Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

boemmie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:50:
duurt nog wel ff eerdat 3.0 uit is helaas. net wave 3 van de beta en komt ook nog een wave 4 over 2 weken. toch maar ff d3 blijven spelen dan
Ik denk dat we met een maandje wel op 3.0 zitten hoor. Ze komen deze week met de release date las ik op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 18:50
Ik ben vanaf 11 Augustus een weekje t land uit... dat is op een vrijdag en zou best wel eens de release datum kunnen worden... FML!

In dat geval verwacht ik natuurlijk wel een guild stash vol met handige levelling gear zodat ik na mn vakantie snel opgestart ben ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels weer lvl 66 in de 2W SSF race.
Mijn Wall of Brambles is inmiddels een 5L en heb een vrij goede axe gevonden met 240 pDPS wat vrij hoog is voor een lvl 48 axe :)

Bijna weer tijd voor mijn Kaoms Roots en zit zonder al op 3300 HP dus er zit progress in t.o.v. de char die niet meer is (RIP).

Resists wordt nu wel een issue met Wall of Brambles en straks Kaoms Roots. Maar even zien hoe ik dat ga oplossen.

Niemand verder hiet de de race ook speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 16:53
Ik heb de race even gedaan tot lvl 71, maar daarna begon ik currency en gear tekort te komen en ik kon gewoon geen zin krijgen om ervoor te gaan farmen. Ik ben wat dat betreft nu wel toe aan 3.0 voor een compleet nieuwe ervaring. Denk dat totdat 3.0 komt ik PoE ook maar even niet meer aanraak.

Wel tijdens mijn lvling in de 2 week race flink wat sales gehad in legacy league :) Zo heb ik mijn skyforth verkocht voor 30exalts en later nog een ele dagger die ik zelf gekocht had voor 3exalts verkocht voor 17.5 exalt. Het was op moment van kopen de nr 1 dmg dagger die te koop was en dat is hij nog steeds. Ik heb nog een betere ele dagger nu zelf liggen, maar die is niet te koop. Denk dat de verkoper de waarde van zijn dagger behoorlijk onderschat had.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 22-09 16:21
De race wordt best redelijk gespeeld maar niemand in de guild speelt de SSF versie volgens mij. Moet zeggen dat ik ook veel trager ga als normaal, ben ook wel toe aan 3.0 maar wilde de mini mayhem race wel even checken.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Ik heb t/m eergisteren zo'n beetje 6 uurtjes de race gespeeld. Laatste dagen niet meer kunnen spelen. Zit pas in A3 Cruel SC met mijn ele buzzsaw ranger. dus ik doe lekker rustig aan. Wacht sowieso zo'n beetje 3.0.0 af. Ben benieuwd naar de Harbinger league

Iemand nog antwoord op deze vraag?
lauranvh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:58:
Iemand enig idee hoe chancing uniques werkt?
Heb je dezelfde kans om een skyforth te chancen of een lifesprig? Of krijg je sneller een lifesprig?

Heb al wat zitten googlen maar kom er helemaal niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
een lifesprig chance je eerder dan skyforth ja. Uniques zijn ingedeeld in tiers en hoe lager te de tier hoe moeilijker het is om deze te chancen. Als je dus voor de achievement gaat raad ik je aan om een hoge tier unique zoals lifesprig te chancen. Hoeveel kans je hebt is niet bekend dan moet je bij GGG werken als je dat wilt weten ;)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauranvh
Releasedate van Fall of Oriath: 4 Augustus 2017.
Releasetrailer: YouTube: Path of Exile: The Fall of Oriath Release Date Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Yeah... kan ik iig nog een weekje spelen voor mijn vakantie :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Nice valt ook in mijn vakantie, als het toch zo uitkomt maar gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ooow, dat is nog 2 weekjes d3 spelen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
boemmie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:04:
[...]

ooow, dat is nog 2 weekjes d3 spelen dan:)
Dat je dat zo lang volhoudt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
JohnnyV76 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Dat je dat zo lang volhoudt :P
Heeft nu niet echt nut om season te spelen op poe:) aangezien die ook stopt over 2 weken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zo stil hier.... :)
Iedereen druk aan het denken over zn build voor 3.0 of op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 14:45
nog teveel aan het aanklooien in poe om hier wat nuttigs bij te dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:06:
Zo stil hier.... :)
Iedereen druk aan het denken over zn build voor 3.0 of op vakantie?
lekker aan het wachten op patch notes, skill tree etc. Tot die tijd even geen PoE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Buiten af en toe een leveltje te doen op de beta raak ik PoE niet echt veel aan momenteel.
Builds staan toch al wel vast grotendeels voor 3.0, indien de patch notes niet teveel grote dingen wijzigen.

Caustic Arrow / Essence Drain als league starter en vervolgens een Sunder / Frost Blades char zodra ik wat currency heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Ik ga in 3.0 SSF SC Harbinger spelen. Denk dat ik eens een Pizzasticks build ga spelen. Als het blijkt dat die teveel generfed is in 3.0 (Ignite) dan wordt het een andere totem build. Zo kan ik wat uniques en currency opbouwen. Dan ga ik mijn tweede char wel kijken wat ik ga spelen.

Edit: Heb ook zitten denken aan een Cyclone char. Geen idee of dat iets kan worden als je SSF speelt maar zou het allicht kunnen proberen.
Heb nog 2 weken om erover na te denken.

Ben benieuwd naar de Harbinger League announcements.

[ Voor 29% gewijzigd door lauranvh op 25-07-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
JoeBravo schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:18:
nog teveel aan het aanklooien in poe om hier wat nuttigs bij te dragen :P
Dat kunnen juist leuke verhalen zijn om te delen hier en wellicht komen er nog handige tips voor je!
Ben zelf af en toe bezig in de 2w race, beetje aan t klooien met een crit frost blades build. Ondertussen wachten op de patch notes en hopen dat de build die ik wil spelen niet vernacheld wordt in 3.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:26:
[...]

Dat kunnen juist leuke verhalen zijn om te delen hier en wellicht komen er nog handige tips voor je!
Ben zelf af en toe bezig in de 2w race, beetje aan t klooien met een crit frost blades build. Ondertussen wachten op de patch notes en hopen dat de build die ik wil spelen niet vernacheld wordt in 3.0 :)
En welke is dat nu weer?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
kevinl schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:45:
[...]
En welke is dat nu weer?
Wild Strike. Kans is klein dat ie generfed wordt omdat ie niet echt populair is maar ik vind het heerlijk spelen op beta. Maja je weet nooit of ze ineens iets veranderen waardoor t niet meer werkt. Laat ik zo zeggen... als ze Vaal Pact helemaal weg zouden halen zou ik een probleem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:09:
[...]

Wild Strike. Kans is klein dat ie generfed wordt omdat ie niet echt populair is maar ik vind het heerlijk spelen op beta. Maja je weet nooit of ze ineens iets veranderen waardoor t niet meer werkt. Laat ik zo zeggen... als ze Vaal Pact helemaal weg zouden halen zou ik een probleem hebben :)
Slayer? Dat is bijna vaal pact. Alleen kom je misschien in de knoei met je ascendancy. Weet niet welke je nu gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Neles7 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:34:
[...]

Slayer? Dat is bijna vaal pact. Alleen kom je misschien in de knoei met je ascendancy. Weet niet welke je nu gebruikt?
Berserker. De Cloaked in Savagery node is een beetje de spil van de build. Een savage hit krijgen en dan in 1x vol leechen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Slayer is ook heel goed vwb die overkill leech.. Die duurt zoooo lang, je kan gewoon in lab nadat je enemies gekilled hebt stil blijven staan in traps en je life blijft op vol voor 10 seconden oid...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:26:
[...]

haha, is ook zo natuurlijk.

Momenteel met twee char's aan het experimenteren:

- Scion met ice bolt, zat aan een (naar ik onlangs achter kom) CoC build te denken. heb echter geen rekening gehouden met defensive stats, dus loop nu op lvl 48 al tegen een muur qua survivability :$
- Marauder (Juggernaut) met Sunder en Tempest Shield hoofdzakelijk. single target damage is nogal een probleem op het moment. Maakt elites en bosses een uitputtingsslag.

zal later links proberen te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Occy74 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:50:
Slayer is ook heel goed vwb die overkill leech.. Die duurt zoooo lang, je kan gewoon in lab nadat je enemies gekilled hebt stil blijven staan in traps en je life blijft op vol voor 10 seconden oid...
Overkill heb je alleen wat aan als er trash mobs zijn. Tegen bosses niet en meestal is het zo dat je toch al door de trash heen vliegt en juist de bosses lastiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JoeBravo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:22:
[...]

haha, is ook zo natuurlijk.

Momenteel met twee char's aan het experimenteren:

- Scion met ice bolt, zat aan een (naar ik onlangs achter kom) CoC build te denken. heb echter geen rekening gehouden met defensive stats, dus loop nu op lvl 48 al tegen een muur qua survivability :$
- Marauder (Juggernaut) met Sunder en Tempest Shield hoofdzakelijk. single target damage is nogal een probleem op het moment. Maakt elites en bosses een uitputtingsslag.

zal later links proberen te posten.
bij deze: http://poe-profile.info/profile/JoeBravo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:09:
[...]

Interessante keuze.
En voor de enchant kies je dan voor de 6 additioneel chain?

[ Voor 5% gewijzigd door kevinl op 27-07-2017 08:41 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@kevinl pathfinder als in de ascendancy class van de ranger? Nope, dit is als Marauder - Berserker.
de extra chains is inderdaad het beste al geldt dat alleen voor het lightning gedeelte van de secundaire attack. Met de enorme attack speed procced dat gewoon heel vaak. De pure wildstrike damage enchant is ook ok volgens mij.

@JoeBravo Hah grappig... ik wist niet eens dat er zo'n profile tooltje uit was :)
Ik zie best veel gems die niet helemaal logisch gelinked zijn (heel normaal voor een redelijk nieuwe PoE speler) en zie dat je erg fan bent van life gain on hit. :+ Eigenlijk is die niet zo goed omdat je maar een vaste hoeveelheid life per hit terug krijgt en als je dat aan een tragere attack skill linked dan krijg je maar heel weinig life terug en is de life leech gem een veel betere keuze omdat die altijd 2% van de damage die je doet leeched. Toch wordt ook deze niet veel gebruikt omdat de builds die leech gebruiken dit eigenlijk volledig uit de skilltree en ascendancy class halen. Meestal wil je de linked gems gebruiken om zoveel mogelijk damage te doen en een life leech gem is dan al 1 slot in beslag genomen dus minder DPS.

Ik zag ook zo even snel een void manipulation gem gelinked aan een sunder gem en een endurange charge on melee stun gem. Void manipulation zorgt ervoor dat de skill gem waaraan ie gelinked is minder elemental damage doet maar meer chaos damage. Dus eigenlijk alleen goed als die skill, op wat voor manier ook ook, echt chaos damage doet.

Zo zag ik nog genoeg "gekke" links. Kan ook zijn dat je gewoon wat gems aan het levellen bent om te proberen en dat is ook prima om alles een beetje door te krijgen maar als je straks in de harbinger league echt aan de gang wil met een serieuze build kun je toch het beste het forum bekijken een een build zoeken die je leuk lijkt. Daar staan dan de optimale gem links voor die build en de wanna-haves en must-have gear voor die build. Als je dat volgt merk je dat je veel meer damage doet en je survivability beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:46:

@JoeBravo Hah grappig... ik wist niet eens dat er zo'n profile tooltje uit was :)
Ik zie best veel gems die niet helemaal logisch gelinked zijn (heel normaal voor een redelijk nieuwe PoE speler) en zie dat je erg fan bent van life gain on hit. :+ Eigenlijk is die niet zo goed omdat je maar een vaste hoeveelheid life per hit terug krijgt en als je dat aan een tragere attack skill linked dan krijg je maar heel weinig life terug en is de life leech gem een veel betere keuze omdat die altijd 2% van de damage die je doet leeched. Toch wordt ook deze niet veel gebruikt omdat de builds die leech gebruiken dit eigenlijk volledig uit de skilltree en ascendancy class halen. Meestal wil je de linked gems gebruiken om zoveel mogelijk damage te doen en een life leech gem is dan al 1 slot in beslag genomen dus minder DPS.

Ik zag ook zo even snel een void manipulation gem gelinked aan een sunder gem en een endurange charge on melee stun gem. Void manipulation zorgt ervoor dat de skill gem waaraan ie gelinked is minder elemental damage doet maar meer chaos damage. Dus eigenlijk alleen goed als die skill, op wat voor manier ook ook, echt chaos damage doet.

Zo zag ik nog genoeg "gekke" links. Kan ook zijn dat je gewoon wat gems aan het levellen bent om te proberen en dat is ook prima om alles een beetje door te krijgen maar als je straks in de harbinger league echt aan de gang wil met een serieuze build kun je toch het beste het forum bekijken een een build zoeken die je leuk lijkt. Daar staan dan de optimale gem links voor die build en de wanna-haves en must-have gear voor die build. Als je dat volgt merk je dat je veel meer damage doet en je survivability beter is.
heb idd een paar rare links, simpelweg omdat ik geen beter alternatief heb. :P
Opm. over life gain on hit is een goede om in gedachten te houden.

Vind ook gems in off-set wapens verwarrend: actives lijken mogelijk en buffs vervallen bij wisselen, maar triggered spells lijken wel te werken (off hand vengeance bijvoorbeeld op m'n warrior, bij main hand equipped), of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JoeBravo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:
[...]

heb idd een paar rare links, simpelweg omdat ik geen beter alternatief heb. :P
Opm. over life gain on hit is een goede om in gedachten te houden.

Vind ook gems in off-set wapens verwarrend: actives lijken mogelijk en buffs vervallen bij wisselen, maar triggered spells lijken wel te werken (off hand vengeance bijvoorbeeld op m'n warrior, bij main hand equipped), of zie ik dat verkeerd?
In elke town verkopen vendors skillgems/support gems. Ook heb je in act 3 een quest (in de libary voordat je naar dominus gaat) waarna je bijna alle gmes (drop only gems niet) kan kopen. mocht je toch een gem willen die niet te koop is voor wat voor reden dan ook kan je ook snel op poe.trade kijken en vaak redelijk goedkoop een gem kopen van een andere speler.

En als je lid van de guild bent zit er in de guildstash over het algemeen ook wel een zooi skillgems.

[ Voor 5% gewijzigd door SMD007 op 27-07-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nieuwe league klinkt leuk!

sidenote 14 nieuwe currency items en wat doet GGG die brengen de currency stash tab een upgrade uit dat deze straks 14 tabjes heeft... ja leuk, maar waar laat ik dan nu mijn breach fragments... Had er dan nog een rij bij gedaan GGG. naja denk dat we maar blij moeten zijn dat we eindelijk iets meer kwijt kunnen in die tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Erg benieuwd naar de nieuwe orbs. Verwacht wel dat een aantal gebruikt zullen kunnen worden in de Atlas. Lees wel een hoop gezeur op het forum over nog meer shards. We mogen onderhand wel een in-game accountant inhuren om alle currency en shards en kaartjes en fragments enz. bij te houden :)

Toch is dat ook wel leuk... op zichzelf waardeloze items sparen tot je een waardevol item ervoor kunt krijgen. Ik heb veel zin in de nieuwe league! Jammer dat we pas volgende week vrijdag om 22:00 live gaan. Met de queue die er dan is mag je blij zijn als je om 22:30/23:00 online kunt zijn.... als de boel stabiel blijft. Toch maar proberen een paar uurtjes al te spelen in t begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die uniques waar je een harbringer mee kan summonen... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JohnnyV76 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:49:
op zichzelf waardeloze items sparen tot je een waardevol item ervoor kunt krijgen.
Divination cards much? :+ ook zo'n doorslaand succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
SMD007 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:36:
[...]
Divination cards much? :+ ook zo'n doorslaand succes.
Ach ja op zich leuk als je wat gerichter wil farmen of gewoon een leuk extraatje. Zie zelf geen meerwaarde aan de divination card stashtab bijvoorbeeld. Ik gooi alles in 1 tab en als ik wat in kan wisselen worden ze blauw en lever ik ze in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Wilde de Harbinger league starten met een Ele trapper met die nieuwe Trapper body armour (Tinkerskin). Lees nu net de nerfs voor Frenzy charges en shock.. Dat gaat hem niet worden!

Back to the drawing board :)

edit: al die nieuwe currency items, tja.. vond in Legacy league dat je al te veel tijd kwijt was met sorteren van allerhande drops: essences, div cards, league stones, maps... Path of Sorting? :z

[ Voor 31% gewijzigd door FiraNove op 28-07-2017 12:17 ]

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
RobbieTheHut schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:08:
Wilde de Harbinger league starten met een Ele trapper met die nieuwe Trapper body armour (Tinkerskin). Lees nu net de nerfs voor Frenzy charges en shock.. Dat gaat hem niet worden!

Back to the drawing board :)

edit: al die nieuwe currency items, tja.. vond in Legacy league dat je al te veel tijd kwijt was met sorteren van allerhande drops: essences, div cards, league stones, maps... Path of Sorting? :z
Waar lees je de nerfs dan?! Ik zie nog niks.

Er is wel een risico dat je te veel junk moet oprapen en dat het niet meer speciaal wordt als er wat dropt maar aan de andere kant heb je daar je lootfilter voor en als er echt iets goeds dropt dan wordt je daar dmv het filter wel op gewezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

JohnnyV76 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:52:
[...]

Waar lees je de nerfs dan?! Ik zie nog niks.
https://www.pathofexile.c.../1927472/page/8#p14637825

TL;DR:
- Chill no longer slows enemies by a fixed amount for a variable duration. Now, Chill will slow enemies for a duration of 4 seconds by an amount based on the Cold damage dealt to the enemy.
- Shock will apply to enemies for a duration of 4 seconds and increase the amount of damage the shocked enemy takes based on the Lightning damage dealt to the enemy.
- Chilled Ground, or any Chill not caused by a Hits, has a slowing effect of 10%, unless otherwise specified.
- Shocked Ground, or any Shock not caused by a Hit increases damage taken by 20%, unless otherwise specified.
- Power Charges now grant 30% increased Critical Strike Chance per charge (down from 50%) and 4% more Spell Damage per charge
- Frenzy Charges now grant 4% more damage with Attack skills (as opposed to 4% more Damage)
Er is wel een risico dat je te veel junk moet oprapen en dat het niet meer speciaal wordt als er wat dropt maar aan de andere kant heb je daar je lootfilter voor en als er echt iets goeds dropt dan wordt je daar dmv het filter wel op gewezen!
Het gaat mij niet zo zeer om het oprapen. Het gaat mij om het stashen / sorteren. Ook al pak je door loot filter minder items op, je loot toch altijd items die je op verschillende tabs stasht: essences, currency, maps, div cards..

[ Voor 19% gewijzigd door FiraNove op 28-07-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
@JohnnyV76 @RobbieTheHut update van Chris met wat meer uitleg over het proces: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1927828

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nou de challenges zijn ook bekend gemaakt voor de nieuwe league. Niet echt verrassend... uiteraard nu een aantal "kill x harbingers" challenges erbij. Kijken hoever we komen. 24 lukt altijd wel... voor de 32 moet je wat gaan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Denk dat ik 32 - 37 challenges kan halen. 40 ga ik echt niet weer doen. weer de 999999x atzi killen etc ben daar wel klaar mee! ook die challenge dat je niet geraakt mag worden door bepaalde attacks van bosses ja daaaag! daar waag ik me niet aan al is dat wel een leuke nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Ik ben al blij als ik deze league een build/char maak die uberhaupt Atziri een keer gaat doen :+
Heb in de jaren dat ik PoE speel nog geen enkele keer Atziri gedaan, zelfs niet geprobeerd. Meestal of de build al beu voordat ik op dat level kom of de build is niet Atziri-viable genoeg.

Ikzelf blijf waarschijnlijk steken ergens tussen de 10 en 20 challenges, afhankelijk van hoeveel tijd ik erin stop.

[ Voor 17% gewijzigd door Arachnan op 31-07-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Las net dat legacy league ook ten einde is. Vanavond dus maar weer eens de standaard stashes opruimen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Iemand nog stuff nodig in Standard?
Kan vanavond wel wat currency droppen voor mensen die graag standard spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Nu ik een aantal weken vakantie heb ben ik hard op zoek naar een leuke game om de nodige uurtjes aan te ' verbranden'. Na eerder best wel wat (MMO) rpg's gespeeld te hebben van eve online tot ragnarok en Diablo3 is mijn oog nu gevallen op PoE, welke ik nog nooit heb geprobeerd. Nu ben ik er na het kijken van een let's play en het lezen van dit topic achter gekomen dat 4 augustus de dag is waarop dit spel enorm veranderd omdat er een nieuw seizoen(?) start en er een behoorlijk grote patch wordt gelanceerd. Heeft het zin om vandaag te game te installeren en tot aan vrijdag met de oude patch te spelen om zo wat ervaring op te doen of zouden jullie de komende dagen gebruiken om je vooral op de theorie in te lezen en na te denken over wat je precies vanaf vrijdag in PoE wilt gaan doen met welk type character?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
lauranvh schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:20:
Iemand nog stuff nodig in Standard?
Kan vanavond wel wat currency droppen voor mensen die graag standard spelen.
meld zich :)
twit schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:39:
Nu ik een aantal weken vakantie heb ben ik hard op zoek naar een leuke game om de nodige uurtjes aan te ' verbranden'. Na eerder best wel wat (MMO) rpg's gespeeld te hebben van eve online tot ragnarok en Diablo3 is mijn oog nu gevallen op PoE, welke ik nog nooit heb geprobeerd. Nu ben ik er na het kijken van een let's play en het lezen van dit topic achter gekomen dat 4 augustus de dag is waarop dit spel enorm veranderd omdat er een nieuw seizoen(?) start en er een behoorlijk grote patch wordt gelanceerd. Heeft het zin om vandaag te game te installeren en tot aan vrijdag met de oude patch te spelen om zo wat ervaring op te doen of zouden jullie de komende dagen gebruiken om je vooral op de theorie in te lezen en na te denken over wat je precies vanaf vrijdag in PoE wilt gaan doen met welk type character?
Ik zou zeggen zeker downloaden en maak een char aan zodat je even een feel met de game krijgt. Zoek ook beginner guides op en lees die even door. dat zal je straks enorm helpen bij de nieuwe league/uitbreiding. als je de game echt leuk vind join dan ook gerust onze guild zie mijn sig hoe je lid kan worden. Wij zijn wel gewend aan nieuwe spelers en helpen mensen graag op weg.

[ Voor 72% gewijzigd door SMD007 op 01-08-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wat SMD zegt! Nu gewoon installeren en vast een beetje kijken hoe je het vindt. Daar heb je straks bij de nieuwe league en de grote 3.0 update alleen maar plezier van omdat je dan je allergrootste noob momenten al gehad hebt :P

Bij twijfel over een item gewoon in je stash proppen en vragen wat het waard is. Herinner me nog dat iemand hier ooit net begon en op laag level al een exalted orb vond en deze op zijn crappy wapen deed omdat het wel goed klonk... niet wetende dat het een erg waardevolle orb was. (als jij diegene bent meldt je dan hier ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Patch notes zijn uit!!
HIERO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Yay, incomming starter builds lijstjes van bekende streamers :)
Ik kan toch zaterdagavond pas op z'n vroegst spelen, dus ik heb alle tijd om eerst rustig alles te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Arachnan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:10:
[...]

Yay, incomming starter builds lijstjes van bekende streamers :)
Ik kan toch zaterdagavond pas op z'n vroegst spelen, dus ik heb alle tijd om eerst rustig alles te bekijken.
Succes daarmee. Ik kijk ook altijd wat die gasten het internet opslingeren.

Ik twijfel op dit moment nog tussen 4 skills voor Harbinger SSF SC
  1. Blade Vortex
  2. Cyclone
  3. Warchief Totem
  4. Flameblas Totem
Kan pas na het weekend spelen dus kan rustig nog eens nadenken en wat builds afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik heb zin om gewoon standaard te spelen. Met de nieuwe changes is er volgens mij een idiote facebreaker build te maken. Ik heb nog een 970% liggen. De cyclone change ziet er goed uit. De nieuwe elemental passives werken ook voor unarmed. Volgens mij heb ik ook nog een oude Abyssus liggen. Frenzy is op het laatste moment toch niet generfd. Ja, dit gaat wel leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
Heb net de patchnotes doorgelezen en zag daar dit staan:

-The Act 3 quest Piety's Pets now rewards one passive skill point instead of two. The second passive point has been moved to a later quest.

Ik zie alleen niet wat ze met alle quest passive points gedaan hebben die je normaal in Cruel/Merci krijgt. Heb ik iets gemist of zijn deze verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Essence Drain deals 43% more damage at gem level 20, scaling upwards at higher levels.
.. what

Zojuist even de patchnotes met wat meer detail doorgenomen.
Ik was nog aan het twijfelen tussen ED en CA, maar nu gaat ED sowieso wel winnen denk ik.

Oh nvm, weet niet hoe ik eroverheen gelezen heb, maar CA is ook buffed:
Caustic Arrow's damage over time grows more quickly as it levels, up to 765 base Chaos damage per second at gem level 20 (up from 550.3). It is also now modified by projectile damage modifiers.
Contagion deals 10% more damage at level 1, up to 25% more damage at gem level 20, and now has a 0.6 second cast time, down from 0.85 seconds. Contagion now gains +1 base area of effect radius every 5 levels.
Essence Drain deals 43% more damage at gem level 20, scaling upwards at higher levels.
Blight deals 25% more damage at gem level 20.
Dan wordt het denk ik toch CA. Vind die one click playstyle wel leuk.

[ Voor 56% gewijzigd door Arachnan op 02-08-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik wil een Lacerate Slayer gaan spelen, twijfel alleen nog tussen standard en league aangezien ik op standard al veel gear heb. Breach heb ik ook gemist wat achteraf jammer is en als het weer zo'n goede league wordt.. maar van de andere kant is het best een character waar je veel tijd in moet stoppen voor je gear te krijgen (starforge...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
FrankMennink schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:01:
Heb net de patchnotes doorgelezen en zag daar dit staan:

-The Act 3 quest Piety's Pets now rewards one passive skill point instead of two. The second passive point has been moved to a later quest.

Ik zie alleen niet wat ze met alle quest passive points gedaan hebben die je normaal in Cruel/Merci krijgt. Heb ik iets gemist of zijn deze verdwenen?
In de latere acts krijg je voor best wat side quests een skill point als reward dus als je alle acts doorgespeeld hebt zul je wss hetzelfde aantal points gekregen hebben.

@marshallq Ik zou gewoon lekker in de league beginnen. Standard kan altijd nog. Je wil toch ook wel alle nieuwe acts doorlopen voor de nieuwe ervaring en vanuit de beta kan ik zeggen dat het echt leuk is om op onbekend terrein te komen nadat je malachai neer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Hm voor de mega behulpzame tweaker die net met mij een beginner act aan het doen was. Mijn internet is opeens down en kan nu alleen nog via 4G op het forum..:(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
Zizaran heeft een beginner guide op YT gemaakt. Heb alleen even de timestamps bekeken, maar ziet er uit als een solide guide.

Edit:
Een goed alternatief is de serie van Engineering Eternity.

YouTube: Beginner's Guide Series

[ Voor 32% gewijzigd door Neles7 op 04-08-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:49:
[...]
@marshallq Ik zou gewoon lekker in de league beginnen. Standard kan altijd nog. Je wil toch ook wel alle nieuwe acts doorlopen voor de nieuwe ervaring en vanuit de beta kan ik zeggen dat het echt leuk is om op onbekend terrein te komen nadat je malachai neer hebt.
Op standard heb ik een duelist in act4 klaar staan. Net als dat ik al veel van de gear voor endgame heb (starforge, carnage heart, devoto's). Enige wat ik dan mis is de league specifieke enemies en ik heb nog nooit T16/Shaper gedaan dus daar zit ook nog wel wat uitdaging.

Ben benieuwd of de slayer lacerate pro's bleed in hun build gaan passen of dat het bij de nieuwe phys gems (maim/brut) blijft.

[ Voor 15% gewijzigd door marshallq op 03-08-2017 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Ik begin morgen maar met een Sunder gastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
De vorige league heb ik een Terminus Est flicker slayer gespeeld. Dat was SSF, dus deze league wil ik wel eens kijken hoeveel sterker die build kan worden als ik er meer exalts tegenaan smijt. Helaas zou dit ook wel eens de league kunnen zijn waarin Atziri's Acuity duurder dan Skyforth is.

Flicker wordt dus mijn langetermijnplan. Voor de league start en om wat centjes bijeen te farmen ga ik voor een frost blades raider. Met zwervergear en een 4-link kom ik er mee tot yellow maps (getest in beta) en tegen die tijd zie ik wel weer.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
cfern schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:46:
De vorige league heb ik een Terminus Est flicker slayer gespeeld. Dat was SSF, dus deze league wil ik wel eens kijken hoeveel sterker die build kan worden als ik er meer exalts tegenaan smijt. Helaas zou dit ook wel eens de league kunnen zijn waarin Atziri's Acuity duurder dan Skyforth is.

Flicker wordt dus mijn langetermijnplan. Voor de league start en om wat centjes bijeen te farmen ga ik voor een frost blades raider. Met zwervergear en een 4-link kom ik er mee tot yellow maps (getest in beta) en tegen die tijd zie ik wel weer.
heb je hier een build van?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Voor terminus flicker zie hier: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1859077

Voor frost blades kun je op het PoE forum kijken. Ik ga zelf onderstaande doen:

Ik ben ongeveer dit van plan (dit is de 2.6 tree. De 3.0 tree is praktisch hetzelfde): boompje

Volgorde (ongeveer):
- Eerst richting flash freeze/winter spirit (onderweg Heart of Oak en Weapon Artistry)
- Dan via herbalism naar rechts en Acrobatics dodge node pakken.
- Dan naar rechtsonder Primeval Force pakken.
- Dan naar het duelist-deel van de tree. Mana leech nodes pakken, want tegen die tijd zijn die wel nodig.
- Forces of nature en Revenge of the Hunted.
- Vervolgens op het shadow-deel uitvullen en frenzy charges oppikken.
- Als laatste kun je de frost blades threshold jewels toevoegen (staan nog niet in de boom hierboven) en zelf kiezen of je meer dps of meer life nodes nodig hebt.

Onderweg extra life nodes meenemen als je net zo onhandig speelt als ik. :p

Bandits: waarschijnlijk kill-em-all voor 2 punten.

Skills:
> Start met frost blades.
> Vervolgens added cold.
> Elemental damage with attacks (wat in 2.6 Weapon Elemental Damage heet)

Lvl 31: vervang added cold door Ice Bite en regel ergens een 4-link armour. Faster attacks als 4e link.
Lvl 38: vervang faster attacks door multistrike.

Voor single target (is wel handig omdat een 4-link frost blades geen held is met single target, vanaf 5-link frost blades misschien niet meer nodig).
> Blade flurry
> Melee physical damage
> Ice Bite
> Concentrated Effect

Verder Hatred en Herald of Ice. Whirling blades om rond te zoeven (+faster attacks).

Gear: 2 1-handed swords. Als je lvl 26 bent kun je misschien Ewar's Mirage regelen via poe.trade. Met twee van die wapens kun je t/m act 6 doorspelen (met 2 mirages misschien wel verder).
Tegen Act 6 zelf een wapen craften (of poe.trade in duiken). Iets met zo'n 160-180 phys. DPS is genoeg.
Tegen maps betere wapens kopen. Claws kan ook. Iets rond de 220-240 phys. DPS is genoeg.

Als wapen voor snel map farmen is Touch of Anguish zo'n beetje best-in-slot, maar reken er op dat die echt niet goedkoop gaan zijn aan het begin van de league. Een gewone claw/sword/dagger(?) setup werkte voor mij prima in de beta.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
cfern schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Voor terminus flicker zie hier: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1859077

Voor frost blades kun je op het PoE forum kijken. Ik ga zelf onderstaande doen:

Ik ben ongeveer dit van plan (dit is de 2.6 tree. De 3.0 tree is praktisch hetzelfde): boompje

Volgorde (ongeveer):
- Eerst richting flash freeze/winter spirit (onderweg Heart of Oak en Weapon Artistry)
- Dan via herbalism naar rechts en Acrobatics dodge node pakken.
- Dan naar rechtsonder Primeval Force pakken.
- Dan naar het duelist-deel van de tree. Mana leech nodes pakken, want tegen die tijd zijn die wel nodig.
- Forces of nature en Revenge of the Hunted.
- Vervolgens op het shadow-deel uitvullen en frenzy charges oppikken.
- Als laatste kun je de frost blades threshold jewels toevoegen (staan nog niet in de boom hierboven) en zelf kiezen of je meer dps of meer life nodes nodig hebt.

Onderweg extra life nodes meenemen als je net zo onhandig speelt als ik. :p

Bandits: waarschijnlijk kill-em-all voor 2 punten.

Skills:
> Start met frost blades.
> Vervolgens added cold.
> Elemental damage with attacks (wat in 2.6 Weapon Elemental Damage heet)

Lvl 31: vervang added cold door Ice Bite en regel ergens een 4-link armour. Faster attacks als 4e link.
Lvl 38: vervang faster attacks door multistrike.

Voor single target (is wel handig omdat een 4-link frost blades geen held is met single target, vanaf 5-link frost blades misschien niet meer nodig).
> Blade flurry
> Melee physical damage
> Ice Bite
> Concentrated Effect

Verder Hatred en Herald of Ice. Whirling blades om rond te zoeven (+faster attacks).

Gear: 2 1-handed swords. Als je lvl 26 bent kun je misschien Ewar's Mirage regelen via poe.trade. Met twee van die wapens kun je t/m act 6 doorspelen (met 2 mirages misschien wel verder).
Tegen Act 6 zelf een wapen craften (of poe.trade in duiken). Iets met zo'n 160-180 phys. DPS is genoeg.
Tegen maps betere wapens kopen. Claws kan ook. Iets rond de 220-240 phys. DPS is genoeg.

Als wapen voor snel map farmen is Touch of Anguish zo'n beetje best-in-slot, maar reken er op dat die echt niet goedkoop gaan zijn aan het begin van de league. Een gewone claw/sword/dagger(?) setup werkte voor mij prima in de beta.
ga ik ook eens volgen dan denk ik:)
ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik heb nog geen flauw idee van wat ik ga spelen. De nieuwe cyclone lijkt me wel leuk vooral in combo met facebreakers of die andere elemental unarmed gloves ook vanwege het feit dat elemental damage nu werkt met unarmed, maar ik wil ergens ook wel een goede dmg build die alle content kan doen. Geen idee wat voor build dat straks in 3.0 gaat worden. Misschien dat ik me eerst in Standaard een paar test builds maak en dan de league binnenstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Voor de mensen die nog een sterke caster build zoeken adviseer ik Arc + Flame Surge inquisitor aan: https://pastebin.com/4z1LgTG6 . Erg goed in het begin en zal, met de juiste gear, tot endgame (shaper) scalen. Het is een level 97 tree omdat ik wilde laten zien dat acro een mogelijkheid is voor een caster (ipv mom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
en wanneer mogen we los vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
boemmie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:34:
en wanneer mogen we los vandaag?
22:00 > https://www.pathofexile.com/

[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 04-08-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ok dat wordt dus pas morgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
marshallq schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:01:
Voor de mensen die nog een sterke caster build zoeken adviseer ik Arc + Flame Surge inquisitor aan: https://pastebin.com/4z1LgTG6 . Erg goed in het begin en zal, met de juiste gear, tot endgame (shaper) scalen. Het is een level 97 tree omdat ik wilde laten zien dat acro een mogelijkheid is voor een caster (ipv mom).
Arc is nogaltijd een droomskill voor mij dit klinkt dus goed. Ben alleen benieuwd hoe goed arc vs single target nou is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik ga nog wel proberen vanavond wat te spelen. Wel gevaarlijk... ben je net lekker bezig... is t al laat... nou nog even die quest en nog even daarheen en voor je t weet is t ECHT laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
eerst patch maar eens downloaden, lees dat ie 7 gig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dacht dat je ook de beta files kon gebruiken... keertje gelezen dacht ik... dan is de download/update een stukkie kleiner. Even zoeken nog hoe dat evt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
JohnnyV76 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:07:
Dacht dat je ook de beta files kon gebruiken... keertje gelezen dacht ik... dan is de download/update een stukkie kleiner. Even zoeken nog hoe dat evt kan
ik pak de torrent wel, die kan ik vast aan zetten
update: oi wel heel trage torrent

[ Voor 5% gewijzigd door boemmie op 04-08-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga vanavond voor het eerst beginnen met PoE
Althans heb al wel eens gespeeld maar niet hoger dan level 15-20 en dat is zo veel jaar terug dat k het eigenlijk helemaal niet herinner.

Ik kan alleen gewoon zo weinig vinden wat handig is om te beginnen voor class.
Het ziet er zo onduidelijk uit als je dat niet gewent bent als vervent Diablo 3 speler :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
SMD007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:53:
[...]

Arc is nogaltijd een droomskill voor mij dit klinkt dus goed. Ben alleen benieuwd hoe goed arc vs single target nou is
Arc is inderdaad tof, maar voor single target gebruik je lightning tendrils of flame surge (laatste kwam hoger uit in DPS via path of building).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ricmaniac schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:02:
Ik ga vanavond voor het eerst beginnen met PoE
Althans heb al wel eens gespeeld maar niet hoger dan level 15-20 en dat is zo veel jaar terug dat k het eigenlijk helemaal niet herinner.

Ik kan alleen gewoon zo weinig vinden wat handig is om te beginnen voor class.
Het ziet er zo onduidelijk uit als je dat niet gewent bent als vervent Diablo 3 speler :P
zoek op google naar: beginners guide poe
marshallq schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Arc is inderdaad tof, maar voor single target gebruik je lightning tendrils of flame surge (laatste kwam hoger uit in DPS via path of building).
Ben over het algemeen niet echt fan van het gebruik van 2 skills, maar straks met 3.0 als ook mapbosses meer HP etc hebben moet ik dit toch maar overwegen. Mooiste zou zijn dat ik gewoon arc 6Link setup zou hebben en voor bosses ipv de arc skill er even een andere in kan ploppen en ze doodmaken en weer terug naar arc.

[ Voor 36% gewijzigd door SMD007 op 04-08-2017 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boemmie
SMD007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:10:
[...]

zoek op google naar: beginners guide poe

[...]

Ben over het algemeen niet echt fan van het gebruik van 2 skills, maar straks met 3.0 als ook mapbosses meer HP etc hebben moet ik dit toch maar overwegen. Mooiste zou zijn dat ik gewoon arc 6Link setup zou hebben en voor bosses ipv de arc skill er even een andere in kan ploppen en ze doodmaken en weer terug naar arc.
of scroll naar boven en bekijk de video die neles een x aantal posts eerder heeft gelinked:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Heb mijn post geedit en met een playlist die ook zeer goed aangeschreven staat. Dan hebben we 2 guides om mensen hopelijk een goede pre-start te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
patch is binnen, ben der klaar voor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Ik ben er inmiddels ook uit! League starter wordt een Inquisitor crit totem glacial cascade. 3 totems door Ancestral Bond + Soul Mantle, body armour geeft ook direct goedkope 5L/6L

Jammer genoeg kan ik pas zondagavond aan de nieuwe league beginnen, maar mag de (voor)pret niet drukken :)

Iedereen veel plezier en succes vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
RobbieTheHut schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:13:
Ik ben er inmiddels ook uit! League starter wordt een Inquisitor crit totem glacial cascade. 3 totems door Ancestral Bond + Soul Mantle, body armour geeft ook direct goedkope 5L/6L

Jammer genoeg kan ik pas zondagavond aan de nieuwe league beginnen, maar mag de (voor)pret niet drukken :)

Iedereen veel plezier en succes vanavond!
Waarom geen scion met hiero en assasin? Power charge generation, bonus crit en 3de totem mits je skill in de helm zit. Helm kan je ruim gezien best wel wat van maken: 4 gems helm, 1 crit van assasin ascendancy, 1 power charge van hiero ascendancy en de helm enchant 30% more ele dmg.

Wellicht ook nog gunstiger omdat je endgame bij assasin kan beginnen ipv scion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Wat is beter voor caustic arrow in 3.0? Witch ivm -chaos resistance, of shadow voor extra damage over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

marshallq schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Waarom geen scion met hiero en assasin? Power charge generation, bonus crit en 3de totem mits je skill in de helm zit. Helm kan je ruim gezien best wel wat van maken: 4 gems helm, 1 crit van assasin ascendancy, 1 power charge van hiero ascendancy en de helm enchant 30% more ele dmg.

Wellicht ook nog gunstiger omdat je endgame bij assasin kan beginnen ipv scion.
Hmmm... Een spell totem in een 4L, dan heb ik nog maar 2 links over voor supports. Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Ik wil de spell totem in mijn Soul Mantle body armour, hierdoor krijg ik een 'gratis' spell totem support waardoor ik (in theorie) een 7L kan maken met 5 links voor supports. Daarnaast krijg ik nog 1 extra totem!

Power charges genereer ik met blasphemy + assassin's mark. Geen curse nodig om mob resists te verlagen dus ass mark kan prima.

Edit: de helm enchant heb ik nodig voor glacial cascade phys to cold conversion om 100% conversion te halen

[ Voor 5% gewijzigd door FiraNove op 04-08-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Als je meer dan 2 totems nodig hebt om mobs te killen doe je toch al iets niet goed. tenzij een boss dan zou de 3de totem nog handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Iemand enig idee.
Ik wil de Ele blade vortex build van Mathil gaan proberen maar wil graag SSF spelen dus ik kan niet zomaar hrimsorrow krijgen(Die unique zorgt voor 50% phys to cold). Dus ik kan alleen phys to lightning support gebruiken dus ik heb maar 50% conversion. Is dat heel erg voor BV damage? Of zou ik daar prima deze league mee kunnen starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
daarmee kan je prima spelen blade vortex werkt prima of je nou wel of niet de dmg (volledig) convert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Thanks SMD.
Dan wordt het BV half ele / half phys.
Dan hopen op Hrimsorrow drop/chance dan volledig ele.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
lauranvh schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:51:
Thanks SMD.
Dan wordt het BV half ele / half phys.
Dan hopen op Hrimsorrow drop/chance dan volledig ele.
of natuurlijk niet in de saaie SSF league spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
patched en klaar er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
SMD007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:34:
[...]
of natuurlijk niet in de saaie SSF league spelen :*)
I kinda like it. Heb Legacy ook SSF gespeeld en beviel me prima. Currency zelf gebruiken en dergelijke. Maar heb later nog een character in gewone SC gespeeld en was ook prima. Moet zeggen dat het allebei wel zijn charme heeft.
Mijn steam client doet nog niks....

[ Voor 18% gewijzigd door lauranvh op 04-08-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
lauranvh schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:28:
[...]

I kinda like it. Heb Legacy ook SSF gespeeld en beviel me prima. Currency zelf gebruiken en dergelijke. Maar heb later nog een character in gewone SC gespeeld en was ook prima. Moet zeggen dat het allebei wel zijn charme heeft.

[...]

Mijn steam client doet nog niks....
ik heb hem buiten steam, steam moet wachten, ik heb gepatched via de torent/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
boemmie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:32:
[...]

ik heb hem buiten steam, steam moet wachten, ik heb gepatched via de torent/
Ik heb zojuist even mijn game gevalideerd en daarna begon hij meteen te downloaden. 6.7GB incoming.
Maakt trouwens niet zoveel uit. Kan vanavond toch nog niet spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door lauranvh op 04-08-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
download ging erg traag. Toen de content.ggpk file vanuit de beta folder naar de gewone folder gekopieerd en toen was de download nog maar amper 3GB. scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
De loginqueue is aan :D plek 217, heb er zin in!

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Damn dan heb je goed getimed :)
plek 9075 voor mij. Nog maar even een half uurtje wat anders doen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rip denk ik .. zat in een cave (speel hardcore) Time out.. kom de server niet meer op nu

heel veel server issues nu. van america tot europa tot azie :P

https://www.reddit.com/r/pathofexile/new/

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2017 23:28 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Idd problemen... down for maintenance :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holypoison
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-01-2024
Kan er ook niet meer in.. :(
Pagina: 1 ... 101 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]