Ik heb even de tijd genomen om te bedenken wat ik nu wil bereiken en of dat mogelijk is (en of ik er wat aan had). Ik wilde een 'hybrid' melee char. (elemental + physical). Kijk ik terug naar mijn char is dat idee leuk maar het is niet makkelijk haalbaar (hoewel het wel vet is 2 type damages te doen) was het verder ook niet interessant voor mijn char. Ik ging voor hybrid maar gebruikte eigenlijk alleen physical skills. (vind de elemental melee skills zoals lightning strike niet zo leuk persoonlijk).
Hierop volgend heb ik wat research gedaan naar phys. melee builds en heb ik er zelf een samengesteld zoals ik denk dat het lekker werkt. Ik denk dat dit ook de build gaat worden die ik ga volgens tijdens anarchy (zoals al mijn builds gebruik ik het maximum aantal punten.) Indien gewenst kan ik een lager aantal punten posten, wat neer zal komen op ±92 punten. (dat is een lv 74 met alle questen voltooid, wat prima haalbaar is)
Ik zou graag wel wat feedback hebben op deze build. (maar zijn er eigenlijk tweakers met veel phys. melee ervaring ?) Algehele discussie is ook welkom wie weet waar we op kunnen stuiten.
Maargoed, hier dan de build:
De build
Gedachte gang:
Veel phys. dmg
Iron grip voor extra boost (we gaan tenslote voor zoveel mogelijk phys. dmg)
Veel endurance charges (7 totaal) en 0.2% HP regen per charge (komt dus neer op 1.4% (vergelijkbaar met Troll's blood)
Veel armour (lekker tanky + endurance charges om te verhogen)
De reden dat ik voor mace passives heb gekozen is omdat deze (als ik het goed begrepen heb) de hoogste phys. dmg hebben (voor phys skills)
De nodige HP nodes ofc.
+32% all res
Veel life regen
IR zodat ik niet gebonden ben aan pure armour gear.
Voor de volledige lijst zie:
Build.txt
Skills:
Ground Slam/Sweep ?
Blood Rage (door de hoge life regen per sec en de insane ll hoop ik puur dmg te gaan op wapen spec (met ll gem in stash als nodig)
Leap Slam
Bear Trap
Concrete Vragen:
Is +83 int genoeg of moet ik investeren in extra nodes ? (denk voor int skills aan Summon skeleton (totem

), Verder gebruik ik natuurlijk de nieuwe amu met str + int, evt kan ik op wat minder belangrijke item wat int rollen ?)
Is de build viable (denk aan life ? +293hp met 230% increase)
Aura's ? (zijn deze eigenlijk wel handig voor een phys melee build ?)
Phys. Reflect ?
Endgame ?
------
Ik heb er ook enkele gekild en niet veel bijzondere loot gehad.
2 solo
1 met shodan
1 public party (Fellshrine met 6 personen, deze was bijna niet dood te krijgen)
Verder zie ik ze als een leuke afwisseling
---
Welke tweakers spelen er nog meer anarchy en zijn ook rond cruel act 2 ? Heb ik eventueel nog meer mensen om mee te partyen als alleen shodan. (al moet ik hem weer even inhalen na zijn rush van gisteren

)
[
Voor 16% gewijzigd door
Neles7 op 10-06-2013 15:46
. Reden: zin opbouw/reactie Johnny/Vraag ]