• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 20:26
iets eerder al dan lvl60 want act 1 is max lvl58 voor zover ik weet en we vonden toch echt een map gister daar :)
Anyway.. maps zijn dus idd de endgame van PoE. Je hebt een max aantal portals naar het gebied van de map toe zodat je niet onbeperkt heen en weer kunt gaan. Een map heeft ook een level en begint op lvl66. Als je geluk hebt droppen de mobs de map ook weer een map en je kunt dan bijv. een lvl67 map vinden enz enz .Elke map heeft een rode eindbaas die leuke loot kan droppen. Voor jou dus nog lang niet aan de orde.... eerst lekker t spel ontdekken en uitvinden wat je leuk vindt.

Bij D3 had ik idd veel meer t gevoel van grinden en door de maps heb je ook een gevoel van progressie als je betere loot, en hogere level maps vindt. Elk level geeft je weer een skill point dus je char wordt met elk level ietsjes sterker.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-12 05:15
Yup, variatie in de gameplay inderdaad.
Maps zijn er niet heel hoog, dus na level85 te hebben gehaald is het alsnog grinden om hoger te komen, zeker met de -10% xp penalty voor doodgaan in Merciless difficulty.
Er is 1 speler die level100 heeft gehaald, en dat was met veel moeite en teamwork.
Maar met toekomstige uitbreidingen zal het steeds minder grinden worden :)

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 21:43
mercapto schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:49:
Yup, variatie in de gameplay inderdaad.
Maps zijn er niet heel hoog, dus na level85 te hebben gehaald is het alsnog grinden om hoger te komen, zeker met de -10% xp penalty voor doodgaan in Merciless difficulty.
Er is 1 speler die level100 heeft gehaald, en dat was met veel moeite en teamwork.
Maar met toekomstige uitbreidingen zal het steeds minder grinden worden :)
Er zijn ondertussen al een stuk meer spelers lvl 100 volgens mij. En straks met act 3x erbij komt er kennelijk ook andere endgame naast mappen. Ik denk trouwens dat ze de lvls nog wel hoger gooien gezien ze ook van plan zijn act 4 en zelfs 5 te maken. 8)7 :P

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• JohnnyV76
Als ik GGG was zou ik gewoon nog meer maps d'r in gooien.. lijkt me niet zo moeilijk te maken en je creeert per map extra endgame content. Een extra gebied in Act 3 of een 4e of zelfs 5e act lijkt me geweldig :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• mercapto
Standard : Havoc6 is 100, 3 anderen 99.
Hardcore : Baker is 99.
Anarchy : Macky301 is 99.
Onslaught : Zaunn is 96.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

JohnnyV76 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:48:
Als ik GGG was zou ik gewoon nog meer maps d'r in gooien.. lijkt me niet zo moeilijk te maken en je creeert per map extra endgame content. Een extra gebied in Act 3 of een 4e of zelfs 5e act lijkt me geweldig :)
Ik denk dat ze eerst alle act content af willen hebben zodat ze de game kunnen releasen. Daarna PvP en andere endgame content. :)

Ben nu ook een beetje aan het nadenken wat te spelen in het nieuwe seizoen. Reave/shield Ranger is wel grappig, maar melee is denk ik toch nog te gevaarlijk op hardcore als je niet 100% gefocust en voorzichtig bent de hele tijd.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• SMD007
mercapto schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:44:
Standard : Havoc6 is 100, 3 anderen 99.
Hardcore : Baker is 99.
Anarchy : Macky301 is 99.
Onslaught : Zaunn is 96.
Dacht echt dat er meer 100 waren waar haal je die stats op? :o
al gevonden :+

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 19-09-2013 17:11 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19
Na even van de radar te zijn verdwenen (summoner ging dood, moest iets nieuws bouwen), heb ik nu een level 65 lighting strike shadow. Zit wel even vast ermee, docks lukken nog niet echt en no way dat ik in City train (ik haat die aap). Ben nu ook enorm aan het twijfelen wat te doen. Equipment die ik wil gebruiken (saintly chainmail) is pas vanaf level 70 en tot die tijd lijkt CI me nog niets.

Zit ook te twijfelen over Iron Reflexes, die heb ik nog niet (kan hem zo nemen), want ik vind evasion ook wel fijn. Iemand hier een gedachte over?

Ik ben ook aan het twijfelen over mijn Low Life Sporker. Zal ik hem low life houden en nooit verder gaan dan Docks/Solaris/Lunaris met een hoge IIR/IIQ, of respeccen naar CI en maps gaan doen (met beduidend minder IIR/IIQ en dps). Docks gaat nu heerlijk (spark heeft een DPS van 1000) maar dat is wel met Pain Attunement, Rightious Fire en Haste. Mijn normale spark heeft maar een DPS van 380 :(.

• SMD007
Gisteren samen met Duckhamster en Shodan. de nieuwe unique 71 map gedaan Ik had deze gekocht voor 2 exalted orbs. resultaat 12 (ja echt!) maps voor mij waaronder de unique vaal map (staat te koop in mn shop zie sig) een shitload aan rare's en currency. Echt als je de kans hebt om de map te kopen niet twijfelen direct doen hij is het imo echt wel waard. de xp is ook grandioos helaas ben ik 2x dood gegaan was ik dat niet had ik er 32% op lvl 84 bij gehad nu helaas (maar) 12% erbij.

• JohnnyV76
Flushing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:47:
Mijn normale spark heeft maar een DPS van 380 :(.
Mwja... maar is tooltip DPS niet een beetje een patsfactor ding? :)
Ik heb op mn incinerate totem maar 270 DPS ongeveer maar als ik dan zie hoe snel ik bosses als bijv. Brutus op merciless neer heb of mob packs zonder fire/elemental resist + immunity to curses (:)) dan ligt dat in de praktijk veel en veel hoger. Als ik bijv. een fire penetration gem zou linken doet het ook niks met mn DPS maar doe zeker weten een stuk meer damage. Misschien dat het bij spark anders ligt hoor... heb nog nooit gesporked :)

@SMD... wow 12 maps.... nieuw record :P

• SMD007
JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:09:
[...]

Mwja... maar is tooltip DPS niet een beetje een patsfactor ding? :)
Ik heb op mn incinerate totem maar 270 DPS ongeveer maar als ik dan zie hoe snel ik bosses als bijv. Brutus op merciless neer heb of mob packs zonder fire/elemental resist + immunity to curses (:)) dan ligt dat in de praktijk veel en veel hoger. Als ik bijv. een fire penetration gem zou linken doet het ook niks met mn DPS maar doe zeker weten een stuk meer damage. Misschien dat het bij spark anders ligt hoor... heb nog nooit gesporked :)

@SMD... wow 12 maps.... nieuw record :P
Je moet niet vergeten dat je incinerate totem per tik 270 dps doet. en het zijn zeer veel tiks achter elkaar dus die dmg verbaasd me niet echt.

m'n max map drop in een map was 5 dus zeker een nieuw recordje :*)

• JohnnyV76
En in stage 4 is elke tik ook nog eens 300% hoger en met GMP heb je ook nog eens 5 beams waarbij grotere mobs/bosses vaak wel een straal of 3 mee pakken... ja er zitten een hoop "verborgen" damage multipliers in die je niet op je tooltip terug ziet. Ik vind het prima... laat het gros maar lekker sporken... des te goedkoper zal incinerate gear zijn ;)

• Faxie
Hmm ... ik ben erg benieuwd naar je gebruikte gear :) Ik ben aan het nadenken over een nieuwe build voor wanneer onslaught eindigt en een nieuwe league begint (ga ik iig van uit).

Eisen: goedkoop, snel en veilig naar maps gaan ;)

• Gundogan

Gundogan

Flushing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:21:
Hmm ... ik ben erg benieuwd naar je gebruikte gear :) Ik ben aan het nadenken over een nieuwe build voor wanneer onslaught eindigt en een nieuwe league begint (ga ik iig van uit).

Eisen: goedkoop, snel en veilig naar maps gaan ;)
Duidelijk een melee char dus. ;)

Summoners, sporkers en andere dual totem builds zijn scary. :Y

• Faxie
Euh, ik heb nu een melee, en snel naar level 60 is inderdaad geen probleem, dan beginnen ze pas en komt je niet echt verder zonder pr0 gear :( (daar loop ik nu tegenaan met met LS shadow)

Summoner en sporker is slow levellen (kan je ondervangen door melee te levellen en dan te respeccen) maar met een zeer kleine afhankelijkheid van dure gear (ideaal voor maps dus). Als ik bv weer een summoner maak, begin ik weer als melee templar (lightning strike) om daarna te respeccen terwijl ik wel de gems al level.

De echte rijkdom komt voornamelijk van gears uit maps en niet van de acts (uitzonderingen daargelaten) is mijn ervaring.

[ Voor 8% gewijzigd door Faxie op 20-09-2013 15:48 . Reden: Spelfouten ]

• JohnnyV76
Ik heb echt geen speciale gear... ben pas laat in de league in onslaught begonnen dus heb niet zo veel. Ik gebruik nu een build gebaseerd op life + ES dus geen CI omdat CI gear wss veel duurder is.

Wat Gundogan zegt ben ik het absoluut niet mee eens :)
Ik vind niets veiliger dan met totems en wat minions spelen... reflect mobs? geen risico want de als de totem kapot gaat zetten we een nieuwe neer. Hard hitting bosses? weinig risico want je kunt je meestal wel achter een obstakel verstoppen terwijl je je totems in de lucht houdt en anders gewoon rond lopen terwijl je totems t werk doen. Zolang je zelf maar mobiel blijft doen de totems t werk en loop je amper risico. Ik weet zeker dat ik lekker door de begin maps had kunnen komen als ik niet zo stom was geweest om Dunes met 2 unique bosses te rollen. Bij de volgende league ga ik zeker vanaf het begin een incinerate build maken en daarnaast wss een cold build (mss ice spear totem) levellen. De basis van een incinerate dual totem build is makkelijk en al enorm sterk. Spell Totem + LMP/GMP + Incinerate + Faster casting werkt al als een trein en mocht je een 5 of 6 link item hebben later dan zou ik daar wss fire penetration en faster projectiles bij doen.

• Gundogan

Gundogan

JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:45:
Ik heb echt geen speciale gear... ben pas laat in de league in onslaught begonnen dus heb niet zo veel. Ik gebruik nu een build gebaseerd op life + ES dus geen CI omdat CI gear wss veel duurder is.

Wat Gundogan zegt ben ik het absoluut niet mee eens :)
Ik vind niets veiliger dan met totems en wat minions spelen... reflect mobs? geen risico want de als de totem kapot gaat zetten we een nieuwe neer. Hard hitting bosses? weinig risico want je kunt je meestal wel achter een obstakel verstoppen terwijl je je totems in de lucht houdt en anders gewoon rond lopen terwijl je totems t werk doen. Zolang je zelf maar mobiel blijft doen de totems t werk en loop je amper risico. Ik weet zeker dat ik lekker door de begin maps had kunnen komen als ik niet zo stom was geweest om Dunes met 2 unique bosses te rollen. Bij de volgende league ga ik zeker vanaf het begin een incinerate build maken en daarnaast wss een cold build (mss ice spear totem) levellen. De basis van een incinerate dual totem build is makkelijk en al enorm sterk. Spell Totem + LMP/GMP + Incinerate + Faster casting werkt al als een trein en mocht je een 5 of 6 link item hebben later dan zou ik daar wss fire penetration en faster projectiles bij doen.
* Gundogan mompelt iets over grapje en dergelijke.

:)

Natuurlijk zijn summoners en dual totem builds het makkelijkst/veiligst. Maar inderdaad ook wat langzamer in het begin, maar dan kan je inderdaad even cleave gaan of iets dergelijks. Discharger is denk ik het snelst qua clearen, maar ook het moeilijkst om aan de gang te krijgen omdat je heel veel ES moet hebben met CI om jezelf niet kapot te dischargen met reflect.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 20-09-2013 16:49 ]

• SMD007
Geen liefde voor ranged char? :p je kan ook gewoon een bow nemen en pew pew alles dood voordat het bij je is. eventueel ondersteund door een ranged attack totem met bijv rain of arrows.

Ik speel in elk geval een ranger en doe hoge lvl maps (70 - 73) zonder veel problemen. Hoger heb ik nog niet echt kunnen proberen want droppen vrijwel nooit :p

• JohnnyV76
Sorry Gundo... Sarcasm detector is stuk :)

Vond bow eerst erg fijn maar met matige gear is het toch wat gevaarlijker omdat je als je solo speelt toch wat meer mobs op je krijgt. Bovendien moet je wat meer je best doen en gaan mikken terwijl ik met mn totempjes ze lekker neer zet voor de mob pack en alvast wat chests open maak of even een item ID die ik opgepakt heb. Wss met goede gear en een goede build werkt dat ook heerlijk hoor maar ik blijf lekker incineraten :)

• Faxie
Ik moet ook terugkomen op mijn melee heeft top gear nodig. Ik was in de veronderstelling dat evasion beter zou werken tot het moment dat ik CI ging, niet dus. Gisteren maar eens IR genomen en ik ben nu erg tanky. Met een granite en 4 endurance charges heb ik 90% reduction ;) en dat werkt goed :)

Op mijn wapen na, heb ik vrij goedkope gear en ik red het best zo. :)

• SMD007
Ik heb weer een lvl 71 unique map op de kop weten te tikken. Voor slechts 1 exalt. Nu is het leukst natuurlijk om in een groep deze te clearen. Zijn er nog medetweakers die mee willen? (standard) Ik hoop hem vanavond rond een uur of 10 te runnen. zijn nog zeker 3 plekken over. Ik neem aan dat Duckhamster en Shodan zoiezo al mee gaan :) (als shodan niet kan gaat het niet door we hebben zijn infernal blow nodig om de lijken op te ruimen)

Regels: eigenlijk maar 1 alle mappen gaan naar maker (me) dus ook unique maps.

info over de map: Boss is niet Piety voor mensen die zelf willen vinden wat wel zal ik het hier niet spoilen wie/wat wel de boss is, maar boss is stuk makkelijker dan Piety.
xp x150 wat betekend dat als je niet dood gaat je alleen al in deze map iets van 30% xp krijgt op lvl 84.
boss dropt 10 extra rare in dit geval 2h mace.

hier nog screenshotje

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/e66d06.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door SMD007 op 23-09-2013 11:07 ]

Verwijderd

zou best mee willen maar ik val daar alleen maar om denk ik.
Succes in ieder geval.

• SMD007
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:29:
zou best mee willen maar ik val daar alleen maar om denk ik.
Succes in ieder geval.
Proberen mag altijd hoor. houd je gewoon klein beetje afstand bij grote groepen etc. Wat is je lvl build dan? wie weet valt het mee

• mercapto
Ohhh, leuk. Ben helaas te zwak en melee, waardeloos dus, verstoppen zit er niet bij :P
Succes en veel plezier! :)

• Faxie
Even wat anders. Wat mij opvalt is dat er helemaal niets op tweakers te vinden is naast dit topic over PoE. Iemand enig idee hoe je een tip kan geven aan de redactie?

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik zal ongeveer om 9 a 10 uur online zijn om mee te doen met poorjoy's asylum. Ik hoop echt dat er nog wat meer tweakers meedoen, ook al ben je misschien ondergeared, doe het dan voor de ervaring en items :)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Flushing schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:24:
Even wat anders. Wat mij opvalt is dat er helemaal niets op tweakers te vinden is naast dit topic over PoE. Iemand enig idee hoe je een tip kan geven aan de redactie?
Er is een "stuur nieuws in" optie, dat kan je volgens mij in meer detail wel hier op GoT vinden onder de contact met redactie topics?

Het is inderdaad misschien niet misplaatst om als de game straks retail bereikt (of beter, versie 1.0) hier een bericht over uit te sturen. Ik bedoel maar, een game als War Thunder (tevens free to play) met hoge populariteit en onderscheidende features wordt ook gefeatured.

Aan de andere kant, vraag ik mij af hoe groot PoE nu werkelijk gaat worden verder nog. Iedereen die er naar uit keek heeft het ondertussen wel gevonden denk ik. De 4 maanden voor de public Beta kon ik hier op T.net m'n beta keys amper nog kwijt. (aan de andere kant heb ik er ook alweer 5+ vergeven toen hier)

==

Wat betreft die legendary map, gaaf ding, maar ik heb geen chars over de lvl 71. Ik zou m'n leapslammer kunnen meenemen, maar dat is waarschijnlijk zonde van de portal nog steeds. Ik denk dat m'n sporker best goed had kunnen meekomen, ware het niet dat die nog op lvl 63 ofzo zit. Teveel Payday 2 gespeeld en sindsdien 0,0 uur meer in PoE. Dat zal na 1 Okt wel weer veranderen. Kijk wel uit naar die release. :D
1/6e Exalt is nog steeds zo'n beetje meer dan ik aan currency heb verzameld, haha. Misschien dat als ik al m'n gear verkoop na die 4 maanden, dat ik 3,5 Exalt zou hebben. (Andavius ring en Tabula zijn dan nog het grootste aandeel), naast die ~0.5 Exalt die ik heb liggen. Met dit in het achterhoofd snap je waarschijnlijk wel waarom ik het mezelf niet zo vergeven als ik voor de helft van de map onderuit ga. :P

[ Voor 12% gewijzigd door djunicron op 23-09-2013 20:12 ]

• SMD007
Nogmaals iedereen welkom bij die map al loop je maar mee voor de loot hoe meer mensen hoe beter de loot over het algemeen. DMG hoef je niet eens te doen dat doet shodan wel. (zieke dmg build heeft ie) Er zit verder geen fee aan of wat alleen 1 regeld dat alle maps inc. unique's naar mij gaan.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12 14:26

KneoK

Not in a million lightyears

Ik zou het wel tof vinden om met die map mee te rennen met m'n level 81 sporker als er nog een plekje vrij is. Ga nu sowieso even wat mapjes doen, pm'en (AdaeophonTH) mag natuurlijk altijd ;)

• SMD007
Nog 2 plekken vrij wie o wie? :)

• mercapto
Graag verslagje van de drops :)
Ik ga naar bed :)
Succes!

• JohnnyV76
nice... info over nieuwe leagues!!
Nu al zin in :)

• SMD007
update: 6 maps helft minder dan vorige x. Verder 1 unique voor mij voll's Protector holy chainmail redelijk wat currency al in al weer leuk maar minder als eerste x. Wel weer veel xp 29%

[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 23-09-2013 22:41 ]

• mercapto
Verders niemand iets gedropt ? Ben wel benieuwd :)
Mijn beste (ahem, ik heb nog maar 2 maps gedaan, beide Dunes) dropte 3 maps. Verders niks bijzonders.

• SMD007
Shodan had de beste drop die kreeg de Bringer of Rain. verder weet ik zo niet wat de rest had.

• Shodan_xl
Bringer of Rain inmiddels ook weer verkocht voor 2 ex, 40 chisels, 17 regrets en 10 alchs (volgens mij letterlijk alle currency van de koper :) ) Ook net een eternal gevonden, dus voel me weer even rijk. Lekker alles weer opmaken aan rollen van maps :P

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Waren 2 bijzondere maps.. Met mijn lvl 73 dual totem + Firetrap / EE Templar hobbelde ik achteraan een beetje mee

Ik had 2 unique gloves: Sadima's Touch (uiteraard, want die had al tig keer) en AurSeize

Daarnaast nog paar een goede rares, zeer bruikbaar voor 2 andere chars

Looking for a blessed bag of holding

• mercapto
Ik heb net een catacombs crawl gedaan. Twee maps en een Searing Touch. Twee weken geen map gevonden, nu telkens meerdere :)

edit : misschien hobbel ik volgende keer toch ook maar mee :P

[ Voor 20% gewijzigd door mercapto op 24-09-2013 21:58 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
SMD007 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:08:
Shodan had de beste drop die kreeg de Bringer of Rain. verder weet ik zo niet wat de rest had.
Leuk verwijzing naar Spartacus Blood and Sand :D

• SMD007
Bulls schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:24:
[...]

Leuk verwijzing naar Spartacus Blood and Sand :D
Ja geweldige serie was dat jammer dat ze moesten stoppen (geloof hoofd acteur overleden?)

Jullie kunnen beide volgende x mee mocht ik ooit nog weer zon map op de kop kunnen tikken. Waren nog precies 2 plekken over.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
SMD007 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:36:
[...]

Ja geweldige serie was dat jammer dat ze moesten stoppen (geloof hoofd acteur overleden?)

Jullie kunnen beide volgende x mee mocht ik ooit nog weer zon map op de kop kunnen tikken. Waren nog precies 2 plekken over.
offtopic:

Er zijn wel meerdere seasons uitgezonden met een klein deel van de originele cast, ook best aardig hoor om te volgen. 1 prequel en 2 sequels

• SMD007
Nieuwe unique items zijn leuk voor trap builders. Vind ze zelf niet heel bijzonder nooit echt het nut van een trap ingezien.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/475284/page/72 en verdere pagina's staan ze wel gelinkt

[ Voor 29% gewijzigd door SMD007 op 25-09-2013 11:15 ]

• JohnnyV76
Als dual totem speler is het best leuke extra DPS hoor :)
Aangezien ik voor mn incinerate build ook op fire damage heb gefocussed gebruik ik firetrap erbij en die zit nu al op ruim 2,5k DPS met concentrated effect. Als niet totemer/summoner zou ik denk ik ook geen traps gebruiken hoor.

• SMD007
Mn geluk kan vanavond niet op. Shodan die me vraagt mee te gaan met een 75 map. dropt er dit:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/vnpjlg.jpg :*)
Nu nog 6 socketen en 5 - 6 linken.

• mercapto
Zo dan, das even tig exalted aan gear. Mooi hoor, succes met het socketen/linken

• JohnnyV76
Damn gratz man! :)
Hoop dat je een beetje mazzel hebt met sockets en links maar volgens mij heb je dat meestal wel.
Ik heb ondertussen al een stack of 13/14 aan jewellers op mn searing toch gegooid maar verder dan 5 sockets ben ik niet gekomen. Daar al ruim 4 stacks fusings op gegooid en 4L was de max. Volgens mij kun je beter een 5L kopen voor 35/40 chaos... is goedkoper :S

• Shodan_xl
Beetje bizar, voor het zelfde geld was die shavronne voor mij gedropt 8)

Ik heb zelf voor de eerste keer de maze solo gespeeld met shadow of vaal als eindboss. Gelukkig niet dood gegaan maar wel loeiend spannend. Die vaal smash gaat me zeker oneshotten :) Nu nog twee challenges over, de firestorm caster in de crematorium map en piety in shrine. Maar dan moet ik eerst die maps een keer vinden.

• mercapto
Ik heb m'n searing touch 5L, maar dat heeft me al m'n fusings en alts gekost.
Erg frustrerend om je currency tab van vol tot half leeg te zien gaan.

Ik heb alleen de Blacksmith 2x gedaan, vond het genoeg ook. Nu proberen een sporker te levelen, maar fireball is zoveel leuker daarmee, gaat nog lastig worden :P

• SMD007
*kuch* zieke luck *kuch*
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/f9gi89.jpg
totaal iets van 80 jeweller's orb voor 6 socket
114 fusings ik heb tussendoor 2x 5 link gehad
1 chromatic orb voor de kleuren

• mercapto
Ik heb je nooit gemogen!
LOL
Gefeliciteerd :)

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
...

• Shodan_xl
o_O

en te lui om er 20 armourer scraps tegenaan te gooien O-)

[ Voor 91% gewijzigd door Shodan_xl op 29-09-2013 12:33 ]

• JohnnyV76
grrrrrefeliciteerd :P

• SMD007
toch fijn om te zien dat jullie allemaal niet jaloers zijn :+ ik zou namelijk hondsjaloers op die gene zijn :P

• JohnnyV76
We grrrrunnen je het natuurlijk van harte! :)

Jeetje... vroeg net iemand in global voor een merciless vaal kill. Aangezien dat met dual incinerate totems best goed te doen is bood ik me aan voor een kleine prijs. Hij vroeg hoeveel het kostte dus ik zeg... sja wat kun je missen. Bood ie 3 chaos 8)7

Ik heb gezegd dat dat veel te veel was en dat ik het wel voor 1 chaos deed. Best makkelijk verdienen zo, bij een nieuwe league ga ik zeker mijn diensten vaker aanbieden... als ik zo ver kom natuurlijk :)

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 21:40

TRG

Technotium99-m

Iemand enig idee wat een Thief's Torment zou moeten opleveren op HC?

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• SMD007
TRG schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:13:
Iemand enig idee wat een Thief's Torment zou moeten opleveren op HC?
Ben niet zo goed met currency maar dat is wel een leuke ring als ik het zo lees op poe wiki. Wel jammer van die enorme drawback dat je geen andere ring meer kan dragen.

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Ha, ik zie dat er nog actief wordt ge-post hiero.

Ben voor het eerst voorbij de lvl 70 met een char en een paar maps met Johnny meegelopen in ONS. Wauw, echt spannend!

Dit smaak naar meer en kan al niet meer wachten op de nieuwe HC league.

Gaat er hier nog iemand nieuwe HC league spelen?

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Wat een epische NRG met die Shavrone. Gratz ik ben jaloers :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kq2Dwad.png

Ik chance altijd ringen en amu's voor de chaos recipe en opeens chancede ik deze randomly.

Ik heb deze maand weer helemaal het PoE virus te pakken en zit te popellen op de nieuwe leagues en 1.0.0 patch. Ik weet nog niet of ik Onslaught of Anarchy ga spelen maar zou graag met wat medetweakers gaan mappen als de leagues er zijn.

Ik ben ATM op standard bezig omdat ik na heel wat rips in HC even een break nodig had en wat meer wou oefenen met mappen. (ik ripte altijd me HC chars op maps die ik eigenlijk helemaal niet zou hebben moetten doen haha)

IGN: Baristo
Standard Shop
nogarduv schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:32:

Gaat er hier nog iemand nieuwe HC league spelen?
Ja ik wil graag Onslaught spelen, maar niet compleet solo. Als er meer tweakers op Onslaught gaan die wel regelmatig willen mappen doe ik zeker mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Baristo op 01-10-2013 16:43 ]

• SMD007
Baristo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:41:
Wat een epische NRG met die Shavrone. Gratz ik ben jaloers :P

[afbeelding]

Ik chance altijd ringen en amu's voor de chaos recipe en opeens chancede ik deze randomly.

Ik heb deze maand weer helemaal het PoE virus te pakken en zit te popellen op de nieuwe leagues en 1.0.0 patch. Ik weet nog niet of ik Onslaught of Anarchy ga spelen maar zou graag met wat medetweakers gaan mappen als de leagues er zijn.

Ik ben ATM op standard bezig omdat ik na heel wat rips in HC even een break nodig had en wat meer wou oefenen met mappen. (ik ripte altijd me HC chars op maps die ik eigenlijk helemaal niet zou hebben moetten doen haha)

IGN: Baristo
Standard Shop

[...]

Ja ik wil graag Onslaught spelen, maar niet compleet solo. Als er meer tweakers op Onslaught gaan die wel regelmatig willen mappen doe ik zeker mee.
leuke ring!
Heb je op PoE forum een berichtje gedaan ben wel geintereseert in die ring

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Wat een vette chest, yummie..

Hoe kom je aan 114 fusings? :)

Looking for a blessed bag of holding

• SMD007
RobbieTheHut schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:10:
Wat een vette chest, yummie..

Hoe kom je aan 114 fusings? :)
easy orb of Alteration traden met vendor / drops / traden tegen andere currency / andere spelers die iets kopen met fusings van je.

• JohnnyV76
Zo gister mn hoogste char level ooit gehaald... lvl76.. en nog op onslaught ook. Denk dat ik wel kan zeggen dat mn build werkt en ik zie ook erg uit naar de nieuwe league en act 3.x. Zal wel eerst even rond gaan kijken met mn bowrauder die straks van anarchy naar normal gaat om te kijken hoe gevaarlijk het nieuwe gebied of de boss daar is. Ik ga er ook vanuit dat er in het nieuwe gebied wat hogere lvl area's zijn. Dat wordt straks balanceren tussen PoE en BF4 :)

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
JohnnyV76 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:39:
Dat wordt straks balanceren tussen PoE en BF4 :)
Man, ga gewoon na 8 okt. BF4 spelen totdat het helemaal verveeld en op 23 okt weer terug in POE.

Ik ga niet op je wachten met mn sporker hoor (zegt de persoon met de minste tijd :P)

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

• SMD007
En dan dropt dit gisteravond in een 68 mapje voor mij

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2wgzqeu.jpg

• JohnnyV76
WTF... perfect roll ook nog es of heb je de bovenkant geblessed?

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:34:
WTF... perfect roll ook nog es of heb je de bovenkant geblessed?
ja was 9 met 1 blessed zat ie gelijk op 15 _/-\o_

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

:')

Speel te weinig PoE om nog jaloers te zijn op dit soort dingen, maar ik snap volledig hoeveel geluk je hiermee heb tot 3 maal aan toe. :Y

Het probleem alleen met een perfecte Shavronne: Nu moet je er nog één zien te krijgen om te verkopen. :')
Helaas nog geen lading Exalts voor jou op voorraad. Maar op dit tempo volgende week wel gok ik zo he?

• SMD007
djunicron schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:49:
:')

Speel te weinig PoE om nog jaloers te zijn op dit soort dingen, maar ik snap volledig hoeveel geluk je hiermee heb tot 3 maal aan toe. :Y

Het probleem alleen met een perfecte Shavronne: Nu moet je er nog één zien te krijgen om te verkopen. :')
Helaas nog geen lading Exalts voor jou op voorraad. Maar op dit tempo volgende week wel gok ik zo he?
Ik hoop stiekem dat ze shavronne nerfen en dat ze dan alleen nieuwe drops nerfen en de oude zo laten dan ga ik deze namelijk echt wel met veel winst verkopen :*) Hopelijk dan rond de 80 - 120 exalts daar weegt een MF sporker namelijk echt niet tegen op imo

Zo lijkt vanavond wel trade night of zo. Al 3 mensen die items uit mn shop willen totaal iets van 12 GCP verdient met traden

[ Voor 8% gewijzigd door SMD007 op 02-10-2013 22:24 ]

• SMD007
Ter aanvulling op mijn eigen laatste edit:

Het is kennelijk trade week. Al weer een PM van iemand die een bow uit mn shop wil kopen voor 6 GCP.

• mercapto
Tjeempie, mijn shop met crap doet niks, lol :P

• Duckhamster
Ik zou eigenlijk ook een shop op moeten zetten met mijn volle stash :P, ik verwacht alleen dat ik te weinig onlien ben om degelijk te kunnen traden :P

Zojuist ff wezen mappen, en opmerkelijke drops gehad. Met mijn 6link en iir/iiq gems zijn mijn unique drops erg gestegen. Ik zat tijden geleden met (ong 120 iir, 30 iiq) op 5 maps per unique, en toen na gear change met bijna geen iir/iiq op 10 maps per unique, en nu met 142 iir/36 iiq zit ik op 3 maps per unique ongeveer dus dat is wel lekker :)

Leuke drops van vandaag: Unique maps: Vaal Pyramid, Overgrown Shrine
Amulet: (15% iir)+ 20% spell dmg, 22 all attributes, 13% lightning dmg, 57% mana regen
Quiver: (2-3 cold dmg)+ 8-14 cold dmg, 2-28 lightning dmg, 6-10 phys dmg, 50% crit multi, 19% proj spd, 31 dex

En the best for last: -30% xp, 3x dood door desyncs :P

• Baristo
Duckhamster schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:20:
En the best for last: -30% xp, 3x dood door desyncs :P
Die ken ik, ik heb IIQ/IIR allang achter me gelaten.

Mijn RoA templar is bijna lvl 85 en met -10% exp ben ik meer currency kwijt aan maps dan ik kan vinden met IIQ/IIR.

Het is nog best lastig een gezonde map pool te hebben.

• mercapto
Ik heb eindelijk een upgrade gevonden voor m'n lvl28 tri-res+life strenght belt.
Er dropte een +40 life rare belt, had weinig hoop, ik dacht dat die 40 al m'n geluk al meteen opgebruikt had, toch maar even geIDed.

40 life
-------------
41 str
56 arm
95 life
12 es
40 fire
21 chaos

Leuke subtopper! :)

Ik ben maps aan het testen, kijken wat ik aankan, dus geen iiq, beetje iir, geen uniques voor mij dus.

edit : m'n geluk is zojuist overleden...RIP, lol.
Ik had nog een 1h axe liggen met 147% phys en 23% as...quality omhoog gegooid en regal erover!
+6% stun threshold...
RIP geluk, :P

[ Voor 18% gewijzigd door mercapto op 03-10-2013 18:03 ]

• Duckhamster
Baristo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:29:
[...]

Die ken ik, ik heb IIQ/IIR allang achter me gelaten.

Mijn RoA templar is bijna lvl 85 en met -10% exp ben ik meer currency kwijt aan maps dan ik kan vinden met IIQ/IIR.

Het is nog best lastig een gezonde map pool te hebben.
Ja, maar het probleem is dat mijn doodgaan niet gerelateerd is aan het feit dat ik hogere iir/iiq heb, meer dat ik gewoon geen goede pc heb die de regelmatige freezes voorkomt, en geen goed genoege gear heb om 5-10 seconde desyncs te overleven in hogere maps. Vandaar dat ik gewoon nog op een rustig tempo lvl 67-68 maps doe en 69 maps gaan ook wel maar met desyncs ga ik gewoon dood. zodra ik genoeg lvl 70 maps heb schuif ik wel omhoog. Genoeg currency heb ik nooit :P, dr dropt echt geen drol de laatste tijd voor mij

• SMD007
Nou het grote nieuws is eruit.

PoE 1.0.0 bevat onder andere.

- Een nieuwe class die begint in het midden van de tree en bijbehorende skills/attacks (leuk)
- meer PVP met pvp gerelateerde reward. (boeit mij persoonlijk niet)
- Guild stash (lijkt me wel handig)
- Steam support (altijd leuk heb bijna al mn games in Steam)
- en natuurlijk act 3x erbij. (super!)

• JohnnyV76
Ja las het net ook :)
Scion class... en die kun je pas spelen als je t spel "uitgespeeld" hebt toch? Weet niet of ze daarmee bedoelen dat je die kan spelen als je normal hebt uitgespeeld of echt de laatste boss in merc hebt omgelegd.
Las ook dat ranged het moeilijker krijgt met mobs die in een soort forcefield staan en je in dat veld moet zijn om ze te kunnen damagen.

Belangrijkste vraag.... gaan we een GoT guild opzetten? Lijkt mij wel erg leuk iig.

• Baristo
Nemesis guild !!
Duckhamster schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:07:
[...], meer dat ik gewoon geen goede pc heb die de regelmatige freezes voorkomt,
Ik speel ook op een laptop, met texture op 3, --nosound en 1080x720, zit ik op ~120 fps in town, ~90 in labarotory en ~35 in maps als ik schiet met soms uitschieters naar ~10 fps. Terwijl mijn GPU vol draait.

Geen enkel spel zou ik met ~25 FPS spelen behalve PoE omdat het zo'n goede game is.

Mijn broer had het over een particle fix die mijn FPS constanter zou kunnen maken, maar dat is wel een third party program dus ik weet niet of ik mijn account wil riskeren. (ookal zou ik heel graag in 6 man parties wilen spelen).

[ Voor 95% gewijzigd door Baristo op 04-10-2013 11:08 ]

• SMD007
JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:34:
Ja las het net ook :)
Scion class... en die kun je pas spelen als je t spel "uitgespeeld" hebt toch? Weet niet of ze daarmee bedoelen dat je die kan spelen als je normal hebt uitgespeeld of echt de laatste boss in merc hebt omgelegd.
Las ook dat ranged het moeilijker krijgt met mobs die in een soort forcefield staan en je in dat veld moet zijn om ze te kunnen damagen.

Belangrijkste vraag.... gaan we een GoT guild opzetten? Lijkt mij wel erg leuk iig.
Guild lijkt mij ook wel wat. Ik heb in de playersheet een tab toegevoegd. schrijf je nu in! :)

https://docs.google.com/s...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=7

• JohnnyV76
Kan ik die zelf bewerken?

• SMD007

• JohnnyV76
Zit nu ff naar dat lange filmpje te kijken en die kerel van GGG zegt dat ze met act 4 bezig zijn nu... nice.

• Duckhamster
Hah, een van de dingen die ik echt mis in deze game tot nu toe: een guild. Maakt het toch wat socialer met een gezamelijke chat en stash :), ik heb genoeg troep om te delen :P

Daarnaast hoop ik ook op een "self-found" league nog een keer, die zal ik zeker spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Duckhamster op 04-10-2013 18:41 ]

• JohnnyV76
Dat heb ik ergens gelezen... dat je een betaalde league kunt maken voor je eigen guild zonder items van andere spelers buiten de guild in de "economie".

Maar idd guild stash waar je goede items in kunt stoppen die je niet gebruikt voor je guildies klinkt goed al ben ik altijd een beetje bang dat zoiets misbruikt wordt door mensen die alleen nemen en niet geven.

• Duckhamster
Nou het is meer voor spullen die leuk zijn maar eigenlijk niet veel waarde hebben, zoals leuke 4-link dual res boots met wat hp ofzo e.d.

Het moeten echt items zijn die je kunt missen, want de bedoeling is dat ze gebruikt worden, als iemand echt wat goeds nodig heeft kan die het me vragen :P

• mercapto
Een chat kun je al maken toch ? /global # en je zit in een eigen chatkanaal...

• Duckhamster
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd, het werkt niet echt, ik moest elke keer mensen vragen te joinen en het was teveel moeite. Het moet iets zijn waar je automatisch in zit.

• SMD007
Ik vind ook als je /global # ingeeft dat je dan in die global chat moet blijven zitten en niet als je x opnieuw inloged weer in chat x komt ipv #

• JohnnyV76
Hmm ik rolde deze map met een chance orb:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ihb3mf.png

Zeker met een boss gebaseerd op perpetus leek het een suicide run te worden maar omdat onslaught toch bijna afgelopen is toch de stoute schoenen aangetrokken :)
Viel me eigenlijk nog best mee. 1x in gevaar geweest door een bleed maar verder was de boss makkelijk door de minions en de totems. Drops waren niet geweldig op een blauwe mud geyser map na (lvl68)

Ik besloot de mud geyser map te doen zonder te IDen en had +51% quantity en daar waren de drops beter. Na alle mobs had ik:

* Grotto Map (66)
* Arsenal Map (67)
* Ghetto Map (68)
* Mud Geyser (68)
* Tunnel Map (69)

En en 15% burning arrow gem.

Zo is het leuk :)

• Baristo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rlXPW7m.png

Resultaat van 25x67 map runs mountain ledge + cemetery willekeurig gerolld met trans + aug orbs.
met 100 IIQ en 175 IIR (550 combined MF).

Zonder de exalt drop + carcass jack is het nog steeds zeer winstgevend.
alle chance orbs zijn in ringen gegaan voor de chaos recipe (vandaar de 10 chaos), en met elke 2x ringen die ik vind kan ik weer een chaos maken atm.

als ik voor maps reken
66 = .33
67 = 1
68 = 3

dan heb ik in totaal = 30.6 mappen weer terug of wel 5.6 map "winst" ofwel een groei van ~22%

__
Mijn character is lvl 85 en krijgt 10% exp uit 67 area's.

in totaal heb ik 112,630,565 exp gegained ofwel 1,126,305,650 exp.

dat is ~45,052,226 per 67 map

Voor mijn 85 character betekend het dat ik 250!! 67 mapjes moet doen voor om een lvl te groeien

Omdat 67 mapjes zo dicht bij de 66 mapjes liggen ga ik hierna 68 en 69 doen. Om te kijken wat er gebeurd als je mapjes willekeurig trans + aug.

• Duckhamster
Zo zou ik het niet bekijken :p Ten eersteis het belangrijk om ongeacht het lvl meer maps terug te vinden dan je gebruikt, dus >1 maps/map, anders kan de value wel in totaal meer zijn, maar raken je maps op. Uit mijndata van 300-400 maps ongeveer heeft een witte map een gemiddelde dropchance van 1. En normale quantity werkt lineair. Increased size en rare/magic/pack schijnt tot zover even effectief te zijn. Ofwel: gewoon alle maps spelen die geen lage quantity mods hebben die niets toevoegen.

Dat jij minder dan 1 map per mp hebt gevonden suggereert voor mij enkel dat die maps specefiek een lagere drop gemiddelde hebben, of je had ongeluk( eergister had ik ook 0/7 streak). Mijn data gaat over een mix van maps per lvl en een hele grote pool. Ik run 67-69 maps en verkoop reglmatigbsetjes van 10-20 lvl 66 maps. :)

• Baristo
Persoonlijk hebben <72 mapjes nog weinig waarde voor mij omdat de exp returns zo laag zijn.

Daarom heb ik ook de currency erbij bewaard. In >72 mapjes hark ik wel veel exp maar geen currency om goede maps te rollen. Natuurlijk is 25 outdoor maps geen goede basis om theorien te leggen, maar is een ~22% groei mischien wel vaker terug te zien in trans + aug mapjes.

persoonlijk vind ik liever 1x 69 map ipv 9x 67 map, omdat het een enorme timesink is om die kleine mapjes te doen. Ook al is het meer exp in totaal, en heb je minder gevaar om terug te vallen. De tijd die het kost om die lower level mapjes te doen is gigantisch. Toch klik ik geen maps in elkaar voor het feit dat je altijd kan terug vallen.

Mijn character krijgt 10% exp in 67 mapjes en 16% in 68 mapjes. Dat is al 60% meer exp + hogere exp van creeps. Dit word exponentieel beter per map level. Dus persoonlijk vind ik wel belangrijk dat mijn map pool in de hoogte groeid ipv breedte.

Breedte probeer ik juist pas op level 72 te bereiken met het rollen van maze op torture chamber + waste pool.

Gister avond bijv dmv van extreme chaos spam gigantisch veel +70 mapjes gemaakt. en kunnen runnen. maar uiteindelijk is currency een groter probleem dan het hebben van mappen.

• Duckhamster
Lol ik krijg 1-2% in 69 maps, en nog minder daaronder. Mijn focus ligt ook 100% in de lol van mappen en loot vinden. Lvlen is bijzaak voor mij :) Daarnaast is het vrijwel altijd beter om low lvl maps te verkopen en hogere daarvan terug te kopen dan ze te vendoren voor hogere maps.

• JohnnyV76
Guild features such as storage and ranks will be added in version 1.0, as well. As players contribute towards tournaments, leagues, and races, the guild will earn points that will unlock awards from more storage to unique gear rewards
me like :)

• KneoK

KneoK

Had van de week een leuke map drop. Omdat het de vorige keer wel tof was om met z'n allen de map te clearen lijkt het me wel leuk om dat vanavond nog een keer te doen. SMD is sowieso van de partij, Shodan moet even kijken maar probeert tussen 21 en 22:00 online te zijn. Iedereen die mee wil rennen die geeft maar een gil hier of ingame.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sOn5fhYixpz9iyrop8YBo37c/full.png

Edit: ik was iets te vroeg hiermee. Ik moet zo helaas onverwachts weg, dus mijn plan is om de map dan morgen te gaan doen

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 05-10-2013 19:18 ]

• mercapto
Ik kan morgen ook wel denk ik. Lijkt me leuk een keer te zien hoe het wel moet :P
Als er plek is voor een semi-nutteloos persoon hou ik me aangeraden, maar als er een nuttiger persoon wil dan sla ik deze over uiteraard :)

edit :

Heb hier een linkje naar m'n uniques verzameling. Deze wil ik gaan gebruiken voor de chance orb recipe.
Zitten er items bij (zoals Chayula) die meer dan 5 chance (=1.25 alch) waard zijn en ik dus beter kan verkopen ? Of wellicht willen jullie er iets van ? (behalve Chayula en die Cloak of Flame :P)

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/528685

[ Voor 45% gewijzigd door mercapto op 05-10-2013 19:38 ]

• Baristo
Duckhamster schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:10:
Lol ik krijg 1-2% in 69 maps, en nog minder daaronder. Mijn focus ligt ook 100% in de lol van mappen en loot vinden. Lvlen is bijzaak voor mij :) Daarnaast is het vrijwel altijd beter om low lvl maps te verkopen en hogere daarvan terug te kopen dan ze te vendoren voor hogere maps.
Volgens mij bedoel je de totale exp die jou exp bar beweegt. Vanaf lvl 98 krijg je pas 1% exp uit 69 mappen door de exp penalty die je krijgt als je overlevelt area's killed

hier is een goede exp penalty calculator. hij is niet bijgewerkt met de act 3 changes (docks, baracks, lunaris temple) maar de formule is nog steeds hetzelfde.

• Duckhamster
Ja dat bedoelde ik, ik let niet echt op die exp penalties.Meer of ik de map kan runnen zonder dood te gaan en een schatting hoeveel maps ik moet lopen om te lvlen indien ik niet dood ga :p

• KneoK

KneoK

Zo, vanavond ben ik van plan de unique temple map te gaan doen. Hopelijk kunnen Shodan en SMD mee, Baristo misschien ook dus dan zijn we met mercapto al met z'n vijven. Vooralsnog dus in ieder geval nog één plekje vrij.

Dit is 'm geworden in ieder geval:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y7p5InkZDdSXoT2jGYdv023a/full.png

• mercapto
Zo das een mooi mapje :)

Ik zal waarschijnlijk wel snellere gympen aan moeten trekken, heb volgens mij nu negatieve runspeed.
Eens kijken of ik nog wat snellers heb liggen. :)

edit : Ik heb nu m'n IIR/IIQ gear nog aan, die hebben we nodig neem ik aan ?

[ Voor 18% gewijzigd door mercapto op 06-10-2013 19:35 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]