Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mocht ie nog beschikbaar zijn, de 15% wildfire is beter dan mijn 10%.Neles7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:45:
Ik ben inmiddels al even niet online geweest en denk dat ik PoE iig laat liggen tot de 1month race van augustus en anders 3.4. Gezien ik het zonde vind om van alles te laten verstoffen op std mogen tweakers aanspraak maken op mijn gear (ISC). Heb nog over van mijn Molten Strike char en een volledige Elemental Hit char. Heb ook nog wat maps maar die kan ik niet inzien via de PoE website. Voor wie gear in detail wil zien kijk maar in mijn sig.
De Watchers Eye trekt mijn aandacht alleen vanwege de prijs die ik er voor zou krijgen, dus als iemand hem daadwerkelijk kan gebruiken dan hoef ik hem niet, maar ik hou mij aanbevolen
edit: Oh, had de tweede char niet gezien. Beste upgrade voor mijn build is een Xophs, dus mocht die nog beschikbaar zijn
[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 17-07-2018 12:00 ]
Je bent de eerste die reageert dus alles in nog beschikbaarmercapto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Mocht ie nog beschikbaar zijn, de 15% wildfire is beter dan mijn 10%.
De Watchers Eye trekt mijn aandacht alleen vanwege de prijs die ik er voor zou krijgen, dus als iemand hem daadwerkelijk kan gebruiken dan hoef ik hem niet, maar ik hou mij aanbevolen
edit: Oh, had de tweede char niet gezien. Beste upgrade voor mijn build is een Xophs, dus mocht die nog beschikbaar zijn
Ik kan 's avonds alleen heel even online zijn tussen 21:25 en 21:45.Neles7 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:49:
[...]
Je bent de eerste die reageert dus alles in nog beschikbaarMoeten we alleen even een afspraak maken voor de overdracht.
's-Ochtends ben ik vaak langer online tussen 7 en 12.
Lastige tijden vanwege werk.
Misschien een officer als tussenpersoon?
[ Voor 5% gewijzigd door mercapto op 17-07-2018 21:30 ]
Ochtend wordt lastig voor mij. Wellicht makkelijk inderdaad een tussenpersoon mag een officer zijn of iemand anders die je vertrouwd. Komen we vast wel uit. Wellicht als we nog veel verder bespreken even via DM verder gaan, vervuilen we het topic niet zo.mercapto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:29:
[...]
Ik kan 's avonds alleen heel even online zijn tussen 21:25 en 21:45.
's-Ochtends ben ik vaak langer online tussen 7 en 12.
Lastige tijden vanwege werk.
Misschien een officer als tussenpersoon?
elemental hit 20/23
wed 20/23
fire pen 19/20
combustion 19/20
9x volledige atziri sets
41frags
Death's door (14% all res)
Tabula
Abyssus (40% phys/ 102% crit)
empower 2/20
Starkonja (15% sunder aps)
6x offering
22x white sextant
24x yellow sextant
5x red sextant
Maps:
caer blaidd
pillars of arune
2x poorjoys
T16: 2x chimera
Ik zou dit wel graag van je overnemenNeles7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:08:
Ik heb nog even door mijn stash gelopen en dit is wat er naast mijn chars nog te vergeven is (Gear die ik aanheb is nog beschikbaar)
9x volledige atziri sets
41frags
empower 2/20
22x white sextant
24x yellow sextant
5x red sextant
Maps:
2x poorjoys
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Misschien leuk idee om mijn "dure" spullen in de guild chest gooien?
Zijn wel leuke items (6 link loreweave, 6 link tempest bow, kaom hearth en nog wat van dit soort items).
PSN: MaxxusNL
Ben met mijn eerste char bezig een dual Wield sunder Marauder met heavy strike. Level 51 nu en in act 6.
Ik ga makkelijk door de mobs heen en de verschillende yellow bosses. Maar ik sterf herhaaldelijk bij de eind missie bosses. Hoort dit :-) of ga ik iets te snel door de content heen.
Mijn dps is ong 1400. Armour 4000 en life 2100.
DUGG
Zijn je resistances capped (75% chaos is niet belangrijk) dat is het allerbelangrijkste. Verder zijn bosses vaak wat sterker en dus is facetanken moeilijker. Je wilt een beetje een gevoel krijgen van de aanvallen en gevaarlijke aanvallen ontwijken. Tevens mag je best wat meer life hebben.Mach schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:57:
Hier een newb poe (Diablo 3 veteran) speler met een vraagje :-)
Ben met mijn eerste char bezig een dual Wield sunder Marauder met heavy strike. Level 51 nu en in act 6.
Ik ga makkelijk door de mobs heen en de verschillende yellow bosses. Maar ik sterf herhaaldelijk bij de eind missie bosses. Hoort dit :-) of ga ik iets te snel door de content heen.
Mijn dps is ong 1400. Armour 4000 en life 2100.
Succes
Nog niet echt veel aandacht aan resistances geschonken. 75% is de max begrijp ik ?Neles7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:38:
[...]
Zijn je resistances capped (75% chaos is niet belangrijk) dat is het allerbelangrijkste. Verder zijn bosses vaak wat sterker en dus is facetanken moeilijker. Je wilt een beetje een gevoel krijgen van de aanvallen en gevaarlijke aanvallen ontwijken. Tevens mag je best wat meer life hebben.
Succes
Opbouwen van life is op dit moment inderdaad prio.
DUGG
75% is de 'softcap'. Alles erboven doet niet mee maar wordt wel berekend als je later in endgame resistance penalty krijgt. Voor nu wil je zo dicht mogelijk met fire/cold/lightning aan de 75% komen.Mach schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:38:
[...]
Nog niet echt veel aandacht aan resistances geschonken. 75% is de max begrijp ik ?
Opbouwen van life is op dit moment inderdaad prio.
Aan het einde van act 5 heb je een penalty van 30% gehad en aan het einde van act 10 komt er nog een een penalty van 30% bovenop.
Ik zie het. Die penalty nekt me nu een beetje. Heb nu zelfs (zegt ie met enige shame) negatieve resistance.Neles7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:44:
[...]
75% is de 'softcap'. Alles erboven doet niet mee maar wordt wel berekend als je later in endgame resistance penalty krijgt. Voor nu wil je zo dicht mogelijk met fire/cold/lightning aan de 75% komen.
Aan het einde van act 5 heb je een penalty van 30% gehad en aan het einde van act 10 komt er nog een een penalty van 30% bovenop.
Ff kijken hoe ik daar verandering in kan aanbrengen. 😏
DUGG
Dat zijn altijd leuke acties!Maxxus schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:03:
Gezien ik, net als mijn vriend Neles, eigenlijk al klaar bent met de league (zeer waarschijnlijk ga ik nog wel weer even temp league doen).
Misschien leuk idee om mijn "dure" spullen in de guild chest gooien?
Zijn wel leuke items (6 link loreweave, 6 link tempest bow, kaom hearth en nog wat van dit soort items).
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
We hebben het allemaal moeten lerenMach schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:12:
[...]
Ik zie het. Die penalty nekt me nu een beetje. Heb nu zelfs (zegt ie met enige shame) negatieve resistance.
Ff kijken hoe ik daar verandering in kan aanbrengen. 😏
Een echte verdikkie dit keerMaxxus schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:05:
[...]
[afbeelding]
Gok dat ondertussen al veel is weg geroofd.
Guild chat bleef stil maar zag een hoop verdwijnen
Ben bezig een Loreweave te 6linken maar met weinig succes. Ach ja, ben al erg blij met wat ik van Neles heb : D
Ik ga stug door, het zal me lukken! : )
[ Voor 42% gewijzigd door mercapto op 21-07-2018 02:04 ]
Heb mijn restistances nu ong op 60 tot 75%. Merkte het verschil direct bij de Reef king 😁
DUGG
Het is echter de afgelopen dagen niet echt gameweer
Heb nu alle gear voor Moltenstrike behalve een helmet met +3 enchant en geen 6L Loreweave (heb de Loreweave, nog niet gelukt te 6Len)
Koop misschien maar een +2 helmet, die zijn betaalbaar, goed idee?
Kun je voor hetzelfde bedrag ook een beter item kopen wat je meer dps oplevert? Zo ja, laat die helm zitten zo nee, dan koop je de helm. Dat is de redenatie die je jezelf moet afvragen.mercapto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:08:
Mijn eerste Elder en co ooit was een t12, heb alles stug gefacetanked en dat ging redelijk. Nu voor een 2e aan het sparen terwijl ik m'n atlas verder invul
Heb nu alle gear voor Moltenstrike behalve een helmet met +3 enchant en geen 6L Loreweave (heb de Loreweave, nog niet gelukt te 6Len)
Koop misschien maar een +2 helmet, die zijn betaalbaar, goed idee?
Heb een +2 helm voor 2.8ex gekocht, met 70+ resists en 55 life. Niet slecht voor die prijs als je trade checked, iedereen wil de hoofdprijs voor alleen een enchant. Moest er 2 dagen voor wachten tot ie weer online kwam en meteen gesniped. Nog niet getest, morgen kijken hoe Elder gaat.Neles7 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:58:
[...]
Kun je voor hetzelfde bedrag ook een beter item kopen wat je meer dps oplevert? Zo ja, laat die helm zitten zo nee, dan koop je de helm. Dat is de redenatie die je jezelf moet afvragen.
staan er nog 2 te koop 1 voor 25ex maar die is al tijdje niet online en andere voor 35ex maar die staat al 4 weken te koop. Ik heb de mijne dus voor 30ex te koop gezet. binnen 30 min verkocht, maar kennelijk denkt de koper goud in handen te hebben want hij heeft hem direct weer te koop gezet ditmaal voor 2 mirrors...
Ik wens hem veel succes met de verkoop, maar betwijfel of hij ook maar enigszins in de buurt van die verkoopprijs gaat komen. ondertussen heb ik er mooi 30ex bij en dropte er even later ook nog een exaltje dus had ik weer een lucratief dagje.
ik kan het nergens vinden...
All that matters has no mass
De volgende league + expansion verwacht ik dat ze komende weken meer info over gaan geven. Hopelijk deze week al anders de volgende wel.
Lekker hoor! Die koper is vast aan t hoarden voor std..die zal er vanuit gaan dat double corruptions legacy gaan.SMD007 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:17:
Gisteren had ik nog leuke double corrupt. Een 6L loreweave met +2 to Level of Socketed Duration Gems en +2 to Level of Socketed Projectile Gems
staan er nog 2 te koop 1 voor 25ex maar die is al tijdje niet online en andere voor 35ex maar die staat al 4 weken te koop. Ik heb de mijne dus voor 30ex te koop gezet. binnen 30 min verkocht, maar kennelijk denkt de koper goud in handen te hebben want hij heeft hem direct weer te koop gezet ditmaal voor 2 mirrors...
Ik wens hem veel succes met de verkoop, maar betwijfel of hij ook maar enigszins in de buurt van die verkoopprijs gaat komen. ondertussen heb ik er mooi 30ex bij en dropte er even later ook nog een exaltje dus had ik weer een lucratief dagje.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Zo. Act 10 uitgespeeld :-)Mach schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:55:
[...]
Heb mijn restistances nu ong op 60 tot 75%. Merkte het verschil direct bij de Reef king 😁
En begrijp ik nu goed dat de endgame bestaat uit het runnen van Maps ?
Dit is nu mijn huidige character
http://poe-profile.info/profile/Mach2k
DUGG
(uber) atziri
(uber) elder
shaper
breachlords
uberlab runnen
en in mindere mate
the council (prophecy bosses)
je masters naar level 7/8 zien te krijgen.
Ook niet onbelangrijk het traden in de game onder de knie krijgen en later dus ook veel traden om currency te verdienen en betere gear te verkrijgen.
Ook is mappen niet zo heel simpel als het klinkt. Je moet de hogere maps wel aankunnen! Je wilt namelijk wel met je levels omhoog (toch wel beetje het doel van de game he!) Ook moet je je Atlas vullen met de maps hoe meer maps hoe meer kans dat je een +1 mapje terugkrijgt en na 100 maps de kans op een +2 level map.
[ Voor 7% gewijzigd door SMD007 op 30-07-2018 19:45 ]
Klinkt als a whole lotta workSMD007 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:44:
mappen is wel een enorm hoofdonderdeel van endgame ja, maar er is zeker meer te doen zoals:
(uber) atziri
(uber) elder
shaper
breachlords
uberlab runnen
en in mindere mate
the council (prophecy bosses)
je masters naar level 7/8 zien te krijgen.
Ook niet onbelangrijk het traden in de game onder de knie krijgen en later dus ook veel traden om currency te verdienen en betere gear te verkrijgen.
Ook is mappen niet zo heel simpel als het klinkt. Je moet de hogere maps wel aankunnen! Je wilt namelijk wel met je levels omhoog (toch wel beetje het doel van de game he!) Ook moet je je Atlas vullen met de maps hoe meer maps hoe meer kans dat je een +1 mapje terugkrijgt en na 100 maps de kans op een +2 level map.
DUGG
Je doet het niet in 1 avond
Daar tegenover staat dan ook wel weer dat het allemaal best te doen is mits je er de tijd voor neemt.
Gister las ik op reddit een topic van iemand die liep te huilen dat hij uber elder niet kon verslaan en hij had maar liefst 2x een poging gedaan!

Ik had zelf iets van 15 pogingen nodig voordat ik uber elder zelf dood had je moet het gevecht leren kennen en daar moet je dus wel de tijd voor willen nemen. ik heb hem nu 14x gedood en de laatste 2x waren pas deathless.
Dit heb ik nog steeds niet onder de knie. Ik kan dan weliswaar niet veel spelen, maar ongeacht wat zie ik zo snel currency krijgen.SMD007 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:44:
Ik doe wat verkeerd, maar wat

hint hintpauluzmuller schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:46:
[...]
Dit heb ik nog steeds niet onder de knie. Ik kan dan weliswaar niet veel spelen, maar ongeacht wat zie ik zo snel currency krijgen.
Ik doe wat verkeerd, maar wat![]()
Je moet het ook echt in verhouding zien. Sommige guildies roepen om de haverklap dat ze geen currency kunnen krijgen en lopen op een avond 3 mapjes door. tja dan moet je ook niet verwachten om meer dan 10ex te kunnen verzamelen.
In een weekend kan ik op een dag wel 30 tot 80 mapjes lopen. soms misschien nog wel meer als ik echt de smaak te pakken heb. Dan haal je ook een stuk meer currency op. Ik gaf het echter ook al eerder aan (die reddit gozer die ik noemde, die verwachte uber elder met 2 tries te kunnen killen) mensen verwachten tegenwoordig alles zo snel mogelijk te kunnen krijgen en zo werkt PoE echt niet. Je moet grinden grinden en nog eens grinden en dan nog kan het tegen zitten... want aan het eind van de dag is deze game nog steeds een echte RNG game. soms vind je 4exalts op 1 dag en vind/verkoop je een goed item voor meerdere exalts andere dagen vind je vrijwel niets.
Ik ben het met je eens hoorSMD007 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:07:
[...]
hint hint![]()
Je moet het ook echt in verhouding zien. Sommige guildies roepen om de haverklap dat ze geen currency kunnen krijgen en lopen op een avond 3 mapjes door. tja dan moet je ook niet verwachten om meer dan 10ex te kunnen verzamelen.
In een weekend kan ik op een dag wel 30 tot 80 mapjes lopen. soms misschien nog wel meer als ik echt de smaak te pakken heb. Dan haal je ook een stuk meer currency op. Ik gaf het echter ook al eerder aan (die reddit gozer die ik noemde, die verwachte uber elder met 2 tries te kunnen killen) mensen verwachten tegenwoordig alles zo snel mogelijk te kunnen krijgen en zo werkt PoE echt niet. Je moet grinden grinden en nog eens grinden en dan nog kan het tegen zitten... want aan het eind van de dag is deze game nog steeds een echte RNG game. soms vind je 4exalts op 1 dag en vind/verkoop je een goed item voor meerdere exalts andere dagen vind je vrijwel niets.
Terwijl een maat van mij het ene naar andere item vond...
Volgend seizoen maar een doel stellen wat ik wil gaan bereiken.En gelijk een main char maken die ik leuk vindt om te spelen tot het eind
Ik ben er deze keer in ieder geval niet bij. Heb nog genoeg plezier met mijn arc totem hiero. Ben in SSF net klaar met alle Yellow maps dus ga maar eens proberen wat elders te krijgen.
Is er nog een methode om je character te delen hier, zodat jullie hem kunnen beoordelen?
Je kan een link naar je profile hier gewoon posten, zoals Mach een aantal posts eerder ook deed.Malt007 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:47:
Is er nog een methode om je character te delen hier, zodat jullie hem kunnen beoordelen?
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Ah nice, even gemist, had de pagina wel een beetje gescanned, maar zag zoveel termen langskomen die ik niet kende dat ik er wat te snel doorheen ben gegaan.shadvet schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:06:
[...]
Je kan een link naar je profile hier gewoon posten, zoals Mach een aantal posts eerder ook deed.
edit: http://poe-profile.info/profile/Malt007
Ben voornamelijk benieuwd welke items nou echt waardeloos zijn en waarom.
[ Voor 22% gewijzigd door Malt007 op 03-08-2018 16:16 ]
Je kan ook het profiel van de pathofexile.com website gebruiken hoor. Daar kun je gewoon met je officiele credentials inloggen.Malt007 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:13:
[...]
Ah nice, even gemist, had de pagina wel een beetje gescanned, maar zag zoveel termen langskomen die ik niet kende dat ik er wat te snel doorheen ben gegaan.
Denk dat de site nog even moet refreshen, heb namelijk net mijn privacy settings geupdate maar die profile site kan mijn profiel nog niet vinden.
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Zoals gezegd, op de officiele site kun je inloggen met dezelfde login als de game. Als je dan op je naam (linksboven) klikt en naar de privacy settings gaat (rechter menu) om zeker te zijn dat wij je characters kunnen zien, kun je vervolgens je profile link hier delen. Voor mij is dat https://www.pathofexile.com/account/view-profile/MercaptoMalt007 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:47:
Daar kunnen we je characters en hun gear en passives bekijken.
Veel builds focussen inderdaad erg op endgame en vertellen je weinig tot niks over de eerste 60+ levels. Voor de zeer actieve spelers is dat geen probleem, die racen door de lagere levels heen. Helaas voor mij als casual duren de eerste 60 levels een eeuwigheid omdat ik geen vooropgezet plan heb of weet. Wat ik dus mis, of nog niet gevonden heb, is een level 1-60 guide voor elke class of defense en attack style. Evasion+Ranged, Armour+Melee, Energy Shield+Magic, en wat populaire hybrids ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door mercapto op 05-08-2018 03:44 ]
Linkje naar mijn profile staat er al 2 dagen hoor :-)mercapto schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 03:35:
[...]
Zoals gezegd, op de officiele site kun je inloggen met dezelfde login als de game. Als je dan op je naam (linksboven) klikt en naar de privacy settings gaat (rechter menu) om zeker te zijn dat wij je characters kunnen zien, kun je vervolgens je profile link hier delen. Voor mij is dat https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Mercapto
Daar kunnen we je characters en hun gear en passives bekijken.
Veel builds focussen inderdaad erg op endgame en vertellen je weinig tot niks over de eerste 60+ levels. Voor de zeer actieve spelers is dat geen probleem, die racen door de lagere levels heen. Helaas voor mij als casual duren de eerste 60 levels een eeuwigheid omdat ik geen vooropgezet plan heb of weet. Wat ik dus mis, of nog niet gevonden heb, is een level 1-60 guide voor elke class of defense en attack style. Evasion+Ranged, Armour+Melee, Energy Shield+Magic, en wat populaire hybrids ofzo
Ah, een link in een link, geen directe. (de eerste link werkt niet optimaal in mij browser, de officiele wel)Malt007 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:07:
[...]
Linkje naar mijn profile staat er al 2 dagen hoor :-)
https://www.pathofexile.c...?characterName=Toversleje
[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 05-08-2018 11:05 ]
Thx, hij werkt hier ook niet meer zie ik (ios). Dacht dat hij het van de week wel deed. Heb je wellicht nog op of aanmerkingen op mijn character? Zit nu rond het einde van act3, krijg alles nog snel neer maar begin wel te merken dat ik steeds meer flasks gebruik.mercapto schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:02:
[...]
Ah, een link in een link, geen directe. (de eerste link werkt niet optimaal in mij browser, de officiele wel)
Maakt het veel uit welke supports je gebruikt bij skills? En hoe meer supports hoe beter?
Je main skill is Firestorm of Fireball?Malt007 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:13:
[...]
Thx, hij werkt hier ook niet meer zie ik (ios). Dacht dat hij het van de week wel deed. Heb je wellicht nog op of aanmerkingen op mijn character? Zit nu rond het einde van act3, krijg alles nog snel neer maar begin wel te merken dat ik steeds meer flasks gebruik.
Maakt het veel uit welke supports je gebruikt bij skills? En hoe meer supports hoe beter?
Beide zijn het geen Attack damage skills, dus je gloves bijvoorbeeld hebben geen invloed op je damage, want de extra damage en attack speed daarop zijn voor meppen en pijlen. De extra spell damage op je mace bijvoorbeeld heeft wel effect.
Zelf stapel ik vooral resistances en life op items, en extra energy shield.
Niet alle supports werken met alle skills, en sommige hebben veel effect terwijl anderen alleen effect hebben als ze samenwerken met andere items/supports. Meer is dus niet altijd beter.
Verder is firestorm een spell en geen attack. Dat is belangrijk om te weten want damage to attacks doet dus niets. Je wilt spell damage of adds damage to spells hebben. Generieke elemental damage werkt ook.
Dus volledig gebouwd om fireball en firestorm. Zit ik goed als ik zeg dat ik als eerste de gloves, linker ring en amulet moet vervangen? De boots zijn helaas voor een lightning build maar vooralsnog niks gevonden wat sterker is dan dit.
Qua dmg zit ik nog wel ok voorlopig, maar moet inderdaad aan mijn resistances gaan werken, was tot halverwege act3 geen issue.
Gebruik poe.trade voor nieuwe gear, leveling gear is altijd wel te vinden voor 1 alchemy per item. Hiermee loop je een stuk makkelijker door acts heen.
Thx, dacht dat dat meer voor end-game gear was. Hoe zit het dan met de balance van het spel aangezien het bij Diablo3 een farce was met het auction house.shadvet schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:40:
De beste tip die ik nieuwe spelers wil meegeven is dat je niet alle gear zelf hoeft te vinden.
Gebruik poe.trade voor nieuwe gear, leveling gear is altijd wel te vinden voor 1 alchemy per item. Hiermee loop je een stuk makkelijker door acts heen.
Voor endgame betekent dit dat itemlevel bepalend is voor de maximale stats.
zie poeaffix.net voor deze stats
Nou, zo'n trade mechanisme haalt een hoop plezier weg wat mij betreft, merk nu al dat het zo veel makkelijker is om items te krijgen dan via grinden natuurlijk. Dat haalt een beetje de lol van het vinden van een aardig item weg, want er is altijd iets beters te krijgen via trade.shadvet schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:46:
Ik snap je vraag niet helemaal. Balance van items is nog steeds beter = duurder.
Voor endgame betekent dit dat itemlevel bepalend is voor de maximale stats.
zie poeaffix.net voor deze stats
Nog een vraagje, maakt het wat uit dat je item corrupted is?
Er is ook Self-Found, dan kun je niet ruilen met anderen. Sommige spelen dat inderdaad om het interessant te houden. Ik zelf doe wel met traden, maar ik ben te arm voor het echt goede spul, dus heel veel effect heeft het niet, er is voor mij altijd iets om voor te sparen.Malt007 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:50:
[...]
Nou, zo'n trade mechanisme haalt een hoop plezier weg wat mij betreft, merk nu al dat het zo veel makkelijker is om items te krijgen dan via grinden natuurlijk. Dat haalt een beetje de lol van het vinden van een aardig item weg, want er is altijd iets beters te krijgen via trade.
Dit is wel wat kort door de bocht. Wanneer je een item corrupt doormiddel van een vaal orb kan het volgende gebeuren:shadvet schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:56:
Een corruption verandert de implicit stat van een item permanent. Het item kan daarna ook niet meer aangepast worden dmv currency.
niets het item blijft zoals het is alleen dus wel corrupted
witte socket(s) het item krijgt 1 tot 6 witte sockets wat inhoud dat je er elke kleur gem in kan stoppen.
een random impliciet: het item krijgt een random impliciet.
random rare het item veranderd in een random rare item.
corrupted items kan je geen chaos oid meer op kan gooien ook geen chrome orbs uitzondering is lvl 8 vorici met zijn workbench kan je dan nog wel de sockets bewerken dus meer sockets of andere kleuren, maar dit kost naast de chrome orbs dan ook vaal orbs. dus 1500 fuse + 1500 vaal orbs om een item te 6Linken
Edit: Character
[ Voor 11% gewijzigd door Xenophon16 op 07-08-2018 08:20 ]
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
1. Ik vraag me voornamelijk af wat een elementalist als main en offhand hoort te gebruiken. Tot nu toe heb ik sceptre's en wand's gebruikt, dat spreekt nog wel aardig voor zich door de de blauwe lettertjes die effect hebben op mijn build. Maar de offhand is tot nu toe alleen nog maar een schild geweest, dat lijkt me meer wat voor een melee class, klopt dat?
2. Op mijn huidige wapen staat de elemental damage in rode cijfers, betekent dit nog wat?
3. Wanneer moet ik chaos resistance gaan stacken?
4. Welk stuk gear kan ik nu als eerste het beste vervangen? Denk zelf de boots omdat ik niks heb aan de belangrijkste modifier van deze unique (adds lightning dmg to attacks) maar er zit een hoog percentage energy shield op en voornamelijk de 15% movement speed bevalt me goed.
Links naar mijn profiel:
http://poe-profile.info/profile/Malt007
1: net wat je zelf wil, in je build guide zal er wel iets over staan.Malt007 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:49:
Zo weer een paar leveltjes verder en mijn gear wat aangepast, ook even het labyrinth gedaan voor de ascendancy points. Heb geprobeerd jullie adviezen op te volgen en heb mijn resistances flink verhoogd, al zie ik dat mijn cold res nog wat hoger kan. Er is me echter nog aardig wat onduidelijk.
1. Ik vraag me voornamelijk af wat een elementalist als main en offhand hoort te gebruiken. Tot nu toe heb ik sceptre's en wand's gebruikt, dat spreekt nog wel aardig voor zich door de de blauwe lettertjes die effect hebben op mijn build. Maar de offhand is tot nu toe alleen nog maar een schild geweest, dat lijkt me meer wat voor een melee class, klopt dat?
2. Op mijn huidige wapen staat de elemental damage in rode cijfers, betekent dit nog wat?
3. Wanneer moet ik chaos resistance gaan stacken?
4. Welk stuk gear kan ik nu als eerste het beste vervangen? Denk zelf de boots omdat ik niks heb aan de belangrijkste modifier van deze unique (adds lightning dmg to attacks) maar er zit een hoog percentage energy shield op en voornamelijk de 15% movement speed bevalt me goed.
Links naar mijn profiel:
http://poe-profile.info/profile/Malt007
2: rood omdat fire damage
3: chaos resistance stacken is lastig en tijdens levelen hoef je hier geen rekening mee te houden.
4: eigenlijk is alles te vervangen, maar vind eerst een belt met Life en resists. (daarnaast eventueel flask recovery/recharge rate)
Ook kan het geen kwaad om je flasks allemaal blauw te maken met transmutes, alterations, augmentation orbs. Een antifreeze flask heb je al (erg nodig!) maar zoek ook even een paniek life flask. Zo eentje die instant recovery doet mocht je het ineens nodig hebben.
De flasks staan zeker nog in de planning, maar had geen prio omdat ik tot nu toe overal wel redelijk makkelijk doorheen rolde.shadvet schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
1: net wat je zelf wil, in je build guide zal er wel iets over staan.
2: rood omdat fire damage
3: chaos resistance stacken is lastig en tijdens levelen hoef je hier geen rekening mee te houden.
4: eigenlijk is alles te vervangen, maar vind eerst een belt met Life en resists. (daarnaast eventueel flask recovery/recharge rate)
Ook kan het geen kwaad om je flasks allemaal blauw te maken met transmutes, alterations, augmentation orbs. Een antifreeze flask heb je al (erg nodig!) maar zoek ook even een paniek life flask. Zo eentje die instant recovery doet mocht je het ineens nodig hebben.
Is mijn gear dan zo beroerd voor mijn level? Het is mijn eerste keer dat ik POE echt speel maar echt lastig is het tot nu toe niet. Mijn belt is inderdaad aan vervanging toe, denk dat ik die even aangetrokken heb omdat ik de 11 strength nodig had voor de gloves op dat moment.
Ziet er interessant uit. Maar roept tegelijkertijd weer een hoop vragen op.
Lijkt erop dat je in de buurt van dat karretje moet blijven om hem te laten bewegen... net als die gauntlets in lab. Op zich niet vervelend als het maar niet te veel beperkend is in je bewegingsvrijheid... als je een hele dungeon achter een sloom karretje moet lopen wordt je t snel zat
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Karretje gaat sneller als jij sneller gaat. Dus als jij aan het karretje voorbij gaat begint dat ding ook harder te rijden.JohnnyV76 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:38:
In b4 minecraft memes!
Lijkt erop dat je in de buurt van dat karretje moet blijven om hem te laten bewegen... net als die gauntlets in lab. Op zich niet vervelend als het maar niet te veel beperkend is in je bewegingsvrijheid... als je een hele dungeon achter een sloom karretje moet lopen wordt je t snel zat
Bron: ZiggyD's filmpje over de nieuwe league
Eens.pauluzmuller schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:59:
Ik heb nou niet echt een WAUW factor die ik bij incursion wel had![]()
Vind het wel een super vet concept. Unlimited uit te breiden en niet elke keer een mapje in de map machine en dat opnieuw opnieuw opnieuw.
True, voor de diehard Poe-ers zou het mss wel leuk zijn die map clearen etc.lauranvh schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:06:
[...]
Karretje gaat sneller als jij sneller gaat. Dus als jij aan het karretje voorbij gaat begint dat ding ook harder te rijden.
Bron: ZiggyD's filmpje over de nieuwe league
[...]
Eens.
Vind het wel een super vet concept. Unlimited uit te breiden en niet elke keer een mapje in de map machine en dat opnieuw opnieuw opnieuw.
Echter bij mij gaat het als casual toch gauw vervelen.
Wellicht brengt deze league weer meer dimensie in de game
- karretje blijft ook doorrijden als jij stilstaat en kan je dus gekilled worden door de "shadow" of je moet een flare op zak hebben.
- ze leren niet van de beastleague met stomme netjes gooien. Nu moet je flares gooien dus ook weer onzin mechanic. Hoe moeilijk kan het zijn dat als je loopt in het donker de game automatisch een flare voor je gooit zolang je deze op zak hebt. welke de game gooit (volgens mij heb je weer net als netjes verschillende flares) ligt dan aan welke je selecteert of als je niets selecteert de game automatisch de hoogste tier gooit.
- de dunguon gaat kwa tier hoger dan de hoogste tier mapjes dat klinkt mij wel leuk in de oren.
- ik zag weer veel bosses die als je ze triggert eerst 30seconden spawn animatie hebben dat hebben ze dus ook nog steeds niet geleerd. Gewoon plop boss triggert en na max 3 sec mag je vechten met hem/haar. naja 30seconden wachten geeft weer mooi tijd om alle traps te gooien om hem direct te oneshotten...
- ik zag een staff met andere/nieuwe impliciet omschrijving met betreft block wat mij doet vermoeden dat ze de block mechanic op de schop hebben genomen. Ben daar wel benieuwd naar misschien nu ook eindelijk block met bijvoorbeeld 2H wapens anders dat staff dat zou 2H weapons misschien wel viable kunnen maken.
Dit viel mij tot nu toe zo direct al op. Heb verder nog niet heel veel info ook opgezocht. Ben ook nog niet zo heel erg hyped als dat ik met incursion wel was. Hoop ook nog steeds dat incursion gewoon 1 op 1 overgenomen wordt naar core game.
edit:
- het karretje verbruikt kennelijk ook brandstof dus echt eindeloos in de mijn blijven lijkt niet mogelijk op den duur is het karretje leeg en moet je weer naar boven nieuwe brandstof halen of dit echt zo is of dat er in de mijn ook brandstof te vinden is is mij nog niet duidelijk.
edit2: Filmpje van Ziggy-D aan het kijken
- de flares hebben ook nog eens een (korte) timer.

- loot hoef je niet te rapen dropt aan het eind bij een checkpoint van het karretje
- er zijn monsters met een EMP

- off-route van het karretje liggen kistjes en dergelijke met extra loot zoals prophecy's of currency het loont dus kennelijk wel om na de tijd met flares de route terug te lopen voor meer loot.
- je hebt ook dynamiet dat ook weer te upgraden is waarmee je verborgen passages kan openen.
[ Voor 25% gewijzigd door SMD007 op 10-08-2018 12:53 ]
Regeneration zal belangrijk zijn, tenzij de duisternis buiten de mechanics om werkt en je altijd even snel dood gaat....
En light radius...zou dat eindelijk meer functie krijgen?
Als ik het zo zie zal regeneration wel iets helpen, maar gaat de DOT dmg van de shadow zo hoog dat het niet uitmaakt hoeveel regen je hebt dood ga je!.mercapto schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:42:
Ziet er eng uit, ik zie mezelf 1000x dood gaan
Regeneration zal belangrijk zijn, tenzij de duisternis buiten de mechanics om werkt en je altijd even snel dood gaat....
En light radius...zou dat eindelijk meer functie krijgen?
Light radius heeft geen enkel effect op de darkness alleen het karretje en de speciale flares hebben er effect op.
Mijn speeltijd zal toch beperkt zijn want ben geveld door een nek hernia en na een halve dag thuis werken heb ik totaal geen zin meer om een computer aan te raken vanwege de pijn dus deze league zal ik erg rustig aan moeten doen.
enneh... wees gewaarschuwt! te veel gamen is niet goed voor je

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV76 op 15-08-2018 11:07 ]
het is geen vervanging van endgame mappen of wat nog beter zou zijn een toevoeging gezien je nog steeds mapjes moet lopen voor brandstof. Ik had liever gezien dat het iets was dat je naast mappen kon doen. Nu is het natuurlijk nog afwachten en kan je misschien wel brandstof verzamelen dat je misschien wel een uur of 3 in delve kan doorbrengen maar GGG kenende is dat niet het geval en moet je elke 20 min weer mapjes doen om brandstof te krijgen voor het karretje.
ik heb van de week ESO aangeschaft en denk dat ik deze league skip en mijn tijd in Tamriel doorbreng ipv Wreacast.
@JohnnyV76 beterschap! Ik zou zeggen neem een health potion!
@JohnnyV76 Beterschap!
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
...
als het wagentje het einde haalt en dus de checkpoint wordt dat gesaved als je dood gaat terwijl het wagentje onderweg is ben je dat gedeelte weg dus ja er zijn checkpoints zelfs vaker dan elke 10 kamers.mercapto schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 04:55:
Zouden er misschien checkpoints met waypoints zijn om de 10 chamber s zodat je niet al je progress kwijtraakt maar slechts een gedeelte...? Ik zeg maar wat
...
In hoeverre zou dit dan een toegevoegde waarde gaan leveren.
In elk geval heb ik voor de volgende league de keuze weten te beperken tot 2 builds...de blade vortex build van Mathil of een arc trapper build.....keuzes, kuezes, keuzes..
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ben nu in de Epilogue, en dus mapjes aan het runnen om mijn atlas op te bouwen.
Als ik het goed begrijp, kom je elke keer een stukje verder als je een bepaalde tier map voor het eerst cleared en/of de boss verslaat. Ik kan nu gele tier 2 maps goed aan, en blauwe tier 3 maps. Tier 4 is al lastiger.
Dus ik run nu vooral gele/blauwe tier 1, 2 en 3 mapjes.
Volgende vragen:
Heeft het veel zin om bij de herhalingruns ook de boss opnieuw te killen ?
Heeft het veel zin om bij blauwe maps de kwaliteit te verhogen ?
Is het beter om geel of blauw te runnen (dus mijn maps te enchanten).
Thx
DUGG
er zijn 3 soorten mapsMach schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:05:
Nog maar even een vraagje over deze league (als beginnend speler)
Ben nu in de Epilogue, en dus mapjes aan het runnen om mijn atlas op te bouwen.
Als ik het goed begrijp, kom je elke keer een stukje verder als je een bepaalde tier map voor het eerst cleared en/of de boss verslaat. Ik kan nu gele tier 2 maps goed aan, en blauwe tier 3 maps. Tier 4 is al lastiger.
Dus ik run nu vooral gele/blauwe tier 1, 2 en 3 mapjes.
Volgende vragen:
Heeft het veel zin om bij de herhalingruns ook de boss opnieuw te killen ?
Heeft het veel zin om bij blauwe maps de kwaliteit te verhogen ?
Is het beter om geel of blauw te runnen (dus mijn maps te enchanten).
Thx
tier 1/5 zijn witte maps die run je eigenlijk alleen blauw
tier 6/10 zijn gele maps deze run je vaak gewoon geel.
tier 11/15 deze maps rol je vaak echt dus geel maken soms chaosje erop tot je wat hoge rolls hit als je ze hebt chisels erop en soms zelfs een vaal orb erop.
witte en gele maps doe je vrijwel nooit chisels dat is gewoon zonde kwa kosten.
Als je moeite hebt met een bepaalde boss skip je die gewoon als je hem makkelijk aan kan waarom niet gewoon doodmaken.
Het heeft dus geen zin om tier 1/5 maps naar geel te rollen ?SMD007 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:12:
[...]
er zijn 3 soorten maps
tier 1/5 zijn witte maps die run je eigenlijk alleen blauw
tier 6/10 zijn gele maps deze run je vaak gewoon geel.
tier 11/15 deze maps rol je vaak echt dus geel maken soms chaosje erop tot je wat hoge rolls hit als je ze hebt chisels erop en soms zelfs een vaal orb erop.
witte en gele maps doe je vrijwel nooit chisels dat is gewoon zonde kwa kosten.
Als je moeite hebt met een bepaalde boss skip je die gewoon als je hem makkelijk aan kan waarom niet gewoon doodmaken.
DUGG
niet zo veel met zin te maken, maar meer zonde witte mapjes zijn het niet waard of je moet echt een overvloed aan alch orbs hebben.Mach schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:43:
[...]
Het heeft dus geen zin om tier 1/5 maps naar geel te rollen ?
Tenzij je burial runt voor The Doctor.. dan zou ik ze wel altijd even alchen.SMD007 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:09:
[...]
niet zo veel met zin te maken, maar meer zonde witte mapjes zijn het niet waard of je moet echt een overvloed aan alch orbs hebben.
Ervaring leert dat je makkelijk 4-5 chaos verdient per burial map.
ja. Of elke andere map die je maar gaat farmen en/of je atlas ook voor inricht, maar ik had het hier tegen een beginnend mapper en dan kan je beter gewoon je atlas vullen en langzaam leren mappen. PoE kan voor nieuwe spelers al moeilijk genoeg zijn dus houd ik het liever simpel voor de new guyLuukwa schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:16:
[...]
Tenzij je burial runt voor The Doctor.. dan zou ik ze wel altijd even alchen.
Ervaring leert dat je makkelijk 4-5 chaos verdient per burial map.
And much appreciated.SMD007 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:39:
[...]
ja. Of elke andere map die je maar gaat farmen en/of je atlas ook voor inricht, maar ik had het hier tegen een beginnend mapper en dan kan je beter gewoon je atlas vullen en langzaam leren mappen. PoE kan voor nieuwe spelers al moeilijk genoeg zijn dus houd ik het liever simpel voor de new guy
Mappen gaat redelijk. Zit nu op tier 7 maar de league stopt deze week dus niet heel actief meer.
Het duurt trouwens wel lang om maps te laten droppen die ik nodig heb om verder te komen in mijn atlas.
Ben trouwens geswitcht van mijn sunder mêlee naar een arc witch. Speelt een stuk leuker.
Begrijp ik trouwens goed dat in de nieuwe delve League de Temple wordt vervangen door de endless mine ? En dat er nog wel gewoon gemapped kan worden ?
De mine mechanics lijkt mij erg nerveus met dat constante gevecht tegen de darkness :-)
DUGG
Temple verdwijnt voor nu inderdaad (komt in een nog onbekende vorm terug in de base game in 3.5 december update).Mach schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:24:
[...]
And much appreciated.
Mappen gaat redelijk. Zit nu op tier 7 maar de league stopt deze week dus niet heel actief meer.
Het duurt trouwens wel lang om maps te laten droppen die ik nodig heb om verder te komen in mijn atlas.
Ben trouwens geswitcht van mijn sunder mêlee naar een arc witch. Speelt een stuk leuker.
Begrijp ik trouwens goed dat in de nieuwe delve League de Temple wordt vervangen door de endless mine ? En dat er nog wel gewoon gemapped kan worden ?
De mine mechanics lijkt mij erg nerveus met dat constante gevecht tegen de darkness :-)
Voor maps zijn er altijd een paar simpele tips 3 van dezelfde map kun je voor een tier hoger verkopen aan een vendor. Bijvoorbeeld 3x T6 jungle valley geeft 1x T7 coral ruins. Gebruik je zana (kijk voor daily, na daily en na master level up) voor een verse set maps.
Ik weet zeker dat andere nog meer simpele/makkelijke tips hebben waar ik niet aan denk (of ook nog niet wist).
Ah. Dat trucje kende ik nog niet. Ff onthouden. ThxNeles7 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:21:
[...]
Temple verdwijnt voor nu inderdaad (komt in een nog onbekende vorm terug in de base game in 3.5 december update).
Voor maps zijn er altijd een paar simpele tips 3 van dezelfde map kun je voor een tier hoger verkopen aan een vendor. Bijvoorbeeld 3x T6 jungle valley geeft 1x T7 coral ruins. Gebruik je zana (kijk voor daily, na daily en na master level up) voor een verse set maps.
Ik weet zeker dat andere nog meer simpele/makkelijke tips hebben waar ik niet aan denk (of ook nog niet wist).
DUGG
Iedereen de patch notes van de Delve league al gelezen?
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2201187
Ik weet nog niet wat ik ga doen, iets met mines/traps of RoA...of of of...
Jullie alles al voorbereid?
[ Voor 3% gewijzigd door Luxurydiver op 31-08-2018 09:22 ]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
En anders vraag je maar om wat hulp om sneller op gang te komen. Ik en vast genoeg anderen helpen je gerust.JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:38:
Dacht net pas... oh ja vandaag begint de nieuwe league. Voor t eerst dat ik niet sta te popelen om te spelen. Vanwege de nek hernia nog steeds 24/7 pijn dus ik zal echt heel weinig kunnen spelen. Hopelijk zit de guild stash dan vol met leuke starter gear zodat ik wat efficienter kan spelen als ik dan online kan. Denk dat ik maar een van de nieuwe skills ga gebruiken.. wellicht toxic rain.
Mijn starter wordt een deadeye RoA iig
[ Voor 3% gewijzigd door Neles7 op 31-08-2018 09:23 ]
Of Arc totem of weer terug naar bow character. Alleen geen idee welke ik dan wil.
Zoals hierboven mij zie ik toch Deadeye RoA build vaak terug komen.
Ik heb enkel een low level RoA character gedaan, maar dat ging zo lekker vergeleken met m'n melee character, ben benieuwd of dat op hoger level net zo ispauluzmuller schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:53:
pfff ik weet niet welke starter ik wil.
Of Arc totem of weer terug naar bow character. Alleen geen idee welke ik dan wil.
Zoals hierboven mij zie ik toch Deadeye RoA build vaak terug komen.
@deadeyes Wellicht kunnen we onderling wat gear uitwisselen als Deadeyes in ToW, hoeft niet onze beste drops te zijn, maar gewoon dingen die misschien een optie zijn.
Wow! Het is echt vet in Delve, je weet niet wat je mist!SMD007 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:20:
Deze league sla ik over dus allemaal lief zijn zonder jullie grote lijder! Ik ga lekker door met Elder Scrolls Online spelen.
...
Oh wacht, te vroeg, het is nog niet begonnen...
Okay, morgen post ik het nog wel een keer, en al m'n phat loot.
Zekers, hoewel dit pas mijn derde legaue wordt, ga ik wel weer lekker ana de slag. Ik ga starten met een reave gladiator (die van kissmequick), en daarna ga ik even kijken. Ik zag die whirling blades build van Mathil , die leek mij ook wel aardig...of toch een summoner..mercapto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:21:
Caustic Arrow lijkt erg populair dit keer, de preview heeft mij echter niet verkocht.
Ik weet nog niet wat ik ga doen, iets met mines/traps of RoA...of of of...
Jullie alles al voorbereid?
Na ja, eerst maar eens wat currency verzamelen
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Het blijkt wel dat je te vroeg bent. Reddit staat vol met jank reacties dat dingen niet werken. filmpjes waar mensen doodgaan omdat het karretje door een muur gaat waar jij niet langs kan.mercapto schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
Wow! Het is echt vet in Delve, je weet niet wat je mist!
...
Oh wacht, te vroeg, het is nog niet begonnen...
Okay, morgen post ik het nog wel een keer, en al m'n phat loot.
dynamiet en flares op 2 verschillende knoppen en zelf moeten gooien ben zo blij dat ze goed geleerd hebben van de kut league waar je netjes moest gooien.. daar werkte dat ook al zo best.
Ik mis deze league als ik het allemaal zo lees niet echt

Ik heb een RoA build gemaakt in de vorige league.mercapto schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 01:56:
Ik ga voor RoA. Net even 2 minuten van Methil's video gekeken, "damage might drop off a bit towards level 90"...ik kom nooit verder dan 90 dus klinkt prima
Dat ding ging als een malle.En er hangen hier wat mensen rond die dat kunnen bevestigen.
Ook geen dure build. Want al die dingen waren behoorlijk off-meta.
Watchers eye en HH zijn niet noodzakelijk om lekker te kunnen mappen, dus laat je daar niet door afschrikken.
https://www.pathofexile.c...profile/marcvz/characters
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]