Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:33
Hah de eerste keer Dominus heb ik wel Alt F4 gedaan toen ik mn HP balk iets te snel omlaag zag gaan en nog niet wist wat er aan de hand was. Over t algemeen doe ik het heel weinig... als je denkt dat het verkeerd gaat ben je wss toch al te laat om nog op de knoppen te rammen.

Ik hoop ook snel weer in merciless te komen.... heb t verlies van mn lvl60 scion nog steeds niet helemaal verwerkt :S Zal pas lukken als ik m'n witch op 60 en verder heb :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Ik ben meestal te laat met alt f4...

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Gisteren crashde mn game, ook heel fijn.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Marcvz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:19:
De Devouvers zijn al generfed, maar ik denk dat het gewoon een kwestie van snel doodmaken is.

Mjah, die tactiek lijken zij ook op mij toe te passen :D
Ik heb begrepen dat die troep die ze schieten ook meer dmg doet als je verder weg bent.
Op zich vind ik t niet verkeerd dat de dmg verlaagd is van hun eerste hit als ze uit de grond komen, t is niet dat je ze aan kunt zien komen ofzo...
Volgens mij heeft alleen die unique Devourer in de Hedge Maze far shot. Het staat er bij de andere soorten in ieder geval er niet bij zoals met de hondjes uit de docks.

En alt-f4 is volgens mij minder zeker dan uitloggen. En zelfs met uitloggen kan je nog doodgaan door lag. Tot nu toe één keer uitgelogd tegen een LMP hondje met fractured. Dan schrik je even als je opeens omsingelt wordt door die beesten. :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Ik gebruik trouwens heel veel rain of arrows gem met een best wel goede support gem als ranger.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de "experts"
Probeer wat currency te collecten en heb wat uniques liggen maar ik vraag me af of de uniques die ik heb wel wat waard zijn (Domination):

Blackgleam
Woodsplitter
Voll's Protector
Blackheart
Kaom's sign
2x facebreaker (1x bagger stats(609!!!) 1x 769%)
Fairgraves Tricorne
Crest of Perandus
Goldrim
Meginord's Girdle
The Peregrine
BrightBeak

Zit er misschien wat bij dat iets waard is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Bedankt Nogarduv en Gundogan voor jullie reacties!

De hele passive skilltree is behoorlijk overweldigend en tegelijkertijd datgene aan het spel wat het voor mij tot een geweldig grindfest gaat maken. Gaf me weer het goede gevoel wat ik had toen ik de skilltree van FF10 zag.

Ik ga die build die jullie voorstellen thuis even uitproberen. Het zal wel even duren voordat ik daar ben, ben nu pas aan het einde van Act 1 (net Brutus verslagen, irritant als je zombs nodig hebt en er geen lijken te vinden zijn bij de boss....).
Ga allebei jullie suggesties even uitproberen om te kijken wat het beste gaat werken. Zal een moeilijke keuze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:25:
Probeer wat currency te collecten en heb wat uniques liggen maar ik vraag me af of de uniques die ik heb wel wat waard zijn (Domination):

Blackgleam
Woodsplitter
Voll's Protector
Blackheart
Kaom's sign
Fairgraves Tricorne
Crest of Perandus
Goldrim
Meginord's Girdle
The Peregrine
BrightBeak

Je kunt het meeste wel verkopen. Maar het is niet heel zeldzaam. Verder zou ik even kijken naar de rolls op je uniques, dit bepaald veelal de waarde. Je kunt http://poexplorer.com/ gebruiken voor een vergelijking met de forums van PoE. Dan kun je een schatting van waarde maken.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx, ga ik doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
die is wel wat waard atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 19-08 18:40

Die 769 is niet waardeloos. Geloof dat de nieuwe rolls van 600 - 800 gaan dus 769 is dan niet heel slecht ;)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hmm ik heb op normal nog facebreakers met 908%. Mss dat die wat meer waard worden dan.

Mijn 2e char op Nemesis is ondertussen alweer op cruel aanbelandt.

Die public parties kunnen soms echt handig zijn :)
Kijk op t bord en zie dat er een piety groep is van 2 man. Ik join en via hun tp kom ik precies voor de teleport naar de kamer van Piety. We vertrokken en al snel was ze neer. Dat scheelt een hoop tijd.

Daarne heb ik had even de 2 items voor fairgraves gehaald en de 4 golden pages in de archives en toen was ik eigenlijk van plan om een beetje te levellen voor Dominus. Toen ik weer op het bord keek zag ik een groep voor Dominus en toen ik joinde was ie al in de laatste fase en op half HP. Mijn HP ging nog wel een keer snel omlaag maar kon t net met potjes goedmaken en binnen een minuut nadat ik gejoined was lag ie neer en kon ik naar cruel. Nu begint het pas weer eigenlijk een beetje :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de clan gejoined, welkom was erg goed ook de mogelijke hulp van spelers ! :)

@ facebreakers, de 769% is niet zo slecht met de nieuwe stats gezien was ook meer op de 609% aan het wijzen :P heb nog een 979% liggen in normal

Trouwens klein shopje gestart voor domination league:

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/566392

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47
Ben er ook aan begonnen.
En moet zeggen vind het een coole game.
Zeker hoe de passive skills zijn.

Speel nu als een lvl 24 marauder.
Heb nu die pasieve skill dat ik geen mana meer gebruik maar life.
Gaat best lekker.

Ik moet nu kiezen of ik ga voor 2 handed Axe of 2 handed maces, zodat mijn damage meer word.
Iemand nog tips. Ik gebruik vooral Leap en Sweep.

[ Voor 4% gewijzigd door lekrutes op 01-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
lekrutes schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:39:
Ben er ook aan begonnen.
En moet zeggen vind het een coole game.
Zeker hoe de passive skills zijn.

Speel nu als een lvl 24 marauder.
Heb nu die pasieve skill dat ik geen mana meer gebruik maar life.
Gaat best lekker.

Ik moet nu kiezen of ik ga voor 2 handed Axe of 2 handed maces, zodat mijn damage meer word.
Iemand nog tips. Ik gebruik vooral Leap en Sweep.
Ik dacht dat axes een hogere dmg hadden en goedkoper waren. Hier kun je ook prima poeexplorer voor raadplegen (zie link die ik paar post eerder heb neergezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

:D

Jammer dat Cast on Damage Taken zover weg zit als reward. En dat Summon Skeletons niet gaat werken met Cast on Death/Damage Taken door de -50% elemental damage. Minion Instability + skellies + Shock/Ice Nova + Cast on Death/Damage Taken zou anders wel erg :9~ zijn.

Edit: kennelijk werkt het niet met minions. Op zich wel logisch omdat het ook spells zijn, maar zo laat je wel leuke mogelijkheden liggen. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 01-11-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-06 15:47

Blackgleam
Woodsplitter
Voll's Protector
Blackheart
Kaom's sign
Fairgraves Tricorne
Crest of Perandus
Goldrim
Meginord's Girdle
The Peregrine
BrightBeak

Wat vraag je voor deze?
Afbeeldingslocatie: http://webcdn.pathofexile.com/image/Art/2DItems/Weapons/TwoHandWeapons/TwoHandSwords/TwoHandSword6.png?scale=1&w=2&h=4&v=2c46a69178977d49c64e93c354b1200c2

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Laatst online: 03-06 23:47
Inmiddels is path of exile op steam weer het 12de spel, een paar dagen geleden stond PoE nog op plek 8

het lijkt erop alsof 1/3 van de spelers via steam speelt (de steam statistics vergelijkend met het totaal dat Chris laatst gepost had.

Als iedereen via steam zou spelen zou PoE trouwens 2e staan... Dota is een beetje hard-to-beat momenteel.

[ Voor 18% gewijzigd door Artimunor op 01-11-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25
Ik lag in een deuk!
Tijd voor een character die alleen maar een beetje passief staat te survivelen. Edit: Misschien is incinerate wel te gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door Kaw op 01-11-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ben net aan het einde van de beta begonnen en moet zeggen dat ik er erg veel lol in heb. Voelt weer echt als D2, maar dan nu met mooiere graphics. Ja er kunnen veel dingen beter of mooier, maar dit is dan natuurlijk ook niet te vergelijken met een studio als Blizzard.

Begonnen met een ranger en helemaal aan het focussen op critical strike (met bijbehorende multiplier) en attack speed. Zit in het laatste stukje voor Dominus, ben benieuwd!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hmm was toch geen goed idee om na een avondje/nachtje BF4 spelen met wat vrienden nog even een ledge run te doen op merciless met mn 2e char op nemesis. Zat een beetje te klooien met mn resists en dacht dat ik lightning resist toch voorlopig nog niet nodig had en cold zat op 75% dus dacht dat het wel veilig was. Maja... met 20% lightning resist tegen een rare mob met de storm herald mod vechten is niet zo slim. RIP lvl56 witch :(

Vandaag maar weer opnieuw beginnen dan.... toch maar weer met een scion denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ledge....lightning...
Jammer man, maar ja, je zal nu wel wat gear hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:33
Moet zeggen dat ik het spel minder vindt spelen dan diablo 3.alles is wat "houterig" voor mijn gevoel. Ook niet echt een drang om verder te spelen al is het wel dat je soms langer zit dan je dacht. Zelf vind ik het heel bvervelend navigeren door de wereld heen. Aan het handje houden vind ik ook niet goed maar een hele slechte map is weer het andere uiterste. Ik wacht nog even op wat updates maar. Ga Denk eerst diablo 3 nog even verder spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
PoE moet je aanspreken idd.Qua houterigheid snap ik wat je bedoelt, zeker als je t vergelijkt met de engine van D3. Qua map ben ik t niet met je eens. Het hoort bij het spel denk ik dat je niet helemaal precies ziet waar je heen moet en je soms even moet zoeken maar persoonlijk vind ik het prima dat je ziet in welk gebied je moet zijn en dan de exacte plek nog moet zoeken. Als je t veel gespeeld hebt dan weet je op een gegeven moment eigenlijk al snel waar je moet zijn.

Als de dingen die beter zijn in PoE (skill gems, passive tree, currency systeem) je niet aantrekken dan zal t denk ik ook niet meer komen, ook niet met een nieuwe update. Voor mij heeft PoE die x-factor waardoor ik wil blijven spelen, iets wat ik in D3 had verwacht en toch mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08 15:22
Ik heb een beetje hetzelde. Door het houterige is het wat lastig om er in te komen, maar door de goede verhalen wil ik toch wel door spelen in de hoop dat het me gaat grijpen..
Ik ben sinds de release met een nieuwe char begonnen en ga voor een necro. Dit doe ik zonder guides ofzo, dus zelf de build verzinnen. Echter ben ik bang dat necro me niet heel erg zal aanspreken..

Achja. Ik zie wel

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Gelukkig is PoE gratis dus als je het niks vind heb je alleen tijd verloren :-)

Maar ik raad je aan om in ieder geval te proberen normal 1x uit te spelen zodat je de basisdingen van het spel gezien hebt. Hoewel de echte leuke aspecten van combineren van skills en stats pas in cruel en merciless naar voren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 17-08 17:40
Zo, dat was een vruchtbare avond.
Mooi zwaard gekocht, 6 socket en 5 link van gemaakt met 2 jewellers en 40 fusings. Valt op zich mee..
Had maar een 4 link nodig eigenlijk, maar goed, had zo snel een 6 socket, en als je dan eenmaal aan t klikken bent....

Uiteindelijk met de aanschaf van wat goedkope life+single res items en één 18% lightning res node mijn resistances ook capped kunnen krijgen. Dus misschien morgen maar eens even proberen hoe Lunaris gaat.

Zijn er meer tweakers die beetje docks willen farmen op act 3 merci? (Nemesis)
Dan hebben we wat meer MF.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hopelijk is 3e keer scheepsrecht voor me.... gisterochtend begonnen met mn scion en 's avonds was ze level 36 en in cruel. Hopelijk later deze week weer in merc en dan kan ik altijd een rondje docks mee doen als ik eenmaal zover ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Gisteren cruel voltooid en merciless act 2 bereikt. Merk wel dat door public party rush brutus/merveil ik wat onderleveld ben, dus maar ff fellshrine farmen en hopen op wat mooie drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Iemand al een high speed quill rain bow crit frenzy build geprobeerd in combinatie met de cast on crit support gem en fire storm? Volgens mij moet 2-3 casts per seconde te halen zijn.

Verder van het weekend met veel plezier een beetje zitten levelen. Spectral throw is de meest plezierige skill die ik tot nu toe heb gehad.

Heb wel het idee dat de droprate van orbs wat omhoog zijn gegaan. Heb binnen 2 uur een regal, blessed, chaos en regret orb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kaw schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:11:
Heb wel het idee dat de droprate van orbs wat omhoog zijn gegaan. Heb binnen 2 uur een regal, blessed, chaos en regret orb gehad!
Dan heb je geluk, want ik vind zelden een alch of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Neles7 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:52:
[...]
Dan heb je geluk, want ik vind zelden een alch of hoger.
Om de 5 levels gun ik mezelf een leuk item van een chaos. Dat leveld een stuk makkelijker en die chaos is altijd binnen een uurtje wel weer aangevuld. Ben ik dan extreem lucky? Heb 3 chaos liggen en inmiddels een paar gebruikt en ben nu level 43...

Inmiddels heb ik meer (hoge) orbs gevonden in 43 levels levelen dan in de gehele closed beta. Heb 2 GPC's gevonden bijv.

[ Voor 12% gewijzigd door Kaw op 04-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
ik had gister een exalted orb op mijn lvl 44 in de Domination league, dit was mijn 2e ooit

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kaw schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:55:
[...]

Om de 5 levels gun ik mezelf een leuk item van een chaos. Dat leveld een stuk makkelijker en die chaos is altijd binnen een uurtje wel weer aangevuld. Ben ik dan extreem lucky? Heb 3 chaos liggen en inmiddels een paar gebruikt en ben nu level 43...

Inmiddels heb ik meer (hoge) orbs gevonden in 43 levels levelen dan in de gehele closed beta. Heb 2 GPC's gevonden bijv.
Ik denk dat je dan geluk hebt. Niet dat ik te klagen heb met currency (wat leuke verkopen) maar er dropt weinig bijzonders. Ik zou graag wat vaker een alch/chaos vinden. In de hele tijd van Domination leaguge 2/3x alch en 2x chaos ofzo. En ik ben nu level 55...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Neles7 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:40:
Gisteren cruel voltooid en merciless act 2 bereikt. Merk wel dat door public party rush brutus/merveil ik wat onderleveld ben, dus maar ff fellshrine farmen en hopen op wat mooie drops.
Als dat op Nemesis is kan ik wel wat Merveil kills met je doen hoor.
Wie weet droppen we wat leuks en ik vind t heerlijk om Merveil te doen. Hoef niet op te letten in tegen stelling tot docks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Marcvz schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:47:
[...]

Als dat op Nemesis is kan ik wel wat Merveil kills met je doen hoor.
Wie weet droppen we wat leuks en ik vind t heerlijk om Merveil te doen. Hoef niet op te letten in tegen stelling tot docks..
helaas zit ik op domination. Ik ben veel te onoplettend om terug HC te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:20
Zojuist geripped op lvl 54. Net op merciless aangekomen met hulp van Marc bij dominus. Eerste boss heeft corrupting blood, ik onderschat het en ga dood. Helaas Helaas, nja volgende ronde beter! :+ In ieder geval bedankt voor de hulp Marc haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Waarom heeft tweakers.net nog geen aandacht gegeven aan de release van Path of Exile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
microoo schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:12:
Zojuist geripped op lvl 54. Net op merciless aangekomen met hulp van Marc bij dominus. Eerste boss heeft corrupting blood, ik onderschat het en ga dood. Helaas Helaas, nja volgende ronde beter! :+ In ieder geval bedankt voor de hulp Marc haha....
zonde en jammer. RIP.
Kaw schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:21:
Waarom heeft tweakers.net nog geen aandacht gegeven aan de release van Path of Exile?
Wellicht moeten we met z'n allen een nieuwstip insturen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Remove bleed flasks helpen met Corrupted Blood btw. Voor degene die dit nog niet wisten. :) Iemand die mij kan inviten voor de Tweakers guild btw (GundoThrowBarb ingame)?

En ik verwacht eigenlijk wel een Tweakers review ja. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:41:
[...]

Remove bleed flasks helpen met Corrupted Blood btw. Voor degene die dit nog niet wisten. :) Iemand die mij kan inviten voor de Tweakers guild btw (GundoThrowBarb ingame)?

En ik verwacht eigenlijk wel een Tweakers review ja. :Y
een berichtje is makkelijker.
SMD007 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:32:

De guild is cross league. Je kan joinen door 1 van onderstaande ingame een wisper te doen.

PaladinSMD Leader IGN: Riune
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T

[ Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 04-11-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Neles7 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:43:
[...]

een berichtje is makkelijker.

[...]
Ohja zocht die lijst al. Ik had Shodan al eens benaderd dacht ik, maar vanavond nog maar een keer dan. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ha Kaw,

Dank voor de tip :-)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Path of Exile nog niet gespeeld heb
(hoewel de installatie nu loopt :-).

Ik ga hem zeker uitproberen, al acht ik de kans klein dat we hem nog
gaan reviewen.

Niet omdat het een gratis speelbare game is, maar meer omdat hij al twee
weken uit (23 oktober) is en dan wordt het wat laat.

We houden bij Tweakers wel van actualiteit en dus plaatsen we reviews
het liefst kort voor, maar uiterlijk kort na release van de game. Dan is
twee weken al behoorlijk laat en dan moet ik nog aan de game beginnen.
Omdat het reviewen van een game als Path of Exile wel even in beslag
neemt, wordt het eigenlijk echt te laat om nog een review te plaatsen...

Maar nogmaals, ik ga hem zeker proberen :-)

Wie weet, als er een versie 2.0 uitkomt!

Vriendelijke groeten,

Paul Hulsebosch - Tweakers
Dus helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Aii RIP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Heh, geen review, jammer.
Hij kan toch in het introotje zetten dat de game helemaal uit het verre Nieuw-Zeeland komt ? Daar waar alles ondersteboven zit, de seizoenen achterstevoren lopen, vogels niet vliegen en de dinosaurus nog leeft ?
Dan duurt alles wat langer... :P

edit : of hij mag even Path of Exile aan de database toevoegen zodat we user reviews kunnen schrijven ? :D

[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 04-11-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
mercapto schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:26:
Heh, geen review, jammer.
Hij kan toch in het introotje zetten dat de game helemaal uit het verre Nieuw-Zeeland komt ? Daar waar alles ondersteboven zit, de seizoenen achterstevoren lopen, vogels niet vliegen en de dinosaurus nog leeft ?
Dan duurt alles wat langer... :P
Ik heb nog een smeekbede gestuurd om dan de 1.1 patch als moment te nemen voor een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Got clan op nemesis?
Ben net aangekomen in cruel.Maar is poe sinds de nieuwe patch niet makkelijker geworden. Toen ik nog speelde in beta was het net wat pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Clan zit op alle leagues. Dus als je joined zul je wel medespelers vinden voor nemesis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:53:
Is de Got clan op nemesis?
Ben net aangekomen in cruel.Maar is poe sinds de nieuwe patch niet makkelijker geworden. Toen ik nog speelde in beta was het net wat pittiger.
Dat lijkt.. Sterker nog, nu spark totem generft is duurt t veel langer voor spelers hogere level maps doen.
Maar t is wel wat beter uitgesmeerd. Je loopt niet meer zo vaak tegen een wall aan voor je verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:33
Moet zeggen dat ik het spel toch weer een kans heb gegeven. Speel nu gewoon een tijd door. Snapper weinig van nog. Ben een ranger en heb een mooie groene gem met fire arrow. Nu is die een paar keer een leven omhoog gegaan. Moet ik dan wel uitkijken naar een betere gem voor bijvoorbeeld weer een fire arrow maar dan van betere kwaliteit? Blijft lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
jaydenjarno schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:26:
Moet zeggen dat ik het spel toch weer een kans heb gegeven. Speel nu gewoon een tijd door. Snapper weinig van nog. Ben een ranger en heb een mooie groene gem met fire arrow. Nu is die een paar keer een leven omhoog gegaan. Moet ik dan wel uitkijken naar een betere gem voor bijvoorbeeld weer een fire arrow maar dan van betere kwaliteit? Blijft lastig
je kunt fire arrow blijven gebruiken. Deze leveld gewoon mee tot lv 20 (gem level). Je kunt later hier meer gems aan linken die van 1 fire arrow 3 maken (lesser multiple projectiles) en zo kun je eigen combinaties maken. Er zijn genoeg guides die je op weg helpen. Een veel bekeken item is de Diablo Players Guide to Path of Exile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik kom net op Reddit een topic tegen over de currency rates op Nemesis en kan er met mijn verstand niet bij.

Misschien is het een idee om als tweakers guild onze eigen tabel te maken.

Onderstaande is wat ik op internet vind. Maar ik snap niet hoe 256 transmutes 1 chaos kan zijn en 120 wisdom scrolls ook 1 chaos, terwijl 1 transmute je 4 wisdom scrolls geeft :P
Om maar even wat te noemen.

Een scouring staat hier 1:1, maar volgens mij is een scouring + alch gewoon een chaos en zou zelfs iets meer moeten zijn.

Regal staat hier voor 1:4. Maar ik heb vanmiddag 1:1.5 geteld voor een regal met de beste bedoelingen.. Misschien heb ik iemand onbewust afgezet, maar in de gewone hardcore league was het altijd 1:1.5
Misschien dat het nu hoger ligt omdat maps moeilijker zijn ivm Nemesis mods en exiles. En je hogere gear in moet leveren voor regals.. Maar ik zou eerder zeggen dat ze 1:2 zijn.

Chroma's verkoop ik zelf ook voor 20:1, vind ik een prima ratio.

Fusings zijn beetje raar verhaal. Als je stelt dat deze 2:1 zijn, wat ik zelf ook altijd aangehouden heb, dan ligt daarmee direct de prijs van jewellers, alterations, augmentations en transmutations vast.
Uiteindelijk zal een transmutation dan 128:1 moeten zijn. Maar dat maakt dan weer geen sense omdat je ze kan traden voor wisdom scrolls en die kan je altijd kwijt van 120-160:1.

Anyway, lang verhaal kort. Misschien moeten we zelf een tabel maken zodat we als guild een goede referentie hebben van wat iets waard is, rekening houdend met de currency waar je het bij de vendor in om kan zetten.
Want er zijn veel te veel mensen die op t moment spelers benaderen door een stacks alterations te kopen voor een chaos, te flippen bij de vendor voor 2.5 fusing en fusings weer voor 2:1 te verkopen voor een chaos.

Currency (Per Chaos) Nemesis
Eternal 1:40
Exalt 1:17-20
Divine 1:5
Regal 1:4
Gemcutter's 1:2
Chaos 1 :1
Regret 1:1
Scouring 1:1
Fusing 2:1
Alchemy 2:1
Blessed 1.5:1
Chance 16:1
Jeweler 8:1
Alteration 16:1
Chromatic 20:1
Augment 64:1
Wisdoms/Portals 120:1
Transmute 256:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Scouring moet gewoon 2:1 zijn toch? Ik zie het altijd als een halve chaos iig ook omdat 2 scouring 1 regret maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Dit is de economy van een nieuwe league.

Het is aan te raden om zoveel mogelijk chaos te verzamelen totdat de economy een beetje weer normaal is.

BTW: thanks voor de tip van die transmute orbs naar wisdom scroll en alts naar fusing. I ga maar eens chaos verzamelen.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 14:34
Gisteren toch maar weer geinstalleerd.
Na de beta en aaanschaf nieuwe PC eigenlijk "vergeten" om deze game weer erop te zetten.

Leuke wijzigingen in de live versie, speelt weer heerlijk weg.
Twee keer toch weer een soort rubberbanding gezien dus ik heb maar ff een Templar op softcore gemaakt.
Nu lvl 31

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Mja, Nemesis is voor mij niet interessant meer na 4x geripped te zijn door zware desync.. Blijf lekker in softcore tot het desync gedoe opgelost is wat ik niet verwacht dat dat ooit gaat gebeuren.

Vermaak me verder prima in softcore.. vooral nu ik mijn portal gem heb gelinkt aan cast on death :) Nooit meer stukken opnieuw hoeven lopen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik begin het nu iets meer te waarderen. Ik heb nu een soort van build in mn hoofd en dan is het wel leuk om daar naar toe te werken en er achter te komen of het werkt.. Ook vind ik steeds meer skills, dus krijg ik ook meer ideeen voor nieuwe builds..

In tegenstelling met wat ik bij D3 heb gedaan wil ik nu mijn Eigen builds bedenken ipv de standaard builds gebruiken (spectral throw). Ik denk dat ik dan het spel beter zal gaan snappen..

Ik heb nu een necro wizard. In het begin waren de minions erg zwak en waren ze steeds meteen dood, maar nu leven ze wat langer.. Ik weet nog niet wat voor skill ik zelf zal gaan gebruiken. Het liefst wil ik een elemental spel, omdat de minions vooral physical dmg dealen.. Echter heb ik nu spectral throw, welke wel erg fijn werkt.. Verder wil ik wat met aura's gaan werken, want die schijnen wel te werken op minions, maar ik heb nog geen aura's gevonden/gekregen, dus hoe of wat precies zie ik dan wel weer..

Verder had ik een beetje een idee om tempest shield te gebruiken zodat de minions de lightning dmg ticken, maar helaas werkt de skill niet zo en werkt de skill niet meer icm necromantic aegis..

Ik ben er iig wat met het spel bezig in mn hoofd, dat is wel een goed tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 23:36
Speel het nu bijna 2 weken.. moet zeggen dat sommige classes een stuk makkelijker zijn early-game dan anderen.. ik heb zo ontiegelijk veel moeite met mijn witch; die had grote moeite om op L34 door A3n heen te banjeren tijdens quests.. het is me uiteindelijk gelukt om op L39 voor de eindbaas te staan daar (al was dood krijgen wat makkelijker met een maat die kwam helpen....) ... speel nu een Scion, en die wandelt met het grootste gemak overal doorheen...

Moet wel zeggen, PoE heeft veel dingen die ik miste in Diablo III, dus dit is een blijvertje voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Het verschilt per attack skill. Mijn Witch in Domination is nu level 34 en heeft Piety en Dominus nog voor de boeg, maar tot nu toe doe ik dat met fireball in slechte gear en al m'n passive points in sporker nodes/routes gestoken. Pittigste was de Devourer unique in de Maze, maar ik leef nog :)
Met een Searing Touch zou dat helemaal simpel zijn, maar waar die op Standard een wegwerp unique is, betaal je er in de nieuwe leagues nog minimaal een ex voor (hoog ilevel).

Ervaringen kunnen dus per skill gem al enorm verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Voor wie het nog niet gelezen had en goed om hier even neer te zetten...

Also, while we're dumping data on you, this was a popular request. Here is a table of the itemlevels required to spawn (either via drop or via Orb of Chance) the Map-only unique items: (Updated: read this!)

Kaom's Heart: 78
Shavronne's Wrappings: 78
Voltaxic Rift: 78
Void Battery: 77
Thunderfist: 76
Mon'tregul's Grasp: 75
Rathpith Globe: 74
Devoto's Devotion: 74
Lioneye's Remorse: 73
Ming's Heart: 73
Auxium: 72
Andvarius: 71
Lioneye's Glare: 71
Divinarius: 71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Laatst online: 25-11-2021
Uh, dat is nieuw :). Hebben mensen met die item even geluk dat de prijs ervan nu sterk omhoog gaat ivm zeldzaamheid. Ik vraag me af waarom dit nu zo is. De enige items die ik uit dit lijstje heb is 2x divinarius, andvarius en 2x rathpith

[ Voor 4% gewijzigd door Duckhamster op 07-11-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:44:
Voor wie het nog niet gelezen had en goed om hier even neer te zetten...

Also, while we're dumping data on you, this was a popular request. Here is a table of the itemlevels required to spawn (either via drop or via Orb of Chance) the Map-only unique items: (Updated: read this!)

Kaom's Heart: 78
Shavronne's Wrappings: 78
Voltaxic Rift: 78
Void Battery: 77
Thunderfist: 76
Mon'tregul's Grasp: 75
Rathpith Globe: 74
Devoto's Devotion: 74
Lioneye's Remorse: 73
Ming's Heart: 73
Auxium: 72
Andvarius: 71
Lioneye's Glare: 71
Divinarius: 71
Ook handig om te vermelden dat dit alweer veranderd is of veranderd wordt (weet niet of de betreffende patch al uit is). je kan buiten maps met orb of chance deze unique's ook chancen en Shavronne's Wrappings & Kaom's Heart kunnen nu ook weer buiten maps droppen.

En duck de uitleg hoe en waarom staan in deze 2 nieuws posts:

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/585334
http://www.pathofexile.co...filter-account-type/staff

[ Voor 9% gewijzigd door SMD007 op 07-11-2013 16:55 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hoe werkt physical dmg en elemental dmg eigenlijk bij PoE?

Als ik een wapen heb met added elemental dmg, helpt dat dan ook wanneer ik een physical damage skill gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

aicaramba schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:34:
Hoe werkt physical dmg en elemental dmg eigenlijk bij PoE?

Als ik een wapen heb met added elemental dmg, helpt dat dan ook wanneer ik een physical damage skill gebruik?
Ja. Added elemental damage op wapens en items telt op bij je attacks, maar niet je spells. Er zijn gems die elemental damage toevoegen aan je skill, maakt niet uit of het een spell of attack is. Je moet in PoE goed de beschrijvingen lezen om er achter te komen wat waar effect op heeft. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 07-11-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dus +elemental dmg en +physical dmg heeft geen effect op je spells? Wordt freeze pulse bv gezien als attack of als spell?
Ik zou het raar vinden als bonus dmg's op je wapen geen extra dmg geeft aan bv freeze pulse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
aicaramba schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:10:
Dus +elemental dmg en +physical dmg heeft geen effect op je spells? Wordt freeze pulse bv gezien als attack of als spell?
Ik zou het raar vinden als bonus dmg's op je wapen geen extra dmg geeft aan bv freeze pulse.
Er staat bij alle skills boven wat ze zijn. Freeze pulse bijvoorbeeld heeft er boven staan: Cold, Projectile, Spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ah.. dus + cold dmg op je wapen voegt niets to aan de effectiviteit van freeze pulse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Klopt.
Als je bijv. "adds 2-4 cold damage" op je wapen hebt dan heeft alleen effect op non-spell aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:53:
Klopt.
Als je bijv. "adds 2-4 cold damage" op je wapen hebt dan heeft alleen effect op non-spell aanvallen.
En alleen voor attacks met dat wapen.
Als het op je ring hebt zitten, dan geldt het voor alles alle melee attacks.
Beetje verwarrend.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaw op 08-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Niet alleen melee :) ... ook je aanvallen met een boog en andere non-spell projectiles als bijv. EK al weet ik niet zeker of die added elemental damages ook op EK effect hebben.... moet haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:00:
Niet alleen melee :) ... ook je aanvallen met een boog en andere non-spell projectiles als bijv. EK al weet ik niet zeker of die added elemental damages ook op EK effect hebben.... moet haast wel.
EK is een projectile spell die physical damage doet. Dus nee. :)

Spells als EK, maar ook Freezing Pulse hebben dan weer wel baat bij projectile damage passives, zolang er maar geen projectile attack staat. EK specifiek werkt ook met de added fire damage gem en hatred volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 08-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Guild Mededeling:

Op default heeft een aars gedacht dat het nuttig is om alle unique items te stelen. Nu vind ik de lage lvl uniques niet zo heel erg dat is vervelend, maar weinig aan te doen. Maar hierdoor is het genoodzaakt de policy op stash tabs aan te passen. Er zijn nu 4 Member Tabs deze zijn vrij toegankelijk voor iedereen dit is gelijk aan oude situatie. Nieuw is dat er nu 2 Officer Tabs zijn. Naam zegt het al alleen officers hebben toegang een member kan ze alleen inzien. Hier komen de Endgame item of andere (zeer) waardevolle items deze kan je op aanvraag bij een officer nu krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Erg jammer dat dit gebeurd is. De ToW guild heeft een veelbelovende start gemaakt en dat dit |:(

Bovenstaande lijkt me een goed alternatief. Nog twee kleine aanvullingen:
- ieder member kan een item toevoegen aan de Officer Tabs
- de tab indeling geldt voor alle leagues

[ Voor 3% gewijzigd door FiraNove op 08-11-2013 22:31 ]

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hmm, zou goed zijn als GGG een stash log beschikbaar zou stellen aan officers met een lijst stash transacties, dan weet je wie wat er uit haalt en wie wat er in stopt. Dit zijn geen leuke acties van de pikkeboef :/

[ Voor 3% gewijzigd door mercapto op 08-11-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:56

KneoK

Not in a million lightyears

Heel triest dit. Ik heb er niet zo veel in gestopt en zeker geen endgame gear maar best aardige items en eenieder die dat kan gebruiken moet het vooral pakken maar als iemand een shitload aan items toe-eigent om er waarshijnlijk zelf alleen beter van te worden dan is het heel vervelend maar dan moeten dit soort regels helaas ingesteld worden.

Edit: ik zal eens kijken wat ik allemaal nog op default heb, heb nog twee tabs uniques. Wie weet zit er wat bruikbaars tussen, dan gooi ik dat wel in de officer tabs, dan kan van daaruit uitgezocht worden wat daar moet blijven en niet.

Hmm, kan blijkbaar ook niets plaatsen in de tabs op het moment.

[ Voor 30% gewijzigd door KneoK op 09-11-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb op default nog een vracht uniques, zal morgen even kijken wat er eventueel leuk is voor de stash, speel momenteel toch geen default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hopelijk is er wel achter te komen wie alles gejat heeft maar ben bang dat ze dat niet allemaal loggen. Zo niet dan mag dat wel hoog op hun dev lijstje komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik pas de rechten nu aan dat members ook items in officer tab mogen plaatsen.

Edit: Officer Tab 1 kunnen members nu items plaatsen Tab 2 blijft uitzonderlijk voor Officers.

[ Voor 38% gewijzigd door SMD007 op 09-11-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-06 15:47
Zou ik vandaag ook een invite kunnen krijgen in de GoT guild? Zo ja, wie kan ik dan whisperen ingame?

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
SMD007 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:32:

De guild is cross league. Je kan joinen door 1 van onderstaande ingame een wisper te doen.

PaladinSMD Leader IGN: Riune
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Laatst online: 03-06 23:47
SMD007 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:48:
Guild Mededeling:

Op default heeft een aars gedacht dat het nuttig is om alle unique items te stelen. Nu vind ik de lage lvl uniques niet zo heel erg dat is vervelend, maar weinig aan te doen. Maar hierdoor is het genoodzaakt de policy op stash tabs aan te passen. Er zijn nu 4 Member Tabs deze zijn vrij toegankelijk voor iedereen dit is gelijk aan oude situatie. Nieuw is dat er nu 2 Officer Tabs zijn. Naam zegt het al alleen officers hebben toegang een member kan ze alleen inzien. Hier komen de Endgame item of andere (zeer) waardevolle items deze kan je op aanvraag bij een officer nu krijgen.
Had de persoon niet de intentie crap uit te ruimen om plaats te maken voor betere items?
Als het inderdaad gestolen is dan is het wel heel triest, maar jah tweakers is mainstream nu dus dat soort lui zitten hier ook.

@dief: ga je in een hoekje schamen, en nadat je dat een week gedaan heb ga op rehabilitatie cursus om de rest van je leven te redden, want met de instelling die je nu hebt zal je niet ver komen (als je 'de goot' niet meerekent)

P.S. waar is de stash tab event-log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Artimunor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:26:
[...]

Had de persoon niet de intentie crap uit te ruimen om plaats te maken voor betere items?
Als het inderdaad gestolen is dan is het wel heel triest, maar jah tweakers is mainstream nu dus dat soort lui zitten hier ook.

P.S. waar is de stash tab event-log?
Die intentie had hij niet dan had hij rare items ook wel verkocht echt alleen de unique items / gems de soms nog wel eens sellen / aardige end game gear zijn weg. Hij heeft het dus echt eruit gehaald met de intentie om het te houden/sellen wat dan ook.

Stash log wacht ik ook op GGG zal het ook vast wel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik denk niet dat een stashlog hoog op het lijstje staat, kost natuurlijk behoorlijk wat bandbreedte/opslagruimte om elke guild elke transactie te loggen. Wat mij betreft kan het in ieder geval niet snel genoeg ingevoerd worden, hoe triest het ook is dat het überhaupt nodig is.

Het lullige is nu dat het een beetje vingertje wijzen blijft. Ik weet van mezelf en een groot deel van de guild dat er niet gebruik is gemaakt van de goede intenties van anderen, maar dat lijstje zal voor iedereen weer anders zijn.

Ik stem voor een GoT schandpaal, als iemand betrapt wordt dan komt er een ondertitel of icon bij zijn of haar naam met 'ik zal niet meer stelen van de GoT clan' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Is het nog steeds gratis te spelen? Heb ooit de Beta gespeeld maanden terug
En kun je die inloggegevens nog steeds gebruiken, of moet je een nieuw account aanmaken?

[ Voor 37% gewijzigd door Cthulhu op 10-11-2013 10:03 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Yep nog steeds helemaal gratis en je kunt ook gewoon je account nog gebruiken. Spelen dus jij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
heel triest dat een of andere kleutertje het nodig vindt om de storage leeg te halen,is er recentelijk een belg/fransoos gejoined bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Laatst online: 25-11-2021
paupertje30 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:14:
heel triest dat een of andere kleutertje het nodig vindt om de storage leeg te halen,is er recentelijk een belg/fransoos gejoined bij ons?
Kleuterige opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-07 16:44

djunicron

*click-swoosh-thud*

Maar dan zonder dollen / onvolwassen opmerkingen:

Wie was die persoon die laatst in de &ToW chat geen Nederlands wilde/kon spreken en wel in het Engels / Frans chatte? (Zaterdag / vrijdag nacht)

Char naam "Ettinde" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
djunicron schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:50:
Maar dan zonder dollen / onvolwassen opmerkingen:

Wie was die persoon die laatst in de &ToW chat geen Nederlands wilde/kon spreken en wel in het Engels / Frans chatte? (Zaterdag / vrijdag nacht)

Char naam "Ettinde" ofzo?
Vind in geen enkele league de naam ettide dus dat zal het niet zijn geweest. Maar goed ik denk dat we het gewoon erbij moeten laten.

We gaan alleen voortaan beter controleren of iemand ook lid is van tweakers. Kijk als een mede tweaker vraagt of ik die en die persoon wil adden, omdat het een maat/vriendin/vrouw/broer/etc is van die gene prima. Als iemand mij wispert: ik ben die en die van tweakers. Kijk ik even gauw op tweakers of ik die persoon kan vinden en add ik hem. Als iemand mij wisperd en zegt mag ik een guild invite. Dan vraag ik eerst naar zijn tweakers name. Alleen tja ook zal een medetweaker nog steeds de stash leeg kunnen roven. Zonder log is het gewoon niet te controleren en ga ik van de eerlijkheid van een persoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

JohnnyV76 schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:30:
Yep nog steeds helemaal gratis en je kunt ook gewoon je account nog gebruiken. Spelen dus jij! :)
Nice zal vanavond weer ff inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb ook wat mensen uitgenodigd die me hebben toegevoegd ingame en om een invite vroegen. Iedereen gaf eigenlijk al meteen aan dat ze van GoT waren dus ga ik er vanuit dat ze mijn naam alleen hier van het forum vandaan hebben kunnen halen. Voorkomen is erg lastig denk ik. En ja als degene die het gedaan heeft hier ook leest weet dan dat Karma je vroeger of later terug zal pakken }) Als je het voor de grap gedaan hebt en je hebt de items nog.... t is nog niet te laat om t goed te maken!

Verder maar geen woorden aan vuil maken. Ik zal nooit de lol snappen om zoiets te doen en dat zegt gelukkig meer over het karakter van de "dader" dan over mijn vermogen om dingen te snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

haha moet die eerst updaten, 2,5GB
Tot over een paar uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, heb even een kleine donatie gedaan in de default stash, een paar mooie axes, ringen, amulet, boots en uniques.

Edit: ook nog maar 4 5 links erin gestopt.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 11-11-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Zow ik zie het kneok zeker leuk spul maak je vast iemand blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kan ik in de guild? Net geripped op lvl3 :P, ga maar verder in de normale league ipv HC, is ff wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zucht... echt zo'n domme actie gedaan vanavond. Net level 66 gehaald op Nemesis en zit boven te spelen... is er iemand aan de deur terwijl ik net in de imperial garden loop.... denk ik ff snel door te rennen en de wp te zoeken zodat ik niet de barracks nog een keer door moet.... en ik denk... als er te veel mobs komen doe ik wel alt F4. Naja ineens sourrounded met mobs en druk op alt F4 maar t werkt niet omdat ik wss met de toetsen loop te kutten in paniek en ja hoor resurrect. Hoe dom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ouch! Das balen, RIP :/
Well 65+, dus in elk geval goed voor de challenge...ahem, schrale troost.
Jammer man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Zonde Johnny, ik ken het gevoel. In HC ga nooit NOOIT door mobs rennen en vertrouwen op alt-f4. Op moment dat je gaat rennen raak je meteen desynced, en dan werkt alt-f4 ook niet meer. Die gaat dan domweg niet af omdat je serverlink ongeldig is. Heb zo ook 2 HC chars verloren, en ik weet niet hoe vaak dood gegaan op SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Altijd zuur als er HC merci chars sneuvelen..
Heb je wel je levelling gear bewaard? Dat scheelt een hoop.
ik heb nog weinig risico genomen met mn char deze league.. T is mn enige high level dus eerst maar eens wat currency farmen... ik heb er met de vorige league's wel geleerd dat ik niet 99% van mn currency uit moet geven voor een upgrade, dat resulteerde altijd in een rip binnen 2 dagen en dan kon je opnieuw beginnen met niets..

Over currency gesproken.. Ik wist niet dat mana leech capped is op 20% max per sec.
Dus ik heb vandaag 77 pure chaos voor een alpha's howl betaald, door pech 20 fusings nodig voor ie een keer 4 linked was, om vervolgens te ontdekken dat ik er niets aan heb.....

oh well, misschien dat ie later ooit nog van pas komt.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SMD007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:45:
Zow ik zie het kneok zeker leuk spul maak je vast iemand blij mee.
Ik heb besloten maar gewoon niet meer op default te spelen. Ik heb nog veel meer aardige gear maar dat moet ik nog even gaan uitzoeken zodat dat ook in de stash kan. Het is iedereen in ieder geval van harte gegund.

Heb ook nog 6 pure exalteds op default. Had gehoopt dat ik die op de een of andere manier naar Nemesis zou kunnen halen (desnoods 3:1 ofzo) maar helaas mag cross-league trading officieel niet dus via de normale wegen krijg ik dat niet voor elkaar. Moet nog even denken wat ik daarmee ga doen, wie weet doe ik binnenkort wel een loterijtje ofzo. Heeft Marc ook weer een excuus om z'n stream weer eens aan te zetten.
Pagina: 1 ... 46 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]