Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ja zojuist met ze allen in act 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Wat is de standaard melee class? 2h // dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Was leuk. Maarja, in normal kan weinig gebeuren :-) Wordt nog leuk in cruel dat HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
Goed te horen dat jullie allemaal nog overeind staan.
Ik was al wat vooruit gelopen en ben niet meer aangehaakt.
Ben nu in cruel, ga ledge farmen tot l40 en dan act 2 forest farmen.

Als er morgen wat mensen van de party van vanavond online zijn en mee willen farmen, spreek me gerust aan ingame :)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dembar schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:10:
als het steak and... dan zou ik niet zeggen dat er roet in het eten zit eerder haren!
Het is weer lekker letterlijk genomen ( :o )
(kan je met die zin ook nog wel doen)

mare ze had even afgesproken we gaan de deur uit, weg tot 22:00. en dan weer naar huis en laat in bed liggen terwijl we weer lekker om 05:30 op mogen staan :).

ach, is weer gelukt volgende keer maar weer, dan kan ik misschien wel mee doen act 2 is nog wel te halen in een paar uurtjes, waarschijnlijk vannaaf weer even spelen als ze niet weer een afspraak maakt of we uit eten gaan...

aan de andere kant, laat ze maar eens de 1e toets voor haar autorijden halen, dan komt daar ook weer een einde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Was wel een adrenaline-rush gisteren met 6 man in HC. Wat gaat Fighter1982 hard zeg... Voor herhaling vatbaar zou ik zo zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:57
volgens mij zat Fighter nog in zijn race modus :P het was vooral gezellig :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
viel toch wel mee? ik hield me nog redelijk in hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:26:
viel toch wel mee? ik hield me nog redelijk in hoor :P
als jij met items, en de ander zonder items dit doet ziet het er al snel heel snel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
viel nog wel mee. ik had denk ik 3 starter items. de rest van de loot werd netjes onderverdeeld op class.

moet wel zeggen dat ik dit keer voor een tanky build gegaan ben dus kon veel makkelijker meer risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:26:
viel nog wel mee. ik had denk ik 3 starter items. de rest van de loot werd netjes onderverdeeld op class.

moet wel zeggen dat ik dit keer voor een tanky build gegaan ben dus kon veel makkelijker meer risico nemen.
WIl ook nog een char hebben, tank templar (wand), of freeze pulse (wel afhankelijk van items) of powersiphon met aura's... maar ja.. eerst maar eens goed uitdenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 17:30
Heb mijn EK witch maar aan de kant gezet, vond dit toch erg eentonig worden op level 54 en ben nu overgegaan naar dual wield cleave templar. Wow, erg leuk! Ben altijd al wat meer van de melee geweest in dit soort spellen maar door het hele HC verhaal wilde ik toch eerst graag ervaring opdoen met ranged classes voordat ik aan melee ging beginnen.

Maar het bevalt in ieder geval prima, cleave(500dps) voor AOE en dual strike(700 dps) voor de single target.Ben nu aanbeland op level 34 en ik ging echt als een heet mes door boter! Nog een paar levels en dan heb ik ook static blows te pakken, dan zal het nog wel weer een stukkie sneller gaan :D

Zit nu ook in act 1 cruel dus als mensen vanmiddag/vanavond een party willen maken stuur me maar een whisper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Was erg gezellig gisteravond indd :)

Ook geen dooie gevallen, wat altijd al een pluspunt is.

Weet alleen niet welke kant ik opga met mijn Duelist...
Had gewoon vol op life gespecced en attack speed daarna, moet nu toch maar ff uitzoeken hoe het verder moet.

Ben dual wield axes aan gebruiken iclusief Cleave en is toch wel erg kewl, dus ga waarschijnlijk daarmee door. (net als Crumbled :) )Axes speccen en dual wield nodes etc.

Weet iemand hoe het zit met Accuracy? Hoe verder je komt in Cruel/Merciless hoe meer Acc je nodig hebt toch? Dus moet ik de + Acc nodes pakken of gewoon dat laten zitten en naar RT toe speccen, zoals mijn Templar heeft gedaan?

Altijd alleen witch/shadow gemaakt gedaan met CI tot nu toe.
Chaos damage wordt leuk nog :/

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
rip alt cleaver... gelukkig maar lvl 35 alles ging te simpel en dan komt het einde snel blijkbaar :P

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Net een 5link via de vendor gekocht, lekker man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sak3d schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:40:
Net een 5link via de vendor gekocht, lekker man _/-\o_
damm lucky u :O
Dembar schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:37:
rip alt cleaver... gelukkig maar lvl 35 alles ging te simpel en dan komt het einde snel blijkbaar :P
jammer, RIP. Hopelijk niet teveel items kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
nee viel wel mee hij droef op een 4 link zwaard na alles zelf found

maar moet nu wel een nieuwe maken, dat cleave was best leuk.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
tweakers laat de emotie :O beetje verkeerd zien. Had eigenlijk beter :9~ kunnen zijn zie ik :P ik zoek me altijd rot naar 5-link maar vind er nooit 1, hoog uit wat chromatics / 7 jeweler orbs uit vendor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
kihon schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:13:
Weet iemand hoe het zit met Accuracy? Hoe verder je komt in Cruel/Merciless hoe meer Acc je nodig hebt toch? Dus moet ik de + Acc nodes pakken of gewoon dat laten zitten en naar RT toe speccen, zoals mijn Templar heeft gedaan?
Ik heb zelf een bow duelist op level 68, en ik heb inmiddels wel een aantal acc nodes moeten pakken en een acc. support gem om weer rond de 90% te komen. Ik zit te denken om mijn build ook te respeccen naar RT. Maar ik weet niet precies hoeveel damage ik hierdoor verlies/win. Mijn huidige build is

http://www.pathofexile.co...i2o3dDd7G37_iy-pi7076sfzF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Shodan_xl schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:42:
[...]

Ik heb zelf een bow duelist op level 68, en ik heb inmiddels wel een aantal acc nodes moeten pakken en een acc. support gem om weer rond de 90% te komen. Ik zit te denken om mijn build ook te respeccen naar RT. Maar ik weet niet precies hoeveel damage ik hierdoor verlies/win. Mijn huidige build is

http://www.pathofexile.co...i2o3dDd7G37_iy-pi7076sfzF
Zoals gezegd in game chat is hier build in mijn opzicht, kijk maar en veranders alles ;)

Indien je niet voor RT gaat, maar toch meer life wil kan je beter al die -.4% nodes weghalen en iets in de richting van >

http://tinyurl.com/agpnk9x

maken.

Indien je toch RT neemt, kan je gewoon die 3 extra nodes om er te komen pakken en al je accuracy nodes weggooien/respeccen.

[ Voor 14% gewijzigd door kihon op 15-03-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Dat gaat hem inderdaad worden, met RT erbij vanwege stabielere dps output en loh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hmm, server down ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Lijkt erop, alles klapte eruit tijdens respeccen, ik hoop niet dat ik punten kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik zag net een rare droppen, poef!

edit : Rare weg, jammer, waypoint weg, zuur :(

[ Voor 42% gewijzigd door mercapto op 15-03-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo, opgeschoten met rerollen.
Ben weer L53. Zijn er mensen die docks gaan farmen op cruel morgen?

Zondag avond piety weer neer op merciless zou mooi zijn. Maar hangt beetje af van de gear die ik vind of kan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook 47 nu, geen idee of ik stop om docks te farmen, ga waarschijnlijk meteen door naar merciless ledge. Heb een redelijke irrationele haat voor docks

Edit:
oops, dat ledge farming gaat niet door, dood door iets te fanatiek door de dread thicket heen te leapen. Grote groep met magic/rare chaos dmg snakes doet redelijk auw als melee. Daar gaat al mn unique leveling gear |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
gister lvl 70 gworden, nu rustig aan gaan kijken of ik maps kan gaan doen al heb ik er pas 2.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lekker geparty'd, eerst met marc en later met crumbled. Was echt gezellig. Beter dan dat hele spel weer alleen door te moeten. :D Het ging ook echt super snel, die cleave damage van crumbled is echt sick. Jammer dat range nog niet zo goed is.
Dit weekend en volgende week nauwelijks tijd om te gamen. Zo eerst naar rotterdam voor een wedstrijd (best ver als je in friesland woont ;) ), daarna sociale contacted bijwerken en morgen hele dag scriptie schrijven op de agenda. Kan zijn dat er daar paar uurtjes gamen tussenzitten :)
Was iig weer gezellig! Hoop dat het de volgende keer weer zo kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ik speel inmiddels maps op softcore met mijn duelist. Lijkt me leuk om dat ook eens te coopen dus als iemand zin heeft om mee te doen, contact me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als mensen met mij aan de hardcore willen vanavond... Dwirbor is de naam

is er een got path of exile ts of vent server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan_xl schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:28:
Ik speel inmiddels maps op softcore met mijn duelist. Lijkt me leuk om dat ook eens te coopen dus als iemand zin heeft om mee te doen, contact me.
we gaan even een templar lvln en dan kunnen we gezellig mee doen, moet namleijk wel een carractor hebben die maps aan kan :) en niet op een klein beetje damage blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Iemand die een 5link white +ES chest te koop heeft? lvl ~50 is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
ik heb wel een 5l armour/es chest. Zelf ben ik op zoek naar een armour en/of evasion chest (ilvl 60 of hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Goed, mijn HC char is overleden. Was niks aan de hand, beetje aan het vechten met een groepje waar een geel monster tussen zat. Begon weg te rennen om weer mana/life erbij te tanken en stond veilig. Opeens na 3 seconden stond ik weer tussen de monsters en daarna was ik meteen dood. Vette desync dus. Laatste keer HC voor mij voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Pff, eindelijk weer op een punt dat ik fatsoenlijke flesjes kan gebruiken.
120 alterations verder en nog geen dispels frozen... Das ook gewoon knap toch..?

@Hierboven:
Balen man! Dat is een zure manier om dood te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Marcvz op 16-03-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/264215

Heb een idee gepost op het forum van PoE, reply met je mening graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Boom!! One-shotted door Vaal, dag dag level 75 Lightning Strike Templar. Balen, had de build en gear net zoals ik het wilde. Ach, morgen weer een nieuwe Templar maken en met een beetje geluk woensdag maps kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb ik wel een te zwak hart voor hardcore, probeer super safe te spelen zover dat mogelijk is met melee character. Lig altijd paar levels voor op monster level. Ben nu lvl 57 en doorgelopen naar Piety op 2e niveau (cruel?). Maar ging even niet zoals gewenst en maar meteen ge-ALT-F4-t.

Is het noodzakelijk om resists op 75% te hebben voor Piety op cruel of is ergens tussen 50-75% voldoende om te overleven. Anders moet ik nog even mijn gear verbeteren voordat ik het weer ga proberen. Heb me tot op heden nog gered met 3 flasks die elemental resistance verbeteren.
Heb volgens mij wel aardig genoeg life (ca. 2350). Misschien maar eens in team verband proberen, schijnt makkelijker te zijn.

Wat wel lekker was dat op de weg er naar toe er binnen 5 minuten 2 chaos orbs dropten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ouch that hurt :(

Maar het maakt blijkbaar dus niet uit of je Vaal op lvl 65 doet of lvl 75, je wordt nog ge-oneshot? :/

Vaal is wel de baas die mij persoonlijk het vaakst heeft gekilled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik ben voor zover ik mij herinner nog nooit door een baas gekilled. Altijd iets stompzinnigs als een desync of de verkeerde kant op rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kihon schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:05:
Ouch that hurt :(

Maar het maakt blijkbaar dus niet uit of je Vaal op lvl 65 doet of lvl 75, je wordt nog ge-oneshot? :/

Vaal is wel de baas die mij persoonlijk het vaakst heeft gekilled :(
Met veel armour (90+% granite) en 80+% fire res zou je het kunnen overleven als je iets van 6k+ hp hebt. :p

Z'n melee smash uiteraard.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik begin die slangen echt te haten in de dark forest. Net al bijna een heart attack toen er een boss kwam met meer vuur dan ik kon zien. multiple projectiles ofzo? Ach, ik heb het overleefd. Wordt je brakke zondag toch nog wat 'opgeleukt' :)

*Edit*
En dat was hem dan weer, Rip in western forest. Geen idee hoe, 5 melee gastjes om mij heen en een resurect button. Geen ontploffingen, geen archerpack, niets. Freaking weird.
Nou dat wordt dus maar weer overnieuw :( Gaat al mijn leuke gear, gems en andere troep. Ook net een red. mana gem van marc gekregen. Vaag vaag vaag. :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:37:
Hmm, ik begin die slangen echt te haten in de dark forest. Net al bijna een heart attack toen er een boss kwam met meer vuur dan ik kon zien. multiple projectiles ofzo? Ach, ik heb het overleefd. Wordt je brakke zondag toch nog wat 'opgeleukt' :)
Beste middel tegen kater.
Path of Exile HC.

Enige mensen hier die deze passive's gebruiken.
http://www.pathofexile.co...Y2AvdDd7G6mLuDvlj-rH8xQ==

Lijkt mij best OP.
35% dat je niet frozen en chilled
55% dat je niet ignited of shocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Lekker hoor.
RIP.

Die slangen heb ik nu juist veel minder last van, waren voor mij eerst vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:49:
Lijkt mij best OP.
35% dat je niet frozen en chilled
55% dat je niet ignited of shocked.
Geen idee, kost je een hoop passive points om dat te krijgen voor een beetje meer bescherming. een potion die frozen/chilled weghaalt doet ook zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo, nieuwe chest, check. Nieuwe boots, check.
Begint weer wat te worden.. Ben nu wel arm

Had hem misschien voor minder kunnen winnen. Maar als ik 3x overboden word slaan meestal de stoppen door en zeg ik "I'm done bidding, I'll pay the buyout.." En zo ging dat nu ook.. ^^

http://www.pathofexile.co...d/266592/page/1/#p2284013

Thx to Gruttewurm en Devil voor de lening..
@Devil, vond t al lang duren voor er een POE_debts txttje naast de D3 variant op mn bureaublad verscheent ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Marcvz, grats, dat is een heel mooi armour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 exalteds lijkt me ook niet echt een hoge buyout voor dat ding, misschien geen super hoge armor maar voor de rest toch redelijk goede stats voor een 5l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
Erg leuke chest idd

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Jij heet Vervactor ? Of hebben ze je overboden nadat je de buy-out bood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heet Vervactor ja.

Eerst had hij buyout Marcvz staan, maar heeft hij blijkbaar aangepast naar mn character name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo, dat was een goede dag.
Chest rrggb gemaakt binnen 80 chromatics. Hele mooie coral ring gevonden.
Nu nog belt met HP en chaos res, wat leveltjes erbij om mana en main stat problemen op te lossen, en dan begint t weer wat te worden.

Hoe is t met de tweakers party die Do gevormd was? Zijn jullie nog alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hier ook een lekker 'dagje' gehad. M'n nieuwe EB Crit Freezing Pulse Shadow is inmiddels alweer level 37. Onderweg daarnaartoe 4 chaos orbs, 6 alchs, 4 fusings en een 8% Fireball, 8% Decoy Totem, 6% Sweep en 11% Dual Strike opgepakt. Al met al mogen we dus niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
van het weekend niet veel kunnen spelen dus ik loop een beetje achter op me schema maargoed dat halen we wel weer in :P

Vanavond maar eens beginnen met het inhalen van de verloren tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
mm ik heb eens wat tijd genomen om de populairste builds door te nemen (ranger) en deze met elkaar te vergeleken. Nu kwam ik vanochtend een post tegen die zei dat duelist veel beter was geworden en heb ik deze ook maar in het overzicht opgenomen. Het resultaat is vrij verrassend, zoals verwacht lijken de meeste ranger builds vrij veel op elkaar met kleine verschillen in hp vaak. Het overzicht ziet er als volgt uit (alleen de key points)

Nugiyen - 84 points
+262hp
205% hp
(537hp)
4% aps
50% elemental dmg
iron grip
resolute technique
elemental adaption
no unweavering stance

nugiyen endgame - 106points
+262hp
265% hp
(694hp)
12% aps
80% elemental dmg
31% projectile dmg
iron grip
resolute technique
elemental adaption
no unweavering stance

Petrov - 101 points
+257hp
261% hp
(671HP)
27% aps
80% elemental dmg
unweavering stance
resolute technique
no elemental adaption

martincreek - 111 points
+257hp
293% hp
(753hp)
27% aps
80% elemental dmg
31% projectile damage
elemental adaption
resolute technique
no unweavering stance

Bow Duelist (Athena) - 107 points
+291hp
245% hp
(713hp)
37% aps
80% elemental dmg
36% projectile dmg
iron grip
elemental adaption
no unweavering stance (no stun)
no resolute technique (2 points away)

Dan lijkt de duelist ineens een zwaar voordeel te hebben, alleen jammer dat hij geen resolute technique gebruikt wat imo wel een must is gezien de lage accuracy in endgame. Wat is jullie mening hierover ? Ik zou me ranger kunnen rerollen naar duelist gezien deze nog maar 22 is, de bonus die de duelist tree neemt is enorm en zwaar het overwegen waard lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Kerkrom is ook RIP zie ik, het schijnt dat hij dood is gegaan aan een Vaal Smash. Hij had 30k armor en nog ge-oneshotted. Lvl 94 RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Vaal Smash met extra map mods neem ik aan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Nice... een PoE topic hiero... Had ik dat maar eerder geweten, tis toch altijd gezelliger om met anderen te spelen. Het valt me op dat er niet veel nederlanders te vinden zijn ingame.

Is de playerlist in de startpost nog recent? De lijst lijkt me wat klein...

Anycase, nu bezig met een low life righteous fire melee dualist... Met ambu's charge chest-armor en springleaf schild nu 8% life regen on low health. Righteous fire houdt me netjes strak op de 35% hp en wondertrap boots (100% item quality on low life) zijn dan geniaal.

Zit toch te denken om te switchen naar full life build, want chaos dmg is nogal dodelijk als je met 500 hp rondloopt op lvl 45. Heeft er iemand een saffels frame in de aanbieding? Ik zie ze nooit in de tradechat voorbijkomen. (default ladder, geen hc voor mij tot de desync ellende is opgelost)

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 18-03-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Neles7 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:49:
Bow Duelist (Athena) - 107 points
+291hp
245% hp
(713hp)
37% aps
80% elemental dmg
36% projectile dmg
iron grip
elemental adaption
no unweavering stance (no stun)
no resolute technique (2 points away)

Dan lijkt de duelist ineens een zwaar voordeel te hebben, alleen jammer dat hij geen resolute technique gebruikt wat imo wel een must is gezien de lage accuracy in endgame. Wat is jullie mening hierover ? Ik zou me ranger kunnen rerollen naar duelist gezien deze nog maar 22 is, de bonus die de duelist tree neemt is enorm en zwaar het overwegen waard lijkt het.
Ik heb deze build eens opgezocht en ziet er erg leuk uit. Mijn huidige ice shot duelist build werkt ook al goed, en doet maar 50% van de damage als die van athene. Ik zou hem haast wel willen rollen, al is dat natuurlijk wel weer wat werk :-)

Volgens mij wordt static blows minder effectief als je resolute technique gebruikt. Want je crit dan niet meer, en elke crit is een extra shock met LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al een week met de LA deulist op HC gisteren doodgaan :(
Ik weet het niet opnieuw of verder op SC.

Dit is de build die ik gebruikte
http://www.pathofexile.co...G3sbfv-pi7073Mvjr-rH8TvzF

Alles wat je nodig hebt en nog 69 punten over. De ranger moet het met minder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
opnieuw beginnen en meer hp rollen zou de eerste stap zijn imo.

Ik denk dat ik voorlopig me ranger aanhoud, ben er nu toch al aan begonnen dus net zo goed afmaken.
De ranger wint uiteindelijk wel doordat hij wat extra +Projectile DMG nodes kan krijgen aan de start van de tree. Deze zijn niet (fatsoenlijk) bereikbaar voor de duelist. Early/mid game is de duelist wel in het voordeel. Maar hoe verder in endgame hoe meer de ranger gaat winnen (al is dan de vraag, hoe ver kom je als casual speler) Het is dus een interessante optie en leuke discussie.
[b]Shodan_xl schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:44:
Volgens mij wordt static blows minder effectief als je resolute technique gebruikt. Want je crit dan niet meer, en elke crit is een extra shock met LA.
Het is maar net wat je liever hebt, altijd raak schieten en wat meer lightning dmg stacken voor dit effect te krijgen of meer kans op missers en wat meer kans op schock. Dan heb ik liever optie 1.

[ Voor 29% gewijzigd door Neles7 op 18-03-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
71 geworden en eindelijk wat map drops gehad dus die gedaan en toen bleven de maps komen

wat testjes gedaan met de maps half regen maps, reflect physical maps en het lijkt dat ik deze met mijn gear wle redelijk kan doen.

1 leuke drop gehad maar wel voor de verkoop.

[ Voor 50% gewijzigd door Dembar op 18-03-2013 20:19 ]

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zo de update heeft alle Loot verbeterd :)
De timers langer, llot is grijs als ie niet voor jou is en nog wat anti0ninja regels _/-\o_

Mooi om te zien

[ Voor 44% gewijzigd door kihon op 18-03-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ja, heb even in een FFA game geprobeert te ninja'en 8-) en het kost je beduidend langer om iets te stelen, als je het al kan vinden in de chaos want alles is grijs (ook uniques enzo). Goeie maatregelen!

Ik voel me nu al prettiger in public games, want normaliter haat ik dat geninja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Neles7 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:35:
Ik denk dat ik voorlopig me ranger aanhoud, ben er nu toch al aan begonnen dus net zo goed afmaken.
De ranger wint uiteindelijk wel doordat hij wat extra +Projectile DMG nodes kan krijgen aan de start van de tree. Deze zijn niet (fatsoenlijk) bereikbaar voor de duelist. Early/mid game is de duelist wel in het voordeel. Maar hoe verder in endgame hoe meer de ranger gaat winnen (al is dan de vraag, hoe ver kom je als casual speler) Het is dus een interessante optie en leuke discussie.
Ik heb na wat plannen nu de volgende final build bedacht: http://www.pathofexile.co...lMomMzwSzUFAUTVhjogDG2AJx

Gaat me 9 regrets kosten. In ieder geval probeer ik die 80% elemental damage te pakken, dat kan nog zonder regrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat ziet eruit als een mooie build :)

me ranger is nu lv 28 geworden en ben alweer halverwege act III :) morgen kan ik niet dus overmorgen maar even doorspelen tot Cruel. Daarna zien we weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Aaaarg.. eindelijk weer L67.
Onwijs mooie gear.. Die 5 linked chest, mooie items gekocht..
Fantastische ringen..
Beetje rustig aan t farmen, wachten tot koen weer op merciless is..

Game freezed, dood.

[ Voor 30% gewijzigd door Marcvz op 19-03-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
R.I.P.

Bale man. Echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Marcvz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:16:
Aaaarg.. eindelijk weer L67.
Onwijs mooie gear.. Die 5 linked chest, mooie items gekocht..
Game freezed, dood...
Damn son

Da's echt balen man...
Ook gehad dat je scherm helemaal zwart werd? Ik namelijk wel 1 keer vandaag

Maar jij levelt wel ERG snel steeds :)

Je hebt mij iig zo weer ingehaald, ook al speel ik SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Als aasgier kom ik trouwens even vragen of ik je chest over mag nemen 8-) Of ga je verder in SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Alles stond stil, toen zwart en client crash..

Levellen is t punt niet.. Maar de gear.
Ik ben nu 2 chars die praktisch klaar waren voor maps kwijt in een kleine week.
Dat wil zeggen dat ze yellows op de docks two shotten. Resistances met 40 over de cap zitten.
Rond de 4k life.

Dus, ik ben blut.. Sta zelfs nog 2 exalteds in de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Shodan_xl schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:19:
Als aasgier kom ik trouwens even vragen of ik je chest over mag nemen 8-) Of ga je verder in SC.
Arme jongen..

Nog niet eens 10 minuten dood of de gieren komen al op hem af :+

Maarre volgens mij krijg je op HC betere loot-drops of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nope, dezelfde drops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Hoe zit je met 40 over de res cap? alleen door purity en EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nee, niet zichtbaar.. Gewoon 75 capped. Maar eroverheen voor als je met elemental weakness te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Ah, was me ook al opgevallen dat na elemental weakness sommige res bij mij toch alweer hoger waren dan andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Marcvz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:21:
Alles stond stil, toen zwart en client crash..

Levellen is t punt niet.. Maar de gear.
Ik ben nu 2 chars die praktisch klaar waren voor maps kwijt in een kleine week.
Dat wil zeggen dat ze yellows op de docks two shotten. Resistances met 40 over de cap zitten.
Rond de 4k life.

Dus, ik ben blut.. Sta zelfs nog 2 exalteds in de schuld.
Man man man, wat een ellende. Ik heb alweer bijna 2 exalts bij elkaar gesprokkeld dus die kun je alvast weer terugbetalen. Ben nog steeds lekker rustig aan het doorfarmen, zodra jij weer level 35+ bent gooien we alle currency op een hoop en ga je weer lekker wat gear verzamelen zodat we komend weekend een keertje maps kunnen gaan doen.

Blijft wel fucking zuur, maar ach, ik kan best wel meepraten over doodgaan :D Take your loss like a man en ga morgen of overmorgen met frisse moed weer een nieuw karakter maken. Desnoods level ik lekker met je mee, dan switch ik rond level 45 weer naar m'n Shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, ik ben er echt even zuur van man.
Rerollen vind ik niet erg, maar dit sloeg nergens op.
En baal vooral van de gear die op SC ligt...

Maar, als ik Devil en Wurm kan terug betalen, en misschien zelfs wat SC gear verkopen aan tweakers zodat we weer wat currency kunnen fixen, verzacht dat wel wat..

Of t morgen al zover is betwijfel ik.. Maar we moeten inderdaad gewoon samen een keer de end-game in.
Wel tof als je ook een alt maakt, alleen levellen is maar saai..
Maar eerst even wat bijkomen met Tomb Raider en Sim City hoor...

Heb even overwogen de gear van mn dode chars bij elkaar te gooien.. Dan heb ik toch een aardig gegearde SC char zeg ik... Maar goed, ik ga PoE nooit SC spelen.
Dan mis ik zoveel, spanning, economie, voldoening. Alles is beter op HC. Alleen de unfair deaths zijn zuur.

Dus, mijn gear is te koop.
Als je HC currency hebt, graag. En anders kan ik SC currency naar HC zetten (1 op 2.5)
Ik zal morgen mijn ringen posten.

Mocht je de gear van mijn beide templars compleet willen overnemen. 10 hc exalteds of 25 sc exalteds.
Ik heb geen idee hoe verzadigd de gear markt op sc is, misschien is t op sc niets waard, maar op hc zou dit echt een schijntje zijn van de waarde.
Morgen post ik een overzichtje voor de noemenswaardige items en gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RIP marc. Het zit je niet mee. Hoop dat je nog wat currency kunt terugverdienen.

Edit:
Heeft er iemand een reduced mana gem over ? Of is er een maurader/templar die deze in cruel of merciless kan halen voor me ? (op hardcore)

Cruel:
ACT 2 - Sharp n Cruel (spiders)
ACT 3 - Sever the Right Hand (Ribbon spool + fire dingentje inleveren)

Merciless:
ACT 1 - Mercy Mission (Medice Chest)
ACT 2 - Sharp n Cruel (Spiders)
ACT 3 - Sever the Right Hand (Ribbon spool + fire dingentje inleveren)

Edit 2:
Ben nog opzoek naar wat mooi spul om lv 30-40 gat te vullen gezien daar me vorige alt met gear gestorven is.

[ Voor 83% gewijzigd door Neles7 op 19-03-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje RiP Marc! Echt zuur, vooral van de gear dan inderdaad!
Hadden het er 's middags over dat ik al echt ongelukkig was, maar dit slaat ook alles! Balen dat ik deze week geen tijd heb (tentamens volgende week + scriptiedeadline) anders lvlde ik met je mee! :|

Terugbetalen kan wachten trouwens, heb helemaal geen exalteds oid nodig nog om gear te kopen. Doe rustig aan dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

RIP Marc, ik erger me er al aan als ik domme foutjes maak en telkens rond ~50 dood ga.

Bah zonde.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
zo net alt f4 moeten gebruiken om een enkeltje default te voorkomen stond in een map die makkelijk ging opeens op 10% health.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Dank voor al het medeleven :D

Ik ben zo vrij geweest een tab aan de player sheet toe te voegen met de items die min of meer t vermelden waard zijn.
Vannacht heb ik wat geroepen over een bepaalde waarde, maar feit is, ik kan totaal niet inschatten wat gear op softcore doet.
Misschien zijn items duurder omdat spelers meer currency hebben, of juist goedkoper omdat er meer aanbod is.. Geen flauw idee..

Dus, ik heb de items die volgens mij de moeite waard zijn in de sheet gezet met daarachter ruimte voor jullie om er op te bieden.
't Is tweakers onder elkaar, dus ik neem aan dat dit gewoon moet kunnen op deze manier.
Dan vervuilen we dit topic niet, en met PBtjes werken is ook maar een gedoe.

Qua currency waardes graag exileex.com aanhouden en je bod vermelden in Chaos Orbs.

Als iemand zegt, joh, ik neem alles wel van je over incl de gear die niet vermeld staat, graag!
Dan ben ik er in 1x van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
leuke gear Marc. Ik wou dat ik af en toe wat daarvan had :P

Voor ranged chars mijn ranger gear op SC is evt ook beschikbaar :) Ik zal het eens uitzoeken als er interesse voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:07:
Dank voor al het medeleven :D

Ik ben zo vrij geweest een tab aan de player sheet toe te voegen met de items die min of meer t vermelden waard zijn.
Vannacht heb ik wat geroepen over een bepaalde waarde, maar feit is, ik kan totaal niet inschatten wat gear op softcore doet.
Misschien zijn items duurder omdat spelers meer currency hebben, of juist goedkoper omdat er meer aanbod is.. Geen flauw idee..

Dus, ik heb de items die volgens mij de moeite waard zijn in de sheet gezet met daarachter ruimte voor jullie om er op te bieden.
't Is tweakers onder elkaar, dus ik neem aan dat dit gewoon moet kunnen op deze manier.
Dan vervuilen we dit topic niet, en met PBtjes werken is ook maar een gedoe.

Qua currency waardes graag exileex.com aanhouden en je bod vermelden in Chaos Orbs.

Als iemand zegt, joh, ik neem alles wel van je over incl de gear die niet vermeld staat, graag!
Dan ben ik er in 1x van af.
Ben zeer geintresseerd, bied op HC aan:
1 exalt, 1 regret, 1 chaos orb, 3 Sorching orb, 3 blessed orb (mijn currency op HC)
Dit zijn: net geen 25 chaos orbs via poeex. (voor 6 items en 2 gems)

ps: dit is HC currency :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik zal zo even kijken wat chests doen op softcore zodat ik een klein beetje weet waar we t over hebben.
HC currency is 2.5x zoveel waard als SC currency. Dus dat kunnen we gewoon omrekenen.

Besides, ik moedig het gebruik van exileex.com ipv poeex aan.
Poeex is vorige week overgenomen door een RTM partij.. Lijkt me niet dat je wil dat een dergelijke currency site beheert wordt door een partij die currency voor geld verkoopt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:54:
Ik zal zo even kijken wat chests doen op softcore zodat ik een klein beetje weet waar we t over hebben.
HC currency is 2.5x zoveel waard als SC currency. Dus dat kunnen we gewoon omrekenen.

Besides, ik moedig het gebruik van exileex.com ipv poeex aan.
Poeex is vorige week overgenomen door een RTM partij.. Lijkt me niet dat je wil dat een dergelijke currency site beheert wordt door een partij die currency voor geld verkoopt ^^
Goed om te weten, heb het aangepast in mijn sneltab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Devil heeft een groot deel van de items in 1x afgenomen.
Ik zal zo de sheet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Oh, geen kans om te bieden omdat ik op het werk was vanmiddag. Hmm.

[ Voor 11% gewijzigd door Shodan_xl op 19-03-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hmm, dat was inderdaad snel geregeld. Ach ja, quick cash is nooit veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm misschien had ik er ook aan moeten denken om mn gear op SC te verkopen nadat ik doodging op lvl 80, heb iedere keer gewoon lekker mn chars gedelete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Er staan nog leuke items tussen. Nog een 5 linked chest bv.
Maar Devil kocht 7 items ineens. En hij is een zelfde build aan het maken als ik had.
Dus dan ga ik niet wachten tot er op individuele onderdelen geboden wordt maar verkoop ik heel t pakketje.
Was niet van plan dagen met die items te leuren :P

@Vecna: Je hebt gewoon gedelete zonder de items even in je stash te gooien?
Koen deed dat met zn micro transaction item op zn char.. Hahah, en dat koen destijds nog gewoon.. Man man, wat heb ik gelachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
Marcvz, ik snap dat je niet dagen wilt wachten, maar dit was binnen paar uur. Voor de volgende keer als je weer een auction houdt, geef mensen dan in ieder geval 1 dag de tijd om te bieden. Anders kun je beter meteen onderhands gaan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Devil was gewoon snel.
Als iemand 7 items af wil nemen, dan schiet het niet op als er op 1 of 2 van die items door andere mensen geboden gaat worden.
Dan verkoop ik 2 items voor wat meer, maar is mn package deal compleet van de baan.
Dat + het feit dat ik een exalted in de schuld stond bij Devil heeft me doen besluiten akkoord te gaan met de package deal.

Misschien niet helemaal handig achteraf, maar t is nu zoals t is.
Ik zal de komende 24u niets meer verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep zodra ik dood ga is het gewoon lekker deleten, maar ik had toch geen waardevolle shit. Heb behalve wat bows tijdens het levelen helemaal niets aan gear gekocht. de maps tot lvl 68 zijn prima te doen met gear met alleen high hp + resists (als je de juiste skills/supports gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Welk level is die belt & wat is een eerlijke prijs?

En wat is een lvl 41 sword met 3 soorten ele dmg ongeveer waard (sc) ?

[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 19-03-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb ik het verkeerd begrepen vandaar mijn vraag.

ik heb een r-g-b boog gevonden is die veel waard?
hij heeft wel een vierde slot maar niet gelinked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Oh, ik heb de requirement levels bij gezet :)

Een r-g-b boog kun je bij de vendor brengen voor een chromatic.
Als de stats die erop zitten niet goed zijn is ie in ieder geval niets waard.
Dat komt pas vanaf item level 71+ of bij 5 gelinkte sockets.

[ Voor 69% gewijzigd door Marcvz op 19-03-2013 23:20 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]