Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:33
Cool... de naam Tweakers is op zich wel duidelijk maar mss nog iets meer in t thema Exiles blijven?
"Exiled Tweakers" offeh... "Gathering of Exiled Tweakers" (aka GoET) of iets in die trant.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Exiled Tweakers klinkt vet..

Nog een paar suggesties:
Exalted Tweakers
Regal Tweakers
Eternal Tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door FiraNove op 20-10-2013 21:15 ]

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08 15:22
Is het mogelijk om te zien wat de requirements van een gem gaan zijn voor dat je ze levelt?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ToW... Tweakers of Wraeclast ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 18-08 15:22
Thanks. Ik had al gekeken op de website van poe, maar daar kon ik het niet vinden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:01
Ik zeg nu hebben we zoveel opties laten we het overzichtelijk maken:

Poll: Guild Naam Path of Exile
Tweakers
Exiled Tweakers
Gathering of Exiled Tweakers
Exalted Tweakers
Regal Tweakers
Eternal Tweakers
Tweakers of Wraeclast
Anders (reactie posten)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388064&layout=2&sort=prc

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 19-08 18:40
Leuke poll. Zodra 1.0.0 uit is zal ik de naam die hier het meest gekozen is registreren.

Oja Neles ook ik heb een zooi 5 link chests liggen deze kan je ook voor een tweakers vriendelijke prijs overnemen.

[ Voor 40% gewijzigd door SMD007 op 20-10-2013 22:58 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
SMD007 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

Guild lijkt mij ook wel wat. Ik heb in de playersheet een tab toegevoegd. schrijf je nu in! :)

https://docs.google.com/s...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=7
Deze nog even gequote voor mensen die zich nog niet ingeschreven hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
GRR @$@^@%##^*& :-(

Nog ruim 2 dagen voor full release en guess what?!?!

Mijn gaming laptop is kaduuk! Off all times, why now?!!

Nu moet ik maar gaan google waarom mn beeldscherm zwart blijft. Dus hopelijk kan ik het nog op tijd fixen :(

---edit---

Na even rond te zoeken blijkt dat er meerdere gebruikers hier last van hebben en het kan aan een paar dingen liggen:

1) VGA BD moet worden vervangen door fabrikant
2) GPU is los of kaduuk
3) RAM module is los of kaduuk
4) Moederbord is kaduuk

En als ik naar dit filmpje kijk word ik er niet vrolijk van: YouTube: ASUS G53 Laptop Disassembly
En aan het einde van de film ben ik nog niet eens aangekomen bij de GPU unit 8)7

Een nieuwe Asus kost al gauw weer 15 honderd, bah! Moet nu op mn 4 jaar oude Asus G72 spelen :'(

[ Voor 56% gewijzigd door nogarduv op 21-10-2013 12:42 ]

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Even net uurtje docks gefarmed droped er een eternal orb. Ik zag iets droppen en dacht eerst exalted of chaos orb dus lette er niet echt op beide zijn natuurlijk altijd leuk, maar heb ze vaker zien droppen dus dacht zal wel. Ben ik terug in town zie ik dat het een eternal orb is. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door SMD007 op 21-10-2013 14:08 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Netjes :) Nog niet vast mogen houden helaas.

@nogarduv Balen man, ook dat er zoveel mogelijkheden zijn, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Zeker balen inderdaad. Heb net ASUS servicedesk gebeld en het is waarschijnlijk de GPU. Vervangen kost een paar honder euro.

Dus wordt weer op de oude lappie gamen en ondertussen sparen voor een nieuwe.... Of ik moet in POE stuk of 5 van die Mirror of Kalandra vinden die ik voor 300 euro Pst kan RMT-en.

Iemand hier ervaring met een andere merk gaming laptop dan Asus or Alienware?
Asus = goed prijs prestatie verhouding maar met een beetje pech veel kwaliteit problemen
Alienware = duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nogarduv schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:
Zeker balen inderdaad. Heb net ASUS servicedesk gebeld en het is waarschijnlijk de GPU. Vervangen kost een paar honder euro.

Dus wordt weer op de oude lappie gamen en ondertussen sparen voor een nieuwe.... Of ik moet in POE stuk of 5 van die Mirror of Kalandra vinden die ik voor 300 euro Pst kan RMT-en.

Iemand hier ervaring met een andere merk gaming laptop dan Asus or Alienware?
Asus = goed prijs prestatie verhouding maar met een beetje pech veel kwaliteit problemen
Alienware = duur
Ikzelf heb een Acer http://tinyurl.com/mm2ghsp werkt erg goed. Weet niet of je op vorige laptop PoE met alle settings op high kon draaien, maar op mijne lukt het aardig ik zet vaak shadows uit om het iets vloeiender te laten lopen. Maar ja gebruik de laptop alleen voor nood. Game liever op een vaste pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar maanden PoE pauze heb ik erg veel zin in de release van 1.0.0. Ik ben erg nieuwsgierig naar de changes die morgen gepost worden en ik kijk er naar uit om in een nieuwe league te beginnen :)

Ook gaaf dat er eindelijk de mogelijkheid bestaat een guild te maken, gaat de meerderheid domination of nemesis spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:37:
Na een paar maanden PoE pauze heb ik erg veel zin in de release van 1.0.0. Ik ben erg nieuwsgierig naar de changes die morgen gepost worden en ik kijk er naar uit om in een nieuwe league te beginnen :)

Ook gaaf dat er eindelijk de mogelijkheid bestaat een guild te maken, gaat de meerderheid domination of nemesis spelen?
De meesten zullen denk ik Default blijven spelen. Maar ik ga ook zeker de nieuwe Domination league proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vu... hoe krijg je het voor elkaar?!?! 8)7
Naja je hebt nog 2 dagen om een nieuwe te regelen! Voor 800/900 heb je al een heel aardige laptop waar je prima op kunt gamen. Weet niet of je nog garantie hebt maar anders wellicht om coulance vragen als ie net uit de garantie is.

Ik ga zeker Nemesis spelen.. Heb nu een level 80 templar in standard en op zich is t mappen wel leuk maar de extra kick van een league als onslaught was en nemesis wordt maakt t voor mij iig de moeite waard. Jammer dat er nog geen details bekend gemaakt zijn van de guilds... had er graag alvast wat meer over geweten. Aftellen is nu echt begonnen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Laatst online: 25-11-2021
SMD007 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

De meesten zullen denk ik Default blijven spelen. Maar ik ga ook zeker de nieuwe Domination league proberen. :)
Hier ook domination, ik heb die 1e leagues geskipped maar zou het nu toch wel willen uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
@SMD007: Die Acer is wel nice maar ik ben toch meer op zoek naar eentje met SSD. Of misschien zelf een SSD inplanten... das een optie hmmm.

@JohnnyV: Als ik wist hoe ik het heb gedaan dan was het wel beter geweest. Anyways, heb nu denk ik het probleem weten te reproduceren en gisteren avond had ik weer beeld!
Er is in ieder geval iets stuk aan dat ding maar zolang ik niet de batterij en muis tegelijkertijd aangesloten heb terwijl ik de powerknop aanzet dan krijg ik gewoon beeld. Dus nu heb ik de lappie alleen op stroom zonder battery. Hopelijk blijft ie zo werken tot volgend jaar en dan heb ik genoeg gespaard voor zo'n lappie als deze: pricewatch: Asus G75VX-T4136H

Wie gaat er hier nog meer Nemesis spelen? Join Johnny en moi en post je ign!

DUS we hebben de volgende personen:

Nemesis:
JohnnyV76
nogarudv --> Majingilane

Domination:
SMD007
Duckhamster
Nafraq
Surrealz

[ Voor 8% gewijzigd door nogarduv op 22-10-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nogarduv schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:49:
@SMD007: Die Acer is wel nice maar ik ben toch meer op zoek naar eentje met SSD. Of misschien zelf een SSD inplanten... das een optie hmmm.
Uiterraad heb ik er zelf een SSD ingezet :). Ik moet windows 8 ook niet dus ook gelijk win 7 installed + plus er is een extra bayslot in die lapop dus SSD erin en toch opslag op de andere schijf voor films etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe wel mee met Domination maar nog geen idee welke character / naam ik ga maken.
even wachten tot de nieuwe skilltree uit is.
Heb zin om een hi aspd 2 handed axe character te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mij ook maar op de Domination lijst. Ik weet ook nog niet wat ik ga maken, waarschijnlijk melee char..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-07 16:44

djunicron

*click-swoosh-thud*

mmm, de Domination toevoeging vind ik eigenlijk niet zo'n interessante. Best kans dat ik dat alsnog ga spelen, maar dat moet het wel meer toevoegen dan alleen die shrines.

Nemesis lijkt me dan wel weer een leuke extra uitdaging, een Scion maken om daarmee aan de slag te gaan lijkt me wat. Kans dat ik voor lvl 30 al het loodje leg, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
patch notes!
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/545523

zo te zien wordt mn Shavronne flink meer waard.

Shavronne's Wrappings: Increased Energy Shield has been reduced.

veranderd alleen na use of divine orb dus mijne blijft flink hoog. en dus flink wat meer waard. Helaas bevalt ie me goed op mn sporker dus twijfel of ik em gelijk verkoop.

[ Voor 18% gewijzigd door SMD007 op 22-10-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo er eventjes mee wachten (als je het van plan bent) op dit moment zijn er meer die hem willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Jeetje, lang verhaal :)
Farcen wordt het nieuwe Sporken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60% reservation on all auras.. behalve clarity.
hoe zit dat met blood magic precies ?
Ik weet dat je blood als mana gebruikt, maar hoe zit deze conversion nou precies in elkaar?
Dat is iets wat ik nog steeds niet echt goed snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:18:
60% reservation on all auras.. behalve clarity.
hoe zit dat met blood magic precies ?
Ik weet dat je blood als mana gebruikt, maar hoe zit deze conversion nou precies in elkaar?
Dat is iets wat ik nog steeds niet echt goed snap.
als je meer berichten van GGG leest geven ze aan dat er speciale nodes achter blood magic geven die reduced reservation geven. Ze zeggen zelfs dat BM krachtiger is dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup dat las ik ook waardoor mijn interesse voor BM weer gewekt was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er interessant uit, flink wat builds en uniques generfd. ..maar waarom laten ze de skilltree niet zien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zal er denk ik binnen enkele uurtjes erop staan hopelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Nog maar even gauw een shavs of soultaker zoeken en als dat niet lukt m'n divine orb verkopen voor veel meer dan gebruikelijk, lol, iedereen wil z'n uniques maxen voor de nerf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:34:
die zal er denk ik binnen enkele uurtjes erop staan hopelijk?
Grote countdown clock niet gezien op home page van PoE?
https://www.pathofexile.com/
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de algemene patch.
maar ik dacht dat ze de passive skill tree er eerder op zou zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 08:48
Ook maar weer eens opstarten als 1.0 live is.

Wat is eigenlijk de bedoeling/het nut van een guild? Lijkt gewoon een friendslist met verschillende ranks en een (optionele?) shared stash?

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Guild ranking en events ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 08:48
vet

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Shared chat ^^, en nee een global channel werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Vendor runs FTW.. Had net een hele vette die 7 Chromatics & 7 Jewellers opleverde

Gisteren een 6L 2H sword bij vendor gevonden.. Mijn eerste 6L

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
6L bij vendor :o
yikes, nice!
Ik ben nu maps aan het doen die me 4x zoveel kosten aan alts dan ze opbrengen, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
awesom-o schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:15:

Wat is eigenlijk de bedoeling/het nut van een guild? Lijkt gewoon een friendslist met verschillende ranks en een (optionele?) shared stash?
Naast wat al genoemd is volgens mij ook bepaalde unique unlocks... voor iedereen dan denk ik in de kin?
Zou wel leuk zijn als ieder in zijn eigen league punten scoort ten behoeve van de guild.

6L bij vendor is wel erg nice... ik heb een keer een 5L 2h gevonden en zo nu en dan een 6s voor de jewellers.

Zo na de patch notes heb ik toch wel t gevoel dat totemers redelijk generfed zijn. Blijft nog steeds sterk denk ik dus in de praktijk zul je het denk ik amper merken. Nog minder dan een dag..... oooeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25
Ik ga ook weer spelen met de 1.0 :)
Hup na het werk direct patchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik duik denk ik ook maar de nieuwe Domination league in voor de verse economy zonder legacy items en endgame gebaseerde economy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Awww komt nu echt bijna niemand bikkelen in Nemesis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

JohnnyV76 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:40:
Awww komt nu echt bijna niemand bikkelen in Nemesis? :)
Ik ga sowieso Nemesis spelen. :)

Ook meteen Scion uiteraard. Ik dacht eerst aan iets melee, maar toch weten ze elke keer iets leuks te verzinnen voor een summoner. Animate Guardian build it is. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien scion maar ligt eraan hoe de skilltree eruit komt te zien. in ieder geval 2 builds klaarliggen voor een 2 handed axe build met dualist of ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Mijn onslaught build (dual incinerate totem) gebruikte nodes van witch, templar en marauder dus ik hoop stiekem dat ik met Scion als uitgangspunt makkelijker bij de juiste nodes kan komen. Zo niet dan begin ik gewoon een witch. Spell totems zijn wel generfed maar geloof dat de totem nodes weer gebuffed zijn.

Wel balen dat ik na gister een hele dag keelpijn vandaag een griepje te pakken heb. Nu nog maar een beetje proberen te pitten zodat ik vanavond nog wat kan spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij ook al griep, ik sinds gister avond ook al.
maar gelukkig nog niet erg genoeg.

ja ik hoop dat scion net even goedkoper is met haar ligging ik heb wat uitgestrekt bij ranger en dualist.
maar er zit er ook een paar bovenin die handig zouden zijn dus we zien wel met een paar uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:34:
Mijn onslaught build (dual incinerate totem) gebruikte nodes van witch, templar en marauder dus ik hoop stiekem dat ik met Scion als uitgangspunt makkelijker bij de juiste nodes kan komen. Zo niet dan begin ik gewoon een witch. Spell totems zijn wel generfed maar geloof dat de totem nodes weer gebuffed zijn.

Wel balen dat ik na gister een hele dag keelpijn vandaag een griepje te pakken heb. Nu nog maar een beetje proberen te pitten zodat ik vanavond nog wat kan spelen :S
Beterschap.

Ik ga denk ik met de Scion en die nieuwe wapen throw skill en animate armore/wapen op Domination beginnen al zit ik nog te twijfelen want ik wil 2h swords gebruiken en heb er op default nog een paar leuke klaar liggen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:56

KneoK

Not in a million lightyears

Zet mij ook maar op het lijstje Nemesis spelers, die league ga ik zeker proberen. Een variatie op die weapon throw build of the week lijkt me echt tof, daar ga ik zeker eens naar kijken.

Voor nu nog heel eventjes lekker genieten van mijn sporker.

Edit: hmm, het lijkt er op dat mijn sporker even geen aandacht krijgt, ben de 1.0.0 patch aan het binnenhalen :)

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 23-10-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
patching.... 3% :)

edit: 3 pc's tegelijk... laptop zit al op 32% dus gaat snel.

[ Voor 66% gewijzigd door JohnnyV76 op 23-10-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:31:
patching.... 3% :)

edit: 3 pc's tegelijk... laptop zit al op 32% dus gaat snel.
Whut! patch al te downloaden ik ben nog ff aan het werk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
En de website is ook back!! inclusief nieuwe tree! Bouwen maar!!!
edit... omg t is echt heel erg anders....gaat ff tijd kosten om een mooie build te maken.

[ Voor 41% gewijzigd door JohnnyV76 op 23-10-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-08 17:40
Ik ga ook weer spelen. Natuurlijk HC, dus Nemesis it is.
Hoop dat Kneok vanavond ook online is, kunnen we weer als vanouds samen levellen :D

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
M'n build begint al wat te worden :)
Voor iedereen die denkt dat totems generfed zijn.... you can't be wrong more :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:20:
M'n build begint al wat te worden :)
Voor iedereen die denkt dat totems generfed zijn.... you can't be wrong more :P
Inderdaad ben nog vol op aan het puzzelen maar heb dit tot nu toe

http://www.pathofexile.co...CrKpyqfcy-OtKxHhp9q5Y5ecL

EN al weer wat anders

http://www.pathofexile.co...EeGn2rljl5wvesKeUXl3R_Sep

Nog een edit krijg het idee dat je als Templer nu beter kan sporken? Je kunt dan veel beter bij alle totem nodes.

[ Voor 28% gewijzigd door SMD007 op 23-10-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zal es kijken... dit heb ik er tot nu toe van gemaakt op 103 van de 120 punten:

Zal zo eens een maken vanuit een witch ipv scion...

http://www.pathofexile.co...X4fllIcOQ1rfW21ktqLGQgwk=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Heb versie 1.0 binnen..

Life hebben ze weer fllink omhoog gegooid: +2 / level en de life passives weer +2%

Zeer opvallend, aangezien de passives een maand of 4-5 geleden allemaal -2% werden

Zeker niet slecht :)

Kan mijn Fireball Marauder 1:1 nabouwen voor 1 passive point meer, ook niet slecht

Vet dat EE nu midden in de passive tree zit. BM zit nu helemaal links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hier ook net klaar :)
BM zit idd beter voor mij als ik t zou willen gebruiken... de node erachter is echt heel fijn voor BM gebruikers... -30% reserved. Kan niet eens alle totem nodes pakken maar denk dat ik zo wel de meeste heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Trouwens extra info.

Tweakers of Wraeclast dit wordt de guild name ik zal hem gelijk vast leggen zodra de game up is. voeg mij ingame eerst even toe en vraag om lidmaatschap dan stuur ik je wel een uitnodiging en dan leggen we later op de avond/week wel even vast wie een geschikte officer zal zijn zodat hij/zij ook mensen kan inviten. En zodra de stormvloed aan extra info over de game gezakt is en we weten wat de guild echt kan zullen we ook events organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Top! Ik verwacht behoorlijk actief te zijn dus wil best officer zijn.... of we geven iedereen officer status die je kwijt kunt raken als je zomaar mensen uitnodigt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:59
Kan je nu al op versie 1.0 spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
als t goed is nog 51 minuten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Nieuwe tree is interessant. Een summoner met aura passives lijkt me wel wat. Super zombies + Animate Guardian (beiden met iets van Multistrike, Minion Damage en Faster Attacks) + Haste aura gaat denk ik een goede clear speed opleveren. De Scion lijkt me niet eens zo goed daarvoor omdat de life passives aan de verkeerde zitten en je dus wat spell passives moet nemen om snel bij Necromantic Aegis te komen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:09:
Top! Ik verwacht behoorlijk actief te zijn dus wil best officer zijn.... of we geven iedereen officer status die je kwijt kunt raken als je zomaar mensen uitnodigt bijvoorbeeld.
Dat lijkt me juist niet handig ook vanwege de stash rechten. Maar zoals ik zei we zien wel wie officer wordt. Jij houd je in elk geval aanbevolen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik hou me ook wel aanbevolen om officer te zijn. Denk dat er sowieso wel besproken moet worden wat dat precies gaat inhouden.

Edit: nog een minuut of 20 jongens *O*

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 23-10-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Qua skillgem rewards zou ik t liefst voor de witch gaan (faster casting, LMP etc.) maar ik weet niet welke gems de scion als rewards krijgt.... tuurlijk erg leuk om de nieuwe class te spelen al heb ik een vaag vermoeden dat ik niet de enige zal zijn :)

bijnaaaaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Eens kijken hoe snel die PoE servers zijn, zal mijn 200mbit toch wel niet kunnen benutten. Maar eens met de tree spelen en dan kijk ik wel wanneer ik kom spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Iemand al gelukt om te spelen? Als ik ingelogd ben en een char selecteer kom ik weer bij het loginscherm

edit: berichtje op Tweakers forum doet wonderen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door FiraNove op 23-10-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik heb mn sporker al weer klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Urgh, lange dag voor mij net vandaag :/. Ik zit nu nog in de trein naar huis. Hoe groot was die patch precies? Dan kan ik al vooruit plannen :p. Zitten jullie op domination of default zo SMD? Zijn guilds over de hele game of per league? Anders ook even op domination aanmaken.

Ps: is dit geen frontpage tweakers nieuws? :p

[ Voor 8% gewijzigd door Duckhamster op 23-10-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:57

The Chosen One

Zie signature!

Had al een level 20+ ranger van afgelopen dagen maar nu een nieuwe op de nieuwe league dus even een vraag.

(ranger dus) Aan het begin van de skilltree ga ik naar Balistic Mastery. Is het dan slimmer om via de dextery nodes er heen te gaan of er recht op af en de damage projectile nodes te pakken?

Ik ben de 1e keer voor het 1e gegaan maar toen boeide het ook niet zoveel omdat alles toch gereset kon/ging worden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Duckhamster schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:31:
Urgh, lange dag voor mij net vandaag :/. Ik zit nu nog in de trein naar huis. Hoe groot was die patch precies? Dan kan ik al vooruit plannen :p. Zitten jullie op domination of default zo SMD? Zijn guilds over de hele game of per league? Anders ook even op domination aanmaken.

Ps: is dit geen frontpage tweakers nieuws? :p
patch 1.9gb guild is over alle leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
The Chosen One schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:36:
Had al een level 20+ ranger van afgelopen dagen maar nu een nieuwe op de nieuwe league dus even een vraag.

(ranger dus) Aan het begin van de skilltree ga ik naar Balistic Mastery. Is het dan slimmer om via de dextery nodes er heen te gaan of er recht op af en de damage projectile nodes te pakken?

Ik ben de 1e keer voor het 1e gegaan maar toen boeide het ook niet zoveel omdat alles toch gereset kon/ging worden.
Je hebt veel meer aan de projectile dmg nodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
na wat kloten denk ik dat ik voor LA Scion ga. Dit in gedachten. Veel HP/DMG/Res :D

[ Voor 25% gewijzigd door Neles7 op 23-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51
aagh hoe log je weer uit ik wil met mijn bate account naam verder gaan en niet via steam ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ravw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:
aagh hoe log je weer uit ik wil met mijn bate account naam verder gaan en niet via steam ?
gewoon afsluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
is de boel platgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
dan kan ik inloggen en krijg ik alleen te zien inloggen met steam :( geen ander account

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon je account connecten via Steam, problem solved?

En servers d/c'en je af en toe ja. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
The Chosen One schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:33:
Gewoon je account connecten via Steam, problem solved?

En servers d/c'en je af en toe ja. :P
ik heb het al :)

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 23-10-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hehe, net thuis, patch is binnen na 10 minuutjes :)
Ondertussen de tree bekeken, jeetje, aardig wat verschoven voor m'n mara.
Nu eens kijken wat ik ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Bizar al die nodes met +6% life extra op de standaard, maken die nodes ookal zijn ze klein echt nuttig :) Ik vind de duelist area voor dualwielder echt beter nu :)

edit: en +10% armro op weapon nodes... zie ik nu net :o

[ Voor 15% gewijzigd door Duckhamster op 23-10-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zoo, heb mijn eerste Nemesis death er weer op zitten, heb ik dat ook weer gehad. LMP + Spectral Weapon + Life on Hit is heerlijk, vreet alleen mana. Was nog drie nodes verwijderd van Blood Magic, ik ga nu even op normal kijken of dat op dit level (29) al te doen is met LoH. Als dat een beetje viable is dan ga ik morgen weer een frisse nieuwe Nemesis Scion maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Vandaag dit spel maar weer is installeren, ik had een level 20 witch maar ga daar uiteraard niet meer verder, ik hoorde dat er een tweakers guild is? Hoe kan ik die joinen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
toevallig een tweakers guild in Domination league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
De guild is cross league. Je kan joinen door 1 van onderstaande ingame een wisper te doen.

PaladinSMD Leader IGN: Riune
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
SMD007 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:32:
De guild is cross league. Je kan joinen door 1 van onderstaande ingame een wisper te doen.

PaladinSMD Leader IGN: Riune
Duckhamster Officer IGN: Duckhamster
Shodan_xl Officer IGN: ShodanTheBarbarian
JohnnyV76 Officer IGN: Veloci_T
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shodan had ik al in mijn lijst staan :)

well een hele mooie beginnend rare 2h gevonden 20-60 (combined) dmg meeste van act 1, 1 hit kill.
tree is inderdaad veranderd maar zit nog steeds te twijfelen hoe ik mijn 2h axe ga aanpakken en of ik ermee door ga op dit moment. even komende dagen spelen hier en daar met de skilltree en ook voor andere builds even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:31
Wat een te gek spel. Mag even gezegd worden.

Speel het nu sinds een week. Wat ik vroeger had met CIV (aah nog 1 beurt en dan stop ik en dan was het ineens 02.00 ofzo. ) Heb ik nu met POE. Aahh nog effe deze area clearen...

Ben nu met een 2handed warrior bezig, effe simpel houden om het spel onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik hou het voor nu bij "wat een gek spel" :+

Ik ben nu met me ranger onderweg naar piercing shots en moet kiezen tussen een +30 str of +30 int node.

Wat is het handigste om te doen (niet alleen als ranger maar ook ander heroes) als je moet kiezen tussen de andere 2 stats. Puur kijken naar of je HP/mana nodig hebt?

En hoe zit het met gear requirements? Moet ik daar nog veel rekening mee houden a la Diablo en gegarandeerd X in str hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 24-10-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo min mogelijke stats nemen dat komt vanzelf wel.
focusen op "speciale" nodes aspd/damage/survival etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik moet hem nemen als ik er heen ga. ;)
Of ik moet er helemaal omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

^^
Zonder in de passive tree te hebben gekeken en zonder te weten welke skills je gebruikt / gaat gebruiken:

+30 str: exhtra HP & voor meer physical damage op je boog met Iron Grip passive (tenzij je voor elemental damage gaat)
+30 int: als je mana problemen hebt

[ Voor 4% gewijzigd door FiraNove op 24-10-2013 11:18 . Reden: Iron Grippppppp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Leuk om te zien dat er nog wat nieuwe mensen ook bijgekomen zijn en dat jullie het zo te horen wel leuk vinden :)

Hou er rekening mee dat je eerste char een beetje messy is en wss geen optimale build zal hebben. Als je het spel eenmaal lekker door hebt gaat het vanzelf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja ga voor een redelijk simpel build op zich denk ik.

http://i41.tinypic.com/11s1p5i.jpg

Beetje de gedachte nu in het begin. 84/120 nog maar.

+34 to Strength
+252 to Dexterity
+44 to Intelligence
+62 to maximum Mana
+101 to maximum Life
Evasion Rating: 53
+3 Maximum Endurance Charge
+3 Maximum Frenzy Charge
+3 Maximum Power Charge
5% Additional Elemental Resistance per Endurance Charge
5% Physical Damage Reduction per Endurance Charge
5% Attack Speed Increase per Frenzy Charge
5% Cast Speed Increase per Frenzy Charge
50% Critical Strike Chance Increase per Power Charge
92.4% increased Evasion Rating
16% increased Attack Speed
98% increased maximum Life
60% increased Accuracy Rating
20% increased Melee Physical Damage
39% increased Projectile Damage
20% increased Projectile Speed
15% increased Block and Stun Recovery
236% increased Physical Damage with Bows
10% increased Attack Speed with Bows
30% Chance to Avoid being Stunned
1% of Life Regenerated per Second
4% increased Movement Speed
30% increased Accuracy Rating with Bows
85% increased Critical Strike Multiplier with Bows
24% increased Evasion Rating and Armour
+10% to all Elemental Resistances
190% increased Critical Strike Chance with Bows
Doubles chance to Evade Projectile Attacks
35% chance of Arrows Piercing
16% increased Stun Duration with Bows on enemies
8% increased Physical Damage with One Handed Melee Weapons
10% increased Accuracy Rating with One Handed Melee Weapons
90% increased Critical Strike Multiplier
+8.8% Energy Shield
+6.8% increased Melee Physical Damage
+504 Accuracy Rating

Hmmm we hebben geen code [lalala] waarmee zo'n stuk text in een scroll window gezet kan worden?

Voor Iron Grip gaan zou me nu 8 punten kosten. Pak ik gelijk wat str nodes mee. Is een optie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
The Chosen One schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:38:
Mja ga voor een redelijk simpel build op zich denk ik.

http://i41.tinypic.com/11s1p5i.jpg

Beetje de gedachte nu in het begin. 84/120 nog maar.

stat verhaal

Hmmm we hebben geen code [lalala] waarmee zo'n stuk text in een scroll window gezet kan worden?

Voor Iron Grip gaan zou me nu 8 punten kosten. Pak ik gelijk wat str nodes mee. Is een optie denk ik.
Je kan op de site je tree inzien en daarvanuit ook gelijk de code knippen/plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hmm moet het echt perse crit for bows zeggen? Of is crit strike multiplier helemaal rechts voor alles?
Ik ga uit dat het apart telt?

==========

Ik gebruik de site niet, te onhandig. ;p

Offline tree is veel makkelijker, gewoon op 1 punt ergens klikken en het hele pad wordt gekozen. Plus de optelling van info ofc.

Ah de offline skilltree heeft ook een linkmogelijkheid;

http://www.pathofexile.co...WncEzMpTKqX8C2cYFhKbgIXY=

Gaat direct naar de site toe en vult hem daar in. :)
114/120 nu met Iron Grip.

[ Voor 163% gewijzigd door The Chosen One op 24-10-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
crit chance - multiplyer en crit chance bow - multiplyer stacken gewoon.

Je hebt natuurlijk al zat HP nodes, maar met deze heb je nog een 12% erbij ipv een 8%

http://www.pathofexile.co...m4CF2rFmI8edj_gqdqmKs1p0=

aan het eind van het linkje nog een = teken zetten dan laad te tree wel juist

[ Voor 82% gewijzigd door SMD007 op 24-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal kijken of ik vanavond mijn 2 builds erop gooi voor 2h axe.
Pagina: 1 ... 44 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]