[PS3] Jailbreak + Homebrew Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 36.655 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Er is tegenwoordig nu ook een dingoo poort :P

ik krijg vandaag met atmel stick binnen zal ff pica's maken en een filmpje mits et mag van de lieve modjes hiero :>

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:19:
De iPhone port werkt ook al (Alleen moet je vaak resetten).
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Atmel key net binnen gehad :D

geflashed en de stealth backup manager geinstalleerd werkt prima !

nu ff backup testen voor als test

foto's zsm online

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/ps3/ps3backup.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/ps3/ps3backup2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/ps3/ps3backup3.JPG

[ Voor 39% gewijzigd door Njay op 06-09-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Op internet staan nu ook al complete games houdt dit nou in dat de echte piraterij is begonnen? Dacht dat alleen backups speelbaar waren die zelf waren gemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door SL65 op 06-09-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
nee de backups die met de BM zijn gemaakt kan je ook ergens anders gebruiken...
usenet staan er nog niet veel op ... komt wel ik wacht nu op emus

Turok werkt prima !

Nu alles weer ff gede-installeerd ik wacht wel even wat de community gaat
Maar allest werkt :D

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/ps3/ps3backup4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/ps3/ps3backup5.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door Njay op 06-09-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SL65 schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:00:
Op internet staan nu ook al complete games houdt dit nou in dat de echte piraterij is begonnen? Dacht dat alleen backups speelbaar waren die zelf waren gemaakt.
PS3 games zijn al best lang online. Alleen kunnen die releases nog niet gebruikt worden omdat de USB dingetjes totnutoe geen ISO bestanden kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijkt nu zelfs dat je met een rekenmachine een jailbreak kan doen...

"This is just getting ridiculous. A hacker has managed to successfully port the PS3 hack to a calculator, specifically the TI-84. Brandon Wilson has tweeted that a video and source code will be released soon. This has also been re-tweeted by Muscle Nerd of the iPhone dev team so it appears to be very legitimate. And yes, the TI-84 calculator sports a FLASH ROM with Mini-USB port. "

Daarnaast zal er binnekort een update komen van de backup manager:

- Support voor elke offi firmware
- Support voor NTFS Hard discs
- Support voor het kopieren van Bluray discs
- Afspelen van MKV- video formaten!!!!!!!
- Het kopieren en afspelen van ps1 en ps2 games!
- Automatisch updaten van je stick via pc
- Lets play online without risk of excommunication (origineel zin: Ermöglicht Online Spielen ohne Gefahr eines Banns.)

Mooie update lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
er komt nog helemaal niks uit dit is een leuke wishlist meer niks ..

geruchten that's all ... believe me ik wil het ook graag vooral de mogelijkheid om gewoon online te kunnen..

:9
Ike. schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:04:
[...]

PS3 games zijn al best lang online. Alleen kunnen die releases nog niet gebruikt worden omdat de USB dingetjes totnutoe geen ISO bestanden kunnen laden.
en dan gaat het nog niet werken met de jailbreak backup manager dit hij heeft zijn backup isos nodig die via de BM gemaakt zijn andere ISOS werken niet of nog niet

[ Voor 54% gewijzigd door Njay op 06-09-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Goed om te zien dat het ook bij jou werkt.
Hoe heb je alles nu precies gedeinstalleerd? Ik vraag me namelijk af in hoeverre dit detectable blijft voor Sony.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik voorzie een stevige toename aan [TR] ipv [TK] op menig fora en marktplaats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Hoe kan je ps2 games afspelen op een ps3 die het niet onboard heeft?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:42
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:59:
Emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48
het schijnt dat de backward compability er nog gewoon inzit, maar disabled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:58
Waar is die iphone port dan? Maakt me geen zak uit als ik het moet resetten iedere keer maar zie nergens iets van iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Die iso's zijn gewoon met een programma zoals Isobuster te openen, en je kan de bestanden denk ik gewoon uitpakken en in een map zetten.. Er komen veel rips uit de laatste paar dagen waar alle bestanden gewoon in een archive gepropt zijn, maar iso is dus eigenlijk een beter formaat, waarbij de oorspronkelijke structuur van de bluray behouden blijft. Vooralsnog zijn ze echter alleen in ps3 linux te maken (m.b.v. dd commando geloof ik).

Ik heb hier trouwens een retrode waar inmiddels ook psgroove firmware voor uit is.. binnenkort maar eens een Slim halen.

[ Voor 23% gewijzigd door Cooler_King op 06-09-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Khiu schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:47:
Goed om te zien dat het ook bij jou werkt.
Hoe heb je alles nu precies gedeinstalleerd? Ik vraag me namelijk af in hoeverre dit detectable blijft voor Sony.
Je kan de backup manager deleten via het XMB

We zien het allemaal wel toch.. anders een 2e ps3 erbij halen

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Dat kan ook ;)
Ik wacht voorlopig even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vind het overigens erg knap dat ps3 na meer dan 3 jaar gehackt is.
Het mooiste is nog wel dat je helemaal niks hoeft te solderen, open te maken of whatever :)

[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 06-09-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Oh wat zijn we allemaal blij.

Ik vind het echt dood en doodzonde dat dit gebeurt is. Ik heb genoeg gepiraat in m'n leven maar ik geniet vrijwel nooit meer van een gekopieerd spel t.o.v. het echt kopen. Speel ze in ieder geval bijna nooit uit (je hebt er dan al gauw teveel etc.). Nu ga ik in ieder geval nooit meer écht met een goed gevoel 60eu neerleggen voor een offline spel. Altijd een krom gevoel dat er duizenden mensen zijn die het gratis spelen.

Er zijn genoeg mensen hier die zeer blij zijn vanwege Homebrew en meer media center mogelijkheden (persoonlijk kan ik alles met PMS en heb ik geen problemen. Voor het MKV-front is het leuk maar dat heeft ook grotendeels een illegale insteek). Maar 99% hier is gewoon dolenthousiast vanwege het gratis gamen. Dit is ook echt doodzonde voor PSN, straks krijg je allerlei gemodde versies met hacks online. PSN is vrij open en volgens mij zijn er geen (omdat de PS3 niet gehackt was) beveiligen tegen cheaters.

Erg erg jammer en ik mag hopen dat GoT wel even duidelijk hier meld wat wel/niet kan. Waarom zie ik geen Wii en X360 mod topics en deze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:59:
De eerste reeks PS3's (60GB) heeft een ingebouwde PS2, de tweede reeks (60GB) heeft een halve PS2 ingebouwd en de andere helft wordt geemuleerd via software. Ik verwacht echt niet dat iedere PS3 met deze hack PS2-games kan spelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

nudie schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:15:
Oh wat zijn we allemaal blij.

Ik vind het echt dood en doodzonde dat dit gebeurt is. Ik heb genoeg gepiraat in m'n leven maar ik geniet vrijwel nooit meer van een gekopieerd spel t.o.v. het echt kopen. Speel ze in ieder geval bijna nooit uit (je hebt er dan al gauw teveel etc.). Nu ga ik in ieder geval nooit meer écht met een goed gevoel 60eu neerleggen voor een offline spel. Altijd een krom gevoel dat er duizenden mensen zijn die het gratis spelen.
Zoals je zelf zegt: de 360 en de Wii zijn ook gekraakt, en de 360 en Wii-games gaan nog net zo goed over de toonbank.

Het is nog even afwachten hoe makkelijk het downloaden en spelen van games op de PS3 wordt, het zal ongetwijfeld in een kat- en muisspelletje tussen Sony en de krakers uitmonden, over een paar maanden kan je pas de echte impact van de jailbreak beoordelen, als er echte custom firmwares etc. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Ik vind dat zo'n kul argument. Oh de Wii en X360 verkoopt toch goed dus er is geen probleem voor welke console dan ook.

Naast the obvious (er worden minder spellen verkocht) zorgt piraterij vooral voor genre verneuking. Geniale offline single-player spellen zullen steeds schaarser worden zolang er pirtaterij bestaat, en logisch ook.

Resultaat? Meer mediocore FPS games of spellen met geforceerde multiplayer etc. Overigens zijn er genoeg kleinere developers die hierdoor enorm geschaad worden. Recentelijk nog vaak in het nieuws dat het zo extreem is met de DS. En gezien hoe gemakkelijk het is om een PS3 nu te kraken maak ik mij ernstig zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Kom dan met bewijzen van een onderzoek dat er op de 360 of Wii minder (singleplayer) games worden verkocht dan de PS3.

Er zijn genoeg data dat de gemiddelde attach-rate (games verkocht per verkochte console) bij de 360 én de Wii hoger zijn dan op de PS3.
Je kan wel roepen dat de hele gameswereld naar de kloten gaat, maar piraterij bestaat eigenlijk al zolang games bestaan, en zoals ik eerder zei: het valt nog te bezien hoe makkelijk of moeilijk het wordt om de PS3 te kraken en gratis games te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak: BackupsLieve user, geachte lezer,

Dit topic mocht geopend worden om het te hebben over de jailbreak van de PS3. Natuurlijk is dit voor sommige gebruikers bijna onlosmakelijk verbonden met het spelen van 'backup' games, maar dit laatste is iets dat niet op GoT thuis hoort.

Posts over backups zijn, op wat voor manier dan ook, dus niet toegestaan.

De komende tijd zal er goed gelet worden op dit soort posts. Ook screenshots/foto's/info/tips/etc. vallen onder dit beleid. Zorg er met z'n allen voor dat het jailbreak topic open kan blijven ;)

Hoogachtend,
Spielerij Mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Dat de X360 en Wii meer games verkopen kan met hele andere dingen te maken hebben. Ik heb het niet over Wii vs PS3 vs X360 en ik ken een handvol "onderzoeken" waar de conclusie is dat door piraterij er meer games verkocht worden (omdat piet piraat zo enthousiast is tegen zijn vrienden) maar dat is gewoon kul in the long run.

Je weet simpelweg niet hoeveel mensen die piraten normaliter wel een spel hadden gekocht. Wel denk IK vrij zeker te weten (logisch verstand) dat dit alleen maar voor minder spelverkoop zal zorgen.

Let maar op, als dit doorgaat dan kan je straks in ieder geval heel moeilijk meer PS3 spellen terugbrengen of huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Als je zo'n Atmel flasht/een telefoon gebruikt en de backup manager installeert, blijft de jailbreak dan gewoon werken daarna, ook al verbind je niet meer met het ding? Of blijft de usb key/telefoon nodig elke keer als je wil spelen? Is wel een beetje onhandig als je meerdere PS3's zou willen jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
nudie schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:49:
Let maar op, als dit doorgaat dan kan je straks in ieder geval heel moeilijk meer PS3 spellen terugbrengen of huren.
Ja, want mensen gaan zelf bluray beveiligingen omzeilen en backups draaien, ipv het te downloaden 8)7

Nee, laten we die hele piraterij-discussie ook maar niet hier voeren. Die staat al in genoeg topics van begin tot eind uitgetikt. Hier verder over de jailbreak aub ;)

Dit is het bezembericht voor troep en offtopic. Alles hierna gaat weg.

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 06-09-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Zelf met behulp van mijn T-Mobile G1 toestel inmiddels ook al even gespeeld. Alles lijkt goed te werken :).
Denzo schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:54:
Als je zo'n Atmel flasht/een telefoon gebruikt en de backup manager installeert, blijft de jailbreak dan gewoon werken daarna, ook al verbind je niet meer met het ding? Of blijft de usb key/telefoon nodig elke keer als je wil spelen? Is wel een beetje onhandig als je meerdere PS3's zou willen jailbreaken.
Heb nu nog nog elke keer nodig ja. De "backup manager" (en andere toekomstige applicaties) is namelijk nog niet te starten zonder telefoon/usb stick te hebben gebruikt als je hem hebt aangezet.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:20
Hier een video van de PS3 die gejailbreakt wordt met een TI 84 Plus (Silver edition).
YouTube: Jailbreak a PS3 from a TI-84 Plus/Silver Edition Calculator
De source code zal later vandaag vrijgegeven worden: http://twitter.com/brandonlwilson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:21:
Ik dacht dat dit topic over PS3 Jailbreak ging? kan een mod niet even met een bezem door de laatste 2 pagina's heen?
Idd ik vond t juist leuk om deze topic te volgen omdat t juist ontopic bleef...dus keep it that way.

Btw leuke overzicht van alle telfoons waarop jailbreak kan werken.

Device compatibility list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
mathijs92 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:32:
Hier een video van de PS3 die gejailbreakt wordt met een TI 84 Plus (Silver edition).
YouTube: Jailbreak a PS3 from a TI-84 Plus/Silver Edition Calculator
De source code zal later vandaag vrijgegeven worden: http://twitter.com/brandonlwilson
Geweldig hoe hackers en programmeurs overal wel ports voor kunnen maken. _/-\o_ Ben benieuwd of de normale non-techneut dit ook kan uitvoeren of dat deze voor een betaalde oplossing gaat?

[ Voor 40% gewijzigd door Relief2009 op 07-09-2010 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FW 3.42 is uitgebracht voor de PS3 en de exploit is gelockt.
PSJB en/of PSFreedom en alle andere ports werken niet meer met FW 3.42 op je PS3.
Het is maar dat je het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Geen nood,PSGroove word vandaag geupdate :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:06
Het posten van links ed. is niet toegestaan.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 07-09-2010 17:12 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
DirtyDutch schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:41:
Geen nood,PSGroove word vandaag geupdate :Y)
Ik ben benieuwd of inderdaard de jailbreaks zo snel aangepast kunnen worden.

Ik had er gisteren al een voorgevoel van en heb mijn PS3 off line gehaald. Ik speel nl. toch nooit online en wacht het eerst nog even af. Ik heb mijn PS3 (nog) niet gejailbreaked, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om dat in de toekomst alnog te doen.

Je kunt overigens met Logan5 PS3 Proxy Tool nog steeds met 3.41 online, zonder te updaten naar 3.42.

[ Voor 9% gewijzigd door Henkus op 07-09-2010 08:56 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Yup ze gaan het vandaag weer fixen

dit wordt precies hetzelfde verhaal als van de psp denk ik..

Sony is bye bye

Schijnbaar gaat Raziel de nulldc emulator poorten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Njay schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:58:
Yup ze gaan het vandaag weer fixen

dit wordt precies hetzelfde verhaal als van de psp denk ik..

Sony is bye bye

Schijnbaar gaat Raziel de nulldc emulator poorten _/-\o_
De jailbreak maakt gebruik van een flaw, als die flaw weg is, wat ga je dan doen als jailbreaker om binnen te komen? Ook: wat ga je doen wanneer je een game wilt spelen die per se een bepaalde firmware nodig heeft? De gekraakte versie ophalen? Dat kan niet, die vereist decrypting, en dat is net een brug te ver.

Ik word overigens wel moe van dat homebrew gezeik: om homebrew te maken op de PS3 heb je dev manuals nodig. Hoe denk je daar aan te komen zonder dev kit? echt, de vele mensen die zo enthousiast zijn over deze hack zijn dat echt niet omdat ze dan een brak spelletje met bout gfx van Sjaak uit Utrecht kunnen draaien op hun PS3.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

EfBe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:07:
[...]

Ook: wat ga je doen wanneer je een game wilt spelen die per se een bepaalde firmware nodig heeft?
Firmware check uit game halen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
[...]

De jailbreak maakt gebruik van een flaw, als die flaw weg is, wat ga je dan doen als jailbreaker om binnen te komen? Ook: wat ga je doen wanneer je een game wilt spelen die per se een bepaalde firmware nodig heeft? De gekraakte versie ophalen? Dat kan niet, die vereist decrypting, en dat is net een brug te ver.

Ik word overigens wel moe van dat homebrew gezeik: om homebrew te maken op de PS3 heb je dev manuals nodig. Hoe denk je daar aan te komen zonder dev kit? echt, de vele mensen die zo enthousiast zijn over deze hack zijn dat echt niet omdat ze dan een brak spelletje met bout gfx van Sjaak uit Utrecht kunnen draaien op hun PS3.
Doe es ff lief :(

Je moet altijd het positieve zien ervan... ze kunnen moeilijk de debug functie eruit halen voor de devs.
Het is gewoon even de tijd om te kijken of ze het kunnen fixen met de hack.
Vergeet niet jij en ik weten niet hoever ze zijn met psgroove, tevens wordt er al gewerkt aan een unofficial sdk.

Ik ben nu eenmaal emulator gek, en dan hoef ik niet naar beneden te wandelen naar me game room om ff een potje snes te doen ... makkelijk op de bank...

En nu weer lief doen ! >:)
leuk_he schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:10:
[...]

Firmware check uit game halen?
Je kan via een proxy online een soort ps3 tool op je pc dit omzeilt de nood om te updaten op dit moment mag alleen geen links plaatsen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Njay op 07-09-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:12
Que? Ik vond het gewoon een normaal en geheel rationeel bericht. Niets mis mee IMHO. Geheel mee eens ook.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Het ging meer over dat homebrew gezeik stukje ...

ik vindt het een leuke toevoeging zodirect meer niet

Maar laten we niet gaan slow tjetten :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg leuk dit. Het is zo makkelijk te porten naar veel devices.

Nu maar bezig de Android USB drivers in een LKM te krijgen, zodat het eenvoudig is de hack uit/aan te zetten. Leuk project. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
Ik ben benieuwd wanneer de JB voor de HTc diamond uitkomt , wat ik begrijp zijn ze er dus mee bezig , dan ga ik het namelijk ook wel proberen om aan de praat te krijgen !

Eindelijk na 4 jaar is het ze toch gelukt..

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Wat je ook vaak ziet bij dit soort projecten, is dat ze een aantal fouten ontdekken en bijvoorbeeld maar eentje bekend maken. De volgende keer dat de ene lek wordt geblokkeerd, maken ze gebruik van een ander en zo blijven ze bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:39
MuscleNerd van het iPhone Dev Team is ook bezig met een iPhone gebaseerde PS3 jailbreak. Je kunt hem volgen op Twitter om zijn vorderingen bij te houden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batumulia schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:59:
MuscleNerd van het iPhone Dev Team is ook bezig met een iPhone gebaseerde PS3 jailbreak. Je kunt hem volgen op Twitter om zijn vorderingen bij te houden.
Ook NTAuthority op het PSFreedom kanaal op freenode is er mee bezig. Heel veel vooruitgang al, blijkbaar. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
http://twitter.com/mathieulh

er komt een update voor psgroove vandaag.
Geen idee of dit het exploit fixt voor 3.42 zo niet

Dan haal ik een ps3 slim erbij voor online te gamen en de andere voor andere zaken.

Ik denk dat wel meer mensen dit zullen gaan doen, dus Sony ziet wel een kleine increase denk ik in verkopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

[...]

Dit is het PSP verhaal weer van vooraf aan.

In den beginne had je toen ook de 'heilige' firmware 1.50 nodig om homebrew te draaien. Als je spellen wilde draaien die een hogere firmware vereisten moest je allerlei trucjes uithalen en de PSP te laten denken dat de firmware is upgedate of de update uit de ROM halen.
Wat er bij de PSP steeds gebeurde is dat er telkens weer een nieuwe exploit opdook, op firmware 2.0 kwam op gegeven moment de TIFF-exploit, de savegame-exploit van GTA:LCS waarmee je firmware 2.70 ongeveer je PSP kon kraken, later is er nog een Lumines-exploit bijgekomen en de Pandora-batterij natuurlijk, eigenlijk lijkt de Pandora-batterij best op de huidige Jailbreak: een gelekte devmothode van Sony die in de handen van hackers is gevallen. Ondertussen lag de PSP ook al zo open dat er custom firmwares voor waren gemaakt.

Bij de PS3 zal het een stuk langzamer lopen dan bij de PSP, bij de PS3 is gebleken dat het vinden van exploits een stuk lastiger is, uiteindelijk is er weer een lek van de devs nodig geweest om een ingang te vinden, en vooralsnog is er, behalve de backup-manager die al jaren bestond, eigenlijk van een echte hack nog niet eens sprake. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de eerste Hello World.
Het enige wat tot nu toe op de PS3 is gelukt is ze hebben de gelekte Jailbreak code genomen en die een beetje gemodificeerd om op andere apparaten (Android, Ti84+) te laten lopen, en ze hebben de backup-manager ermee laten draaien.
Verder is er sinds de originele jailbreak leak eigenlijk maar bagger weinig vooruitgang in het openbreken van de PS3, integenstelling tot de PSP zit de PS3 van meet af aan hartstikke dicht, en het gaat echt nog wel een tijdje duren voordat we die mkv-ondersteuning of custom firmwares krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik denk dat je je de hackers aardig onderschat over de snelheid waarmee zij zaken kunnen implementeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Zoals ik zeg, tot nu toe is het enige wat ze hebben bereikt modificaties aan de bestaande backup-manager en jailbreak-code.

Voor mijn gevoel is het eigenlijk wachten op een tweede doorbraak, een ingang om vanuit de jailbreak/back-up manager eigen code te draaien, zodra die er is zou het inderdaad wel snel kunnen gaan. Maar voorlopig zie ik geen vooruitgang.

[ Voor 49% gewijzigd door Grannd op 07-09-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Zo'n flashable usb stick zijn echt nergens meer te krijgen !

Moet echt wachten todat ze die hack hebben geport naar de HTC diamond.
Maar alsnog koop ik later wel zo'n ps3 key , want elke keer je telefoon eraan hangen lijkt me nou ook niet echt relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
The official devs of PSGroove have updated their code repository with a new payload. The update does not come in the form of 3.15 firmware compatibility or OtherOS returning. The new code has added the syscalls peek and poke! People may remember GeoHot had done this with his exploit on 3.15 firmware. What this means is homebrew now has complete access over LV2 memory, a normally very restricted part of the PS3. The average enduser may not understand the new feature very well, but I assure for devs this will prove to be invaluable.

nice dus ^^

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Meelobee schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:27:
[...]

Joh en waarom zou dat komen dat er nu minder spellen uitkomen? 1+1 = ?

Ik wil helemaal niet de moraalridder spelen, maar ik vind het erg jammer dat iedereen er zo makkelijk over denkt en volgens mij zodra het kan games gaan kopieren.

Ik hoef ook niets te bepalen :> Het valt me alleen op dat een R4 topic niet mag en dit wel. Is een beetje met dubbele maten meten nietwaar?

Anyway on topic: Iemand al de 3.42 Firmware geinstalleerd? die is er toch enkel om de jailbreak tegen te gaan?
FW 3.42 al geinstalleerd hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Laten we het nou bij nieuws over de jailbreak houden, bijvoorbeeld de eerste hello world!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VdDpH2N1VFg]

Gemaakt met de gelekte PS3 SDK, dus echt hackwerk is het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50
Grannd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:09:
Laten we het nou bij nieuws over de jailbreak houden, bijvoorbeeld de eerste hello world!

[video]

Gemaakt met de gelekte PS3 SDK, dus echt hackwerk is het nog steeds niet.
Deze is beter dan een Hello World

Afbeeldingslocatie: http://psgroove.com/wp-content/uploads/2010/09/ftpps3.jpg

Full Read/Write access to all of “dev_hdd0″ (including save areas, games, VM etc)
Full Read/Write access to “dev_flash2″ and “dev_flash3″
Full Read/Write access to connected usb devices
Full Read access to “dev_flash”
Full Read access to “dev_bdvd”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Ik heb de TI-84 plus methode gebruikt vandaag, is m'n HAVO toch nog ergens goed voor geweest. :+
Maar ik twijfel of het werkt zoals het hoort.
Moet je het iedere keer als je boot opnieuw gebruiken? Bij mij doet bijvoorbeeld het backup channel het niet meer na een reboot. Als ik dan de JB nog eens uitvoer doet hij het weer wel.
Is het net als bij de iPhone op dit moment een 'tethered JB' ?

Ook is die FTP wel een heel leuk speeltje! Alleen staat er onder het nieuwsbericht:
"Finally, this app was coded quickly, by someone who can't code for the life of him. It mostly uses provided API's, and the GUI is based off of a sample - but, it gets the job done."
Ik wacht nog even dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Qiro schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:35:
Ik heb de TI-84 plus methode gebruikt vandaag, is m'n HAVO toch nog ergens goed voor geweest. :+
Moet je het iedere keer als je boot opnieuw gebruiken? Bij mij doet bijvoorbeeld het backup channel het niet meer na een reboot. Als ik dan de JB nog eens uitvoer doet hij het weer wel.
Yup je moet elke keer je JB stick gebruiken, je kan het wel eruithalen als de ps3 middels JB is opgestart.

Inmiddels is psgroove 1.1 uit ze zijn al wat dieper in het systeem gekomen op lvl2

ik laat me phat wel op 3.41 me slim komt morgen binnen deze gebruik ik dan wel voor online en films.
Is sony dan toch wel blij me me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Iemand die me een kleine uitleg kan geven over "PSGroove payload now includes lv2 peek and poke syscalls."?
Wat heeft dat voor impact op de homebrew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Qiro schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:55:
Iemand die me een kleine uitleg kan geven over "PSGroove payload now includes lv2 peek and poke syscalls."?
Wat heeft dat voor impact op de homebrew?
dat je volledig lv2 kunt aanspreken zonder restricties.. zeer leuk dus voor homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:11:
[...]

@guidoh: als je die dns gebruikt, is het zonder risicos? Ik bedoel wat houdt die dns in?
Hij zorgt er waarschijnlijk voor dat hij het verkeerde ip terug geeft voor de update server o.i.d., hierdoor ziet hij niet dat hij een update nodig heeft, en kan je dus gewoon verbinding maken met het PSN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 15:49
Ik heb net de jailbreak even getest met een ti84 en dat werkt prima. Nu nog MKV support en dan kunnen we films via FTP naar de PS3 sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
en de SDK is uit :P

Homebrew here we come ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Ik ben nu niet thuis dus ik kan het niet controleren. Maar is er veel verschil met de eerder gelekte toolchain + SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Het is sinds gisteren ook mogelijk om een HTC HD2 in te zetten ipv dongles etc.

YouTube: HD2 Jailbreaking PS3 from boot to boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:51:
[...]

Ene drk||Raziel gaat er aan werken om ps2 en dreamcast emulators uit te brengen voor de jailbreak.

Maar voor alsnog gaat het helemaal niet om gedownloade backups in deze topic ds ik begrijp niet waarom dat wordt gesuggereerd? Als dat het geval was dan had een mod hier zeker actie sop genomen. De mod is voora bezig om offtopic comments te verwijderen van vele moraalridders hiero :+
lol Ene?~!?!
Deze man zit achter PCSX2 de PS2 emulator voor op de PC die oa ik met veel plezier gebruik xD!
ben benieuwd of er ooit ondersteuning komt voor meer dan 2 cores, immers de PS3 heeft er ook meer dan 2 afaik :+

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabuto_Raiger schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:48:
[...]

lol Ene?~!?!
Deze man zit achter PCSX2 de PS2 emulator voor op de PC die oa ik met veel plezier gebruik xD!
ben benieuwd of er ooit ondersteuning komt voor meer dan 2 cores, immers de PS3 heeft er ook meer dan 2 afaik :+
haha :P Naja als hij erachter zit dan komt het wel goed. Hij gaat er nog aan werken/ Dit is heeft ie gezet op zijn blog:

"Well, sometimes you just can’t get free from your projects as easily as you want to. So, seeing as there wasn’t much interest in nulldc’s source I started to work at it again ! (And yes, of course it will remain open source).

So, I’m officially again working on nullDC! There’s a bank of ideas on the wiki on what I plan to do. We’re also planning to get the project side back up and stuff. :)

Leaving that aside, I’d also like to ask for donations. The project hasn’t really asked for donations so far (except specific cases, like the Pandora port that required hardware to be brought). As I’m running quite low on money I’ll open up donations for the project.

Donated money will be used for: Getting a ps3, porting/working on nullDC/pcsx2 for ps3, getting a jtag’d xbox to port stuff to it, and finally to pay for server/misc hardware fees."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Qiro schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:35:

Ook is die FTP wel een heel leuk speeltje! Alleen staat er onder het nieuwsbericht:
"Finally, this app was coded quickly, by someone who can't code for the life of him. It mostly uses provided API's, and the GUI is based off of a sample - but, it gets the job done."
Ik wacht nog even dus.
Is je TI-84 Plus hierna gewoon nog bruikbaar als grafische rekenmachine? Heb dat ding namelijk wel nodig voor mijn studie, maar wil het ook wel eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2022
Weet iemand waar de psfreedom site is gebleven? Die had namelijk een ideale device compatibility matrix. Voorheen hier te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik wacht nog steeds op een jailbreak icm met een blackberry, windows mobile of ipad :D:D
Heb wel een ti-83 maar die heeft geen usb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak: Laatste kansGoed, ik heb net de laatste 100 berichten doorlopen, en daar zijn er zeker 40 verwijderd. Dit omdat ze off-topic waren, maar vooral omdat ze gingen over het spelen van back-ups op de PS3.
Er is een jailbreak voor de PS3 uit, en een van de dingen die je daarmee kunt doen is games spelen van een niet-origineel schijfje. Dat en hoe je dat kunt doen is aan jezelf, maar posts hierover zijn op GoT niet toegestaan. Voor wie het vergeten is: Lees Het algemeen beleid nog eens door ;)

Het opschoonwerk wat moest gebeuren is eigenlijk te gek voor woorden, en ik was niet van plan om dit nog een keer te doen. Als ik het niet verkeerd begrijp geldt hetzelfde voor mijn collega Spielerij-mods. De volgende keer dat de boel zo uit het gareel loopt zal het dus waarschijnlijk gesloten worden. Dat is zonde, want de jailbreak en toekomstige homebrew voor de PS3 zijn interessante onderwerpen voor een Tweaker.

Bij deze dus de oproep om geen berichten meer te plaatsen over de game-backups, verkoopcijfers, et cetera. Wanneer je iets ziet dat niet door de beugel kan, reageer er dan ook aub niet op in dit topic, maar gebruik het handje linksboven dit topic om de mods te laten weten dat er iets niet goed gaat. Op die manier blijft het hopelijk langer goed gaan dan sinds de vorige ingreep.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 08-09-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem vind ik dit wel even heel mooi gezegd.

Nu, on-topic. Zelf dus al een tijdje bezig geweest om dit mooi te porten naar de G1, en ik heb eindelijk de Android USB drivers loadable gemaakt. Je kan deze dus ook weer unloaden. Niet meer nodig om te reflashen. Werkt op dit moment best wel goed. Alleen het implementeren van dit in de CyanogenMod builds is wat lastiger. Nu maar even kijken hoe dat precies werkt.
B0MBACI schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:04:
Ik wacht nog steeds op een jailbreak icm met een blackberry, windows mobile of ipad :D:D
Heb wel een ti-83 maar die heeft geen usb :(
Je kiest dan ook net de dingen uit die standaard geen Linux draaien. Daarom duurt het allemaal wat langer. Veel ports zijn gewoon simpele ports waarbij alleen een aantal functies uit de betreffende USB driver zijn gehaald, en deze wordt gecompileerd met een verschillende kernel.

Maar, dit gaat heel anders werken als het geen Linux base heeft. Dus het kan even duren. iPhone Linux versie is wel goed op gang :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Schijnbaar komt 15 sept de backup manager 1.1 op de nieuwe PSjailbreak stick.

Ze gokken op ntsf support, maar lees her en der dat het niet zo heel makkelijk schijnt te zijn om te maken.

Let's see hoe snel psgroove erbij is

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

:D yes ook de diamond wordt ondersteund samen met tig andere htcs

http://wiki.psfreedom.com/wiki/Device_compatibility_list

check

• Rebel8319
die site doet t niet meer ...

Maar word de diamond nu wel ondersteund dan ? Zijn dat dezelfde drivers als voor de HTC Evo ?

Ik ga alsnog zo'n PS3Key bestellen , om nou elke keer mn telefoon aan de ps3 te hangen zie ik ook niet echt zitten .

• Khiu
Dat is goed nieuws, als ik vanavond tijd heb zal ik het testen voor de Diamond 2. Het lijkt erop dat de site sporadisch bereikbaar is, ik zou het gewoon af en toe even proberen.

• Rebel8319
Pfff , ik heb nu al moeite om android draaiend te krijgen op mn Diamond..

Ff kijken of ik ergens een goeie en duidelijke tutorial kan vinden.
ben zelf niet zo heel handig(nerdy) maar vaak door goed lezen kom ik er wel uit.

maar dit is wel knap lastig zeg !

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:38
ik ben geen bezitter van een ps3, maar vind de ontwikkelingen wel zeer interresant.
Daarom heb ik eens uitgeprobeerd om de jb op mijn xperia x1 aan de rol te krijgen.
En dat werkt, en naar verluid zou de hack ook werken.
Booten naar android met de juiste modules is juist niet heel lastig, het gefriemel
in een mini term is wel lastig...heb men leesbril er maar even bijgepakt haha.

Ik kijk echt uit naar mooie aplicaties of emulaties op de ps3, wellicht ga ik er dan ook
nog wel eens een kopen. Want om eerlijk te zijn, is het uiteindelijk een goedkope
bluray speler, met naar hopelijk nu, straks een berg mogelijkheden.

(ow en natuurlijk spielerij - ook leuk, voor men kids ofc)

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 09-09-2010 10:56 ]

• Khiu
ProCeela schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:22:
Pfff , ik heb nu al moeite om android draaiend te krijgen op mn Diamond..
Ff kijken of ik ergens een goeie en duidelijke tutorial kan vinden.
ben zelf niet zo heel handig(nerdy) maar vaak door goed lezen kom ik er wel uit.
maar dit is wel knap lastig zeg !
Op XDA staat alles heel duidelijk uitgelegd, als je in het XDAndroid Raph/Diamond topic kijkt staan er zelfs video tutorials bij.

• Rebel8319
Jep , heb alles doorgelopen , kom alleen nog niet verder , hij probeert nu wel linux te booten , maar hij haakt nog ergens op vast.

• Khiu
Krijg je een foutmelding ofzo? Heb je je scherm al wel gekalibreerd?

• Rebel8319
Ja net dus dat gedaan , en kreeg wel het filmpje van andoid nu , maar hij starte niet door , dus misschien nog een keer proberen.

Edit : hij blijft dus hangen op het opstart schermpje van XDandroid :S

Yes hij doet t :D

[ Voor 26% gewijzigd door Rebel8319 op 09-09-2010 12:13 ]

• Khiu
Uitzetten zou ik niet doen, de 1e keer booten duurt vaak ERG lang. Gewoon laten gaan dus(na 20min zou ik een reboot overwegen). Stuur anders maar even een DM als het fout gaat, dit gaat een beetje off-topic.

Edit:
Mooi! Ik ben benieuwd of de jailbreak ook goed werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Khiu op 09-09-2010 12:14 ]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:38
@proceela, geeft dat logo eens de tijd, hier op mijn xperia duurde de eerste boot ruim 20min
[ah zie dat het werkt, succes!]

[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 09-09-2010 12:18 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ben bezig met de test op een HTC Touch pro. Telefoon is nu bezig met een dual boot installatie van Android. Daarna psgroove..

Zit nu naar een gekleurde X te kijken tijdens boot. Komt wel goed denk ik ..

edit: wat een hel zeg. Ik geef het op. Ding hangt zodra ik het su commando geef bij een terminal console..

[ Voor 44% gewijzigd door Wimo. op 09-09-2010 13:48 ]

• Rebel8319
Ik kan alles intoesten bij de terminal console , maar moet er nog wat gebeuren als je die psfreedom.ko invoert ?

Heb net de truc proberen te doen , maar gebeurde niks met de PS3..

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als alles goed gaat krijg je verder geen melding (duus ook geen melding dat het gelukt is), let op je ps3 moet uit de stekker zijn, htc koppelen, stekker weer in, aanzetten en gelijk op eject drukken.

• Rebel8319
Ja het is gelukt ondertussen !

Was wel een gekloot voor een leek als ik :) !

• RDMA
Damn waarom heb ik alleen apparaten waarmee het niet lijkt te kunnen (Blackberry, iPad). :P

Toch maar wachten op de release van PS3Key of wat is volgens jullie het beste om nu te doen?

Verwijderd

Raimon89 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:17:
Damn waarom heb ik alleen apparaten waarmee het niet lijkt te kunnen (Blackberry, iPad). :P

Toch maar wachten op de release van PS3Key of wat is volgens jullie het beste om nu te doen?
Hehe zo denk ik er ook over.

Meerdere keren heb ik voorbij zien komen dat er ook al een iphone port zou moeten zijn, maar dat deze erg buggy is? Hoe komen jullie hierbij? Is deze nog niet public ofzo? Of moeten we een bepaald twitter figuur volgen voor meer info? >:)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:54:
[...]

Hehe zo denk ik er ook over.

Meerdere keren heb ik voorbij zien komen dat er ook al een iphone port zou moeten zijn, maar dat deze erg buggy is? Hoe komen jullie hierbij? Is deze nog niet public ofzo? Of moeten we een bepaald twitter figuur volgen voor meer info? >:)
http://twitter.com/musclenerd was er mee bezig... Maar of dat nog steeds zo is...

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Dreamcast Emulator BIOS lijkt het te doen, zie http://www.ps3news.com/PS...date-bios-operational/...

• RDMA
Even ter verduidelijking: Ben een totale leek op het gebied van mods en dergelijke.

Maar heb de volgende vraag: Als je een game wilt spelen maar je zit nog op de oude firmware (zit nu nog op 3.41), kun je hem dan op de één of andere manier toch gewoon opstarten? Meen dat ik in het verleden altijd móest updaten omdat ik het spel anders niet op kon starten..

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Lijken ook de nodige problemen op te treden met de nieuwste firmware http://www.ps3-sense.nl/2...3-42-levert-problemen-op/

• codplayer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
eyy meer mensen last van met firmware 3.41 de dns bypass 67.202.81.137 dat het niet meer werkt om in te kunnen loggen op psn ?

Verwijderd

codplayer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:31:
eyy meer mensen last van met firmware 3.41 de dns bypass 67.202.81.137 dat het niet meer werkt om in te kunnen loggen op psn ?
Starting this afternoon, PSN was updated, so previous bypass like the simple DNS change over to 67.202.81.137 has now been blocked, along with other forms of proxy tools like Logan5's program.

If you wish to use your PS3 online now, or any PSN feature, you will have to update v3.42, and forgot about using for now any of those PSGroove, PSJailbreak, PSFreedom type of devices.

I have not see any update yet from the owner of the DNS private box, that tons have been have been using, you can check here and see if maybe he has figured out a work-around, but please don't all go tweeting him at once, he does have a life, and was doing this out of the kindest of his heart, for all the millions of PS3 owners wishing to stay online, using the nice "Jailbreakable" v3.41 firmware!

And everyone should at least by thankful for the time they so-far have been able to stay online, but Sony seems to be HOT on track in cutting out your options to stay on v3.41.

AerialX (DNS 67.202.81.137 owner): http://twitter.com/AerialX

Stay tuned to PSX-SCENE for more breaking news!

Gefixt door sony dus...

• codplayer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
thanks voor de snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooizo, zal die klotepiraten leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Er staat weer een hele mooie ontdekking op ps3hax. Namelijk dat de enige reden dat veel spellen geen remote play aan kunnen, slechts aan een config bestand ligt die makkelijk valt aan te passen. (bron). De meeste spellen draaien gewoon prima via remote play.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ik kijk toch elke ochtend voor wat meer nieuws... die dreamcast emulator is toch prachtig !!

Daytoonaaaaa :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gisteren heb ik drie reacties weggehaald, nu staan er alweer twee die weg kunnen. Aangezien het blijkbaar toch te moeilijk is voor sommige mensen om dit soort topics goed te laten verlopen, en de modbezetting het aankomende weekend wat laag is, doe ik dit maar dicht.

Wanneer er daadwerkelijk homebrew uit is à la Wii homebrew channel, en het niet steeds weer en alleen maar gaat over de laatste updates van Sony, games die wel/niet werken, etc., heeft dit topic misschien weer een levenskans. Nu is het simpelweg teveel werk om dit topic open te houden op een manier die binnen ons beleid past.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de jailbreak en homebrew, NIET over game-backups, verkoopcijfers, etc.
Ook in dit topic geldt gewoon het algemeen beleid!