Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:56

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb nog wel wat 30% MS boots liggen als je ze nodig hebt. Ik ga gewoon full dps, er zit al genoeg IIQ en IIR op de map zelf.

Stop vooral je tweede wapensetje vol met gems, het levellen gaat in die map als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik kan pas heel laat, na 10:30/11 uur. Anders doen jullie hem maar zonder mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb SMD ook nog niet gezien en solo of met twee man gaat het met mij toch niet lukken denk ik om de map te clearen en de boss te doen.

We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Volgens mij heb ik jou nog niet in me lijst staan :P Ik kan misschien vanavond online zijn.

Ik moet er trouwens wel meer toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
@Koen: Heb al wat 30RS schoentjes gevonden met dubbel resists, maar bedankt :)

Ik ben nog wel een tijdje online, morgen vrij, dus mocht het toch nog gebeuren dan ben ik er wel bij denk ik :) En anders pech gehad, ander keertje.

Ben op m'n Fireballer aan het klooien ondertussen.
Net Increased Crit en Ele Prolif vervangen voor Life Leech en LMP(15%), geen burn meer maar drie vuurballen op een target gaat een stuk sneller :)
Kan ik 4 passive points terugvorderen en aan HP spenderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:33
Baristo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:37:
[afbeelding]
alle chance orbs zijn in ringen gegaan voor de chaos recipe (vandaar de 10 chaos), en met elke 2x ringen die ik vind kan ik weer een chaos maken atm.
Hoe zit dit nou precies? Welk recipe is dat?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
ilevel60+ gearset = chaos orb ?

Ik zou zelf liever een Shavs of BoR chancen :P

[ Voor 44% gewijzigd door mercapto op 07-10-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ah ja daar moet ik me wat meer op focussen... verpats altijd alle rares direct bij de vendor maar toch beter om een setje te sparen dan natuurlijk. Zal al heel wat chaos misgelopen zijn zo 8)7

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 18:40
Mocht je er nog meer willen weten zou je hier eens moeten kijken.

http://pathofexile.gamepedia.com/Vendor_recipes

natuurlijk wel kans dat ze niet helemaal up-to-date zijn, maar meeste kloppen volgens mij nog aardig.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ja stomme is dat ik die site wel ken en al een paar keer gekeken heb maar dacht vaak dat het of te veel werk was of ik wist niet helemaal hoe ze de recipe's bedoelen. Probleem is ook dat het veel ruimte in beslag gaat nemen als je vanalles gaat bewaren maar bijv 5 rares van t zelfde type ruilen voor 1 un-ID'ed kan nog de moeite waard al gaat daar ook best wat moeite in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb er geen ruimte voor. Met de 1.0 release misschien wat tabs kopen, hopelijk dan een uitverkoop. Vind alles maar duur moet ik zeggen, aan micro doen ze niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Flushing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:47:
Na even van de radar te zijn verdwenen (summoner ging dood, moest iets nieuws bouwen), ...
Als je dood gaat in dit spel moet je opnieuw beginnen? Dat is wel een wreed spel. Lijkt op Lineage dan.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
kevinl schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Als je dood gaat in dit spel moet je opnieuw beginnen? Dat is wel een wreed spel. Lijkt op Lineage dan.
Er is Hardcore en er is Standard. Op Hardcore heb je maar 1 leven, ga je dood dan verplaatst jou character naar standaard.
Op standaard is er bij doodgaan een XP penalty, je kan dus zo vaak doodgaan als je wil, maar je raakt dan wel telkens wat XP kwijt. Op laag level doet dit weinig pijn, maar op hogere levels is het heel vervelend en lijkt het spel meer op Hardcore, doodgaan wil je dan echt niet.
Veel hardcore spelers willen alleen hardcore spelen en doen niks met standaard characters of deleten ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
mercapto schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Er is Hardcore en er is Standard. Op Hardcore heb je maar 1 leven, ga je dood dan verplaatst jou character naar standaard.
Op standaard is er bij doodgaan een XP penalty, je kan dus zo vaak doodgaan als je wil, maar je raakt dan wel telkens wat XP kwijt. Op laag level doet dit weinig pijn, maar op hogere levels is het heel vervelend en lijkt het spel meer op Hardcore, doodgaan wil je dan echt niet.
Veel hardcore spelers willen alleen hardcore spelen en doen niks met standaard characters of deleten ze direct.
Dat is echt ziek. Wat is standaard dan? Dat je automatisch dan XP verliest bij doodgaan? Ik weet niet hoeveel XP je verliest, maar zou het dan kunnen dat je dan 10 levels zakt? Dat is niet zo leuk. Is wel klote als je hardcore bent en je na een dood dan je char delete. Al het werk voor niets.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
kevinl schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Dat is echt ziek. Wat is standaard dan? Dat je automatisch dan XP verliest bij doodgaan? Ik weet niet hoeveel XP je verliest, maar zou het dan kunnen dat je dan 10 levels zakt? Dat is niet zo leuk. Is wel klote als je hardcore bent en je na een dood dan je char delete. Al het werk voor niets.
Death

In default leagues, loss of experience is incurred upon death. The penalty is a percentage of the total required for the next level and is applied as follows:

0% loss in normal difficulty
5% loss in cruel difficulty
10% loss in merciless dificulty

Losing experience in this way will not cause you to lose a level

maar die dead is al het verlies van je char, dat je daarna je char delete is jou keuze omdat je hem toch niet meer gaat spelen voor de echte hardcore players.

ik daar in tegen start meestal op hardcore en is de char leuk en ga ik dood dan speel ik verder op normaal.

maar hc spelen geeft altijd wel een beetje extra kick tegenover normaal spelen zeker in het begin.

[ Voor 20% gewijzigd door Dembar op 07-10-2013 14:29 ]

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dacht eerst dat HC of HC-achtige league als onslaught niks was voor me maar sinds ik toch op onslaught begonnen ben heb ik mijn standard en anarchy (league zonder dood gaan) chars amper meer aangekraakt. T is erg balen als je m op hoger level verliest maar t is op een of andere manier meer belonend om verder te komen in zo'n HC league. Als ik nog bedenk dat ik begon een tijdje terug... hoe vaak mn witch al dood gegaan was op lvl30 oid... als je t spel wat beter snapt en weet waar je op moet letten dan is t pas aan te raden om HC te doen. Heb echt super veel zin in de nieuwe HC league en zag al dat de 23ste op een woensdag valt dat ik vrij ben :) Hopelijk meteen even een klapje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Ik zou zeggen, eenmaal HC nooit meer SC voor mij. Enne misschien ga ik mn ONS toons deleten en in de nieuwe league opnieuw beginnen... haha... league en HC addicted

Side note: Ik zit ook te overwegen om in the D3 ROS ook nieuwe ladder te doen en dan HC te spelen.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
HC is leuk, maar ik kwam nooit voorbij level 60, dus nu in standard lekker "zorgeloos" verder aanklooien :)
Nieuwe chars is wel leuk om in HC aan te maken en als ik er plezier van heb er na een eventuele death verder in SC, tot ik het zat ben :P

Gister in de unique map van KneoK meegelift. Tjeempie wat ben ik squishy :/
Niks leuks opgeraapt, maar de ervaring was wel leuk. Ik weet nu dat ik nog even door moet sparen voor betere gear en wat meer over auras, curses en afleiding moet gaan denken.
Ik kan overal behalve in Lunaris goed overleven, toch eens de boel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wahaha oops heb ik t zo een paar uur voor t eind van onslaught nog voor elkaar gekregen mn lvl78 templar dood te laten gaan. ;w

Was trouwens wel erg nasty... ik deed een lvl69 map (catacombs) en t ging prima. D'r waren 2 gangen naast elkaar, 1 al gecleared en de ander vol met mobs. Ik rende een stukje de gang in en toen weer terug de andere gang in maar ik bleef maar geraakt worden dus potjes en granite rammen maar bleef maar klappen krijgen terwijl ik de gang in rende. Ineens *floep* midden in de andere gang waar t vol met mobs stond en ja hoor dood. Hele nare desync dit.. nu is t niet zo heel erg maar als ik nog vol in de league bezig zou zijn zou ik flink balen. Naja mochten jullie nog eens op standard maps gaan doen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ouch! RIP :/
Balen.

Zelf net unIDed 66 mapje gedaan. 48% extra items...geen idee wat de mods waren, niks anders aan gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik denk doe ook nog een paar mapjes even beetje xp erbij etc. in 1 map 2x dood. 1 x door verschrikkelijke reflect echt ik haat het zo zie de mob nog niet eens maar als ranged zijnde raak je dan toch die reflect en ja natuurlijk gelijk crit one shot mezelf dood. Lelijkste excuus ooit om glass canons tegen te gaan. Laat de mobs reflect pas 'activeren' als je ze in beeld hebt dat scheelt al een stuk frustratie. 2de death door een rare shield charger die kunnen kennelijk 2300 life one shotten als ze chargen vanaf 2 meter voor je :S

Naja toen was ik wel weer klaar met mappen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Hmmm, hier het zelfde verhaal.. Avondje mappen met lvl68 Shadow, geen steek opgeschoten door meerdere deaths,& matige drops

Lijkt wel alsof er meer maps droppen de laatste paar dagen, jullie ook opgevallen?
Kan zeer zeker toeval zijn, aan de andere kant msschn opzet om het spel wat aantrekkelijker te maken voor release 1.0.0?

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik had gister 0 map drops in een map, vandaag 4. Geen pijl op te trekken met zo'n kleine samplesize :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
En ja hoor, de laatste uurtjes in ONS en RIP m'n lvl 63 Cleave Crit (Blender build) Marauder.

Was eigenlijk op Johnny (wist ik veel dat ie al RIP was... : :'( ) aan het wachten om te gaan mappen in ONS dus speelde ik deze alt van 63. Laatste paar dagen flink progressie gemaakt met hem en van 58 naar 63 geknalt in die paar uurtjes spelen. En met 8,7 APS vind ik hem zelfs leuker spelen dan op m'n main van 71 (Infernal Blow Marauder). Anyways, hier komen de lessons learned:

1) over-confidence = deadly
2) conductivity + 10 spark skelly = shocked = instant death
3) zorg er altijd voor dat je minimaal 1 endurance charge voordat je in een groep mobs leap of flicker
4) enfeeble of temporal chain voordat je de strijd aangaat

Maar stip op 1 is zeker die over-confidence!

Nu 2 weken wachten op de nieuwe league :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
LoL jij ook al :) RIP :S
Naja je hebt je main nog op HC iig.

Voor mij ook nog een goede les geweest voor de nieuwe league straks. Krijg je damage als t niet zou moeten... alt-F4. Dit was echt zo vaag... zat rustig te kijken of ik dan een bleed had of een ander effect en zag mn granite aftellen... 2...1... en toen stond ik ineens midden tussen de mobs en dood. Nu was ik toch al iets minder voorzichtig aan t spelen omdat onslaught zou eindigen maar hier kon ik niet echt heel veel aan doen eigenlijk.

Naja nu kan ik de komende 2 weken de BF4 beta spelen en wat op standard met mn zoontje en dan los in nemesis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19
Ik heb het gered met een level 79 witch, een 61 duelist en een 69 shadow in onslaught :). Ik kan nu weer even aanklooien in HC en dan over 2 weken de nieuwe league (kan niet wachten, HC voelt zo langzaam)

Op dit moment ook even druk IRL, maar dat is gelukkig maar tijdelijk :D

Weten jullie al welke builds jullie graag maken in de nieuwe leagues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik ga denk ik weer voor dual incinerate totems. :)
Het is redelijk veilig, ook qua desyncs en ik vind het leuk om te spelen. Wel even kijken of het problemen gaat geven op de nieuwe mob affixes (anti-ranged).

Waar we het hier nog even over moeten hebben is de guild die we gaan maken. Wil iedereen hier wel in een GoT guild zitten? Voelt iemand zich geroepen als leader? Ik verwacht wel dat ik praktisch dagelijks zal spelen maar met 3 jonge kids in huis is het soms lastig committen dus mss dat iemand anders tijd zat heeft om nog wat leadership dingen erbij te doen.... valt wel mee denk ik maar als iemand graag leader wil zijn laat t hier weten :)

Hoop dat er veel mensen nemesis gaan spelen en we elkaar daar kunnen helpen en later samen mappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Flushing schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:32:
Ik heb het gered met een level 79 witch, een 61 duelist en een 69 shadow in onslaught :). Ik kan nu weer even aanklooien in HC en dan over 2 weken de nieuwe league (kan niet wachten, HC voelt zo langzaam)

Op dit moment ook even druk IRL, maar dat is gelukkig maar tijdelijk :D

Weten jullie al welke builds jullie graag maken in de nieuwe leagues?
Ik ben benieuwd naar de nieuwe melee skills. Spells casten on monster kill kan leuke combo's opleveren. Cold snap met elemental proliferation om het hele scherm te freezen bijvoorbeeld. Wel qua gear wat duurder omdat je eigenlijk voor minimaal een 5 link moet gaan omdat je al 3 slots kwijt bent aan melee skill, spell skill en de supoprt skill.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
@johnnyV76: Ik zat te denken aan spectres/zombies icm een totem build. De zombies/spectres om idd tegen die anti-ranged te vechten. Heb jij voor mij je tree van de laatste OS die je had? Kijken of ik er iets mee kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
http://www.pathofexile.co...j7DjsVe0g7w7xbPIv8kX31_4K

Kan nog wel een paar kleine tweakjes doen en twijfel ook nog erg over het bovenste gedeelte.. Hex Master is op zich wel handig maar als totemer heb ik t toch niet super druk dus kan makkelijk blijven cursen. Om 2 curses te doen moet ik aan een windscream zien te komen wellicht. Het kost best wat "10 int" passives om daar vooruit te komen. Verder was ik wel erg tevreden met deze build al ga ik in de nieuwe league vanuit witch starten. Straks als de nieuwe tree (incl scion) er is zal ik nog eens kijken maar in grote lijnen zal ik hier niet veel van afwijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
Dank :)

Btw, we kunnen toch een totem in de sphere plaatsen? (althans dat vermoed ik). En je gebruikte de flame totem vermoed ik (en niet spell totem met inc)?

[ Voor 29% gewijzigd door Faxie op 10-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Daar hoop ik iig wel op ja :)
Als je gewoon een totem naast zo'n mob met forcefield kan zetten is er weinig aan de hand.
Ik gebruikte geen flame totem dus wel spell + incinerate. Met GMP erbij geeft dat zo'n leuk shotgun effect :)
Volgens mij heb ik je een keer met je shadow bij brutus geholpen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

In de TS staan nog steeds maar 2 van de 6 classes. Aangezien ik op het werk zit en dus niet kan checken had ik graag gehoord van jullie welke er nog zijn. Voor zover ik kan afleiden is dit dus een soort Diablo?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
http://www.pathofexile.com/classes

Het is inderdaad een soort Diablo... beetje diablo 2.5 maar dan verslavender dan D3 :)
Ga niet af op het uiterlijk al vind ik het er alsnog prima uitzien met alles op max maar probeer t eens een beetje te spelen.
Our core development team scaled up from 20 developers to 33 during the Open Beta
Dat vind ik wel bijzonder voor een free to play spel. Het feit dat ze genoeg inkomsten binnen krijgen van mensen die vrijwillig betalen voor het spel om dit te kunnen doen zegt al genoeg. Heb zelf ook al $50 betaald en sluit niet uit dat ik in de toekomst weer eens wat in leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
JohnnyV76 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:03:
Daar hoop ik iig wel op ja :)
Als je gewoon een totem naast zo'n mob met forcefield kan zetten is er weinig aan de hand.
Ik gebruikte geen flame totem dus wel spell + incinerate. Met GMP erbij geeft dat zo'n leuk shotgun effect :)
Volgens mij heb ik je een keer met je shadow bij brutus geholpen toch?
Maar kost je 2 slots, ik ga maar eens doorrekenen wat het damage verschil is en kijken welke beter is. GMP werkt toch ook wel op een flametotem?

Ja, was een fast kill :D

Die shadow zit ook lekker in elkaar hoor, wellicht dat ik die kopieer in de nieuwe league.

Net uitgevogeld, de base damage van een flame totem is hoger dan spell totem/inc, maar je mist de stages.

[ Voor 7% gewijzigd door Faxie op 10-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Net even op de witch van mn zoontje geprobeerd... kennelijk werkt LMP wel maar de arc is echt heel klein. Lijkt wel of ie de 1e helft in 1 straal gaat en dan pas op t laatst een beetje splitst. Incinerate met GMP geeft een enorm wijde arc dus goed voor solo mobs (worden zo door 3 stralen geraakt) EN AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Ik ga voor sporker in de nieuwe league.

Dus we hebben dan 3 totem users?

Wordt wel geinig tegen zo'n anti ranged mob..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Daar hebben we minions voor! Mss minion instability gebruiken anders..?
Ben benieuwd of je idd een totem binnen zo'n forcefield kunt zetten en bijv bij sporker... wie weet kaatsen de projectiles ook binnen dat forcefield en is ie nog sneller dood :)
Bovendien hebben we ook nog traps... als sporker mss handig om de nieuwe lightning trap te gebruiken, denk dat ik gewoon bij firetraps blijf. Bear trap kan ook handig zijn voor irritante single mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik blijf gewoon vrolijk door gaan op mn ranger. Ik zal denk ik 1 nieuw char maken en dat is de nieuwe class. Wat ik daar voor kant mee op ga geen idee. Die nieuwe skill waarbij je wapens gooit lijkt me wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik wil voordat de release is die nieuwe lightning trap nog eens gaan proberen. Ik dacht dat dat samen met multiple traps, blind en fork/chain wel een lekkere combinatie zou moeten zijn voor crowd control.

Moet nog even een shitload aan chroma's verzamelen om twee paar pure armour boots te kleuren (bbrg dus lastige combi om te rollen op pure armour).

Heb het levellen vooralsnog ook even op een laag pitje gezet, ben nu lekker suicide maps aan het doen met 250 IIR om lekker wat currency te verzamelen om eventueel later om te kunnen zetten naar currency in de nieuwe leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

KneoK schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:30:
Ik wil voordat de release is die nieuwe lightning trap nog eens gaan proberen. Ik dacht dat dat samen met multiple traps, blind en fork/chain wel een lekkere combinatie zou moeten zijn voor crowd control.

Moet nog even een shitload aan chroma's verzamelen om twee paar pure armour boots te kleuren (bbrg dus lastige combi om te rollen op pure armour).

Heb het levellen vooralsnog ook even op een laag pitje gezet, ben nu lekker suicide maps aan het doen met 250 IIR om lekker wat currency te verzamelen om eventueel later om te kunnen zetten naar currency in de nieuwe leagues.

Ziet er best sterk uit.

Ik ga denk ik voor een leapslammer. Komende dagen eens proberen op een Maruader (had er nog een paar liggen op HC :p) om te kijken hoe 'makkelijk' het is. En dan bij release proberen met die spell on melee kill gem met Cold Snap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
IIQ = Currency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Klopt maar ik bedoelde eigenlijk meer in de zin van items om te verkopen of gebruiken. Heb sinds eergisteren al twee keer Atziri's Foible, een Carcass Jack, een Soul Mantle, een Rebuke of the Vaal en een Meginord's Girdle opgepakt, samen met een Deidbell, een Goldrim en nog één of twee andere nutteloze uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ah ok :)
Ik heb helaas alleen goedkope uniques, gaan voor 1 chaos weg. Sommige zijn misschien meer waard maar krijg zelden een zinnige reply op een pricecheck dus heb alles maar voor cheap in de verkoop :P
In de chat is alles "poop", "tree fiddy" of "vendor! give it to me, i'll vendor it for you!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ben aan het puzzelen met m'n Fireball Marauder.
Heb deze week Elemental Prolif uit m'n setup gehaald en vandaag m'n Crit Chance en Burning nodes gerespecced. Ook heb ik een 15% LMP toegevoegd en Life Leech.
Ranged lever ik zo in, ook de dikke damage van burning is weg, maar van dichtbij werkt leech en 3 fireballs erg goed. Burning gaf geen IIQ/IIR mocht ik die gems toe willen voegen, zonder burning moet dat wel effect hebben.

Nu heb ik 8 passive points over waar ik mee aan het schuiven ben.
Ze geven bijvoorbeeld 54%(of zelfs 58) max life en 40 STR. (=500+ extra HP erbij)
Of 40% spell/fire damage en 20 INT.
Maar ik kan ook voor armour gaan, 64%, +8 all res en 20 STR. (=1315 erbij)
Of natuurlijk een beetje van alles. :/

Ik kan niet kiezen :P
Hier nog meningen voordat ik iets doe ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
mercapto schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:00:
Ben aan het puzzelen met m'n Fireball Marauder.
Heb deze week Elemental Prolif uit m'n setup gehaald en vandaag m'n Crit Chance en Burning nodes gerespecced. Ook heb ik een 15% LMP toegevoegd en Life Leech.
Ranged lever ik zo in, ook de dikke damage van burning is weg, maar van dichtbij werkt leech en 3 fireballs erg goed. Burning gaf geen IIQ/IIR mocht ik die gems toe willen voegen, zonder burning moet dat wel effect hebben.

Nu heb ik 8 passive points over waar ik mee aan het schuiven ben.
Ze geven bijvoorbeeld 54%(of zelfs 58) max life en 40 STR. (=500+ extra HP erbij)
Of 40% spell/fire damage en 20 INT.
Maar ik kan ook voor armour gaan, 64%, +8 all res en 20 STR. (=1315 erbij)
Of natuurlijk een beetje van alles. :/

Ik kan niet kiezen :P
Hier nog meningen voordat ik iets doe ? :P
Link je build en we kunnen er mee rommelen wie weet zien we iets wat jij zelf over het hoofd ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dit moet hem zo ongeveer zijn.
Ik gebruik Blood Magic, dus de mana nodes heb ik niet nodig.
Alle opties die ik noemde zitten op m'n al gekozen route, op de spell damage na (2x intel node nodig), zou dus geen nutteloze stappen hoeven zetten.
Kan uiteraard wel als jullie iets zien dat de moeite waard is.

http://www.pathofexile.co...xbOxVHwKcLYdlr7dJG_PdLJw=

edit : hier zitten de opties die ik noemde dus nog niet aangeklikt, 8 punten nog te verdelen.

[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 12-10-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
mss ligt het aan mij maar dat is een lege skill tree. Zie geen nodes assigned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Raaaar, komt inderdaad een error in beeld terwijl de build in een andere tab open staat met dezelfde link...

Ik zal hem zo opnieuw aanmaken en in deze post editten.

edit :
SBW

[ Voor 44% gewijzigd door mercapto op 12-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

mercapto schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:47:
Raaaar, komt inderdaad een error in beeld terwijl de build in een andere tab open staat met dezelfde link...

Ik zal hem zo opnieuw aanmaken en in deze post editten.

edit :
SBW
Ligt aan de '=' op het einde, die wordt niet meegenomen. Ik zou zeggen: heb je moeite met kleine hits? Dan armour. Anders altijd life als je niks speciaals nodig hebt.

Unwavering Stance + Iron Reflexes is 14 punten ver weg btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 12-10-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik zou die templar nodes meepakken. 1 int node, dan amplify en dan die -7% reduced mana cost of skills (kost je ook minder HP met BM) en dan Prestidigitation. Verder weet ik niet hoe je met Dex zit maar ik heb die 30 dex node hard nodig om mn LMP of GMP te blijven levellen. Diamond skin bij de marauder area is ook te goed om te laten liggen... +12 all resist is gewoon erg goed en indien je al op max resist zit geeft t je wel ruimte om met gear te wisselen.Voor DPS kun je altijd nog bij de witch de cast speed nodes pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 13-10-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oops, zie een foutje in m'n tree.
Diamond skin heb ik, en ook de 2 fire resist nodes erna. Die twee kan ik later respeccen als ik genoeg fireres heb en vervangen door de STR node erboven, puntje winst.

Ik zit nu op 104 dex, m'n LMP req is 93 dex, dus dat is krap inderdaad. edit : Zie nu dat lvl20 LMP slechts een 108 dex req heeft, geen grote node nodig dus :)

Prestidigitation is 2 nodes in 1 vergeleken met de 3% cast speed nodes, ik laat me altijd afleiden door die mana regen die erop zit en ik niet nodig heb, toch maar negeren :)
Amplify en reduced mana en een INT node.

Dan zit ik aan 5 nodes.
Met die andere 3 kan ik dan 26% max life pakken.

Unwavering Stance en Iron Reflexes zijn leuk, maar wel ver van m'n geplande pad. De armour nodes, Golems Blood en Diamond Flesh zouden wel eventuele leuke bonussen zijn op dat pad.
14 punten en 4 voor die extras...

Even denken. Ik moet de Vaal Oversoul nog om zeep helpen. Dan in Act3 nog 3 skill points als quest reward. Vervolgens zou ik dan nog 15 levels moeten halen om dat te kunnen doen als ik deze 8 punten nu er niet voor gebruik.

Met momenteel maar 1400 HP kan ik denk ik beter nu wat meer in max life pompen en voor m'n endgame voor Unwavering en Iron Reflexes gaan.

Dan kom ik op level 82 op deze build :

SBW82

Dan heb ik echter niks aan m'n damage output gedaan, hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Welk level zit je nu?

Wat me opvalt is dat je nog nauwleijks defensive nodes hebt, behalve resists.. Met BM zou ik voor de armour / evasion nodes gaan onder in de tree. Zit je ook direct bij Berserking voor +15% attack speed..

Ik weet niet hoe je in je skills/ sockets zit, maar er zijn twee zeer sterke passives binnen handbereik (3 / 4 SP):
1) Offensief - Elemental Equilibrium. Dan moet je nog een non-Fire skill hebben die je aan een spell totem hangt. Arc / Spork wordt veel gebruikt, maar je zou ook iets met Ice Nova / Lightning AoE kunnen proberen en dan de AoE oppompen met Amplify, zit je ook dichtbij. De fire damage die je met respeccen hebt ingeleverd verdien je met EE dubbel en dik terug :)

2) Defensive / offensive - Minion Instability + Zombies. All die +fire damage passives worden hier ook gebruikt. En minions vormen een handig meat shield totdat je je armour heb geboost

[ Voor 4% gewijzigd door FiraNove op 13-10-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik ben level 64, heb 1400 life, 2050 armour, 580 Evasion, gebruik Searing Touch staff voor Fireball met LMP, Fire Penetration, Concentrated Effect, Life Leech.
Fire Trap met Increased Burning, Chance to Ignite.
Flammability.

Hmm, in die hoek had ik nog helemaal niet gedacht. Ik ben een behoorlijk 1 dimensionale speler, of gewoon lui. Soms is Flammability casten al teveel moeite en knal ik er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Het spel is aan het downloaden. Ben benieuwd. Kan elke class totems gebruiken?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ja. Standaard 1 totem, uit te breiden door een optie in de skill tree naar 2, en met een unique item naar maximaal 3 totems tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik denk dat ik witch ga, heb je minions die kunnen tanken?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

mathiasv91 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:14:
Ik denk dat ik witch ga, heb je minions die kunnen tanken?
Ja. Je hebt zombies, skeletons en spectres (die een beetje als revives werken in Diablo2). Je kan je build zo maken dat ze kunnen tanken (zelf veel aura's runnen en je kan ook je stats van je schild aan je minions geven), dps kunnen doen (damage gems aan je minion spells linken) of zelfmoord bommen kunnen worden met Minion Instability. Bedenk wel dat ze geen taunt hebben, dus kijk niet raar op als mobs soms langs de minions richting jou rennen. :)

Maar op zich heeft een dual totem build niet echt de minions nodig omdat de totems alles al neer maaien als het goed is. Misschien wat veiliger, maar je kan niet én hoge dps dual totems én sterke minions doen volgens mij.
RobbieTheHut schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:58:
2) Defensive / offensive - Minion Instability + Zombies. All die +fire damage passives worden hier ook gebruikt. En minions vormen een handig meat shield totdat je je armour heb geboost
+fire damage passives werken niet op Minion Instability omdat dat een skill is van je minions en niet van jezelf.

http://www.pathofexile.co...read/55617/page/2#p698876

[ Voor 37% gewijzigd door Gundogan op 13-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zo char gemaakt suusje is de naam pm me als je wilt :)

Hmmm ik kom amper mobs tegen en als ik na de eerste town verder ga wordt ik geowned door 100 struisvogels.

[ Voor 50% gewijzigd door mathiasv91 op 13-10-2013 15:26 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
struisvogels... struisvogels?.... ah Rhoa's zeker? :)

Even met de U toets kijken waar je heen moet voor je quest en ondertussen gewoon alles dood maken om te levellen. Learning curve is behoorlijk stijl in PoE maar des te leuker is het als je er eenmaal bekend mee bent!

Gister voor t eerst eens mee gedaan met een race event. Endless ledge maja t begon vlak voor t eten dus op lvl6 vroeg de baas vriendelijk doch dringend of ik de laptop weg wilde doen. Ging best goed voor een eerste keer. Was nog aan t kijken wat er allemaal uit de provision kist kwam toen ik al een melding kreeg dat iemand lvl2 was dus volgende keer snel oppakken en beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JohnnyV76 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:42:
struisvogels... struisvogels?.... ah Rhoa's zeker? :)

Even met de U toets kijken waar je heen moet voor je quest en ondertussen gewoon alles dood maken om te levellen. Learning curve is behoorlijk stijl in PoE maar des te leuker is het als je er eenmaal bekend mee bent!

Gister voor t eerst eens mee gedaan met een race event. Endless ledge maja t begon vlak voor t eten dus op lvl6 vroeg de baas vriendelijk doch dringend of ik de laptop weg wilde doen. Ging best goed voor een eerste keer. Was nog aan t kijken wat er allemaal uit de provision kist kwam toen ik al een melding kreeg dat iemand lvl2 was dus volgende keer snel oppakken en beginnen.
Ik zat blijkbaar in een party daarom dat alles al dood was. Hoe kun je zien welke items je best laat liggen? Want men inventory zit echt meteen vol.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Als level 2 Witch pak ik vooral blauwe items en items met quality (superior) of items met 3 verschillende gelinkte sockets (rood groen blauw aan elkaar)

Als je wapens OF armors verzameld met totaal 40% quality en die aan de vendor verkoopt krijg je een orb (het betaal/customize middel in de game) waarmee je eventueel betere gear kunt kopen van de verkopers.

Een item met 3 kleuren gelinkt krijg je weer een ander soort orb voor. Hiermee kun je ook betalen bij vendors of gebruiken om wapens of armor aan te passen.

Het is allemaal even wennen in dit spel, maar even doorbijten en het wordt steeds leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@mathias... ben je al een beetje verder gekomen?
In t begin zou ik gewoon lekker in je eentje rond lopen en de boel gaan verkennen. Groepen kun je altijd later doen of als je hulp nodig hebt met een boss oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Heb een marauder gererolled zit nu aan level 14

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb je al een idee wat je wil spelen? Melee, ranged etc? Ik heb mss nog wel wat uniques die je kunt gebruiken tijdens het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Melee 2H, ben nog niet uit of ik axe of sword wil ma heb wel al die 2H skill :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

mercapto schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:22:
Ik ben level 64, heb 1400 life, 2050 armour, 580 Evasion, gebruik Searing Touch staff voor Fireball met LMP, Fire Penetration, Concentrated Effect, Life Leech.
Fire Trap met Increased Burning, Chance to Ignite.
Flammability.

Hmm, in die hoek had ik nog helemaal niet gedacht. Ik ben een behoorlijk 1 dimensionale speler, of gewoon lui. Soms is Flammability casten al teveel moeite en knal ik er gewoon in.
Heb nog eens over EE nagedacht, ik denk dat er 3 manieren zijn om zoveel mogelijk enemies te raken met cold / lightning voor de EE bonus op je fireball:
1) Spell Totem + Arc + Elemental Proliferation + eventueel Chain (weet niet of LMP / GMP werkt). Ik zou iig voor Arc gaan en niet voor Spark
2) ST + Shock Nova + Increased AoE + Elemental Proliferation - raakt waarschijnlijk meer enemies dan Arc
3) ST + Cold Nova + Increased AoE - weet niet of Elem. Prol hier
Als je voor 1 & 2 gaat zou ik zeker Static Blows & Chance to Shock passives pakken. Totem life & duration zijn ook in de buurt :)

Ga zelf ook proberen, ben gisteren met een zelfde char begonnen. Ben nu al zoveel mogelijk gems aan het levelen, loop nu nog rond te meppen, verwacht dat ik rond lvl 60 fireball ga gebruiken als ik EE heb.
Gundogan schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:19:
+fire damage passives werken niet op Minion Instability omdat dat een skill is van je minions en niet van jezelf.

http://www.pathofexile.co...read/55617/page/2#p698876
Ah, goed om te weten.. Jammer dat het niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ah top, zal eens gaan puzzelen, de meeste gems heb ik al op een wat hoger level. Increased AoE gem moet ik alleen nog ergens opdoen.
Dank je voor al dat huiswerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
It's approximately 233% easier to obtain four linked sockets.
It's approximately 25% easier to obtain five linked sockets.

Zucht, ik vond het juist leuk dat het zo lastig was om 4links al te krijgen, nu is daar geen drol meer aan....

"Farming: Many players want to kick off their shoes when they get home from work and farm The Docks (or similar areas) for hours without having to think about the difficulty of running Maps or Bosses. While this strategy obviously can't yield the best items in the game, we've decided that players should be able to get to level 100 eventually by playing these areas. We're changing the experience equation so that you don't encounter as much experience dropoff farming late Merciless difficulty. This won't make it any faster than it currently is for players to get to level 100, but it will open up area farming as a way to get there (so that you don't have to be part of a 74+ mapping group to have a shot at the upper ladder)."

is dan wel weer leuk :), hoef je niet per se high end maps te runnen voor exp, en kan je gewoon een beetje tussen 68-72 blijven hangen.

[ Voor 64% gewijzigd door Duckhamster op 15-10-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
25% easier...
Dus in plaats van 300 fusings kost het je 225 om een 5 link te krijgen...nou ja ach, die heb ik toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Duckhamster schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:07:
It's approximately 233% easier to obtain four linked sockets.
It's approximately 25% easier to obtain five linked sockets.

Zucht, ik vond het juist leuk dat het zo lastig was om 4links al te krijgen, nu is daar geen drol meer aan....
Nah niet overdrijven :)
4 link vond ik nu al niet zo heel lastig... of ik had gewoon geluk want meestal met een fusing of 5 had ik het wel. Ik vind ook heel regelmatig witte items met 4L. Met 4L items ben je ook niet echt overpowered, je hebt het rond dat level eigenlijk wel nodig om lekker door te kunnen en daarom hebben ze het ook gedaan. Het is echt niet leuk voor mensen die een item proberen te 4 linken op mid level en dan, omdat ze pech hebben, al hun fusings kwijt zijn die ze tot dan hebben opgespaard en geen 4L overhouden.

En die percentages lijken mss ook wel erger dan het is...

Stel dat de kans op een 4L nu 5% is.... dan wordt het straks 11,65%
Stel dat de kans op een 5L nu 1% is... dan wordt het straks 1,25%

Met 11,65% kun je nog steeds 20x pech hebben en met 1,25% (mss is het nu zelfs nog lager dan 1%) is het echt niet zo dat iedereen de een na de andere 5L kan rollen.

Ik zie veel QQ op het laatste bericht van ze over de balance changes... vooral over de aura's. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen en dat het na release snel vergeten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Die 5link is ook niet veel anders, echter zal 4link (in jouw voorbeeld) van 5% naar 16.65% gaan. Dus gemiddeld 20 of 6 fusings per 4link. Nu heb ik niet genoeg fusings om al me potentiele gear te 4linken, en dan zal ik wrs alles gemakkelijk kunnen 4linken.

Daarnaast zei SMD dat die percentages de dropchance aanpassen, niet de linkchance, maar heb ikzelf nergens gelezen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik weet dat wiskunde niet mijn sterkste vak was ooit maar t is toch gewoon in dat voorbeeld 5% * 2,33 = 11,65% ? Van 5% naar 16,65% is een increase van 333%.

Ben wel benieuwd of dat idd over drop kansen gaat of het fusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
En 1% *0.25 = 0.25%, Als we op die manier rekenen gaat de rate van 5link omlaag :p. Ze zijn nogal onduidelijk, maar het getal moet bij 100% opgeteld worden. :)
(Je rekende dus wel goed bij de 5link :p)

[ Voor 11% gewijzigd door Duckhamster op 16-10-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Duckhamster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:45:
Die 5link is ook niet veel anders, echter zal 4link (in jouw voorbeeld) van 5% naar 16.65% gaan. Dus gemiddeld 20 of 6 fusings per 4link. Nu heb ik niet genoeg fusings om al me potentiele gear te 4linken, en dan zal ik wrs alles gemakkelijk kunnen 4linken.

Daarnaast zei SMD dat die percentages de dropchance aanpassen, niet de linkchance, maar heb ikzelf nergens gelezen nog.
Ik den toch dat jij gelijk hebt dat het niet de drop chance is, maar de craft chance die ze aanpassen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iemand nog een gratis unique nodig uit m'n unique collectie ?
Stash zit weer eens overvol, inventory ook :P

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/528685/page/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

mercapto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:38:
Iemand nog een gratis unique nodig uit m'n unique collectie ?
Stash zit weer eens overvol, inventory ook :P

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/528685/page/1
Doe mij die Searing Touch maar, kan ik goed gebruiker voor mn Fireball build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hoeveel stash tabs hebben jullie zo gemiddeld? Ik heb er nu 17 en zit toch al te overwegen om mn regal supporter pack nog te upgraden naar divine dus dan koop ik met de eerste de beste aanbieding er weer 6 bij denk ik. En dan te bedenken dat je standaard maar 4 tabs hebt... zou t niet meer kunnen :)

Gister in een Reef map een SUPERIOR portal gem gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
RobbieTheHut schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Doe mij die Searing Touch maar, kan ik goed gebruiker voor mn Fireball build ;)
Okay, :)
ign : SmashBrother
laat maar wat horen als je online bent.

Ik heb 9 tabs. Ik wil er ook nog wat bij kopen, met release eens kijken of ze leuke aanbiedingen hebben. Momenteel weinig geld voor luxe artikelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Had er 14 en dat was echt te weinig en moest low lvl items wegdoen, heb van het weekend een USD 50 support pack gekocht en er nog 10 bijgekocht...

[ Voor 4% gewijzigd door FiraNove op 16-10-2013 16:01 . Reden: Breien en typen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb geen low level spul meer.
Ik heb een Searing Touch, meer is niet nodig ;)
M'n Witch loopt rond in act1 gear en 20+ ongebruikte passive points en ik heb nog nergens last mee. Dit ga ik nog volhouden tot level40 denk ik en dan eens kijken wat ik ga doen. Waarschijnlijk Spork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
JohnnyV76 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:32:
Hoeveel stash tabs hebben jullie zo gemiddeld?
Ik heb er totaal 28 volgens mij. 3x 6 + 6premium gekocht en volgens mij start je met 4?
Dit is precies genoeg om een gezonde variatie aan items te hebben en de meest slechte troep verkoop ik met regelmaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

mercapto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:41:
[...]
Okay, :)
ign : SmashBrother
laat maar wat horen als je online bent.
Super, dank! Heb je net ge-add, mijn ign: Plemplars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Gister level 87 geworden op mijn Rain of Arrow Templar.
ik ga nog proberen 88 te worden voor de officiele lauch, maar weet niet zeker of dat me gaat lukken, ~20% per dag is best veel zonder goede map drops of currency om de maps te doen.

Hopelijk gunt NRG me wat goede maps en verkoop ik nog at uit me shop.

Ik vind het echt jammer dat ik waarschijnlijk een andere spec moet zoeken voor deze templar na de patch. Gelukkig begint de ladder weer en kan ik daar een spec vinden die mij past en gear erbij halen. Mijn eerste idee was om vol nemesis te gaan spelen maar nu twijvel ik toch. Ik vind maps te leuk om na een death weer helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Je kunt toch beginnen met nemesis en als je dood gaat gewoon in normal verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

http://i.imgur.com/YzL1KtX.png

http://i.imgur.com/eYMxcli.jpg

Voorlopige nieuwe passive tree + nieuwe passives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ja vond t erg lastig om precies te kijken maar zie wel interessante nieuwe nodes... ook voor totemers... wordt echt even puzzelen en als de Scion goed bij al deze passives kan komen vanuit het midden dan ga ik die wss spelen. Duur nog zo lang tot woensdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Als ik een Scion ga bouwen dan ga ik voor deze build denk ik. Ziet er vet uit.

YouTube: Build Of The Week: Season 2 Episode 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

nogarduv schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:26:
Als ik een Scion ga bouwen dan ga ik voor deze build denk ik. Ziet er vet uit.

YouTube: Build Of The Week: Season 2 Episode 1
Dat ziet er goed uit! :) Niet alleen de build, maar ook de nieuwe gebieden, effecten en monsters zien er gelikt uit. Ik denk dat PoE veel positieve feedback en reviews zal krijgen als het 'uitkomt' (moeten de grotere reviewers het wel oppakken en niet van 'meh, ik heb dit al behandeld toen het nog in early closed beta was' gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Die voorlopige tree is alweer totaal anders inmiddels volgens GGG. Een alpha test versie die gejat is door een digitale inbreker :P

edit : potverdikkie, weer 2 uniques, darn, kom niet van die troep af :P

[ Voor 22% gewijzigd door mercapto op 18-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ligt aan de uniques hoe erg troep t is natuurlijk :)

Net een lvl70 Pier map gedaan met 98% quantity. Had wel temporal chains gerolled maar met totems is dat nog niet zo heel erg. Unique boss was een makkie en dropte echt een shitload aan rares.. stuk of 8 en 1 unique.... verwacht je wast leuks op een redelijk hoge map maar ist gewoon die stomme last resort claw :S
bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 13:01
zeg jongens, hoe is het spel momenteel ? Is er veel veranderd (als in makkelijker om bepaalde dingen te doen) en zijn er nog oude builds die relevant zijn (of nieuwe leuke ?) Nu de beta ten einde komt begint de neiging om weer te spelen te komen, het blijft tenslotte een gaaf spel :) (raak ook een beetje door me games heen xD)

Kortom:
Heb nog een lv 76 ROA Maurauder (Moet alleen nog een 5/6L chest krijgen, de geleende in retour eigenaar)
Currency: Niet veel (zoals altijd)Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24nhaw5.png
En zit nog op default, spelen jullie daar ook of zijn jullie ondertussen allemaal overgestap op HC ?

Of kan ik beter overnieuw beginnen en gewoon van scratch af aan spullen verzamelen ?

Zal wel minder tijd hebben als dat jullie gewend waren, hoor nu ook bij de werkende groep van NL :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
a. je vraag komt een paar dagen te vroeg. 1.0.0 begint binnenkort en dan veranderd alles weer, dus je nu informeren is nutteloos :P
b. je bent rijk
c. we zitten nu op default, als de echte veranderingen en 1.0.0 beginnen waarschijnlijk in een van de nieuwe leagues...of niet :P
d. zie b. ik zou lekker doorgaan op default wanneer nieuwe leagues je niet bevallen.
e. werk, ja, ik ken dat gevoel :/ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
mercapto schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:34:
a. je vraag komt een paar dagen te vroeg. 1.0.0 begint binnenkort en dan veranderd alles weer, dus je nu informeren is nutteloos :P
b. je bent rijk
c. we zitten nu op default, als de echte veranderingen en 1.0.0 beginnen waarschijnlijk in een van de nieuwe leagues...of niet :P
d. zie b. ik zou lekker doorgaan op default wanneer nieuwe leagues je niet bevallen.
e. werk, ja, ik ken dat gevoel :/ lol
Ik weet dat 1.0 binnenkort begint, maar wist niet dat ze alles dan omgooien, guees dat ik dan maar een nieuwe char maak als 1.0 er is.
Rijk :O is dit zoveel waard dan ? Voorheen kon je hier nog geen goede 5L mee betalen ...
Dan zien we wel welke leaguge we pakken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Damn, ben ik net een Spider Lair mapje aan het doen, bijna alles clear en boss allang en breed dood, kom ik ineens deze vriendelijke vriend tegen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DSqsuIBytJZLxqGDrg8vP7ww/full.png

Firestorm/GMP Fireball spam++. Dit is de eerste keer dat ik een extra unique boss tegen ben gekomen in een map.

@Neles7 >>> Heb nog wel een aantal 5 links liggen die je voor een klein prijsje over mag nemen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
KneoK schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:17:
Damn, ben ik net een Spider Lair mapje aan het doen, bijna alles clear en boss allang en breed dood, kom ik ineens deze vriendelijke vriend tegen:

[afbeelding]

Firestorm/GMP Fireball spam++. Dit is de eerste keer dat ik een extra unique boss tegen ben gekomen in een map.

@Neles7 >>> Heb nog wel een aantal 5 links liggen die je voor een klein prijsje over mag nemen als je wilt.
Vervelend, we kijken wel als 1.0 uit is of het nog nodig is, goed te weten dat je er wat hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oh, Rogue Exile in een map, altijd pijnlijk.
Zelf moeite met Ion Darkshroud (?) gehad, rest waren goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nog een paar dagen tot release... gaan we nog voor een GoT guild? Wil iemand leader zijn? Wat voor naam geven we de guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosser
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:55
Ben benieuwd naar de release. Een Tweakers guild lijkt me ook een goed idee, maakt het zeer makkelijk om mensen te vinden om mee te spelen en om elkaar van nuttige items te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
GoT guild is in de planning. Plan is dat SMD007 het gaat aanmaken. Zou zelf guildname "Tweakers" willen voorstellen.
Pagina: 1 ... 43 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]