Zo, het weekend zit er weer op.
Vrijdagavond verder gegaan met mijn Onslaught Shadow. Char dat gebruikt maakt van 2 claws en vrij saaie skills

. Dual strike op mainhand met faster attack, added fire damage en melee damage on full life, dat is mijn Single target DPS. AoE gebruik ik ook Dual strike voor maar dan met multistrike, melee splash en added fire damage, werkt als een beest.
Ik had echter een groot gebrek aan gear doordat het mijn eerste char was rond lvl 40 en ben daarom meer dan 100 keer over the ledge gegaan, lekker blind grinden totdat ik alle bovenstaande gems gevonden had en 2 x een 4 link item van de goede soort en die de goede kleuren gegeven. Daarnaast nog een bergie spullen gevonden voor mijn 2 maatjes waarmee ik altijd speel zodat die zaterdag ook een leuke inlog hadden.
Build is overigens gemaakt op de passives Ghost Reaver, IR, the Raker circle en Vaal pact. Inderdaad geen CI

. Een keertje iets anders. Claws doen overigens echt een stuk minder damage dan overige wapens maar de leech erop maakt het heerlijk speelbaar. Build:
http://goo.gl/ZyqOH
Als aura's gebruik ik Grace & Disciple (nog 60mana over maar dat is genoeg voor nonstop attacks) en zodra ik reduced mana heb en een item op ze in te doen volgt Hatred. Uiteraard Warlords Mark als Curse al gebruiken we in de groep flamability. Char is lvl 47 nu.
Aangezien zaterdag nummer 3 van onze groep niet online was een beetje lopen spelen met een Shit & Giggles build, de bekende Flicker Strike build, niet mogelijk op Onslaught vanwege de desyncs welke je soms om je oren krijgt. Dit build wordt grappig op lvl 50 ongeveer en door een ongelooflijk laag dropgehalte van de juiste gems, ook via quest, loop ik nu nog steeds zonder auras enzo

. Gewoon raggen met 2 handed sword en flickeren maar. Heerlijk om te zien maar echt, op HC of Onslauht niet te doen haha.
De build, al heeft iedereen denk ik wel eens gezien:
http://goo.gl/MRh02
Deze is nu lvl 36 meen ik en dan vanavond maar eens proberen op de Legde te komen om dan wederom erg veel deze te doen om gems en gear te grinden.
Passives: CI, Ghost Reaver, IR en een shitload aan critnodes.
*edit, links gefixed