Coole shit weer.
Die iPod Nano vind ik er strak uitzien. Enige nadeel is eigenlijk dat touch niet even handig is voor zo'n soort device. Ik vind fysieke knoppen vaak handiger, die kun je op de tast bedienen. Tijdens mijn vakantie had ik mijn iPhone en iPod Nano (eerste generatie ofzo) mee. Als je dan ligt te zonnen ofzo is het bedienen van een touchdevice niet echt prettig. Je gaat er niet constant op kijken, zo'n ding ligt naast je of heb je in je zak en wil je op de tast kunnen bedienen.
Ping kan mij gestolen worden. Ik vind het behoorlijk overbodig met Facebook en Last.FM. Snap wel dat ze het proberen (social network shit is populair).
iOS update 4.2 had eerder mogen komen. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren, praktisch alles wat erin zit is al aanwezig in iOS 4 voor de iPhone (welke al weken uit is). Hoe kan het dan dat het voor de iPad zo lang op zich laat wachten? Multitasking op de iPhone mis ik niet, maar op de iPad is het wel echt een gemis.
Apple TV is natuurlijk super, mits er genoeg content is. Ik download best veel, maar voor dat soort bedragen vind ik betalen niet erg. Normaal maak ik mij niet zo druk bij Apple om content, maar die bookstore is hier in Nederland nog aardig wat leeg. Had ik niet verwacht. Het device zelf lijkt mij super. Met name de koppelingen met bijvoorbeeld de iPad, het streamen van content en dergelijke. Dat is ook wel de kracht van Apple, alles werkt evengoed met elkaar samen en werkt out-of-the-box. Prijs van de Apple TV is ook geweldig natuurlijk, denk dat ik die niet kan laten liggen