Heb nu 12 mappies gelopen. 9 met zana harby. 3 met beyond ivm corrupted items sextant.
Currency cop heeft het over 550 chaos. Dat zou zo'n 300c verlies betekenen.
Maar mijn party genoten hadden beide zo'n 130c. Dus dat betekent dan break even als je alles zou delen.
(daar begin ik overigens niet aan ivm gezeik in t verleden, dus ik pak mn verlies gewoon ^^ )
Dus qua currency is het denk beter om maps gewoon te rollen en vaalen en met zana fortune favours te runnen. Maar qua xp is het wel echt sick en de maps zjin relatief veilig omdat er geen dmg mods op zitten.
Dus als ik voor lvl100 wil gaan is dit wel the way to go.
Edit:
Na nog eens 12 maps had ik een stuk meer opbrengsten volgens currency cop.
Dan krijg je 6 maps achter elkaar amper map drops. En dan vallen er 4 t16 maps in 1 map.
Het belangrijkste is dat ik het erg vermakelijk vind de maps te runnen. Dus ik ga gewoon door met beasts kopen voor het mirror recipe.
Maar ik ga het niet verder tracken. Mijn dump tabs zitten vol en ik vergeet steeds dat ik currency van trades er niet bij moet gooien, dan moet ik het er weer uitvissen, etc etc. Kortom, gedoe ^^
Gister na een korte twijfel een mooi amuletje gekocht. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
De kans dat ik iets beters ga verkrijgen in dat slot is klein. En het was het enige slot dat ik nog kon upgraden dat zowel voor mn mapping setup als mn bossing setup werkt.
Aangezien toffe items verkrijgen is waar dit spelletje om draait en wat we allemaal leuk vinden.. Waarom zien we in dit topic zelden items geplaatst worden? Dat lijkt mij wel tof om meer te zien.
Anyway, bij deze t amulet:
(moeten nog divines op)
[
Voor 48% gewijzigd door
Marcvz op 16-04-2018 13:47
]