Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
bij deze mijn char: https://www.pathofexile.c...ile/boemmie123/characters
char naam: plundersunder. suggestie welkom:)
of deze link: http://poe-profile.info/profile/boemmie123/plundersunders

[ Voor 21% gewijzigd door boemmie op 11-08-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Oeh godskes, hier kan nog wel het een en ander aan veranderd worden :)

Ik zou ook voor Sunder gaan, EQ heeft door de AoE nerfs een flinke bash gekregen.
Ten eerste je links voor Sunder: Faster attacks én Multstrike is niet handig. Swap out 1 vd 2 (ik heb persoonlijk liever MS dan FA) voor Concentrated Effect. Een more multiplier en big DPS increase.

Heeft een support gem minder effect als er meerder zijn gelinkt aan 1 gem ofzo? Want wat is de reden dat je FA eraf zou halen?

Haal Fortify er ook maar direct uit voor Melee Physical Damage support. Fortify kan je weg laten aangezien je een Champion bent met auto fortify ;).

Toevallig gister avond 2e labyrinth gehaald dus die kan er inderdaad uit, zelf vergeten te doen. :P

Als tree zou ik het ook iets anders doen: http://poeurl.com/brxf

Net een hele reset gehad van Oriath.. Wordt lastig om de hele tree aan te passen denk ik. :P

En persoonlijk zou ik voor een dual wield sunder met axes gaan maar dat is voorkeur, dit werkt ook prima.
Met dual wield krijg je alleen een hogere attack speed en kun je het tweede wapen als statstick gebruiken.

Blijf voor nu even bij maces, heb nog wat betere in m'n stash maar die zijn iets hoger lvl. .Deze is voor nu oké

Bedankt voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom een Sunder build :)
2Handed Axe zie ik, no problem.

Eerst maar de links en skill gems, dan de tree.
Ik doe hier even wat anders dan normaal en ga voor full physical. Dus geen hatred en herald of ash (aangezien ik die ook niet vond op je char).

Sunder:
Sunder + Melee Phys + Mutlistrike + Conc. Effect + Brutality + Ruthless

Aura's: Arctic Armour + Blasphemy Curse (curse kan van alles zijn: Temp Chain, Enfeeble, Warlords Mark, Vulnerability).

De rest is aan jou om in te vullen qua CWDT setups en een warchief totem (of protector). Blood rage is ook altijd nice.

Dan de tree: http://poeurl.com/brxL

Gear lijkt prima voor leveling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hapkoek schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

Ten eerste je links voor Sunder: Faster attacks én Multstrike is niet handig. Swap out 1 vd 2 (ik heb persoonlijk liever MS dan FA) voor Concentrated Effect. Een more multiplier en big DPS increase.

Heeft een support gem minder effect als er meerder zijn gelinkt aan 1 gem ofzo? Want wat is de reden dat je FA eraf zou halen?

Haal Fortify er ook maar direct uit voor Melee Physical Damage support. Fortify kan je weg laten aangezien je een Champion bent met auto fortify ;).

Toevallig gister avond 2e labyrinth gehaald dus die kan er inderdaad uit, zelf vergeten te doen. :P

Als tree zou ik het ook iets anders doen: http://poeurl.com/brxf

Net een hele reset gehad van Oriath.. Wordt lastig om de hele tree aan te passen denk ik. :P

En persoonlijk zou ik voor een dual wield sunder met axes gaan maar dat is voorkeur, dit werkt ook prima.
Met dual wield krijg je alleen een hogere attack speed en kun je het tweede wapen als statstick gebruiken.

Blijf voor nu even bij maces, heb nog wat betere in m'n stash maar die zijn iets hoger lvl. .Deze is voor nu oké

Bedankt voor de input!
2x een support voor sneller slaan is overkill. Met een lvl 20 multistrike en attack speed op je tree gaat het snel zat. Dan wil je liever een MORE multiplier hebben dat wanneer je slaat het ook echt hard is.

Dus 1x een support voor sneller attacken is prima maar de rest zou ik voor pure damage gaan ipv nog sneller aanvallen.

Ik doe een dual wield sunder en zit op 11 attacks per second op dit moment met multistrike. Faster attacks lijkt me dan niet nodig dus heb ik dan liever dat die 11 attacks per second 50% more damage doen dan dat ik 14 attacks per second doe en die 50% more (let op more en niet increased) als damage doe :)

Puur een kwestie van minmaxing.
Voor nu zou je 4L van Sunder moeten zijn: Sunder + Multi + Melee Phys + Conc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

Wederom een Sunder build :)
2Handed Axe zie ik, no problem.

Eerst maar de links en skill gems, dan de tree.
Ik doe hier even wat anders dan normaal en ga voor full physical. Dus geen hatred en herald of ash (aangezien ik die ook niet vond op je char).

Sunder:
Sunder + Melee Phys + Mutlistrike + Conc. Effect + Brutality + Ruthless

Aura's: Arctic Armour + Blasphemy Curse (curse kan van alles zijn: Temp Chain, Enfeeble, Warlords Mark, Vulnerability).

De rest is aan jou om in te vullen qua CWDT setups en een warchief totem (of protector). Blood rage is ook altijd nice.

Dan de tree: http://poeurl.com/brxL

Gear lijkt prima voor leveling...
en voor jewels aangezien ik een paar slots zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

en voor jewels aangezien ik een paar slots zie?
Wat je maar wilt of nodig hebt. Je hebt 111 intelligence nodig voor Conc Effect. Ik heb dat via mijn amulet en helmet gedaan maar stel je redt het niet dan wat int op een jewel, resists als je ze nodig hebt.

Ben je voorzien in die stats dan voor life + damage + attack speed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:47:
[...]

Wat je maar wilt of nodig hebt. Je hebt 111 intelligence nodig voor Conc Effect. Ik heb dat via mijn amulet en helmet gedaan maar stel je redt het niet dan wat int op een jewel, resists als je ze nodig hebt.

Ben je voorzien in die stats dan voor life + damage + attack speed gaan.
resists zijn een issue:)
ik zal eens zoeken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpressomaniac
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03-2020
Het liefst zou ik die qof marauder ombouwen tot iets werkends voor 3.0. Met zo kom mogelijk equipment verandering/investering. Maar geen idee of er een marauder reach build is die nu nog viable is.
SMD007 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:32:
[...]

Wat wil je? er zijn 1001 builds mogelijk, maar zonder te weten welke richting je leuk vind kunnen wij ook niet echt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Vandaag lvl 69 aangetikt op HSC en aan mappen begonnen. Eerst mijn build omgespecd naar Glacial Cascade totem. Damage is prima op een 4L met niet gelevelde gems in een Soul Mantle (GC - faster casting - inc. crit. strikes - hypothermia). Door Soul Mantle word ik mega veel gecursed, gebruik Self-Flaggelation jewel voor 14% extra spell damager per curse. Voor het eerst dat ik Kikazaru in een build gebruik! ;)

Ben nu aan het sparen voor een helm met GC phys conversion enchant. Als ik die heb kan ik Hrimsorrow vervangen voor Maligaro's gloves.

Profiel: https://www.pathofexile.c...ile/subtronics/characters
Character: Lorenz_the_Inquisitive

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Zo, mijn tweede leveling ronde in POE er op zitten. Nog steeds geen guide gelezen of opgezocht.
Gewoon kiezen wat me goed lijkt of wat ik nodig heb.

Snap van de meeste zaken geen snars en ook de drops niet maar dat vind ik (nog) niet erg :)

Deze game kost me alleen wel erg veel tijd.
Nog even dit, nog even dat...........

Heerlijke game

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik ben een facebreaker ancestral warchief build begonnen. Taaie kost en trage clear speed. Ik zit nu inmiddels in act 7 en ben level 50. Deathcount zit op 4. Foutje bij de high templar in act 3, Kitava in act 5 had me een keertje te pakken en de brine king had me twee keer met de lighting damage. Alleen act 3 was geen one-shot.
Ik vind de nieuwe content echt best wel goed gedaan. De nieuwe bosses zijn taai, maar wel oké. Sommige bosses gaven echt ff een wow-shit-momentje en dat was best leuk. Ik denk dat ik de volgende keren de nieuwe bosses tot nu toe wel deathless kan doen, dus dat is best oké.

Harbingers zelf zijn saai en redelijk zeldzaam. Ook de drops zijn meh, al had ik gisteravond wel enorm geluk met 2 exalt shards van 1 harbinger... Kijken wat de patch ons gaat geven en of het beter wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Harbinger zijn in maps gelukkig wat midner zeldzaam. heb elf nu een stuk of 4x die unique map kunnen doen en die is echt gaaf en daarnaast goed voor xp.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik ben nu lvl 32 met een soort van minion master witch. Bevalt goed op zich, maar zit eigenlijk nog steeds met 2 en 3 socket items. Wanneer beginnen 4+ items te droppen?
Op PoE.trade zie ik als ik filter op lvl 32 wel al 4 en 5 link wapens aangeboden, maar itemlvl is dan veel hoger. Kan ik die dan op lvl 32 wel al dragen?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Nephalem schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:50:
Kan ik die dan op lvl 32 wel al dragen?
Ja.

Edit: en 4-links kun je vaak vinden in de guild-stash of zelf maken. Vanaf lvl 30 moet dat zeker kunnen.
Ik heb gisteren nog een facebreaker gelinkt, al koste me dat wel achterlijk veel currency. RNG is RNG zullen we maar zeggen.

[ Voor 42% gewijzigd door Kaw op 13-08-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Kaw schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:55:
[...]

Ja.

Edit: en 4-links kun je vaak vinden in de guild-stash of zelf maken. Vanaf lvl 30 moet dat zeker kunnen.
Ik heb gisteren nog een facebreaker gelinkt, al koste me dat wel achterlijk veel currency. RNG is RNG zullen we maar zeggen.
Ik heb nog vrij weinig chromatic en fusing orbs, dus als ik een wapen voor 1 alc ofzo kan kopen met juiste sockets en links dan bewaar ik die liever voor een moment dat ik iets beter weet wat ik doe 😝

[ Voor 4% gewijzigd door Nephalem op 13-08-2017 17:08 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Prima weekendje PoE achter de rug. Het wilde vrijdag even niet lukken met mijn Blade Flurry dus maar een fun alt gestart rondom Freezing Pulse. Path of Building DPS ziet er goed uit, maar eer ik alles bij elkaar heb op dat level gaat even duren. Maps bereikt en AoE clear is prima, maar single target is nog een drama. Leuk om af en toe aan te sleutelen iig.

Ook maar eens gaan denken/bekijken welke build we als endgame farmer willen gaan inzetten, Blade Flurry gaat hem voor mij niet worden. Suggesties zijn welkom, voorkeur geen ST want heb vorige league al genoeg HoWA ST gespeeld en wil eens een nieuwe ervaring :)

Edit: wellicht handig om te vermelden ben geen fan van totems.

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 14-08-2017 08:08 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:36:
[...]

2x een support voor sneller slaan is overkill. Met een lvl 20 multistrike en attack speed op je tree gaat het snel zat. Dan wil je liever een MORE multiplier hebben dat wanneer je slaat het ook echt hard is.

Dus 1x een support voor sneller attacken is prima maar de rest zou ik voor pure damage gaan ipv nog sneller aanvallen.

Ik doe een dual wield sunder en zit op 11 attacks per second op dit moment met multistrike. Faster attacks lijkt me dan niet nodig dus heb ik dan liever dat die 11 attacks per second 50% more damage doen dan dat ik 14 attacks per second doe en die 50% more (let op more en niet increased) als damage doe :)

Puur een kwestie van minmaxing.
Voor nu zou je 4L van Sunder moeten zijn: Sunder + Multi + Melee Phys + Conc.
Sunder inmiddels aangepast naar jouw tip, dps is aanzienlijk gestegen. Alles weer lekker 1 hit k.o. :) Bedankt! Nog iets wat goed is om naast Sunder te gebruiken? Gebruik nu ancestral warchief om soms een beetje te helpen met tanken/dps.. Deze heeft Multistrike support. (Heb trouwens ook een ander wapen nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
gisteren tot redelijk in act8 gekomen. Eerste map drops heb ik al binnen, merk allen wel dat het nog even gaat duren voordat ik kan gaan mappen:)
daarna eens verder kijken wat ik mogelijk als 2de versie wil gaan opstarten.
choices choices:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 16:53
Neles7 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:15:
Prima weekendje PoE achter de rug. Het wilde vrijdag even niet lukken met mijn Blade Flurry dus maar een fun alt gestart rondom Freezing Pulse. Path of Building DPS ziet er goed uit, maar eer ik alles bij elkaar heb op dat level gaat even duren. Maps bereikt en AoE clear is prima, maar single target is nog een drama. Leuk om af en toe aan te sleutelen iig.

Ook maar eens gaan denken/bekijken welke build we als endgame farmer willen gaan inzetten, Blade Flurry gaat hem voor mij niet worden. Suggesties zijn welkom, voorkeur geen ST want heb vorige league al genoeg HoWA ST gespeeld en wil eens een nieuwe ervaring :)

Ik speel op mijn char Helanha nu met cyclone en moet zeggen dat bevalt zeer goed. Met flesjes aan tik ik meer dan 400k dps aan. ik doe voor maps clearen zelf een inc. area of effect gem erin en voor de wat pittigere bosses verwissel ik die voor een inc. crit strike gem. Met die gem heb ik precies 95% crit chance wat natuurlijk weer handig is gezien ik atziri gloves draag en dus instant leech on crit.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Ik speel op mijn char Helanha nu met cyclone en moet zeggen dat bevalt zeer goed. Met flesjes aan tik ik meer dan 400k dps aan. ik doe voor maps clearen zelf een inc. area of effect gem erin en voor de wat pittigere bosses verwissel ik die voor een inc. crit strike gem. Met die gem heb ik precies 95% crit chance wat natuurlijk weer handig is gezien ik atziri gloves draag en dus instant leech on crit.
is scoin beste voor cyclone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
boemmie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:16:
[...]

is scoin beste voor cyclone?
Nee dat kan met elk char wel. Mijn scion is lvl 98 en dus mijn hoogste char vandaar dat ik die koos. Mijn build is echter wel alleen te spelen vanuit scion vanwege de manier waarop mijn tree gemaakt is.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:15:

Ik speel nu RF Scorching ray. Erg sterk, snelle build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

Nee dat kan met elk char wel. Mijn scion is lvl 98 en dus mijn hoogste char vandaar dat ik die koos. Mijn build is echter wel alleen te spelen vanuit scion vanwege de manier waarop mijn tree gemaakt is.
ik zie dat ik mijn cyclone build redelijk om kan zetten naar een 2h cyclone build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclone kan met meerdere ja. Ik vind Raider altijd wel fijn door de speed die de ascendancy biedt.

Ik ben inmiddels lvl 67 met mijn Dark Pact Berserker en heb gisteren mijn eerste tier 7 map gedaan lol. Was wel een beetje slecht voor de XP maar was prima te doen. Vanavond even snel levelen naar lvl 75 ofzo en dan maar eens wat andere gear halen. Loop nog steeds met een goldrim, tabula, wanderlust, perandus blazon en lochtonial caress. Loop eigenlijk al sinds lvl 1 met deze gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
eerst maar eens voor de eerste keer maps halen, dan ga ik wel kijken wat ik ga doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:47:
[...]

Ik speel nu RF Scorching ray. Erg sterk, snelle build.
Heb je een link naar je profile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Iemand enig idee hoe ik gemakkelijk sac fragments kan farmen? Ben SSF dus kopen wordt hem niet.
Zit in maps (daar spawnen geen vaal areas, volgens mij) en heb nog heel erg weinig sac fragments en wil op een gegeven moment toch een aantal keer Atziri gaan doen.

Is het een goed idee om een aantal keer Cruel lab te proberen om te proberen ze uit de treasure boxes te halen? Misschien kan ik ook proberen om Merciless lab te doen maar geen idee of dat gaat lukken.
Of een bepaalde zone farmen waar de mogelijkheid tot vaal areas vrij groot is?

Ben bang dat als ik mijn sac fragments ga gebruiken in de map machine dat ik er dan meer kwijt raak dan er vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
lauranvh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:34:
Iemand enig idee hoe ik gemakkelijk sac fragments kan farmen? Ben SSF dus kopen wordt hem niet.
Zit in maps (daar spawnen geen vaal areas, volgens mij) en heb nog heel erg weinig sac fragments en wil op een gegeven moment toch een aantal keer Atziri gaan doen.

Is het een goed idee om een aantal keer Cruel lab te proberen om te proberen ze uit de treasure boxes te halen? Misschien kan ik ook proberen om Merciless lab te doen maar geen idee of dat gaat lukken.
Of een bepaalde zone farmen waar de mogelijkheid tot vaal areas vrij groot is?

Ben bang dat als ik mijn sac fragments ga gebruiken in de map machine dat ik er dan meer kwijt raak dan er vindt.
gisteren tijdens het meppe door act 7 en 8 kreeg ik er 3, henk was blij met me:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

lauranvh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:34:
Ik zou maps met 2 of 3 bosses als Twinned rollen en dan corrupten. Anders een kleine lineair zone zoeken en dan van end to end runnen. Vroegah deden ze dat in zone naar Sarn encampment in Act 3, weet niet of daar nog een Vaal side area spawned.

[ Voor 4% gewijzigd door FiraNove op 14-08-2017 17:15 ]

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Wat hierboven staat inderdaad. Maar een twinned corrupted Vaal Pyramid o.i.d. kan wel een beetje link zijn als je build nog niet heel ver gevorderd is.

Prophecies spammen zou ook kunnen helpen. Volgens mij zijn prophecies die een sac frag opleveren niet heel zeldzaam.

De geestdodendste (en goedkoopste) optie is een lineaire, niet al te lange, zone te zoeken en zo een vaal side area proberen te vinden.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
je kan ook gewoon lage mapjes doen. Daar dropen kaartjes die als je een set inlevert je een fragment opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gisteren 600+ fusings op mijn Starforge gebruikt maar geen 6L. Nu in standard nog maar 50 fusings over.

Overigens is lacerate wel echt tof, nu bezig met T11/12 maps. https://www.pathofexile.c...profile/foojin/characters > FoojinSF is mijn toon. Nog 7 levels voor 2 jewel slots / 3 HP nodes en dan is de build 'af'.

Ik ben aan het twijfelen wat ik nu zal upgraden met de 150C die ik nog aan currency heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
gisteren voor het eerst begonnen aan maps, veel verder dan t2 kom ik niet. Komt waarschijnlijk door mijn resists en de hoeveelheid hp(2,3k). Wordt flink farmen voor wat betere gear.
iemand suggesties? heb wel klein beetje currency maar niet super veel.
http://poe-profile.info/profile/boemmie123
char plundersunders

[ Voor 27% gewijzigd door boemmie op 15-08-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
boemmie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:50:
gisteren voor het eerst begonnen aan maps, veel verder dan t2 kom ik niet. Komt waarschijnlijk door mijn resists en de hoeveelheid hp(2,3k). Wordt flink farmen voor wat betere gear.
iemand suggesties? heb wel klein beetje currency maar niet super veel.
http://poe-profile.info/profile/boemmie123
char plundersunders
Ik zou eens naar deze guide kijken (makkelijk aan te passen naar axes). https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1938002

Je gear mist vooral life en resists. Verder zie ik erg weinig gems. Kijk eens naar de gem setup in de link hierboven (ancestral warchief, auras, cwdt zijn standaard setups). Kaoms roots zijn goede boots voor meer life en zijn niet duur (http://poe.trade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
marshallq schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Ik zou eens naar deze guide kijken (makkelijk aan te passen naar axes). https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1938002

Je gear mist vooral life en resists. Verder zie ik erg weinig gems. Kijk eens naar de gem setup in de link hierboven (ancestral warchief, auras, cwdt zijn standaard setups). Kaoms roots zijn goede boots voor meer life en zijn niet duur (http://poe.trade).
loads o work to do, moet echt flink meer links gaan gebruiken in mijn gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

loads o work to do, moet echt flink meer links gaan gebruiken in mijn gear
Betere helm kopen, wapen linken, linker ring en zou ook boots kopen met hp + 2x res + movement speed. Of kaoms roots. Alhoewel die imo overrated zijn. Je belt is slecht (haal https://pathofexile.gamepedia.com/Belt_of_the_Deceiver)

Volgens mij moet je met een paar chaos best goede upgrades kunnen regelen.

2.3k is wel erg weinig. Ik zit nu op 4.3k én MoM en nu net met t2-t3 bezig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:48:
[...]

Betere helm kopen, wapen linken, linker ring en zou ook boots kopen met hp + 2x res + movement speed. Of kaoms roots. Alhoewel die imo overrated zijn. Je belt is slecht (haal https://pathofexile.gamepedia.com/Belt_of_the_Deceiver)

Volgens mij moet je met een paar chaos best goede upgrades kunnen regelen.

2.3k is wel erg weinig. Ik zit nu op 4.3k én MoM en nu net met t2-t3 bezig.
een paar chaos heb ik wel:)
heb 1 ex dacht ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Dat is echt ruim voldoende om goede upgrades te kopen voor maps. Kijk op https://poe.trade naar de items die je nodig hebt, moet goed komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Ok here goes met gear advice:
Helm
Armour helm met als prioriteit qua stats:
- Life (minimaal 80)
- Resists

Body Armour
Koop een 5L die je zelf nog kunt craften of een bestaande.
Zou hier ook voor een pure armour gaan.
Stats qua prioriteiten:
- Life (minimaal 80)
- Resists

Gloves
Mist een life roll welke je kunt craften.
Je kunt ook nieuwe gloves kopen, stats:
- Life
- Resists mocht je ze nodig hebben
- Flat physical damage
- Attack speed

Boots
Zelfde verhaal als de gloves. Je kunt life craften.
Ik zou nieuwe kopen met minimaal 20% movement speed.
Stats:
- Life
- Movement speed

Belt
Belt of the deceiver is een goede optie. Gebruik ik zelf ook in mijn sunder build. Is gewoon 10% more damage.

Rings
Death Knot is eigenlijk wel een redelijke ring.
Ghoul Knuckle is crap. Stats wat je wilt op een ring:
- Life
- Resists
- Flat phys damage

Amulet
Enige goede wat je amulet heeft is int (je hebt 111 int nodig in je build voor conc effect lvl 20).
De rest is crap. Wat je wilt op een amulet:
- Life
- Resists
- Int
- Flat phys damage

Weapon
Opzich een prima wapen. Echter voor een 10 chaos heb je al een 430+ phys dps axe. Die heeft natuurlijk geen Culling strike wat in principe gewoon 10% damage is. Mocht je 25 chaos willen gebruiken dan ga je al naar de 460 phys dps.
Mocht je beslissen om je huidige weapon te gebruiken dan zou ik wel even 20 whetstones eraan spenderen :) Beetje meer dps dan.

Kun je even lekker shoppen op poe.trade, heb ik gister ook gedaan hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Ok here goes met gear advice:
Helm
Armour helm met als prioriteit qua stats:
- Life (minimaal 80)
- Resists

Body Armour
Koop een 5L die je zelf nog kunt craften of een bestaande.
Zou hier ook voor een pure armour gaan.
Stats qua prioriteiten:
- Life (minimaal 80)
- Resists

Gloves
Mist een life roll welke je kunt craften.
Je kunt ook nieuwe gloves kopen, stats:
- Life
- Flat physical damage
- Attack speed

Boots
Zelfde verhaal als de gloves. Je kunt life craften.
Ik zou nieuwe kopen met minimaal 20% movement speed.
Stats:
- Life
- Movement speed

Belt
Belt of the deceiver is een goede optie. Gebruik ik zelf ook in mijn sunder build. Is gewoon 10% more damage.

Rings
Death Knot is eigenlijk wel een redelijke ring.
Ghoul Knuckle is crap. Stats wat je wilt op een ring:
- Life
- Resists
- Flat phys damage

Amulet
Enige goede wat je amulet heeft is int (je hebt 111 int nodig in je build voor conc effect lvl 20).
De rest is crap. Wat je wilt op een amulet:
- Life
- Resists
- Int
- Flat phys damage

Weapon
Opzich een prima wapen. Echter voor een 10 chaos heb je al een 430+ phys dps axe. Die heeft natuurlijk geen Culling strike wat in principe gewoon 10% damage is. Mocht je 25 chaos willen gebruiken dan ga je al naar de 460 phys dps.
Mocht je beslissen om je huidige weapon te gebruiken dan zou ik wel even 20 whetstones eraan spenderen :) Beetje meer dps dan.

Kun je even lekker shoppen op poe.trade, heb ik gister ook gedaan hehe.
helaas kan dit niet in de appie app, vanavond maar eens kijken wat er te koop is op de markt:)
thanks in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren PoE gestart, wat zijn leuke builds om mee te beginnen.
Ben nu een Sunder build gestart, is dat nog een beetje te gebruiken in huidige patch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:27:
Sinds gisteren PoE gestart, wat zijn leuke builds om mee te beginnen.
Ben nu een Sunder build gestart, is dat nog een beetje te gebruiken in huidige patch? :)
Sunder is een prima starterbuild. Een goede guide om te volgen is eentje van Alkaizer. Die werkt nog dikke prima.

/edit

Oh en welkom natuurlijk. Dat je maar snel de 1000+ uren mag halen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

Sunder is een prima starterbuild. Een goede guide om te volgen is eentje van Alkaizer. Die werkt nog dikke prima.

/edit

Oh en welkom natuurlijk. Dat je maar snel de 1000+ uren mag halen ;)
1000+ Uur gaat hem voorlopig niet worden, daar ik aankomende maand een HBO opleiding start en daarnaast fulltime werk.
Free time gaat vooral richting de dame in huis en de beestjes en daarna komt het gamen pas. :P

Heb jij een linkje naar de guide van Alkaizer, ik kan alleen de YT video's vinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Het shoppen gaat nog niet super snel, maar al wel wat kleine upgrades gekocht(ring en helm). Kom nu redelijk goed t3 door, heb nu ook 3300 hp, dus wordt langzaam beter. target=belt of deceiver nog en die 5 link chest, maar die wordt prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
zo de kneiters, wat is dit voor een beest dan?
Kitava's Feast Void Axe 3 hours ago [wiki]
Level: 68 Strength: 149 Dexterity: 76 ilvl: 72 Max sockets: 6 (6)
Socketed Gems are supported by level 25 Melee Splash
278% increased Physical Damage
1% of Physical Attack Damage Leeched as Life
1% of Physical Attack Damage Leeched as Mana
Recover 5% of Maximum Life on Kill
Enemies you hit are destroyed on Kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ben sinds gisteren weer terug in Path of Exile toen ik zag dat er een flinke expansion is. Ik was in het verleden lid van een Tweakers guild. Is deze nog steeds actief en zo ja, hoe join ik die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Darth Malak schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:20:
Ben sinds gisteren weer terug in Path of Exile toen ik zag dat er een flinke expansion is. Ik was in het verleden lid van een Tweakers guild. Is deze nog steeds actief en zo ja, hoe join ik die? :)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1168682 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Hey allemaal, ik speel Path of Exile al sinds the closed beta en heb nooit echt een Nederlandse guild kunnen vinden, zijn er hier misschien mensen aanwezig die een NL guild runnen of voor mij een invite kunnen regelen?

Ik speel alleen HC en doe eigenlijk alles op hoog level, red maps, uber lab en van alles en nog wat ;) Heb de afgelopen 2 week races beide in mn class gewonnen en ben daarvoor vaak in de top10-50 aanwezig aan het begin van de leagues.

Ben voornamelijk op zoek naar mensen waar ik slap mee kan ouwehoeren over een discord server of iets dergelijks en misschien mappen in een groep!

Laat hier een berichtje achter of als ik online ben kan je me whisperen onder - Der_RF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:39:
[...]

1000+ Uur gaat hem voorlopig niet worden, daar ik aankomende maand een HBO opleiding start en daarnaast fulltime werk.
Free time gaat vooral richting de dame in huis en de beestjes en daarna komt het gamen pas. :P

Heb jij een linkje naar de guide van Alkaizer, ik kan alleen de YT video's vinden. _/-\o_
Volgens mij heeft hij alleen maar een youtube guide en geen written guide
https://www.youtube.com/watch?v=Mhdy-EVNBLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:01:
zo de kneiters, wat is dit voor een beest dan?
Kitava's Feast Void Axe 3 hours ago [wiki]
Level: 68 Strength: 149 Dexterity: 76 ilvl: 72 Max sockets: 6 (6)
Socketed Gems are supported by level 25 Melee Splash
278% increased Physical Damage
1% of Physical Attack Damage Leeched as Life
1% of Physical Attack Damage Leeched as Mana
Recover 5% of Maximum Life on Kill
Enemies you hit are destroyed on Kill
De Axe die je uiteindelijk wilt hebben is Atziri's Disfavour ;)

En een 5L duur?
http://poe.trade/search/onahadarasokan

Goedkoopste die ik zie staan is 1 alch :P
Beetje chaos spammen totdat je een leuke life roll hebt en wellicht 1 of 2 resists en dan heb je eerst een prima 5L. Een upgrade zou dan Belly of the Beast kunnen zijn.

Belt of the deceiver is ook al vanaf 1 alch te krijgen.

Very cheap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

De Axe die je uiteindelijk wilt hebben is Atziri's Disfavour ;)

En een 5L duur?
http://poe.trade/search/onahadarasokan

Goedkoopste die ik zie staan is 1 alch :P
Beetje chaos spammen totdat je een leuke life roll hebt en wellicht 1 of 2 resists en dan heb je eerst een prima 5L. Een upgrade zou dan Belly of the Beast kunnen zijn.

Belt of the deceiver is ook al vanaf 1 alch te krijgen.

Very cheap ;)
ik zag dat ik een prophecy heb waarmee ik een 5l kan maken, kan dat op alles? en daarna beetje chrome spammen om de goede kleuren te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

ik zag dat ik een prophecy heb waarmee ik een 5l kan maken, kan dat op alles? en daarna beetje chrome spammen om de goede kleuren te gebruiken?
Jep, kan op alles, ook een unique.
De colors die je wil hebben zijn 4R1B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Jep, kan op alles, ook een unique.
De colors die je wil hebben zijn 4R1B
belly kan ik niet kopen ivm de prijs, dus mogelijk maar op mijn axe gooien zodat ik daar 5 link op heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:26:
[...]

belly kan ik niet kopen ivm de prijs, dus mogelijk maar op mijn axe gooien zodat ik daar 5 link op heb
Of bewaren totdat je een belly kunt betalen en nu gewoon een cheapass white based 5L armour halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Mischa204 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:09:
Hey allemaal, ik speel Path of Exile al sinds the closed beta en heb nooit echt een Nederlandse guild kunnen vinden, zijn er hier misschien mensen aanwezig die een NL guild runnen of voor mij een invite kunnen regelen?

Ik speel alleen HC en doe eigenlijk alles op hoog level, red maps, uber lab en van alles en nog wat ;) Heb de afgelopen 2 week races beide in mn class gewonnen en ben daarvoor vaak in de top10-50 aanwezig aan het begin van de leagues.

Ben voornamelijk op zoek naar mensen waar ik slap mee kan ouwehoeren over een discord server of iets dergelijks en misschien mappen in een groep!

Laat hier een berichtje achter of als ik online ben kan je me whisperen onder - Der_RF
Zie mijn sig en anders letterlijk het bericht boven jou daar wordt ook verteld waar je moet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

Zie mijn sig en anders letterlijk het bericht boven jou daar wordt ook verteld waar je moet zijn :+
Ik zal vanavond ook eens een request sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Hola boys! Ga me vanavond of morgen ook aan PoE wagen nu 3.0 uit is. Begrijp dat de eerste Shaper kill van de league gedaan is door een Glacial Cascade totem Inquisitor en dat die vrij cheap te gearen is, dus lijkt een redelijk plan om die als starter te kiezen

Verwijderd

SMD007 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

Kon gisteren niemand bereiken van de personen in topic op poe.com :(

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05
Ik zit heerlijk te genieten van de nieuwe acts. bewust geen Beta gespeeld, keurig gewacht tot de launch. Speel HC dus ben uiterst voorzichtig door A5 aan het lopen, maar zit met een big smile op me smoel achter de PC _/-\o_ :) :9~ d:)b *O*

Hattrick: Thorgal Eagles

• boemmie
langzaam begin in aan 2de char te denken. Ik wil iets met een lightning caster gaan doen, lekker totem loos. Startende bij templar. iemand leuke suggesties?

• SMD007
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:19:
[...]

Kon gisteren niemand bereiken van de personen in topic op poe.com :(
laat een bericht achter in topic op poe forum met je char name dan krijg je vanavond wel een invite.
boemmie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:29:
langzaam begin in aan 2de char te denken. Ik wil iets met een lightning caster gaan doen, lekker totem loos. Startende bij templar. iemand leuke suggesties?
zie mijn build in de league. Ik speel een witch (kan ook vanuit templar) die ball lightning doet.

[ Voor 38% gewijzigd door SMD007 op 17-08-2017 14:36 ]

• boemmie
hehe je hebt al een tabula zie ik:)
vanavond maar even blood aquaduct farmen zodat ik er ook een kan maken

[ Voor 50% gewijzigd door boemmie op 17-08-2017 15:10 ]

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:35:
[...]

laat een bericht achter in topic op poe forum met je char name dan krijg je vanavond wel een invite.
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Mijn huidige witch char was niet heel geschikt voor ball lightning. Maak nu de zelfde build op een Templar en dat lijkt al een heel stuk beter te gaan ipv wand en shield ga ik ook over op een staff. Uiteindelijk wil ik Sire of Shards gaan gebruiken. Daarmee lekker alle kanten mijn ball lightnings op knallen.

Lees dat de harbinger buff patch live is, maar dat harbinger mobs nog steeds zeer weinig toevoegen. Tja nadat je breach en legacy league hebt gehad waar de exalts je om de oren vlogen (meer dan 20 in legacy gevonden ikzelf) zijn nu op eens splinters van currency natuurlijk gewoon rond uit ruk. Hoe leuk je het ook ook probeert aan te kleden het vinden van een exalt splinter haalt het nooit bij het vinden van een echte exalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:47:
Mijn huidige witch char was niet heel geschikt voor ball lightning. Maak nu de zelfde build op een Templar en dat lijkt al een heel stuk beter te gaan ipv wand en shield ga ik ook over op een staff. Uiteindelijk wil ik Sire of Shards gaan gebruiken. Daarmee lekker alle kanten mijn ball lightnings op knallen.

Lees dat de harbinger buff patch live is, maar dat harbinger mobs nog steeds zeer weinig toevoegen. Tja nadat je breach en legacy league hebt gehad waar de exalts je om de oren vlogen (meer dan 20 in legacy gevonden ikzelf) zijn nu op eens splinters van currency natuurlijk gewoon rond uit ruk. Hoe leuk je het ook ook probeert aan te kleden het vinden van een exalt splinter haalt het nooit bij het vinden van een echte exalt.
klinkt als een andere spec:)
suggesties hoe je de boom op gaat zetten?
ik had gisteren nog niet mijn templar gestart ivm trage aankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:47:

Mja 't is natuurlijk wel iets breder dan exalt splinters. Al die nieuwe orbs zijn imo leuk ontworpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
boemmie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

klinkt als een andere spec:)
suggesties hoe je de boom op gaat zetten?
ik had gisteren nog niet mijn templar gestart ivm trage aankopen
check mijn char Zeus_SMD dan zie je de eerste opzet al. Kan vanavond als ik weer thuis ben wel even mijn volledige tree hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

check mijn char Zeus_SMD dan zie je de eerste opzet al. Kan vanavond als ik weer thuis ben wel even mijn volledige tree hier posten.
gaarne:)
ik check hem zodra poe.com weer online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harbinger league is voor mij ook een grote teleurstelling.
Okay, zo gek als Breach hoefde het ook weer niet maar dit voegt gewoon echt niks toe.

Bijna Zana lvl 7, dan in ieder geval in iedere map een aantal breaches, dat is mij die 6 chaos wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

heb in ieder geval een tabula/wanderlust/lifesprig om mee te beginne te lvlen, vanavond maar ff beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:44:
Harbinger league is voor mij ook een grote teleurstelling.
Okay, zo gek als Breach hoefde het ook weer niet maar dit voegt gewoon echt niks toe.

Bijna Zana lvl 7, dan in ieder geval in iedere map een aantal breaches, dat is mij die 6 chaos wel waard.
Breach is toch pas zana 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Breach is toch pas zana 8?
Then I´m stupid...Je kon wel eens gelijk hebben.
Dan nog meer even wat langer grinden.

Zana lvl 7 is Nemesis, die miste ik al met mijn stashtabs vol met leather belts lol.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die guild geeft geluk zeg, dank voor mijn eerste 6L deze league ;)

Ohja, had ik dit al gezegd? 4 fusings O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2017 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Nog bezig met mijn lacerate slayer in standard. Erg leuk om te spelen en nu bezig met T13+

Overigens zou ik erg graag een golem build willen spelen in standard maar ik mis de twee duurdere primordial jewels hiervoor. Mocht iemand ze toevallig hebben en er niet zoveel om geven in standard dan hoor ik het graag... let er wel op dat deze een aantal EX kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
marshallq schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:54:
Nog bezig met mijn lacerate slayer in standard. Erg leuk om te spelen en nu bezig met T13+

Overigens zou ik erg graag een golem build willen spelen in standard maar ik mis de twee duurdere primordial jewels hiervoor. Mocht iemand ze toevallig hebben en er niet zoveel om geven in standard dan hoor ik het graag... let er wel op dat deze een aantal EX kosten.
Laat ik er nou net eentje willen maken in de league :)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kan de fated connection prophecy toegepast worden op een corrupted item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:52
kevinl schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:19:
Je kan geen jewellers of andere crafting items gebruiken op corrupted items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kevinl schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:19:
Nee, want je kunt een corrupted item niet veranderen met orbs. Enkel via vorici 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ok dus als je een +1 infernal mantle hebt die niet 6L is. Dan moet je via Voirici 8 gaan craften. Dus naast 1500 fusings en 350 jewellers moet je evenzo veel vaal orbs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
iemand ooit met skeletal mages gespeeld? is dat beetje viable zonder grote currency investment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
boemmie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:50:
iemand ooit met skeletal mages gespeeld? is dat beetje viable zonder grote currency investment?
Dat was m'n eerste build in Harbinger softcore, is niet duur, een Tabula en wat jewels is alles wat je nodig bent om te beginnen. Single target dmg viel wel wat tegen maar dat ligt eerder aan mijn build denk ik als ik de videos online zo bekijk van anderen.
Was wel erg leuk om te spelen, mijn char is al half gestript qua gear maar heb de jewels nog wel, mag je wel overnemen voor een leuk guild prijsje, zal vanavond wel ff kijken wat ik heb, mn IGN nu is FuXXieJuggler

[ Voor 15% gewijzigd door Occy74 op 22-08-2017 14:19 ]

Systeem Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nephalem
Gisteren eindelijk story mode afgemaakt. Kitava fight met name in zijn laatste 25% hp is wel beetje overdreven, haha. 3x dood gebleven omdat je tussen alle minions en ground effects gewoon niet meer ziet wat onder of boven is.
Maar vanavond maar eens kijken hoe de atlas content in elkaar zit.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
marshallq schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:54:

Nu ik er over na denk, heb een golemancer gespeeld in legacy. Vond er geen reet aan dus je mag de jewels zo van me hebben.

Ben pas volgende week of misschien zaterdag online. Stuur maar even een pm dan regelen we het zo wel als je toe wilt happen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holypoison
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-01-2024
http://plays.tv/video/599ca88f9638aa282d/6linkin

Ik zat een pubg stream te kijken terwijl ik fuses aan het spammen was... op het moment dat ik 6link zegt Summit1g " holy shit that's an upgrade man..." lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
lauranvh schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:08:
[...]

Nu ik er over na denk, heb een golemancer gespeeld in legacy. Vond er geen reet aan dus je mag de jewels zo van me hebben.

Ben pas volgende week of misschien zaterdag online. Stuur maar even een pm dan regelen we het zo wel als je toe wilt happen :p.
Dat is echt tof van je! Ik stuur je nog een PM. _/-\o_ :o

Gisteren weer even gespeeld maar 3 passieve golems zijn niet zo geweldig dan wat ik op filmpjes in zo'n builds zie waar ze alles 2 schermen verderop bestoken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Even dit topic taggen. Speel sinds de 3.0 update weer veel POE, HC HL only.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Occy74 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

Dat was m'n eerste build in Harbinger softcore, is niet duur, een Tabula en wat jewels is alles wat je nodig bent om te beginnen. Single target dmg viel wel wat tegen maar dat ligt eerder aan mijn build denk ik als ik de videos online zo bekijk van anderen.
Was wel erg leuk om te spelen, mijn char is al half gestript qua gear maar heb de jewels nog wel, mag je wel overnemen voor een leuk guild prijsje, zal vanavond wel ff kijken wat ik heb, mn IGN nu is FuXXieJuggler
eerst maar eens starten met srs levelen om naar een redelijk lvl te komen voor summon skellies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
boemmie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:51:
[...]

eerst maar eens starten met srs levelen om naar een redelijk lvl te komen voor summon skellies
de lightning ball build al weer mee verveeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

de lightning ball build al weer mee verveeld? :)
Yup, wel een beetje:)
blijf wispelturig in het spel, sunder warrior blijf ik nog steeds een paar maps in runnen en LB build begint al beetje wortel te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
wel herkenbaar heb in het begin van het spel geprobeerd eerst op 1 build te focussen, maar al gauw had ik 20 characters rond lopen. Mijn ball lightning build begint nu wel goed te vormen. Merk wel dat ik echt laatste ascendency wel nodig had die booste mijn build en met name clear speed enorm vooral weer vs single target wat toch wel beetje lackt bij deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:31:
wel herkenbaar heb in het begin van het spel geprobeerd eerst op 1 build te focussen, maar al gauw had ik 20 characters rond lopen. Mijn ball lightning build begint nu wel goed te vormen. Merk wel dat ik echt laatste ascendency wel nodig had die booste mijn build en met name clear speed enorm vooral weer vs single target wat toch wel beetje lackt bij deze build.
ja, te veel keuzes nog steeds in dit spel. heb nu wel een paar lvl items liggen, dus moet redelijk ok gaan als ik niet te veel zooi wil slopen zoals met de LB build zoals je al in game zei:)
goaltje vanavond is lvl 25 of zo denk

• boemmie
goal verre van gehaald, ben tot lvl 6 gekomen, andere dingen gingen voor:)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Scheelt nogal :P Ik ben gisteren weer tot lv50 gegaan. ~5k DPS als Sunder Berserker. Ga vanavond, als dan niet met een vriend, weer een bezoek brengen aan mijn grote vriend Avarius *zucht*.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• SMD007
Gisteren voor het eerst de unique map met harbingers gedaan. Holy damn wat een XP ben van lvl 78 naar 79 gegaan in 1 map vervolgens de smaak te pakken en er nog een paar gedaan ben nu lvl 81. De map geeft naar mijn idee meer xp dan untainted paradise en je krijgt er nog flinke loot uit ook!

helaas laad de laatste map zeer laggy en konden we deze niet spelen.

Verwijderd

SMD007 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:52:
Gisteren voor het eerst de unique map met harbingers gedaan. Holy damn wat een XP ben van lvl 78 naar 79 gegaan in 1 map vervolgens de smaak te pakken en er nog een paar gedaan ben nu lvl 81. De map geeft naar mijn idee meer xp dan untainted paradise en je krijgt er nog flinke loot uit ook!

Toevallig gisteren zelf ook eens die harbringer map gedaan. Precies dezelfde ervaring. Vind de map qua uitdaging wel een beetje lame. Laatste baas is ook totaal niet uitdagend (heel de harbringer experience is naar mijn mening trouwens een snorefest).

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
SMD007 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:52:

Welke tier waren deze harbinger maps, heb er tot nu toe zelf nog geen kunnen rollen :(

• SMD007
Terence(x) schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Welke tier waren deze harbinger maps, heb er tot nu toe zelf nog geen kunnen rollen :(
de theorie is dat t1 t/m t5 altijd een t5 harbinger worden t6 t/m t10 altijd t10 en hoger altijd t15 worden.

Wij hebben 2xt10 en 1xt15 mapjes gedaan. de laatste map was ook een t15 maar niet te doen vanwege de lag.

Ja kwa moeilijkheid is de map ook niet veel moeilijker dan untainted paradise.

• Kaw
SMD007 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:00:
[...]

de theorie is dat t1 t/m t5 altijd een t5 harbinger worden t6 t/m t10 altijd t10 en hoger altijd t15 worden.

Wij hebben 2xt10 en 1xt15 mapjes gedaan. de laatste map was ook een t15 maar niet te doen vanwege de lag.

Ja kwa moeilijkheid is de map ook niet veel moeilijker dan untainted paradise.
Hoe groot is in jouw beleving de kans dat het een beachhead map wordt?

• SMD007
Kaw schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

Hoe groot is in jouw beleving de kans dat het een beachhead map wordt?
ik had 6 van die orbs en had 2 mapjes zelf. Iemand anders had er 15 en had 3 mapjes. Dus kans is groot genoeg naar mijn mening.

Pagina: 1 ... 103 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]