Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:27:
Bah... RIP lvl 72 Duelist.

Ik dacht, doe ff een mapje voordat ik naar werk ga, alle normal/magic mobs gecleared. Kom ik bij de boss (had natuurlijk al mijn quicksilver flasks opgemaakt omdat ik naar de boss wilde rennen), stond er een groepje van die poison bomb throwers samen met Brutus, dus ik nam ren terug naar de gang, werd ik terug gepulled door de hook, poison damage all over the place, ik weer terugrennen naar de gang met nog 10% HP ofzo, komt de boss me achterna en gooit ie mij dood met de hook.. Bah, de dag begint al klote..

Dus ik heb een mooie 5L Ar/Ev chest te koop op SC met +86HP, 24/30/34 Fire/Cold/Lightning Res en nog 2 Exalted spots over. De chest en overige gear wat ik aan had staat op t forum, tweakers mogen meebieden en krijgen dan uiteraard korting.

Hieronder de chest en de rest:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293780
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293807

Edit:
De items wil ik het liefst ruilen tegen HC currency aangezien ik geen SC speel

Edit2:
Ik had nog niet eerder meegemaakt dat een Boss/Unique mij achterna kwam als ik uit zijn zicht ben. Was er vrijwel zeker van dat ik niet meer zichtbaar was en had daarom ook geen potion gebruikt of uitgelogd wat ik normaal gesproken zou doen als het te heet onder de voeten werd.
Wat wil je voor die quiver?
Edit: ik heb misschien nog wel intresse in meer van je items. :) voeg me ingame even toe (zie sig)

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 27-03-2013 10:35 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:27:
[...] uitgelogd wat ik normaal gesproken zou doen als het te heet onder de voeten werd.
Ouch, zuur. Maar snel uitloggen, werkt dat? Dus hardcore is niet alleen opletten en skills maar ook gewoon alt+f4 rammen en weg probleem, of gaat het niet zo makkelijk? Als het inderdaad een kwestie van snel afsluiten is dan haalt dat wel de glans van high level hc af.

Heb dat bij sommige populaire d3 streamers altijd opmerkelijk gevonden toen ik dat wel eens bekeek net na release. Bijna dood? Forceer een dc! En de fans maar juichen, wat was $streamer toch goed! Yeah... right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 16:21
maar even een final build gemaakt van wat ik wil nemen als ik ooit het max level bereik.
de build

De basis die ik volg is Petrov elemental bow ranger (Tankier + DPS + Inner Force)

stats:
+324 to Strength
+200 to Dexterity
+144 to Intelligence
+272 to maximum Life
Evasion Rating: 53
+3 Maximum Endurance Charge
+3 Maximum Frenzy Charge
+3 Maximum Power Charge
5% Additional Elemental Resistance per Endurance Charge
5% Physical Damage Reduction per Endurance Charge
5% Attack Speed Increase per Frenzy Charge
5% Cast Speed Increase per Frenzy Charge
50% Critical Strike Chance Increase per Power Charge
12% increased Accuracy Rating
4.4% of Life Regenerated per Second
317% increased maximum Life
88% increased Evasion Rating
30% increased Effect of Buffs on You
Converts all Evasion Rating to Armour
27% increased Attack Speed
80% increased Elemental Damage with Weapons
You take 30% reduced Extra Damage from Critical Strikes
45% increased Shock Duration on enemies
20% Chance to Shock the enemy on hit with Lightning Damage
Your hits can't be Evaded
Never deal Critical Strikes
10% increased Elemental Damage
+30% to all Elemental Resistances
Cannot Evade enemy Attacks
Cannot be Stunned
31% increased Projectile Damage
8% increased Movement Speed
18% increased Lightning Damage
Removes all mana. Spend Life instead of Mana for Skills
+5% to maximum Fire Resistance
+5% to maximum Cold Resistance
+5% to maximum Lightning Resistance
+28.8% Energy Shield
+400 Accuracy Rating

[ Voor 54% gewijzigd door Neles7 op 27-03-2013 12:00 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Bundin schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:42:
[...]

Ouch, zuur. Maar snel uitloggen, werkt dat? Dus hardcore is niet alleen opletten en skills maar ook gewoon alt+f4 rammen en weg probleem, of gaat het niet zo makkelijk? Als het inderdaad een kwestie van snel afsluiten is dan haalt dat wel de glans van high level hc af.

Heb dat bij sommige populaire d3 streamers altijd opmerkelijk gevonden toen ik dat wel eens bekeek net na release. Bijna dood? Forceer een dc! En de fans maar juichen, wat was $streamer toch goed! Yeah... right...
Alt-f4 zou ik niet doen, want dan blijf je kennelijk nog even in de game en kan je alsnog doodgaan. Uitloggen haalt je wel direct uit de game ja.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry.

Maar snel uitloggen als het te heet onder je voeten word is in mijn ogen hetzelfde als doodgaan en verder spelen in softcore.

Speel het zoals het hoort.
Wat dat betreft hoop ik dat ze die logtimers inbouwen net als in andere games.
Verlies je log je uit krijgt de winnende tegenstander geen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:12
Misschien moet je t zelf eens proberen voor je dit soort dingen roept.
Dit is geen D3.. Zelfs met de mogelijkheid tot uitloggen is het erg gevaarlijk op HC.
GGG heeft letterlijk gezegd dat ze het 'weten hoe en wanneer je uit moet loggen zien als hardcore spelelement'. En geloof me, dat is niet zo eenvoudig als t klinkt.
GGG lijkt me degene die bepaalt 'hoe het hoort'. En als die dingen opmerken die volgens hun niet passen, dan patchen ze dit wel.

Los daarvan heb ik een keer of 5 meegemaakt dat ik volledig vast sta.
In een muur, trap, whatever. Kan geen kant op.

Wat dan werkt is town portal gebruiken. Maar er zijn talloze verhalen van rips tijdens t loaden, dus is uitloggen de enige optie.

logtimers komen niet, en zolang de game vol zit met bugjes en last heeft van desync zou t sowieso in 1x hardcore onspeelbaar maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Marcvz op 27-03-2013 14:17 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met Marc eens. Hardcore is gewoon opzichzelf al ongelooflijk lastig en soms komen er gewoon combinaties op je pad waar je niets tegen kan doen. Combo's van mobs in minder mate maar, desync/vast in een nauw gangetje of trap is voor mij reden genoeg om uit te loggen.
Is ook een skill, asap uitloggen. Ik weet hier nog niet waar die zit.
Vroegahhhh in D2 kun je esc enter rammen in de meeste gevallen. (of was het esc, pijltje omhoog enter? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:34:
[...]

Wat wil je voor die quiver?
Edit: ik heb misschien nog wel intresse in meer van je items. :) voeg me ingame even toe (zie sig)
Zal vanavond eens kijken of ik nog online ben, dan voeg ik je wel ff toe.
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:32:
Sorry.

Maar snel uitloggen als het te heet onder je voeten word is in mijn ogen hetzelfde als doodgaan en verder spelen in softcore.

Speel het zoals het hoort.
Wat dat betreft hoop ik dat ze die logtimers inbouwen net als in andere games.
Verlies je log je uit krijgt de winnende tegenstander geen stats.
Met 'te heet onder de voeten' bedoel ik niet dat ik bij ieder gevaar direct ga uitloggen. Ik heb al een keer meegemaakt dat ik dood ging terwijl ik naar town teleporte met laag HP en dat vond ik behoorlijk lullig, dus sindsdien ga ik niet via de townportal (ook al staat die 9 van de 10 keer klaar in moeilijke area) als ik direct weg moet. Bovendien loopt het spel regelmatig te laggen of te desyncen dat je gewoon moet uitloggen omdat het aanmaken van een TP dan niet eens lukt.
Het spel spelen zoals het hoort is een subjectieve mening, als de makers van het spel niet wilde dat je via 'Logg off' je HC poppetje kan redden, dan hadden ze idd al een timer erin gebouwd, maar dat hebben ze niet gedaan. Dus speel ik zoals het spel toelaat.
Hoe sta jij tegenover FFA Loot rapen? Speel je zoals het hoort of speel je Pub games waar geen Ninja-looters toegestaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf meestal solo vind ik een leuke uitdaging.

en public parties ach ja ik kan me niet zo storen aan loten etc.
7 jaar vanaf de release eve gespeeld en 9 jaar ultima online gespeeld. Ik ken het begrip geduld dus wel in een game.

maar eigenlijk veel belangrijker.

Welke skills vanuit de templar note zijn erg goed voor bows?
En is die ranged attack totem niet geweldig met lightning arrow explosive arrow of een dergelijke skill?

Neemt die ranged attack totem ook de skillboost over van een bow en/of jouw notes die een bow/projectile verbeteren?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
weer een leuk avondje met shodan, dps enorm geboost :D zit nu rond de 400 dps met la (aura's + frenzy) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
heb daarna nog wat mapjes gedaan. en uiteraard op moment dat ik weer op 15% xp zit ga ik weer op onverklaarbare wijze dood. alles desynced. sta weer op 0. Level 80 halen gaat nog wel even duren, en het demotiveerd enorm dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:17:
En is die ranged attack totem niet geweldig met lightning arrow explosive arrow of een dergelijke skill?

Neemt die ranged attack totem ook de skillboost over van een bow en/of jouw notes die een bow/projectile verbeteren?
Ranged attack totem met rain of arrows + life on hit + blind heb ik een tijdje gebruikt, beviel me erg goed. Vooral met blind + life on hit kan je leuk een groepje mobs neutraliseren en je totem in leven houden.

En de ranged attack totem neemt volgens mij alle projectile speed/damage/attackspeed frenzy charges etc etc over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:54:
[...]

Ranged attack totem met rain of arrows + life on hit + blind heb ik een tijdje gebruikt, beviel me erg goed. Vooral met blind + life on hit kan je leuk een groepje mobs neutraliseren en je totem in leven houden.

En de ranged attack totem neemt volgens mij alle projectile speed/damage/attackspeed frenzy charges etc etc over.
geeft de life on hit dan leven aan de totem of aan jouzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens wiki hebben totems geen charges als ik het goed begrijp.

maar goed vandaag dus verder met mijn dual totem ranged templar.

Nog maar lvl 11 maar goed voorzichtig met hardcore he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:35:
volgens wiki hebben totems geen charges als ik het goed begrijp.

maar goed vandaag dus verder met mijn dual totem ranged templar.

Nog maar lvl 11 maar goed voorzichtig met hardcore he
Ze genereren geen charges, maar gebruiken wel jouw eigen charges. Eigenlijk is een totem een instance van jezelf (behalve health, defense en mana pool) qua offensive properties minus % speed en % damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus kort samengevat.

Als ik lekker aan het bowen ga met lightning arrow.
static blows pak en 2 van die totems neergooi met lifeleech notes enzo kan ik zelf lekker afstand nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:34:
Dus kort samengevat.

Als ik lekker aan het bowen ga met lightning arrow.
static blows pak en 2 van die totems neergooi met lifeleech notes enzo kan ik zelf lekker afstand nemen?
Het is lastig om een build te maken dat helemaal op totems is gebaseerd, maar het kan wel. Zelf ben ik bezig om te kijken of het wil met minions en 2 totems. Samen moet het genoeg zijn denk ik. Alleen 2 totems zijn mijns inziens lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel van die ranged totem is dat je zelf ook nog even meeschiet he.

Dus eigenlijk gebruik je je eigen boog en 2* -30% je boog erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hoe wil je 2 totems gebruiken en ook zelf nog schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:55:
Hoe wil je 2 totems gebruiken en ook zelf nog schieten?
ochja helemaal vergeten te lezen d-:

Modifies the supported bow or Wand skill, so that instead of the player casting the skill directly, they instead summon a totem that can cast the skill. It uses your currently equipped Bow or Wand for the damage. Note that this currently doesn't work with Poison Arrow.

praat alleen over je skill toch?
dan kan ik zelf toch ook nogsteeds schieten of nietmeer? zoniet dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Semmy een dual totem build is leuk, maar je damage komt van totems en je kunt zelf niets meer doen aan schade.
Zoals bij de skill Ancestral Bond staat:
Can summon up to 1 additional totem
Can't deal damage with your skills yourself.

Dus 1 extra en zelf geen damage meer doen.

edit: moet eerst verversen voor ik post .. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 28-03-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skills maar dus wel je normale dps.
En je totem doet 30% minder damage maar je hebt hem 2 keer dus zit je op 140% toch???

en je verliest alleen de damage skill die aan die totem zit.
de rest kan je nogsteeds gebruiken
dat is wat de skill zegt

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Dat is niet wat de skill zegt.

Je kunt curses enzo gebruiken. Maar je skills doen geen damage meer.
Ongeacht of ze aan je totem hangen of niet. Sterker nog, je default attack zal zelfs geen damage meer doen.

Het enige wat werkt is culling strike zodat iets met <10% hp dood gaat als je het hit.
Maar dat is dan ook het enige wat je zelf nog aan effectieve dmg zou kunnen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 28-03-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Daarom had ik het ook over Minions. Minions en mines kun je wel blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus dan zou je voor 1 totem wel life en duration pakken en wat in minions kunnen ketsen of extra in je eigen dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heb geen idee wat je nu probeert te zeggen..
Iets met minions en ketsen lijkt me sowieso onsmakelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Marcvz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:36:
Ik heb geen idee wat je nu probeert te zeggen..
Iets met minions en ketsen lijkt me sowieso onsmakelijk :D
Ben wel wat gewend door te werken met - hoe zeg ik dit netjes - ICT'ers in het autistisch spectrum. Wat ik er van begrijp is dat hij het hier over passive skill points heeft.
- Beetje skillpoints besteden aan de health en duration van een totem.
- Beetje skillpoints in minions
- Beetje skillpoints voor je eigen DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Ben wel wat gewend door te werken met - hoe zeg ik dit netjes - ICT'ers in het autistisch spectrum. Wat ik er van begrijp is dat hij het hier over passive skill points heeft.
- Beetje skillpoints besteden aan de health en duration van een totem.
- Beetje skillpoints in minions
- Beetje skillpoints voor je eigen DPS.
Inderdaad en ja autistisch en zal wat rustiger proberen te formuleren.
Mijn welgemeende excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
nou ik neem een break/ ff sc verder wss
desync @ vaal
kom je voor zn melee smash ... RIP

[ Voor 11% gewijzigd door Neles7 op 28-03-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ik ben zelf eens aan de slag gegaan met een ranged attack totem. En het bevalt me tot nu toe. Beetje extra damage en die vervelende chaos bosses kun je dan van afstand slopen (duurt wel lang). Ik gebruik nu een ranged attack totem met ice shot, added fire en weapon elemental boost. Heb tijdje loh geprobeert maar dat ding wordt toch ge-oneshot als een monster er achteraan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm slechte week, gisteren ook nog eens mijn lvl 50 Marauder verloren. Dan maar weer rustig een opnieuw een Marauder beginnen. Melee was toch niet zo'n goed plan bij Vaal :P
Het lullige was, dat ik samen met iemand Vaal al had doodgemaakt. Dus wij allebei terug naar town, stonden we nog een beetje te chatten en helemaal vergeten om naar Act3 te lopen. Ondertussen was de portal natuurlijk al dicht en moest ik m opnieuw doen, maar dan solo als Melee, ja dan wordt je ge-oneshot door Vaal als je ff niet oplet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Het is handig om voor een bossfight even /oos in te typen...dit is een handmatig resync commando waardoor de game in ieder geval tijdelijk weer gesynced is. doe dit om de 10 minuten en je hebt geen last meer van het sync probleem.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Visgek82 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:26:
Het is handig om voor een bossfight even /oos in te typen...dit is een handmatig resync commando waardoor de game in ieder geval tijdelijk weer gesynced is. doe dit om de 10 minuten en je hebt geen last meer van het sync probleem.
Dat klinkt als een goede tip, maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Visgek82 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:26:
Nah, das niet helemaal waar hoor..
Als je dingen doet die desync veroorzaken is het zo weer mis..
Vooral als er smalle doorgangen zijn. Als ik in de docks door een nauwe doorgang op wat monsters schiet raak ik maar af en toe een keer wat..
Ipv elke 10 min moet ik dan elke 10 sec /oos intikken.

De pyramid en submerged passage zijn ook van die stukken waar je vaak desync hebt.. Helemaal als je monsters passeert in de smalle gangetjes..
Niet doen, stand-still key inhouden (ook als je melee bent) en steeds alles dood maken.
Anders sta je voor je t weet ineens 2 schermen terug in een groep met monster waar je van dacht dat je er heelhuids voorbij gerend was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Marcvz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:02:
[...]

Vooral als er smalle doorgangen zijn. Als ik in de docks door een nauwe doorgang op wat monsters schiet raak ik maar af en toe een keer wat..

De pyramid en submerged passage zijn ook van die stukken waar je vaak desync hebt.. Helemaal als je monsters passeert in de smalle gangetjes..
Niet doen, stand-still key inhouden (ook als je melee bent) en steeds alles dood maken.
Anders sta je voor je t weet ineens 2 schermen terug in een groep met monster waar je van dacht dat je er heelhuids voorbij gerend was..
dit had ik moeten weten voor ik aan het gevecht begon, dan was ik er nog levend vanaf gekomen .. xD
Najah ik wilde toch al even wat andere games uitspelen dus ga ik maar PoE softcore verder om in t 'ritme' te blijven. Reroll wel als Tomb Raider en RE6 klaar heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
is het trouwens handiger om in hardcore currency te gaan farmen ook als je (dure) gear wilt kopen in softcore?

ik merk dat een het ongeveer 2x zoveel waard is (voor mensen die doodgaan in hardcore en hun gear verkopen in softcore omdat ze in hardcore verder willen)

nu zal ik zelf nooit in hardcore spelen omdat juist het progressie element wat me aanstaat in zulke spellen teniet gedaan wordt in hardcore, maar ik vraag me wel af of het niet handiger is (minder tijd kost) om daar te gaan farmen op (act1 en de helft van 2 geloof ik en dan overnieuw beginnen zodat je nog max-currency drops en max kans op exalteds hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Is een idee op zich. Als je low level gear verzameld met extra veel quantity mods en je gebruikt ook die support gems, dan kun je currency output maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:02:
[...]
Veel mensen gebruiken daarvoor autohotkey, daarmee kan je <enter> /oos <enter> aan een enkele toets binden om heel snel te resyncen. Let wel, /oos is een tijdje uitgeschakeld geweest omdat het de servers te veel belaste, sinds dat het weer werkt is er daarom een limiet aan hoe vaak je het kan doen en dus zal zelfs een /oos scriptje je niet altijd redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is er iemand hier op SC die deze chest wil traden?

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293780/page/1

Heb tot nu toe 1 Exalted + 8 Chaos als bod gekregen en was van plan om de Auction te vanavond te eindigen. Laat me maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
LOLWUT?-momentje zonet. Heb sinds OB geen enkele unique gezien. En ineens binnen 1 minuut 2x Quil Rain!?!? 1 daarvan is bestwel vet met goede rolls en 3-link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Kaw schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:44:
LOLWUT?-momentje zonet. Heb sinds OB geen enkele unique gezien. En ineens binnen 1 minuut 2x Quil Rain!?!? 1 daarvan is bestwel vet met goede rolls en 3-link.
easter eg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Maybe? Heb nog een uurtje of 1,5 zitten spelen, maar daarna geen goede drops meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Na 250 fusings had ik nog steeds geen 5L

maar dat is niet meer erg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:14

KneoK

Not in a million lightyears

Lekker man, 6 linked. Jammer alleen dat de rolls nog niet echt geweldig zijn. Als je 70+ life en double 25+ resists rolt met Increased Armour en ES dan heb je er eentje die z'n currency makkelijk zou moeten terugverdienen als je 'm als mirror service aanbiedt.

Marc en ik zijn eindelijk aan maps begonnen. We hebben er nu zo'n 8 gedaan ofzo, tot nu toe al een exalted verdient aan een witte 3 socket Astral Plate die ik met een alchje best leuk heb kunnen rollen.

Ik ben nu op zoek naar een Saffell's Frame shield maar helaas worden er nog niet zo heel veel aangeboden op het forum. Vanavond nog maar eens proberen wat mensen te pm'en want zo'n shield is echt ideaal voor een caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Baristo; Congrats met je 6-link!
Ik heb gister een 5l war plate gevonden. Jammer dat het een war plate is :), maar voor lagere levels best te doen. Verder dropt er momenteel echt niets aan currency o.i.d. Mijn laatste (goede) orb drop was een regal drop 10 levels geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een 6s 5l thicket bow gecraft (ilvl 78 gekocht van 1 of andere rus). Koste ~25 jewelers om 6s te krijgen en daarna maar 3 fusings voor 5l. Had em toen moeten verkopen voor een lekkere profit, maar ik wilde een mooie bow voor eigen use hebben dus toen begon de chaos sink. Koste me 40 chaos om enigszins fatsoenlijke stats te krijgen, en daarna nog een exalted die uiteraard geen attack speed maar increased stun duration gaf.

ook een leuke amulet gecraft die op de eerste alch een zeer aardig resultaat gaf.

http://www.pathofexile.co...d/242683/page/5/#p2695424

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
die 6L die ik had gecraft is wel nice, maar op mijn huidige lvl 70 templar moet ik EB gaan om de mana cost te betalen. Hierdoor heb ik met mijn huidige gear nog maar 2200 HP -.-

2200 HP en een 6L dragen in HC merci/maps is vragen om een schuldgevoel. dus doe ik dat maar niet.

Dus ben ik maar een alt gestart om currency te sparen om voor die lvl 70 templar gear te fixen, vind ik binnen 10 minuten een exalt en een devine }:O

TL:DR brand gewoon alle currencie die je hebt erdoor heen, chris geeft je wel weer nieuwe orbs 8)

Mijn volgende templar is met dual flame totems en fire traps, die ik samen met mijn broer (hij ice spear totem en dual curse) zoveel mogelijk probeer te spelen.
Wel jammer dat GoT tweakers zo weinig word gebruikt, zelf ben ik niet zo'n enorme post'r (veelste dyslexies voor :P) maar had toch verwacht dat er meer GoT'ers PoE zouden spelen dan D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totem Marauder

Ik zat te denken aan de hand van deze build een totem marauder te maken.
Worden totems met arc.

De armor node linksbovenin kan ik eventueel inruilen door de duelist tree in te duiken voor dex richting de thick skin mocht ik dex te kort komen of niet uit items kunnen halen.

Hebben jullie nog enige tips?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Beetje weinig dex en mana voor een totem build.

Je wil een grote pool hebben omdat die totems extreem veel mana nemen per cast.

Iron grip werkt volgens mij niet op spells maar alleen op "projectile attacks", de support gem iron will wel die kost ook geen extra mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 03:42:
[...]

Beetje weinig dex en mana voor een totem build.

Je wil een grote pool hebben omdat die totems extreem veel mana nemen per cast.

Iron grip werkt volgens mij niet op spells maar alleen op "projectile attacks", de support gem iron will wel die kost ook geen extra mana
http://www.pathofexile.co...fPQ999QDMQ9JvnhEPRnEqug==

Die armor node verplaats en rond het midden dex en int gepakt.
Wat kan ik nogmeer inruilen hiertegen of waar moet ik op mikken?

Hierbij even de stats van de build misschien makkelijker
+270 to Strength
+114 to Dexterity
+214 to Intelligence
+423 to maximum Mana
+659 to maximum Life
Evasion Rating: 260
+3 Maximum Endurance Charge
+3 Maximum Frenzy Charge
+3 Maximum Power Charge
5% Additional Elemental Resistance per Endurance Charge
5% Physical Damage Reduction per Endurance Charge
5% Attack Speed Increase per Frenzy Charge
5% Cast Speed Increase per Frenzy Charge
199% increased maximum Life
87% increased Armour
1.9% of Life Regenerated per Second
2% increased Movement Speed
+35% to all Elemental Resistances
44% increased Totem Life
44% increased Totem Duration
You can't deal Damage with your Skills yourself
7% additional Shield Block Chance
35% increased Defences from equipped Shield
+30% Elemental Resistances while holding a Shield
44% increased maximum Energy Shield
15% increased Totem Range
20% increased Elemental Damage
16% increased maximum Mana
+42.8% Energy Shield
+54% increased Melee Physical Damage
+228 Accuracy Rating
22.8% increased Evasion Rating

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Baristo: Ik lees het hier altijd wel maar post nauwelijks ;) Vooral omdat ik weinig interessants te vertellen heb atm. Speel niet heel veel (tentamens/familieweekend(en) :() en zit nog niet aan de eng-game content dus kan daar ook niets nuttigs over vertellen.
Moet wel zeggen dat ik ingame altijd geniet van mede-tweakers die online zijn. Staan altijd klaar om te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 01:16:
Totem Marauder

Ik zat te denken aan de hand van deze build een totem marauder te maken.
Worden totems met arc.

De armor node linksbovenin kan ik eventueel inruilen door de duelist tree in te duiken voor dex richting de thick skin mocht ik dex te kort komen of niet uit items kunnen halen.

Hebben jullie nog enige tips?
Je komt lang Elemental Adaptation maar je pakt deze niet..
Ik zou daar zelfs voor 'omlopen'. Is echt een goede node.

De totem nodes in t midden zijn vrij nutteloos tho.
Je hebt deze helemaal niet nodig en je moet er een eind voor door de skill tree reizen.

En als je op HC wilt spelen is de life die je pakt wat aan de lage kant.
Je hebt nog geen 200% increased max life.

Ik zou heel dat stuk naar t midden weglaten en zo snel mogelijk richting wicca/shadow gebied gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Ik zou ook bij de templar de 1% life regen pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:31:
[...]

Je komt lang Elemental Adaptation maar je pakt deze niet..
Ik zou daar zelfs voor 'omlopen'. Is echt een goede node.

De totem nodes in t midden zijn vrij nutteloos tho.
Je hebt deze helemaal niet nodig en je moet er een eind voor door de skill tree reizen.

En als je op HC wilt spelen is de life die je pakt wat aan de lage kant.
Je hebt nog geen 200% increased max life.

Ik zou heel dat stuk naar t midden weglaten en zo snel mogelijk richting wicca/shadow gebied gaan.
kijkende naar maar 90 punten uitgeven kom ik nooit fatsoenlijk dat gebied in.
en pak ik veel meer en makkelijker dex/leven/int in het midden.

hoe zou jij hem doen dan?

dit een alternatief?
+270 to Strength
+154 to Dexterity
+224 to Intelligence
+428 to maximum Mana
+659 to maximum Life
Evasion Rating: 260
199% increased maximum Life
87% increased Armour
2.9% of Life Regenerated per Second
+35% to all Elemental Resistances
22% increased Totem Life
22% increased Totem Duration
You can't deal Damage with your Skills yourself
7% additional Shield Block Chance
35% increased Defences from equipped Shield
+30% Elemental Resistances while holding a Shield
44% increased maximum Energy Shield
20% increased Elemental Damage
16% increased maximum Mana
+44.8% Energy Shield
+54% increased Melee Physical Damage
+308 Accuracy Rating
30.8% increased Evasion Rating

http://www.pathofexile.co...AzEPSb54RD0ZxKrqnCNrdyko=

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Besloot dat ik ging sparen voor goede IIQ & IIR items. Speel ik heel even, dropt Wondertrap met 100% more IIR on low life. O+ Dat wordt een low-life build maken 8) Heb ook al de gloves met 24% more IIQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:23:
[...]

kijkende naar maar 90 punten uitgeven kom ik nooit fatsoenlijk dat gebied in.
en pak ik veel meer en makkelijker dex/leven/int in het midden.

hoe zou jij hem doen dan?
Ik zou helemaal niet langs het midden gaan.
Je geeft daar echt bergen punten uit waar je eigenlijk weinig voor terug krijgt.
Het grote voordeel van totem build is dat reflect geen probleem is.
Dus lekker veel crit stacken zonder bang te zijn jezelf te one shotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:16:
[...]

Ik zou helemaal niet langs het midden gaan.
Je geeft daar echt bergen punten uit waar je eigenlijk weinig voor terug krijgt.
Het grote voordeel van totem build is dat reflect geen probleem is.
Dus lekker veel crit stacken zonder bang te zijn jezelf te one shotten ;)
dat snap ik maar ik mis dan wel gigantish veel dex/int wat weer in het midden het makkelijkst te pakken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Wel nee... Zoveel dex/int zit er niet in t midden.
Int pak je juist meer door de kleine int nodes in wicca gebied.
En je komt onderweg ook stuk of 3 grote dex nodes tegen.

Los daarvan kun je ook best wat op je gear pakken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:58:
@Baristo: Ik lees het hier altijd wel maar post nauwelijks ;) Vooral omdat ik weinig interessants te vertellen heb atm...
dat heb ik hoor, het was ook geen snare naar iemand ofzo. Maar het leek een beetj eop een soort van radio silence door paasweekend etc.

IMO zou het toch leuk zijn als we een soort van tweakers community voor elkaar krijgen. Ikzelf ben niet echt een gebruik maker van trade shop's etc. Maar geef graag iets weg aan een tweaker/friend die een item op dat moment kan gebruiken. Zo ging het in mijn ogen in D2 ook altijd (iets waar ik altijd terug naar verlang).

In mijn ideale game situatie, zou ik nu ook PoE spelen in een gesloten permanent league met vrienden en nederlanders, zodat je geen last hebt van botters / hackers. (dat komt mischien door mijn ervaring met d3 en hoe belangrijk de AH in die game was)

EDIT:

Dit is mijn shop voor tweakers die iets nodig hebben op HC
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:36:
[...]

dat snap ik maar ik mis dan wel gigantish veel dex/int wat weer in het midden het makkelijkst te pakken is
Dit was de build die ik even uit me duim voor je heb gezogen

Het is wel HP/ES/Armor hybrid, maar volgens mij moet je genoeg +%mana en mana regen hebben om een 5L te onderhouden, uiteindelijk kom je dan op zo'n 2,5k/4k hp en heel wat ES end game.

Die totem nodes in het midden zijn imo vrij overbodig, terwijl dmg juist wel heel handig is (ook al is het HC, killspeed geeft je ook beter overlevingskans).

qua gems adviseer ik:
5L spell totem/spark/fork/faster cast/lightning pen
4L clarity/purity/discipline/reduced mana
4L minion life/minion speed/spectre/zombie
4L fire trap/increased AoE/fire pen/change to ignite
3L conductivity/increased AoE/Increased duration
3L endurance cry/endurance cry/faster cast

dubbel enduring cry geeft je snel max endurance charges.
Lvl ook een Arc gem voor single target en probeer added lightning dmg met quality % te krijgen. die swap je als je in groepen speelt zodat je makelijk shock stacks creeert voor je group. Als je solo speelt heb je waarschijnlijk liever lightning pen

Keystone
Ancestral Bond: Can summon up to 1 additional totem
Ancestral Bond: You can't deal Damage with your Skills yourself
Stats
+100 to Strength
+60 to Dexterity
+260 to Intelligence
Life
1% of Life Regenerated per Second
154% increased maximum Life
22% increased Totem Life
+30 to maximum Life
Mana
120% increased Mana Regeneration Rate
44% increased maximum Mana
+20 to maximum Mana
7% reduced Mana Cost of Skills
Elemental Damage
41% increased Elemental Damage
Lightning Damage
42% increased Lightning Damage
Resistance
+30% to all Elemental Resistances
+15% to Lightning Resistance
Cast Speed
8% increased Cast Speed
Armour
104% increased Armour
Energy Shield
10% increased Energy Shield Cooldown Recovery
138% increased maximum Energy Shield
Misc
30% increased Effect of Buffs on You
22% increased Totem Duration
75% increased Shock Duration on enemies

[ Voor 67% gewijzigd door Baristo op 06-04-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je dank je ga ik proberen.

Dacht net koop even een quill rain. denk leuke boog moet ik hebben
1 chaos vast teveel betaald 1ste monster dat ik kill een chaos 5e monster nog 1 d-:

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ik vraag me af wie er inmiddels end-game content speelt (mapjes). Ik ben zelf al tijdje bezig in softcore, maar ben tot nu toe alleen devdaemon tegengekomen. Misschien is het leuk om een keer een party game te starten en mapjes te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Shodan_xl schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:30:
Ik vraag me af wie er inmiddels end-game content speelt (mapjes). Ik ben zelf al tijdje bezig in softcore, maar ben tot nu toe alleen devdaemon tegengekomen. Misschien is het leuk om een keer een party game te starten en mapjes te gaan doen?
Level je HC dan eens verder, daar zijn er minimaal 4 tweakers die maps doen zover ik weet.
Als ik online ben kan ik met mijn SC altijd wel eens meedoen, die is 78 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groenie schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:56:
[...]

Level je HC dan eens verder, daar zijn er minimaal 4 tweakers die maps doen zover ik weet.
Als ik online ben kan ik met mijn SC altijd wel eens meedoen, die is 78 dacht ik
SC hier ja, teveel last van DC en lag. hierdoor ga ik soms al op mijn mrauder dood bij act3 normal op lvl 35!. het is gewoon te moeilijk om hc te doen hier.

beetje rustig mapjes doen, wil wel meer spelers tegenkomen maar hoor er niet teveel over (ben devdeamon) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel alleen hc..

nogniet bij maps maar komen er in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik ben ook alleen maar HC, IGN Baristo

als je mappen wil doen op SC, mijn broer IGN siebe doet veel mappen op SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ik heb even met Groenie een paar mapjes gedaan. Ging wel lekker. Het was maar een lvl 66, maar omdat ie rare was waren er best veel drops.

Misschien dat ik weer wat aandacht aan mijn HC char ga geven, zit met mijn duelist op lvl 82 en het duurt nu dagen om een leveltje te pakken...

btw, ik heb mijn shop bijgewerkt met berg ilvl66+ items.

[ Voor 9% gewijzigd door Shodan_xl op 06-04-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Shodan_xl schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:09:
Ik heb even met Groenie een paar mapjes gedaan. Ging wel lekker. Het was maar een lvl 66, maar omdat ie rare was waren er best veel drops.

Misschien dat ik weer wat aandacht aan mijn HC char ga geven, zit met mijn duelist op lvl 82 en het duurt nu dagen om een leveltje te pakken...

btw, ik heb mijn shop bijgewerkt met berg ilvl66+ items.
HC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ja, alle tweakers die nog na 0:00 spelen, plz add me IGN baristo, ik ben meestal elke dag online op HC.

ik speel meestal na 0:00 tot hele onchristelijke uurtjes maar ik zou graag maps met iemand doen.

Ik heb een lvl 70 Ice spear templar voor perma stuns in maps, dus ik zoek iemand die goede dmg kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
@Baristo
Waarom hebben wij nog geen mapjes gedaan dan?
Ik speel ook op nogal ongebruikelijke tijden. koen trouwens ook.

Maar, ik ben nog wel wat beperkt qua maps die ik kan doen.
Ben nog niet echt lekker gegeared, en de 67 mapjes waren niet echt ontspannend meer te noemen.
Ik speel vrij voorzichtig met deze char. Voriige keer dat ik mn char verloor baalde ik zo, met name van de items die ik kwijt was, dat ik nu rustig aan mn currency weer op orde probeer te krijgen.

Desalniettemin, we moeten eens wat contacten ingame.. Want heb je volgens mij in mn friend list, maar kan me niet herinneren dat we ooit in een party hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je ook geadd, ondanks dat ik de laatste tijd bijna nooit meer na 00:00 speel ivm werktijden. Misschien volgend weekend wat mapjes pakken.

Moet sowieso mn friends list weer wat gaan uitbreiden met mensen die maps runnen, veel mensen waar ik ze op mn vorige char mee deed zijn dood of zijn gestopt met poe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ooit een char zover krijg op HC kan ik wel maps mee runnen. ;) Momenteel lvl 50ish a3 cruel. Probeer hem nu ook maar wat levend te houden ipv. overal in te springen :D
Dit weekend niet kunnen spelen ivm familieweekend :/ Deze komende week nog druk met werk (8u beginnen dus laat doorspelen is kl*te) en tentamen op vrijdag (wordt dus leren in de uurtjes na het eten) dus tegen de tijd dat ik maps speel/kan spelen heb ik een baard van formaat laten staan ;)
Normaal moet na 12u gamen wel lukken op sommige doordeweekse dagen. Student zijn heeft zo zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
na een verschrikkelijk week op hc 64 en een 51 char naar zijn gootje door desync, nu bezig met een nieuwe char die 47 is.

het word een wander maar ik lvl hem als cleaver.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu sinds kort mn weapon switch om rare mobs en bosses te lasthitten met een skill met increased item quantity en quality. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht om het daarvoor te gebruiken, je kan toch wel erg duidelijk merken dat je inderdaad meer rares krijgt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Marcvz schreef op zondag 07 april 2013 @ 02:54:
@Baristo
Waarom hebben wij nog geen mapjes gedaan dan?
Ik speel ook op nogal ongebruikelijke tijden. koen trouwens ook.
ja tru, ik heb een lvl 70 templar ook atm.

Het probleem is door die 6L moest ik EB, en hield ik nog 2000 HP over. Die templar is heel goed in teamplay, dual ice spear totem en dual curse. Maar ik moest even een alt beginnen om currency te bouwen voor andere gear op die lvl 70 templar. ik heb al een exalt en devine gevonden dus dat komt goed.

Ik ga pas weer verder met die templar als ik die +1 curse boots kan fixen en wat betere rolls op me gear kan regelen.

ondertussen heb ik nu een fire trap templar, met dual totem. die is ook goed in team play als er wat extra dmg nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:26:
Ik gebruik nu sinds kort mn weapon switch om rare mobs en bosses te lasthitten met een skill met increased item quantity en quality. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht om het daarvoor te gebruiken, je kan toch wel erg duidelijk merken dat je inderdaad meer rares krijgt op deze manier.
Ik heb ook een char met een skill die item quantity en rare chance verhoogt. Hele week niets bijjzonders met dat char. Speel ik 1x op een char met 6% item quantity chance dropt er een Legendary 8)7 Blijft toch bijzonder dat RNG.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik heb een unique (boots) met een laag ilvl. Dacht iets van lvl 29 ofzo. Ik probeer er 4 sockets op te krijgen, maar 30 orbs verder is 3 het hoogste wat ik tot nu toe heb gehad. Hoe zijn de mechanics? Kan op elk item in principe 4 sockets komen of is er een minimum (i)lvl wat een item moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Er is een minimum item level..
Weet de getalletjes niet uit mn hoofd tho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Marcvz schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:00:
Er is een minimum item level..
Weet de getalletjes niet uit mn hoofd tho..
1 socket : 1
2 sockets: 1
3 sockets: 15
4 sockets: 28
5 sockets: 35
6 sockets: 50

Vertelt Google mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
FF ilvl checken als ik thuis kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Iemand (op SC) 2 redbeaks en een blood magic support gem over? Ik betaal in chaos orbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Pff, de geschiedenis had zich weer bijna herhaald vannacht.
Net al mn currency bij elkaar geschraapt om een nieuwe chest te kopen (http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/319543), word ik kort daarna bijna geoneshot door brutus :P

Maar goed, het ging net goed. Gear begint weer ergens op te lijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Kaw schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:30:
Iemand (op SC) 2 redbeaks en een blood magic support gem over? Ik betaal in chaos orbs.
ik heb wel een redbeak en mischien een bm IGN baristo
Marcvz schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:37:
Net al mn currency bij elkaar geschraapt om een nieuwe chest te kopen (http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/319543), word ik kort daarna bijna geoneshot door brutus :P

REAL :(, ik wou net me lvl 70 gaan gearen omdat me fire trapper dood was gegaan. als je wil lvlen we samen ff
dacht dat je geoneshot was :)

[ Voor 54% gewijzigd door Baristo op 08-04-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Marcvz schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:37:

Ik zei nog, als je nieuwe item koopt even in je stash houden voor paar dagen :z
Maar je leeft gelukkig nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand op HC nog een leuke Physical dmg wand te koop <lvl54? Afgelopen weekend m'n eerste desync dood. RIP lvl 52 RoA marauder... Echt balen, had al zoveel deaths de laatste tijd waardoor ik bijna geen fatsoenlijke gear meer heb en mijn laatste restje goeie gear op mijn marauder geequiped wat dus nu in SC zit... en nu is ie alweer dood. Ik ga dus mijn lvl 54 bow shadow omspeccen naar een wander. Iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, zou je dat wel doen.
Ik heb er naar zitten kijken om mn shadow om te speccen toen mn wander sneuvelde. Maar dat was echt niet rendabel.
Kon beter even nieuwe char levellen. And so I did..
Desalniettemin heb ik misschien wel een wandje voor me. Spreek me even keer ingame aan, dan link ik wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben er al soort van mee bezig. Heb al stuk of 12 regrets in gestopt :P Zo veel scheelt een wand-build toch niet van een bow? Ik was toch nog in het begin bezig met het opbouwen van defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoi mensen, ik ben sinds koste tijd ook PoE aan het spelen en zie dat jullie hier partyen. Dus indien er mensen geintresseerd zijn in party play op lvl 40-50 dan heb ik 2 charactertjes :). Er is niet echt een lijstje toch met tweakers en hun accounts? Ik ken helaas niemand op PoE dus ben wel benieuwd hoe dat partyen gaat! Mijn chars zijn:
een tanky templar die er traagjes op los hakt (geen flauw idee of ik het goed doe)
een pulse crit witch die overal doorheen walst tot een miniboss die me dan lekker 2-shot
Beide zijn SC, sinds mijn 5 jarig pctje regelmatige bizarre framedrops heeft elke keer dat het een beetje crowded in beeld wordt met elemental effects. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Er is een lijstje met spelers. Kijk in de sig van devil_iv voor de link. Zowel SC als HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Shodan_xl schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:30:
Er is een lijstje met spelers. Kijk in de sig van devil_iv voor de link. Zowel SC als HC.
Staat ook gewoon op pagina 1 first post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
SMD007 schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:17:
[...]

Staat ook gewoon op pagina 1 first post. :)
Ik had die doorgescrolled en globaal bekeken, maar totaal over het rode blok gelezen. Op een of andere manier is de gekleurde weergave juist onintressant om te lezen, althans voor mij dan :P

IIg staan mijn gegevens ertussen en ik ben zojuist geswitched van 1H naar 2H met mijn templar, sinds ik echt bizar lage dmg doe met 1H ongeacht mijn passives, de 2H die ik zojuist heb gevonden is echter een heel ander verhaal, met enkele passives 1shot ik alles in act3 cruel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
haha, had me lvl 70 templar gefixed.

Had eindelijk weer 3k HP met EB, was maar piety gaan doen maar die arrows raakte me achter de pillaar en ik ging dood.

me broer is wel helemaal blji want nu carry ik hem in high lvl SC maps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Baristo schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:43:

Had eindelijk weer 3k HP met EB, was maar piety gaan doen maar die arrows raakte me achter de pillaar en ik ging dood.

Je zei nog wel dat het eitje was voor je begon, balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Groenie schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:35:
[...]

Je zei nog wel dat het eitje was voor je begon, balen :(
was het ook, daarom was ik niet meer aan het opletten toen ik bij piety aankwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zuur man.. Dat zijn hier ook de situaties dat ik ineens schrik dat mn life voor een groot deel weg is..
Als t allemaal makkelijk gaat en je beetje achteroverhangend gaat zitten klikken..

Hier wel een lekker avondje gehad.
Level up duurde lang, maar goed, wel weer mijn daily legendary drop gehad (begon me na 10 maps toch serieus af te vragen waar ie bleef.. ^^). Volgens mij 1 van de nieuwe, die cold res chest.

Heb ook nog een dikke ring kunnen kopen. (Koen z'n schuld, die vond een hele mooie belt en om die te kunnen gebruiken moest ik mn chaos res ergens anders fixen, gevolg was dat ik deze ring vond tijdens mijn zoektocht..)
Ik was al best broke na aanschaf nieuwe chest. Maar vanmiddag wat dingetjes verkocht, al mijn chromatics en jewellers bij elkaar geschraapt en deze ring gekocht:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/311679/page/1

Dus t begint allemaal weer ergens op te lijken.
Maar maps (zowel 66 als 67) zijn soms toch nog behoorlijk spannend. Zeker met dode Roa's en Necro's.
Vraag me toch echt af wat ik allemaal nog aan mn gear moet doen om ooit high level maps te kunnen doen..

[ Voor 8% gewijzigd door Marcvz op 09-04-2013 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik had gisteren ook een leuke dag. Mijn lvl 52 leeg geschraapt en voor mijn lvl 37 inkopen zitten doen.
Inmiddels heb ik een low-life summoner met 2 3-socket redbeaks en een 4-socket wondertrap. Nog bedankt Baristo!
Het resultaat is 200% meer multiplicative damage en 100% meer IIR, maar slechts een heel klein beetje health.
Heb nu het gevoel dat ik HC doe op SC. Elke fout kan fataal zijn. Speelt wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In et weekend mijn LA deulis verloren :(
Gisteren weer een nieuwe aangemaakt dit keer LA ingeruild voor Rain of arrows. Stukke sterker en veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:43:

Aii das zuur ja. Je 6link ook kwijtgeraakt of had je die niet aan?

Ik vind 3k life met EB best weinig voor Piety om eerlijk te zijn. Ik weet verder niet hoeveel dps je deed etc etc.
Toen ik nog mijn lvl 72 Duelist had kon ik met 4.5k HP, max resist (80%) en iets van 43% armor dmg reduction niet op mijn gemak Piety aan hoor. 3 pogingen gedaan en alle 3 de keren net op tijd kunnen vluchten omdat die frost arrows na 2 schoten mij bijna dood maakten. Toen ging ik maar mappen doen en ging ik alsnog dood, maar das een ander verhaal :P

Edit:
Enne nog bedankt voor de power siphon en tips Marcvz. Heb gister niet heel veel verder kunnen spelen. Heb nog een party gejoined voor docks farm, maar ik mis echt DPS. Moet nog steeds een goeie wand ergens scoren. Grootste probleem is dat mijn mana zo gigantisch snel leeg raakt, ik kan gewoon niet constant power siphon spammen. Ik weet niet hoe andere mensen dat doen met power siphon of andere vormen van attacks waar je gigantisch manaverbruik heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
er zijn een aantal manieren, reduce mana via gem of skill tree, hoge mana regen, grote manapool of mana leech of een combi hiervan

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, nou, ik doe liever piety met 2k HP dan Vaal met 4k HP...

Het helpt trouwens ook om je power siphon niet verder te levellen dan 5, dan gaat ie meer mana kosten.
Zolang je nog 4 linked zit zou EB icm clarity, discipline en inner force al een heel eind genoeg moeten zijn om te kunnen blijven spammen.
Zelf gebruik ik naast een kite shield ook een ar/es helm voor wat meer es.
Maar waarschijnlijk ben je beter af met een full armor en full es piece (gloves of boots es).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Power siphon moet je niet verder dan lvl5 lvlen anders schiet de mana kost met chain en andere support gems enorm omhoog. En de physical damage is meestal niet het belangrijkste, maar wel de elemental damage.

Vooral veel lightning damage stacken + static blows en met lmp + chain vaag je groepen zo weg. Alleen single target is niet zo goed.

http://www.exilepro.com/b...-elemental-wander-support

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 09-04-2013 13:11 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]