Attack speed werkt inderdaad altijd. (behalve met spells natuurlijk)
Voordeel is ook, dat je dmg per hit vaak lager wordt, waar door reflect minder problematisch is..
Maar het hangt verder helemaal van je build af.
Ik ben gister begonnen aan een Bow shadow (anders loopt Koen zo alleen)
Deze richt zich helemaal op lightning shocks, lightning dmg en elemental dmg.
Dit icm. lightning arrow, wrath en andere aura's doet zoveel damage dat critten totaal overbodig is geworden.
Later in de build zal ik dan ook Resolute Techinque nemen, want als die zeldzame crit die ik doe op een elemental reflect pack is oneshot ik mezelf waarschijnlijk.
Een andere optie zou zijn om juist multishot te gebruiken met physical damage en crit stacken.
Samen met GMP en Chain geeft ik ook een toffe AoE attack.
Krijg nu al weer zin om daar een build omheen te bouwen ^^
Spells is weer een heel ander verhaal.
Ik ben met een EK shadow bezig. Deze heeft volgens de character sheet maar 60dps ofzo.
Maar door een dagger met increased spell dmg, spell dmg passive en hatred oneshot ik complete groepen.
En mijn melee shadow draait helemaal op crit's.
Physical damage met hoge crit chance (crit damage boost ik niet teveel ivm reflect)
Ik heb alleen evasion en ES gear. En haal al mijn armor van Surgeon's granite flasks die dus snel vullen door hoge crit chance.
Jammer dat dit karakter in de ijskast staat tot ik wat meer chaos orbs hebt.
Heb een nette chest, alleen moet ik er ES op rollen. Na respec naar CI is het toch echt niet verstandig om door te farmen. Heb maar 1500 ES en dus geen life.
Ik had natuurlijk kunnen wachten met respeccen, maar toen ik eindelijk mijn Eye of Chaluya had kon ik niet langer wachten.. Heb genoeg alts om mee te farmen
Er zijn zoveel opties in PoE.
Dat vind ik dan ook gelijk het sterkste punt van deze game.
Ik ben meer builds aan het maken dan aan het progressen
[
Voor 4% gewijzigd door
Marcvz op 21-02-2013 15:35
]