als het aan neverwinter ligt ben je gauw terug.... pfffft wat vond ik die houterig erg jammerMarcvz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:10:
Damn.. Dood..
Ik wist dat Thicket map met vulnerability curse geen goed idee was..
In ieder geval de boss niet.. En dat bleek... 2 shot..
Dag L81 wander.. Had zoveel mooie gear.. En dat na mijn relaas over hoe 'leuk' hardcore is
Oh well, ik ga even een PoE break inlassen denk ik.. Neverwinter tijd!
ik zie helemaal niks in neverwinter wat me aantrekt als ik poe beetje beu ben dan speel ik wel dont starve 
ben weer rustig op weg naar maps lvl 47 wandering witch, en ook 2 vrienden kunnen verleiden tot poe
ben weer rustig op weg naar maps lvl 47 wandering witch, en ook 2 vrienden kunnen verleiden tot poe
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
mooi manDembar schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:35:
ik zie helemaal niks in neverwinter wat me aantrekt als ik poe beetje beu ben dan speel ik wel dont starve
ik ben met een nieuwe totemer onderweg..
spark
arc
of mijn q13 firestorm gaat erin
lvl ze alle drie.
moet even kijken hoe ze effectief gaan werken
Verwijderd
RIP...Welke lvl map was dat? Mappen met Curses zijn sowieso niet tof.. En Vulnerbility curse is wel een van de vervelendste om tegen je te krijgen vind ikMarcvz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:10:
Damn.. Dood..
Dag L81 wander.. Had zoveel mooie gear.. En dat na mijn relaas over hoe 'leuk' hardcore is
dat is jou mening, ik ken veel mensen die het niet met je eens zijn.Marcvz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:57:
[...]
Maar je bericht is een beetje overdreven hoor.
ook al is de hersen inhoud van een berzerk conan ongeveer gelijk aan die van een kip zonder kop vind ik het geen eerlijke vergelijking van je om mijn favoriete speelstijd zo te bagetaliserenEigenlijk is de enige echt valide rede die je geeft om geen HC te spelen dat je als je een kip zonder kop overal in wil springen. En dan is HC inderdaad niets voor jou.
Ik vind HC wel leuk voor races, alt-f4 speelstijl, crashes en blackscreens omdat ze een te klein team hebben om alle drivers behoorlijk en op tijd te ondersteunen, in combinatie met dat je dan dood bent en je HC ervaring over is, vind ikzelf redelijk onspeelbaar, maar dat is mijn mening.Iedereen moet t spelletje natuurlijk spelen zoals hij zelf wil, maar je doet het overkomen of het compleet onspeelbaar is op HC.. Dat wil ik even wat nuanceren ^^
Ik kan me voorstellen dat de spanning groot is maar, 15% xp verliezen (ondertussen toch tussen de 5 en 10 maps speeltijd) is voor mij spanning genoeg.
Hier heb je gelijk in, de deflatie van exalteds en inflatie van alles wat farmbaar is (alts en fusings etc) bewerkstelligd door aziatische digitale agrariers is niet goed voor de economie, maar omdat het toch ruilhandel is, bevalt het item-voor-item ruilen principe me wel, who needs economyVoor mij is HC de enige manier om deze game te spelen.
Daar blijft de economie enigszins gezond. Zijn er wat minder irritante mensen in de chat.
ja klopt, totdat je op merciless aankomt en per keer dat je doodgaat bakken xp verliest, dan wordt het ineens wel spannend (niet zo spannend als HC natuurlijk, maar genoeg voor mij om al zenuwslopend te zijn)En geniet ik enorm van de spanning en voldoening die op SC een stuk minder zouden zijn.
Ik kan me nog wel wat maps herinneren waar ik voorovergeleund, volledig geconcentreerd doorheen ging en achteraf mn muis af kon doen door de zweethandjes.
Dat zou ik op SC absoluut niet hebben.
dan heb je geluk gehad, voor vele streamers zijn bugs/lag regelmatig hun einde, dit valt zo online na te slaan.Het spel is beta, er zijn bugs, allemaal waar. Maar dat is geen rede om geen HC te spelen.
Elk spel heeft bugs. En als je HC speelt, in welk spel dan ook, is dit beseffen en er op anticiperen een must.
Maar als ik kijk hoe vaak ik dood ben gegaan door iets wat met de game te maken had en ik niet had kunnen voorkomen in de 100e uren die ik gespeeld heb, valt dat reuze mee..
Namelijk precies 1x..
ik denk dat je mijn alt-f4 standpunt niet snapt, ik vind dat als het onderdeel van de gameplay is het support moet worden in het spel, niet blocked met een timer, maar juist een instant back-to-town knop, alleen zal je dit nooit zien, omdat ze dan toegeven dat ze zon lame functie die tegen hun eigen cut-throath principe ingaat nodig hebben om een gat in de gameplay op te vangen.Je mening over alt-f4 kan ik ook niet in mee gaan trouwens.
Het enige alternatief is namelijk een logout timer zoals in D3.
Gevolg dan is dat er alleen maar meer doodsoorzaken bij komen waar je als speler niets aan kan doen.
In 90% van de gevallen waar je dood gaat door gameplay, had alt+f4 je ook niet gered.
inderdaad het wordt beter!Maar goed, als je HC speelt is voorkomen dat je in een dodelijke situatie komt onderdeel van het spel.
Als je jezelf hier niet mee bezig wilt houden, geen HC spelen.
Maar als je de spanning zoekt die HC te bieden heeft, laat je niet tegenhouden door geklaag over bugs en desync. Dit is allemaal stukken minder dan een paar patches terug.
hier heb je helemaal gelijk in, ik heb zelf ook een paar ex-race HC characters waar ik stiekem een beetje mee verder gegaan ben.En er is eigenlijk geen rede om niet op HC te beginnen. Je komt als je dood gaat toch op SC.
Heb je dan geen zin om te rerollen ga je lekker op SC verder. Maar wie weet ben je dan ook wel hooked aan de spanning die HC biedt
al blijft mijn main toch de grindcore-multistrike-cleave-drummer-leapslam-monkey op softcore
p.s. alle respect voor je menig, ik vind hc-spelers geenzins stom, dom etc, en ik heb er juist wel respect voor.
ik wil alleen de sfeer tegengaan dat softcore dom is, uberhaupt de term softcore is al een beetje baggetaliserend, hardcore is natuurlijk stoer, maar je ziet vaak dat mensen als ze dan dood gaan, zo gefrustreerd zijn dat ze maar stoppen met het spel, softcore overwegen ze niet eens, want dat is niet cool, want dat hebben de mensen op HC elkaar aangepraat.
15% xp kunnen verliezen is al heel spannend en 2 avonden opnieuw moeten spelen met alleen maar netto verlies frustrerend genoeg imo.
edit:
gecondoleerd, die 29% increased monster damage in combinatie met vulnerability (extra phys dmg) en dan die boss die zulke harde klappen doet met zn arrow rain (ik geloof ergens gelezen te hebben dat de arrows van de arrowrain elk afzonderlijk gecalculeerd worden en dmg kunnen doen) is ook wel erg bruut.Marcvz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:10:
Damn.. Dood..
ik probeer die boss altijd te confusen, het gangetje inlokken met een temp chains totem, en dan om het hoekje snel een totem achter em en dan weer verstoppen, als ie dan omdraaid snel naar em toe leapslammen, een paar klappen doen, weer weg en dan herhalen, als ik dat niet doe ga ik er ook heel hard aan, als ie toevallig zin heeft om een paar arrowrains achterelkaar aan te doen
[ Voor 9% gewijzigd door Artimunor op 10-05-2013 11:16 ]
http://www.pathofexile.co...ad/374899/page/1#p3300031Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:14:
[...]
RIP...Welke lvl map was dat? Mappen met Curses zijn sowieso niet tof.. En Vulnerbility curse is wel een van de vervelendste om tegen je te krijgen vind ikDie reroll ik ook standaard. Deed je de map solo?
Screenshot van map staat daar, bug report omdat er tot de boss 0 rare dropte... klopt iets niet als er 90% opzit
Ik was ook op SC begonnen, daar eenmaal op 78 aangekomen vond ik het toch saai worden die maps.
Ook omdat doodgaan daar niet erg is, alleen vervelend. Daarom zul je op HC (als je niet doodgaat ofc) ook uiteindelijk sneller lvlen en op SC, omdat je voorzichtiger bent en vaak meer defensive speelt (en bouwt).
Ik keek gister even op SC naar de public parties, waarvan 90% trade is ipv echte parties.
Voorlopig stem ik op HC
Verwijderd
Daarentegen zijn de public parties erg beperkt in Act3 MercilessGroenie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:10:
[...]
Ik was ook op SC begonnen, daar eenmaal op 78 aangekomen vond ik het toch saai worden die maps.
Ook omdat doodgaan daar niet erg is, alleen vervelend. Daarom zul je op HC (als je niet doodgaat ofc) ook uiteindelijk sneller lvlen en op SC, omdat je voorzichtiger bent en vaak meer defensive speelt (en bouwt).
Ik keek gister even op SC naar de public parties, waarvan 90% trade is ipv echte parties.
Voorlopig stem ik op HC
Ik had gister maar eens solo een mapje gedaan en de drops waren dramatisch.. nauwelijks rares gevonden (165 IIR). Wel een unique ring gevonden (Blackheart). Mijn 2e map heb ik niet afgemaakt, vond t te gevaarlijk worden in de crypt met al die arc en lightning thorns casters
Maar door voorzichtigheid level je niet sneller, alles gaat dan juist veel langzamer toch, als we met zn 3en (real life vrienden) maps doen, rauzen we met 2 melee physical hypercleave gasten en een support double totem/curse witch (vulnerability) in een paar minuten een map leeg. je kan dan zo (loot haulen en sellen/stashen verdubbelt bijna de tijd, omdat we toch de portals op willen maken) 7 a 8 maps per uur doen.Groenie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:10:
[...]
Voorlopig stem ik op HC
Als je toch met alleen ranged gasten gaat zie ik de uitdaging en extra spanning van HC wel hoor trouwens, maar met melee niet (ter clarificatie voor de mensen die zich afvragen waarom: met melee ga je veel sneller dood en ben je veel lag-gevoeliger in dit spel), en met een groepje RL vrienden ook niet, als er dan 1 dood gaat gooit dat voor iedereen roet in het eten.
Het niet-dood-gaan element in races vind ik wel weer leuk, iedereen begint toch volgende race overnieuw, dus zelfs in een party-race met RL vrienden is het dan niet zo erg als er 1 dood gaat, als het aan het begin gebeurt moet ie max 1 a 2 uur wachten.
En daar zit het precies het punt, daar zit geen uitdaging in behalve keihard grinden, daarom vond ik het saai worden.Artimunor schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:41:
[...]
Maar door voorzichtigheid level je niet sneller, alles gaat dan juist veel langzamer toch, als we met zn 3en (real life vrienden) maps doen, rauzen we met 2 melee physical hypercleave gasten en een support double totem/curse witch (vulnerability) in een paar minuten een map leeg. je kan dan zo (loot haulen en sellen/stashen verdubbelt bijna de tijd, omdat we toch de portals op willen maken) 7 a 8 maps per uur doen.
Voorzichtigheid is wel beter, ja het duurt "langer", maar je valt nooit 15% terug wat steeds meer uur kost om te herstellen.
totdat je ineens een hoge level map doet met temporal chains, en een paar andere fijne mods, en dan ga je weer kijhard dood.Groenie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:01:
[...]
En daar zit het precies het punt, daar zit geen uitdaging in behalve keihard grinden, daarom vond ik het saai worden.
Voorzichtigheid is wel beter, ja het duurt "langer", maar je valt nooit 15% terug wat steeds meer uur kost om te herstellen.
wat ik juist zo goed gedaan vind in dit spel is de schaling, in skyrim loop je na level 40 a 50 als een god in frankrijk (of moet ik zeggen als een dovahkiin in zwitserland) rond en kan niks je meer iets maken, hier ga je dan een paar map levels hoger en ben je helemaal weer wienie.
je hebt wel gelijk dat het saai wordt omdat er helaas niet een grote voorraad 72+ maps te bemachtigen valt, en je dan weer 66 t/m 70 kan gaan grinden in de hoop dat je nieuwe vind.
een paar keer zon lage map leegrauzen is wel grappig maar niet elke avond uren lang, en als je dan ook nog is voorzichtig moet doen en het traag gaat is het helemaal te saai om veel te doen.
voordat ik dit ging spelen had ik de hoop dat er echt goede pvp in zou zitten, met goede balance.
maar dat valt ook tegen, ik denk dat als het zo doorgaat dit spel geen blijvertje is, al had het dat wel kunnen worden toen ze even momentum hadden.
tenzij ze iets brilliants voor de end-game geplanned hebben wat ze geheim gehouden hebben, maar dat zie ik nog niet gebeuren, vooral niet omdat ze overal open en transparant over zijn.
Die nieuwe +20% mana, mana regen en + 20 int node bij Witch is trouwens wel nice. Kan mijn spellcaster gelijk een extra 40% aura nemen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Iemand maps doen met mij op SC? Wel low-level 66 maps. M2M!
Shodan_xl waar ben je?
Shodan_xl waar ben je?
Verwijderd
Mijn build nu
Druk mee bezig moest eigenlijk een marauder zijn maar ach d-:
voor mijn 5L zogauw ik die heb zit ik te denken om Elemental proliferation erop te gooien ipv penetration.
Tegen die tijd heb ik toch al static blows. En ga ik door naar hex master.
Ben benieuwd of het goed blijft gaan d-:
Nog niks bijzonders gekocht dit keer voorheen al te vaak wat kwijtgeraakt hehe
voor mijn 5L zogauw ik die heb zit ik te denken om Elemental proliferation erop te gooien ipv penetration.
Als je deze build doet heb je hetzelfde met 1 punt minderVerwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:28:
Mijn build nu
Verwijderd
kijk das opbouwende kritiek waarvan ik hou d-;Groenie schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:59:
[...]
Als je deze build doet heb je hetzelfde met 1 punt minder
weekend lekker doorgespeeld op merciless
Binnekort maar eens act II afronden en dan richting maps gaan kijken met mede-tweakers. (SC welliswaar).
Wat is de stand van de rest ? Ik zie sommige tweakers lekker actief in me friendlist maar een boel lijken er ook niet meer/weinig te spelen.
Wat is de stand van de rest ? Ik zie sommige tweakers lekker actief in me friendlist maar een boel lijken er ook niet meer/weinig te spelen.
Heb dit weekend voor het eerst maps gespeeld. Dat ging eigenlijk best goed, totdat je met Shodan_XL een paar maps doet en het pijnlijk duidelijk wordt dat je build niet echt geschikt is voor maps. Ik overleef de boel wel, maar het tempo waarin ik dingen doe is zo extreem veel lager als bijvoorbeeld een lightning-arrow build... En bovendien ga ik ongeveer eens per twee maps dood. Dat is acceptabel tot level 65 en dan het XP-verlies meer dan wat je in 2 maps er bij krijgt.
Nu is het wel een groffe vergelijking ,,. Shodan is lvl 86 en heeft ondertussen (ga ik van uit) heel wat meer gear verzamelt als jij. Tempo is (imo) niet iets waar je je in het begin druk om moet maken. Doodgaan is echter een ander verhaal. Dat wil je voorkomen en dat is waar SC een beetje op HC begint te lijken, doodgaan kost je meer als je terugkrijgt (HC dan op een andere manier)Kaw schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:51:
Heb dit weekend voor het eerst maps gespeeld. Dat ging eigenlijk best goed, totdat je met Shodan_XL een paar maps doet en het pijnlijk duidelijk wordt dat je build niet echt geschikt is voor maps. Ik overleef de boel wel, maar het tempo waarin ik dingen doe is zo extreem veel lager als bijvoorbeeld een lightning-arrow build... En bovendien ga ik ongeveer eens per twee maps dood. Dat is acceptabel tot level 65 en dan het XP-verlies meer dan wat je in 2 maps er bij krijgt.
Inderdaad, overleven is het meest belangerijke, om effectief te farmen heb je gewoon een 5L of 6L nodig, met de juiste support gems, hoge dps wapen(s) liefst area damage, item quanity en rarity maar vooral resists maxed en heel heeel heeeeeeel veel leven.Neles7 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Nu is het wel een groffe vergelijking ,,. Shodan is lvl 86 en heeft ondertussen (ga ik van uit) heel wat meer gear verzamelt als jij. Tempo is (imo) niet iets waar je je in het begin druk om moet maken. Doodgaan is echter een ander verhaal. Dat wil je voorkomen en dat is waar SC een beetje op HC begint te lijken, doodgaan kost je meer als je terugkrijgt (HC dan op een andere manier)
altijd meer leven. (tenzij je chaos inoculation build heb insert dan energy shield op de plek van leven, een vriend van me heeft een summon witch met een ES van 6000 en dan 1 leven)
ik ben nu zelf 82 en hak aardig door, maar toen ik begon met maps (rond de level 70 was ik toen) ben ik op gewone level 66 maps herhaaldelijk doodgegaan, dat leer je wel snel af door de xp los trouwens.
Even iets anders, ik kwam zojuist deze geweldige site tegen: http://poexplorer.com/
Deze houd alle shops bij op het forum en hierop kun je zoeken naar een item van je keuze. Ideaal als je weet wat je zoekt zodat je niet heel het forum hoeft af te zoeken
Deze houd alle shops bij op het forum en hierop kun je zoeken naar een item van je keuze. Ideaal als je weet wat je zoekt zodat je niet heel het forum hoeft af te zoeken
jup, erg handig, alleen zijn de vetste items vaak gepost door mensen onder hun looking-for-upgrade kopje, en dus niet te koop.Neles7 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:29:
Even iets anders, ik kwam zojuist deze geweldige site tegen: http://poexplorer.com/
deze doet hetzelfde trouwens:
http://poe.xyz.is/
[ Voor 5% gewijzigd door Artimunor op 13-05-2013 10:36 ]
http://gathering.tweakers...er.com/&data[boolean]=AND
Ik was je al voor
Ik was je al voor
[ Voor 34% gewijzigd door Groenie op 13-05-2013 11:03 ]
Mja, dat is ten dele zo. Ik ben nog maar lvl 63 en doe solo maps op lvl 67 zonder dood te gaan. Alleen sommige bosses zijn niet zo fijn voor mijn type build.Neles7 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Nu is het wel een groffe vergelijking ,,. Shodan is lvl 86 en heeft ondertussen (ga ik van uit) heel wat meer gear verzamelt als jij. Tempo is (imo) niet iets waar je je in het begin druk om moet maken. Doodgaan is echter een ander verhaal. Dat wil je voorkomen en dat is waar SC een beetje op HC begint te lijken, doodgaan kost je meer als je terugkrijgt (HC dan op een andere manier)
Wat ik heb is een 3-totem ice spear build dat momenteel 750 dps doet per totem.
Chaos-damage is een fiks probleem bij 380 health (low-life build) en heb 1100 ES wat met 1 tik weg is als ik geraakt wordt.
Wat ik doe is mijn 17 minions en 3 totems als meatshield gebruiken. Die totems freezen de groeps (zijn single-target ice spear totems) door 1 van de groep te raken en met elemental ehm... (hoe heet dat ook alweer) als support gem wordt de gehele groep bevroren. Daarna is het een kwestie van wachten totdat alle leden gemold zijn door de totems en minions.
Dit werkt prima bij normale groepen, maar soms heb je flickerstrike, leap slam of poison clouds en dan ben ik dood.
Althans de kans wordt dan vrij groot. Bij flickerstrike en leap slam heb ik meestal geluk dat een van de 20 andere targets gepakt worden. Bij poison clouds zie ik het meestal aankomen. Maar meestal is niet altijd, dus ga dan wel eens dood.
Wat ik de komende weken ga proberen is de redbeaks te vervangen door (dure) wands met >100% spell/cold damage, zodat ik geen DPS verlies oploop. Daardoor hoef ik niet meer low-life en dan gaat het wel. Helaas gaat dan de IIQ en IIR (door de wondertraps en wat crap items die wel heel veel IIQ en IIR hebben) wel sterk omlaag, maar voor doorgroei moet ik wel wat.
@kaw,
Ik heb nog een 18(spell) + 68 (spell) + 15 (cold) wand op me oude "main" op sc, buiten dat zit er nog mana op. Laat maar weten of je daar iets aan hebt, volgens mij sta je niet in me lijst, ign Groenie.
Ik heb nog een 18(spell) + 68 (spell) + 15 (cold) wand op me oude "main" op sc, buiten dat zit er nog mana op. Laat maar weten of je daar iets aan hebt, volgens mij sta je niet in me lijst, ign Groenie.
Jajajaja!Groenie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:48:
@kaw,
Ik zal proberen om vanavond even online te komen.
Zoek jij nog wat? Dan kunnen we ruilen.
Morgenavond ws weer, zoek eigenlijk alleen HC stuff, maar ik weet niet of je dat hebt.Kaw schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:51:
[...]
Jajajaja!
Ik zal proberen om vanavond even online te komen.
Zoek jij nog wat? Dan kunnen we ruilen.
Maar spreek je morgen ingame dan wel.
Morgenavond heb ik helaas de gehele avond verplichtingen, dus dat gaat niet lukken. Ik voeg je IGN wel toe.Groenie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:59:
[...]
Morgenavond ws weer, zoek eigenlijk alleen HC stuff, maar ik weet niet of je dat hebt.
Maar spreek je morgen ingame dan wel.
Heb niet veel HC dingen. Een paar gems, waaronder een 11% quality dex-gem (weet niet precies meer welke) en 1 chaos ofzo.
Ik denk dat je je ES omhoog moet schroeven. Volgens mij wil je minimaal 3000 to 4000 hebben voor maps. Dan zou je je low-life build kunnen handhaven. Alleen chaos damage, dat wordt lastiger, zul je chaos resist items moeten zoeken.Kaw schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:10:
[...]
Wat ik heb is een 3-totem ice spear build dat momenteel 750 dps doet per totem.
Chaos-damage is een fiks probleem bij 380 health (low-life build) en heb 1100 ES wat met 1 tik weg is als ik geraakt wordt.
Wat ik de komende weken ga proberen is de redbeaks te vervangen door (dure) wands met >100% spell/cold damage, zodat ik geen DPS verlies oploop. Daardoor hoef ik niet meer low-life en dan gaat het wel. Helaas gaat dan de IIQ en IIR (door de wondertraps en wat crap items die wel heel veel IIQ en IIR hebben) wel sterk omlaag, maar voor doorgroei moet ik wel wat.
Mijn items zijn weliswaar nog grotendeels selffound (behalve mijn bow), maar ik vind eigenlijk geen upgrades meer. En er zijn al duizenden rares door mijn handen gegaan. Ik heb er ook weken over gedaan om tot mijn dps te komen, en ik kan je vertellen dat ik totem en freeze witches heb gezien die nog fors meer damage doen dan ik :-) Alleen denk ik dat ik dan echt dure items moet gaan kopen om daar in de buurt te komen.
Verwijderd
Ugh, RIP lvl 73 Freezing pulse templar.. Weer een lvl 70+ die gesneuveld is aan Brutus in een dungeon map -.-
Ik ga voorlopig ook maar een break houden
Ik ga voorlopig ook maar een break houden
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 07:55 ]
Eigenlijk is een low-life build alleen maar viable met een shavronnes (die een regel heeft: Chaos damage does not bypass your energy shield)Shodan_xl schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:36:
[...]
Ik denk dat je je ES omhoog moet schroeven. Volgens mij wil je minimaal 3000 to 4000 hebben voor maps. Dan zou je je low-life build kunnen handhaven. Alleen chaos damage, dat wordt lastiger, zul je chaos resist items moeten zoeken.
Mijn items zijn weliswaar nog grotendeels selffound (behalve mijn bow), maar ik vind eigenlijk geen upgrades meer. En er zijn al duizenden rares door mijn handen gegaan. Ik heb er ook weken over gedaan om tot mijn dps te komen, en ik kan je vertellen dat ik totem en freeze witches heb gezien die nog fors meer damage doen dan ik :-) Alleen denk ik dat ik dan echt dure items moet gaan kopen om daar in de buurt te komen.
Helaas ben je met chaos inoculation passive niet low-life meer.
Ik vermaak me nu ook al een maand of twee met PoE.. Hobbel met verschillende karakters door SC / HC.
Speel op dit moment meer SC om dat ik eens wil proberen Merciless uit te spelen en maps te gaan doen. Ben nog niet ver gekomen (Cruel Act 3), maar mijn melee Marauder wordt echt te hard kont geschopt..
Daarom ben ik maar een nieuwe poging begonnen met een ranged karakter: Bow Duelist.
Alles loopt op rolletjes, ben op Act 1 Cruel halverwege (lvl 38). Echter ben nu op een punt aangekomen waar ik wat hulp kan gebruiken. Basis van karakter staat, weet alleen niet zo goed hoe deze verder uit te bouwen.
Passive skill tree
Skills:
Ice shot + Added Cold Damage + Mana Leech = 380 dps
Lightning Arrow + Life Gain on Hit + Reduced Mana = 240 dps
Split arrow + Added Fire Damage = 310 dps
Ondersteud met Projectile Weakness
1,1K health, 247 mana.. Resistances (Fire / Cold / Lightning / Chaos) 42 / 64 / -11 / -20
De elemental resistances pas ik aan door gear te switchen afhankelijk van locatie.
Gear is alles zelf gevonden en aangepast met orbs.
Heb nog 5 passive skill points te verpatsen.. Aan wat?
Zie zelf aantal opties:
- resistances omhoog. Er zijn wat nodes direct te krijgen. Maar wil eigenlijk naar Diamond skin
- attack speed omhoog. Kan +9% krijgen voor 3 points
- life omhoog
- armour / evasion
- accuracy, door Resolute Technique op te pakken (en later Blood Magic)
- mana, is nu nog geen probleem, maar gaat het wel worden
Ik zit zelf te denken om de combinatie te pakken: via Diamond Skin naar GOlems Blood (+ life nodes) en dan naar Berserking.
Wat zouden de meesters doen?
IGN: Bhrist
Speel op dit moment meer SC om dat ik eens wil proberen Merciless uit te spelen en maps te gaan doen. Ben nog niet ver gekomen (Cruel Act 3), maar mijn melee Marauder wordt echt te hard kont geschopt..
Daarom ben ik maar een nieuwe poging begonnen met een ranged karakter: Bow Duelist.
Alles loopt op rolletjes, ben op Act 1 Cruel halverwege (lvl 38). Echter ben nu op een punt aangekomen waar ik wat hulp kan gebruiken. Basis van karakter staat, weet alleen niet zo goed hoe deze verder uit te bouwen.
Passive skill tree
Skills:
1,1K health, 247 mana.. Resistances (Fire / Cold / Lightning / Chaos) 42 / 64 / -11 / -20
De elemental resistances pas ik aan door gear te switchen afhankelijk van locatie.
Zie zelf aantal opties:
- resistances omhoog. Er zijn wat nodes direct te krijgen. Maar wil eigenlijk naar Diamond skin
- life omhoog
- armour / evasion
Ik zit zelf te denken om de combinatie te pakken: via Diamond Skin naar GOlems Blood (+ life nodes) en dan naar Berserking.
Looking for a blessed bag of holding
Ik zou in ieder geval voor een 4L gaan? zo te zien met je skills gebruik je die nog niet.
Nee, klopt.. Heb nog geen goede 4L bow kunnen vinden. Heb wel al goede support gems klaar om te gebruiken (LMP, fork)
Misschien moet ik toch eens op het trade channel gaan neuzen
Betreft je passives tree zou ik onderaan verder gaan nu. Dus inderdaad diamond skin, golemns blood, berserking, unwavering stance, blood magic, iron reflexes pakken.
Daarna boven verder gaan naar links naar elemental adaptation en resolute technique, dan diamond skin en life nodes pakken van de marauder tree, dan naar boven naar templar tree en daar life nodes pakken.
Probeer de frenzy skill eens. Hiermee krijg je meer attack speed, die ook de dps boost van je andere skills.
Daarna boven verder gaan naar links naar elemental adaptation en resolute technique, dan diamond skin en life nodes pakken van de marauder tree, dan naar boven naar templar tree en daar life nodes pakken.
Probeer de frenzy skill eens. Hiermee krijg je meer attack speed, die ook de dps boost van je andere skills.
Je kan het ook op een armour doen, op sc is het zo en zo waard om een blue 4l te hebben. Gaan je harder door de content heen, hoeft niet perse in je bow.RobbieTheHut schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:29:
Nee, klopt.. Heb nog geen goede 4L bow kunnen vinden. Heb wel al goede support gems klaar om te gebruiken (LMP, fork)
Ik heb op SC waarschijnlijk nog wel wat leuke gear over voor je char 
voeg me maar even toe dan kunnen we een keer kijken ^^
IGN:Hyacin
Nog bedankt hiervoorDembar schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:35:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gisteravond nog heel kort even gespeeld en een lvl 17 Arctic Breath gekocht. 100-150 DPS hoger volgens de tooltip en AoE-damage, dus in theorie een stuk beter voor groepen, maar in de praktijk was het absoluut geen verbetering. Van de AoE merkte ik niets.
Prima reactie en precies hoe ik het spel ook zie.Marcvz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:57:
[...]
Ik was eigenlijk van plan hier niet op te gaan reageren.. Maar goed, ik zie juist graag meer mensen op HC verschijnen dus doe het toch![]()
Maar je bericht is een beetje overdreven hoor.
Eigenlijk is de enige echt valide rede die je geeft om geen HC te spelen dat je als je een kip zonder kop overal in wil springen. En dan is HC inderdaad niets voor jou.
Iedereen moet t spelletje natuurlijk spelen zoals hij zelf wil, maar je doet het overkomen of het compleet onspeelbaar is op HC.. Dat wil ik even wat nuanceren ^^
Voor mij is HC de enige manier om deze game te spelen.
Daar blijft de economie enigszins gezond. Zijn er wat minder irritante mensen in de chat. En geniet ik enorm van de spanning en voldoening die op SC een stuk minder zouden zijn.
Ik kan me nog wel wat maps herinneren waar ik voorovergeleund, volledig geconcentreerd doorheen ging en achteraf mn muis af kon doen door de zweethandjes.
Dat zou ik op SC absoluut niet hebben.
Het spel is beta, er zijn bugs, allemaal waar. Maar dat is geen rede om geen HC te spelen.
Elk spel heeft bugs. En als je HC speelt, in welk spel dan ook, is dit beseffen en er op anticiperen een must.
Maar als ik kijk hoe vaak ik dood ben gegaan door iets wat met de game te maken had en ik niet had kunnen voorkomen in de 100e uren die ik gespeeld heb, valt dat reuze mee..
Namelijk precies 1x..
Je mening over alt-f4 kan ik ook niet in mee gaan trouwens.
Het enige alternatief is namelijk een logout timer zoals in D3.
Gevolg dan is dat er alleen maar meer doodsoorzaken bij komen waar je als speler niets aan kan doen.
In 90% van de gevallen waar je dood gaat door gameplay, had alt+f4 je ook niet gered.
Maar goed, als je HC speelt is voorkomen dat je in een dodelijke situatie komt onderdeel van het spel.
Als je jezelf hier niet mee bezig wilt houden, geen HC spelen.
Maar als je de spanning zoekt die HC te bieden heeft, laat je niet tegenhouden door geklaag over bugs en desync. Dit is allemaal stukken minder dan een paar patches terug.
En er is eigenlijk geen rede om niet op HC te beginnen. Je komt als je dood gaat toch op SC.
Heb je dan geen zin om te rerollen ga je lekker op SC verder. Maar wie weet ben je dan ook wel hooked aan de spanning die HC biedt
Ik speel nu een anderhalve maand en heb megaveel schik met Dembar en nog een maatje. Eigenlijk alleen op HC en zodra een char doodgaat is het deleten wanneer het onder lvl 30 is en storen wanneer het hoger is voor eventueel later gebruik op normal.
Juist de kick dat dood ook echt dood is, geeft het spel voor mij veel extra's. De klachten over death by desync komen me wel bekend voor maar het team is hard bezig deze fouten te herstellen, de volgende patch schijnt alweer verbetering te brengen. Tot die tijd is het vooral rekening hiermee houden door sommige spells in sommige situaties niet te gebruiken. Is dit ideaal? Nee, maar er is prima omheen te spelen.
PoE is nu al verder af dan D3 bij lancering en op de een of ander manier houdt het mijn aandacht veel langer.
Daarnaast, een character verliezen is niet zo heel erg (al vloek ik stevig wanneer het wel voorkomt
Voorlopig is het genieten geblazen met een gratis game in de Beta met veel potentie. Nu nog hopen dat we meer maatjes om kunnen krijgen om het te gaan spelen en op TeamSpeak erbij te komen zodat we lekker relaxed met 5 man kunnen gaan spelen ipv met steeds 2-3.
Ik heb nu geen tijd om uitgebreid in te gaan op je post (ben ook nog geen ervaren PoE-er, speel net zolang als jou of iets korter), maar wat skills betreft, ik heb een Ranger op lvl 38 welke Ice Shot combineert met Pierce. Zeer goedkoop in mana en Ice shot krijgt hierdoor een geweldige boost.RobbieTheHut schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:07:
Ik vermaak me nu ook al een maand of twee met PoE.. Hobbel met verschillende karakters door SC / HC.
Passive skill tree
Skills:
Zie zelf aantal opties:
- life omhoog
- armour / evasion
Verwijderd
Even voor als ik het goed begrijp..
Alles wat een damage boost op mijn boog geeft werkt door in ranged totem?
hoe bedoel je daar merk je niks van?Kaw schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:00:
Gisteravond nog heel kort even gespeeld en een lvl 17 Arctic Breath gekocht. 100-150 DPS hoger volgens de tooltip en AoE-damage, dus in theorie een stuk beter voor groepen, maar in de praktijk was het absoluut geen verbetering. Van de AoE merkte ik niets.
de ground ice chilled alleen maar, echter de explosion zou wel de monsters om de target heen waar de skull explode moeten damagen.
er staat hier "Full spell damage is done to any enemy in range of the explosion"
als dit niet zo is dan zou ik zeggen bug-report het
klopt, daarom zijn er ook veel mensen die met 2 totems spelenVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:33:
Even voor als ik het goed begrijp..
Nou, ik merk wel dat er AoE gedaan wordt en de ground chills ook, maar de AoE range is standaard erg laag, waardoor groepen niet effectief worden aangepakt.Artimunor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:46:
[...]
hoe bedoel je daar merk je niks van?
de ground ice chilled alleen maar, echter de explosion zou wel de monsters om de target heen waar de skull explode moeten damagen.
er staat hier "Full spell damage is done to any enemy in range of the explosion"
als dit niet zo is dan zou ik zeggen bug-report het
Oftewel: bij ice spear staat iedereen stil (door elemental proliferation) en heb ik 2-3 schoten nodig voor een white mob. (met 3 totems <0.8 seconde) De tweede vorm van Ice Spear heeft een 42% kans tot een critical strike en dat doet het hem volgens mij. Hij crit steeds. Er zit een added lightning support gem op dus ze worden ook geshockt als groep.
Bij Arctic breath lopen de mobs langzamer op mij af en is de area size net niet voldoende om met 1 hit meer mobs te raken. Doordat er nauwelijks gecrit wordt duurt een kill ongeveer 3-5 schoten. De groep wordt niet geshocked. Hierdoor wordt een groep ongeveer 2 keer zo langzaam gekilled, moet ik meer minions spawnen en krijgen ook mijn totems meer te verduren. En het ergste nog: ik krijg veel meer damage door bijv. bow's of spells die ongeacht de afstand toch op mij af komen.
Verwijderd
dan gaat deaths grasp LA dual totem steeds leuker klinken d-;Groenie schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:56:
[...]
klopt, daarom zijn er ook veel mensen die met 2 totems spelen
Dank voor alle waardevolle input, heb jullie allen toegevoegd.
Het gaat erg goed. Ik schop nu kont ivp van andersom. Level 48, eind Cruel act2, vlak voor Vaal. Qua skills ben ik inderdaad onderlangs gegaan: Diamond Skin, Golems Blood, Berserking & Iron Grip. Ben nu onderweg naar Unwavering stance.
Heb op dit moment nog steeds geen 4L. Met een aantal 3L gaat het echter ook erg goed. En ik hoef me voorlopig niet zo druk te maken over mana. Skills kosten nu zo'n 15-20 mana (behalve Projectile Weakness dan), dus ga nu niet zo snell door mn 260 mana heen
Het gaat erg goed. Ik schop nu kont ivp van andersom. Level 48, eind Cruel act2, vlak voor Vaal. Qua skills ben ik inderdaad onderlangs gegaan: Diamond Skin, Golems Blood, Berserking & Iron Grip. Ben nu onderweg naar Unwavering stance.
Heb ik toegevoegd, met een LMP zeer handig voor grote mobs.. Later pik ook nog extra Frenzy charge en +18% duration op.Shodan_xl schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:40:
Dit snap ik niet.. Als Bow wielder gebruik ik eigenlijk helemaal geen blauwe skills.. Waar zou je een blauwe 4L voor gebruiken? Minions?Groenie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:43:
[...]
Je kan het ook op een armour doen, op sc is het zo en zo waard om een blue 4l te hebben. Gaan je harder door de content heen, hoeft niet perse in je bow.
Heb op dit moment nog steeds geen 4L. Met een aantal 3L gaat het echter ook erg goed. En ik hoef me voorlopig niet zo druk te maken over mana. Skills kosten nu zo'n 15-20 mana (behalve Projectile Weakness dan), dus ga nu niet zo snell door mn 260 mana heen
Graag, altijd geinteresseerd!Neles7 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:
Ik heb op SC waarschijnlijk nog wel wat leuke gear over voor je char
Ik weet niet of dit zo;n goede combo is.. Ice shot heeft zelf al een eigenschap die een beetje op pierce lijkt, dus lijkt me een beetje dubbel op.Ngangatar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:40:
[...]
Ik heb nu geen tijd om uitgebreid in te gaan op je post (ben ook nog geen ervaren PoE-er, speel net zolang als jou of iets korter), maar wat skills betreft, ik heb een Ranger op lvl 38 welke Ice Shot combineert met Pierce. Zeer goedkoop in mana en Ice shot krijgt hierdoor een geweldige boost.
Mijn IGN is overigens Oldfella en we hebben een kleine TS server welke 24/7 on is.
Ha, heb gisteren een half uurtje met een facepalm gezeten 
Mijn ice spear dps problemen op lvl 64 is te wijten aan een lvl 58 ice spear. Op latere levels zijn de damage increments behoorlijk significant te noemen en dan is een skill op level 58 en een character op level 64 een groot verschil. Op zichzelf is het niet mijn fout. Het levelen van de skill doe ik trouw en ice spear heeft een vreemde xp-jump van 58 naar 61(of 63 ik weet het niet meer uit mijn hoofd) van maar liefst 22.000.000 xp, terwijl ik nu op 12.000.000 zit, dus ik ben straks level 68 ofzo en ga dan pas met mijn ice spear een leveltje omhoog. Ik denk dat ik maar even doorspaar en voor een paar chaos een lvl 20 ice spear koop. Die zijn toch niet zo duur als ze geen quality hebben.
Daarnaast ga ik testen of Ethereal Knives niet een optie zijn. Op het forum van POE lees ik steeds dat mensen die switch maken, omdat EK zonder boost al enorm veel damage doet. Als dat zo is, dan kan ik mijn 17 regret points gaan gebruiken om alle elemental damage nodes te investeren in health, ES en critical multipliers.
Mijn ice spear dps problemen op lvl 64 is te wijten aan een lvl 58 ice spear. Op latere levels zijn de damage increments behoorlijk significant te noemen en dan is een skill op level 58 en een character op level 64 een groot verschil. Op zichzelf is het niet mijn fout. Het levelen van de skill doe ik trouw en ice spear heeft een vreemde xp-jump van 58 naar 61(of 63 ik weet het niet meer uit mijn hoofd) van maar liefst 22.000.000 xp, terwijl ik nu op 12.000.000 zit, dus ik ben straks level 68 ofzo en ga dan pas met mijn ice spear een leveltje omhoog. Ik denk dat ik maar even doorspaar en voor een paar chaos een lvl 20 ice spear koop. Die zijn toch niet zo duur als ze geen quality hebben.
Daarnaast ga ik testen of Ethereal Knives niet een optie zijn. Op het forum van POE lees ik steeds dat mensen die switch maken, omdat EK zonder boost al enorm veel damage doet. Als dat zo is, dan kan ik mijn 17 regret points gaan gebruiken om alle elemental damage nodes te investeren in health, ES en critical multipliers.
als het goed is zou het moeten werkenRobbieTheHut schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:18:
Ik weet niet of dit zo;n goede combo is.. Ice shot heeft zelf al een eigenschap die een beetje op pierce lijkt, dus lijkt me een beetje dubbel op.
the arrow hits and leaves the AoE cone AND continues to the target.
het grootste probleem wat ik lees is de fps en lag van deze skill
Battletag Vakasha#2284
Bedoel een magic item(blauw) met 4 links, meeste spelers doe al tijdje meelopen hebben die vast wel liggen voor je.RobbieTheHut schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:18:
[...]
Dit snap ik niet.. Als Bow wielder gebruik ik eigenlijk helemaal geen blauwe skills.. Waar zou je een blauwe 4L voor gebruiken? Minions?
[...]
Ik heb wel een aantal 4L items, maar die hebben niet de gewenste config voor mijn Bow Duelist: GGGR of GGRRGroenie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:37:
[...]
Bedoel een magic item(blauw) met 4 links, meeste spelers doe al tijdje meelopen hebben die vast wel liggen voor je.
Heb er al 20-30 orbs tegenaan gegooid (jeweler & fusing) maar nog niet het gewenste resultaat. Nu snap ik waarom je beter kunt shoppen dan RNG rollen.. LOL
Ik zou nog wel eens willen brainstormen wat de meest abusive build van POE is.
Van de week zag ik dat dual strike een damage effectiveness heeft van 100%, wat opvallend is want je doet effectief 2 hits in één. Daarnaast is bekend dat weapon elemental damage erg goed is te stacken en dat de 20% chance to shock nodes (3xshock = 120% more damage) eigenlijk erg overpowered zijn.
Er zijn one-handed swords die 2 hits per seconde doen. Als je nu (en dat is mogelijk) zorgt voor 150% increased attack speed (zonder frenzy), dan doe je grofweg 5 hits per seconde met dual strike, oftewel 10 hits per seconde met je swords. Stel dat je een ring hebt met 30-70 extra lightning damage, dan doe je effectief 300-700 dps per seconde meer. Helemaal als je met support gem en passives 200% increased weapon elemental damage haalt. Dan ga je al naar 900-2100 dps met maar 30-70 lightning damage op een ring. Ik heb ergens gelezen dat 400 punten elemental damage op je gear helemaal niet onmogelijk is.
Als je dat boost naar 1200 punten met je passives en die support gem en als je dat 10 keer per seconde kan hitten, dan zit je op single target 12000 dps. En dan nog de damage van de weapons en auras er bij op... Curses en 2-3 andere nuttige support gems ook nog niet bij inbegrepen.
Van de week zag ik dat dual strike een damage effectiveness heeft van 100%, wat opvallend is want je doet effectief 2 hits in één. Daarnaast is bekend dat weapon elemental damage erg goed is te stacken en dat de 20% chance to shock nodes (3xshock = 120% more damage) eigenlijk erg overpowered zijn.
Er zijn one-handed swords die 2 hits per seconde doen. Als je nu (en dat is mogelijk) zorgt voor 150% increased attack speed (zonder frenzy), dan doe je grofweg 5 hits per seconde met dual strike, oftewel 10 hits per seconde met je swords. Stel dat je een ring hebt met 30-70 extra lightning damage, dan doe je effectief 300-700 dps per seconde meer. Helemaal als je met support gem en passives 200% increased weapon elemental damage haalt. Dan ga je al naar 900-2100 dps met maar 30-70 lightning damage op een ring. Ik heb ergens gelezen dat 400 punten elemental damage op je gear helemaal niet onmogelijk is.
Als je dat boost naar 1200 punten met je passives en die support gem en als je dat 10 keer per seconde kan hitten, dan zit je op single target 12000 dps. En dan nog de damage van de weapons en auras er bij op... Curses en 2-3 andere nuttige support gems ook nog niet bij inbegrepen.
Hmmm, GGGR moet te doen zijn?RobbieTheHut schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:53:
[...]
Ik heb wel een aantal 4L items, maar die hebben niet de gewenste config voor mijn Bow Duelist: GGGR of GGRR
Heb er al 20-30 orbs tegenaan gegooid (jeweler & fusing) maar nog niet het gewenste resultaat. Nu snap ik waarom je beter kunt shoppen dan RNG rollen.. LOL
Laat mij anders een paar van die jewelers tegen aan gooien? Heb een paar stacks dus... Bows zijn van zichzelf geneigd tot GGGG en een GGGR of een GGRG of een GRGG of een RGGG... Dat moet in 10 te halen zijn. De volgorde maakt niet uit!
Als je andere kleurtjes wilt op een 4L dan kun je chromatic orbs gebruiken. Het blijft een 4 link, alleen de kleuren veranderen. En chromatic orbs zijn niet zo duur. Het meest kostbare is het maken van de 4 link met fusings.
Vergeet niet alle items (ook whites) te pakken met 3 gelinkte rgb sockets. Die kun je vendoren voor een chromatic.
Vergeet niet alle items (ook whites) te pakken met 3 gelinkte rgb sockets. Die kun je vendoren voor een chromatic.
vandaag eindelijk weer een goede dag
redelijk wat rares, en wat bruikbare ook
chain drop in solaris temple
me roa stuk verbeterd met gem van shodan, thx m8.
Dit mag wel vaker zo
Edit: en dan dropt er matua tapuna in docks
redelijk wat rares, en wat bruikbare ook
chain drop in solaris temple
me roa stuk verbeterd met gem van shodan, thx m8.
Dit mag wel vaker zo
Edit: en dan dropt er matua tapuna in docks
[ Voor 11% gewijzigd door Neles7 op 19-05-2013 15:13 ]
ik liep een beetje vast zo rond lvl59 in act 2. Ging telkens dood waardoor ik niet verder kwam met xp. Eerst even een lvl57 map gefarmed tot ik lvl60 was en net na level up heb ik de moeilijkere quests gedaan omdat het dan toch niet uitmaakt dat je dood gaat. Nu lvl61 en net weer wat quests afgetikt... wel vaak doodgegaan
Die skeletons met spark zeg maar doen echt mega veel auw. Als quest reward koos ik een shield met +15% passive spell damage en daar rollde +2 level lightning gems en +56% spell damage op waardoor mijn DPS een behoorlijke boost kreeg.. hopelijk gaat het dan weer iets makkelijker.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Da's wel een goeie denk ik 
Bij die bandit leaders ga ik ook regelmatig neer... mss ook maar wat meer kiten en de totem de damage laten doen
Bij die bandit leaders ga ik ook regelmatig neer... mss ook maar wat meer kiten en de totem de damage laten doen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Mijn eerste 3 season points zijn binnen. Was wel zweten. One hour league. 1 Hour Lethal Turbo Immolation Solo.
zo net lv 69 map Tunnel afgerond, 1 unique, 6 rares, 3 maps (lv 70 coves, lv 71 dry woods en lv 71 strand
heb uiteindelijk 1 room moeten skippen (kamer vol blauwe chaos mobs met -60 chaos res wordt m niet xD)
maar maps zijn wel echt vet, en zo eentje is altijd handig
heb uiteindelijk 1 room moeten skippen (kamer vol blauwe chaos mobs met -60 chaos res wordt m niet xD)
maar maps zijn wel echt vet, en zo eentje is altijd handig
Klinkt goed... heb je hem solo gedaan of met een groep?
Lijkt me ook wel leuk om maps te doen dus zal proberen door te levellen
Lijkt me ook wel leuk om maps te doen dus zal proberen door te levellen
deze heb ik solo gedaan. Tunnel is niet heel lastig is alleen heel groot/lang met maze maar wel awesome daardoor
Als je aan maps wilt beginnen moet je wel zorgen dat je redelijk goede survivability hebt, anders sterf je enorm veel en is het niet echt leuk. Maar dat komt wel goed, we helpen je wel om zover te komen 
btw 3 maps is uitzonderlijk goed, je mag blij zijn met 1 map. Hoger level is nog zeldzamer en 2 levels hoger heb je echt geluk
Er is op het forum een thread over maps, maar deze kan ik natuurlijk zo 1,2,3 niet vinden.
btw 3 maps is uitzonderlijk goed, je mag blij zijn met 1 map. Hoger level is nog zeldzamer en 2 levels hoger heb je echt geluk
Heeft iemand gister nog HVR max level (100) zien worden? de eerste ter wereld, ze riepen het om in de channels dus ik ben even naar de lifestream gaan kijken.
Toen ik inlogde was ik kijker nummer 2700 ofzo, maar vlak voordat hij levelup ging (Piety gevecht in een Shrine map lvl 77) zaten er meer dan 5100 man te kijken.
Wel raar dat hij 74 days played heeft, dat is gemiddeld 15 uur per dag sinds het begin van open beta.
Toen ik inlogde was ik kijker nummer 2700 ofzo, maar vlak voordat hij levelup ging (Piety gevecht in een Shrine map lvl 77) zaten er meer dan 5100 man te kijken.
Wel raar dat hij 74 days played heeft, dat is gemiddeld 15 uur per dag sinds het begin van open beta.
Ik was te laat met het zien hij was al 100. Maar je kunt hier zien hoe actief hij is in spelen en expen.Artimunor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:06:
Heeft iemand gister nog HVR max level (100) zien worden? de eerste ter wereld, ze riepen het om in de channels dus ik ben even naar de lifestream gaan kijken.
Lvl 100, dat is wel zotjes. Dacht dat ze hadden gezegd dat 100 bijna onhaalbaar ging zijn. Ben is benieuwd op HC wie het gaat worden 
Al een tijdje niet meer gespeeld, maar krijg er verdikke weer goesting in, mede doordat m'n vriendenkring gestopt was door fatal errors --> HC dood.. Ben ik er ook mee gestopt, maar het blijft een topgame. Ik denk dat ik vanavond het weer ga patchen en spelen
Al een tijdje niet meer gespeeld, maar krijg er verdikke weer goesting in, mede doordat m'n vriendenkring gestopt was door fatal errors --> HC dood.. Ben ik er ook mee gestopt, maar het blijft een topgame. Ik denk dat ik vanavond het weer ga patchen en spelen
Gezellig dat je terug komtebuzola schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:03:
Lvl 100, dat is wel zotjes. Dacht dat ze hadden gezegd dat 100 bijna onhaalbaar ging zijn. Ben is benieuwd op HC wie het gaat worden
100 is ook niet makkelijk om te halen. Zoals hij zelf zei voor 1% exp moet hij 3x een lv 77 map doen.
Dus het kost je zeker wat tijd en moeite. Het is ook alleen voor de 'die-hards' die het maximum level willen bereiken.
@Groenie bereik eerst maar lv 100 op hc
-----
Gisteren weer een gezellige dag. Eerst met wat public games maps gedaan, nog een unique wand gedropt.
Nog 2 leuke belts eruit (altijd handig).
Daarna met shodan nog wat maps gedaan en als afsluiter een leuke tropical island unidentified (undead + more magic mobs bleek het te zijn) en daar nog 4! maps uitgehaald. Heb nu een leuke verzameling
Lv 66: Overgrown Ruin
Lv 67: Arsenal
Lv 68: Reef en Spider Lair
LV 70: Coves
Lv 71: Dry Woods en Strand
Hoeveel tweakers zijn er nog actief ? En hoeveel daarvan spelen maps ? (ik zelf speel op SC)
[ Voor 26% gewijzigd door Neles7 op 22-05-2013 09:50 ]
Zover ik weet zijn surreal en ik de enige HC mappers op het moment.
Shodan is bijna zover en Marc en Koen hebben nog een pauze.
Shodan is bijna zover en Marc en Koen hebben nog een pauze.
Ik ben heel rustig weer een Lightning Strike Templar aan het levellen. Ben op het moment 42 en ik denk dat ik vanavond eens een eindje richting Merciless ga.
Marc is inderdaad nog aan het bijkomen van z'n death.
wat een heerlijke avond 
public map game - Chaos orb en Regal Orb
Daarna beetje afk in trade chat zie je gratis 5l en was de eerste die reageerde
Het betrof een 2h sword met ilvl 71.
Mijn geluk in PoE begint te komen nu
public map game - Chaos orb en Regal Orb
Daarna beetje afk in trade chat zie je gratis 5l en was de eerste die reageerde
Het betrof een 2h sword met ilvl 71.
Mijn geluk in PoE begint te komen nu
Ik ben actief en speel zo nu en dan maps. Maar prive heb ik momenteel een bak werk liggen waardoor ik niet echt actief aan spelen toe kom.Neles7 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:07:
[...]
Daarna met shodan nog wat maps gedaan en als afsluiter een leuke tropical island unidentified (undead + more magic mobs bleek het te zijn) en daar nog 4! maps uitgehaald. Heb nu een leuke verzameling
Lv 66: Overgrown Ruin
Lv 67: Arsenal
Lv 68: Reef en Spider Lair
LV 70: Coves
Lv 71: Dry Woods en Strand
Hoeveel tweakers zijn er nog actief ? En hoeveel daarvan spelen maps ? (ik zelf speel op SC)
Ondanks al het gezeur over POE speel ik het nu bijna een jaar met plezier en dat is voor een spel bij mij echt een record.
Edit: hoe farm je het effectiefst maps in Act3 merciless? Heb er nu drie, maar over het algemeen krijg ik net zoveel of net iets minder maps via het doen van maps dan wat ik nodig heb.
[ Voor 10% gewijzigd door Kaw op 23-05-2013 08:28 ]
Wat naar mijn ervaring het beste werkt is een map spelen met een zo hoog mogelijk quantity. Dit is enige in een map wat de drop van een map kan verhogen. Ik heb in mijn farm tijd op dock (60-66/67) 1 map gevonden en vanuit daar ben ik (dankzij hulp en kennis van shodan) verder gaan bouwen. Verder is dit topic zeer handig m.b.t. maps.Kaw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:27:
[...]
Ik ben actief en speel zo nu en dan maps. Maar prive heb ik momenteel een bak werk liggen waardoor ik niet echt actief aan spelen toe kom.
Ondanks al het gezeur over POE speel ik het nu bijna een jaar met plezier en dat is voor een spel bij mij echt een record.
Edit: hoe farm je het effectiefst maps in Act3 merciless? Heb er nu drie, maar over het algemeen krijg ik net zoveel of net iets minder maps via het doen van maps dan wat ik nodig heb.
Verwijderd
Ik zou gewoon een M2M pub game aanmaken met jouw maps. Mijn ervaring is dat de maker van de map vrijwel altijd evenveel mappen terugkrijgt en misschien zelfs dat je mappen winst maakt. In een volle party maak je zeker map-winst met jouw 3 mappen.Kaw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:27:
[...]
Ik ben actief en speel zo nu en dan maps. Maar prive heb ik momenteel een bak werk liggen waardoor ik niet echt actief aan spelen toe kom.
Ik ben ook bezig om weer een poppetje zover te krijgen om weer HC maps te kunnen doen. Dit keer (nogmaals) een RoA marauder. Mijn vorige was vroegtijdig gestorven en nu heb ik er eentje in Act3 Merciless zitten. Gaat redelijk vlot, 1550 dps met RoA, 3300 hp (met alle Bloodmagic Aura's meegerekend), bijna max ele resist (80/7780), 55% physical dmg reduction van mijn armor en inmiddels lvl 67.
Ook ben ik nog bezig met een dual totem templar. Ik wil een fire totem met als basis support gems Chance to ignite, increase burn damage, fire penetration en uiteraard spell totem. Maar ik weet wat ik als gem wil gebruiken, Ik zat te denken aan de volgende opties: Fireball + LMP, Ice spear + LMP + Cold to fire (maar welke gem moet ik dan vervangen, fire penetration?), Firestorm + Faster cast Of spell totem vervangen voor Flame totem en dan faster projectiles + LMP
Heeft iemand idee/suggesties? En is het de moeite waard om minions erbij te doen of zou ik mijn skill points gaan investeren in extra fire damage/burn damage/crit.
Aantal mensen in party hebben geen invloed op map drops helaas, 1 man heeft net zoveel kans als 5 man
Verwijderd
Als je 6 man in een party hebt, en je doet M2M, dan heb je toch 6x zoveel kans op mapdrops...Groenie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:55:
Aantal mensen in party hebben geen invloed op map drops helaas, 1 man heeft net zoveel kans als 5 man
Dat is een veel voorkomende gedachte, maar het enige wat invloed heeft is de kwaliteit van de map zelf.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:18:
[...]
Als je 6 man in een party hebt, en je doet M2M, dan heb je toch 6x zoveel kans op mapdrops...
Zoals vermeld in het topic dat ik linkte:
The only thing that directly influences the drop rate of maps within a map is the IIQ of the map. The bonus from groups and gear do not influence this.
Verwijderd
Als je 6 man in een group hebt. En ieder van hen heeft, ik noem maar wat, 30% IIQ, en ALLE gedropte mappen gaan naar de maker. Dan heb je als maker toch 6x zoveel mapdrops als dat je solo speelt...Neles7 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:20:
[...]
Dat is een veel voorkomende gedachte, maar het enige wat invloed heeft is de kwaliteit van de map zelf.
Zoals vermeld in het topic dat ik linkte:
[...]
Je speelt een map. Ookal speel je met 6 man die ieder IIR/IIQ op hun gear hebben heeft dat geen effect op de maps. De ene map die je opent heeft een bepaalde kans om een nieuwe te droppen. En je hebt geluk of je hebt geen geluk. Dat is wat ik altijd nog ervaren heb en ook in dat topic beschreven staat.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Als je 6 man in een group hebt. En ieder van hen heeft, ik noem maar wat, 30% IIQ, en ALLE gedropte mappen gaan naar de maker. Dan heb je als maker toch 6x zoveel mapdrops als dat je solo speelt...
Verwijderd
Dus als ik solo een map speel die 40 IIQ heeft, dan is de kans dat IN TOTAAL net zoveel mappen droppen als wanneer ik dit met 6 spelers doe? Ik heb altijd het gevoel gehad dat in een party meer mappen droppen dan wanneer ik solo speel, maar misschien is dat pure toeval.Neles7 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:40:
[...]
Je speelt een map. Ookal speel je met 6 man die ieder IIR/IIQ op hun gear hebben heeft dat geen effect op de maps. De ene map die je opent heeft een bepaalde kans om een nieuwe te droppen. En je hebt geluk of je hebt geen geluk. Dat is wat ik altijd nog ervaren heb en ook in dat topic beschreven staat.
Dat heb je goed begrepen. Het is wellicht toeval dat het lijkt dat er meer droppen met een party, maar het zou niet uit mogen maken. Er is wel kans dat dit in het verleden wel het geval was, dat kan ik niet bevestigen want daar heb ik geen ervaring mee.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:12:
[...]
Dus als ik solo een map speel die 40 IIQ heeft, dan is de kans dat IN TOTAAL net zoveel mappen droppen als wanneer ik dit met 6 spelers doe? Ik heb altijd het gevoel gehad dat in een party meer mappen droppen dan wanneer ik solo speel, maar misschien is dat pure toeval.
Random/toeval en projectie/suggestie door proberen patronen te herkennen...Neles7 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:14:
[...]
Het is wellicht toeval dat het lijkt dat er meer droppen met een party
Die combinatie kan hilarisch cynisch zijn.
Mjah, ik sluit niet uit dat mijn break bijzonder lang gaat duren ^^KneoK schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:43:
Ik ben heel rustig weer een Lightning Strike Templar aan het levellen. Ben op het moment 42 en ik denk dat ik vanavond eens een eindje richting Merciless ga.
Sinds ik geen PoE meer speel besef ik eigenlijk pas dat ik al vrij lang geen fun meer had in het spelletje.
Heb alles wel een beetje gezien. En ben over mijn PoE momentum heen ofzo denk ik..
Heb laatste dagen een paar keer met een schuin oog naar D3 gekeken. Maar dat gaat hem toch ook niet meer worden.
Ik kijk eigenlijk wel uit naar Wildstar. Hoop dat daar snel een open beta van live gaat.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Met dank aan groenie en surreal ben ik eindelijk in act.3 beland en kan ik maps doen. We hebben er al 3 gedaan. Nogmaals bedankt voor de push! Nu lekker items/xp farmen :-)
Damn, als jij met een schuin oog naar D3 aan het kijken bent dan is er echt iets mis. Of zullen we lekker met z'n tweëen weer een hardcore char aanmaken of lekker Vault runs gaan doen?Marcvz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:03:
[...]
Mjah, ik sluit niet uit dat mijn break bijzonder lang gaat duren ^^
Sinds ik geen PoE meer speel besef ik eigenlijk pas dat ik al vrij lang geen fun meer had in het spelletje.
Heb alles wel een beetje gezien. En ben over mijn PoE momentum heen ofzo denk ik..
Heb laatste dagen een paar keer met een schuin oog naar D3 gekeken. Maar dat gaat hem toch ook niet meer worden.
Ik kijk eigenlijk wel uit naar Wildstar. Hoop dat daar snel een open beta van live gaat.
Heb zelf overigens nog best fun met deze game nu de druk er een beetje vanaf is. Ben lekker rustig m'n Templar aan het levellen, heb gisteren een mooie 5 link chest weten te scoren voor 4 chaos dus over een paar leveltjes stap ik over op Blood Magic en kan ik Life Steal, Lightning Penetration, Weapon Elemental Damage en LMP gaan gebruiken.
[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 24-05-2013 05:41 ]
Had gisteren ook een fijne dag. Had maar 10 fuses over, maar was verveelt dus gokte er op dat ik ergens in die 10 fuses een 4-link zou krijgen, maar het werd zelfs een 5-link. Mijn eerste... Door wat te schuiven met support gems doen mijn 3 totems nu 1180 dps per stuk. Lightning stacked goed en de crit chance zit op ruim 40%, dus groepen worden nu redelijk goed weggemaaid.
Daarnaast wat maps gedaan. De Grotto maps gingen goed. De eerste map gaf me 4 nieuwe maps! De tweede helaas helemaal niets, maar was wel leuk om te doen. Daarna was ik door mijn lvl-66 maps heen, behalve 1 dungeon-map waar ik maar geen goede roll op kreeg. Vervolgens had ik een redelijke roll, maar met de modifier dat de boss 30% sterker en sneller is. Net de map geactiveerd, lees ik op het forum dat de Brutus-kloon dan echt heel moeilijk om te doen is. Ben in totaal 4 keer dood gegaan in de map
4 keer van gewone mobs... De boss heb ik niet eens gezien. Mijn 3 totems begonnen op een gegeven moment te schieten. Ik heb 30 seconde moeten wachten en daarna stopten ze met schieten en daar lag de Brutus-kloon. Heb hem niet eens gezien... Maar er lag wel mijn eerste echte zeldzame unique
Die lvl 65 schoenen die een extra Frenzy charge geven.
Het enige pijnlijke was dat ik met XP helemaal niets opgeschoten ben door de 4 deaths in de dungeon map. Voor de rest een leuke avond gehad.
Daarnaast wat maps gedaan. De Grotto maps gingen goed. De eerste map gaf me 4 nieuwe maps! De tweede helaas helemaal niets, maar was wel leuk om te doen. Daarna was ik door mijn lvl-66 maps heen, behalve 1 dungeon-map waar ik maar geen goede roll op kreeg. Vervolgens had ik een redelijke roll, maar met de modifier dat de boss 30% sterker en sneller is. Net de map geactiveerd, lees ik op het forum dat de Brutus-kloon dan echt heel moeilijk om te doen is. Ben in totaal 4 keer dood gegaan in de map
Het enige pijnlijke was dat ik met XP helemaal niets opgeschoten ben door de 4 deaths in de dungeon map. Voor de rest een leuke avond gehad.
En wat vinden jullie van de nieuwe lootregels? Lijkt mij prima en gewoon oude manier doorspelen (met tweakers parties)
En niet te vergeten
A party leader can choose from the following item allocation modes for his party in 0.11.0:
Free for All: Items are not allocated to players and can be picked up immediately.
Short Allocation: The exact system we have at the moment. Valuable* items allocate to a random nearby player for a short duration. There is a small bonus if you're far away from the item.
Permanent Allocation: Valuable* items allocate to a random nearby player.
*Valuable items are the ones that currently get allocated to players - Rare items, Unique items, Currency, Gems and Maps. We've also added items with four, five or six linked sockets to the valuable items list. Base types of the level of your world area or higher are also allocated. This only applies to level 60+ world areas.
Dat is dan wel weer fijn, minder kans op ninja's van maps zolang ze white zijn.A frequently requested change is a "Map to Maker" system. Traditionally, players who want to play Maps with strangers run the risk of having the Map drops grabbed by people who didn't pay the cost to create the area. In 0.11.0, white Maps allocate to the creator of the Map for all types of parties. This will mean that it's safer allow friends or strangers into an area that you have spent a Map or currency on. Magic/Rare/Unique maps follow the normal loot allocation rules so it's still possible to find Maps if you are playing in someone else's area.
En niet te vergeten
Denk dat ik weinig FFA ga doen, aangezien huidige prima werkt in private parties, permanent is daarin ook niet nodig,alleen als je de rest niet vertrouwtIn all cases, items de-allocate if the allocated player leaves the area or if five minutes pass.
Verwijderd
Die Brutus clone is die map is al lastig ZONDER die 30% faster attacks en 30% extra damageKaw schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:56:
Had gisteren ook een fijne dag. Had maar 10 fuses over, maar was verveelt dus gokte er op dat ik ergens in die 10 fuses een 4-link zou krijgen, maar het werd zelfs een 5-link. Mijn eerste... Door wat te schuiven met support gems doen mijn 3 totems nu 1180 dps per stuk. Lightning stacked goed en de crit chance zit op ruim 40%, dus groepen worden nu redelijk goed weggemaaid.
Daarnaast wat maps gedaan. De Grotto maps gingen goed. De eerste map gaf me 4 nieuwe maps! De tweede helaas helemaal niets, maar was wel leuk om te doen. Daarna was ik door mijn lvl-66 maps heen, behalve 1 dungeon-map waar ik maar geen goede roll op kreeg. Vervolgens had ik een redelijke roll, maar met de modifier dat de boss 30% sterker en sneller is. Net de map geactiveerd, lees ik op het forum dat de Brutus-kloon dan echt heel moeilijk om te doen is. Ben in totaal 4 keer dood gegaan in de map4 keer van gewone mobs... De boss heb ik niet eens gezien. Mijn 3 totems begonnen op een gegeven moment te schieten. Ik heb 30 seconde moeten wachten en daarna stopten ze met schieten en daar lag de Brutus-kloon. Heb hem niet eens gezien... Maar er lag wel mijn eerste echte zeldzame unique
Die lvl 65 schoenen die een extra Frenzy charge geven.
Mijn eerste lvl 72 was daar aan doodgegaan Zonder die modifier en mijn lvl 73 is doodgegaan aan hem met die modifier, het was een 1hit KO...
Zijn er mensen geintereseerd in 2 Andvarius op SC? Het liefst verkoop ik ze tegelijk tegen HC currency
Heb niet echt HC currency.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:45:
[...]
Zijn er mensen geintereseerd in 2 Andvarius op SC? Het liefst verkoop ik ze tegelijk tegen HC currency
Kan je op SC 11 alch, 2 chaos, 8 scouring en 10 fuses geven. Wat ik op het forum lees is deze crapload aan currency nog niet eens genoeg voor 1 goede Andvarius, maar misschien tweakers price
Verwijderd
Hmm, ik weet niet hoe het op SC gaat met die dingen, op HC zijn de gemiddelde Andvarius ringen 1,5 - 2 Exalteds. Die van mij hebben 76 en 77 IIR (iets boven average) dacht ik zo uit mijn hoofd. Ik hoop eigenlijk dat ik 1 HC exalt voor beiden kan vangen, aan SC currency heb ik niet zoveel aan op dit momentKaw schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Heb niet echt HC currency.
Kan je op SC 11 alch, 2 chaos, 8 scouring en 10 fuses geven. Wat ik op het forum lees is deze crapload aan currency nog niet eens genoeg voor 1 goede Andvarius, maar misschien tweakers price
Alleen de meeste SC spelers zullen geen berge currency op HC hebben ben ik bang.
Ga een nieuw character beginnen genaamd Lichtpuntje. Het is een standaard lightningstrike duelist.
Build
Bijna 300% more health, vaal pact met life leech voor de health regeneration (met de nieuwe buffed support gem is dit volgens mij een redelijk goed plan) en natuurlijk maximum elemental weapon damage en wat projectile damage passives.
Het doel is dat ik hiermee wat beter de maps ga overleven.
Build
Bijna 300% more health, vaal pact met life leech voor de health regeneration (met de nieuwe buffed support gem is dit volgens mij een redelijk goed plan) en natuurlijk maximum elemental weapon damage en wat projectile damage passives.
Het doel is dat ik hiermee wat beter de maps ga overleven.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaw op 24-05-2013 15:04 ]
Vaal pact is wel vervelend met puncture, als je rent kan je dus geen pots gebruiken en verlies je dus HP.
Dus moet je stilstaan en aanvallen, maar dan zijn de mobs ook op je
Dan moet ik wat mana flasks hebben met remove bleeding.Groenie schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:52:
Vaal pact is wel vervelend met puncture, als je rent kan je dus geen pots gebruiken en verlies je dus HP.
Edit: quill rain op een lvl 5 character is echt vet!
[ Voor 7% gewijzigd door Kaw op 24-05-2013 16:47 ]
Hobbel nu ook act 3 rond met mn lvl64 witch maar kwam niet echt verder met xp. Liep altijd wel tegen een reflect of bleed aan dus maar even wat waypoints unlocked en vooral docks. Daar zijn de mobs over het algemeen goed te doen en merkte goed dat de xp daar ok is en de drops ook al beter worden. Heb ondertussen ook al 4 maps gevonden. Wat is aan te raden? pas beginnen op lvl66 minimaal? Ik zag dat je er ook een orb op kunt gooien om de map magic te maken... neem aan dat je hem ook rare kunt maken? Wat is het slimst?
niet level afhankelijk.. maar gear/statsJohnnyV76 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:32:
Hobbel nu ook act 3 rond met mn lvl64 witch maar kwam niet echt verder met xp. Liep altijd wel tegen een reflect of bleed aan dus maar even wat waypoints unlocked en vooral docks. Daar zijn de mobs over het algemeen goed te doen en merkte goed dat de xp daar ok is en de drops ook al beter worden. Heb ondertussen ook al 4 maps gevonden. Wat is aan te raden? pas beginnen op lvl66 minimaal? Ik zag dat je er ook een orb op kunt gooien om de map magic te maken... neem aan dat je hem ook rare kunt maken? Wat is het slimst?
je moet goede levenspoel hebben (zeg minimaal 3,5k liever boven de 4k) of een goede energy shield
resists capped op allemaal 75 (liever alle 3 op 80) en een goede dmg output
voor sommige 66 maps (makkelijke eindbaas) en als je voorzichtig speelt, kan het wel met minder, maar dan ben je te vaak plotseling dood.
zodra je de hel (lunaris temple) zonder problemen in 10 minuten leegraused kan je beginnen met high-speed-map farming.
sja loop denk ik erg achter qua gear en stats en zou ook niet zo snel weten hoe ik het kan verhogen. Heb mn energy shield wat geboost maar kostte me weer wat HP. Zit nu op een schamele 1169GP en 1060ong. ES.
Hoe stack je het makkelijkst HP? items met +life of life nodes?
Beide!JohnnyV76 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:24:
sja loop denk ik erg achter qua gear en stats en zou ook niet zo snel weten hoe ik het kan verhogen. Heb mn energy shield wat geboost maar kostte me weer wat HP. Zit nu op een schamele 1169GP en 1060ong. ES.
Je pakt veel life nodes daarmee boost je je multiplier, die je basis leven boost.
Echter items met +life maken je basis life dus veel hoger, waardoor beide stats elkaar lekker meewerken.
Als ik een item met +90 life aandoe krijg ik er ongeveer 350 leven bij (door mn multiplier die ik met life nodes geboost heb)
Ditzelfde geld voor ES.
Je moet wel kiezen waar je voor gaat, es of life, en dan alles maar dan ook alles aanwenden om dat te boosten, en het andere niet, ES is uiteindelijk voor een Witch misschien wel het beste omdat dat basis al op veel van je items zit, ES is alleen early game wat minder, maar endgame valt het veel hoger te boosten dan life.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]