Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Nu nog 5 of 6 link maken

Jaloers !!!douweegbertje schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:20:
Zo net mn bow gemaakt.
Nu nog 5 of 6 link maken
[afbeelding]
Klein stapje in DPS erbij, 300 armor erbij
Ben nu niet meer zo'n gatenkaasje
Nu nog wat Chaos resist, hmm...
Volls Protector ...
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
1 puntje in de solo 2 uurs race.
Ik zal hier nooit goed in worden
Level 12(.5) en tot Fairgraves gekomen. Dat rushen is niks voor mij.
[ Voor 5% gewijzigd door mercapto op 02-03-2013 20:11 ]
Ben alleen geen F2P fan, is dit niet gewoon weer een pay2win game?
Alles is cosmetisch, alleen het aantal stash tabs kan een ieniemienie verschil maken maar dan moet je wel als hobby kwartetten hebben en heel veel geduld. Ik voel me niet minder kansrijk als iemand die er bijvoorbeeld 1000$ tegenaan heeft gegooid.
Verwijderd
Helemaal gelijk, geen pay 2 win. cosmetisch, kan je wel wat upgrades kopen en ook sommige dingen die lag reduceren. (VB: skelly's vs status) maar het grootste verschil is de stash, daar kan je dan "alle" gevonde items instoppen en zo door recepy's (2-8 specifieke items tegelijk aan vendor) betere currency krijgen. maar dit levert maar iets meer op (wel natuurlijk de stash checker gebruiken (kan je zien of je een recipy heb) en die is gratis voor iedereenmercapto schreef op zondag 03 maart 2013 @ 00:32:
Ik heb nog niks gezien dat pay2win er aan is.
Alles is cosmetisch, alleen het aantal stash tabs kan een ieniemienie verschil maken maar dan moet je wel als hobby kwartetten hebben en heel veel geduld. Ik voel me niet minder kansrijk als iemand die er bijvoorbeeld 1000$ tegenaan heeft gegooid.
Er dropt al een week lang weinig leuks, dus ik mopper wat binnensmonds. Net dropt er voor de tigste keer niks van een rare mob, dus ik zeg hardop "Ja hoor, weer niks, natuurlijk"
Open een kist "Unique!" lol. Crusader Chainmail.
Helaas werkt het niet als ik expres mopper

Altijd leuk had ik ook een tijdje bij D3 mopperen scheen daar ook te helpen. Bij deze game heeft RNG echt een hekel aan mij trouwens ik heb nog maar het geluk gehad om 1 unique te vinden.mercapto schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:05:
Dit heb ik nou telkens (nou ja, twee keer eerder gebeurt):
Er dropt al een week lang weinig leuks, dus ik mopper wat binnensmonds. Net dropt er voor de tigste keer niks van een rare mob, dus ik zeg hardop "Ja hoor, weer niks, natuurlijk"
Open een kist "Unique!" lol. Crusader Chainmail.
Helaas werkt het niet als ik expres mopper![]()

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Net een nieuw wapen gekocht. Van :
350 > 710 normale hit
800 > 1750 met Heavy Strike.
Ik dacht, laat ik ook eens wat jewellers er op los laten. 20 verder was ik terug waar ik begon, lol.
Nu maar rustig uitproberen.
Vorige keer ging ik meteen dood nadat ik m'n nieuwe wapen had, oeps!
Wel een goed excuus om een char te levelen met gem quest rewards die je nodig hebt.Neles7 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:47:
De 1 week race is de moeite niet voor punten, je moet in top 20 eindigen wil je iets scoren. Daarom zullen er denk ik niet heel veel aan mee doen.
Iemand die meedoet met de manmode self-found melee regels van Kripp? Ik kan altijd wat reduced mana en life leech gems gebruiken, dus tijd om GunoMANMODE een tweede kans te geven.
@hieronder: ze hadden kennelijk tot de open beta al 2 miljoen dollar verdiend, dus kennelijk doen ze iets goed.
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 03-03-2013 21:54 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik vraag me zelfs af hoe ze verwachten geld te verdienen aan deze game.mercapto schreef op zondag 03 maart 2013 @ 00:32:
Ik heb nog niks gezien dat pay2win er aan is.
Ik denk dat er op den duur toch wel wat belangrijke dingen verkocht gaan worden, zoals het nu is zie ik ze niet veel geld verdienen.
Wel op HC.
[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 03-03-2013 22:33 ]
Dat hebben mensen niet zomaar 'over' denk ik ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
het is wellicht wat 'lomp' gezegdMarcvz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:45:
De laatste keer dat ik een 5 linked chest kocht (wit item) op hardcore kostte dit 22 chaos orbs..
Dat hebben mensen niet zomaar 'over' denk ik ^^
https://docs.google.com/s...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=3
Vul ook even in of je mee doet. Race begint om 18:00 uur en duurt 4 uur.
Als je dit leest: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/213675 Wordt er toch behoorlijk verdient met name door dit stukje denk ik dat:unfor schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:53:
[...]
Ik vraag me zelfs af hoe ze verwachten geld te verdienen aan deze game.
Ik denk dat er op den duur toch wel wat belangrijke dingen verkocht gaan worden, zoals het nu is zie ik ze niet veel geld verdienen.
Dat is 1000 dollar per item.at least three new Unique items designed by Diamond Supporters
En ik heb ook zelf behoorlijk wat geld tegen deze game aangegooit. Ik vind het een coole game en support em graag. Ik betaal liever 100 euro of meer voor deze game dan 50 euro voor Crysis 3 bijvoorbeeld puur omdat ik weet dat ik Crysis 3 1x de single player zal spelen en dan nooit weer aanraak. Deze game kan je blijven spelen
ps. sorry had mn vorige post moeten wijzigen

Er waren +200(!) diamond supporters wat ik begreep. Daarnaast zie ik bij 50% van de forum gebruikers er achter staan dat ze supporter zijn en daarvan zijn er opvallend veel silver of gold.
Natuurlijk gaan er ook bakken met geld uit, maar als POE slim is bouwen ze het team nu een beetje af naar een niveau van stabiele update-frequenties en 1-2 keer per jaar een flinke update met een nieuwe zone. Althans, dat zou ik doen.
Doodgegaan tijdens een docks run. Had net een grote pack gekilled toen een van mijn fans in de PC enorm hard begon te ratelen, ik was eventjes enkele seconden afgeleid, kijk vervolgens weer naar mn scherm en wat zie ik? Een fijne resurrect button.
Nu maar weer een nieuwe character bedenken. Wellicht dat het een EK witch word, of toch nog maar even wachten op de patch van deze week, even kijken wat ze gaan doen met melee.
Maarja niet getreurd, alleen al een build bedenken is half of the fun
Verwijderd
RIPCrumbled1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:21:
RIP level 75 bow shadow
Doodgegaan tijdens een docks run. Had net een grote pack gekilled toen een van mijn fans in de PC enorm hard begon te ratelen, ik was eventjes enkele seconden afgeleid, kijk vervolgens weer naar mn scherm en wat zie ik? Een fijne resurrect button.
Nu maar weer een nieuwe character bedenken. Wellicht dat het een EK witch word, of toch nog maar even wachten op de patch van deze week, even kijken wat ze gaan doen met melee.
Maarja niet getreurd, alleen al een build bedenken is half of the fun
1e jaar is crusieel, want daar win je echt de meeste stemmen mee. en daardoor zijn er misschien toch weer meer mensen die iets betalen voor een kleine upgrade (stach etc).Kaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:32:
Volgens mij gaat de stroom van inkomsten nog prima.
Er waren +200(!) diamond supporters wat ik begreep. Daarnaast zie ik bij 50% van de forum gebruikers er achter staan dat ze supporter zijn en daarvan zijn er opvallend veel silver of gold.
Natuurlijk gaan er ook bakken met geld uit, maar als POE slim is bouwen ze het team nu een beetje af naar een niveau van stabiele update-frequenties en 1-2 keer per jaar een flinke update met een nieuwe zone. Althans, dat zou ik doen.
Nu zijn ze vooral bezig met bugfixes, lagproblemen en disconnects. daarnaast nog wat art invoegen en zo toch de game ook grafisch beter te maken. Als het een verbetering is blijft PoE langer boeien en speelt iedereen ook langer. meer mond op mond reclame dus je moet niet te snel afbouwen.
Wat ik wel verwacht dat er later premium gebieden of maps komen. zodat je "betaald" hier kan spelen en dus een voordeel hebt tegenover een Non-premium. om zo toch een stabiele geldstroom te bewerkstelligen maar dat de opstap wel gewoon gratis is. (zie je bij meer van dit soort spellen)
Het is waar denk ik dat het eerste jaar cruciaal is, maar ze hebben zeer zeer nadrukkelijk beloofd geen p2w-elementen toe te voegen en die premium zones klinkt toch wel p2w. Wat ik wel verwacht zijn premium leagues zoals bijv. een league met 40% more speed etc.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:25:
1e jaar is crusieel, want daar win je echt de meeste stemmen mee. en daardoor zijn er misschien toch weer meer mensen die iets betalen voor een kleine upgrade (stach etc).
Nu zijn ze vooral bezig met bugfixes, lagproblemen en disconnects. daarnaast nog wat art invoegen en zo toch de game ook grafisch beter te maken. Als het een verbetering is blijft PoE langer boeien en speelt iedereen ook langer. meer mond op mond reclame dus je moet niet te snel afbouwen.
Wat ik wel verwacht dat er later premium gebieden of maps komen. zodat je "betaald" hier kan spelen en dus een voordeel hebt tegenover een Non-premium. om zo toch een stabiele geldstroom te bewerkstelligen maar dat de opstap wel gewoon gratis is. (zie je bij meer van dit soort spellen)
Edit:
De kans dat je meer dan 2 GCP aan chaos orbs (6-8 orbs) moet besteden om zoiets te krijgen is denk ik groter dan 50%. Maar wat geeft het? We zijn hier niet met real-world problemen bezig en het is vast een heel leuk proces geweest om het te doen.ebuzola schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:05:
Gisteren een belt uit de shop met een alch en een chaos bewerkt. Eindresultaat : 123 max life + 22% cold res en 22% chaos res. Heb er 2 gcp voor gekregen. Dus wat winst gemaakt.Altijd fijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Kaw op 04-03-2013 12:35 ]
Verwijderd
Damn... ben al een tijdje op zoek naar een dergelijke belt, had er wel meer dan 2 GCP voor over gehadebuzola schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:05:
Gisteren een belt uit de shop met een alch en een chaos bewerkt. Eindresultaat : 123 max life + 22% cold res en 22% chaos res. Heb er 2 gcp voor gekregen. Dus wat winst gemaakt.Altijd fijn.
Ik snap deze zin niet, wat impliceer je?Kaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:33:
De kans dat je meer dan 2 GCP aan chaos orbs (6-8 orbs) moet besteden om zoiets te krijgen is denk ik groter dan 50%. Maar wat geeft het? We zijn hier niet met real-world problemen bezig en het is vast een heel leuk proces geweest om het te doen.
@ZCH: Had ik het geweten
Dat het niet erg is om mogelijkerwijs een niet-optimale strategie aan te houden in een virtuele wereld. Het is immers maar een spel.
Real world is het niet verstandig om ergens keer op keer 25 euro in te investeren en er vervolgens gemiddeld maar 15 euro voor terug te krijgen. (Bijv. de loterij of zonder gedegen kennis in valuta te handelen.)
Tuurlijk het blijft maar een spel en de RNG was mij gunstig daarom dat ik het ook postte. Ik wou zelf een nieuwe belt dus had ik maar eens gegokt, part of gameKaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:01:
[...]
Dat het niet erg is om mogelijkerwijs een niet-optimale strategie aan te houden in een virtuele wereld. Het is immers maar een spel.
Real world is het niet verstandig om ergens keer op keer 25 euro in te investeren en er vervolgens gemiddeld maar 15 euro voor terug te krijgen. (Bijv. de loterij of zonder gedegen kennis in valuta te handelen.)
Momenteel gebruik ik daarom orbs of chance om een grijs item mogelijkerwijs naar een rare versie te krijgen. Had nog geen rare amulet. Na 4 chances eindelijk een rare amulet kunnen maken, maar helaas waren de stats niet echt lekker. Draag hem toch, want hij was beter dan de magic versie die ik had.ebuzola schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:04:
[...]
Tuurlijk het blijft maar een spel en de RNG was mij gunstig daarom dat ik het ook postte. Ik wou zelf een nieuwe belt dus had ik maar eens gegokt, part of gameMaar spijtig genoeg geen ele dmg belt dus maar verpatst voor 2gcp. Fair enough ...
Dat vind ik 1 van de leuke dingen van POE. De currency items hebben tegelijk ook een praktische waarde. Levert een orb of chance niet zoveel op? Gewoon zelf gebruiken...
Je kan je chance ook sparen, op een amu/ring/belt kan je het soms wel in gebruiken.Kaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:08:
[...]
Momenteel gebruik ik daarom orbs of chance om een grijs item mogelijkerwijs naar een rare versie te krijgen. Had nog geen rare amulet. Na 4 chances eindelijk een rare amulet kunnen maken, maar helaas waren de stats niet echt lekker. Draag hem toch, want hij was beter dan de magic versie die ik had.
Dat vind ik 1 van de leuke dingen van POE. De currency items hebben tegelijk ook een praktische waarde. Levert een orb of chance niet zoveel op? Gewoon zelf gebruiken...
Maar als je een 4L (of meer) vindt gebruik je er toch een alchemy op, geen risico.
Chance gebruik ik zelf vooral op maps endgame, dat is een goede besteding
Is een alchemy op een 4L altijd een goed idee? Vind regelmatig een 4-link, maar bijvoorbeeld een 4 link 2 handed axe doet volgens mij niet zoveel in orbs.Groenie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:02:
[...]
Maar als je een 4L (of meer) vindt gebruik je er toch een alchemy op, geen risico.
Niet zo exact nemen, op een 2h of chest is het inderdaad niet zo. Doe het overigens altijd alleen voor mezelf als ik de sockets nodig heb en dus me gear upgrade, niet echt voor de verkoop.Kaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:19:
[...]
Is een alchemy op een 4L altijd een goed idee? Vind regelmatig een 4-link, maar bijvoorbeeld een 4 link 2 handed axe doet volgens mij niet zoveel in orbs.
En als je de goede sockets vind voor jezelf is het zonde om te "chancen".
ook een invite gekregen van AtlasGaming. een hardcore / sponsored groep path of exile players
Netjes, vergeet de 4h race van vanavond niet.Flghter1982 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:42:
de 3 hour party race van gisteravond gejoined en aardig goed ge-eindigd.nummer 30 overall en nummer 6 van mijn class! (witch)
ook een invite gekregen van AtlasGaming. een hardcore / sponsored groep path of exile players
18:00 party race ! Tot nu toe 2 spelers, zie sheet
18:00 -> vrijwel iedereen komt net thuis (of staat nog in de file), en dan nog even eten... 1hr races moet je vrijwel altijd missen, 2hr+ mis je teveel tijd om uberhaupt in de punten te komen.
22:00 -> tenzij je (gedeeltelijk) vrij bent de volgende dag (mis die studententijd
Hoop dat ze deze gaan aanpassen naar iets met 19:00/20:00 als begintijd. Dan kunnen er veel meer mensen meedoen (echt absurd hoe druk HC/SC nog steeds zijn tijdens de races, omdat zoveel mensen niet serieus mee kunnen doen voor punten door de huidige starttijden).
Hoop dat ze in deze volgende patch ook eindelijk de aura's gaan aanpassen. Op HC Merc zie je er teveel met 7-8 aura's lopen (4x %-reserve aura met mana reduction, 3-4x fixed-reseve aura met blood gem) waardoor ze eigenlijk nutteloos worden in party. Misschien moet hier (net als totems/curse/etc) ook een limiet komen van max 2-4 per persoon met passives om het uit te breiden.
Verwijderd
Pas na 19:00 thuis van me werkGroenie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:08:
[...]
Netjes, vergeet de 4h race van vanavond niet.
18:00 party race ! Tot nu toe 2 spelers, zie sheet
gaat me echt niet lukken
Hier zit ik dus ook me ... dus voorlopig geen races voor mij.Myrdreon schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:32:
Races zijn erg leuk, maar helaas zijn de tijden draconisch slecht voor Europa.
18:00 -> vrijwel iedereen komt net thuis (of staat nog in de file), en dan nog even eten... 1hr races moet je vrijwel altijd missen, 2hr+ mis je teveel tijd om uberhaupt in de punten te komen.
22:00 -> tenzij je (gedeeltelijk) vrij bent de volgende dag of een enorm relaxte baas, zul je meestal het einde niet halen zonder de volgende dag problemen te krijgen.
Me normale HC char level ik wel wat meer dan
Verwijderd
straks nog betaald krijgen voor het gamen. haha.Flghter1982 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:42:
de 3 hour party race van gisteravond gejoined en aardig goed ge-eindigd.nummer 30 overall en nummer 6 van mijn class! (witch)
Zo ver ga ik niet in het spel, heb er ook geen tijd voor me vriendin ziet me nu al nauwelijks
Net als die kuddes mensen die Kripp of wie dan ook geld sturen om een nieuwe muis te kunnen kopen...
Maar ja, ik ben dan ook casual player die liever zelf een potje speelt als ik tijd vrij heb, liever dat dan naar een gast kijken die al jaren in een stoel voor een monitor zit pizza te eten van andermans centen...lol.
Wat ik er wel aardig aan vind is dat die gast regelmatig in situaties belandt die je alleen aantreft als je 18 uur per dag het spel speelt. Ik heb hem grote hoeveelheden orbs zien besteden op items en dan kun je even afkijken hoe dat gaat. Hij heeft ook altijd originele builds en ook daar leer je zo nu en dan wel veel van.mercapto schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:45:
liever dat dan naar een gast kijken die al jaren in een stoel voor een monitor zit pizza te eten van andermans centen...lol.
merciless bereikt
resultaat 1 level ledge farmen:
5x orb of alchemy
4x orb of fusing
boel andere currency
1x legendary (fairgraves) hat
en me boog geupgrade
Verwijderd
Hoogtepunt bereikt = stoppen toch!...Neles7 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:05:
wat een avond
merciless bereikt
resultaat 1 level ledge farmen:
5x orb of alchemy
4x orb of fusing
boel andere currency
1x legendary (fairgraves) hat
en me boog geupgradedit mag wel vaker zo gaan ^^
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
leuke ringen zijn dat. kan je veel farmen op iets lager level. en zo weer veel items krijgen.Dembar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:21:
is dat de andavrius gold ring? heb daar een 8% + 66% roll liggen op hc
Ik moet nog even m'n chaos resist gat vullen voordat ik al te ver in act3 cruel ga, wil niet weer dood voor merciless
De rest van m'n gear is dik in orde, alleen m'n helm of gloves en eventueel een amulet die ik kan vervangen voor iets met chaos, iets diks met chaos
Ik heb erg veel goedkoop kunnen aanschaffen, sommige items waren aanzienlijk meer waard (in mijn beleving, misschien zie ik het fout
En chaos damage doet erg veel pijn!
Ja precies. Kripp maakt ook echt nieuwe builds en werkt nu mee aan die build site, maar hij is volgens mij een geval apart.Kaw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:52:
[...]
Wat ik er wel aardig aan vind is dat die gast regelmatig in situaties belandt die je alleen aantreft als je 18 uur per dag het spel speelt. Ik heb hem grote hoeveelheden orbs zien besteden op items en dan kun je even afkijken hoe dat gaat. Hij heeft ook altijd originele builds en ook daar leer je zo nu en dan wel veel van.
Verwijderd
Chaos is niet gelijk belangrijk als je weet om welke monsters het gaat, act 1 kan je goed doen zonder chaos gear behalve bij mud en die side quest. maar die sidequest zou ik echt pas later doen.mercapto schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:38:
Mooie buit Neles7
Ik moet nog even m'n chaos resist gat vullen voordat ik al te ver in act3 cruel ga, wil niet weer dood voor merciless
De rest van m'n gear is dik in orde, alleen m'n helm of gloves en eventueel een amulet die ik kan vervangen voor iets met chaos, iets diks met chaos
Ik heb erg veel goedkoop kunnen aanschaffen, sommige items waren aanzienlijk meer waard (in mijn beleving, misschien zie ik het fout), maar ja, even levellen en het is weer aan vervanging toe
Ik focus me zelden tot nooit op dit soort gear...is dat potentieel iets waard dat jullie weten?
Verwijderd
Ik wou graag weer een close range attacker maken, en na het toch goed bevallen van een schild (de geweldige shield charge skill) en een leuke starter unique schild (Crest of Perandus) ben ik gaan kijken voor een combo van high APS / Evasion / shield block.
Keuze was gevallen op de ranger, vanwege handige nodes bij de Shadow, ranger en Duelist.
Tot dusver: WOW! ... ik heb tot zover nog nooit zo makkelijk gehad... alle unique mobs/ bosses gaan neer in minder dan een minuut (meeste zelfs binnen 20-30 sec)... 1st act "eindbaas" wist maar 4 keer een hit te landen voor de twee versies verslagen waren...
de build tot dusver heeft 2 nadelen..
- grote groepen kan een probleem zijn (vooral als het die takke moa's zijn.. heeft jammer genoeg mij weten te killen) hoewel molten shell redelijk in dat opzicht helpt.
- Mana... zit nu op 4 mana potions om het een klein beetje op peil te houden.
Daarnaast ben ik wel bang dat evasion op ten duur weinig nut heeft? tenminste als ik sommige berichten op het forum moet geloven.
Kan iemand trouwens vertellen wat acrobatics precies doet ? is het +20% to evade attacks .. of zet het max op 20% ? .. is dit interessant te nemen ?
Verwijderd
evasion is een moeilijke skill om goed te begrijpen, maar als je het doe kan het heel handig en goed zijn. maar dan moet je wel wat van de game begrijpen, kunnen rekenen en onthouden. de kans dat een monster hit is een %, dat percentage wordt bij elke slag opgeteld tot 100%. als het hier overheen komt raakt het jou, maar zo lang dat niet gebeurd niet.Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:13:
Gister, nadat ik gemerkt had dat mijn claw/shield witch (lvl 40) toch niet zo goed in elkaar zat als ik hoopte ben ik maar een nieuwe char gaan maken.
Ik wou graag weer een close range attacker maken, en na het toch goed bevallen van een schild (de geweldige shield charge skill) en een leuke starter unique schild (Crest of Perandus) ben ik gaan kijken voor een combo van high APS / Evasion / shield block.
Keuze was gevallen op de ranger, vanwege handige nodes bij de Shadow, ranger en Duelist.
Tot dusver: WOW! ... ik heb tot zover nog nooit zo makkelijk gehad... alle unique mobs/ bosses gaan neer in minder dan een minuut (meeste zelfs binnen 20-30 sec)... 1st act "eindbaas" wist maar 4 keer een hit te landen voor de twee versies verslagen waren...
de build tot dusver heeft 2 nadelen..
- grote groepen kan een probleem zijn (vooral als het die takke moa's zijn.. heeft jammer genoeg mij weten te killen) hoewel molten shell redelijk in dat opzicht helpt.
- Mana... zit nu op 4 mana potions om het een klein beetje op peil te houden.
Daarnaast ben ik wel bang dat evasion op ten duur weinig nut heeft? tenminste als ik sommige berichten op het forum moet geloven.
Kan iemand trouwens vertellen wat acrobatics precies doet ? is het +20% to evade attacks .. of zet het max op 20% ? .. is dit interessant te nemen ?
dit moet je echt even op forums bekijken, als je deze manier van spelen snap kan je soms redelijk makkelijk mosnter en zelfs bosses doen.
Edit: wellicht dat dat een totem die groepen spamt met blind dan uitkomst brengt. Blind brengt de accuracy verder naar beneden. Op een boss schijnt het behoorlijk effectief te zijn. Maar kijk je naar de bosses:
Merveil: spells en later spawns, dus raakt je als nog.
Vaal: Juist die lightning is zo gevaarlijk en is een spell/projectile.
Piety: een en al spells.
Vandaar: evasion =

[ Voor 17% gewijzigd door Kaw op 07-03-2013 15:41 ]
Verwijderd
Merveil tot zover piece of cake maar ja dit is ook pas Normal.
We gaan kijken naar de mogelijkheden misschien dat ik acobatics neem, en misschien ook niet zodat ik later toch nog iets van armor neer kan zetten...
ben ook nog niet heel ver in mijn build uit te stippelen vanwege de duelist tree die vanaaf/morgen met de update aangepast wordt.
en totem kan inderdaad best interessant zijn, thnx voor de tip gaan we testen.
Met een goede elemental reduction is Merveil inderdaad een eitje op normal. Je ervaring dat bosses zo makkelijk neergaan kan ook liggen dat je single target DPS vrij hoog ligt bij melee attacks. Met heavy strike was alles tot lvl 40 een 1-hit en bosses (op Vaal na) sloeg ik soms in 5 slagen naar de grond. Maar daarna ontstonden de problemen in defence en ben ik juist over gegaan naar ranged (bow) en is mijn surivivability een stuk omhoog gegaan, maar is mijn dps 1/4e van wat het was met heavy strike.Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:55:
@ Devil / Kaw Thnx
Merveil tot zover piece of cake maar ja dit is ook pas Normal.
Verwijderd
Maar inderdaad op normal valt het meeste nog wel mee, daarna wordt het toch meer oppassen.
Ranged geeft inderdaad meer survivability (mijn duelist bow met rain of arrows (health per hit), doet dit redelijk goed..)
Maar zie heel veel ranged tegenwoordig en dat spoort mij weer aan om sneller close ranged te nemen. (speelt graag het type in de minderheid om proberen het tegendeel te bewijzen:P)
Mijn claw/shield witch is toch nog de leukste build tot zover .. maar omdat ES niet direct recovered met health regen to ES/lifesteal to ES.. (tenminste in mijn ogen duurde het altijd een 5 sec "non-combat" voordat deze begon te rechargen) is het toch niet echt geschikt als "in your face" build.
maar we gaan het van het weekend zien hoe deze vordert ik had al leuk armour voor lvl 35 met 5xx evasion, +2x% cold res / +2x% fire res / +2x% elec res met nog een of 2 buffs... en wat andere klein spul met chaos res...
meeste is gratis voor tweakers ^^
Denk dat ik nu een melee char weer ga maken.
Dju toch...
Verwijderd
RiPebuzola schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:24:
Gisteren doodgegaan op mijn lvl 66 marauder. Had eens mijn eerste map geprobeerd, een heel pack met LA beschoten en ik denk dat er een rare mob bij stond met de aura 'allies reflect damage'. Wist niet wat me overkwam, In een miliseconde zag ik de res button. Weet echt niet wat me heeft gekilled, het moet dat geweest zijn want zoveel damage teruggkrijgen , niet normaal.
Dju toch...
RIP, maar op HC is 66 ook wat aan de lage kant nog voor maps denk ikebuzola schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:24:
Gisteren doodgegaan op mijn lvl 66 marauder. Had eens mijn eerste map geprobeerd, een heel pack met LA beschoten en ik denk dat er een rare mob bij stond met de aura 'allies reflect damage'. Wist niet wat me overkwam, In een miliseconde zag ik de res button. Weet echt niet wat me heeft gekilled, het moet dat geweest zijn want zoveel damage teruggkrijgen , niet normaal.
Dju toch...

Heel vreemd ja. Niet iedereen hoeft een volledige reset als je niet in de buurt komt van de duelist tree (maarja, zo erg is het ook weer niet), maar degene die dat wel doen hebben er wel één nodig omdat er echt heel wat nodes anders zijn nu..Kaw schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:37:
Ik hoopte op een passive skill reset, maar ik kreeg dit?
[afbeelding]
Dat weet ik, maar wou gewoon eens een mapje checken, wie weet dat het meeviel, niet dus...Groenie schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:39:
[...]
RIP, maar op HC is 66 ook wat aan de lage kant nog voor maps denk ik
Edit: zie net dat de update nog wel vlot download dus dan maar 10 - 20m later beginnen en alsnog mee doen voor paar puntjes aan 18:00 race.
[ Voor 29% gewijzigd door SMD007 op 08-03-2013 18:12 ]
Eerder deze middag al beetje verder kunnen komen in act 3 al was het in het begin 2 keer even slikken.
Nu inplaats van dual wand werd het nu tijd voor een schildje want anders had mijn ek maruader snel richting normaal gekund.
btw als ik zie wat mensen vragen voor spullen voel ik me erg arm.
[ Voor 4% gewijzigd door Dembar op 08-03-2013 18:26 ]
Battletag Vakasha#2284
Moet aankomende dagen is kijken hoe je een shop als jij opzet, heb redelijk wat q+ gems die misschien voor wat currency geruild kunnne worden.
lvl 54 nu trouwens en rustig aan richting piety aan het gaan, weet alleen niet of ik deze ook weer solo ga doen.
stay save!
Battletag Vakasha#2284
Zijn altijd nog spell totemsbronce schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:07:
Mooie patch btw. Mijn DW duelist is in een killing machine veranderd. Ook incinerate is zeker een leuke skill. Heb het met een witch geprobeerd maar die kan niet lang genoeg still staan zonder dood te gaan. Mischien doet een templar of marauder het beter. Ben benieuwd of de passive point blank met incinerate werkt omdat je toch al dichtbij staat.
Zit inmiddels in CruelSak3d schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:22:
Nooit van PoE (?) gehoord maar trailer ziet er goed uit.
Iemand die trouwens een LMP overheeft voor een mede tweaker

[ Voor 17% gewijzigd door Sak3d op 09-03-2013 18:33 ]
Bizar hoe het ging, ik was ledge aan het farmen al voor een geruime tijd, en dat ging heel makelijk. En na een uur runs doen loop ik naar die unique totem en ben ik instakilled. Waarschijnlijk een rubberband, gemixed met een crit streak/shock.
Mijn nieuwe templar word sneller beter sterker dus het is geen probleem
Geef je hier op: https://docs.google.com/s...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=3
Wordt wel weer eens tijd voor een full party tweakers. De laatste keer dat een we een aardige party hadden kwamen we een heel eind en was erg gezellig ook al ging ik toen de laatste 10 sec dood (ja doet nog steeds zeer
Is wel bruikbaar denk ik.
RIP RIP RIP
[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 09-03-2013 20:16 ]
damnNeles7 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:07:
ik wilde eens even kijken in fetid pool op lv 60 meteen ambushed RIP. Wordt dus rerollen.

hahah eerst eens kijken wat ik nog over heb. volgens niet eens een extra LMP dus zelf hard nodig dan.Groenie schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:31:
[...]
damn, ging zo goed op ledge vanmiddag, kan je wel een LMP extra kiezen als Q reward
Verwijderd

*kijkt hoe het tumbleweed voorbij komt waaien terwijl hij luistert naar het gechirp van de krekels*
[ Voor 48% gewijzigd door mercapto op 10-03-2013 20:52 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Sak3d op 10-03-2013 20:47 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Dembar op 10-03-2013 20:44 ]
Battletag Vakasha#2284
Alleen lvl 56 helaas, speel weinig in de ~40 drops op normal laatste tijdSak3d schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:43:
Iemand een cheapass 4L ES chest over lvl ~40? normal.
Verwijderd
En ik zou ook graag met meer normale mensen willen spelen omdat in pugs alles word weg geroofd. is er geen GOT guild ?
damm nice, anders wil ik hem wel overkopen ik zoek nog een 5-linkDembar schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:44:
net een evasion chest 5 link ggggg gevonden lvl 53 misschien iemand die will ruilen met aan armour chest 5 link will zelfs wel iets bijbetalen op hc natuurlijk
Er zijn helaas nog geen guilds in Path of Exile. Ik raad je aan om je gegevens in te vullen in de sheet (zie sig) en voeg daarvan wat mensen toe. Kun je zelf party's maken met mensen van GoTVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:21:
Ik ben net begonnen en wat een diepe spel zeg. Alleen begrijp een paar dingen nog niet bijv support gems ben nu level 17. Heb 2 groene 2 gems 1 schiet vuur bogen en andere multi projectiles kan ik ze combineren?
En ik zou ook graag met meer normale mensen willen spelen omdat in pugs alles word weg geroofd. is er geen GOT guild ?
heb der net een gekocht.. helaas geen gelukt met mn chrom orbsGroenie schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]
Alleen lvl 56 helaas, speel weinig in de ~40 drops op normal laatste tijd
iemand die chromatic te ruil heeft?
Damn 40 orbs verder nog steeds niet de goede setup
Ik wil 2 x groen 2 x blauw maar roll steeds
1 x rood x 3 blauw
1 x groen x 3 blauw
Het is wel mogelijk toch

[ Voor 23% gewijzigd door Sak3d op 10-03-2013 22:19 ]
Op wat voor item wil je het doen?Sak3d schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:04:
[...]
heb der net een gekocht.. helaas geen gelukt met mn chrom orbs![]()
iemand die chromatic te ruil heeft?
Damn 40 orbs verder nog steeds niet de goede setup![]()
Ik wil 2 x groen 2 x blauw maar roll steeds
1 x rood x 3 blauw
1 x groen x 3 blauw
Het is wel mogelijk toch?
2x groen en 2x blauw op bijvoorbeeld een (es/)armour item heb je niet zo maar (als het al mogelijk is).
Hmm magic -> pure ES chest.Gundogan schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:27:
[...]
Op wat voor item wil je het doen?
2x groen en 2x blauw op bijvoorbeeld een (es/)armour item heb je niet zo maar (als het al mogelijk is).
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]