Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is die race die jullie GoTers vaak doen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Me shop ook maar eens geupdate (al tijden niet meer gebeurd) :) Races is verschillend, meestal proberen we de party races een team van GoT te krijgen om samen lekker door te lvlen, Ik hoop deze week ook mee te kunnen doen in een van de party races.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Neles7 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:21:
[...]

Vervelend en RIP.

Maar, aldoende leert men :) Op HC is het verstandig om veel hp/def te hebben en rustig te spelen.
mja, had veel geexperimenteerd met skill gems. vooral aoe tot lightning strike was een probleem. met shield charge heb ik dat opgelost aangezien toch alles geoneshot werd :p en idd, vooral hp/def, maar had nogal pech met de items die dropten. zat op 350 hp aan lvl 15, maar die ene bende mobs werd mij teveel :p

had toen ook last van een bug denk ik, want mijn flask wilden niet meer refillen. de volledige map na brutus bijna gecleared en maar 1 flash die halfvol was :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh het is echt iets officieels dus. ik dacht gewoon iets wat jullie verzonnen hadden ofzo haha. Maar wat houd die race precies in? dat staat niet duidelijk in dat stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Simpel gezegd is de race gewoon zo hoog mogelijk eindigen. Je start met een nieuwe char in een nieuwe wereld dus je hebt geen spullen in je stash als voorsprong. Alleen de rewards zijn momenteel wat minder (hoewel die 33% all res helm wel nice is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh vet :) denk dat ik is mee doe. Hoelang duurd zo'n race meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Staat in het overzicht, net als de start tijd van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
rip lvl 51 Ashenti pulse templar

al hail to Ashenti the pulse marauder

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ouch RIP. Wat is je dood geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
begin act 3 was beetje aan het farmen daar en pulde iets te gretig 3 groepen met 1 bos die beartrap doet

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ouch dat is pijnlijk. Succes met je maurader dan :)

Edit:
Zijn er mensen die zin hebben om vanavond de party race mee te doen ?
Vul dan even de race pagina in op de sheet (zie sig)

En hoe houden we dan contact ?

[ Voor 62% gewijzigd door Neles7 op 25-02-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:25:
Ouch dat is pijnlijk. Succes met je maurader dan :)

Edit:
Zijn er mensen die zin hebben om vanavond de party race mee te doen ?
Vul dan even de race pagina in op de sheet (zie sig)

En hoe houden we dan contact ?
Tijden wat een tijden, altijd rond etenstijd, of veel te laat of veel te vroeg, of ben op me werk.... gaat hem dit seizoen niet worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ik speel hem zelf ook niet uit i.v.m. werk. Maar kijk wel hoe ver ik kom in die tijd en wat gezelligheid met GoT is altijd leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Piety op merciless is dood! Na een aantal runs in de docks uiteindelijk level 70 geworden en toen vond ik dat het wel eens tijd werd om Piety op te zoeken. Het was een keer net aan, ik denk dat ik nog minder dan 5% hp had. Die ice arrows doen erg veel pijn en ze viel vaak mij aan ipv mijn skellies uit mijn brotem. Na een stuk of 10 tripjes tussendoor naar town om mijn pots te vullen, ging ze uiteindelijk toch neer! Nu weer terug naar de docks om maps te farmen (heb er pas 2), en dan vanaf level 72 oid hopelijk maps-runs te kunnen gaan doen! Ik weet dat f4cer en Vecna ook zover zijn, maar zijn er nog meer Gotters die al eind merciless a3 zitten op HC? Dan kunnen we misschien samen eens wat maps runnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Vanavond doe ik wel mee met de race.

Wilde eerder dit weekedn al meedoen, maar er was feest hier in huis en het was er niet van gekomen helaas.

Ik heb me aangemeld op de sheet (stond Dinsdag 25 ste ;) )
Ga voor het eerst een Marauder spelen :) Geen idee hoe; kijk wel als ik thuis kom

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Dembar schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:22:
begin act 3 was beetje aan het farmen daar en pulde iets te gretig 3 groepen met 1 bos die beartrap doet
En weer een slachtoffer daar :'(
Gewoon altijd onderlangs lopen, kom je hem altijd niet tegen.

@kihon, alleen meedoen als ik er niet ben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Neles7 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:11:
Simpel gezegd is de race gewoon zo hoog mogelijk eindigen. Je start met een nieuwe char in een nieuwe wereld dus je hebt geen spullen in je stash als voorsprong. Alleen de rewards zijn momenteel wat minder (hoewel die 33% all res helm wel nice is)
De rewards vallen mee, zeker die ring. Dat kan een hele goeie worden want alle items bij de season rewards zijn ivll 100, dus die ring kan zeer goede stats krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ebuzola schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:57:
[...]

De rewards vallen mee, zeker die ring. Dat kan een hele goeie worden want alle items bij de season rewards zijn ivll 100, dus die ring kan zeer goede stats krijgen.
oke dat wist ik nog niet, dat verandert de zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hebben jullie al punten ? :)
Ik heb er precies nul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vraagje: Heeft er iemand hier veel last van "lag" en synchronisatie problemen in het spel?

Voor mij is het namelijk onspeelbaar erg met monsters die rond teleporten (zelfs op open gebieden) en lag spikes van damage en dergelijke die ineens vertraagd binnen komen. Ik probeer te zoeken waar het allemaal aan kan liggen. Mocht iemand dit ook hebben zou je kunnen posten welke provider je hebt en eventueel in dit topic van PoE posten http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/192218/page/1 wat Thomas verzoekt.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Wanneer krijg je punten bij de races? En hoeveel punten heb je nodig voor bijv. de ring?
Ben niet van plan om WoW-achtige grinds te starten voor een enkel item. Dan kan ik beter wat chaos-orbs inruilen voor gear.

Edit: ik kan synchronisatieproblemen zelf veroorzaken wanneer ik door een grote groep mobs heen probeer te ploegen. Client-side wordt er een gaatje gevonden, maar server-side niet vanwege het feit dat je een stukje lag heb tussen server en client. Het beste lukt me dit door bij een grote groep mobs een klein poortje te nemen. Bij Merveil in 2e vorm heb ik daarom veel desyncs. Veel losse mobs en veel rondrennen.
Sinds ik een bow gebruik is de desync een stuk minder erg geworden. Ik maak het pad wat ik neem nu keurig schoon voordat ik er doorheen loop. Met melee was dat een stuk erger.

[ Voor 58% gewijzigd door Kaw op 25-02-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
daves2hd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:41:
Vraagje: Heeft er iemand hier veel last van "lag" en synchronisatie problemen in het spel?
Ik had vandaag veel last van lag meer als normaal, normaalgezien loopt alles vlot bij mij maar vandaag wilt het niet lukken.

Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven om Vaal op Normal te verslaan?
Speel met een Shadow (CI Crit dagger build), maar ik ga vrij snel dood tegen Vaal.
Ik heb al gelezen dat je veel Fire en Lightning resists moet hebben (op het moment heb ik 50%).
Zijn er nog zaken waarop ik moet letten?

[ Voor 49% gewijzigd door aarondk1 op 25-02-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
@ Kaw

Items bij : 15, 30, 60, 120, 240 en 480 punten.
De punten krijg je door een bepaald level te halen. Ook zijn er punten voor ergens als eerste komen of een Boss als eerste killen (alleen de eerste geloof ik)
Helaas geen punten voor voortgang in de game, alleen level.

edit : typo

[ Voor 3% gewijzigd door mercapto op 25-02-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
Het werkt zoals met een xp-bar. Er zijn een 6-tal items te verdienen dit seizoen (dat loopt tot eind april met 3 races per dag, dus een hoop punten te sprokkelen).
Naarmate je punten verzamelt loopt u bar vol, Eens je voorbij een item passeert bv : eerste item is het unique sword, krijg je dit item in je stash. Je moet dus geen punten inruilen voor een item, je kan alle items verzamelen naarmate je de punten die het nodig hebt om te unlocken behaalt.
De ring heeft 64 punten nodig om te unlocken (weetniet 100% zeker, zit op mijn werk , maar het is zeker rond de 65 punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
aarondk1 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:44:
[...]
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven om Vaal op Normal te verslaan?
Speel met een Shadow (CI Crit dagger build), maar ik ga vrij snel dood tegen Vaal.
Ik heb al gelezen dat je veel Fire en Lightning resists moet hebben (op het moment heb ik 50%).
Zijn er nog zaken waarop ik moet letten?
Er zijn een paar momenten dat je moet wegrennen bij Vaal.
1. Als hij zijn arm gebruikt met die enorme knots.
2. Als hij zijn l4z0rb34m (c) gebruikt.
Die rotsen die komen vallen zijn ook een moment dat ik ga rondrennen.
Schiet hij ijs of van die blauwe ballen, dan is het aanvalluh. Dan snel de nieuwe mobs opruimen en vervolgens weer goed opletten wat Vaal gaat doen als hij terug komt.
Ik vind Vaal persoonlijk een van de makkelijkste bosses. Hij kondigt zijn acties namelijk altijd aan door zijn aanvalsarm in stelling te brengen. Je kunt de grote knots bijv. goed ontwijken. De lazerbeams is ook een kwestie van heen en weer rennen. Alleen de mobs die hij spawnt vind ik irritant, maar voor de rest is het geduldig de rit uitzitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Kaw op 25-02-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
@aarondk1

Ik gebruik altijd Fire Trap.
Ik probeer m'n Lightning Resist te maxen met bijvoorbeeld 2 ringen. Vervolgens blijven lopen om de beam, het ijs, de vallende rotsen en de hulpjes te ontwijken, en maar Fire Traps gooien naar Vaal en z'n hulpjes.
Bear Trap kan ook, maar is maar voor 1 vijand per keer, dus niet heel handig, en mocht je genoeg health hebben om die mokerslag 1x te weerstaan kun je ook proberen hem wat klappen te verkopen, maar dat is wel heel erg oppassen :)

[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 25-02-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ok, dat ga ik maar eens proberen dan! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
ebuzola schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:47:
Het werkt zoals met een xp-bar. Er zijn een 6-tal items te verdienen dit seizoen (dat loopt tot eind april met 3 races per dag, dus een hoop punten te sprokkelen).
Naarmate je punten verzamelt loopt u bar vol, Eens je voorbij een item passeert bv : eerste item is het unique sword, krijg je dit item in je stash. Je moet dus geen punten inruilen voor een item, je kan alle items verzamelen naarmate je de punten die het nodig hebt om te unlocken behaalt.
De ring heeft 64 punten nodig om te unlocken (weetniet 100% zeker, zit op mijn werk , maar het is zeker rond de 65 punten).
Weet niet zeker of dit zo werkt, heb namelijk eerste item nog niet in stash oid gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hoeveel punten heb je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Als ik dit stukje zo lees
The season’s prizes exist at various RP thresholds. You are awarded the prize as soon as you cross that threshold. For example, our first prize is awarded when you hit 15 RP, which will take a few events for a decent player (or one event if you’re very skilled/lucky).
Krijg je het item gelijk.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Laatst online: 19-06 17:30
Voor race rewards wordt er een aparte character aangemaakt met de rewards. Kijk dus eens of je een lvl 1 character hebt met iets van (random)_prizes als naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

En zijn er nog meer mensen die vanavond meedoen met de race?

EDIT :
GVD > disregard all my statements, moet ervandoor, kan ik weer niet meedoen :'(
Hele week waarschijnlijk niet, stoome IRL events :(

Hopelijk komend weekend wel.
Zag dat er Zondag een 1 Week Party Race begint, daar ga ik 100% aan meedoen :D

[ Voor 68% gewijzigd door kihon op 25-02-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop net tegen een lekkere mob aan, rare voidwalker (die honden met firebreath in de docks) met extra projectiles, chance to gain frenzy charges on hit en allies attack faster.

Ding pompt even lekker 4k dps door mn 70 fire res heen en dropped mn 4.5k hp naar ~200 in minder dan 1.5 seconden. Nog nooit zo'n huge burst dmg van een mob gezien (zelfs piety kwam niet in de buurt). Gelukkig gaven m'n instant recovery flasks me net genoeg tijd om hard weg te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ja ik ben ook zo'n kreng tegengekomen, niet half zo erg als de jouwe, maar nog steeds rennen als een malle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik ben er ook net op tijd weer. Ik doe dus mee met de race. Ik ga voor de Templar welke build ga ik nu even uitvogelen :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Crumbled1 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:33:
[...]

Voor race rewards wordt er een aparte character aangemaakt met de rewards. Kijk dus eens of je een lvl 1 character hebt met iets van (random)_prizes als naam.
Ah gevonde, lekker handige manier 8)7
Hillock vond het niet zo grappig, alleen jammer dat het sword al snel niet meer zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:09:
Loop net tegen een lekkere mob aan, rare voidwalker (die honden met firebreath in de docks) met extra projectiles, chance to gain frenzy charges on hit en allies attack faster.

Ding pompt even lekker 4k dps door mn 70 fire res heen en dropped mn 4.5k hp naar ~200 in minder dan 1.5 seconden. Nog nooit zo'n huge burst dmg van een mob gezien (zelfs piety kwam niet in de buurt). Gelukkig gaven m'n instant recovery flasks me net genoeg tijd om hard weg te rennen.
Ahja op cruel nota bene vandaag m'n marauder (3800hp, max fire res) door die mobs verloren. En net op een momentje van aandachtsverslapping. O die zijn blue met extra damage. :X

Niet dat ik marauder nou zou interessant vond. Dus vrolijk verder met witch of shadow deze keer. Had een chain gevonden, dus daar maar iets mee doen met wanding ofzo. ^__^

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
en op lvl 13 zojuist weer dood :( Gaat me niet echt succesvol op met de races tot nu toe nog maar 3 punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
zo maar gestopt vanwege werk, lv 19 :) 1 unique en paar hele mooie rares en nog wat currency. Slechte start later goed gemaakt :D

@SMD
was leuk om te partyen, jammer van je RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Neles7 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:43:
zo maar gestopt vanwege werk, lv 19 :) 1 unique en paar hele mooie rares en nog wat currency. Slechte start later goed gemaakt :D

@SMD
was leuk om te partyen, jammer van je RIP.
Welke slechte start :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
weet iemand hoe dat zit met die RP ? Ik heb er maar 3 gekregen terwijl de stats zeiden dat je er veel meer moest hebben op lv 19 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Neles7 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:12:
weet iemand hoe dat zit met die RP ? Ik heb er maar 3 gekregen terwijl de stats zeiden dat je er veel meer moest hebben op lv 19 ..
Had er ook 3 op lvl 19 en dacht ook dat het fout was. Vond het alleen niet zo erg, want ik had mijn build al helemaal uitgestippeld. Sinds OB is dit volgens mij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Doen er vanavond nog mensen mee met de solo 3 uur race? Ik denk wel mee te gaan doen. Ga gewoon nog wat kalmer aan doen en clear alles doe alle Q etc. Wie weet kom ik dan nog weer eens in de punten zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ga wel meedoen maar alleen voor een first kill. de eerstvolgende serieuze attempt wordt weer zaterdag of zondag denk ik. de race van gisteravond ging redelijk goed. ondanks dat ik een super slechte start had ben ik toch rond de 200 geplaatst en 5 punten verdient.

ik verwacht met nog wat meer oefening wel top 50 te behalen en uiteindelijk (hoop ik) top 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Weer een mooie rottijd.
Maybe maar 2H marauder en tot 23 gaan, moet wel lukken in 2,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ik ga het gewoon proberen altijd lache :) geef je ook de kans om verschillende builds te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Zo na 6 templars gerolled te hebben in default ga ik nu over naar HC.

Weer een templar ofcourse met deze build.

dit zijn de items en skillgems die ik gebruik.
Het koste me 5 eerdere templars die wel sterk waren maar toch iets miste totdat ik gebruik ging maken van deze mechanics.

Ik kwam er al vroeg achter dat de templar echte dex/accuracy issue's heeft dus is resolute technique echt een must. En diep in Mana stacken voor aura's is ook niet waar de templar zijn kracht van kan krijgen als hij mellee is.

Ik gebruik lightning strike + faster attack + blood magic + added physical + weapon elemental + (added fire)
in Utilty skills gebruik ik faster cast + increased area + blood magic

Met de hatred aura en als ik een 6 link kan regelen (added fire) scaled mijn physical dps met added physical included weer rond de 130% - 160% op de 3 elementals die daarna weer geboost worden met elemental damage.

Omdat ik alle skills die ik gebruik op blood magic doe is het mogelijk om 150% aan aura's te nemen met 400 max mana (Haste, Purity, hatred en purity)

Het is een vrij dure build, maar in SC was het erg sterk nadat de puzzel in elkaar geklikt werd.

Vraagje:
Is het mogelijk deze build te doen in HC?

Wat is de prijs van increased area, blood magic en faster cast support gems in HC, deze heb ik nodig voor mijn utilty skills en zou ze graag in bulk willen opkopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Baristo op 26-02-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
morgen weer race tijd :) 3 hr party races, hopelijk dit keer met meer mensen.

@baristo
Ik denk dat je build wel te doen valt. Persoonlijk zou ik die ene 8% life node en diamond skin er wel bij pakken. Dat geeft je toch weer net even dat extra voor HC.

[ Voor 53% gewijzigd door Neles7 op 27-02-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:
morgen weer race tijd :) 3 hr party races, hopelijk dit keer met meer mensen.
Niet om die tijden dat hun willen :). ik ga rond 6 uur eten en veel eerder kan dat niet :).
daarnaast vandaag lekker buiten voetballen vannaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vanavond is er ook geen race te doen, morgen ga ik het wel doen. Ik zal er ook niet om 18 bij zijn vermoed ik, maar dat mag de pret niet drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
Gisteren piety gekilled op cruel, eigenlijk in 2 keer want na de pyramid gecleared te hebben en aan Piety begonnen te zijn kreeg ik een DC. Mijn instance was niet gesaved dus mocht ik weer opnieuw alles clearen. Wel goede farm en xp maar toch, was me mentaal aan het voorbereiden op Piety en dan gebeurde dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebuzola schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:25:
Gisteren piety gekilled op cruel, eigenlijk in 2 keer want na de pyramid gecleared te hebben en aan Piety begonnen te zijn kreeg ik een DC. Mijn instance was niet gesaved dus mocht ik weer opnieuw alles clearen. Wel goede farm en xp maar toch, was me mentaal aan het voorbereiden op Piety en dan gebeurde dat :p
Ik ook gistern even een uurtje gespeeld, en het was gelukt moet wel zeggen dank aan party. mijn boog is op lvl 52 toch niet zo goed meer 50-100 damage ;). alleen als ik crit (5%) kan ik nog het monster hp halveren. (white mob) op mersiless ging het beter (minder resistance in act 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
Ja Piety lukte wel na een paar keer tp's te gebruiken. Mijn dmg gaat nog altijd goed, speel een Bowrauder met LA en Elemental Hit. Maar ik twijfel nog of ik niet voor frenzy ga, de attackspeed bonus is natuurlijk wel handig. Maar tegen rare packs is Elemental hit wel handig.
Ik twijfel nog te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebuzola schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:33:
Ja Piety lukte wel na een paar keer tp's te gebruiken. Mijn dmg gaat nog altijd goed, speel een Bowrauder met LA en Elemental Hit. Maar ik twijfel nog of ik niet voor frenzy ga, de attackspeed bonus is natuurlijk wel handig. Maar tegen rare packs is Elemental hit wel handig.
Ik twijfel nog te hard.
Haha mijn build ook :).
alleen heb ik nog geen goede links en gebruik geen bloodmagic.
heb ook de shock passive niet omdat die gewoon te ver weg is.

Als je ook SC ben voeg me even toe :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mn Aegis Aurora (http://en.pathofexilewiki...ique_Shields#Aegis_Aurora) verkocht voor ~6 exalteds aan waarde. Vraag me nog steeds af of ik er niet (veel) meer voor had kunnen krijgen als ik wat geduldiger was geweest. Lijkt erop dat het een van de meest gewilde en zeldzame items in het spel is op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
[...]

Haha mijn build ook :).
alleen heb ik nog geen goede links en gebruik geen bloodmagic.
heb ook de shock passive niet omdat die gewoon te ver weg is.

Als je ook SC ben voeg me even toe :)
Enkel HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
zo ACT III cruel eindelijk bereikt :)
Ben nog opzoek naar wat mooie items, voorkeur gaat uit naar 5 link met 2 rode socks en 3 groene en 1 4-link item met 3 groene en 1 rode sock :)

Spullen die ik zowieso kan gebruiken zijn welkom.
Zie voor sig voor de shop. (waarin ook me current items staan)

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Neles7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:

@baristo
Ik denk dat je build wel te doen valt. Persoonlijk zou ik die ene 8% life node en diamond skin er wel bij pakken. Dat geeft je toch weer net even dat extra voor HC.
diamond skin niet nodig ik zit op 82% @res atm in merciless.
deze build is atm pas op lvl 62 begin act 3 softcore.

In hc klik ik hem wel om mee te beginnen als ik in cruel aankom.
In HC ben ik axe & shield ipv 2H axe, toch wat beter voor als de wifi uitvalt etc.

Axe's zijn de beste keus door de hoge base DPS en goeie APS.
Alle andere weapons geven bonussen waar deze build niets aan heeft of niet tegen de flat dps die axes geven.

Zo straks ff piety killen en dan ledge farmen in cruel op HC, heb al redelijk wat currency op HC opgebouwd dus als ik word ge1shot is dat niet heel erg xD

Verwijderd

Gisteravond met mijn level 64 duelist maar eens Vaal geprobeerd op Merciless, na 5x heen en weer te hebben geportald heb ik maar besloten om mijzelf geen zenuwinzinking te bezorgen :P Best een lastige boss nog, paar keer een rotsblok gevangen en laserbeam gehapt wat mij meer dan de helft van mn HP kost, maar ik kom er nauwelijks aan toe om hem schade toe te brengen. Of ik ben aan het rondrennen om de laser/rotsblokken te ontwijken of ik ben te druk met het afschieten van zijn summons. De keren dat ik hem kan raken schiet nauwelijks op. Ik heb ook geen zin om een halfuur bezig te zijn met een bossfight :P
Ik heb het vermoeden dat mijn build gewoon niet optimaal is, misschien heeft iemand tips?
https://www.pathofexile.c...q52PvDu9O8i_yRfPd9kj-Cv6P
Ik doe +/- 1k dps met mijn poison arrow, maar in die 5 minuten dat ik daar zat heb ik mss 15% van zijn HP eraf geschoten

Ik gebruik poison arrow met blood magic en nog een random dmg modifier en lifesteal, totaal dps komt uit op ongeveer 1030
Daarnaast gebruik ik lightning arrow met blood magic, chain en LMP (+/- 300dps)
Ik gebruik naast de 2 main attacks 4 aura's waaronder Anger (via blood magic), Grace (via blood magic), Vitality en Hatred.
Netto HP kom ik op 3k
Damage reduction via Armor = 45%
All resist = +/- 70% en -40 Chaos resist (ik moet nog steeds items upgraden die dit kunnen opvangen)

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:55
Hey! Ben zelf nieuw in dit topic maar ben sinds een tijdje ook Path of Exile gaan spelen. Nu lvl 12 Witch op normal. Ik ben fanatiek met DiabloIII geweest en vond het toch te repetitief worden en zag steeds vaker Path of Exile naar voren komen.
Na de eerste paar keren gespeeld te hebben was ik nog niet helemaal overtuigd maar nu ik het wat vaker doe merk ik dat ik er langzamerhand een beetje in gesleurd wordt. Ben nog veel aan het ontdekken en merk dat ik elke keer wel weer iets nieuws tegen kom.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dahal schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
Hey! Ben zelf nieuw in dit topic maar ben sinds een tijdje ook Path of Exile gaan spelen. Nu lvl 12 Witch op normal. Ik ben fanatiek met DiabloIII geweest en vond het toch te repetitief worden en zag steeds vaker Path of Exile naar voren komen.
Na de eerste paar keren gespeeld te hebben was ik nog niet helemaal overtuigd maar nu ik het wat vaker doe merk ik dat ik er langzamerhand een beetje in gesleurd wordt. Ben nog veel aan het ontdekken en merk dat ik elke keer wel weer iets nieuws tegen kom.
ik was net als jou een fanatiek diabloIII speler. binnen een week was ik al verkocht aan PoE. ik vind het gewoon ziek dat ze zo'n goeie game kunnen neerzetten en F2P maken comparing wat diablo eigenlijk was geworden

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

M'n (sc) templar is gister lvl 50 geworden, en is net in act 3 cruel binnengelopen :) Vooralsnog is dit mn enige char sinds wipe naar open beta, en ik speel self-found en vrijwel uitsluitend solo, dus de voortgang gaat een beetje traag maar gestaag; ben nog geen onneembare vestingen tegengekomen.

Mijn huidige build gebruikt Lightning strike en Leap slam, wat ik voornamelijk combineer met Wrath, Enduring cry en Discipline.

Waar ik op dit moment aan denk is om deze kant op te gaan, voor 6 endurance charges en zealot's oath, en naast elemental damage ook melee damage on full life bij lightning strike te gaan linken bv.

Echter, hoe goed werkt zealot's oath? en is dat niet meer iets wat je dan eigenlijk met Chaos Inoculation wil combineren?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Crumbled1
  • Laatst online: 19-06 17:30
De afgelopen dagen veel maps kunnen runnen samen met Microo en gisteren ook nog een paar met Vecna erbij hier van het forum.

Heerlijk! Dit was voor mij de eerste aanraking met de endgame content van POE maar ik ben gelijk hooked.
De afwisseling, de uitdaging en toch elke keer weer de spanning en hoop op een map drop. Daarnaast het rollen van de maps etc. Dit houd het allemaal erg spannend en gevarieerd!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:36:
Gisteravond met mijn level 64 duelist maar eens Vaal geprobeerd op Merciless, na 5x heen en weer te hebben geportald heb ik maar besloten om mijzelf geen zenuwinzinking te bezorgen :P Best een lastige boss nog, paar keer een rotsblok gevangen en laserbeam gehapt wat mij meer dan de helft van mn HP kost, maar ik kom er nauwelijks aan toe om hem schade toe te brengen. Of ik ben aan het rondrennen om de laser/rotsblokken te ontwijken of ik ben te druk met het afschieten van zijn summons. De keren dat ik hem kan raken schiet nauwelijks op. Ik heb ook geen zin om een halfuur bezig te zijn met een bossfight :P
Ik heb het vermoeden dat mijn build gewoon niet optimaal is, misschien heeft iemand tips?
https://www.pathofexile.c...q52PvDu9O8i_yRfPd9kj-Cv6P
Ik doe +/- 1k dps met mijn poison arrow, maar in die 5 minuten dat ik daar zat heb ik mss 15% van zijn HP eraf geschoten

Ik gebruik poison arrow met blood magic en nog een random dmg modifier en lifesteal, totaal dps komt uit op ongeveer 1030
Daarnaast gebruik ik lightning arrow met blood magic, chain en LMP (+/- 300dps)
Ik gebruik naast de 2 main attacks 4 aura's waaronder Anger (via blood magic), Grace (via blood magic), Vitality en Hatred.
Netto HP kom ik op 3k
Damage reduction via Armor = 45%
All resist = +/- 70% en -40 Chaos resist (ik moet nog steeds items upgraden die dit kunnen opvangen)
Je kan sowieso bij het marauder gedeelte die twee min crit damage nodes nemen en dan kan je drie str nodes minder nemen. Weer een extra puntje. :) En daarna catalyse nemen. En je neemt je aura's met bloodmagic? Waarom niet LA op bloodmagic met life leech of life on hit (is wel 5l tho met lmp en chain) en al je mana naar auras?

Anders gewoon in een groep proberen. De adds moeten geen probleem zijn met LA chain dus hopen dat de anderen meer single target dps hebben. En Vaal duurt gewoon lang omdat je eigenlijk weinig momenten hebt waar je 'vrij' damage kan doen (adds summonen en ijs schieten).

Skellie spell totem meenemen werkt ook goed.

Verwijderd

Ik heb een witch gerolled, want ik wilde wel een summoner proberen. Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk, het is veel werk voor weinig resultaat vergeleken met bijvoorbeeld mijn ranger of shadow. Ze is nu ongeveer lvl 13, en op weg naar de moeilijk te bereiken minion nodes.

Mijn vraag is dan ook: gaat deze char het nog 'doen'? of moet ik toch maar mijn respec puntjes gebruiken voor een elemental witch. Ik had meer een d2 necro verwacht, maar de zombies (nu zelfs met life support gem) gaan de hele tijd dood, dus ik doe niks anders dan die dingen maken en wachten tot het veld geruimd is. Skeletjes doen het ietsje beter, maar lopen dan weer niet mee, dus ook die loop ik de hele tijd te summonen. Beetje saaiig? Spectres beter? (spectre skill is lvl 20 meende ik)

heeft iemand een tippie?

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:40:
Ik heb een witch gerolled, want ik wilde wel een summoner proberen. Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk, het is veel werk voor weinig resultaat vergeleken met bijvoorbeeld mijn ranger of shadow. Ze is nu ongeveer lvl 13, en op weg naar de moeilijk te bereiken minion nodes.

Mijn vraag is dan ook: gaat deze char het nog 'doen'? of moet ik toch maar mijn respec puntjes gebruiken voor een elemental witch. Ik had meer een d2 necro verwacht, maar de zombies (nu zelfs met life support gem) gaan de hele tijd dood, dus ik doe niks anders dan die dingen maken en wachten tot het veld geruimd is. Skeletjes doen het ietsje beter, maar lopen dan weer niet mee, dus ook die loop ik de hele tijd te summonen. Beetje saaiig? Spectres beter? (spectre skill is lvl 20 meende ik)

heeft iemand een tippie?
De summoms gana het echt wel "doen"
Zeker op latere levels als je alle minion nodes bijna hebt en SPECTREs ;)
Ook schijnt minion Instability goed te zijn, vooral als je zombies etc vaak doodgaan :)

• Dahal
Ik zit nog erg te twijfelen welke kant ik op moet gaan met mijn witch. Ik heb de laatste tijd alleen maar geinvesteerd in Spell Damage en +Int. Ziet er zo ong uit:
http://www.pathofexile.co...bVa5tGYIQjr6PppLBrrPfsA==
Speel weinig met minions maar gebruik voornamelijk fireball en firestorm. Misschien dat ik hier iets mee kan gaan doen door +fire damage te doen?

• Kaw
Mijn ervaring is dat een skeleton-totem een bijna perfecte meatwall vormt die goed te combineren is met Minion Instability. Helaas heb ik ook gemerkt dat na de recente nerfs je meatwall goed blijft functioneren, maar dat je DPS niet om naar huis te schrijven is. Daarom was zoiets als Sparks met de 20% shockchance passives ideaal. Die sparks doen damage, je mobs raken shocked (40%-120% more damage) en je minions lopen er op te meppen of ontploffen bij het doodgaan. Het is geen speedbuild, maar met geduld overleef je alles met gemak.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Clay schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:15:
M'n (sc) templar is gister lvl 50 geworden, en is net in act 3 cruel binnengelopen :)
[knip]
Iemand nog een tip?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Waarom neem je Zealoths Oath eigenlijk?

Als je dat doet dan heb je geen life regen meer, dus moet je je flasks of life leech gaan gebruiken voor je life regen.
Je hebt al bijna geen ES nodes.

Mijn Witch bv heeft CI ivm ZO en dat werkt erg goed.
Want ES heeft een recharge dealy, maar inclusief met ZO regenerate het toch ook per seconde, wat me al paar keer uit de brand heeft geholpen.

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Wie doen er om 18:00 mee aan de group race?

• Neles7
ik doe vanavond zowieso mee, al ben ik er wss niet vanaf het begin bij (ietsie later).

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Die tijd is gewoon echt bagger, zeker deze week, voor mij, moet elke dag overwerken.
Ook vanavond pas om +- 8 uur thuis pas.

In weekend doe ik wel 100% zeker mee, als ze tenminste om normale tijden zijn.

Zag dat er ook een 1 week race was.
Daar kan ik zowieso aan meedoen, aangezien ik volgende week weer werkloos ben.

• Groenie
inderdaad, 6u is crappy

maar om 10:00 is er weer een 3u party race, ook een optie voor mij

Verwijderd

Groenie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:54:
inderdaad, 6u is crappy

maar om 10:00 is er weer een 3u party race, ook een optie voor mij
werken van 05:30 tot 17:00, (vriendin tot 18:00) daarna eten en het is weer 19:00 en dan begint het feest weer.

EN wat doen ze: vrijdag geen race om 22:00!

• Neles7
Gezien er zondag een 1 week race start is het wellicht leuk om hier vast wat GoT party's te organizeren :)

Het blijft wel jammer van de tijden, deze zijn totaal niet afgestemd op 'werkend' NL.

[ Voor 29% gewijzigd door Neles7 op 28-02-2013 15:29 ]

• Dahal
Net me eerste account notice gekregen: Your Path of Exile account has been locked because someone logged in from a location that you don't typically play from - "Yangzhou, Jiangsu, China".

Gauw maar even het wachtwoord aanpassen...

• Neles7
Gelukkig krijg je nu een waarschuwing. Ben blij dat ik er nog geen heb gehad.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dahal schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:37:
Net me eerste account notice gekregen: Your Path of Exile account has been locked because someone logged in from a location that you don't typically play from - "Yangzhou, Jiangsu, China".

Gauw maar even het wachtwoord aanpassen...
Ik zou misschien eerst is wat spyware removal gaan draaien en een virus scanner misschien als bare minimum.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Dahal
Postius schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Ik zou misschien eerst is wat spyware removal gaan draaien en een virus scanner misschien als bare minimum.
Ik heb Hitman draaien als ik mijn pc opstart. Dat zou toch voldoende moeten zijn? Tevens 2 virus/spyware programma's ernaast..

• Neles7
andere plannen, race van 6u vervalt voor mij. Pik wellicht nog wat mee om 22u maar niet helemaal.

• Flghter1982
yay! zojuist 2 first kill rewards gehaald onder de naam FighterTweakerNet :) first hillock kill & first dweller kill :)

• mercapto
Flghter1982 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:13:
yay! zojuist 2 first kill rewards gehaald onder de naam FighterTweakerNet :) first hillock kill & first dweller kill :)
_/-\o_
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Flghter1982 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:13:
Ik zag hem inderdaad _/-\o_ , vroeg nog of iemand wist wie het was Mijnes zat toen op ~15% ofzo . Maar zag je volgens mij niet in me friendlist online? Je krijgt namelijk nog die unique volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door Groenie op 01-03-2013 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:13:
[...]

Je kan sowieso bij het marauder gedeelte die twee min crit damage nodes nemen en dan kan je drie str nodes minder nemen. Weer een extra puntje. :) En daarna catalyse nemen. En je neemt je aura's met bloodmagic? Waarom niet LA op bloodmagic met life leech of life on hit (is wel 5l tho met lmp en chain) en al je mana naar auras?

Anders gewoon in een groep proberen. De adds moeten geen probleem zijn met LA chain dus hopen dat de anderen meer single target dps hebben. En Vaal duurt gewoon lang omdat je eigenlijk weinig momenten hebt waar je 'vrij' damage kan doen (adds summonen en ijs schieten).

Skellie spell totem meenemen werkt ook goed.
Zijn die 2 -crit dmg het waard om daarvoor 30 strenght op te offeren? Ik had bewust die omweggemaakt voor wat extra strenght omdat ik die 2 puntjes doort van waardeloos vind. Maar ik kan ze wel ff respeccen om een extra puntje ergens te investeren.
Ik neem alleen de aura's met blood magic die flat mana kosten dus niet een percentage uit m'n leven hapt.
LA zit al op blood magic, zonder life leech/life on hit. Ik wil nog wel ooit een keertje daar loh/ll nemen als ik een 5L kan kopen :P

De summons van Vaal zijn ook wel snel neer, 1-2 schoten, maar dat kost je toch weer tijd. Na de summons komen weer die vallende rotsblokken die ik moet ontwijken en dan pas kan ik een paar schoten lozen. Misschien maar eens een keertje in een party proberen ja.

Weet iemand trouwens hoe het zit met Iron Reflexes en +X% Armour bonus nodes?
Ik heb bijv. Grace als aura (geeft +xxx Evasion rating), telt die +X% Armour bonus ook mee bij Grace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
IR telt maar 1 bonus, of armour of evasion. Nodes die zowel evasion als armour geven hebben maar 1 bonus en niet van allebij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:52:
[...]

Zijn die 2 -crit dmg het waard om daarvoor 30 strenght op te offeren? Ik had bewust die omweggemaakt voor wat extra strenght omdat ik die 2 puntjes doort van waardeloos vind. Maar ik kan ze wel ff respeccen om een extra puntje ergens te investeren.
Ik neem alleen de aura's met blood magic die flat mana kosten dus niet een percentage uit m'n leven hapt.
LA zit al op blood magic, zonder life leech/life on hit. Ik wil nog wel ooit een keertje daar loh/ll nemen als ik een 5L kan kopen :P

De summons van Vaal zijn ook wel snel neer, 1-2 schoten, maar dat kost je toch weer tijd. Na de summons komen weer die vallende rotsblokken die ik moet ontwijken en dan pas kan ik een paar schoten lozen. Misschien maar eens een keertje in een party proberen ja.

Weet iemand trouwens hoe het zit met Iron Reflexes en +X% Armour bonus nodes?
Ik heb bijv. Grace als aura (geeft +xxx Evasion rating), telt die +X% Armour bonus ook mee bij Grace?
Ik denk dat die 2 punten het wel waard zijn. Plus, je kan het ook zo zien: je hebt die 30 str node in het midden volgens mij niet genomen. Dus met dat ene extra puntje kan je die nemen. Heb je 30 str en -30% damage from crits. :)

En over Grace en IR:
You're getting there. it's:
Base armour * ( 1 + all increases that apply to armour ) +
Base evasion (converted to armour) * ( 1 + all increases that apply to armour or evasion )
Note that "all increases that apply to armour or evasion" is not the same as "all increases that apply to armour" + all increases that apply to evasion", because some are in both groups.

Leather and Steel is a bonus that applies to armour, and it's a bonus that applies to armour or evasion, so it appears in each of the above sets of modifiers. It does not appear twice in the second set, because it's one increase. The game does not total all increases that would apply to armour and all increases that would apply to evasion, and then sum them, because then you're counting some of them twice (such as L&S, and the "increased defences from shield" nodes). It sums all bonuses that could apply to armour or to evasion, counting each one once, and applies those.

You can't split it out into armour-only increases and evasion-only increases, because Leather and Steel is neither. It's a single bonus that applies if armour or evasion is increased. Just like how an elemental damage increase applies to any of fire, cold or lightning damage, but is not doubled when using the cold to fire support gem.
Uit http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/60127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Gisteren had ik slechts 10 minuten om even te spelen. En ja hoor... Weer een chaos orb :) Die dingen droppen bij mij vaker dan Fuse orbs of chromatics. Rare RNG... :)
Eens kijken of ik dit weekend een nieuwe bow kan kopen. Orbs genoeg, maar gear te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Kaw schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:22:
Gisteren had ik slechts 10 minuten om even te spelen. En ja hoor... Weer een chaos orb :) Die dingen droppen bij mij vaker dan Fuse orbs of chromatics. Rare RNG... :)
Eens kijken of ik dit weekend een nieuwe bow kan kopen. Orbs genoeg, maar gear te weinig.
Ik krijg juist erg weinig chaos orbs, maar wel veel chromatics en fusings. En exalted orbs op normal. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Gundogan schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:34:
[...]
En exalted orbs op normal. :X
Wat vervelend voor je ;(

Ik heb wel 1,5 stack chromatics, maar dat komt bijna puur door een recipe waardoor je een 3-link (of beter) met 3 verschillende kleuren kan sellen voor een chromatic orb.

Nog maar 2 alchemy orbs gezien, terwijl die normaal gezien net zoveel droppen als Chaos Orbs. Heb wel inmiddels iets van 8 chaos orb-drops gehad. Maar ik klaag niet... Alleen over de rare en unique items. Nog geen enkele unique gevonden. En als ik een rare vind, dan is die nooit, maar dan ook nooit nuttig of zelfs maar te gebruiken voor mijn character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Groenie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 01:11:
[...]

Ik zag hem inderdaad _/-\o_ , vroeg nog of iemand wist wie het was Mijnes zat toen op ~15% ofzo . Maar zag je volgens mij niet in me friendlist online? Je krijgt namelijk nog die unique volgens mij
ah ja de amulet :).

was maar heel even online. als er 3 uur party / solo races zijn waarvan ik weet niet de volledige 3 uur te kunnen pakken dan doe ik meestal first kill + nog een andere first kill award en dan stop ik.

easy 4 points :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Flghter1982 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:17:
[...]

ah ja de amulet :).

was maar heel even online. als er 3 uur party / solo races zijn waarvan ik weet niet de volledige 3 uur te kunnen pakken dan doe ik meestal first kill + nog een andere first kill award en dan stop ik.

easy 4 points :D
Hopen dat niemand je voor is :9
Welke class deed je het? Ik was gister shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
LOL, doet ie effe. Er zijn nog 100 andere serieuze racers die er ook vol voor gaan dus ik vind het knap :)

Over drops. Ik heb nu meer Chaos orbs zien droppen dan Alchemies, maar mij hoor je niet klagen :)
Nog geen Exalted gehad, awww, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:32:
[...]

Ik denk dat die 2 punten het wel waard zijn. Plus, je kan het ook zo zien: je hebt die 30 str node in het midden volgens mij niet genomen. Dus met dat ene extra puntje kan je die nemen. Heb je 30 str en -30% damage from crits. :)

En over Grace en IR:

[...]

Uit http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/60127
Hmm ja daar zit wat in :P had die 30 str idd overgeslagen, niet echt logisch. Heb mijn build ook niet zo heel goed uitgedacht, wilde gewoon spelen en kijken wat er op mijn pad komt.

Dus als ik het goed begrijp telt de bonus voor +X% Armour ook voor de evasion rating als je IR gebruikt. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
Hmm, in principe wel. Maar het is afhankelijk van je base armor.
Als je alleen evasion gear hebt, dan gaat +X% Armour niets voor je doen. Of je nu IR gebruikt of niet.
Zelfde geldt voor t Armour deel van Leather and Steal.

De increase komt bij je base armor en base evasion. En met IR komt je armor bij je evasion.
Het wordt niet eerst opgeteld en daarna verhoogd door de passive bonussen.

Dus, als je IR gebruikt met voornamelijk evasion gear, geen puntjes steken in +x% Armour nodes, want je schiet er weinig mee op. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Marcvz op 01-03-2013 16:55 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
zo even een half uurtje gespeeld :) piety (1e ronde) ook maar even weggejaagd en nog een upgrade gevonden die me +25dps gaf en nog wat mooie stats :) Geslaagde crematorium ronde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

LOL

mijn infernal blow doet 595 DPS op lvl 29 :D

Alles 1- shotten

[ Voor 16% gewijzigd door kihon op 01-03-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb zelf een mallet op de gok ge-alched, in plaats van iets te kopen. Pakte goed uit, veel mazzel, kleine dps upgrade.
Verders act2 op cruel nu aan het doen, en m'n stash legen/sorteren :P
Pagina: 1 ... 24 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]