• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Neles7 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:32:
Anger/wrath zijn die de moeite waard voor een phys build ? Ik wil uiteindelijk proberen om mana te gebruiken voor aura's en dan via een BM gem me skills uitvoeren.
Anger en Wrath geven 'rauwe' (flat) extra damage. Om dat te laten werken moet je % elemental damage nodes en gear hebben en dan schaalt het als een gek (vandaar dat veel goede niet-spell builds elemental based waren). Als je dat niet hebt..... niet zo. :p

Je wilt denk ik eerst Grace (super goedkoop voor wat het geeft eigenlijk), Determination en/of Purity hebben. Hatred is uiteraard ook goed omdat het schaalt met physical damage. Met Eldritch Battery kan je ook makkelijk Clarity nemen en uiteraard ook Discipline wat je ook wilt nemen als je Chaos Inoculation gaat. Misschien Vitality als je iets met Bloodrage wilt proberen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:55
grace is binnen, hatred ook via alt :) nu nog een 4l scoren en een BM gem. dan kan ik kijken of het beetje te doen is met blood rage.

Nog een upgrade voor me wapen gevonden waar Ground Slam bijna 200dps erbij kreeg altijd lekker :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik probeer een granite pot te rollen met increased armour, maar wil nog niet lukken :-) al mijn alts zijn weer eens op.

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 13:42
Shodan_xl schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:46:
Ik probeer een granite pot te rollen met increased armour, maar wil nog niet lukken :-) al mijn alts zijn weer eens op.
Lastig met mapjes ook :+

Verwijderd

Heeft er iemand nog een leuke, inspirerende build voor een caster templar. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke viable firecaster build. Wilde eigenlijk in de richting gaan van dual totem + fireball+LMP+firepen+increase burn, maar met dual totem kan ik nauwelijks solo merciless doen. Uiteindelijk wil ik wel in groupplay maps doen, maar voor de progressie wil ik een goede solo build hebben zodat ik m later kan omspeccen.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:00:
Heeft er iemand nog een leuke, inspirerende build voor een caster templar. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke viable firecaster build. Wilde eigenlijk in de richting gaan van dual totem + fireball+LMP+firepen+increase burn, maar met dual totem kan ik nauwelijks solo merciless doen. Uiteindelijk wil ik wel in groupplay maps doen, maar voor de progressie wil ik een goede solo build hebben zodat ik m later kan omspeccen.
Volgens mij heeft Dembar een build geprobeerd, gebaseerd op Searing Touch. Is dan wel een unique staff welke al op lvl 13 te gebruiken is, maar je hoeft voortaan je wapen niet meer te vervangen. De +2 to fire gems is heel erg goed.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
ik kan je mijn build posten

4l spell totem-artic breath- cold to fire- lmp 5l faster caster 6l crit

op mijn huidige 3s ggb searing touch 2x firetrap + concetraded erae of effect

http://www.pathofexile.co...vfPAf8NnxbPF28h3z6vrS_Ks=

link aangepast werkte niet

[ Voor 51% gewijzigd door Dembar op 11-06-2013 15:08 ]

Battletag Vakasha#2284

Verwijderd

Ben nu toch voor het eerst het spel écht leuk gaan vinden. Met name de rode life-balkjes dragen daar flink aan bij, ik wil gewoon zien hoeveel damage ik doe!

Ik ben momenteel een level 30 Templar op Onslaught en ben zojuist (voor het eerst ooit) begonnen in Act3. Ik speel met 2-handed wapens en met name de skills Heavy Strike en Sweep. Mijn build is nu dit. Vooral Resolute Technique vind ik super. Nu zit ik te kijken hoe ik verder zal gaan, ik ga denk ik voorlopig vooral Armor en Life passives zoeken, met zo nu en dan een 2-handed-stukje tussendoor (Zoiets denk ik). Ziet dat er een beetje OK uit? (Heb je wat aan +% stun duration als dat niet op je wapen zit btw?)

Verder nog wat een vraagje: Ik heb nu een 2-handed axe die behoorlijk hoge DPS geeft, dus Heavy Strike en Sweep werken uitstekend. Dus 2-handed en melee passives werken daar het best voor lijkt me. Nu heb ik ook bijvoorbeeld Added Lightning Damage-support gem en de Anger-skill. Is het verstandig dan ook voor +lightning / +elemental damage passives te gaan?

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Heb ook een Anarchy character aangemaakt.. Nog geen Rogues tegengekomen, ik nog maar bij Act 3 Normal ben.

Speel een dual Claw Marauder met LS en DS.
Gaat verbazingwekend goed, heb allen de INT & DEX reqs. voor claws een beetje onderschat. Voorlopig opgelost met een DEX passive en een INT amulet

Als iemand nog een Flicker Strike op Anarchy over heeft dan hou ik me aanbevolen! :)

Looking for a blessed bag of holding

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:48:
Verder nog wat een vraagje: Ik heb nu een 2-handed axe die behoorlijk hoge DPS geeft, dus Heavy Strike en Sweep werken uitstekend. Dus 2-handed en melee passives werken daar het best voor lijkt me. Nu heb ik ook bijvoorbeeld Added Lightning Damage-support gem en de Anger-skill. Is het verstandig dan ook voor +lightning / +elemental damage passives te gaan?
Zie mijn post een aantal posts terug. :)

Verder zou ik voor alle life en armour gaan die je kan krijgen + dus wat grote phys of elemental nodes. Onslaught = scary en life krijg je niet zomaar weer heel hoog omdat de life nodes generfed zijn en er geen Kaoms Heart in Onslaught zit. Bosses zoals Brutus en Kole oneshotten je behoorlijk makkelijk, dus houd je ironskin granite flask paraat. Daarom ben ik, de grote schijterd die ik ben, maar gererolled naar een CI Elemental Equilibrium dual curse summoner. Alleen CI dual spork is nog veiliger denk ik. :p

Verwijderd

Thanks. Heb gelukkig nog niet echt scary momenten meegemaakt. Brutus en Vaal waren best simpel (heb ze wel eerst ff geyoutubed... Dus zal Kole ook wel even youtuben). Heb btw nog geen granite flask. Krijg je die na een quest, of is het gewoon een drop?

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:11
Toen ik nog speelde had het spel helaas erg veel last van het desync probleem (mobs stonden op een andere plek op de server dan op jouw scherm) . Weet iemand zo of dit al is opgelost ? Dit was voor mij toen de reden om het spel neer te leggen, elke keer /rs doen (resync met server) begon vervelend te worden. Je ziet dan dus dat je damage aan het pakken bent terwijl je gewoon niet in range bent van mobs/totems.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:59
Je hoort nog wel over desyncs maar heb er zelf nauwelijks last van eigenlijk.

Trouwens... mocht iemand op Anarchy een leuke bow vinden met een redelijke APS (>1.4) en hem zelf niet gebruiken dan houd ik me aanbevolen. Mn bowrauder is nu lvl38. Kan er evt wat chroms voor geven.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:56
Zo gisteren goed kunnen doorspelen en zit nu ook eind de 30. Ik ben tot nu toe heel blij met mijn keuze om tank marauder te gaan. Hoe ziet dat eruit?
Marauder met sword & board, een tempest shield erop en dan een aoe spell naar keuze (ik heb infernal blow met melee splash). Tempest shield heb ik gelinkt naar Blind en Iron will (Blind is leuk voor defence, iron will voor offence). En dan zorgen dat je heel veel block hebt, zit nu aan 40% zonder passives omdat ik nog maar een paar levels met shield speel, en met 40% block is het resultaat al leuk. Ik ben benieuwd voor de volgende levels.
Je damage is vrij hoog hoewel natuurlijk niet zo hoog als een dual sparker (bijvoorbeeld). Daarentegen blijf je wel lang leven en de speelstijl is heel eenvoudig (wat na een drukke werkdag echt wel aangenaam is).

De build is momenteel zo: Klik!
en zal uiteindelijk zo ongeveer worden: Klik!

Vanaf hieruit heb ik nog veel mogelijkheden om verder te gaan voor meer health of meer shield block of meer resistance of meer damage. Hangt af wat ik nodig heb op 70+

• Neles7
Visgek82 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:48:
Toen ik nog speelde had het spel helaas erg veel last van het desync probleem (mobs stonden op een andere plek op de server dan op jouw scherm) . Weet iemand zo of dit al is opgelost ? Dit was voor mij toen de reden om het spel neer te leggen, elke keer /rs doen (resync met server) begon vervelend te worden. Je ziet dan dus dat je damage aan het pakken bent terwijl je gewoon niet in range bent van mobs/totems.
Dat licht er aan. Met me bowrauder (lv 74) heb amper desyncs. Met me anarchy melee char heb ik er enorm veel last van. Dus ja dan zul je een ranged char moeten bouwen dan heb je er weinig last van.
JohnnyV76 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:01:
Je hoort nog wel over desyncs maar heb er zelf nauwelijks last van eigenlijk.

Trouwens... mocht iemand op Anarchy een leuke bow vinden met een redelijke APS (>1.4) en hem zelf niet gebruiken dan houd ik me aanbevolen. Mn bowrauder is nu lvl38. Kan er evt wat chroms voor geven.
De boog/quiver die ik je eerder linkte heb ik nog in de aanbieding. Enorm goed voor een bowrauder :) (quiver kan nog heel lang mee) Ik probeer ze achter te houden voor een tweaker anders gaan ze de trade op als geen intresse. Zie onderstaande foto's.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2uelm5h.png
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/insrir.png
--
Zelf gaat het nu lekker met me maurader. Wat leuke items gecraft en dat heeft me hp/def geboost :D nog een zeer leuke life belt gescoord (public party - perm allocation - niet opgeraapt o.O)
Zit nu op 2k def (weet zo niet of met/zonder grace is) en 1643HP. Act 3 cruel is nu een eitje geworden waar ik eerst amper kon overleven.

Hoop nog een mooie 2h mace te vinden met veel phys dmg en een leuke aps (deze met 0.95 is wel irritant)
Ik gebruik nu:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2lj2alt.png

Verder ben ik nog opzoek naar het volgende:
4l (RRRR)
Blood Rage (quality 15+, iemand enig idee van waarde ?)

[ Voor 16% gewijzigd door Neles7 op 12-06-2013 09:06 ]

Verwijderd

Dembar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:05:
ik kan je mijn build posten

4l spell totem-artic breath- cold to fire- lmp 5l faster caster 6l crit

op mijn huidige 3s ggb searing touch 2x firetrap + concetraded erae of effect

http://www.pathofexile.co...vfPAf8NnxbPF28h3z6vrS_Ks=

link aangepast werkte niet
Ahh thanks, zal er eens ff naar kijken

• JohnnyV76
Neles... Dit is wat ik nu heb.... Boog zal dus zeker een flinke vooruitgang zijn.
Ik gebruik Resolute techniques dus kan niet critten dus de crit related rolls zijn voor mij niet echt handig.
Mss dat ik RT er trouwens wel uit ga gooien... volgens mij zat ik daarvoor al op 80 of 90% hit kans.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/11rrkmp.png

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Neles7
JohnnyV76 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:16:
Neles... Dit is wat ik nu heb.... Boog zal dus zeker een flinke vooruitgang zijn.
Ik gebruik Resolute techniques dus kan niet critten dus de crit related rolls zijn voor mij niet echt handig.
Mss dat ik RT er trouwens wel uit ga gooien... volgens mij zat ik daarvoor al op 80 of 90% hit kans.

[afbeelding]
Laat maar weten als je interesse hebt dan traden we wel :) Hoe bevalt de bowrauder verder ?

• JohnnyV76
Bow wil ik graag van je overnemen.
Bowrauder bevalt goed ....stuk minder squishy dan mn witch en heb nog veel upgrades te doen. Omdat RoA alleen echt handig is voor groepen mobs heb ik nu ook een betere tactiek voor bosses en elites... frenzy om charges op te bouwen en dan ST skills als bijv fire arrow en opletten dat je frenzy charges niet aflopen. Mana pool is wel een beetje laag nog... kan eigenlijk niet lekker een aura op hebben omdat het te veel mana opslokt.

• Neles7
JohnnyV76 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:46:
Bowrauder bevalt goed ....stuk minder squishy dan mn witch en heb nog veel upgrades te doen. Omdat RoA alleen echt handig is voor groepen mobs heb ik nu ook een betere tactiek voor bosses en elites... frenzy om charges op te bouwen en dan ST skills als bijv fire arrow en opletten dat je frenzy charges niet aflopen. Mana pool is wel een beetje laag nog... kan eigenlijk niet lekker een aura op hebben omdat het te veel mana opslokt.
Als je straks ROA met BM hebt is dat probleem opgelost :)
De uiteindelijke links zijn: ROA - Faster Attacks - Blood Magic - Concentraded Effect - Weapon Elemental DMG - Added Fire DMG (Of lifeleech als nodig)

Voorheen kon je met genoeg life regen de 6l zonder ll gebruiken voor insane DPS :D Ik kon me 5l voor exp runs (docks/lunaris) zonder ll doen (voor de nerf) voor maps nam ik liever de zekerheid. Maar dat komt wel goed ^^

Boog zal ik achter houden voor je. Als vanavond nog geen intresse hier voor quiver gooi ik hem op trade moet wel wat leuks voor vangen :).

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:46:
RoA in een 5link is straks ook goed genoeg voor bosses en elites hoor ;) Mijn RoA (ook bowrauder overigens) zit nu in een 4link (Concentrated effect, Weapon elemental damage en blood magic) lvl 66 bow en die doet, met alle aura's up (hatred, anger, wrath, discipline, vitality, grace) 2250 dps. Stel je voor wat het doet als je nog faster attack en added fire erin zou stoppen, ik denk dat het een dps verdubbeling zou zijn. En later zou ik misschien haste gaan gebruiken voor extra attackspeed.

Nadeel als je frenzy en nog burning arrow wil gebruiken is dat je straks gewoon niet genoeg sockets+links heb voor je aura's, totem en curses.

• JohnnyV76
Voor nu gewoon lekker doorlevellen :)
Merkte op mn witch ook dat ik een tijdje bleef steken maar als je dan een goed item vind dan geeft dat een enorme boost.

Neles.. je bent zeker niet vanmiddag al online? :P Heb vrij moeten nemen (vervelend) omdat de oppas voor de kids niet kon dus ga vanmiddag lekker op de laptop spelen denk ik.

• Neles7
JohnnyV76 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:33:
Voor nu gewoon lekker doorlevellen :)
Merkte op mn witch ook dat ik een tijdje bleef steken maar als je dan een goed item vind dan geeft dat een enorme boost.

Neles.. je bent zeker niet vanmiddag al online? :P Heb vrij moeten nemen (vervelend) omdat de oppas voor de kids niet kon dus ga vanmiddag lekker op de laptop spelen denk ik.
Dat gaat hem niet worden. Gewoon stage en eindpresentatie. Wordt wss tussen 18 en 19 wel weer. Je zult nog even geduld moeten hebben :P

Dat van die items is met elke char. Gisteren voor upgrade ACT 3 pain in the ass zeer moeilijk te doen. Na upgrades is het 'walk in the park' (iig tot zover).

[ Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 12-06-2013 11:37 ]

Verwijderd

Grappig dat je altijd ziet als er een hoge ladder player doodgaat. Zojuist de nummer 1 van de Onslaught ladder (lvl82) dood.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:17:
Grappig dat je altijd ziet als er een hoge ladder player doodgaat. Zojuist de nummer 1 van de Onslaught ladder (lvl82) dood.
Ziek hoe snel die mensen kunnen levelen. Al helemaal omdat het ook nog een nieuwe league is en iedereen zonder uber-leveling items begint. Ik speel, sinds de dood van mijn vorige char (+/- een maand geleden), elke dag een uurtje of 2 en heb pas een lvl 74 character op Hardcore. En op Onslaught lijkt het me ook nog eens velen malen moeilijker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Ziek hoe snel die mensen kunnen levelen. Al helemaal omdat het ook nog een nieuwe league is en iedereen zonder uber-leveling items begint. Ik speel, sinds de dood van mijn vorige char (+/- een maand geleden), elke dag een uurtje of 2 en heb pas een lvl 74 character op Hardcore. En op Onslaught lijkt het me ook nog eens velen malen moeilijker.
Idd, ik merk dat het levelen na level30 al langzamer gaat. Zeker nu ik in Act3 continu crashes krijg bij het laden van een nieuwe map, iets met memory ofzo... Schijnt een bekend probleem te zijn, maar alle 'oplossingen' op het PoE-forum werken niet. Iemand bekend hiermee en die een andere oplossing heeft? Behoorlijk vervelend dit...

• JohnnyV76
Ik heb ook wel eens crashes. Op de ene pc krijg ik dan een BSOD maar op de andere blijft t spel hangen en als ik dan naar desktop alt-tab dan zie ik dat ie op sound gecrashed is. Heb je toevallig een soundblaster x-fi oid?

Net mn 2e rogue exile tegengekomen. Was erg lastig want werd continue frozen.... na een paar townportals heen en weer om potjes te herladen kreeg ik hem neer... loot was veel blauw en 1 rare.

[ Voor 30% gewijzigd door JohnnyV76 op 12-06-2013 16:57 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

KneoK

Not in a million lightyears

Spel opstarten met --softwareaudio (twee minnetjes) heeft bij mij al dat soort problemen helemaal opgelost.

• JohnnyV76
Dat ga ik zo eens proberen :)

• SMD007
  • Laatst online: 21:43
Ik heb ook een creative sound card, maar verder geen enkel probleem met dit spel nog nooit een blue screen of crahs gehad en dat vind ik voor een niet AAA game toch extreem netjes!
Echter zie ik wel dat als de game start hij altijd X-FI CMSS-3d vinkje uitschakeld. Deze optie zorgt er voor dat het geluid beter en helderder klinkt (blijft natuurlijk relatief) Weet niet of andere creative kaarten deze optie ook hebben maar mocht de game deze niet standaard uit zetten bij opstarten kan je het altijd proberen zelf uit te schakelen. Hij schakeld overing de optie weer keurig in als ik de game afsluit en als ik hem tijdens het spelen weer aan zet geeft dat ook geen problemen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Mijn ervaringen met de X-Fi en windows 7 zijn anders. Ik had ook vaak BSOD of vage freezes. Vooral tijdens gamen. Ik heb op gegeven moment de kaart eruit gegooid en overgestapt op de onboard realtek. Deze klinkt bijna net zo goed en heb sindsdien geen vage problemen mee gehad.

• JohnnyV76
Zo lekkere progress gemaakt vandaag. Van level 38 naar 44 mede dankzij de bow van Neles :)

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:43:
Spel opstarten met --softwareaudio (twee minnetjes) heeft bij mij al dat soort problemen helemaal opgelost.
Heb in de config de texture quality omlaag gezet (0 = high, 1 = medium, gezet naar 3) en het is duidelijk een stuk minder mooi, maar sindsdien nog geen crashes gehad.
Ben vandaag naar lvl 37 gegaan, gaat nog steeds wel lekker. Binnenkort maar eens de echte test aangaan, op weg naar Kole en Piety.

• Groenie
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:12:
[...]

Heb in de config de texture quality omlaag gezet (0 = high, 1 = medium, gezet naar 3) en het is duidelijk een stuk minder mooi, maar sindsdien nog geen crashes gehad.
Ben vandaag naar lvl 37 gegaan, gaat nog steeds wel lekker. Binnenkort maar eens de echte test aangaan, op weg naar Kole en Piety.
Op 37 kan je allang piety aan meestal, voor als je SC speelt, anders gewoon lekker leechen in group en snel naar cruel voor meer epics :+

• SMD007
Heb vandaag ook goed mn best gedaan ben van 60 naar 61 gegaan en ga nu forest path openen. Dus op weg naar Vaal. op dit moment heb ik 1700 life en met IR en Grace 7 - 8k armor. Moet alleen meer fire resist hebben die zit nu nog op -37 overige resist zitten rond de 50 - 70%.

Dropt er vanavond na mn eerste rare mob kill gelijk een unique item ook nog es een boog ik blij. is het
Silverbranch |:(

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Groenie
SMD007 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:46:
Heb vandaag ook goed mn best gedaan ben van 60 naar 61 gegaan en ga nu forest path openen. Dus op weg naar Vaal. op dit moment heb ik 1700 life en met IR en Grace 7 - 8k armor. Moet alleen meer fire resist hebben die zit nu nog op -37 overige resist zitten rond de 50 - 70%.

Dropt er vanavond na mn eerste rare mob kill gelijk een unique item ook nog es een boog ik blij. is het
Silverbranch |:(
Best leuk met lvle hoor, infinite mana 8)

• Neles7
Gisteren merciless bereikt :) nu werken aan armour en resistance :)

• JohnnyV76
Hah 2 dagen geleden vroeg een collega waarom PoE nu zo goed is (hij is diablo 3 fan).
Ik alles uitgelegd en kom vanochtend op kantoor.... ja ik ben nu ook hooked :)
Hij is erg dapper want is in onslaught begonnen. Denk dat hem nog wel wat te wachten staat maar hij vind de spanning van onslaught leuk.

• Neles7
JohnnyV76 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:47:
Hah 2 dagen geleden vroeg een collega waarom PoE nu zo goed is (hij is diablo 3 fan).
Ik alles uitgelegd en kom vanochtend op kantoor.... ja ik ben nu ook hooked :)
Hij is erg dapper want is in onslaught begonnen. Denk dat hem nog wel wat te wachten staat maar hij vind de spanning van onslaught leuk.
Leuk dat hij om is :) Hij heeft iig balls ^^ Vertel hem ook over de Community ? lijkt me ook wel leuk :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:54:
[...]

Leuk dat hij om is :) Hij heeft iig balls ^^ Vertel hem ook over de Community ? lijkt me ook wel leuk :)
Het is bij mij build afhankelijk of ik Onslaught of Anarchy speel. Ik speel meerdere characters door elkaar heen en sommige builds zijn gewoon niet viable voor Onslaught :).

Soms duik ik ook liever anarchy in omdat ik dan tegelijkertijd films zit te kijken of bijvoorbeeld moe van werk en niet echt geconcentreerd.

Onslaught geeft wel, net als Hardcore, een behoorlijke kick erbij.

• JohnnyV76
Ik zie ook wel de fun van HC/Onslaught maar ik weet dat er momenten komen dat ik afgeleid wordt van de pc (3 jonge kids) en dat kun je je daar niet echt veroorloven. Ik baal al als ik op SC dood ga en een paar miljoen xp verlies (zelfs als eens BAF exit game gedaan :P ) dus ik zou niet voor mezelf instaan als ik een hoog level HC char zou verliezen. Terugzetten naar SC maakt het mss nog enigzins draaglijk...

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Hmmn, Anarchy klinkt een stuk interessanter nu met die gepatchete Rogue Exiles.
Rogue Exiles now start appearing from The Prisoner's Gate in Normal difficulty.
Rogue Exiles are now more common.
Increased the rarity of item drops from Rogue Exiles.
Staat alleen niks in over hoe sterk ze zijn.. Ik hoorde dat ze vooral op Cruel en Merciless echt niet neer te krijgen zijn, klopt dat?

• Neles7
Cruel genoeg gehad, pittig maar te doen. Merciless nog tegen te komen. Het mag ook wel want ze zijn een leuke uitdaging maar droppen nagenoeg niets. Ondanks dat veel mensen klagen dat ze er geen zien kom ik toch met enige regelmaat (1 a 2) per dag tegen,

i've yet to find an exile i can't kill.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 13-06-2013 10:18 ]

• JohnnyV76
Ik ben er op lvl44 3 tegengekomen. 2x dezelfde jammer genoeg.
Ik vind ze best pittig maar wel te doen met een beetje tactiek. Bij mn bowrauder was dat vooral een totem neerzetten en pijlen schieten als de exile mn totem aanviel. Vooral dat freeze gastje was wel even lastig want die zet je vast en ramt dan snel met zn 2h. Drops mogen idd wel wat beter... van de 2 die ik gekilled heb 1 rare en ziek veel magic. De 3e die ik tegenkwam was trouwens verdwenen toen ik even de stad in liep en weer naar buiten ging.

Verwijderd

Groenie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Op 37 kan je allang piety aan meestal, voor als je SC speelt, anders gewoon lekker leechen in group en snel naar cruel voor meer epics :+
Onslaught doe ik ;). Tot nu toe alles self-found en zonder multi-player. Ik vind het traden nog een beetje lastig, om te bepalen welke gear nou waardevol is en welke niet. En hoeveel je er dus voor moet vragen. Die currency items maken het er niet makkelijker op.

• Groenie
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:
[...]

Onslaught doe ik ;). Tot nu toe alles self-found en zonder multi-player. Ik vind het traden nog een beetje lastig, om te bepalen welke gear nou waardevol is en welke niet. En hoeveel je er dus voor moet vragen. Die currency items maken het er niet makkelijker op.
Add me even op "Groenie" dan, ik zit nu rond lvl 41 ofzo. Soms is een goed wapen halen of armour uit chat voor 1 alch best waardevol,tijdens lvle zou ik niet meer betalen dan dat voor een item.

• JohnnyV76
Ik heb in Anarchy dus een Facebreaker gevonden maar denk niet dat ik hem ga gebruiken.
Wat zou daar de waarde van zijn?

• Neles7
JohnnyV76 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:04:
Ik heb in Anarchy dus een Facebreaker gevonden maar denk niet dat ik hem ga gebruiken.
Wat zou daar de waarde van zijn?
Licht aan de kracht.
800-900 1 chaos
900-950 2 chaos
950-990 3 chaos
990-1000 4 chaos

Dit waren geloof ik de prijzen not sure tbh.

• SMD007
Ik heb ook nog een facebreaker op SC liggen met 993 unarmed dmg. Mocht iemand er belang bij hebben. :)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:41
Pff.. had ik net mijn eerste Rogue gekilled. Zag ik hoop mooie loot liggen.
Wilde ik oppakken, DC :(

• JohnnyV76
Oei dat is zuur...
Ik ben nu bij de bandits in act 2 cruel maar toch een moeilijke keuze.... als ik Kraityn help krijg ik +8% attack speed wat volgens mij wel ideaal is voor een bowrauder. Als ik alle bandits kill krijg ik +1 passive uiteraard maar is de 8% niet gewoon veel beter dan 1 passive in mijn geval?

• Neles7
JohnnyV76 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:51:
Oei dat is zuur...
Ik ben nu bij de bandits in act 2 cruel maar toch een moeilijke keuze.... als ik Kraityn help krijg ik +8% attack speed wat volgens mij wel ideaal is voor een bowrauder. Als ik alle bandits kill krijg ik +1 passive uiteraard maar is de 8% niet gewoon veel beter dan 1 passive in mijn geval?
8% attack speed is nooit weg natuurlijk :)

• SMD007
Ryur schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:11:
Pff.. had ik net mijn eerste Rogue gekilled. Zag ik hoop mooie loot liggen.
Wilde ik oppakken, DC :(
Als je snel reconnect en terug rent naar de plek zou feitelijk de loot er nog moeten liggen. Ik had namelijk vanavond precies het zelfde (was dan bij random yellow mob) maar de loot lag er nog steeds voor het oprapen. ;)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:41
SMD007 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:57:
[...]

Als je snel reconnect en terug rent naar de plek zou feitelijk de loot er nog moeten liggen. Ik had namelijk vanavond precies het zelfde (was dan bij random yellow mob) maar de loot lag er nog steeds voor het oprapen. ;)
Dat was dus helaas niet het geval. De instance was gewoon weg (toen ik terug was, was zelfs de ladder weer gereset, echt IEDEREEN kwam langs met "has been first to be in this place"-blabla :P)
Morgen maar weer verder proberen, hopelijk kom ik dan weer eens eentje tegen en haal ik nu de loot!

• JohnnyV76
Nu in totaal 4x een rogue exile tegengekomen maar wel een beetje suf dat het 2x eentje was die ik al eerder had gekilled dus challenge staat pas op 2/13. Loot was ietsjes beter met 3 rares ipv 1.

Levellen gaat lekker snel. 47 nu en onderweg naar Vaal act 2. Moet wel lukken om komend weekend merciless te bereiken :)

• Neles7
gistern een rogue exile op merciless gedaan (roa gasje) hij 2 shotte me gewoon terwijl ik 4k armour had o.O
Uiteindelijk dropte ie dream fragments voor iemand uit de party (die gene was heel blij ofc). Teller staat nu op 9/13 :)

Gisteren ook me maatje maar even gerushd naar cruel act 2 (hij was blijven hangen in act 3 normal op lv 40) Kan hij binnenkort ook meespelen op merc. Als er meer mensen behoefte hebben vanavond ga ik hem wss richting act 3 rushen als hij genoeg heeft gelvld. Dus als meer mensen daar heen willen feel free to join :)

Me ground slam nu ook aan BM gelinkt :D me life regen is voor nu nog voldoende om het te overleven, nu een quality blood rage zoeken want de normale wordt hem niet. 3.8% chaos dmg en maar 5% ll ... terwijl een quality al gouw naar 7/8% ll gaat :D (dit een lv 1 quality, die al beter is een lvl 20 0% qaulity)

[ Voor 3% gewijzigd door Neles7 op 14-06-2013 10:35 ]

• SMD007
Vanavond nog mensen in Anarchy op cruel begin act 1? Ik ben een lvl 35 bowrauder mn dmg is niet bijster hoog nog, maar mn life is prima toereikend om een paar klappen te kunnen weerstaan.

Verwijderd

Niet verstandig: eerst nieuw character beginnen en act1 normal doen, vervolgens doorgaan met je lvl40 char op act1 cruel. Opeens waren er tegenstanders met molten shell. Gevolg: een leuk resurrect scherm...

• JohnnyV76
dat was hopelijk niet op Onslaught / HC?

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:25:
dat was hopelijk niet op Onslaught / HC?
Op Onslaught ;). Maar tis m'n eerste dood ooit, dus ik ga vrolijk verder met m'n nieuwe ranger. Wel zonde van m'n gear :(.

• Groenie
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:08:
Niet verstandig: eerst nieuw character beginnen en act1 normal doen, vervolgens doorgaan met je lvl40 char op act1 cruel. Opeens waren er tegenstanders met molten shell. Gevolg: een leuk resurrect scherm...
welkom bij de club 8)

• JohnnyV76
Net es gek gedaan en silver supporter geworden :)

Nu zie ik wel de 350 punten op mn account staan maar de pet e.d. heb ik nog niet... ook verder nog geen instructies in de mail. Iemand ervaring mee?

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:11:
Net es gek gedaan en silver supporter geworden :)

Nu zie ik wel de 350 punten op mn account staan maar de pet e.d. heb ik nog niet... ook verder nog geen instructies in de mail. Iemand ervaring mee?
Probeer eens op M te drukken ingame? Zodra je punten hebt zou je ook de ingame shizzle moeten hebben, anders moet je even contact opnemen met support.

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

SMD007 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:26:
Vanavond nog mensen in Anarchy op cruel begin act 1? Ik ben een lvl 35 bowrauder mn dmg is niet bijster hoog nog, maar mn life is prima toereikend om een paar klappen te kunnen weerstaan.
Ik ben net begonnen op Cruel Act 1.. Marauder Dual Claw..

EDIT: Kom nu net online
EDIT2: IGN = Narcil

[ Voor 5% gewijzigd door FiraNove op 14-06-2013 22:08 ]

Looking for a blessed bag of holding

• JohnnyV76
Vandro schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:21:
[...]

Probeer eens op M te drukken ingame? Zodra je punten hebt zou je ook de ingame shizzle moeten hebben, anders moet je even contact opnemen met support.
Ja dat was het :) thx.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ik sta op het punt om aan dit spel te beginnen, download is bijna klaar!
Iemand wat beginner tips voor me, ik zie namelijk dat er gruwelijk veel mogelijkheden zijn qua classes etc.
Zal straks ook even mijn IGN posten voor als iemand zin heeft om me toe te voegen!
Edit: IGN = Skelzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door Robbie.b op 15-06-2013 12:55 ]

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12 20:49
Zo, ik ben ook meer weer begonnen op aandringen van Koen.
Ben gister in één keer doorgelopen naar act 1 cruel met een shadow.
Wil eigenlijk een LA crit build maken zonder static blows. Maar, ben t al weer een beetje zat..
Heb teveel bowers gelevelled voor mn pauze denk.

Dus, een Templar aangemaakt. Even tot L9 gespeeld en toen de deur uitgegaan.
Heb nog niet echt een idee, wil eigenlijk wel iets met fire/burn proberen. En heb nog nooit een spell caster gelevelled.
Dus ik neig naar iets met fireballs of firestorm. Maar goed, dat zien we later wel.
Eerst maar gewoon cleave/ice nova (afhankelijk van wat ik opraap)

Als er mensen zijn die aan willen haken. Ik ben van plan morgen middag een eind te levellen.
Ik speel natuurlijk op de Onslaught league, en daar zijn vast wel tweakers die een alt kunnen gebruiken voor t geval ze sneuvelen ;)

@Robbie.b
Classes zijn niet echt van belang. 't Gaat meer om de build die je wilt maken.
Afhankelijk daarvan zal de ene class een handigere positie in de skill tree hebben dan de andere.
Je kunt een kijkje nemen op exilepro.com. Daar staan wat builds op die je zou kunnen maken.
't Kan sowieso geen kwaad om te kijken hoe ze in elkaar zitten, daar doe je al de nodige kennis mee op zodat je ook zelf logische builds in elkaar kunt klikken.

[ Voor 20% gewijzigd door Marcvz op 16-06-2013 02:50 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

Marcvz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:43:
Zo, ik ben ook meer weer begonnen op aandringen van Koen.
Ben gister in één keer doorgelopen naar act 1 cruel met een shadow.
Wil eigenlijk een LA crit build maken zonder static blows. Maar, ben t al weer een beetje zat..
Heb teveel bowers gelevelled voor mn pauze denk.

Dus, een Templar aangemaakt. Even tot L9 gespeeld en toen de deur uitgegaan.
Heb nog niet echt een idee, wil eigenlijk wel iets met fire/burn proberen. En heb nog nooit een spell caster gelevelled.
Dus ik neig naar iets met fireballs of firestorm. Maar goed, dat zien we later wel.
Eerst maar gewoon cleave/ice nova (afhankelijk van wat ik opraap)

Als er mensen zijn die aan willen haken. Ik ben van plan morgen middag een eind te levellen.
Ik speel natuurlijk op de Onslaught league, en daar zijn vast wel tweakers die een alt kunnen gebruiken voor t geval ze sneuvelen ;)

@Robbie.b
Classes zijn niet echt van belang. 't Gaat meer om de build die je wilt maken.
Afhankelijk daarvan zal de ene class een handigere positie in de skill tree hebben dan de andere.
Je kunt een kijkje nemen op exilepro.com. Daar staan wat builds op die je zou kunnen maken.
't Kan sowieso geen kwaad om te kijken hoe ze in elkaar zitten, daar doe je al de nodige kennis mee op zodat je ook zelf logische builds in elkaar kunt klikken.
Ik doe wel mee, hoelaat ongeveer?

• Gundogan

Gundogan

Marcvz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:43:
Als jullie bij act1 of act3 cruel zijn, wil ik wel aanhaken met een melee marauder of EE (+cold res) summoner.

Verwijderd

Ik was gister ook even online voor een uurtje S.O.G. en zag alweer dat je bezig was. Couldn't resist eh? :)
Vandaag ben ik misschien later in de middag nog online. Staat nog een pittig middagje boekhouden op het programma dus gaat er volledig van afhangen hoeveel ik afgeleid wordt. :X

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12 14:15
Na een paar maand niet gespeeld te hebben eens opnieuw begonnen in anarchy met een dual claw shadow.
Tot nu toe nog maar 2 ergernissen gehad :
1) Evasion lijkt me nog steeds de slechtste defensive stat, op het ene moment evade je 10 hits na elkaar en daarna ga je opeens in een halve seconde dood....
2) Ik vind enkel goede daggers en geen goede claws :( (ook nog geen uniques en ben al lvl 37)

Ook gisteren mijn eerste rogue exiles tegengekomen, had niet door dat het er 1 was tot ik 5 mins later naar mijn challenges keek en zag dat ik er al een had... xD
Beetje later nog 2 in lunaris temple tegengekomen zat er 1tje bij een boss waardoor ik 5-6 keer ben doodgegaan, wel nice loot! :D

Eerste keeer Piety ook gedaan, was wel wat makkelijker dan ik dacht... (Frenzy 4x en daarna Double strike spam).

Heeft er nog iemand advies over de defensieve kant van een dexterity character (met een beetje intelligence)?Hheb ondertussen al de 2 dodge passives (die volgens mij onlangs een buff gekregen hebben? (helft minder armour/ES ipv alles weg) maar merkte toch geen groot verschil.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12 20:49
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Ik doe wel mee, hoelaat ongeveer?
Ben tussen 2 en half 3 online.
Dus mocht je nog geen level 9 char hebben, is daar nog ruim de tijd voor :)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Neles7
wat een goede start van de dag op PoE :)
in een middagje farmen
2x chaos orb
3x alchemy orb
3x 6s item
wat leuke items om te verkopen.

• JohnnyV76
nice :)
Ik ben nu bij generaal gravicius aangekomen in cruel maar op lvl51 is dat nog wel lastig. Overleef het wel als ik hem maar niet facetank maar hij heeft echt een enorm ES dus schiet heel niet op. Mocht iemand vandaag of morgen nog even tijd/zin hebben dan kan ik op zich wel wat hulp gebruiken.

• SMD007
JohnnyV76 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:49:
nice :)
Ik ben nu bij generaal gravicius aangekomen in cruel maar op lvl51 is dat nog wel lastig. Overleef het wel als ik hem maar niet facetank maar hij heeft echt een enorm ES dus schiet heel niet op. Mocht iemand vandaag of morgen nog even tijd/zin hebben dan kan ik op zich wel wat hulp gebruiken.
Handig om er bij te vermelden welke league je tegen hem vecht ;) (onslaught, normal, hardcore, anarcy)

Al kan ik uit je verhaal wel opmaken dat het minstens HC is :)

[ Voor 5% gewijzigd door SMD007 op 16-06-2013 18:29 ]

• Neles7
Ik weet toevallig dat Johnny op Anarchy zit :) ik help hem wel als ik hem zie ^^

• JohnnyV76
Ja :) sowwy

• Neles7
wat een leuke dag gisteren :)

act 2 bijna helemaal uitgelopen (Vaal moet nog, maar er was geen party :@)
lv 59 geworden en het wapen dat ik kreeg van de chamber of sins reward was meteen 500 dps boost :D

Uiteindelijke loot:
4 chaos
5 alchemy
3x 6 socket
nog veel losse jewelers
wat fusings
niet noemswaardige currency.

Verder ook nog even een opstartende tweaker op anarchy voorbij vaal geholpen en nog wat tips meegegeven :)

Vanavond maar eens kijken of we naar act 3 kunnen en dan van het weekend beginnen aan maps op anarchy. Zijn er al meer tweakers zover ? of moet ik wellicht een paar mee boosten ? (zit nu op 6 endurance charges wat neerkomt op +24% res +24% phys. dmg reduction) Heb zelf 4k armour.

Ben verder nog op zoek naar een granite flask, heeft iemand er een over ?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo, het weekend zit er weer op.

Vrijdagavond verder gegaan met mijn Onslaught Shadow. Char dat gebruikt maakt van 2 claws en vrij saaie skills :). Dual strike op mainhand met faster attack, added fire damage en melee damage on full life, dat is mijn Single target DPS. AoE gebruik ik ook Dual strike voor maar dan met multistrike, melee splash en added fire damage, werkt als een beest.

Ik had echter een groot gebrek aan gear doordat het mijn eerste char was rond lvl 40 en ben daarom meer dan 100 keer over the ledge gegaan, lekker blind grinden totdat ik alle bovenstaande gems gevonden had en 2 x een 4 link item van de goede soort en die de goede kleuren gegeven. Daarnaast nog een bergie spullen gevonden voor mijn 2 maatjes waarmee ik altijd speel zodat die zaterdag ook een leuke inlog hadden.

Build is overigens gemaakt op de passives Ghost Reaver, IR, the Raker circle en Vaal pact. Inderdaad geen CI :). Een keertje iets anders. Claws doen overigens echt een stuk minder damage dan overige wapens maar de leech erop maakt het heerlijk speelbaar. Build: http://goo.gl/ZyqOH

Als aura's gebruik ik Grace & Disciple (nog 60mana over maar dat is genoeg voor nonstop attacks) en zodra ik reduced mana heb en een item op ze in te doen volgt Hatred. Uiteraard Warlords Mark als Curse al gebruiken we in de groep flamability. Char is lvl 47 nu.

Aangezien zaterdag nummer 3 van onze groep niet online was een beetje lopen spelen met een Shit & Giggles build, de bekende Flicker Strike build, niet mogelijk op Onslaught vanwege de desyncs welke je soms om je oren krijgt. Dit build wordt grappig op lvl 50 ongeveer en door een ongelooflijk laag dropgehalte van de juiste gems, ook via quest, loop ik nu nog steeds zonder auras enzo :). Gewoon raggen met 2 handed sword en flickeren maar. Heerlijk om te zien maar echt, op HC of Onslauht niet te doen haha.

De build, al heeft iedereen denk ik wel eens gezien: http://goo.gl/MRh02

Deze is nu lvl 36 meen ik en dan vanavond maar eens proberen op de Legde te komen om dan wederom erg veel deze te doen om gems en gear te grinden.

Passives: CI, Ghost Reaver, IR en een shitload aan critnodes.

*edit, links gefixed

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

L7LYNX schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:01:
Na een paar maand niet gespeeld te hebben eens opnieuw begonnen in anarchy met een dual claw shadow.
Tot nu toe nog maar 2 ergernissen gehad :
1) Evasion lijkt me nog steeds de slechtste defensive stat, op het ene moment evade je 10 hits na elkaar en daarna ga je opeens in een halve seconde dood....
2) Ik vind enkel goede daggers en geen goede claws :( (ook nog geen uniques en ben al lvl 37)

Ook gisteren mijn eerste rogue exiles tegengekomen, had niet door dat het er 1 was tot ik 5 mins later naar mijn challenges keek en zag dat ik er al een had... xD
Beetje later nog 2 in lunaris temple tegengekomen zat er 1tje bij een boss waardoor ik 5-6 keer ben doodgegaan, wel nice loot! :D

Eerste keeer Piety ook gedaan, was wel wat makkelijker dan ik dacht... (Frenzy 4x en daarna Double strike spam).

Heeft er nog iemand advies over de defensieve kant van een dexterity character (met een beetje intelligence)?Hheb ondertussen al de 2 dodge passives (die volgens mij onlangs een buff gekregen hebben? (helft minder armour/ES ipv alles weg) maar merkte toch geen groot verschil.
Check mijn bovenstaande post, wellicht iets voor jou?

• L7LYNX
Ngangatar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:02:
[...]

Check mijn bovenstaande post, wellicht iets voor jou?
Er is iets mis met je link, het is gewoon een lege skill tree :(

Maar heb nu gevonden waarom ik steeds doodga, ik gebruik whirling blades als aeo en soms gebeurd het wel eens dat ik random een paar meter verderop geteleporteerd wordt en bijna meteen doodga omdat ik stil sta tussen 20 mobs...

Ook die Rhoa's in cruel zijn een ramp voor evasion characters imo... (100% zeker dat je per rhoa 1/3 van je hp kwijt bent)

Heb gisteren nog blood rage gevonden, lijkt me wel een leuke vervanger voor frenzy :D , enkel irritant dat je de buff verliest eenmaal je iets te lang in een hoop loot zit te zoeken naar iets goed :(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

L7LYNX schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:09:
[...]

Er is iets mis met je link, het is gewoon een lege skill tree :(

Maar heb nu gevonden waarom ik steeds doodga, ik gebruik whirling blades als aeo en soms gebeurd het wel eens dat ik random een paar meter verderop geteleporteerd wordt en bijna meteen doodga omdat ik stil sta tussen 20 mobs...

Ook die Rhoa's in cruel zijn een ramp voor evasion characters imo... (100% zeker dat je per rhoa 1/3 van je hp kwijt bent)

Heb gisteren nog blood rage gevonden, lijkt me wel een leuke vervanger voor frenzy :D , enkel irritant dat je de buff verliest eenmaal je iets te lang in een hoop loot zit te zoeken naar iets goed :(
Links zouden nu moeten werken.

Sommige skills zijn inderdaad gevoelig voor desyncs. Whirling blades, flicker strike, zijn goede voorbeelden.

Rhoa's.. Tja, lang leve ranged chars of IR op je Melee.

• L7LYNX
Ngangatar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
[...]

Links zouden nu moeten werken.

Sommige skills zijn inderdaad gevoelig voor desyncs. Whirling blades, flicker strike, zijn goede voorbeelden.

Rhoa's.. Tja, lang leve ranged chars of IR op je Melee.
Mijn build : http://goo.gl/Fk54s
Aangezien ik acrobatics enzo al heb denk ik niet dat ik nog makkelijk naar IR zal kunnen gaan....
Ben hiermee nog van plan mana drinker en een 2de Frenzy charge te nemen, daarna weet ik het niet zo goed :p

Mijn dps komt vooral van blood rage icm double strike , flicker strike en whirling blades. Heb wel helemaal geen goede support gems : cold penetration, crit multiplier en blind. (ook nog geen 4L item ofzo) Heb ook 2 aura's : evasion en cold damage maar voor beide heb ik te weinig mana :(

[ Voor 3% gewijzigd door L7LYNX op 17-06-2013 10:47 ]

• SMD007
L7LYNX schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:32:
[...]

Mijn build : http://www.pathofexile.co...GotQj1ordqOd06xTtQfPq_5M=

Aangezien ik acrobatics enzo al heb denk ik niet dat ik nog makkelijk naar IR zal kunnen gaan....
Ben hiermee nog van plan mana drinker en een 2de Frenzy charge te nemen, daarna weet ik het niet zo goed :p

Mijn dps komt vooral van blood rage icm double strike , flicker strike en whirling blades. Heb wel helemaal geen goede support gems : cold penetration, crit multiplier en blind. (ook nog geen 4L item ofzo) Heb ook 2 aura's : evasion en cold damage maar voor beide heb ik te weinig mana :(
Die build wordt niet veel gebruikt 0/120 punten gebruikt :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SMD007 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:37:
[...]

Die build wordt niet veel gebruikt 0/120 punten gebruikt :+
Het gaat (was bij mij ook) fout op het "=" teken. ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Mijn build : http://www.pathofexile.co...GotQj1ordqOd06xTtQfPq_5M=

Ik wacht even op de juiste link van je build voor k een advies geeft, gebruik ff de shortener van google voor juiste links.

• L7LYNX
Ok nu werkt ie :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Mijn build : http://goo.gl/Fk54s

Het kan zijn dat ik ergens iets over het hoofd zie maar Blood Rage is volgens mij vooral goed te gebruiken wanneer je Chaos Innaculation gebruikt als passive, omdat op die manier het negatieve effect teniet gedaan wordt. Indien dit zo is zou ik of een andere skill gaan gebruiken of kijken of je kan herbuilden.

Ik ga het in mijn flicker strike ook gebruiken maar pas nadat ik CI heb meegenmomen als passive.

• Neles7
Blood Rage kan ook prima gebruikt worden voor andere doeleinden. Alleen wil je dan een hoge quality hebben. Dit zorgt dat je meer LL hebt en dus minder last van de chaos damage.

• L7LYNX
Ngangatar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Het kan zijn dat ik ergens iets over het hoofd zie maar Blood Rage is volgens mij vooral goed te gebruiken wanneer je Chaos Innaculation gebruikt als passive, omdat op die manier het negatieve effect teniet gedaan wordt. Indien dit zo is zou ik of een andere skill gaan gebruiken of kijken of je kan herbuilden.

Ik ga het in mijn flicker strike ook gebruiken maar pas nadat ik CI heb meegenmomen als passive.
Met blood strike op zich heb ik helemaal geen probleem eigenlijk, life leechs van claws is 99% van de tijd meer dan genoeg om bijvoorbeeld Brutus te kunnen face tanken. En als ik in de problemen kom heb ik nog steeds mijn life flasks.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:57:
Blood Rage kan ook prima gebruikt worden voor andere doeleinden. Alleen wil je dan een hoge quality hebben. Dit zorgt dat je meer LL hebt en dus minder last van de chaos damage.
Klopt, echter ik zag gisteren dat de prijzen voor Q Blood Rage Gems vrij heftig zijn, zeker voor diegenen zo rond de level 30-40 welke nog niet heel veel farmen.

• Neles7
Ik ben al tijden opzoek naar een goede quality maar niemand die wil verkopen meh. Ik wil het gebruiken voor die keren dat ik de ll echt nodig heb want voor nu is dat nog nooit het geval geweest.

• L7LYNX
Is quality nodig dan? Zie ook nog niet echt het nut in dingen zoals 6L items....
En heb ondertussen wel al vrij veel low currency, pak nu echt alles wat een vendor recipe is op (wat ik de vorige keren niet deed) en heb dus 60+ alteration orbs, en + quality orbs. Ook enkele chaos, scouring en alchemy etc.

• Neles7
blood rage quality wel imo.
een q10+ is op lv 1 beter als non-quality lv 20.
Verder is wel zeer zeker nut voor 6l items, maar je moet ze wel kunnen betalen en weten te benutten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

L7LYNX schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:08:
Is quality nodig dan? Zie ook nog niet echt het nut in dingen zoals 6L items....
En heb ondertussen wel al vrij veel low currency, pak nu echt alles wat een vendor recipe is op (wat ik de vorige keren niet deed) en heb dus 60+ alteration orbs, en + quality orbs. Ook enkele chaos, scouring en alchemy etc.
Op anarchy is die noodzaak voor meer links en Qgems niet zo groot, op Onslaught is het vaak net die paar procent welke je soms in leven houdt op een hachelijk moment.

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Zijn de droprates veranderd ofzo met die nieuwe patches? :p
Gister speelde ik een uurtje act1 merci en had gelijk:

3 chizels, 1 chaos, 2 alchs, 15% leapslam, 14% Inceased crit damage, random Q gem

met iets van 30% IIR en 10% IIQ :)

• SMD007
Zojuist ff lvl 65 aangetikt en een nieuwe health node erbij. Dit is mn current build: http://tinyurl.com/kzpeql4
Nog even een paar lvltjes erbij en hopelijk vanavond even in een group Piety slopen zodat ik nog weer 2 extra skillpoints krijg. Iemand trouwens op of aanmerkingen op mn build mag altijd heb hem zelf in elkaar gezet dus zal vast plek tot verbetering zijn.

• Neles7
Wellicht makkelijk om te vertellen wat voor type build je gebruikt ? En je main skill + links ?

Paar dingen die me opvallen:
Je gebruikt phys damage en elemental dmg, meestal gebruiker rangers maar 1 van de 2.
Je kunt hetzelfde bereiken met 1 punt minder (al zul je hiervoor eerst 1 punt moeten investeren voor de respec mogelijk is, kijk maar naar je leather and steal.)
je hebt heel weinig levens (als ik het goed zie)
vanwaar deze grote hoeveelheid mana ? Is een BM build (of BM gem) i.c.m. loh/ll niet makkelijker ?

Denk dat je je moet voorbereiden op 1 shots als je naar piety gaat met deze build.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 17-06-2013 14:14 ]

• SMD007
Neles7 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:32:
Wellicht makkelijk om te vertellen wat voor type build je gebruikt ? En je main skill + links ?

Paar dingen die me opvallen:
Je gebruikt phys damage en elemental dmg, meestal gebruiker rangers maar 1 van de 2.
Je kunt hetzelfde bereiken met 1 punt minder (al zul je hiervoor eerst 1 punt moeten investeren voor de respec mogelijk is, kijk maar naar je leather and steal.)
je hebt heel weinig levens (als ik het goed zie)
vanwaar deze grote hoeveelheid mana ? Is een BM build (of BM gem) i.c.m. loh/ll niet makkelijker ?

Denk dat je je moet voorbereiden op 1 shots als je naar piety gaat met deze build.
Ik gebruik inderdaad een beetje van beide (ele en phys) misschien niet heel handig, me voornaamste attack is split arrow. en mn HP zit op dit moment op 1800. Ik gebruik haste en hatred als buffs. En zat in het begin aardig vaak zonder mana vandaar dat ik er aardig wat punten aan besteed heb. heb nu echter een mana leech gem erbij in en met grote groepen is mana niet echt meer een probleem. Dus kan daar misschien inderdaad wel wat van droppen. Heb je een suggestie voor hoe ik mijn build beter op kan zetten? (linkje naar build etc)

Edit: Kleine toevoeging als het beter is om of alleen ele of alleen phys te gebruiken neig ik meer naar een phys build.

edit2: dit zelf even weer in elkaar gezet: http://tinyurl.com/mve7pbz en dan in gedachten om ooit de build zo te krijgen (alle punten verdeeld) http://tinyurl.com/kpaenkg

[ Voor 31% gewijzigd door SMD007 op 17-06-2013 14:41 ]

• Neles7
Het is lastig inschatten gezien ik je build niet helemaal ken. haste + hatred zijn natuurlijk 70% mana.

Ik denk dat dit een betere en stabiele speel ervaring oplevert; Klik.

Dit is gebaseerd op ong. lv 70 met piety verslagen. Je gaat hier wss al je respec points (mogelijk nog wat regrets) aan spenderen.

Basicly:
Minder mana
Geen ele dmg (je hebt zo weinig je merkt het niet)
Meer HP (het is niet heel veel, maar dat valt niet realiseren zonder een MASSIVE respec)
Meer def.

Pagina: 1 ... 35 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]