Moet gewoon een 4l GG BB hebben, kan ik beter voor boots gaan oid? of maakt dat niet uit?
Als er in de beschrijving projectile staat in de skill die je gebruik en in de support gem dan kan je ze gebruiken samenVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:21:
Ik ben net begonnen en wat een diepe spel zeg. Alleen begrijp een paar dingen nog niet bijv support gems ben nu level 17. Heb 2 groene 2 gems 1 schiet vuur bogen en andere multi projectiles kan ik ze combineren?
En ik zou ook graag met meer normale mensen willen spelen omdat in pugs alles word weg geroofd. is er geen GOT guild ?
Ik denk dat jij het heb over Burning arrow dit is een fire/attack/bow gem en dus geen projectile en kan je dus niet samen gebruiken.
Battletag Vakasha#2284
sak3d ben je nu online? /w op normal Wicked_frenzy ik geef je wel wat ik heb op normaal al is het niet veel.
sorry bedtijd
sorry bedtijd
[ Voor 74% gewijzigd door Dembar op 10-03-2013 22:50 ]
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Interessant weekend gehad 
mijn Ranger sword/shield met evasion: Niet heel veel gespeeld maar gaat nog steeds verdome goed. in act 3 aangekomen.. ik kon gewoon blijven staan bij die vaal eindbaas.. de lasers misten gewoon elke keer of werd geblocked door mijn shield. tot zover zeer happy !
Mijn Duelist armored Bow: de patch reroll heeft zijn leven gered... ik kom nu veel beter uit en dat was goed te merken. zit tegen 2.2 APS met rain of arrows / 2.9 APS met flame arrow en unlimited mana... erg happy erover en had ook duidelijk weer geluk met uniques.
vrijdag 2 uniques gevonden: een amulet "Sidhebreath" en boots "Goldwyrm"... kwam een belt tegen en had nog een orb of chance, dus ik had zoiets van: Muahhh gewoon doen.. TADA " Meginord's Girdle"
Dus 3 uniques erbij voor een vrijdag avondje
Toen ik nog een keer de duelist tree bekeek en de stats van de Meginords girdle zag. Begon ik de mogelijkheden in te zien van de Facebreaker.
Eentje gekocht met %978 increased phys unarmed damage, dat met goede start van de duelist tree, de 10-20 phys damage belt, rings met 2-4 en 7-9 phys damage; kwam ik op lvl 16 al uit op 957 DPS, op lvl 21 zat ik al op 1187 dps.
Er is zeker nog een grote hoeveelheid aan damage te krijgen en probeer ook op zoek te gaan naar betere gear om het nog verder op te pompen. heb al een ring met 13-20 phys damage staan voor lvl 50, ik krijg binnen nu en 3-4 lvl nog 20% incr. attack speed.. dus ik zal zeker boven de 2000 en waarschijnlijk als ik de lijn volg, rond de 3000+ dps zitten op lvl 50
Uniques gaan neer in 2-3 stoten, rest is allemaal piece of cake.
Alleen ik merk dat de lag veel roet in het eten gooit en vaak ook merk dat heel veel hits niet worden geregistreerd. (heb hit chance van 98%).
Het is een leuke "Look at ME! " build en misschien erg interessant voor team / single races .. zodra je gloves hebt kan je er door de map en bosses vliegen.
mijn Ranger sword/shield met evasion: Niet heel veel gespeeld maar gaat nog steeds verdome goed. in act 3 aangekomen.. ik kon gewoon blijven staan bij die vaal eindbaas.. de lasers misten gewoon elke keer of werd geblocked door mijn shield. tot zover zeer happy !
Mijn Duelist armored Bow: de patch reroll heeft zijn leven gered... ik kom nu veel beter uit en dat was goed te merken. zit tegen 2.2 APS met rain of arrows / 2.9 APS met flame arrow en unlimited mana... erg happy erover en had ook duidelijk weer geluk met uniques.
vrijdag 2 uniques gevonden: een amulet "Sidhebreath" en boots "Goldwyrm"... kwam een belt tegen en had nog een orb of chance, dus ik had zoiets van: Muahhh gewoon doen.. TADA " Meginord's Girdle"
Dus 3 uniques erbij voor een vrijdag avondje
Toen ik nog een keer de duelist tree bekeek en de stats van de Meginords girdle zag. Begon ik de mogelijkheden in te zien van de Facebreaker.
Eentje gekocht met %978 increased phys unarmed damage, dat met goede start van de duelist tree, de 10-20 phys damage belt, rings met 2-4 en 7-9 phys damage; kwam ik op lvl 16 al uit op 957 DPS, op lvl 21 zat ik al op 1187 dps.
Er is zeker nog een grote hoeveelheid aan damage te krijgen en probeer ook op zoek te gaan naar betere gear om het nog verder op te pompen. heb al een ring met 13-20 phys damage staan voor lvl 50, ik krijg binnen nu en 3-4 lvl nog 20% incr. attack speed.. dus ik zal zeker boven de 2000 en waarschijnlijk als ik de lijn volg, rond de 3000+ dps zitten op lvl 50
Uniques gaan neer in 2-3 stoten, rest is allemaal piece of cake.
Alleen ik merk dat de lag veel roet in het eten gooit en vaak ook merk dat heel veel hits niet worden geregistreerd. (heb hit chance van 98%).
Het is een leuke "Look at ME! " build en misschien erg interessant voor team / single races .. zodra je gloves hebt kan je er door de map en bosses vliegen.
Ze zijn inderdaad wel leuk, enige nadeel is dat er weinig skills zijn te gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:41:
*lang facebreaker verhaal*
Infernal blow en dominating blow, die 2e schijnt erg grappig te zijn als je dan een leger minions je hebt volgen.
Er is ook een unique quiver die een % van je physical dmg extra add naar fire
Kihon gebruikt mijn gloves atm op zijn templar, en physical dmg op amu/ring doet inderdaad wonderen.
De reroll van mijn shadow was ook interessant.
Ik zag een leap-slam filmpje van iemand en zag de mogelijkheden... Een fixed attacktime van 1.4 seconds, wat stronttraag is, maar met de nieuwe duelist-nodes heb ik een attacktime van 0.63 kunnen realiseren @ level 48 met een 2-hander. De movespeed is hiermee fenomenaal en het is een erg koddig gezicht. Ik spring met gemak binnen een minuut the Ledge door als ik alle mobs negeer. DPS is met 410 nog erg laag, maar dat komt ook omdat ik met een redelijk slechte lvl 38 axe rondloop die ik toevallig nog in mijn gear vond en nog geen goede melee-support gems heb. Het doel is 0.5 attack time, oftewel 2 hops per seconde.
Een geinige bijkomstigheid is dat ik een gaatje in het systeem probeer te vinden dat het even (>0.5 seconde) duurt voordat een mob begint met aanvallen. Ik wil dan dus alweer mijn huidige locatie verlaten hebben en met een driehoekje aan punten waar ik steeds heen spring, moet ik eigenlijk alle attacks kunnen ontwijken.
Ik zag een leap-slam filmpje van iemand en zag de mogelijkheden... Een fixed attacktime van 1.4 seconds, wat stronttraag is, maar met de nieuwe duelist-nodes heb ik een attacktime van 0.63 kunnen realiseren @ level 48 met een 2-hander. De movespeed is hiermee fenomenaal en het is een erg koddig gezicht. Ik spring met gemak binnen een minuut the Ledge door als ik alle mobs negeer. DPS is met 410 nog erg laag, maar dat komt ook omdat ik met een redelijk slechte lvl 38 axe rondloop die ik toevallig nog in mijn gear vond en nog geen goede melee-support gems heb. Het doel is 0.5 attack time, oftewel 2 hops per seconde.
Een geinige bijkomstigheid is dat ik een gaatje in het systeem probeer te vinden dat het even (>0.5 seconde) duurt voordat een mob begint met aanvallen. Ik wil dan dus alweer mijn huidige locatie verlaten hebben en met een driehoekje aan punten waar ik steeds heen spring, moet ik eigenlijk alle attacks kunnen ontwijken.
Dat klinkt leuk ja. Ik had op mijn ranger zo'n hoge move speed dat ik ook kon wegrennen voor mobs iets deden, dat is ook altijd erg leukKaw schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:09:
De reroll van mijn shadow was ook interessant.
[mogelijkheden]
Verwijderd
@ Neles : Indeed i am ! 
@ Groenie: op dit moment yellow quiver van 3-9 phys damage erop zitten is op dit moment meer waard/ hogere damage. misschien na lvl 50 dat ik voor de unique ga.
Gebruik nu infernal blow .. explosies vliegen je om de oren, dominating blow moet ik nog uittesten maar is inderdaad ineressant (wel hoge mana use).. wil me op lvl50+ gaan focusen op Frenzy met 6-7 frenzy charges. nu heeft het nog geen zin alle mobs zijn toch in een klap dood...
Ohhh trouwens ik had met mijn Ranger shield, Piety in de crematorium bijna dood (nog 5% health over) voor ze net ontsnapte.
Met een beetje geluk kan ik kijken of haar dood kan meppen voor ze door de portal ontsnapt met de facebreaker.. is het dan gelijk over ?
@ Kaw welk level zit je shadow ?
@ Groenie: op dit moment yellow quiver van 3-9 phys damage erop zitten is op dit moment meer waard/ hogere damage. misschien na lvl 50 dat ik voor de unique ga.
Gebruik nu infernal blow .. explosies vliegen je om de oren, dominating blow moet ik nog uittesten maar is inderdaad ineressant (wel hoge mana use).. wil me op lvl50+ gaan focusen op Frenzy met 6-7 frenzy charges. nu heeft het nog geen zin alle mobs zijn toch in een klap dood...
Ohhh trouwens ik had met mijn Ranger shield, Piety in de crematorium bijna dood (nog 5% health over) voor ze net ontsnapte.
Met een beetje geluk kan ik kijken of haar dood kan meppen voor ze door de portal ontsnapt met de facebreaker.. is het dan gelijk over ?
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:36:
Het is leuk om dat te proberen helaas niet mogelijk. Een goed voorbeeld is te zien bij krip met zijn 100% stun build, ze heeft 0,0hp maar gaat toch niet dood en ontsnapt door de portal. Dus de next en final goal is 0,0hp voor ze weg is.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:36:
Waar speel je op SC/HC ? Wellicht heb ik nog wat leuke spullen over die je nog wat extra boosten. (Niet dat het nodig is:P)
Verwijderd
@ Kaw
lol ... over het hoofd gezien ><
sorrie
410 dps is toch niet zo laag ? tuurlijk je kan veel hoger liggen maar survival is nog steeds het belangrijkste
@ Neles : ja, ik denk dat het scripted is, dus zal je haar toch niet dood kunnen krijgen. anders was het iemand heus wel gelukt.
ik speel op SC atm.. ben begonnen op HC maar wou toch eerst verschillende builds uittesten voordat ik me weer op HC ga focussen.
sorrie
410 dps is toch niet zo laag ? tuurlijk je kan veel hoger liggen maar survival is nog steeds het belangrijkste
@ Neles : ja, ik denk dat het scripted is, dus zal je haar toch niet dood kunnen krijgen. anders was het iemand heus wel gelukt.
ik speel op SC atm.. ben begonnen op HC maar wou toch eerst verschillende builds uittesten voordat ik me weer op HC ga focussen.
Het enige wat ik zo snel zag dat ik op SC heb is een 4-10 quiver.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:43:
@ Neles : ik speel op SC atm.. ben begonnen op HC maar wou toch eerst verschillende builds uittesten voordat ik me weer op HC ga focussen.
lv 22
+40 dex
+105 acc
+23% L res
4-10 P. DMG
410 dps is voornamelijk te danken aan de attackspeed. Er is nog heel veel ruimte om de psychical damage te tunen. Eigenlijk heb ik voor deze build nodig dat ik gewone mobs one-hit (of 2 knallen) zoals ik dat zou doen met heavy strike. Dat is trouwens mijn 2e skill die ik gebruik voor single-target mobs.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:43:
@ Kaw
sorrie
Ik heb niet veel defence. Zit op 1100 health en geen echte evasion of armour. Mijn idee is om health vooral op te pompen en evasion in mijn gear te hebben. Heb ongeveer 150% more evasion en nu 150% more health wat ik uiteindelijk naar 200%/200% wil hebben. Maar ook mijn gear is nog crappy. Ik vind geen rares die ik kan gebruiken.
Ook mijn EK marauder gaat zeer goed gister lvl 60 gehaald door ledge te farmen. Nog een paar puntjes en dan kan ik 3x 40% mana reserved en 1x 30% mana reserved gebruiken en mijn health moet dan ook hoog genoeg genoeg zijn om de aura's die x mana gebruiken zijn met bloodmagic te kunnen activeren.
momenteel is mijn health 2500 armour 3000 en resist zitten rond de 70 heb weinig gekocht behalve wat gems.
heb trouwens gelijk een vraag health potions met x% armour erop werken die wel want als ik de info tab open heb staan en health potion gebruik zie ik geen armour verschil, terwijl met de iron skin potion dit wel gebeurt zag ik op filmpjes
momenteel is mijn health 2500 armour 3000 en resist zitten rond de 70 heb weinig gekocht behalve wat gems.
heb trouwens gelijk een vraag health potions met x% armour erop werken die wel want als ik de info tab open heb staan en health potion gebruik zie ik geen armour verschil, terwijl met de iron skin potion dit wel gebeurt zag ik op filmpjes
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
@ nele ja dat kan wel helpen
zal weer een boost van 20-30 dps geven
@ kaw speel je sc ? ik kan wel ff kijken of ik wat voor je heb liggen.
2h 90-200 attack , 1.1 aps, 6.05% crit, 2% leeched bak as life lvl 38 is het hoogste wat ik heb kwa 2h
en een armour plate: 345 armour, + 32 to max life, 15-19% resistence to three elementals at lvl 41
Misschien ook nog wel wat rings, amu, belts waar je heel misschien wat aan hebt (wel laag lvl)
zal weer een boost van 20-30 dps geven
2h 90-200 attack , 1.1 aps, 6.05% crit, 2% leeched bak as life lvl 38 is het hoogste wat ik heb kwa 2h
en een armour plate: 345 armour, + 32 to max life, 15-19% resistence to three elementals at lvl 41
Misschien ook nog wel wat rings, amu, belts waar je heel misschien wat aan hebt (wel laag lvl)
Humm... Best mooie items, maar volgens mijn heb ik maar 104 Strength. Vallen die items daar nog onder? Ik kom vanaf de Shadow-kant naar Duelist, dus veel Dex., maar weinig Strength.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:43:
Verwijderd
voor de 2h 69 str, 58 dex
voor armor 114 str, ik kan misschien nog hierbij wat helpen met boosts van ringen amu, belts..
anders heb ik nog wel eentje voor 104 dex: 426 evasion, 2.7 life reg per sec, +8% light resis, 41 phys damage reflected... lvl 36
Heb nog een betere evasion armor maar die hou ik voor mijn ranger
voor armor 114 str, ik kan misschien nog hierbij wat helpen met boosts van ringen amu, belts..
anders heb ik nog wel eentje voor 104 dex: 426 evasion, 2.7 life reg per sec, +8% light resis, 41 phys damage reflected... lvl 36
Heb nog een betere evasion armor maar die hou ik voor mijn ranger
Nee helaas niet, maar check mijn signature voor een google doc sheet waarin vele namen staan van spelersVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:25:
zo ook eindelijk begonnen d-:
is er een got kanaal ingame ofzo waar jullie zitten
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
thanks. ben nu nog beetje aan het orienteren met skills endergelijke..True schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:59:
[...]
Nee helaas niet, maar check mijn signature voor een google doc sheet waarin vele namen staan van spelers
Kan je later respeccen of niet?
Niet echt. Enkel gedeeltelijk.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:04:
[...]
thanks. ben nu nog beetje aan het orienteren met skills endergelijke..
Kan je later respeccen of niet?
Ik zou op Softcore gewoon eens wat builds naar level 20 krijgen en kijken wat je bevalt.
Verwijderd
ja eerst op softcore het een en ander proberen.
dan weet je waar je op moet letten, etc.
probeer zoiezo eerst een build te plannen en ga gewoon spelen.
dan build verder aanpassen of een nieuwe richting ingaan tot je tevreden bent.
en dan HC proberen.
en dan HC proberen.
Verwijderd
hardcore is zelfde als bij diablo en torchlightVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:14:
ja eerst op softcore het een en ander proberen.
en dan HC proberen.
dood=dood
niet helemaal, dood = terug naar softcore. Maar je verliest wel heel je stash met opgebouwde items/currency e.d. dus het eigenlijk een trap na ..Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:15:
[...]
hardcore is zelfde als bij diablo en torchlight
dood=dood
Verwijderd
als je echt op HC wil gaan, dan kan je er net zo goed beginnen. alle currency blijft je dan houden als je door ga.en dan heb je gelijk een begin.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:15:
[...]
hardcore is zelfde als bij diablo en torchlight
dood=dood
Je carractor gaat naar SC als je dood ga. en je raak hem dus niet helemaal kwijt. je kan ook altijd items overlevelen naar SC door een lvl 1 char dood te laten gaan met je HC items.
Dus begin lekker op HC, ga wat experimenteren. zo wen je ook gelijk aan "rustig" aan doen.
Als het echt niet bevalt, ga je gewoon met al je spullen naar SC
Nee, das ook niet helemaal waar. Je stash blijft wel, maar is alleen beschikbaar op HC voor je andere HC characters.Neles7 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:26:
[...]
niet helemaal, dood = terug naar softcore. Maar je verliest wel heel je stash met opgebouwde items/currency e.d. dus het eigenlijk een trap na ..
Verwijderd
dank u mensen
3 snelle reacties achter mekaar d-;
Ik ga even wat charachters doorpluizen. (-:
Weet nog niet zeker wat ik wil spelen tbh
begin daarom lekker op SC en puzzel wat uit. doorloop heel act 1 met elke class eens dan heb je een vrij goed idee wat je leuk vindVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:28:
dank u mensen
Verwijderd
als er iemand is die ingame me wat wil vertellen enzo mijn eerste char is tijdelijk even Avieda
ik wil je gerust op weg helpen, alleen speel ik zelf HC (heb wel SC chars door dood gaan).Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:34:
als er iemand is die ingame me wat wil vertellen enzo mijn eerste char is tijdelijk even Avieda
voeg me maar toe, kan nooit kwaad
IGN: Phirenx
Verwijderd
ik speel softcore dus wil je ook wel helpen 
Hoewel ik nog niet alles weet
IGN: Nafraq lvl 45 (Armored bow)
Nafra lvl 25 (Facebreaker)
Zanini lvl 31 (Evasive shield/sword)
Hoewel ik nog niet alles weet
IGN: Nafraq lvl 45 (Armored bow)
Nafra lvl 25 (Facebreaker)
Zanini lvl 31 (Evasive shield/sword)
Verwijderd
ik ben direct maar hardcore begonnen en wacht wel met mijn skills totdat ik enig idee heb wat ik doe d-;
Verwijderd
ik wil desnoods ook wel vanaaf een nieuwe char maken op hardcore heb er nog wel wat rares liggen kunnen we samen lvlen
Verwijderd
als je zin hebt kan altijd heb je toevallig steam praat makkelijk d-;Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:58:
ik wil desnoods ook wel vanaaf een nieuwe char maken op hardcore heb er nog wel wat rares liggen kunnen we samen lvlen
Verwijderd
Ik heb ook besloten om na HC te gaan. SC is toch een beetje door alles heen rushen.
Heb eerst tot level 25 SC gespeeld Bow deulist wat erg leuk was en best wel sterk.
Heb eerst tot level 25 SC gespeeld Bow deulist wat erg leuk was en best wel sterk.
Verwijderd
ja heb steam dus komt goed.
Ik ga mijn evasive shield / sword combo gebruiken.
naam wordt: Tionique (ben er vanaaf pas)
Ik ga mijn evasive shield / sword combo gebruiken.
naam wordt: Tionique (ben er vanaaf pas)
Verwijderd
Na enig aandringen van een vriend toch ook maar begonnen met PoE een tijdje geleden. Bevalt me erg goed moet ik zeggen. 'Vroeger' altijd D2 gespeeld en krijg toch weer beetje dat nostalgische gevoel aan de ene kant en het ontdekken van al het nieuws aan de andere kant. Ben vooral veel aan het proberen. Alles op HC, because thats the way i roll
En het gaat steeds beter moet ik zeggen. Rip alleen telkens ergens in de lvl 3x omdat ik zit te kutten of niet op te letten haha! Maar geen enkel probleem, het lvlen blijft leuk.
Ik zal mijn gegevens even in de spreadsheet gooien ook.
IGN = Gruttepier. (Hoop ik toch
)
Mooie bijkomstigheid: In de d2 tijd struinde ik hier (GoT) ook wel eens rond. Heb mijn 'oude' character GotItCold weer een nieuw leven ingeblazen.
*edit*
Ok, nu al heb ik het gevoel dat hier posten geluk brengt. Gelijk 1 unique (Goldrim) en paar rares. En dit in 5 minuten spelen na hier te posten
Ik zal mijn gegevens even in de spreadsheet gooien ook.
IGN = Gruttepier. (Hoop ik toch
Mooie bijkomstigheid: In de d2 tijd struinde ik hier (GoT) ook wel eens rond. Heb mijn 'oude' character GotItCold weer een nieuw leven ingeblazen.
*edit*
Ok, nu al heb ik het gevoel dat hier posten geluk brengt. Gelijk 1 unique (Goldrim) en paar rares. En dit in 5 minuten spelen na hier te posten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 15:29 ]
gezellig clubje dus
wellicht doe ik vanavond wel mee, toch nog wat quest gems van andere classes nodig.
Heb alleen geen steam op me pc staan, deed er niets mee. Wel skype of TS
Verwijderd
is er een PoE ts voor got?Neles7 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:11:
gezellig clubje duswellicht doe ik vanavond wel mee, toch nog wat quest gems van andere classes nodig.
Deze is er nog niet. Ik zelf heb geen pc die 24/7 draait om het te hosten. Dus als iemand zich vrij voelt (A)
Verwijderd
steam id = Nafraq
skype of TS kan ook (heb geen TS channel, ook geen idee hoe er een op te zetten)
zal wel leuk zijn met een goed groepje te levelen, public parties is 90% een en al bagger.
Duelist als bow ? ja ik heb wel een build voor je waar ik redelijk happy mee ben. kan ik pas vanaaf geven.
of wacht ... kan wel alvast aangeven wat ik tot zover heb :
http://www.pathofexile.co...STdX43Q3exuLL6mLvTvqx_MU=
skype of TS kan ook (heb geen TS channel, ook geen idee hoe er een op te zetten)
zal wel leuk zijn met een goed groepje te levelen, public parties is 90% een en al bagger.
Duelist als bow ? ja ik heb wel een build voor je waar ik redelijk happy mee ben. kan ik pas vanaaf geven.
Verwijderd
heb je toegevoegd en je link doet niks.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:41:
steam id = Nafraq
zal hem ff kopieren misschien dat dat beter gaat
enige haatbare is de slechte zoommogelijkheden zeg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 15:52 ]
Het =je moet nog achter de url.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:51:
[...]
heb je toegevoegd en je link doet niks.
zal hem ff kopieren misschien dat dat beter gaat
Verwijderd
Class is eigenlijk alleen belangrijk vanwege de ligging van de punten.
vraag is dus; wat wil je maken, bereiken?
vraag is dus; wat wil je maken, bereiken?
Misschien moet je even je voorkeuren aangeven, dan geven wij wel hints.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:18:
ondertussen vanalles geprobeerd maar weet nogsteeds niet welke class ik leuk vind d-:
Melee/ranged?
Minions/Totems/Geen?
Spells/Mines/Traps?
Haste/Movespeed/Critical hits?
Etc.
Verwijderd
ranged
healing
sweet gfx spells/skills
criticals
minions
healing
sweet gfx spells/skills
criticals
minions
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 16:24 ]
Verwijderd
zou ik dus sneller voor templar/ witch gaan...
goede connecties naar spells / spell damage en/of resists + totems en minions.
goede connecties naar spells / spell damage en/of resists + totems en minions.
Er is geen healing in POE.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:24:
ranged
healing
sweet gfx spells/skills
criticals
minions
Het ligt aan je prioriteit, maar Templar kan achterlangs aftakken naar Duelist en als je daar heel veel health en health regen pakt, dan heb je een soort van 'autohealing'.
Maar gezien je voorkeuren zou ik voor een Witch (of misschien Templar) gaan met zoveel mogelijk Minion Passives en Minion Instability. Zoek een spell-totem om skeletons te spammen en je hebt een effectieve meatshield. Arc Lightning & Spark geven een mooie lightshow. Als je die 2 passives neemt die je 20% chance to shock geven, dan heb je ook nog eens een elemental status dat bij 3 shocks de mobs 120% meer damage geven, wat weer leuk is voor je minions. Doe daarbij de dubbele curse waardoor psychical damage en lightning damage harder aankomen en je hebt een redelijk effectieve en leuke build.
Deze build heeft niet zoveel crits, maar in POE zijn crits in de meeste gevallen ook maar beperkt nuttig.
Verwijderd
je kan witch nemen voor pure focus op spells / minions..
Shadow als je heel graag bow wil blijven gebruiken met minions (zit tussen archer en witch in)
Templar als je veel resists/ helath tanking wil met minions + je kan misschien dominating blow gaan gebruiken zodat elke mosnter je killed een minion wordt voor een bepaalde tijd...
Shadow als je heel graag bow wil blijven gebruiken met minions (zit tussen archer en witch in)
Templar als je veel resists/ helath tanking wil met minions + je kan misschien dominating blow gaan gebruiken zodat elke mosnter je killed een minion wordt voor een bepaalde tijd...
Verwijderd
Ik ben nu een witch proberen.
Mijn eerste echte pure caster wat niet een healer is die ik ooit speel d-:
Je hebt je flasks waarmee je kunt self-healen. Er is ook nog een rejuviation-totem ofzo waar health regen vanaf komt. That's all folks. Verder geen Priest of Cleric in this game.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:42:
Ik ben nu een witch proberen.
Verwijderd
Achja geeft wel een nieuw gevoel. Je moet dus wat beter oplettenKaw schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:43:
[...]
Je hebt je flasks waarmee je kunt self-healen. Er is ook nog een rejuviation-totem ofzo waar health regen vanaf komt. That's all folks. Verder geen Priest of Cleric in this game.
Als je alle health en health-regen pakt die je kunt pakken, dan zijn er builds die haast niet dood kunnen.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:45:
[...]
Achja geeft wel een nieuw gevoel. Je moet dus wat beter opletten
Er stond ooit 1 build op het POE forum die aantoonde dat hij onverslaanbaar was in PVP, omdat de tegenstander zijn health niet genoeg naar beneden kreeg. Verder was alles in POE zelf gewoon saai geworden, omdat hij nooit dood ging. Zijn grootste klacht was dat het saai was.
Volgens mij totaal niet. Enige reden om een zelfde gem te ruilen is als je er 1 vind/koopt die betere kwaliteit is.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:36:
heb je er wat aan gems dubbel te nemen?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Kan, als je 2 verschillende versies wilt bouwen met support runes.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:36:
Maar als je net begint heb je daar nog niets aan, ik ben nu lvl40 en heb de behoefte nog niet.
Heyooo !!
Ben er endelijk weer.
Vandaag voor eerst in meer dan een week weer PoE spelen
Kijken wat voor nieuws de patch heeft gebracht e.d.
Zie meeste van jullie wel in Game en anders ADD ME
Ben er endelijk weer.
Vandaag voor eerst in meer dan een week weer PoE spelen
Kijken wat voor nieuws de patch heeft gebracht e.d.
Zie meeste van jullie wel in Game en anders ADD ME
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Verwijderd
snap echt nog geen hout van dat linken.
zal wel iets verschrikkelijk verkeerd doen maar voorlopig ram ik er makkelijk doorheen
zal wel iets verschrikkelijk verkeerd doen maar voorlopig ram ik er makkelijk doorheen
kan je een voorbeeld geven wat je niet snap
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Ja en nee,Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:36:
Ja: Bear en Fire trap = cooldown met 3 gems heb je nagenoeg geen cooldown meer
Nee: veel skills hebben geen cooldown, dus is gewoon niet nodig.
Net m'n hoogste verkoop prijs behaald.
Het is niet veel, maar voor mij wel
Ik had nog een belt liggen, een Chance erop maakte er een mooie rare van met 104 life en 3 resists (matige cold, fire, chaos). 10 minuutjes later was ik 2 GCP rijker, toch leuk
Even eerder weer een unique, ook leuk, wel een laag level ding dat heel veel dropt, maar ach.
Het is niet veel, maar voor mij wel
Ik had nog een belt liggen, een Chance erop maakte er een mooie rare van met 104 life en 3 resists (matige cold, fire, chaos). 10 minuutjes later was ik 2 GCP rijker, toch leuk
Even eerder weer een unique, ook leuk, wel een laag level ding dat heel veel dropt, maar ach.
erg lekker mercapto, ik krijg niks verkocht en ook niks gekocht.
jammer dat ik die belt heb gemist zoek nog een life + chaos belt
jammer dat ik die belt heb gemist zoek nog een life + chaos belt
Battletag Vakasha#2284
Die gebruik ik altijd om willekeurig mee dood te gaan bij hailrake op level 2-3 als ik een nieuwe HC level. Die zelfhaat somsmercapto schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:53:

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
gisteren act III afgerond en tot de caves bij merveil in cruel gekomen
la weer in gebruik genomen toen ik blood magic had en gaat weer als een speer
lv 37 alweer
Verwijderd
Zou je je build eens willen sturen/posten?Neles7 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:57:
gisteren act III afgerond en tot de caves bij merveil in cruel gekomenla weer in gebruik genomen toen ik blood magic had en gaat weer als een speer
lv 37 alweer
Gister was een goede dag, flink wat chaos orb drops gehad. Alsof ze opeens die drop rate omhoog hebben gegooid.
ik volg de petrov elemental dps en tankie build met een paar kleine aanpassingen die ik prefereer. Zal hem eens bijwerken en posten
Verwijderd
Oh, die had ik zien staan in spreadsheet (denk ik?). Niet echt naar gekeken toen ofzo, zal er nog eens een blik op werpen
Blijft toch de charme van dit spel. Praten over verschillende builds etc..
Klopt staat in de sheet. Ik heb dan als extra iets meer life node/elemental adaption en ik twijfel voor totem life gezien ik veel solo speel nog kan 22% op decoy totem veel schelen in hogere levels. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Eerst eens kijken of LA nog te doen is met LOH (gezien met LOH gem nog laag is, maar is ook niet gek, zit al erg vroeg aan 4-link. (la+faster projectiles+LMP+LGOH)
leuke is wel de snelheid. Ik zit nu bij cavern of wrath ? (1e toch ?) en alles is binnen no-time dood
(icm. Anger aura, wrath ga ik vanavond halen)
zit nu (uit me hoofd) op 800HP
waarvan er dan een beetje af zal gaan door wrath/anger/grace (twijfel of ik grace al moet inzetten gezien ik op 55% reduction zit, als niet nodig scheelt toch weer wat hp dat gereserveerd is) daarna is het gewoon LA vuren en alles sterft enorm snel en me hp gaat bijna niet omlaag. Ik zal moeten afwachten wat de nerf op LGOH gaat doen voor me build (vooral op laag level, maar gezien me huidige snelheid heb ik daar weinig last van) maar daar kom ik wel uit. Bevalt prima zo 'uber' sterk voor dat level/gebied. (ter info cavern zijn lv 39 gebieden (cruel) die best druk zijn kwa mobs, en ik ben lv 37 met effectief 600-650hp uit me hoofd) Alles gaat snel en rap neer
leuke is wel de snelheid. Ik zit nu bij cavern of wrath ? (1e toch ?) en alles is binnen no-time dood
zit nu (uit me hoofd) op 800HP
waarvan er dan een beetje af zal gaan door wrath/anger/grace (twijfel of ik grace al moet inzetten gezien ik op 55% reduction zit, als niet nodig scheelt toch weer wat hp dat gereserveerd is) daarna is het gewoon LA vuren en alles sterft enorm snel en me hp gaat bijna niet omlaag. Ik zal moeten afwachten wat de nerf op LGOH gaat doen voor me build (vooral op laag level, maar gezien me huidige snelheid heb ik daar weinig last van) maar daar kom ik wel uit. Bevalt prima zo 'uber' sterk voor dat level/gebied. (ter info cavern zijn lv 39 gebieden (cruel) die best druk zijn kwa mobs, en ik ben lv 37 met effectief 600-650hp uit me hoofd) Alles gaat snel en rap neer
[ Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 12-03-2013 11:54 ]
Verwijderd
gisteren ff leuk met semmy op hardcore gespeeld allebei opnieuw begonnen, ging behoorlijk goed 
Had nog wat interessante yellows voor hem om gelijk te gebruiken, alleen jammer dat de voice chat op steam totaal bagger is...
Had nog wat interessante yellows voor hem om gelijk te gebruiken, alleen jammer dat de voice chat op steam totaal bagger is...
ja praten over builds is erg leuk ook het uitwerken ervan.
zo ben ik momenteel aan het kijken of ik met mijn ek maruader een aura master kan maken die de mogelijkheid heeft om bijna alle aura's te gelijk te gebruiken in een party dit zal vooral liggen aan hoeveel leven ik heb.
dit kan natuurlijk pas als mijn reduced mana gems bijna max lvl zijn of misschien met Q+ reduced mana gem
en solo wil ik met 3x 40% en 1x 30% reserved gebruiken. dit kan ik nu al maar dan hou ik 0 mana over
en heb 3 skill nog niet aan bloodmagic gekoppeld omdat ik niet de linked sockets heb ervoor.
net even berekend met een reduced mana Q gem zou ik als hij hoog genoeg is alle % reduced aura's kunnen gebruiken
zo ben ik momenteel aan het kijken of ik met mijn ek maruader een aura master kan maken die de mogelijkheid heeft om bijna alle aura's te gelijk te gebruiken in een party dit zal vooral liggen aan hoeveel leven ik heb.
dit kan natuurlijk pas als mijn reduced mana gems bijna max lvl zijn of misschien met Q+ reduced mana gem
en solo wil ik met 3x 40% en 1x 30% reserved gebruiken. dit kan ik nu al maar dan hou ik 0 mana over
en heb 3 skill nog niet aan bloodmagic gekoppeld omdat ik niet de linked sockets heb ervoor.
net even berekend met een reduced mana Q gem zou ik als hij hoog genoeg is alle % reduced aura's kunnen gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Dembar op 12-03-2013 12:17 ]
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Ik ben momenteel ook lang nog niet zo ver dat ik maar builds kan uitproberen omdat ik de equips/gems wel heb. Moet dat nog allemaal vinden + ben momenteel wat orbs enz aan het verzamelen. Vind het gewoon leuk om het spel door te lopen. Ook erg leuk is in party's het spel door, maar dan moet je wel +- hetzelfde lvl zijn. 
*Ik zal even een paar van jullie toevoegen btw*
*Ik zal even een paar van jullie toevoegen btw*
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 12:59 ]
Hmm.
Hij haalt net dezelfde patch als gister opnieuw binnen, raar.
Hij haalt net dezelfde patch als gister opnieuw binnen, raar.
Ik speel al sinds alfa. Iedere paar maanden kom ik terug om weer een paar weken intensief te spelen.
Voor HC kan ik vooral de tip geven om je te focussen op health en resists ... damage komt later wel
Vooral niet haasten!
Voor HC kan ik vooral de tip geven om je te focussen op health en resists ... damage komt later wel
Vooral niet haasten!
Weinig gepost laatste tijd, maar wel wat gespeeld (ben ook beetje sim city aan t spelen dus ben wat minder actief)
Gister naar act 3 merciless gelopen met Koen.
Zal eens tijd worden ook ^^
Wel met een alt. Mijn shadow is in act 2 merciless, maar nog niet viable.
En daar hangen teveel dure items op om dingen te forceren.
Dus de templar zal wel mijn main worden. En dan hoop ik wat goede ES gear te vinden voor mn shadow.
t Zal een beperkt karakter blijven, maar o zo tof om mee te spelen
Zijn de hoge level spelers hier nog steeds hoog level?
Want ik ben hopelijk volgende week wel toe aan wat maps
Gister naar act 3 merciless gelopen met Koen.
Zal eens tijd worden ook ^^
Wel met een alt. Mijn shadow is in act 2 merciless, maar nog niet viable.
En daar hangen teveel dure items op om dingen te forceren.
Dus de templar zal wel mijn main worden. En dan hoop ik wat goede ES gear te vinden voor mn shadow.
t Zal een beperkt karakter blijven, maar o zo tof om mee te spelen
Zijn de hoge level spelers hier nog steeds hoog level?
Want ik ben hopelijk volgende week wel toe aan wat maps
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik ben nu volop aan het rerollen na een RIP op lv 60 in Merciless. Ik hoop binnenkort weer daar te komen (nu einde act 1 cruel) dus met wat geluk kan ik binnenkort joinen met maps op HC. Maar is het dan zo lastig voor je shadow om progress te maken ?
Verwijderd
Dit is eigenlijk de build waar ik over zat te denken voor mijn Bow deulist.
http://www.pathofexile.co...v7w7vTvIv9zL46_qx-tL8TvzF
Maar ja nog een lange weg te gaan ben nog level 15 op HC.
Ik kan denk ik wel wat meer dps gebruiken of valt dat wel mee ?
Ik zat eraan te denken om resolute techniqeu te laten vallen en me op CHC te richten maar aan de andere kant het is HC misschien dat ik juist op meer defence richt. Ik zie het wel.
http://www.pathofexile.co...v7w7vTvIv9zL46_qx-tL8TvzF
Maar ja nog een lange weg te gaan ben nog level 15 op HC.
Ik kan denk ik wel wat meer dps gebruiken of valt dat wel mee ?
Ik zat eraan te denken om resolute techniqeu te laten vallen en me op CHC te richten maar aan de andere kant het is HC misschien dat ik juist op meer defence richt. Ik zie het wel.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 14:09 ]
Mjah, is eigenlijk niet te doen.
t Is een melee CI build.. En dan ben je al beperkt, sommige maps kun je gewoon niet doen.
Maar door gebrek aan goede ES gear kan ik nu ook niet progressen.
De 5 link chest die ik gekocht heb is eigenlijk te laag level (beetje dom)
En moet ook gloves/boots nog upgraden naar ES varianten.
Het ding heeft 0 armor, alleen evasion.. Dus ik moet echt 7k+ ES hebben om een beetje normaal verder te kunnen.
Heb nu 2.5k en dat is eigenlijk in act 2 merciless al niet leuk meer...
En door de dure items die erop zitten durf ik t risico ook niet te nemen.
Maar maakt niet uit joh, Koen is zo vaak gesneuveld dat ik 4 alts heb..
Templar is super viable. Eergister ook met 5 fusings mn chest weten te 5 linken, dus dmg is nu ook prima.
Komt helemaal goed
t Is een melee CI build.. En dan ben je al beperkt, sommige maps kun je gewoon niet doen.
Maar door gebrek aan goede ES gear kan ik nu ook niet progressen.
De 5 link chest die ik gekocht heb is eigenlijk te laag level (beetje dom)
En moet ook gloves/boots nog upgraden naar ES varianten.
Het ding heeft 0 armor, alleen evasion.. Dus ik moet echt 7k+ ES hebben om een beetje normaal verder te kunnen.
Heb nu 2.5k en dat is eigenlijk in act 2 merciless al niet leuk meer...
En door de dure items die erop zitten durf ik t risico ook niet te nemen.
Maar maakt niet uit joh, Koen is zo vaak gesneuveld dat ik 4 alts heb..
Templar is super viable. Eergister ook met 5 fusings mn chest weten te 5 linken, dus dmg is nu ook prima.
Komt helemaal goed
oke jammer van de shadow. Dat koen dood ging zag ik wel eens voorbij komen ja
en lucky bastard (jaloers) met je 5-link, ik kan er maar niet aan komen xD
ik hoorde op 1 van de streams dat met de nieuwe patch es gebuffed word
Battletag Vakasha#2284
Ze zouden niet ES, maar EV moeten boosten. Je zou spells ook moeten kunnen evaden wanneer het projectiles zijn. ES is eigenlijk altijd wel nuttig.Dembar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:34:
ik hoorde op 1 van de streams dat met de nieuwe patch es gebuffed word
Nou, laat ze beide boosten en dan komt t ooit nog eens goed met die shadow van mij
Patch notes zijn uit. Er komen een paar leuke ES passive nodes bij de CI node die het shield minstens 20% boosten.
Daarentegen wordt life on hit generfed. Als je skill/support reduced damage effectiveness heeft dan schaalt loh mee. Dus lighting arrow wordt onder ander beinvloed.
Daarentegen wordt life on hit generfed. Als je skill/support reduced damage effectiveness heeft dan schaalt loh mee. Dus lighting arrow wordt onder ander beinvloed.
Verwijderd
Hmm, mijn Nova-templar is ook alweer verleden tijd. Heb nog steeds geen flauw idee wat er gebeurde. Lagde wel een beetje maar was niets aan de hand, volgende moment: boem, dood. Gaan mijn quality freeze pulse en ice nova 
Achja!!! Gelukkig heb ik mijn ranger nog, die maar eens pimpen.
Iemand een boogje over? Kan wel een upgrade gebruiken op dat vlak.
Achja!!! Gelukkig heb ik mijn ranger nog, die maar eens pimpen.
Verwijderd
RiPVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:42:
Hmm, mijn Nova-templar is ook alweer verleden tijd. Heb nog steeds geen flauw idee wat er gebeurde. Lagde wel een beetje maar was niets aan de hand, volgende moment: boem, dood. Gaan mijn quality freeze pulse en ice nova
Achja!!! Gelukkig heb ik mijn ranger nog, die maar eens pimpen.![]()
vervelend om te horen
Mmm dat gaat lekker, act II cruel was iets te lomp en even afgeleid en resseruct op me scherm meh. reroll op reroll morgen dan maar weer ... alleen wel veel mooie items kwijt geraakt in het lv 30-40 segment 
zijn er mensen die zin hebben in party te spelen ? solo is ook zo saai ...
[ Voor 15% gewijzigd door Neles7 op 12-03-2013 22:22 ]
Jij doet HardCore toch?Neles7 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:07:
Mmm dat gaat lekker, act II cruel was iets te lomp en even afgeleid en resseruct op me scherm meh. reroll op reroll morgen dan maar weer ... alleen wel veel mooie items kwijt geraakt in het lv 30-40 segment
Wil wel een keer gewoon doorgaan/beginnen op HC, maar ook niet in mijn eentje.
Zou wel mee willen doen, maar morgen heb ik geen tijd.
Welke dagen/tijden ben je meestal online?
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Online praktisch elke dag.
Werkdagen meestal tussen 18.30 en 19.00
Weekend verschilt.
Ik kan me morgen avond evt wel vermaken met gems verzamelen moet er toch wat halen die ik weer kwijt ben door niet opletten
Werkdagen meestal tussen 18.30 en 19.00
Weekend verschilt.
Ik kan me morgen avond evt wel vermaken met gems verzamelen moet er toch wat halen die ik weer kwijt ben door niet opletten
Ik weet niet of ik zomaar HC binnenstap. Ben net een paar keer dood gegaan door zo'n roll elemental en desynced server/lag. Op het ene moment stond ie veilig ver weg, na een seconde opeens naast me en ik dood. De hele 'roll' had ik niet gezien, maar de server blijkbaar wel... En dit gebeurde 2x achter elkaar.
nog nooit meegemaakt, maar als melee is het verstandig om shift te gebruiken met aanvallen, dan komt het minder vaak voor.
Verwijderd
Is er niet een "Walk" knop ?
Ik heb soms moeite met veel kleine mobs die de hele grond bedekken waardoor ik niet kan weglopen.
Ik heb soms moeite met veel kleine mobs die de hele grond bedekken waardoor ik niet kan weglopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]