Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Blue Boon schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 17:15:
Ach, ik heb voor de komende league nog niet echt een idee voor een build. Als ik het zo zie wil je een build die goed grote mobs kan neerhalen, aka flinke AoE en waarschijnlijk ook single target. Misschien een reave build oid.
Dat speel ik deze league, aanrader!

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Ezechiel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 17:19:
[...]

Dat speel ik deze league, aanrader!
Leg eens uit wat de aanrader is?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
kevinl schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:29:
[...]

Leg eens uit wat de aanrader is?
Wanneer je een beetje gear hebt is het (tot op heden) de snelste mapper die ik heb meegemaakt die ook nog aardige bossdamage doet. Je vliegt door ook de map heen met Whirling Blades. Ter vergelijking, ik doe 2 a 3 maps in de tijd dat mijn wederhelft er 1 doet met haar totem build. Eigenlijk 1 grote adrealinerush dus.

Gear is nog toe aan verbetering, en ik wijk ook ietsjes af van de build die ik initieel volgde.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ezechiel schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:56:
[...]

Wanneer je een beetje gear hebt is het (tot op heden) de snelste mapper die ik heb meegemaakt die ook nog aardige bossdamage doet. Je vliegt door ook de map heen met Whirling Blades. Ter vergelijking, ik doe 2 a 3 maps in de tijd dat mijn wederhelft er 1 doet met haar totem build. Eigenlijk 1 grote adrealinerush dus.

Gear is nog toe aan verbetering, en ik wijk ook ietsjes af van de build die ik initieel volgde.
Ik was ook dit seizoen begonnen met mn reave build, echter kreeg ik zo weinig currency/items dat ik gewoon niet door het begin kwam en nauwelijks goed kon mappen. Toen met een maat een 2de poppetje gemaakt (ngamahu's build), waarna het toch wat fijner was om te mappen.

Helaas door gebrek aan tijd + weinig currency met mijn game time, eerder met de season gestopt. Kon het niet meer ombrengen om hele dag te grinden en dan niks leuks vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09 10:45
Ik ben ook van plan om een Reave build te maken volgende league, maar weet nog niet hoe ik het in ga vullen. Even de guides afwachten, als die er zijn/komen. Ben niet bekend genoeg met alles om zelf de guide in te vullen, dat gaat gegarandeerd fout.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
pauluzmuller schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:02:
[...]

Ik was ook dit seizoen begonnen met mn reave build, echter kreeg ik zo weinig currency/items dat ik gewoon niet door het begin kwam en nauwelijks goed kon mappen. Toen met een maat een 2de poppetje gemaakt (ngamahu's build), waarna het toch wat fijner was om te mappen.

Helaas door gebrek aan tijd + weinig currency met mijn game time, eerder met de season gestopt. Kon het niet meer ombrengen om hele dag te grinden en dan niks leuks vinden.
In het begin was het ook redelijk aanpoten voor mij hoor, zeker die 6-link is een aardige QoL upgrade. Ik had het geluk op een nachtelijke sessie 2 exalteds te vinden, daar mijn chest voor gekocht en sindsdien is het vooral mijn roekeloosheid die mij nog wel eens de grond laat kussen.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59
Deze week voor t eerst ever zelf een armor ge-6-linked. Eindelijk die achievement done :)
330 fusings dus valt mee. Dit keer voor het eerst gewoon blind gaan spammen, normaal deed ik altijd rustig klik, kijk, klik kijk.

Een 6L loreweave met 80% max resist is wel erg fijn. Of het tussen de oren zit of niet... ik heb het gevoel dat ik veel minder squishy ben geworden. Afgelopen dagen niet veel kunnen/willen spelen ivm RSI-achtige klachten dus beter even wat minder achter de computer.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
JohnnyV76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:43:
Deze week voor t eerst ever zelf een armor ge-6-linked. Eindelijk die achievement done :)
330 fusings dus valt mee. Dit keer voor het eerst gewoon blind gaan spammen, normaal deed ik altijd rustig klik, kijk, klik kijk.

Een 6L loreweave met 80% max resist is wel erg fijn. Of het tussen de oren zit of niet... ik heb het gevoel dat ik veel minder squishy ben geworden. Afgelopen dagen niet veel kunnen/willen spelen ivm RSI-achtige klachten dus beter even wat minder achter de computer.
Na 500-600 fusings stopte ik er maar mee :P never lucky.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Heb mijzelf deze league ook goed vermaakt met Reave/Blade Flurry. Reave is inmiddels genoeg dmg voor alle maps. Voor guardians/shaoer/uber atziri ga je de extra damage wel nodig hebben.

@shadvet Mathil zijn dual striker kun je prima gebruiken als begin. Weet niet of Pastebin helemaal up to date is daar. YouTube: Bestiary League Starter Builds & New Skill Discussion

@JohnnyV76 doe rustig aan, je wilt (lijkt mij) ten alle tijden voorkomen dat het ernstig wordt. En gz met de loreweave btw :) Als je voorheen op minder dan 80% res zat zul je idd wel tankieness winnen doordat elemental dmg een pak minder dmg doet.

@pauluzmuller Vorici kost je 1500 fusings en dat is het gemiddelde meen ik ook. Dus unlucky noemen met ~600 zou ik nog niet doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Neles7 op 11-04-2018 13:33 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Ik begin de league steeds leuker te vinden eigenlijk.
En nu een hoop mensen door krijgen dat dat beast craften best wel tof is, zijn beasts ook een prima inkomstenbron. Nadeel is dat de exalt prijs daardoor ook echt de pan uit gerezen is ^^

Mijn char begint ook echt super aan te voelen nu. Ben nu wel op een punt dat ie sneller is dan mijn frostblader van vorige league.
Eerst voelde KB niet echt lekker in open maps, maar dat is inmiddels opgelost.

Eergister even de laatste 5 fragments gehaald. Had nog geen elder gezien deze league omdat mijn eerste spawn met perma-influence op estuary gaf.
Maar nu is t tijd voor wat anders. Dus elder gedaan, shaper gedaan (was eitje, was down in de tijd dat ie 1 beam doet ^^ )
Vandaag elder ring om mn atlas gemaakt voor influence in haunted mansion en dan morgen eens kijken hoeveel xp per uur ik daar kan halen.

Uber elder bewust nog niet geprobeerd. Bang dat ik geen zin meer heb als ik dat eenmaal gedaan heb.
Dus komende tijd lekker xp en currency farmen. Wat craften. Mn gear verder upgraden en dan probeer ik over een tijdje uber elder wel eens.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
@Neles7 Ik begrijp dat 500-600 fusings niet veel is. Ik bedoelde meer van: "aan tijd gebrek en weinig currency in de uren dat ik speel, maar gestopt"

Had het beter moeten verwoorden, mijn excuses :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Tough luck.
Even lag en daar ga je

DT_HieroFrostBolt_V heeft het tot lvl 82 gered. Frostbolt totems zijn echt heel erg prima om HC mee te spelen. Eigenlijk maar weinig bijna rips gehad. Helaas houdt mijn HC avontuur hier dan op. Ga eens even kijken om iets in SSF standard te gaan spelen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uf9QWk3.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door lauranvh op 12-04-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Reep @lauranvh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marcvz
Afgelopen dagen voor 2500c aan beestjes gekocht.
Heb de voglende map gecraft en deze 40 keer gekopieerd.

Mirror Map

Vandaag 35 plague of rat en 55 tempest propechies gekocht.
Ben zeer benieuwd of ik de currency eruit ga halen. Komt neer op zo'n 70-80c per map, beetje afhankelijk van of de sextants meewerken of niet.
Als ik results heb zal ik ze posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
Heb nu 12 mappies gelopen. 9 met zana harby. 3 met beyond ivm corrupted items sextant.
Currency cop heeft het over 550 chaos. Dat zou zo'n 300c verlies betekenen.
Maar mijn party genoten hadden beide zo'n 130c. Dus dat betekent dan break even als je alles zou delen.
(daar begin ik overigens niet aan ivm gezeik in t verleden, dus ik pak mn verlies gewoon ^^ )

Dus qua currency is het denk beter om maps gewoon te rollen en vaalen en met zana fortune favours te runnen. Maar qua xp is het wel echt sick en de maps zjin relatief veilig omdat er geen dmg mods op zitten.
Dus als ik voor lvl100 wil gaan is dit wel the way to go.

Edit:
Na nog eens 12 maps had ik een stuk meer opbrengsten volgens currency cop.
Dan krijg je 6 maps achter elkaar amper map drops. En dan vallen er 4 t16 maps in 1 map.
Het belangrijkste is dat ik het erg vermakelijk vind de maps te runnen. Dus ik ga gewoon door met beasts kopen voor het mirror recipe.
Maar ik ga het niet verder tracken. Mijn dump tabs zitten vol en ik vergeet steeds dat ik currency van trades er niet bij moet gooien, dan moet ik het er weer uitvissen, etc etc. Kortom, gedoe ^^

Gister na een korte twijfel een mooi amuletje gekocht. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
De kans dat ik iets beters ga verkrijgen in dat slot is klein. En het was het enige slot dat ik nog kon upgraden dat zowel voor mn mapping setup als mn bossing setup werkt.

Aangezien toffe items verkrijgen is waar dit spelletje om draait en wat we allemaal leuk vinden.. Waarom zien we in dit topic zelden items geplaatst worden? Dat lijkt mij wel tof om meer te zien.

Anyway, bij deze t amulet:
(moeten nog divines op)

amu

[ Voor 48% gewijzigd door Marcvz op 16-04-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Ik wil mijn sceptre wel delen in dat geval, niet perfect maar ik mag niet klagen denk ik. Gebruik hem voor mijn GC miner (GlacialEscalatie)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FEdgCpS.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Xenophon16 op 16-04-2018 14:13 . Reden: build toegevoegd ]

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Leuke items delen goed idee. Gisteren een nieuwe stat stick gekocht voor mijn Reave bf champ. ~+25% dps voor 6ex. Zit nu op 2.67m max shaper dps.

Edit screenshot op mobiel via profile page.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/tTLs6

[ Voor 53% gewijzigd door Neles7 op 16-04-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Neles7 schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:42:
Leuke items delen goed idee. Gisteren een nieuwe stat stick gekocht voor mijn Reave bf champ. ~+25% dps voor 6ex. Zit nu op 2.67m max shaper dps.

Edit screenshot op mobiel via profile page.

[afbeelding]
Kijk, dat zijn de betere investeringen. Ik haalde maar 5% uit de 30ex die t amu me kostte :P
Lekkere stat sticks hoor. Maar wat vinden jullie daar eigenlijk van?
I don't mind powercreep. Maar die statsticks geven de builds die ze kunnen gebruiken wel een enorme edge ten opzichte van builds die dat niet kunnen.
En phys conversion builds deden toch al erg leuk mee ^^
Maar goed, aan de andere kant. t Gros van de builds zit niet om dmg verlegen, dus los van bossing maakt t niet veel uit en is dmg toch niet de remmende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
Mocht een mede-Reaver nog een leuke offhand hebben liggen van 250+ pDPS houd ik mij aanbevolen. :+ Aldus PoB kom ik, met Flasks/buffs/charges slechts tegen de 300K DPS aan, tenzij iemand nog andere verbeterpunten bij mijn gear ziet denk ik dat daar op korte termijn de meeste winst te behalen valt.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ezechiel schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:48:
Mocht een mede-Reaver nog een leuke offhand hebben liggen van 250+ pDPS houd ik mij aanbevolen. :+ Aldus PoB kom ik, met Flasks/buffs/charges slechts tegen de 300K DPS aan, tenzij iemand nog andere verbeterpunten bij mijn gear ziet denk ik dat daar op korte termijn de meeste winst te behalen valt.
Je build is sterker al je denkt als je PoB goed instelt ;)

1. Je stat stick is RANDOM element. PoB kan niet overweg met random dus verander je daar extra fire of extra cold.
2. Een wapen van 333pdps/450dps is 13% dps increase momenteel staat er 1 op voor 50c normaal zijn ze duurder.
3. Een herindeling van tree geeft je meer life en een klein beetje dps verlies op reave.
4. Je mist veel accuracy je wilt ~90% hit chance. Je hebt 84%.
5. Je kunt 1 life flask vervangen voor een silver flask easy 7% dps.
6. Uber Lab is een must indien nodig whisper me ingame en dan carry ik je erdoor. Je laat 14% dps liggen.

Alles bij elkaar kom ik op een max dps van 791.5k reave tegen trash. https://pastebin.com/tg1Zf35K
Marcvz schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:02:
[...]

Kijk, dat zijn de betere investeringen. Ik haalde maar 5% uit de 30ex die t amu me kostte :P
Lekkere stat sticks hoor. Maar wat vinden jullie daar eigenlijk van?
I don't mind powercreep. Maar die statsticks geven de builds die ze kunnen gebruiken wel een enorme edge ten opzichte van builds die dat niet kunnen.
En phys conversion builds deden toch al erg leuk mee ^^
Maar goed, aan de andere kant. t Gros van de builds zit niet om dmg verlegen, dus los van bossing maakt t niet veel uit en is dmg toch niet de remmende factor.
Maar die 5% zal ongetwijfeld een leuk nummer want anders investeer je er geen 30ex voor :D

Wat betreft stat sticks twijfel achtig. Builds die ze kunnen gebruiken krijgen een enorme power creep voor de endgame bosses want trash in maps ging toch al snel genoeg dood. Zelf vind ik het wel leuk alles lekker snel neermaaien en sterk zijn maar of het nodig was geweest geen idee.

Dan iets anders is er iemand hier die zijn atlas zo heeft opgezet dat ik daar makkelijk mijn laatste 5 memory frags kan farmen? Over een vergoeding komen we vast wel uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Neles7 op 16-04-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heb een elder ring. Mocht je elder spawnen in 1 vd maps die ik influenced heb, kun je bij mij je fragments wel ophalen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezechiel
Neles7 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:16:
[...]

Je build is sterker al je denkt als je PoB goed instelt ;)

1. Je stat stick is RANDOM element. PoB kan niet overweg met random dus verander je daar extra fire of extra cold.
Ga ik vanavond even proberen!
2. Een wapen van 333pdps/450dps is 13% dps increase momenteel staat er 1 op voor 50c normaal zijn ze duurder.
Die zal tegen de tijd dat ik kijk wel weer weg zijn. Ik ga https://poe-rates.com/live/ eens wat actiever gebruiken, wellicht dat er nog wat leuks tussendoor komt. :)
3. Een herindeling van tree geeft je meer life en een klein beetje dps verlies op reave.
Ik gok dat ik die changes in je pastebin link terug vind, ik ga vanavond eens kijken.
5. Je kunt 1 life flask vervangen voor een silver flask easy 7% dps.
In principe heb krijg ik die onslaught al van mijn chest. Nadeel is dat ik wel gehit moet worden om ze te krijgen.
Vanavond maar eens een silver flask rollen dan, kjiken of dat een verbetering is. Wellicht dat ik dan naar een nieuwe chest kan gaan kijken, al vind ik het spelen met alle 3 de types charges op zich wel prettig.
6. Uber Lab is een must indien nodig whisper me ingame en dan carry ik je erdoor. Je laat 14% dps liggen.
Daar moet ik mij nog een toe zetten inderdaad. Ik ben nog wel eens vaak te YOLO-ig wat goed gaat in het geval van mobpacks, maar minder goed bij traps etc. En als je dan kapot gaat vlak voor je de laatste aspirants trial in kan is dat best zuur, zeg maar.

Alles bij elkaar kom ik op een max dps van 791.5k reave tegen trash. https://pastebin.com/tg1Zf35K

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Barrage wordt generfd. Das wel jammer. Maar volgens mij is Barrage nog steeds OP. Barrage gear wordt dan wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ik heb besloten om de huidige league niet meer te spelen. Ga waarschijnlijk een beetje kutten op flashback (wellicht weer eens hardcore proberen) maar vooral benieuwd naar 3.3 :)

Als iemand interesse heeft in gear hoor ik het wel. Heb ook veel maps liggen die ik binnenkort wel in guild stash ga dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ook al een paar dagen niet gespeeld. Geen doelen meer die ik wil, of denk te kunnen, halen dus ook lekker even pauze zodat ik de volgende league weer helemaal zin heb om te beginnen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik was niet van plan de flashback te gaan spelen maar voor lvl 100 te pushen in de league.
Maar nu ik de rewards gezien heb neig ik er toch naar om het event te gaan spelen.
Vervolgens kwam Aldy met de opmerking dat ik dan nog 10 dagen heb voor lvl100 push..

Of ik dat ga redden weet ik niet. Maar, ik heb in ieder geval mijn MF gear uitgetrokken en de non-mf gear set die ik had liggen aangetrokken.
De eerste 2 weken dat ik deze build speelde voelde het matig. Het speelde minder fijn dan mijn frost blader van vorige league.
Maar inmiddels is daar geen sprake meer van. Ik heb uber elder nog niet geprobeerd, maar alle andere content heb ik wel gedaan en is een eitje.
T16 maps met double beyond vlieg je doorheen.
De build is pakken minder creatief qua items en synergie dan mn frostblade build. Maar het resultaat is er niet minder om.

Dus voor de liefhebbers die de build na wilde maken maar hem wat squishy vonden. Nu is de non-mf versie van de build te zien in mn profile. Probeer t daarmee nog eens en dan heb je 1 van de snelste mappers die er is. En een zeer degelijke bosskiller. (shaper neer in de tijd dat ie 1 beam doet)
Edit:
Heb trouwens ook een avondje uber lab gerund. Daar vlieg je ook doorheen.
Dus allround is de build zeer geschikt voor alles wat de game te bieden heeft. En das best wel tof voor een speedmapper (262% movementspeed) die behoorlijk wat quantity kan stacken.

Headhunter is geen must. Ik heb een stygian vise liggen voor bosses. Maar die kun je ook prima aan tijdens t mappen als een headhunter te prijzig is voor je.
Maar ik vond de build pas lekker gaan speler toen er behoorlijk wat currency in zat. Dus niet klagen als t met 5ex aan gear traag en squishy voelt :P

Voor bossing swap ik quicksilver voor wise oak en gebruik ik erald of thunder ipv ice.

Profile link:
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/marcvz

[ Voor 19% gewijzigd door Marcvz op 26-04-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik zit ook te denken om de league te gaan spelen en denk dat ik dan een labrunner ga doen. Ben benieuwd hoe mij dat gaat uitpakken :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
SMD007 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:47:
Ik zit ook te denken om de league te gaan spelen en denk dat ik dan een labrunner ga doen. Ben benieuwd hoe mij dat gaat uitpakken :)
Dan is je doel niet om zoveel mogelijk xp te pakken om zoveel mogelijk kans op de prijzen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Marcvz schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:49:
[...]

Dan is je doel niet om zoveel mogelijk xp te pakken om zoveel mogelijk kans op de prijzen te maken?
De prijzen boeien me net zo heel erg, maar bedenk net dat al die league mods het leukst in mapjes zijn, misschien dus deze league maar normaal spelen en volgende eens zien of ik voor pure lab runner oid ga.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
Ik moet nog 1 challenge halen voor mijn wings, daarna houd ik het ook wel voor gezien denk ik. Na de aanpassingen zoals hierboven gesuggereerd was het even wennen maar speelt het weer prettig als vanouds. En wat kleine gear upgrades kunnen doen :+

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik ga de 100 niet meer halen voor de race start. En heb gister besloten ook ff wat minder te grinden tot vrijdag avond.
Ben een beetje currency op items aan t verbranden, misschien dat ik uber elder nog probeer.. Maar ook best kan van niet.
Heb vanmiddag in Path of building zitten klikken. Ik heb wel een tof idee voor een build. Maar of het geschikt is voor de race is wat discutabel.

Het is een Ice Shot Raider met Avatar of the Veil en Avatar of the Chase. (die laatste gebruikte nooit iemand vroeger, maar met de 3.2 buff wil ik dat wel eens proberen)
Om aan frenzy's te komen gebruik ik Farrul's Fur.
Daarnaast The Pandemonius (super toffe en sterke nek, en een unique met +1 frenzy is makkelijk te doen)
En Farrul's Bite. Zo is alles altijd blinded en chilled en je doet een hoop extra dmg.
Darkray boots met +1 frenzy voor nog 2 extra frenzy's voor ice bite.
En bisco's leash voor de rampage en vooral de extra movementspeed van rampage stacks.

Dat alles bij elkaar zou een super snelle mapper moeten maken die ik in no-time op lvl 95 heb.
En als ik wat bossing wil doen, met een chin-sol op swap met barrage haal je makkelijk 1 miljoen+ shaper dps.

Ik heb behoorlijk wat zin om de build te maken en te zien hoe het uit pakt. Maar een handige leaguestarter is het niet echt omdat het juist draait om de synergie van de verschillende uniques.
Dus weer terug naar de tekentafel voor een geschiktere starter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
Ezechiel schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:55:
Ik moet nog 1 challenge halen voor mijn wings, daarna houd ik het ook wel voor gezien denk ik. Na de aanpassingen zoals hierboven gesuggereerd was het even wennen maar speelt het weer prettig als vanouds. En wat kleine gear upgrades kunnen doen :+
In navolging hiervan, gister zelfs 2 challenges weten te completen. Dus buiten mijn wings is heeft mijn bestiary trophy weer een bouwblokje erbij *O*

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Gister avond nog even in path of builder zitten klikken en een wild strike elementalist gemaakt met 3 heralds en 3 golems. Zin om ook te proberen hoe eat uit gaat pakken, maar wederom geen goede starter ivm de travel nodes die je moet pakken in t begin. Dus die stel ik ook uit tot ik wat leveling uniques verzameld heb.

De poll op reddit doet vermoeden dat pathfinder niet veel gespeeld gaat worden.
Voor de bestiary start heb ik een frostblades pathfinder gemaakt die prima werkt met witte items en crafting recipes.
Denk dat ik die ook nu gebruik en later omspec naar een bower.

Nu nog een atlas strat hebben... Twijfel of ik een headhunter wil vergaren of niet.
En jezelf vastpinnen op 1 of 2 maps is niet gunstig met die wisselende league mods..

Zijn er meer die gaan starten vanavond? En zo ja, wat voor strats hebben jullie in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Marcvz schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:03:
Gister avond nog even in path of builder zitten klikken en een wild strike elementalist gemaakt met 3 heralds en 3 golems. Zin om ook te proberen hoe eat uit gaat pakken, maar wederom geen goede starter ivm de travel nodes die je moet pakken in t begin. Dus die stel ik ook uit tot ik wat leveling uniques verzameld heb.

Zijn er meer die gaan starten vanavond? En zo ja, wat voor strats hebben jullie in gedachte?
je kan altijd respeccen hé eerst dmg nodes en later om naar je eindelijke build.

ik ga vanavond wel starten, mijn start is gewoon doorlopen en zie wel hoever ik kom molten strike build dus lekker simpel. Ik ga tijdens het lvlen niet te veel bezig houden met league mods dat komt in de mapjes wel. atlas hoe of wat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vanavond ook starten maar gewoon om iets te testen niet competief oid. Ice shot/barrage hierophant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
SMD007 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:09:
[...]

je kan altijd respeccen hé eerst dmg nodes en later om naar je eindelijke build.

ik ga vanavond wel starten, mijn start is gewoon doorlopen en zie wel hoever ik kom molten strike build dus lekker simpel. Ik ga tijdens het lvlen niet te veel bezig houden met league mods dat komt in de mapjes wel. atlas hoe of wat zie ik dan wel weer.
Nee, niet echt. De dmg node bij witch heb je niet echt iets aan voor een wild strike build.
Dan moet je met een spell levelen en vanalles omspeccen. Maar das gedoe.

Maar ik wil toch een aantal karakters maken deze race ivm rewards. Dus begin met een pathfinder. Lekker flexibel. Pak gewoon projectile en ele dmg nodes en afhankelijk van of ik goede claw/sword/bow vind pas ik mn levelling build aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:27:
Ik ga de 100 niet meer halen voor de race start. En heb gister besloten ook ff wat minder te grinden tot vrijdag avond.
Ben een beetje currency op items aan t verbranden, misschien dat ik uber elder nog probeer.. Maar ook best kan van niet.
Heb vanmiddag in Path of building zitten klikken. Ik heb wel een tof idee voor een build. Maar of het geschikt is voor de race is wat discutabel.

Het is een Ice Shot Raider met Avatar of the Veil en Avatar of the Chase. (die laatste gebruikte nooit iemand vroeger, maar met de 3.2 buff wil ik dat wel eens proberen)
Om aan frenzy's te komen gebruik ik Farrul's Fur.
Daarnaast The Pandemonius (super toffe en sterke nek, en een unique met +1 frenzy is makkelijk te doen)
En Farrul's Bite. Zo is alles altijd blinded en chilled en je doet een hoop extra dmg.
Darkray boots met +1 frenzy voor nog 2 extra frenzy's voor ice bite.
En bisco's leash voor de rampage en vooral de extra movementspeed van rampage stacks.

Dat alles bij elkaar zou een super snelle mapper moeten maken die ik in no-time op lvl 95 heb.
En als ik wat bossing wil doen, met een chin-sol op swap met barrage haal je makkelijk 1 miljoen+ shaper dps.

Ik heb behoorlijk wat zin om de build te maken en te zien hoe het uit pakt. Maar een handige leaguestarter is het niet echt omdat het juist draait om de synergie van de verschillende uniques.
Dus weer terug naar de tekentafel voor een geschiktere starter.
Interessante build. Is deze op papier tankier dan je greenagain build? Of is het hetzelfde maar dan andere skill

Hoeveel life had je greenagain build eigenlijk? Dit vraag ik of de build geschikt is om te bossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Toch maar ook een char gemaakt voor de race.

Glacial Cascade totem build. Damn wat doet deze build damage zeg :O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik ben ook erg tevreden met mijn Molten Strike build. Ik kan niet wachten tot ik alle trials heb zodat ik ook uber lab kan doen en mijn laatste asscendency nodes kan ophalen die zullen mij nog een flinke bak DPS erbij opleveren. Survivability is ook uitstekend en dmg is zonder de de laatste asscendency ook al top!

Denk dat ik de volgende league (mits hij niet generfed wordt oid) deze build weer ga spelen als league starter of misschien wel de gehele league. Al lijkt mij straks Arc als ook wel gaaf gezien Arc gebuffed gaat worden en ik had daar vroeger echt een super sneller map clearer mee

[ Voor 31% gewijzigd door SMD007 op 08-05-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
SMD007 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:09:
Ik ben ook erg tevreden met mijn Molten Strike build. Ik kan niet wachten tot ik alle trials heb zodat ik ook uber lab kan doen en mijn laatste asscendency nodes kan ophalen die zullen mij nog een flinke bak DPS erbij opleveren. Survivability is ook uitstekend en dmg is zonder de de laatste asscendency ook al top!

Denk dat ik de volgende league (mits hij niet generfed wordt oid) deze build weer ga spelen als league starter of misschien wel de gehele league. Al lijkt mij straks Arc als ook wel gaaf gezien Arc gebuffed gaat worden en ik had daar vroeger echt een super sneller map clearer mee
Welke build speel je? Ik ben voor de legacy league ook een molten striker begonnen, alleen nog niet heel veel kunnen spelen so far.Ben nu halverwege A6, maar ik moet zeggen dat zelfs op dat level de DPS en survivability eigenlijk al dik in orde is. En dan heb ik nog geen ascendencies gehaald.

Tevens zijn ze blijkbaar voornemens om de beastiary changes niet in standard door te voeren:
Bestiary is a complicated league with many elements: it has special monsters, the ability to capture instead of kill some monsters, and a very involved crafting system with powerful results.

While the Bestiary league took a lot of effort to make, and we spent a lot of time improving the league after its release, we have decided not to retain any element of the league in the core game for now.

A variety of reasons fuelled this decision:

• We would have to support the interface and the Menagerie going forward. These are big additions in the game, and would require constant changes and attention to work with any new features added to the game.

• Bestiary is very different to the core game, which means we need to keep all the tutorial elements. We looked at the new player experience where we have to explain the core game, past league elements, and whatever current league is running, and we did not want to add Bestiary permanently into that mix.

• The crafting results and inputs would need constant balancing and iteration to remain relevant. The levelling item crafting is already handled by other simpler crafting methods. The more complex and high-value crafting was used by some players, but it uses design space we think we could serve better with other mechanics in the future.

As well as not retaining any elements of the league in the core game, you will likely not see Bestiary as a Zana option in the future. However, there may be some parts of Bestiary we will use in future content, and it is possible we would bring Bestiary back for short term events.

Bestiary Orbs and their imprints will still exist, but won't have any function. We won't be making any balance changes to the Bestiary unique items in the near future.

We learned a lot from the development of Bestiary and are really looking forward to showing off our next, entirely different, league later this week!
Bron

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Interessante build. Is deze op papier tankier dan je greenagain build? Of is het hetzelfde maar dan andere skill

Hoeveel life had je greenagain build eigenlijk? Dit vraag ik of de build geschikt is om te bossen.
Ik heb meerdere deathless shaper runs gedaan op greenagain.
Zo uit mn hoofd denk ik dat t char 5k hp heeft.
Maar eerlijk is eerlijk, t is een mapper en geen bosser.
De tamings zijn fun, door beetje fire dmg op een jewel te pakken stack je ignites en dat geeft huge dmg op bosses.
Maar de defense van dat char zit hem vooral in freeze en blind.
Zeer geschikt om 100 mee te worden. Geschikt als allrounder met de focus op mapping. Maar geen echt bosser en je moet de manueel kunnen dodgen om die fights deathless te doen.
Als je meer hp wilt is tamings vervangen door rare ringen prima. De tamings waren meer een gimick/testje waar ik bij ben blijven hangen. Maar rare ringen past beter.

De iceshotter is ook vooral een mapper.
Maar een bower is natuurlijk behoorlijk anders dan een melee build. Rennen ipv whirling bladen.
Maar al mijn builds zijn in de basis speed mappers, want dat is de speelstijl die me ligt.
Desalniettemin zijn ze ook altijd in staat shaper prima aan te kunnen.

Ik vind t wel echt jammer dat beastiary weg gaat. Craften was erg tof. Had vorige week voor bijna 2000c aan goliaths gekocht....😂
De uniqued zijn ook erg toch. Vooral farruls en spider set.
Voor de mensen die iets om std geven loont t wel om die nog ff te kopen in de league.
Of ze op andere manieren beschikbaar worden gemaakt weten we immers nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vind het persoonlijk helemaal niet erg dat bestiary niet terug komt. Ze hebben het wel heel erg goed gemaakt allemaal maar het voelde voor mij toch te veel als een onderbreking. Je moest je er echt heel erg in verdiepen om alles eruit te halen en daar had ik geen zin in. Denk dat ze ook gewoon te veel recipes gemaakt hebben.
Anyway.. volgende league hoop ik op een leuk thema met lekker veel loot zonder dat je een halve studie diergeneeskunde hebt moeten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ezechiel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Welke build speel je? Ik ben voor de legacy league ook een molten striker begonnen, alleen nog niet heel veel kunnen spelen so far.Ben nu halverwege A6, maar ik moet zeggen dat zelfs op dat level de DPS en survivability eigenlijk al dik in orde is. En dan heb ik nog geen ascendencies gehaald.

Tevens zijn ze blijkbaar voornemens om de beastiary changes niet in standard door te voeren:

[...]

Bron
Ik speel een build die ik weer van @KneoK heb. Hij heeft deze ook gejat geleend van iemand en die zelf verder geoptimaliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Ik heb meerdere deathless shaper runs gedaan op greenagain.
Zo uit mn hoofd denk ik dat t char 5k hp heeft.
Maar eerlijk is eerlijk, t is een mapper en geen bosser.
De tamings zijn fun, door beetje fire dmg op een jewel te pakken stack je ignites en dat geeft huge dmg op bosses.
Maar de defense van dat char zit hem vooral in freeze en blind.
Zeer geschikt om 100 mee te worden. Geschikt als allrounder met de focus op mapping. Maar geen echt bosser en je moet de manueel kunnen dodgen om die fights deathless te doen.
Als je meer hp wilt is tamings vervangen door rare ringen prima. De tamings waren meer een gimick/testje waar ik bij ben blijven hangen. Maar rare ringen past beter.

De iceshotter is ook vooral een mapper.
Maar een bower is natuurlijk behoorlijk anders dan een melee build. Rennen ipv whirling bladen.
Maar al mijn builds zijn in de basis speed mappers, want dat is de speelstijl die me ligt.
Desalniettemin zijn ze ook altijd in staat shaper prima aan te kunnen.

Ik vind t wel echt jammer dat beastiary weg gaat. Craften was erg tof. Had vorige week voor bijna 2000c aan goliaths gekocht....😂
De uniqued zijn ook erg toch. Vooral farruls en spider set.
Voor de mensen die iets om std geven loont t wel om die nog ff te kopen in de league.
Of ze op andere manieren beschikbaar worden gemaakt weten we immers nog niet.
5k hp is tenminste nog meer dan de 3.8k hp die ik heb met me wanderer. Dat is zelfs zo weinig dat ik niet veilig Alira kan doen. Niet veel bosses en dergelijke. Kom jij aan met je shaper boss :P
Nu heeft mijn wanderer niet veel defences en als zijn dps ook laakt. Dan is het niet meer dan een mapper die alleen mag mappen en niet randzaken doet als abyss en strongboxes.

Als die greenagain een soort van een allrounder. Dan zou die build wel wat voor mij kunnen zijn. Met de life gain, blind, freeze en movement. Dat ik niet alle bosses kan doen. Ach dat is tenminste nog beter dan geen boss kunnen doen.

Ik heb nog een level 91 deadeye liggen op std. Die vanavond maar respeccen naar een raider.

Vraag me af of je in je build nog een bladeflurry setup kan maken zodat je nog meer boss deeps hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:22:
[...]

5k hp is tenminste nog meer dan de 3.8k hp die ik heb met me wanderer. Dat is zelfs zo weinig dat ik niet veilig Alira kan doen. Niet veel bosses en dergelijke. Kom jij aan met je shaper boss :P
Nu heeft mijn wanderer niet veel defences en als zijn dps ook laakt. Dan is het niet meer dan een mapper die alleen mag mappen en niet randzaken doet als abyss en strongboxes.

Als die greenagain een soort van een allrounder. Dan zou die build wel wat voor mij kunnen zijn. Met de life gain, blind, freeze en movement. Dat ik niet alle bosses kan doen. Ach dat is tenminste nog beter dan geen boss kunnen doen.

Ik heb nog een level 91 deadeye liggen op std. Die vanavond maar respeccen naar een raider.

Vraag me af of je in je build nog een bladeflurry setup kan maken zodat je nog meer boss deeps hebt.
Dat kan wel, maar dat gaat ten koste van je utility en de thematics van het karakter. Frost Blades, hatred, herald of ice, arctic armour, ice golem.. Daar past blade flurry niet lekker tussen :P
Als je frost blades puur als AoE skill wilt, is een 4link genoeg en kun je een 6link BF setup nemen. Of molten strike. Das nog beter als je wilt bossen, door de Life on Hot van de claws geeft je dat veel sustain.

Als t om gewone map bosses gaat. Die perma freeze je allemaal tot en met t14. Dus vandaar dat t best een geschikte build is om mee voor hoge levels te gaan.

Wbt je wander. Ik heb in bestiary een wander gemaakt. Die had shaper neer in de tijd van 1 flask charge.
En de clear speed is nog sneller dan die frost blader. Maar daar moet ik wel de kanttekening bij maken dat de frost blader sneller is en lekkerder speelt als je minder dan 20ex uit te geven hebt..
Ik heb nu in de race de frostblader nog een keer gemaakt en dat karakter werkt heerlijk om mee te levellen. Met witte wapens en vendor recipe heb je genoeg dmg om door de content te vliegen.
Kost niets om mee te beginnen en scaled goed als je er currency in stopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 08-05-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Gisteren laatste trial gevonden en uber lab gedaan dat was echt piece of cake wat een machtige build. 5.5k hp en volgens path of building rond de 40k dps (per bal) en ik heb iets van 14 ballen mijn melee hit zelf doets iets van 200k ook nog eens. Nu nog helm enchant met 3 extra ballen zien te regelen en mijn rare gear (helm, gloves, boots, belt) zien te verbeteren en deze build is voor alle content geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ooohh nieuwe incinerate ziet er wel sexy uit zeg. Freezing pulse ook trouwens.. als het waar is dat deze op t niveau van frostbolt en glacial cascade komt dan kan dat een leuke build worden. Speel al een paar weekjes geen PoE meer en ga nu vreemd met Grim Dawn maar krijg alweer behoorlijk zin in de nieuwe league :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Gisteren de frost blade build van Marc gespeeld. Het is een build met heel veel damage en clearspeed. Maar het is een build met veel flask management om enigszins viabel te spelen. Ik probeer nog voor 3.3 level 92 te halen met me level 91 raider :) Voor een doorgewinterde poe’er moet dat geen probleem zijn. Maar voor mij een hele kluif. Wat dat betreft is de wanderer of een bower beter voor mij. Je houdt meer afstand en crowd control is beter imho. Frost blade neigt naar melee afstand. En zonder echte damage absorption krijg je alleen maar te maken met one shot. Ik ga nog stug dooroefenen met die mooie build.

Of kijken dat ik naar een 4l frostblade setup ga met een kaoms heart.

Mijn discharge jugg is tanky en redelijk mindless zonder veel flaskmanagement en zonder uber rippy map mods. Zoals een minotaur map met hoge crit multi en vuln. Dat moet je niet doen (als je aan het levelen bent).
Alleen die jugg is echt een slow poke. In de tijd dat hij een mapje af heeft, heeft de frostblader al vier mapjes gedaan.

Heb sinds twee leagues een kb/barrage wanderer gespeeld. En die build heeft potentie om de 100 te halen. Met vaalpact ook enigszins tanky. Als je afstand houdt. Maar soms sijpelen die rips door en dan is het zuur op level 94.
Of ik zet door in nieuwe league met wanderer en hopen dat ik de hoofdprijs wint. Want toen ik hoorde hoeveel er aan exalt in de bestiari wanderer van Marc zit. Duizelde het wel een beetje.

Een reave jugg build. Zou die werken en goede clearspeed hebben?

[ Voor 43% gewijzigd door kevinl op 09-05-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Incursion league announced!
Trailer gezien en moet zeggen dat het me erg leuk lijkt! Time travellen naar het verleden om kamers naar keuze te openen in het heden en te looten. Weer heel origineel bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:30:
Gisteren de frost blade build van Marc gespeeld. Het is een build met heel veel damage en clearspeed. Maar het is een build met veel flask management om enigszins viabel te spelen. Ik probeer nog voor 3.3 level 92 te halen met me level 91 raider :) Voor een doorgewinterde poe’er moet dat geen probleem zijn. Maar voor mij een hele kluif. Wat dat betreft is de wanderer of een bower beter voor mij. Je houdt meer afstand en crowd control is beter imho. Frost blade neigt naar melee afstand. En zonder echte damage absorption krijg je alleen maar te maken met one shot. Ik ga nog stug dooroefenen met die mooie build.

Of kijken dat ik naar een 4l frostblade setup ga met een kaoms heart.

Mijn discharge jugg is tanky en redelijk mindless zonder veel flaskmanagement en zonder uber rippy map mods. Zoals een minotaur map met hoge crit multi en vuln. Dat moet je niet doen (als je aan het levelen bent).
Alleen die jugg is echt een slow poke. In de tijd dat hij een mapje af heeft, heeft de frostblader al vier mapjes gedaan.

Heb sinds twee leagues een kb/barrage wanderer gespeeld. En die build heeft potentie om de 100 te halen. Met vaalpact ook enigszins tanky. Als je afstand houdt. Maar soms sijpelen die rips door en dan is het zuur op level 94.
Of ik zet door in nieuwe league met wanderer en hopen dat ik de hoofdprijs wint. Want toen ik hoorde hoeveel er aan exalt in de bestiari wanderer van Marc zit. Duizelde het wel een beetje.

Een reave jugg build. Zou die werken en goede clearspeed hebben?
Wander (en in zekere mate ook archers) schalen met de hoeveelheid currency. Hoe meer hoe beter. Wat betreft je vraag over Jugg reave geen ervaring mee, maar het zal wel werken. Ik heb in deze league een champion reave / bf gespeeld en dat was goed te doen. Op uber elder na alle content in de game gedaan en reave is inmiddels genoeg dps om T1-T15 (incl. bosses) te doen.

Misschien is dat iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
SMD007 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:18:
[...]

Ik speel een build die ik weer van @KneoK heb. Hij heeft deze ook gejat geleend van iemand en die zelf verder geoptimaliseerd
Is daar ergens een build/PoB linkje van te vinden? :+

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ezechiel schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:11:
[...]

Is daar ergens een build/PoB linkje van te vinden? :+
zie mijn char page? TankyMcTankFace_SMD oid is het char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
SMD007 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:25:
[...]

zie mijn char page? TankyMcTankFace_SMD oid is het char.
Hm, dubbel wapen ipv wapen + schild. Vanavond eens wat beter bekijken, wellicht dat er nog wat te verbeteren valt aan mijn kant.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Ezechiel schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:36:
[...]

Hm, dubbel wapen ipv wapen + schild. Vanavond eens wat beter bekijken, wellicht dat er nog wat te verbeteren valt aan mijn kant.
Met schild is de build wat veiliger en aangezien jij nog heel weinig life op je andere gear hebt, is het niet verstandig om nu te gaan dual wielden als je hogere mapjes dan T3 wilt gaan doen. Ik zou eerst je andere gear gaan aanpakken, daar kun je nog heel veel defense en damage mee pakken.

Je moet zo snel mogelijk twee Wildfire jewels regelen, die geven je beiden increased fire damage maar nog belangrijker, elk geeft twee extra ballen per attack.

Wat ook belangrijk is, is een Elder base ring, waar je 15 tot 20 life gained on each enemy hit op hebt, en een jeweltje met +2 mana for each enemy hit. Dat is zo'n beetje je life line, omdat je zoveel hits doet zit je nooit zonder mana en krijg je razendsnel instant life leech.

Ik heb nog een beetje gespeeld met de tree, heb nu ietsjes minder life (nog steeds 6k+ met degelijke gear), ietsjes meer dps en 3% extra fire penetration. Ik gebruik nu even een fire res potje, om mijn fire res het hoogste te houden voor de Wise Oak, daar moet nog een Dying Sun voor komen, al weet ik niet of dat nog gaat lukken in Flashback.

Vandaag rode elder en shaper deathless gedaan, dus de build heeft zichzelf weer bewezen :)

Pastebin linkje voor PoB: https://pastebin.com/PewuA4ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
KneoK schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 01:26:
[...]

Met schild is de build wat veiliger en aangezien jij nog heel weinig life op je andere gear hebt, is het niet verstandig om nu te gaan dual wielden als je hogere mapjes dan T3 wilt gaan doen. Ik zou eerst je andere gear gaan aanpakken, daar kun je nog heel veel defense en damage mee pakken.

Je moet zo snel mogelijk twee Wildfire jewels regelen, die geven je beiden increased fire damage maar nog belangrijker, elk geeft twee extra ballen per attack.

Wat ook belangrijk is, is een Elder base ring, waar je 15 tot 20 life gained on each enemy hit op hebt, en een jeweltje met +2 mana for each enemy hit. Dat is zo'n beetje je life line, omdat je zoveel hits doet zit je nooit zonder mana en krijg je razendsnel instant life leech.

Ik heb nog een beetje gespeeld met de tree, heb nu ietsjes minder life (nog steeds 6k+ met degelijke gear), ietsjes meer dps en 3% extra fire penetration. Ik gebruik nu even een fire res potje, om mijn fire res het hoogste te houden voor de Wise Oak, daar moet nog een Dying Sun voor komen, al weet ik niet of dat nog gaat lukken in Flashback.

Vandaag rode elder en shaper deathless gedaan, dus de build heeft zichzelf weer bewezen :)

Pastebin linkje voor PoB: https://pastebin.com/PewuA4ap
De Wildfires waren de eerste jewels die ik in mijn skilltree heb gezet. Die gems plus Ancestral Call geeft een leuke regen aan balletjes die tot op heden alles in T8 in no time laat smelten. Shield was ik voorlopig ook nog niet van plan opzij te zetten, ik vind mezelf nog wat te squishy daarvoor. Zit nu een fractie onder de 5k life maar wil toch een stukje hoger gaan zitten.
Op zich vind ik de variant die ik speel al supertanky in verhouding tot wat ik eerder speelde, total chaos all around en mijn lieve jugg is standing strong.

De LoH ringen zit ik inderdaad naar te kijken, die zijn alleen nog wat aan de dure kant voor mij. Vind bijzonder weinig waardevols deze league :(

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ezechiel schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:04:
[...]

De LoH ringen zit ik inderdaad naar te kijken, die zijn alleen nog wat aan de dure kant voor mij. Vind bijzonder weinig waardevols deze league :(
Je kan natuurlijk ook proberen om redelijk goedkoop gewoon een elder ring te kopen en die zelf te rollen de mod is niet heel moeilijk te raken let alleen wel op juiste ilvl van de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
SMD007 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Je kan natuurlijk ook proberen om redelijk goedkoop gewoon een elder ring te kopen en die zelf te rollen de mod is niet heel moeilijk te raken let alleen wel op juiste ilvl van de ring.
Nadeel is dat een redelijk deel van mijn resistances nog in die ringen zitten. Ik denk dat het wat lastiger is om LoH + voldoende res + MoH te rollen met de ietwat beperkte resources die ik in Flashback heb. ;(
Het damageverlies neem ik voor lief (21% fire damage o.a.)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ezechiel schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Nadeel is dat een redelijk deel van mijn resistances nog in die ringen zitten. Ik denk dat het wat lastiger is om LoH + voldoende res + MoH te rollen met de ietwat beperkte resources die ik in Flashback heb. ;(
Ik had het zelfde probleem met resist en moeite mijn ring te vervangen, maar de life on hit roll geeft je zo'n flinke boost dat ik met 75 fire 54 frost en 68 light resist gewoon t5+ mapjes door kon rennen. Ik raad je dus eerder deze ring aan dan dat je resistence fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ezechiel schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Ik heb nog wel een Elder ringetje liggen met cold res als implicit, zal dadelijk even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:46:
[...]

Wander (en in zekere mate ook archers) schalen met de hoeveelheid currency. Hoe meer hoe beter. Wat betreft je vraag over Jugg reave geen ervaring mee, maar het zal wel werken. Ik heb in deze league een champion reave / bf gespeeld en dat was goed te doen. Op uber elder na alle content in de game gedaan en reave is inmiddels genoeg dps om T1-T15 (incl. bosses) te doen.

Misschien is dat iets voor je?
Dank je. Ik heb me nog niet verdiept in de reave / bf mechanics. Is dat een snelle mapper? Wel heb ik een Jugg Molten strike Oni geprobeerd. Ik had moeite om EC te genereren en werd daarom ook steeds geoneshotted. Ik vraag me af hoe de dual wielding build van SMD aan zijn EC komt. Met zijn loreweave heeft hij zijn resist capped op 80% dat scheelt ook met de damage mitigation.

Gister had ik na een paar dagen de FB build van Marc weer aangezwengeld. Voor 1 uur ging het goed, maar daarna kwamen drie rips in een tijdbestek van 5 minuten. 1 door crit door de boss waarschijnlijk. 2 door bleeding (keek naar een ander gedeelte van het scherm en voor ik het door had was ik te laat met potten). 3 onverklaarbare one shot.
Daarna terug naar me wanderer die in een slow tempo naar de 90 getild.
Eerlijk is eerlijk die FB is heel mooi en krachtig. Maar sterk is hij niet dat hij tegen een stootje kan. Hij mag echt niet geraakt worden. Gelukkig nog 15 dagen om de BF build van 91 naar 92 te tillen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:28:
[...]

Dank je. Ik heb me nog niet verdiept in de reave / bf mechanics. Is dat een snelle mapper? Wel heb ik een Jugg Molten strike Oni geprobeerd. Ik had moeite om EC te genereren en werd daarom ook steeds geoneshotted. Ik vraag me af hoe de dual wielding build van SMD aan zijn EC komt. Met zijn loreweave heeft hij zijn resist capped op 80% dat scheelt ook met de damage mitigation.

Gister had ik na een paar dagen de FB build van Marc weer aangezwengeld. Voor 1 uur ging het goed, maar daarna kwamen drie rips in een tijdbestek van 5 minuten. 1 door crit door de boss waarschijnlijk. 2 door bleeding (keek naar een ander gedeelte van het scherm en voor ik het door had was ik te laat met potten). 3 onverklaarbare one shot.
Daarna terug naar me wanderer die in een slow tempo naar de 90 getild.
Eerlijk is eerlijk die FB is heel mooi en krachtig. Maar sterk is hij niet dat hij tegen een stootje kan. Hij mag echt niet geraakt worden. Gelukkig nog 15 dagen om de BF build van 91 naar 92 te tillen :o
Als je geen gekke maps gaat rollen met monsters cannot be taunted heb je geen accuracy problemen en vlieg je door de maps heen. Mathil zijn video geeft het goed weer. Budget starter opties zijn een scavea en een simpele stat stick met slechts 1 conversion. Ik doe niets met mijn gear dus als je de bestiary league speelt zou je het zelf kunnen proberen, stof happen op STD is ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Neles7 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:39:
[...]

Als je geen gekke maps gaat rollen met monsters cannot be taunted heb je geen accuracy problemen en vlieg je door de maps heen. Mathil zijn video geeft het goed weer. Budget starter opties zijn een scavea en een simpele stat stick met slechts 1 conversion. Ik doe niets met mijn gear dus als je de bestiary league speelt zou je het zelf kunnen proberen, stof happen op STD is ook zonde.
Grappig dat je het over de mod cannot be taunted hebt. Ik ripte gister 1 keer met de wanderer omdat ik over die mod heen keek. Ik snapte maar niet waarom de boss steeds op me kwam chargen na plaatsing van een decoy totem. Ik had moeten reloggen en dacht dat mijn wanderer een jugg speelde. Gelukkig is een rip op 89 snel ingehaald. Ook met een wanderer. Maar op een hoger level zoals bijvoorbeeld 95 moet ik dit soort fouten niet meer maken. Want dan kan 1 zo'n rip je hele avond verpesten.

Ik heb een level 43 char in Bestiary. Ik denk niet dat je kleren me passen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
KneoK schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:54:
[...]

Ik heb nog wel een Elder ringetje liggen met cold res als implicit, zal dadelijk even kijken.
Ik heb gister een goedkoop ringetje met 20 LoH gevonden, een 2e ring met MoH en voldoende res om capped te geraken. Maar inderdaad, wat een verbetering, Zowel HP als mana schommelt amper in de grootste packs ongeacht de modifiers op de map. Map, alch, gaan zonder te kijken.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ezechiel schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:02:
[...]

Ik heb gister een goedkoop ringetje met 20 LoH gevonden, een 2e ring met MoH en voldoende res om capped te geraken. Maar inderdaad, wat een verbetering, Zowel HP als mana schommelt amper in de grootste packs ongeacht de modifiers op de map. Map, alch, gaan zonder te kijken.
Zonder te kijken?? Geen last van ele reflect mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
kevinl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:11:
[...]

Zonder te kijken?? Geen last van ele reflect mod?
Tot op heden (T11) niet. Wellicht dat ik geluk heb gehad en simpelweg niet die mod heb gehad, maar ik heb gister letterlijk zonder te kijken mijn mapjes gerend.
Ik zal vanavond wel gericht een phys en ele reflect mapje openen, just to be sure.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Phys doet je niets gezien je als het goed is 110% phys naar fire convert ;) (60% van de molten strike skill en 50% van je xoph amulet) moet je natuurlijk al wel het amulet hebben :p

Ele reflect doet denk ik ook niet veel, omdat je vooral kleine hits doet (veel, maar wel relatief klein) en die life gain on hit je zo weer vol met je ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
SMD007 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:10:
Phys doet je niets gezien je als het goed is 110% phys naar fire convert ;) (60% van de molten strike skill en 50% van je xoph amulet) moet je natuurlijk al wel het amulet hebben :p

Ele reflect doet denk ik ook niet veel, omdat je vooral kleine hits doet (veel, maar wel relatief klein) en die life gain on hit je zo weer vol met je ring.
Xoph amu heb ik nog niet, Ele reflect mobs in maps zelf deden me al weinig en nu met die ring nog minder. :)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SMD007 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:10:

Elemental reflect als map mod is funest als je ook maar een beetje damage doet. Je doet veel kleine hitjes, maar elk hitje reflect wel meer dan de 20 life die je terugkrijgt.

Van de elemental reflect mobs heb je als het goed is helemaal geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Is het mogelijk om itemlevel < 50 zelf te Six linken? Ik weet dat ik met vorici een item die lager is dan 50 kan Six socketten maar kan ik dat item dan zelf met fuse spammen 6 linken?

Context: ik wil volgende League ssf en opnieuw frostbolt totem gaan spelen maar nu als Ascendant omdat ik graag op een gegeven moment naar een soul mantle kikazaru wil. En met ascendant kan ik 100% curse immunity krijgen.
Nu is het geval dat soul mantle gechanced kan worden met een spidersilk robe. Deze kan ook ilvl 49 zijn. Dus toen kwam deze vraag op. Kans is klein maar vind het gewoon een interessante vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Je kan 6s altijd zelf linken. Zolang deze niet mirrored zijn. Je kan een 6l spidersilk wel zelf chancen.maar je loopt wel risico dat het een convenant wordt en dan is het wel zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Neles7 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:39:
[...]

damn als ik dit zo weer zie heb ik zo zin om weer reave/bf te spelen, echter heb ik altijd moeite om in het beginnen goed genoeg te gearen om niet vaak dood te gaan.

Voor het volgende seizoen ben ik nu aan het twijfelen tussen de volgende builds:
- Glacial Cascade Totem build
- Molten strike build
- Reave / bf build
- Barrage & Lightning arrow of Tornade shot build

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
kevinl schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:42:
Je kan 6s altijd zelf linken. Zolang deze niet mirrored zijn. Je kan een 6l spidersilk wel zelf chancen.maar je loopt wel risico dat het een convenant wordt en dan is het wel zuur
Bedankt. Had het wel zo verwacht maar je weet maar nooit in PoE.
Volgens mij zijn het beide geen T1 of T0 uniques dus ik verwacht met een paar 100 chances toch wel een keer een unique te hitten.
Bad luck als het dan idd een covenant wordt maar dat zijn ssf struggles.
pauluzmuller schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:32:
[...]
damn als ik dit zo weer zie heb ik zo zin om weer reave/bf te spelen, echter heb ik altijd moeite om in het beginnen goed genoeg te gearen om niet vaak dood te gaan.

Voor het volgende seizoen ben ik nu aan het twijfelen tussen de volgende builds:
- Glacial Cascade Totem build
- Molten strike build
- Reave / bf build
- Barrage & Lightning arrow of Tornade shot build
Ik verwacht wel wat changes aan een aantal van die skills. Zijn nu 2 leagues achter elkaar meta dus zouden wel wat nerfjes kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
lauranvh schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:38:
[...]

Bedankt. Had het wel zo verwacht maar je weet maar nooit in PoE.
Volgens mij zijn het beide geen T1 of T0 uniques dus ik verwacht met een paar 100 chances toch wel een keer een unique te hitten.
Bad luck als het dan idd een covenant wordt maar dat zijn ssf struggles.

[...]

Ik verwacht wel wat changes aan een aantal van die skills. Zijn nu 2 leagues achter elkaar meta dus zouden wel wat nerfjes kunnen krijgen.
Ik had een non 6l / 6s soul mantle gekocht die perfect roll was. Toen in 300 jewellers en 900 fusings 6l gemaakt. In ssf gewoon veel mapjes runnen en voirici levelen. Dan moet je genoeg fusings hebben. Overschot aan jewellers omzetten naar fusings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
kevinl schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:43:
[...]
Ik had een non 6l / 6s soul mantle gekocht die perfect roll was. Toen in 300 jewellers en 900 fusings 6l gemaakt. In ssf gewoon veel mapjes runnen en voirici levelen. Dan moet je genoeg fusings hebben. Overschot aan jewellers omzetten naar fusings.
Dat is inderdaad het plan. Ga sowieso eerst flink mappen om te kijken of er een lucky soul mantle dropt. Ga gewoon de spidersilks opslaan en als ik een flinke hoevelheid chance orbs heb pas gebruiken. Ik wil eerst met de chance orbs de eerste maps van Zana enzo kopen om mijn map pool een beetje op te kunnen gaan bouwen.

Want heb nameljik ook kikazaru's nodig en een self-flagellation jewel dus dat is ook nog een uitdaging :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Jeetje nieuwe gebogen scherm van Samsung in nieuwsbericht lijkt me wel vet voor POE. Heb je gelijk je map in een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:51:
Jeetje nieuwe gebogen scherm van Samsung in nieuwsbericht lijkt me wel vet voor POE. Heb je gelijk je map in een scherm.
Ik kan je laatste zin niet plaatsen. Maar misschien heb ik een ander bericht in gedachte..?
Wat bedoel je met je map in een scherm?

Ik heb overigens nog nooit op een gebogen scherm gewerkt/gamed maar t lijkt me niet echt fijn.. Heb liever meerdere schermen dan 1 hele grote.
lauranvh schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:48:
[...]

Dat is inderdaad het plan. Ga sowieso eerst flink mappen om te kijken of er een lucky soul mantle dropt. Ga gewoon de spidersilks opslaan en als ik een flinke hoevelheid chance orbs heb pas gebruiken. Ik wil eerst met de chance orbs de eerste maps van Zana enzo kopen om mijn map pool een beetje op te kunnen gaan bouwen.

Want heb nameljik ook kikazaru's nodig en een self-flagellation jewel dus dat is ook nog een uitdaging :p.
Soul mantle is niet zo heel rare. Moet goedkomen.
De nieuwe 3d arts oogt wel super tof! Heb sowieso een soul mantle skin transfer nodig volgende league.
Heb ik meer mee dan die flashy armour mtx.

[ Voor 42% gewijzigd door Marcvz op 19-05-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Marcvz schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:44:

De nieuwe 3d arts oogt wel super tof! Heb sowieso een soul mantle skin transfer nodig volgende league.
Zou inderdaad goed moeten komen.
Heb de nieuwe 3d art net gezien. Ziet er wel heel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Marcvz schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Ik kan je laatste zin niet plaatsen. Maar misschien heb ik een ander bericht in gedachte..?
Wat bedoel je met je map in een scherm?

Ik heb overigens nog nooit op een gebogen scherm gewerkt/gamed maar t lijkt me niet echt fijn.. Heb liever meerdere schermen dan 1 hele grote.

[...]

Ik bedoel dit artikel
nieuws: 'Samsung werkt aan gebogen 49"-schermpaneel met resolutie van 5120x14...
En ik wil zeggen dat je de hele layout in een keer op het scherm kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:58:
[...]

Ik bedoel dit artikel
nieuws: 'Samsung werkt aan gebogen 49"-schermpaneel met resolutie van 5120x14...
En ik wil zeggen dat je de hele layout in een keer op het scherm kan zien.
Das niet het geval. PoE ondersteund dat soort resoluties niet.
Tijdje terug stond er op redit een screenie van PoE op een widescreen. De zijkanten krijgen een enorm fisheye effect. Heel distorted. Maar je ziet niet echt meer content.

Je karakter is ook altijd in het midden van het beeld. Als heel de map op je monitor zou passen heb je daar pas wat aan als je karakter dan zou bewegen ipv het level zelf. Gevolg nu zou gewoon een hele hoop zwart zijn op je scherm.

En.. Je ziet alleen content die je discovered hebt. Dus meer van de map zien laat je alleen maar meer gebied zien waar je al geweest bent en niet meer hoeft te zijn.
Dus ik zie ook weinig voordeel bij t clearen van maps eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik weet wel dat er ooit een hack was waardoor heel voor kon uitzoomen. Kon je alle mobs zien. Was handig voor vaal areas toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:21:
[...]

Ik weet wel dat er ooit een hack was waardoor heel voor kon uitzoomen. Kon je alle mobs zien. Was handig voor vaal areas toen.
en net als alle andere hacks jaagt GGG er actief op en wordt je ervoor gebanned, maar ik wens je veel succes het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:59:
[...]

en net als alle andere hacks jaagt GGG er actief op en wordt je ervoor gebanned, maar ik wens je veel succes het te proberen.
Denk je nou echt dat ik mijn 800 tabs in de steek laat. Ik blijf van die shiet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joskeuh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik ben een kleine 2 maanden begonnen met POE en leer nog iedere dag bij.

Mijn eerste char is een ranger geworden in de bestiary league. Bij 1 van de eerste mappen van de atlas 2 exalts gevonden dus kon ik wat beter gear kopen en wat een verschil. Niet de meest eenvoudige build gekozen om te beginnen (hoge dex + boog met 'adds 3 to 5 cold damage ...'). Ik moet zelfs nog een ascendancy class kiezen...

Toen kwam de flashback league en daar gekozen voor een reave build, die is momenteel 87 met ascendancy class.

Ik zou voor de volgende league terug met een ranger willen spelen maar misschien eerst wat gear sprokkelen met een sunder char. Met al die verschillende builds zie ik soms het bos niet meer door de bomen. Ik hou wel van char met een snelle clearspeed om maps te farmen maar die ook geen moeite heeft met bazen.

Ik heb niet altijd tijd om te spelen maar ik vind het een topspel en amuseer me iedere minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Joskeuh schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:12:
Ik ben een kleine 2 maanden begonnen met POE en leer nog iedere dag bij.

Mijn eerste char is een ranger geworden in de bestiary league. Bij 1 van de eerste mappen van de atlas 2 exalts gevonden dus kon ik wat beter gear kopen en wat een verschil. Niet de meest eenvoudige build gekozen om te beginnen (hoge dex + boog met 'adds 3 to 5 cold damage ...'). Ik moet zelfs nog een ascendancy class kiezen...

Toen kwam de flashback league en daar gekozen voor een reave build, die is momenteel 87 met ascendancy class.

Ik zou voor de volgende league terug met een ranger willen spelen maar misschien eerst wat gear sprokkelen met een sunder char. Met al die verschillende builds zie ik soms het bos niet meer door de bomen. Ik hou wel van char met een snelle clearspeed om maps te farmen maar die ook geen moeite heeft met bazen.

Ik heb niet altijd tijd om te spelen maar ik vind het een topspel en amuseer me iedere minuut.
Leuk om te lezen dat er toch nog telkens nieuwe spelers bij komen. Zie ook mijn sig over hoe je de guild kan joinen. De guild kan je dan ingame ook op weg helpen met uitleg en of items vanuit de guild stash. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joskeuh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12-2021
SMD007 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:27:
[...]

Leuk om te lezen dat er toch nog telkens nieuwe spelers bij komen. Zie ook mijn sig over hoe je de guild kan joinen. De guild kan je dan ingame ook op weg helpen met uitleg en of items vanuit de guild stash. :)
Bedankt voor de info! Ik zal het topic in de loop van de dag eens doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Elemental Hit reworked!!!
Wie had dat gedacht zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
En arc reworked! Ik zou haast overwegen een caster te maken..
Arc totems zou ook best wel tof moeten zijn. Maar ik gok dat ik die playstyle te traag vind.
Maar complete screens clearen zou t probleem niet moeten zijn met de nieuwe mechanics. Maar hoge MS halen zal tricky zijn misschien.. En dat is wel iets wat ik graag heb op mn builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Marcvz schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 01:40:
En arc reworked! Ik zou haast overwegen een caster te maken..
Arc totems zou ook best wel tof moeten zijn. Maar ik gok dat ik die playstyle te traag vind.
Maar complete screens clearen zou t probleem niet moeten zijn met de nieuwe mechanics. Maar hoge MS halen zal tricky zijn misschien.. En dat is wel iets wat ik graag heb op mn builds.
Vanaf het moment dat ik hoorde dat ze arc gingen aanpakken had ik al zin in om er een build mee te maken, maar net wat jij zegt voor het casten van arc moet je stil staan en dat haalt denk ik ook de speed eruit, maar ook daar zit ik nu over te denken om hem aan cast on hit te hangen en dan te combineren met cyclone ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Stilstaan is niet zo erg. Als de cast time maar snel genoeg is en je vlot weer op gang bent.
Mn wander moet ook stil staan om te schieten. Maar toch mn snelste char tot op heden.

Ik weet niks van spell caster tho. Hoeveel casts per sec doe je normaal? Dus zonder compleet overboard te gaan met cast speed speccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/XfSsE-zdkunVCBIi7zwiMkaeCvgJQ33aTXRpk-t78_0.jpg?s=a0ee19fd2c912cced7b582a7ca3f38af

En daar is de re-worked power siphon. Elke keer als ik de veranderde skills zie begin ik weer te twijfelen of ik dat niet wil spelen maar ik heb al heel lang geroepen dat ik iets met power siphon wilde doen (al voor veranderingen)....ik denkt dat die vermoedens van mij nu wel bevestigd zijn. PS ziet er zo vrij goed uit, verdorrie zeg. En als het goed is komt er morgen nog wel wat meer info over de skills in actie hoe het eruit ziet....dus wat denkt de rest, zou dit de KB+Barrage meta kunnen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
handig een skill die gelijk aan een 4L hangt. cull - multi proj - inc crit

die skill ziet er best lekker uit! Ben benieuwd of dit nu een skill is die ook prima mee te lvlen valt.

zo veel nieuwe (reworked) skills het is nu verdomd lastig om een build te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Denk dat met Storm Prison het lvlen zeer goed te doen is, of als je er wellicht tijdens het lvlen een PCoC aan hangt. Maar idd is is het een 3-voor-1 skill nu. En dan nog is er ook nog vaal power siphon die je er nu gratis bij kan krijgen! Heb net is wat zitten prutsen en heb besloten in Incursion lekker met power siphon aan de slag te gaan. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ze maken het niet makkelijk he... wil eigenlijk nog steeds weer eens een bow build doen maar liever geen TS. Spectral Throw (ele buzz) ook nog nooit gespeeld dus dat lijkt me ook leuk om eens te doen en dan... dan komt de reworked elemental hit en denk ik... jaa dat wordt leuk!! Nu zie ik de nieuwe PS en weer denk ik.... oooeh dat is ook leuuukkk!!

Welke ascendancy zou het beste zijn voor PS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinl
JohnnyV76 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:41:
Ze maken het niet makkelijk he... wil eigenlijk nog steeds weer eens een bow build doen maar liever geen TS. Spectral Throw (ele buzz) ook nog nooit gespeeld dus dat lijkt me ook leuk om eens te doen en dan... dan komt de reworked elemental hit en denk ik... jaa dat wordt leuk!! Nu zie ik de nieuwe PS en weer denk ik.... oooeh dat is ook leuuukkk!!

Deadeye zou vet zijn voor PS. Als je kan chainen en piercen. Dan heb je vette aoe skill.

Bij nader inzien zou Raider ook vet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door kevinl op 28-05-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
JohnnyV76 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:41:

haha ik heb hetzelfde... lastig lastig.
Morgen komt de patchlist toch?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
kevinl schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:13:
[...]

Deadeye zou vet zijn voor PS. Als je kan chainen en piercen. Dan heb je vette aoe skill.

Bij nader inzien zou Raider ook vet zijn.
T is piercen of chainen. Niet en en.
En pathfinder is ook prima.

Ik denk dat ik weer ga wanden met dit nieuws.
Misschien ele hit als single target ipv barrage .

Maar rain of arrows/blast rain staat ook hoog op t lijstje... Lastig lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

oe dat klinkt ook wel stoer ja...
Maaaaaaaaaaaar denk dat ik nu gewoon begin weer met molten strike als starter build. Mijn plan is zo snel mogelijk een weekje ofzo uberlab runs te doen en head enchants te verkopen. daarmee mijn vermogen op bouwen en dan een map runner build te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nadeel van dit nieuws is dat de gear weer niet te betalen zal zijn.... voor ons stervelingen. Voor jullie no-lifers farmers geen enkel probleem natuurlijk ^^

Ben er nog steeds niet uit. Eerst maar de patch notes afwachten.
Ondanks alle goodies voor traps en Ziggy D's efforts om t te showcasen voor GGG denk ik toch dat t veel minder soepel speelt dan een bow of wand build.Molten strike is me een beetje te meta dus zal ik niet spelen maar daarentegen prima geschikt als starter/farmer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

SMD007 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:31:

oe dat klinkt ook wel stoer ja...
Maaaaaaaaaaaar denk dat ik nu gewoon begin weer met molten strike als starter build. Mijn plan is zo snel mogelijk een weekje ofzo uberlab runs te doen en head enchants te verkopen. daarmee mijn vermogen op bouwen en dan een map runner build te doen.
Goed idee om over na te denken...normaal zou ik direct met mn "hoofd" build beginnen maar wellicht moet ik maar is overwegen om te beginnen met een build om wat currency te verzamelen. Alleen geen idee wat ik dan ga spelen. iets als juggernaut gok ik. Jugg molten strike/sunder, heirophant crit (or SR) spell totems, skellies / srs / spectre's....wat te doen wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
JohnnyV76 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:23:
Nadeel van dit nieuws is dat de gear weer niet te betalen zal zijn.... voor ons stervelingen. Voor jullie no-lifers farmers geen enkel probleem natuurlijk ^^

Ben er nog steeds niet uit. Eerst maar de patch notes afwachten.
Ondanks alle goodies voor traps en Ziggy D's efforts om t te showcasen voor GGG denk ik toch dat t veel minder soepel speelt dan een bow of wand build.Molten strike is me een beetje te meta dus zal ik niet spelen maar daarentegen prima geschikt als starter/farmer natuurlijk.
Valt reuze mee. Piscators is niet duur.
Jewels kunnen duur zijn, maar als wanden meta is, zijn er ook veel crafters en groot aanbod mediocre jewels.
De andere items zijn vergelijkbaar met elke andere build.

Windripper build is bv een pak duurder dan een wander om mee te beginnen.

Ik start gewoon op mn frostblader. Build is insane vlot voor een starter en kost weinig tot niets om mee te beginnen. Eerste 12u geen zin om items te kopen en met die build hoef ik dat ook niet. ☺

Waar ik naar respec ben ik nog steeds niet uit.. Maar t is ook nog geen vrijdag :)

Pagina: 1 ... 112 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]