35 dus, precies goed voor mn templar! Ik kan alleen SC currency bieden, in de trade channel zou ik een chaos bieden. Is dit redelijk ?
Ja hoor, t maakt sowieso niet uit wat je biedt.
Ik verkoop niets tot Donderdag avond. Tegen die tijd zal ik nog wel roepen tot hoe laat je kunt bieden.
Staat t current offer op jouw naam, is t item voor jou.
Geef wel even aan of je softcore of hardcore currency biedt.
Hardcore currency is 2.5x zoveel waard.
Ik verkoop niets tot Donderdag avond. Tegen die tijd zal ik nog wel roepen tot hoe laat je kunt bieden.
Staat t current offer op jouw naam, is t item voor jou.
Geef wel even aan of je softcore of hardcore currency biedt.
Hardcore currency is 2.5x zoveel waard.
[ Voor 20% gewijzigd door Marcvz op 19-03-2013 23:29 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
RIP
lvl 64 summoner, ik denk dan moet merci a1 rhoa toch wel lukken.... zat een rare tussen met ik gok increased dmg, charge en "stunned", nog 2 rhoa's erbij en klaar
Nu maar duelist gestart met 50 dps aoe op lvl 2
lvl 64 summoner, ik denk dan moet merci a1 rhoa toch wel lukken.... zat een rare tussen met ik gok increased dmg, charge en "stunned", nog 2 rhoa's erbij en klaar

Helaas Man > RIPGroenie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:16:
RIP![]()
lvl 64 summoner, ik denk dan moet merci a1 rhoa toch wel lukken.... zat een rare tussen met ik gok increased dmg, charge en "stunned", nog 2 rhoa's erbij en klaar![]()

Ik zei je nog dat ik je geluk gaf door telkens te zeggen/wensen om dood te gaan, net vandaag zei ik dat ik hoopte dat je levend zou blijven en wat gebeurd er...

My prediction was correct
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
nieuwe patch ziet er niet goed uit op bepaalde punten. Ben benieuwd de game lijkt zo met elke patch te verslechteren ... wel jammer.
Verwijderd
onderbouw dat eensNeles7 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:32:
nieuwe patch ziet er niet goed uit op bepaalde punten. Ben benieuwd de game lijkt zo met elke patch te verslechteren ... wel jammer.
Zag inderdaad niks wat me direct tegen sprak. Geen chest runs meer omdat er geen andere in de buurt zijn, dus kan je net zo goed solo doen.
Dat wil dus zeggen dat als ik met ranger mobs kill buiten me scherm (en ja dat gebeurd) ik mogelijk minder loot krijg. Hoewel ik al lui ben en facetank wil het voortaan zeggen dat ik nog moet opletten dat ik het echt ga doen ... Een ander voorbeeld is bv. Krip tegen crazy piety in een map, die was zo lomp hij MOEST offscreen aanvallen. Dat kan nu dus betekenen dat je loot verdwijnt/vermindert of hoe ze het ook bedoelen,Item drops from monsters are now calculated based on the number of players nearby (13 metres - around six tiles, which is approximately a screen) rather than the number in the instance.
en het tweede deel van die patch node:
Hier ben ik het volledig mee eens. En velen met mij op het Forum."
The quantity of drops is based on the minimum of the number of players who were around at the start and end of the fight. This means that if you spawn a boss alone before bringing in friends to help (or if the friends leave during the fight) then it will only drop enough items for one person.
Enjoy your MMO now.
This is the worst decision without modifying the droprates for single players.
There is no other game witch such a terrible droprate for solo players and full parties get too much loot.
Why do many players use fillers?
Why do you read /player # ?
Why do players mock you after the "chest bug"?
Why do players create bug reports after a "rarity quantity patch"
Because the droprates for solo players are total crap.
Ever realized that 3 players are more quantitiy than most players can reach with perfect IIQ?
You turned something that could be a good action RPG into a stupid 4-6 player MMO Grindfestival, well done.
Want items and currency?-->Join a party of 3-6 players.
Vendor receipes mainly used for crafting-->Nerf the shit out of them so a superior crafting system is useless unless you are a MMO player.
How about increasing the Party size to 36 players. I am certain you will get good feedback from MMO players.
Good thing that this system got major flaws and you still can get normal amount drops from some bosses with fillers with the cost of some tps.
Give us private servers with user modifications now, so you will see where the majority of players will play and it certainly won't be Default or HC.
Seriously can you even comprehend how many stealth nerfs and "fixes" you created that pissed off players since OB launch?
Ook de skill books zijn (imo) jammer en maken het weer irritanter om even snel van een quest de punten te spenderen.
Maar 120 units hoe ver is dat?Neles7 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:34:
[...]
Dat wil dus zeggen dat als ik met ranger mobs kill buiten me scherm (en ja dat gebeurd) ik mogelijk minder loot krijg. Hoewel ik al lui ben en facetank wil het voortaan zeggen dat ik nog moet opletten dat ik het echt ga doen ... Een ander voorbeeld is bv. Krip tegen crazy piety in een map, die was zo lomp hij MOEST offscreen aanvallen. Dat kan nu dus betekenen dat je loot verdwijnt/vermindert of hoe ze het ook bedoelen,
en het tweede deel van die patch node:
[...]
Hier ben ik het volledig mee eens. En velen met mij op het Forum.
Ook de skill books zijn (imo) jammer en maken het weer irritanter om even snel van een quest de punten te spenderen.
Dev schrijft dit:
bij geen enkele maat heb ik een idee hoeveel dat van je scherm is.The radius for that check is 120 units (which is approximately 6 tiles or 13 metres (40 feet?)
maar duidelijk niet 'buiten beeld' dus (dan zou Y afwijken van X vanwege het niet vierkant zijn van het scherm)
er staat ook duidelijkArtimunor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:20:
[...]
Maar 120 units hoe ver is dat?
Dev schrijft dit:
[...]
bij geen enkele maat heb ik een idee hoeveel dat van je scherm is.
maar duidelijk niet 'buiten beeld' dus (dan zou Y afwijken van X vanwege het niet vierkant zijn van het scherm)
dus alles wat je niet meer kunt zien en dood is verderweg als dat. Maar de vraag is zie je evenveel met 1080p als met 2560 x 1600 of 1280 x 1024 bijv. Maar ik ga er even vanuit vanwel. Dit zou betekenen dat alles wat je niet meer kunt zien dus in theorie geen loot meer is.13 metres - around six tiles, which is approximately a screen
Verwijderd
Ok, helemaal klaar met studeren even, lets begin again!
Nog anderen die een hc char maken? Samen is altijd beter
Nog anderen die een hc char maken? Samen is altijd beter
Nieuwe update: bam copy pasta: net zo makkelijk!
Rarity: Unique
Blackheart
Iron Ring
--------
Itemlevel: 19
--------
Adds 1-4 Physical Damage
--------
5% increased Physical Damage
Adds 1-3 Chaos Damage
+29 to maximum Life
2.2 Life Regenerated per second
10% Chance to Cause Monsters to Flee
--------
Fear is highly infectious.
Is http://exilestats.com/ex/ trouwens HC? of is HC en SC gelijk aan currency onderling?
Rarity: Unique
Blackheart
Iron Ring
--------
Itemlevel: 19
--------
Adds 1-4 Physical Damage
--------
5% increased Physical Damage
Adds 1-3 Chaos Damage
+29 to maximum Life
2.2 Life Regenerated per second
10% Chance to Cause Monsters to Flee
--------
Fear is highly infectious.
Is http://exilestats.com/ex/ trouwens HC? of is HC en SC gelijk aan currency onderling?
[ Voor 12% gewijzigd door True op 20-03-2013 13:28 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Er staat in de planning om nog een driehoek aan de andere kant te maken voor hardcore.
Die nwe Uniques zijn wel IMBA....
Die CLaw en Head ...DAMN son me WANTSSS
Die CLaw en Head ...DAMN son me WANTSSS
Die head ziet er tof uit.. Maar dan moet je haast wel een Iron Reflexes build hebben..
De claw heeft wat weinig dmg als je t mij vraagt..
Ingebouwde Vaal pact is tof, maar de roll die ik gezien heb had maar 80-130 dmg..
Ter vergelijking, de claw op mijn shadow doet 100-250 dmg..
De claw heeft wat weinig dmg als je t mij vraagt..
Ingebouwde Vaal pact is tof, maar de roll die ik gezien heb had maar 80-130 dmg..
Ter vergelijking, de claw op mijn shadow doet 100-250 dmg..
Wat een onzin weer zeg, zo'n skill boekje 
Net of "you receive 2 respec points" niet duidelijk genoeg was
Voor een kenner niet nee, maar ik kan de eerste keer nog herinneren dat ik dacht wtf zijn datSak3d schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:08:
Wat een onzin weer zeg, zo'n skill boekje
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
dat jullie je uberhaupt druk maken over hoe je die skillpoints krijgt.
Voor de noobs is het makkelijk en who cares about dat clickje. is niet alsof je er elke 5 minuten 1 krijgt
Voor de noobs is het makkelijk en who cares about dat clickje. is niet alsof je er elke 5 minuten 1 krijgt
Whahaha. Ik was lekker een alt aan het levellen met Marc en we zijn weer bijna op het punt dat ik kan omschakelen naar m'n main Freezing Pulse Shadow. Nu wilde ik even kijken of ik een bepaalde gem op dat karakter had dus ik wisselde even naar m'n main en jawel hoor, die gem had ik nog in m'n inventory. Mooi, die stoppen we dus even in de stash zodat ik die de laatste paar levels op m'n alt kan gebruiken maar heej, dat ziet er niet uit als m'n hardcore stash 
Heb een post gemaakt op het PoE forum en het enige wat ze kunnen bedenken is dat er ergens bij het teleporteren naar town iets fout is gegaan, waarschijnlijk een achtergebleven mob of wat dan ook. Als ik /deaths doe op dat karakter krijg ik ook de melding dat ik 1 keer dood ben gegaan.
Ach, ben alweer begonnen met respeccen op m'n alt, heb nu alleen een crapload aan Regrets nodig, als ik vlug even tel heb ik nog zo'n 15 nutteloze nodes die moeten worden gerespecced.
Zal binnenkort ook maar eens even een overzichtje maken van alle mooie gear die inmiddels op softcore ligt. Heb sowieso twee 5 link chests, een Death's Harp, veel HP en chaos resist spul en nog veel meer.
Heb een post gemaakt op het PoE forum en het enige wat ze kunnen bedenken is dat er ergens bij het teleporteren naar town iets fout is gegaan, waarschijnlijk een achtergebleven mob of wat dan ook. Als ik /deaths doe op dat karakter krijg ik ook de melding dat ik 1 keer dood ben gegaan.
Ach, ben alweer begonnen met respeccen op m'n alt, heb nu alleen een crapload aan Regrets nodig, als ik vlug even tel heb ik nog zo'n 15 nutteloze nodes die moeten worden gerespecced.
Zal binnenkort ook maar eens even een overzichtje maken van alle mooie gear die inmiddels op softcore ligt. Heb sowieso twee 5 link chests, een Death's Harp, veel HP en chaos resist spul en nog veel meer.
Verwijderd
misschien niet de slimste vraag maar ik vroeg me iets af
in defence staat je armor rating en damage mitigation
Is dit gebaseerd op jouw lvl? want elke keer als ik lvl word de damage mitigation lager.
Houd dit dus in als ik lvl 45 ben en ik in een map van lvl 40 speel mijn damage mitigation dus eigenlijk hoger is als aangegeven?
in defence staat je armor rating en damage mitigation
Is dit gebaseerd op jouw lvl? want elke keer als ik lvl word de damage mitigation lager.
Houd dit dus in als ik lvl 45 ben en ik in een map van lvl 40 speel mijn damage mitigation dus eigenlijk hoger is als aangegeven?
dat klopt. Je armour en reduction is voor mobs op jouw level gebaseerd. In lower area is dit meer en bij hogere area's minder.
En daarbij verschilt het per difficulty voor je resistances. Volgens mij is 15% op lvl 2 net zoveel als 15% op lvl 20.
Maar zodra je naar cruel gaat verlies je X %
normal -0%Groenie schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:49:
cruel -40%
merciless -60%
FF reclame maken
Ik heb even mijn HC shop refreshed
http://www.pathofexile.co...d/208294/page/1/#p2401870
Wel intresse in je rift slicer (1h sword), heb je alvast geaddBaristo schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:31:
FF reclame maken
Je ghoul urge reinforced greaves bevallen me wel. Precies de links die ik nodig heb
Heb ook in je shop gereageerd.
Nu nog opzoek naar een reduced mana gem
Iemand een over op HC ? of iemand tijd om een maurader van me erheen te rushen ? (Cruel act 2 spiders)
Nu nog opzoek naar een reduced mana gem
Ik heb nog wel een reduced mana gem liggen. Zal vanmiddag pas online zijn(uurtje of half 3).Neles7 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:54:
Je ghoul urge reinforced greaves bevallen me wel. Precies de links die ik nodig heb![]()
Nu nog opzoek naar een reduced mana gemIemand een over op HC ? of iemand tijd om een maurader van me erheen te rushen ? (Cruel act 2 spiders)
ik ben er vanavond ergens. Ik kan geen indicatie geven van tijd.Crumbled1 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:29:
[...]
Ik heb nog wel een reduced mana gem liggen. Zal vanmiddag pas online zijn(uurtje of half 3).
Zal ook wat minder actief zijn, stefgeval in familie heeft even wat voorrang. (en geen zin in RIP omdat niet erbij met gedachten)
Verwijderd
Oei, die frost arrows van Piety op Merciless doen best wel schade. Bijna mn lvl 71 Duelist gesneuveld, kon nog net ontsnappen. Denk dat ik nog 200HP over had ofzo, was wel ff knijpen. Eerst maar eens mijn resist op orde krijgen denk ik.
Heeft er iemand een goede Armor/Eva boots te ruil met MaxHP, LightningResist en Movespeed? Het liefst met 4S waarvan 2x 2links
Heeft er iemand een goede Armor/Eva boots te ruil met MaxHP, LightningResist en Movespeed? Het liefst met 4S waarvan 2x 2links
Heb ook maar eens een shop aangemaakt.
Maar, ik heb bergen gear die niet in de shop staan maar opzich wel voor tweakers te koop is.
Dus als je een upgrade zoekt voor iets, let me know!
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/278258
Maar, ik heb bergen gear die niet in de shop staan maar opzich wel voor tweakers te koop is.
Verwijderd
Hoi,Marcvz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:52:
Heb ook maar eens een shop aangemaakt.
Ben op t werk, dus kan helaas niet kijken in jouw shop, maar heb jij boots die aan bovenstaande eisen voldoen? HP minimaal 80, Lightning res minimaal 25 en minimaal 20 Movespeed
Nee helaas, als ik die had, had ik ze zelf aan
t Is allemaal nog niet geweldig wat ik in de aanbieding hebt.. Hopelijk gaat deze char langer dan een week mee en komt dat op korte termijn goed
t Is allemaal nog niet geweldig wat ik in de aanbieding hebt.. Hopelijk gaat deze char langer dan een week mee en komt dat op korte termijn goed
Verwijderd
Ah jammer, zal vanavond ook wel ff mijn shop updaten en in de signature zetten. Misschien zit er nog wat bruikbaars tussen voor anderen. Veelal is mid-game gear (lvl 30-60)
Als iemand nog een mooie 2h mace heeft op hc rond level 40, dan zou ik die over kunnen nemen. Ik zoek ook nog een end-game sc 5l chest armour en/of evasion. Liefst boven ilvl64.
Zijn drops in hardcore beter? Ik speel gewoon normal.
Nee, is exact hetzelfde systeemunfor schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:41:
Zijn drops in hardcore beter? Ik speel gewoon normal.
Verwijderd
Oh balen zeg! RIP. Eventjes een break helpt wel, anders ga je alleen maar gefrustreerd rondlopen en dan rip je misschien nog eens. Hopelijk ben je snel weer terug 
*ps*
Ik had even in je shop gekeken btw, heb je die coral ring nog? (death circle) En wat wil je er eventueel voor hebben?
*ps*
Ik had even in je shop gekeken btw, heb je die coral ring nog? (death circle) En wat wil je er eventueel voor hebben?
Zuur man! Rip..
T had hier ook weer niet veel gescheeld.. Tot 3x toe een donkerrood scherm door die stomme rotsen bij Vaal..
Ben benieuwd hoelang je de PoE pauze vol houdt.. T duurde bij mij nog geen dag voor t alweer begon te kriebelen..
T had hier ook weer niet veel gescheeld.. Tot 3x toe een donkerrood scherm door die stomme rotsen bij Vaal..
Ben benieuwd hoelang je de PoE pauze vol houdt.. T duurde bij mij nog geen dag voor t alweer begon te kriebelen..
De nieuwe patch notes
. Multistrike en splash is precies wat melee nodig heeft. Er zijn zoveel gave builds te verzinnen.
Het zijn coole supports, maar het is niet wat melee nodig heeft 
Momenteel is melee totaal niet viable in hoog level maps, er zijn veel te veel oncontroleerbare situaties waar je geinstakilled wordt. De beste melee skill is Cleave met max AoE (passives en support gem), omdat je dan eigenlijk ranged bent
Momenteel is melee totaal niet viable in hoog level maps, er zijn veel te veel oncontroleerbare situaties waar je geinstakilled wordt. De beste melee skill is Cleave met max AoE (passives en support gem), omdat je dan eigenlijk ranged bent
Lijken me goede skills voor mijn infernal blow templar 
Ze zijn currently OP as f*ck though
Hopelijk kunnen ze de nwe gems goed balancen voordat ze uitkomen
Ook de nwe Int skill os goed voor mijn Elemental Hit witch die ik nu toch aan levelen ben
Ook de nwe Int skill os goed voor mijn Elemental Hit witch die ik nu toch aan levelen ben
Die nieuwe int skill is zeker interessant.kihon schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:03:
Lijken me goede skills voor mijn infernal blow templar

Wordt wel wat respeccen om van wanding naar gewoon spellcasting te gaan.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
De nieuwe supports geven wel extra risk reward. En natuurlijk een hoop wacky builds. BV dominating blow + multistrike (met die nieuwe maul). Of viper strike + multistrike.
waar kan je deze patch notes lezen dit zijn otch de alfa notes?
Battletag Vakasha#2284
Dembar schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:18:
waar kan je deze patch notes lezen dit zijn otch de alfa notes?
- www.pathofexile.com
- Forum
- Announcements
- 0.10.4b and 0.10.5 Patch Details
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
aha, nee idd alleen had ik daar niet gekeken alleen op het forum.
Battletag Vakasha#2284
Er is weinig activiteit in de veiling tab van de sheet.
Dus de twee mensen die interesse hebben getoond voor bepaalde items, spreek me even ingame aan, dan kun je ze voor niets afhalen.
1 chaosje schiet voor mij ook niet op om naar HC te zetten
Dus de twee mensen die interesse hebben getoond voor bepaalde items, spreek me even ingame aan, dan kun je ze voor niets afhalen.
1 chaosje schiet voor mij ook niet op om naar HC te zetten
Pffft, de one shots zijn populair de afgelopen twee weken 
Weer een level 60+ karakter op softcore belandt. Omdat ik nu zoveel mooie spulletjes naar softcore heb gebracht heb ik maar eens een shopje geopend. Bied in de thread of ingame als je ergens in geïnteresseerd bent.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/285556
Weer een level 60+ karakter op softcore belandt. Omdat ik nu zoveel mooie spulletjes naar softcore heb gebracht heb ik maar eens een shopje geopend. Bied in de thread of ingame als je ergens in geïnteresseerd bent.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/285556
Verwijderd
Zo ziet mijn build er nu ongeveer uit.
http://www.pathofexile.co...pTzrYfLskiz0PffXE9ift890=
Mijn bedoeling is om een totem templar te maken. Een kouwkleumtotemtemplaar in tegenstelling tot wat de rest van de wereld met hun sporks rondrend.
Eerste bandit ben ik voor resists gegaan 8 procent alles ipv 1 punt ik zeg pakken.
uiteindelijk zit dit allemaal zowiezo in mijn plan.
[url="http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgUB8B8UTQSzAnEyiXflV-LsOBo4p4SQVcAaZp760h0Uj0bQ0M9lVcYWb5uhZ73ub1nzNunjaiSqGYVaKyynBVuLjOFz7SBG113G3fNgbZ2Agzi2hn1T8s7Mt9V1gpspTzrYfLskiz0PffXE9ift8908Lcau_gryRedjtz56uGz2guSKr5ARrpNuqj8n1BVcDCWvo_I="]http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgUB8B8UTQSzAnEyiXflV-LsOBo4p4SQVcAaZp760h0Uj0bQ0M9lVcYWb5uhZ73ub1nzNunjaiSqGYVaKyynBVuLjOFz7SBG113G3fNgbZ2Agzi2hn1T8s7Mt9V1gpspTzrYfLskiz0PffXE9ift8908Lcau_gryRedjtz56uGz2guSKr5ARrpNuqj8n1BVcDCWvo_I=[/url]
iemand nog tips?
onder andere buiten deze 2 nodes wat kan ik pakken om mijn totems sterker te maken?
die lifeleach notes bij de marauder werken die ook met totems?
is het slim al die lifenotes en armornotes resistancenotes onderweg te pakken?
alternatieve optie is totem eruit trekken en mijn quality spectre gems gebruiken d-;
http://www.pathofexile.co...pTzrYfLskiz0PffXE9ift890=
Mijn bedoeling is om een totem templar te maken. Een kouwkleumtotemtemplaar in tegenstelling tot wat de rest van de wereld met hun sporks rondrend.
Eerste bandit ben ik voor resists gegaan 8 procent alles ipv 1 punt ik zeg pakken.
uiteindelijk zit dit allemaal zowiezo in mijn plan.
[url="http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgUB8B8UTQSzAnEyiXflV-LsOBo4p4SQVcAaZp760h0Uj0bQ0M9lVcYWb5uhZ73ub1nzNunjaiSqGYVaKyynBVuLjOFz7SBG113G3fNgbZ2Agzi2hn1T8s7Mt9V1gpspTzrYfLskiz0PffXE9ift8908Lcau_gryRedjtz56uGz2guSKr5ARrpNuqj8n1BVcDCWvo_I="]http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgUB8B8UTQSzAnEyiXflV-LsOBo4p4SQVcAaZp760h0Uj0bQ0M9lVcYWb5uhZ73ub1nzNunjaiSqGYVaKyynBVuLjOFz7SBG113G3fNgbZ2Agzi2hn1T8s7Mt9V1gpspTzrYfLskiz0PffXE9ift8908Lcau_gryRedjtz56uGz2guSKr5ARrpNuqj8n1BVcDCWvo_I=[/url]
iemand nog tips?
onder andere buiten deze 2 nodes wat kan ik pakken om mijn totems sterker te maken?
die lifeleach notes bij de marauder werken die ook met totems?
is het slim al die lifenotes en armornotes resistancenotes onderweg te pakken?
alternatieve optie is totem eruit trekken en mijn quality spectre gems gebruiken d-;
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 12:13 ]
Algemene tip:Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:59:
Als je niet CI gaat, altijd de hp pakken. Er zijn (bijna) geen nodes die +40 hp geven, terwijl er voldoende zijn die +res geven of zelfs meer stats erbij (Body and Soul bijvoorbeeld). Met CI kan je de res of skillpoint pakken.
En verder:
Waarom neem je niet de Discipline and Training (+30 en +12% hp) node? Beste hp node in de game.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Even kort: Je neemt lightning damage nodes terwijl je frost wilt gaan. Je neemt weapon elemental damage nodes terwijl die niet werken zonder weapon skills. Je gebruikt 4 extra nodes om een dex node te pakken, terwijl je later veel dichter bij zo'n dex node zit, misschien kan je tot die tijd dex op items gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:59:
[...]iemand nog tips?[...]
Verwijderd
Sorry die lightning verkeerd aangevinkd moeten de frost zijn.Vandro schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:39:
[...]
Even kort: Je neemt lightning damage nodes terwijl je frost wilt gaan. Je neemt weapon elemental damage nodes terwijl die niet werken zonder weapon skills. Je gebruikt 4 extra nodes om een dex node te pakken, terwijl je later veel dichter bij zo'n dex node zit, misschien kan je tot die tijd dex op items gebruiken?
en je hebt gelijk voor die dex node ga ik meteen doen.
linkje
zoiets dus
en is dit dan wat om naartoe te werken als endbuild?
http://www.pathofexile.co...G2NpilKBodNhNplc64Yjxl_4=
sorry voor de amateuristishe trekjes in de build nog.
ben nog vrij nieuw met de game (-:
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 13:05 ]
Verwijderd
1: heb je genoeg int voor de gems?Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:52:
Sorry die lightning verkeerd aangevinkd moeten de frost zijn.
2: heb je genoeg dex voor de gems?
-> denk het niet, LMP kost op hogere lvls al 75dex, GMP nog meer denk ik.
-> frost gems zijn int, lage int trouwens
-> resists kan je vaak van items krijgen, zelf in merciless kan je dan nog capped zijn.
als je een build maak zoek ook wat items erbij en gems met support.
zo kom je de dex, int, str kosten te weten.
leuke build, wilde ik ook doen maar dan met summons erbij
nog niet echt van de grond gekomen
Verwijderd
ben er druk mee bezig en gaat lekker.
Je moet wel ff geduld hebben totdat je totem sterk genoeg is voor je naar dual totems gaat d-;
gelukking een quality freezing pulse 10% ofzo helpt al iets hehe
Je moet wel ff geduld hebben totdat je totem sterk genoeg is voor je naar dual totems gaat d-;
gelukking een quality freezing pulse 10% ofzo helpt al iets hehe
Je kunt altijd een added lightning dmg support gem gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:52:
[...]
Sorry die lightning verkeerd aangevinkd moeten de frost zijn.
linkje
zoiets dus
en is dit dan wat om naartoe te werken als endbuild?
http://www.pathofexile.co...Z8XbyHfIv893z6vZI96b8qw==
Dan kun je static blows aanzetten en dat boost je dmg onwijs.
Maar los daarvan moet je de mechanics begrijpen. Als je voor elemental damage gaat, en dan met name lightning en cold, wil je shocken en freezen.
Dual cold totem kan prima werken, helemaal als je alles freezed zodat het niet bij je komt.
En om te freezen moet je critten. Dus je wilt een wand met spell damage en crit chance. En crit chance passives.
Ik zou eerder zoiets doen.
Heb er niet heel lang opgezeten, je zou kunnen overwegen inderdaad static blows en lightning dmg in de mix te gooien.
[ Voor 11% gewijzigd door Marcvz op 24-03-2013 14:28 ]
Verwijderd
is inderdaad een overweging die ik heb.Marcvz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:27:
[...]
Je kunt altijd een added lightning dmg support gem gebruiken.
Dan kun je static blows aanzetten en dat boost je dmg onwijs.
Maar los daarvan moet je de mechanics begrijpen. Als je voor elemental damage gaat, en dan met name lightning en cold, wil je shocken en freezen.
Dual cold totem kan prima werken, helemaal als je alles freezed zodat het niet bij je komt.
En om te freezen moet je critten. Dus je wilt een wand met spell damage en crit chance. En crit chance passives.
Ik zou eerder zoiets doen.
Heb er niet heel lang opgezeten, je zou kunnen overwegen inderdaad static blows en lightning dmg in de mix te gooien.
Maar genoeg health meenemen en zorgen dat ik niet doodga neem ik eerst voor static blows hehe
HP is zeker belangrijk.
Maar ook daarin is je build niet efficiënt Je hebt een hele berg nodes in het midden terwijl je onderweg niets nuttigs kunt pakken.
Jouw build geeft je 167% increased life, mijne geeft je 225%.
Dus kijk nog eens goed naar de route de je neemt en het doel dat je hebt.
Je kunt veel meer uit je puntjes halen.
Maar ook daarin is je build niet efficiënt Je hebt een hele berg nodes in het midden terwijl je onderweg niets nuttigs kunt pakken.
[ Voor 20% gewijzigd door Marcvz op 24-03-2013 15:07 ]
Verwijderd
ga ik doen.Marcvz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:07:
HP is zeker belangrijk.
Ben pas lvl 35 dus kan nog genoeg veranderen d-;
dit is wat ik nu heb
http://www.pathofexile.co...pOYqiAKyqGS7Uj7nd8i_vDg==
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 15:28 ]
Discussiepuntje voor de bow users onder ons. Ik gebruik al tijden Ice Shot, maar veel builds prefereren Lighting Arrow. Vraag me af welke nu beter is, samen met gebruik van chain en geen crits (resolute technique passive). Ik merk niet zo heel veel verschil in docks, maar het is moeilijk te zien.
Verwijderd
zo das bout.... hoorde jullie er al dikwijls over desyncs en doodgaan. nu heb ik er fijn 1 in de fetid pools stond opeens tussen een groep blauwe van die skeleton honden
R.I.P
bale man. je bent geloof ik al de 3e tweaker die gesloopt is door die rhoa's
bale man. je bent geloof ik al de 3e tweaker die gesloopt is door die rhoa's
Wat ik merk is dat lightning arrow van zichzelf uit al meer AOE heeft. En ook meer dmg doet. Als ik de ledge doe met me LA (LMP + Faster Attacks) doet hij alles sneller mollen als ice shot.Shodan_xl schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:11:
Discussiepuntje voor de bow users onder ons. Ik gebruik al tijden Ice Shot, maar veel builds prefereren Lighting Arrow. Vraag me af welke nu beter is, samen met gebruik van chain en geen crits (resolute technique passive). Ik merk niet zo heel veel verschil in docks, maar het is moeilijk te zien.
Ice shot heeft wel als voordeel de lagere mana kost en de 100% dmg op LOH ipv 70%.
Maar ik denk dat het uiteindelijk niet veel uitmaakt, het is net wat je persoonlijk beter vind.
rant on
ffs hoe kan je in godsnaam aan regals exalts en prismatics komen,
na mijn 1e char die 4 prismatics heeft gevonden en 1 race char 1 regal (die gelijk mee kon naar default na dood) vind ik echt niks, heb nog 1 chaos en 3 divine liggen en dat is het dan wel van de hogere currency!
kopen kan ik wel vergeten en verkopen lukt blijkbaar alleen als je veel streamt of 24/7 op trade zit.
En dat met 1 73 char en 1 55 char
rant of
na mijn 1e char die 4 prismatics heeft gevonden en 1 race char 1 regal (die gelijk mee kon naar default na dood) vind ik echt niks, heb nog 1 chaos en 3 divine liggen en dat is het dan wel van de hogere currency!
kopen kan ik wel vergeten en verkopen lukt blijkbaar alleen als je veel streamt of 24/7 op trade zit.
rant of
[ Voor 4% gewijzigd door Dembar op 24-03-2013 20:28 ]
Battletag Vakasha#2284
herkenbaar voor een deel.Dembar schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:27:
rant on
rant of
Gewoon sparen en geluk hebben. Ook een shop op forum openen en veel bumpen wil helpen dan heb je iets meer kans op verkoop.
De droprates van Divine's is bij mijn weten lager dan van exalteds.. Dus wat dat betreft is RNG niet echt tegen je.
Ik heb nog nooit een regal orb gevonden..
En heb 10 chars, 25, 26, 32, 47, 50, 66, 67, 67, 67, 72
Dus wat dat betreft...
Verder is zo af en toe een half uurtje op trade channel zitten en quality gems verkopen voor mij genoeg om aan mijn gear te komen.
90% is self found. Je vindt eigenlijk genoeg om normaal te progressen is mijn ervaring.
Ik heb nog nooit een regal orb gevonden..
En heb 10 chars, 25, 26, 32, 47, 50, 66, 67, 67, 67, 72
Dus wat dat betreft...
Verder is zo af en toe een half uurtje op trade channel zitten en quality gems verkopen voor mij genoeg om aan mijn gear te komen.
90% is self found. Je vindt eigenlijk genoeg om normaal te progressen is mijn ervaring.
Hoeveel vraag je over het algemeen voor een quality gem?Marcvz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:55:
Dat ligt aan de gem.. Een aura met quality brengt niet veel meer op dan één zonder.
Maar een freezing pulse met quality... Die zijn aan de prijs.
Maar een freezing pulse met quality... Die zijn aan de prijs.
leuk dagje samen met shodan door cruel act 1 en 2 gelopen.
nog wat mooie drops erbij en uiteindelijk zelfs 250dps op me la bereikt
(la-lmp-fa-loh incl. wrath/anger)
nog wat mooie drops erbij en uiteindelijk zelfs 250dps op me la bereikt
Verwijderd
Hmm van t weekend m'n lvl 35 Marauder verloren in the fetid pool. Wilde een caster Marauder maken, maar daar komt voorlopig dus niets van in. Was iets te non-chalant bezig met sweep en half aan t opletten waardoor 5 van die beesten mij in een keer dood-charged.
Ook Piety Merciless wil nog niet echt lukken zonder klamme handen en hartaanvallen dus die sla ik nog maar ff over
Dus ik heb gisteren in m'n eentje 3 lvl66 maps gedaan, niet al te moeilijke map-penalties omdat ik toch even wilde aanvoelen hoe sterk de mobs zijn op lvl66 en het viel allemaal reuze mee.
Helaas kan ik niet bij mijn skill-tree/PoE forum, maar misschien dat iemand mij kan helpen met en meedenken met het volgende:
Mijn Lightning arrow Bow Duelist is bijna aan het eind van de build gekomen aangezien het levelen en verkrijgen van skill points nu best traag gaat (lvl 72) en zal mijn skill points dus wijs moeten spenderen. Ik zit te denken om met mijn duelist naar de Node te gaan waarmee je 40% chock duration en 10% shock chance pakken, is het een must om die node te pakken als LA gebruiker?
En kan iemand mij misschien wat tips geven over het maken van een CI+Crit+Frost arrow Shadow build?
Is Iron Reflexes de moeite waard? Ik wil namelijk naast ES ook wat armor hebben.
Hoe doen mensen het met de accuracy? Ik heb nu nog maar 82% accuracy en dat vind ik eigenlijk nog aan de lage kant. Zal ik dat opvullen met de supportgem Additional Accuracy of zal ik daar nodes voor pakken?
En de crit chance voor Frost arrow?
Ik vind het nogal een lastige build om te maken, aangezien je rekening moet houden met je ES, Crit, Accuracy en nog zorgen dat je mana regen/mana leech voldoende is om consistent je frost-arrows te kunnen schieten.
Ook Piety Merciless wil nog niet echt lukken zonder klamme handen en hartaanvallen dus die sla ik nog maar ff over
Dus ik heb gisteren in m'n eentje 3 lvl66 maps gedaan, niet al te moeilijke map-penalties omdat ik toch even wilde aanvoelen hoe sterk de mobs zijn op lvl66 en het viel allemaal reuze mee.
Helaas kan ik niet bij mijn skill-tree/PoE forum, maar misschien dat iemand mij kan helpen met en meedenken met het volgende:
Mijn Lightning arrow Bow Duelist is bijna aan het eind van de build gekomen aangezien het levelen en verkrijgen van skill points nu best traag gaat (lvl 72) en zal mijn skill points dus wijs moeten spenderen. Ik zit te denken om met mijn duelist naar de Node te gaan waarmee je 40% chock duration en 10% shock chance pakken, is het een must om die node te pakken als LA gebruiker?
En kan iemand mij misschien wat tips geven over het maken van een CI+Crit+Frost arrow Shadow build?
Is Iron Reflexes de moeite waard? Ik wil namelijk naast ES ook wat armor hebben.
Hoe doen mensen het met de accuracy? Ik heb nu nog maar 82% accuracy en dat vind ik eigenlijk nog aan de lage kant. Zal ik dat opvullen met de supportgem Additional Accuracy of zal ik daar nodes voor pakken?
En de crit chance voor Frost arrow?
Ik vind het nogal een lastige build om te maken, aangezien je rekening moet houden met je ES, Crit, Accuracy en nog zorgen dat je mana regen/mana leech voldoende is om consistent je frost-arrows te kunnen schieten.
Must is het niet, maar het is wel zoveel handiger. Je krijgt dat het vaal effect, xx% meer dmg per stack. Denk dat je hier vooral in de latere endgame de voordelen van ziet. Je moet dan wel genoeg lightning dmg kunnen doen om er gebruik van te maken (als je geen crits hebt) Ik zag zo 1,2,3 je bow duelist build niet staan dus kan je skill tree niet bekijken.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:50:
Verwijderd
Klopt, heb geen skill tree erin geplakt in de player sheet. En kan idd geen crits doen vanwege Resolute technique. Dan is het zeker ook handig om de 2 +10% shock chance nodes erbij te pakken? Wat raadt jij aan om als single target skill te gebruiken? Ik gebruik nu voor multishot LA met LMP/Chain/Bloodmagic/LoH en als single target Poison Arrow omdat die veruit het meeste dmg doet.
Nog mense voor de turbo party van 22:00?
Ik heb 1 punt nodig dus wil tot 11 gaan op safe mode.
Ik heb 1 punt nodig dus wil tot 11 gaan op safe mode.
Als singletarget skill gebruik ik meestal frenzy. Ik wil eigenlijk eens kijken of die elemental hit zo goed is als men zegt, maar ik heb er nog geen gevonden. Poisen is wel een leuke skill, maar de snelheid van frenzy heeft mijn voorkeur.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:57:
Klopt, heb geen skill tree erin geplakt in de player sheet. En kan idd geen crits doen vanwege Resolute technique. Dan is het zeker ook handig om de 2 +10% shock chance nodes erbij te pakken? Wat raadt jij aan om als single target skill te gebruiken? Ik gebruik nu voor multishot LA met LMP/Chain/Bloodmagic/LoH en als single target Poison Arrow omdat die veruit het meeste dmg doet.
Voor shockstack moet je idd die nodes nemen en dan zorgen dat je genoeg lightning dmg op je gear hebt (gebruik ook wrath voor een mooie bonus)
Anders voeg me vanavond eens toe ingame wellicht kunnen we elkaar nog wat boosten
Verwijderd
Is goed, ik zal eens kijken hoelaat ik online ben. Welke level/waar ben jij ongeveer met je duelist? Frenzy heb ik ook gebruikt toen alle skill points gereset werden, maar Frenzy beviel me qua DPS toch niet zo als Poison arrow. Ik heb de Frenzy nodes weer gereset zodat ik een extra node overhield.Neles7 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:32:
[...]
Als singletarget skill gebruik ik meestal frenzy. Ik wil eigenlijk eens kijken of die elemental hit zo goed is als men zegt, maar ik heb er nog geen gevonden. Poisen is wel een leuke skill, maar de snelheid van frenzy heeft mijn voorkeur.
Voor shockstack moet je idd die nodes nemen en dan zorgen dat je genoeg lightning dmg op je gear hebt (gebruik ook wrath voor een mooie bonus)
Anders voeg me vanavond eens toe ingame wellicht kunnen we elkaar nog wat boosten
Elemental hit ben ik aan het levelen tot het punt dat die (bijna) evenveel dps doet als poison arrow en wrath zal ik idd ook moeten nemen.
Iemand nog een spell totem over op SC?
Je krijgt er een alch voor.
Na enkele rips wel denk ik, zal vanavond eens kijken.Kaw schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:12:
Iemand nog een spell totem over op SC?
Ik zit nu op 42 met me RANGER. Had geen zin om te rerollen naar bow duelist. Ranger is uiteindelijk (na lv 85 ofzo) toch weer sterker.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:09:
[...]
Is goed, ik zal eens kijken hoelaat ik online ben. Welke level/waar ben jij ongeveer met je duelist? Frenzy heb ik ook gebruikt toen alle skill points gereset werden, maar Frenzy beviel me qua DPS toch niet zo als Poison arrow. Ik heb de Frenzy nodes weer gereset zodat ik een extra node overhield.
Elemental hit ben ik aan het levelen tot het punt dat die (bijna) evenveel dps doet als poison arrow en wrath zal ik idd ook moeten nemen.
Verwijderd
Ah ok, dan zit je dus ergens in Act2 Cruel gok ik? Ik heb nog een lvl 45 Marauder daar, kunnen we wel ff levelen/quest te doen als het zover is. Ik weet overigens niet hoelaat ik on ben, mogelijk kan ik ook maar een uurtje ofzo.Neles7 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:46:
[...]
Ik zit nu op 42 met me RANGER. Had geen zin om te rerollen naar bow duelist. Ranger is uiteindelijk (na lv 85 ofzo) toch weer sterker.
Ga je met de Ranger ook Resolute technique pakken? Ik heb nu een lvl 52 shadow en ik merk dat die missers echt heel irritant zijn (82% accuracy) als je Resolute technique gewend ben.
RIP Baristo lvl 67,98
Haha, ik lette ff niet op en patsboem dood.
maarja, heb de game uitgespeeld met een mellee, bijna helemaal solo (marc en koen hebben geholpen met vaal).
Ik was maar gelijk mappen gaan doen, dat ging heel goed maar verloor mijn aandacht op een cruciaal moment (had de hele zaterdag nacht gespeeld en om 10:00 zondagochtend was het raak). Als ik mijn gear was gaan upgraden naar +63 gear was dat nooit gebeurd. Piety en de eerste 3 lvl 66 mappen waren zo makelijk dat ik me geen zorgen maakte. maar de map waarin ik dood ging had +40% physical dmg, dus wat armor erbij had wel goed geholpen.
Ik moet ff meer oefenen met maps in softcore, voordat mezelf weer instagib.
Haha, ik lette ff niet op en patsboem dood.
maarja, heb de game uitgespeeld met een mellee, bijna helemaal solo (marc en koen hebben geholpen met vaal).
Ik was maar gelijk mappen gaan doen, dat ging heel goed maar verloor mijn aandacht op een cruciaal moment (had de hele zaterdag nacht gespeeld en om 10:00 zondagochtend was het raak). Als ik mijn gear was gaan upgraden naar +63 gear was dat nooit gebeurd. Piety en de eerste 3 lvl 66 mappen waren zo makelijk dat ik me geen zorgen maakte. maar de map waarin ik dood ging had +40% physical dmg, dus wat armor erbij had wel goed geholpen.
Ik moet ff meer oefenen met maps in softcore, voordat mezelf weer instagib.
Lijkt wel op mijn build. Ik speel gewoon verder in normal mode, ben met mijn dual-totem-templar al diverse keren doodgegaan door niet-opletten.http://www.pathofexile.co...G2NpilKBodNhNplc64Yjxl_4=
Dit is mijn build bij level 61: http://www.pathofexile.co...SVElfP_ZIjM9QUFhjxtiMdg==
Niet de meest ideale/efficiente build, maar ik amuseer me er prima mee. Geen fire/frost/lightning damage nodes, zodat ik van skill gem kan wisselen als dat nodig is. Normaal gebruik ik fireball met LMP en faster projectiles. Spork voor de fire resist mobs, en ik heb ook een ice spear gem bij me.
De volgende 10 skill-points zijn voor life nodes, 15% xp verliezen door dood te gaan is ook in normal mode niet al te geweldig.
In hardcore speel ik nu een Templar Summoner, lvl 19. Minion Instability heb ik, nu eerst wat life nodes en dan denk ik eerst naar Lord of the Dead in de Witch area.
Heb er 1 over, msg maar ingameGroenie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:32:
[...]
Na enkele rips wel denk ik, zal vanavond eens kijken.
Verwijderd
ik heb een probleem.
Zoals gister gezegd door een rhoa mijn totem templiertje kwijt.
Helaas dacht doe eens wat anders als ik normaal doe.
Chars met shadow rogue whatever doen het normaal niet voor mij.
Maargoed begonnen dus met een shadow.
Op lvl 9
- 2 chaos orbs
- 3 orbs of alchemy
- 17 reflect damage to mobs
wtf dit char is geen lang leven geschonken dit gaat te goed.
Deze gaat op een moment dat ik het emotioneel niet kan dragen stuk
Op lvl 9
- 2 chaos orbs
- 3 orbs of alchemy
genieten en veel in stash stoppenVerwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:05:
ik heb een probleem.
Op lvl 9
- 2 chaos orbs
- 3 orbs of alchemy
ja ik spend ook vrij weinig aan mijn characters, ik heb nu 75 fusings bijvoorbeeld
mooie avond gehad 
boots voor me aura
nieuwe chest die dubbele evasion had van vorige (met na wat moeite juiste links/sock)
gcp drop
chaos drop
17% Q Flame Totem
Incread Rarity (geen Q jammer genoeg)
Boog gekregen van groenie waarme me LA op 275dps (incl. aura) kwam en 300 met frenzy
boots voor me aura
nieuwe chest die dubbele evasion had van vorige (met na wat moeite juiste links/sock)
gcp drop
chaos drop
17% Q Flame Totem
Incread Rarity (geen Q jammer genoeg)
Boog gekregen van groenie waarme me LA op 275dps (incl. aura) kwam en 300 met frenzy
[ Voor 17% gewijzigd door Neles7 op 25-03-2013 23:42 ]
Verwijderd
Helaas niet meer aan toe gekomen gisteren om online te komen. Heb vanochtend nog wel ff mijn build in de playersheet geplakt. Bij mijn shadow en duelist heb ik de build erin gezet waar ik naartoe wil werken, zit alleen nog te twijfelen of ik in een later stadium de 3 kleine +10% elemental damage erbij zal pakken of nietNeles7 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:46:
[...]
Ik zit nu op 42 met me RANGER. Had geen zin om te rerollen naar bow duelist. Ranger is uiteindelijk (na lv 85 ofzo) toch weer sterker.
vandaag 1 lvltje erbij op mijn ek 74 nu, en proberen wat te verkopen 1 hele dag trade spammen leverde me 3 chaos op ofzo.
ik moet 1 item proberen te 4 linken en dan is mijn ek na 3 regrets klaar voor het grote werk.
ik heb nu ook al 3500 health en max resist maar will liever iets meer.
ik moet 1 item proberen te 4 linken en dan is mijn ek na 3 regrets klaar voor het grote werk.
ik heb nu ook al 3500 health en max resist maar will liever iets meer.
Battletag Vakasha#2284
rip 74 ek marauder!. blijkbaar toch niet nodig om dat item te 4 linken misschien kan ik hem verkopen
Battletag Vakasha#2284
69 map undead ging eigenlijk best goed en werd toen denk ik geshocked en charged
a fijn kan ik verder op me cleaver 58 gelukkig al
a fijn kan ik verder op me cleaver 58 gelukkig al
Battletag Vakasha#2284
Zojuist ook eens even mijn shop op gezet. Voor de geïnteresseerden zie hier: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/292851
Let op deze is volledig SC.
Let op deze is volledig SC.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
Bah... RIP lvl 72 Duelist.
Ik dacht, doe ff een mapje voordat ik naar werk ga, alle normal/magic mobs gecleared. Kom ik bij de boss (had natuurlijk al mijn quicksilver flasks opgemaakt omdat ik naar de boss wilde rennen), stond er een groepje van die poison bomb throwers samen met Brutus, dus ik nam ren terug naar de gang, werd ik terug gepulled door de hook, poison damage all over the place, ik weer terugrennen naar de gang met nog 10% HP ofzo, komt de boss me achterna en gooit ie mij dood met de hook.. Bah, de dag begint al klote..
Dus ik heb een mooie 5L Ar/Ev chest te koop op SC met +86HP, 24/30/34 Fire/Cold/Lightning Res en nog 2 Exalted spots over. De chest en overige gear wat ik aan had staat op t forum, tweakers mogen meebieden en krijgen dan uiteraard korting.
Hieronder de chest en de rest:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293780
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293807
Edit:
De items wil ik het liefst ruilen tegen HC currency aangezien ik geen SC speel
Edit2:
Ik had nog niet eerder meegemaakt dat een Boss/Unique mij achterna kwam als ik uit zijn zicht ben. Was er vrijwel zeker van dat ik niet meer zichtbaar was en had daarom ook geen potion gebruikt of uitgelogd wat ik normaal gesproken zou doen als het te heet onder de voeten werd.
Ik dacht, doe ff een mapje voordat ik naar werk ga, alle normal/magic mobs gecleared. Kom ik bij de boss (had natuurlijk al mijn quicksilver flasks opgemaakt omdat ik naar de boss wilde rennen), stond er een groepje van die poison bomb throwers samen met Brutus, dus ik nam ren terug naar de gang, werd ik terug gepulled door de hook, poison damage all over the place, ik weer terugrennen naar de gang met nog 10% HP ofzo, komt de boss me achterna en gooit ie mij dood met de hook.. Bah, de dag begint al klote..
Dus ik heb een mooie 5L Ar/Ev chest te koop op SC met +86HP, 24/30/34 Fire/Cold/Lightning Res en nog 2 Exalted spots over. De chest en overige gear wat ik aan had staat op t forum, tweakers mogen meebieden en krijgen dan uiteraard korting.
Hieronder de chest en de rest:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293780
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/293807
Edit:
De items wil ik het liefst ruilen tegen HC currency aangezien ik geen SC speel
Edit2:
Ik had nog niet eerder meegemaakt dat een Boss/Unique mij achterna kwam als ik uit zijn zicht ben. Was er vrijwel zeker van dat ik niet meer zichtbaar was en had daarom ook geen potion gebruikt of uitgelogd wat ik normaal gesproken zou doen als het te heet onder de voeten werd.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 08:32 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]