• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Hoe krijg je zoveel currency? Ik zie mensen met 1500 + chaos orbs en 40+ exalteds..

Ikzelf heb 1 lucky exalted en een stuk of 30 chaos bij elkaar weten te rapen (via chaos recipe)

Ik wil een cyclone build starten, maar zie dat een starforge niet te betalen is.. ;(

Hoe doen mensen dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:30:
Hoe krijg je zoveel currency? Ik zie mensen met 1500 + chaos orbs en 40+ exalteds..

Ikzelf heb 1 lucky exalted en een stuk of 30 chaos bij elkaar weten te rapen (via chaos recipe)

Ik wil een cyclone build starten, maar zie dat een starforge niet te betalen is.. ;(

Hoe doen mensen dit?
flippen, geluk hebben, vroeg beginnen met mappen zodat je als eerste items kunt verkopen

cyclone hoef je natuurlijk niet met een starforge te doen in het begin, een goede axe heb je al voor een paar chaos waar je gewoon t/m t10 of zo alles mee kan steamrollen

https://github.com/PoE-TradeMacro/POE-TradeMacro deze macro gebruiken om pricing te kunnen doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:30:

Hoe doen mensen dit?
Ik speel zelf ook een starforge cyclone build, erg leuk. Is alsof je met een mes door de boter gaat.
Wil eerst ook prima met een Terminus Est of een rare 2H sword.

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:45:
[...]

Ik speel zelf ook een starforge cyclone build, erg leuk. Is alsof je met een mes door de boter gaat.
Wil eerst ook prima met een Terminus Est of een rare 2H sword.
misschien mijn sunder build maar eens omzetten naar cyclone:)

Verwijderd

boemmie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

misschien mijn sunder build maar eens omzetten naar cyclone:)
Zeker een aanrader. Ik was btw lucky met boot enchant lol:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bJdenFa.png

Heb nog 10% chance to shock ofzo op jewels dus shock eigenlijk alles wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:49:
[...]

Zeker een aanrader. Ik was btw lucky met boot enchant lol:
[afbeelding]

Heb nog 10% chance to shock ofzo op jewels dus shock eigenlijk alles wel.
Wow kom jij aan 100% shock?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
boemmie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
eerst maar eens starten met srs levelen om naar een redelijk lvl te komen voor summon skellies
Stomme is, gister wilde ik een nieuwe char maken, geen characterslots meer, dus dan deze maar strippen en verwijderen..
Alle gear en gems etc in mn stash gestopt, delete char............. erm.. waar zijn mijn jewels? kuuuuuuuuuuuut... zaten nog in de tree.. |:(
Rip >100c aan jewels....paar mooie life/minion dmg jewels die ik had gemaakt... FML

[ Voor 8% gewijzigd door Occy74 op 25-08-2017 12:01 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Occy74 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Stomme is, gister wilde ik een nieuwe char maken, geen characterslots meer, dus dan deze maar strippen en verwijderen..
Alle gear en gems etc in mn stash gestopt, delete char............. erm.. waar zijn mijn jewels? kuuuuuuuuuuuut... zaten nog in de tree.. |:(
Rip >100c aan jewels....paar mooie life/minion dmg jewels die ik had gemaakt... FML
oi
that hurts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Wow kom jij aan 100% shock?
Nee zit volgens mij op 24% chance to shock. Maar in praktijk shock ik alles wel.
Gister mijn 2de 6L alweer. Dit keer Starforge. Iets van 600/700 fusings dit keer. Nog steeds een prima gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:08
[...]

Grappig ik zat gister al mijn char op te ruimen die onder lvl 80 waren en kwam nog jewels tegen (omdat ik wel mijn tree check voordat ik ze delete :9 ) zoals 12% es en life nodes in radius are converted to ES. of te wel een flinke perfect legacy die dus kennelijk meerdere exalts waard is XD

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:55:
[...]

Grappig ik zat gister al mijn char op te ruimen die onder lvl 80 waren en kwam nog jewels tegen (omdat ik wel mijn tree check voordat ik ze delete :9 ) zoals 12% es en life nodes in radius is converted to ES. of te wel een flinke perfect legacy die dus kennelijk meerdere exalts waard is XD
Divine it! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
gaat niet was al corrupted xd

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
[...]

Gelukkig niet je mirror delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Gister 3 excavation maps gekocht. Ik wil een Tier 6 shaper's orb. eerste 2x te vaak dood, dus alle portals weg. (die bosses zijn een ramp voor mn sunder) laatste had ik em na een lange hit & run battle.

Tot mn verbazing dropte de shapers orb niet. Nu las ik ergens dat je de map moet corrupten? Ik had gewoon alch gebruikt :(

Dus gewoon een vaal orb op een gele excavation map gebruiken en dan dropped die shapers orb wel?

deze map staat trouwens nog niet tussen mn atlas, kan ik dan alsnog de shaper orb krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:00:
Gister 3 excavation maps gekocht. Ik wil een Tier 6 shaper's orb. eerste 2x te vaak dood, dus alle portals weg. (die bosses zijn een ramp voor mn sunder) laatste had ik em na een lange hit & run battle.

Tot mn verbazing dropte de shapers orb niet. Nu las ik ergens dat je de map moet corrupten? Ik had gewoon alch gebruikt :(

Dus gewoon een vaal orb op een gele excavation map gebruiken en dan dropped die shapers orb wel?

deze map staat trouwens nog niet tussen mn atlas, kan ik dan alsnog de shaper orb krijgen?
Moet corrupted zijn idd. Je kan een map gewoon doen en de orb krijgen, ook al zie je deze niet. Ik geloof trouwens dat als je de naam intypt in je atlas, je de map alsnog kunt zien + de requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:11:
[...]
Moet corrupted zijn idd. Je kan een map gewoon doen en de orb krijgen, ook al zie je deze niet. Ik geloof trouwens dat als je de naam intypt in je atlas, je de map alsnog kunt zien + de requirements.
Volgens mij niet, straks ff double checken als ik thuis ben :)
Die boss is echt ruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:13:
[...]

Volgens mij niet, straks ff double checken als ik thuis ben :)
Die boss is echt ruk :(
Ik wil em wel voor je killen :)
HSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:23:
[...]

Ik wil em wel voor je killen :)
HSC?
Jep:) stuur straks wel effe een guildchat er uit als ik on ben:) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:45:
[...]

Jep:) stuur straks wel effe een guildchat er uit als ik on ben:) thnx!
Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Weer 3 vaaled excavation verkloot;( wat een klote map:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:19:
Weer 3 vaaled excavation verkloot;( wat een klote map:(
Coming lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29
Bij lastige mappen die je corrupted moet runnen rol ik ze meestal magic met makkelijke rolls, dan een regal er op en dan een vaal. Heb je iig meer kans dat ie goed te doen is :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Dit weekend na 2 weken weer een paar uurtjes kunnen spelen. Ben op mijn SSF full Ele conv BV char tot lvl 76 geraakt en heb een kleine map pool van tier 4 maps. Die ga ik vanavond maar eens proberen. Mijn gear is niet goed maar kan ermee door.
Hoop dat ik snel wat Regals ga krijgen om wat gear te gaan craften.

Kwam er gisteren achter dat een dagger craften nog heel lastig gaat worden zonder lvl 8 Elreon. Crafting multiple mods is dan pas mogelijk en dat ga ik dus nooit halen.
Jammer maar we gaan zien of er iets van te maken kan worden. Ga nog even geen exalt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauranvh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:16:
Dit weekend na 2 weken weer een paar uurtjes kunnen spelen. Ben op mijn SSF full Ele conv BV char tot lvl 76 geraakt en heb een kleine map pool van tier 4 maps. Die ga ik vanavond maar eens proberen. Mijn gear is niet goed maar kan ermee door.
Hoop dat ik snel wat Regals ga krijgen om wat gear te gaan craften.

Kwam er gisteren achter dat een dagger craften nog heel lastig gaat worden zonder lvl 8 Elreon. Crafting multiple mods is dan pas mogelijk en dat ga ik dus nooit halen.
Jammer maar we gaan zien of er iets van te maken kan worden. Ga nog even geen exalt gebruiken.
Sowieso voor een endgame weapon heb je meerdere exalts nodig/een hele stapel currency. Kun je beter wat goedkope endgame uniques pakken of een random dagger via de trade.

Speel zelf ook BV, alleen met crit dark pact. Speelt lekker weg, en de weapons (divinarius + heartbreaker) waren bij elkaar een paar chaos volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:40:
[...]

Sowieso voor een endgame weapon heb je meerdere exalts nodig/een hele stapel currency. Kun je beter wat goedkope endgame uniques pakken of een random dagger via de trade.

Speel zelf ook BV, alleen met crit dark pact. Speelt lekker weg, en de weapons (divinarius + heartbreaker) waren bij elkaar een paar chaos volgens mij.
Wil ook geen 100% endgame dagger. Ben SSF en met mijn speeluren ga ik niet de currency stacks bereiken om zoiets te craften. Traden wordt ook lastig als Solo Self Found character :9.
Dus gewoon een mooie t1-t3 of t2-t2 alteration en daarna een t3 of t4 regal op een imperial skean of ambusher base zou al mooi zijn. Daarna had ik graag multiple crafted mods gedaan maar dat gaat hem dus niet worden.
Hoop eigenlijk op een doryani's na een paar atziri runs maar dat zal wel valse hoop zijn haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy74
lauranvh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:47:
[...]
Hoop eigenlijk op een doryani's na een paar atziri runs maar dat zal wel valse hoop zijn haha.
Ja met die instelling wel ja... :o >:) ;)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn gister een stuk of wat beachhead maps gedaan. Ik was lvl 89 en 8% toen ik begon. Na 3 maps was ik lvl 90 en 13%.

Echt insane. Heb nog een stuk of wat te liggen dus ik gok nog 3 of 4 maps en dan 91. Dan nog een stuk of 8 (gokje) en dan 92.

Gaat echt zo lekker. Meest lekkere build sinds lange lange tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik heb gisteren op standard mijn scion cyclone build ook omgegooit. Ik gebruik nu blade flurry met een dagger en haal hiermee via PathofBuilding meer dan 1 miljoen dps. Ik heb het idee van iemand die beweert op standard league een claw build te hebben of te kunnen maken met 88miljoen dps. Ik ben gister een poos bezig geweest met claws en de build na maken, maar haalde lang niet de dps die hij zegt te halen. Ik ben daarna maar overgaan op dagger en nu haal ik 1 miljoen dat is nog steeds een schijntje van zijn totale dps natuurlijk, maar shaper gaat nu al flink hard neer en ik kan natuurlijk mijn build nog flink optimaliseren. Ben dan ook vanochtend druk geweest met het craften en aanpassen van mijn tree en denk dat als ik de tree die ik nu bedacht heb weer in elkaar klik ik weer flink wat DPS vooruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:37:
Ik heb gisteren op standard mijn scion cyclone build ook omgegooit. Ik gebruik nu blade flurry met een dagger en haal hiermee via PathofBuilding meer dan 1 miljoen dps. Ik heb het idee van iemand die beweert op standard league een claw build te hebben of te kunnen maken met 88miljoen dps. Ik ben gister een poos bezig geweest met claws en de build na maken, maar haalde lang niet de dps die hij zegt te halen. Ik ben daarna maar overgaan op dagger en nu haal ik 1 miljoen dat is nog steeds een schijntje van zijn totale dps natuurlijk, maar shaper gaat nu al flink hard neer en ik kan natuurlijk mijn build nog flink optimaliseren. Ben dan ook vanochtend druk geweest met het craften en aanpassen van mijn tree en denk dat als ik de tree die ik nu bedacht heb weer in elkaar klik ik weer flink wat DPS vooruit zal gaan.
Ik denk dat je met een ele claw blade flurry inquisitor wel wat meer dps haalt. 88 miljoen durf ik niet te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nee het hele idee is dat je de dmg scaled van je physical dmg. je hebt ook een off-hand axe die 20% van phys naar cold convert. Zal als ik vanavond thuis ben zijn build wel linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51

Luukwa

o/

Dit is wel mijn seizoen moet ik zeggen, al meer dan 10 exalted orbs gevonden, aantal kaoms heart kaartjes en een paar jewels van 50+ chaos.
Nu 1 character op level 90, een Ngamahu cyclone met bijna 60k tooltip dps en een level 83 darkpact build met 40k tooltip dps.
Voor Ngamahu's moet ik nog een 6 link body hebben, maar daar ben ik zelf al mee aan de gang.
Hier is mijn profile link: https://www.pathofexile.c...profile/Luukwa/characters
kutnaam = darkpact en snoeter = cyclone.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat ik eventueel kan veranderen of kan verbeteren.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:00:
nee het hele idee is dat je de dmg scaled van je physical dmg. je hebt ook een off-hand axe die 20% van phys naar cold convert. Zal als ik vanavond thuis ben zijn build wel linken.
Dus full conversion met physical to lightning and hrimburn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Als je Hrimburn, phys to lightning en die offhand 20% meetelt heb je 120% conversion. Dat heeft niet zoveel zin. Misschien doet hij iets met Avatar of fire ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Nee niet alleen lightning alle vormen fire/light/cold en zelfs chaos dmg. en nee niet met die gloves. Ik heb over een off-hand niet gloves. deze axe: https://pathofexile.gamepedia.com/Moonbender%27s_Wing kijk voor meer info anders op mijn profiel naar de build van char Helanha.

[ Voor 8% gewijzigd door SMD007 op 29-08-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luukwa schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:35:
Dit is wel mijn seizoen moet ik zeggen, al meer dan 10 exalted orbs gevonden, aantal kaoms heart kaartjes en een paar jewels van 50+ chaos.
Nu 1 character op level 90, een Ngamahu cyclone met bijna 60k tooltip dps en een level 83 darkpact build met 40k tooltip dps.
Voor Ngamahu's moet ik nog een 6 link body hebben, maar daar ben ik zelf al mee aan de gang.
Hier is mijn profile link: https://www.pathofexile.c...profile/Luukwa/characters
kutnaam = darkpact en snoeter = cyclone.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat ik eventueel kan veranderen of kan verbeteren.
Weinig op je dark pact build aan te merken, maar er is altijd wel wat natuurlijk. Je jewels zijn eigenlijk niet te best. Ik mis eigenlijk overal de crit multi. En je hebt een crit build gemaakt, maar zonder crit multi weinig zin.
Je weapon is natuurlijk ook ruk, lijkt wel leuk maar een dagger met crit chance, attack speed en crit multi is natuurlijk veel fijner. Verder weinig aan toe te voegen, beetje de standaard build.

Ik vond het fijn om een CWDT lvl 1 met warlords mark te hebben voor wat extra leech. Ik runde ook herald of ice en herald of thunder met curse on hit assassin mark voor powercharges. Werkte erg fijn.

Je cyclone build ziet er wel aardig uit, alleen een beetje een clusterfuck daar bij templar, misschien dat je daar nog wat efficiëntie kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:44:
[...]

Nee niet alleen lightning alle vormen fire/light/cold en zelfs chaos dmg. en nee niet met die gloves. Ik heb over een off-hand niet gloves. deze axe: https://pathofexile.gamepedia.com/Moonbender%27s_Wing kijk voor meer info anders op mijn profiel naar de build van char Helanha.
Lmao die dagger...en Acuity ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1931981 dit is het topic van de gene die 88miljoen dps beweert te (kunnen) krijgen in std.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Weinig op je dark pact build aan te merken, maar er is altijd wel wat natuurlijk. Je jewels zijn eigenlijk niet te best. Ik mis eigenlijk overal de crit multi. En je hebt een crit build gemaakt, maar zonder crit multi weinig zin.
Je weapon is natuurlijk ook ruk, lijkt wel leuk maar een dagger met crit chance, attack speed en crit multi is natuurlijk veel fijner. Verder weinig aan toe te voegen, beetje de standaard build.

Ik vond het fijn om een CWDT lvl 1 met warlords mark te hebben voor wat extra leech. Ik runde ook herald of ice en herald of thunder met curse on hit assassin mark voor powercharges. Werkte erg fijn.

Je cyclone build ziet er wel aardig uit, alleen een beetje een clusterfuck daar bij templar, misschien dat je daar nog wat efficiëntie kunt halen?
Thanks voor je tips, ik heb uiteraard een build gevolgd en daar werd aangegeven dat dit zwaard vanwege zijn special erg goed is.
Maar nu je het zo zegt als ik een goede dagger eens proberen, kijken wat er verschilt.

Betreft de cyclone, wederom een build (ik ben niet zo handig met zelf builds maken) zal daar ook eens gaan kijken naar een iets efficiëntere skill tree, thanks!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Zou je toevallig een voorbeeld kunnen geven van een goeie gem? Moet ik dan denken aan increased damage with one handed en area damage + crit multi? Of is dat de totaal verkeerde gedachtegang?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
zojuist mijn build aangepast met mijn nieuw bedachte tree nu 1.4 miljoen DPS in path of building. Meteen even getest op shaper. hij killde mij slechts 1 keer omdat ik niet op tijd weg was voor zijn slam attack. Voor de rest maakte hij geen enkele kans totale gevecht met shaper was binnen 5 min voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:00:
Moonbender zeker? edit: note to self, eerste alle reacties lezen voor je antwoord geeft..

[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 29-08-2017 14:58 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:23:
zojuist mijn build aangepast met mijn nieuw bedachte tree nu 1.4 miljoen DPS in path of building. Meteen even getest op shaper. hij killde mij slechts 1 keer omdat ik niet op tijd weg was voor zijn slam attack. Voor de rest maakte hij geen enkele kans totale gevecht met shaper was binnen 5 min voorbij.
Nice, nu dus starforges en dying suns binnen harken?:) Ben jaloers :( ;)
Zelf nog nooit aan shaper toegekomen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Daniel168 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Nice, nu dus starforges en dying suns binnen harken?:) Ben jaloers :( ;)
Zelf nog nooit aan shaper toegekomen..
Ik heb meerdere builds gehad die shaper aan konden, maar deze build is echt insane nog nooit heb ik zoveel dmg gehad. Ik heb bijvoorbeeld wel blade vortex build gehad waarmee ik shaper aan kon, maar het gevecht duurde daar toch vaak langer waardoor ik soms in problemen kwam door alle bolletjes die rondvlogen. Met deze build mag shaper blij zijn als er 3 bollen spawnen gezien hij echt in no time dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Ik heb meerdere builds gehad die shaper aan konden, maar deze build is echt insane nog nooit heb ik zoveel dmg gehad. Ik heb bijvoorbeeld wel blade vortex build gehad waarmee ik shaper aan kon, maar het gevecht duurde daar toch vaak langer waardoor ik soms in problemen kwam door alle bolletjes die rondvlogen. Met deze build mag shaper blij zijn als er 3 bollen spawnen gezien hij echt in no time dood is.
Klinkt goed.
Ik ben nu een wanderfinder aan t levelen. Benieuwd of die ook shaper kan killen.
Heb wel maar een 5 link QOTF :( en (nog) geen goeie unique flasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:30:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1931981 dit is het topic van de gene die 88miljoen dps beweert te (kunnen) krijgen in std.
Very interesting, thx. Ga ik van de week eens goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:30:
Oh god, Unchained, die schreeuwlelijk... tip: Ga niet zijn stream bekijken want dan is gelijk de hele kredietwaardigheid van de build weg..
Just FYI

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Occy74 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:50:
[...]

Oh god, Unchained, die schreeuwlelijk... tip: Ga niet zijn stream bekijken want dan is gelijk de hele kredietwaardigheid van de build weg..
Just FYI
ik heb even wat filmpjes gekeken, maar merk geen verschil met andere streamer ze zijn allemaal even irritant. Kom klein beetje terug op deze build als in hij is nog steeds geweldig, maar het is geen mapping build het is echt een boss killer build. Ik ga neer op elk stukje trash terwijl bosses geen kans maken lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
SMD007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:46:
[...]

ik heb even wat filmpjes gekeken, maar merk geen verschil met andere streamer ze zijn allemaal even irritant. Kom klein beetje terug op deze build als in hij is nog steeds geweldig, maar het is geen mapping build het is echt een boss killer build. Ik ga neer op elk stukje trash terwijl bosses geen kans maken lol.
Maar hoe kom je dan bij de bosses? :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Gisteren heb ik in-game wat dingen besproken over mijn full elemental conversion blade vortex.
Ik heb een dagger gecraft met increased physical damage omdat ik dacht dat physical damage wel zou scalen met Blade vortex omdat de skill physical damage doet terwijl het een spell is. Ik gebruik namelijk ook hatred en added fire die een flinke dps boost geven.

Blade vortex spell -> Physical dmg -> 50% Lightning & 50% cold. Dus in the end heb ik full elemental die wel zou moeten scalen met phys dmg in mijn visie. Misschien met wat bronnen zodat ik nog wat verder kan lezen

Zou iemand me dus uit kunnen leggen waarom 143% Increased Physical Damage op een dagger me geen damage boost zou geven?

**Edit: Dit stukje vond ik op het PoE forum: "BV does indeed deal physical damage, but as mentioned it's a spell not an attack. Some nodes are worded as "increased physical damage" whereas others are worded as "increased physical attack damage", the former will scale up BV whereas the later won't."
bron: https://www.pathofexile.c.../1856662/page/1#p14285000

Ik kwam ook nog dit tegen: "The rule of thumb for weapon and armour mods is that if they can be local, they are. %IPD on a weapon applies only to that weapon's base damage, so won't help with any damage you're including with spells or even other weapons. The LGoH specifies attacks only so won't help with spells either (off the top of my head the only LGoH that doesn't do this is Cybil's Paw).

Increased physical damage on anything other than a weapon will benefit your BV."

bron: https://www.pathofexile.c.../1725161/page/1#p13639579

De eerste heeft het specifiek over treenodes en de tweede echt over weapons. Iemand een idee?

[ Voor 50% gewijzigd door lauranvh op 30-08-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Occy74 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:44:
[...]

Maar hoe kom je dan bij de bosses? :P
shaper is alleen maar bossfight. Uber is gewoon heeeeeeeeeeeeel voorzichtig door juist super snel overal te whirling bladen en snel de mobs te killen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:25
Ben weer even helemaal klaar met POE.
Twee league builds gemaakt.
Een cyclone ngamahu slayer lvl 90 en een Witch summoner lvl 81.
De cyclone build is een prima mapper en lab runner en heeft me cash gebracht om de witch summoner te equipen met aardige items.
Mijn reden dat ik stop is dat ik echt doodziek ben van de crashes en de lag die altijd net voorkomen op kritieke momenten.
En vooral als summoner ben je dan je "dure" spectres kwijt die je alleen bij een speciale maps SOMS kan vinden ... (Mijn favoriete zijn de Cannibal Fire-Eaters die je some krijgt bij een rare T8 Shore map)
Als GGG nou eens de summoner builds helpt bij de AI goed ontwikkelen dat ze automatisch de bosses en trash attacken alsook bij log off de spectres saven dan kom ik wel weer eens terug.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
lauranvh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:43:

Zou iemand me dus uit kunnen leggen waarom 143% Increased Physical Damage op een dagger me geen damage boost zou geven?
Ik snap je idee maar de physical damage op een dagger heeft betrekking op attacks en niet op spells. Meer physical damage erop craften doet dus niks voor BV (=spell en geen attack). Spell damage heb je nodig dus.

@Luxurydiver ben toch een beetje bang dat de lag en crashes van jouw machine vandaan komen. Heb er zelf geen last van, ook niet als ik samen met mijn zoons speel. Dus 4 computers/laptops.
Weet nog dat ik een paar jaar terug ook heel veel crashes had en toen bleek het aan mijn geluidskaart te liggen. Wellicht de moeite om even wat onderzoek te plegen om te kijken wat het veroorzaakt. Eventueel met behulp van GGG support.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

lauranvh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:43:
Ik ga een poging doen.

Jouw blade vortex is een spell, dat betekend dat spell modifiers en global modifiers hierop werken.
Wanneer je een punt in de skilltree kiest waarop physical damage zit (er staat dus nergens dat het specifiek ergens voor is, global dus) dan zal je damage daardoor verbeteren. Wanneer er iets bij staat als phys damage with daggers, dan gaat het om skills waarbij je de dagger gebruikt. Ook al draag je een dagger zal dit niet werken voor de blade vortex omdat dit geen attack is waarbij je de dagger gebruikt, het is een spell.

Omdat je jouw dagger niet gebruikt om schade te doen, zal de local physical damage op jouw dagger geen verschil maken voor de damage die jij doet.

Is het zo iets beter :?

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:29:
[...]

Ik snap je idee maar de physical damage op een dagger heeft betrekking op attacks en niet op spells. Meer physical damage erop craften doet dus niks voor BV (=spell en geen attack). Spell damage heb je nodig dus.
Blue Boon schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:33:
[...]

Ik ga een poging doen.

Jouw blade vortex is een spell, dat betekend dat spell modifiers en global modifiers hierop werken.
Wanneer je een punt in de skilltree kiest waarop physical damage zit (er staat dus nergens dat het specifiek ergens voor is, global dus) dan zal je damage daardoor verbeteren. Wanneer er iets bij staat als phys damage with daggers, dan gaat het om skills waarbij je de dagger gebruikt. Ook al draag je een dagger zal dit niet werken voor de blade vortex omdat dit geen attack is waarbij je de dagger gebruikt, het is een spell.

Omdat je jouw dagger niet gebruikt om schade te doen, zal de local physical damage op jouw dagger geen verschil maken voor de damage die jij doet.

Is het zo iets beter :?
Bedankt heren. Ik heb dus nooit begrepen hoe dat werkte met local en global multipliers. Mijn daggers physical damage is dus een local multiplier die ik niet gebruik omdat ik geen attack doe maar een spell.
Vind het nog wel erg lastig maar ik begin het te begrijpen.

Zonde geweest van mijn enige regal dus. Helaas kan die 2x T2 dagger dus gewoon de vuilnisbak in.
Nu maar hopen dat ik weer wat moois kan maken met Alt/Aug/Regal.

Wat is POE toch een mooi maar lastig spel :p.

[ Voor 17% gewijzigd door lauranvh op 30-08-2017 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
lauranvh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

[...]

Bedankt heren. Ik heb dus nooit begrepen hoe dat werkte met local en global multipliers. Mijn daggers physical damage is dus een local multiplier die ik niet gebruik omdat ik geen attack doe maar een spell.
Vind het nog wel erg lastig maar ik begin het te begrijpen.

Zonde geweest van mijn enige regal dus. Helaas kan die 2x T2 dagger dus gewoon de vuilnisbak in.
Nu maar hopen dat ik weer wat moois kan maken met Alt/Aug/Regal.

Wat is POE toch een mooi maar lastig spel :p.
Ik zou de dagger niet de prullenbak in doen t2 phys is een mooie roll wie weet dat je ooit wel een dagger build gaat maken ;)

Ik moet zeggen helemaal aan het begin van de game vond ik physical voor spell en voor attack ook lastig. Ik heb ooit een shadow gelvled met Ethereal Knives en pakte ook allemaal physical attack nodes uit de tree (je had toen ook weinig global physical nodes in de tree toen) omdat ik niet doorhad dat de skill een spell was en niet een attack. Gelukkig was dat mijn 2de of 3de build ooit en doordat hij zo slecht was deed hij dus weinig dmg en vond ik er al gauw niets meer aan. Dus wel grappig mijn eerste build ooit was een split arrow ranger die het prima deed en daarna heb ik dus gewoon wel een build verprutst :P

Blijft echt een bijzonder spel. Gisteren dus ook druk geweest met blade flurry build ik haal de 17miljoen dps en dat is dus genoeg om alles te killen (shaper en uber stellen niets voor). alleen zodra iemand mijn kant op kijkt val ik om een echte kill or be killed build dus. Deze build ga ik voorlopig even gebruiken om uber en shaper te farmen en zo weer wat currency hopelijk op te bouwen. Behoorlijk geïnvesteerd in deze build dus wil er wel wat uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Nog een vraagje over die dagger. Heb ik verder nog dingen over het hoofd gezien die niet met Blade Vortex scalen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gMrc8Wc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
de cold dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Wil je daar iets over uitwijden? Ik ben elemental dus ik verwacht dan ook dat ik die cold damage kan gebruiken. In mijn theorie is die cold damage local en kan dus alleen gebruikt worden als ik een attack zou gebruiken. Bij een spell gaat dat dus niet lukken.
Zie nu op poeaffix dat er speciale prefixes zijn voor spells.

Heb even op poeaffix gekeken en een overzichtje gemaakt klopt het dat ik alleen de rood omkaderde zou kunnen gebruiken (die belangrijk zijn)?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JPqQNTI.png
Zie nu dat ik zelfs de critical strike chance niet kan gebruiken. Want onderaan staat er nog een voor spells.

[ Voor 17% gewijzigd door lauranvh op 30-08-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

De attack speed is leuk voor je movement skill, mits je whirling blades gebruikt.
Geeft niks voor je blade vortex.

Onderaan staat nog een " inc crit for spells" die werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
+ lvl of sockets werkt ook voor spells mets je de gems dan ook in het item socket. Volgens mij de increased damage with poison werkt ook als je poison spells hebt net als duration maar niet chance to poison on hit

een spell hit niet een attack hit wel. daarom werken "on hit" effects dus ook niet voor spells bijvoorbeeld dus life gain on hit gem werkt niet voor je spell, maar life leech gem werkt wel weer.

en inderdaad de crit werkt niet want is op het wapen waarmee je als spell user dus niet mee aanvalt. de global crit multiplier werkt dan wel weer gezien die wel global is

[ Voor 39% gewijzigd door SMD007 op 30-08-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Speel een Glacial Cascade build met 100% phys to cold conversion. Mijn dagger heeft de volgende mods: spell dmg, cold dmg to spells, crit chance for spells, crit multi en mana regen.

Qua weapon base kies je natuurlijk een kris (50% global crit chance), die is beter dan een dagger (30 of 40% kans).

Als wapen type voor jou niet uitmaakt zou je ook nog een wand kunnen overwegen, daar kan cast speed als suffix op. Echter, Whirling Blades / Shield Charge werkt niet met een wand.

Met craften in SSF zou ik niet alts / chaos spammen op een kris. Ik zou essences farmen (anguish / scorn / suffering / torment / woe) en met een master craft (crit voor spells / crit multi) en eventueel een orbs of annulment afmaken.

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Even iets anders... ik ben nu bijna lvl90 maar heb nog geen enkele corrupted essence tegen gekomen. Ik kom best regelmatig die essences tegen maar deze kom ik niet tegen. Zonde want kom wel af en toe een van de 4 tegen die je moet corrupten. Ligt dit aan mijn RNG of meer van jullie last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:46:
Even iets anders... ik ben nu bijna lvl90 maar heb nog geen enkele corrupted essence tegen gekomen. Ik kom best regelmatig die essences tegen maar deze kom ik niet tegen. Zonde want kom wel af en toe een van de 4 tegen die je moet corrupten. Ligt dit aan mijn RNG of meer van jullie last van?
ik ben lvl 85 en heb er 2 of 3 totaal tegengekomen ze zijn best zeldzaam en dat zie je ook terug in de prijs van die corrupted essences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er ook maar 1 tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Hey,

Ik heb geen premium stashes gekocht, maar wil toch spullen verkopen op poe.trade

Kan iemand mij vertellen hoe dit het makkelijkst gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel168 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:42:
Hey,

Ik heb geen premium stashes gekocht, maar wil toch spullen verkopen op poe.trade

Acquisition downloaden en daarmee een shop aanmaken. YouTube: Path of Exile - How to set up a shop in under 1 minute! (Using Acqui...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hey,

Hier staat alles dat je nodig hebt om te beginnen :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Hey,

een premium stash kopen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Level 90 en heb er 2... Ze lijken idd een stuk zeldzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
thnx guys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Het was natuurlijk een grap over premium stash kopen, maar bevat toch ook weer kern van waarheid je kan allerlei tooltjes etc gebruiken maar de kortste en makkelijkste klap is gewoon een premium tab. ook zijn ze helmaal niet duur voor 5 euro heb je 50 punten en kan je 1 premium tab halen (40 punten) of 3 niet premium tabs upgraden (15 punten per tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
als je deze koopt in de league, transferen deze naar standaard als league voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
boemmie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:32:
als je deze koopt in de league, transferen deze naar standaard als league voorbij is?
nee. als je ze koopt krijg je ze in alle league's altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

SMD007 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

nee. als je ze koopt krijg je ze in alle league's altijd.
Dus, als je stashtabs koopt komen deze in alle servers in je eigen stash erbij.
Aan het eind van de tijdelijkeleague wordt de hele stash bijgevoegd aan de standaard league.

Wanneer je maximale aantal stashtabs berijkt is wordt de rest ook bijgevoegd, maar dan als remove only. Dus hier kan je niks in plaatsen. Je verliest dus niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Blue Boon schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Dus, als je stashtabs koopt komen deze in alle servers in je eigen stash erbij.
Aan het eind van de tijdelijkeleague wordt de hele stash bijgevoegd aan de standaard league.

Wanneer je maximale aantal stashtabs berijkt is wordt de rest ook bijgevoegd, maar dan als remove only. Dus hier kan je niks in plaatsen. Je verliest dus niks.
nee.
je koopt laten we zeggen 1 tab. Deze wordt in alle league's toegevoegd. tenzij je een remove only tab bezit in 1 van de league's dan wordt deze namelijk omgezet naar volledige tab.

aan het eind van de league worden alle tabs waar wat in zit omgezet naar standaard met remove only kenmerk. Je krijgt dus niet zomaar extra tabs erbij. Maak je een remove only tab leeg en verander je een keer van zone verdwijnt de remove only tab.

je begint met standaard 4? tabs. je koopt 1 tab erbij dan heb je overal 5 tabjes. vervolgens gaat de league voorbij en heb je in alle 5 tabjes iets zitten krijg je op standaard 10 tabjes 5 daarvan zijn remove only. Maak je ze leeg verdwijnen ze

[ Voor 12% gewijzigd door SMD007 op 30-08-2017 16:25 ]

Verwijderd

RobbieTheHut schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Level 90 en heb er 2... Ze lijken idd een stuk zeldzamer
Ik merk hetzelfde...
Ik heb een lvl 90, lvl 85 en lvl 84 en heb er welgeteld 4 gevonden.

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Ik merk hetzelfde...
Ik heb een lvl 90, lvl 85 en lvl 84 en heb er welgeteld 4 gevonden.
Ik heb hetzelfde hoor.. maar van de kistjes die ik heb gevonden waren er zeker 3 met een waarde van 35 chaos+.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik weet niet wat er is, maar is de chaos exalt prijs niet super laag? 30c voor een exalt en veel artikelen worden in chaos afgerekend. Is er iets in de economie aan de hand? Zijn exalts nu obsolete met al die essence en die nieuwe orbs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
kevinl schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:11:
Ik weet niet wat er is, maar is de chaos exalt prijs niet super laag? 30c voor een exalt en veel artikelen worden in chaos afgerekend. Is er iets in de economie aan de hand? Zijn exalts nu obsolete met al die essence en die nieuwe orbs?
Ook Zana heeft weer prettige map mods waar veel mensen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Ik ben een begonnen met een Templar lightning ball build voor de gein, alleen merk ik dat ik erg squishy ben..
Hier is mijn character en dit is de build die ik volg.
Ik gebruik nu vooral Lightning ball met een aantal supports en Herald of Ice & Lightning voor maps clearen.

M'n res is prima alleen is het denk ik m'n ES en life die me onderuit halen..

Welke equips kunnen jullie aanraden voor mij om wat beter te overleven? Mocht je nog andere tips hebben hoor ik het natuurlijk ook graag. :)

Edit: Vooral tegen bosses is het erg lastig.. Maar dat was wel te verwachten met ball lightning denk ik..

[ Voor 9% gewijzigd door Hapkoek op 02-09-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Hapkoek schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:05:
Welke equips kunnen jullie aanraden voor mij om wat beter te overleven? Mocht je nog andere tips hebben hoor ik het natuurlijk ook graag. :)
Heb snel even naar je build en de guide gekeken. Aantal dingen die opvallen:
- de guide heeft geen goede beschrijving hoe te levellen, daardoor is je build en tree all over the place
- gear: vervang je helm, amulet, belt en gloves door rares met life er op.. hoe meer hoe beter
- ball lightning: je hebt een 5-link chest, maar je support gems boosten je damage bijna niet. Ik zou 5-link zo doen: Ball lighning - Spell echo (of faster casting) - Increased Critical Strikes - Less Multiple Projectiles (of Faster Projectiles) - Elemental Focus
- boss fights: voor boss fights vervang je Less Multiple Projectiles (Faster Projectiles) met Slower Projectiles
- power charges: iedere power charge geeft meer critical strike chance. Je moet ze "opwekken" en het lijkt er op dat je geen manier hebt omdat te doen. Probeer in je nieuwe helm / gloves 3 (of 4) blauwe gelinkte sockets te krijgen met daarin: Orb of Storms - Increased Critical Strikes - Power Charge on Critical Strike (en eventueel als 4 link: Arcane Surge)
- ascendancy: je bent level 51 en hebt nog geen ascendancy! hoogste tijd om normal lab te doen. Kies dan Righteous Providence als voor je eerste 2 asecendancy points. Als je cruel labyrinth hebt gedaan kies je Inevitable Judgement

Ben je al lid van de PoE Tweakers guild? De in-game guild chat zit vol met ervaren spelers die je graag een handje helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door FiraNove op 03-09-2017 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hapkoek schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:05:
Ik ben een begonnen met een Templar lightning ball build voor de gein, alleen merk ik dat ik erg squishy ben..
Hier is mijn character en dit is de build die ik volg.
Ik gebruik nu vooral Lightning ball met een aantal supports en Herald of Ice & Lightning voor maps clearen.

M'n res is prima alleen is het denk ik m'n ES en life die me onderuit halen..

Edit: Vooral tegen bosses is het erg lastig.. Maar dat was wel te verwachten met ball lightning denk ik..
Link gewoon naar je pathofexile.com profile en niet zo'n shit site a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
@RobbieTheHut
Thanks! Ben al aardig wat opgeschoten. Ik zou graag de guild joinen, zal ik mijn ign geven?

@Verwijderd
Ik wist niet dat het zo ook kon. Kun via deze link m'n account zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Hapkoek schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:54:
@RobbieTheHut
Thanks! Ben al aardig wat opgeschoten. Ik zou graag de guild joinen, zal ik mijn ign geven?

@Verwijderd
Ik wist niet dat het zo ook kon. Kun via deze link m'n account zien?
Zie mijn sig over hoe je de guild kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
SMD007 schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:10:
[...]

Zie mijn sig over hoe je de guild kan joinen.
Regels doorgelezen en een reactie geplaatst, bedankt voor je vlotte bericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:26
had ik de laatste keer het gevoel gestonewalled te worden door maligaro (70-80% level xp weggegooid), versloeg ik hem gisteren in één keer, zonder veel aan build en taktiek te veranderen... (Multi ipv caustic Arrow op m'n totem, en andere chest)

alhoewel, redelijk wakker 's avonds aan het gevecht beginnen ipv half slapend om 3 uur 's nachts is ook wel een wijziging natuurlijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
JoeBravo schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:28:
had ik de laatste keer het gevoel gestonewalled te worden door maligaro (70-80% level xp weggegooid), versloeg ik hem gisteren in één keer, zonder veel aan build en taktiek te veranderen... (Multi ipv caustic Arrow op m'n totem, en andere chest)

alhoewel, redelijk wakker 's avonds aan het gevecht beginnen ipv half slapend om 3 uur 's nachts is ook wel een wijziging natuurlijk xD
Ik had de eerste keer enorme lag op die map, hele gevecht niet eens gezien. Enige reden dat ik hem versloeg was dat ik srs speelde...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Exalteds zijn echt weinig waard ;(
Ik heb dr 2 gevonden, maar kom nog niet in de buurt van een dying sun:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

Een paar dagen geleden heb ik een 39% belly of the beast gevonden, wat opzich een prima armour is. Na het 6 sockets gegeven te hebben (kostte veel te veel jewelers) ging ik meteen door met het 6 linken van dat ding. Gisteravond rond half 1 had ik weer 7 fuses gespaard en bij de 3e die poging werd het een 6-link.

Dus meteen mn Death Oath ingeleverd voor die belly, ik mis nu een beetje attackspeed, leech en stats. maar heb er wel wat HP voor terug en een 6-link.

Nu mn 6L 470 dps axe verkopen en een disflavour kopen :). Mn cyclone build krijgt nu een beetje endgame gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Mooi hoor. Mijn flame golem build nadert ook zijn end game status. Alleen mijn gear is verre van endgame :) blijf me verbazen over de build. Ik ga vaak dood bij act bosses vanaf 8. Ik ga altijd na de death terug de arena in. Met als gevolg heel veel xp verlies. Daarna ging ik pas naar de baas als ik level up was. Maar ik merk dat mijn minions ook zonder dat ik in leven ben ook de boss kan killen. Dat is grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Gisteren 240 alterations verknoeit om een leuke spell dmg dagger te maken. Was eigenlijk een redelijke mislukking. Daarna dacht ik laat ik mijn eerste atziri eens proberen. Wat denk je? Een Sceptre met vrij goede stats. Dat is nu dus mijn end game weapon. RIP alterations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
lauranvh schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:20:
Gisteren 240 alterations verknoeit om een leuke spell dmg dagger te maken. Was eigenlijk een redelijke mislukking. Daarna dacht ik laat ik mijn eerste atziri eens proberen. Wat denk je? Een Sceptre met vrij goede stats. Dat is nu dus mijn end game weapon. RIP alterations.
Dus voor 240 alts heb je alsnog nog een goed wapen? not bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

Alts zijn wel handig als je iets gaat craften, maar voor daggers kan je zoveel mods krijgen dat de kans dat je iets leuks krijgt wel heel klein is. Voor ringen of armour is het nog leuk om zelf te kraften. Ik merk wel dat het vaak goedkoper is om een item te kopen dat om het te maken, zeker als je met een white item begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
@Yogoi True haha. Wel nog anderhalf uur bezig geweest om een midnight te krijgen.

@Blue Boon Traden heb ik mezelf van gedistantieerd door in de SSF league te gaan spelen. Vind juist het proberen om iets leuks te craften deze league ontzettend tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauranvh
Iemand die SRS aan het spelen en een The Baron nodig heeft?

Heb er vandaag een bijna perfect roll gevonden en getransfered naar SC Harbinger. Heb hem voor 90C in mijn trade tab staan maar als iemand hem hier nodig heeft mag hij hem voor een zacht prijsje hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kc0vbUe.png

[ Voor 13% gewijzigd door lauranvh op 06-09-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
lauranvh schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:56:
Iemand die SRS aan het spelen en een The Baron nodig heeft?

Heb er vandaag een bijna perfect roll gevonden en getransfered naar SC Harbinger. Heb hem voor 90C in mijn trade tab staan maar als iemand hem hier nodig heeft mag hij hem voor een zacht prijsje hebben.

[afbeelding]
Dat is inderdaad een hele lekkere roll!
Ik heb een SRS als main (of ja, eerste char ever) en heb nog een Baron nodig. Wat wil je ervoor hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Nephalem op 06-09-2017 23:18 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Daniel168
Heeft er iemand nog een dying sun te koop??:)

• JohnnyV76
die prijs onder het schermprintje... is dat van de poe trade macro? Zo ja dan moet ik die ook maar eens opsnorren.

• SMD007
Daniel168 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:56:
Heeft er iemand nog een dying sun te koop??:)
De keuze is reuze! http://poe.trade/search/umeiumimonomar
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:20:
die prijs onder het schermprintje... is dat van de poe trade macro? Zo ja dan moet ik die ook maar eens opsnorren.
denk dat het gewoon van premium tab is.

• lauranvh
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:20:
Premium tab. Zie dat ik nog een verkeerde prijs heb staan. Hij staat toch echt voor 90C op poe.trade.
Pagina: 1 ... 104 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]