Apple 'gitaar' event - 1 september 2010

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 22.722 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Valderrama schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:29:
Effe voor de duidelijkheid...

Ik huur al 2 jaar films in HD met 5.1 met de Apple TV hier in NL. Het enige wat je moet hebben is een account in de amerikaanse store en je bent zelf nog eerder vaak dan wat er hier in NL te huur of te koop is.
Is dat op de Vorrige AppleTV ook al streaming? Of werkt dat met Downloaden voor het kijken?

(werkt een NL Creditcard ?)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Luckyluuk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:29:
[...]

Ja de keynote is ook afgelopen :P
Ah ok, vond het wel vet. Maar aangezien ik een iPhone 4 heb hoef ik niets ervan te hebben en ik heb hier ook al een NMT staan (HDX1000) dus de Apple TV is hier ook niet nodig. Wel leuk die nieuwe iTunes en iOS 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Je hebt dan US iTunes Cards nodig. Werkt perfect. Deed dit in April ook met m'n iPad aangezien de NL iPad store toen nog niet online was.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik krijg nog de 9.2.1. download aangeboden!

Trouwens, AirPlay is exact wat ik zocht!
AppleTV gaat er nu ook komen, en de rest is ook weer super! :D

edit: Heeft iemand een directe download link? Of is dit nog niet voor NL users?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Gotta have Apple tv! Precies wat ik wilde op de slaapkamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ibix schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:34:
Gotta have Apple tv! Precies wat ik wilde op de slaapkamer!
Dan als nono gebruiker, kan je je eigen movies ook aan itunes toevoegen om ze te streamen ?, of perse via store ( wat ook niet een probleem is) maar heb zat films gekocht die ik eigenlijk wel op de pc wil hebben om te streamen inplaats van een dvd spelert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:04
Hmmm we worden weer genaaid qua prijzen:

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/images/ipod_us.png

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/images/ipod_nl.png

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:39
Ze hebben de iPod Nano echt verneukt vind ik.
Ze hadden hem beter als nieuwe iPod Shuffle kunnen introduceren en dan iets anders met de Nano of gewoon helemaal niks.
Maar goed ze zullen het wel merken in de verkoopcijfers (of niet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes download linkje klopt niet. Je klikt voor 10, maar je krijgt 9.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.i. had de Nano idd de Shuffle moeten worden, en Shuffle uit de handel halen...
Dan had de iPod Touch hetzelfde ontwerp moeten krijgen als de iPhone 4 (alleen 2x zo dun).

Maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Luckyluuk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:36:
Ze hebben de iPod Nano echt verneukt vind ik.
Ze hadden hem beter als nieuwe iPod Shuffle kunnen introduceren en dan iets anders met de Nano of gewoon helemaal niks.
Maar goed ze zullen het wel merken in de verkoopcijfers (of niet :P).
Eerlijk gezegd denk ik dat het juist wel aanslaat. Vind het juist wel een verschrikkelijk tof idee. Je kunt de shuffle ook meer zien als een budget speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Laatst online: 12:31
Donstil schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:30:
[...]

Is dat op de Vorrige AppleTV ook al streaming? Of werkt dat met Downloaden voor het kijken?

(werkt een NL Creditcard ?)
Vroeger werkte een NL creditcard gewoon. Later hebben ze hier een check over heen gegooid en moet je een creditcard hebben geregistreerd op een US adres.

Maar er zijn nu genoeg sites waar je een US iTunes card koopt en binnen 30 seconden de code in je email hebt. Met de gunstige dollar koers kijk je dus nog goedkoper alles.

De oude Apple TV deed het beiden, streamen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:36:
iTunes download linkje klopt niet. Je klikt voor 10, maar je krijgt 9.2.1
De download link is nu weg... dus zal zo wel versie 10 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Er is dus ook geen écht budgetmodel meer van de iPod Touch, lijkt me ook niet zo slim.
Goedkoopste model is nu €50 duurder geworden.
Nou krijg je daar wel heel veel voor terug, maar toch €229 is aardig prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is het niet mogelijk om Apple TV in de US Store te kopen of is dat een stomme vraag ?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:03
Apple TV is helaas maar max 720P

http://store.apple.com/us.../apple_tv?mco=MTM3NTM1Nzk

[ Voor 56% gewijzigd door M@cer op 01-09-2010 20:41 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Valderrama schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:38:
[...]

Vroeger werkte een NL creditcard gewoon. Later hebben ze hier een check over heen gegooid en moet je een creditcard hebben geregistreerd op een US adres.

Maar er zijn nu genoeg sites waar je een US iTunes card koopt en binnen 30 seconden de code in je email hebt. Met de gunstige dollar koers kijk je dus nog goedkoper alles.

De oude Apple TV deed het beiden, streamen en downloaden.
Ooh netjes. Ja die sites voor USA kaarten ken ik idd.
Misschien toch wel netjes dan zo een nieuwe AppleKast.

Ik ga over 3weken een maandje naar de states dus kan er voor $99,- altijd een meenemen om te proberen.

Trouwens de iPodTouch maakt fotos in 960x720. Dat is toch helemaal zo netjes niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 01-09-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Mektheb schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:35:
[...]

Dan als nono gebruiker, kan je je eigen movies ook aan itunes toevoegen om ze te streamen ?, of perse via store ( wat ook niet een probleem is) maar heb zat films gekocht die ik eigenlijk wel op de pc wil hebben om te streamen inplaats van een dvd spelert.
Volgens Steve mag je alles wat je op je devices hebt( Mac,iPhone,iPad) streamen op je Apple tv. Dus ja je kan gewoon je eigen content streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
THE_BASE schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:40:
Is het niet mogelijk om Apple TV in de US Store te kopen of is dat een stomme vraag ?
Ja je kan hem dan via Borderlinx naar Nederland laten sturen (of door een familielid/vriend in Amerika), maar je kan hem niet rechtstreeks naar Nederland laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ibix schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:41:
[...]

Volgens Steve mag je alles wat je op je devices hebt( Mac,iPhone,iPad) streamen op je Apple tv. Dus ja je kan gewoon je eigen content streamen.
Dat is dan wel een uitkomst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is HD toch? We hebben het niet over Full HD ;)

Trouwens, als $ ook euro wordt met Apple TV dan heb ik er geen bezwaar tegen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Luckyluuk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:41:
[...]

Ja je kan hem dan via Borderlinx naar Nederland laten sturen (of door een familielid/vriend in Amerika), maar je kan hem niet rechtstreeks naar Nederland laten sturen.
Dan ga ik mij daar maar eens in verdiepen, zolang er geen levertijd bekend is voor ons landje. Even makkelijk: staat er ergens een handleiding voor Borderlinx?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Niks over gehoord, maar ik denk het wel.
We zullen het zien volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Als 4.2 erop komt wel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wachten is op Cinexplayer met een update om de XviD te streamen via AirPlay! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:44:
Wachten is op Cinexplayer met een update om de XviD te streamen via AirPlay! ;)
Ik hoop meer op MKV om me anime te streamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
THE_BASE schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:43:
[...]

Dan ga ik mij daar maar eens in verdiepen, zolang er geen levertijd bekend is voor ons landje. Even makkelijk: staat er ergens een handleiding voor Borderlinx?
Op de site van Borderlinx staat het heel makkelijk uitgelegd, maar het komt erop neer:

- Aanmelden bij Borderlinx
- Je krijgt adres van Borderlinx
- Apple TV bestellen en laten versturen naar adres van Borderlinx
- Zodra het pakketje bij Borderlinx is krijg je een berichtje
- Je betaalt dan de verzendkosten en zij versturen het dan naar je adres in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
souljah1h schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:45:
[...]

Ik hoop meer op MKV om me anime te streamen :P
kun je ze niet omzetten.? zou volgens mij met de pc's van tegenwoordig / mac's niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:45:
[...]

Op de site van Borderlinx staat het heel makkelijk uitgelegd, maar het komt erop neer:

- Aanmelden bij Borderlinx
- Je krijgt adres van Borderlinx
- Apple TV bestellen en laten versturen naar adres van Borderlinx
- Zodra het pakketje bij Borderlinx is krijg je een berichtje
- Je betaalt dan de verzendkosten en zij versturen het dan naar je adres in Nederland
Is het niet goedkoper om even naar Duitsland op en neer te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 23:27

themaxter

Bugged..

In hoeverre zou dat airplay ook werken met een airport express?
Dus streamen van je iPad of iPhone naar je stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDR photography
Take great photos that capture a wider range of light intensity using the new high dynamic range (HDR) setting on iPhone 4, which automatically combines multiple exposures into a single HDR image.

Dus denk alleen voor Iphone 4 helaas...

Wanneer komt itunes 10 voor 64bit windows 7 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Borderlinx account aangemaakt. Netjes USA en UK account gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kun je met AirPlay nu ook vanaf een iPad of iPhone muziek streamen naar een Airport Express, of alleen naar AppleTV?

edit: themaxter was me net voor :P

[ Voor 25% gewijzigd door Tourniquet op 01-09-2010 20:51 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mektheb schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:47:
[...]

kun je ze niet omzetten.? zou volgens mij met de pc's van tegenwoordig / mac's niet lang duren.
Sterker nog, de meeste MKV's bevatten een H.264 video stream en een of andere vorm van audio (wat meteen inhoudt dat mkv zoals ik al eerder zei compleet kansloos is). Dat kun je zonder transcoden gewoon in een mp4 container proppen. Moet je alleen even de audio transcoden als dat iets anders is dan AAC zodat je iDevice 'm kan decoderen. En audio encoden gaat echt heel snel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:48:
[...]

Is het niet goedkoper om even naar Duitsland op en neer te rijden?
Ik heb geen idee wat de verzendkosten zijn van Amerika naar Nederland, maar dit kost je geen reistijd.
Als je dichtbij de grens woont kan je idd beter even naar Duitsland rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:30
CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:50:
[...]

Sterker nog, de meeste MKV's bevatten een H.264 video stream en een of andere vorm van audio (wat meteen inhoudt dat mkv zoals ik al eerder zei compleet kansloos is). Dat kun je zonder transcoden gewoon in een mp4 container proppen. Moet je alleen even de audio transcoden als dat iets anders is dan AAC zodat je iDevice 'm kan decoderen. En audio encoden gaat echt heel snel.
Klopt, maar wat doe je dan met de ondertitels van bvb een anime?
Met Handbrake kan je eenvoudig mkv naar mp4 omzetten, maar dan zijn de ondertitels weg. En om die er weer op te krijgen, moet je nogmaal encoden met ander programma...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:52:
[...]

Ik heb geen idee wat de verzendkosten zijn van Amerika naar Nederland, maar dit kost je geen reistijd.
Als je dichtbij de grens woont kan je idd beter even naar Duitsland rijden.
Dan moet je alleen zeker weten dat op de Duitse Apple TV geen andere software zit, die je mooie US account blokt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aries.Mu schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:53:
[...]

Klopt, maar wat doe je dan met de ondertitels van bvb een anime?
Met Handbrake kan je eenvoudig mkv naar mp4 omzetten, maar dan zijn de ondertitels weg. En om die er weer op te krijgen, moet je nogmaal encoden met ander programma...
Subler kan ondertiteling ook meenemen. Handbrake ondersteunt dat idd niet. Overigens is handbrake ook echt een transcoder, terwijl subler meer een transcontainerer is. (Nouja, hij zet subtitles wel om naar het goede formaat.)

Kon handbrake trouwens subtitles er niet hard inbakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je juist vanaf je iPad naar je Airport Express streamen! :)

10:17AM "Sow we get a Print Center icon in the dock -- and we can see what job is happening. Now what is AirPlay? Well you know how AirTunes works -- we're changing the name from AirTunes to AirPlay, because you're going to be able to stream video and audio over WiFi to your devices. More on that in a little bit. Let me show you how it works."

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

je iphone in combi met de appletv is ook wel ganz geil

http://www.apple.com/de/appletv/#remote

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:50:
Borderlinx account aangemaakt. Netjes USA en UK account gekregen.
En dan kun je met je Nederlandse creditcard dus het artikel naar dat USA-adres laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Wat vinden we verder van het iTunes icon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt heel lelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cocoia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:58:
Prima, over 2 weken weet je niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Coole shit weer.

Die iPod Nano vind ik er strak uitzien. Enige nadeel is eigenlijk dat touch niet even handig is voor zo'n soort device. Ik vind fysieke knoppen vaak handiger, die kun je op de tast bedienen. Tijdens mijn vakantie had ik mijn iPhone en iPod Nano (eerste generatie ofzo) mee. Als je dan ligt te zonnen ofzo is het bedienen van een touchdevice niet echt prettig. Je gaat er niet constant op kijken, zo'n ding ligt naast je of heb je in je zak en wil je op de tast kunnen bedienen.

Ping kan mij gestolen worden. Ik vind het behoorlijk overbodig met Facebook en Last.FM. Snap wel dat ze het proberen (social network shit is populair).

iOS update 4.2 had eerder mogen komen. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren, praktisch alles wat erin zit is al aanwezig in iOS 4 voor de iPhone (welke al weken uit is). Hoe kan het dan dat het voor de iPad zo lang op zich laat wachten? Multitasking op de iPhone mis ik niet, maar op de iPad is het wel echt een gemis.

Apple TV is natuurlijk super, mits er genoeg content is. Ik download best veel, maar voor dat soort bedragen vind ik betalen niet erg. Normaal maak ik mij niet zo druk bij Apple om content, maar die bookstore is hier in Nederland nog aardig wat leeg. Had ik niet verwacht. Het device zelf lijkt mij super. Met name de koppelingen met bijvoorbeeld de iPad, het streamen van content en dergelijke. Dat is ook wel de kracht van Apple, alles werkt evengoed met elkaar samen en werkt out-of-the-box. Prijs van de Apple TV is ook geweldig natuurlijk, denk dat ik die niet kan laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49

sjaakaq

It might get loud

CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:55:
[...]

Subler kan ondertiteling ook meenemen. Handbrake ondersteunt dat idd niet. Overigens is handbrake ook echt een transcoder, terwijl subler meer een transcontainerer is. (Nouja, hij zet subtitles wel om naar het goede formaat.)

Kon handbrake trouwens subtitles er niet hard inbakken?
Aangezien de iPhone en iPad dit kunnen, neem ik aan dat de iTV ook wel om kan gaan met soft subtitles, a.k.a. een in een m4v'tje ge-embedde srt file.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
THE_BASE schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:00:
[...]

Prima, over 2 weken weet je niet beter.
Ik vrees van wel, ik ben nogal... apart als het op icons aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind het niet zo mooi. Wel mooi modern maar past niet tussen het "oude" safari/imail/ical/finder logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Inderdaad, vind dat weer een afknapper, verder is alles supermooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:01:
[...]

Ik vind het niet zo mooi. Wel mooi modern maar past niet tussen het "oude" safari/imail/ical/finder logo
Hoeft ook niet. Hoop niet dat alles iOS-icons worden, alles hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:37
Cocoia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:01:
[...]

Ik vrees van wel, ik ben nogal... apart als het op icons aankomt.
Haha :D Zegt dé icondesigner van Nederland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

leokennis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:00:
[...]

Aangezien de iPhone en iPad dit kunnen, neem ik aan dat de iTV ook wel om kan gaan met soft subtitles, a.k.a. een in een m4v'tje ge-embedde srt file.
Als je ze op de goede manier erin hebt zitten (en dat doet Subler voor je) dan kan de tv dat inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:02:
[...]

Hoeft ook niet. Hoop niet dat alles iOS-icons worden, alles hetzelfde.
Nou dat moet wel want hij stond altijd tussen Safari en iChat in me Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Ik ben ook niet zo te spreken over het nieuwe iTunes icon, maar goed dat is inderdaad ook een kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Custom icon's ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik krijg iTunes nog niet echt binnen. De SoftwareUpdater ziet hem nog niet en de iTunes site ligt plat.
(de download link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:55:
Volgens mij kan je juist vanaf je iPad naar je Airport Express streamen! :)
Het zou ook wel een keer tijd worden. Ik heb jaren m'n eigen software moeten gebruiken om vanaf m'n NAS naar m'n Airport Express te kunnen streamen met bediening via een iPod Touch. Hopelijk is het wel zo dat het ook remote opgeslagen muziek kan zijn die je via AirPlay kunt streamen want anders moet je hele collectie op je iPhone/iPad staan en dat is onmogelijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Donstil schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:07:
Ik krijg iTunes nog niet echt binnen. De SoftwareUpdater ziet hem nog niet en de iTunes site ligt plat.
(de download link)
Site doet het hier wel, maar ik krijg te zien dat ik 9 nu kan downloaden, en dat 10 snel komt.. nog even wachten dus.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Weet iemand waarom ik op mijn iPhone 4 Genius voor Apps niet kan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Films kijken op de nieuwe nano zal wel niet mogelijk zijn, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 22:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:10:
Films kijken op de nieuwe nano zal wel niet mogelijk zijn, of wel?
Nee anders hadden ze dat wel duidelijk gemaakt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kijkt niet echt makkelijk he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, nu lijkt mijn 2 jaar oude classic nog splinternieuw. Ookal zitten er wat krassen op de achterkant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jeetje, ik moet weer even mijn pretbudget opsparen. Nieuwe iPod Touch komt zeker weten ook al gebruik ik die relatief weinig, maar het HD filmen en direct monteren trekt me heel erg. De AppleTV komt ook zsm hier in huis. Geniaal product, zeker met airplay. Onwijs leuk concept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die "game" uit de Keynote staat al in de Appstore

Ziet er echt goed uit. http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tc-Chub schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:08:
Weet iemand waarom ik op mijn iPhone 4 Genius voor Apps niet kan aanzetten?
Lukt mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
inderdaad, nu aan het downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik weet niet... hij is strak, maar ook wat simpel. Het Safari-logo bijvoorbeeld is ook strak, maar wel heel sprekend en gedetailleerd. Maar een plaatje van muziek maken is gewoon moeilijk... zou ook niet weten wat het anders zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
De Apple TV gaat maar maximaal 720p@30FPS ondersteunen aldus deze specs wat nogal een teleurstelling is naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tom schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:00:
Ping kan mij gestolen worden. Ik vind het behoorlijk overbodig met Facebook en Last.FM. Snap wel dat ze het proberen (social network shit is populair).
Ik denk dat Ping best wel eens een hit kan gaan worden. Met MySpace die aan het doodbloeden is zoekt 'de muzikant van de straat' een andere manier om zichzelf te promoten. FaceBook is niet echt bedoeld voor muziek en last.fm is het ook net niet. Er is dus een gat wat Ping kan opvullen.

Dat zou wel moeten betekenen dat Apple ook moet toestaan dat artiesten een soort van eigen artiestenpagina kunnen beheren met hun eigen muziek die ook gratis beluisterd kan worden (en evt. gedownload).

Er is een enorm groot potentieel gebruikersbestand. Het sneeuwbaleffect in de muziekwereld hoeft maar toe te slaan en over een jaartje zit iedereen met Ping te werken.

Ik moet het nog zien, maar ik zie het niet bij voorbaat als kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Jorick schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:29:
De Apple TV gaat maar maximaal 720p@30FPS ondersteunen aldus deze specs wat nogal een teleurstelling is naar mijn mening.
Inderdaad 1080p is voor zo'n soort nieuw product wel een vereiste vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor 1080p heb je een stuk meer processing power nodig dan voor 720p, en dat konden ze waarschijnlijk niet voor die prijs in dat doosje stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

En 720p is voor de meeste huiskamers met web-streaming echt meer dan voldoende natuurlijk. De meeste kabel/adsl abo's gaan het daar zwaar genoeg mee krijgen tenslotte.

[ Voor 29% gewijzigd door sebastius op 01-09-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Man o man, ik zeg het niet snel maar wat was dit event saai! Wel perfecte streaming overigens. De iPod lijn kon mij niet boeien, iOS 4.2 voor de iPad vond ik een beetje een tegenvaller (echt gewoon puur een overzetting, hoewel zeer gewenst had ik meer verwacht) en dat was het dan zo ongeveer. De iPod Touch vond ik het enige opvallende, dat is een behoorlijk nette upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49

sjaakaq

It might get loud

CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:04:
[...]

Als je ze op de goede manier erin hebt zitten (en dat doet Subler voor je) dan kan de tv dat inderdaad ook.
FYI, Handbrake kan ze ook voor je embedden in je freshly encoded m4v'tje ;) Net zoals je tegenwoordig zonder problemen meerdere audiostreams in een m4v kan doen.

Wat dat betreft is mkv een van de meest nutteloze containers ooit (in de zin van: niet bijzonder, toch weinig hardware support).

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 21-09 07:35
CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:34:
Voor 1080p heb je een stuk meer processing power nodig dan voor 720p, en dat konden ze waarschijnlijk niet voor die prijs in dat doosje stoppen.
De markt is overspoelt met 100 euro 1080P mediaplayers…….

Een Broadcom mini pcie kaartje van amper 2 tientjes kan dit ook. ION idem. Denk dat het meer een bandbreedte argument is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
leokennis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:49:
[...]

FYI, Handbrake kan ze ook voor je embedden in je freshly encoded m4v'tje ;) Net zoals je tegenwoordig zonder problemen meerdere audiostreams in een m4v kan doen.

Wat dat betreft is mkv een van de meest nutteloze containers ooit (in de zin van: niet bijzonder, toch weinig hardware support).
MKV is een heel compleet containerformaat. Het is ideaal voor zijn toepassingen. En over het algemeen is er wel degelijk support voor de streams die IN de container zitten. Het "probleem" is dat MKV niet wordt gebruikt door commerciële entiteiten en dus alleen maar voor de 'piraten' een feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

lowfi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:51:
[...]

En vergelijk die qua elegantie nou eens met een tv. 11 van de 10 heeft geen ingebouwde psu, de meeste hebben een form factor groter dan een gemiddelde digitale kabel stb, verbruiken meer stroom en hebben UIs waar ik van moet kotsen. Het is gewoon niet hetzelfde.
Een Broadcom mini pcie kaartje van amper 2 tientjes kan dit ook. ION idem. Denk dat het meer een bandbreedte argument is.
CPU brandbreedte, ja. Voor 1080p heb je daar flink wat van nodig namelijk. Niet een beetje meer dan 720, maar echt beduidend meer. En zoals ik al zei, dat hebben ze gewoon niet in dit kastje kunnen proppen. En zoals gezegd tijdens de presentatie was 't juist belangrijk dat 't klein was.

Ik zeg niet dat 't niet jammer is, alleen dat ik 't wel begrijp.
Cocoia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:58:
[...]

MKV is een heel compleet containerformaat. Het is ideaal voor zijn toepassingen. En over het algemeen is er wel degelijk support voor de streams die IN de container zitten. Het "probleem" is dat MKV niet wordt gebruikt door commerciële entiteiten en dus alleen maar voor de 'piraten' een feature is.
MKV heeft afaik geen indexes voor de ingekapselde streams en dat is toch best wel iets wat handig is in veel situaties. En zoals ik al eerder zei: MKV biedt niets dat MP4 ook niet biedt. En MP4 is wél een door de industrie ondersteunde standaard. Ik vind het dan ook heel irritant dat die stomme warez hippies persee mkv moeten gebruiken. Denken ze dat ze dan cooler zijn ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 01-09-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
lowfi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:51:
[...]

100 euro 1080P mediaspelers met 0,0 interface ja.

Vergeet niet dat er ontzettend veel ontwikkelingskosten zijn voor de interface, naadloze samenwerking met idevices en tot slot de marketing en onderhandelingen om eindelijk eens een fatsoenlijke oplossing om media te streamen/huren te verwezeijken. (legaal en voor consumenten, dus niet tweakers met 2 servers in de meterkast)

Als je dat allemaal mee telt, is 99 dolar in mijn ogen echt een schijntje!

Wat een afgrijselijke lange zin heb ik hier gebruikt, maar je snapt mijn punt hopelijk

[ Voor 14% gewijzigd door Siebelouis op 01-09-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 14:44
Hoop dat je met appletv straks ook over het internet via wifi of 3G naar je iPad kan streamen. Dan is het namelijk een mooi kleine energiezuinige streaming server. In de Duitse applestore staat hij voor € 119

[ Voor 12% gewijzigd door jschoorl2 op 01-09-2010 22:23 ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 22:21

Osxy

Holy crap on a cracker

jschoorl2 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:15:
Hoop dat je met appletv straks ook over het internet via wifi of 3G naar je iPad kan streamen. Dan is het namelijk een mooi kleine energiezuinige streaming server. In de Duitse applestore staat hij voor € 119
Lijkt me niet, de AppleTV heeft zelf geen opslagcapaciteit. Ik zie dus niet hoe hij dit moet gaan doen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:03:
[...]

En vergelijk die qua elegantie nou eens met een tv. 11 van de 10 heeft geen ingebouwde psu, de meeste hebben een form factor groter dan een gemiddelde digitale kabel stb, verbruiken meer stroom en hebben UIs waar ik van moet kotsen. Het is gewoon niet hetzelfde.
Er zijn ook mediaplayers met een fatsoenlijke UI. Eventueel thirdparty.
CPU brandbreedte, ja. Voor 1080p heb je daar flink wat van nodig namelijk. Niet een beetje meer dan 720, maar echt beduidend meer. En zoals ik al zei, dat hebben ze gewoon niet in dit kastje kunnen proppen. En zoals gezegd tijdens de presentatie was 't juist belangrijk dat 't klein was.

Een goede cpu is niet nodig zoals ik al aangaf. Een dedicated videochipje van enkele dollars kan dit tegenswoordigs.
MKV heeft afaik geen indexes voor de ingekapselde streams en dat is toch best wel iets wat handig is in veel situaties. En zoals ik al eerder zei: MKV biedt niets dat MP4 ook niet biedt. En MP4 is wél een door de industrie ondersteunde standaard. Ik vind het dan ook heel irritant dat die stomme warez hippies persee mkv moeten gebruiken. Denken ze dat ze dan cooler zijn ofzo?
Kan je blijven roepen. Denk ook dat je jezelf op dit moment heel cool vindt dat je zo tegen mkv bent. MP3 is ook nog populairder dan aac (in principe "beter") op het internet en toch kan je in iTunes wel gewoon open afspelen naar ipod syncen en weet ik wat allemaal. Voor h264 meot je een licentie afnemen voor x264 neit afaik. Dat is de voornaamste reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

lowfi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:33:
[...]

Er zijn ook mediaplayers met een fatsoenlijke UI. Eventueel thirdparty.
Dan snap je het dus gewoon niet.
Een goede cpu is niet nodig zoals ik al aangaf. Een dedicated videochipje van enkele dollars kan dit tegenswoordigs.
Dat dedicated videochipje moet nog steeds 1920x1080x30 pixels (en dan hebben we 't nog niet over de kleurkanalen) per seconde doorvoeren. Daar heb je bandbreedte voor nodig en die is er niet als je 't a) goedkoop en b) koel wilt houden. En dan moet je als fabrikant em uitbater van een maximaal 720p streaming service af gaan wegen wat belangrijker is. En zoals je merkt heeft 1080p daarbij het onderspit gedolven. Volgende keer beter.
Kan je blijven roepen. Denk ook dat je jezelf op dit moment heel cool vindt dat je zo tegen mkv bent. MP3 is ook nog populairder dan aac (in principe "beter") op het internet en toch kan je in iTunes wel gewoon open afspelen naar ipod syncen en weet ik wat allemaal. Voor h264 meot je een licentie afnemen voor x264 neit afaik. Dat is de voornaamste reden.
x264 is een H.264 encoder. En nog een ongelicenceerde ook, daar moet je zelf zorg voor dragen.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 01-09-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

CyBeR schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:03:

[...]

Op alle vlakken moet ik je ongelijk geven, behalve misschien over het feit dat Apple de UI's meestal beter voor elkaar heeft. Er zijn al vele jaren chipsets die 1080p video decoding doen met een verwaarloosbaar stroomverbruik. Een concreet produkt is ook al ruim een jaar op de markt: de Asus O!Play of andere RTD1073-based kastjes. Het ding is klein, zelfs grotendeels nog leeg ook, verbruikt geen drol (ruim onder de 10W met 1080p decoding en weergave) en wordt absoluut niet warm. Hij speelt alles wat je er maar in stopt.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zo'n beetje alles wat Apple maakt in huis (inclusief een Apple TV), maar Apple zet wederom een zeer beperkte videoplayer op de markt. Met een goeie video content dienst er omheen kan het best wat worden, maar in Europa wachten we nu al 3.5 jaar op content voor de eerste Apple TV :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

gnauw schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:29:
[...]

inderdaad, nu aan het downen
Maar is wel een demo van alleen de graphics en geluid van de omgeving. Erg work-in-progress dus. ;)
Moet zeggen dat het wel erg mooi is!

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Afbeeldingslocatie: http://www.jobborn.nl/images/doPi.png
Confronterend als je bedenkt hoeveel ruimte je krijgt/niet krijgt voor die prijs :P

* jip_86 is voor links gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Een paar observaties over die AppleTV discussie:

1) TV series gaan eigenlijk voorlopig nog wel in 720p (voor zover ik weet), de oudere series zijn niet eens in HD te krijgen. En ja, die zijn ook nog steeds leuk om te kijken :P
2) MKV komt er never nooit in, Apple wil immers films verhuren aan je!
3) 720p is voor bijna alle huishoudens (ook al heb je een 1080p tv) voldoende gezien de kijkafstand.
4) 720p is veel prettiger op de CPU
5) 720p is veel prettiger om te streamen (voor zowel Apple als je eigen internetprovider) en dus goedkoper af te leveren (99cent per episode!)

[ Voor 9% gewijzigd door sebastius op 01-09-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
@Cyber

Wat heb je aan een goede UI als je er volgens niks mee kan afspelen. 4 jaar inmiddels al niet in Nederland zonder omwegen. Vorige keer werd ook beweerd dat het "soon" naar andere landen zou komen :')

Dat kan dus gewoon. Ook voor een paar rot stuivers (inkoopprijs apple).

Gedoemd om te mislukken dit ding. Alweer. Alles wat de apple tv kan kan ik beter mooier en sneller. Nee piet digibeet en annie analfabeet niet. Maar die wonen in Nederland zonder fatsoenlijk itunes movie store en bovendien zijn die nog blij met hun blokker dvd speler van 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

lowfi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:46:
Gedoemd om te mislukken dit ding. Alweer. Alles wat de apple tv kan kan ik beter mooier en sneller. Nee piet digibeet en annie analfabeet niet. Maar die wonen in Nederland zonder fatsoenlijk itunes movie store en bovendien zijn die nog blij met hun blokker dvd speler van 20 euro.
ok :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ja hooooi

Doe ze de groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:46:
@Cyber

Wat heb je aan een goede UI als je er volgens niks mee kan afspelen. 4 jaar inmiddels al niet in Nederland zonder omwegen. Vorige keer werd ook beweerd dat het "soon" naar andere landen zou komen :')

Dat kan dus gewoon. Ook voor een paar rot stuivers (inkoopprijs apple).

Hoezo gedoemd om te mislukken? De doelstelling is niet eens om het een grote hit te maken, daarom hadden ze het ook over "One more thing hobby". De Apple TV is een 'hobby-project' van Steve Jobs, ze weten zelf ook wel dat ze er geen miljoenen van gaan verkopen. :+ Dat wil niet zeggen dat het geen mooi product is, ik ga hem waarschijnlijk wel aanschaffen, al is het maar om vanaf m'n macbook naar m'n tv te streamen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat trouwens ook absoluut een misser is: ze verwaarlozen de Time Capsule als volwaardige server. Ze hadden al lang een media server op dat ding moeten zetten die content naar iPads/iPhones/AppleTV's kan streamen. Ze hebben de techniek, de protocollen, alles. Het ontgaat me echt waarom ze zo lang met Airtunes/Airplay hebben gewacht en niks met de Time Capsule voor content streaming doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
jip_86 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:45:
[afbeelding]
Confronterend als je bedenkt hoeveel ruimte je krijgt/niet krijgt voor die prijs :P

* jip_86 is voor links gegaan
Zou echt voor de 32GB Touch gaan. Je betaald 70 euro meer maar je krijgt 32 ipv 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:55:
[...]

Hoezo gedoemd om te mislukken? De doelstelling is niet eens om het een grote hit te maken, daarom hadden ze het ook over "One more thing hobby". De Apple TV is een 'hobby-project' van Steve Jobs, ze weten zelf ook wel dat ze er geen miljoenen van gaan verkopen. :+ Dat wil niet zeggen dat het geen mooi product is, ik ga hem waarschijnlijk wel aanschaffen, al is het maar om vanaf m'n macbook naar m'n tv te streamen. :Y
Alsof apple niet liever het geld binnen harkt met de apple tv zoals ze dat ook doen met de iPhone etc? Een hobby is iets wat je vaak uitoefent. Dit staat al jaren stil.

Zon beetje alles wat met computers te maken heeft in mijn huis staat een apple logo op en ik had graag gehad dat het onder mijn tv iets appeligs stond maar het faalt net als de eerste generatie (die ik ook heb gehad) weer jammerlijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:55:
[...]

Ja hier ook. Dat gelazer met hdmi en audio kabels vanaf mn desktop en het schuiven met een tweede desktop en bla bla bla. Kom er maar in met de AppleTV :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Een vraagje over de nieuwe iPod Touch, welke iPhone 4 bezitters misschien kunnen beantwoorden.

Ik heb een aantal 720p X264 MKV filmpjes. Hoe ga ik die het makkelijkst kunnen bekijken? Direct overzetten kan vast nog steeds niet, ofwel? Kan iTunes al video converten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Laatst online: 21-12-2024
Exirion schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:58:
Wat trouwens ook absoluut een misser is: ze verwaarlozen de Time Capsule als volwaardige server. Ze hadden al lang een media server op dat ding moeten zetten die content naar iPads/iPhones/AppleTV's kan streamen. Ze hebben de techniek, de protocollen, alles. Het ontgaat me echt waarom ze zo lang met Airtunes/Airplay hebben gewacht en niks met de Time Capsule voor content streaming doen.
Dit is typisch Apple, lijkt me: een one-purpose-device. Time Capsule is gemaakt voor één ding, en één ding alleen: backuppen via Time Machine.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken