Zo, ben vroeg thuis, eens puzzelen wat voor Scion ik wil. De melee keystones zitten redelijk ver weg, ik zie wel totem en minion passives in de buurt, hmm...
Ik ben net begonnen met dit spel, het ziet er goed uit en voelt zeer goed aan!
Ik twijfel of ik Maurauder ga of Wizard....lastig
Ik twijfel of ik Maurauder ga of Wizard....lastig
Class maakt eigenlijk niet zo veel uit... alleen van waaruit je begint. Je bent verder alleen gebonden aan de str / dex / int requirements van gear.
Welkom iig
Welkom iig
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Scion is interessant als je over een breder gebied nodes wil nemen (totem / traps is volgens mij wel interessant met haar).
Misschien eindelijk toch een build die me goed bevalt.
Nu alleen nog kijken of ik scion blijf houden of dualist ga nemen.
Misschien eindelijk toch een build die me goed bevalt.
Nu alleen nog kijken of ik scion blijf houden of dualist ga nemen.
Ja dat heb ik nu gemerkt aan die Talent tree ^^JohnnyV76 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:56:
Class maakt eigenlijk niet zo veel uit... alleen van waaruit je begint. Je bent verder alleen gebonden aan de str / dex / int requirements van gear.
Welkom iig
holy shit zeg, die is echt....HUUUGE!!
ik ben nu Maurauder lvl 8 2h axe specced
Ik wil alles rondom Scion wel pakken, maar das geen goed plan 
Spectral Throw lijkt me lekker om mee verder te gaan, maar nog nooit iets ranged gedaan, accurancy en dat soort ongein. Ik kan niet stoppen met levelen, dat worden straks heel wat respecs
Spectral Throw lijkt me lekker om mee verder te gaan, maar nog nooit iets ranged gedaan, accurancy en dat soort ongein. Ik kan niet stoppen met levelen, dat worden straks heel wat respecs
Spectral Trow is een beetje de Cleave van de Scion. Erg goed om mee te levelen.mercapto schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:48:
Ik wil alles rondom Scion wel pakken, maar das geen goed plan
Animated Guardian is ook wel tof, maar denk ik een echte late game skill. Zonder Rejuvenation Totem en Vitality kan ie nog wel makkelijk neergaan, zeker met z'n #YOLO AI die ie nu heeft.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Verwijderd
Mijn scion 2h Axe build:
100 points
+160 to Strength
+140 to Dexterity
+70 to Intelligence
+75 to maximum Mana
120% increased Mana Regeneration Rate
16% increased effect of Auras you Cast
20% reduced Mana Reserved
56% increased maximum Mana
12% increased Radius of Auras
+162 to maximum Life
140% increased maximum Life
2.5% of Life Regenerated per Second
Evasion Rating: 53
56% increased Evasion Rating and Armour
78% increased Evasion Rating
52% increased Armour
+18% to Fire Resistance
+18% to Cold Resistance
+18% to Lightning Resistance
+28% to all Elemental Resistances
6% increased Movement Speed
58% increased Attack Speed
6% increased Attack Speed with Axes
5% increased Attack Speed with Two Handed Melee Weapons
68% increased Melee Physical Damage
12% increased Physical Damage
144% increased Physical Damage with Axes
71% increased Physical Damage with Two Handed Melee Weapons
+32% increased Melee Physical Damage
+280 Accuracy Rating
8% increased Accuracy Rating with Axes
48% increased Accuracy Rating with Two Handed Melee Weapons
2% of Physical Attack Damage Leeched as Life
+2 to Melee Weapon and Unarmed range
Ignore all Movement Penalties from Armour
When Hit, 30% of Damage is taken from Mana before Life
met 120 punten (als ik ooit zover zou komen) zou +60-70 % evasion iets meer life nodes en een increased damage van ong. 410-420%
100 points
+160 to Strength
+140 to Dexterity
+70 to Intelligence
+75 to maximum Mana
120% increased Mana Regeneration Rate
16% increased effect of Auras you Cast
20% reduced Mana Reserved
56% increased maximum Mana
12% increased Radius of Auras
+162 to maximum Life
140% increased maximum Life
2.5% of Life Regenerated per Second
Evasion Rating: 53
56% increased Evasion Rating and Armour
78% increased Evasion Rating
52% increased Armour
+18% to Fire Resistance
+18% to Cold Resistance
+18% to Lightning Resistance
+28% to all Elemental Resistances
6% increased Movement Speed
58% increased Attack Speed
6% increased Attack Speed with Axes
5% increased Attack Speed with Two Handed Melee Weapons
68% increased Melee Physical Damage
12% increased Physical Damage
144% increased Physical Damage with Axes
71% increased Physical Damage with Two Handed Melee Weapons
+32% increased Melee Physical Damage
+280 Accuracy Rating
8% increased Accuracy Rating with Axes
48% increased Accuracy Rating with Two Handed Melee Weapons
2% of Physical Attack Damage Leeched as Life
+2 to Melee Weapon and Unarmed range
Ignore all Movement Penalties from Armour
When Hit, 30% of Damage is taken from Mana before Life
met 120 punten (als ik ooit zover zou komen) zou +60-70 % evasion iets meer life nodes en een increased damage van ong. 410-420%
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 19:53 ]
Ben een specral throw Scion aan het levelen. Net Brutus gehad en die ging makkelijk neer. Heb ook wel geluk met een hele goede rare 2H sword voor lvl 8 ofzo. Ik zal wel weer 3 maand later zijn voordat ik aan maps kan beginnen, maar tot nu toe bevalt spectral throw erg goed en als ik de streams bekijk speelt bijna iedereen spectral throw
Dat endfight. 
Rip #1
Rip #1
Even kijken hoe hoog bepaalde dingen zoals evasion e.d. worden gewaardeerd.
Heb 2 mogelijke paden naar mijn doel in me skilltree welke hoofdzakelijk A of B opleveren.
+ 204 hp
+ 204% HP
+ 62.4% evasion rating
of
+ 216 HP
+ 188% HP
+104.4% evasion rating
Welke is beter als ranger?
Heb 2 mogelijke paden naar mijn doel in me skilltree welke hoofdzakelijk A of B opleveren.
+ 204 hp
+ 204% HP
+ 62.4% evasion rating
of
+ 216 HP
+ 188% HP
+104.4% evasion rating
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zo, eindelijk in act 2 merciless aangekomen in de Domination league.
Als er meer tweakers op de domination league willen gaan mappen dan kan je me altijd PM'en
IGN: Baristo
Dit is mijn shop, vooral handig voor de mensen die nog in Normal en Cruel zitten. (guild prijsjes)
PS: kijken en freebumpen mag ook altijd
Als er meer tweakers op de domination league willen gaan mappen dan kan je me altijd PM'en
IGN: Baristo
Dit is mijn shop, vooral handig voor de mensen die nog in Normal en Cruel zitten. (guild prijsjes)
PS: kijken en freebumpen mag ook altijd
[ Voor 7% gewijzigd door Baristo op 24-10-2013 23:09 ]
De 2e icm IR. Scheelt 10hp maar zal je in armour meer opleveren (door IR) (IR= Iron Reflexes)The Chosen One schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:02:
Even kijken hoe hoog bepaalde dingen zoals evasion e.d. worden gewaardeerd.
+ 204 hp
+ 204% HP
+ 62.4% evasion rating
of
+ 216 HP
+ 188% HP
+104.4% evasion rating
Is die zo belangrijk/effectief dan?
Zit namelijk niet in me build en dan moet ik weer 3 punten ergens vandaan halen.
Heb nu zeg maar 2 ideeën;
(als je ze naast elkaar zet kun je precies gelijk zien wat het verschil is)
http://www.pathofexile.co...3fwIyftnGBYSm4IPb_EvOcWwW
http://www.pathofexile.co...dwTMkajKUyqm4N38C2cYFhKbg
Evasion boeit blijkbaar nietzoveel in deze game? Nou ja life en armour zorgt ervoor dat je minder damage krijgt en sowieso in leven blijft natuurlijk terwijl evasion een luck game is. Maar om het helemaal weg te doen is natuurlijk wel iets unieks. Maar ja vandaar mijn vage gelul.
Ergens bovenin heb ik nog wel 3 X 8% life nodes die ik kan weghalen. Is dat het nog steeds waard dan?
Hoeveel kan zoiets schelen in damage reduction van armour zeg maar?
Zit namelijk niet in me build en dan moet ik weer 3 punten ergens vandaan halen.
Heb nu zeg maar 2 ideeën;
(als je ze naast elkaar zet kun je precies gelijk zien wat het verschil is)
http://www.pathofexile.co...3fwIyftnGBYSm4IPb_EvOcWwW
http://www.pathofexile.co...dwTMkajKUyqm4N38C2cYFhKbg
Evasion boeit blijkbaar nietzoveel in deze game? Nou ja life en armour zorgt ervoor dat je minder damage krijgt en sowieso in leven blijft natuurlijk terwijl evasion een luck game is. Maar om het helemaal weg te doen is natuurlijk wel iets unieks. Maar ja vandaar mijn vage gelul.

Ergens bovenin heb ik nog wel 3 X 8% life nodes die ik kan weghalen. Is dat het nog steeds waard dan?
Hoeveel kan zoiets schelen in damage reduction van armour zeg maar?
[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 24-10-2013 23:25 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
ligt eraan wat voor build je gebruikt / waarop je focused.
ik zelf heb het liefst evasion/block/dodge met redelijke armor en health andere gaan voor full health en armour. heb je erg veel health nodes en vooral str kan je je beter focusen op armor en IR.
trouwens LOL!
zojuist 23 scroll of wisdom geruild voor een unique: crest of perandus met middel hoge stats
hij vond het maar een slechte unique en had hard scrolls nodig
en vlak daarna nog een redbeak gevonden, mooie vangst alvast!
@The Chosen One
ideetje
Iron grip is leuk als je dualist zou nemen maar met ranger ben je nu erg veel punten kwijt.
kan je je mischien beter focusen op evasion, dex high life. maar is een idee
ieder heeft zijn eigen strategie.
dit met rain of arrows+blind+life on hit+ faster attacks en je hebt een perfect crowd control die de schade dat ze aan brengen weer terug geeft. neem dan nog attack speed aura of hatred aura met clarity aura en voila
ik zelf heb het liefst evasion/block/dodge met redelijke armor en health andere gaan voor full health en armour. heb je erg veel health nodes en vooral str kan je je beter focusen op armor en IR.
trouwens LOL!
zojuist 23 scroll of wisdom geruild voor een unique: crest of perandus met middel hoge stats
hij vond het maar een slechte unique en had hard scrolls nodig
en vlak daarna nog een redbeak gevonden, mooie vangst alvast!
@The Chosen One
ideetje
Iron grip is leuk als je dualist zou nemen maar met ranger ben je nu erg veel punten kwijt.
kan je je mischien beter focusen op evasion, dex high life. maar is een idee
ieder heeft zijn eigen strategie.
dit met rain of arrows+blind+life on hit+ faster attacks en je hebt een perfect crowd control die de schade dat ze aan brengen weer terug geeft. neem dan nog attack speed aura of hatred aura met clarity aura en voila
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 00:12 ]
Denk dat ik gewoon voor http://www.pathofexile.co...NWK826DpSMn41kv6PTeOmVzGe dan ga.
Ik hoeft niet de perfecte build te hebben (vooral niet met me 1e char) zolang die maar viable/survivable is. IG/str/life nodes onderweg. Kan slechter voor een eerste build denk ik. Ben bijna meer met plannen bezig dan met levelen.
Ik dank allen voor de tijd en tips. Sommige ervan zullen denk ik naar mijn volgende char gaan, (duelist denk ik) dus niks verloren, voor een wat uniekere build. Anyway tijd voor actie!
Ik hoeft niet de perfecte build te hebben (vooral niet met me 1e char) zolang die maar viable/survivable is. IG/str/life nodes onderweg. Kan slechter voor een eerste build denk ik. Ben bijna meer met plannen bezig dan met levelen.
Ik dank allen voor de tijd en tips. Sommige ervan zullen denk ik naar mijn volgende char gaan, (duelist denk ik) dus niks verloren, voor een wat uniekere build. Anyway tijd voor actie!
Wat is een goede beginners class mensen? Ik heb nu een shadow maar dat is het nét niet..
Dan is de hele game niks voor je gelijk zou ik zeggen.. 
Klik maar op de link in mijn post en check de verschillende klasses en waar ze beginnen.
Je kunt beter eerst een idee hebben wat je wilt doen en dan pas kiezen wat je wilt.
Klik maar op de link in mijn post en check de verschillende klasses en waar ze beginnen.
Je kunt beter eerst een idee hebben wat je wilt doen en dan pas kiezen wat je wilt.
Ik vind de speel manier van de shadow niks, maar dat is mijn gevoel.
Zelf ben ik liever een persoon die veel damage doet.
Tipje voor de spectral throwers onder ons.. Zorg dat je de Slower Projectiles gem asap krijgt, ik 1-shot de rares omdat mijn 2h axe veel trager draait en de vijanden gewoon 3-4x raakt voor hij weer in mijn handen terugkeert. En dat met een lvl1 gem lol
Op zich kan je met alle classes doen wat je wilt. Je moet uitzoeken wat je precies wilt zodat je de class kan kiezen met kortste weg naar de passives die je wilt.LuukwaHD schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:31:
Ik vind de speel manier van de shadow niks, maar dat is mijn gevoel.
Ik ga nu bijvoorbeeld Marauder omdat ik snel naar Resolute Technique, Blood Magic, Iron Grip (voor Spectral Throw) en Mace passives wil gaan en ook lekker veel leven en armour krijg in het begin.
Verwijderd
@Luukwa wat speel je normaal, wat vind je lekker weg spelen ?
het gaat hier niet zozeer om de klasse maar om de build de men uitendelijk wil maken.
het gaat hier niet zozeer om de klasse maar om de build de men uitendelijk wil maken.
Ik vind ranger lekker weg spelen, dat probeer ik dus nu.
Met de build die the chosen heeft gepost
Met de build die the chosen heeft gepost
Goeie tip ik wou juist voor speed gaan en faster projectiles, maar slow is natuurlijk ook leuk!Occy74 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:51:
Tipje voor de spectral throwers onder ons.. Zorg dat je de Slower Projectiles gem asap krijgt, ik 1-shot de rares omdat mijn 2h axe veel trager draait en de vijanden gewoon 3-4x raakt voor hij weer in mijn handen terugkeert. En dat met een lvl1 gem lol
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Level 14 ranger, stukkie leuker op deze manier
Je had op precies dezelfde manier als een shadow kunnen spelen maar goed. 
Zit ook bij die nodes in de buurt.
[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 25-10-2013 15:32 ]
Wat mij betreft is 2h melee Marauder de beginners class, daarom ben ik dat altijd. Gewoon niet nadenken en meppen
zou kunnen, ik speel nu als een lvl 26 maurauder 2h-mace speccedmercapto schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:
Wat mij betreft is 2h melee Marauder de beginners class, daarom ben ik dat altijd. Gewoon niet nadenken en meppen
dikke dmg, curse --> leap --> sweap en gegarandeerd alles dood
Ik hobbel nog lekker door op nemesis. Lvl 44 ondertussen. Einde act 1 had ik wel een dip zeg. DPS laag, irritante mobs en Dominus leek ook lastig te zijn. Groep gejoined en die waren al een poosje onderweg. Al snel kwam zn 2e vorm en ik ging zo snel omlaag dat ik snel alt F4 moest doen. Na wat zoeken begreep ik wat je in die fase moet doen 
Nu in act 2 cruel aangekomen en mn build begint nu op gang te komen. Wat investeringen gedaan... kon een 16% incinerate ruilen voor een gewone life gain on hit dus voor mij een goede deal. Duurste aankoop was 2chaos en een alchemy voor een 10% quality cast speed maar door deze investeringen clear ik nu veel sneller en on-level.
Zag dat we nu 4 guild stash tabs hebben... zal nog even 50 puntjes doneren voor een extra.
Nu in act 2 cruel aangekomen en mn build begint nu op gang te komen. Wat investeringen gedaan... kon een 16% incinerate ruilen voor een gewone life gain on hit dus voor mij een goede deal. Duurste aankoop was 2chaos en een alchemy voor een 10% quality cast speed maar door deze investeringen clear ik nu veel sneller en on-level.
Zag dat we nu 4 guild stash tabs hebben... zal nog even 50 puntjes doneren voor een extra.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Denk ik inderdaad ook ja, maar nu heb ik in ieder geval een voorbeeld-build.The Chosen One schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:31:
Je had op precies dezelfde manier als een shadow kunnen spelen maar goed.
Ben na een tijdje gestopt te zijn met POE ook weer met de release begonnen. Ondertussen een level 55 duelist op de nemesis leaugue. Moet zeggen dat het me weer gegrepen heeft, het blijft gewoon een enorm goed spel.
Heb ook nog een leuke manier gevonden om elke ~5 minuten een inventory vol met rares te krijgen, gewoon merveil farmen. Heb er ook een filmpje van gemaakt voor de geinteresseerden.
YouTube: Quick way to farm Merveil POE
In het filmpje dropt ook nog eens shiversting, toch leuk om te doen in nieuwe leaugue.
Wat je doet: zet een TP neer voor de caverns of anger ingang. Elke keer als je weer terug in town bent pak je de TP terug en zet je gelijk een nieuwe neer. Maak een nieuwe caverns of anger aan met CTRL+click en je bent binnen 2 minten weer bij merveil.
Heb ook nog een leuke manier gevonden om elke ~5 minuten een inventory vol met rares te krijgen, gewoon merveil farmen. Heb er ook een filmpje van gemaakt voor de geinteresseerden.
In het filmpje dropt ook nog eens shiversting, toch leuk om te doen in nieuwe leaugue.
Wat je doet: zet een TP neer voor de caverns of anger ingang. Elke keer als je weer terug in town bent pak je de TP terug en zet je gelijk een nieuwe neer. Maak een nieuwe caverns of anger aan met CTRL+click en je bent binnen 2 minten weer bij merveil.
hmm mss wel interessant...
Heb nu wel t idee dat er vaker uniques droppen bij de bosses want had op normal bij brutus er al meteen een en later nog een maar weet niet meer welke boss dat was. Met level 48 moet ik eerst maar es in merci zien te komen!
edit: net voor de 2e keer een rare mob tegengekomen met de nemesis mod Inner Treasure. Volgens mij betekent dat dat ie een gegarandeerde unique dropt
Was een Wurms Molt belt waar ik er al een van had dus te koop gezet en meteen voor 2 GCP + een alch verkocht. Dit soort mobs wil ik vaker zien!!
Heb nu wel t idee dat er vaker uniques droppen bij de bosses want had op normal bij brutus er al meteen een en later nog een maar weet niet meer welke boss dat was. Met level 48 moet ik eerst maar es in merci zien te komen!
edit: net voor de 2e keer een rare mob tegengekomen met de nemesis mod Inner Treasure. Volgens mij betekent dat dat ie een gegarandeerde unique dropt
[ Voor 37% gewijzigd door JohnnyV76 op 26-10-2013 09:40 ]
Ik heb deze manier geprobeerd en het werkt erg goed!Crumbled1 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:16:
Ben na een tijdje gestopt te zijn met POE ook weer met de release begonnen. Ondertussen een level 55 duelist op de nemesis leaugue. Moet zeggen dat het me weer gegrepen heeft, het blijft gewoon een enorm goed spel.
http://www.twitch.tv/datmodz/c/3134450 (NSFheaphones)
Devourer + fracture =
Ik denk trouwens dat je nu echt best tanky kan zijn als melee. Met de nieuwe edurance charge on stun skill krijg je ook 1% reduced stun threshold per levelup. Samen met Heavy Strike of Ground Slam heb je dan iets van 45% reduced stun threshold te pakken en dan kan je nog makkelijk ~25% erbij krijgen met mace passives. Dan heb je in ieder geval op normale mobs altijd endurance charges en natuurlijk zijn ze perma stunned met een beetje attackspeed. En met Immortal Call (+ Molten Shell) + cast on damage taken heb je dan ook bijna altijd een automatische noodoplossing beschikbaar.
Devourer + fracture =
Ik denk trouwens dat je nu echt best tanky kan zijn als melee. Met de nieuwe edurance charge on stun skill krijg je ook 1% reduced stun threshold per levelup. Samen met Heavy Strike of Ground Slam heb je dan iets van 45% reduced stun threshold te pakken en dan kan je nog makkelijk ~25% erbij krijgen met mace passives. Dan heb je in ieder geval op normale mobs altijd endurance charges en natuurlijk zijn ze perma stunned met een beetje attackspeed. En met Immortal Call (+ Molten Shell) + cast on damage taken heb je dan ook bijna altijd een automatische noodoplossing beschikbaar.
Zo dan, als bloedhonden 
Nare beestjes. Fractured is soms oppassen, maar dit, ouch.
Nare beestjes. Fractured is soms oppassen, maar dit, ouch.
Inmiddels gaat het lekker in de nieuwe leagues. Overgestapt van me Scion naar een Summoner. Bevalt een stuk beter. Het is alleen zeer saai alleen.
Is er misschien nog plek in de Guild?
Members van de Guild vooral op Nemesis of Domination?
IGN: TrfRacingNL of GerwinGood
Ik zit op beide, vooral voor challenges/achievements 
Domination is wat drukker.
Domination is wat drukker.
Zit te twijfelen om ook weer te gaan spelen. Begin van de beta vond ik de map drama. Kon nooit vinden waar ik moest zijn. Is dat al beter geworden? Hoeft geen arrow te zijn maar iets duidelijker dan helemaal niets.speel zelf Diablo 3 nu op Xbox. Is dit echt beter?
Hmm, er zijn wel een paar verbeteringen uitgevoerd in de map, zoals uitroeptekens waar je moet zijn. Vergeet ook niet dat er een knop is die je map schermgroot maakt zodat je kan rondkijken welke gebieden je nog niet bezocht hebt. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad, alleen heel even in begin is het wat wennen. Diablo3 is dat betreft wel heel erg je aan het handje houden.
Ik heb toen niet gespeeld maar ik heb geen problemen met het vinden van de quests.... ondertussen kan ik het zo'n beetje met mn ogen dicht
Quest log geeft aan in welk gebied je moet zijn en ja soms moet je een beetje rondlopen om de precieze locatie te vinden. Vermaak me prima in 1.0.
Probeer het gewoon weer es... t is tenslotte gratis
Probeer het gewoon weer es... t is tenslotte gratis
PaladinSMD Leader IGN: Riunegerwingood schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:42:
Inmiddels gaat het lekker in de nieuwe leagues. Overgestapt van me Scion naar een Summoner. Bevalt een stuk beter. Het is alleen zeer saai alleen.
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T
geef 1 een wisper en vraag een invite
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Hebben meer mensen last van dat ze wel rare/legendary items vinden voor andere classes maar niet voor hun eigen
?
Ik vond als mace gebruiker een Geofri's Baptism, dus het valt wel mee denk ik.LuukwaHD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:15:
Hebben meer mensen last van dat ze wel rare/legendary items vinden voor andere classes maar niet voor hun eigen?
Gimme!Gundogan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:04:
[...]
Ik vond als mace gebruiker een Geofri's Baptism, dus het valt wel mee denk ik.
Dat is echt een trash unique. Op standard league heb ik er iets van 6 (!!!) gevonden. Nu heb ik er ook blij gebruik van gemaakt, hij is namelijk best goed (tijdens het doorlopen van Cruel) voor een 2h mace user, maar het is een erg veel voorkomende goedkope unique. Ik heb er denk ik nog wel één over, als je in de guild zit (waar ik me nog even voor moet melden) dan kan ik je er vast wel één geven / verkopen / lenen.oostland33 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:09:
[...]
Gimme!hoe duur zijn die dingen als je er 1 wilt kopen denk je
zou leuk zijn, ben opnieuw begonnen met een scion en die build die ik gebruik heeft veel physical damage nodig en volgens mij krijg ik een aardige buff van deze wapendjunicron schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:28:
[...]
Dat is echt een trash unique. Op standard league heb ik er iets van 6 (!!!) gevonden. Nu heb ik er ook blij gebruik van gemaakt, hij is namelijk best goed (tijdens het doorlopen van Cruel) voor een 2h mace user, maar het is een erg veel voorkomende goedkope unique. Ik heb er denk ik nog wel één over, als je in de guild zit (waar ik me nog even voor moet melden) dan kan ik je er vast wel één geven / verkopen / lenen.
zit trouwens ook in de tweakers guild..
zie nu ook Kaom Primacy voorbij komen ook een heerlijke 2h...
[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 28-10-2013 09:47 ]
volgens mij moet je merc uitgespeelt hebben op bestaande char daarna kan je nieuwe char maken en staat scion ertussen als classLuukwaHD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:11:
Hoe maak je eigenlijk een scion ;o?
Je moet haar vinden in de sceptor of god area dacht ik om haar te unlocken. Dat kan ook op normal als ik me niet vergis.
oh had haar al menteen bij nieuwe char aanmakenPhoenixx2000 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:59:
Je moet haar vinden in de sceptor of god area dacht ik om haar te unlocken. Dat kan ook op normal als ik me niet vergis.
Ja dat kan kloppen, als je 'Normal' al had uitgespeeld voor release, dan is ze direct beschikbaar.oostland33 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:43:
[...]
oh had haar al menteen bij nieuwe char aanmaken
Damn... net mn lvl60 scion dood in nemesis. Weet eigenlijk niet precies waaraan... waren wat mobs en ik had full life en ineens bam resurrect. Blegh... had toch wat leuke gems die ik nu kwijt ben
Reflect misschien?
Zonde dat je niet aan t streamen was, dan had je terug kunnen kijken.
Dat soort dingen zijn juist de leermomentjes waardoor je volgende karakter langer in leven blijft.
Zonde dat je niet aan t streamen was, dan had je terug kunnen kijken.
Dat soort dingen zijn juist de leermomentjes waardoor je volgende karakter langer in leven blijft.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Mijn huidige ranger build: http://www.pathofexile.co...BM97253Q2PYhr44QOSKc06xQ=
Nou zat ik er aan te denken om hem om te bouwen naar een point blank build (paar kleine changes maar dus met de standaard refund punten kan ik er al komen).
In combinatie met een Rain of Arrows, increased critical damage, curse on hit en increased projectile damage en nog 2 (ideaal gezien) skill. Wat is daar nog meer bij te doen kwa skills?
Dus uiteindelijk;
http://www.pathofexile.co...CyqldaH8CwTPZxgWEpuDN6g==
Life steal, mana steal, strenght, life, crit/damage. Geen idee of het super viable late game is maar ja. ;p
Theory crafting en zo.
Op google lees ik veel over frenzy charges erbij maar dat gaat allemaal over builds van dik een jaar terug. Iemand verder nog tips?
Nou zat ik er aan te denken om hem om te bouwen naar een point blank build (paar kleine changes maar dus met de standaard refund punten kan ik er al komen).
In combinatie met een Rain of Arrows, increased critical damage, curse on hit en increased projectile damage en nog 2 (ideaal gezien) skill. Wat is daar nog meer bij te doen kwa skills?
Dus uiteindelijk;
http://www.pathofexile.co...CyqldaH8CwTPZxgWEpuDN6g==
Life steal, mana steal, strenght, life, crit/damage. Geen idee of het super viable late game is maar ja. ;p
Theory crafting en zo.
Op google lees ik veel over frenzy charges erbij maar dat gaat allemaal over builds van dik een jaar terug. Iemand verder nog tips?
Kan inderdaad reflect zijn of zon rare mob die explodeerd.JohnnyV76 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:46:
Damn... net mn lvl60 scion dood in nemesis. Weet eigenlijk niet precies waaraan... waren wat mobs en ik had full life en ineens bam resurrect. Blegh... had toch wat leuke gems die ik nu kwijt ben
@ The Chosen One.
Je kan rechts die crit multiplyer nog aanpassen naar crit chance (bij de shadow) want volgens mij heb je nog niet heel veel crit chance?
[ Voor 17% gewijzigd door SMD007 op 28-10-2013 16:55 ]
Mwja t was in dat gebied van fairgraves en de allflame. Liepen wat rhoa's en zo'n rare inktvis geval. Ik denk dat ik door 2 of 3 gecharged werd en daarna zo'n golf van die inktvis eroverheen. Ging echt te snel om uberhaupt aan alt F4 te denken. Nu weer even moed verzamelen. Wel klote want had net GMP gekocht voor 3 chaos en had die op zak.... niet eens geslot. Ach... such is (hardcore) life
Balen.. Ik gok op Vulnerability curse + gecharged door meerder Roa's..
edit: GMT for 3 Chaos WOT? Das toch een quest reward gem?
[ Voor 31% gewijzigd door FiraNove op 28-10-2013 17:06 ]
Looking for a blessed bag of holding
Een Merciless reward gem ja.. Net als Cast on DMG taken of multistrike die voor zo'n 8 chaos gaan.RobbieTheHut schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:00:
Balen.. Ik gok op Vulnerability curse + gecharged door meerder Roa's..
Dus 3 chaos lijkt me niet overdreven.
Ik heb toevallig pre 1.0 een ROA bowrauder gehad. Lv 76The Chosen One schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:49:
Theory crafting en zo.
Met een 6L gebruikte ik ROA - LL - CE - BM - WED - FA
Zeer lekkere combo voor hoge dmg ouput. Jouw setup klopt ook niet helemaal.
FP werkt niet zo goed als sneller aanvallen, meer attacks = meer dmg. heb je meer aan als dat ze wat sneller vallen. En wat heb je aan curse on hit als je geen curse gebruikt ?
Frenzy is ook leuk. Vrij simpele build die focussed op charges + attack speed. Niet veel veranders als wat nodes op andere plekken in de tree. Mocht je meer over ROA in detail willen weten kun je ook een PM sturen (wellicht kan ik een demo geven al zou ik dan wel weer ff moeten speccen)
Ik heb nu een LVL 9 ranger. Het spel is wel leuk maar voelt wel wat goedkoper dan Diablo 3.
Dit is ook wel te verwachten als je de teams/budgetten ziet.
Verder vind ik het nog wat simpel, zelfs als ik een tijdje stil blijf staan en niets doe kunnen sommige mobs me nog niet doden maar dat komt denk ik nog wel. Diablo lijkt wat moeilijker.
Maar een Lvl 56 wizard in D3 vergelijken met een LVL9 ranger in POE is zowiezo niet echt eerlijk.
De skill tree ziet er erg tof uit, en dat verhaal met combined gems ook. Ik ben er altijd wel eentje die builds tot in de puntjes uitzoekt, dus dan kan ik hier mn hart ophalen
3 vrienden van me spelen ook, dus zowiezo leuk tijdverdrijf.
Dit is ook wel te verwachten als je de teams/budgetten ziet.
Verder vind ik het nog wat simpel, zelfs als ik een tijdje stil blijf staan en niets doe kunnen sommige mobs me nog niet doden maar dat komt denk ik nog wel. Diablo lijkt wat moeilijker.
Maar een Lvl 56 wizard in D3 vergelijken met een LVL9 ranger in POE is zowiezo niet echt eerlijk.
De skill tree ziet er erg tof uit, en dat verhaal met combined gems ook. Ik ben er altijd wel eentje die builds tot in de puntjes uitzoekt, dus dan kan ik hier mn hart ophalen
3 vrienden van me spelen ook, dus zowiezo leuk tijdverdrijf.
Speel dit nu met 3 vrienden op Nemesis niveau. Speelt lekker weg en hebben maar een guild gemaakt en een guild tab gekocht om zo voor elkaar items die we vinden makkelijk te delen.
Helaas is het wel zo als iemand dood gaat dat diegene weer een nieuwe char moet maken om weer met ons te spelen wat dus al gebeurd is.
Helaas is het wel zo als iemand dood gaat dat diegene weer een nieuwe char moet maken om weer met ons te spelen wat dus al gebeurd is.
@ Taipan... ik had dat in t begin ook wel een beetje... D3 ziet er gewoon een stuk gelikter uit maar daar was ik heel snel overheen door de positieve punten in PoE. Het is voor t eerst dat iemand zegt dat het makkelijker is dan Diablo. Je hoort juist heel vaak dat mensen het veel moeilijker vinden en ook dat is een van de charmes van PoE. Het gaat zeker lastiger worden.... don't worry
Taipan moet misschien iets verder doorspelen. 
Ik had na een tijdje D3 weer PoE opgestart, het valt me op dat D3 vooral qua visuals beter is. Meer physics en gevechten die wat levendiger lijken. D3 komt echter nooit in de buurt van PoE op het gebied van character customization, bijvoorbeeld.
Oh, en een hogere difficulty is ook daadwerkelijk moeilijk. Normal tot en met Hell was echt een slechte grap in D3.
Ik had na een tijdje D3 weer PoE opgestart, het valt me op dat D3 vooral qua visuals beter is. Meer physics en gevechten die wat levendiger lijken. D3 komt echter nooit in de buurt van PoE op het gebied van character customization, bijvoorbeeld.
Oh, en een hogere difficulty is ook daadwerkelijk moeilijk. Normal tot en met Hell was echt een slechte grap in D3.
Je bedoelt normal tot inferno ?Shotgunbunny schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:56:
Taipan moet misschien iets verder doorspelen.
Inferno is nou ook niet echt uitdagend te noemen. Beetje gear van AH scoren en you are facerolling.
Moet zeggen dat PoE op aantal punten wel wat uitdagender is, maar valt alsnog te overzien. Ben zelv lv8 en had eigenlijk moeite met de eerste rare mob (of whatever dat mag heten) omdat tie een soort firestorm op me aars deed. Maar dat was kiten en doodmaken.
Speel zelf witch overigens.
PoE merciless/endgame is ongeveer D3 inferno pre-nerf zonder de 'onmogelijke' packs en zonder AH Tycoon. Redelijk moeilijk maar redelijk fair.Oxidda schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Je bedoelt normal tot inferno ?
Inferno is nou ook niet echt uitdagend te noemen. Beetje gear van AH scoren en you are facerolling.
Moet zeggen dat PoE op aantal punten wel wat uitdagender is, maar valt alsnog te overzien. Ben zelv lv8 en had eigenlijk moeite met de eerste rare mob (of whatever dat mag heten) omdat tie een soort firestorm op me aars deed. Maar dat was kiten en doodmaken.
Speel zelf witch overigens.
Gisteren avond nog even wat gespeeld, merk toch al snel dat je zo 3 kwartier tot een uur verder bent.
Ik heb zelf ook D3 gespeeld en moet zeggen dat ik de game ook leuk vind, maar POE is ook leuk, het zijn echt 2 totaal verschillende games met negatiefe en positiefe punten.
Ik heb zelf ook D3 gespeeld en moet zeggen dat ik de game ook leuk vind, maar POE is ook leuk, het zijn echt 2 totaal verschillende games met negatiefe en positiefe punten.
Klinkt wel beter ja.Gundogan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
PoE merciless/endgame is ongeveer D3 inferno pre-nerf zonder de 'onmogelijke' packs en zonder AH Tycoon. Redelijk moeilijk maar redelijk fair.
Wat ik me nu afvraag, de drops zouden toch vaker ook gerelateerd moeten zijn aan je class? Dus meer relevante drops toch? Eigenlijk wat men in D3 met loot 2.0 wilt doen.
Drops zijn random, maar uiteraard aan te passen aan je wensen met orbs en andere currency. Dus white items kunnen nog nuttig zijn. Je kan prima self-found spelen in PoE, maar houdt er dan wel rekening mee dat je wat sneller door je currency heengaat wat weer nadelig kan zijn in de endgame omdat je minder makkelijk je maps goed kan krijgen of je endgame gear een ideale roll kan geven.Oxidda schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Klinkt wel beter ja.
Wat ik me nu afvraag, de drops zouden toch vaker ook gerelateerd moeten zijn aan je class? Dus meer relevante drops toch? Eigenlijk wat men in D3 met loot 2.0 wilt doen.
Je spreekt chinees voor mij. Let wel ik ben een totale newb.Gundogan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Drops zijn random, maar uiteraard aan te passen aan je wensen met orbs en andere currency. Dus white items kunnen nog nuttig zijn. Je kan prima self-found spelen in PoE, maar houdt er dan wel rekening mee dat je wat sneller door je currency heengaat wat weer nadelig kan zijn in de endgame omdat je minder makkelijk je maps goed kan krijgen of je endgame gear een ideale roll kan geven.
Het grote voordeel van PoE is dat je ook geen repairbills oid hebt dus elke orb die je oppakt en stashed kun je ooit gebruiken. Dus ook al ben ik gister mn lvl60 scion op nemesis verloren.... mijn nieuwe char heeft al wat leuke items en currency in de stash dus die zal sneller levellen. Zo bouw je dus in principe je vermogen uit met elk uur dat je speelt. Omdat in principe elke orb ook wel een bepaalde waarde heeft kun je altijd bijvoorbeeld 20 van de ene orbs ruilen met iemand voor 1 zeldzamere orb die je nodig hebt. Orbs zijn de currency in path of exile. Er is geen gold bijvoorbeeld. Er zijn verschillende soorten orbs die andere effecten hebben. Redelijk gangbare orbs maken van een niet magic item (wit) een magic item (blauw) en er zijn zelfs weer orbs die een magic item kunnen upgraden naar een rare (geel). Die orbs kun je zelf gebruiken om items beter te maken of je kunt ze ruilen voor items die al goed zijn voor je build.
Bovendien bepaalt de class hier ook niet echt wat voor rol je speelt. Het gaat om t pad in de skill tree en de skillgems die je gebruikt wat voor "class" je bent.
Bovendien bepaalt de class hier ook niet echt wat voor rol je speelt. Het gaat om t pad in de skill tree en de skillgems die je gebruikt wat voor "class" je bent.
En je kunt bijvoorbeeld met een ranger een melee build maken, bijv een spectral thrower.
Spectral Throw is geen melee he 
Dat zijn ook projectiles dus eigk ook ranged.
Dat zijn ook projectiles dus eigk ook ranged.
Juist ja en die currency kan je dus ook gebruiken om jezelf armen te maken door een item te uppen.
Word ietsje duidelijker. Denk dat ik gewoon meer moet spelen .
Word ietsje duidelijker. Denk dat ik gewoon meer moet spelen .
Wat je veel ziet gebeuren is dat mensen een zeldzame orb vinden....maar niet weten dat hij zeldzaam is.
"Oh leuk, een Exalted, eens kijken wat die doet..."
Later leren ze dan dat een Exalted het belangrijkste betaalmiddel is later in de game
Oeps!
In het begin gebruik ik vooral m'n scrolls veel, de rest van de orbs gebruik ik pas als ik niet elk uur 5 keer level en constant nieuwe gear nodig heb.
"Oh leuk, een Exalted, eens kijken wat die doet..."
Later leren ze dan dat een Exalted het belangrijkste betaalmiddel is later in de game
In het begin gebruik ik vooral m'n scrolls veel, de rest van de orbs gebruik ik pas als ik niet elk uur 5 keer level en constant nieuwe gear nodig heb.
In het kort houd dat het volgende in:
Items zijn je currency. Dus je onderhandeld met items.
Orbs zijn items waarmee je je eigen items beter kun maken (wit - blauw - geel - oranje = normal - magic - rare - legendary)
Voorbeeld:
Je hebt een wit item met 1 socket. Dan kun je door orbs te gebruiken hier een geel item met 4 sockets van maken. Je kunt ook orbs inzetten om een geel item met 4 sockets te kopen ipv zelf te maken.
Kijk bijvoorbeeld eens dit filmpje van Kripp
is het zo wat duidelijker ?
Orbs zijn items waarmee je je eigen items beter kun maken (wit - blauw - geel - oranje = normal - magic - rare - legendary)
Voorbeeld:
Je hebt een wit item met 1 socket. Dan kun je door orbs te gebruiken hier een geel item met 4 sockets van maken. Je kunt ook orbs inzetten om een geel item met 4 sockets te kopen ipv zelf te maken.
Nee, orbs zijn currency.Neles7 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:
In het kort houd dat het volgende in:
Voorbeeld:
Ze hebben 2 functies 
Orbs zijn currency, en crafting items.
Orbs zijn currency, en crafting items.
Ja dat concept is duidelijk. Het gene wat ik bedoelde met verder spelen is o.a. de waarde van de orbs e.d. leren.
Dat kan ik enkel doen door eerst te spelen en wat hoger level te worden. Dank voor uitleg tot zover.
Dat kan ik enkel doen door eerst te spelen en wat hoger level te worden. Dank voor uitleg tot zover.
Gebruik ze idd niet te snel... pas als je ziet dat je na een poosje spelen 30 van die en 20 van de ander hebt krijg je een beetje idee van de waarde. Als je denkt dat je iets zeldzaams hebt kun je t ook hier altijd vragen... Mocht je een mirror of kalandra vinden dan is die niks waard en mag je m naar mij toe sturen
Zojuist het spel weer geinstalleerd. Heb het intussen denk ik 3-4 maanden niet gespeeld, maar met de full release op steam er besloten toch weer in te duiken.
Heb nog een lvl 76 marauder op hardcore staan, maar toch besloten om op de nemesis league te beginnen met een scion, toch benieuwd naar de nieuwe class. Loop momenteel rond met spectral throw als main skill. Die kende ik nog niet. Het is een fijne skill en ik ben benieuwd hoe dat werkt met LMP, zal wel flink DPS doen. Momenteel echter pak ik vooral de standaard lifenodes die ik tegen kom.
Ben nu net lvl 14 en heb al 2 alchs en 1 GCP gevonden, dus dat is een goed begin!
Ik las dat er ook een Tweakers guild was. Wie moet ik daarvoor adden van de Nemesis-afdeling? (Jullie mogen ook uiteraard mij adden, mijn huidige charname is HatsGasErop - ja hij is slecht, i know
)
Heb nog een lvl 76 marauder op hardcore staan, maar toch besloten om op de nemesis league te beginnen met een scion, toch benieuwd naar de nieuwe class. Loop momenteel rond met spectral throw als main skill. Die kende ik nog niet. Het is een fijne skill en ik ben benieuwd hoe dat werkt met LMP, zal wel flink DPS doen. Momenteel echter pak ik vooral de standaard lifenodes die ik tegen kom.
Ben nu net lvl 14 en heb al 2 alchs en 1 GCP gevonden, dus dat is een goed begin!
PaladinSMD Leader IGN: Riune
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T
geef 1 een wisper en vraag een invite
LOL, ja en stuur die 6-Link shavronne's maar naar mij, kun je verder ook niks mee..JohnnyV76 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:21:
Mocht je een mirror of kalandra vinden dan is die niks waard en mag je m naar mij toe sturen
Als losse richtlijn:JohnnyV76 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:21:
Gebruik ze idd niet te snel... pas als je ziet dat je na een poosje spelen 30 van die en 20 van de ander hebt krijg je een beetje idee van de waarde. Als je denkt dat je iets zeldzaams hebt kun je t ook hier altijd vragen... Mocht je een mirror of kalandra vinden dan is die niks waard en mag je m naar mij toe sturen
http://www.poeex.info/
Mijn simpele regel: Nooit craften op Normal. Bewaren die currency, in een level of 4-7 heb je toch al kans op betere gear te krijgen. Betere gear = gear van een hoger item level.
Hogere itemlevels kunnen betere waardes (rolls) hebben; dat wil je dus. Je 50 Alterations zijn beter besteed aan +190% defence max dan aan een kans op +80% max dus zeg maar. Zeker gezien de baseline aan defence ook al een factor 2 hoger zal zijn. Het is dus altijd zonde om dure orbs (Zeg maar vanaf Alchemy naar onderen) op low level (zeg onder lvl 50) te gebruiken. Ook je Fusing orbs moet je pas na lvl 50 gaan inzetten, deze heb je later in honderdvoud nodig als het even tegen zit. (Kans van 1:1200 enzo)
Check je itemlevel altijd even -> type in chat '/itemlevel' waarbij / gebruikt moet worden. (ook gebruik voor local chat) Het item dat je "opgepakt" hebt met je muis word dan beschreven. Check een wiki voor socket info en itemlevel of de maximale mods die je kunt krijgen voor je itemlevel etc.
Ik zou het anders verwoorden hoordjunicron schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:57:
[...]
Mijn simpele regel: Nooit craften op Normal. Bewaren die currency, in een level of 4-7 heb je toch al kans op betere gear te krijgen. Betere gear = gear van een hoger item level.
Zo min mogelijk craften op normal! Denk dat het ook nog afhangt in welke league je speelt. In een niet HC league boeit het niet als je doodgaat maar als ik in nemesis met brakke gear in normal rondloop is je kans veel groter om dood te gaan en dan kun je weer opnieuw beginnen. Beter op normal / cruel af en toe wat investeren zodat je makkelijker door de content heen komt en merciless kan gaan doen.
Onderstaande wand heb ik van de vendor npc gekocht vanwege de 3 link en was eigenlijk bedoelt om gems te levellen in het 2e weapon slot maar nadat ik er een orb of chance tegenaan gooide werd ie helemaaaal niet onaardig. Denk dat het heel lang gaat duren voor ik iets beters ga vinden:

Man die wand is ziek voor een starter!
Betreft currency rate in POE kan je ook de volgende site checken als een lijdraad: http://exilestats.com/ex/
Voor de rest heeft iedereen hierboven al het een en andere uitgelegd.
BTW, wie speelt er nog meer op Nemesis van onze guild. Ik speel nu meer samen met Johnny nadat beide van onze chars (mijne was lvl 40) waren geRIPped. We zijn nu einde van a2 begin a3 normal.
Het is beter samen te spelen dan alleen en er is ook meer voordeel -> sneller,veiliger, meer xp en items. Dat is wat ik heb ondervonden.
BTW 2: Dit is mijn build die ik wil gebruiken als (1st of eigenlijk 2nd time na de RIP van afgelopen maandag) Sporker, schiet er maar op als je verbeteringen zie:
DirtyCash
Betreft currency rate in POE kan je ook de volgende site checken als een lijdraad: http://exilestats.com/ex/
BTW, wie speelt er nog meer op Nemesis van onze guild. Ik speel nu meer samen met Johnny nadat beide van onze chars (mijne was lvl 40) waren geRIPped. We zijn nu einde van a2 begin a3 normal.
Het is beter samen te spelen dan alleen en er is ook meer voordeel -> sneller,veiliger, meer xp en items. Dat is wat ik heb ondervonden.
BTW 2: Dit is mijn build die ik wil gebruiken als (1st of eigenlijk 2nd time na de RIP van afgelopen maandag) Sporker, schiet er maar op als je verbeteringen zie:
DirtyCash
[ Voor 50% gewijzigd door nogarduv op 30-10-2013 09:19 ]
Het blijft een loterij, maar wel een leuke.
Mijn ervaring is ook dat 9 van de 10 keer het loont om voor een paar chaos een goed item te kopen van een andere speler. Daarentegen heb ik ook wel eens gehad dat een alchemy een voor mij heel goed item opleverde, maar ik heb meer currency verspild dan dat het builden opleverde.
Mijn ervaring is ook dat 9 van de 10 keer het loont om voor een paar chaos een goed item te kopen van een andere speler. Daarentegen heb ik ook wel eens gehad dat een alchemy een voor mij heel goed item opleverde, maar ik heb meer currency verspild dan dat het builden opleverde.
Stomme vraag misschien, maar ik had begrepen dat als je dood ging in de nemesis dat je dan automatisch naar "normal" gestuurd werd.
Er zouden dan geen shrines meer zijn e.d. als ik het goed heb.
Aangezien ik pas net begonnen ben ben ik een keer gewiped. Maar als ik nu verder speel blijf ik shrines e.d. tegen komen.
Enig idee hoe dit zit?
Aangezien ik pas net begonnen ben ben ik een keer gewiped. Maar als ik nu verder speel blijf ik shrines e.d. tegen komen.
Enig idee hoe dit zit?
Hoi, ben gisteren op nemesis begonnen en ben nu rond de lvl 25. Add me even ingame: HatsGasEropnogarduv schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:03:
Man die wand is ziek voor een starter!
DirtyCash
Je zit niet op Nemesis maar op Domination gok ik. Shrines zijn alleen in die league en in Domination mag je doodgaan zonder naar de standard league gebracht te worden.Andiaen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:12:
Stomme vraag misschien, maar ik had begrepen dat als je dood ging in de nemesis dat je dan automatisch naar "normal" gestuurd werd.
Enig idee hoe dit zit?
Bedankt Johnny! Je hebt gelijk, zit die twee dingen door elkaar te halen!
Nu nog eens zoeken naar wat leuke builds voor mijn witch, hou wel van de minions dus ben nu bezig met zombies en skelly's als vleesschild voor de mobs. Dan kan ik wat vuurballen op de mobs blijven gooien.
Mocht iemand een soortgelijke build hebben of ideeën hebben om dit verder uit te werken, ik hoor het heel graag
Nu nog eens zoeken naar wat leuke builds voor mijn witch, hou wel van de minions dus ben nu bezig met zombies en skelly's als vleesschild voor de mobs. Dan kan ik wat vuurballen op de mobs blijven gooien.
Mocht iemand een soortgelijke build hebben of ideeën hebben om dit verder uit te werken, ik hoor het heel graag
Ik zou aanraden om de skill tree te bekijken en starten vanuit een witch. En dan alle passive te bekijken en alles wat minion dmg/survibability boost te markeren. En dan kijken hoe je daar het beste bij kan komen en of er onderweg andere leuke passives mee te pakken.Andiaen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:21:
Ik heb nog geen minion build gemaakt maar hieronder is wat ik zou pakken als ik een minions build maak (en ik heb niet eens gekeken op de forum voor een dergelijke build). Hiermee heb je ongeveer 8 zombies, 10 skellys en 2 spectre. Das wel een mooi legertje of niet en het mooie is dat ze ontploffen als ze dood gaan.
Passive waarvan ik denk dat je
Lord of the dead
Minion instability
Grave Consequence
Death Attunement
Gravepact
Grave intentions
Grave expectations
Hex master en Whisper of Doom voor dual curse
DirtyLegion
Gems voor een minion build zijn:
Multistrike
Culling Strike
Melee Splash
Alle minions gems (skelleton, zombie, spectre) en support gems minion dmg
Haste aura
Curse:
Temporal Chains
Flammability/elemetal weakness
Verwijderd
ik zal kijken of ik vanavond even een PM kan sturen voor een clan invite.
van het weekend na mijn scion een beetje zat te zijn, een shadow trapper gestart (IGN: FlashTrap)
Man man MAN!!! dit is fun!
Doet me kwa plezier / playstyle heel erg denken aan de double dagger mage van GW2 (waarschijnlijk omdat het een hele actieve en dynamische build is).
Nou erg hard op zoek naar een sunblast belt, dus als iemand er een vind ik zou hem heel graag van je willen overnemen.
Ook al een redelijke verzameling uniques (maar nog geen hele zeldzame of waardevolle unqiues)
van het weekend na mijn scion een beetje zat te zijn, een shadow trapper gestart (IGN: FlashTrap)
Man man MAN!!! dit is fun!
Doet me kwa plezier / playstyle heel erg denken aan de double dagger mage van GW2 (waarschijnlijk omdat het een hele actieve en dynamische build is).
Nou erg hard op zoek naar een sunblast belt, dus als iemand er een vind ik zou hem heel graag van je willen overnemen.
Ook al een redelijke verzameling uniques (maar nog geen hele zeldzame of waardevolle unqiues)
Ik had vrijdag het zelfde, was een Scion begonnen met een HC build in gedachten. Na een avond spelen (~level 20) kwam ik er achter dat ik de char in Domination had gemaakt ipv NemesisAndiaen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:21:

Dus toch maar de char verwijderd en opnieuw begonnen in Nemesis. Ondertussen al weer level 52 en lekker cruel docks aan het farmen. Ben alleen heel erg bang voor het gevecht met Dominus, maar eerst nog een paar levels pakken.
@nogarduv: Ik speel dus ook in Nemesis, mijn ign is CucumberWig. Voeg mij maar toe, speel ook liever in een groep.
Koen en ik zijn ook weer op merciless aangekomen. Man man, wat een goede is dat nieuwe act 3 deel 
Hoe gaan jullie om met die gevaartes die uit de grond komen zetten en je de rest van de map achtervolgen?
In de garden en dark forest ben ik ze tegen gekomen en werd er alle keren niet blij van ^^
Eind gevecht was erg tof. Alleen had ik op normal wat te nette gear denk ik, dus ik was me er niet van bewust dat ik die aoe attack moest ontwijken.. Had ineens nog maar 5% HP over..
Nu lekker tijdje ontspannen de ledge farmen en hopen op wat currency..
Hoe gaan jullie om met die gevaartes die uit de grond komen zetten en je de rest van de map achtervolgen?
In de garden en dark forest ben ik ze tegen gekomen en werd er alle keren niet blij van ^^
Eind gevecht was erg tof. Alleen had ik op normal wat te nette gear denk ik, dus ik was me er niet van bewust dat ik die aoe attack moest ontwijken.. Had ineens nog maar 5% HP over..
Man, ik zie echt hoe ik ooit dominus op merc hc zou moeten doen
Die hele gardens en sceptre is echt een pain in the ass. Ga het denk ik wel proberen zodra het spel wat meer stabiel aanvoelt en ik wat meer sc heb gespeeld.
Moeten jullie (mensen op hc) nou vaak alt f4-en?
Overwatch profile awesomo#2162
De Devouvers zijn al generfed, maar ik denk dat het gewoon een kwestie van snel doodmaken is.Marcvz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:33:
Koen en ik zijn ook weer op merciless aangekomen. Man man, wat een goede is dat nieuwe act 3 deel
Ik zal vandaag maar cruel uitspelen. Kijken of het kan met zonder max res (alleen cold is maar 58% met endurance charges). Life (2600) en damage (3500dps heavy strike) zit wel goed.
Ik zou niet voor Minion Instability gaan als je kiest om je minions zelf de dps te laten doen met gems als Multistrike. Ze gaan dan wat eerder dood voor niet zo heel veel meer damage. Als je voor Minion Instability gaat, moet je het ook gelijk goed doen met gems als Fire Penetration en passives als Elemental Equilibrium en dual curse met Flammability en Elemental Weakness.nogarduv schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:30:
summoner verhaal
De Devouvers zijn al generfed, maar ik denk dat het gewoon een kwestie van snel doodmaken is.
Mjah, die tactiek lijken zij ook op mij toe te passen
Ik heb begrepen dat die troep die ze schieten ook meer dmg doet als je verder weg bent.
Op zich vind ik t niet verkeerd dat de dmg verlaagd is van hun eerste hit als ze uit de grond komen, t is niet dat je ze aan kunt zien komen ofzo...
Nog niet gedaan. Doe ik eigenlijk nooit, slechte ervaring mee. Maar als t tricky wordt zet ik wel graag een portaltje neer.
Mjah, die tactiek lijken zij ook op mij toe te passen
Ik heb begrepen dat die troep die ze schieten ook meer dmg doet als je verder weg bent.
Op zich vind ik t niet verkeerd dat de dmg verlaagd is van hun eerste hit als ze uit de grond komen, t is niet dat je ze aan kunt zien komen ofzo...
Nog niet gedaan. Doe ik eigenlijk nooit, slechte ervaring mee. Maar als t tricky wordt zet ik wel graag een portaltje neer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]