• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:43
zo race season 3 rewards zijn bekend denk dat ik wel 26 punten kan halen. en dus 3 reward binnenslepen

[ Voor 16% gewijzigd door SMD007 op 27-06-2013 10:16 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 13:42
SMD007 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:52:
zo race season 3 rewards zijn bekend denk dat ik wel 26 punten kan halen.
Enige waarmee ik meedoe is denk ik de nieuwe races, rewards houden snel op met hoe leuk ze zijn, of veels te veel punten zoals altijd

Verwijderd

Die race-rewards zijn toch alleen boeiend voor HC of SC? Heb die nog nooit gespeeld, dus heb weinig aan die rewards... Die descent-events lijken me wel grappig om eens aan mee te doen. Sowieso tof om te zien dat zij zo bezig zijn hiermee, zo hou je de boel wel lekker actief (anders dan Diablo :'().

• SMD007
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:15:
Die race-rewards zijn toch alleen boeiend voor HC of SC? Heb die nog nooit gespeeld, dus heb weinig aan die rewards... Die descent-events lijken me wel grappig om eens aan mee te doen. Sowieso tof om te zien dat zij zo bezig zijn hiermee, zo hou je de boel wel lekker actief (anders dan Diablo :'().
waar wou je anders die rewards hebben? HC of SC zijn de normale modes. Als je dat niet speelt doe je dus feitelijk alleen races. En dan benut je denk ik niet het volledige spel. Nu met de 4 maanden onslaught en anarchy bereik je dan miss endgame, maar anders zal je met races nooit endgame bereiken. Kan natuurlijk ook leuk zijn als dat je ding is.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-12 18:59
Neles... als je weer gaat spelen... ik zit nu ook in act 3 en mss heb ik nog een leuke rare Axe voor je :) Weet niet waar je nu mee speelt maar ik had zelf nog niet zo'n hoge damage gezien op een wapen... wellicht omdat ik er nooit zo naar kijk dus mss valt ie wel tegen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Neles7
  • Laatst online: 20:55
Ik hoop vanavond weer te spelen Johnny.

Momenteel heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/34hxx0y.png

Volgens mij kan ik met een axe ook geen GS dus dan valt ie wss zowieso af :(

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• JohnnyV76
Dit is m:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/u8ytg.png

heb je niks aan dus? :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Groenie
voor die axe zou ik gewoon geen GS meer gebruike :D

• Neles7
Ik denk dat ik eens leuk ga expirimenteren welke skills het over mogen nemen met die axe :D

Die moet enorm gaan buffen :D

Edit: Ik vermoed dat sweep de nieuwe GS wordt :P kijken hoe tanky me char is ^^
Edit 2: na een groffe dps calc is dat momenteel de nr 1/2 DPS Axe op Anarchy Leaguge :D

[ Voor 42% gewijzigd door Neles7 op 27-06-2013 15:25 ]

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
pff, wat een wapen... :o Ik loop echt nog met bagger wapentjes rond te cleaven :P

Kom ik er dus net achter dat in parties de quantity drops een stuk hoger zijn....., ik dacht juist dat al die dingen niets uitmaakten, logisch dat ik zo'n probleem heb met het managen van mijn maps solo, ik gebruik er meer dan ik er krijg met elke 30%+ quantity, waarna ik weer lekker cemetary kan grinden :)

Gister wel mijn 1e exalted drop :)

• JohnnyV76
Neles7 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:39:
Ik denk dat ik eens leuk ga expirimenteren welke skills het over mogen nemen met die axe :D

Die moet enorm gaan buffen :D

Edit: Ik vermoed dat sweep de nieuwe GS wordt :P kijken hoe tanky me char is ^^
Edit 2: na een groffe dps calc is dat momenteel de nr 1/2 DPS Axe op Anarchy Leaguge :D
Ok dus het is idd niet zomaar een gemiddelde axe? :)
Had later ook nog een redelijke mace gevonden.. 199 - 298 physical en 14-28 cold damage maar verder langzamer dus toch wel een stuk mindere.

Hoe weet je dan dat het zo'n hoge DPS axe is binnen de league?

Edit: Ik heb toch wel t idee dat IIR goed werkt.... of t is gewoon RNG die een keer meezit :)
Loop nu met 93% IIR in fellshrine ruins rond en sinds ik dat deed heb ik echt t idee dat er gewoon betere dingen droppen... Kwam net een nieuwe rogue tegen en eerst even met resist gear en mn voidhome bewerkt en op t laatst naar IIR gear geswitched en dropte een unique en een paar rares... Unique is volgens mij ook wel ok... The Covenant Silk Robe.

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyV76 op 27-06-2013 17:48 ]

• Groenie
Duckhamster schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:06:
pff, wat een wapen... :o Ik loop echt nog met bagger wapentjes rond te cleaven :P

Kom ik er dus net achter dat in parties de quantity drops een stuk hoger zijn....., ik dacht juist dat al die dingen niets uitmaakten, logisch dat ik zo'n probleem heb met het managen van mijn maps solo, ik gebruik er meer dan ik er krijg met elke 30%+ quantity, waarna ik weer lekker cemetary kan grinden :)

Gister wel mijn 1e exalted drop :)
Met meer mensen droppen er inderdaad meer items, alleen moet je ze wel delen ;)
Dus solo vind je eigenlijk meer items, en voor map drops maakt het niks uit.

@neles7, je kan ook nog lightningstrike pakken?

• Duckhamster
Groenie schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:31:
[...]
Met meer mensen droppen er inderdaad meer items... en voor map drops maakt het niks uit.
Maakt het voor mapdrops niet uit?

Ik heb namelijk echt veel last om genoeg maps te vinden dat ik elke keer weer maps moet grinden in act3, wat ik niet echt boeiend vind. Dan ga ik met SMD een mapje spelen krijg ik er 4 tegelijk....

ik zou denken dat het wel uitmaakt :P

• SMD007
Duckhamster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Maakt het voor mapdrops niet uit?

Ik heb namelijk echt veel last om genoeg maps te vinden dat ik elke keer weer maps moet grinden in act3, wat ik niet echt boeiend vind. Dan ga ik met SMD een mapje spelen krijg ik er 4 tegelijk....

ik zou denken dat het wel uitmaakt :P
Dat is echt RNG. De map daarna van mij dropte er geen enkele map weet je nog. ;)

• Duckhamster
En deze info van patch 10.4 dan

"Item drops from monsters are now calculated based on the number of players nearby (13 metres - around six tiles, which is approximately a screen) rather than the number in the instance. The quantity of drops is based on the minimum of the number of players who were around at the start and end of the fight. This means that if you spawn a boss alone before bringing in friends to help (or if the friends leave during the fight) then it will only drop enough items for one person."

"To clarify how the item drop changes: All players in the current area (which includes the whole map and any side areas accessible via teleporters that don't involve loading screens) are counted. For example, if you run up to Brutus but the rest of your party is still elsewhere in the Upper Prison (which is the same world area), then they are all counted. They have to be near you when Brutus dies, though. The radius for that check is 120 units (which is approximately 6 tiles or 13 metres (40 feet?)."

Dat geldt alleen buiten maps, of alleen voor quanity exclusief maps?

• Neles7
Groene me build is gericht op zoveel mogelijk phys attack. Ik weet niet of lightning strike dan lekker werkt. Worth a try tough. Sweep is ook wel lekker alleen merk ik wel dat het voor docks nog niet ideaal is die honden maken me af (ook met 6 charges en 75+ fire res)

• JohnnyV76
SMD007 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:28:
[...]

Dat is echt RNG. De map daarna van mij dropte er geen enkele map weet je nog. ;)
Gister in een rondje fellshrine ruins 2 map drops binnen 5 minuten... verbaas me sowieso al dat er maps droppen in een lvl59 gebied act 2.

• Groenie
hele korte versie, enige wat invloed heeft op map drops is de % quantity increase van de map (mods) zelf.
Buiten maps is het niet zo en zo dus niet mogelijk, en party members maakt niks uit.
Welkom in de RNG wereld :)

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Split Arrow/Frenzy Ranger is nu level 68. Zit een beetje catacombs te doen, ik moet een betere 5L Chest en gloves met resistance erop voor ik verder kan, Lightning resistance zit zo op de 20%, en dat is toch te laag..

• Neles7
Frerk schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:01:
Split Arrow/Frenzy Ranger is nu level 68. Zit een beetje catacombs te doen, ik moet een betere 5L Chest en gloves met resistance erop voor ik verder kan, Lightning resistance zit zo op de 20%, en dat is toch te laag..
welke leaguge speel je ? wellicht hebben we nog wat liggen :)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Neles7 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:03:
[...]

welke leaguge speel je ? wellicht hebben we nog wat liggen :)
Ik speel gewoon Standard. Lekker saai, ik weet 't :P

• Neles7
daar zit ik ook dus ik vast wel wat over :)

add me maar.
IGN: Hyacin

[ Voor 25% gewijzigd door Neles7 op 28-06-2013 14:06 ]

• Frerk

Frerk

*bliep*

Neles7 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:06:
daar zit ik ook dus ik vast wel wat over :)

add me maar.
IGN: Hyacin
Ok, zal ik doen

• Duckhamster
Ik heb ook een lading spullen liggen waar je wel wat van mag, geen 5links echter :P

voeg me ook maar toe: IGN: Gorgonos

Kan je mee mapjes lopen als je zin hebt :)

• SMD007
zelfde hier add me IGN: Riune :) duck, neles en ik runnen wel vaker samen een 4de erbij is altijd leuk

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben gister 75 geworden en heb max resist en 3500 health bereikt zou alleen mijn fire nog beetje moeten boosten voor min/max resist maps.

verder een aantal maps gedaan, maar een paar keer de bos van de dungeon map moeten laten wat hij is omdat ik gewoon geen ruimte heb om hem te killen.

zijn er mensen die maps doen op onslaught?

Battletag Vakasha#2284

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12 14:26

KneoK

Not in a million lightyears

Neles7 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:42:
Groene me build is gericht op zoveel mogelijk phys attack. Ik weet niet of lightning strike dan lekker werkt. Worth a try tough. Sweep is ook wel lekker alleen merk ik wel dat het voor docks nog niet ideaal is die honden maken me af (ook met 6 charges en 75+ fire res)
Lightning Strike zet een groot deel van je physical om naar lightning damage dus veel physical is altijd lekker voor LS. Als extra'tje kun je ook nog elemental en lightning damage passives pakken.

Voor een leuke damage boost op je projectiles (als je veel strength hebt) is Iron Grip ook zeker aan te raden.

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Gisteravond bijzonder veel plezier gehad in mappin in sc met neles, duck en later duck en smd. De rng goden waren nogal extreem. Eerste 3 maps dropten geen nieuwe, waaronder helaas mijn 71 map. Maar daarna dropte er een eternal orb voor mij, de bringer of rain unique (*droool*) voor smd en ik had in mijn +35iiq level 66 map 5 nieuwe maps gevonden!

Ook de coward's trial map gedaan, was zoals gewoonlijk weer zeer pittig :-) Maar we zijn tot het eind gekomen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dembar schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:40:
zijn er mensen die maps doen op onslaught?
Ben nu lvl71, maar nog niet echt mapklaar. Bijna max resist en heb nog wat meer ES nodig. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Duckhamster
Shodan_xl schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:33:
Gisteravond bijzonder veel plezier gehad in mappin in sc met neles, duck en later duck en smd. De rng goden waren nogal extreem. Eerste 3 maps dropten geen nieuwe, waaronder helaas mijn 71 map. Maar daarna dropte er een eternal orb voor mij, de bringer of rain unique (*droool*) voor smd en ik had in mijn +35iiq level 66 map 5 nieuwe maps gevonden!

Ook de coward's trial map gedaan, was zoals gewoonlijk weer zeer pittig :-) Maar we zijn tot het eind gekomen.
Ja was zeker apart! en leuk! :)

Apart dat ik gewoon een stuk of 10 uniques ofzo heb zien droppen gister in totaal :P

Maar over The Bringer Of Rain: Ik zie net dat je geen chest armor aan kan met die helmet :o, is die dan nog wel handig te gebruiken voor melee sinds je een lading armor/evasion/life/resist inlevert en een speciale 6link (7 zonder Unwavering Stance) ipv en 6link en 4link krijgt. Voor ranged lijkt mij het nut veel beter ivm het mindere nut van armor/evasion.

Verder over mijn build:
Deze heb ik: klik

En hier kan ik naar toe:
Life(bij templar): klik
Damage(+axe)/Armor/Block(bij duelist): klik

Omdat ik dus met proper life gear wel op 3k hp kom, lijkt mij de onderste beter, ander loop ik als een zwakke decoy totem door maps later en kan ik geen dps doen, en heb ik wrs te weinig defenses dat me life pool toch wel opraakt :o. Tegen elemental mobs... ja daar heb ik nu het minste moeite mee, physical mobs zijn de lastige op lvl 70-71 lijkt mij.

edit: passive fix

[ Voor 5% gewijzigd door Duckhamster op 29-06-2013 13:08 ]

• Shodan_xl
Blergh, zo leuk als het gister was, zo rot ging het vandaag. Ben dood gegaan omdat ik vast kwam te zitten in muur terwijl er een blacksmith op me in stond te leapslammen. Verder 15 chaos besteed aan 71 maps, en er kwamen 0! nieuw maps uit.

Mijn doel in sc is om xp te krijgen, de items geloof ik wel. Dit gaat niet lukken met maps zoals ze nu werken, en het kost me veelsteveel chaos orbs. Dus ik laat sc weer even voor wat het is totdat ggg er een xp alternatief toevoegd.

Morgen de descent race proberen als daar tijd voor is. En misschien ga ik toch maar een poe break nemen.

• SMD007
Nou mensen bij deze dan de helm waar iedereen het toch over heeft ;)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4idmzc.jpg

• JohnnyV76
nice... rechtvaardigt dat alles ook t feit dat je geen chest kunt dragen?

• Shodan_xl
Ik vind van wel, je krijgt 200 life erbij, dat gaat je niet lukken met een gewone chest+helment. Je krijg extra block chance en endurance charges om tekort aan resistences op te vangen. Ook krijg je nog extra physical damage.

• Neles7
Het is de ideaale unqiue voor bepaalde builds :)
Ik speel ook een stuk minder PoE omdat het gewoon minder wordt. Maps zijn leuk maar je investeerd veel en de IIQ op de map lijkt NIETS uit te maken ..

Verder is RNG een bitch want sommige droppen niets terwijl mensen als SMD alles lijken te droppen ...

Edit: ik speel nu zo af en toe ter afleiding RaiderZ, geen geweldige game maar het is iig leuk genoeg om vol te houden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Neles7 op 29-06-2013 16:05 ]

• Groenie
iets met facebreaker en die helm ;)

• SMD007
Neles7 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:04:
Ik speel ook een stuk minder PoE omdat het gewoon minder wordt. Maps zijn leuk maar je investeerd veel en de IIQ op de map lijkt NIETS uit te maken ..

Verder is RNG een bitch want sommige droppen niets terwijl mensen als SMD alles lijken te droppen ...

Edit: ik speel nu zo af en toe ter afleiding RaiderZ, geen geweldige game maar het is iig leuk genoeg om vol te houden :)
Niet vergeten dat ik ook zeer veel tijd in deze game steek he. Als je meer speelt heb je ook meer kans op een drop waar je wat aan hebt. Toch kan RNG een bitch zijn. Sommige mensen hebben al duizenden fusings erdoor gejaagd en nog steeds geen 6 link terwijl ik er nu al 4 - 5 heb. tja we zullen maar zeggen het geluk is met de dommen. :+

• JohnnyV76
Ik vermaak me nog wel. Nu act 3 merciless bezig en bijna lvl65. Moet echt dringend een nieuwe boog want ik merk dat ik in docks te weinig damage doe om lekker te farmen. Had een redelijk hoog ilevel witte boog gevonden dus eerst naar +20% quality gebracht en alchemy erop maar t resultaat was matig tot redelijk.... wilde beter dus wat chaos erop maar na 6 chaos was ie slechter en heb ik hem maar weggedaan. Da's ff minder maja... mss op lvl65 maar wat makkelijkere maps proberen en hopen dat daar wat hoger ilvl spul dropt... levellen gaat nu te traag :( Dacht dat mn witch op SC crappy was maar daar doe ik tenminste damage en farm ik docks vrij snel.

Wel wat leuke gems gescoord... concentrated effect gekocht en een quality point blank gevonden. Dat is mss nog wel handig voor een 5/6L bow... point blank op RoA en dan evt de point blank node refunden zodat andere skills wat meer damage doen op range. Neem aan dat de point blank node en de gem niet stacken he? Genoeg plannen en gems maar geen boog om mee te freubelen :S

• Frerk

Frerk

*bliep*

Duckhamster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:13:
Ik heb ook een lading spullen liggen waar je wel wat van mag, geen 5links echter :P

voeg me ook maar toe: IGN: Gorgonos

Kan je mee mapjes lopen als je zin hebt :)
SMD007 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:17:
zelfde hier add me IGN: Riune :) duck, neles en ik runnen wel vaker samen een 4de erbij is altijd leuk
Beiden toegevoegd. Ik ga op een gegeven moment zeker mapjes willen doen, maar ik weet nog niet of mijn ranger daar nu klaar voor is. 2100 HP is wel redelijk maar ik moet mijn resists toch echt eerst maxen denk ik.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Frerk op 01-07-2013 09:37 ]

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 13:16
Neles7 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:04:

Dragons Prophet kan mij wel boeien tegenwoordig, qua mappen was er precies 1 avond fun, dat was een avond dat we maar steeds hogere maps bleven vinden..
Elke andere keer (toch flink aantal keer geprobeerd/de kans gegeven ben lvl 84) was eigenlijk een grote frustratie/drama

• Duckhamster
Vandaag en gister wat wazige mapdrops gekregen :p. Eerst geen enkele in 6maps, dan in 2 maps 2rare, 2magic en 2 normals en dan weer 5 maps geen drop en dan ineens 4in een map :p en weer en lading niets. Gemiddeld ga ik er nu op achteruit ookal heb ik goede mods en rare/ magic maps die ik unid speel met ~ 100% Quantity

• Duckhamster
Duckhamster schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:36:
Vandaag en gister wat wazige mapdrops gekregen :p. Eerst geen enkele in 6maps, dan in 2 maps 2rare, 2magic en 2 normals en dan weer 5 maps geen drop en dan ineens 4in een map :p en weer en lading niets. Gemiddeld ga ik er nu op achteruit ookal heb ik goede mods en rare/ magic maps die ik unid speel met ~ 100% Quantity
En toen ging ik ze spelen, met SMD, de unid lvl 66 rare maps in een party van 5.

1e: geen drol
2e: "The Bringer of Rain" LOL :) en hij dropte zowaar voor mij! (+ nog 1 map)

Het lijkt wel alsof SMD en ik samen rond het zelfde moment uniques krijgen :P, zoals de unique crypt map en deze helm! Wazige zooi :P

• Frerk

Frerk

*bliep*

Duckhamster schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:12:
[...]

En toen ging ik ze spelen, met SMD, de unid lvl 66 rare maps in een party van 5.

1e: geen drol
2e: "The Bringer of Rain" LOL :) en hij dropte zowaar voor mij! (+ nog 1 map)

Het lijkt wel alsof SMD en ik samen rond het zelfde moment uniques krijgen :P, zoals de unique crypt map en deze helm! Wazige zooi :P
Heerlijk toch, die RNG :P

Nog bedankt voor de hulp gisteren! Het gaat vrij lekker in 66 maps op dit moment, ik begin al een redelijke verzameling 67s te krijgen, en ik kreeg van een unique boss nog een quality 68.

• JohnnyV76
Heb ten mn enige gcp en mn laatste 3 chaos betaald voor een nieuwe boog. Na 3,5 stack jewellers eindelijk 6s maar na alle fusings opgemaakt te hebben (1 stack had ik maar) eindigde ik met 4L. Jammer maar voor nu iig een goede DPS boost waardoor ik docks een stuk beter kan gaan farmen. Zal nog een flinke klus worden om 5 of 6l te krijgen ben ik bang

• Neles7
JohnnyV76 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:07:
een quality point blank gevonden. Dat is mss nog wel handig voor een 5/6L bow... point blank op RoA en dan evt de point blank node refunden zodat andere skills wat meer damage doen op range. Neem aan dat de point blank node en de gem niet stacken he?
Ik zou de PB gem niet gebruiken.
Ja het is wellicht leuk, maar hij vertraagd je attack speed enorm. Dan kom je met FA op een normaal tempo i.p.v. een lekker snel tempo uit. Vanavond maar weer eens spelen als ik weer tijd, afgelopen dagen bezig geweest met schoonmaken en herinstalleren/tunen PC. Helaas geen effect gehad op de enorm trage boot time van PoE :(

Wat te doen vanavond ? Ik denk dat ik maar begin op anarchy en als er tweakers zin hebben in mapjes op SC ik daarbij aansluit.

• JohnnyV76
mwja maar op hoog level is de attack speed penalty zo goed als weg en dan geeft de quality van de gem projectile damage dus zul je er wel op vooruit gaan... maarrrr... er zijn wss betere support gems om erbij te stoppen zeker als je maar 4L hebt :S

• SMD007
Neles7 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:45:
[...]

Ik zou de PB gem niet gebruiken.
Ja het is wellicht leuk, maar hij vertraagd je attack speed enorm. Dan kom je met FA op een normaal tempo i.p.v. een lekker snel tempo uit. Vanavond maar weer eens spelen als ik weer tijd, afgelopen dagen bezig geweest met schoonmaken en herinstalleren/tunen PC. Helaas geen effect gehad op de enorm trage boot time van PoE :(

Wat te doen vanavond ? Ik denk dat ik maar begin op anarchy en als er tweakers zin hebben in mapjes op SC ik daarbij aansluit.
PoE zal denk ik altijd traag blijven starten zelfs vanaf mijn SSD kan ik eerst koffie halen, naar de wc gaan en de krant lezen en dan is ie hopelijk es gestart :P

• Neles7
JohnnyV76 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:19:
mwja maar op hoog level is de attack speed penalty zo goed als weg en dan geeft de quality van de gem projectile damage dus zul je er wel op vooruit gaan... maarrrr... er zijn wss betere support gems om erbij te stoppen zeker als je maar 4L hebt :S
Mijn 6L roa is als volgt:
ROA - FA - BM - CE - LL - WED
of als het weer mogelijk wordt met life regen (al denk ik niet na nerf)
ROA - FA - BM - CE - WED - Added Fire DMG

@SMD het gekke is dat het spel eerst snel liep, maar na een patch ineens traag werd. Ook zones laden e.d. was heel traag (dat is hopelijk nu wel beter) We zullen het zien vanavond :)

• SMD007
Je zou deze tool kunnen proberen.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/28060

heb hem zelf nog niet gebruikt, maar schijnt te helpen.

• JohnnyV76
Ik heb eigenlijk geen last op zowel mn main pc als op de laptop. Toen ik hem op de laptop nog op de 5400 toeren schijf had staan duurde het wel een minuutje maar nu op de SSD is het hooguit 30sec denk ik.

Op mijn pc is t zelfs 20sec ong. Wellicht hangt de snelheid van PoE meer van RAM / CPU af?
D3 is praktisch instant met laden (niet dat ik dat nog speel).

Edit: defraggen heeft voor een SSD geen effect dus alleen als je een HDD hebt zou dat tooltje denk ik zin hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door JohnnyV76 op 02-07-2013 11:08 ]

• Neles7
tooltje had ik al geprobeerd voorheen no effect (Geen fragmentatie)
pc is snel genoeg
Intel Core i5-750 @3.2 Ghz
8GB ram @ 1600Mhz

2 losse hard disks, nieuwe install op andere disk geen effect.
Nu heb ik alles geformateerd en alle stof uit me pc/stoffilters gehaald (was enorm veel .. :P) en daarna een nieuwe windows erop. Zo goed als helemaal kaal (standaard tooltjes, Poe en RaiderZ)

Vanavond zullen we zien of het effect heeft.

• SMD007
JohnnyV76 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:07:
Ik heb eigenlijk geen last op zowel mn main pc als op de laptop. Toen ik hem op de laptop nog op de 5400 toeren schijf had staan duurde het wel een minuutje maar nu op de SSD is het hooguit 30sec denk ik.

Op mijn pc is t zelfs 20sec ong. Wellicht hangt de snelheid van PoE meer van RAM / CPU af?
D3 is praktisch instant met laden (niet dat ik dat nog speel).

Edit: defraggen heeft voor een SSD geen effect dus alleen als je een HDD hebt zou dat tooltje denk ik zin hebben.
Mijn hardware is zeker toereikend, maar vanwege ruimte gebrek staat PoE nu op mn normale schijf ipv ssd. dus defraggen kan mij zeker helpen.

• JohnnyV76
Zal vanmiddag eens precies timen... soms ligt de tijd dat het aanvoelt en wat het daadwerkelijk is verder uit elkaar dan je denkt :)

Ik weet ook niet meer zeker of ik op mn main pc nu op de SSD heb staan of niet. Mijn M4 van 128Gb zit ook best snel met wat grote spellen en win7 (x64). Maar.. dacht wel dat ik D3 naar de HDD had verbannen en PoE naar de SSD gepromoveerd heb. Welke windows gebruiken jullie?

• Duckhamster
Ik denk dat de trage laadtijden tijdens het opstarten van het spel er bij hoort, laadtijden tussen verschillende gebieden zijn echter kort zelfs bij mijn pc, en ik heb een oude :) Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor configuraties jullie hebben. Mijn 5 jaar oude pc is namelijk:

AMD Phenom II x2 550BE (3.1ghz dualcore)
HD4850 (recentelijk, de oude van me broer na het overlijden van mijn HD4870)
8 GB ddr3 (4x2GB 1333mhz corsair xms3)
320GB WD caviar blue (oud, dus wrs <100MB/s)
Gigabyte mobo'tje, 550W corsair voeding
LG L226wtq-sf 1600x1050 (echt een superding, heb hem al 6 jaar ofzo)
Naamloos toetsenbord uit het jaar 0, en steelseries Xai muis, en 4HD muismat.

Op de special effects na in PoE doet alles het nog goed :), ik hoop zeker nog een jaartje of 2 met de pc te doen :P

• Neles7
De tijden voor het laden waren soms echt bizar. Als ik een party zat heb ik pieken gehad dat de party al halverwege de area was ,,
Hoop dat dat nu opgelost is.

Verder specs;
Intel Core I5-750 @ 3.2 Ghz (Twijfel of naar 3.6 Ghz wil gaan)
Asus HD5770 @ 950/1300 (wil een nieuwe kaart die sneller is voor andere games)
8GB Ram @ 1600 Mhz (wordt wss vervangen voor 16GB)
2x 500GB HDD (merk weet ik zo niet meer)
Asus Maximus III Formula
Be-Quiet 620W modulair voeding
Iiyama Prolite 24 Inch Full HD 2ms
Logitech G15 en Logitech G9
Revoltec Fightmat XL
Antec 1200 case
Windows 7 Ultimate (legaal €17,- via school :D)

• SMD007
Hier dan mijn specs

Operating System:
Windows 7 SP 1
CPU Type:
AMD Phenom(tm) II X4 945 Processor
CPU Speed:
3.02 GHz
System Memory:
8.59 GB
Video Card Model:
NVIDIA GeForce GTX 680
Video Card Memory:
4.24 GB
Desktop Resolution:
1920x1080

en inderdaad als de game eenmaal geladen is heb ik ook verder geen last meer van laadtijden.

[ Voor 15% gewijzigd door SMD007 op 02-07-2013 13:16 ]

• JohnnyV76
Zou allemaal voldoende moeten zijn maar je weet soms niet waar een spel zijn performance t meeste weg haalt. Het ene spel hangt heel erg aan de cpu en de ander weer aan gpu.

Mijn main pc is een i2500K op 4600mhz met 8GB RAM (1600mhz) en een GTX 670 met crucial M4 SSD. Zou eens kunnen testen hoeveel t scheelt als ie stock draait.
Laptop heeft een QM2670 proc, 6GB en een GT555M gpu met een wat oudere intel postville SSD (80Gb)

Zal straks als ik thuis ben eens timen :)

Edit: Laptop gemeten met stopwatch van moment van opstarten desktop tot in het login scherm: 28.8sec
Vanaf char tot ingame is 3 seconden.

[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyV76 op 02-07-2013 16:43 ]

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

PoE gebruikt maar één core voor het gros van het spel he? Input, driver-machine-code, netcode, DB afhandelingen gaan via een eigen core, maar de AI, het laden van de maps, de rng, het overgrote deel van het spel dus draait op één core.

Dat is natuurlijk vandaag de dag een beetje silly, maar ze gaan / kunnen er niets aan doen geloof ik.
Heb een i5 3570K op 4Ghz lopen en één van m'n cores loopt continue op de max met 97-100% load, een tweede core tussen de 9-30%. Niet erg energie vriendelijk voor Intel Speedstep dus.

AA en voornamelijk shadows hakken er gigantisch in wat je grafische kaart betreft. Zet beide uit en je hebt aan 200MB vram genoeg. Bij grote horden mobs kan dit nog wel eens boven de 300 uitkomen, maar meer ook niet. (alles maxed, shadows uit, AA 0x full HD)

Het starten van de game is daarnaast inderdaad erg vreemd, soms duurt het 5 sec (wat ik lang vind) tot login, soms duurt het wel een minuut. (recente update of niet lijkt niet uit te maken) Ik zie m'n werkgeheugen amper gevuld worden (PoE heeft nog nooit meer dan 600MB gebruikt bij mij? - hoewel het spel ook windows caches lijkt te gebruiken - lastig echt te meten), ik verwacht dat de lange laadtijden dus server-gerelateerd zijn.

Wat dat aangaat, ondanks dat ik een nette 120/10 lijn heb en een gemiddelde van 15-16 ms ping, shiet dit zo nu en dan omhoog met behoorlijke rubberbanding zo nu en dan. (wel altijd in combat) Echte ping-spikes (200ms+) zie je niet, het lijkt er dus op dat hun servers zo nu en dan je acties gewoon niet kunnen verwerken. Jammer.

• Neles7
djunicron schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:44:
PoE gebruikt maar één core voor het gros van het spel he? Input, driver-machine-code, netcode, DB afhandelingen gaan via een eigen core, maar de AI, het laden van de maps, de rng, het overgrote deel van het spel dus draait op één core.

Dat is natuurlijk vandaag de dag een beetje silly, maar ze gaan / kunnen er niets aan doen geloof ik.
Heb een i5 3570K op 4Ghz lopen en één van m'n cores loopt continue op de max met 97-100% load, een tweede core tussen de 9-30%. Niet erg energie vriendelijk voor Intel Speedstep dus.

AA en voornamelijk shadows hakken er gigantisch in wat je grafische kaart betreft. Zet beide uit en je hebt aan 200MB vram genoeg. Bij grote horden mobs kan dit nog wel eens boven de 300 uitkomen, maar meer ook niet. (alles maxed, shadows uit, AA 0x full HD)

Het starten van de game is daarnaast inderdaad erg vreemd, soms duurt het 5 sec (wat ik lang vind) tot login, soms duurt het wel een minuut. (recente update of niet lijkt niet uit te maken) Ik zie m'n werkgeheugen amper gevuld worden (PoE heeft nog nooit meer dan 600MB gebruikt bij mij? - hoewel het spel ook windows caches lijkt te gebruiken - lastig echt te meten), ik verwacht dat de lange laadtijden dus server-gerelateerd zijn.

Wat dat aangaat, ondanks dat ik een nette 120/10 lijn heb en een gemiddelde van 15-16 ms ping, shiet dit zo nu en dan omhoog met behoorlijke rubberbanding zo nu en dan. (wel altijd in combat) Echte ping-spikes (200ms+) zie je niet, het lijkt er dus op dat hun servers zo nu en dan je acties gewoon niet kunnen verwerken. Jammer.
Klopt, dat ik was ik ook vermoedde. We zullen het ermee moeten doen, denk ook dat ze niet verwacht hadden te bereiken wat ze nu hebben (altans niet zo snel) Als me spel nu soepel loopt na me nieuwe install ben ik tevreden :P

• JohnnyV76
Main pc gemeten via de klok die erboven hangt met seconde wijzer.... 19 seconden tot inlog scherm. Lijkt me niet dat het server problemen zijn dan als de een er een paar minuten over doet en de ander nog niet eens een halve minuut.

• Neles7
Gezellig avondje maps op SC met Shodan, SMD, Gor en een willekeurige speler :)
Veel maps van 66 - 73. Lv 75 geworden met 63% (1 death).

Jammer van de vele dc's die me teisterden aan het einde.

• SMD007
Was inderdaad een goeie avond. leuke drops aardig wat maps helaas maar 1 68 map voor mij, maar had toch een leuk unique shield te pakken.

Verwijderd

Heejo al, pas geledenw eer begonnen met een nieuwe char, een marauder. ik vroeg me alleen af waar kan ik zien of het een softcore of zo een anarchy(of wat de sc variant is van die 2) characxter is na aanmaken indien ik dit vergeten ben

• Duckhamster
Ofwel "Duck" :P, Gorgonos trouwens is een mannelijke zeemeermin, een zeemeerman dus haha.

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:53:
Heejo al, pas geledenw eer begonnen met een nieuwe char, een marauder. ik vroeg me alleen af waar kan ik zien of het een softcore of zo een anarchy(of wat de sc variant is van die 2) characxter is na aanmaken indien ik dit vergeten ben
op de website als je inlogd, of in het character selection screen op het spel zelf. Staat eronder: ... Leaguge.
Duckhamster schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:12:
[...]

Ofwel "Duck" :P, Gorgonos trouwens is een mannelijke zeemeermin, een zeemeerman dus haha.
haha was je tweakers nick even vergeten. En weten we meteen waar de naam vandaan komt, stukje geschiedenis :P

• Duckhamster
Neles7 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:18:
haha was je tweakers nick even vergeten. En weten we meteen waar de naam vandaan komt, stukje geschiedenis :P
Ja ik vind het een grappig verschil met diablo 3, dat je hier je ingame naam ziet ipv je account naam, wat normaal is bij de meeste spellen. Zelf kijk ik altijd naar de account naam om te weten wie wie is als de nick niet duidelijk is. Mijn accountnaam is gewoon Duckhamster op PoE dus dat zou je in je friendslist moeten zien :)

Verwijderd

wat is de beste element als caster trouwens? ligning, fire of ice?

• Neles7
Duckhamster schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:50:
[...]

Ja ik vind het een grappig verschil met diablo 3, dat je hier je ingame naam ziet ipv je account naam, wat normaal is bij de meeste spellen. Zelf kijk ik altijd naar de account naam om te weten wie wie is als de nick niet duidelijk is. Mijn accountnaam is gewoon Duckhamster op PoE dus dat zou je in je friendslist moeten zien :)
moet je er wel heen kijken :P

net wat maps gedaan in public party dropt er the cowards trial :D
Blijf alleen DCen om de map ong. :@ Dus maar even wat gezocht op forum en contact gezocht met support in de hoop dat hun me verder kunnen helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Neles7 op 03-07-2013 15:25 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Paar dagen geleden Merciless uitgespeeld en nu bezig met lvl 66 maps samen met Dembar. Deze zijn nu bijna op en dan verder met lvl 67 maps, hopelijk is malarkan dan ook klaar met merciless.

Ondertussen lekker aan het grinden in de Docks en de Catacombs voor nieuwe maps en het beetje Exp wat het nog geeft. Soms een leuk item om te ruilen en hopen dat onze gear steeds iets beter wordt.

Best lekker dat grinden met lvl 75, character begint nu echt lekker aan te voelen.

Mochten er mensen mee willen op de maps, geef een gil De enige restrictie welke we hebben is dat als er een map dropt, dat deze is voor diegene welke de map gestart heeft.

IGN Oldfella

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:10:
wat is de beste element als caster trouwens? ligning, fire of ice?
Allemaal! Wheee!

Cold is nuttig voor CC én single target. Lockdown en slow helpen je behoorlijk als caster. De dmg van cold is ook niet verkeerd, maarja, als je cold resist tegen komt krijg je het zwaar.

Fire is leuk met hoge chance to ignite enzo, lekkere dot, daarnaast zijn explosies best handig voor groepjes.

Lightning is z'n onbetrouwbare zelf, maar met wat chains en hoge snelheid kan je er erg prettig mee gooien. De korte stuns ervan kunnen even goed voor een semi-lockdown zorgen.

Ik zou altijd Cold erbij pakken. Coldsnap Coldsnap Firestorm Coldsnap Coldsnap (etc) werkt altijd prettig.
Maar andersom: cold lightning (x5) cold werkt ook.

Maar je vergeet Chaos nog, die kan je wel niet zo buffen, maar toch altijd prettig om te hebben voor "elemental resist" mobs.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dual spork totem or go home. ;)

Maar inderdaad, elk element heeft zijn voordelen die je kan benutten en elke skill heeft uiteraard ook z'n unieke eigenschappen waar je een build omheen kan bouwen.
Ngangatar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:38:
Paar dagen geleden Merciless uitgespeeld en nu bezig met lvl 66 maps samen met Dembar. Deze zijn nu bijna op en dan verder met lvl 67 maps, hopelijk is malarkan dan ook klaar met merciless.

Ondertussen lekker aan het grinden in de Docks en de Catacombs voor nieuwe maps en het beetje Exp wat het nog geeft. Soms een leuk item om te ruilen en hopen dat onze gear steeds iets beter wordt.

Best lekker dat grinden met lvl 75, character begint nu echt lekker aan te voelen.

Mochten er mensen mee willen op de maps, geef een gil De enige restrictie welke we hebben is dat als er een map dropt, dat deze is voor diegene welke de map gestart heeft.

IGN Oldfella
Onslaught of scrubcore?

[ Voor 67% gewijzigd door Gundogan op 03-07-2013 15:56 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Duckhamster
Of gewoon Freezing pulse linken met LMP/GMP + faster projectile + added chaos dmg (+faster casting/increased crit dmg/ increased crit strike/mana leech/concentrated effect) is heel leuk voor CC cold caster :)

Verwijderd

ik vroeg het vooral omdat ni de meeste rpg's paar elementen niet zo sterk zijn (end game gezien pve)

• Noxious
  • Nu online
http://www.reddit.com/r/g...medev_motivation_path_of/ hadden jullie deze al gezien? ;)

Eerste Path of Exile screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://webcdn.pathofexile.com/public/chris/old/1.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Noxious op 03-07-2013 16:03 ]

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:01:
ik vroeg het vooral omdat ni de meeste rpg's paar elementen niet zo sterk zijn (end game gezien pve)
Da's het leuke van PoE.... eigenlijk alles werkt als je maar de juiste build maakt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gundogan schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:54:
Dual spork totem or go home. ;)

Maar inderdaad, elk element heeft zijn voordelen die je kan benutten en elke skill heeft uiteraard ook z'n unieke eigenschappen waar je een build omheen kan bouwen.

[...]

Onslaught of scrubcore?
Altijd op Onslaught and Hardcore gezeten, tot ik onlangs weer eens onderuit ging en bijna een ragequit had. Zit nu op Standard voorlopig.

• Neles7
Ngangatar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:53:
[...]

Altijd op Onslaught and Hardcore gezeten, tot ik onlangs weer eens onderuit ging en bijna een ragequit had. Zit nu op Standard voorlopig.
Als je op SC mapjes doet kun je je aansluiten bij 'the club'.
SMD
Duck
Shodan
Ik

• JohnnyV76
Weet niet waar het aan ligt maar op mn SC char haal ik altijd uit elke map wel minimaal 1 map terug en nu met mn anarchy char heb ik 3 maps gedaan en geen enkele teruggekregen. Oh nee... ik weet wel waar het aan ligt... RNG ofc :)

• Neles7
Wij hebben hetzelfde op SC Johnny, 90+ quality geen map drop. Crappy 20% quality 3 maps ...

• SMD007
Neles7 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:15:
Wij hebben hetzelfde op SC Johnny, 90+ quality geen map drop. Crappy 20% quality 3 maps ...
ja of je doet alleen een quality 8 map zoals ik en je krijgt 5 maps terug en je doet in 6 man party een 80% map en krijgt niet eens 1 rare drop :X

• Duckhamster
Ja gek dat ik dan zoveel mapdrops gister had. Ik heb volgens mij maar 4 maps gespeeld van mijzelf en elke map wel 2-3 mapdrops, en dan 2 common uniques er ook nog bij. Als ik me totale mappool zie echter, met al mijn moeite in totaal groeit het langzaam maar zeker, maar wel traag :P. Voor nu zolang mijn gemiddelde boven de 1 blijft en ik nooit hoef te grinden naar maps in catacombs/docks vind ik het allemaal best, maps geeft mij genoeg afwisseling en leuke drops zo nu en dan.

lol @ SMD 5 maps in een map, dat is mij nog niet gelukt :) Maja jij bent ook soort van een mascotte die vaak doodgaat, dus dan mag je ook wel wat mee hebben :P

• SMD007
Duckhamster schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:08:
Ja gek dat ik dan zoveel mapdrops gister had. Ik heb volgens mij maar 4 maps gespeeld van mijzelf en elke map wel 2-3 mapdrops, en dan 2 common uniques er ook nog bij. Als ik me totale mappool zie echter, met al mijn moeite in totaal groeit het langzaam maar zeker, maar wel traag :P. Voor nu zolang mijn gemiddelde boven de 1 blijft en ik nooit hoef te grinden naar maps in catacombs/docks vind ik het allemaal best, maps geeft mij genoeg afwisseling en leuke drops zo nu en dan.

lol @ SMD 5 maps in een map, dat is mij nog niet gelukt :) Maja jij bent ook soort van een mascotte die vaak doodgaat, dus dan mag je ook wel wat mee hebben :P
Het gaat gelukkig al steeds beter! Gisteren maar 1 death :9

Verwijderd

Neles7 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:10:
[...]

SMD
Duck
Shodan
Ik
gisteren doodgegaan op onslaught lvl 55 grr, voorlopig een hardcore/onslaught pauze, i will join the club!! >:)

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nog bij Vaal op Cruel, lvl 45 ofzo, kom eraan jongens! ;-)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Duckhamster schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:08:

Ik ben alweer door m'n 66s en 67s heen, dus maar weer terug naar docks/catacombs :'(

• Neles7
Frerk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:37:
[...]

Ik ben alweer door m'n 66s en 67s heen, dus maar weer terug naar docks/catacombs :'(
Dat is balen . Ik heb nog een pool liggen van 66-67-68-70-72 geloof ik. Kan dus nog even vooruit, maar moet er ook weer een paar droppen.

66/67 kun je redelijk makkelijk kopen, 6/7 stuks voor 1gcp. (4 chaos ofzo)

• JohnnyV76
Moet je wel GCP hebben :)
Ik heb er pas 1 gedropt gekregen in act 2 merciless. Chaos ook al weer dagen niet gezien. Speel standaard met +51% IIR en als ik mn ring switch dan is het 97% uit mn hoofd. Droppen die soms vaker in hogere maps bijv? Op mn SC witch heb ik er op lvl71 nog nooit 1 gezien zelfs.

• Neles7
Dingen droppen total random. Heb in act 1 normal GCP drop gehad act 2 normal Exalted orb maar verder ook niet. In merciless act 3 bv 1 divine.

Alles kan overal droppen voor zover bekend, its just RNG is a bitch :)

• JohnnyV76
Wat is een "The Covenant" ongeveer waard trouwens?
paar gcp?

• Neles7
Op default leaguge gaat ie al voor ong. 1 exalted.
Anarchy veel kans meer :)

• SMD007
chaos orb gister nog drop gehad vreemd genoeg niet in een map maar tijdens het helpen van Surrealz snel naar Merveil grot te loodsen.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ook nog geen chaos gezien, welk exalted en blessed...

Ondertussen 5 chaos opgeraapt (3 gebruikt) en één GCP gevonden. (Act 1 normaal, haha)
Officieel roepen mensen dat je daar 12 Chaos voor zou krijgen, offers gaan voor 16 (lol) en mensen die ze willen kopen bieden niet meer dan 3. Als iemand er in algemeen één vraagt voor 8 chaos te kopen, wordt er massaal undercut via whispers.

Super moeilijk om te ruilhandelen in resources als beginner vind ik persoonlijk. Low level maps zou je (was voorheen ook zo) gemakkelijk (2 tot 3 per uur?) met wat farmen moeten kunnen vinden. Zeker als je samenwerkt met een groepje van 3-5 tijdens dit farmen.

Ik moet het nog maar zien, er is toch wel erg veel veranderd sinds ik was gestop in 0.9.1c en 1.11 waar we nu zitten zeg.

• JohnnyV76
Neles7 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:41:
Op default leaguge gaat ie al voor ong. 1 exalted.
Anarchy veel kans meer :)
Heb ik iig een idee... en hoeveel is een exalted in aantal gcp?

• Duckhamster
Poeex.info voor standard league

14gcp voor 1ex en 4chaos voor 1gcp

Alch is gereduceerd tot niets, echter is hij eigenlijk nog ong een fuse waard of 1/3 chaos.

• JohnnyV76
Thanks!
Degene die The Covenant dus voor 2 gcp probeert te kopen probeert er dus een slaatje uit te slaan :)

Oh trouwens... RNG is gevoelig voor klagen... net in een overgrown ruin map (+48% quantity) Dropten er gewoon 4 maps. Zelfs 2 achter elkaar... beiden van zo'n super blauwe mob. Naast deze 2 arsenal maps ook een springs en arcade map. Dat haalt het gemiddelde weer omhoog :)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fegwlw.png

• Duckhamster
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:17:
Oh trouwens... RNG is gevoelig voor klagen...
Dit is een waarheid! :)

Ik liep namelijk zo te klagen dat ik geen Bringer of Rain had, dat ik hem ook kreeg...

[ Voor 19% gewijzigd door Duckhamster op 04-07-2013 21:05 ]

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zouden jullie mij ook vast toe kunnen voegen? Ik ben er dan voorlopig nog niet (op map niveau) maar dan kan ik jullie ook vast ingame vinden.

Alleen Neles heb ik ondertussen weten toe te voegen. Mijn account: unicron
(grappig en raar, ik ben niet de unicronbot account de t.net sheet)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:10:
[...]

SMD
Duck
Shodan
Ik
Iedereen is bij deze uitgenodigd. Op basis van de bovenstaande namen.

• Neles7
Heb jullie geaccepteerd en in me lijst staan :)
Vandaag ff geen path of exile, Grid 2 was te verslavend :P

Verwijderd

ben sinds kort weer aan het spelen met mijn enige character. ben niet fanatiek bezig en zit nu op standard merciless einde act 2, lvl 66. Ben een duel wielding duelist, gefocussed op snelle zwaardjes. Heb nu twee zwaardjes met beide 1,94 attack speed, 7 frenzy charges en flink wat passive attack speed nodes. Zit nu op 5.99 attacks per second dus leek me wel redelijk snel.

Ga ik voor het eerst een party joinen, zie ik een speler van enkele lvl's lager die zonder frenzy charges 6.75 attack speed heeft met duel wield. Wat doe ik verkeerd? mijn passive skill tree voor zover:

http://www.pathofexile.co...f7-d0647tg-4O707v4_lj_MU=

EDIT: ok, geen idee hoe ik die skilltree werkend krijg met een link.....

Ik gebruik dual strike en cleave, beide met faster attacks support gem en verder ook nog haste aura.
Mis ik iets waarmee ik gemakkelijk nog veel extra attack speed kan krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 00:14 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]