Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Die hufter heeft mijn lvl51 eergister ook om zeep geholpen, klote beartrapper :/
Maar inmiddels weer in Act3, maar dit keer op normal, gaat op een bug bij de eerste Piety na voor de wind.

Net een 4 link bow verkocht, 2 seconden later krijg ik bericht, had die gast even een perfecte bow gekregen na het alchen ervan, lekker voor hem :) Ik ga zo een 4 link armor alchen, zal wel weer niks worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ik zit hier een beetje te balen :(

Heb de afgelopen dagen niet kunnen spelen ...wat erg :)
Misschien krijg ik morgen de kans weer en anders wachten tot het weekend :(

Maar vroeg me af of er al meerdere tweakers in Softcore klaar waren met Merciless en Maps aan het runnen zijn?
Wellicht kunnen we in weekend samen runnen.

Verder wil ik wel eens een keer betere gear voor mijn Witch kopen, maar hoe komen mensen toch allemaal aan zoveel currency? Zie regelmatig op de forums dezelfde mensen tussen de 2-10 exalteds voor iets bieden :/

Als ik dan in hun shop of trade kijk hebben ze echt "gewoon" gear wat ze verkopen, zijn er mensen die dit echt kopen, of alleen omdat ze denken dat het goed is want de shop ziet er zo meesterlijk uit en dus zal het wel goed zijn ;)

Sinds paar dagen ook 2 a 3 dingetjes verkocht maar voor 1 Alch en 1 Chaos ofzo .... echt veel niet dus

En alles wat ik vind is toch 99% crap :(

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Die farmen voor +life gear en res rings waarschijnlijk. Je ziet vaak "Huge update!" nadat ze een dagje gefarmed hebben.
Verder is er met races vaak random currency te winnen, de afgelopen paar test races niet, maar normaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:30:
Die farmen voor +life gear en res rings waarschijnlijk. Je ziet vaak "Huge update!" nadat ze een dagje gefarmed hebben.
Verder is er met races vaak random currency te winnen, de afgelopen paar test races niet, maar normaal wel.
en dat gaat ook niet meer terugkomen als het aan GGG ligt. Currency rewards zijn history. Nu zul je heel wat uurtjes in races (van season 1) moeten stoppen om een (waardeloze) unique met alternative art te kunnen kopen. Niet zo'n best idee lijkt mij. Is ook heel erg veel geklaag over op forums van PoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07
Mijn account is ook gehackt. Eigenschuld though, had een zwak wachtwoord wat ik op meerdere sites gebruik. Nou ja, ik was er toch al een beetje klaar met POE.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

KneoK

Not in a million lightyears

kihon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:21:
Verder wil ik wel eens een keer betere gear voor mijn Witch kopen, maar hoe komen mensen toch allemaal aan zoveel currency? Zie regelmatig op de forums dezelfde mensen tussen de 2-10 exalteds voor iets bieden :/
Voor mij komen de meeste inkomsten van het verkopen van quality en rare gems en zo nu en dan koop ik eens wat ringen en amuletten van de vendor en daar gooi ik dan een alchemy tegenaan. Vaak komt er iets uit waarmee je minstens je alchemy wel weer terugverdient met verkopen en af en toe komt er iets uit wat veel meer waard is.

Daarnaast helpt het ook om underlevelled (één of twee leveltjes onder de area level) rond te lopen. Vaak zijn de drops dan iets beter en droppen er ook meer gems en orbs. Ik heb in een week tijd zo'n 25 chance, 6 alchs en 10 chaos orbs gevonden.

Mijn nieuwe bow Shadow is inmiddels alweer level 34 en ik heb weer een nieuwe Death's Harp op de kop weten te tikken. Zojuist nog even een ring gekocht met all res en damage en een heel mooi amulet met 74% mana regen en aardig wat damage waarmee mijn Burning Arrow op ~400 dps uitkomt en mijn ge-LMP'te Lightning Arrow op ~310. Best aardig voor mijn level dacht ik zo.
Ook, een klein beetje op aanraden van Marc, een Ranged Attack Totem gepakt met Rain of Arrows, dat werkt echt fantastisch. Da's gewoon gratis ~110 AoE damage extra en een hoop afleiding voor de mobs.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

pingkiller schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:20:
Mijn account is ook gehackt. Eigenschuld though, had een zwak wachtwoord wat ik op meerdere sites gebruik. Nou ja, ik was er toch al een beetje klaar met POE.
Klaar met PoE? Vertel...

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eens een tank templar gestart op hardcore. de build zag er wel leuk uit. maar onoplettende eikel die ik was stierf ik al op de ledge in normal bij die laatste lightningtower :p heb nu al 3 hardcore's gestart, wel nog niet ver (just experimenting tot ik een leuke manier van spelen vind), maar die templar kreeg echt niets van drops. tot hillock had ik nog geen enkele drop gehad :p en tot de ledge 1 yellow helmet en voor de rest enkel normal loot :(

so far 2 favo's. dual claw shadow en die tanktemplar. maar blijkbaar is dual claw shadow op HC enkel viable als je massa's res en life nodes neemt, en zo wou ik niet echt spelen :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 06:37:
[...]
Mijn nieuwe bow Shadow is inmiddels alweer level 34 en ik heb weer een nieuwe Death's Harp op de kop weten te tikken. Zojuist nog even een ring gekocht met all res en damage en een heel mooi amulet met 74% mana regen en aardig wat damage waarmee mijn Burning Arrow op ~400 dps uitkomt en mijn ge-LMP'te Lightning Arrow op ~310. Best aardig voor mijn level dacht ik zo.
Ook, een klein beetje op aanraden van Marc, een Ranged Attack Totem gepakt met Rain of Arrows, dat werkt echt fantastisch. Da's gewoon gratis ~110 AoE damage extra en een hoop afleiding voor de mobs.
Netjes, en nog HARTELIJK DANK, voor de SC boog. kan hem nog niet gebruiken (moest voetballen gister avond) dus ben nog 5 lvls ervan verwijderd. maar dan zal mijn damage omhoog gaan. ben echt wel blij met die boog.

ik moet alleen nog een totem met veel leven hebben waar ze naar toe gaan zodat ik mijn AoE damage kan doen. nu alleen nog kijken welke skills ik ga gebruiken (bruning, ice, poison of ligtning arrow) mijn attack wordt wel frenzy denk ik :). altijd leuk die gratis attackspeed die je erdan bij krijgt.

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Nog mensen die aan de 1uur HC race van morgen meedoen?
Ik ben er nog niet uit welke class, aangezien de top20 extra punten krijgt per class ben ik van plan geen shadow of marauder te gaan.

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Hoe zit het met die events/races. Ik kon niet echt vinden wanneer je wel/geen punten krijgt.

• Groenie
Shorkan schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:23:
Hoe zit het met die events/races. Ik kon niet echt vinden wanneer je wel/geen punten krijgt.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/171503

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Ah thanks nu snap ik het :-)

Nee ik ga niet meedoen 18:00 ga ik niet redden.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
heeft iemand hier nog een elemental bow met 70+ dmg dat level tussen 50-65 heeft? en 4linked sockets

[ Voor 10% gewijzigd door oostland33 op 21-02-2013 11:42 ]

• Groenie
oostland33 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:41:
heeft iemand hier nog een elemental bow met 70+ dmg dat level tussen 50-65 heeft? en 4linked sockets
SC of HC?

Verwijderd

Wel leuk, ga de tijd niet halen. maar hoe ga je dingen bewijzen zoals 1e fetid pool cleared, hoe blijf je char maar 1 uur bestaan. moet je een char aanmelden etc..

Niet dat ik mee gaan doen maar wel handig om deze info alvast te hebben voor een volgende keer

• mercapto
Alles houden ze bij.
Er komen dus meldingen in beeld tijdens de race zoals
"Devil_iv was first to reach Fetid Pool normal"
"Devil_iv was first to clear Fetid Pool normal"
"Devil_iv was first to reach level 12"
etc etc

De league sluit na de race en dan gaan ze berekenen wie wat wint. Vervolgens verschijnt er in de Hardcore League een extra character in jou account met eventuele gewonnen items (Demigods), zo ging het althans toen je nog currency won. Ook je race character verplaatst dan naar de Hardcore League. Je stash krijgt temporary tabs met je race stash items. Deze stash tabs kun je alleen dingen uithalen, niks in stoppen.

Je kunt 30 minuten voor de race begint een character voorbereiden. Er is dan een extra League in character creation waar je hem in aanmaakt. Deze kun je vervolgens niet besturen tot de race begint, en dan is het als een malle rennen naar Hillock of killen wat je killen kunt.

[ Voor 14% gewijzigd door mercapto op 21-02-2013 12:22 ]

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:14:
Wel leuk, ga de tijd niet halen. maar hoe ga je dingen bewijzen zoals 1e fetid pool cleared, hoe blijf je char maar 1 uur bestaan. moet je een char aanmelden etc..

Niet dat ik mee gaan doen maar wel handig om deze info alvast te hebben voor een volgende keer
Dit werkt met aparte leagues en daar wordt alles getracked wat ik wel super vind. Dat ze elke race apart kunnen tracken.

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:25:
[...]

Netjes, en nog HARTELIJK DANK, voor de SC boog. kan hem nog niet gebruiken (moest voetballen gister avond) dus ben nog 5 lvls ervan verwijderd. maar dan zal mijn damage omhoog gaan. ben echt wel blij met die boog.

ik moet alleen nog een totem met veel leven hebben waar ze naar toe gaan zodat ik mijn AoE damage kan doen. nu alleen nog kijken welke skills ik ga gebruiken (bruning, ice, poison of ligtning arrow) mijn attack wordt wel frenzy denk ik :). altijd leuk die gratis attackspeed die je erdan bij krijgt.
Ik heb zelf een ranged attack totem met Frenzy en Chain en dat bevalt ook erg goed. Je moet zelf wel de Frenzy charges genereren, maar daarna gaat ie als een speer. Ik produceer nu met totem en mijzelf 6 arrows per seconde. Die van mijn totem chainen ook nog eens, dus het is een feestje om te zien.

Helaas is mijn DPS nog wel erg laag. Frenzy geeft van zichzelf niet echt veel damage en hoe ik bow damage op de beste manier hoog kan krijgen? Waarin investeren jullie om je bow-damage hoog te krijgen?

Edit: de laatste 5 levels veel goede drops. Naast een chain-gem een aantal chaos orbs en zoveel rares dat ik het druk had bij de vendor. Gek genoeg nog geen enkele unique sinds OB! En iets van 25 rares, maar helaas enkel een helm wat ik kon gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Kaw op 21-02-2013 12:53 ]

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:51:
[...]

Ik heb zelf een ranged attack totem met Frenzy en Chain en dat bevalt ook erg goed. Je moet zelf wel de Frenzy charges genereren, maar daarna gaat ie als een speer. Ik produceer nu met totem en mijzelf 6 arrows per seconde. Die van mijn totem chainen ook nog eens, dus het is een feestje om te zien.

Helaas is mijn DPS nog wel erg laag. Frenzy geeft van zichzelf niet echt veel damage en hoe ik bow damage op de beste manier hoog kan krijgen? Waarin investeren jullie om je bow-damage hoog te krijgen?
Frenzy heeft geen nut op totem (is gewoon normale att).
Als je zelf frenzy gebuikt en een random totem (ice, fire, poison) dan werkt de frenzy er ook op.
Het gaat namelijk uit van je eigen attack speed en die verhoog je ermee.

Ook je dps van je totem schaalt af van je eigen damage. en daar worden alle modifyers op los gelaten.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024

• Kaw
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:57:
[...]

Frenzy heeft geen nut op totem (is gewoon normale att).
Als je zelf frenzy gebuikt en een random totem (ice, fire, poison) dan werkt de frenzy er ook op.
Het gaat namelijk uit van je eigen attack speed en die verhoog je ermee.

Ook je dps van je totem schaalt af van je eigen damage. en daar worden alle modifyers op los gelaten.
Nee, dat is niet helemaal waar. De increase in damage per frenzy charge en de increased attack speed per frenzy charge op een Frenzy gem is ook geldig op een totem. Daarmee is het geen normale attack, maar een Frenzy attack waar je geen charges mee opbouw. Ik heb twee frenzy-gems. 1 gebruik ik voor single-target attacks en om frenzy charges op te bouwen en de totem gebruik ik als decoy en als groep-spammer.

Ik weet dat bijvoorbeeld lightning arrow sterker is dan Frenzy, maar dat is niet mijn vraag. Hoe bouwen jullie je bow-damage op? Gear? Bow-damage-passives? projectile damage-passives? Critical strike chance-passives? Criticical strike multiplier-passives? Psychical damage? Elemental damage? Accuracy?
Meer in die richting. Qua gems ga ik toch koppig verder met Frenzy, omdat het mijn buildkeuze is en daarmee mijn role playing style. Dat ding heet niet voor niets SevenFrenzy ;)

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:57:
[...]

Nee, dat is niet helemaal waar. De increase in damage per frenzy charge en de increased attack speed per frenzy charge op een Frenzy gem is ook geldig op een totem. Daarmee is het geen normale attack, maar een Frenzy attack waar je geen charges mee opbouw. Ik heb twee frenzy-gems. 1 gebruik ik voor single-target attacks en om frenzy charges op te bouwen en de totem gebruik ik als decoy en als groep-spammer.

Ik weet dat bijvoorbeeld lightning arrow sterker is dan Frenzy, maar dat is niet mijn vraag. Hoe bouwen jullie je bow-damage op? Gear? Bow-damage-passives? projectile damage-passives? Critical strike chance-passives? Criticical strike multiplier-passives? Psychical damage? Elemental damage? Accuracy?
Meer in die richting. Qua gems ga ik toch koppig verder met Frenzy, omdat het mijn buildkeuze is en daarmee mijn role playing style. Dat ding heet niet voor niets SevenFrenzy ;)
Ah, meest handige om damage te verhogen vind ik toch attackspeed. soms lever ik damage er voorin, om zo vaker te kunnen schieten. verder hangt het van je build af. zelf ga ik dus voor att speed, psychical omdat dat dicht in de buurt ligt van een duelist. maar als je damage to cold / ligtning gebruik kan je ook ele damage doen.

beetje moeilijk zonder gear te zien en gems. dit houd je toch echt bezig.
ik heb straks een boog (dank door koen) met veel psychial dus daar zal ik ook de meeste winst halen. met gems (%psychical naar fire/cold/lighting) kan je meer voor elemental gaan.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Attack speed werkt inderdaad altijd. (behalve met spells natuurlijk)
Voordeel is ook, dat je dmg per hit vaak lager wordt, waar door reflect minder problematisch is..

Maar het hangt verder helemaal van je build af.
Ik ben gister begonnen aan een Bow shadow (anders loopt Koen zo alleen)
Deze richt zich helemaal op lightning shocks, lightning dmg en elemental dmg.
Dit icm. lightning arrow, wrath en andere aura's doet zoveel damage dat critten totaal overbodig is geworden.

Later in de build zal ik dan ook Resolute Techinque nemen, want als die zeldzame crit die ik doe op een elemental reflect pack is oneshot ik mezelf waarschijnlijk.

Een andere optie zou zijn om juist multishot te gebruiken met physical damage en crit stacken.
Samen met GMP en Chain geeft ik ook een toffe AoE attack.
Krijg nu al weer zin om daar een build omheen te bouwen ^^

Spells is weer een heel ander verhaal.
Ik ben met een EK shadow bezig. Deze heeft volgens de character sheet maar 60dps ofzo.
Maar door een dagger met increased spell dmg, spell dmg passive en hatred oneshot ik complete groepen.

En mijn melee shadow draait helemaal op crit's.
Physical damage met hoge crit chance (crit damage boost ik niet teveel ivm reflect)
Ik heb alleen evasion en ES gear. En haal al mijn armor van Surgeon's granite flasks die dus snel vullen door hoge crit chance.

Jammer dat dit karakter in de ijskast staat tot ik wat meer chaos orbs hebt.
Heb een nette chest, alleen moet ik er ES op rollen. Na respec naar CI is het toch echt niet verstandig om door te farmen. Heb maar 1500 ES en dus geen life.
Ik had natuurlijk kunnen wachten met respeccen, maar toen ik eindelijk mijn Eye of Chaluya had kon ik niet langer wachten.. Heb genoeg alts om mee te farmen :)

Er zijn zoveel opties in PoE.
Dat vind ik dan ook gelijk het sterkste punt van deze game.
Ik ben meer builds aan het maken dan aan het progressen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 21-02-2013 15:35 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Marcvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:34:
Attack speed werkt inderdaad altijd. (behalve met spells natuurlijk)
Voordeel is ook, dat je dmg per hit vaak lager wordt, waar door reflect minder problematisch is..

Maar het hangt verder helemaal van je build af.
Ik ben gister begonnen aan een Bow shadow (anders loopt Koen zo alleen)
Deze richt zich helemaal op lightning shocks, lightning dmg en elemental dmg.
Dit icm. lightning arrow, wrath en andere aura's doet zoveel damage dat critten totaal overbodig is geworden.

Later in de build zal ik dan ook Resolute Techinque nemen, want als die zeldzame crit die ik doe op een elemental reflect pack is oneshot ik mezelf waarschijnlijk.

Er zijn zoveel opties in PoE.
Dat vind ik dan ook gelijk het sterkste punt van deze game.
Ik ben meer builds aan het maken dan aan het progressen :D
Waarom start je als shadow met deze build als ik vragen mag? Je kan dan veel beter als templar, marauder of zelfs ranger starten. Je hebt dan veel betere life nodes als snel tot je beschikking. Je neemt als shadow alleen maar een omweg om bij Static Blows, Resolute Technique, Blood magic en evt Unwavering Stance/ Iron Reflexes.

Mijn main is precies dezelfde build en ik moet zeggen, het gaat allemaal erg soepel. Ik ben begonnen met a1-2 normal als melee. Toen in a3 split arrow met fork en life on hit gepakt en als aura wrath erbij. Daarna ergens in act 3 cruel overgestapt op Lightning arrow met grace en anger erbij, omdat ik toen genoeg life had.
Skills die verder erg aan te raden om erbij te hebben zijn, bear trap (voor de hele hoge single target damage nukes), Summon Skeletons met spell totem voor de meat shield en Frenzy voor single target dps/ attack speed increase.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wie heeft er interesse om een groep/club/clan te beginnen voor season 1 races(HC natürlich)? Dat wanneer er een party race is we kunnen party'en met 5/6 man en dan de loot delen om zo hoog mogelijk te eindigen ;) natuurlijk via skype/mumble/teamspeak etc.

http://www.pathofexile.com/seasons

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Het is een beetje jammer dat de 'EU' races om 6 uur zijn. Dan maar de 3uur races om 10 uur pakken in het weekend. :X

Btw, geen cutthroat races? -O-

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Heb wel interesse maar het zijn vervelend tijden idd. Ik kijk nog wel wat ik doe, anders weet ik jullie wel te vinden :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Marcvz
microoo schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:43:
[...]

Waarom start je als shadow met deze build als ik vragen mag? Je kan dan veel beter als templar, marauder of zelfs ranger starten. Je hebt dan veel betere life nodes als snel tot je beschikking. Je neemt als shadow alleen maar een omweg om bij Static Blows, Resolute Technique, Blood magic en evt Unwavering Stance/ Iron Reflexes.

Mijn main is precies dezelfde build en ik moet zeggen, het gaat allemaal erg soepel. Ik ben begonnen met a1-2 normal als melee. Toen in a3 split arrow met fork en life on hit gepakt en als aura wrath erbij. Daarna ergens in act 3 cruel overgestapt op Lightning arrow met grace en anger erbij, omdat ik toen genoeg life had.
Skills die verder erg aan te raden om erbij te hebben zijn, bear trap (voor de hele hoge single target damage nukes), Summon Skeletons met spell totem voor de meat shield en Frenzy voor single target dps/ attack speed increase.
Omdat het kan :D
Ik vind de shadow het tofste karakter. Plus dat ik er heel snel mee kan levellen.
Dat zal met elke class kunnen natuurlijk, maar je vind heel veel dmg nodes in het begin van de shadow.
En tegen de tijd dat je in cruel aankomt kun je life nodes aanklikken In normal heb je die toch nog niet nodig.

Ik ga geen Blood Magic gebruiken maar EB.
En Iron Reflexes en Unwarering Stance (die pak je eigenlijk altijd samen) vind ik geen fijne passives.
Naar mijn idee werkt medium armor en medium evasion beter dan één van de twee hoog stacken.
En los daarvan heb je voor armor flasks en voor evasion niet echt, je kunt % evasion rollen maar daar heb je niets aan zonder base evasion.

Spell Totem met Skelly's is super inderdaad. Die gebruik ik ook.
Bear trap niet, deze gebruik ik op mn EK shadow wel, omdat ik daar spell dmg nodes pak en bear trap is ook een spell.
Single Target wordt poison/fire of cold arrow. Ik leun nu nog richting poison, maar dat komt door de AoE dmg die nu ook nog wel leuk mee doet.
Het wordt sowieso een elemental attack, want die boost ik t meest.

Edit
Besides, nog een voordeel van de shadow, is dat je heel snel arcing blows en shock kunt nemen.
Ik ben op level 10 van dual wield (level meestal dual wield/dual strike) al overgestapt op lightning arrow en sinds dien niet meer gestopt met oneshotten..

[ Voor 15% gewijzigd door Marcvz op 21-02-2013 16:31 ]

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:24:
Edit
Besides, nog een voordeel van de shadow, is dat je heel snel arcing blows en shock kunt nemen.
Ik ben op level 10 van dual wield (level meestal dual wield/dual strike) al overgestapt op lightning arrow en sinds dien niet meer gestopt met oneshotten..
Dit is vooral gear afhankelijk (wapen het meeste) maar ringen amulet en quiver met elemental helpt ook wel ;)

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:03:
[...]

Ah, meest handige om damage te verhogen vind ik toch attackspeed. soms lever ik damage er voorin, om zo vaker te kunnen schieten. verder hangt het van je build af. zelf ga ik dus voor att speed, psychical omdat dat dicht in de buurt ligt van een duelist. maar als je damage to cold / ligtning gebruik kan je ook ele damage doen.

beetje moeilijk zonder gear te zien en gems. dit houd je toch echt bezig.
ik heb straks een boog (dank door koen) met veel psychial dus daar zal ik ook de meeste winst halen. met gems (%psychical naar fire/cold/lighting) kan je meer voor elemental gaan.
Ik heb het nooit echt begrepen of uitgerekend. Ik ben voornamelijk voor lightning damage gegaan en zat ik op lvl 40 nog rond de 400+ damage in mijn char sheet was de damage op lvl 64 gedaald naar 216 dps. Ik gebruikte een 4 sock/Linked Bow (niks speciaal behalve dan dat ie ele damage had + 1-66 lightning damage) en gebruikte LA+Chain+GMP+Ele damage. Singe mobs was daardoor wel een ramp (Had ik Marc voor :)) maar schoot hele packs zo aan flarden. Heb me vaak verbaasd waarom mijn damage steeds lager werd naarmate ik hogere lvl bereikte, maar zolang alles nog steeds pew pew ging heb ik mij maar daarbij neergelegd.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

True schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:02:
Wie heeft er interesse om een groep/club/clan te beginnen voor season 1 races(HC natürlich)? Dat wanneer er een party race is we kunnen party'en met 5/6 man en dan de loot delen om zo hoog mogelijk te eindigen ;) natuurlijk via skype/mumble/teamspeak etc.

http://www.pathofexile.com/seasons
Hier heb ik wel zin in :)

Hopelijk is er meer animo voor.

Alleen zijn die tijden een beetje iffy to say the least...van 6-7; mag blij zijn als ik dan thuis ben
.

Ik ga iig proberen om er morgen voor thuis te zijn 8)

Maar die prijzen dan, in 1 uur vinden ze dus dat je al in Cruel kunt zijn in de Catacomben 8)7

In je eentje gaat dit niet lukken ;)

• Marcvz
@Devil
Klopt, maar ik heb voor alle smaken build wel aardige levelling gear liggen.
Met mn Templar ben ik in cruel pas overgestapt op een wand ipv dual wield melee. En ik loop er nog steeds moeizamer doorheen dan met dual wield.

't Hangt allemaal samen natuurlijk. Maar ik denk wel dat ik, door de elemental en lightning dmg nodes in het begin gebied van de shadow, eerder over kon stappen op boog/lightning arrow, dan ik gewend ben met andere builds die ik in de maak heb.

Maar goed, er zijn zoveel smaken joh. Met de juiste inzet kun je bijna elke build viable maken.
De ene kost meer tijd en is meer gear afhankelijk dan de andere. Maar t kan allemaal.

@Misty
De sheet dps is gebasseerd op 1 hit.
Maar met skills als bv EK en Lightning arrow icm LMP/GMP/FORK/CHAIN raak je t zelfde monster meerdere keren.
Met lightning dmg heb je dan nog de kans dat ie shocks krijgt die kunnen stacken tot maximaal 220% extra dmg geloof ik.
Dus afhankelijk van je build is character sheet handig of totaal niet relevant.

"Maar die prijzen dan, in 1 uur vinden ze dus dat je al in Cruel kunt zijn in de Catacomben"

Denk niet dat dit kan.. Volgens mij hebben ze dit er gewoon ingezet voor het geval dat...
Ik denk dat de meeste niet verder gaan dan act 2 normal en dan western forrest farmen tot t uur om is.

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:10:
"Maar die prijzen dan, in 1 uur vinden ze dus dat je al in Cruel kunt zijn in de Catacomben"

Denk niet dat dit kan.. Volgens mij hebben ze dit er gewoon ingezet voor het geval dat...
Ik denk dat de meeste niet verder gaan dan act 2 normal en dan western forrest farmen tot t uur om is.
Ja leuk toch. maar een uur act 3 moet wel te halen zijn en cruel voor de betere ook wel.
maar veel hoger zal ik toch iets van hemm hebben :).

• Marcvz
Hmm, ik denk niet dat je dit red..
Of je moet heeel veel mazzel met gear hebben.

In een party zou het misschien nog kunnen doordat je allemaal een andere kant op kunt in act 2.
Maar of je solo act 3 kunt bereiken binnen een uur... Ik ben benieuwd.. We gaan het zien, t zal me verbazen als het iemand lukt.

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik zal de 1 hour solo race van morgen zoiezo joinen. verwacht vrij hoog te eindigen :)

• Groenie
Laten we dan maar om 7u poste wie waar is gekomen, benieuwd hoever ik en de mede tweakers kunnen komen. Ik run templar denk ik

Verwijderd

Vraagje hoe wordt het leven van je totem berekend? (decoy totem bijvoorbeeld)

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
hmmm denk dat ik ook wel join morgen. dan ga ik gewoon gs mara

Act 3 Merciless HC nu vaal was erg spannend als melee, maar ben geen 1x uit geportalled ^^. Was wel met een group met een paar ranged die wel 100x terug gingen maarja hij ging kapot en daar ging het om! steeds moltenshell(met ironwill+elemental profilation+fastercasting) + ironskin voor 20k armor en dan erin. Mja ging wel lekker!

http://www.pathofexile.co...q51LsOO8O8B_yL_Pd9kj3vv6P

Vorige keer had ik hem zelf ingevuld em miste een aantal vitale punten die ik wel heb in me spec. Hier me volledige spec momenteel. Zit nog te twijfelen welke kant nu op te gaan. Nog maar even over praciseren ^^^^
Ga sowieso nog voor meer Endurance charges, heb net Oak geholpen voor de +1 endurance charge van hem. Zit nu op 4 want heb er nog geen 1 vanuit de skilltree genomen maar er zijn er wel 2 die ik direct kan pakken.

[ Voor 98% gewijzigd door ramon1984 op 21-02-2013 19:28 ]

• Neles7
denk je even leuk PoE te spelen heb je ineens onverklaarbare lag spikes -.-

edit:
blijkt mega upc storing te zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Neles7 op 21-02-2013 20:26 ]

• Groenie
hmm met slechte RNG met templar 13 bereike in uur is lastig :(

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik hoop morgen ook mee te kunnen doen. Zit nog te twijfelen welk char, maar denk gewoon een marauder met 2h te gaan lvlen die bevalt me wel en heb ik nog niet op HC dus als ie overleeft kan ik er daarna mooi verder mee

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer eens dood. Ik lijk maar niet de 3x uit te komen lol :p . Dit keer zo'n irritant vuurspuwend snelrennend mormel in de docks -.- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groenie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:08:
hmm met slechte RNG met templar 13 bereike in uur is lastig :(
met sweep red ik op elke char lvl 15 in 1 uur welke gear dan ook. wel is een extra manaflask van belang om te kunnen blijven spammen. maar dan kan je met een 2hander snel een groep in rennen 2x sweep en alles tot in prison in dood.

brutus wordt wat lastiger want ik had +50/75 leven van gear wat wel helpt maar een beetje kiten meot het lukken.

laagste lvl brutus kill (solo) is hier lvl 8 dacht ik, zonder zelfs in een party te zitten. ik heb namelijk een paar karractors geleveld via sweep omdat dit zo makkelijk is en omdat je dan altijd 2-3 lager ben krijg je met +quanty en + quality redelijk veel orbs. en zo heb ik toch wel 3 chaos orbs gevonden en een GCP. (5-6 carractors) lvl 11 in act 2 en dan die flikkerspiders doen (wel lastig maar lukt lvl 21 gebied :) en de belt nog halen van de cave en weer opnieuw beginnen.

zo kreeg ik een paar gems die ik nodig had voor mijn nieuwe char en kon ik lekker doorfarmen. nu heb ik: elemental hit, fork, LMP en Life on hit voor maar 12 of 14 mana) kan ik gewoon door blijven spammen :). zo weinig mana ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Moet vandaag ook weer even oefenen, maar weet niet zeker of templar sweep krijgt.
Gister weer wat handige tips gezien dus even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groenie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:34:
Moet vandaag ook weer even oefenen, maar weet niet zeker of templar sweep krijgt.
Gister weer wat handige tips gezien dus even testen
Sweep krijg templar, mrauder en duelist van Mercy missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:43:
[...]

Sweep krijg templar, mrauder en duelist van Mercy missie
Dood op 12 met 45min in cave voor merveil, had wel wat luck met wapen drops.
13 moet zeker wel lukken op safe mode.
Had sweep voor aoe en switch naar mace voor single targer GH, alleen brutus was lastig met 2 kleine pots en geen TP scrolls :O

[ Voor 33% gewijzigd door Groenie op 22-02-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zo vandaag na werk maar eens een nieuwe char maken :O

Ja indd, ik ga een Templar beginnen. Kan tch geen kant meer op met mijn arme Witch ;)
Op werk genoeg tijd gehad om te kunnen theorycraften etc

Ga hem zo maken dat ie Resolute Technique, Blood Magic en heel misschien Iron Grip bebruikt.

Weapon of choice > Quill Rain + Prism Guradian of eentje die ik wel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Frenzy +12% quality op de kop kunnen tikken gisteravond. Voor de rest weinig noemenswaardige drops. Inmiddels lvl 48 en nog geen enkele unique gezien! Vaal in mijn 1ntje gedaan op Cruel. Vond Oak moeilijker?

Kan wel zeggen dat Bow Frenzy geen cookycutters build is, maar goed... Gewoon doorworstelen en hopen dat op latere levels de boel in mijn voordeel doorschaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Laatst online: 22-05 17:44
Ze droppen bij mij toch redelijk vaak, gisteren nog 2 in een kort tijdsbestek, totaal 7 nu. Mis de lightbeam van d3...voegde toch wel wat toe vreemd genoeg.

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Oke ik heb lvl 11 (Marauder) gehaald met deze race. was echt een paar xp van lvl 12 af. Bij Brutus heb ik weg moeten teleporten en ben daarna prison gaan farmen tot de tijd om was. Volgende x weer wat verder zien te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 22-02-2013 19:10 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nu de eerste race is afgelopen wie doet er met mij mee met de 3e race: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/171527 morgen avond 1800u tot 2100u?
Ben je al ervaren met PoE en wil je mee doen, stuur me even een DM of voeg me toe op skype: truesh00ter.

ps. kan zelf zaterdag niet mee doen.

[ Voor 7% gewijzigd door True op 22-02-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

True schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:02:
Nu de eerste race is afgelopen wie doet er met mij mee met de 3e race: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/171527 morgen avond 1800u tot 2100u?
Ben je al ervaren met PoE en wil je mee doen, stuur me even een DM of voeg me toe op skype: truesh00ter.
Helaas kon ik vandaag niet meedoen, maar waarschijnlijk morgen wel :)
Zijn wel een beetje K-tijden hoor :(

Ik zal je wel toevoegen op skype, vanavond of morgen.
Wellicht kunnen we met zijn 4-6-en spelen, er zijn parties toegestaan morgen en dat gaat echt vlotter

Hoe is het met de tweakers verder verlopen, iemand nog rewards gekregen of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door kihon op 22-02-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Kwam tot 13,7 op templar, morgenavond is wel leuk...alleen dat het zaterdagavond is 8)7
Zondag om 12:00 komt mij iig beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
RIP 47, loop rustig rond in "low" lvl area, iets teveel beren magic archers dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
RIP

Race vergeten. Maar ik was waarschijnlijk ook op 11 ofzo blijven steken.
Ik ben meer van de 7 daagse races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Leuke mace te pakken nu. +10% elemental damage (zit standaard op mace) maar dan nog eens met +10% fire en +10% cold.
Vraag me af of ik hiervoor ooit nog een upgrade ga vinden ondanks dat het ilvl28 is, wat zie vrijwel altijd enkel fixed value mods langskomen in de trade chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zo dit is mijn voorlopige build >

http://www.pathofexile.co...p42rwH6IAHwIEB5eVUlM9X4cp

Denk dat ik het wel ge-optimized heb, maar misshien dat andere ogen iets zien wat ik vergeten ben.
Met name op zoek naar meer HP nodes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

kihon schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:19:
Zo dit is mijn voorlopige build >

http://www.pathofexile.co...p42rwH6IAHwIEB5eVUlM9X4cp

Denk dat ik het wel ge-optimized heb, maar misshien dat andere ogen iets zien wat ik vergeten ben.
Met name op zoek naar meer HP nodes ofzo.
Dit is wat ik zo snel even zie: http://gyazo.com/503538a3...ccd1ded488.png?1361582860 bij Marauder basis heb je ook nog wat sterke %armor nodes liggen. En in het midden rechts van marauder zit nog wat hp nodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Iemand toevallig een Chain gem liggen die hij of zij wil verkopen?
Ik kom alleen maar grote gemwolven tegen die absurde aantallen vragen.

PM is altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Op HC tab staat een klein stukje voor de party race van 18:00, vul even in of je meedoet.
Dit maakt het makkelijker dan allemaal via 1 persoon alles te regelen op het moment
https://docs.google.com/a...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

Bekse schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:17:
Iemand toevallig een Chain gem liggen die hij of zij wil verkopen?
Ik kom alleen maar grote gemwolven tegen die absurde aantallen vragen.

PM is altijd welkom!
PM is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ben helaas op zoek naar Chain, niet Temporal Chains :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
hmm, maar als het allemaal gemwolven zijn, zal de prijs niet gewoon hoog zijn dan?
Een niet quality Chain gem is bij mijn weten zo rond een exalted waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Marcvz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:02:
hmm, maar als het allemaal gemwolven zijn, zal de prijs niet gewoon hoog zijn dan?
Een niet quality Chain gem is bij mijn weten zo rond een exalted waard.
Ok dat wil ik er ook graag voor geven. Maar 3 GCP's gaat me wat ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hmm.
In mijn idee is een Exalted 5 a 6 GCP....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Euhmz, bij mijn weten ook.. 3 GCP's is echt goedkoop voor een chain.. In ieder geval op hardcore.
Ondanks dat ik t met een aantal waardes niet eens ben (vooral dat alchs en fusings 1:1 zijn) houden veel mensen deze tabel aan.
http://hardcore.poeex.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Hier iemand die op softcore een minion life en minion damage toevallig over ?
heb een chaos en een alchemy voor beide over (damage een chaos, life een alchemy)

edit, ben in middels voorzien van de minion damage, en nog wel gratis van Groenie, enorm bedankt daarvoor !

[ Voor 28% gewijzigd door Terence(x) op 23-02-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oh, die tabel kon ik nog niet en is handiger als m'n eigen creatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Marcvz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:55:
Euhmz, bij mijn weten ook.. 3 GCP's is echt goedkoop voor een chain.. In ieder geval op hardcore.
Ondanks dat ik t met een aantal waardes niet eens ben (vooral dat alchs en fusings 1:1 zijn) houden veel mensen deze tabel aan.
http://hardcore.poeex.info/
Ik speel SC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Reminder, zijn nog plekken over de race van 18:00, voorkeur heeft 17:30 verzamelen.
Als je iets later begint (even kijken hoe progress dan is) of eerder stopt (geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net vaal gesolo'd op merciless, leuke uitdaging als alle dingen jouw kant op komen. Leuke hp pool ook, koste iets van 20 minuten en 14 portal scrolls om hem te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Meh Piety Merciless HC gekilled @ lvl70. Nu maar rustig verder lvlen ook al een aantal maps klaar liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door ramon1984 op 23-02-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Dat zal de prijs van een chain misschien beinvloeden.
Maar dan nog is 3 GCP's minder dan een exalted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
en daar gaan we weer. 3 min left voordat de race begins! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Marcvz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:54:
[...]

Dat zal de prijs van een chain misschien beinvloeden.
Maar dan nog is 3 GCP's minder dan een exalted..
Ok thanks. Dan lag het inderdaad aan mij, Ik level nog wel lekker door, misschien dropt hij wel vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Mezelf rot gelachen gister. Ik was in de Lunaris Temple, liep een kamer binnen, Kole, met nog wat mobs.
Ik een kamer terug gegaan zodat we alleen konden zijn, lol.
Kole ziet me, gooit z'n haak uit, maar achter me kwam uit een zijkamer ineens een mob opduiken...
Z'n haak knalt in die pipo, hoppa! Hij trekt hem naar zich toe. lol
Ik wist niet dat dat kon dus lag in een deuk :P

Vandaag is voor mij RNG "Really? No Gear?!"
Dat valt inderdaad tegen als het normaal "Really Nice Gear" betekend :/
Maar ja, veel blauw maakt ook orbs, uiteindelijk...*gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Wat een kut eindresultaat deze race... Ik was bijna lvl 26 en nog 10 sec op de klok ga ik dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
herkansing met 55 min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ja maar is solo dat lijkt me niet wat en tijdstip is ook wat laat + ik baal nog te erg van mn death :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SMD007 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:09:
Ja maar is solo dat lijkt me niet wat en tijdstip is ook wat laat + ik baal nog te erg van mn death :(
Ja dat was erg zuur! echt met nog 10 seconden te gaan 2 elites pullen met snakes erbij was echt balen! meh..

Opzich wel goed gedaan met het groepje! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ja volgende keer weer zou ik zeggen :) maar dan niemand dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SMD007 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:18:
Ja volgende keer weer zou ik zeggen :) maar dan niemand dood
Ja, sowieso! Ging op zich wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Flghter1982 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:56:
en daar gaan we weer. 3 min left voordat de race begins! :)
Waarom deed je niet met ons mee dan?

Er is een screenshot van ze death, maar zal het niet posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
was een last minute join van mij dus had geen tijd meer om een party te vinden / organizeren.

ik zal die van 22:00 solo 3 hour joinen en mischien zondag nog een teamrace :) weet nog niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Groenie schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:22:
[...]

Waarom deed je niet met ons mee dan?

Er is een screenshot van ze death, maar zal het niet posten :)
Je mag em gerust posten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Man man, denk, zal ook eens mee doen.
Eigenwijs als ik ben geen poison arrow Shadow, maar een dual wield dualist.
Pak ik perongeluk double strike ipv dual strike... Log-out > delete. Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
SMD007 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:15:
[...]

Je mag em gerust posten hoor :)
:X

Afbeeldingslocatie: http://wine.luciuswebsystems.nl/speedymap/fail.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
zijn er nog mensen die meedoen aan de race van 12 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:08:
zijn er nog mensen die meedoen aan de race van 12 uur?
Yup, add me even op groenie anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Nou nog weer mensen met 10 sec op de klok deze race alsnog dood? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
SMD007 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:00:
Nou nog weer mensen met 10 sec op de klok deze race alsnog dood? :+
Nee, alleen in 15min voor tijd op Vaal, denken erover om volgende keer niet naar a3 te gaan, veel tijd kwijt met Quest en Vaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik dacht ik sprint nog even naar Merveil zodat ik eindig in Act2.
Maar ik werd ingesloten, bevroren en door de 200 mobs achter me genadeloos afgeslacht. LOL
Ik was lvl13 dus echt veel heb ik niet verloren.
RNG was karig met 5 rares (3 van Brutus), wel 1 alch en 1 chaos orb erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Groenie schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Nee, alleen in 15min voor tijd op Vaal, denken erover om volgende keer niet naar a3 te gaan, veel tijd kwijt met Quest en Vaal
Kan ik me prima in vinden :+ Act 3 is eng en net wat je zegt Vaal kost je tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
iemand enige idee wat punishment met 17% quality waard kan zijn ? (HC League)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Zijn er nog mensen die de group race doen van 22:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

ramon1984 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:19:
Zijn er nog mensen die de group race doen van 22:00 ?
Komt me slecht uit, morgen vroeg werken :( anders had ik nog wel mee gedaan, volgende party race dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
damnit, mijn 5e hardcore templar verloren in 1 week tijd, wel iedere keer op lvl 12-15, maar toch :p had nu eindelijk een gemaakt met goeie begingear en deftige skills (wat geexperimenteerd). shield slam is echt geniaal goed. alles oneshotten, en de skill kan niet missen. ging pas mis vanaf ik lightning strike ging gebruiken. had 5 zo'n wolven die ontploffen geoneshot, + er stond zo'n boss bij. de firedamage werd mij vlug fataal :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kowlier schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:15:
damnit, mijn 5e hardcore templar verloren in 1 week tijd, wel iedere keer op lvl 12-15, maar toch :p had nu eindelijk een gemaakt met goeie begingear en deftige skills (wat geexperimenteerd). shield slam is echt geniaal goed. alles oneshotten, en de skill kan niet missen. ging pas mis vanaf ik lightning strike ging gebruiken. had 5 zo'n wolven die ontploffen geoneshot, + er stond zo'n boss bij. de firedamage werd mij vlug fataal :(
Vervelend en RIP.

Maar, aldoende leert men :) Op HC is het verstandig om veel hp/def te hebben en rustig te spelen.

Pagina: 1 ... 23 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]