een baas waar je goed op moet letten en je resist helpt ook enorm daar. Als je op HC speelt zijn dat wel key points (samen met voorzichtigheid) waar je op let.

• Andiaen
Bedankt voor de reacties! Binnenkort een whisper sturen naar de officers :)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Gisteren op Dominion het spel voor het eerst uitgespeeld (1ste playthrough). Ik heb nergens echt veel last van gehad en vond mijn char eigenlijk redelijk overpowered. Ik ben twohander deulist en vond rond level 25-30 een uniek wapen: Wideswing met 2 rode sockets. Dit gecombineerd met een LightingStrike gem + LifGainOnHit ging als een malle. De meeste normale monsters kon ik 1-shotten en bij unieke monsters ging ik over op HeavyStrike zodat ze kortstondig gestunned werden. Appeltje-eitje op een paar 'lag-deadths" na.

Totdat ik op level 37 bij de eindbaas kwam, (na Piety, die was uber simpel) in de God-Tower. Dat was gewoon NIET TE DOEN. Ten eerste moest ik een horde vijanden verslaan + 3 super unique's. Daar ging ik dus al 2x dood. (gelukkig had ik steeds een nieuwe portal neergezet) Bij de eindbaas zelf ben ik ook wel 2x dood gegaan aan die ray of lighting skill of aan te veel kamikaze monsters. Uiteindelijk dus toch gehaald. Tenminste, dat dacht ik. Transformeert die vent in een grote hell-kever of wat dan ook. Nou toen waren de rapen gaar. Ik denk dat ik zeker 20x het loodje gelegd heb. Vooral die blood-rain was zeer irritant en ik kon gewoon mijn LifeGainOnHit niet aan de gang krijgen. Pffttt volgende playtrough op Cruel maar eens wat beter voorbereiden.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Neles7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:29:
[...]

Piety is een gemene baas, over welke piety hebben we het ? Crematorium (begin act III) of Lunaris (final fight)? Maar piety is meestal een baas waar je goed op moet letten en je resist helpt ook enorm daar. Als je op HC speelt zijn dat wel key points (samen met voorzichtigheid) waar je op let.
Het was in crematorium.

Ik heb een summoner build (Kennelijk nogal mainstream is onder witches, heb ik mij laten aanpraten) en al me minions waren in seconden dood. :'(

• Neles7
FloydRaalte schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:52:
Gisteren op Dominion het spel voor het eerst uitgespeeld (1ste playthrough). Ik heb nergens echt veel last van gehad en vond mijn char eigenlijk redelijk overpowered. Ik ben twohander deulist en vond rond level 25-30 een uniek wapen: Wideswing met 2 rode sockets. Dit gecombineerd met een LightingStrike gem + LifGainOnHit ging als een malle. De meeste normale monsters kon ik 1-shotten en bij unieke monsters ging ik over op HeavyStrike zodat ze kortstondig gestunned werden. Appeltje-eitje op een paar 'lag-deadths" na.

Totdat ik op level 37 bij de eindbaas kwam, na Piety, in de God-Tower. Dat was gewoon NIET TE DOEN. Ten eerste moest ik een horde vijanden verslaan + 3 super unique's. Daar ging ik dus al 2x dood. (gelukkig had ik steeds een nieuwe portal neergezet) Bij de eindbaas zelf ben ik ook wel 2x dood gegaan aan die ray of lighting skill of aan te veel kamikaze monsters. Uiteindelijk dus toch gehaald. Tenminste, dat dacht ik. Transformeert die vent in een grote hell-kever of wat dan ook. Nou toen waren de rapen gaar. Ik denk dat ik zeker 20x het loodje gelegd heb. Vooral die blood-rain was zeer irritant en ik kon gewoon mijn LifeGainOnHit niet aan de gang krijgen. Pffttt volgende playtrough op Cruel maar eens wat beter voorbereiden.
Dominus is gevaarlijk. Die blood rain moet je niet in willen staan, deze kun je ontwijken. Ik kan het vertellen, maar wellicht vind je het leuker om zelf te ontdekken, in dat geval lees de spoiler maar niet ^^
spoiler:
Hij summent een beschermende koepel, sta je hierin raakt de blood rain je niet.
Oxidda schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:53:
[...]

Het was in crematorium.

Ik heb een summoner build (Kennelijk nogal mainstream is onder witches, heb ik mij laten aanpraten) en al me minions waren in seconden dood. :'(
Summoner is idd mainstream, maar daar moet je je niks van aan trekken. Spelen wat je zelf leuk vind is belangrijker imo. En als je dit als erg vond bereid je maar voor op je eindgevecht met piety die is nog een stukkie leuker ;)

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Morgen om 21:00 is de eerste race in het nieuwe seizoen. Gaan er nog mensen dit seizoen actief aan races doen ?

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Neles7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:57:
[...]

Dominus is gevaarlijk. Die blood rain moet je niet in willen staan, deze kun je ontwijken. Ik kan het vertellen, maar wellicht vind je het leuker om zelf te ontdekken, in dat geval lees de spoiler maar niet ^^
spoiler:
Hij summent een beschermende koepel, sta je hierin raakt de blood rain je niet.

[...]

Summoner is idd mainstream, maar daar moet je je niks van aan trekken. Spelen wat je zelf leuk vind is belangrijker imo. En als je dit als erg vond bereid je maar voor op je eindgevecht met piety die is nog een stukkie leuker ;)
Het is alleen zo dat dit de eerste baas is waar ik moeite mee had. De baas van ACT2 bijv was gewoon cake.

• JohnnyV76
mercapto schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:24:
Morgen om 21:00 is de eerste race in het nieuwe seizoen. Gaan er nog mensen dit seizoen actief aan races doen ?
Ik ga wel even kijken of het uitkomt. Gezien real life heb ik vaak niet de mogelijkheid om een hele race mee te doen. Bovendien wil ik zo veel mogelijk tijd dat ik kan spelen aan nemesis besteden! :)

• SMD007
Ik vind de rewards weer niet heel motiverend, maar ligt aan race type of ik mee doe. Met betreft rewards het is nu gewoon een common unique met andere (overings vette) skin. Waarom niet een extra/andere stat erbij. Bijvoorbeeld de eerste ring waarom geen extra stat met iets meer dmg. Daardoor zouden de unique's er net iets meer uitspringen van deze races en zouden ze een stuk leuker zijn om te winnen. de 2de reward waarom geen high end bow maken met 75 - 175 light dmg en dan weer een andere high end unique een stuk nerfen waardoor hij leuk is voor begin lvl's

Kleine aanvulling de races op zich zijn best vet. :P

[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 14-11-2013 14:51 ]

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Hoe werkt dat met races? Je powerlevelt door Path of Exile heen en krijgt op basis daarvan wat punten?

Of is het een bepaalde map?

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hoe mooier de rewards hoe harder de tegenstanders gaan schreeuwen. Ze zijn nu alweer aardig vocaal over altijd dezelfde winnaars en desynch.

@Oxidda : Races draaien vooral om tijd/level management. Zo snel mogelijk levelen door snel naar hogere areas te gaan. Als je rustig een hele area probeert te clearen dan loop je binnen de kortste keren hopeloos achter. Vervolgens hopen op mooie drops en zo proberen je momentum vast te houden. Ze hebben een aantal standaard tactieken/builds uitgedacht van tevoren, afhankelijk van de drops.
Dat zijn de pro's.... Zelf klooi ik maar wat aan en hoop op wat leuke drops :P

• Robbie.b
Level 37 dood bij dominus :(, toch maar weer domination doen nemesis is niks voor mij haha.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• SMD007
Oxidda schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:56:
Hoe werkt dat met races? Je powerlevelt door Path of Exile heen en krijgt op basis daarvan wat punten?

Of is het een bepaalde map?
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/613214 dit nieuws bericht van vandaag is wat voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Robbie.b schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:07:
Level 37 dood bij dominus :(, toch maar weer domination doen nemesis is niks voor mij haha.
RIP :S

Heb je niet iets van... ik ga t nog een keer doen en dan beter!!?
Ligt ook een beetje aan hoe je dood gegaan bent. Ken je de mechanics wel van de Dominus fight bijvoorbeeld? Maja als t echt niks voor je is dan wordt je idd gelukkiger van een league als domination.

Je ben niet de enige die geripped is gister.... Koen en Microo ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
RIP!! Ouch....

Hmm als ik het zo hoor ben ik blij dat ik op Domination speel >:) Heb nooit zoveel tijd om te spelen en ben nog niet goed genoeg om zonder kleerscheuren door het spel heen te komen.

Gisteren even gespeeld in ACT 2 en het lijkt alsof de update me heel goed gezind is! Twee nieuwe gems gekregen, vijf gele drops (voor de meeste niets speciaals, maar voor mij best veel!) die ik helaas als witch niet kan gebruiken en mijn eerste legendary item! 8) 2 hand sword, nu krijg ik toch wel zin om iets van Duelist te gaan proberen.
Daarnaast veel unique mobs tegen gekomen, de voorgaande runs had ik daar niet zo veel van gezien.

Ik moet binnenkort ook naar Piety, ik denk dat ik eerst lekker blanco erin ga en kijk hoe ik afgeslacht wordt. Is toch wat leuker dan de tactics vantevoren door te lezen :+ (voordeel van domination)
Summoner build net als Oxxi dus ben benieuwd wat het wordt! Zal wel even wipen worden, maar dat mag de pret niet drukken!

Succes met de race heren, mocht iemand van jullie hoog eindigen, laat het even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:37
Verslavend dit spel :P

Een goede maat van me speelde dit al een tijdje. Ik had in de open Beta twee maal een ranger gespeeld, het beviel me maar vond de learning curve best lastig. Opzich spreekt alles voor zich natuurlijk, toch maak je in het begin vaak verkeerde keuzes. Zo ging ik zoveel mogelijk punten speccen in weapon elemental damage. Niet wetend dat deze procenten alleen tellen op de werkelijke elemental output van je wapen.

Maargoed, nu een paar weken na de release ben ik met m'n 3e char bezig in Nemesis. Ik begon met een Dualist. Cleave+Endurance charge on stun, 50% armour en een bak leven. Deze ripte rond lvl 55 door een Powerfull-crit/Storm Herald aan het begin van Cruel Wat een nare beesten kunnen dat zijn. Het raakte me 2x maar dan wel crits van tegen de 2k dmg.

Hierna maar weer een Ranger gepakt. Hier had ik ervaring mee. Dit keer wel een aardige build, split arow met added fire en een ziek goede boog. Alles zo'n beetje one-shotten. Met life bleef ik achter. Ik had net geen 2k toen ik ripte bij Vaal op Cluel doordat ik een steen moest koppen. Evasion helpt hier niet helaas(lvl61)

Afgelopen week dus direct maar weer doorgegaan. Dit keer een Templar dual flame-totem build (met Faster Casting+GMP+Faster Projectiles). Level 48 op dit moment. Wat een heerlijke build zeg. lekker lui 2 totems casten en onder het genot van een peukje zien hoe alles binnen de grenzen van je scherm afgebrand.

Ik merk duidelijk hoe snel je leert van je fouten en deze kan toepassen door je volgende build net iets slimmer te bouwen. Doordat je in een paar uur naar lvl40+ kan rennen is het ook niet zo heel erg om zo af en toe te rippen.

Vanavond m'n maatjes maar even opzoeken, hun zijn rond level 60 al dagen Merivall aan het farmen, dit heeft al bakken unique's opgeleverd :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Is de loot nu echt zo goed van Merveil? Ilvl is niet hoog genoeg toch zou ik denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
Is de loot nu echt zo goed van Merveil? Ilvl is niet hoog genoeg toch zou ik denken?
crafting items niet, merveil kan echter wel leuke rares/uniques droppen.
Het is snel en makkelijk te farmen dus mensen maken er graag gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
vanavond ook maar eens tijd aan besteden. Zijn er nog meer bosses die zo makkelijk te farmen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik begreep van microo dat Piety ook flink gefarmed wordt. Aangezien dat ilvl een stuk hoger ligt zal de loot potentieel ook beter moeten zijn. Piety is (voor de nemesissers onder ons) wel een stuk gevaarlijker dan Merveil natuurlijk.... maja stukje risk vs reward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:41:
Ik begreep van microo dat Piety ook flink gefarmed wordt. Aangezien dat ilvl een stuk hoger ligt zal de loot potentieel ook beter moeten zijn. Piety is (voor de nemesissers onder ons) wel een stuk gevaarlijker dan Merveil natuurlijk.... maja stukje risk vs reward!
Jullie hebben het over level 60 dus kan ik aannemen dat dit de 3de moeilijkheidsgraad is na Cruel? Ik vraag me namelijk af of het op Cruel al lonend is om Merveil te farmen... net level 38 en begonnen aan Cruel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25
Gisteren voor het eerst mijn lifeleech gem kunnen gebruiken. Met 6.1% damage als life is dat echt een ongelooflijk verschil. Mijn healthbar springt steeds terug naar het maximum. Een groepje blauwen konden potentieel lastig zijn, maar nu is het een walk in the park.
Enige is dat je soms situaties hebt dat een unique zo hard slaat dat je health harder gaat dan je life regen of dat je gestunned of gefreezed wordt, maar voor de rest is het leven een stuk makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
FloydRaalte schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:57:
[...]

Jullie hebben het over level 60 dus kan ik aannemen dat dit de 3de moeilijkheidsgraad is na Cruel? Ik vraag me namelijk af of het op Cruel al lonend is om Merveil te farmen... net level 38 en begonnen aan Cruel.
Het kan lonend zijn, je kunt soms leuke items vinden om jezelf (of je currency) een boost te geven. Maar normaal farmen mensen pas vanaf Merciless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:37
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
Het is meer dat je een run doet in 5-10min. Erg snel dus. 1 player leapslamt maar de ingang, de ander verzamelt alle zooi, identified in sprint in de volgende portal. Met 140% rarity op je gear is het unique, na unique na unique.. Doe je dit een avondje en je stash zit vol met bruine meuk :P
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:41:
Ja, Piety is de volgende target. Maar hiervoor moet onze gear toch wel een stukje beter zijn. Dood gaan is ook zo zonde hè
FloydRaalte schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:57:
[...]

Sorry, de laatste Merciless inderdaad

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-11-2013 12:05 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 11:05
Hoe ren jij in een paar uur naar lvl 40+? Met mijn eerste char op lvl 40 HC moeten zien sneuvelen, auw. Maar ach was toch redelijke crappy char, vanavond maar rerollen voor nemesis.
Nog tips om snel te levellen?
Gelukszoekr schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:22:
Verslavend dit spel :P

Een goede maat van me speelde dit al een tijdje. Ik had in de open Beta twee maal een ranger gespeeld, het beviel me maar vond de learning curve best lastig. Opzich spreekt alles voor zich natuurlijk, toch maak je in het begin vaak verkeerde keuzes. Zo ging ik zoveel mogelijk punten speccen in weapon elemental damage. Niet wetend dat deze procenten alleen tellen op de werkelijke elemental output van je wapen.

Maargoed, nu een paar weken na de release ben ik met m'n 3e char bezig in Nemesis. Ik begon met een Dualist. Cleave+Endurance charge on stun, 50% armour en een bak leven. Deze ripte rond lvl 55 door een Powerfull-crit/Storm Herald aan het begin van Cruel Wat een nare beesten kunnen dat zijn. Het raakte me 2x maar dan wel crits van tegen de 2k dmg.

Hierna maar weer een Ranger gepakt. Hier had ik ervaring mee. Dit keer wel een aardige build, split arow met added fire en een ziek goede boog. Alles zo'n beetje one-shotten. Met life bleef ik achter. Ik had net geen 2k toen ik ripte bij Vaal op Cluel doordat ik een steen moest koppen. Evasion helpt hier niet helaas(lvl61)

Afgelopen week dus direct maar weer doorgegaan. Dit keer een Templar dual flame-totem build (met Faster Casting+GMP+Faster Projectiles). Level 48 op dit moment. Wat een heerlijke build zeg. lekker lui 2 totems casten en onder het genot van een peukje zien hoe alles binnen de grenzen van je scherm afgebrand.

Ik merk duidelijk hoe snel je leert van je fouten en deze kan toepassen door je volgende build net iets slimmer te bouwen. Doordat je in een paar uur naar lvl40+ kan rennen is het ook niet zo heel erg om zo af en toe te rippen.

Vanavond m'n maatjes maar even opzoeken, hun zijn rond level 60 al dagen Merivall aan het farmen, dit heeft al bakken unique's opgeleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Ik ben dus gisteravond geripped op lvl 77 helaas. Ben vervolgens opnieuw begonnen met een marauder en had deze in 2-3 uur op lvl 30. Het is gewoon een kwestie van een bak gear hebben klaar staan (met name wapens), zodat je alles blijft oneshotten.
Echter vandaag een beetje zitten nadenken en weer zitten klikken in de skill tree en toch besloten dat ik spectral throw wel een erg fijne skill vind en deze weer ga nemen. Helaas is de conclusie wel dat dit veel beter werkt met een ranger/scion, dus morgen maar weer even rerollen :). Agh het levert in ieder geval currency op die ik nodig heb om weer een nieuwe Kaoms Primacy aan te schaffen die na 1.5 dag gebruik op nemesis nu lekker op standard ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
microoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:51:
Agh het levert in ieder geval currency op die ik nodig heb om weer een nieuwe Kaoms Primacy aan te schaffen die na 1.5 dag gebruik op nemesis nu lekker op standard ligt.
Dit doet denk ik nog het meeste pijn bij je RIP. |:(
Echt balen man.

@bodyhammer.... als je idd al genoeg currency en wat leuke gear in je vault hebt kun je ontieglijk snel levellen als je main ripped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:00:
[...]

Dit doet denk ik nog het meeste pijn bij je RIP. |:(
Echt balen man.

@bodyhammer.... als je idd al genoeg currency en wat leuke gear in je vault hebt kun je ontieglijk snel levellen als je main ripped.
Tsjah, dat is de keuze die je maakt. Pomp ik al mijn currency in iets wat een gigantische upgrade is en je kill speed vele malen hoger maakt of bewaar je het, doe je steeds kleine upgrades en ga je met kleine stapjes. Ik koos voor het eerste waardoor ik wel in staat was om piety runs te gaan doen. Ook al werd dit mijn dood, doordat ik te greedy werd en alleen nog maar naar het einde aan het leap slammen was en onderweg niets meer dood maakte, waardoor ik uiteindelijk door een te smal stukje wilde springen, desyncte en in een groep met een boss/ vulnerability curse/ tentakelschietende bitches terug kwam en mijn life binnen luttele seconden zag verdampen. Echter hebben die piety runs wel al de helft van de Kaoms terug betaald denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mjah, daarom kill ik gewoon praktisch alles wat ik tegenkom als ik Piety runs doe.
Kost iets meer tijd, maar dropt genoeg onderweg om dat te compenseren.
En t is een pak veiliger.. Leap Slam is nogal desync gevoelig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Marcvz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:47:
Mjah, daarom kill ik gewoon praktisch alles wat ik tegenkom als ik Piety runs doe.
Kost iets meer tijd, maar dropt genoeg onderweg om dat te compenseren.
En t is een pak veiliger.. Leap Slam is nogal desync gevoelig..
Jep, lesje geleerd, dat gaat nu dus niet meer gebeuren, je zal alleen nog wat langer door moeten met solo maps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zelfde dat ik nooit meer door de mobs heen ga rennen om "even snel de wp te zoeken zodat ik op een later moment niet dit hele stuk opnieuw hoef te doen". Allemaal waardevolle, zij het dure, lessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb vooral geleerd dat wegrennen voor een Storm Herald om vervolgens op een Corrupted Blood te schieten (die ik niet gezien had) voor wat life niet handig is :D

De Kaom's Primacy waar ik twee dagen van heb mogen genieten op default te zien belanden is nog wel het zuurste maar met een beetje geluk heb ik tegen de tijd dat ik er weer eentje kan gebruiken wel weer genoeg currency heb om 'm weer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvrmore
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-07 08:16
Hey zou ik een invite mogen voor de Tweakers guild? Ik ben net begonnen met die spel en zoek mensen om mee te gamen!

Ingame name is GeenKlasseGeenStijl

[ Voor 14% gewijzigd door Nvrmore op 15-11-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Nvrmore schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:06:
Hey zou ik een invite mogen voor de Tweakers guild? Ik ben net begonnen met die spel en zoek mensen om mee te gamen!

Ingame name is GeenKlasseGeenStijl
stuur even een pm aan:
- Riune
- Shodination
- Marcvz
- Johnnyv76

Zij kunnen je toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
microoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:51:
Ik ben dus gisteravond geripped op lvl 77 helaas. Ben vervolgens opnieuw begonnen met een marauder en had deze in 2-3 uur op lvl 30. Het is gewoon een kwestie van een bak gear hebben klaar staan (met name wapens), zodat je alles blijft oneshotten.
Echter vandaag een beetje zitten nadenken en weer zitten klikken in de skill tree en toch besloten dat ik spectral throw wel een erg fijne skill vind en deze weer ga nemen. Helaas is de conclusie wel dat dit veel beter werkt met een ranger/scion, dus morgen maar weer even rerollen :). Agh het levert in ieder geval currency op die ik nodig heb om weer een nieuwe Kaoms Primacy aan te schaffen die na 1.5 dag gebruik op nemesis nu lekker op standard ligt.
Als ik die Kaoms van je zou mogen lenen voor op standard ben ik je eeuwig dankbaar... Zit nu nog met een rigvalds charge en nog niks beters gevonden.. ben lvl 63 atm

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 16-11-2013 01:03 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:18:
[...]

RIP :S

Heb je niet iets van... ik ga t nog een keer doen en dan beter!!?
Ligt ook een beetje aan hoe je dood gegaan bent. Ken je de mechanics wel van de Dominus fight bijvoorbeeld? Maja als t echt niks voor je is dan wordt je idd gelukkiger van een league als domination.

Je ben niet de enige die geripped is gister.... Koen en Microo ook :(
Ja ik ben ook alweer opnieuw begonnen op nemesis haha. So far so good net act 3 begonnen. Met stuk betere gear als vorige keer. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Occy74 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 01:02:
[...]

Als ik die Kaoms van je zou mogen lenen voor op standard ben ik je eeuwig dankbaar... Zit nu nog met een rigvalds charge en nog niks beters gevonden.. ben lvl 63 atm
Heb je dan nog geen sword nodes genomen?
Als je zomaar van sword naar axe kan, heb je weinig dmg nodes gepakt.. Dat verbaast met aangezien je op SC speelt.. Ik zou dan toch eerst een berg dps pakken en daarna pas life..

vandaag een zeer intens weaver gevecht gehad op cruel met mn Templar..
Man man, ben 10 minuten bezig geweest.. :D
normaal gesproken had ik dan ff Koen of Micro aangesproken op Mumble, maar ja, die zijn helaas gesneuveld...
Oh well, wel leuk en ik neem nog steeds weinig risico met mn ranger, dus beetje de grens opzoeken op een alt is wel tof :)
en ik heb de bovenkant van de skilltree te lang niet gezien, tijd om daar ook weer eens wat mee te doen :)

@mirco, ik denk dat marauder ook prima is.. Eerlijk gezegd denk ik dat ie beter werkt dan een scion..gevoelsmatig zou maces wel de betere kkeus zijn met een marauder denk.En als je bereid bent wat dps in te leveren, zit er een enorme hoeveelheid lekkere defensive en aura nodes als je richting de templar gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Marcvz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 04:45:
[...]

Als je zomaar van sword naar axe kan, heb je weinig dmg nodes gepakt.. Dat verbaast met aangezien je op SC speelt.. Ik zou dan toch eerst een berg dps pakken en daarna pas life..
Er zijn bergen nodes die voor alle soorten 2handers gelden. En ook op SC wil je life. Death is misschien niet perma, maar doodgaan en vooral boven de lvl 80 - 85 is alsnog erg zuur, de xp die verliest is soms meer dan een halve dag grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Neles7 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:
[...]

stuur even een pm aan:
- Riune
- Shodination
- Marcvz
- Johnnyv76

Zij kunnen je toevoegen
Urgh, ik ben echt te weinig online :p. Ik heb gewoon geen tijd lol :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb ook een Templar, Lightning Strike build, met aardig wat life, heb alleen nog een multistrike gem nodig
lvl27 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Duckhamster schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:51:
[...]

Urgh, ik ben echt te weinig online :p. Ik heb gewoon geen tijd lol :/.
dat is vervelend, maar we hebben de weekenden toch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die mee willen doen aan de 3 Hour AI Party race?

Aangezien het party is, zoek ik nog wat mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08 15:22
Ik wil me ook aanmelden bij de tweakers guild, maar ik weet niet meer wat mijn account naam is..
Ik heb me aangemeld met steam en daarom hoef ik dat niet meer te gebruiken.. Weet iemand hoe ik dat kan vinden? Of is het gewoon mijn steam account?

Ik had net trouwens in nemesis een mooie legendary ring gevonden zonder lvl requirement.. Ik ben nu zelf lvl 6, dus dat is erg fijn om te levellen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:08:
Nog mensen die mee willen doen aan de 3 Hour AI Party race?

Aangezien het party is, zoek ik nog wat mensen :P
Ik zou zeggen gezellig, maar ik doe meestal geen races. Probeer het ingame bij de tweakers anders ?
aicaramba schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:30:
Ik wil me ook aanmelden bij de tweakers guild, maar ik weet niet meer wat mijn account naam is..
Ik heb me aangemeld met steam en daarom hoef ik dat niet meer te gebruiken.. Weet iemand hoe ik dat kan vinden? Of is het gewoon mijn steam account?

Ik had net trouwens in nemesis een mooie legendary ring gevonden zonder lvl requirement.. Ik ben nu zelf lvl 6, dus dat is erg fijn om te levellen.
gewoon een whisper sturen. invites kunnen ook op charname gedaan worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Neles7 op 16-11-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:36:
[...]

Ik zou zeggen gezellig, maar ik doe meestal geen races. Probeer het ingame bij de tweakers anders ?

[...]

gewoon een whisper sturen. invites kunnen ook op charname gedaan worden.
Helaas zit ik niet in de tweakers guild. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Marcvz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 04:45:
[...]

Heb wel 2H dmg nodes gepakt maar nog geen specifiek wapen type dmg nodes omdat ik nog niet weet wat mijn endgame wapen wordt, 2h sword, axe, mace etc.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:38:
[...]

Helaas zit ik niet in de tweakers guild. :(
Met @ in de chat kun je een whisper sturen naar een van de volgende mensen:
- Riune
- Shodination
- Marcvz
- Johnnyv76

Dus dan doe je bijvoorbeeld @Riune Ik zou graag een invite voor de guild willen oid. Hij ziet dan je charactername en kan je aan de hand daarvan gewoon een invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zo'n Flame totem met Faster Projectiles is echt cool, alles burned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Incinerate Totem met GMP is ook niet verkeerd hoor ;)

Pagina: 1 ... 47 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]