• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 13:16
Kaw schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:03:
Ga een nieuw character beginnen genaamd Lichtpuntje. Het is een standaard lightningstrike duelist.
Build
Bijna 300% more health, vaal pact met life leech voor de health regeneration (met de nieuwe buffed support gem is dit volgens mij een redelijk goed plan) en natuurlijk maximum elemental weapon damage en wat projectile damage passives.

Het doel is dat ik hiermee wat beter de maps ga overleven.
Waarom pak je al die 3% attack speed nodes terwijl je finesse (4% attack speed EN 30 dex) laat liggen?
zowiezo zijn al die 3% attack speed nodes niet echt aan te raden

verder kan ik wel aanraden: unwavering stance, iron reflexes en bloodmagic
vaal pact zou ik dan weer droppen, en al de mana nodes ook

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
KneoK schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 05:37:
[...]

Damn, als jij met een schuin oog naar D3 aan het kijken bent dan is er echt iets mis. Of zullen we lekker met z'n tweëen weer een hardcore char aanmaken of lekker Vault runs gaan doen? <3 8)7

Heb zelf overigens nog best fun met deze game nu de druk er een beetje vanaf is. Ben lekker rustig m'n Templar aan het levellen, heb gisteren een mooie 5 link chest weten te scoren voor 4 chaos dus over een paar leveltjes stap ik over op Blood Magic en kan ik Life Steal, Lightning Penetration, Weapon Elemental Damage en LMP gaan gebruiken.
Ja ik ben ook ff PoE gestopt om veel LoL te spelen. D3 is geen optie voor mij, die game zit te slecht in elkaar. zelf zie ik PoE ook meer als een game die ik 12 jaar op en aan ga spelen, dus ik heb geen haast met alle builds proberen of elke patch in te loggen.

ik ga binnenkort weer wat $$$ aan GGG geven omdat ze echt heel goed bezig zijn, tewijl ik het niet atm speel, vind ik het toch belangrijk dat PoE een success word.

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Ja ik ben ook ff PoE gestopt om veel LoL te spelen. D3 is geen optie voor mij, die game zit te slecht in elkaar. zelf zie ik PoE ook meer als een game die ik 12 jaar op en aan ga spelen, dus ik heb geen haast met alle builds proberen of elke patch in te loggen.

ik ga binnenkort weer wat $$$ aan GGG geven omdat ze echt heel goed bezig zijn, tewijl ik het niet atm speel, vind ik het toch belangrijk dat PoE een success word.
Sinds mijn characters een beetje aan het afsterven zijn, heb ik ook maar weer LoL opgestart. Heb het al een jaar niet meer intensief gespeeld. Sinds D3 uitkwam en vervolgens PoE helemaal geen tijd gehad voor LoL. Af en toe farm ik nog ff wat maps met PoE, gisteravond weer een paar mappen gedaan, inmiddels heb ik een lvl 70 RoA marauder. Speelt wel erg fijn moet ik zeggen, DPS is fine en HP is redelijk stacked. Met een 4L doet ie al 1770 DPS (die overigens gebaseerd wordt op 71% chance to hit, maar RoA raakt altijd dus 1770 is slechts 71% van de 100% eDPS), nu een 6L nog en dan moet 3k DPS wel te halen zijn. Maar eigenlijk wil ik sparen voor een Kaom's heart :P

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 13:42
ARAM _/-\o_

Verwijderd

ARAM is leuk voor zo nu en dan, alhoewel ik er nog niet echt succesvol in ben :P liefst speel ik normal of draft 5v5, maargoed daar is een ander topic voor ;)
Anyway, PoE is ook een beetje doodgebloed bij mijn vrienden, dus dan is t ook niet zo leuk meer. En pubs zijn nog wel leuk voor de afwisseling, maar daar is ook weinig interactie mee.

• Groenie
Het lijkt inderdaad wat rustiger met POE. Maar ondertussen ben ik 79 op HC dus volgende level zal nog wel even duren, op dit moment 3 mappers.

offtopic: ARAM zit meer actie in dan andere gamemodes, en random champs, dus speel eigenlijk alleen nog ARAM.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Nou, level 47 aangetikt op m'n Freezing Pulse Shadow. Ik heb eigenlijk nooit een fatsoenlijke character hoger dan 60 gekregen, dus ik heb maar gewoon een FP crit CI build gemaakt, werkt heerlijk tot nu toe, alleen die Solaris temple met z'n 6 miljard desyncs blijft een rotplek.. Wel een exalted orb opgeraapt, altijd leuk.

• Groenie
Even een duelist begonnen als archer. Ik dacht dat facebreaker snel ging maar dit ook.
Begon met 55 dps op lvl 1. Vanaf lvl 1 unique bow en op 10 switche en op 32 nogmaals helpt ook wel.
Vlieg zo door de acts heen :)
Nu nog even een keer een support gem gebruiken als de mana regen op orde is

Zit nu op 450 dps lightning arrow op lvl 32, en heb 1 extra arrow.
Kom ik bij piety in crema, vanaf afstand wat pijltjes schieten, is het opeens klaar, piety niet gezien 8)7
Gaat echt nergens over

[ Voor 25% gewijzigd door Groenie op 29-05-2013 17:42 ]

Ik speel veel solo, maar heb sinds kort ook de hoogste moeilijkheid aangetikt met mn Ranger bow user. Ik ben nu lvl 57 en gisteren mn 2de regal orb gevonden + 2 Cartographer's Chisel (geen idee of die heel rare zijn?) Ik ben druk bezig mn HP op te bouwen ik heb nu nog maar 1500 HP en hoop dat ik over 2 - 3 lvls toch wel 2k te hebben. En tegen de tijd dat ik lvl 66 ben (min lvl ongeveer voor maps toch?) Hoop ik de 3k health aan te tikken.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:43:
Ik speel veel solo, maar heb sinds kort ook de hoogste moeilijkheid aangetikt met mn Ranger bow user. Ik ben nu lvl 57 en gisteren mn 2de regal orb gevonden + 2 Cartographer's Chisel (geen idee of die heel rare zijn?) Ik ben druk bezig mn HP op te bouwen ik heb nu nog maar 1500 HP en hoop dat ik over 2 - 3 lvls toch wel 2k te hebben. En tegen de tijd dat ik lvl 66 ben (min lvl ongeveer voor maps toch?) Hoop ik de 3k health aan te tikken.
Speel je HC? Als je HC speelt en je hebt Iron Reflexes, max Resist en 2,5k HP dan kan je in Merciless wel redelijk veilig doorkomen als bow user. Alleen bij Vaal wordt het wel ff spannend, daar zou ik me meer op mijn gemak voelen bij 3k HP.

Edit: Chisels zijn tegenwoordig op HC iets meer dan 1 alch/fusing waard. Ik geloof dat af en toe mensen voorbij komen die 1 Exalted orb geven voor ongeveer 56 chisels, terwijl er genoeg mensen zijn die 65-70 alch/fusing geven voor 1 Exalted orb. Regal orb vind ik lastig atm, sommige vragen er 2 chaos orb voor en sommige 3-4 fusing.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 10:10 ]

Ik heb Iron Reflexes, maar speel op SC HC ben ik nog maar lvl 37 met een duel wield Marauder (zit in 2de moeilijkheidsheid daar) Heb gisteren ook mn eerste eigen 6 link chest gecrafed was na 2 pogingen al raak wou 5 link, maar haalde helaas 6 link :+

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Frerk

Frerk

*bliep*

SMD007 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:49:
Ik heb Iron Reflexes, maar speel op SC HC ben ik nog maar lvl 37 met een duel wield Marauder (zit in 2de moeilijkheidsheid daar) Heb gisteren ook mn eerste eigen 6 link chest gecrafed was na 2 pogingen al raak wou 5 link, maar haalde helaas 6 link :+
Heel netjes. Wat is het itemlevel van je chest? Als 't een beetje mooi is dan kun je zo'n ding behoorlijk lang meedragen.
zit op het werk dus kan helaas niet kijken. Wel even snel screenshotje van de site gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2vws2gz.jpg

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:49:
In 2 pogingen een 6L, das wel heel erg lucky :P ik heb al meer dan 100 fusings door heen gejaagd voor een 5Link en dat is nog niet eens gelukt
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:59:
[...]

In 2 pogingen een 6L, das wel heel erg lucky :P ik heb al meer dan 100 fusings door heen gejaagd voor een 5Link en dat is nog niet eens gelukt
Ik zal er niet bij vertellen dat ik hiervoor een 5 socket bow 5linked wou maken en na meer dan 100 fusings het maar op gaf en tevreden was met 4L

Heb nu wel een 6 socket bow die ik ook minimaal 5 linked wil maken. Vanavond eerst maar weer fusings farmen.

[ Voor 12% gewijzigd door SMD007 op 30-05-2013 13:20 ]

Verwijderd

Pfew gisteravond client crash tijdens de Brutusclone-fight met Groenie en Shodan in de Dungeon map. Ik weet niet hoe, maar ik heb het overleefd. Thanks :D

• Groenie
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:32:
Pfew gisteravond client crash tijdens de Brutusclone-fight met Groenie en Shodan in de Dungeon map. Ik weet niet hoe, maar ik heb het overleefd. Thanks :D
We dachten dat je een alt f4 deed omdat je werd gepulled ofzo. of dat je een uber item aan het ninja's was :o

Maar volgens ons scherm leefde je nog toen je quitte, dus zal wel goed zijn :)

• Groenie
One-off Full Passive Reset

Due to substantial balance changes in this patch, we decided to give people a full reset of their passive skills. In the past, players used to log in after balance patches and find their characters respecced with no indication of what skills they used to have. To address this problem, we've added a single-use button that can refund all your passives. You should carefully examine your current build before deciding to respec. This button will go away if you allocate or refund a skill before using it. We don't intend for players to save it forever. At this stage we don't have a mechanism for undoing bandit quest choices, but are working on it for a future patch.
Mocht iemand nog niet de 0.11 changes gelezen hebben :).

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/400347

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:59
Lees ik het goed... iedereen een volledige passive respec... gratis?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Groenie
Ja daar lijkt het wel op, omdat ze een hoop passives gaan aanpakken.
Ik ga denk ik nog snel even wat HC chars aanmaken en naar lvl 2 brengen, kan ik die een keer spelen en als nodig is volle reset nog over hebben *hint* :D
Hopelijk is het geen refund points voor het aantal points dat je al hebt gebruikt, zou ook een hoop klikwerk zijn.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Die Onslaught en Anarchy leagues klinken ook erg interessant. :9~

Hulde aan de devs om hun game interessant te houden! (mits het ook daadwerkelijk interessant blijft ;))

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 01-06-2013 00:11 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• JohnnyV76
Na wat dagen docks gefarmed te hebben ben ik level 68 geworden vandaag. Docks gaat redelijk snel en is toch zo'n 4,5 a 5mio xp. Had ondertussen 8 maps gevonden (lvl66) dus net maar even de stoute schoenen aangetrokken en een tropical island opgestart. Kennelijk heb je een max aantal portals erheen dus merkte ik :) Aan het begin wel een paar keer doodgegaan omdat er echt een horde aan blauwe mobs rond hobbelden toen ik die eenmaal weg had was de rest prima te doen. Kon goed merken dat er betere dingen droppen dan bijv in docks. Zag veel meer items met meer sockets en heb 3 gems gevonden die ik nog niet had en bovendien nog 2 nieuwe maps. Ben blij dat ik het geprobeerd heb :) nu maar de andere maps gaan doen ook dan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:55
zojuist lv 72 bereikt :) roa zit op .31 aps en dat speelt zo lekker :D nu me 5l nog de juiste kleuren geven, binnekort maar weer een shot geven en hopen dat niet weer zo slecht gaat als voorheen :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Verwijderd

Groenie schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:12:
[...]

We dachten dat je een alt f4 deed omdat je werd gepulled ofzo. of dat je een uber item aan het ninja's was :o

Maar volgens ons scherm leefde je nog toen je quitte, dus zal wel goed zijn :)
een ninja? nou nou wat een vertrouwen ;)

die changes zijn echt cool! misschien wordt melee eindelijk viable op hardcore, maar eens kijken of ik aan een league ga meedoen, onslaught lijkt me erg pittig..

• Frerk

Frerk

*bliep*

JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:56:
Lees ik het goed... iedereen een volledige passive respec... gratis?
Ja, heerlijk, ik heb nog wat level 50+ characters met gare builds die ik dan allemaal weer kan gebruiken :P

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12 20:49
Groenie schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:10:
Ja daar lijkt het wel op, omdat ze een hoop passives gaan aanpakken.
Ik ga denk ik nog snel even wat HC chars aanmaken en naar lvl 2 brengen, kan ik die een keer spelen en als nodig is volle reset nog over hebben *hint* :D
Hopelijk is het geen refund points voor het aantal points dat je al hebt gebruikt, zou ook een hoop klikwerk zijn.
Wel goed lezen hè. Je reset vervalt als je een punt uitdeelt.
Dus die L2 chars heb je niets aan.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

KneoK

Not in a million lightyears

Wel relaxt die full respec. Nu kan ik m'n LS Templar gewoon lekker doorlevellen en woensdag kan ik dan alle punten gaan respeccen om weer op dual totem over te stappen, wat mij voor maps nog steeds een betere optie lijkt.

• Groenie
KneoK schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:29:
Wel relaxt die full respec. Nu kan ik m'n LS Templar gewoon lekker doorlevellen en woensdag kan ik dan alle punten gaan respeccen om weer op dual totem over te stappen, wat mij voor maps nog steeds een betere optie lijkt.
Nee niet nog een dual totem.... op moment 3 HC mappers, waarvan er al 2 dual totem spark zijn ;w
Geeft zo een troep op scherm, ziet bijna geen mobs meer.

Hopelijk straks wel beter met healthbars

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Misschien dat ik respec naar freezing pulse. even kijken of ik daar een build voor kan vinden. totems is wel erg passief en traag =)

• Neles7
@Shodan dit is de shadow versie van krip. Wellicht kun je daar wat mee.

Vandaag lv 73 bereikt, eindelijk de goede kleuren op me 5l gekregen. Gaat lekker :) volgende level nog ff een 6% all res passive nemen om aan de 80/80/80/-60 res te komen. Daarna lekker hp boosten/mapjes doen ^^

En dan zaterdag maar eens beginnen aan de anarchy of onslaugt league.
Welke tweakers denken ook aan 1 van die twee mee te doen ?

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Neles7 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:53:

Vandaag lv 73 bereikt, eindelijk de goede kleuren op me 5l gekregen. Gaat lekker :) volgende level nog ff een 6% all res passive nemen om aan de 80/80/80/-60 res te komen. Daarna lekker hp boosten/mapjes doen ^^

Ik ga denk ik de anarchy doen. Die random playermob spawns klinkt iets leuker dan 'slechts' een mini-turbo HC league. Maarja, wel scrubcore dan.....

Maar dan kan ik wel een wat meer risky build proberen. :)

• Groenie
Ik ga aan de onslaught, nieuwe uitdaging en daarna alles lekker mee naar HC.
Het zal afhangen waar je "main" zit welke je gaat spelen denk ik.

Het lijkt mij iig leuk om met meerdere tweakers de onslaught clean te beginnen, desnoods alts bouwen als je voorloopt :)

• Neles7
En de patch nodes van 0.11 zijn bekend.
Wordt nog een interessante gezien de vele nerfs.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-12 20:43
Hoe verschillend is deze titel t.o.v. Diablo 3? Nou kan gewoon testen, maar wil met jullie - oud-gedienden - toch graag aftoetsen wat de verschillen zijn. Een vergelijking met TL1/2 mag ook altijd. :)
Ik heb het dan voornamelijk over de combat, de look en de feel. Hoe het wegspeelt. Alle features lijken mij grondig te verschillen, talent tree, builds, ...

Ik vind persoonlijk D2 en D3 niet in de buurt komen van D1, maar dat is mijn mening. D3 vond ik act 1 nog wel leuk, maar act 2 vond ik al minder, beetje zoals bij D2 destijds. Op de één of andere manier is de setting minder spannend na een tijdje.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 03-06-2013 16:18 ]

Hurtebise schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:17:
Hoe verschillend is deze titel t.o.v. Diablo 3? Nou kan gewoon testen, maar wil met jullie - oud-gedienden - toch graag aftoetsen wat de verschillen zijn. Een vergelijking met TL1/2 mag ook altijd. :)
Ik heb het dan voornamelijk over de combat, de look en de feel. Hoe het wegspeelt. Alle features lijken mij grondig te verschillen, talent tree, builds, ...

Ik vind persoonlijk D2 en D3 niet in de buurt komen van D1, maar dat is mijn mening. D3 vond ik act 1 nog wel leuk, maar act 2 vond ik al minder, beetje zoals bij D2 destijds. Op de één of andere manier is de setting minder spannend na een tijdje.
Mijn idee over de verschillen zijn:

Items
items zijn leuker in PoE dan in D3. Je vind sneller een upgrade of je craft zelf een beter item. Waar je in D3 al gauw witte en blauwe items negeert kunnen deze in PoE zelfs nog bruikbaar zijn en tot een heel krachtig item uitgroeien.

Skill(tree)
In D3 heb je maar beperkt aantal skills en deze speel je vrij door te lvlen het is bijvoorbeeld onmogelijk om voor lvl xx skill xx te krijgen. In PoE sta je vrij om het even welke skill je wilt gebruiken. Het enige dat je moet doen is de gem vinden of kopen van iemand. Ook heb je in PoE een uitgebreide skilltree waar je zelf punten kunt verdelen in D3 worden ze voor je verdeelt dat vind ik een groot nadeel aan D3.

Grafisch.
Waar ik D3 een meer cartoon achtige feel heb heeft PoE juist een meer realistische look. Sommigen vinden de look slecht en klagen over slechte grafics daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik vind de game echt mooi strak afgewerkt en klein plus puntje de game ondersteund zelfs Nvidia 3D. Gebruik het niet heel veel maar af en toe even aanzetten geeft toch mooie beelden.

Random.
D3 is zo lineair als een on-reals shooter met weinig tot geen random omgevingen. PoE heb ik nog regelmatig dat ik echt ff goed moet zoeken naar de exit, maar dat compleet niet als vervelend beschouw je komt namelijk genoeg mobs tegen in je zoek tocht en soms zelfs een rare chest spawn.

Verwijderd

spark, freezepulse en ek generfd..dat zat er aan te komen :D

ik ga in ieder geval ook de onslaught proberen

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-12 20:43
Nou, vette game. Wat een skilltree, sfeer is top, muziek ook zeker niet slecht. Klasseproduct voor een f2p titel.
Hij gaat weer lekker vandaag al 2 unique's en zojuist mn 3de GCP opgeraapt.

LOL net nadat ik dit getypt had weer verder gaan spelen en nu 3de unique die dropt. :9

[ Voor 37% gewijzigd door SMD007 op 04-06-2013 15:04 ]

• Shodan_xl
Ben maar gestopt met spelen vandaag. Tot twee keer toe uit een map gegooid, en vervolgens waren alle rares uit mijn stash. Inclusief een unique map :/ Boel is beetje instabiel.

• JohnnyV76
Ja werd ook ineens uit de game gegooid maar kon wel meteen weer inloggen.
Paar docks runs gedaan en op zich goede zaken gedaan. 4 rondjes en 5 map drops (lvl66 maar toch), een wapen voor mn witch met betere stats (+2 level fire gems +16% cast speed, +32% spell damage) Had ook snel de 3L te pakken met de goede kleuren en bovendien ruim 50% xp voor lvl70 erbij.

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-11 16:21
Jongens, ik heb wat hulp nodig voor een build die ik aan het plannen ben voor de anarchy league.
Het idee: explosive arrows met runspeed. Gewoon hard door de maps heen rennen en met Quill Rain en greater multiple projectiles schiet je ondertussen zoveel mogelijk pijlen op zoveel mogelijk monsters. Die monsters gaan niet in 1 keer dood en beginnen je te kiten, maar dan ontploffen de pijlen en met de AoE damage (zeker op latere levels) moet het toch lukken om op die manier ontzettend snel een map te clearen. Daarna nog even terug rennen voor de items en klaar is Kees.

Het idee hier achter is dat explosive arrow op dit moment eigenlijk overkill is qua damage en dat burn damage wel heel erg makkelijk te stacken is. Uit ervaring weet ik dat genoeg run speed (+60%) zoveel snelheid geeft dat monsters pas beginnen met aanvallen als je al uit range bent. De 50% damage reduction van Quill Rain geldt niet voor de explosie van Explosive Arrows, maar de snelheid van de boog kan gebruikt worden om veel pijlen voor je uit te schieten.

Voor de passives heb ik het volgende nodig:
Blood Magic (EA kost veel mana)
Health Pool om Blood Magic, een desync of toch een hit te overleven.
Zoveel mogelijk (geen weapon) elemental damage en burn damage.
Projectile damage (de explosie van EA is gek genoeg projectile damage)
Increased area of effect
En natuurlijk zoveel mogelijk movement speed passives.

Ik krijg maar geen viable build path voor elkaar voor dit idee, dat volgens mij wel levensvatbaar is.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Zoiets? Snel in elkaar geflanst btw, waarschijnlijk is er nog wel optimalisatie mogelijk.

GL om dat te halen. :p

[ Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 05-06-2013 11:15 ]

Gezien de enorme veranderingen die ze beloven in de komende patch lijkt het me handiger om een build te plannen nadat de nieuwe skilltree uit is. Waarschijnlijk heb je minder HP nodes nodig etc. en kan je dus meer op de speed/dmg nodes focussen.

• JohnnyV76
Dacht net even een map (crypt) te doen maar rolde temporal chains en wist eigenlijk niet wat het was :)
Laat ik zeggen dat het een trage bedoening was en mijn hit and run tactiek niet echt lekker werkte daar. Gelukkig dropte er halverwege nog een crypt map dus ga er niet op achteruit maar de boss ging niet omdat ik zo sloom liep en aanviel.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik wil de nieuwe passive tree zien om mee te kunnen spelen :(
Iemand enig idee hoe laat die update in NL ongeveer verschijnt? hoe laat is afternoon Pacific Time hier zeg maar? wordt dat nog wat vandaag of is dat hier midden in de nacht?

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

SMD007 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:53:
Iemand enig idee hoe laat die update in NL ongeveer verschijnt? hoe laat is afternoon Pacific Time hier zeg maar? wordt dat nog wat vandaag of is dat hier midden in de nacht?
Afternoon, dus over 2 uur of later toch? :)

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ja, in principe is het na 9 uur onze tijd afternoon, maar 't kan ook over 8 uur zijn.
zojuist mn eerste map drop gehad :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/bea6j4.jpg

helaas zit ik nog maar in act 2 dus duurt nog even voordat ik em kan gebruiken, maar wel leuk dat ze nu al kunnen droppen kan ik ze alvast sparen.

• JohnnyV76
Maps zijn altijd leuk :)
Ik heb er vanavond nog een paar gedaan en weer een handige affix gehad... not. :)
Dacht dat de -50% mana and life regen niet zo vervelend zou zijn omdat ik toch vnml potjes gebruik om alles op peil te houden maar dat viel dus heel erg tegen... zat continue zonder power en duurde zo erg lang. Geen handige affix dus. Had een tropical island map rare gemaakt en de affixes rolden goed voor me. Was heel goed te doen en als ik me niet vergis heb je een guaranteed unique drop als je map rare is toch? Dropte er iig 1 alleen was het een lvl12 oid hoed. Tot nu toe dropte er in elke map run minimaal 1 nieuwe map dus kan zo lekker door blijven gaan. Straks erg goed nadenken over een betere build voor mn witch na de passive reset.

• Neles7
Volgens mij zijn er maar een paar maps met een dedicated unique drop. Dus een rare map maakt niets uit. Verder is het geluk hebben met maps dat je telkens een nieuwe (en hopelijk betere) vind.

Edit: nieuwe tree online, lijkt niet heel veel veranderingen te brengen voor me bowrauder, vanavond maar eens ingame kijken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Neles7 op 06-06-2013 08:47 ]

• JohnnyV76
Moet ook eens goed nadenken over mn tree voor mn witch. Stats zijn al verbeterd de afgelopen tijd... zo'n 1500 HP en 1500 ES nu maar wel met te lage resistances. Ben nu sinds kort een beetje geswitched van fireball met LMP naar Arc met cast speed. Heb nu diverse nodes voor fire en lightning damage maar kan wss beter focussen op 1. Daarnaast heb ik ook 1 totem en 4 zombies en een spectre. Spectres kunnen heel erg sterk zijn als je de juiste summoned. Gebruik de zombies vnml als meatshield terwijl ik als een malle arc sta te spammen. Mocht iemand nog een goede build hebben/weten voor fireball of arc (of iets wat VEEL beter is dan een van deze) houd ik me aanbevolen.

JohnnyV76 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:16:
Moet ook eens goed nadenken over mn tree voor mn witch. Stats zijn al verbeterd de afgelopen tijd... zo'n 1500 HP en 1500 ES nu maar wel met te lage resistances. Ben nu sinds kort een beetje geswitched van fireball met LMP naar Arc met cast speed. Heb nu diverse nodes voor fire en lightning damage maar kan wss beter focussen op 1. Daarnaast heb ik ook 1 totem en 4 zombies en een spectre. Spectres kunnen heel erg sterk zijn als je de juiste summoned. Gebruik de zombies vnml als meatshield terwijl ik als een malle arc sta te spammen. Mocht iemand nog een goede build hebben/weten voor fireball of arc (of iets wat VEEL beter is dan een van deze) houd ik me aanbevolen.
Misschien een link naar je huidige build handig dan kunnen mensen daar advies op geven. Persoonlijk ben ik geen build expert ik doe maar wat mij leuk lijkt, maar er zijn hier genoeg experts die goede adviesen kunnen geven.

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-11 16:21
Melee damage in de nieuwe tree :) :) :) Sjongejongejonge...
Deze build doet gewoon even 557% meer psychical damage met (one handed) axes. Sick... Dat wordt een nerf.

• Groenie
Patch is ondertussen live, alle 8% life nodes zijn naar 6%, en de 12% naar 10% etc.
Schijnt alleen wel dat EK flinke nerf heeft, vind ik niet zo.
Meeste mensen zeggen alleen dat ze niet heel veel van merke, omdat samen met je eigen life ook de life van monsters omlaag is, net als hun damage.

Totaal plaatje maakt dus misschien weinig uit, behalve dat melee gebuffed is en sommige "generfed".
Nog niet kunnen inloggen om stats te vergelijken, alleen wel bang dat ik nu misschien minder aura's kan runnen en inner force eruit spec na nerf van ~30% naar ~16%

• Neles7
Ik ga dit weekend in de anarchy leaguge maar eens een leuke 2h melee char maken :D

Net even snel een elemental 2h in elkaar gezet maar geen idee of dit een beetje werkt, geen ervaring met melee .. :D

de build

Zo ben flink blij met nieuwe patch mn ranger (lvl60) verliest rond de 300 hp en houd dus 1700HP over. Ik heb op mn main attack (split arrow) 300 dps erbij. deze doet nu iets meer als 1400 dmg.
Mn bear trap doet 2900 dmg en mn frost arrow doet 2200 dmg

[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 06-06-2013 13:33 ]

• JohnnyV76
dit is de build die ik nu heb.

Zitten sowieso wel wat foute dingen in maar wilde niet respeccen ivm de reset.
Increased weapon elemental damage werkt dus niet op spells heb ik gemerkt. Probleem van mn huidige build is ook dat het een beetje van alles en nog wat is. Toen ik fireball gebruikte had ik bijv. ook de blast radius node en AoE nodes. Het handige van Arc is dat je niet per see hoeft te mikken. Bij fireball met LMP op afstand had ik vaak dat er 1 tegen een muur kwam, 1 langs de mob en maar 1 de mob raakte. Maja... had pas wat gezocht op Arc en over het algemeen was de reactie dat een Arc build sucked. In bovenstaande build heb ik ook behoorlijk gefocussed op crit kans en damage.

• Neles7
Ik denk dat de eerste vraag die je aan jezelf moet stellen is: "Wat wil ik gaan doen" en daarna "Wat wil ik bereiken" wat ook handig is Solo of Group play. Dan kun je op bepaalde aspecten focussen.

Antwoorden kunnen zijn:
Summoner Witch
Max DPS

Dual Totem
Tank/Great survivability.

Daarna kunnen we gaan kijken naar een geschikte build.

[ Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 06-06-2013 14:04 ]

• Artimunor
Kaw schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:57:
Melee damage in de nieuwe tree :) :) :) Sjongejongejonge...
Deze build doet gewoon even 557% meer psychical damage met (one handed) axes. Sick... Dat wordt een nerf.
Resolute technique mist not in die build en 2x diamond skin, maar verder wel erg lekker.
Ik blijf denk ik zelf toch bij mn 2 AS corsair swords, te goed met lifegain on hit.
Helaas hebben veel sword nodes extra crit die teniet gedaan worden door resolute technique, echter is RT toch te O.P. om niet te nemen, en kan je ook met niet-weapontype-specifieke passives een heel eind komen.
Ik vind persoonlijk RT geen MUST. Wanneer je een aantal accuracy nodes mee pakt krijg je 80 tot 90% hit chance misschien wel meer. Dan neem ik wel voor lief dat ik 1 uit de 99 klappen een keer mis als ik uiteindelijk daarmee toch nog flink kan critten. Mn cleave op mn Duellist heeft een attack speed van rond de 0.35 daarmee sla ik snel genoeg om 1x te kunnen missen.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:53:

Ik wil daaraan deel gaan nemen, nog even aan Dembar vragen welke.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• JohnnyV76
Ik ben ook van plan om met anarchy mee te doen. HC (en onslaught) is niks voor mij. Heb vaak te veel afleidingen om me heen waardoor ik af en toe doodga. Na anarchy kom je in de default league dus komt mooi uit want wilde al net een nieuw char beginnen. Met 3 kids en een fulltime baan zijn mijn speeluren redelijk beperkt en is het lastig om aan een groep te committen dus zal vooral veel solo spelen.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Ik kijk wel hoever ik de komende dagen kom met m'n physical Cyclone Marauder.

Als de desyncs niet te erg zijn, onslaught. Anders maar anarchy. :)

• Neles7
Dat zijn wel weinig punten Gundogan, als je van plan bent om de 4 maanden lang te spelen moet je makkelijk boven dat aantal uit komen.

Ik zou ook meer armor nodes pakken gezien je ook al de passive neemt dat je geen aanvallen kan dodgen. HP is minder belangrijk als je meer armor nodes pakt nu denk ik.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Dat is m'n lvl55 Marauder nu. Uiteindelijk kan je inderdaad naar zoiets toewerken.

Misschien te weinig leven, maar geen idee hoe hard de echt harde hits (waar armour minder effectief is) nu zijn. Op zich zijn alle normale mobs niet zo eng zolang ik maar blijf ronddraaien en niet desync. :p

• Neles7
Ik heb in de sheet alvast 2 tabbladen gemaakt voor de nieuwe races. Kun je vast tweaker party's maken :)
Ik denk dat ik gewoon ga spelen en me build ga bouwen tijdens het spelen, zo ben ik tenslote ook begonnen met PoE waarom niet zo starten na de patch ^^

• Frerk

Frerk

*bliep*

Gundogan schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:48:
Dat is m'n lvl55 Marauder nu. Uiteindelijk kan je inderdaad naar zoiets toewerken.

Misschien te weinig leven, maar geen idee hoe hard de echt harde hits (waar armour minder effectief is) nu zijn. Op zich zijn alle normale mobs niet zo eng zolang ik maar blijf ronddraaien en niet desync. :p
Ja niemand weet dat echt op het moment. In theorie is armor nu effectiever, maar de echt harde hits zoals die van Elites en Rhoa charges zullen nog altijd gruwelijk veel pijn doen. Ik ben ook met een melee build bezig met relatief weinig leven en armor, maar ik verwacht eigenlijk dat 't wel te doen is met life leech.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben op meerdere characters bezig en twijfels nog over de herverdeling van de punten. Ik ga eerst maar eens beginnen met een paar softcore chars welke nu nutteloos zijn zoals mijn iceshot L64 ranger, wellicht is daar nu een leuke Physical damage van te maken met crits.

• Artimunor
SMD007 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:35:
Ik vind persoonlijk RT geen MUST. Wanneer je een aantal accuracy nodes mee pakt krijg je 80 tot 90% hit chance misschien wel meer. Dan neem ik wel voor lief dat ik 1 uit de 99 klappen een keer mis als ik uiteindelijk daarmee toch nog flink kan critten. Mn cleave op mn Duellist heeft een attack speed van rond de 0.35 daarmee sla ik snel genoeg om 1x te kunnen missen.
Mijn attackspeed is 0.10 en ik mis liever niet. (de-randomize lifegain on hit amounts)
Een accuracy van 90% is 1 in de 10 klappen mis ipv 1 in de 99, en dat is 10% less damage.
Onderschat RT niet, ik wilde er eerst ook niet aan totdat ik het uitgeprobeerd heb met een paar regrets, en het dmg verschil is echt significant.

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Ngangatar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:07:
Ik ben op meerdere characters bezig en twijfels nog over de herverdeling van de punten. Ik ga eerst maar eens beginnen met een paar softcore chars welke nu nutteloos zijn zoals mijn iceshot L64 ranger, wellicht is daar nu een leuke Physical damage van te maken met crits.
o Ngnang ik ga unslaugh btw en ik zal waarschijnlijk een witch freeze lvlen die ik omzet naar een wander

Battletag Vakasha#2284

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dembar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:19:
[...]

o Ngnang ik ga unslaugh btw en ik zal waarschijnlijk een witch freeze lvlen die ik omzet naar een wander
Dan zien we elkaar in Onslaught. :).

Server is net down gegaan voor maintenance, website is er ook uit. Best moeilijk in te schatten dan voor hoelang het is. Ff twitter checken.

[Update] lang leve twitter: Path of Exile @pathofexile
We're deploying the 0.11.0c patch. It should be up in a few minutes.

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 07-06-2013 09:57 ]

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
De game is altijd heel erg kort offline voor patches heb ik gemerkt, watde website betreft heb ik geen idee.

Kan niks vinden over de nieuwe deals die zouden komen na de website update.

Battletag Vakasha#2284

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Dembar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:47:
De game is altijd heel erg kort offline voor patches heb ik gemerkt, watde website betreft heb ik geen idee.

Kan niks vinden over de nieuwe deals die zouden komen na de website update.
Voor slechts $12.5K heb je je eigen monster in PoE. ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gundogan schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Voor slechts $12.5K heb je je eigen monster in PoE. ;)
Daar heb ik er al eentje van, luistert naar de naam Dembar :).

• Neles7
Zo te zien is er minstens 1 iemand zo gek geweest om het te kopen
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2zyzy1j.png

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Neles7 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:00:
Zo te zien is er minstens 1 iemand zo gek geweest om het te kopen
[afbeelding]
Thanks voor die gozer om een financiële injectie te geven :).

Eindelijk thuis! Nu gauw de update downloaden en spelen en kijken hoe mn nieuwe pet is (heb 50 dollar supported) Zit nog te denken upgrade te doen, maar op dit moment zijn die nog full price.
Ik las op het forum dat ze net als in closed beta toen dat stapsgewijs dat willen laten stijgen. Dus als je al 50 dollar betaald hebt krijg je 50 dollar korting op de volgende stap.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SMD007 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:32:
Eindelijk thuis! Nu gauw de update downloaden en spelen en kijken hoe mn nieuwe pet is (heb 50 dollar supported) Zit nog te denken upgrade te doen, maar op dit moment zijn die nog full price.
Ik las op het forum dat ze net als in closed beta toen dat stapsgewijs dat willen laten stijgen. Dus als je al 50 dollar betaald hebt krijg je 50 dollar korting op de volgende stap.
Ik heb ook de 50$ versie gedaan. Mooi sponsor bedrag en ik vond de roze gloed (hoe krijg ik het mijn mond uit:) ) gewoon veel mooier dan de duurdere.

Ngangatar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:47:
[...]

Ik heb ook de 50$ versie gedaan. Mooi sponsor bedrag en ik vond de roze gloed (hoe krijg ik het mijn mond uit:) ) gewoon veel mooier dan de duurdere.
Ben het met je eens en ik vind het meer rainbow color dan echt roze (naja dat laat ik mezelf graag geloven in elk geval :+ )

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SMD007 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:05:
[...]

Ben het met je eens en ik vind het meer rainbow color dan echt roze (naja dat laat ik mezelf graag geloven in elk geval :+ )
Dan is dat het, Rainbow :).

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:38
Paar maanden geleden dat ik nog eens heb gespeeld. Wou een paar patches afwachten en deze leek me ideaal om ervoor te gaan. Anarchy league spreekt me enorm aan, vooral omdat iedereen van 0 moet beginnen.

Heb ook de 50$ pack gekocht, had al silver support maar de makers verdienen dit geld echt volledig. Ze maken het een heel goed spel.

Ik had in gedachten om een tank marauder te maken. Hopelijk pakt het wat uit. Heb wat gelezen en blijkbaar moet het goed lukken. We zullen zien!
Succes Paterpor! Ik moet helaas werken, maar hoop vanavond nog even verder te kunnen met mn Bow Marauder.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

We zouden vandaag met 3 man Onslaught gaan doen maar 1 maatje is er niet. Ik zit nu daarom op een Anarchy char en Dembar op een Onslaught, hopelijk nu morgen met zijn drietjes op pad.

Kwam net een special mob tegen vlak bij de Dread Thicket, pittig baasje met een flinke knapzak met loot bij zich :). Jammer dat ik zijn poison Scorpion pet niet kon meenemen ^^ .

• Neles7
tot zover gaat het aardig met me eerste melee char op anarchy. Nog geen rogue exiles gezien helaas :(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het bevalt hier ook prima, beetje aan het witchen met FP en Cold Snap.

Zijn weer genoeg kleine verbeteringen aangebracht.

• Shodan_xl
Rogues komen alleen 's nachts laat uit hun tent. Heb er net een verslagen, maar was eigenlijk niet zo bijzonder nog. Hele berg blue items.

• JohnnyV76
Mijn bowrauder bevalt ook goed in Anarchy :)
Tot nu toe alleen witch gespeeld maar de survivability van de marauder is erg fijn. Nu ook aanbelandt bij de nodes die mijn DPS zullen increasen...neem ik aan.

JohnnyV76 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:36:
Mijn bowrauder bevalt ook goed in Anarchy :)
Tot nu toe alleen witch gespeeld maar de survivability van de marauder is erg fijn. Nu ook aanbelandt bij de nodes die mijn DPS zullen increasen...neem ik aan.
Dat "probleem" heb ik ook met mn bow marauder. Totaal geen dmg maar niets krijgt mij dood zolang ik maar blijf schieten met mn life on hit rain of arrows. Begint alleen nu saai te worden al begin ik nu ook in de buurt van bow nodes te komen en dus eindelijk een boost in dmg

• Neles7
ondertussen in act 2 cruel maar vind maar geen upgrades (behalve me wapen ...) dus het is nogal lastig progressen. Nouja hopen dat we morgen meer geluk hebben.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vandaag met Dembar en Malarkan een paar uurtjes gespeeld en nu lvl 33 allemaal.

Erg leuk om met groep te spelen op TeamSpeak en elkaar zo aan te vullen. Ook met lootverdeling en gems uitwisselen bij quests werkt dat prima. Al missen we nog vrij veel voor een optimale setup :).

Jammer genoeg donderdag pas weer tijd om met zijn drietjes verder te gaan, tot die tijd dus solo en duo werk op andere chars. Ach, zo verdelen we mooi de tijd tussen Anarchy en Onslaugth.

• JohnnyV76
Net een rogue exile tegengekomen in docks op normal. Best pittig gevecht maar t is gelukt :)
Drops waren bizar slecht, alleen blauwe meuk. 1/13 voor de challenge.

• Neles7
Ik heb even de tijd genomen om te bedenken wat ik nu wil bereiken en of dat mogelijk is (en of ik er wat aan had). Ik wilde een 'hybrid' melee char. (elemental + physical). Kijk ik terug naar mijn char is dat idee leuk maar het is niet makkelijk haalbaar (hoewel het wel vet is 2 type damages te doen) was het verder ook niet interessant voor mijn char. Ik ging voor hybrid maar gebruikte eigenlijk alleen physical skills. (vind de elemental melee skills zoals lightning strike niet zo leuk persoonlijk).

Hierop volgend heb ik wat research gedaan naar phys. melee builds en heb ik er zelf een samengesteld zoals ik denk dat het lekker werkt. Ik denk dat dit ook de build gaat worden die ik ga volgens tijdens anarchy (zoals al mijn builds gebruik ik het maximum aantal punten.) Indien gewenst kan ik een lager aantal punten posten, wat neer zal komen op ±92 punten. (dat is een lv 74 met alle questen voltooid, wat prima haalbaar is)

Ik zou graag wel wat feedback hebben op deze build. (maar zijn er eigenlijk tweakers met veel phys. melee ervaring ?) Algehele discussie is ook welkom wie weet waar we op kunnen stuiten.

Maargoed, hier dan de build:
De build

Gedachte gang:
Veel phys. dmg
Iron grip voor extra boost (we gaan tenslote voor zoveel mogelijk phys. dmg)
Veel endurance charges (7 totaal) en 0.2% HP regen per charge (komt dus neer op 1.4% (vergelijkbaar met Troll's blood)
Veel armour (lekker tanky + endurance charges om te verhogen)
De reden dat ik voor mace passives heb gekozen is omdat deze (als ik het goed begrepen heb) de hoogste phys. dmg hebben (voor phys skills)
De nodige HP nodes ofc.
+32% all res
Veel life regen
IR zodat ik niet gebonden ben aan pure armour gear.

Voor de volledige lijst zie: Build.txt

Skills:
Ground Slam/Sweep ?
Blood Rage (door de hoge life regen per sec en de insane ll hoop ik puur dmg te gaan op wapen spec (met ll gem in stash als nodig)
Leap Slam
Bear Trap

Concrete Vragen:
Is +83 int genoeg of moet ik investeren in extra nodes ? (denk voor int skills aan Summon skeleton (totem :D), Verder gebruik ik natuurlijk de nieuwe amu met str + int, evt kan ik op wat minder belangrijke item wat int rollen ?)
Is de build viable (denk aan life ? +293hp met 230% increase)
Aura's ? (zijn deze eigenlijk wel handig voor een phys melee build ?)
Phys. Reflect ?
Endgame ?

------
JohnnyV76 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:19:
Net een rogue exile tegengekomen in docks op normal. Best pittig gevecht maar t is gelukt :)
Drops waren bizar slecht, alleen blauwe meuk. 1/13 voor de challenge.
Ik heb er ook enkele gekild en niet veel bijzondere loot gehad.
2 solo
1 met shodan
1 public party (Fellshrine met 6 personen, deze was bijna niet dood te krijgen)

Verder zie ik ze als een leuke afwisseling :)

---
Welke tweakers spelen er nog meer anarchy en zijn ook rond cruel act 2 ? Heb ik eventueel nog meer mensen om mee te partyen als alleen shodan. (al moet ik hem weer even inhalen na zijn rush van gisteren :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Neles7 op 10-06-2013 15:46 . Reden: zin opbouw/reactie Johnny/Vraag ]

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Iron Grip werkt alleen op projectile damage. :)

Als je hybrid wilt: waarom niet Lightning Strike gaan? Je main attack heeft baat bij veel phys dam increase (50% wordt lightning damage) en increased elemental damage en volgens mij ook Iron Grip voor een deel (de lightning projectiles).

Voor aura's: Grace (deze kan ook prima als je de Blood Magic node gebruikt) + Determination + Iron Reflexes (+ Inner Force) = leuke armour boost. Hatred werkt uiteraard ook goed met veel phys damage. Anger en Wrath alleen met Inner Force en de (weapon) elemental damage nodes.

En axe + dual wield geeft je de meest phys damage increase nu denk ik. Dus dan zou je aan phys Cleave of Cyclone kunnen denken.

Ik ben nu lvl40 op Onslaught met een Ground Slam Jam Marauder. Behalve dat ik het in mijn broek doe bij Brutus/Kole en Vaal, zelfs op normal, gaat het nog wel prima. Voor die bosses op Merciless wordt het denk maar (degen bear cheese) party tijd of Lightning Strike + Flame Totem gebruiken.

En als ik de gear + ballen heb, respeccen naar Cyclone misschien.

• Artimunor
is de droprates van maps increased ofzo?

gister echt volop mapdrops begonnen met een 71 en veel 72,73 en een 75 gedaan.
zelfs een 76 crematorium, echter die baas is best wel hard en ownde ons alle drie (het waren er zelfs 2 tegelijk)
naderhand had de mapmaker nog een aantal 72 en 73 over (en bakken 70 en lager)

kijk zo vind ik PoE weer leuk om te spelen

[ Voor 4% gewijzigd door Artimunor op 10-06-2013 16:49 ]

• Neles7
Gundogan schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Iron Grip werkt alleen op projectile damage. :)

Als je hybrid wilt: waarom niet Lightning Strike gaan? Je main attack heeft baat bij veel phys dam increase (50% wordt lightning damage) en increased elemental damage en volgens mij ook Iron Grip voor een deel (de lightning projectiles).

Voor aura's: Grace (deze kan ook prima als je de Blood Magic node gebruikt) + Determination + Iron Reflexes (+ Inner Force) = leuke armour boost. Hatred werkt uiteraard ook goed met veel phys damage. Anger en Wrath alleen met Inner Force en de (weapon) elemental damage nodes.

En axe + dual wield geeft je de meest phys damage increase nu denk ik. Dus dan zou je aan phys Cleave of Cyclone kunnen denken.

Ik ben nu lvl40 op Onslaught met een Ground Slam Jam Marauder. Behalve dat ik het in mijn broek doe bij Brutus/Kole en Vaal, zelfs op normal, gaat het nog wel prima. Voor die bosses op Merciless wordt het denk maar (degen bear cheese) party tijd of Lightning Strike + Flame Totem gebruiken.

En als ik de gear + ballen heb, respeccen naar Cyclone misschien.
Volgens de skill tree van de path of exile website: The increase to physical damage from strenght applies to projectile attacks as well as melee attacks. Wat me dus doet/deed vermoeden dat het werkt voor melee.

Verder is de bedoeling dat ik full Phys. ga. Hybrid was de eerste intentie maar ik vind de LS skill persoonlijk niet leuk.

Voor aura grace/determination snap ik extra armour :D Hatred is wellicht ook een leuke gezien die phys damage gebruikt als basis :D Anger/wrath zijn die de moeite waard voor een phys build ? Ik wil uiteindelijk proberen om mana te gebruiken voor aura's en dan via een BM gem me skills uitvoeren.

Zelf zit ik meer te denken aan een leuke 2h mace want ik ben al gebouwd als een 2h. Maak nog wel een elemental cleave alt ofzo :)

Verwijderd

Strength werkt sowieso al op melee damage. Die skill is ervoor om de strength bonus ook voor ranged attacks te laten gelden. Dat is wat Gundogan bedoelde.
Zelf heb ik momenteel 0 tijd om te spelen. Echt te druk met school en werk :( Baal wel als ik dit zo lees. Het wordt echt lekker actief enz!

• Shodan_xl
Neles7 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:32:
[...]

Volgens de skill tree van de path of exile website: The increase to physical damage from strenght applies to projectile attacks as well as melee attacks. Wat me dus doet/deed vermoeden dat het werkt voor melee.
Standaard werkt strength dus al voor melee. De iron grip passive maakt dat het dan ook voor projectiles geldt. Voor jouw build heb je het niet nodig. En mijn LA duelist gebruikt het ook niet want zo goed is deze passive niet.

Ik heb zelf ooit deze marauder build gemaakt in HC. Erg stevig, maar vond het zelf saai worden. Kijk er maar even naar voor inspiratie :) Build

[ Voor 29% gewijzigd door Shodan_xl op 10-06-2013 18:54 ]

• Neles7
In dat geval kunnen we iron grip verplaatsen naar de armour mastery bij de maurader tree. +18% armour +2% speed en +10 str :) Wat altijd welkom is :) heb de builds.txt aangepast naar deze passive.

Pagina: 1 ... 34 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]