Oops, zie een foutje in m'n tree.
Diamond skin heb ik, en ook de 2 fire resist nodes erna. Die twee kan ik later respeccen als ik genoeg fireres heb en vervangen door de STR node erboven, puntje winst.
Ik zit nu op 104 dex, m'n LMP req is 93 dex, dus dat is krap inderdaad. edit : Zie nu dat lvl20 LMP slechts een 108 dex req heeft, geen grote node nodig dus
Prestidigitation is 2 nodes in 1 vergeleken met de 3% cast speed nodes, ik laat me altijd afleiden door die mana regen die erop zit en ik niet nodig heb, toch maar negeren

Amplify en reduced mana en een INT node.
Dan zit ik aan 5 nodes.
Met die andere 3 kan ik dan 26% max life pakken.
Unwavering Stance en Iron Reflexes zijn leuk, maar wel ver van m'n geplande pad. De armour nodes, Golems Blood en Diamond Flesh zouden wel eventuele leuke bonussen zijn op dat pad.
14 punten en 4 voor die extras...
Even denken. Ik moet de Vaal Oversoul nog om zeep helpen. Dan in Act3 nog 3 skill points als quest reward. Vervolgens zou ik dan nog 15 levels moeten halen om dat te kunnen doen als ik deze 8 punten nu er niet voor gebruik.
Met momenteel maar 1400 HP kan ik denk ik beter nu wat meer in max life pompen en voor m'n endgame voor Unwavering en Iron Reflexes gaan.
Dan kom ik op level 82 op deze build :
SBW82
Dan heb ik echter niks aan m'n damage output gedaan, hmm.