Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Als je hulp wilt voor piety of iets anders in act 3 pm me maar ^^
Gaat helemaal goed komen. Toch wel interesant wat er naar voren komt als je je build door iemand anders laat zien. Vooral dat ik zelf niet zag dat ik een punt kon besparen dicht bij de duellistNeles7 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:55:
Dat kun je later uitbouwen naar meer phys dmg etc. Je uiteindelijke 120 point built gaat kwa hp naar een beter en veiliger aantal
Als je hulp wilt voor piety of iets anders in act 3 pm me maar ^^
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Haha dat is het verschil van iemand met een frisse blik. Verder is het ook een beetje ervaring met builds maken waardoor je snel dingen gaat zien.SMD007 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:00:
[...]
Gaat helemaal goed komen. Toch wel interesant wat er naar voren komt als je je build door iemand anders laat zien. Vooral dat ik zelf niet zag dat ik een punt kon besparen dicht bij de duellist
Ik zou als ik jouw was wel de 12% all res pakken onderaan, kost je toch maar 1 punt
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
@Johnny
Licht eraan.
FFA = Pakken wat je pakken kan
Short Allocation = Random toegewezen en niet opeisen (of te laat) voor iedereen zichtbaar. Respectvolle spelers laten het liggen, anderen ninja het.
Permanent = alleen voor jou (tenzij je de area verlaat dan wordt het na een tijd beschikbaar voor anderen)
Ik zelf probeer te delen met mede-tweakers. Je kunt het ook gewoon met elkaar afpreken wat je wilt, je bent niet gebonden een vast systeem.
Dit char is op normal. Maar moet zeggen dat ik nog vrij weinig problemen met mn life heb gehad. Meestal heb ik de mobs wel dood voordat ze bij me zijn. Het is inderdaad wel zo dat als ik een flinke klap krijg ik wel of dood of bijna dood ben. maar zo ver laat ik het meestal niet komen ik doe gewoon een beetje hit'n run tactiek.Groenie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:45:
Je speelt zeker anarchy/HC ? Anders zou je denk ik veel meer life hebben.
Ik zou als ik jouw was wel de 12% all res pakken onderaan, kost je toch maar 1 punt
Dat gaat voor nu nog wel werken. Maar bij piety (en of lunaris wellicht al) dat je toch geraakt gaat worden. En piety merciless slaat HARD. Ook in maps is er een kans dat je onverwachts geraakt wordt en zeker de hogere maps gaat de dmg uiteindelijk nog boven die van piety uit.SMD007 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Dit char is op normal. Maar moet zeggen dat ik nog vrij weinig problemen met mn life heb gehad. Meestal heb ik de mobs wel dood voordat ze bij me zijn. Het is inderdaad wel zo dat als ik een flinke klap krijg ik wel of dood of bijna dood ben. maar zo ver laat ik het meestal niet komen ik doe gewoon een beetje hit'n run tactiek.
Als een chaos mob je crit met -60 chaos res kun je ong. max 2.5/3k dmg krijgen. Dan ben je blij als je genoeg HP hebt om de hit te overleven en te herstellen.
Een voorbeeld is bijvoorbeeld ook lv 80+ bereiken, doodgaan kost je uren zo niet dagen farmen. Dat wil je eigenlijk voorkomen.
Idd, ik heb nu een duelist bij piety, met iets van 90% dmg reduction op armor, en 80% all resist met 2k hp. Piety heeft me in no time neer... maarja ik speel ook softcore dan heNeles7 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:00:
En piety merciless slaat HARD.
Edit: curse ipv aura
[ Voor 3% gewijzigd door Duckhamster op 17-06-2013 17:28 ]
Mijn tactiek is als je er alleen te zwak voor bent ga dan in een party. Ik ben zelf te zwak om solo (snel) door Docks te lopen, maar in een party ben ik nog geen x dood gegaan. Uit eindelijk lvl je zo wel lekker op en kan je solo door de docks lopen. of in jou geval Piety neer krijgen.Duckhamster schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:48:
[...]
Idd, ik heb nu een duelist bij piety, met iets van 90% dmg reduction op armor, en 80% all resist met 2k hp. Piety heeft me in no time neer... maarja ik speel ook softcore dan he. Geen flauw idee hoe ik haar echter neerkrijg. ff een auraatje erbij (tot nu toe niet nodig gehad, dw cleave is so makkelijk SC t/m piety) of een party dan maar...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als je weinig hp hebt (lees: Chaos Inoculation, hoewel je met energy shield > 0 ook stun evasion krijgt, maar in praktijk wordt je met CI alsnog erg vaak gestunned), dan wordt je door zo wat alles gestunned (lees meer over stun). Kan erg vervelend zijn als melee (hoewel skills als Cyclone je immuun maken voor stuns tijdens het gebruik). Ook werkt US met block. Je hebt dan geen block animatie/recovery meer.JohnnyV76 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:32:
Wat betreft Unwavering Stance he... hoe goed is die eigenlijk? Zorgt het er ook voor dat de interrupts die je krijgt als je in een groep staat niet meer voor komen?
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 17-06-2013 17:41 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Als je zo speelt..... ja.JohnnyV76 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:48:
Punt is... als bowrauder kan ik dmv lifeleech op mn RoA op zich prima in grote groepen mobs blijven staan, zelfs bij blauwe mobs... zolang ik maar blijf knallen. Als ik geinterrupt wordt dan ga ik soms wel es dood omdat mijn LL even onderbroken wordt. Dus... onmismaar voor bowrauders?
Unwavering Stance + Iron Reflexes nemen dan.
IGN: Hyacin
@Johnny Unwavering Stance licht aan je speelstijl. Ik zelf heb het nog nooit nodig gehad op me bowrauder.
--
Zo leuk avondje
Vaal neer op merciless. Op naar act 3 (en maps op anarchy
Piety neer voor PaladinSMD en Duckhamster op standard league, nog wat mapjes erachteraan was gezellig
Johnny nog ff langs general aan naar WP lunaris gebracht.
Geen uber drops maar dat hoeft niet altijd. Morgen wellicht piety (cruel) en dan act 3 progressen
Zit nu op bijna 6k armour (grace + determination) en 86% reduction met charges.
[ Voor 47% gewijzigd door Neles7 op 17-06-2013 23:11 ]
Ja even piety uit de weg in cruel en dan begin ik hopelijk weer progressie te zien in merciless. Loop al een tijdje weer met dezelfde gear rond dus dadelijk een poosje ledge farmen voor xp en gear. Weet nog dat mn witch op softcore daar behoorlijk veel gefarmed heeft en eerst heel erg op moest passen bij de totem boss daar terwijl ik na wat betere spullen en wat levels dat ding makkelijk uit de weg kon ruimen.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Verwijderd
De duelist gebruikt als aoe dual strike met Splash, verder Double strike en Flicker, met Hatred aura en Molten shell.
De marauder gebruikt Sweep met Heavy Strike en Infernal Blow, met Shockwave totem en Enduring Cry.
Ik merk dat ik in PoE melee lekkerder vind spelen dan ranged. Das toch wel anders dan Diablo, waar ik juist ranged leuker vond.
Ik snap trouwens Enduring Cry niet helemaal. Je krijgt toch sowieso maar één Edurance Charge als je die Cry doet? Wat betekent dan "7 Endurance Charges granted per one hundred nearby enemies"? Kun je maximaal 7 keer die Cry doen per 100 enemies ofzo?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 13:22 ]
Vooral op de lagere levels krijg je er idd maar 1, ookal zijn er relatief veel vijanden in de buurt. J emoet het zien als 100/7 = 14,3, dus per 14,3 enemies 1 charge, met een minimum van 1. Dus 1-28 vijanden geeft 1 charge, en vanaf 29+ meer charges. Op een hoger level bijvoorbeeld lvl15: 100/21 =4,76 , dus 1-9 geeft 1 charge, 10-14 geeft 2 charges, 14-19 geeft 3 charges, en 20+ geeft 4 of meer charges.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:53:
Ik snap trouwens Enduring Cry niet helemaal. Je krijgt toch sowieso maar één Edurance Charge als je die Cry doet? Wat betekent dan "7 Endurance Charges granted per one hundred nearby enemies"? Kun je maximaal 7 keer die Cry doen per 100 enemies ofzo?
ongeveer dan
zal het op anarchy moeten doen met farmen en hopen op drops dat ik wat kan kopen wat ik wil.
Blood Rage quality's verschijnen nu wel dus wellicht wordt dat later nog een optie. Voor nu maar progressen in act 3 en zorgen dat ik docks kan farmen.
Zijn er nog tweakers die een boost nodig hebben op anarchy ? Ben volgens mij de enige die in ACT 3 merciless is nu.
@Timm die charges zijn in het begin wat irritant maar later zeker de moeite waard
dubbel totem fire trapper templar is lvl 48
wandering witch is lvl 50 geworden
hopelijk zijn morgen beide maatjes weer online zodat ik verder kan op me dubbel totem firetrappel
want die voelt echt super aan
tot die tijd mijn wandering witch maar verder omhoog zien te krijgen
Battletag Vakasha#2284
Vind het nog steeds heel leuk om mee te spelen. Vond het ook wel jammer dat m'n Hardcore sporker dood is gegaan tijdens een Docks map. Die chaos boss had gmp++ en chain. Ik stond netjes om een hoekje te wachten maar helaas raakte hij allebei m'n totems met één aanval en die chainden allebei naar mij
KneoK schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:44:
Grappig, ben ook weer een dual totem sporker met fire trap aan het levellen, ook level 48 op Onslaught op het moment.
Vind het nog steeds heel leuk om mee te spelen. Vond het ook wel jammer dat m'n Hardcore sporker dood is gegaan tijdens een Docks map. Die chaos boss had gmp++ en chain. Ik stond netjes om een hoekje te wachten maar helaas raakte hij allebei m'n totems met één aanval en die chainden allebei naar mij
Heb je me ingehaald op onslaught, maybe morgen maar weer is verder lvle
Die dubbel totem arctic Breath is dan ook wel erg lekker welke je hebt. Megabuild.Dembar schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:09:
op onslaugh 2 chars verder geleveld en items geregeld
dubbel totem fire trapper templar is lvl 48
wandering witch is lvl 50 geworden
hopelijk zijn morgen beide maatjes weer online zodat ik verder kan op me dubbel totem firetrappel
want die voelt echt super aan
tot die tijd mijn wandering witch maar verder omhoog zien te krijgen
En hey! Ik was online
Moet wel mijn build aanpassen nu blijkt dat Ghost Reaver zo goed werkt dat Vaal Pact overbodig is. Eens denken waar ik dat in ga stoppen, Extra Life, extra ES extra damage of resist. Of, wellicht ergens een leuk konijn uit de hoed toveren met iets onverwachts.
Ach, daar heb ik nog een level of 15 de tijd voor dus dat duurt nog wel ff.
Oh en nog bedankt voor die nieuwe Claws, DPS ging van 1050 naar de 1430 en mijn manapool werd 25-30% groter waardoor de 3e aura een feit is zodra ik de goede slots kwijt kan op een ES/EV item.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 19-06-2013 06:10 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Veroorzaakt Arctic Breath niet nog steeds veel lag?Ngangatar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 06:04:
[...]
Die dubbel totem arctic Breath is dan ook wel erg lekker welke je hebt. Megabuild.
Wel een goede lvl1 spell om Elemental Equilibrium mee te proccen dan met GMP en chain.
Battletag Vakasha#2284
Haha, ik heb best een lekker pc-tje maar gisteren nadat Dembar er GMP op had zitten en 2 van die totems neergooide, stond de wereld even stil.Gundogan schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:32:
[...]
Veroorzaakt Arctic Breath niet nog steeds veel lag?
Wel een goede lvl1 spell om Elemental Equilibrium mee te proccen dan met GMP en chain.
Maar zoals Dembar zegt, in elk veld, instance of map, of hoe je het wilt noemen, gewoon even 2 totems neergooien en het is over tot je weer een andere map in gaat.
Dembar, heb je al chain en wil je dat gaan proberen?
Battletag Vakasha#2284
Nog groter dan GMP? Nog ff en ik heb een groter scherm nodigDembar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:44:
Ik heb geen nog geen chain, die will ik nog wel eens proberen zeker als ik mijn aoe groter heb gemaakt via de passives
bah....
Ff weg van poE, morgen weer...
ilvl 68
LMP + GMP geeft toch +6 projectielen?Ngangatar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:15:
[...]
Nog groter dan GMP? Nog ff en ik heb een groter scherm nodig
Je damage is niet bestaand meer daarna though.....
Dam RNG mag je wel ja ... ik heb 200+ fusings ooit besteed aan een leuke chest maar nog geen 5link eruit ... najah niceSMD007 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:38:
Zo RNG houd ook een beetje van me tenminste van mn crafting skills. Koste me 28 fusings nu nog even juiste stats roll erop zien te krijgen, maar zie hieronder mijn fusing resultaat. Is mijn 2de eigen gecrafte 6link chest de eerste was ik zo gelukkig om na 2 fusings al 6link te krijgen
[afbeelding] ilvl 68
Zeker RNG houd echt van me ben nadat ik dit juweeltje gecraft heb nog even docks gaan farmen en daar dropt me een unique map: The Coward's TrialNeles7 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:43:
[...]
Dam RNG mag je wel ja ... ik heb 200+ fusings ooit besteed aan een leuke chest maar nog geen 5link eruit ... najah nice
uit het hoofd 43 sec between waves en 24 waves of monsters en wat ik eruit begrijp een een gegarandeerde unique van de boss.
Niet zijn je mag mee naar die map
nieuwe char met misschien een nieuwe build als je wat ben afgekoeld?
Battletag Vakasha#2284
Not gonna happen this week...Dembar schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:
Balen Ngangatar chaos damage was ook je zwakke plek met niet heel veel leven.
nieuwe char met misschien een nieuwe build als je wat ben afgekoeld?
Mijn zoontje van 6 heeft er nu ook lucht van gekregen en ondertussen voor hem ook een account aangemaakt. Kijken of ie het snel zat is of leuker gaat vinden
vanavond ook maar eens ff inloggen en wat levels halen ^^
Hopelijk ben ik er vanavond ook kunnen we samen die unqiue map nog ff doen en kan ik nog even wat vaker je de ogen uitsteken met mn expert RNG crafting skillsNeles7 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:54:
haha het is wel grappig dat hij ook speelt, heeft hij af en toe wat te doen
vanavond ook maar eens ff inloggen en wat levels halen ^^
haha ik huur jou voortaan in voor een 6l te craftenSMD007 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:
[...]
Hopelijk ben ik er vanavond ook kunnen we samen die unqiue map nog ff doen en kan ik nog even wat vaker je de ogen uitsteken met mn expert RNG crafting skills![]()
Doen we ze beide, sinds ik er ook een heb, rememberSMD007 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:
[...]
Hopelijk ben ik er vanavond ook kunnen we samen die unqiue map nog ff doen en kan ik nog even wat vaker je de ogen uitsteken met mn expert RNG crafting skills![]()
Anders was ik ook lucky met die Hellbringer gloves ^^, schijnt 2 EX waard te zijn, maar heb geen flauw idee hoe ik dat het beste kan verkopen.
Ik zou gewoon de trade chat iedere 5 - 10 min ff onderspammen. en inderdaad jij hebt ook nog die map dat wordt druk vanavondDuckhamster schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:05:
[...]
Doen we ze beide, sinds ik er ook een heb, remember
Anders was ik ook lucky met die Hellbringer gloves ^^, schijnt 2 EX waard te zijn, maar heb geen flauw idee hoe ik dat het beste kan verkopen.
Neles
SMD
Duckhamster
free spot (Johnny ?)
free spot
free spot
Edit: Dit is op de standard leaguge
[ Voor 9% gewijzigd door Neles7 op 20-06-2013 15:57 ]
Battletag Vakasha#2284
lvl 78 witch is hoogste wat ik daar heb
Nuja met zn 3en wordt al zwaar voor mijn pc met die roa's van jouNeles7 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:46:
Misschien kunnen we anders beter in het weekend afspreken ?
welcome to anarchy ... were shitty drops arise ...JohnnyV76 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:26:
Zit een beetje in een dipje met mn bowrauder.... ledge farmen gaat goed maar nu op lvl56 verder gegaan. Ga toch behoorlijk snel dood vind ik zelf. M'n resists moeten nog flink omhoog en heb nog weinig gear upgrades gevonden. Naja ff doorbijten... in act 2 zal t wel weer wat beter gaan denk ik en vind ik hopelijk ook weer een upgrade....
Gewoon farmen/verder gaan en hopen for the best. Indien nodig kan ik meelopen ^^
en RNG really hates me -.-
lv 71 strand map, 91% quality shitty rares, 0 maps.
elke roa massive desync waardoor dood/bijna dood yeay ...
[ Voor 10% gewijzigd door Neles7 op 20-06-2013 22:47 ]
Ik heb zelf een beetje t idee dat als ik trade chat aan heb ik veel vaker last heb van desyncs dan zonder tradechat.
Die lvl 71 map was echt zwaar, kon op het randje die boss tanken met mijn lvl 67 duelist. Ik ben nu aangekomen op max resist+max armor, tijd voor dps en hp, want dat heb ik nog niet genoeg.
Ik heb wel een lading gear en rings/amus van ilvl 71-73 en lvl 69-72 meegenomen voor craften, incl een paar onehanders
Ik ben ook blij dat het geen HC is maar wel klote dat het zoveel exp kost. Wellicht me build maar eens nakijken en respeccen waar nodig want dat heb ik nog niet gedaan.
[ Voor 40% gewijzigd door Neles7 op 21-06-2013 09:50 ]
Ik ga respeccen naar RT en dan zonder shock wss.JohnnyV76 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:34:
Ik zit er ook aan te denken om point blank er tijdelijk uit te gooien tot ik wat betere gear heb. Bij de lastigere mobs en bosses doe ik toch hit and run... brutus bijv. heb ik vnml met puncture doodgekregen... bloeden kreng!... dan is de lagere damage op afstand niet echt handig. Heb wel een pic op t forum gezien hoe de damage zich verhoudt... daarop stond dat je in melee range echt +50% damage hebt en hoe verder hoe minder. Max afstand was het -10% maar weet niet of het ook echt is dat als je nog verder staat je nog minder damage doet. Wil eigenlijk ook weer molten shell gaan gebruiken maar die heb ik aan Neles gegeven in t begin. Mocht iemand er daar nog een van over hebben op Anarchy... graag. Dan nog een keer een increased duration gem vinden zodat ik hem een stuk langer up kan houden. Daarmee wordt melee tanken een stuk makkelijker vanwege de armour boost en t doet nog best leuke damage ook als de boel ontploft
Op aanrchy mag je molten shell wel terug hebben anders, moet hem eerst linken aan een BM gem voor ik er wat mee kan, en 6k armour is al redelijk wat ^^
Verwijderd
Ik was op mn gemak fellshire aan t doen, had nog 11 skillpoints uit te delen ofzo..
Maar t ging prima, wist nog niet wat ik met mn build wilde, dus lekker beetje grinden.
Toen deed ik wat ik voor mijn pauze zelden deed, t gevecht aangaan met zo'n steen-rol-elite-toestand.
Desync, stun, desync. Had nog de helft van mn leven over. Geen idee meer waar ik of de monsters op dat moment waren volgens de server. Alt+f4, default
Anders was ik wel aangehaakt vanavond. Maar ik heb toch nog niet echt genoeg zin in PoE merk ik.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Daarna nog even kort gespeeld... denk doe nog even een ledge run en was geen slecht idee... 2 uniques en een orb of scouring.
Ene unique is best lomp....

XP en item penalty is jammer maar wat een leuke damage en bizarre attack speed voor een 2h. M'n heavy strike zat met dit wapen meteen dik boven de 2k dps
life leech gem erin en dan is het denk ik een goede om de lastigere mobs mee te bewerken en dan switchen naar andere wapen set om t af te maken mss.
Mijn currency pool bevat ongeveer een totaal van 0,75 ex. Ik was in een map met SMD, vond ik "Hellbringer, Conjurer Gloves", dus ik heb ze op het forum proberen te verpatsen, vaak rond de 2ex, en ik zat al in mijn achterhoofd dat omdat het een redelijk nieuwe unique is ze minder waard zouden worden, dus had mijn b/o op 4ex gezet, sinds ik geen 4link, geen quality heb en de 4links 20%q voor 5ex gaan, 4ex is verreweg genoeg voor mij.
Na 3 dagen forum en trade spammen op 2ex12gcp gekomen wilde ik heb voor 3ex verkopen in mijn hoofd, komt er een gozertje in een pm "4ex for them gloves", en 2 minuten later had ik 4ex in mijn inventory....!
Natuurlijk krijgt SMD er eentje voor zijn aanwezigheid bij deze superdrop
edit: En na recentelijke gear upgrade met lucky alched ring(tri res) / amu(rarity+life+mana) (van de lvl 71map met neles), en alched 4links die het mij mogelijk maakten manaleech gem eruit te switchen voor melee phys op cleave(1.6k > 2.2k dps) en dual strike te 4linken met faster attacks erbij( 2.6k > 3.3k), heb ik zojuist mijn 1e mapje gesoloed
[ Voor 16% gewijzigd door Duckhamster op 23-06-2013 23:30 ]
kon een 5l white kopen en na 2 scourers en 3 alcs was de chest goed genoeg om te dragen en zelfs een kleine upgrade van mijn 4 link. 77 resist momenteel en 2700 hp en mijn volgende notes zullen leven worden, zodat ik hopelijk ergens over de 3 k health zit.
Battletag Vakasha#2284
Wat ik me trouwens afvroeg... als de leagues zijn afgelopen dan gaan we van Anarchy terug naar standard.... hoe zit het dan met de spullen in je vault? Kun je alleen meenemen wat in je bag past dan?
Zo he! die gloves heb je nice verpatstDuckhamster schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:49:
Geniaal, het plezier dat een unique kan geven als je voor het eerst een goede unique vindt en hem voor veel verkoopt, voluit de reden dat een game als PoE zo interresant blijft. Namelijk:
Mijn currency pool bevat ongeveer een totaal van 0,75 ex. Ik was in een map met SMD, vond ik "Hellbringer, Conjurer Gloves", dus ik heb ze op het forum proberen te verpatsen, vaak rond de 2ex, en ik zat al in mijn achterhoofd dat omdat het een redelijk nieuwe unique is ze minder waard zouden worden, dus had mijn b/o op 4ex gezet, sinds ik geen 4link, geen quality heb en de 4links 20%q voor 5ex gaan, 4ex is verreweg genoeg voor mij.
Na 3 dagen forum en trade spammen op 2ex12gcp gekomen wilde ik heb voor 3ex verkopen in mijn hoofd, komt er een gozertje in een pm "4ex for them gloves", en 2 minuten later had ik 4ex in mijn inventory....!
Natuurlijk krijgt SMD er eentje voor zijn aanwezigheid bij deze superdrop
edit: En na recentelijke gear upgrade met lucky alched ring(tri res) / amu(rarity+life+mana) (van de lvl 71map met neles), en alched 4links die het mij mogelijk maakten manaleech gem eruit te switchen voor melee phys op cleave(1.6k > 2.2k dps) en dual strike te 4linken met faster attacks erbij( 2.6k > 3.3k), heb ik zojuist mijn 1e mapje gesoloed
anarchy > standardJohnnyV76 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:07:
Mijn bowrauder is nu lvl59 en ben nog maar een beetje xp aan t farmen begin act 2. Fellshrine ruins is best een goede farm plek. Veel skeletons en zombies dus ideaal voor RoA. Paar rondjes farmen heeft al een unique (Terminus Est) en map opgeleverd.
Wat ik me trouwens afvroeg... als de leagues zijn afgelopen dan gaan we van Anarchy terug naar standard.... hoe zit het dan met de spullen in je vault? Kun je alleen meenemen wat in je bag past dan?
onslaught > hc.
Alles neem je mee. Wordt in zogenaamde "read-only" stash tabs geplaats.
Het was en Dunes map, volgens mij met warlords mark en 90% added lightning damage, was pittig aan het begin toen ik elemental weakness kreeg van een necro en doodging, ik was iets te overmoedigSMD007 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:11:
[...]
Zo he! die gloves heb je nice verpatstAlvast dank dat je ook aan mij denkt
Welke map heb je solo gedaan dan?
Race van 1 uur zonder towns tp's en normale instances.
Dus 1 uur RPG spelen op POE basis
Wel weer een reden om straks te spelen, onslaught is toch ook niet zo moeilijk en saai eigenlijk.
Ik vond juist wel leuk dat ik spullen van de race ook in normal mode terug kreeg. Nu alles verdwijndt ligt het aan de rewards of ik me er mee bezig ga houden.Groenie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:23:
Nieuwe signature races zien er wel cool uit.
Race van 1 uur zonder towns tp's en normale instances.
Dus 1 uur RPG spelen op POE basis
Wel weer een reden om straks te spelen, onslaught is toch ook niet zo moeilijk en saai eigenlijk.
Maar je kan wel eindelijk craften met de currency, zoals het ooit gemaakt isSMD007 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Ik vond juist wel leuk dat ik spullen van de race ook in normal mode terug kreeg. Nu alles verdwijndt ligt het aan de rewards of ik me er mee bezig ga houden.
Dat is true. Al moet ik wel zeggen dat ik de currency die dropte en op dat moment kon gebruiken om sterker te worden toch wel gebruikte. Op GCP o.i.d. na en idd die krijgen met deze races nu ook echt nut.Groenie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:12:
[...]
Maar je kan wel eindelijk craften met de currency, zoals het ooit gemaakt is
En mocht je unique vinden tijdens een 1u-2u race zijn ze toch meestal low lvl en 1 chaos waard, dus items verliezen is ook niet erg.SMD007 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:18:
[...]
Dat is true. Al moet ik wel zeggen dat ik de currency die dropte en op dat moment kon gebruiken om sterker te worden toch wel gebruikte. Op GCP o.i.d. na en idd die krijgen met deze races nu ook echt nut.
Het is wel zo eerlijk dat de RNG voor een deel eruit is (map layouts etc, npc items).
Komt meer aan op skills, benieuwd of de gemiddelde speler nu in verhouding dichtbij de diehard nerd streamers kan komen
Verwijderd
Dit is mijn build.
Met mijn lvl 45 dual wield duelist gaat het veel beter, nu act2 cruel.
Net voor te eten nog wat rondjes fellshire ruins gedaan. Begon net toen mn vrouw vroeg even te helpen in huis... had net mobs gecleared, voor de zekerheid even naar de ingang... toen ik terug kwam zag ik de resurrect knop op mn scherm.... heel goed dat ik geen HC / onslaught speel
Niet lang daarna dropte weer een unique... Andvarius dit keer... altijd lekker om te hebben om te farmen.
Ik speel een variant op dit:Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:35:
Ben bezig met een summonner op Onslaught, ben nu in act3 normal, maar ik snap dr niks van. Ik doe veel te weinig damage, ik krijg met geen mogelijkheid Piety dood (de eerste keer, in het crematorium). Waar moet ik nou op letten qua wapens? En hoe zorg ik ervoor dat Piety niet mijn minions oneshot?
Dit is mijn build.
Met mijn lvl 45 dual wield duelist gaat het veel beter, nu act2 cruel.
Ik speel alleen met CI (makkelijker om hoog te krijgen dan life na de life nerf) en Ice Spear + LMP + chain (meer range en dus veiliger). Build tot nu toe.
Piety is inderdaad het moeilijkst als een summoner. Het komt er op neer dat je summon skeleton totem zo neerzet dat ze niet de totem meteen sloopt. Als dat niet gebeurt, maken de skellies + de Minion Instability zombie splats haar wel af. Op normal moet je constant skeletons summonen (tenzij je al Spell Totem hebt uiteraard).
[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 24-06-2013 19:03 ]
Ik ging CI rond de lvl40-50 ofzo, misschien zelfs eerder. Maar inderdaad, eerst life/hybrid, dan CI gaan en dat kan ook makkelijk als witch omdat CI en life nodes allemaal dicht op elkaar zitten.Neles7 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:21:
Ci is niet aanbevolen op laag level. Als je wat ES items kun je de respec doen. Verder is een support altijd lastig om solo te spelen.
Op zich gaat solo prima als een summoner, zeker na Cruel. Je bent geen dps monster (hoewel dat met exploderende zombies + de juiste gems ook wel meevalt), maar er is bijna een 0.0% kans (/jinxed) dat je doodgaat. Daarom zijn foutjes zoals te vroeg CI gaan ook minder erg.
Wel saai voor sommigen omdat het allemaal wat trager aanvoelt (zombie attack speed en animatie is traaaaag wat nogal frustrerend kan zijn met mobs die weglopen) en je vrij weinig hoeft te doen (hoewel ik nu eigenlijk 2x curse doe + ice spear spam, dus zoveel anders is het ook niet ten opzichte van de gemiddelde caster), maar ik vind het wel relax/rustgevend spelen. Lekker achterover hangen terwijl je zombiehitsquad alles kapot slaat of jihad.
En die dropt nu dus ook voor mijn voeten in een rondje catacombs ^^JohnnyV76 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:38:
Niet lang daarna dropte weer een unique... Andvarius dit keer... altijd lekker om te hebben om te farmen.
Hopelijk heb ik ooit nog es echt geluk en dropt er een lioneye's glare... regelmatig uniques maar nog geen een die bij mijn char past. Dit zou een hele fijne boost zijn.... ik blijf hopen
lionseyes is map-only drop dus dat verkleint de kans wel. OF gewoon chance orbs sparen, en een leuke imperial bow zoeken (ilvl 68+ d8 ik) en dan hopen op je geluk
Ik speel momenteel niet veel path of exile, heb er niet zo veel zin in momenteel. Hoewel al die leuke drops hier het wel verleidelijk maken xD
SMD heeft gewoon 2 items voor mij ge4linkt omdat ik het niet kan, hij deed er 8x en 2x over in totaal. Ik heb in dit spel nog geen een keer een 4link gemaakt. Het zal me niet verbazen dat ik er al tegen de 100 fusings op verschillende items heb gebruikt....
beetje lijp dus
Vandaag voor mezelf nog weer een 5 socket items ge5linked met slechts 4 fusingsDuckhamster schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:49:
Zucht, en weer 10 fusings erdoorheen zonder 4link....
SMD heeft gewoon 2 items voor mij ge4linkt omdat ik het niet kan, hij deed er 8x en 2x over in totaal. Ik heb in dit spel nog geen een keer een 4link gemaakt. Het zal me niet verbazen dat ik er al tegen de 100 fusings op verschillende items heb gebruikt....
beetje lijp dus
Morgen PoE maar eens opstarten ,vanavond geen tijd.
Dat RNG.SMD007 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:33:
Mijn 6link luck kent ook geen einde. Koste me wel wat meer dan gebruikelijk maar toch vrij netjes met 68 fusings
[afbeelding]
Nu nog een Divine Orb erover heen voor de perfecte stat rolls.
68 fusing is inderdaad niet verkeerd voor een 6LGundogan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:46:
[...]
Dat RNG.
Nu nog een Divine Orb erover heen voor de perfecte stat rolls.
Mijn beste is nog steeds van een 6s (0L) een 5L maken met 1 fusing terwijl ik 4L wilde rollen
Act 3 was wel even tricky zeg toen ik daar net aankwam, nieuwe gear en wop, 2x zoveel HP en armor en 3x m'n basis DPS.
Vanwege de passives en het feit dat alleen je level en skillgems lineair met je mee levellen is de progressie best wel bumpy in PoE... Maarja, moet je maar niet solo willen spelen he?
Maar ik ben nu denk ik richting lvl 35 aan het einde van normal, ik dacht dat je 60 zou zijn einde merciless? 9 levels totaal over Cruel en 7 over Merciless zelf? Of eindig je iets hoger? Max lvl was 80 toch?
Als je een build van tevoren gewoon goed plant dan hoeft je progressie helemaal niet bumpy te zijn. Tot aan Merciless hoef je sowieso weinig echt te grinden om je level gelijk te houden aan je progress in het spel.
Max level is overigens 100.
Dat is volgens mij met alle RPG games zo. Maar daarom hoef je niet altijd te wachten tot er iets dropt, maar kan je als je vind dat je lage dps of minder resist hebt zelf ook gaan craften. Al moet ik wel zeggen dat ik nog geen 1 keer zoiets had van nu doe ik te weinig dmg om verder te kunnen progressen.JohnnyV76 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:49:
Nou ja in zoverre is het bumpy dat je vaak wel een tijd met dezelfde gear rondloopt en dan ineens een item vind wat echt veel beter was dan je had en je DPS en/of HP dan ineens een flinke boost krijgt.
Dit topic is gesloten.
![]()
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]